Verwijderd

Wat ik ook doe, ik krijg mn D500 niet op WAP met KPN abo :(

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

En de aansluiting aan de onderkant dan?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:54:
[...]
En de aansluiting aan de onderkant dan?
Serieel

Verwijderd

Is het mogelijk om met deze telefoon zoals met bv. de Nokia 7610 een foto te tonen wanneer iemand je belt?
Yep, dat is mogelijk, je kan er zelfs voor ieder persoon een aparte beltoon instellen.

Vandaag een Trust BT180 USB bluetooth dongle gekocht, werkt perfect. Installatie is peanuts en de snelheid is GEIL.

Ik wil mn operator logo weg hebben, kan dit. Er zijn ook geen alternatieve operator logos beschikbaar voor deze super gsm.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 15:01:
[...]

Yep, dat is mogelijk, je kan er zelfs voor ieder persoon een aparte beltoon instellen.

Vandaag een Trust BT180 USB bluetooth dongle gekocht, werkt perfect. Installatie is peanuts en de snelheid is GEIL.

Ik wil mn operator logo weg hebben, kan dit. Er zijn ook geen alternatieve operator logos beschikbaar voor deze super gsm.
ja zeker gaat dat ga naar--->menu-->instellingen-->displayinstellingen-->tekstweergave--> en bij plaats van tekst <<uit>>

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:44:
Wat ik ook doe, ik krijg mn D500 niet op WAP met KPN abo :(
KPN al gebeld?
Tutch al geprobeerd?

Verwijderd

.gif bestandjes werken gewoon ook op de d500. via irda gestuurd en hij doet het ook nog :D
TOPPIE TELEFOON! 8)

Verwijderd

Heb 'm gister gehaald 8)

Echt een relaxte telefoon... :P
Nog niet echt minpunten kunnen ontdekken... :)

Alleen nog ff een Bluetooth dongle halen om me foto's te uploaden :)

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op donderdag 23 december 2004 @ 15:13:
[...]
KPN al gebeld?
Tutch al geprobeerd?
Ik krijg melding van host niet gevonden als hij via tutch gaat bellen :(

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:24:
[...]

Ik krijg melding van host niet gevonden als hij via tutch gaat bellen :(
Vreemd bij mij werkt het prima, post je instellingen eens.

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:29:
[...]
Vreemd bij mij werkt het prima, post je instellingen eens.
Ik heb ze overgenomen van de tutch site ...

startpagina:http://mmm.tutch.net
Drager: alleen gsm
Proxy: aan

GSM INSTELLINGEN:
ip: 213.227.141.192
Port: 9201
Inbel: +31642432020
User: wap
Password: wap
Datagroep: ISDN

Verwijderd

Voor het verwijderen van de operator logo de oplossing;
[qote]ja zeker gaat dat ga naar--->menu-->instellingen-->displayinstellingen-->tekstweergave--> en bij plaats van tekst <<uit>>[/quote]
Werkt niet als je een Orange toestel hebt. Kutzooi. Orange heeft deze optie eruit gehaald net als de optie om de snelkoppeling te verwijderen. KUT!!!!

Anyway, bedankt voor de tip CYBERIAN!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Ik wil deze telefoon ook ontzettend graag halen, maar mijn abbo bij Orange loopt over 4 maanden pas af.
Weet iemand of er ergens een actie is van 3 of 4 maanden gratis abbo-kosten en waar dit juweeltje bij geleverd kan worden ?

[ Voor 18% gewijzigd door speedme op 23-12-2004 16:39 ]

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:33:
[...]

Ik heb ze overgenomen van de tutch site ...

startpagina:http://mmm.tutch.net
Drager: alleen gsm
Proxy: aan

GSM INSTELLINGEN:
ip: 213.227.141.192
Port: 9201
Inbel: +31642432020
User: wap
Password: wap
Datagroep: ISDN
Hmjah..heb ik ook..alleen de drager op: Eerst GPRS.
Belt ie wel in?
Als dat wel lukt even omhoog gaan en dan uit het menu refresh kiezen.

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:39:
[...]
Hmjah..heb ik ook..alleen de drager op: Eerst GPRS.
Belt ie wel in?
Als dat wel lukt even omhoog gaan en dan uit het menu refresh kiezen.
Hmm hij belt wel in, maar ik kan verder niets, omdat hij onderaan bij dat wereld bolletje blijft en dan na een tijdje die foutmelding over de hostname geeft

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:44:
[...]

Hmm hij belt wel in, maar ik kan verder niets, omdat hij onderaan bij dat wereld bolletje blijft en dan na een tijdje die foutmelding over de hostname geeft
OK ik probeer het ner weer en nu werkt het bij mij ook niet.....zou er een storing bij Tutch zijn???

