Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:02
Heb misschien ook nog een tip voor mensen die problemen hebben met bluetooth en die WinXP met SP2 hebben. Sinds SP2 is bluetooth geïntregeerd in Windows en dat werkte bij mij eerst verassend goed. Maar afgelopen zondag kon ik ineens geen verbinding meer maken met mijn PC (andersom wel). Heb toen de software van mijn BT-dongle weer geïnstalleerd en dat werkte eerst ook niet goed, omdat hij nog de drivers van Windows gebruikte. Je kunt dan bij Apparaatbeheer en dan bij je BT-dongle naar stuurprogramma gaan en dan stuurprogramma bijwerken. Kies dan voor zelf stuurprogramma kiezen en daar staat dan je BT-dongle (die bij mij niet officieel ondertekent was) die je dan kunt selecteren.

Hoop dat er mensen zijn die hier iets aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113212

n00bs schreef op woensdag 08 december 2004 @ 17:03:
[...]

De kwaliteit van de Nokia Multimedia Converter is veruit de slechtste van de 20 tal tools die ik tot nu toe heb geprobeerd!!! echt SUPERslecht, zelfs met de instellingen op max.

Mensen die tot nu tevreden zijn over het beeld en geluid van de filmpjes zie ze zelf omgezet hebben, Probeer echt deze tool! Xenon Nextreaming http://www.nextreaming.com/product/xenon.asp
Is dat een zoveel dagen try out en dan betalen versie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76236

CLB schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:05:
[...]

Meestal is 't zo dat als je een game download dit 'n zipbestand is. Hierin staan dan 'n .jad bestand en een .jar bestand. SonyEricssons hebben genoeg aan een .jar bestand bij Samsung is 't volgens mij zo dat ze en het .jar bestand en het .jad bestand nodig hebben om de game te laten werken.
Ik heb even gezocht naar andere telefoon met bluetooth (want dit is de eerste samsung met bluetooth) en daar werdt mij dit duidelijk. Je hebt 2 soorten manieren van versturen van bestanden naar je telefoon VIA BLUETOOTH. Via de OBEX File Transfer en de OBEX Object Push Profile (OPP). De OBEX File Transfer dient voor Video/Mp3/Plaatjes te versturen naar je telefoon en de rest is voor de OPP dus voor de games etc. De functie OPP heeft de samsung niet/ondersteunt mijn Bluetooth dongle niet. Ik weet niet of iemand anders een andere bluetooth dongle heeft dan ik (Sitecom CN-500). Misschien dat iemand het even kan testen/kijken of hij OPP fcuntie heeft en dan kan kijken of hij games naar zijn toestel kan versturen.

Verder reboot mijn D500 regelmatig als ik verbinding hebt met de USB Dongle en ik wil aan mijn toestelskant disconnecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130777

he wie weet hier iets van:
---als je de soundmate erin doet he, dan springt hij automatisch op handsfree.
kun je de handsfree functie dan ook weer uitzetten zonder de soundmate eruit te hale..
dat je bijvoorbeeld wel mp3's kunt luistere door de soundmate, maar gewoon kunt belle door de gewone telefoon speaker....
of kun je dan alleen handsfree belle...

---trouwens als je je soundmate erin zit, en iemand belt je, komtje beltoon dan ook uit je soundmate, en klinkt tie dan ook harder??

wie heeft hier antwoord op?

wie kan dat even uitlegge please....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
Anoniem: 76236 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:02:
[...]

Ik heb even gezocht naar andere telefoon met bluetooth (want dit is de eerste samsung met bluetooth) en daar werdt mij dit duidelijk. Je hebt 2 soorten manieren van versturen van bestanden naar je telefoon VIA BLUETOOTH. Via de OBEX File Transfer en de OBEX Object Push Profile (OPP). De OBEX File Transfer dient voor Video/Mp3/Plaatjes te versturen naar je telefoon en de rest is voor de OPP dus voor de games etc. De functie OPP heeft de samsung niet/ondersteunt mijn Bluetooth dongle niet. Ik weet niet of iemand anders een andere bluetooth dongle heeft dan ik (Sitecom CN-500). Misschien dat iemand het even kan testen/kijken of hij OPP fcuntie heeft en dan kan kijken of hij games naar zijn toestel kan versturen.

Verder reboot mijn D500 regelmatig als ik verbinding hebt met de USB Dongle en ik wil aan mijn toestelskant disconnecten.
Ik heb een Conceptronic BT-dongle en daar zit ook een OPP functie bij (die overigens goed werkte met mijn Motorola), had al gelijk geprobeert of ik hiermee games kon versturen, maar helaas...

Heb trouwens hetzelfde probleem als jou dat de foon reboot als ik te snel BT wil uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:59

n00bs

Het is weer Zomer!

CLB schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:01:
[...]

Hmm vaag bij mij werkt PVauthor met mpg clips perfect. Hij zet ze zo om in .3gp maar ja :)
je hebt zoiets als mpeg1, mpeg2 etc ;) en hij kan dus niet met elk formaat overweg.
Ben ook zeker niet onder de indruk van de kwaliteit van dit programma.

Heb overigens nog wat pogingen gedaan met het programma uit de startpost. Maar het hapert en kraakt op mijn telefoon, ook als ik dezelfde settings gebruik die bij andere programma's wel goede resultaten geven.

Het zou leuk zijn als mensen wat filmpjes posten van verschillende programma's om de kwaliteit te kunnen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

n00bs schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:33:
[...]

je hebt zoiets als mpeg1, mpeg2 etc ;) en hij kan dus niet met elk formaat overweg.
Ben ook zeker niet onder de indruk van de kwaliteit van dit programma.
Ahaa weer wat geleerd. Dankje. Mwah smaken verschillen vind ik. Je moet niet te veel verwachten van zo'n progje. Ik vond 't wel redelijkjes

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

®Otto schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:30:
[...]

Ik heb een Conceptronic BT-dongle en daar zit ook een OPP functie bij (die overigens goed werkte met mijn Motorola), had al gelijk geprobeert of ik hiermee games kon versturen, maar helaas...

Heb trouwens hetzelfde probleem als jou dat de foon reboot als ik te snel BT wil uitzetten.
Nou dan houdt het op om gratis games te versturen via bluetooth misschien hoop op datakabel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129394

FF een nieuw onderwerp/vraag. Wie kan mij vertellen hoe ik een MP3 kan versleutelen en dan een trilfunctie kan inbouwen. Of zijn er sites waar je die kompleet kan vinden. Of is er iemand die een mooie heeft en mij deze kan mailen?? en waar kan ik het vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129394 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 22:13:
FF een nieuw onderwerp/vraag. Wie kan mij vertellen hoe ik een MP3 kan versleutelen en dan een trilfunctie kan inbouwen. Of zijn er sites waar je die kompleet kan vinden. Of is er iemand die een mooie heeft en mij deze kan mailen?? en waar kan ik het vinden
das zover ik weet niet mogelijk, das alleen mogelijk met mmf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

Wie weet waar ik meer bewegende achtergrondjes vandaan kan halen?
Ik las in het vorige topic dat je met ulead 3d cool leuke dingen kon maken, maar
zijn er geen standaard freeware samples ofzo die ik kan uploaden.. met
3d cool zijn mijn resultaten namelijk niet echt om over naar huis te schrijven.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125618

Vage Bluetooth-adapter van mij, snapt iemand wat hier aan de hand is? :S

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/motion1987/huh.JPG

Als ik de pc opstart, blijft ie ook maar zeiken over dat ik die dingen opnieuw moet installeren :@
Ondertussen kan ik wel gewoon Bluetooth gebruiken om bestanden over te zetten van en naar mn D500.

