Weet iemand wanneer deze uitkomen?
WEP150

WEP160

BT carkit
WEP150

WEP160

BT carkit

Verwijderd
Dus toch? Ik heb geen Nederlands adres en ook geen Nederlandse bankrekening. Dus zal ik nooit kunnen profiteren van zo'n 2 jaren abonnement? Bieden ze zoiets ook in Belgie want 'k moet zeggen dat ik zoiets nog nooit gezien heb hier.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 18:50:
[...]
Je kan als Belg alleen een Nederlands abonnement krijgen als je in Nederland woont (in ieder geval een Nederlands adres hebt) en een Nederlandse bankrekening hebt.
Verwijderd
Inderdaad. Het zuigt behoorlijk.DEvRV schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 23:01:
Het is ook weer echt belgisch dit... als ikgoed begrijp moet je daar altijd je telefoon voor de volle prijs aanschaffen?!
dus grote kans dat Samsung idd een goede deal heeft afgelsoten met belcompany, aangezien bijvoorbeeld 2call echt een slechte levering heeft (en nog een paar andere shops)Ghostface schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 23:09:
leuk zo mailtje van mobile plaza van die brand
alle belcompany's hebben er vandaag 15 a 20 per winkel gekregen
inc de winkel waar ik zelf sta !
en wij weten niks van brand , wij gaan gewoon door met verkopen !!!
Verwijderd
Verwijderd
Heb hetzelfde hier, met nieuws.nl en ook met dotsport via Orange World.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 23:25:
Bugje???
Als ik via orange world op nieuws.nl terecht kom, staan er voor de nieuws items kleine
bolletjes.... tenminste dat is vast de bedoeling. die bolletjes worde in no time beeldvullend, en zelfs zo erg dat de telefoon gaat klagen over not enough memory for this operation.
hebben anderen dat ook? Via orange world? via andere provider, met de d500?
Ik vermoed dat de telefoon niet helemaal juist overweg kan met de data die binnenkomen.
Verwijderd
als de belastingdienst door gaat met de huidige btw-plannen kun je vanaf 2006 in nederland ook geen gratis mobiel meer krijgen bij een abo
Verwijderd
PSN: Shiver23
Verwijderd
Verwijderd
Op de voet gevolgdDEvRV schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 17:16:
Ik heb het topic op de voet gevoldg, maar is het nou mogelijk om je trillen en bellen tegelijk rte krijgen?
Deze mmf' jes bestaan idd.. met trilMischien door het aanpassen van de .mmf ringtone? En tril toe te voegen?
Helaas!!Of met MP3 latern trillen en spelen tegelijk?
Wiseass, bedankt voor je reactie.Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 17:20:
[...]
Op de voet gevolgd, dan weet je dat dit niet kan..meerdere keren gezegd
[...]
Deze mmf' jes bestaan idd.. met tril
[...]
Helaas!!
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Verwijderd
gewoon de instellingen van hun eigen site afhalen. Heb ik ook gedaan. Werkt perfect hoorDavitos schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 21:34:
[...]
[afbeelding] Dit is de orange versie. Nu in de aanbieding via de site. zie hier[/quote
hoi ik heb de orange versie alleen krijg nergens iets gedownload omdat orange de wapinstellingen nog niet heeftdus kan ik nog niks
Verwijderd
Ik kan niet mmsen. ik heb nu een mailtje gehad van orange met de instellingen. maar ik kan me gsm instellingen niet vinden bij me mms instelling. Iemand anders dit probleem ook?Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 18:32:
[...]
gewoon de instellingen van hun eigen site afhalen. Heb ik ook gedaan. Werkt perfect hoor
Verwijderd
KreKkeR schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 18:38:
[...]
Heeft iemand toevallig een plaatje van deze Orange D500...wel benieuwd geworden nu.
Davitos schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 21:34:
[...]
[afbeelding] Dit is de orange versie. Nu in de aanbieding via de site. zie hier
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 20:57 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Al gevonden, ze zaten (gek genoeg) in m'n muziek directory....terwijl ze wel de 3gp extentie hebben.KreKkeR schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 22:06:
Zeg, hebben meer mensen bij geuploade filmpjes gehad dat ze wel werden geupload, niet vindbaar waren op de foon.....maar WEL geheugen op de telefoon in beslag namen?
Ik heb wat filmpjes geconvert met dat Xilisoft 3GP programma. Met bitrate 40 werkte alles perfect, met een hogere bitrate lukte het uploaden naar mijn telefoon prima, maar waren ze nergens vindbaar.