Verwijderd

Iemand eindelijk een site gemaakt / gevonden voor de java games op de d500 want jamba etc hebben nog niks :(
Plaats de adressen of mail ze mij op jpheuvel@gmail.com wel zeer vette telefoon is het iig!!
Dalijk even de bleutooth mogelijkheden testen

Iemand ervaring met samsung en palm?? ik heb ook palm t3 en wil deze syncen met me d500.

TNX JP

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

met die tutch instellingen gaat ie van het wereldbolletje naar de telefoon.. maar blijft ie maar connecten en kan ik niks doen.. maybe idd storing..

Computer Specs

Verwijderd

yo,

heeft iemand al nieuws over wanneer de zilveren versie uit gaat komen? heb 'm een paar weken geleden bij rinkel.nl besteld, maar wacht nog steeds. overige webshops hebben 'm ook nog niet. iemand al in het bezit ervan, en zo ja, waar kon je hem bestellen?

Verwijderd

Ik ben ook de gelukkige bezitter van de D500. _/-\o_ Uren breng ik al met hem/haar door. Krijg het NIET voor elkaar om via een seriele datakabel contact te krijgen met mijn pc.
Had eerder ook al een usb kabel gekocht maar Samsung ondersteunt dat niet. (nog iemand interesse in de USB kabel?).
Serieus: Wie kan mij helpen?!
Ik heb Easy Studio gedownload en geinstalleerd (IAcces en USB en PC syns) maar er gebeurt niks nada niets.

Verwijderd

Een vraagje. Betreffende betere firmware of afwezigheid van bugs, is het echt aan te raden tot de nieuwe lading D500's in Januari ergens?

Gaat dat echt een verschil maken? Of kan ik net zo goed nu eentje kopen?

Merci. ;)

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

misschien beetje nutteloze post, maar ik heb vanochtend de MSI bluetooth pc2pc stick gehaald (ong 25 euro) met 100meter bereik. En geen 1 probleem tegengekomen, werkt echt super met easystudio.
ik kan me trouwens wel inbeelden dat sommigen niet weten hoe dat werkt met bluetooth en easystudio.
Nou ja je moet gweoon met de software van je bluetooth sticky een com poort connectie aanmaken en dan gewoon easystudio opstarten, misschien moet je nog wat instellen bij 'instellingen' dan moet je gewoon dezelfde instellingen gebruiken die je met je bt software heb ingesteld.
en het werkt :)

Verwijderd

Even offtopic en misschien weet iedereen het al maar wappen gaat bij KPN en Hi niet van de belminuten af. Het kan dus best kostbaar worden aangezien het bij Hi € 0,24 per minuut kost.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 22:43 ]

Verwijderd

wie kan mij helpen?

Ik heb gisteren een d500 gekocht en heb ook maar meteen een bleutooth adapter (bt180 van trust) ik heb deze gisteren geinstaleerd.Toen heb ik de software van de samsung site gedownload en heb daarvan PIM & file manager, pc sync, usb driver en image editor geinstaleert.
Nu lukt het mij niet om bestanden over te brengen in beide richtingen niet! De pc vindt wel de telefoon en ook de telefoon vind de pc, sleutel moet ik ingeven, een poort com3 is gemaakt en ook het logo op de telefoon wordt heel even rood (wat betekent dat er iets verzonden wordt) en ook de BT adapter gaat sneller knipperen.Ook heb ik via het BT logo wat in de taakbalk geprobeert een mp3 over te brengen dit lukt ook niet.

kan iemand mij mischien precies vertellen wat ik kan doen of wat ik juist niet moet doen, of is er ook een ander programma waar het mischien wel mee gaat?

ik heb wel vandaag van een colega een mp3 gekregen via bt van zijn telefoon dus het werkt wel

ps bt is helemaal nieuw voor mij
ps dit forum is helemaal nieuw voor mij heb per ongeluk een nieuwe topic gemaakt met nagenoeg zelfde inhoud als dit bericht die kan eventueel verwijdert worden

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 22:42:
Even offtopic en misschien weet iedereen het al maar wappen gaat bij KPN en Hi niet van de belminuten af. Het kan dus best kostbaar worden aangezien het bij Hi € 0,24 per minuut kost.
Ook als je gewoon via GSM inbelt?? Lijkt me dat je dan gewoon inbelt als een normale beller.
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 22:57:
wie kan mij helpen?

