Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik ben echt heel erg tevreden!! Er bestaat gewoon geen perfecte telefoon...en elke keer als ik even naar het schermpje kijk geniet ik weer van de kwaliteit!

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KreKkeR schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:27:
[...]

Ik moet zeggen dat ik 'm net heb gehaald (net 10 minuten thuis :)) en de accu was opgeladen, alle streepjes stonden er. Ik heb de telefoon wel uitgezet en in de lader gezet om te kijken of hij nog verder kon laden, wat dus kon. De accu was dus niet volledig opgeladen, maar ook niet helemaal leeg. Betekent dit dat de telefoon al eerder verkocht/gebruikt/uitgeprobeerd is?

Er zat overigens nog wel zo'n plastic beschermlaagje over het beeldscherm geplakt.
Nee hoor Samsung laad de batterij gewoon een klein beetje op. ff leeg `spelen` en dan de hele nacht aan de oplader . . . helemaal leeg `spelen` en weer lekker lang doorladen tot die vol is. Dit een keer of drie vier en hij is super. Veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

[...]

Ik moet zeggen dat ik 'm net heb gehaald (net 10 minuten thuis :)) en de accu was opgeladen, alle streepjes stonden er. Ik heb de telefoon wel uitgezet en in de lader gezet om te kijken of hij nog verder kon laden, wat dus kon. De accu was dus niet volledig opgeladen, maar ook niet helemaal leeg. Betekent dit dat de telefoon al eerder verkocht/gebruikt/uitgeprobeerd is?

Er zat overigens nog wel zo'n plastic beschermlaagje over het beeldscherm geplakt.
Uh... hoe vaak heb je mobiele telefoons gekocht? Meeste nieuwe telefoons uit verpakking die hebben gewoon 2/3 opgeladen accu. Dat is heel normaal.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
[...]

nou bij alle nieuwe telefoons die ik nu heb gehad waren de accu's leeg. Misschien is die van jou dan als es aangeweest ofzo maar da weet ik dus nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Hoe moet ik een .jar file installeren op mijn D500? Die file staat op mijn pc, maar als ik em naar mijn mobiel stuur , krijg ik dit te zien "... wordt niet ondersteund". Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er inmiddels achter dat de BT headset van de poster type wep-150 is. Op de russische site´s te vinden voor 150 Dollar. Weet iemand of hij al in Nederland te koop is en voor hoeveel. Hebben de mannen van BC een antwoord???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
stp_4 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:30:
Heb het toestel sinds een aantal dagen maar vind een aantal dingen tegenvallen. Sommige dingen zullen waarschijnlijk een kwestie van wennen zijn. Met name het sms gebeuren ben ik niet zo tevreden over. Zwaar irritant vind ik de shift optie die je moet gebruiken als je een zin met een hoofdletter wil beginnen (persoonlijk vind ik dat netjes). Daarnaast vind ik het zwaar irritant als je met de 0 door diverse woorden bladert (met T9) opzoek naar het juiste woord, dat er maar 1 moment is waarop je kan kiezen om een nieuw woord in te voegen. Druk je te snel op de 0 moet je weer een x aantal keer op de 0 drukken om weer de mogelijkheid te krijgen om een nieuw woord toe te voegen. Ook vind ik het hinderlijk als je denkt het juiste woord ingetoets te hebben gevolgd door een spatie. Als dit woord toch niet het juiste blijkt te zijn kun je niet terug naar het woord en opnieuw met de 0 wel het juiste woord zoeken. Je zal eerst het woord moeten verwijderen. Als het bericht klaar is moet je naar mijn mening nog te veel handelingen verrichten om het bericht uiteindelijk te vesturen. Maar goed, zal wel een Nokia overblijfsel zijn. Als laatste vind ik de snelheid van de telefoon zeer tegenvallen. Door menu's heen serven, opslaan van instellingen en items selecteren duurt vrij lang. Ben ik toch tevreden? Nee, niet echt super maar misschien had ik er onterrecht teveel van verwacht.
Met dat sms gedoe ben ik het wel eens maar dat went uiteindelijk wel. Ben ook altijd gewend geweest aan Nokia en daar was t smsen gewoon goed geregeld! Alleen dat met die 0 om het woord te veranderen is echt irritant. Dat je niet ff trug kan naar het woord en het alsnog aanpassen bedoel ik dan
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 17:22:
Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op de vraag hoe ik de size van de wall papers kan veranderen van 128 x128 naar 177 x 144
met een programma als photoshop of paint shop pro of zelfs met het met windows meegeleverde programma paint kun je de resolutie aanpassen. Maar aangezien 128x128 een vierkant plaatje is en 176x144 meer rechthoekig is zullen die plaatjes niet echt mooi worden. Ik raad je dan ook aan om gewoon op google te zoeken naar NOKIA 6600 plaatjes. Die hebben dezelfde resolutie maar daar zijn meer sites van dan als je zoekt op D500 plaatjes ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:35:
Vraagje: Hoe moet ik een .jar file installeren op mijn D500? Die file staat op mijn pc, maar als ik em naar mijn mobiel stuur , krijg ik dit te zien "... wordt niet ondersteund". Hoe kan ik dit oplossen?
als je nou ff het topic doorleest kun je lezen dat het nie mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

__REMCO__ schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:40:
[...]

als je nou ff het topic doorleest kun je lezen dat het nog nie mogelijk is
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

DJkim schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:33:
[...]

Uh... hoe vaak heb je mobiele telefoons gekocht? Meeste nieuwe telefoons uit verpakking die hebben gewoon 2/3 opgeladen accu. Dat is heel normaal.
Geen idee, dit is denk ik m'n zesde ofzo :? Hiervoor had ik de E700, maar hoe het daar ook al weer zat....echt geen flauw idee meer.

Geen idee of ze de vorige keren wel vol waren (Wie weet heb ik wel in een oude topic dezelfde vraag gesteld en ben ik het helemaal vergeten :P)

Maar is het beter voor de accu om deze nu helemaal vol te laden of om 'm eerst juist volledig leeg te laten lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

KreKkeR schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:45:
[...]

