Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:30:
[...]

Ja ik vind dat ie een korte accutijd heeft, maar ja is maar net wat je gewend bent.
K700i :D

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er ook al iemand een filmpje gemaakt met de D500 op internet??
Wil anders iemand dit doen? ik ben er best wel benieuwd naar!
ik heb nu een 6230 maar de kwaliteit is bijna helemaal niets..
Ik ga deze waarschijnlijk halen en ik ben zeer benieuwd wat voor kwaliteit de filmpjes en de mp3 speler zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:35:
[...]

Ja maar je weet tenminste wel wanneer hij leeg is/gaat. Je kan tevens ook geen video's en foto's meer maken dan. En de stille stand gebruik ik alleen maar omdat ik geen ringtone wil gebruiken en geen andere geluiden wil. Volgens mij kun je dat geluid niet uizetten, ja je telefoon uitdoen.
Ik vind 't belachelijk, zorg er dan voor dat de telefoon in stille stand trilt wanneer de accu bijna leeg is ofzo.

En praten we over dezelfde stille stand, namelijk de stand die je krijgt dmv het lang ingedrukt houden van het hekje (#) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al waar je van die mooie bewegende plaatjes kan krijgen voor je D500 of andere mooie wallpapers?

Ik zag laatst een link met games e.d., iemand weet waar die links gebleven zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:00:
Weet iemand al waar je van die mooie bewegende plaatjes kan krijgen voor je D500 of andere mooie wallpapers?

Ik zag laatst een link met games e.d., iemand weet waar die links gebleven zijn? :?
__REMCO__ in "Het Samsung SGH-D500 topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KreKkeR schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 16:30:
[...]
Ik vind 't belachelijk, zorg er dan voor dat de telefoon in stille stand trilt wanneer de accu bijna leeg is ofzo.

En praten we over dezelfde stille stand, namelijk de stand die je krijgt dmv het lang ingedrukt houden van het hekje (#) ?
Mm met dat hekje heb ik niet geprobeerd, maar misschien andere wel. Me tel is net weer opgeladen dus kan je nu nog even niks zeggen. maar mij lijkt het opzich ook wel dat er ergens een optie voor moet zijn.

heb jij deze mob dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
KreKkeR schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 16:30:
[...]

Bij mij maakt de telefoon GEEN geluid meer als de telefoon bijna leeg is. Het beeld licht alleen ff op met 'batterij bijna leeg'. Dit is in de stille modus (# ingedrukt houden).

Wat je eventueel ook kan doen is het toetsvolume minimaal zetten, dan is het bijna niet hoorbaar in je broekzak. (volume knop aan de zijkant.)

Batterij gaat wel erg snel leeg.... :r Ik dacht dat mijn K700 snel leeg was, maar dit slaat alles. :P

Ik heb een probleem met MMSen ontvangen en verzenden. Ik heb de instellingen van Vodafone al op mijn e-mail gekregen, maar ik krijg 'm niet aan de praat. GPRS werkt overigens wel. Met mijn K700 doen de MMSjes het wel. Iemand het zelfde probleem? :? Ik heb al 27 min. met een medewerker van Vodafone aan de lijn gehangen, maar die kwam er ook niet uit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand ff een video maken met heel veel drukte op de achtergrond en dan bekijken op de pc, bij mij klinkt het geluid namelijk heel raar alsof de harde tonen worden veggevaagt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat de accu nog best een redelijke tijd mee gaat.
Bij mij ging de accu 2 dagen mee terwijl ik tog ff South Park ging checken in me tussen uur :P plus het versturen van de aflevering via bluetooth.

Edit:
Hier is een filmpje van 2 vrienden die wat aan het gallen zijn.
Niet echt veel actie. Ik heb nog wel een filmpje waar veel in gebeurt maar ik denk dat ik dan het geluid er uit moet halen :X
Het filmpje is btw op de hoogste resolutie opgenomen.
Voor op je phone vind ik de kwaliteit wel goed maar op de pc hoef ik het niet te zien :O
klik

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Mr.David schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 18:16:
Bij mij maakt de telefoon GEEN geluid meer als de telefoon bijna leeg is. Het beeld licht alleen ff op met 'batterij bijna leeg'. Dit is in de stille modus (# ingedrukt houden).

Wat je eventueel ook kan doen is het toetsvolume minimaal zetten, dan is het bijna niet hoorbaar in je broekzak. (volume knop aan de zijkant.)

