Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje
Ik heb mijn email ingesteld gewoon mijn inloggegevens van mijn provider,het werkt
Maar ik kan nergens terug vinden wat de kosten zouden zijn?
Heb een T-mobile abo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand problemen met de d500 icm met t-mobile? bellen, goed bereikbaar, sms, mms enz...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:41:
[...]

Hahaha idd..
Al mijn vrienden waren iig enorm jaloers.. en keken me aan of ik geld teveel had hahaha!

Met problemen voor Orange bedoelde ik :
MMSen - Wappen etc?
Kan iedereen dat gewoon?

Groeten
yup, mms en wap werkt hier perfect :)
zeiden ze tegen jou ook dat internetten nog niet werkte met deze telefoon dan?
dat werd wel in de winkel tegen mij vertelt maar snap nog niet echt wat ze ermee bedoelen
(winkel = orange shop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:16:
heeft iemand problemen met de d500 icm met t-mobile? bellen, goed bereikbaar, sms, mms enz...???
Ik heb T-mobile,maar alles werkt perfect hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:20:
[...]

dat werd wel in de winkel tegen mij vertelt maar snap nog niet echt wat ze ermee bedoelen
(winkel = orange shop)
bij mij werkt t mmsen en wap ook gewoon goed. Heb alleen de instellingen veranderd van de standaard Orange instellingen die erin staan. De homepage geloof ik op wap.orange.nl gezet ipv een of andere url met samsung erin.
n00bs schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:19:
Ik heb een probleem: Ik heb VEEL contacts niet in een groep gezet, nu kan ik de ringtone voor deze NIET TOEGEWEZEN groep nergens wijzigen :? met de E700 kon dat wel. Ik heb de Inkomende oproepen bij de geluidsinstellingen gewijzigd, maar dit heeft geen effect op de niet toegewezen contacts... :? ik blijf daar maar het stomme melodie "een bal" krijgen die ik niet hoor buiten.
ik heb geen 1 contact in een bepaalde groep gezet. Dus als ik de beltoon verander veranderd ie ze voor allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het zo dat bij de D500 net als bij mp3spelers eens in de zoveel tijd een update van de software uitkomt zodat die bugs weg zijn?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:20:zeiden ze tegen jou ook dat internetten nog niet werkte met deze telefoon dan?
(winkel = orange shop)
Orange heeft de D500 nog niet getest met Orange World, en ondersteund deze dan ook nog niet. Op mijn contract staat Orange World wel aangevinkt, maar op de bevestiging van Orange was deze weer opengelaten. Ik heb nog maar niet met GPRS gewapt, aangezien ik niet weet wat daar voor berekend wordt als je geen Orange World bundel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:06:
[...]

Om de beltoon van bepaalde groepen te wijzigen ga je naar:
Telefoonlijst, Groep (3), Je gaat naar de groep die je een andere beltoon wilt geven klik je op opties, Wijzigen (3), Dan achter het belletje klik je op OK en dan kan je die beltoon wijzigen.

Wijzigen van de beltoon voor de mensen die niet in een groep zitten.
Instellingen, Geluidsinstellingen, Inkomende oproep, en dan het Mp3tje opzoeken voor die mensen..

Bij mij werkt dit gewoon perfect :)

Groeten

p.s. Ik heb echt geen Bugs ofzo hoor.. (alleen die van stad geweldig maar dat is gewoon ene vertaalfout....)
Ben er echt super tevreden mee.. zou geen andere willen..Alleen jammer dat straks IEDEREEN hem heeft...:P

Btw.. zijn er mensen die problemen hebben met Orange icm de D500?

Groeten
Ik snap dat dit zo ZOU moeten werken (was bij de E700 ook) maar zoals ik al zei het werkt niet!!!. Hij blijft dus maar op EEN BAL staan met volume zacht-opbouwend :? al stel ik 1 van de standaard ringtones in in het geluidsinstellingen menu... hij pakt die ringtones nergens voor :?

Nog meer mensen met mijn probleem?

Wat ik ook niet snap Waarom als ik bij FUNBOX->GELUIDEN kijk, zie ik daar MEMOLIJST bovenaan staan en daaronder Gedownloade geluiden. :? lijkt mij dat er bovenaan standaard geluiden horen te staan :? :? :?

[ Voor 18% gewijzigd door n00bs op 14-12-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 12:36:
[...]
Orange heeft de D500 nog niet getest met Orange World, en ondersteund deze dan ook nog niet. Op mijn contract staat Orange World wel aangevinkt, maar op de bevestiging van Orange was deze weer opengelaten. Ik heb nog maar niet met GPRS gewapt, aangezien ik niet weet wat daar voor berekend wordt als je geen Orange World bundel hebt.
wappen is 11 cent per minuut bij orange, staat op site. en het wappen kan wel , doet het gewoon

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand nu al geprobeerd om een ander toestel te bluetooth jacken? wil graag weten hoe dit gaat met dit toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

%*&%$^ ZOOI!!! zelfs de geluiden van de aangemaakte groepen pakt hij niet. Als ik mensen in een groep zet en de beltoon voor deze groep wijzig, dan pakt hij nog steeds: "EEN BAL"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Nou, ik heb eindelijk een abbonement die werkt! Wat is BC :r ! Beetje wappen, mms versturen, bellen, het werkt allemaal met vodafone. Prettig :)

@noobs

ik heb mijn standaard beltoon gewijzigd in een MP3, elke oproep die binnenkomt die niet gekoppeld is aan een andere beltoon speelt gewoon de MP3 af. Ik heb bij mijn vriendin een andere beltoon gekoppeld, die werkt ook als zij belt speelt hij die af. Om te testen heb ik ook beltonen per groep ingesteld en de thuistelefoon daar in gezet, en belde vanaf huis en speelde ook die specifieke beltoon af.

Ik snap dus niet waarom het bij jou niet lukt :?