EDIT, paar foto's gemaakt met mn telefoontje:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/motion1987/Photo-0059.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/motion1987/Photo-0062.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/motion1987/Photo-0068.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/motion1987/Photo-0069.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 125618 op 08-12-2004 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 125618 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:05:
Vage Bluetooth-adapter van mij, snapt iemand wat hier aan de hand is? :S

[afbeelding]

Als ik de pc opstart, blijft ie ook maar zeiken over dat ik die dingen opnieuw moet installeren :@
Ondertussen kan ik wel gewoon Bluetooth gebruiken om bestanden over te zetten van en naar mn D500..
Hier is niks raars aan hoor. BT maakt standaard een aantal compoorten aan. Of ging 't daar niet om?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:08:
[...]

Hier is niks raars aan hoor. BT maakt standaard een aantal compoorten aan. Of ging 't daar niet om?
Ja nja, al die onbekende apparaten, en et ding blijft maar zeiken over dat ik die onderelen moet installeren, komt geen einde aan..

EDIT, heb net een hele South Park aflevering omgezet en naar mn D500 verstuurd, doet et goed :D echt super! _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 125618 op 08-12-2004 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Wie heeft ervaring met een proggie die van AMR---->MP3 kan maken
Dat programma zoek ik namelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-05 21:44
Sinds gisteren heb ik het nieuwste juweeltje van Samsung in mijn bezit. Het is ook mijn allereerste Samsung, nadat ik een hele reeks (S)E-phone's heb afgewerkt (T18, T68m/i, T610, K700i).

Nou heb ik een paar vragen. Samsung werkt met 1 telefoonboek, sim+phone. Is het niet mogelijk om alleen het telefoon-geheugen te gebruiken zoals bij Sony-Ericsson. (een oplossing zou dan zijn om alle nummers van de SIM te verwijderen, maar dat lijkt me niet de allerbeste oplosssing).
Mijn tweede vraag is nu ik mijn adressenboek van outlook heb gesynchroniseerd en met PIM heb bewerkt, het telefoonboek van de telefoon (dus niet van de SIM) alles sorteert op achternaam. Ik zou graag willen dat ie sorteert op voornaam.

Er is vast wel iemand die antwoorden heeft op mijn vragen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Als je een telefoonnummer opslaat kan je direct kiezen of je dit in Telefoon OF Sim wilt opslaan... ik gebruik alleen Telefoon, omdat je dan ook plaatjes etc kan toevoegen.

Hij sorteert op het eerste veld. Als jij als eerste de achternamen invoert dan moet je dus eerst de voornamen invoeren... of geen achternamen gebruiken.

En nog een keer, omdat ik geen antwoord heb gekregen, heeft iemand al gemerkt dat je op 1280x1024 NIET kan zoomen!!! en bij het wachtwoordveld van de emailclient geen tekens kan gebruiken (alleen de paar tekens die onder sommige cijfers zitten)

[ Voor 28% gewijzigd door n00bs op 08-12-2004 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

n00bs schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:32:
Als je een telefoonnummer opslaat kan je direct kiezen of je dit in Telefoon OF Sim wilt opslaan... ik gebruik alleen Telefoon, omdat je dan ook plaatjes etc kan toevoegen.

Hij sorteert op het eerste veld. Als jij als eerste de achternamen invoert dan moet je dus eerst de voornamen invoeren... of geen achternamen gebruiken.

En nog een keer, omdat ik geen antwoord heb gekregen, heeft iemand al gemerkt dat je op 1280x1024 NIET kan zoomen!!! en bij het wachtwoordveld van de emailclient geen tekens kan gebruiken (alleen de paar tekens die onder sommige cijfers zitten)
ik w8 dan nog steeds op de d500 :( maar voor zover ik weet is het gewoon een feit dat je met 1280*1024 niet kan zoomen. Is ook zo met de SEk700 (op max resolutie niet kunnen zoomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd, dat is zeker jammer, je kan alleen bij lagere resoluties inzoomen :(
En dat van die e-mailclient, geen idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxzMan
Bedankt voor je antwoord. Ik kijk even verder hoe ik het ga oplossen.

Om jouw vragen te beantwoorden... Ik kom hier precies hetzelfde tegen.
Inzoomen lukt niet bij 1280*1024.
Bij het wachtwoordveld zou je bijvoorbeeld geen liggend-streepje kunnen gebruiken, terwijl je bij de andere velden het wel kan invoeren. :S
Beetje heel stom

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Laatst online: 26-06 10:15
FoxzMan schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:29:
Nou heb ik een paar vragen. Samsung werkt met 1 telefoonboek, sim+phone. Is het niet mogelijk om alleen het telefoon-geheugen te gebruiken zoals bij Sony-Ericsson. (een oplossing zou dan zijn om alle nummers van de SIM te verwijderen, maar dat lijkt me niet de allerbeste oplosssing).
zo heb ik t dus wel gedaan. Heb zowiezo nog backup van al mn nummers op mn pc staan dus is geen probleem maar idd wel lastig dat je niet kunt kiezen. Was bij nokia ook.

[ Voor 38% gewijzigd door __REMCO__ op 08-12-2004 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Anoniem: 93870 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 14:32:
[...]

Ik heb de mijne vandaag binnengehad :) :) :) :) :) :) :) :) :) , bij 2Call besteld op 20-11
ik de mijne ook. besteld op 16-11. De postbode was langs geweest en er was niemand thuis dus zou ik em morgen eigenlijk pas op kunnen halen, maar bij t postkantoor waren ze zo vriendelijk om em al te geven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106255

__REMCO__ schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:54:
[...]

ik de mijne ook. besteld op 16-11. De postbode was langs geweest en er was niemand thuis dus zou ik em morgen eigenlijk pas op kunnen halen, maar bij t postkantoor waren ze zo vriendelijk om em al te geven :D
Ik heb de mijne op 12-11 besteld maar nog nix vernomen...... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131140

FoxzMan schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:47:
[...]
Bij het wachtwoordveld zou je bijvoorbeeld geen liggend-streepje kunnen gebruiken, terwijl je bij de andere velden het wel kan invoeren. :S
Beetje heel stom
nee, ben ik het niet mee eens
inzoomen bij hoge resolutie kost meer CPUkracht...iets wat nu gewoon nog niet kan, in latere telefoons wel
En het emailen, is het niet zo dat die tekens met andere telefoons ook niet verzonden kunnen worden? Dan zit het namelijk gewoon niet niet in de standaard die ze nu gebruiken voor deze mailtjes. En anders zal dat met volgende firmware wel opgelost worden

Er komt toch wel weer nieuwe firmware uit voor deze?
en datakabel? Wordt ook binnenkort toch wel verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

Weet iemand in welke kleuren deze telefoon daadwerkelijk leverbaar is in Nederland? Volgens eerdere officiele berichten zou dit in het grijs en in het zwart zijn, maar als ik sommige users uit het vorige topic, users die contact hadden gehad met Samsung, mag geloven zou de grijze versie voorlopig niet uitkomen en zou er ook nog een blauwe versie uitkomen.