Maar is het beter voor de accu om deze nu helemaal vol te laden of om 'm eerst juist volledig leeg te laten lopen?
Laat maar, als ongeduldige koter kon ik mezelf toch niet meer beheersen...kon echt niet meer wachten tot ik met 't telefoontje kon kloten, nu dus ook lekker mee aan het spelen :D

Nog best leuk liedje, dat standaard nummer 'Pure Devotion' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 17:22:
Ik ben een gebruiker van het eerste uur. Ik gebruik ook mijn Nokia 6100 van de zaak nog. Ik gebruik ze door elkaar en ik ben het meest tevreden over de D500. Alles was wel even wennen maar als je gewent bent dan is de Samsung heel veel beter en mooier. Iedereen die wat te zeuren heeft kan hem beter niet kopen en stoppen met de tekortkomingen.
Weet iemand welk soort bt headset op de reclameposter staat en heeft iemand daar ervaringen mee??
Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op de vraag hoe ik de size van de wall papers kan veranderen van 128 x128 naar 177 x 144
Moet je ff trial downloaden van paintshop (pro) ofzo

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

__REMCO__ schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:39:
[...]

met een programma als photoshop of paint shop pro of zelfs met het met windows meegeleverde programma paint kun je de resolutie aanpassen. Maar aangezien 128x128 een vierkant plaatje is en 176x144 meer rechthoekig is zullen die plaatjes niet echt mooi worden. Ik raad je dan ook aan om gewoon op google te zoeken naar NOKIA 6600 plaatjes. Die hebben dezelfde resolutie maar daar zijn meer sites van dan als je zoekt op D500 plaatjes ofzo.
Of plaatjes van de K700i

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:37:
Ik ben er inmiddels achter dat de BT headset van de poster type wep-150 is. Op de russische site´s te vinden voor 150 Dollar. Weet iemand of hij al in Nederland te koop is en voor hoeveel. Hebben de mannen van BC een antwoord???
Ik gebruik de JABRA bt 250
werkt perfect hoor
Gekocht in beverwijk op de zwarte markt voor 45 euro _/-\o_ TfT verkoopt de Jabra 200 nu voor 57 euro,is in de reclame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al nieuws over de Silver /grijze versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Mjah mn abbo hebben ze dus ook al verlengt dus..wachten maar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:04:
-Kunnen we niet een upload plekkie maken zodat we .3gp files uit kunnen wisselen? Ik vind Yahoo aanmelding/spam iig naar :(
Vink een zeer goed idee. Immers, 3gp's zijn niet zo groot.
Ik heb (betaalde) serverruimte met 250 MB space en FUP dataverkeer.

Hier mogen deze dingen wel opkomen.

1 probleem, ik weet niet hoe zoiets werkt :D Ik kan er opkomen via FTP prog, maar ook via CPanel... iemand even een korte uitleg met het uploaden ervan en ik zet het erop (als iemand wat filmpjes voor me heeft, want die van mij lopen allemaal vast...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan dat nu nou weer niet met java-installatie op de D500... Wil het zo graag... wanneer gaat samsung hier iets aan doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan dat nu nou weer niet met java-installatie op de D500... Wil het zo graag... wanneer gaat samsung hier iets aan doen???
Gewoon uploaden via wap, duurt anderhalve minuut. Who cares?

Wel lastig als je er meerdere wil uitproberen, maargoed.

Mocht je je javadingen willen delen met anderen:
Modbreak:dit is niet gewenst; zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

[ Voor 16% gewijzigd door Korakal op 17-12-2004 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken je een wapsite waar ik mijn file kan uploaden en dan downloaden via wap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook de D500, fijn toestelletje ! Bluetooth van de pc naar gsm werkt perfect maar hoe krijg ik een afbeelding of mp3 naar de pc gestuurd ? Steeds foutmelding dat hij niet kan verbinden en verzenden naar pc !???
Sync met outlook werkt goed maar alle namen worden anders weergegeven, eerst naam en dan voornaam ook al zijn ze bij mij andersom opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:41:
Ken je een wapsite waar ik mijn file kan uploaden en dan downloaden via wap?
/me mompelt iets over topic.. lezen...
www.zedge.no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt het daar bij zedge.no??? Welke menu kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* _pussY mompelt iets over topic.. lezen...
www.zedge.no
Sorry hoor maar die dingen zien er niet uit :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Voor leuke spellen: kijk eens op overnet en edonkey. Zoek bijvoorbeeld eens op "chessbuddy". Echt ELKE game is te vinden voor je telefoon, zolang je de namen maar weet. Je moet ze dan alleen ff op deze site zetten
Modbreak:nee; Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

[ Voor 20% gewijzigd door Korakal op 17-12-2004 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze foon vorige week al bij BC klaar laten leggen. (Vodafone 15, 2jr gratis)
Jabra BT 250 nu met 20% korting (van € 89.99 voor € 71.99) en een
Celink BT Dongle (van € 29.99 voor € 25.-)
All in all geen slechte deal, alleen jammer dat ik vanwege die nummerportabiliteit zo lang moet wachten tot ik hem mee krijg. Alles ligt daar in het magazijn op me te wachten en die f@#cking KPN blijft maar fouten maken waardoor alles nog langer duurt |:(

Als alles goed gaat mag ik m morgen eindelijk ophalen.

Hopenlijk is die bandbreedelimiet over een kwartiertje of zo is opgeheven zodat ik alvast eens kan zien wat voor mooie dingen er allemaal voor te vinden zijn.

Mooi om daar zo'n groep te hebben. _/-\o_

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Gutteguttegut schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:53:
[...]
Ik heb een Hi 50 1 jaar maar kan nog niet wappen.... :?
Jullie wel?
Iemand?