[ Voor 64% gewijzigd door Royz op 14-12-2004 13:20 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Royz schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:07:
Nou, ik heb eindelijk een abbonement die werkt! Wat is BC :r ! Beetje wappen, mms versturen, @noobs

ik heb mijn standaard beltoon gewijzigd in een MP3, elke oproep die binnenkomt die niet gekoppeld is aan een andere beltoon speelt gewoon de MP3 af. Ik heb bij mijn vriendin een andere beltoon gekoppeld, die werkt ook als zij belt speelt hij die af. Om te testen heb ik ook beltonen per groep ingesteld en de thuistelefoon daar in gezet, en belde vanaf huis en speelde ook die specifieke beltoon af.

Ik snap dus niet waarom het bij jou niet lukt :?
Ik denk een probleem met mijn softwarerevisie. Kan jij op je toestel *#8999*8378# intikken. Ga dan naar VERSIE-> H/W versie (bij mij MP 2.8). Na naar S/W versie (bij mij 22 nov. 2004, D500CEDK2).

Overigens wil ik alle bugs verzamelen van iedereen, als iedereen dan ook zijn Software revisie erbij zet dan kan dit weer doorgespeeld worden naar Samsung Korea. Ik heb namelijk net contact gehad met Samsung en Solid Vision, en er komen dus wel degelijk vaak nieuwe firmwareupdates uit!!! Deze kan je bij Solid Vision erop laten zetten... alleen welke bugs eruit zijn gehaald mag niet vermeld worden... anyway alle gevonden bugs kunnen weer gebruikt worden voor toekomstige updates.

[ Voor 25% gewijzigd door n00bs op 14-12-2004 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
n00bs schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:35:
[...]

Ik denk een probleem met mijn softwarerevisie. Kan jij op je toestel *#8999*8378# intikken. Ga dan naar VERSIE-> H/W versie (bij mij MP 2.8). Na naar S/W versie (bij mij 22 nov. 2004, D500CEDK2).

Overigens wil ik alle bugs verzamelen van iedereen, als iedereen dan ook zijn Software revisie erbij zet dan kan dit weer doorgespeeld worden naar Samsung Korea. Ik heb namelijk net contact gehad met Samsung en Solid Vision, en er komen dus wel degelijk vaak nieuwe firmwareupdates uit!!! Deze kan je bij Solid Vision erop laten zetten... alleen welke bugs eruit zijn gehaald mag niet vermeld worden... anyway alle gevonden bugs kunnen weer gebruikt worden voor toekomstige updates.
ik heb die problemen dus niet en ik heb H/W Versie 2.800 en S/W Versie nov 22 2004 D500CEDK2 15:42:09 dus tzelfde als jij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:20:
[...]

(winkel = orange shop)
Nee ik heb een sim only abbo aangevraagd van Orange...
Ik had de d500 los in de winkel gekocht maar met Prepay is het echt gewoon K*T je kan niks ermee... sonde....

Maar wou even weten of je alles gewoon kon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]__REMCO__ schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:57:
[...]

ik heb H/W Versie 2.800 en S/W Versie nov 16 2004 d500bvdk8 07:53:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

__REMCO__ schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:57:
[...]

ik heb die problemen dus niet en ik heb H/W Versie 2.800 en S/W Versie nov 22 2004 D500CEDK2 15:42:09 dus tzelfde als jij :?
Ik dus ook. Precies dezelfde versies.

@noobs, Solid nog wat, is dat een winkel of wat? Net zoiets als de Nokia stores waar je firmware kan upgraden? Wel goed nieuws btw :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

__REMCO__ schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:57:
[...]

Dat is idd vreemd. Ik weet niet of het uitmaakt, maar ik heb dus al mijn contacts overgezet van mijn E700 met Easy Studio.

Ik heb het net gecontroleerd... als ik nieuwe contacts toevoeg werkt het nu wel. Maar alle contacts die ik overgezet heb met die Easy Studio krijgen standaard "een bal". Dit is dus een bug tussen Samsung's eigen software en de D500!!! anyway is het bij jullie ook dat de ringtone eerst zacht is en daarna harder :? ik wil eigenlijk dat t gelijk hard is... zoals ik ingesteld heb.

Heb ook net getest om een user toe te voegen aan een groep en het werkt nu ook. Helaas moet ik dus MET DE HAND ALLE USERS opnieuw toevoegen :r

Solid Vision is het servicecentre voor o.a. Samsung telefoons en zit in Rijswijk. Ik ga er over een maandje eens heen om een nieuwe firmware erop te zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door n00bs op 14-12-2004 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Aangezien de vodafone site ZEER traag is en het daar niet kan vinden:

Ik heb de instellingen nodig om te kunnen mailen. Als smtp server heb authsmtp.vodafone.nl geprobeerd. Deze geeft tijdens het mailen een foutmelding. Weet iemand wel de goede instellingen?

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
n00bs schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:15:
[...]

Dat is idd vreemd. Ik weet niet of het uitmaakt, maar ik heb dus al mijn contacts overgezet van mijn E700 met Easy Studio.

Ik heb het net gecontroleerd... als ik nieuwe contacts toevoeg werkt het nu wel. Maar alle contacts die ik overgezet heb met die Easy Studio krijgen standaard "een bal". Dit is dus een bug tussen Samsung's eigen software en de D500!!! anyway is het bij jullie ook dat de ringtone eerst zacht is en daarna harder :? ik wil eigenlijk dat t gelijk hard is... zoals ik ingesteld heb.

Heb ook net getest om een user toe te voegen aan een groep en het werkt nu ook. Helaas moet ik dus MET DE HAND ALLE USERS opnieuw toevoegen :r

Solid Vision is het servicecentre voor o.a. Samsung telefoons en zit in Rijswijk. Ik ga er over een maandje eens heen om een nieuwe firmware erop te zetten.
ik heb eerst alle contact vanaf de sim naar de telefoon gekopieerd. Daarna met easy studio een backup gemaakt. Toen alles eraf gegooid en daarna met easy studio weer trug op de telefoon gezet. Kan het er niet aan ligegn dat je je contacts op je sim hebt staan ofzo?