Degenen die deze telefoon in de winkel zijn tegengekomen, welke kleuren hebben jullie gezien? (Op de Belcompany site kun je kiezen uit zwart en grijs btw).

Overigens zit ik eraan te denken nog een tijdje te wachten met het kopen van deze telefoon, aangezien in 1e produkties, vaak nog relatief veel software fouten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

Anoniem: 131140 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 00:56:
[...]

Meestal zit deze nieuwe firmware alleen op nieuwere versies, en volgens mij is het in de ogen van Samsung niet de bedoeling dat je zelf de firmware gaat vervangen (in die zin dat zij jou daar in ieder geval niet bij zullen helpen, ook niet qua levering van daarvoor benodigde software. Ook vervalt je garantie vervalt bij vervanging v/d firmware volgens mij).

Ook is het volgens mij zo dat de nieuwe firmware van Samsung over het algemeen vooral is bedoeld om bugs eruit te halen, niet om ook maar enigszins nieuwe of aangepaste mogelijkheden toe te voegen. De vraag is dus, is dat probleem dat jij noemde een bug, of door Samsung om de een of andere reden bewust zo gemaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door KreKkeR241 op 09-12-2004 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06 22:43
Anoniem: 106255 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 00:07:
[...]

Ik heb de mijne op 12-11 besteld maar nog nix vernomen...... :/
Dude, ik dacht dat ik de enige was. Ik heb uhm de 17 november besteld, en zag dat peepz die de D500 later besteld hadden, deze telefoonal hebben.
Still praying everyday :)
KreKkeR schreef op donderdag 09 december 2004 @ 01:14:
Weet iemand in welke kleuren deze telefoon daadwerkelijk leverbaar is in Nederland? Volgens eerdere officiele berichten zou dit in het grijs en in het zwart zijn, maar als ik sommige users uit het vorige topic, users die contact hadden gehad met Samsung, mag geloven zou de grijze versie voorlopig niet uitkomen en zou er ook nog een blauwe versie uitkomen.

Degenen die deze telefoon in de winkel zijn tegengekomen, welke kleuren hebben jullie gezien? (Op de Belcompany site kun je kiezen uit zwart en grijs btw).
Well, ik zit eigenlijk nog steeds op die grijze (volgens mij is het Metallic Silver te wachten. Ik deze kleur (en die blauwe) nog nergens gezien. Orange heeft een eigen versie van de D500, maar is wel SIM-locked.

[ Voor 55% gewijzigd door Wicked_Wy op 09-12-2004 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 19:11

made

.. made by made ..

Die van mij heeft nog niet gereboot. ( ik heb hem vanaf zaterdag ochtend (04-12-04)).
Ik heb een sitecom bluetooth dongel die werkt perfect.
Win XP home met sp2.
Easy studio + Outlook werkt Perfect.

Zelf wat Animated gif's gemaakt... en als achtergrond ingesteld !

Dus... Hier geen problemen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
made schreef op donderdag 09 december 2004 @ 08:03:
Die van mij heeft nog niet gereboot. ( ik heb hem vanaf zaterdag ochtend (04-12-04)).
Ik heb een sitecom bluetooth dongel die werkt perfect.
Win XP home met sp2.
Easy studio + Outlook werkt Perfect.

Zelf wat Animated gif's gemaakt... en als achtergrond ingesteld !

Dus... Hier geen problemen !!
waar heb je die animated gif's meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

[...]

inzoomen bij hoge resolutie kost meer CPUkracht...iets wat nu gewoon nog niet kan, in latere telefoons wel
En het emailen, is het niet zo dat die tekens met andere telefoons ook niet verzonden kunnen worden? Dan zit het namelijk gewoon niet niet in de standaard die ze nu gebruiken voor deze mailtjes. En anders zal dat met volgende firmware wel opgelost worden

en
Sasmung geeft nooit nieuwe firmwares uit voor telefoontjes. Als er iets niet klopt in de firmware moet je hopen dat iemand 'm kan modden zodat er nog wat veranderd kan worden, maar Samsung zelf komt daar niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128295

Ik weet niet of jullie hier ervaring mee hebben maar ik heb een probleem zodra ik een .jpg bestand wil verzenden van mijn pc via bluetooth naar mijn D500.

Ik heb eerst gekeken naar de afmetingen van de al bestaande achtergronden in de telefoon daarna heb ik een afbeelding gemaakt in photoshop en opgeslagen als .jpg.

Als ik deze nu upload naar mijn D500 krijg ik wit beeld en als je dan bij eigenschappen kijkt zie je een resolutie staan van 5000 nog wat bij 0 pixels :(

Weten jullie misschien hoe ik zelf gemaakte .jpg bestanden kan verzenden naar de D500 zodat ze wel zichtbaar worden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEvRV
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:35
Kan je eigenlijk je telefoonboek kopieeren van je sim kaart naar de d500? (ik heb nog mn ouwe sim kaart met alle telefoonnrs!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

__REMCO__ schreef op donderdag 09 december 2004 @ 08:29:
[...]

waar heb je die animated gif's meegemaakt?
Met Jasc Animation Shop. Zit bij Paint shop pro.
Resolutie 200 x 200. Gif-je is 1 MB groot. zal vanavond even kijken of ik dat ding online kan zetten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Anoniem: 128295 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 09:20:
Ik weet niet of jullie hier ervaring mee hebben maar ik heb een probleem zodra ik een .jpg bestand wil verzenden van mijn pc via bluetooth naar mijn D500.

Ik heb eerst gekeken naar de afmetingen van de al bestaande achtergronden in de telefoon daarna heb ik een afbeelding gemaakt in photoshop en opgeslagen als .jpg.

Als ik deze nu upload naar mijn D500 krijg ik wit beeld en als je dan bij eigenschappen kijkt zie je een resolutie staan van 5000 nog wat bij 0 pixels :(

Weten jullie misschien hoe ik zelf gemaakte .jpg bestanden kan verzenden naar de D500 zodat ze wel zichtbaar worden?!
Hmm, geen idee ik heb wat foto's geupload naar de telefoon, komen dan ik gedownloade foto's te staan deze kan ik ook gewoon bekijken. resolutie = 360 x 480.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

FoxzMan schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:47:
[...]

Bedankt voor je antwoord. Ik kijk even verder hoe ik het ga oplossen.

