Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Gratis Debitel/Vodafone abonnement + gratis tel./iets anders

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 785 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-11 19:03

DaOverclocker

Overclocker for life...

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:51:
het is zeker een mooi setje! ik moet alleen even uitvinden hoe ik het geluid goed afstel (bijv. radio vind ik niet klinken op het moment :/).

en iemand enig idee wat "DYNAMIC" inhoud in het audio setup menu? staat bij mij standaard op 4/4, maar ik heb geen id wat het doet.
Dynamic is de compressie van het geluid, als het uit staat, zijn sommige stukken heel zacht, en andere stukken kunnen heel hard zijn, als je hem op 4/4 zet wordt het een beetje gelijk getrokken, zodat je niet de hele tijd aan je volume knop zite te draaien.....

Maar ff over die beertender, welke bon moet ik opsturen voor die gratis fustjes? Mijn papier over mijn abbo dat ik een beertender erbij krijg?

systeem specs

Verwijderd

ik had gebeld en zo'n miepje aan de lijn zei dat ik gewoon het contract (dus dat papier waar die beertender opstaat) op kan sturen. met de 2 bonnetjes van de fustjes natuurlijk .

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn eerste factuur gehad, maar er staat achter abonnement debitel 210 52,80. En daar gaat dan 26,50 aktiekorting van af. Alleen het hoort 32,50 te zijn. Iemand die deze fout ook had? Ik zal ze morgen maar even bellen.

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ik heb dat ook :s....dacht dat het wel zou kloppen eigenlijk? is een 210 abbo niet gewoon 52,80?

systeem specs

Verwijderd

zag ik ook, maar kijk naar de data: het is abbo geld voor bijna 2 maanden!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Is inderdaad voor 2 maanden ja. Dus ook voor januari :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

zag het idd ook net ja...dan is het wel goed :D

systeem specs

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Klopt idd, ik heb die rekening ook gehad :)

Ze hebben hem trouwens ook "gekoppeld" aan mijn andere debitel abo, zat in de zelfde envelop met een totaalbedrag op het 1e blad :)

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:19
Famoso schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:33:
Is inderdaad voor 2 maanden ja. Dus ook voor januari :)
Dat kan helemaal niet man, als je dan over je bundel gaat, hoe ga je dan bijbetalen? O-)

• Erik1
  • Niet online
In februari :P

Verwijderd

Nu zie ik het ook. Ik betaal van 4 december tot 31 januari dus dat zit wel goed.

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:19
Dat zijn wel een beetje prepaid praktijken dan...
Je betaald toch pas iets als t goed is en je tevreden bent? Mocht ik niet tevreden zijn over mijn abo, dan moet ik dus geld terug gaan vragen ipv niet betalen (inhouden).

Even iets anders;
Ik heb dus de verkeerde porteringsdatum doorgegeven. Nu is dat niet het probleem.. Moet dat even doorgeven aan GSMstunter die dat doorgeven aan debitel.
Maar wat die gozer van debitel dus verkondigde; ik krijg mijn sim pas op de datum van portering????
Ik dacht dat ik gewoon tijdelijk een nieuw nummer zou hebben, en vanaf de porteringsdatum mijn oude nummer...?

Hoop dan wel dat ik die PS2 al wel krijg, welke al vertraging heeft maar oke.
Ik snap niet dat GSMstunter daarover niet meer informatie op de site zet, dit zorgt alleen maar voor overbelaste helpdesks.

(aanvraag was al wel geaccepteerd overigens :))

[ Voor 9% gewijzigd door j_bos op 15-12-2004 16:07 ]

Verwijderd

das een logische praktijk: je betaald je 1e contractmaand (das dus die maand in januari) en de tijd van aansluiting tot de 1e "contractmaand" zoals zij dat hanteren.
Hierdoor is het ook niet precies 2 maanden.

• Erik1
  • Niet online
Maar dan betaal je dus eigenlijk bijna 16 euro meer, of kun je het per xx-12-2006 ook weer opzeggen en betaal je dan de laatste maand een paar cent?

Verwijderd

dan zeg je idd per xx-12-2006 op.

dan betaal je dus 23 maanden abbo + dat stukje ervoor + (maand-stukje ervoor) = 24 maanden.

