Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn de datakabels voor de D500 al beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]n00bs schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:25:
- JAVA Applets via kabel:
[...]

- Ik heb dit truukje ook al geprobeerd maar zonder succes. Ik gebruik een Mobile Action USB MA-8220(Bedoeld voor V200 en was geschikt voor E710 maar niet voor de E700. En de kabel voor E700 deed het niet bij de E710) Maar elke keer als ik de kabel in me D500 doe valt beeld langzaam weg en valt ie uit. Dus ik kan die code helemaal niet invoeren.

- Verder heb ik wel ingevoerd zonder de kabel. En dan vraagt ie NA de 2e code om welk interface het gaat de Bluetooth of de USB. Welke moet ik kiezen?

- En welke kabel gebruiken jullie voor D500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

__REMCO__ schreef op donderdag 09 december 2004 @ 23:35:
[...]

stap 1: Kijk eerst even of je telefoon geschikt is voor mms.
stap 2: Meld je bij de klantenservice aan voor mms.
stap 3: Hierna zet je de juiste mms instellingen in je telefoon.
Je kunt nu mms'en

de pagina met instellingen vind je hier >>http://www.orange.nl/mijnorange/sms/mms/mmsinstellen.php
ghehe mijn reply was eigenlijk meer een mogelijke verklaring voor het probleem van teknoz :) zelf heb ik er geen problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneerdeman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 13:50

meneerdeman

Mister The Man

N00B vraagje .... zou mijn kabel van de samsung T100 werken. Heb de d500 nog niet, maar zeer binnenkort wel. Dan is de vraag dus: Koop ik een bluetooth adapter of kan ik af met de kabel van de t100 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
pokeran schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 02:20:
[...]

ghehe mijn reply was eigenlijk meer een mogelijke verklaring voor het probleem van teknoz :) zelf heb ik er geen problemen mee
Ow haha. Denk ik ook es een keer iemand te helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
meneerdeman schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 08:33:
N00B vraagje .... zou mijn kabel van de samsung T100 werken. Heb de d500 nog niet, maar zeer binnenkort wel. Dan is de vraag dus: Koop ik een bluetooth adapter of kan ik af met de kabel van de t100 ?
las ergens op dit forum dat iemand voor de E700 al een andere kabel nodig had dan voor de E710 en mn neef vertelde me dat hij met zn E800 met een niet-originele kabel iedere keer het probleem had dat de telefoon uitviel zodra hij die kabel aansloot en em alleen maar aankreeg als ie de batterij eruit haalde. Dus t valt te proberen maar denk niet dat dat lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het voordeel dan van een kabel boven een blauwetand dongle? want ik heb er nog geen en duik vandaag even de stad in om dus een kabel of een blauwetand dongle te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:50
Het voordeel van een kabel is dat je een super-betrouwbare verbinding met je computer hebt (tenzijn je je computer uitzet o.i.d. 8)7 )
Het voordeel van een blauwe-tand stick is dat het draadloos is.

Ik gebruik zelf bluetooth van sitecom met mn nokia 6600 en ik heb daar nog geen problemen mee gehad wat betreft stabiliteit en betrouwbaarheid van de verbinding. Doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan wordt het dus bluetooth :D
ik heb al genoeg draden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mogelijkheid met kabel is veel groter dan met bluetooth. Je zult geen java games kunnen versturen via bluetooth, en je zult je telefoon nooit kunnen flashen met de nieuwste software via bluetooth etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 10:41:
De mogelijkheid met kabel is veel groter dan met bluetooth. Je zult geen java games kunnen versturen via bluetooth, en je zult je telefoon nooit kunnen flashen met de nieuwste software via bluetooth etc.
nou lees ik hier dan weer regelmatig dat dat software flashen zowiezo niet mogelijk zou zijn omdat Samsung geen firmware updates uitgeeft. Dat java games verhaal is dan wel weer jammer ja :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat kost zo'n kabel eigenlijk?
misschien ook wel leuk om even in de startpost te vermelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:22:
Ik heb zojuist weer geprobeerd games te uploaden naar me telefoon maar dan via wap. En wordt alweer geweigerd door de d500, probeerde een .jar te downloaden maar de std games zijn .jad dus moet ze ff omzetten maar weet nog niet hoe. Maar misschien is het dus niet mogelijk om games te downloaden
Je kan de bestandextensie van de file gewoon veranderen in .jar. Je moet dan gewoon naar de file gaan, 'naam wijzigen' en dan verander je 'm in .jar. Klaar (moet je wel zorgen dat je deze kan veranderen. Doe je door dmv. 'beeld' 'mapopties' 'beeld' 'bestandextensies verbergen....'--> moet uitgevinkt staan.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:52:
[...]