Rijswijk is wel een beetje ver vanaf Nijmegen (anderhalf uur rijden :X ) Ff zoeken dus of er niet ergens nog eentje dichterbij zit

EDIT: hmm alleen in rijswijk dus maar als je op http://www.solid-vision.c...-samsung-frame-middel.php kijkt staat de D500 er nog nie op

[ Voor 8% gewijzigd door __REMCO__ op 14-12-2004 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

nee ik heb geen contacts in mijn sim ;) Ik had vanuit mijn E700 alle telefoonnummers uit het telefoongeheugen gecopied naar mijn PC daarna naar mijn telefoongeheugen van de D500. De ringtones had ik pas DAARNA ingesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 12:29:
Is het zo dat bij de D500 net als bij mp3spelers eens in de zoveel tijd een update van de software uitkomt zodat die bugs weg zijn?? :)
die vraag is ook al 700502341x gesteld, lees aub het topic eens door voordat je vragen stelt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem zonet besteld, ze hadden hem nog ruim op voorraad dus :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Als ik hem volledig heb opgeladen.. laad ik hem vaak nog in de adapter zitten.. pas als ik wegga haal ik hem eruit. Is dit slecht voor de batterij? of gebruikt ie dan juist de stroom?!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:52:
Als ik hem volledig heb opgeladen.. laad ik hem vaak nog in de adapter zitten.. pas als ik wegga haal ik hem eruit. Is dit slecht voor de batterij? of gebruikt ie dan juist de stroom?!
als je em uit hebt staan en hij is helemaal opgeladen geeft ie toch aan "opgeladen" volgens mij maakt t dan niet meer uit of je em er langer in laat zitten want voller dan vol kan ie niet. Stroom gebruikt ie dan oko niet meer denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Lees ik nu ergens overheen of is het standaard dat je alle smsjes eerst op je (trage) simkaart opslaat ipv foon geheugen??

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Klopt ;)

Heeft iedereen dat wanneer hij gebeld wordt het volume trapsgewijs omhoog gaat ipv gelijk hard :? :? (als dat zo is, namelijk dik %*^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zitten nogal wat bugs en foutjes (bluetoothgames werken niet, geen tril en beltoon tegelijk, volume van zacht naar hard en ga zo maar door) in dit telefoontje. Allemenselijk jammer zeg. Ik denken eindelijk een Samsung met BT / duur toestel dus alles zal voortreffelijk werken is 't nog maar allemaal nada niente

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
CLB schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:40:
Zitten nogal wat bugs en foutjes (bluetoothgames werken niet, geen tril en beltoon tegelijk, volume van zacht naar hard en ga zo maar door) in dit telefoontje. Allemenselijk jammer zeg. Ik denken eindelijk een Samsung met BT / duur toestel dus alles zal voortreffelijk werken is 't nog maar allemaal nada niente
maar dat zijn maar een paar kleine dingetjes vind ik. Dat tril en beltoon niet tegelijk vind ik t enige echt storende aan de telefoon. Verder rest ben ik er zeeeeer tevreden over.

En je moet natuurlijk ook altijd eerst je eigen ervaringen hebben met zo'n telefoon. Als je bij alles wat je koopt alleen maar af gaat op wat andere mensen zeggen wat er slecht mee is dan blijft er weinig over om te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:54
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 12:36:
[...]
Je kunt gewoon gebruik maken van GPRS hoor, ik heb dit jaar met mijn Moto ook gebruik gemaakt van Orange World en die wordt nu nog steeds niet ondersteund en ik heb buiten de zes euro nog nooit iets bij hoeven te betalen. Ook nu maak ik met mijn D500 gebruik van Orange World en dat werkt goed.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:04:
heeft iemand nu al geprobeerd om een ander toestel te bluetooth jacken? wil graag weten hoe dit gaat met dit toestel
Helaas kun je niet gewoon bluejacken met de D500 zoals met mijn oude Moto. Je moet namelijk eerst je D500 koppelen met een ander BT-apparaat voordat je iets kunt verzenden.

[ Voor 4% gewijzigd door ®Otto op 14-12-2004 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:58:
Klopt ;)

Heeft iedereen dat wanneer hij gebeld wordt het volume trapsgewijs omhoog gaat ipv gelijk hard :? :? (als dat zo is, namelijk dik %*^)
alleen als ik het toestel open heb en gebeld wordt gaat ie van zacht naar hard.
Is ie ingeschoven gaan ze gelijk hard hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D#mn, al mijn southpark filmpjes lopen vast op mijn gsm :'(
Ben je mooi aant kijken, wordt het grappig, kapt het ermee.... :@

Iemand die mij een kan mailen voor morgen in de bus (a) --> dmixxx@tiscali.nl

Mijn filmpjes zijn meestal maar 2MB, voor 20-25 minuten, lekker klein, maar lopen allemaal vast. Wat doe ik verkeerd of zijn de filmpjes gewoon brak (op pc doen ze het :S )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen hoe hij werkt met een Nokia Cark-91 bluetooth carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

®Otto schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:53:Je kunt gewoon gebruik maken van GPRS hoor, ik heb dit jaar met mijn Moto ook gebruik gemaakt van Orange World en die wordt nu nog steeds niet ondersteund en ik heb buiten de zes euro nog nooit iets bij hoeven te betalen. Ook nu maak ik met mijn D500 gebruik van Orange World en dat werkt goed.
Het probleem is dat ze bij de klantenservice Orange World niet mogen/willen activeren omdat ik een D500 gebruik. Op zich is het geen ramp, omdat ik voorlopig het toestel nog met mijn oude T-Mobile abo zal gebruiken. Maar ik wou er gewoon al vast wat mee experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:54
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:56:
[...]
Het probleem is dat ze bij de klantenservice Orange World niet mogen/willen activeren omdat ik een D500 gebruik. Op zich is het geen ramp, omdat ik voorlopig het toestel nog met mijn oude T-Mobile abo zal gebruiken. Maar ik wou er gewoon al vast wat mee experimenteren.
Je kunt altijd zeggen dat je een ander toestel hebt die ze wel ondersteunen... Wat ik al eerder zei, Orange is helaas echt traag hiermee, maar gelukkig kun je het zelf wel instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Site met veel gratis MMF ringtones: http://www.b-inet.co.uk (zet deze graag in de beginpost).