Om jouw vragen te beantwoorden... Ik kom hier precies hetzelfde tegen.
Beetje heel stom
Ik heb gisteren even in het menu zitten spelen en kwam tegen wat jij zocht. Menu:
Contacts -> Beheer (7) -> Standaard Opslaan (1): nu kan je kiezen waar de nieuwe telefoonnummers standaard opgeslagen worden, telefoon/sim/of vragen bij het opslaan.
Succes

Ik heb trouwens per ongeluk alle background plaatjes gewist (die in de download map zaten), maar wat was de preciese resolutie van die plaatjes? want ik heb nu zelf animated gifjes als achtergrond, maar het is niet lekker beeldvullend :? (ik had 176x176 pixels genomen).

[ Voor 17% gewijzigd door n00bs op 09-12-2004 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

[...]

Over dat zoomen... dat is echt onzin. Mijn Samsung E700 kon ook op de hoogste resolutie zoomen en nog vele andere telefoons. Daarnaast is de cpu van deze D500 VELE malen sneller dan de E700.

En over emailen snap je niet wat ik bedoel. Ik heb het over het wachtwoordveld van de emailclient. Sorry dat ik het zeg, maar lees eerst eens goed wat er gepost wordt, alvorens een "antwoord" te geven ;)

Voor jouw vragen: Nee er komt geen nieuwe firmware, zoals al vaak gemeld is in dit topic. Datakabel komt wel binnenkort en er zijn wel mogelijkheden om je eigen firmware te modden. Maar daarvoor moet je niet op GOT zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:52

Royz

Kleurenblind!!

n00bs schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:18:
[...]
Ik heb trouwens per ongeluk alle background plaatjes gewist (die in de download map zaten), maar wat was de preciese resolutie van die plaatjes? want ik heb nu zelf animated gifjes als achtergrond, maar het is niet lekker beeldvullend :? (ik had 176x176 pixels genomen).
Bijna, het is 176x144. Ik ga zelf ook mijn pics aanpassen. Niet beeldvullend sucks. Ik ga vanavond een ander programma proberen. Een onafhankelijke mobile agent zeg maar. Kijken wat die allemaal kan en doet :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Royz schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:28:
[...]

Bijna, het is 176x144. Ik ga zelf ook mijn pics aanpassen. Niet beeldvullend sucks. Ik ga vanavond een ander programma proberen. Een onafhankelijke mobile agent zeg maar. Kijken wat die allemaal kan en doet :)
Heb het net getest, volgens mij moet het IETS hoger dan 144 zijn :? heb namlelijk nu 2 witranden. Dit klopt inderdaad voor achtergrondjes. (ook handig voor de startpost)

Als je de foto's gewoon viewed is beeldvullend 176x150 pixels

Heeft iemand al mooie sites gevonden met 64 polytones?

[ Voor 20% gewijzigd door n00bs op 09-12-2004 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126059

Anoniem: 128295 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 09:20:

als je de file opslaat bij photoshop krijg je op het laatst JPEG Options. als je hier bij Format Options voor Baseline of Baseline Optimized kiest, doen ze het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Hoe communiceren jullie met de PC dan, met behulp van een Datakabel of met een Bluetooth adapter?

En hoeveel kost zon apparaatje

[ Voor 15% gewijzigd door lazrambo op 09-12-2004 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-06 10:08
Ik wacht nog even met de aanschaf van een D500, totdat de prijzen iets zakken.

Wacht eigelijk op een 1 jarige abbo waarbij je de D500 gratis krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

lazrambo schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:55:
Hoe communiceren jullie met de PC dan, met behulp van een Datakabel of met een Bluetooth adapter?

En hoeveel kost zon apparaatje
offtopic:
Deze vragen zijn nogal overbodig in dit topic. Anyway ik gebruik nog mijn IR module die ik voor mijn E700 had gekocht. BT kan ook en cable ook zoals in de startpost te lezen is

[quote]struik schreef op donderdag 09 december 2004 @ 12:01:
Ik wacht nog even met de aanschaf van een D500, totdat de prijzen iets zakken.

Wacht eigelijk op een 1 jarige abbo waarbij je de D500 gratis krijgt![/quote]

Dan kan je nog wel een jaar wachten

Weet iemand trouwens bij het maken van foto's waarvoor optie 6 is en hoe dit werkt: de vervorming van het beeld verminderen blabla BLZ 167. Als ik dit indruk zie ik namelijk GEEN verschil.
En hoe zit het met als je de fotoknop indrukt om een foto te maken, dan zie je een soort geel rondje in het midden van het beeld... is dit voor de lichtmeting?

[ Voor 17% gewijzigd door n00bs op 09-12-2004 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 30-06 21:06
Wicked_Wy schreef op donderdag 09 december 2004 @ 01:40:
[...]

Dude, ik dacht dat ik de enige was. Ik heb uhm de 17 november besteld, en zag dat peepz die de D500 later besteld hadden, deze telefoonal hebben.
Still praying everyday :)

[...]

Well, ik zit eigenlijk nog steeds op die grijze (volgens mij is het Metallic Silver te wachten. Ik deze kleur (en die blauwe) nog nergens gezien. Orange heeft een eigen versie van de D500, maar is wel SIM-locked.
Er komen toch 2 kleuren :? Zwart en Zilver? Aangezien in de zwarte telefoon BLAUW verwerkt zit!!! Daarom heet ie officieel iets in de trant van black and blue. Staat op mijn doos iig!

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxzMan
Iemand enig idee of het ook mogelijk is om notities in je scherm te laten weergeven wanneer deze op standby staat ? Dit kon bij de SE's wel, wel een handige functie namelijk (eigenlijk mijn vervanger voor de gele opplakbriefjes).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

FoxzMan schreef op donderdag 09 december 2004 @ 12:35:
Iemand enig idee of het ook mogelijk is om notities in je scherm te laten weergeven wanneer deze op standby staat ? Dit kon bij de SE's wel, wel een handige functie namelijk (eigenlijk mijn vervanger voor de gele opplakbriefjes).
Nog nooit van gehoord en ben 't ook niet tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81733

weet er iemand nog wap sites waar de games gratis zijn??

standaar sucken echt imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Wie kan er MMS sturen en zit bij Telfort??? als je dat kan, post please de instellingen van de telefoon. Heb van alles geprobeert maar krijg constant de melding: kan geen verbinding met de server maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 19:15
Heeft Vodafone bij deze telefoon ook weer wijzigingen in de software doorgevoerd? Ik ben namelijk van plan om deze telefoon bij Vodafone te gaan halen, maar bij bijvoorbeeld de K700i hadden ze andere software erop gezet. Bij deze toevallig ook? Weet iemand dat?

[ Voor 53% gewijzigd door TutanRamon op 09-12-2004 14:39 ]

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93870

Heb al een dagje met de telefoon gespeeld, en been zeeer tevreden ermee... Foto's zijn echt super, en ook de Nightshot functie werkt er goed.
Ook (nog) geen problemen gehad met Bluetooth, ik gebruik de dongle van MSI

Alleen dat klepje van de opladerpoort :( Die ben je echt binnen een week kwijt!