Ik heb gisteren een d500 gekocht en heb ook maar meteen een bleutooth adapter (bt180 van trust) ik heb deze gisteren geinstaleerd.Toen heb ik de software van de samsung site gedownload en heb daarvan PIM & file manager, pc sync, usb driver en image editor geinstaleert.
Nu lukt het mij niet om bestanden over te brengen in beide richtingen niet! De pc vindt wel de telefoon en ook de telefoon vind de pc, sleutel moet ik ingeven, een poort com3 is gemaakt en ook het logo op de telefoon wordt heel even rood (wat betekent dat er iets verzonden wordt) en ook de BT adapter gaat sneller knipperen.Ook heb ik via het BT logo wat in de taakbalk geprobeert een mp3 over te brengen dit lukt ook niet.

kan iemand mij mischien precies vertellen wat ik kan doen of wat ik juist niet moet doen, of is er ook een ander programma waar het mischien wel mee gaat?

ik heb wel vandaag van een colega een mp3 gekregen via bt van zijn telefoon dus het werkt wel

ps bt is helemaal nieuw voor mij
ps dit forum is helemaal nieuw voor mij heb per ongeluk een nieuwe topic gemaakt met nagenoeg zelfde inhoud als dit bericht die kan eventueel verwijdert worden
Ik heb een MSI BT dongle en kan gewoon rechts klikken op een bestand of een serie bestanden en dan selecteer ik "kopieer naar -> Bluetooth -> Samsung D500" en dan vraagt mn D500 om bevestiging en dan is ie ff bezig :)

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:35:
Voor het verwijderen van de operator logo de oplossing;
ja zeker gaat dat ga naar--->menu-->instellingen-->displayinstellingen-->tekstweergave--> en bij plaats van tekst <<uit>>
Werkt niet als je een Orange toestel hebt. Kutzooi. Orange heeft deze optie eruit gehaald net als de optie om de snelkoppeling te verwijderen. KUT!!!!

Anyway, bedankt voor de tip CYBERIAN!
weet iemand toevallig ook of dit weg gaat als je het EEPROM geheugen wist?
En bij t-fortelecom.nl hebben ze nu een sitecom bluetooth adapter in de aanbieding voor €29.95 met 100m bereik en geen verzendkosten, werkt perfect dat ding :*)

[ Voor 22% gewijzigd door Davitos op 23-12-2004 23:57 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img74.exs.cx/img74/7972/morphochromotophageviruslast7q.gif

Heb net een mooie screen-saver gemaakt voor mn samsung,

het is een soort van virus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

weet iemand trouwens of de d500 via java bluetooth kan aansturen?
zo ja, grote kans op software a la puppemaster
zo nee, jammer geen bt remote :'(

vlugge_jappie, kheb jouw gifje nu ook als achtergrond, vet mooi.
hele stomme request, en je hoeft het ook niet perse te doen hoor,
maar zou je een soort lavalamp gifje kunnen maken? het liefst een blauwe 'blob' in rood water of andersom, maar nogmaals voel je niet verplicht :)

[ Voor 55% gewijzigd door randje op 24-12-2004 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

ik zit aan deze telefoon te denken
maar ook aan de SE s700
welke van de 2 is het beste....

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 00:02:
weet iemand trouwens of de d500 via java bluetooth kan aansturen?
zo ja, grote kans op software a la puppemaster
zo nee, jammer geen bt remote :'(

vlugge_jappie, kheb jouw gifje nu ook als achtergrond, vet mooi.
hele stomme request, en je hoeft het ook niet perse te doen hoor,
maar zou je een soort lavalamp gifje kunnen maken? het liefst een blauwe 'blob' in rood water of andersom, maar nogmaals voel je niet verplicht :)
Ik wil het best doen voor je, dit is een avi filmpje dat ik om gezet heb naar gif

Je kunt op internet veel 3D artiesten vinden die als een soort portefolio een 3D animatie filmje (AVI) ter download op hun site plaatsen

aleen kost het mij veel tijd om dit soort filpjes tegen tekomen......dusss als je wat hebt???

Maar ik zal er binnekort nog wat maken, dus mensen die weten waar je die filmjes kan vinden :
geef maar op die websites :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img142.exs.cx/img142/7171/laserpodsmall3du.gif

Net weer een gemaakt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Otto schreef:
Ik had al eerder beschreven dat je het jar bestand eerst moet uploaden naar Zedge. Met behulp van een Jadmaker kun je een jad bestand maken van de jar en hierin moet je de MIDlet-Jar-URL aanpassen met de url van het geuploade jar bestand. Met WinWap kun je de url bekijken van jar bestand waar het om gaat. Het aangepaste jad bestand kun je nu ook uploaden, waarna je met je foon naar Zedge waar je nu het spel moet installeren (via het jad bestand dus).

In mijn geval van Rayman ziet mijn jad bestand er zo uit:

MIDlet-Name: Rayman3
MIDlet-Version: 1.0.1
MIDlet-Description: Action game
MIDlet-Vendor: Gameloft SA
MIDlet-1: Rayman3, ,GameMidlet
MIDlet-Icon: /rayman3icon.png
MicroEdition-Profile: MIDP-2.0
MicroEdition-Configuration: CLDC-1.0
MIDlet-Jar-Size: 122636
MIDlet-Jar-URL: http://www.zedge.no/upload_shack/0282isru157642.jar
Nokia-MIDlet-Category: Game

Het is allemaal wel omslachting, maar goed je moet er wat voor over hebben :) Heb op deze manier nu al een aantal spellen erop staan, waaronder Tetris, Extreme Snowboard, Zoy's Rescue. Het valt me trouwens wel op dat spellen voor de Nokia het niet doen. Ook andere spellen lopen soms vast, maar nu ik de jadmaker gebruik gaat het wel wat beter.
Ik heb deze Jad file letterlijk overgenomen en de URL gewijzigd en geupload naar Zedge.no, maar als ik die jad file wil openen via de wapsite van Zedge dan krijg ik de tekst te zien van wat er in die Jad file staat. Normaal zou die moeten laden en vragen of ik rayman3 wil installeren???

Is deze bovenstaande Jad file correct? Of is er iets met zedge.no???

Wie kan mij ff helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op donderdag 23 december 2004 @ 23:26:

[...]
Ik heb een MSI BT dongle en kan gewoon rechts klikken op een bestand of een serie bestanden en dan selecteer ik "kopieer naar -> Bluetooth -> Samsung D500" en dan vraagt mn D500 om bevestiging en dan is ie ff bezig :)
zal ik ook eens gaan proberen gutteguttegut. ik heb hem nu toevallig net zo ver gekregen dat ik wel via het logo van bt wat in de taakbalk staat bestanden kan versturen maar mijn PIM & file manager werkt nog steeds niet maar dat vind ik eigenlijk ook wel minder belangrijk mischien dat ik na een beetje prutsen er nog wel uitkom

tips blijven toch welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog eentje :P

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/denniskramer/laserpod_crystal.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op donderdag 23 december 2004 @ 23:26:
Ook als je gewoon via GSM inbelt?? Lijkt me dat je dan gewoon inbelt als een normale beller.
Ja, alle dataverkeer wordt apart berekend á € 0,24 per minuut.

Van www.hi.nl:
Vraag
Ik heb nog gratis belminuten. Waarom staan er toch gesprekskosten op mijn telefoonrekening?

Antwoord
De gratis belminuten gelden alleen voor gesprekken vanuit Nederland naar Nederlandse vaste en mobiele nummers en VoiceMail. Dataverkeer, gesprekken naar service- en 090*-nummers en internationale gesprekken worden gewoon in rekening gebracht. Ook WAP valt niet onder de gratis belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 06:34
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 00:40:
Otto schreef:

[...]

Ik heb deze Jad file letterlijk overgenomen en de URL gewijzigd en geupload naar Zedge.no, maar als ik die jad file wil openen via de wapsite van Zedge dan krijg ik de tekst te zien van wat er in die Jad file staat. Normaal zou die moeten laden en vragen of ik rayman3 wil installeren???

Is deze bovenstaande Jad file correct? Of is er iets met zedge.no???

Wie kan mij ff helpen
Het ligt niet aan jou, want sinds gisteren heb ik ook hetzelfde probleem op Zedge. Als ik naar het jad bestand ga krijg ik allemaal vage lettertjes te zien...

Je kunt het ook nog eens proberen op http://www.euploader.com/index.php daar kun je ook een jar en jad bestand uploaden. Heb er een paar getest daar en ik kan ze wel goed installeren, maar daarna lopen ze helaas vast. Op deze site heb ik overigens de url van het jad bestand niet aangepast, maar gewoon het originele jad bestand gebruikt (of wie ik had gemaakt met de jadmaker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje: als je al je telefoonnummers op de telefoon op slaat dus niet op de simkaart wordt het dan op het geheugen opgeslagen van je telefoon waar je ook muziek en video bestanden hebt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 23:57:
[afbeelding]

Hoe krijg je dan nu die screensaver op je mobiel? Vast met bluetooth en welke dongle is dan het beste? lees zoveel merken en versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 01:56:
[...]
Ja, alle dataverkeer wordt apart berekend á € 0,24 per minuut.
Van www.hi.nl:
[...]
Dus ook als ik via Tutch ga?..dat is gewoon een 06 nummer...
hmmm ik heb nog te weinig verstand van mobiele lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 09:36:
[...]

Hoe krijg je dan nu die screensaver op je mobiel? Vast met bluetooth en welke dongle is dan het beste? lees zoveel merken en versies.
Ik heb zeer goede ervaringen met de MSI adapter en de standaard driver die erbij zit op de cd, zowel onder XP als 98SE werkt het hier zonder problemen.
Afbeeldingslocatie: http://www.anotherurl.com/library/images/bluetooth/msi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je koopt ff een USB of seriele kabel om je tel op je pc aan te sluiten, € 37,50 bij de phonehouse zag ik net !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 09:48:
Of je koopt ff een USB of seriele kabel om je tel op je pc aan te sluiten, € 37,50 bij de phonehouse zag ik net !
Wat is het verschil tussen een dongle en een usb kabel? Welke is dus beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"eyz!

Mijn Samsung D500 heeft een mankement, als je de linker sneltoets indrukt doet die het soms of helemaal niet!! en phonehouse doet daar heel moeilijk over, dat ik niet eens een nieuwe krijg....wat moet ik doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 09:55:
"eyz!