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Naja toch wel een minpuntje nu. Heb net de eerste factuur gehad terwijl ik nog geeneens mijn simkaart heb. En op mail antwoorden ze nu ookal niet meer (zondag verstuurd)
Dus of ze hebben het heel erg druk of ze zijn me vergeten.

Verwijderd

even gsmstunter.nl bellen! het nummer staat daar op de site, maar je kunt ze alleen 's morgens bereiken.

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 13:58:
even gsmstunter.nl bellen! het nummer staat daar op de site, maar je kunt ze alleen 's morgens bereiken.
Dat is dus het grote probleem. Dan ben ik niet in de buurt van een vaste telefoon en mijn prepay kaartje is door nummerbehoud een week geleden al afgesloten. Dus ik kan niet bellen.

• Erik1
  • Niet online
Sja ik heb de SIM ook nog niet, wel rekening enzo :P Maarja ik heb op mijn andere abo nog zat belminuten dus deze heb ik niet echt nodig.

Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat ze het downgraden op de debitel site hebben veranderd.

Nieuw
Ik heb al een abonnement bij debitel. Mag ik naar een actie-abonnement van debitel overstappen?

De abonnementen zijn ingedeeld in vier tredes (abonnementsniveaus): 1, 2, 3 en 4. Indien u wilt wisselen naar een hoger abonnement, dan betaalt u hiervoor niets extra’s. Wilt u wisselen naar een lager abonnement, dan kost dat u € 25.- per trede. De lopende actiekortingen komen te vervallen. De kosten zullen bij uw volgende factuur automatisch worden geïncasseerd.
Oud
Ik heb al een abonnement bij debitel. Mag ik naar een actie-abonnement van debitel overstappen?

De abonnementen zijn ingedeeld in drie tredes: high, medium en low. Indien u wilt wisselen naar een hoger abonnement, dan betaalt u hiervoor niets extra’s. Wilt u wisselen naar een lager abonnement, dan kost dat u € 25.- per trede. De lopende actiekortingen komen te vervallen. De kosten zullen bij uw volgende factuur automatisch worden geïncasseerd.

Verwijderd

Hey dudes,

Op gratiz.nl staat nu een actie voor gratis en spotgoedkope Vodafone abonnementen. Weet iemand of het mogelijk is om bij Vodafone ook na een aantal maanden te downgraden en zo een leuk zakcentje op te strijken? Ik kan het op hun site niet vinden, tot voorkort was het in elk geval mogelijk.

• Erik1
  • Niet online
Die nieuwe aanbieding is veel minder interessant, maar als je het wilt weten en het staat niet op de site zou ik gewoon de vodafone klantenservice eens opbellen :)

• Banzi
  • Laatst online: 10-11 10:38
Erik1 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:14:
Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat ze het downgraden op de debitel site hebben veranderd.
Is hier al meer over bekend? Dan wordt mijn beertender ineens 2x zo duur! :(

Ik zag, ik nam en ik kwam...

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 12:09

Padvinder

doet z'n best

Erik1 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:14:
Waar heb je die tekst gevonden? Want ik kan op die hele site van Debitel helemaal niets meer vinden hierover. Beetje vaag...

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-11 14:31
Alle operators hebben het downgraden aangepakt, omdat dealers het op die manier gingen verkopen en dat is natuurlijk niet de bedoeling van de bonus die de operators weggeven..

De actie bij debitel was omdat ze heel veel aansluitingen moesten doen op Vodafone, dat is gelukt en op dit moment zijn acties/bonussen dus niet meer zo hoog.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

Banzi schreef op zondag 19 december 2004 @ 03:45:
[...]

Is hier al meer over bekend? Dan wordt mijn beertender ineens 2x zo duur! :(
dan hebben ze pech want dan is dat een verandering nadat wij een abbo hebben afgesloten en dus
1) niet toepasselijk op ons of;
2) toepasselijk op ons, en wij zeggen op.

• Padvinder
  • Laatst online: 14-11 12:09

Padvinder

doet z'n best

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 12:13:
[...]

dan hebben ze pech want dan is dat een verandering nadat wij een abbo hebben afgesloten en dus
1) niet toepasselijk op ons of;
2) toepasselijk op ons, en wij zeggen op.
Dat denk ik niet... in de algemene voorwaarden (die je hebt aanvaard door het ondertekenen van je contract) staat hier niets over. En op de website staat een disclaimer. Ze mogen de service van downgraden dus altijd afschaffen/veranderen.

