Typisch dat je in een topic als dit met een opmerking als deze komt, want het gaat er in dit topic juist om dat chello je niet in staat stelt om zoveel te kunnen downloaden als jij zelf wilt.
Mensen (jij o.a.) komen hier juist om te k*nkeren op het feit dat ze maar 40 gig per maand mogen downloaden.
Dit betekent dus in indirecte zin, dat jij net zo een leven wilt als mij, maar chello je niet in staat stelt om net zo een download leven als mij te hebben

.
In principe hoef je niet 24/7 bij je computer aanwezig te zijn wil je iets leechen. Maar idd, als je 1TB per maand verbruikt geil je op veel dataverkeer, ieder zijn ding.
Als ik eerlijk ben zit ik denk vier uurtjes per dag achter mijn pc en dat is dan vooral in de avonden als ik thuis ben. Indien nodig kan ik d.m.v. remotely anywhere mijn computer op afstand bedienen.
En ik geil niet op 1TB per maand, maar op een x aantal dvd's.
De één spaart postzegels de ander theezakjes en bij mij zijn dat dvd's mag ik ook mijn lolletje hebben?
Laten we eerlijk zijn. Je zet 1000 articles in je que van newsleecher en je kan bij wijze van spreken een week van huis zijn, je computer download immers door.
Downloaden en een normaal leven hebben is prima te combineren hoor
Like I was saying
mag ik vragen wat je aan dit topic wilt toevoegen met je post?
na mijn zin niets.
ik vind dit maar patsen met je verbinding.
er is altijd wel baas boven baas. er zijn ook zat mensen die niet kunnen overstappen. voor die mensen is dit topic. tegen het datalimiet wat er heerst( heerste zie nieuws post)
ik zelf wil heel graag naar xs4all.
maar ik heb gewoon nostalgische ouders...
ik moet zeggen dat de post van die kerel die zij over je leven wel gelijk heeft. maar et gaat te ver dus ik snap wel waarom de mod iets zegt. zijn doel ben ik wel mee eens: oftopic geneuzel.
Wat ik wilde toevoegen??? Heb je uberhaubt mijn post wel gelezen of alleen naar de jpeg gekeken?
Ik quote iemand die net als mij zijn chello verbinding heeft opgezegd, omdat chello die achterlijke datalimiet had.
Hierbij zeg ik ook nog eens, dat ik ondanks dat chello haar limiet zogenaamd heeft geschrapt ik nog steeds de juiste keuze heb gemaakt om bij chello weg te gaan, omdat ik alsnog (waarschijnlijk in hun ogen) teveel dataverkeer genereer. Vandaar dat ik ook dit plaatje erbij zette om dit nog verder te beargumenteren.
En patsen met je verbinding

Half got heeft een 8192/1012 verbinding!!!
Als ik wil patsen ga ik wel met mijn auto door de stad rijden als één of andere LL COOL J en niet op een computer forum hangen

ik moet zeggen dat de post van die kerel die zij over je leven wel gelijk heeft. maar et gaat te ver dus ik snap wel waarom de mod iets zegt. zijn doel ben ik wel mee eens: oftopic geneuzel.
Sorry dat ik het zeg hoor, maar begrijp je eigenlijk zelf wat hier staat of hoort te staan
Doet me denken aan een leuk spreekwoord. "Je wordt nooit door een degelijke kar overreden, maar door een strontkar."