Verwijderd

Het is blijkbaar een feit:

Modbreak:geen warez hier

[ Voor 70% gewijzigd door Korakal op 17-12-2004 18:01 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:03:
Al nieuws over de Silver /grijze versie?
Belcompany heeft nu een Donker Grijze D500 met Orange Simlock, op het moment nog geen echt spetterende aanbieding voor, maar volgens de marketeer van Orange zou er begin volgend jaar een leuke actie aan moeten komen...

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

sorry dat ik er nogmaals over begin, maar mijn batterij zuigt echt van alle kanten. heb hem nu sinds vorige week maandag en nog steeds houdt hij het maximaal 2,5 dag uit. de eerste 2 dagen makkelijk omdat ik niet ermee belde en geen bluetooth of mp3 speler gebruikte. daarna (vandaag dus) had die nog 3 streepjes toen ik vertrok (half 2)zette mp3 speler aan, 15 minuten later uitgedaan 1 blokje weg. niks aan de hand, normaal na 2 dagen, maar nu moest ik hem toch echt aan de lader doen na nog eens 15 min. de mp3 speler aan te hebben gehad. dus van 3 naar niks in 8 uur tijd door 30 min. mp3 speler :?. ze moeten toch echt die batterij indicatie aanpassen, daar klopt dus helemaal geen ene moer van.

ik heb mijn telefoon trouwens gekregen met 2 streepjes en heb hem eerst volledig opgeladen voordat ik ging gebruiken. moet wel zeggen dat de duur van 12 uur naar 56 uur is gegaan. maar nog steeds zie ik niks terug van de beloofde 200 uur standby nog niet eens in de buurt. denk niet dat 30 min. mp3 140 uur opslurpt :P. En bluetooth stond uit.

op de batterij na is dit een hele fijne phone, heb een e700 hiervoor gehad.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Dxue schreef op donderdag 16 december 2004 @ 00:21:
sorry dat ik er nogmaals over begin, maar mijn batterij zuigt echt van alle kanten. heb hem nu sinds vorige week maandag en nog steeds houdt hij het maximaal 2,5 dag uit. de eerste 2 dagen makkelijk omdat ik niet ermee belde en geen bluetooth of mp3 speler gebruikte. daarna (vandaag dus) had die nog 3 streepjes toen ik vertrok (half 2)zette mp3 speler aan, 15 minuten later uitgedaan 1 blokje weg. niks aan de hand, normaal na 2 dagen, maar nu moest ik hem toch echt aan de lader doen na nog eens 15 min. de mp3 speler aan te hebben gehad. dus van 3 naar niks in 8 uur tijd door 30 min. mp3 speler :?. ze moeten toch echt die batterij indicatie aanpassen, daar klopt dus helemaal geen ene moer van.

ik heb mijn telefoon trouwens gekregen met 2 streepjes en heb hem eerst volledig opgeladen voordat ik ging gebruiken. moet wel zeggen dat de duur van 12 uur naar 56 uur is gegaan. maar nog steeds zie ik niks terug van de beloofde 200 uur standby nog niet eens in de buurt. denk niet dat 30 min. mp3 140 uur opslurpt :P. En bluetooth stond uit.

op de batterij na is dit een hele fijne phone, heb een e700 hiervoor gehad.
ik heb hem pas een dag, en ik heb hem inmiddels al 2x opgeladen joh. Misschien ook wel omdat ik heeel de tijd ermee zit te spelen enzo :)
Maarre, heb je toevallig slecht bereik ofzo? want dan zuipen die dingen ook extra energie om het signaal beter op te vangen

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hier een paar muziek videotjes om te downloaden.
Modbreak:Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

Ik ben er net achter gekomen dat als ik de Sony Ericsson P800/P900 settings neem i.p.v. Mobile Devices (3GPP Compliant) het ten eerste een *.mp4 file wordt i.p.v. een *.3gp en de kwaliteit veel beter is vooral van het geluid.
(ik gebruik dan mpegable X4 live).

[ Voor 73% gewijzigd door Korakal op 17-12-2004 17:31 ]

• Archimond
  • Laatst online: 20:31

Archimond

Lopende Helpdesk

Volgens was het met de mobiele telefoons zo dat je de batterij eerst helemaal leeg moet, dan uit doen en opladen.
Daarna nog 3 keer helemaal opgebruiken en weer in de uit status volledig opladen.

Verwijderd

talita schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:08:
[...]

Document Unavailable
The document you requested is temporarily unavailable because this group has exceeded its download limit. Please try again later. :? |:(
lol..deze melding kreeg ik ook nadat ik 2 plaatjes had bekeken .. Zullen we geld inzamelen om meer bandbreedte te kunnen kopen :P

Verwijderd

dit krijg ik can 2call:

Helaas heeft Samsung een landelijke leverprobleem en hebben we de D500
dus momenteel ook niet op voorraad.
Het abonnement gaat pas in op het moment dat we de telefoon aan je
versturen.

dus abbonement gaat pas in als ik mijn telefoon krijg :)

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

OK, ik kan het niet vinden op de KPN/Hi site en heb alleen dit gevonden maar ik kan nog steeds niet wappen, zowel via GPRS als GSM krijg ik de melding Fout: Netwerk niet beschikbaar.

Heeft iemand dit zelfde probleem?
Kan iemand misschien zijn wel werkende KPN/Hi wap instellingen hier posten?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Marcoryn schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:31:
[...]

Heb er al aardig wat via Zedge geprobeerd en de standaard die er al staan werken perfect.. de rest niet :(
Zijn er al mensen die het wel kunnen?? De extension jad, jar werken niet.. hoe zijn de java apl. van Zedge opgebouwd (midlet?)
Normaal gesproken is de .jad file opgebouwd als dit:
MIDlet-1: SummerSki, , SummerSki
MIDlet-Name: Summer Ski
MIDlet-Vendor: Siemens AG
MIDlet-Version: 1.2/LG5
MIDlet-Jar-Size: 83859
MIDlet-Jar-URL: http://139.23.38.140/otap...D296U9N9G0VX13QJ6VRDN6QLC
MIDlet-Info-URL: http://wap.my-siemens.com

Bij die MIDlet-Jar-URL moet je alleen de naam en de locatie van de .jar file opgeven van de webserver (maar als de jad en jar in dezelfde map staan, hoef je alleen de naam van de jar file opte geven).