Ik kan nergens My bluetooth places vinden. :? Alleen Bluetooth apparaten maar daar kan ik nergens kiezen voor een OBEX File Transfer.
Je moet eerst via bluetooth apparaten je D500 opzoeken. Dan kom je in mijn bluetooth places waar je dan op drukt en dan kan je onder andere OBEX File Transfer aanklikken (bv ook headset of fax of modem enzo)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

n00bs schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:25:
Even mijn posts sammenvattend, want dit topic wordt echt onoverzichtelijk door alle posts mbt status van bestellingen etc ;)

BUGS:

- Om de 1 of andere reden kan je NIET zoomen, wanneer je camera ingesteld staat op 1280x1024 (erg vreemd want bij de andere Samsung telefoons kan je ook gewoon zoomen op de hoogste stand).
Hebben andere Samsung ook wel 1280 x 1024? E700 maakt VGA-kwaliteit foto's dus dat is voor die telefoon wel de hoogste resolutie maar niet te vergelijken met de D500!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 09:47:
wat is het voordeel dan van een kabel boven een blauwetand dongle? want ik heb er nog geen en duik vandaag even de stad in om dus een kabel of een blauwetand dongle te halen?
BT is vele malen sneller dan 'n kabeltje (dacht ik) BT is bij mij rond de 40 a 50 kb en 'n kabeltje haalt niet eens de 9!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
ligt het aan mij of zijn die fotos/filmpjes van de 6600 scherper
dan de d500? voor de rest wel grappig telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een bugje gevonden
wanneer je met je geluidinstellingen/inkomende oproep bezig bent, en je zet hem op eerst trillen dan melodie, en je schuift het toestel ONDER het trillen dicht, blijft hij trillen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:05:
nog een bugje gevonden
wanneer je met je geluidinstellingen/inkomende oproep bezig bent, en je zet hem op eerst trillen dan melodie, en je schuift het toestel ONDER het trillen dicht, blijft hij trillen :D
handig voor de dames :D
Anyway mag ik die in mijn buglijst op blz 8 erbij zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 22:02

hplos.nl

Zo doet men dat

ik heb nog 1 van de eerste samsung modellen en ik zit er aan te denken de D500 te kopen...

alleen heb ik nog wat vraagjes over dit model, die bij mijn huidige telefoon echt SLECHT zijn geregeld.

wat gebeurd er bijvoorbeeld als je hem op stil hebt staan en je batt. is bijna op, dan blijft ie toch gewoon stil mag ik hopen (die van mij die blijft dus piepen... :|)

en wat gebeurd er als je een smsje aan 't typen bent en je wordt gebeld? is dat je sms verdwenen of kun je op een later tijdstip verder gaan waar je was gebleven? (bij die van mij ben ik 'm dus wel kwijt)

dit zijn echt van die dingen die ik wel belangrijk vind, maar die dus nergens bij de specificaties oid staan....

ik hoop dat 1 van de (trotse) eigenaars van zo'n telefoon hier antwoord op kunnen (en willen) geven :)

pc | server | laptop | pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Weet iemand van jullie hoe je kunt bluetooth jacken met de samsung d500?

Ik vind ze wel, maar daarna moet je een pincode invoeren. Dus kan iemand het mij uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

hplos.nl schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:16:
ik heb nog 1 van de eerste samsung modellen en ik zit er aan te denken de D500 te kopen...

alleen heb ik nog wat vraagjes over dit model, die bij mijn huidige telefoon echt SLECHT zijn geregeld.

wat gebeurd er bijvoorbeeld als je hem op stil hebt staan en je batt. is bijna op, dan blijft ie toch gewoon stil mag ik hopen (die van mij die blijft dus piepen... :|)

en wat gebeurd er als je een smsje aan 't typen bent en je wordt gebeld? is dat je sms verdwenen of kun je op een later tijdstip verder gaan waar je was gebleven? (bij die van mij ben ik 'm dus wel kwijt)

dit zijn echt van die dingen die ik wel belangrijk vind, maar die dus nergens bij de specificaties oid staan....

ik hoop dat 1 van de (trotse) eigenaars van zo'n telefoon hier antwoord op kunnen (en willen) geven :)
Ik zal het straks eens voor je testen ;)
Bij mijn E700 was je SMS pleite als je gebeld werd! erg irritant. nokia heeft dit wel goed geregeld. En het alarm wanneer de accu bijna op is, is sowieso niet irritant. Maar wat ik zei ik zal het voor je testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

hplos.nl schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:16:

die blijft stil (nouja gisteravond hoorde ik hem niet tussen de muziek door)
nadat je ophangt, krijg je het berichtje weer te zien. als je sms gaat typen en je gaat eruit dan vraagt die of je het wilt opslaan en dan wordt die (als je wilt natuurlijk) opgeslagen in de drafts.