Mijn Samsung D500 heeft een mankement, als je de linker sneltoets indrukt doet die het soms of helemaal niet!! en phonehouse doet daar heel moeilijk over, dat ik niet eens een nieuwe krijg....wat moet ik doen??
Samsung bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 23:57:
[afbeelding]

Bedoel je met de screensaver de achtergrond, of ter vervanging van de klok die je normaal krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluetooth adapter van sitecom die nu in de aanbieding is bij t for telecom, is die goed? heeft iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 10:01:
[...]
Bedoel je met de screensaver de achtergrond, of ter vervanging van de klok die je normaal krijgt ?
Die klok is niet te vervangen, het gaat dus om die andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 10:03:
Bluetooth adapter van sitecom die nu in de aanbieding is bij t for telecom, is die goed? heeft iemand ervaring?
Koop de MSI! Beter goedkoper en bij iedereen werkt die zonder problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

®Otto schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 06:47:
[...]

Het ligt niet aan jou, want sinds gisteren heb ik ook hetzelfde probleem op Zedge. Als ik naar het jad bestand ga krijg ik allemaal vage lettertjes te zien...

Je kunt het ook nog eens proberen op http://www.euploader.com/index.php daar kun je ook een jar en jad bestand uploaden. Heb er een paar getest daar en ik kan ze wel goed installeren, maar daarna lopen ze helaas vast. Op deze site heb ik overigens de url van het jad bestand niet aangepast, maar gewoon het originele jad bestand gebruikt (of wie ik had gemaakt met de jadmaker).
Thnx otto.. die link werkt als een trein.. tot nu toe alles werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Is het iemand al gelukt om via Tutch bij Zedge een spelletje (bv. Metris) te downloaden en installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier iemand bekend met de term API ofzo voor samsung telefoons.. Dat zou echt geweldig zijn. Ik denk dat ik hier een hoop mensen blij mee kan maken, maar moet er ietsie meer info over hebben. Schijnt beter bekend te zijn bij de E700 E800 gebruikers..

Dan google ik nog ff verder!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 21:30:
Een vraagje. Betreffende betere firmware of afwezigheid van bugs, is het echt aan te raden tot de nieuwe lading D500's in Januari ergens?

Gaat dat echt een verschil maken? Of kan ik net zo goed nu eentje kopen?

Merci. ;)
Kan iemand hier een antwoord op geven?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 11:30:
[...]
Kan iemand hier een antwoord op geven?

thnx
Reken er maar niet op... dat iemand antwoord op die vraag kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

guttegut, ik heb dezelfde msi stick. Werkt perfect he :)
trouwens, weet jij het bt bereik van de d500? ik kan overal in huis rondlopen met een bt verbinding via de msi stick (maarja, zo groot is het huis niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 11:37:
[...]
Reken er maar niet op... dat iemand antwoord op die vraag kan geven.
Zo zeker van jezelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

pokeran schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 12:29:
trouwens, weet jij het bt bereik van de d500? ik kan overal in huis rondlopen met een bt verbinding via de msi stick (maarja, zo groot is het huis niet)
Ik heb geen idee van mn bereik..het hele huis is bij mij ook het geval..maar ook ik woon in een klein huisje.
Beetje wel ja..als ik naar de ervaringen kijk hier op GoT.
Dat soort vragen kunnen vaak alleen beantwoord worden door mensen die dicht bij de fabrikant zelf "zitten" en dat is met deze D500 niet het geval in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog Echte Coole Games voor de D500??? Rayman 3, Tetris, Tipic en Metris werken echt cool op de D500!!! ;) ;) ;)

Iemand nog andere leuke Appz/Gamez???

Dualband

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:09:
Heeft iemand nog Echte Coole Games voor de D500??? Rayman 3, Tetris, Tipic en Metris werken echt cool op de D500!!! ;) ;) ;)

Iemand nog andere leuke Appz/Gamez???

Dualband
hoe heb je die spellen op je d500 gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K heb m eindelijk, geweldig toestel... _/-\o_ ,
Symbian Rulez hoe kan k die spelle krijgen? die link van lycos deed t niet.....anders mailen?? me adres is hubmannuh@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:40:
K heb m eindelijk, geweldig toestel... _/-\o_ ,
Symbian Rulez hoe kan k die spelle krijgen? die link van lycos deed t niet.....anders mailen?? me adres is hubmannuh@hotmail.com
Ik snap er ook nog niks van hoe ik spelletje erop kan krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 09:08:
een vraagje: als je al je telefoonnummers op de telefoon op slaat dus niet op de simkaart wordt het dan op het geheugen opgeslagen van je telefoon waar je ook muziek en video bestanden hebt??
Nope...dat staat apart. D500 kan 1000 nummers opslaan.