Verwijderd

dat slaat nergens op, tis net als die av regels waarin staat dat ze de av mogen veranderen.

Het is gewoon een toezegging, zowel schriftelijk (op de site) als mondeling (via helpdesk aan o.a mij). Dat is net zo rechtsbindend als een AV, een contract of een dansende olifant met voorwaarden op z'n kont getatoeëerd!

maja.. hoop druk maken om niets voorlopig, heeft er al iemand met de helpdesk gebeld of dit ook voor ons geld?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 19:18 ]

• M@cer
Ik weet niet of het zo werkt, ik zal morgen eens nakijken of het veranderd is.. Maar volgens mij was hier wel sprake van..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

jamaar ik weet wel dat het zo werkt :p daar gaat het om ..

Verwijderd

niveau 1 = debitel 30
niveau 2 = debitel 90
niveau 3 = debitel 150 én 210
niveau 4 = debitel 330 én 450

Niks aan de hand dus :O

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Fjeze

AllesPerfect!

heeft iemand zijn PS2 al binnen? en kan deze zeggen of het om de nieuwe of de oude PS2 gaat?
en iemand toevallig zijn cashback al gehad? of enig idee wanneer deze komen?

Fly or Die

Verwijderd

Op http://shop.telfort.nl/info.php?id=8385 zie ik nu een SonyEricsson T610 + PlayStation 2
Maar ik vraag me af, Zit er echt geen addertje onder het gras? Hoe kan dat gratis zijn? Hoef je 1 jaar niks te betalen en kan je daarna opzeggen??

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 21:06:
Op http://shop.telfort.nl/info.php?id=8385 zie ik nu een SonyEricsson T610 + PlayStation 2
Maar ik vraag me af, Zit er echt geen addertje onder het gras? Hoe kan dat gratis zijn? Hoef je 1 jaar niks te betalen en kan je daarna opzeggen??
Nee dit is géén gratis abonnement hoor, je zal per maand gewoon 32,50 moeten betalen en je krijgt als vergoeding van Telfort een T610 en een PS2...

[ Voor 7% gewijzigd door Le0032 op 01-01-2005 23:12 ]

• Fjeze
  • Nu online

Fjeze

AllesPerfect!

Le0032 schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 23:11:
[...]

Nee dit is géén gratis abonnement hoor, je zal per maand gewoon 32,50 moeten betalen en je krijgt als vergoeding van Telfort een T610 en een PS2...
ja precies is dus iets heel anders, want bij deze kreeg je een gratis abonnement en dan nog eens een telefoon of PS2 ofzo er gratis bij!
moet maar snel weer zo'n actie komen.

Fly or Die

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

jup :) ik zit ook al te wachten. Heb een speciale rekening geopend voor dit soort dingen :P
Anders weet ik het wel weer, krijg ik die cashback op mijn gewone rekening dan is het 2 maanden later op.
Dus providers :) waar wachten jullie op.

Ik had trouwens wel zo'n abo uitgeprint, kreeg ik van de week een mailtje van gsmstunter.nl of ik het abo nog wilde, dan moest ik het even opsturen. Niet gedaan overigens, had er niet meer al te veel vertrouwen in dat ze speciaal voor mij een HC-setje hadden achtergehouden :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Erik1
  • Niet online
Heb trouwens afgelopen woensdag m'n SIMkaart ontvangen, nog geen HomeCinema ding :X (Wel een mailtje dat ze slecht leverbaar waren en of ik de finlux wilde, maar dat wil ik niet omdat die geen digitale ingeng heeft, op mijn mailtje terug hebben ze nog niet gereageerd)

• Fjeze
  • Nu online

Fjeze

AllesPerfect!

heb ook afgelopen woensdag mijn SIMkaart ontvangen, en mailtje gehad dat mijn PS2 verstuurd is. ik hoop hem morgen binnen te hebben aangezien die volgens track&trace van TPG al op het postkantoor bij mij in de buurt is afgeleverd.
als ik hem gehad heb zal ik ook meteen posten of het om de nieuwe of de oude PS2 gaat.
ik hoop natuurlijk de nieuwe, maar vrees dat ze nog ergens een partij oude op de kop hebben kunnen tikken en deze gratis weg geven.