Ik heb overigens bij mijn 2call bestelling geen kleur opgegeven, en de zwart/blauwe gekregen.
Hebben jullie de zilveren besteld? Deze heb ik nog nergens gezien namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TutanRamon schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:39:
Heeft Vodafone bij deze telefoon ook weer wijzigingen in de software doorgevoerd? Ik ben namelijk van plan om deze telefoon bij Vodafone te gaan halen, maar bij bijvoorbeeld de K700i hadden ze andere software erop gezet. Bij deze toevallig ook? Weet iemand dat?
ik heb hem gehaald bij een vodafone 300 1jr abbo
het is gewoon de standaard versie simlock vrij en unbranded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 19:15
Anoniem: 81733 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:56:
[...]

ik heb hem gehaald bij een vodafone 300 1jr abbo
het is gewoon de standaard versie simlock vrij en unbranded
Top. Bedankt voor je antwoord. Dan haal ik hem een dezer dagen ook op.

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113190

Ook ik heb hem met vodafone 300 1jr gehaald, naar mijn weten ook gewoon standaard software!!

@RizzleR Heb je nog wat korting kunnen regelen bij Phonehouse?Of toch maar naar bc geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 21:38

hplos.nl

Zo doet men dat

DJkim schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 18:08:
Mooie startpost _/-\o_ simpel maar heel mooie.

Ik zit ook nog te denken om D500 te gaan halen... alleen zit ik echt te twijfelen. Over maand of 2 brengt Samsung nog aantal telefoons met camer en SD/MMC slot... dat vind ik veel handiger dan zo'n fixed geheugen.. maar aan andere kant 96 mb is voor normale mens meer dan genoeg.
dit heeft mischien niet direct met de D500 te maken, maar hoe zien die andere telefoons met die sloten eruit? is daar al iets van bekend??

pc | server | laptop | pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20966

ik ga hem vanavond ook ff halen bij de orange shop :)
beetje korting regelen moet vast lukken :D

Krijg je bij verlenging ook zo'n lame cadeau? nee he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

woei ze hebben hem ook met KPN (Hi) 25-2 jaar bij de BC. Aangezien ik veel meer sms dan bel is dit voor mij aantrekkelijker dan Vodafone.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zojuist weer geprobeerd games te uploaden naar me telefoon maar dan via wap. En wordt alweer geweigerd door de d500, probeerde een .jar te downloaden maar de std games zijn .jad dus moet ze ff omzetten maar weet nog niet hoe. Maar misschien is het dus niet mogelijk om games te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

n00bs schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:12:
Wie kan er MMS sturen en zit bij Telfort??? als je dat kan, post please de instellingen van de telefoon. Heb van alles geprobeert maar krijg constant de melding: kan geen verbinding met de server maken.
check je MMS en GPRS profiel..
alle providers staan er al in, je moet alleen de juiste kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113190 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:59:
Ook ik heb hem met vodafone 300 1jr gehaald, naar mijn weten ook gewoon standaard software!!

@RizzleR Heb je nog wat korting kunnen regelen bij Phonehouse?Of toch maar naar bc geweest?
uiteindelijk bij de BC 120 euro betaald en waardecheck van 25 euro gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 93870 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:36:
[...]
check je MMS en GPRS profiel..
alle providers staan er al in, je moet alleen de juiste kiezen...
Wat ik al zeg, ik heb alles geprobeerd en die settings werken dus niet wat ik al zei. Heb ook alles handmatig ingevoerd van de Telfort site.. werkt ook niet. Heb mijn oude instellingen overgenomen werkt ook niet.

Dus wil iemand PLEASE de instellingen posten (als het bij hem/haar wel werkt om te MMS'en bji Telfort met deze phone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131229

Anoniem: 76236 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:22:
Ik heb zojuist weer geprobeerd games te uploaden naar me telefoon maar dan via wap. En wordt alweer geweigerd door de d500, probeerde een .jar te downloaden maar de std games zijn .jad dus moet ze ff omzetten maar weet nog niet hoe. Maar misschien is het dus niet mogelijk om games te downloaden
De .jad file is niks anders dan een tekst file met daarin de beschrijving van de .jar file (inclusief de url). Als je zelf een webserver hebt (of toegang tot eentje hebt), dan kan je ze gewoon via wap downloaden. De webserver moet dan wel geconfigureerd worden met de juiste mime type:
text/vnd.sun.j2me.app-descriptor jad
application/java-archive         jar

Ik heb er twee geprobeerd. de ene crashed en de ander gebruikt maar een klein deel van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dxue schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:03:
[...]

ik weet dat die het ondersteund, maar als ik easy studio 2.0 opstart, en de poort op "bluetooth(com5)" zet dan ziet die helemaal niks en ja mijn bluetooth staat aan. heb geprobeerd eerst te pairen en dan op te starten, gewoon opstarten zonder te pairen enz. maar niks werkt. hoe heb jij easy studio de d500 kunnen laten vinden met bluetooth? word hier namelijk gestoord 8)7 omdat het niet werkt! maar hij doet het wel gewoon via windows, heb al 90 mb erop gezet.probeer het nu al voor 2 dagen en alleen infrarood doet het met easy studio. hopelijk heb je een oplossing voor mij of iets wat ik over het hoofd heb gezien.
Hoe ik het heb gedaan met MSI Dongle:
My Bluetooth Places -> Samsung D500 -> rechtermuisknop op Serial Port on D500 -> Connect
Dan krijg je een melding welke COMpoort hij gebruikt.
EasyStudio opstarten en die COMpoort instellen, en hij heeft verbinding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinners schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:13:
Zit er geluid bij de clips die je opneemt??
Er zit een redelijk opnamegeluid in. Niet echt superschokkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-06 14:20
is het mogelijk om zelf een geluidje voor je smstoon in te stellen?
ik had ergens gelezen dat ie niet tegelijk kan trillen en geluid kan maken (sms),
klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130777

wie weet dat..
als je de soundmate erin hebt geplugd, waar komt de beltoon dan uit als iemand jou belt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEvRV
Nou kheb hem dan ook eindelijk besteld! En wel bij de The Phonehouse voor €100,- vodafone300 1jr. inc. bt adapter :D

Lijkt me toch de beste aanbieding.

Wel paar daagjes wachten voor nummer overzetting en toestemming daarvoor krijgen....!!! MAAR DAN!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

superpolm schreef op donderdag 09 december 2004 @ 17:55:
is het mogelijk om zelf een geluidje voor je smstoon in te stellen?
ik had ergens gelezen dat ie niet tegelijk kan trillen en geluid kan maken (sms),
klopt dat?
Er zitten 10 sms tonen en, deze zijn niet uitbreidbaar dmv voice opname of mp3 o.i.d.
helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

DEvRV schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:04:
Nou kheb hem dan ook eindelijk besteld! En wel bij de The Phonehouse voor €100,- vodafone300 1jr. inc. bt adapter :D

Lijkt me toch de beste aanbieding.

Wel paar daagjes wachten voor nummer overzetting en toestemming daarvoor krijgen....!!! MAAR DAN!!
heb je hem in de winkel besteld? of online of via de telefoon? weet je teovallig of ze nog een voorraad hebben in de winkels. misschien cancel ik wel mijn order bij 2call

grrr nog even en ik hoef hem al niet eens meer :(
ik dacht dat winkels gewoon deden van: FIFO, first in, first out. Maar zo te lezen bij wicked en twh, die hem al echt vroeg hebben besteld en nog niets hebben gehoord. Terwijl iemand hem vorig week al had besteld en binnen heeft gehad....

