Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
*zucht*

kan niemand me nu ff helpen? .. Ik krijg wel verbinding met mijn pc maar als ik dan in het bt proggie kijk dan ziet hij geen services available op mijn phone. hij ziet hem dus wel, maar dan zonder services.

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Mouki_9 schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 13:29:
hi boys and gurls, heb eindelijk tipic op de phone kunnen rammen......... maar nu connect die net, voortgang blijft op 0% hangen, na 3 minuten vond ik dat wel genoeg..........
maar je moet toch gewoon de account van tipic gebruiken? of moet je daar wat anders invullen?
dat probleem heb ik ook! GRPS werkt dus daar ligt t niet aan... Iemand een oplossing?
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 13:51:
Kan iemand miss ff een how-to maken van het uploaden naar een wap site en dan downloaden via je d500. Snap niet wat de url moet zijn die je in je jad file moet zetten etc.
je download gewoon de files van die site van dualband. Die files pak je uit zodat je een map krijgt met bijvoorbeeld tetris.jad en tetris.jar

Dan ga je naar http://www.euploader.com/index.php?action=upload en upload je eerst de.jar file en daarna vraagt ie dan om de .jad file. Dan krijg je een url met de .jad file en daar ga je naartoe met de browser op je telefoon (dus via wap). Als ie verbinding heeft gemaakt vraagt ie om te installeren en t werkt. Je hoeft dus niet de .jad file aan te passen want t werkt ook gewoon zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:38
__REMCO__ schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 15:18:
[...]

dat probleem heb ik ook! GRPS werkt dus daar ligt t niet aan... Iemand een oplossing?

[...]

je download gewoon de files van die site van dualband. Die files pak je uit zodat je een map krijgt met bijvoorbeeld tetris.jad en tetris.jar

Dan ga je naar http://www.euploader.com/index.php?action=upload en upload je eerst de.jar file en daarna vraagt ie dan om de .jad file. Dan krijg je een url met de .jad file en daar ga je naartoe met de browser op je telefoon (dus via wap). Als ie verbinding heeft gemaakt vraagt ie om te installeren en t werkt. Je hoeft dus niet de .jad file aan te passen want t werkt ook gewoon zo
ik ben dus gelukkig niet de enige........... nu nog een oplossing.......
de mensen waarbij tipic wel werkt, hebben die ingelogd met de account van tipic?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn reeds 1000 posts... dat betekent een nieuw topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

meukee, gaan we daar verder :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
BLIJF ON-TOPIC!! en let goed op Policy m.b.t. midlets/ringtones