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp moet je speciaal een webserver draaien om via Zedge.no de jar files te uploaden :?
Ik doe het gewoon van mn harde schijf en dit lukt niet echt.

Is het dan niet beter om je Zedge.no wap link van je eigen wapruimte te posten ? :)

Verwijderd

Het is gewoon vervelend dat bepaalde Java files niet werken!!!

Wanneer komt samsung met een oplossing???

dit moet verholpen worden...

Verwijderd

n00bs schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:07:
[...]

Bij die MIDlet-Jar-URL moet je alleen de naam en de locatie van de .jar file opgeven van de webserver (maar als de jad en jar in dezelfde map staan, hoef je alleen de naam van de jar file opte geven).
Is het jou al wel gelukt dan nOObs??

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Nee want ik heb geen webserver waar ik de mime types kan aanpassen ;)
Daarom moet je je gewoon aanmelden op die ene site van die tweaker

• CLB
  • Niet online

CLB

Dus nu zijn er mensen die nieuwe java-games op hun D500 hebben staan via die site van die tweaker! Wat bedragen de kosten dan voor dat wap!?

Verwijderd

Kan iemand gewoon duidelijk uitleggen hoe het in zijn werk gaat met Jar en Jad files en hoe je die moet installeren op je toestel...

En is er een MSN programma voor de D500? Ken Tipic en UMSG... Tipic werkt niet bij mij, krijg iets te zien van "wordt niet ondersteudn, verkeerde bestandsindeling" en UMSG werkt wel..., maar die vind ik niet echt handig...

THX

• DEvRV
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 00:32
Kheb hem ook na wat twfijfelen... geil telefoontje, krijg alleen de BT van SItecom niet goed aan het werk mischien kan iemand me even helpen.

Heb rechtsonderin nu 2 icoontjes voor de BT staan, een rood en één wit. Bij de een is ie dus wel te zien en de ander niet. Maar oke, pc sync werkt, alleen de PIM & File manager werkt niet. Hij kan de telefoon of zo niet vinden.

Kan iemand mij helpen?

En ja ik heb de nieuweste drivers gedownload van Sitecom

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Je meot zorgen dat je via Bluetooth via een Seriele Port connect, op het moment dat dat gelukt is dan lukt de rest vanzelf met PIM & File Manager

Computer Specs

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:54
n00bs schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:07:
[...]

Normaal gesproken is de .jad file opgebouwd als dit:
MIDlet-1: SummerSki, , SummerSki
MIDlet-Name: Summer Ski
MIDlet-Vendor: Siemens AG
MIDlet-Version: 1.2/LG5
MIDlet-Jar-Size: 83859
MIDlet-Jar-URL: http://139.23.38.140/otap...D296U9N9G0VX13QJ6VRDN6QLC
MIDlet-Info-URL: http://wap.my-siemens.com

Heb hier ook mee zitten te klooien en het is me zowaar gelukt om een paar games te installeren via Zedge. Heb eerst de .jar file geupload en daarna de url hiervan aangepast in de .jad file en deze vervolgens ook geupload. Maar helaas loopt ie helemaal vast als ik het spel wil starten... De games op de site van Zedge doen het bij mij ook wel gewoon, maar er staan (nog) niet zulke mooie games op.
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:19:
Kan iemand gewoon duidelijk uitleggen hoe het in zijn werk gaat met Jar en Jad files en hoe je die moet installeren op je toestel...

En is er een MSN programma voor de D500? Ken Tipic en UMSG... Tipic werkt niet bij mij, krijg iets te zien van "wordt niet ondersteudn, verkeerde bestandsindeling" en UMSG werkt wel..., maar die vind ik niet echt handig...

THX
Gebruik zelf geen MSN, maar op Tutch staat in ieder geval een MSN Messenger, misschien kun je die eens proberen. De wap-url is trouwens http://wap.tutch.nl

Verwijderd

[quote]®Otto schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:32:
[...]

Heb hier ook mee zitten te klooien en het is me zowaar gelukt om een paar games te installeren via Zedge. Heb eerst de .jar file geupload en daarna de url hiervan aangepast in de .jad file en deze vervolgens ook geupload. Maar helaas loopt ie helemaal vast als ik het spel wil starten... De games op de site van Zedge doen het bij mij ook wel gewoon, maar er staan (nog) niet zulke mooie games op.

[...]

En wat heb je precies veranderd aan deze jad file?? En hoe heb je dit gedaan.. hoe meer mensen dit gaan proberen, des te sneller hebben we resultaat :7

• __REMCO__
CLB schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:03:
Dus nu zijn er mensen die nieuwe java-games op hun D500 hebben staan via die site van die tweaker! Wat bedragen de kosten dan voor dat wap!?
denk dat voor wappen het bedrag per provider verschillend is toch? Dat je niet iets extra's hoeft te betalen?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Je kan toch gewoon op de provider's page kijken wat GPRS kost... ik weet alleen dat Telfort absoluut OOK hiermee 't goedkoopste is.

• ®Otto
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 20:10:

[...]

En wat heb je precies veranderd aan deze jad file?? En hoe heb je dit gedaan.. hoe meer mensen dit gaan proberen, des te sneller hebben we resultaat :7
Met behulp van een Wap browser heb eerst de url van het .jar bestand opgehaald die ik al had geupload. Daarna heb ik in het .jad bestand deze url aangepast bij 'MIDlet-Jar-URL'.