[ Voor 49% gewijzigd door randje op 09-12-2004 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118581

Wat ik heel raar vind is dat ik vanaf de telefoon niet iets kan verzenden via bluetooth naar de PC zonder Easy Studio te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
pokeran schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:05:
[...]

heb je hem in de winkel besteld? of online of via de telefoon? weet je teovallig of ze nog een voorraad hebben in de winkels. misschien cancel ik wel mijn order bij 2call

ik dacht dat winkels gewoon deden van: FIFO, first in, first out. Maar zo te lezen bij wicked en twh, die hem al echt vroeg hebben besteld en nog niets hebben gehoord. Terwijl iemand hem vorig week al had besteld en binnen heeft gehad....
M'n abo is al ingegaan, dan can ik m'n order niet meer cancellen, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Wicked_Wy schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:13:
[...]

M'n abo is al ingegaan, dan can ik m'n order niet meer cancellen, right?
bij aankoop op afstand ofzo mag je binnen 8 dagen annuleren, maarja, geen idee hoe het met telefoonabonnementen zit.
als je echt nog niets van dat abonnement hebt verbruikt enzo, kan je heeel misschien nog cancellen. Proberen kan iig altijd.

Ik neem aan dat jullie ook bij 2call hadden besteld met in je hoofd van: 'ghehe ik bestel hem lekker via internet, dan heb ik hem net een paar dagen eerder dan de mensen die hem in de winkel gaan halen'
ik wel dus, en dan blijkt het gewoon dat ik het waarschijlijk pas 2 weken later krijg dan iemand die het via de winkel heeft gehaald.

vandaag zijn er geen telefoontjes binnengekmoen voor mijn order (denk ook niet voor die van jullie) dus ALS ze morgen binnenkomen, en je haalt hem niet op, dan heb je hem maandag op zn vroegst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118581 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:10:
Wat ik heel raar vind is dat ik vanaf de telefoon niet iets kan verzenden via bluetooth naar de PC zonder Easy Studio te gebruiken.
jawel, hoor...
My bluetooth places -> view devices in range -> samsung d500 -> OBEX File Transfer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

hebben ze geen zilveren besteld? deze zijn nog niet leverbaar dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Anoniem: 93870 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:27:
[...]

hebben ze geen zilveren besteld? deze zijn nog niet leverbaar dacht ik...
euh van wicked ga ik er vanuit dat hij die zwarte gewoon heeft besteld, hij loopt al zo lang in dit topic rond en nix gelezen dat hij een zilveren had besteld. en van die andere gast weet ik het eigenlijk niet. Maar ik denk dat ze gewoon geen keuze hebben ingevuld, want bij het bestellen kon je al niet keizen uit een kleur dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEvRV
[...]

In de winkel in Haarlem, gewoon op voorraad. En het is de zwarte, de zilveren duurt nog ff (half januari volgens BC en PH)

[ Voor 3% gewijzigd door DEvRV op 09-12-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
pokeran schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:31:
[...]

euh van wicked ga ik er vanuit dat hij die zwarte gewoon heeft besteld, hij loopt al zo lang in dit topic rond en nix gelezen dat hij een zilveren had besteld. en van die andere gast weet ik het eigenlijk niet. Maar ik denk dat ze gewoon geen keuze hebben ingevuld, want bij het bestellen kon je al niet keizen uit een kleur dus.
Nope, er was geen keuze bij 2Call. Ik had ze gemaild, en als antwoord toen, kreeg ik dat ze die telefoon eind november verwachten, en ze wisten niet welke kleur eerst binnenkwam. Dus ik ga er vanuit dat ik een zwarte versie krijg, maar eigenlijk wil ik een silver one.

[ Voor 3% gewijzigd door Wicked_Wy op 09-12-2004 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Wicked_Wy schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:34:
[...]

Nope, er was geen keuze bij 2Call. Ik had ze gemaild, en als antwoord toen, kreeg ik dat ze die telefoon eind november verwachten, en ze wisten niet welke kleur eerst binnenkwam. Dus ik ga er vanuit dat ik een zwarte versie krijg.
ik had opgegeven: 1 blauw, 2 zwart en 3 zilver.
mjah toen wist ik nie dat die blauwe gewoon de zwarte was. (kleuren zien er soms iets anders uit op de foto).
De mensen aan de telefoon daar zijn gewoon heel vriendelijk enzo, alleen tja, jammer dat ze niet echt veel kunnen doen aan de levering. (maar eentje zei wel tegen mij van: mensen bestellen een telefoon en komen ACHTERaan de wachtlijst te staan die er op dat moment is. Naja dat is dus niet waar kan ik concluderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118581

Anoniem: 93870 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:25:
[...]

jawel, hoor...
My bluetooth places -> view devices in range -> samsung d500 -> OBEX File Transfer
Ik kan nergens My bluetooth places vinden. :? Alleen Bluetooth apparaten maar daar kan ik nergens kiezen voor een OBEX File Transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118581 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:10:
Als je bluetooth driver loopt op je pc, dan kan je gewoon een file bekijken op je phone en dan onder opties kiezen voor verzenden via bluetooth. Mijn bluetooth driver (bluesoleil) zet de files dan neer in MyDocuments/Bluetooth/share, en dat gaat dus zonder easy studio.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 131229 op 09-12-2004 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Zit er bij deze samsung weer een 2de accu?
en die soundsmate...wat is dat precies voor iets?en zit dat erbij?

ik ga morgen avond kopen icm een kpn mob + 30 abbo , 1 jarig..

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand al Email settings voor orange? Op de orange site staan ontzettend veel foons, maar geen d500.
Eigenlijk zou ik gmail willen ontvangen, maar die eisen van een pop3 client dat ie ook ssl praat, en dat zit er vast niet in voor onze foon (of wel misschien???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

n00bs schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:44:
[...]

Dus wil iemand PLEASE de instellingen posten (als het bij hem/haar wel werkt om te MMS'en bji Telfort met deze phone)
Ik kan ook niet normaal wappen :? alleen de ingestelde wapsite van Samsung. En ik gebruik notabene exact dezelfde instellingen als op mijn E700

Dus kan iemand die ook bij Telfort zit, testen of die kan MMS'en en Wappen met deze telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126987

n00bs Ga naar je wap instellingen en schakel "Proxy" uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 126987 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:45:
n00bs Ga naar je wap instellingen en schakel "Proxy" uit.
Ik heb dit geprobeerd en na het verzenden van de MMS viel de telefoon uit en resette weer :?

Heb het nog eenmaal geprobeerd... de telefoon reset dan vanzelf. WTF BUG :? :? :? ik kan dus NIET MMSen en WAPPEN met deze telefoon. Overigens is alles geactiveerd en werkte alles met mijn E700 perfect

Mijn oplossing, niet port 9201 gebruiken :? maar port 8080. Dan werkt alles wel, raar dat het bij mijn E700 wel met die instellingen werkte...