nog 1 maar via wap:
Connect to our WAP site at: http://www.polyphonicringtonez.com/wap
Click PolyTone by ID and enter: 2112
Click Download MIDI (or MMF) PolyTone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het al.
Gewoon BLuethoot gekocht. Alles werkt prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 16:14
Ik heb nu ook alweer een week de D500 en heb dus dit topic ook aardig gevolgd maar een oplossing voor mij probleem ben ik nog niet tegengekomen.

Ik heb een bluetooth dongle voor mn laptop en ik heb ook een prima verbinding daarmee met mn D500 en kan gewoon bestanden verzenden naar mn telefoon. Maar ik krijg het sync programma van samsung maar niet aan de praat met mn D500, als ik t programma start vraagt mn telefoon netjes of ik een seriele verbinding wil maken dit sta ik dus toe. Maar daarna kan ik helemaal niks, bij de file manager staat mn telefoon ook als offline.

Wat kan ik hieraan doen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Ik heb net mijn bestelling bij 2call opgezegd en hem in de winkel gekocht bij gsmshop.
Zelfde prijs enzo gewoon. Erg jammer dat 2call hem heeel slecht binnenkrijgt, maarja. Als ik het iwist had ik hem allang in de winkel gehaald :)

naja erg fijn toestel vind ik het tot nu toe, moet er nog mee spelen en ook heel erg aan wennen, maar het gaat wel goedkomen allemaal.

grr ik heb geen internet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
n00bs schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 20:36:
Site met veel gratis MMF ringtones: http://www.b-inet.co.uk (zet deze graag in de beginpost).

nog 1 maar via wap:
Connect to our WAP site at: http://www.polyphonicringtonez.com/wap
Click PolyTone by ID and enter: 2112
Click Download MIDI (or MMF) PolyTone.
waarom polyfonisch als je mp3 ringtones hebt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:07:
[...]

alleen als ik het toestel open heb en gebeld wordt gaat ie van zacht naar hard.
Is ie ingeschoven gaan ze gelijk hard hoor.
zo is het bij mij ook. Net ff getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

__REMCO__ schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:14:
[...]

waarom polyfonisch als je mp3 ringtones hebt :9
omdat je met polyfonisch wel tegelijkertijd het toestelletje kan laten trillen
toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

CLB schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:40:
geen tril en beltoon tegelijk,
Zoals al een paar keer in dit topic is aangegeven is dit geen fout, maar zit dit sowieso nooit op Samsung telefoons (tenzij je een ringtone hebt met tril 'ingebouwd'). Vraag me niet waarom Samsung dit er niet gewoon opzet (misschien ivm accu-duur?), maar och het went.

[ Voor 7% gewijzigd door KreKkeR241 op 14-12-2004 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

KreKkeR schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:17:
[...]
Zoals al een paar keer in dit topic is aangegeven is dit geen fout, maar zit dit sowieso nooit op Samsung telefoons (tenzij je een ringtone hebt met tril 'ingebouwd'). Vraag me niet waarom Samsung dit er niet gewoon opzet (misschien ivm accu-duur?), maar och het went.
Jaja weet ik! Maar ik gaf aan dat dit eigenlijk wel een heel functioneel toestel is en dan vind ik 't nog steeds lomp van Samsung dat ze deze functie (tril en bel tegelijk) er nog niet in hebben gebouwd. Kunnen ze zo veranderen volgens mij

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:15:
[...]

omdat je met polyfonisch wel tegelijkertijd het toestelletje kan laten trillen
toch?
Sommige MMF bestandjes zijn idd beltoon en tril tegelijk .. dus ik neem gewoon de al voor gedownloade beltoon (nummer 8.mmf) die trilt tenminste tegelijk!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvraag is waarvoor die lijn in beeld dient als je een foto maakt. Als je inzoomt gaat ie naar beneden en uiteindelijk weg, als je uitzoomt gaat ie verder naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:50:
Wat ik me afvraag is waarvoor die lijn in beeld dient als je een foto maakt. Als je inzoomt gaat ie naar beneden en uiteindelijk weg, als je uitzoomt gaat ie verder naar boven.
wat denk je :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, die lijn staat ook in de foto's zelf, dus ik weet niet of je wel hetzelfde denkt als mij ;-) Maar als je het weet vertel het me dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 16:14
dizzie schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:44:
Ik heb nu ook alweer een week de D500 en heb dus dit topic ook aardig gevolgd maar een oplossing voor mij probleem ben ik nog niet tegengekomen.

Ik heb een bluetooth dongle voor mn laptop en ik heb ook een prima verbinding daarmee met mn D500 en kan gewoon bestanden verzenden naar mn telefoon. Maar ik krijg het sync programma van samsung maar niet aan de praat met mn D500, als ik t programma start vraagt mn telefoon netjes of ik een seriele verbinding wil maken dit sta ik dus toe. Maar daarna kan ik helemaal niks, bij de file manager staat mn telefoon ook als offline.

Wat kan ik hieraan doen? Alvast bedankt!
Ik heb t nu uiteindelijk wel aan de praat gekregen. Dit door de SP2 bluetooth drivers te vervangen door de originele drivers van mn dongle... nu werkt t allemaal perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe ik een sitecom bleutooth adapter aan de praat krijg..

Hij heeft het 1x gedaan....

Gewoon eerste de software geinstaleerd en daarna pas de dongle erin gedaan en steeds krijg ik dezelfde melding:

Er is een fout met uw USB apparaat...
En dan moet je stuurprogramma's installeren maar die kan die dan niet vinden.. ook als de cd erin zit :@

Iemand een id?