In mijn geval ziet het er bijvoorbeeld dan zo uit:

MIDlet-Jar-Size: 86813
MIDlet-Jar-URL: http://www.zedge.no/upload_shack/4715iovh140785.jar
Manifest-Version: 1.0
MIDlet-Name: Zoy's Rescue 2
MIDlet-1: Zoy's Rescue 2, /icon.png, GameMIDlet
MIDlet-Version: 1.1.2
Created-By: 1.3.1 (Sun Microsystems Inc.)
MIDlet-Vendor: Sumea
MicroEdition-Configuration: CLDC-1.0
MicroEdition-Profile: MIDP-1.0

Bij veel games werkt dit eerst wel, hij installeert wel gewoon maar ze lopen daarna vast als ik ze start.

Edit: Heb er nog even ééntje geprobeert en deze werkt wel, maar niet helemaal fullscreen (Tetris).

[ Voor 6% gewijzigd door ®Otto op 16-12-2004 21:01 ]

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:06:
[...]

btw, ik heb een MSI BT dongle, installeerde perfect onder SP2, zonder problemen...
En werkt Easy Studio ook gewoon goed met deze dongle?

• Mr.David
  • Laatst online: 13-08 20:58
Zijn er geen leuke pogramma's voor bluetooth.... Daarbij denk ik aan proggies om winamp via je telefoon te besturen etc. :?

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 15:19
Ik probeer het nog een keer.......

Is het iemand al gelukt om via BlueTooth de interne modem te installeren en te gebruiken, bijvoorbeeld met een PDA.

Mij lukt het iig niet. Ik zie dus dat ie eventjes verbinding maakt, maar verder zie ik weinig interactie. Het hele proces duurt ook heel erg lang. Met mijn K700i lukt het binnen enkele seconden om een verbinding tot stand te brengen.

Voor mij toch wel erg belangrijk. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

-

Verwijderd

Hey, wat ik nou niet voorbij heb zien komen is of dat je met een gewone usb-kabel ook kan connecten, zegmaar net als met een digitale camera.

Weet iemand dit? Ik kan het wel proberen maar weet niet wat het risico is. Verder top toestel, vind hem steving en zeker niet plastic achtig of goedkoop aanvoelen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Mr.David schreef op donderdag 16 december 2004 @ 23:20:
Zijn er geen leuke pogramma's voor bluetooth.... Daarbij denk ik aan proggies om winamp via je telefoon te besturen etc. :?
zover ik weet zijn er nog geen programma's voor de d500 maar wel voor de sony ericsson (denk vanwege het OS)
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 23:58:
Hey, wat ik nou niet voorbij heb zien komen is of dat je met een gewone usb-kabel ook kan connecten, zegmaar net als met een digitale camera.

Weet iemand dit? Ik kan het wel proberen maar weet niet wat het risico is. Verder top toestel, vind hem steving en zeker niet plastic achtig of goedkoop aanvoelen!!!
dan moet je het topic toch beter lezen, een gewone usb kabel met een kleine aansluiting past NIET! het is net iets smaller en breder. er komt waarschijnlijk een aparte datakabel voor de d500 aangezien de datakabel van de e700 het niet doet. (zelf geprobeert)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
zucht, ze kunnen bij 2call niet aangeven wanneer ie komt. :(

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dxue, klopt inderdaad, ik volg het vanaf het eerst topic, eerste pagina, maar dat met die kabel kan wel kloppen nu je het zegt.

Er wordt trouwens elke keer gesproken over de zwarte of zilveren versie. Die van Orange is grijs met donkergrijs. Ik vind het een erg mooie kleur.

Rammelt jullie toestel trouwens ook? (dicht of open maakt niet uit). Volgens mij zijn het de toetsen, maar als ik die aan de zijkant en die 4kante in het midden tegenhoud hoor ik het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:38:
Er wordt trouwens elke keer gesproken over de zwarte of zilveren versie. Die van Orange is grijs met donkergrijs. Ik vind het een erg mooie kleur.
Die van Orange is wel branded. Daar heb je dus niet de sneltoetsen onder de 4richtingstoets maar zitten er links in t scherm de snelkoppelingen. En t is opzich wel een mooie kleur ja
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:38:
Rammelt jullie toestel trouwens ook? (dicht of open maakt niet uit). Volgens mij zijn het de toetsen, maar als ik die aan de zijkant en die 4kante in het midden tegenhoud hoor ik het nog.
bij mij rammelt er nix hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

HenkyDoodle schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 09:37:
zucht, ze kunnen bij 2call niet aangeven wanneer ie komt. :(
Beetje jammer bestel je em nog voor ie gereleased wordt en dan krijg je hem nog pas weken later... Go Samsung :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

®Otto schreef op donderdag 16 december 2004 @ 20:38:
[...]

Met behulp van een Wap browser heb eerst de url van het .jar bestand opgehaald die ik al had geupload. Daarna heb ik in het .jad bestand deze url aangepast bij 'MIDlet-Jar-URL'.
Dus als ik het goed begrijp.. de jar file uploaden. Hiervan de url aanpassen in <filename>.jad en deze via wap uploaden naar je d-500. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Skype schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 11:13:
[...]

Beetje jammer bestel je em nog voor ie gereleased wordt en dan krijg je hem nog pas weken later... Go Samsung :(
Kun je dan niet beter zeggen "go 2call" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand Tipic downloaden ---> hier http://www.tipic.com/node/view/139448, kies de J2ME versie en die Jad of Jar file dan veranderen met de juiste instellingen, zodat ie dan wel geinstalleerd kan worden op de Samsung.

Dit zou ik heel tof vinden!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de d500 vorige week donderdagavond bij 2call besteld :'( . Ik heb ook nog niks gehoord. In een email de zij me hebben gestuurd stond dat ik bericht zou krijgen als ze weer binnen zijn. Maar tot nu toe nog niks. (hetis al een week geleden :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik eerder zei over het rammelen is het knopje aan de achterkant waarmee je de accu los maakt. Op zich niet storend want het is niet zo dat die accu nu sneller loskomt. ben nu voor de eerste keer aan het opladen (nadat hij gisterenavond compleet leeg was). Vanmiddag dus weer verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Laatst online: 11-08 15:05
Ik heb hem gehaald als cadeautje voor mijn moeder, ze is er dolblij mee! Ik vind hem ook goed uitzien, dus misschien ga ik hem ook voor mezelf halen. Ik vind het wel jammer dat er geen Symbian op zit, maar ja, je kan niet alles hebben.