Fly or Die

Verwijderd

Het is de nieuwe PS2. Tenminste die heb ik gekregen. :*)

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 03:38
Omstreeks welke datum moet je ongeveer downgraden? En wat is de makkelijkste manier om dit te doen?

Oh en kan ik hem daarna ook meteen opzeggen (als ie gedowngrade is)?

• nickpma
schoppie!!!

Verwijderd

nickpma schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:31:
Omstreeks welke datum moet je ongeveer downgraden? En wat is de makkelijkste manier om dit te doen?

Oh en kan ik hem daarna ook meteen opzeggen (als ie gedowngrade is)?
Ik heb dezelfde vragen en wanneer zou die cashback gestort moeten worden 8)7

Me telefoon+abbo was 3 december verstuurd. Zit er dus al meer dan een maand en bevalt me goed.

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
ik heb mijn ps2 en mijn cashback ook nog niet gehad... En ze antwoorden niet op mijn mails...

• nickpma
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:43:
[...]

Ik heb dezelfde vragen en wanneer zou die cashback gestort moeten worden 8)7

Me telefoon+abbo was 3 december verstuurd. Zit er dus al meer dan een maand en bevalt me goed.
Inderdaad, ik zou iemand willen vragen of er al een cashback is geweest, zou goed nieuws zijn, dan nog een datum voor het downgraden!

• nickpma
14-12-2004 ma ************* DEBITEL NEDERLAND BV af € 31,40

BETALINGSKENM. ***********
MACHTIGING DEBITEL NEDERLAND
GSM TEL. KOSTEN PERIODE 2004/12

Nog een vraag, zoals je hierboven ziet ging er de eerst keer 31,40 euro af...waarom?

Is dit bij andere mensen ook het geval? Abbo kosten + verzendkosten van mijn Finlux set = 12,50 + 16,24 en dat is geen 31,40 maar 28,74

Beetje vaag allemaal hoor...

• M@cer
Verzendkosten betaal je niet aan debitel... Je betaald bij debitel je abonnementskosten tot het einde van de volgende maand. Dus je eerste factuur heeft een periode van bijna 2 maanden.

• nickpma
Ah mooi, dat houdt dan in dat ik nog 1 maand moet en dan het moet downgraden (toch?)...

Wel even handig om te weten, bedankt

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Kvind het maar een minder fijn abbo, je sms kosten zitten er niet eens bijin:S Straks wordt het een abbo van 30 min (€12,50 pmnd) Ik denk dat ik de sim dan maar in de kast leg, en op zoek ga naar een nieuwe abbo. Alhoewel ik wel heel tevreden ben over het netwerk van Vodafone. Is echt 10x beter dan dat van Orange. Geen uitvallers meer, veel minder haperende mensen, en veel meer bereik. Nu bijna echt overal....
Volgens mij kan je deze maan al downgraden, je zou dan 4,75 winst maken, nog een x wachten op je rekening (minder als een maand) en dan downgraden op internet geeft je een schuld van precies 0,- dacht ik.
Het geld zou naar mijn idee binnen 3 mnd terug worden gestort.

systeem specs

• nickpma
Nou wilde hem dus via de site downgraden.
Doe ik de simkaart erin, toets 0000 in, niks, toestel geblokkeert staat er :S

Morgen maar even bellen, ik kan ook nergens een puk code of iets vinden, raar!

• Erik1
  • Niet online
Toestel geblokkeerd is iets anders als SIM geblokkeerd denk ik...

PUK-Code moet je aanvragen bij Debitel en daar vragen ze 15 euro oid voor :/

• nickpma
Heeft iemand het abbonement al naar beneden gebracht?

heb het geprobeerd maar debitel blijft 210 aangeven, duurt dit een maand ofzo?