De eerste keer dee hij het wel (heel even) en nu niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

SP2 probleem ;) heb dat ook al op andere sites gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee iemand of de serieële kabel van de samsung E700 ook werkt op de D500 ?
En kan je daarmee alles van de software gebruiken (sync outlook enz...?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik zou zeggen probeer het gewoon... ik denk zelf dat het wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet nog een D500 kopen daarom vraag ik het, anders wist ik het al wel !:)
n00bs schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 23:48:
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je nu alle mp3's linken aan personen of bellergroepen (ivm. die een bal die steeds terugkwam) en hoe zit het met dat van stil naar hard rinkelen van de beltoon ?
Werkt sync met outlook perfect ?
n00bs schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 23:48:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:56:
[...]
Bij mij deden ze in het geheel niet moeilijk, en de default instellingen die al in de telefoon zitten voor de verschillende providers doen het voor orange prima!!
Alleen had ik een probleempje met email, maar dat heeft zich na een paar keer bellen met orange (ze hebben zelfs netjes teruggebeld) 'vanzelf' opgelost. Misschien hebben zij iets met de hand moeten veranderen bij hun, en willen ze nu wachten met nog meer d500 gebruikers gprs te geven totdat het bij hun ook automatisch goed gaat.
Gprs, wap, internet ging allemaal direct goed, alleen email niet.

Ik heb inmiddels wel mijn batterij omgeruild. Deze ging maar 30 uur mee in standby! Ik had de handleiding gevolgd en daarin stond dat je hem de eerste keer 90 minuten moest opladen, maar in dit topic heb ik gelezen dat je minstens 12 uur moet laden.Alsnog een keer 12 uur laden hielp niet. Volgens de man van belcompany moest ik hem nu zelfs eerst 3 maal volledig (12 uur) laden en weer ontladen. Laten we hopen dat hij straks wat langer standby blijft. Dat weet ik dus pas over een week ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 23:53:
Werkt sync met outlook perfect ?
[...]
Het werkt bij mij. maar niet 100% vanzelf. Ik sync alleen de calendar, maar dat is eigenlijk geen outlook calendar, maar eentje gebaseerd op oracle. Met een programmaatje dat heet oracle outlook connector, wordt de outlook calendar met die van oracle gesynced. Met pc sync (van samsung)
sync ik dan de telefoon. Soms moet ik daarvoor wel outlook met de hand starten, en in iedergeval moet ik een dialoogvenster wegklikken waarin staat dat er een programma runt dat de email adressen van outlook wilt lezen, en of dat wel mag dan (gedurende maximaal 10 minuten). Lekker vaag.
Probleem is dat de items in mijn aganda allemaal nu onder 'diverse' vallen ipv onder afspraak.
Soms heb ik dan een entry dubbele entry. eentje voor afspraak en eentje voor diverse. Dat is een beetje vervelend, maar meestal gaat het wel goed, hetgeen al heel wat is gezien mijn complexe setup.

Jammer dat de telefoon zelf niet het sync protocol via bluetooth ondersteunt. (bovenstaande sync gaat via een pseudo com poort en serieel protocol), want mijn bt dongel in de laptop, heeft daaar wel een interface voor richting outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:19:
D#mn, al mijn southpark filmpjes lopen vast op mijn gsm :'(
Ben je mooi aant kijken, wordt het grappig, kapt het ermee.... :@

Iemand die mij een kan mailen voor morgen in de bus (a) --> dmixxx@tiscali.nl

Mijn filmpjes zijn meestal maar 2MB, voor 20-25 minuten, lekker klein, maar lopen allemaal vast. Wat doe ik verkeerd of zijn de filmpjes gewoon brak (op pc doen ze het :S )
heb net filmpje omgezet vanaf dvd naar avi en dan naar 3gp. Filmpje wordt 25 mb ofzo maar dan heb je wel goeie kwaliteit. Zit nou 5 minuten te kijken en t werkt goed voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 00:27:
[...]

Ik heb inmiddels wel mijn batterij omgeruild. Deze ging maar 30 uur mee in standby! Ik had de handleiding gevolgd en daarin stond dat je hem de eerste keer 90 minuten moest opladen, maar in dit topic heb ik gelezen dat je minstens 12 uur moet laden.Alsnog een keer 12 uur laden hielp niet. Volgens de man van belcompany moest ik hem nu zelfs eerst 3 maal volledig (12 uur) laden en weer ontladen. Laten we hopen dat hij straks wat langer standby blijft. Dat weet ik dus pas over een week ofzo.
12 uur laden? Nou daar heb ik nog nooit van gehoord. Als dat zo was dan stond dat wel in de handleiding aangegeven, 90 minuten is lang zat. Die van mij gaat nu ongveer 3 a 4 dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik de D-500 in de auto met de nokia CK-7W BT carkit, deze kunnen tot nog goed met elkaar omgaan.
alleen weet ik niet of het moelijk is om de beltoon te veranderen voor in de auto.
bij nokia's kun je bij profielen kiezen welke beltoon je wil horen als hij in de auto is, bij deze Samsung gaat standaard een Ring Ring beltoon af, als ie in verbinding staat met de BTcarkit...?

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 08:29:
[...]

12 uur laden? Nou daar heb ik nog nooit van gehoord. Als dat zo was dan stond dat wel in de handleiding aangegeven, 90 minuten is lang zat. Die van mij gaat nu ongveer 3 a 4 dagen mee.
de mijne ook zoiets. Bij normaal gebruik van bellen en smsen en af en toe een beetje bluetooth en filmpje kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij doet het prima hoor, dacht hetzelfde probleem te hebben maar het is inderdaad waar dat de batterij al gaande weg meer capaciteit krijgt.

Nu na een week doe ik er bijna 4 dagen mee, eerder niet meer dan anderhalve dag.