Ik heb hem trouwens bij BelCompany gehaald, gratis i.c.m. Voda 150 2jaar, na 4 maanden omzetten naar Voda 100, en je krijgt nu als actie de eerste 3 maanden gratis abo! Beter kan het niet!

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
KreKkeR schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:32:
[...]
Go Allebei?!?!?
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:45:
heb de d500 vorige week donderdagavond bij 2call besteld :'( . Ik heb ook nog niks gehoord. In een email de zij me hebben gestuurd stond dat ik bericht zou krijgen als ze weer binnen zijn. Maar tot nu toe nog niks. (hetis al een week geleden :( )
Ah joh, zeur niet :P .
Die van mij heb ik op 17 November besteld...da's een maand geleden jah...nog steeds nieks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand enig idee wanneer de zilvere versie op de markt komt. heb de mijne een week geleden besteld bij rinkel.nl, maar nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit ey dat meen je niet 1 maand??? ouwho*r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

azt33 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 14:45:
Ik heb hem gehaald als cadeautje voor mijn moeder, ze is er dolblij mee! Ik vind hem ook goed uitzien, dus misschien ga ik hem ook voor mezelf halen. Ik vind het wel jammer dat er geen Symbian op zit, maar ja, je kan niet alles hebben.

Ik heb hem trouwens bij BelCompany gehaald, gratis i.c.m. Voda 150 2jaar, na 4 maanden omzetten naar Voda 100, en je krijgt nu als actie de eerste 3 maanden gratis abo! Beter kan het niet!
hey vraagje, kan iedereen bij vodafone zijn/haar abonnement zomaar downgraden in het contractjaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 15:06:
[...]

hey vraagje, kan iedereen bij vodafone zijn/haar abonnement zomaar downgraden in het contractjaar?
nopez natuurlijk niet anders neemt iedereen een 2 jarig abbo en bijna bij eind van 1e jaar het downgraden naar 1 jarig abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Vraagje:

Is de D500 nou helemaal zwart? want zie ook mensen adverteren met BLAUW/ZWART

Wat is het nou ... zwart of blauw/zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

struik schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:14:
Vraagje:

Blauw zwart!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 15:56:
[...]

nopez natuurlijk niet anders neemt iedereen een 2 jarig abbo en bijna bij eind van 1e jaar het downgraden naar 1 jarig abbo.
Hij bedoelde niet of je de contractsduur kon verkorten van 2 naar 1 jaar maar of je bv van Vodafone 150 naar 100 kon in dat jaar.

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 17-12-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

struik schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:14:
Vraagje:

Lelijk

Je kan beter Orange-versie nemen qua kleuren of wachten op de zilveren versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
CLB schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:26:
[...]

Hij bedoelde niet of je de contractsduur kon verkorten van 2 naar 1 jaar maar of je bv van Vodafone 150 naar 100 kon in dat jaar. Ik weet dat 't bij Orange gratis is na 6 maanden. Bij Vodafone zal 't idd ook wel kunnen. Ik zou de vodafone website even uitpluizen of hier kosten aan verbonden zijn en na hoeveel maanden dit gratis is!!!
Een ieder die na 8 augustus 2004 een contract heeft afgesloten bij Vodafone kan nooit onder de bundel waarmee het contract is afgesloten. Omhoog kan altijd en dan verlagen naar de bundel waar je mee hebt afgesloten, maar lager dan je huidige bundel is niet meer mogelijk bij de nieuwe abonnementsvormen van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

pokeran schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 15:06:
[...]

Ik weet dat 't bij Orange gratis is na 6 maanden om ja abbo te downgraden. Bij Vodafone zal 't idd ook wel kunnen. Ik zou de vodafone website even uitpluizen of hier kosten aan verbonden zijn en na hoeveel maanden dit gratis is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima. Ik zie dat er gepraat word over abo's. Ik ben Belg, woon in Belgie maar was vandaag in Maastricht waar de D500 te koop was. Hij kost 549 euro maar is helemaal gratis als je het met een abonement neemt.

Om de een of andere reden sta ik hier skeptisch tegenover. Ik bedoel maar, een mobieltje van 549 euro kost 0.0 als je een abo'tje erbij neemt!! Zitten hier nou echt geen addertjes onder het gras? Dingen waar ik op moet letten?

Hoe werkt zo'n abonnement eigenlijk? Een vast bedrag per maand? Maakt het iets uit als ik in Belgie woon?

Ja, dit zouden wel es heel domme vragen kunnen zijn maar ik stel ze toch maar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:45:
Prima. Ik zie dat er gepraat word over abo's. Ik ben Belg, woon in Belgie maar was vandaag in Maastricht waar de D500 te koop was. Hij kost 549 euro maar is helemaal gratis als je het met een abonement neemt.

Om de een of andere reden sta ik hier skeptisch tegenover. Ik bedoel maar, een mobieltje van 549 euro kost 0.0 als je een abo'tje erbij neemt!! Zitten hier nou echt geen addertjes onder het gras? Dingen waar ik op moet letten?

Hoe werkt zo'n abonnement eigenlijk? Een vast bedrag per maand? Maakt het iets uit als ik in Belgie woon?

Ja, dit zouden wel es heel domme vragen kunnen zijn maar ik stel ze toch maar. ;)
Het is een abbo voor 2 jaar, waar je (in geval van Vodafone) 23.50 euro per maand betaalt. Bij Vodafone krijg je 3 maanden abbo kado, dus: 21x23.50 = 493.50 euro wat je betaalt in 2 jaar tijd. Ik spreek ook vaker van maandelijkse terugbetaling voor de telefoon dan over het betalen voor belminuten.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:00:
[...]