[ Voor 69% gewijzigd door n00bs op 09-12-2004 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
Anoniem: 131229 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:08:
Heeft iemand al Email settings voor orange? Op de orange site staan ontzettend veel foons, maar geen d500.
Eigenlijk zou ik gmail willen ontvangen, maar die eisen van een pop3 client dat ie ook ssl praat, en dat zit er vast niet in voor onze foon (of wel misschien???)
Mijn instellingen voor Orange World en dus ook email zijn als volgt:

Profielnaam: Orange World
Drager: Aleen GPRS
Proxy: Aanzetten
Ip-adres: 10.250.255.188
Poort: 5080
APN: wap
Gebruikersnaam: +316xxxxxxxx
Wachtwoord: xxxxxxxx

Deze instellingen werken voor mij perfect. Op de Orange-site staan instellngen voor de E800 met als poort 9201 maar dat moet dus 5080 zijn op de D500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Otto... idd voor Telfort werkt port 9201 dus ook al niet... mijn telefoon deed er raar van :? en resette zelfs. Port 8080 werkte wel. IK HOOP dat ik met mijn instellingen nu nog steeds gratis kan GPRSen... want om de 1 of andere reden heb ik afgelopen jaar daar niets voor betaald met mijn E700 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20966

ik heb hem net gehaald in de orange shop en mij werd daar verteld dat je er nog niet mee kon internetten omdat het toestel te nieuw was, vandaar misschien gezeik met die instellingen?:)

wel vet toestel trouwens :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
Anoniem: 20966 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:21:
ik heb hem net gehaald in de orange shop en mij werd daar verteld dat je er nog niet mee kon internetten omdat het toestel te nieuw was, vandaar misschien gezeik met die instellingen?:)

wel vet toestel trouwens :9
Tja, Orange is niet zo snel met het 'geschikt maken' van nieuwe foons, ze ondersteunen nu nog steeds niet mijn oude Motorola, terwijl ik die gelijk in het begin al had ingesteld voor Orange World.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke, ik heb een plan:
kunnen al die mensen die het maar eindeloos over die abo's hebben niet in een ander topic daarover gaan praten, zodat we het hier daadwerkelijk over het toestel zelf kunnen gaan hebben..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

®Otto schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:14:
[...]

Mijn instellingen voor Orange World en dus ook email zijn als volgt:

Profielnaam: Orange World
Drager: Aleen GPRS
Proxy: Aanzetten
Ip-adres: 10.250.255.188
Poort: 5080
APN: wap
Gebruikersnaam: +316xxxxxxxx
Wachtwoord: xxxxxxxx

Deze instellingen werken voor mij perfect. Op de Orange-site staan instellngen voor de E800 met als poort 9201 maar dat moet dus 5080 zijn op de D500.
Beetje vaag waar ik die instellingen moet doen dan.
Ik klik op berichten/email/instellingen
en dan is er iets dat heet email account , met accounts instellingen
Accountnaam orange
gebruikernaam joker
emailadres joker@orange.nl
smtp server smtp.orange.nl
smtppoort 25
protocoltype pop3
pop3server pop3.orange.nl
pop3 poort 110
inloggen bij apop (niet aangevinkt)
userid ???
wachtwoord ********

en er is iets dat heet email profiel , met instellingen server, orange internet
Profielname orange internet
apn internet
gebruikersnaam 0628****
wachtwoord *******
dns1 0.0.0.0
dns2 0.0.0.0

Ik kan dat niet zo goed matchen met de instellingen die jij hierboven geeft.

(ik kan trouwens al wel normaal inernetten en dat kost niks extra bij orange (behalve die 6 euro dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
@MyTweak: Ja sorry, had je ook gelijk de instellingen bij de email moeten geven.

Dus bij Email account en dan accountinstelling heb ik bij:

Gebruikersnaam: xxxx@orange.nl
Email adres: xxxx@orange.nl
SMTP server: smtp.orange.nl
SMTP poort: 25
Protocoltype: IMAP4
IMAP4 server: imap.orange.nl
IMAP4 poort: 143
Headers ophalen: 30
User ID: xxxx
Wachtwoord: xxxxxx

En bij Email profiel , met instellingen server, orange internet heb ik trouwens bij APN internet staan en de rest heb ik daar leeggelaten.

[ Voor 17% gewijzigd door ®Otto op 09-12-2004 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Anoniem: 125618 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:42:
Oke, ik heb een plan:
kunnen al die mensen die het maar eindeloos over die abo's hebben niet in een ander topic daarover gaan praten, zodat we het hier daadwerkelijk over het toestel zelf kunnen gaan hebben..?
abbo is een middel om het toestel in bezit te krijgen, toch niet onbelangrijk voor sommige :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 30-06 21:06
ik heb Vodafone, alleen kan ik niet @ Vodafone site mijn instellingen voor MMS, GPRS e.d. toe gestuurd krijgen :?

Want de D-500 staat nog niet in 't lijstje. Als ik een MMS stuur, dan krijg ik wel een bevestiging dat ie verstuurd is, alleen de ontvanger krijgt dan een SMS, met een internetlink, terwijl dat toestel wel MMS geschikt is, en een vriend van me ontving hem helemaal niet!!!!

Wie heeft ook Vodafone, en heeft de instellingen voor me, of staan deze al standaard goed, want kreeg na mijn eerste verstuurde MMS wel de melding dat ik 5 gratis MMS'en kreeg van Vodafone!

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik wou even melden dat de oude codes die op de E700 werken ook op de D500 werken ;)
Dit betekent dat je op die manier ook java via de kabel etc erop moet kunnen krijgen. (zoals ik een paar pagina's eerder gepost had).

mijn hardware versie: 2.800; Software: CEDK2

En aan de codec library te zien, moet deze telefoon ook RM9 ondersteunen. Dit zie je met *#8999*8378#

[ Voor 18% gewijzigd door n00bs op 09-12-2004 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Even mijn posts sammenvattend, want dit topic wordt echt onoverzichtelijk door alle posts mbt status van bestellingen etc ;)

BUGS:

- Om de 1 of andere reden kan je NIET zoomen, wanneer je camera ingesteld staat op 1280x1024 (erg vreemd want bij de andere Samsung telefoons kan je ook gewoon zoomen op de hoogste stand).

- In het wachtwoordveld van de Email Client kan je GEEN tekens gebruiken die je normalitair kan oproepen met de rechterbovenknop.

- Disablen van Proxy in MMS instellingen resulteert in een reboot van de telefoon

TIPS:

- Background plaatjes hebben het formaat van 176x144, en een beeldvullend formaat in je viewer is 176x150

- Contacts alleen opslaan in je telefoongeheugen zonder elke keer dat aan te moeten geven kan door: Menu:
Contacts -> Beheer (7) -> Standaard Opslaan (1): nu kan je kiezen waar de nieuwe telefoonnummers standaard opgeslagen worden, telefoon/sim/of vragen bij het opslaan.

- MMS/GPRS: Voor Telfort gebruikers, port 9201 werkt NIET met deze telefoon alleen port 8080

- *#8999*8378 werkt evenals de andere codes voor de E700!
aan de hand hiervan ben ik erachter gekomen dat het lijkt dat deze telefoon RM9 ondersteund (Real Media).