De clue is dat je gewoon even moet afwachten voordat je conclusies trekt en je zorgen begint te maken.

Oja: http://gamesource.groups.yahoo.com/group/Samsung_D500/

Joinen he mensen, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Nu 43 bestanden online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de d500 icm orange en ik belde net orange op om orangeworld te activeren, maar zij zei dat dit teostel dit nog niet heeft. Hebben andere dit ook of kun je wel orange world gebruiken? De instellingen staan er wel gewoon in dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

__REMCO__ schreef op woensdag 15 december 2004 @ 01:14:
heb net filmpje omgezet vanaf dvd naar avi en dan naar 3gp. Filmpje wordt 25 mb ofzo maar dan heb je wel goeie kwaliteit. Zit nou 5 minuten te kijken en t werkt goed voor mij.
Kun je me vertellen welke tools en settings je gebruikt voor het omzetten van avi naar 3gp?
Bij mij is het geluid namelijk altijd heel erg luid, te luid.
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:13:
Batterij doet het prima hoor, dacht hetzelfde probleem te hebben maar het is inderdaad waar dat de batterij al gaande weg meer capaciteit krijgt.

Nu na een week doe ik er bijna 4 dagen mee, eerder niet meer dan anderhalve dag.

De clue is dat je gewoon even moet afwachten voordat je conclusies trekt en je zorgen begint te maken.

Oja: http://gamesource.groups.yahoo.com/group/Samsung_D500/

Joinen he mensen, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Nu 43 bestanden online
Mijn batterij is nu 1x opgeladen en doet het nu bijna 2 dagen...
* Gutteguttegut heeft ook al aan de site bijgedragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Mijn filmpjes die ik zelf heb omgezet, zijn allemaal rond de 1-2MB per minuut, dan heb je best goede kwaliteit.

Mijn batterij laadt ik elke dag op, ik bel elke dag ongeveer 30 minuten, speel met wat spelletjes, maak foto's, bekijk video's, gebruik lang de IR port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Gutteguttegut schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:21:
Kun je me vertellen welke tools en settings je gebruikt voor het omzetten van avi naar 3gp?
Bij mij is het geluid namelijk altijd heel erg luid, te luid.
met het programma en tut die in de startpost staan. Van de K700i die instellingen werken perfect!
n00bs schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:19:
Mijn filmpjes die ik zelf heb omgezet, zijn allemaal rond de 1-2MB per minuut, dan heb je best goede kwaliteit.
maar hoe lang zijn die filmpjes dan? En hoe groot is de source film voordat je em naar 3gp omzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen die zeggen dat ze lang met de batterij kunnen. Hoe heb je hem als eerste x geladen? vanaf je hem uit de doos heb gehaald wat heb je toen precies gedaan? eerst aangezet of eerst geladen? en hoevaak heb je hem leeg laten lopen en opnieuw weer geladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 22:02

hplos.nl

Zo doet men dat

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:31:
mensen die zeggen dat ze lang met de batterij kunnen. Hoe heb je hem als eerste x geladen? vanaf je hem uit de doos heb gehaald wat heb je toen precies gedaan? eerst aangezet of eerst geladen? en hoevaak heb je hem leeg laten lopen en opnieuw weer geladen?
hoe moet je dat doen dan? (ik ga er over een poosje ook 1 halen, maar ik w8 ff op de 2e lichting :))

pc | server | laptop | pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:31:
als je em uit de doos haalt is die accu nog helemaal leeg dus kun je em niet aanzetten. Ik heb em nou een week en laat em gewoon iedere keer helemaal leeg lopen en dan weer helemaal vol laden... Nou 3 keer gedaan en nou doe ik er 3 dagen mee (alleen bellen en smsen en beetje bluetooth) en zit nou nog op 1 streepje. Maar ik wacht nog een week ofzo voordat ik gewoon ga opladen als t mij uitkomt. Zou t nou denk ik ook al wel kunnen doen maar goed, doe dat liever zo dan weet ik zeker dat t goed is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Tiesto - Just Be.3gp 4.30 MB
tiesto_feat_kirsty_hawkshaw-just_be-svcd-2004-se.mpg 60.8 MB
Duur: 3:09
;)
En dit doe ik allemaal met die tool die ik eerder vermeld heb. Nexstreamer. www.3gp.com

[ Voor 3% gewijzigd door n00bs op 15-12-2004 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 23:28:
Iemand enig idee hoe ik een sitecom bleutooth adapter aan de praat krijg..

Hij heeft het 1x gedaan....

Gewoon eerste de software geinstaleerd en daarna pas de dongle erin gedaan en steeds krijg ik dezelfde melding:

Er is een fout met uw USB apparaat...
En dan moet je stuurprogramma's installeren maar die kan die dan niet vinden.. ook als de cd erin zit :@

Iemand een id?

De eerste keer dee hij het wel (heel even) en nu niet meer...
Gewoon ff de drivers downloaden van de sitecom site installeren en alles werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
n00bs schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:14:
Tiesto - Just Be.3gp 4.30 MB
tiesto_feat_kirsty_hawkshaw-just_be-svcd-2004-se.mpg 60.8 MB
Duur: 3:09
;)
En dit doe ik allemaal met die tool die ik eerder vermeld heb. Nexstreamer. www.3gp.com
ah zo. Ja dan krijg je wel files van 1-2 mb ja :) Die southpark filmpjes was geript 480 mb ofzo en na omzetting naar 3gp nog 25. Maar met die nexstreamer krijg je toch zo'n watermerk rechtsboven in het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb dit tooltje gebruikt voor het filmpje van MTV op de yahoo-D500 site.

Mijn accu was al wel gedeeltelijk opgeladen toen ik hm nieuw kreeg (nieuwe dichte verpakking). Daar heb ik toen een halve dag mee gedaan en toen gewoon opgeladen snachts.
Sindsdien dus al 2 dagen gebruikt nu met een accu level van 2 streepjes op dit moment.

[ Voor 50% gewijzigd door Gutteguttegut op 15-12-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Gutteguttegut schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:10:
Ik heb dit tooltje gebruikt voor het filmpje van MTV op de yahoo-D500 site.
die gebruik ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Maar daar heb ik dus het probleem mee dat het geluid veel te hard staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

struik schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:14:
Misschien iets voor diegene die em nog met een 1jarig abbo willen aanschaffen:

Kpn zakelijk abbo voor €14,88 p/md 1jarig
Toestel kost je dan €189 ... totaal dus €367,56

Das goedkoop .... maar je moet dan wel een KVK nummer hebben.

Mijn ouder hebben een zaak dus kan ik em daar mooi op halen >:) .
Even een schopje...

Waar kun je dit vinden? Lijkt me ideaal voor mn vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Gutteguttegut schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:39:
[...]
Even een schopje...

Waar kun je dit vinden? Lijkt me ideaal voor mn vriendin.
Wat? Zoek je een KVK-nummer? Haha die kan je niet zomaar ff vinden hoor. Moet je een eigen zaak hebben en je hebben aangemeld bij de Kamer van Koophandel. Dus als jij dat allemaal overhebt voor 'n telefoontje ga je gang :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Hmm.. nou 2Call mailde dit net:

Momenteel heeft Samsung een landelijk leveringsprobleem.
Het ziet er naar uit dat de eerstvolgende leveringen pas over een week
of 2 weken binnen zullen komen.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

CLB schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:42:
[...]

Wat? Zoek je een KVK-nummer? Haha die kan je niet zomaar ff vinden hoor. Moet je een eigen zaak hebben en je hebben aangemeld bij de Kamer van Koophandel. Dus als jij dat allemaal overhebt voor 'n telefoontje ga je gang :9
LOL
KVK heb ik al ;) ..alleen waar vind ik die aanbieding???

[ Voor 3% gewijzigd door Gutteguttegut op 15-12-2004 16:06 . Reden: ff duidelijker! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Gutteguttegut schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:49:
[...]
LOL
KVK heb ik al ;) ..alleen waar vind je die aanbieding???
Tradelie geen edie (oftewel geen idee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Skype schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:45:

skype heb je mijn vorig berichtje gelezen? ik heb hem hem dus geannuleerd bij 2call en gewoon in de winkel gekocht voor dezelfde prijs. Het enige voordeel van 2call was dat ik de eerste 4 maanden 50% korting zou krijgen op mn abonnementskosten.
maarja, nu heb ik iig mijn toestelletje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Skype schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:45:

Blame it on the weatherman. Hebben andere winkels ook dit probleem?
En mijn probleem is dat m'n abo al ingegaan is...anders had ik hem echt allang gecancelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

-Ik vind het jammer dat de oordopjes niet ook zwart zijn? zijn er misschien andere te kopen?
-De Bluetooth Samsung D500 Style headset is die ook te koop (zie je op de reclameposter en mobile-review.com?
-Kunnen we niet een upload plekkie maken zodat we .3gp files uit kunnen wisselen? Ik vind Yahoo aanmelding/spam iig naar :(

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn d500 ook bij 2call besteld met een t-mobile abbo. Ik zou hem ok pas eind deze week krijgen of volgende week maar mijn abbonement gaat toch niet in voordat ik mijn telefoon krijg????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op woensdag 15 december 2004 @ 15:46:
[...]

skype heb je mijn vorig berichtje gelezen? ik heb hem hem dus geannuleerd bij 2call en gewoon in de winkel gekocht voor dezelfde prijs. Het enige voordeel van 2call was dat ik de eerste 4 maanden 50% korting zou krijgen op mn abonnementskosten.
maarja, nu heb ik iig mijn toestelletje :D
Welk winkel heb jem dan gehaald? Waar kan je hem dan zo goedkoop krijgen als bij 2call bij een 1-jarig abbo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Heb het toestel sinds een aantal dagen maar vind een aantal dingen tegenvallen. Sommige dingen zullen waarschijnlijk een kwestie van wennen zijn. Met name het sms gebeuren ben ik niet zo tevreden over. Zwaar irritant vind ik de shift optie die je moet gebruiken als je een zin met een hoofdletter wil beginnen (persoonlijk vind ik dat netjes). Daarnaast vind ik het zwaar irritant als je met de 0 door diverse woorden bladert (met T9) opzoek naar het juiste woord, dat er maar 1 moment is waarop je kan kiezen om een nieuw woord in te voegen. Druk je te snel op de 0 moet je weer een x aantal keer op de 0 drukken om weer de mogelijkheid te krijgen om een nieuw woord toe te voegen. Ook vind ik het hinderlijk als je denkt het juiste woord ingetoets te hebben gevolgd door een spatie. Als dit woord toch niet het juiste blijkt te zijn kun je niet terug naar het woord en opnieuw met de 0 wel het juiste woord zoeken. Je zal eerst het woord moeten verwijderen. Als het bericht klaar is moet je naar mijn mening nog te veel handelingen verrichten om het bericht uiteindelijk te vesturen. Maar goed, zal wel een Nokia overblijfsel zijn. Als laatste vind ik de snelheid van de telefoon zeer tegenvallen. Door menu's heen serven, opslaan van instellingen en items selecteren duurt vrij lang. Ben ik toch tevreden? Nee, niet echt super maar misschien had ik er onterrecht teveel van verwacht.

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

stp_4 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:30:
Heb het toestel sinds een aantal dagen maar vind een aantal dingen tegenvallen. Sommige dingen zullen waarschijnlijk een kwestie van wennen zijn. Met name het sms gebeuren ben ik niet zo tevreden over. Zwaar irritant vind ik de shift optie die je moet gebruiken als je een zin met een hoofdletter wil beginnen (persoonlijk vind ik dat netjes). Daarnaast vind ik het zwaar irritant als je met de 0 door diverse woorden bladert (met T9) opzoek naar het juiste woord, dat er maar 1 moment is waarop je kan kiezen om een nieuw woord in te voegen. Druk je te snel op de 0 moet je weer een x aantal keer op de 0 drukken om weer de mogelijkheid te krijgen om een nieuw woord toe te voegen. Ook vind ik het hinderlijk als je denkt het juiste woord ingetoets te hebben gevolgd door een spatie. Als dit woord toch niet het juiste blijkt te zijn kun je niet terug naar het woord en opnieuw met de 0 wel het juiste woord zoeken. Je zal eerst het woord moeten verwijderen. Als het bericht klaar is moet je naar mijn mening nog te veel handelingen verrichten om het bericht uiteindelijk te vesturen. Maar goed, zal wel een Nokia overblijfsel zijn. Als laatste vind ik de snelheid van de telefoon zeer tegenvallen. Door menu's heen serven, opslaan van instellingen en items selecteren duurt vrij lang. Ben ik toch tevreden? Nee, niet echt super maar misschien had ik er onterrecht teveel van verwacht.
Met je sms deel ben ik het eens...te omslachtig allemaal.
Voor de rest...tja....ik had hiervoor 2 jaar lang een t68i...het toppunt van traagheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:20:
[...]

Welk winkel heb jem dan gehaald? Waar kan je hem dan zo goedkoop krijgen als bij 2call bij een 1-jarig abbo??
Volgens mij had'ie gehaald bij GSM-shop.
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:18:
ik heb mijn d500 ook bij 2call besteld met een t-mobile abbo. Ik zou hem ok pas eind deze week krijgen of volgende week maar mijn abbonement gaat toch niet in voordat ik mijn telefoon krijg????
'k Heb Vodafone, misschien is het anders per provider. Mail er anders over.
Bij mij was het zo dat als Vodafone eenmaal akkoord ging, dat daarna gelijk m'n abo in zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Volgens mij ben ik 1 van de weinigen met een 1 jaar KPN (Hi) abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik heb KPN Hi 2 jaar. Check mijn post 3 hierboven :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:20:
[...]

gsm-shop.nl in rotterdam :)
ik had de een na laatste als het goed is.
Maar toen ik gisteren 2 call belde, zei hij dat hij pas over 1 a 2 weken weer een levering d500 verwachtte.
Sorry, maar dat duurt mij echt net iets te lang. (ik vond de 2,5 week die ik wachtte al te lang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Hi30-2jaar abo erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

GandalfTheGrey schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:44:
Ik heb KPN Hi 2 jaar. Check mijn post 3 hierboven :)
Ik heb een Hi 50 1 jaar maar kan nog niet wappen.... :?
Jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vreemd dat een toestel als de D500 nog zoveel gebruikersonvriendelijke fouten bevat. Had er bijna voor gekozen om deze te kopen, totdat ik in meerdere reviews las dat het apparaat goedkoop aanvoelt. Het moet niet meer zijn dan een grote hoeveelheid functies in een klein plastic balletje. Wat is jullie mening hierover?

Toestel wat ik uiteindelijk gekocht heb is de motorola v3 razr, iets minder functionaliteit maar wat er op zit werkt als een t!et. Snel menu, overzichtelijke en logische sms opbouw, mooi beeld en gemakkelijk zelf via de pc aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een gebruiker van het eerste uur. Ik gebruik ook mijn Nokia 6100 van de zaak nog. Ik gebruik ze door elkaar en ik ben het meest tevreden over de D500. Alles was wel even wennen maar als je gewent bent dan is de Samsung heel veel beter en mooier. Iedereen die wat te zeuren heeft kan hem beter niet kopen en stoppen met de tekortkomingen.
Weet iemand welk soort bt headset op de reclameposter staat en heeft iemand daar ervaringen mee??
Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op de vraag hoe ik de size van de wall papers kan veranderen van 128 x128 naar 177 x 144

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In België ligt hij op sommige plaatsen al voor 499 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LGU
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 23:49

LGU

Kom net terug van Vodafone citypoint (waar ik mijn phone besteld heb) en ook hier is nu een leveringsprobleem. Ze konden me niet vertellen wanneer ze een nieuwe lading binnen krijgen, helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens jongens, waarom zit iedereen bij 2call.nl?
www.typhone.nl en www.belstore.nl hebben de d500 ruim op voorraad.

Ik heb hem zelf al besteld bij belstore en ik ben van België :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

__REMCO__ schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:03:
[...]

als je em uit de doos haalt is die accu nog helemaal leeg dus kun je em niet aanzetten. Ik heb em nou een week en laat em gewoon iedere keer helemaal leeg lopen en dan weer helemaal vol laden... Nou 3 keer gedaan en nou doe ik er 3 dagen mee (alleen bellen en smsen en beetje bluetooth) en zit nou nog op 1 streepje. Maar ik wacht nog een week ofzo voordat ik gewoon ga opladen als t mij uitkomt. Zou t nou denk ik ook al wel kunnen doen maar goed, doe dat liever zo dan weet ik zeker dat t goed is :D
Ik moet zeggen dat ik 'm net heb gehaald (net 10 minuten thuis :)) en de accu was opgeladen, alle streepjes stonden er. Ik heb de telefoon wel uitgezet en in de lader gezet om te kijken of hij nog verder kon laden, wat dus kon. De accu was dus niet volledig opgeladen, maar ook niet helemaal leeg. Betekent dit dat de telefoon al eerder verkocht/gebruikt/uitgeprobeerd is?

Er zat overigens nog wel zo'n plastic beschermlaagje over het beeldscherm geplakt.

[ Voor 5% gewijzigd door KreKkeR241 op 15-12-2004 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

krekker, dat was bij mij ook.
Maar ik weet wel dat hij al eerder open was geweest, maar er is niets mee gedaan, misschien alleen opgeladen zodat de klanten er direct mee kunnen spelen.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
BLIJF ON-TOPIC!! en let goed op Policy m.b.t. midlets/ringtones