Het is een abbo voor 2 jaar, waar je (in geval van Vodafone) 23.50 euro per maand betaalt. Bij Vodafone krijg je 3 maanden abbo kado, dus: 21x23.50 = 493.50 euro wat je betaalt in 2 jaar tijd. Ik spreek ook vaker van maandelijkse terugbetaling voor de telefoon dan over het betalen voor belminuten.
Ha prima Royz. Vodafone is een goede provider? Ik veronderstel dat die ook in Belgie bestaat of is dat iets typisch Nederlands? Sorry, ik ben duidelijk geen expert. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]®Otto schreef op donderdag 16 december 2004 @ 20:38:
[...]

quote]

Ben er inmiddels redelijk achter, maar hoe verander ik de url van de jad file middels Winwap pro?? iemand een idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:04:
[...]

Ha prima Royz. Vodafone is een goede provider? Ik veronderstel dat die ook in Belgie bestaat of is dat iets typisch Nederlands? Sorry, ik ben duidelijk geen expert. :D
Tsja iedereen heeft zijn voorkeur. Vodafone en KPN staan hier bekend als betrouwbaar en goed. T-mobile en Orange iets minder, maar goed... 9 van de 10 mensen hebben hier hebben volgens mij Vodafone omdat Vodafone flink op de prijs drukt bij deze D500 en een nieuw abbo. Voor zover ik weet zijn T-mobile en Vodafone de enigen die bij (rond de) 23 euro en een 2 jaar abbo gratis de D500 geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:53:
Kan iemand Tipic downloaden ---> hier http://www.tipic.com/node/view/139448, kies de J2ME versie en die Jad of Jar file dan veranderen met de juiste instellingen, zodat ie dan wel geinstalleerd kan worden op de Samsung.

Dit zou ik heel tof vinden!

:)
Maak in notepad het bestand TipicMEhttp_free_j2me_2_7_0_en.jad
Kopieer de volgende regels daarnaartoe:

Manifest-Version: 1.0
Ant-Version: Apache Ant 1.5.4
Created-By: 1.3.1_09-b03 (Sun Microsystems Inc.)
MIDlet-Name: TipicMEhttp_free_j2me
MIDlet-Vendor: tipic
MIDlet-Version: 2.7.0
MIDlet-1: TipicMEhttp_free_j2me, /icons/logo.png, com.loci.ui.TipicME
MicroEdition-Configuration: CLDC-1.0
MicroEdition-Profile: MIDP-1.0
MIDlet-Jar-Size: 106656
MIDlet-Jar-URL: TipicMEhttp_free_j2me_2_7_0_en.jar

En proberen te uploaden naar je telefoon, weet niet of het op je Samsung werkt maar zo ziet de .jad eruit.

[ Voor 4% gewijzigd door Korakal op 17-12-2004 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

CLB schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:27:
[...]
Lelijk

Je kan beter Orange-versie nemen qua kleuren of wachten op de zilveren versie
Dit is zo persoonlijk, ik heb die van Orange in mn handen gehad en ik vind hm erg saai, en de zilvere....tja....dat vind ik zo'n standaard kleur, nee ik ben heel blij met mn zwart(blauwe) D500.
Ik vind het een stoere uitvoering.
Daarnaast zou die van Orange rammelen :P

Ik kan alleen nog steeds niet wappen, hebben andere KPN/Hi gebruikers hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Mensen,
Ik heb diverse links moeten verwijderen die de afgelopen dagen zijn gepost. Links naar sites waar copyrighted materiaal wordt aangeboden zonder toestemming van de rechthebbende zijn niet toegestaan; hieronder vallen ook links naar andere fora/boards/verzamelsites voor midlets/etc waar dit soort spul wél wordt gepost.
Post deze links hier dus niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag in Fnac België gekocht :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:08:
...

Ben er inmiddels redelijk achter, maar hoe verander ik de url van de jad file middels Winwap pro?? iemand een idee :?
Je hoeft deze url niet te veranderen, als je eenmaal de url van het jar bestand hebt aangepast in het jad bestand, moet je deze dan uploaden waar hij dan samen met je jar file komt te staan. Nu ga je met je foon naar het jad bestand en kun je hem installeren.

Heb nu trouwens twee games op deze manier op mijn foon die het doen, maar veel doen er dus niet (goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Gutteguttegut schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:37:
[...]
Dit is zo persoonlijk, ik heb die van Orange in mn handen gehad en ik vind hm erg saai, en de zilvere....tja....dat vind ik zo'n standaard kleur, nee ik ben heel blij met mn zwart(blauwe) D500.

Ik kan alleen nog steeds niet wappen, hebben andere KPN/Hi gebruikers hier ook last van?
Heeft iemand toevallig een plaatje van deze Orange D500...wel benieuwd geworden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:45:
Je kan als Belg alleen een Nederlands abonnement krijgen als je in Nederland woont (in ieder geval een Nederlands adres hebt) en een Nederlandse bankrekening hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou vandaag de D500 gaan kopen. Ondanks dat ik al verwachte las ik hier dat de batterij het redelijk snel opgeeft met al dat multimedia geweld. Doch ik weet dat dit een probleem is wou ik hem gaan kopen vandaag, maar ze hadden ze niet meer binnen, deze week zijn ze alle 5 verkocht. ER zouden nieuwe binnenkomen, maar de verkoper keek op z'n PC en er stond geen beschikbaarheidsdatum op. Dit kan 1 ding zeggen, oftewel zijn ze bij de fabriek uitgeput, oftwel hebben ze even de productie stopgezet vanwege een productiefout. Misschien dat ik morgen mijn kans ga wagen bij de Fnac ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 19:31:
Ik wou vandaag de D500 gaan kopen. Ondanks dat ik al verwachte las ik hier dat de batterij het redelijk snel opgeeft met al dat multimedia geweld. Doch ik weet dat dit een probleem is wou ik hem gaan kopen vandaag, maar ze hadden ze niet meer binnen, deze week zijn ze alle 5 verkocht. ER zouden nieuwe binnenkomen, maar de verkoper keek op z'n PC en er stond geen beschikbaarheidsdatum op. Dit kan 1 ding zeggen, oftewel zijn ze bij de fabriek uitgeput, oftwel hebben ze even de productie stopgezet vanwege een productiefout. Misschien dat ik morgen mijn kans ga wagen bij de Fnac ofzo
Ik heb hem ook besteld laatst, vorige week woensdag