En over bluetooth enzo...ik heb er eentje van Qtrek. Nog nooit van gehoord, was 'maar' 22 euro en het werkt heel goed. Bij de installatie geen problemen gehad, bij het transfereren van bestanden (foto, mp3 en 3gp bestanden) geen problemen gehad.

En ik zie hier een paar mensen het hebben over dat de BT-dongle een bereik heeft van 100 meter ofzo. Je kan er toch net zo goed eentje van 10 of 20 meter bereik nemen (is goedkoper), want de D500 heeft toch maar een bereik van nog niet eens 10 meter. Tenzij je nog ander randapparatuur hebt :) .
pokeran schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 12:29:
Da's dus minder dan 10 meter. Ik had het in een review gelezen, maar weet niet meer welke. |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Wicked_Wy op 24-12-2004 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
jammer dat je voor tipic perse gprs nodig hebt. Wou da wel es proberen. T installeren gaat iig wel goed :D

Net maar ff bij orange Orange World aangevraagd. Ff 20 minuten wachten dus...

[ Voor 28% gewijzigd door __REMCO__ op 24-12-2004 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij op een makkelijke manier uitleggen hoe ik mp3 download en dan via bleutooth op mijn telefoon krijg.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__REMCO__ schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:02:
jammer dat je voor tipic perse gprs nodig hebt. Wou da wel es proberen. T installeren gaat iig wel goed :D

Net maar ff bij orange Orange World aangevraagd. Ff 20 minuten wachten dus...
Ik hoop wel dat je weet dat orange world €6 kost voor maar 2MB per maand en elke MB dat je erover bent betaal je € 3 per MB dat is dus crap.

Trouwens hoe heb jij Tipic geinstaleerd? Als ik dat probeer krijg ik "Manifest atributen niet identiek"??

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier kan je moving gifs downloaden

http://www.animationfactory.com/animations/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:42:
kan iemand mij op een makkelijke manier uitleggen hoe ik mp3 download en dan via bleutooth op mijn telefoon krijg.

alvast bedankt
Hoe ik het met mn MSI stick doe is heel simpel.
-1 ik selecteer de mp3('s)
-2 rechts klik er op
-3 selecteer: kopieren naar -> Bluetooth -> Samsung D500
-4 op mn D500 doe ik OK

en even later staan ze erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 17:07:
[...]
Hoe ik het met mn MSI stick doe is heel simpel.
-1 ik selecteer de mp3('s)
-2 rechts klik er op
-3 selecteer: kopieren naar -> Bluetooth -> Samsung D500
-4 op mn D500 doe ik OK

en even later staan ze erop :)
ik heb zo'n BL adapter.

moet ik ook een progammatje downloaden om de mp3 er af te halen. ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 17:09:
[...]
ik heb zo'n BL adapter.

moet ik ook een progammatje downloaden om de mp3 er af te halen. ?????
Wat wil je nu doen??
Een mp3 op je D500 zetten of er juist van af halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een mp3 op mijn tel krijgen

jullie vinden mij nu denk ik heel dom sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 17:16:
een mp3 op mijn tel krijgen

jullie vinden mij nu denk ik heel dom sorry
Ik vind je niet dom, alleen onduidelijk.

Maar heb je het al op mijn manier geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik gratis mp3 downloaden, ik heb het geprobeerd en dat lukt ik moet ze alleen eerst opslaan en dan kan ik verzenden naar bleutooth doen en dat zegt de computer dat er een fout is opgetreden misschien komt dit dan door dat het niet gratis is.

ik heb nog nooit iets met mp3s gedaan.

alvast bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 17:29:
waar kan ik gratis mp3 downloaden, ik heb het geprobeerd en dat lukt ik moet ze alleen eerst opslaan en dan kan ik verzenden naar bleutooth doen en dat zegt de computer dat er een fout is opgetreden misschien komt dit dan door dat het niet gratis is.

ik heb nog nooit iets met mp3s gedaan.

alvast bedankt voor de hulp
Mp3's downloaden wordt wat lastiger, ik maak ze zelf. Dus van CD -> mp3 met een speciaal programmatje.

Ik heb wel bv ringtones van kerst gedownload dmv zoeken met google.
* Gutteguttegut heeft nu jingle bells als ringtone :)

ps. heb je msn? dan leg ik het je daar wel ff verder uit omdat we anders dit topic vervuilen met offtopic geblaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb msn.

volgens mij staat dit

(ik heb namelijk 2 accounts ben niet zo computertechneut)

alvast bedankt

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 17:36:
ik heb msn.

volgens mij staat dit op ************

(ik heb namelijk 2 accounts ben niet zo computertechneut)

alvast bedankt
Ok haal maar weer weg (door op het edit logotje te klikken boven je post Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) ik heb je toegevoegd.
En anders voeg je mij maar toe pfhx at hotmail punt com

[ Voor 23% gewijzigd door Gutteguttegut op 24-12-2004 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:45:
[...]