- JAVA Applets via kabel:
Om java naar je telefoon te krijgen via datakable:

U need Samsung XXXX Java Uploader v1.1 by Jabberwock for that and u must create a new connection from your PC to your phone...

1. First you need to enable Serial Java download - #*536963#
2. Select midlets to install
3. Enter Serial Java menu #*5737425# and select second option - "2.Serial Download"
4. Repeat step 3 until all java is loaded

How To Upload Java Games
NOTE: First you should disable all other connections which you are making outside of your PC like LAN, ISP etc. except the one which u made to download games to your phone and disable all other firewalls also.

You need to create a New Network Connection shown in the pictures below.

Choose Setup Up An Advance Connection

Choose Connect Directly To Another Computer

Choose Host

Choose Communication Port Type I prefer COM1 as it is default one but before that first you ensure that no other program is setup to use COM1.

Now give privileges to users who can use this connection (Choose at least 2 Administrator accounts and 1 guest account, guest account must be enable)

Now right click on Incoming Connections (it is the one which you setup above) and click on properties.

Tick mark Communication Port Type (COM1)
Tick Mark (Allow Others To Make Private Connections To My Computer By Tunneling Through The Internet On Network)

Now in same window select Communication Port Type (COM1) and click on properties and verify that the settings are :

In the same window click on Users tab ...
Now give privileges to users who can use this connection (Choose at least 2 Administrator accounts and 1 guest account, guest account must be enable)
Tick mark (Always Allow Directly Connected Devices Such As palmtop Computers To Connect Without Providing Password)

Its Done !!
Now u need Java Uploader and Java Midlets which can be downloaded from my site's home page
After this, enter code in your cell phone to enable serial download - #*536963#
It should display " Serial Enable, Others disable"
Now enter code #*5737425# and select First Option PPP UP ( Click it only once otherwise your phone will reset)
Check if u see an Unauthenticated incoming connection in your network connections

Now add Java Midlet's *.jad file in Java Uploader

Again in your cell phone enter code #*5737425#, this time select Second Option Serial Download
Now your Java Uploader should transfer Java Midlets to your cell phone.
After loading Java Midlets, revert back the download mode by codes:

#*536961# - WAPSAR (Default)
#*536962# - HTTP
#*536963# - SERIAL

Choose WAPSAR or else will have problems with GPRS browsing
Enjoy !!!
MEDIA:

Mijn ervaring na vele tools om video om te zetten voor op je GSM ben ik tot conclusie gekomen dat Xenon Nextream http://www.nextreaming.com/product/xenon.asp het beste resultaat geeft (zowel video als audio), daarnaast slikt deze tool echt elk formaat en werkt het supermakkelijk. Het enige nadeel is een bannertje boven je filmpje (als iemand weet hoe je dat weg kan krijgen ;) ? )

Openstaande vragen

- Weet iemand trouwens bij het maken van foto's waarvoor optie 6 is en hoe dit werkt: de vervorming van het beeld verminderen blabla BLZ 167. Als ik dit indruk zie ik namelijk GEEN verschil.
En hoe zit het met als je de fotoknop indrukt om een foto te maken, dan zie je een soort geel rondje in het midden van het beeld... is dit voor de lichtmeting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

n00bs schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:58:
Ik wou even melden dat de oude codes die op de E700 werken ook op de D500 werken ;)
Dit betekent dat je op die manier ook java via de kabel etc erop moet kunnen krijgen. (zoals ik een paar pagina's eerder gepost had).

mijn hardware versie: 2.800; Software: CEDK2

En aan de codec library te zien, moet deze telefoon ook RM9 ondersteunen. Dit zie je met *#8999*8378#
Whoehoe..net ff gecheckt, maar heb deze hw en sw versies als jij!!
Dus niet mogelijk via bleutooth, maar wel via kabel. Dan moeten we maar zo' n kabel gaan aanschaffen. Snap toch echt niet waarom ze dit niet anders hebben ingericht bij Samsung.
Dat doen ze bij Sony/E dan leuker..

Heeft er trouwens iemand al wat leuke samples van animated gifs (a la de 2 die er standaard opzitten)?? Dat is me nog niet echt gelukt.. ook niet met Cool 3d en animation shop.
Misschien kan iemand er een aantal uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
heb een site gevonden waar je moet registreren (gratis) en dan kun je plaatjes en games in een download lijst zetten. Dan hoef je er alleen maar heen te wappen en dan kun je ze downloaden. Dus alleen de WAP kosten betaal je dan. De plaatjes kun je ook gewoon downloaden naar je pc maar dat kan maar 15 keer geloof ik.

http://www.zedge.no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Dxue schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:11:
iemand al achter gekomen hoe je de pims en file manager moet gebruiken in samenwerking met bluetooth? ik krijg het niet voor elkaar dat mijn laptop mijn telefoon ziet met dat programma, en de help doet het niet :S. infrarood doet het wel, maar dat is moeilijk doen als het makkelijk kan
dit lukt mij trouwens ook niet

EDIT: heb t al gevonden. De serial port aangezet en in pims en file manager com8 geselecteerd.

[ Voor 11% gewijzigd door __REMCO__ op 09-12-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Tekn0z schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:56:
ik heb Vodafone, alleen kan ik niet @ Vodafone site mijn instellingen voor MMS, GPRS e.d. toe gestuurd krijgen :?

Want de D-500 staat nog niet in 't lijstje. Als ik een MMS stuur, dan krijg ik wel een bevestiging dat ie verstuurd is, alleen de ontvanger krijgt dan een SMS, met een internetlink, terwijl dat toestel wel MMS geschikt is, en een vriend van me ontving hem helemaal niet!!!!

Wie heeft ook Vodafone, en heeft de instellingen voor me, of staan deze al standaard goed, want kreeg na mijn eerste verstuurde MMS wel de melding dat ik 5 gratis MMS'en kreeg van Vodafone!
hey ik heb orange en als ik mms berichten wilt ontvangen, dan moet ik dat doorgeven aan orange, want als iemand me nu een mms bericht verstuurd, kan ik het ook alleen via internet bekijken. Ligt het dus nie daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
pokeran schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:51:
[...]

hey ik heb orange en als ik mms berichten wilt ontvangen, dan moet ik dat doorgeven aan orange, want als iemand me nu een mms bericht verstuurd, kan ik het ook alleen via internet bekijken. Ligt het dus nie daaraan?
stap 1: Kijk eerst even of je telefoon geschikt is voor mms.
stap 2: Meld je bij de klantenservice aan voor mms.
stap 3: Hierna zet je de juiste mms instellingen in je telefoon.
Je kunt nu mms'en

de pagina met instellingen vind je hier >>http://www.orange.nl/mijnorange/sms/mms/mmsinstellen.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

Die D500 van Orange is antraciet met grijs...met achterop een orange logotje (heb hm vandaag even in mn hand gehad).
Een 4e kleur?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
BLIJF ON-TOPIC!! en let goed op Policy m.b.t. midlets/ringtones