Beste ********,

Niets liever zouden we jou en andere klanten exact vertellen wanneer de Samsungs weer binnenkomen. Helaas krijgen wij ook geen exacte datum van levering van Samsung vaak gaat dit in de vorm van week nummers. Deze week zou een nieuwe levering binnenkomen.

Naast de grote vraag naar de SGH-D500 waardoor er leveringsproblemen zijn ontstaan, heeft de levering van de SGH-D500 ons deze week niet bereikt. Als gevolg van een brand in een distributie centrum in Utrecht van o.a Samsung zijn leveringen geannuleerd en/of uitgesteld.

We hebben zojuist weer contact gehad en nu is bevestigd dat ze aanstaande dinsdag weer geleverd worden. Zodra wij deze zending binnen hebben wordt ook uw toestel uitgeleverd.

Excuses voor de vertraging en het ongemak.

Met vriendelijke groet,

J***** W*****
MobilePlaza.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:37:
[...]

Die van orange heb ik ook. Hij rammelt dus niet!!!! En met de kleur is niks mis mee, beter dan zilver en zwart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 03-09 12:12
Vandaag mijn D500 opgehaald bij Phonehouse,had nog een oude gsm liggen en daarvoor kreeg ik een Mp3speler voor terug.
Kon kiezen voor € 40 aan accesoires maar wacht liever op de BT headset van Samsung de WEP 150 8) ...weet iemand wanneer deze precies uitkomt?
Gelijk 2 uur onder de lader gezet en daarna op verkenning,de gsm werkt lekker..menu's zijn makkelijk te bedienen en de camera en mp3 zijn geweldig.
De BT werkt ook goed kan zowel ontvangen en versturen naar een gsm/ipaq 2210/pc.

Toch heb ik een vraag:
Als ik de rechtsknop kiest voor contacten krijg ik mijn sim contacten te zien,als ik mijn nummers naar het telefoongeheugen kopieert dan krijg ik onder de rechterknop contacten alle contacten 2 keer te zien.
Is er misschien een optie dat je de rechterknop contacten kan laten kiezen voor sim of telefoongeheugen ipv alle 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung voegt sim en telefoongeheugen altijd samen, dus als je alles naar telefoon hebt gekopieerd kan je best de sim wissen of je blijft alles 2 keer zien.
Flex schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 21:12:
Vandaag mijn D500 opgehaald bij Phonehouse,had nog een oude gsm liggen en daarvoor kreeg ik een Mp3speler voor terug.
Kon kiezen voor € 40 aan accesoires maar wacht liever op de BT headset van Samsung de WEP 150 8) ...weet iemand wanneer deze precies uitkomt?
Gelijk 2 uur onder de lader gezet en daarna op verkenning,de gsm werkt lekker..menu's zijn makkelijk te bedienen en de camera en mp3 zijn geweldig.
De BT werkt ook goed kan zowel ontvangen en versturen naar een gsm/ipaq 2210/pc.

Toch heb ik een vraag:
Als ik de rechtsknop kiest voor contacten krijg ik mijn sim contacten te zien,als ik mijn nummers naar het telefoongeheugen kopieert dan krijg ik onder de rechterknop contacten alle contacten 2 keer te zien.
Is er misschien een optie dat je de rechterknop contacten kan laten kiezen voor sim of telefoongeheugen ipv alle 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de D500 nu 3 dagen en ben er heel tevreden mee, ondanks sommige opmerkingen hier.
Heb er heel veel mee gespeeld, batterij valt dan nog best mee, bluetooth werkt goed enz...
En eindelijk kan je bij samsung die domme geluidjes afzetten als je een sms wist enz...dat
werd tijd.
Kan perfect syncen met outlook, pim & filemanager werkt perfect.
Het enige probleem is dat is geen bestanden van de gsm naar de pc kan sturen via bluetooth rechtstreeks.
Wel tof is dat je iemand anders zijn gsm kan doorzoeken via bluetooth tot nu toe kon ik dat met geen enkele andere gsm.
Slot voor sd kaart ofzo mis ik niet echt, geheugen standaard genoeg volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
KreKkeR schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 18:38:
[...]
Heeft iemand toevallig een plaatje van deze Orange D500...wel benieuwd geworden nu.
Afbeeldingslocatie: https://shop.orange.nl/img_content/products/groot/samsung_D500_(g).jpg Dit is de orange versie. Nu in de aanbieding via de site. zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leverings problemen??
Heb vandaag weer een heleboel gehad van Samsung!! Bij de BC dan...
Meer dan genoeg! Weet niet waar dat verhaal vandaan komt van brand enzo. Nieuwe toestellen zijn altijd wat schaars in het begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 21:09:
[...]

Die van orange heb ik ook. Hij rammelt dus niet!!!! En met de kleur is niks mis mee, beter dan zilver en zwart!
Met de kleur is ook niets mis...alleen vind ik zwart(blauw) veel mooier dan dat donker grijs met oranje viekantje... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

KreKkeR schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:32:
[...]
Euhm... Samsung levert toch aan 2call? of eigenlijk... niet dus... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ook problemen met de belspeaker?

als ik mensen aan de telefoon heb kraken ze zelfs op het laagste volume
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
BLIJF ON-TOPIC!! en let goed op Policy m.b.t. midlets/ringtones