Ik hoop wel dat je weet dat orange world €6 kost voor maar 2MB per maand en elke MB dat je erover bent betaal je € 3 per MB dat is dus crap.
Klopt niet helemaal wat je zegt, voor €6 in de maand heb je toegang tot de Orange World sites en ook andere wap-sites, en daar bovenop heb je 2 MB internet access. Heb nu zelf bijna een jaar Orange World en dat bevalt erg goed, ik heb trouwens ook nog nooit wat bij hoeven te betalen :)

Enne... hoop dat ik het hier mag posten, zoals jullie weten is het niet makkelijk om games te installeren op onze D500's. Maar heb een wap-site gevonden waar je games ed. kunt ophalen: wap.ranova.org
Heb er al een aantal getest en de meeste doen het prima, wel jammer dat de meesten niet fullscreen zijn. Je kunt er overigens ook je eigen jad/jar files uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb mijn D500 ook. Heb een paar simpele vraagjes:

a) Ik heb gezien dat bewegende achtergronden ook mogelijk zijn. Zijn dat gewone gif. files? En hebben zo'n files een limiet in kb?

b) Om met mijn outlook te synchroniseren heb ik eerst een bluetooth dongle nodig. Niet?

Dat is het for the time being.

Thnx

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me aub helpen met de mms instellingen voor Hi ?
Ik krijg mms niet werkend!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ho Ho Ho...

Ik heb voor iedereen een leuke verrassing net voor Kerst... Iedereen kan nu alle Appz & Gamez downloaden en installeren op de Samsung D500!!! Ik heb net de belangrijkste dingen ge-upload en dat is mijn Cadeau voor jullie ;-D ;) ;) ;) ;)

Just go to http://www.dualband.tk en Have Fun!!! :) :) :)

Dualband ;) ;) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:41

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik kreeg net een leuke pushmessage dat die codes voor het unlocken van Orange niet mogen :? :? :?
Anyway, wat ik al zei als je naar de techcenter gaat van Samsung en gewoon de standaard firmware erop laat zetten, ben je ook verlost van die Orange crap. De techcenter van Samsung doet hier niet moeilijk over... alleen GOT :? |:(

offtopic:
Anyway, maar offtopic... modden van dvd branders mag wel, en het posten van gehackte firmware. Wat op zeker ILLEGAAL is!!! maar dat mag wel en ja de mods posten hier gewoon mee en pikken hun graantje van die firmwares mee... maar ohjee als er een code wordt gepost, waarbij niets aangepast wordt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 21:02:
Ho Ho Ho...

Ik heb voor iedereen een leuke verrassing net voor Kerst... Iedereen kan nu alle Appz & Gamez downloaden en installeren op de Samsung D500!!! Ik heb net de belangrijkste dingen ge-upload en dat is mijn Cadeau voor jullie ;-D ;) ;) ;) ;)

Dualband ;) ;) ;)
Da's wel goed nieuws, thanx hiervoor :)

Het is alleen wel bij euploader dat je de jad file niet hoeft aan te passen. Heb het net nog even geprobeert, met de jadmaker een jad file gemaakt, dan upload je eerst de jar en daarna de jad. Met de codes van de laatste log je dan in op de wapsite met je foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de telefoon nu ook een aantal dagen en nu met kerst eindelijk tijd om er eens tijd in te steken... :)

Volgde dit topic al een tijdje en had nog 1 vraagje die al eerder gesteld was maar niet beantwoord:

Ik heb gesync met Outlook maar alle namen worden gesorteerd op achternaam ipv voornaam.
Volgens mij staat er in de handleiding niets hierover en dus ook in dit topic niet.

Is er nog een andere mogelijkheid dan 300 contacts te gaan renamen?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Die vraag is al eens gesteld ;)
Die telefoon sorteert nou eenmaal op het eerste veld het enige wat je dus kan doen is de achternamen achterwege laten.
Met de Samsung software kan je wel heel makkelijk al die velden veranderen en dat gaat een stuk sneller dan via de phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ho Ho Ho...

Dualband ;) ;) ;)
Ur the best.... een man met Kerstgedachte!!

Merry X-mas to U!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
dualband goed gedaan!

Maar nu ff andere vraag. Hoe krijg je als je bij toepassingen>>JAVA wereld>>downloads opent dat geluid weg? Dan krijg je zo'n jack-in-a-box met een liedje erbij. Hoe krijg je die weg? Vandaag op werk was da nogal kut toen ik ff spel wou laten zien en ik vergeten was t geluid uit te zetten |:(

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ik weet wel als je telefoon in trilmodus is (aka stille modus) dan geeft dat jack in the box filmpje geen geluid.
gewoon even de # ingedrukt houden als je een java ding wilt spelen. Als je een spel gaat spelen, vraagt ie alsnog of je wel of geen geluid wilt omdat je telefoon in stille modus is.

[ Voor 45% gewijzigd door randje op 24-12-2004 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
pokeran schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 23:36:
ik weet wel als je telefoon in trilmodus is (aka stille modus) dan geeft dat jack in the box filmpje geen geluid.
gewoon even de # ingedrukt houden als je een java ding wilt spelen. Als je een spel gaat spelen, vraagt ie alsnog of je wel of geen geluid wilt omdat je telefoon in stille modus is.
maar t gaat me niet om tijdens een spel t geluid want dat zet ik wel uit. Maar tijdens t openen van je downloads en zonder al t geluid uit te zetten

[ Voor 4% gewijzigd door __REMCO__ op 25-12-2004 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

gewoon volume naar beneden zetten tot het laagste niveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 15:30
Afgelopen week mijn D500 binnen gekregen en gelijk enthousiast drmee aan de slag. Echter ik krijg het bv niet voor elkaar om de agenda en taken met Outlook te Sysnchroniseren. Ik maak gebruike van PC sync en Outlook 2003 dmv bluetooth dat wel zeer goed werkt.

Ook opmerkelijk is dat als je vanuit Outlook een afspraak naar je tel doorzet deze dan ineens een uur vervroegd is. Al allerlei settings uitgeprobeerd voor beide zaken maar nog niets kunnen vinden. Hellup hellup??

Vanuit de tel een afspraak naar Outlook overzetten gaat gelukkig wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

__REMCO__ schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 00:04:
[...]

maar t gaat me niet om tijdens een spel t geluid want dat zet ik wel uit. Maar tijdens t openen van je downloads en zonder al t geluid uit te zetten
ja dat weet ik :), maar ik vind het zelf een kleine moeite om de #knop eventjes ingedrukt te houden, waardooor je dus het geluid van het introfilmpje ook niet meer hoort.
klaar met java? weer ff de # knop ingedrukt houden en klaar is kees, alsof je nooit gejava'd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Jappie. Dergelijke screensavers zijn in feite gewoon gif. files die je dan naar je D500 omzet?

Anders gezegd, de standard bewegende achtergronden van de D500, zijn dat ook gewone gif files?

Hebben zo'n bewegende achtergronden een limiet kwa kb's?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
pokeran schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 01:28:
[...]

ja dat weet ik :), maar ik vind het zelf een kleine moeite om de #knop eventjes ingedrukt te houden, waardooor je dus het geluid van het introfilmpje ook niet meer hoort.
klaar met java? weer ff de # knop ingedrukt houden en klaar is kees, alsof je nooit gejava'd heb
is ook een kleine moeite :P Maar zou er helemaal geen optie zijn om dat uit te zetten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
hij blijft hier de hele tijd vanaf de pc zeggen No services found.. terwijl ik ze gewoon gepaired heb en vanaf mijn phone wel gewoon op de pc kan komen.. Iemand een idee wat ik fout doe?

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ook een Blauwtand stick :) van MyCom

Werkt perfect...

Kortom...
Supertelefoon zekers als je er een bluetooth stick bij hebt 8)

P.S.
Als k de aanwijzingen volg op http://www.dualband.tk/ om spellen op m'n D500 te krijgen dan lijkt het mij dat k via wap de game moet downloaden??? klopt dit???

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2004 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 12:17:

P.S.
Als k de aanwijzingen volg op http://www.dualband.tk/ om spellen op m'n D500 te krijgen dan lijkt het mij dat k via wap de game moet downloaden??? klopt dit???
Ja dat klopt. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:38
hi boys and gurls, heb eindelijk tipic op de phone kunnen rammen......... maar nu connect die net, voortgang blijft op 0% hangen, na 3 minuten vond ik dat wel genoeg..........
maar je moet toch gewoon de account van tipic gebruiken? of moet je daar wat anders invullen?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiotjE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2021
Ik heb sinds vrijdag ook de D500, en nu vond ik ergens nog een oude serieele data kabel van samsung. Weet iemand of en hoe ik die aan de praat krijg met de D500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx voor dualband.tk!
Helaas snap ik er geen reet van, ik heb een beetje zitten kloten met hoe en wat, maar vind het zo vaag...:S
Heb al wel dan winwap gedownload, maar wat moet ik daarmee?
Heb ook al zo'n URL gevonden in een JAD-file, via kladblok.
Ik snap niet wat ik met die sites moet, wat ik moet uploaden en waarom? :S
Hoe krijg ik het vervolgens werkend op mn D500?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand miss ff een how-to maken van het uploaden naar een wap site en dan downloaden via je d500. Snap niet wat de url moet zijn die je in je jad file moet zetten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Laatst online: 13-08 20:58
Ho Ho Ho...

Dualband ;) ;) ;)
Als ik iets wil downloaden krijg ik de melding: HTTP-fout: 406 Onaanvaardbaar :(

Hoe kan ik dit oplossen?? (Samsung D-500 icm. Vodafone 400)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
BLIJF ON-TOPIC!! en let goed op Policy m.b.t. midlets/ringtones