Verwijderd
quote: SymbianRulez schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:53: Kan iemand Tipic downloaden ---> hier http://www.tipic.com/node/view/139448, kies de J2ME versie en die Jad of Jar file dan veranderen met de juiste instellingen, zodat ie dan wel geinstalleerd kan worden op de Samsung. Dit zou ik heel tof vinden! Maak in notepad het bestand TipicMEhttp_free_j2me_2_7_0_en.jad Kopieer de volgende regels daarnaartoe: Manifest-Version: 1.0 Ant-Version: Apache Ant 1.5.4 Created-By: 1.3.1_09-b03 (Sun Microsystems Inc.) MIDlet-Name: TipicMEhttp_free_j2me MIDlet-Vendor: tipic MIDlet-Version: 2.7.0 MIDlet-1: TipicMEhttp_free_j2me, /icons/logo.png, com.loci.ui.TipicME MicroEdition-Configuration: CLDC-1.0 MicroEdition-Profile: MIDP-1.0 MIDlet-Jar-Size: 106656 MIDlet-Jar-URL: TipicMEhttp_free_j2me_2_7_0_en.jar En proberen te uploaden naar je telefoon, weet niet of het op je Samsung werkt maar zo ziet de .jad eruit. |
Verwijderd
Verwijderd
Merkstift! Je kan dan zelf kiezen welke kleur: zwart/ rood/ groen/ blauw enzovoortsFlex schreef op zondag 19 december 2004 @ 12:22:
Weet iemand of je dat wit strookje aan de bovenkant gekleurd krijgt op je scherm?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Moet je even op de samsung site wat downloaden ( staat ergens al in het forum.. )mirelia schreef op zondag 19 december 2004 @ 13:10:
Ik kan trouwens op geen enkele manier met de PIM manager verbinding krijgen met mijn D500
Ik gebruik compoorten met bluetooth
Iemand een idee
Via XP kan ik wel bestanden verzenden
Maar ik wil mijn contacten backuppen en bewerken
Komt de BT port overeen met elkaar,dus in easystudio bestand-instellingen en dan dezelfde comport als de BT stick.mirelia schreef op zondag 19 december 2004 @ 13:10:
Ik kan trouwens op geen enkele manier met de PIM manager verbinding krijgen met mijn D500
Ik gebruik compoorten met bluetooth
Iemand een idee
Via XP kan ik wel bestanden verzenden
Maar ik wil mijn contacten backuppen en bewerken
Je moet zorgen dat je dan niet PC sync aan het staan of ander programma dat de com poort bezet houdt. Had dit ook aan het begin.made schreef op zondag 19 december 2004 @ 13:25:
[...]
Moet je even op de samsung site wat downloaden ( staat ergens al in het forum.. )
Easy studio : http://www.samsung.com/nl...ht/rmenu_mobilephones.sec
Verwijderd
Ghehe, aaaight...Me too!!! Velly happy!
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door mrwiggs op 19-12-2004 17:26 ]
Bij mij precies het zelfde. PC Sync overigens niet uitgeprobeerd, maar verder heb ik exact het zelfde. Met standaard bluetooth programma kan ik wel van PC naar D500 versturen maar niet van D500 naar PC en in de PIM / File Manager geeft hij in eerste instantie wel aan dat er een verbinding is, maar verder is alles offline. Je hebt ook een knop waarmee je kan connecten zeg maar, maar het is niet mogelijk deze in te drukken.Snooby schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:20:
Heb sinds eergisteren de Samsung D500, hij is perfect! Heb hem voor €105 met Orange Free €20 voor 2 jaar. En dan nog de BT headset (A)
Maar ik heb een probleempje met bluetooth. Met m;n oude mobiel (Nokia 3650) werkte het allemaal perfect. Met m'n D500 wil alleen PC Sync werken. Als ik PIM / File Manager opstart krijg ik wel de melding op m;n mobiel van 'Seriele verbinding met COMPUTERNAAM?' Ik doe ja, en het programma start goed op. Als open ik dan File Manager in het programma, geeft hij aan dat m'n mobiel offline is. Heb XP met SP2 en COM port staat ingesteld op Uitgaande port (COM 16).
Wie weet de oplossing?
Edit: bestanden verzenden vanaf PC naar D500 met standaard XP bluetooth progje werkt wel, maar van D500 naar PC niet (bij verbinding maken: Verbinding mislukt).
Ik de de MyCom (huismerk?) BT adapter, werkte altijd perfect.KreKkeR schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:36:
[...]