[ Voor 79% gewijzigd door nickpma op 19-01-2005 16:18 ]

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-10 16:09
Ik wilde even meldde dat ik in december ook gebruik heb gemaakt van deze aanbieding, ik heb twee abonnementen genomen. Ik heb vandaag mijn bankrekening gecheckt en het geld was gestort, ik denk dat ze het gister gestort hebben. Perfecte service dus! Ik ben er in ieder geval heel blij mee!

Is er al bij andere mensen geld gestort?

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Verwijderd

Hier nog niet. gestort gekregen.

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

blij om te horen dat sommigen het dus gekregen hebben. Dan zal het bij mij ook niet lang meer duren.
Tis volgens mij ook bijna tijd om je abbo te downgraden :D

systeem specs

• Erik1
  • Niet online
Volgens de klantenservice moet je als bijvoorbeeld op 2 Dec. je contract is ingegaan op 3 April je abo downgraden (bellen of via internet)

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ik doe het gewoon direct na het krijgen van de rekening voor maand 4. Dan ben ik iig op tijd. Ik heb alleen nog steeds geen geld:S

systeem specs

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Goed ik nu dus de 4e rekening gehad, eindelijk bijna mijn belbundel opgemaakt, na me een maand suf te hebben gebeld naar jan en anneman. Maar goed, er gaat nu weeer 20,- van mijn rek af, bij downgrading weer 50, ik zit dan al op 140,- in de min. En nog steeds geen geld gehad van Belcompany. Hoe zit dat met de rest van de mensen hier? Ik had nooit ingecalculeerd dat ik eerst 140,- zou moeten voorschieten (uiteraard een grote fout van mij).

systeem specs

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-10 16:09
Probeer anders te bellen naar GSMStunter. Ik had gebeld omdat ik een andere rekening moest doorgeven, en twee dagen later stond het op de doorgegeven rekening.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ik heb gebeld, ze liepen wat achter met overschijven (túúúrlijk, lekker rente vangen;)), maar mijn order nr was al wel verwerkt, dus ik zou het deze week nog kunnen verwachten.

systeem specs

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Heb vandaag ook 300 euro ontvangen van gsmstunter. Wederom een geslaagd actie dus, al duurde de overschrijving van het geld dit keer wat langer dan normaal.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Vandaag ook eindelijk mijn geld ontvangen!
Verder nog een vraagje, ik heb net van de week mijn abbo naar 30 gedaan, wanneer gaat dat nou in? Er staat dat ik nu nog: Tegoed belminuten 164 minuten heb. Maar kan ik dat nu nog opmaken? of veranderd dat straks ineens in 30 min, zodat ik onder nul kom?

systeem specs

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Ik weet niet hoelang je je minuten mag meenemen, maar ga er maar vanuit dat er de volgende keer 30 bijkomen

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

je kan het nooit meenemen...idioot is dat.
Ik heb nu nog 160min over, dus 50 min verbruikt. als het 30 abbo wordt deze maand, heb ik al 20 min over bundel heen, das al bijna 10 euro. Heb die sim maar meteen in de boekenkast gezet.

systeem specs

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Owh.. ik kan bij T-Nobile mijn minuten 1 maand meenemen.. en dan heb ik natuurlijk weer een abbo van 450 minuten (a 22,50) maar die bel ik nooit op, dus heb ik standaard 900 minuten om te bellen :P
Achja, nog 1 week dan issie afgelopen

edit: Ik had een vriending toen ik dat abbo afsloot daarvoor had ik aan 200 minuten niet genoeg :P

[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 16-02-2005 19:18 ]

Verwijderd

Heb al meteen bij het aangaan van mijn abonnement aangegeven op debitel.nl dat het abo gewijzigd moest worden naar een debitel 30 abo. Dat is niet gebeurd, maar ik heb wel twee bevestigings smsjes binnen.

Heeft iemand dit ook meegemaakt?

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

ja, dan is ie afgewezen, omdat je dat te voeg hebt aangevraagd. Ik had dat ook. Heel idioot, maar daar laten ze niets van horen. Ik heb maar gebeld, en ik heb het telefonisch laten doen.

systeem specs

• Erik1
  • Niet online
Als je te vroeg downgrade word het idd afgewezen. En moet je het dus nu ook weer opnieuw doen anders blijf je je 210 abo houden!!

[ Voor 3% gewijzigd door Erik1 op 05-05-2005 00:25 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste