Het werkt bij mij. maar niet 100% vanzelf. Ik sync alleen de calendar, maar dat is eigenlijk geen outlook calendar, maar eentje gebaseerd op oracle. Met een programmaatje dat heet oracle outlook connector, wordt de outlook calendar met die van oracle gesynced. Met pc sync (van samsung)
sync ik dan de telefoon. Soms moet ik daarvoor wel outlook met de hand starten, en in iedergeval moet ik een dialoogvenster wegklikken waarin staat dat er een programma runt dat de email adressen van outlook wilt lezen, en of dat wel mag dan (gedurende maximaal 10 minuten). Lekker vaag.
Probleem is dat de items in mijn aganda allemaal nu onder 'diverse' vallen ipv onder afspraak.
Soms heb ik dan een entry dubbele entry. eentje voor afspraak en eentje voor diverse. Dat is een beetje vervelend, maar meestal gaat het wel goed, hetgeen al heel wat is gezien mijn complexe setup.
Jammer dat de telefoon zelf niet het sync protocol via bluetooth ondersteunt. (bovenstaande sync gaat via een pseudo com poort en serieel protocol), want mijn bt dongel in de laptop, heeft daaar wel een interface voor richting outlook.