En verder is het iemand al opgevallen dat een sms maar 70 tekens is??? als ik over de 70 tekens ga geeft die aan dat het 2/12 is |:(

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dxue schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:02:
[...]

[...]

nadat je ophangt, krijg je het berichtje weer te zien. als je sms gaat typen en je gaat eruit dan vraagt die of je het wilt opslaan en dan wordt die (als je wilt natuurlijk) opgeslagen in de drafts.

En verder is het iemand al opgevallen dat een sms maar 70 tekens is??? als ik over de 70 tekens ga geeft die aan dat het 2/12 is |:(
Bij mij kun je voor sms 160 tekens gebruiken. Dus dat is vast een foutje bij joues. Maar even vraagje over video opnemen. Hoe lang kan dit? ik dacht dat het een uur was, maar het is maar 30 sec ofzo? Of kun je dit ergens instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand de d500 met een t-mobile abbonement? Ben je er tevreden mee? enkele voordelen/ nadelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:34:
Hoi,
Weet iemand van jullie hoe je kunt bluetooth jacken met de samsung d500?

Ik vind ze wel, maar daarna moet je een pincode invoeren. Dus kan iemand het mij uitleggen?
Met een SonyEricsson heb je de mogelijkheid om zonder dat mensen 't door hebben zogenaamde 'notities' naar andere mensen met 'n bluetooth telefoon te sturen. Je kan bv ook een contact versturen wat je dan bijvoorbeeld 'heey hoe gaat het' noemt naar iemand. Hiervoor hoef je niet eerst met iemand te connecten (wat jij zei met die pincode)

Je moet alleen een pincode invoeren (meestal 0000!!!!!!!) als je bv. een ringtone of thema over wilt sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

[...]

[...]

heb je dan geen speciaal teken ingevoerd. Bv een e met een trema? met mijn SE is dat ook zo als ik een speciaal teken invoer (bv dus trema) dat ik dan opeens 100 tekens kwijt ben :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets: ik heb hem net 3 dagen en ik ben nu al dat akelige oplaadklepje kwijt. kan ik dat ergens bestellen? of is het niet erg dat ie weg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:25:
Nog iets: ik heb hem net 3 dagen en ik ben nu al dat akelige oplaadklepje kwijt. kan ik dat ergens bestellen? of is het niet erg dat ie weg is?
Komt beetje stof in, maar is niet echt erg. Meeste telefoons hebben helemaal geen bescherming voor de oplader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:26:
[...]

Komt beetje stof in, maar is niet echt erg. Meeste telefoons hebben helemaal geen bescherming voor de oplader
Ja maar ik vind het wel een waardeloos systeem. voor je headset zit er een mooie afsluiting. Maar voor je oplader hebben ze dat niet gedaan. domdom

enne ik kan geen contacten toe voegen voor me bluetooth. Maar moet toch wel kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

CLB schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:23:
[...]

heb je dan geen speciaal teken ingevoerd. Bv een e met een trema? met mijn SE is dat ook zo als ik een speciaal teken invoer (bv dus trema) dat ik dan opeens 100 tekens kwijt ben :|
nee, in een leeg scherm zie ik bovenin staan 70 :'( .

edit: ik heb nu ook sinds dinsdag zo'n beetje om de 14 uur moeten opladen :S. ik snap dat het in het begin beetje op zijn maximum moet komen maar dit... misschien toch maar ff terug en kijken of ik een nieuwe batterij kan krijgen.

[ Voor 26% gewijzigd door Dxue op 10-12-2004 14:38 ]

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dxue schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:36:
[...]

nee, in een leeg scherm zie ik bovenin staan 70 :'( .

edit: ik heb nu ook sinds dinsdag zo'n beetje om de 14 uur moeten opladen :S. ik snap dat het in het begin beetje op zijn maximum moet komen maar dit... misschien toch maar ff terug en kijken of ik een nieuwe batterij kan krijgen.
En de duur van je videoclips? bij mij 15 sec. ofzo klopt dit wel? en wat vind je van dat stomme klepje bij je oplaadpunt? Bij mij is hij eraf gevallen toen ik hem denk uit me broekzak haalde. naja, hoef je tenminste niet aldoor meer dat klepje er af te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een kennis van mij had dit probleem ook, uiteindelijk bleek dat ze ergens een verborgen instelling op russisch had staan, we kregen dat met geen mogelijkheid veranderd, maar na een reboot je, accu en sim eruit etc... deed hij het weer gewoon en nergens meer last van gehad.
Waar je wel rekening mee dient te houden is dat als je leestekens gebruikt, of een letter zoals -é- je erg veel karakters kost.