Bij mij precies het zelfde. PC Sync overigens niet uitgeprobeerd, maar verder heb ik exact het zelfde. Met standaard bluetooth programma kan ik wel van PC naar D500 versturen maar niet van D500 naar PC en in de PIM / File Manager geeft hij in eerste instantie wel aan dat er een verbinding is, maar verder is alles offline. Je hebt ook een knop waarmee je kan connecten zeg maar, maar het is niet mogelijk deze in te drukken.
Ik heb overigens de Trust Bluetooth adapter.
Verwijderd
Niet bij Orange zelf, alleen via aparte dealers als Belcompany of de verschillende internet shops.El Gravedigger schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:53:
Vraagje, Is de gewone zwarte d500 ook bij orange te krijgen? Ik vind die aparte versie van hun nier erg mooi, maar wil wel bij orange m'n abbo verlengen met nieuwe phone (heb nog veel tegoed op m'n kaart). Alvast bedankt
Maar zou ik dan ook m'n tegoed van m'n oude phone mee kunnen nemen? Iemand daar ervaring mee?Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:58:
[...]
Niet bij Orange zelf, alleen via aparte dealers als Belcompany of de verschillende internet shops.
Zou morgen kunnen maar lijkt me niet aangezien de kerstdrukte enzo ga maar uit van dinsdagWicked_Wy schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:12:
[...]
Ghehe, aaaight...Me too!!! Velly happy!
Krijgen we uhm dan morgen of overmorgen?!?!
Ben nu echt blij, want ik wilde uhm echt voor a.s. woensdag hebben.
Nu kan ik mee gaan praten met dat java-gedoe enzo
Verwijderd
Dat is gewoon standaard bij Orange. Zolang je klant blijft, blijft je tegoed van jou. Kijk eens op www.telecomvergelijker.nl voor een overzicht van de goedkoopste internet shops.El Gravedigger schreef op zondag 19 december 2004 @ 18:01:
Maar zou ik dan ook m'n tegoed van m'n oude phone mee kunnen nemen? Iemand daar ervaring mee?
ThxVerwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 18:17:
[...]
Dat is gewoon standaard bij Orange. Zolang je klant blijft, blijft je tegoed van jou. Kijk eens op www.telecomvergelijker.nl voor een overzicht van de goedkoopste internet shops.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door mrwiggs op 19-12-2004 19:54 ]
Volgens mij mist dat in je pakket! K zou gewoon teruggaan en 'm erbij vragenanthonyb schreef op zondag 19 december 2004 @ 19:52:
Ik sinds vandaag ook de D500 in mijn bezit!
Tot nu toe erg tevreden, inclusief met 2 jaar T-Mobile 150, gratis.
Wat ik wel jammer vind is dat ik er geen headset bij gelevert heb gekregen.
En een vriend van me wel, die hem ook bij de T for Telecom heeft gekocht.
Heeft hij geluk gehad? Of mist die gewoon in mijn pakket?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Headset zit standaard in de Samsung doos. Ik heb er zelf nog een BT headset van €75 voor €15 bijgekochtanthonyb schreef op zondag 19 december 2004 @ 19:52:
Heel vaag, ik zet m'n bluetooth op de foon net aan en start Easy Studio en nu maakt het programma opeens wel verbinding met m'n telefoon....zonder dat ik iets aan de instellingen heb gewijzigd!Snooby schreef op zondag 19 december 2004 @ 19:49:
Ik heb de oplossing voor het bluetooth probleem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zet de snelheid naar 14400 en het werktMisschien kan ie nog wel hoger, maar hij moet iig lager dan dat hij standaard staat!
Edit: Maximum snelheid waarop het wil werken is 57600.
Verwijderd
Haha sonde he..Snooby schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:50:
Aargh, zie net dat hij nu met Orange Free € 20 voor 2 jaar €49,50 is (heb hem vrijdag gekocht voor €104,95 met Orange Free €20 voor 2 jaar...
Verwijderd
Die mis je gewoon, die had je moeten krijgen bij het toestel, als het goed is staat het ook in de doos en handleiding wat er in moet zitten. Gewoon ff terug gaan naar de winkel en zo'n ding vragen.anthonyb schreef op zondag 19 december 2004 @ 19:52:
Snooby, ik vroeg mij af hoe je dit geregeld had, heb jij jouw telefoon gekocht bij een bekende telecom-aanbieder .. ik vraag me vaak af of er nu nog wel eens wat te regelen valt bij deze winkels namelijk!Snooby schreef op zondag 19 december 2004 @ 19:59:
[...]