Batterij gaat wel erg snel leeg.... :r Ik dacht dat mijn K700 snel leeg was, maar dit slaat alles. :P

Ik heb een probleem met MMSen ontvangen en verzenden. Ik heb de instellingen van Vodafone al op mijn e-mail gekregen, maar ik krijg 'm niet aan de praat. GPRS werkt overigens wel. Met mijn K700 doen de MMSjes het wel. Iemand het zelfde probleem? :? Ik heb al 27 min. met een medewerker van Vodafone aan de lijn gehangen, maar die kwam er ook niet uit. :(
Hey,

we hebben exact dezelfde probs en exact hetzelfde gedaan. MMS gaat beperkt, want gister zei die gast van Vodafone dat ik ze wel verstuur, maar de ander ze niet ontvangt (KPN), Vodafone naar Vodafone gaat wel goed, overige netwerken weet ik niet!

Let op je bestandsgrootte, want een foto van 1280 x 1024 kan nog geen enkel toestel haast aan, dus dan krijgt diegene een http:// link op zijn/haar telefoon. En bestanden van groter dan 100 kb zijn helaas uit den boze :( Dus kleine foto's van 178 x nog wat pixels gaat wel, naar een ander Vodafone toestel dan!!

Batterij is idd een issue, helaas (2 dagen standby is maximaal haalbare?)

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik kan dus ook geen MMS versturen :? krijg nu wel de melding dat die verstuurd is, maar bij de ander komt die nooit aan. (dit was een standaard MMS). Heb al meerdere malen via de TF website de instellingen laten toezenden maar die komen never aan (vast door de brakke diensten van TF)

Mijn batterij is ook snel leeg. Om de dag opladen. Op zich natuurlijk geen probleem, kleine moeite om hem even bij te laden. Ik denk zelf dat het scherm nogal veel wegtrekt. Misschien eens de helderheid een stukje lager zetten...

[ Voor 30% gewijzigd door n00bs op 11-12-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets.Wil ik de kleur van me scherm in het oranje doen en dan wordt ie grijs ipv oranje!

beetje vreemd. iemand oplossing?

En heeft/weet iemand nu al hoe je moet bluetooth jacken met dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:36:
Bij mij ging de accu 2 dagen mee terwijl ik tog ff South Park ging checken in me tussen uur :P

klik
Hoe krijg jij die South Park op je mobieltje? Welk formaat is dat? :) Waar kan je die krijgen (a) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Ik heb momenteel nog de Samsung E700. Ik zit op het moment te twijfelen of ik de D500 nu al zal kopen of zal wachten tot de 2e lichting half januari ivm de bugs EN ivm de kleur. Ik heb namelijk liever de zilvere kleur, maar aan de andere kant kan ik ook niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KreKkeR schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 20:31:
[...]
Ik heb momenteel nog de Samsung E700. Ik zit op het moment te twijfelen of ik de D500 nu al zal kopen of zal wachten tot de 2e lichting half januari ivm de bugs EN ivm de kleur. Ik heb namelijk liever de zilvere kleur, maar aan de andere kant kan ik ook niet wachten :)
Oke aha, ja gewoon doen joh en het geluid kun je dus wel afzetten he.

zoveel bugs zitten er niet op hoor... Ja alleen die batterij, maar dat is wel normaal denk ik. Hoe lang gaat die van de e700 mee?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje naast het topic, maar de D500 is de eerste foon met java die ik heb, Tot nu toe bevalt ie prima, maar uiteraard wil ik nu zelf ook wel iets programeren voor de D500.

Wat heb ik nodig om mijn eigen 'hello world' te maken voor deze telefoon ??[

(daarna kan ik vast zelf wel uitvogelen hoe ik iets leuks kan programeren)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik heb de search erop nageslagen.. maar ik kom er niet uit.. ik heb de USB Dongle Cellink (gekocht bij Belcompany). Ik heb EASY Studio en ik hebt Bluesoleil geinstalleerd. Ik krijg het echter niet voor mekaar om mp3 op mijn D500 te krijgen. Iemand tips?

Ik zie de bestanden wel staan op mijn D500 in de bluesoleil sharemap.. ik haal ze binnen.. en vervolgens staan ze niet op me phone :?

[ Voor 22% gewijzigd door GandalfTheGrey op 11-12-2004 21:22 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand een klein filmpje op inet willen zetten zodat ik (en vele anderen) een indruk krijgen van de kwaliteit van de camera??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Check deze pagina eens...
http://mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=17810

Anders staan op Nieuwemobiel ook nog wel een aantal filmjes en foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tekn0z schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:39:
[...]

Batterij is idd een issue, helaas (2 dagen standby is maximaal haalbare?)
euhh.. 2 dagen maar? ik haal de 4/5 dagen wel met mijn batterij :/
of zit jij heel vaak te bellen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 00:16:
[...]

euhh.. 2 dagen maar? ik haal de 4/5 dagen wel met mijn batterij :/
of zit jij heel vaak te bellen ofzo?
Nou, ik ook hoor. Ik heb mijn telefoon nu bijvoorbeeld sinds vrijdagmorgen niet aan de oplader gehangen en hij staat nog steeds op alle streepjes vol. Ik heb hem ook eerst leeg laten trekken en daarna helemaal opgeladen.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 20:22:
[...]

Hoe krijg jij die South Park op je mobieltje? Welk formaat is dat? :) Waar kan je die krijgen (a) ?
Je haalt je aflevering van je DVD. Dan converteer je hem naar *.3gp Hoe dat moet staat aan het begin van dit topic. En daarna heb ik hem gewoon geupload met bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:55:
Mijn batterij is ook snel leeg. Om de dag opladen. Op zich natuurlijk geen probleem, kleine moeite om hem even bij te laden
Geen probleem?! Das toch behoorlijk onaanvaardbaar. Of gebruik je hem constant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben bezig om een filmpje om te zetten (southpark) alleen elke keer als ik een job toevoeg en dan heb toegevoegt en dan op southpark klik krijg ik een windows error en valt mpegable X4 live uit. Het probleem is: mpegablex4live.exe maar dit is gewoon een demo versie die ik van de official site heb gedownload..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Welke opties gebruken jullie om een beetje scherpe foto's te maken? Want sommige foto's zien er niet uit @ de PC..

Ik gebruik 640x480, Superfijn, ISOAuto

[ Voor 22% gewijzigd door GandalfTheGrey op 12-12-2004 11:35 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel ruimte neemt zo'n geconverteerd filmpje ongeveer in? Moet ik denken aan 1 mb per minuut ofzo?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een D500 gehaald, mooi speelgoed.
Maar ik krijg die email instellingen maar niet voor elkaar.
telkens als ik emails wil binnenhalen krijg ik een bericht ("Email netwerkfout")

Heeft iemand de instellingen voor een Xs4all account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op zondag 12 december 2004 @ 00:33:
[...]

Nou, ik ook hoor. Ik heb mijn telefoon nu bijvoorbeeld sinds vrijdagmorgen niet aan de oplader gehangen en hij staat nog steeds op alle streepjes vol. Ik heb hem ook eerst leeg laten trekken en daarna helemaal opgeladen.
ja ik heb dat ook eerst gedaan, de meeste wel van ons. Maar 4/5 dagen, ben blij met 2/3? Laat je hem dan liggen ofzo en verder doe je er niks mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 11:27:
Nou ik ben bezig om een filmpje om te zetten (southpark) alleen elke keer als ik een job toevoeg en dan heb toegevoegt en dan op southpark klik krijg ik een windows error en valt mpegable X4 live uit. Het probleem is: mpegablex4live.exe maar dit is gewoon een demo versie die ik van de official site heb gedownload..?
Ik heb het alweer opgelost. Het blijkt dat me PC het niet trekt tis ook amar een P3 1000Mhz. Want de pc in de woonkamer (P4 2.26) trekt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 12:28:
Gisteren een D500 gehaald, mooi speelgoed.
Maar ik krijg die email instellingen maar niet voor elkaar.
telkens als ik emails wil binnenhalen krijg ik een bericht ("Email netwerkfout")

Heeft iemand de instellingen voor een Xs4all account?
Ga naar Email: 6. instellingen -> 4. email profiel: zet hem op jouw provider. Dan weer naar instellingen -> 3. Email account -> 2. Account instellingen: (kies nu 1): Accountnaam: Xs4all, Gebruikersnaam: <jouw xs4all username>, Email adres: <jouw xs4all email adres>, smtp.telfort.nl, pop3.xs4all.nl, smtp port:25, protocol: pop3, pop3 port: 110, User ID: <jouw xs4all username>, wachtwoord: <jouw xs4all wachtwoord>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op zondag 12 december 2004 @ 11:35:
Welke opties gebruken jullie om een beetje scherpe foto's te maken? Want sommige foto's zien er niet uit @ de PC..

Ik gebruik 640x480, Superfijn, ISOAuto
Als je betere foto's wilt hebben zal je 1280x1024 moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 12:35:
[...]

ja ik heb dat ook eerst gedaan, de meeste wel van ons. Maar 4/5 dagen, ben blij met 2/3? Laat je hem dan liggen ofzo en verder doe je er niks mee?
Nee hoor, ik speel heel veel met BT en zenden van files en beetje aan het kloten met ringtones. Bellen kan ik nog niet want BC heeft een fout gemaakt, waardoor ik nog geen abbo heb. Ik kan wel gebeld worden maar dat zijn ook geen uren per dag. Als dat bij jou wel zo is dan weet je hoe het zit ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
Hoe ontlaad je de batterij dan helemaal :? Kijk erover heen in het boekje ofzo, of moet je dan gewoon je tel. aan laten staan, w8ten totdat ie leeg is, totdat ie nie meer aangaat ofzo?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 11:38:
Hoeveel ruimte neemt zo'n geconverteerd filmpje ongeveer in? Moet ik denken aan 1 mb per minuut ofzo?
ik heb nu een clip van call on me op me mobieltje, die is geloof ik 3.40 minuten lang, en hij is 2.95mb groot dus iets minder dan 1mb per minuut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tekn0z schreef op zondag 12 december 2004 @ 15:15:
Hoe ontlaad je de batterij dan helemaal :? Kijk erover heen in het boekje ofzo, of moet je dan gewoon je tel. aan laten staan, w8ten totdat ie leeg is, totdat ie nie meer aangaat ofzo?
Ja als je hem voor het eerst hebt opgeladen helemaal leeg laten gaan.(wel gebruiken natuurlijk in die tussen tijd) en dan wachten tot dat hij uitvalt en dan weer opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb clip van Eminem van 4,5 minuut en dit neemt 3 MB in

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
edit: laat maar

[ Voor 80% gewijzigd door Dextourius op 12-12-2004 16:02 ]

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

heeft iemand nog leuke games/achtergronden/afbeeldingen :)?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 15:19
FoxzMan schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 22:58:
Is het iemand al gelukt om de interne modem te gebruiken via bluetooth?

Ik zie wel op mijn iPAQ dat ie eventjes verbinding maakt, maar verder zie ik weinig gebeuren. Op de laptop lukt het me zelfs niet om de interne modem te installeren, dan loopt de bluetooth-applicatie vast.
Iemand die mijn vraag kan beantwoorden?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Kwam er net toevallig achter dat als t klepje naar beneden is en je de klok (screensaver) hebt, dat als je dan de volume knop (boven of beneden maakt nie uit) ff inhoudt dan de de backlight ff aangaat. Is wel handig om te zien hoe laat t is. Aangezien ik eerst altijd ff klepje omhoog deed is dit wel makkerlijker natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een site (wap site) waar ik mijn freeware jad/jar kan uploaden,zodat ik deze later per wap op mijn samsung kan zetten??

tagtag ondersteund alleen polyfone tones en wallpapers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:54
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 17:54:
Weet iemand een site (wap site) waar ik mijn freeware jad/jar kan uploaden,zodat ik deze later per wap op mijn samsung kan zetten??

tagtag ondersteund alleen polyfone tones en wallpapers :(
Op Zedge kun je je aanmelden en dan kun je ook files uploaden, maar het is mij nog niet gelukt om je jad/jar files te installeren. Heb de .jad file wel aangepast, maar hij geeft elke keer een foutmelding. Er staan een paar javagames op de site die ik wel kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een filmpje geconvert naar 3gp met dat programmaatje.
Maar ik vind het filmpje wel wat klein op je display :( Kan dat niet wat groter :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:10:
Heb nu een filmpje geconvert naar 3gp met dat programmaatje.
Maar ik vind het filmpje wel wat klein op je display :( Kan dat niet wat groter :?
ben daar nou ook mee bezig. Maar dan moet je dus gewoon de size aanpassen naar 176x144 of groter zoals jij t wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan is hij 'full-screen'? Jammer dat dat converten zo lang duurt :P

/edit:

3gp is 176 x 144. Maar dat is dus helaas te klein :'(

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__REMCO__ schreef op zondag 12 december 2004 @ 17:30:
Kwam er net toevallig achter dat als t klepje naar beneden is en je de klok (screensaver) hebt, dat als je dan de volume knop (boven of beneden maakt nie uit) ff inhoudt dan de de backlight ff aangaat. Is wel handig om te zien hoe laat t is. Aangezien ik eerst altijd ff klepje omhoog deed is dit wel makkerlijker natuurlijk.
Handige tip. bedankt.

Misschien ook aardig... tijdens het bekijken van een reeds gemaakte foto, kan je inzoomen
mbv de volume toetsen. eenmaal ingezoomed, kan je pannen, met het keypad.
(( je kan niet verder zoomen dan 176 pixels breed, dus net omgekeerd als bij het opnemen van foto's kan je wel zoomen in high res foto's maar de low res versies zijn niet zoombaar))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan dus maar geen gebruik maken van easystudio van samsung he. hij laadt nooit men telefoonboek enzo in de PIM en file manager....

kan zo wel files naar bluetooth kopieren ma zou graag via filemanager van da programma werken. iemand enig idee hoe dit kan??
heb een trust bt180 adapter.

btw welke grootte moeten de wallpapers zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 20:34:
ik kan dus maar geen gebruik maken van easystudio van samsung he. hij laadt nooit men telefoonboek enzo in de PIM en file manager....

kan zo wel files naar bluetooth kopieren ma zou graag via filemanager van da programma werken. iemand enig idee hoe dit kan??

ik weet ook nie precies hoe ik da ingesteld heb om gebruik te maken van easy studio. Heb een beetje lopen kloten en opeens werkte t.

Maar je wallpapers moeten iig 176x144 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 20:34:

je moet niet vergeten om seriele verbinding te maken met je telefoon. dan is er een com poort voor je bluetooth en die moet je selecteren in je easy studio en dan gaat het goed, iig wel bij mij.
heb zelf nu wel een probleem, want hij wil het nu niet meer doen als ik precies hetzelfde doe ;(

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Hebben er meerdere mensen problemen met het connecten van een Jabra bt250 naar een d500 ?
of staat dat al hier ergens? Het lukt mij en mijn collega namelijk maar niet om hem te connecten
:( :'(

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik het goed begrijp kan hij dus niet fullscreen afspelen? jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Underworld schreef op maandag 13 december 2004 @ 10:04:
Hebben er meerdere mensen problemen met het connecten van een Jabra bt250 naar een d500 ?
of staat dat al hier ergens? Het lukt mij en mijn collega namelijk maar niet om hem te connecten
:( :'(
Geen probleem hoor,gebruik de Jabra 250 ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Hoe zit het overigens met de krasbestendigheid v/d D500? Door de zwart/blauwe kleur lijkt deze GSM me namelijk extra krasgevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:02:
[...]

Geen probleem hoor,gebruik de Jabra 250 ook _/-\o_
Thnx dan weet ik genoeg :)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KreKkeR schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:10:
Hoe zit het overigens met de krasbestendigheid v/d D500? Door de zwart/blauwe kleur lijkt deze GSM me namelijk extra krasgevoelig.
ik heb hem 3 uur na aankoop al laten stuiteren en de beschadeging valt niet erg op
omdat het geen laklaag is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__REMCO__ schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:34:
[...]

ben daar nou ook mee bezig. Maar dan moet je dus gewoon de size aanpassen naar 176x144 of groter zoals jij t wil.
__REMCO__ , ik heb de oplossing ;)

Filmpje laden, kies bij encoding profile 3ggp en klik op apply settings.
Dan naar image preprocessing (tab erboven) en dan naar 'cropping / resizing' en kies daar 'setup'.

Kies daar QCIF.

/edit:

Mijn southpark filmpjes lopen vaak vast, heb jij daar ook last van??

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Misschien iets voor diegene die em nog met een 1jarig abbo willen aanschaffen:

Kpn zakelijk abbo voor €14,88 p/md 1jarig
Toestel kost je dan €189 ... totaal dus €367,56

Das goedkoop .... maar je moet dan wel een KVK nummer hebben.

Mijn ouder hebben een zaak dus kan ik em daar mooi op halen >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb verschillende javadingen geprobeerd op mijn D500 te zetten maar óf ze werken niet (gebruikte ze tot gisteren op mijn Nokia 7210) óf het scherm is maar voor een kwart gevuld.
Het blijkt dat samsung een hele andere javacode gebruikt die het niet mogelijk maakt om de jar en jad files die ik nu heb af te spelen.
Ik krijg telkens een fout die te maken heeft met het fullscreen maken van de java-applicatie op een nokia telefoon, te weten: com/nokia/mid/ui/FullCanvas

Heeft iemand toepassingen of spellen die wél werken? (buiten de spellen die er al op staan) Of heeft iemand een idee waarmee ik ze werkend kan maken, ik heb er echt honderden en het zou best lullig zijn om ze te moeten kieperen. Ik neem aan dat verkopers van dit soort spelletjes toch ook niet 30 verschillende versies van een spel hebben voor 30 verschillende telefoons.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Laatst online: 13-08 20:58
Weet iemand het aantal pixels voor een 'beeldvullende' achtergrond? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.David schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:20:
Weet iemand het aantal pixels voor een 'beeldvullende' achtergrond? :?
__REMCO__ schreef op zondag 12 december 2004 @ 23:10:

Maar je wallpapers moeten iig 176x144 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handig zo'n Polsbandje!

Nu nog zien om mijn pols te krijgen... Nadat het mij gelukt is het uiteinde van dat ding door het gaatje van mijn foontje te friemelen natuurlijk :X

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/chill2chill/Photo-0030.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïnteresseerden heb ik trouwens een groep aangemaakt op yahoo:

http://gamesource.groups.yahoo.com/group/Samsung_D500/

Voorlopig staan er mp3tones op en screensavers. Zodra ik meer handel heb gooi ik het er voor jullie bij (javaspellen en toepassingen bijvoorbeeld). Zelf kunnen jullie ook dingen toevoegen.

Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïnteresseerden heb ik trouwens een groep aangemaakt op yahoo:

http://gamesource.groups.yahoo.com/group/Samsung_D500/

Hoe kom ik daarna verder moet ik soms lid worden van Yahoo??

Nog een vraag: Ik heb bij Samsung van de Fun site gewoon de bewegende wall papers opgehaald met rechtermuis "opslaan als" en dan via BT naar je phone maar weet iemand hoe je dan de size kan veranderen want ze staan daar in formaat 128x128 en dan zijn ze niet schermvullend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik daarna verder moet ik soms lid worden van Yahoo??
Yep, anders heb je geen gebruikersnaam en kun je je ook niet aanmelden voor mijn groep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:08:
[...]

Dan naar image preprocessing (tab erboven) en dan naar 'cropping / resizing' en kies daar 'setup'.

Kies daar QCIF.

/edit:

Ik heb van geen van deze problemen last. Ik heb ook een South Park-episode op mn telefoon gezet, was gewoon fullscreen en is geen1 keer vastgelopen, werkt perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KreKkeR schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:47:
[...]

En hoe zit het met geluid helemaal uit? (Activeer je waarschijnlijk met # lang indrukken). Maakt de telefoon dan ook geluid wanneer de batterij bijna leeg is?
Als je op # drukt maakt ie geen geluid dat je accu bijna leeg is,je licht gaat alleen steeds aan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In combinatie met een hi abo is de D500 gesimlocked! heeft iemand enig idee wanneer de niet-gesimlocked versie bij Hi beschikbaar wordt????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:08:
[...]

Kies daar QCIF.

/edit:

heb tot nu toe alleen paar kleine .avi filmpjes omgezet en dat werkt goed. Maar ik had t probleem nie hoor. T was een antwoord op een vraag van iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:59:
[...]

Ik heb van geen van deze problemen last. Ik heb ook een South Park-episode op mn telefoon gezet, was gewoon fullscreen en is geen1 keer vastgelopen, werkt perfect :D
jij hebt die southpark episode vanaf de dvd gehaald ofnie? Want als ik de .vob pak dan heeft ie geen geluid.

Hoe heb jij dat dan gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Hmmm... nu een week later, nog nix van 2Call.. "Wacht op D500" Mjah.. doe je nix aan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:59:
[...]

Bij mij lopen wel veel filmpjes vast, het beeld blijft gewoon stilstaan terwijl geluid doorloopt. Bij de een is het pas halverwege, de ander al vrij snel in het begin...

Kan je wat filmpjes mailen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__REMCO__ schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:50:
[...]

jij hebt die southpark episode vanaf de dvd gehaald ofnie? Want als ik de .vob pak dan heeft ie geen geluid.

Hoe heb jij dat dan gedaan?
Ik heb ze via suprnova, de versies van 37mb per episode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:25:
[...]

Ik heb ze via suprnova, de versies van 37mb per episode
.rm ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar Real Media kan je niet converten naar 3gp :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies daarom moet je .avi southpark filmpjes hebben zoals ik:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:47:
Lopen bij jou de 3gp's niet vast dan?? Stuur es anders een (of meer :D ) 3gp('s) naar mij, heb ik morgen wat te doen in de bus, want is f#cked als je mooi aant kijken bent en op de helft loopt hij vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:47:
dan maar es vanaf de dvd gaan rippen naar avi dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb een probleem: Ik heb VEEL contacts niet in een groep gezet, nu kan ik de ringtone voor deze NIET TOEGEWEZEN groep nergens wijzigen :? met de E700 kon dat wel. Ik heb de Inkomende oproepen bij de geluidsinstellingen gewijzigd, maar dit heeft geen effect op de niet toegewezen contacts... :? ik blijf daar maar het stomme melodie "een bal" krijgen die ik niet hoor buiten.

Ik heb DENK ik nog een BUG gevonden: ga naar wereldtijd, 5 stappen naar rechts van Parijs... en dan zie je de stad/land "geweldig" geloof mij die bestaat echt niet ;)

[ Voor 27% gewijzigd door n00bs op 13-12-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:19:
Ik heb DENK ik nog een BUG gevonden: ga naar wereldtijd, 5 stappen naar rechts van Parijs... en dan zie je de stad/land "geweldig" geloof mij die bestaat echt niet ;)
LOL zie het ja :D
woest land! dat is mijn volgende vakantie bestemming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D 3x raden welke stad ze daarmee bedoelen...

1.2.3.

Zet hem maar op engels en kijk er eens naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het zo dat bij de D500 net als bij mp3spelers eens in de zoveel tijd een update van de software uitkomt zodat die bugs weg zijn? :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wsl een domme vraag, maar zijn er in belgie ook praktijken als dat ik men abonnement verleng ik hem voor 250 euro kan kopen enzo? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:48:
Wsl een domme vraag, maar zijn er in belgie ook praktijken als dat ik men abonnement verleng ik hem voor 250 euro kan kopen enzo? :/
Nee, in België mag geen korting gegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

ik ga dus deze gsm zeker kope maar ik heb een vraagje
die mini-USB daar, kan ik gewoon de kabel van mijn digi-cam gebruiken om deze telefoon aan te sluiten? en is het dan sneller dan BT (ik denk van wel want draad <-> draadloos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm. we kunnen niet voetballen en we mogen geen kortingen geven!!! In wat zijn we in godsnaam dan wel beter? (buiten neuken)
8)7
maar toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Skype schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:03:
Hmmm... nu een week later, nog nix van 2Call.. "Wacht op D500" Mjah.. doe je nix aan ;(
Yeah, bij mij ook.
Heeft iemand ondertussen een mailtje gestuurd ofzo?
YozY schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:56:
ik ga dus deze gsm zeker kope maar ik heb een vraagje
die mini-USB daar, kan ik gewoon de kabel van mijn digi-cam gebruiken om deze telefoon aan te sluiten? en is het dan sneller dan BT (ik denk van wel want draad <-> draadloos)
'k Had ergens gelezen (kweet niet of dat hier was) dat die ingang kleiner is dan een mini-USB ingang. Dus het kan niet, die ingang is bestemd voor de Soundmate en andere accesoires...
Je bedoelt toch die ingang aan de zijkant?

[ Voor 53% gewijzigd door Wicked_Wy op 13-12-2004 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
vanmorgen nog met ze gesproken.. (2call) En ze verwachten niet eerder dan eind deze week of volgende week weer een paar exemplaren binnen te krijgen. :o

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem: Ik heb VEEL contacts niet in een groep gezet, nu kan ik de ringtone voor deze NIET TOEGEWEZEN groep nergens wijzigen :? met de E700 kon dat wel. Ik heb de Inkomende oproepen bij de geluidsinstellingen gewijzigd, maar dit heeft geen effect op de niet toegewezen contacts... :? ik blijf daar maar het stomme melodie "een bal" krijgen die ik niet hoor buiten.

ghehe, dat was me idd eerder ookal opgevallen :P dope shizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

HenkyDoodle schreef op maandag 13 december 2004 @ 21:31:
vanmorgen nog met ze gesproken.. (2call) En ze verwachten niet eerder dan eind deze week of volgende week weer een paar exemplaren binnen te krijgen. :o
Lekker dan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem? n00bs in "Het Samsung SGH-D500 topic"
Echt iedereen moet het namelijk al gemerkt hebben, tenzij je nooit gebeld wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kanner iemand me uitleggen hoe ik firmware op men gsm krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
HenkyDoodle schreef op maandag 13 december 2004 @ 21:31:
Buncha arses...
'k Wilde dat ding echt voor morgenavond hebben, omdat ik dan feessie heb. Goed moment om dat ding uit te proberen...en effe patsen ermee :P

Waarom krijgt 2Call er zo weinig? Ze hadden dit toch wel kunnen voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ze niet in een groep heb,kan je toch elk contact gewoon een beltoon toewijzen,of bedoel je dat niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:54:
[...]

Als je ze niet in een groep heb,kan je toch elk contact gewoon een beltoon toewijzen,of bedoel je dat niet :?
Graag allemaal tegelijk ;) anders ben ik een jaar bezig. Normaal kan je bij andere Samsung telefoons een STANDAARD beltoon selecteren voor ALLE contacts. ALLEEN de personen die je in een groep zet, krijgen dan de groeps ringtone... ik heb dus het vermoeden als 't bij niemand lukt wat ik zeg, dat er nog een serious bug erbij is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

I'm just curious peeps. Even een overzichtje van hoe en wat men denkt over de D500:

Poll: Ben jij het beschermklepje waar je kan opladen al kwijt?
Ja
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=30272&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Gebruik jij MP3 ringtones?
Ja
Ja, maar eerst trillen
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=30274&layout=6&sort=prc

Poll: Zou je opnieuw een D500 kopen?
Ja
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=30275&layout=6&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de beltoon van bepaalde groepen te wijzigen ga je naar:
Telefoonlijst, Groep (3), Je gaat naar de groep die je een andere beltoon wilt geven klik je op opties, Wijzigen (3), Dan achter het belletje klik je op OK en dan kan je die beltoon wijzigen.

Wijzigen van de beltoon voor de mensen die niet in een groep zitten.
Instellingen, Geluidsinstellingen, Inkomende oproep, en dan het Mp3tje opzoeken voor die mensen..

Bij mij werkt dit gewoon perfect :)

Groeten

p.s. Ik heb echt geen Bugs ofzo hoor.. (alleen die van stad geweldig maar dat is gewoon ene vertaalfout....)
Ben er echt super tevreden mee.. zou geen andere willen..Alleen jammer dat straks IEDEREEN hem heeft...:P

Btw.. zijn er mensen die problemen hebben met Orange icm de D500?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:06:

....

Btw.. zijn er mensen die problemen hebben met Orange icm de D500?

Groeten
wat voor problemen dan? ik heb ook orange maar nog geen problemen ondervonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:06:
[...]

(alleen die van stad geweldig maar dat is gewoon ene vertaalfout....)
Ben er echt super tevreden mee.. zou geen andere willen..Alleen jammer dat straks IEDEREEN hem heeft...:P
Aangezien ik de D500 nog niet heb (denk dat ik morgen richting winkel stap), weet ik nog steeds niet welke stad met 'geweldig' wordt bedoeld. Iemand?

En ja, zeker jammer dat echt iedereen weer met deze foon rondloopt binnen no time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

KreKkeR schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 01:05:
[...]

Aangezien ik de D500 nog niet heb (denk dat ik morgen richting winkel stap), weet ik nog steeds niet welke stad met 'geweldig' wordt bedoeld. Iemand?

En ja, zeker jammer dat echt iedereen weer met deze foon rondloopt binnen no time.
het is de stad Almaty --> in het engels dan hé.
enne wij waren toch de eerste die hem hadden, nouja 1 dag nadat die uit was. :*)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dxue schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 02:26:
[...]

het is de stad Almaty --> in het engels dan hé.
enne wij waren toch de eerste die hem hadden, nouja 1 dag nadat die uit was. :*)
Hahaha idd..
Al mijn vrienden waren iig enorm jaloers.. en keken me aan of ik geld teveel had hahaha!

Met problemen voor Orange bedoelde ik :
MMSen - Wappen etc?
Kan iedereen dat gewoon?

Groeten
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
BLIJF ON-TOPIC!! en let goed op Policy m.b.t. midlets/ringtones