(sorry ging wat mis edit)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
hoe zet ik em op SXGA (1280x1024) stand?
kan het niet echt vinden...

edit: laat maar

[ Voor 13% gewijzigd door superpolm op 10-12-2004 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gfgfdgdf

[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:22:
[...]

Met een SonyEricsson heb je de mogelijkheid om zonder dat mensen 't door hebben zogenaamde 'notities' naar andere mensen met 'n bluetooth telefoon te sturen. Je kan bv ook een contact versturen wat je dan bijvoorbeeld 'heey hoe gaat het' noemt naar iemand. Hiervoor hoef je niet eerst met iemand te connecten (wat jij zei met die pincode)

Je moet alleen een pincode invoeren (meestal 0000!!!!!!!) als je bv. een ringtone of thema over wilt sturen.
Hoe je dit dan met de D500? iemand al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook of je mp4 bestanden kan uploaden naar het toestel?? Ik heb geprobeert een bestand via BT te versturen en ik krijg ook wel een melding dat het succesvol is geweest echter ik kan het bestand nergens terug vinden.

Dit is voor de rest echt een fijn telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kopen mensen via internet?? is je telefoon dadelijk kapot en dan zit je met de gebakken peren?

de unlock code van de E700 werkt ook voor de D500, beterz want de KPN versie van de D500 is 70 euro goedkoper inkoop. bij mijn verlengin hi30 1jaar heb ik hem gratis ;) , koopjehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:27:
Waarom kopen mensen via internet?? is je telefoon dadelijk kapot en dan zit je met de gebakken peren?

de unlock code van de E700 werkt ook voor de D500, beterz want de KPN versie van de D500 is 70 euro goedkoper inkoop. bij mijn verlengin hi30 1jaar heb ik hem gratis ;) , koopjehe
hoe werkt dat dan met het unlockenvan je telefoon en wat is de unlock code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:27:

sommige webwinkels, daar kan je ook persoonlijk bij langsgaan :)
maar ja de reden waarom ikzelf dus bij een webwinkel heb besteld, is dus om hem eerder te hebben, maarja, dat ging in dit geval niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een abonnement kan binnen 24 uur geannuleerd worden zover ik weet! zolang je niet tekend kan hij ook niet ingaan :)
pokeran schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:20:
[...]

bij aankoop op afstand ofzo mag je binnen 8 dagen annuleren, maarja, geen idee hoe het met telefoonabonnementen zit.
als je echt nog niets van dat abonnement hebt verbruikt enzo, kan je heeel misschien nog cancellen. Proberen kan iig altijd.

Ik neem aan dat jullie ook bij 2call hadden besteld met in je hoofd van: 'ghehe ik bestel hem lekker via internet, dan heb ik hem net een paar dagen eerder dan de mensen die hem in de winkel gaan halen'
ik wel dus, en dan blijkt het gewoon dat ik het waarschijlijk pas 2 weken later krijg dan iemand die het via de winkel heeft gehaald.

vandaag zijn er geen telefoontjes binnengekmoen voor mijn order (denk ook niet voor die van jullie) dus ALS ze morgen binnenkomen, en je haalt hem niet op, dan heb je hem maandag op zn vroegst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog wel een foutje: als je de mp3 speler opend dan staat er: Selecteer het BETAND aub i.p.v. selecteer het beStand aub.
n00bs schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:09:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een goeie site waar je al spellen kan downloaden voor de D500. Bijna alle sites verwijzen je naar hun nieuwsbrief die hun je toesturen wanneer ze online verkrijbaar zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:09:
Heeft iemand een goeie site waar je al spellen kan downloaden voor de D500. Bijna alle sites verwijzen je naar hun nieuwsbrief die hun je toesturen wanneer ze online verkrijbaar zijn :(
paar posts trug heb ik er 1 gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:41:
[...]

En de duur van je videoclips? bij mij 15 sec. ofzo klopt dit wel? en wat vind je van dat stomme klepje bij je oplaadpunt? Bij mij is hij eraf gevallen toen ik hem denk uit me broekzak haalde. naja, hoef je tenminste niet aldoor meer dat klepje er af te halen
hey ik heb al bijna aan 10 min een video opgenomen en dat is er slechts 1. Volgens mij kan je gewoon 60 min lang opnemen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:22:
[...]

Nou hij is nu wat beter beveiligd. Je bent verplicht om een pincode in te voeren zoniet dan kan ej geen verbindingen maken. Als je bijv 1x0 invult moet de andere kant dat ook doen en hopa je hebt verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:04:
[...]

Nou hij is nu wat beter beveiligd. Je bent verplicht om een pincode in te voeren zoniet dan kan ej geen verbindingen maken. Als je bijv 1x0 invult moet de andere kant dat ook doen en hopa je hebt verbinding.
Weet ik wel! Maar bijna niemand anders die Bluetooth op z'n mobiel heeft. (dat ze die code moeten veranderen weten ze niet) Dus je kan zo beetje kl*ten op 'n ander z'n mobieltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:11:
[...]

Weet ik wel! Maar bijna niemand anders die Bluetooth op z'n mobiel heeft. (dat ze die code moeten veranderen weten ze niet) Dus je kan zo beetje kl*ten op 'n ander z'n mobieltje
oke,

Het uploaden van java games naar de D500 is drama, ik hoop dat het al bij iemand gelukt is en ons de juiste techniek kan mededelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:19:
[...]

oke,

Het uploaden van java games naar de D500 is drama, ik hoop dat het al bij iemand gelukt is en ons de juiste techniek kan mededelen.
staat al een x gepost in dit topic |:(
n00bs schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:09:
[...]

Doe wat je niet laten kunt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:19:
zoals reeds gemeld kan je dat doen door je eigen webservertje inelkaar te zetten, daarvoor de juiste mimetypes te zetten, de *.jad file editten zodat de juiste url er in staat (van je eigen webserver naar je *.jar file) en dan via wap de *.jad file te downloaden. Dat werkt prima.

Of blijkbaar via een truuk met een data kabel zoals iemand anders al gepost heeft (heb ik niet getest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar...
is al gelukt :)

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 18:00:
[...]

zoals reeds gemeld kan je dat doen door je eigen webservertje inelkaar te zetten, daarvoor de juiste mimetypes te zetten, de *.jad file editten zodat de juiste url er in staat (van je eigen webserver naar je *.jar file) en dan via wap de *.jad file te downloaden. Dat werkt prima.
Zal best werken, maar wel allemenselijk omslachtig :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Iemand de KPN gelockte versie van de D500 al gekocht? Zijn in deze de Mp3-ringtones 'geblockt' net als in de Vodafone K700 versie bijvoorbeeld? En waarin verschilt de software met de originele D500? ( KPN gooit vrijwel nooit eigen KPN software in de toestellen zoals Vodafone dit doet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 18:08:
[...]

Zal best werken, maar wel allemenselijk omslachtig :O
Tja, vertel dat aan Samsung. Het is natuurlijk volstrekt onzinnig dat ik ze wel op deze manier kan downloaden, maar niet via bluetooth. Voor Samsung maakt het toch geen biet uit hoe je iets upload. Of misschien hebben ze aandelen in een telecom bedrijf en hopen ze zo extra te vangen voor het gprs gebruik.
Ik had er nog even aan gedacht om dit als een soort service aan te bieden zodat iedereen iets makkelijk kan uploaden en vervolgens weer downloaden, maar det leek me iets te veel werk om dat in elkaar te gaan zitten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 18:00:
[...]

Of blijkbaar via een truuk met een data kabel zoals iemand anders al gepost heeft (heb ik niet getest)
Nou via een webserver is het mij niet gelukt. .jar werdt geweigerd en de .jad lukte niet om te uploaden. Verder via de kabel heb ik nog niet geprobeerd omdat ik die mogelijkheid nog niet heb morgen ff langs de telecomwinkel of ze een kabel voor de d500 hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:52:
Ik weet nog wel een foutje: als je de mp3 speler opend dan staat er: Selecteer het BETAND aub i.p.v. selecteer het beStand aub.
[...]
Waar staat dat precies? ik kan het echt nergens vinden :? of is dat nog VOORdat je een playlist hebt aangemaakt?

_pussY > Ik heb die bug met het trillen NIET kunnen naproduceren. Ik had precies gedaan wat jij zei, maar het inschuiven van mijn toestel, stopt het trillen meteen.

Ook had iemand nog een bug over maar 70 chars met SMS. Ik weet dat mijn E700 die had met speciale tekens. Ik heb dit geprobeerd na te bootsen maar het gaat bij mij gewoon goed.

Heeft verder iemand al succesvol MMS verstuurd met Telfort en deze telefoon :?

[ Voor 38% gewijzigd door n00bs op 10-12-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, al die problemen torpederen mijn enthousiasme toch. Is dit nou een gebrek aan ervaring met de D500 of mogen we toch enkele puntjes aftrekken van dit mobieltje?

Er zijn al zoveel alternatieven voorgesteld in deze thread dat ik al niet meer weet wat werkt en wat niet werkt.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:02:
[...]

hey ik heb al bijna aan 10 min een video opgenomen en dat is er slechts 1. Volgens mij kan je gewoon 60 min lang opnemen hoor
En waar doe je dit dan? zeker niet bij videoclips?

Is het niet zo dat je totaal aan 60 min kan opnemen? Want ik kan dus echt geen 10 min iets opnemen. heel raar als het wel kan

of komt het doordat ik orange heb en dus gebranded?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe zit het met jullie batterij? ook snel leeg? ik red niet eens 1 dag! echt drama!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 19:15:
[
Nou via een webserver is het mij niet gelukt. .jar werdt geweigerd en de .jad lukte niet om te uploaden. Verder via de kabel heb ik nog niet geprobeerd omdat ik die mogelijkheid nog niet heb morgen ff langs de telecomwinkel of ze een kabel voor de d500 hebben
Had ik zelf eerst ook. De jar moet je helemaal niet expliciet downloaden, dat gebeurt via het downloaden van de .jad (daar staat de url in met nog wat info) Als ik de .jad downloadde verscheen er nog wel wat tekst in beeld afkomstig uit de .jad file. Dat was voor mij de hint dat de mime-types op mijn webserver niet goed stonden, waardoor het als text bestand over werd gestuurd.
Nadat ik de mime-types op de webserver had veranderd en de apache server herstart had, ging alles wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff fotootjes plaatsen :

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/k-deboer/Photo-0003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 15:19
Is het iemand al gelukt om de interne modem te gebruiken via bluetooth?

Ik zie wel op mijn iPAQ dat ie eventjes verbinding maakt, maar verder zie ik weinig gebeuren. Op de laptop lukt het me zelfs niet om de interne modem te installeren, dan loopt de bluetooth-applicatie vast.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die genomen met de D500 ?

Als dat zo is, wat een kwaliteit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 23:10:
[...]

is die genomen met de D500 ?

Als dat zo is, wat een kwaliteit!!
jups :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iedereen zijn iso op automatisch staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik gebruik iso op auto

ik ben idd zeer tevreden over de camera maakt hele goede foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl

hplos.nl

Zo doet men dat

Heeft iemand al kunnen testen wat er gebeurd als je accu leeg is en hij staat op stil (of ie dan geen piep oid geeft)

ik ben namelijk van mening dat als ie op stil staat dat ie gewoon z'n mond moet houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hplos.nl schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 09:27:
Heeft iemand al kunnen testen wat er gebeurd als je accu leeg is en hij staat op stil (of ie dan geen piep oid geeft)

ik ben namelijk van mening dat als ie op stil staat dat ie gewoon z'n mond moet houden :)
Ik heb hem ook op stil staan, maar hij geeft wel een piep om de paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds deze vraag: Hoe lang kun je nu een video opnemen? en hoe en waar?

Ik kom niet eens aan 2 minuten
Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
t-mobile biedt hem nog niet aan he?

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl

hplos.nl

Zo doet men dat

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 09:30:
[...]

Ik heb hem ook op stil staan, maar hij geeft wel een piep om de paar minuten.
lelijk!! kan je dat ook niet op de een of andere manier uitzetten?? (zou je ff willen kijken plzz?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 09:31:

Dankje
Ik heb in de handleiding gelezen dat je tijdens het filmen ook de optie aan kan zetten voor MMS. Dat je filmpje via MMS verzonden kan worden. Hiervoor heeft hij een bepaalde korte tijd nodig.
Even gekeken. Dit is toets 4 op je numpad van je phone
Dus zet je camera aan...druk op 4 en kijk daarna of je langer kan filmen.. waarschijnlijk wel
laat het nog even weten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die nog leuke animated wallpapers zoeken a la de 2 die er standaard instaan..

http://www.gifplanet.net/ plaatje kun je save as.. en uploaden via infrarood en bluetooth..
hoeft niet geresized te worden en er zitten behoorlijk leuke tussen. werken perfect!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 09:31:

Dankje
ik heb helemaal niets ana me instellingen veranderd en heb gewoon een fimpje van bijna 10 min gemaakt je kan tot 60 min een 1 of meerdere films maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 19:44:
[...]
_pussY > Ik heb die bug met het trillen NIET kunnen naproduceren. Ik had precies gedaan wat jij zei, maar het inschuiven van mijn toestel, stopt het trillen meteen.

...

Heeft verder iemand al succesvol MMS verstuurd met Telfort en deze telefoon :?
het bewijs: Klik voor een filmpje van 1mb

ps, met orange kan ik wel gewoon mms'n :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl

hplos.nl

Zo doet men dat

nog ff een gebruikers vraagje....

hoe zijn de contact personen ingedeelt? bij bijv. de nokia 6210 kun je bij 1 contactpersoon meerdere telefoonnummers en een e-mail adress enzo toevoegen....

hoe is dat geregeld bij de D500??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

hplos.nl schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:07:
nog ff een gebruikers vraagje....

hoe zijn de contact personen ingedeelt? bij bijv. de nokia 6210 kun je bij 1 contactpersoon meerdere telefoonnummers en een e-mail adress enzo toevoegen....

hoe is dat geregeld bij de D500??
Goed! Elk contactpersoon is ingedeeld in:
Naam
Prive nummer
Mobiele nummer
Kantoor nummer
Fax nummer
Email
(Foto
Belgroep
Notities)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl

hplos.nl

Zo doet men dat

thnx dude :)

k zit er wel ERG hard aan te denken er 1 te halen... wanneer komen er versies waar de 1e kinderziektes uit zijn??

offtopic:
en is er al meer bekend over die eventuele nieuwe telefoons van samsung met SD/MMC kaartjes???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hplos.nl schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:14:
thnx dude :)

k zit er wel ERG hard aan te denken er 1 te halen... wanneer komen er versies waar de 1e kinderziektes uit zijn??

offtopic:
en is er al meer bekend over die eventuele nieuwe telefoons van samsung met SD/MMC kaartjes???
welke kinderziektes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, mm ja nu lukt het wel denk ik met me video opneemtijd.

Maar de batterij, hoe zit dat met die van jullie? Echt maar 1 dag en hij is alweer leeg. dan heb ik me bluetooth uitstaan enzo.

dat vind ik echt niet goed!

en het geluid wat afgaat dat je batterij bijna leeg is kan niet uit worden gezet ook niet in de stille stand.

iemand al geprobeerd om te bluetooth jacken met dit toestel? wil graag weten hoe je dit doet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl

hplos.nl

Zo doet men dat

dingen zoals die typ foutjes enzo... er staat geloof ik ergens in die foon beand opslaan oid.. ipv beStand oplaan.... net zoals dat trillen als je 'm dicht doet enzo... zulke grapjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook iets moois ter bescherming van onze mooie display? Een screenprotector oid? Hij ziet er nogal kras-gevoelig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hplos.nl schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:50:
[...]

dingen zoals die typ foutjes enzo... er staat geloof ik ergens in die foon beand opslaan oid.. ipv beStand oplaan.... net zoals dat trillen als je 'm dicht doet enzo... zulke grapjes...
hehe dat je je daar druk om kan maken :+ maargoed, ieder zijn eigen mening :)
anyway, weet iemand hoe ik video fullscreen kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik heb hem gistern ook gekocht.... moet zeggen uber toestel :D vooral die mp3ringtones zijn top.
Alleen moet ik nog een bluetooth doogle...welke werkt er perfect?
en hebben jullie hem verzekert?

ik kon het doen maar ivm dat ik hem niet 24/7 bij me draag(op me werk andere gsm) heb ik het niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AcIDeR schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:35:
Ik heb hem gistern ook gekocht.... moet zeggen uber toestel :D vooral die mp3ringtones zijn top.
en hebben jullie hem verzekert?

ik kon het doen maar ivm dat ik hem niet 24/7 bij me draag(op me werk andere gsm) heb ik het niet gedaan.
ik heb een belin bluetooth dongle, ff gezeik met het installeren in winxpsp2, maar daarna werkt het perfect :)
ik heb hem trouwens wel verzekerd, maar dat is meer omdat ik nog een verzekering had van mijn spv e200 en te lui was om deze af te sluiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:38:
en het geluid wat afgaat dat je batterij bijna leeg is kan niet uit worden gezet ook niet in de stille stand.

iemand al geprobeerd om te bluetooth jacken met dit toestel? wil graag weten hoe je dit doet.
Dit vind ik inderdaad een ZEER ernstig probleem, zeker gezien de accu het niet lang volhoudt. En stille stand zet je niet voor niets aan.

En hoe zit het met geluid helemaal uit? (Activeer je waarschijnlijk met # lang indrukken). Maakt de telefoon dan ook geluid wanneer de batterij bijna leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Hoe gaat het eigenlijk bij het afspelen van de mp3's, kun je oordopjes in de d500 doen of gaat het geluid dan alleen via de soundmate?

[ Voor 7% gewijzigd door DJH op 11-12-2004 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
Dus hij heeft maar een korte accutijd? :(

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KreKkeR schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:47:
[...]
Dit vind ik inderdaad een ZEER ernstig probleem, zeker gezien de accu het niet lang volhoudt. En stille stand zet je niet voor niets aan.

En hoe zit het met geluid helemaal uit? (Activeer je waarschijnlijk met # lang indrukken). Maakt de telefoon dan ook geluid wanneer de batterij bijna leeg is?
de accu houd het langer dan een dag vol, ben gister namelijk heel druk bezig geweest met bluetooth transfers enzo, en aan het einde van de avond was hij nog iets minder dan de helft vol..
en als je hem 's avonds gewoon weer aan de oplader gooit, zoals de meeste van ons dat doen moet dat geen probleem zijn
DJH schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:49:
Hoe gaat het eigenlijk bij het afspelen van de mp3's, kun je oordopjes in de d500 doen of gaat het geluid dan alleen via de soundmate?
Kan gewoon via de headset :)
HenkyDoodle schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:56:
lang genoeg om het meer dan een dag uit te houden bij veel gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
AcIDeR schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:35:
ik heb de dongle van linksys gekocht (goeie ervaringen mee gehad met de routers en wireless dingen) en die werkt perfect! Drivers installeren in winxpsp1 en verder doet alles t! Files verzenden gewoon via de "send to" functie onder de rechtermuisknop en alles wordt gelijk in de goeie map geplaatst. Files eraf halen gaat ook geweldig! T kost misschien iets meer (heb er geloof ik 30 euro voor betaald) maar dan weet je ook zeker dat alles goed werkt en dat je kwaliteit spul hebt

[ Voor 14% gewijzigd door __REMCO__ op 11-12-2004 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:13
Hoe kan je bij deze telefoon instellen dat wanneer iemand belt de telefoon EN trilt EN geluid maakt TEGELIJKERTIJD....je kan volgens mij alleen instellen, "eerst trillen dan geluid" of "alleen trillen" en "alleen geluid" iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flatwhite schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:19:
Hoe kan je bij deze telefoon instellen dat wanneer iemand belt de telefoon EN trilt EN geluid maakt TEGELIJKERTIJD....je kan volgens mij alleen instellen, "eerst trillen dan geluid" of "alleen trillen" en "alleen geluid" iemand een idee?
dat kan niet, staat ook al eerder in het topic, de enige oplossing is dat iemand de firmware veranderd, want samsung brengt zelf geen nieuwe firmwares uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Flatwhite schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:19:
Dan kan dus niet! Ik denk zelf dat de trilling wordt veroorzaakt door een laag frequentie geluid door de speaker. En dus tijdens het trillen geen ander geluid kan maken... Als ik het mis heb, vind ik het een onnodige beperking..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 10:29:
Voor mensen die nog leuke animated wallpapers zoeken a la de 2 die er standaard instaan..

http://www.gifplanet.net/ plaatje kun je save as.. en uploaden via infrarood en bluetooth..
hoeft niet geresized te worden en er zitten behoorlijk leuke tussen. werken perfect!!
die plaatjes werken niet bij mij :(

btw, ik heb een MSI BT dongle, installeerde perfect onder SP2, zonder problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJH schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:49:
kan ook via de headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Zijn er ook headsets met 2 oordopjes? Ik wil deze telefoon ook eigenlijk wel als mp3-walkman gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

DJH schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:13:
[...]

Zijn er ook headsets met 2 oordopjes? Ik wil deze telefoon ook eigenlijk wel als mp3-walkman gebruiken..
Daar ben ik ook benieuwd naar ja, en kan je er ook een nek koord voor kopen?

Lijkt me wel handig :)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burning_acid schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:23:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar ja, en kan je er ook een nek koord voor kopen?

Lijkt me wel handig :)
De headset die erbij zit heeft gewoon 2 oordopjes hoor. Dus je kunt lekker muziek luisteren enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HenkyDoodle schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:56:
Ja ik vind dat ie een korte accutijd heeft, maar ja is maar net wat je gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KreKkeR schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:47:
[...]

Ja maar je weet tenminste wel wanneer hij leeg is/gaat. Je kan tevens ook geen video's en foto's meer maken dan. En de stille stand gebruik ik alleen maar omdat ik geen ringtone wil gebruiken en geen andere geluiden wil. Volgens mij kun je dat geluid niet uizetten, ja je telefoon uitdoen.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
BLIJF ON-TOPIC!! en let goed op Policy m.b.t. midlets/ringtones