Headset zit standaard in de Samsung doos. Ik heb er zelf nog een BT headset van €75 voor €15 bijgekocht
Phonehouse had een aanbieding met een oude phone inname,kreeg je €40 korting op accesoires.knights16 schreef op maandag 20 december 2004 @ 01:16:
[...]
Snooby, ik vroeg mij af hoe je dit geregeld had, heb jij jouw telefoon gekocht bij een bekende telecom-aanbieder .. ik vraag me vaak af of er nu nog wel eens wat te regelen valt bij deze winkels namelijk!
Verwijderd
Gewoon in de Orange shop in Alkmaar. Deze mobiel icm Orange Free 20 voor 2 jaar. Ik moet € 105 bijbetalen, maar nu is er een actie op shop.orange.nl en dan hoef je voor ditzelfde maar €50 bij te betalen. Dan kun je nog kiezen tussen een paar welkomstcadeau's, waaronder een Paris Ici XL bon vna €40 of €30 korting of nog een paar dingen. Ik koos de BT headset voor €15.Flex schreef op maandag 20 december 2004 @ 01:29:
[...]
Phonehouse had een aanbieding met een oude phone inname,kreeg je €40 korting op accesoires.
Verwijderd
Wanneer hebben jullie precies de d500 besteld bij 2call? En zijn er nog meer mensen die een bericht hebben gekregen van 2call dat ze vandaag worden opgestuurd.Skype schreef op zondag 19 december 2004 @ 18:09:
[...]
Zou morgen kunnen maar lijkt me niet aangezien de kerstdrukte enzo ga maar uit van dinsdag
HT-addict in spe
Ik had em 28-11 besteld maar door gekloot bij tmobile duurde et langer en is ie dus gister verstuurd eindelijkVerwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 09:10:
[...]
Wanneer hebben jullie precies de d500 besteld bij 2call? En zijn er nog meer mensen die een bericht hebben gekregen van 2call dat ze vandaag worden opgestuurd.
Ik heb pas geleden een bericht gekregen dat ze accoord zijn met mijn bestelling.
Verwijderd
ja dat vind ik ook raar dus ze werken ook op zondag. IK heb hem 10 december besteld dus k hoop dat ze die van mij ook zometeen opsturenSkype schreef op maandag 20 december 2004 @ 09:53:
[...]
Ik had em 28-11 besteld maar door gekloot bij tmobile duurde et langer en is ie dus gister verstuurd eindelijkwel appart op zondag
9 december..
HT-addict in spe
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 10:16 ]
Ik besteld: 11 November. 17 November contract verstuurd. Pas 2 weken later akkoord in verband met nummerbehoud.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 09:10:
[...]
Wanneer hebben jullie precies de d500 besteld bij 2call? En zijn er nog meer mensen die een bericht hebben gekregen van 2call dat ze vandaag worden opgestuurd.
Ik heb pas geleden een bericht gekregen dat ze accoord zijn met mijn bestelling.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Shiver23 op 20-12-2004 13:06 ]
PSN: Shiver23
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door intoxicated op 21-12-2004 12:11 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ja nou dat is het eerste wat ik gecheckt heb wat er in de handleiding en op de doos stond.. de Soundmate stond er wel in, maar niets over dat de Headset er ook bijgelevert hoort te worden.Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:39:
[...]
Die mis je gewoon, die had je moeten krijgen bij het toestel, als het goed is staat het ook in de doos en handleiding wat er in moet zitten. Gewoon ff terug gaan naar de winkel en zo'n ding vragen.
[ Voor 86% gewijzigd door intoxicated op 21-12-2004 12:13 ]
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
[ Voor 81% gewijzigd door intoxicated op 21-12-2004 12:16 ]
debeerzietzevliegen.nl
[ Voor 144% gewijzigd door intoxicated op 21-12-2004 12:19 ]
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door intoxicated op 21-12-2004 12:19 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door intoxicated op 21-12-2004 12:36 ]
Alles wordt volgens mij onder rembours verzonden bij 2Call, behalve als je niks hoeft te betalen.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:03:
Ik heb hem pas afgelopen week besteld bij 2call.
Vorige week, 15 december, had ik de bestelling gedaan op hun site.
16 december contract verstuurd. 17december was mijn aanvraag ontvangen en verwerkt.
Ik heb een nieuw abonnement aangevraagd van telfort 200.
En gister heb ik ook een mailtje gehad dat mijn gsm verstuurd is.
Ben echt happy. Helaas denk ik wel dat het pas morgen binnen zal komen.
Was het bij jullie ook zo dat het NIET onder rembours is verzonden?
Impero
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door intoxicated op 21-12-2004 12:21 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq