ja bij elke nieuwe beertender zou dat moeten kunnen denk ik. zal vast wel iets van garantie of bon van gsmstunter tussen zitten. dus die stuur ik gewoon op, moet lukkenVerwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:47:
das mooi nieuws ! staat er op die 5 a4tjes ook nog iets wat je als beertender "bon" zou kunnen gebruiken (bij gratis beertender hoort natuurlijk ook gratis bier! Beetje man zorgt dat ie gratis tappen kan!)
/me hoopt vandaag bericht te krijgen aangezien ik m'n contract gister verstuurd heb!
* Padvinder in brievenbus kijken gaat...Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:38:
Ik heb nu net een brief gekregen van debitel dat ik ben aangesloten.
De mensen die al reacties hebben van debitel/gsmstunter -> wanneer hebben jullie het op de bus gedaan? Ik namelijk woensdag maar nog niets gehoord 
Verder heb ik "eindelijk" reactie van debitel met mijn vraag of downgraden kan (toen we nog niet hadden gehoord over de 5 pagina's). Staat letterlijk in dat het kan (en verder een heel verhaal met al hun abbo's en dat upgraden gratis is. Wel een opvallende zin in de mail:
.
Verder heb ik "eindelijk" reactie van debitel met mijn vraag of downgraden kan (toen we nog niet hadden gehoord over de 5 pagina's). Staat letterlijk in dat het kan (en verder een heel verhaal met al hun abbo's en dat upgraden gratis is. Wel een opvallende zin in de mail:
Staat NIET in dat er geen rechten kunnen worden ontleend aan de e-mail, maar dus alleen door mij aangezien jullie hem niet mogen gebruikenDe informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan. debitel Nederland B.V. staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging
van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
^^^^ Da's gewoon een standaard disclaimer. Niet zo'n opvallende zin IMHO 
* Padvinder nu echt kijken in brieven bus gaat
Ik moest eerst nog douchen
* Padvinder nu echt kijken in brieven bus gaat
Ik moest eerst nog douchen
edit:
Alleen de Computable
en een melding dat er over 4 weken 20,9 miljoen uitgaat bij de postcodeloterij...
[ Voor 30% gewijzigd door Padvinder op 03-12-2004 13:17 ]
Ik heb woensdag mijn Contract opgestuurt en gister mailtje gehad dat mijn aanvraag door debitel in behandeling is genomen. Ik heb em aangevraag met nummerbehoud van een prepay kaartje. Ben benieuwd hoelang dat gaat duuren
Verwijderd
woensdag alles opgestuurd. gister reactie van gsmstunter. vandaag per post een brief van debitel dat ik aangesloten ben, met allemaal infoZiPsop schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:34:
Ik heb woensdag mijn Contract opgestuurt en gister mailtje gehad dat mijn aanvraag door debitel in behandeling is genomen. Ik heb em aangevraag met nummerbehoud van een prepay kaartje. Ben benieuwd hoelang dat gaat duuren
Bij mij doet de TPG er altijd twee dagen over om iets te bezorgen. En nummerbehoud zal ook wel iets langer duuren.Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:52:
[...]
woensdag alles opgestuurd. gister reactie van gsmstunter. vandaag per post een brief van debitel dat ik aangesloten ben, met allemaal info
Verwijderd
Jammer dat de actie niet terug komt. Weet iemand nog een soortgelijke actie?Erik1 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:19:
Ik denk dat alles wat je op de post doet nog wel overkomt, ze willen alleen geen nieuwe bestellingen meer...
Verwijderd
Bij deze laten we u weten dat uw bestelling verstuurd is.
De bestelling is verstuurd met TPG post.
Trace and trace code zit erbij alleen hij vind nog niks hopelijk word het morgen geleverd
De bestelling is verstuurd met TPG post.
Trace and trace code zit erbij alleen hij vind nog niks hopelijk word het morgen geleverd
http://www.gsmbox.nl/gsmb...e=Los%20Abonnement&id=118Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:09:
[...]
Jammer dat de actie niet terug komt. Weet iemand nog een soortgelijke actie?
Als je daarbij de downgrade constructie toepast hou je netto iets van 135 euro over, daarvan kun je dan weer iets kopen
Weet iemand trouwens of je achteraf nog nummerbehoud kunt toepassen. Heb een prepaidkaartje met een ontzettend mooi nummer
Verwijderd
ik heb dus nog mooi geen bericht terug !
(gister op de post gedaan) ik dacht dat je na 1 dag mail zou krijgen?
Ik baal er zwaar van als ze gewoon de later aangekomen contracten door de schredder (ofzo
) halen
Ik baal er zwaar van als ze gewoon de later aangekomen contracten door de schredder (ofzo
Teehee. Ik zou het contract 's ochtends vanaf mijn werk versturen, maar had geen tijd om hem op te vragen. Toen ik 's middags thuis kwam was de actie stopgezet. Zo zie je maar weer: Een drukke baan is slecht voor je!
[ Voor 4% gewijzigd door KroeT op 03-12-2004 19:54 ]
Peace is not simply the absence of war.
Relax manVerwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 19:10:
ik heb dus nog mooi geen bericht terug !(gister op de post gedaan) ik dacht dat je na 1 dag mail zou krijgen?
Ik baal er zwaar van als ze gewoon de later aangekomen contracten door de schredder (ofzo) halen
Ik heb mijn contract dinsdag op de bus gedaan en donderdag pas bericht gekregen per mail. Dus 2 dagen kan ook. Waarschijnlijk krijg je morgen of maandag bericht (geen idee of die gasten ook in het weekend doorwerken?)
Ik heb nog geen mailtje over de verzending van m'n Home Cinema gekregen, hoop niet dat ie morgen wordt bezorgd, want dan ben ik er niet (of ze moeten voor 11.30 uur komen)... Doe maar maandag of dinsdag.
Idd chill.. Het kan bij gsmstunter altijd wel ff duren enzo
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
ik ben ook chill
ik vind het alleen zo bagger aan post dat je niet weet of het aangekomen is!
/me wilt BIIEEERRRRRR
/me wilt BIIEEERRRRRR
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 20:15 ]
Kan, even contact opnemen met DebitelErik1 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:24:
[...]
http://www.gsmbox.nl/gsmb...e=Los%20Abonnement&id=118
Weet iemand trouwens of je achteraf nog nummerbehoud kunt toepassen. Heb een prepaidkaartje met een ontzettend mooi nummer
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Volgende keer aangetekend versturen /Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 20:13:
ik ben ook chillik vind het alleen zo bagger aan post dat je niet weet of het aangekomen is!
/me wilt BIIEEERRRRRR
Verwijderd
Ik heb zojuist bericht gehad dat ik ben aangesloten bij Debitel. En ik heb hem donderdag op de post gedaan.
Ik heb hem donderdag op de post gedaan en heb net bericht gekregen dat ik in behandeling ben genomen
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Het kan idd wel ff duren voordat je een bevestigingsmailtje krijgt van gsmstunter.
Ik heb woensdag de aanvraag op de bus gedaan en heb nu pas een mailtje van ze (en ze werken dus wel op zaterdag
)...
Ik heb woensdag de aanvraag op de bus gedaan en heb nu pas een mailtje van ze (en ze werken dus wel op zaterdag
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Vrijdag om 5 voor 18 een mailtje van gsm stunter gehad dat ze hem in behandeling hebben genomen, exact 2 dagen (en 10 minuten) nadat ik hem op de post heb gedaan.
Damn, ik had een beetje gehoopt dat vandaag mijn finlux setje binnenkwam, maar wordt nu dus komende week als ik het zo zie, en dan duurt het voor mij een extra weekend (adres van mijn vader gebruikt, want daar ontvang ik ook mijn bankafschriften). Was anders wel leuk geweest om in te pakken en vanavond bij pakjes avond er bij te leggen voor mezelf
. En iedereen maar afvragen wie dat had gegeven
.
Damn, ik had een beetje gehoopt dat vandaag mijn finlux setje binnenkwam, maar wordt nu dus komende week als ik het zo zie, en dan duurt het voor mij een extra weekend (adres van mijn vader gebruikt, want daar ontvang ik ook mijn bankafschriften). Was anders wel leuk geweest om in te pakken en vanavond bij pakjes avond er bij te leggen voor mezelf
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Verwijderd

Klik vroor de betere versie.
En nu even snel me zus ophalen op station =]
Zitten 2 accu's bij geweldig.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 11:03 ]
mockingbird: Moet je de nieuwe layout selecteren, dan gaat het automagisch 
Heb vandaag 2 brieven van Debitel ontvangen en een pakketje voor mijn broertje (met daarin de telefoon denk ik, zelfde als hierboven).
Mijn DVD Surround dingie heb ik nog niet
Heb vandaag 2 brieven van Debitel ontvangen en een pakketje voor mijn broertje (met daarin de telefoon denk ik, zelfde als hierboven).
Verwijderd
woohoooo!!!
ik heb nu een biertje uit mn beertender !!!!
ga zo ff kijken of ik me aan kan melden bij 'mijn debitel' en ga ik meteen downgraden
ik heb nu een biertje uit mn beertender !!!!
ga zo ff kijken of ik me aan kan melden bij 'mijn debitel' en ga ik meteen downgraden
Verwijderd
de jeugd van tegenwoordig.. kan nieteens meer deglijk resizen voor de goede oude layoutErik1 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:54:
mockingbird: Moet je de nieuwe layout selecteren, dan gaat het automagisch
net 2 mail dat ik ben aangesloten door debitel (voor beiden
Verwijderd
Wijzigen abonnement
Selecteer uit de lijst onder uw huidige abonnement naar welk type u uw abonnement wilt wijzigen. Klik hierna op de <verstuur> button onderaan. Uw nieuw ingevoerde gegevens worden dan naar debitel verstuurd.
Wilt u eerst meer informatie over alle abonnementen? Klik dan hier voor de Abonnementenwijzer.
Let op: wijzigen naar een SIM-only abonnement is alleen mogelijk indien u op dit moment al een SIM-only abonnement heeft.
Uw huidige abonnement:
Abonnement debitel 210
Er staat alleen nergens dat je per direct / word omgezet.
Selecteer uit de lijst onder uw huidige abonnement naar welk type u uw abonnement wilt wijzigen. Klik hierna op de <verstuur> button onderaan. Uw nieuw ingevoerde gegevens worden dan naar debitel verstuurd.
Wilt u eerst meer informatie over alle abonnementen? Klik dan hier voor de Abonnementenwijzer.
Let op: wijzigen naar een SIM-only abonnement is alleen mogelijk indien u op dit moment al een SIM-only abonnement heeft.
Uw huidige abonnement:
Abonnement debitel 210
Kan ook niet per direct. Na 3 maanden pas.Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 21:42:
Wijzigen abonnement
Uw huidige abonnement:
Abonnement debitel 210
Mmm... vanochtend een brief van Debitel gekregen met alle gegevens, maar zonder SIMkaartje 
Klopt dat? Verzenden ze die apart? Of bij m'n Finlux setje? Anders zit er nu één of andere joker van TPG te bellen op mijn kosten
Zal wel niet, maar je weet nooit 
edit:
BTW, C0rrupt, iedereen kan je mobiele nummer lezen op die envelop (op het stikkertje) wellicht ff wegfotosjoppen?
Klopt dat? Verzenden ze die apart? Of bij m'n Finlux setje? Anders zit er nu één of andere joker van TPG te bellen op mijn kosten
edit:
Mmm... ik zie net op deze foto een soort envelop waar wel eens een simmetje in zou kunnen zitten, dus hij wordt samen met de premium verstuurd (ga ik ff van uit).Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:22:
[1e afbeelding]
weg, want telefoonnummer zichtbaar
BTW, C0rrupt, iedereen kan je mobiele nummer lezen op die envelop (op het stikkertje) wellicht ff wegfotosjoppen?
[ Voor 48% gewijzigd door Padvinder op 05-12-2004 03:07 ]
Verwijderd
Vandaar dat ik zoveel werd gebeld
Bij mij zat er gewoon een envelop en een brief bovenop het doosje van de telefoon geplakt. En daarna kreeg ik per post van debitel nog een welkoms pakket.
Ow ja die extra verzendkosten worden gewoon van je bedrag afgetrokken die je na 2 maanden krijgt.
Ow ja die extra verzendkosten worden gewoon van je bedrag afgetrokken die je na 2 maanden krijgt.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 11:05 ]
Je krijgt een brief van Debitel met wat meuk zoals een prijslijst enzo, en van GSMStunter krijg je de SIM en je apparaat
Zit alweer lekker een dag met mn X460 te spelen, heerlijk klein telefoontje.
Ik heb de gok genomen en meteen aangegeven op de debitel website dat ik naar 30min wil, eens kijken hoe dat verloopt.
Ik heb de gok genomen en meteen aangegeven op de debitel website dat ik naar 30min wil, eens kijken hoe dat verloopt.
Weet niet of je een datum op kunt geven via de debitel site, maar als je dus hebt aangegeven per direct dan ben je te vroeg
die aanbiedingen van debitel zijn op dit moment wel een stuk minder
boeit dat? mocht het direct ingaan dan betaal ik alleen maar minder. abbo komt toch in de kast te liggen.Erik1 schreef op zondag 05 december 2004 @ 23:59:
Weet niet of je een datum op kunt geven via de debitel site, maar als je dus hebt aangegeven per direct dan ben je te vroeg
Het kan niet eens direct ingaan want je kunt pas downgraden na 3 maanden 
Of ze hebben een fout in die procedure zitten zodat het nu al ingaat, dan heb je geluk
Of ze hebben een fout in die procedure zitten zodat het nu al ingaat, dan heb je geluk
Hmmm.... ik ben benieuwd wanneer mijn Finlux setje wordt bezorgd.... ik heb daar nog helemaal niets over gehoord, geen mailtje met track and trace...
* Padvinder wil DVDtje kijken en klooien met speakers enzo
* Padvinder wil DVDtje kijken en klooien met speakers enzo
Verwijderd
Ik was al een tijdje op de hoogte van deze actie link. Toch heb ik deze thread even doorgelezen en bleef ik met 2 vragen zitten.
- ik heb alleen de 2 mailtjes gekregen van gsmstunter, komt het track&trace nummer met de post?
- waar komt die informatie van het gratis bier vandaan, ik kon geen bron achterhalen.
Ten slotte nog even een tip voor mensen die achter het net gevist hebben (werd overigens al op gewezen in deze thread) Tip
- ik heb alleen de 2 mailtjes gekregen van gsmstunter, komt het track&trace nummer met de post?
- waar komt die informatie van het gratis bier vandaan, ik kon geen bron achterhalen.
Ten slotte nog even een tip voor mensen die achter het net gevist hebben (werd overigens al op gewezen in deze thread) Tip
Ik heb ook maar 2 mailtjes gekregen en verder nog niets...
Denk dat ze de DVD Setjes niet op voorraad hebben ofzo, mijn broertje heeft zijn telefoon namelijk al wel. (brieven zijn tegelijk op de post gegaan)
Denk dat ze de DVD Setjes niet op voorraad hebben ofzo, mijn broertje heeft zijn telefoon namelijk al wel. (brieven zijn tegelijk op de post gegaan)
Verwijderd
hier ook enkel 2 mailtjes (1 van Bevestiging van uw bestelling bij GSMSTUNTER en 1 van
Bevestiging van uw aansluiting bij Debitel) voor elke bestelling (beertender/finlux home dvd setje). Verder nog geen post/mail/bericht whatever. tzal van de week wel komen, aangezien mijn mailtjes op zaterdag verzonden zijn
Bevestiging van uw aansluiting bij Debitel) voor elke bestelling (beertender/finlux home dvd setje). Verder nog geen post/mail/bericht whatever. tzal van de week wel komen, aangezien mijn mailtjes op zaterdag verzonden zijn
Ik neem aan dat het versturen van zulke grote pakketten in grote getalen een aardig karwei is, zowel fysiek als administratief... Van mijn 2 abo's is de ene met telefoon al binnen en de andere met ps2 is alleen bevestigd, nog niet verstuurd.
op telecomvergelijker staat dat sommige mensen de pstwo gekregen hebben ipv de oude ps2, das ook mooi meegenomen.
op telecomvergelijker staat dat sommige mensen de pstwo gekregen hebben ipv de oude ps2, das ook mooi meegenomen.
Ik heb maar 1 mailtje gehad. (komt denk ik door het nummerbehoud van een prepay kaartje)Erik1 schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:30:
Ik heb ook maar 2 mailtjes gekregen en verder nog niets...
Dat ging over dat alles ontvangen was e.d.
Maargoed ze zullen het wel lekker druk hebben met al die bestellingen. Het zijn ook nog veel verschillende dingen ook dus het zou nog wel even kunnen duren voordat iedereen zijn spulletjes heeft. (ik ben nu mooi ff mijn TV meubel in elkaar aan het schroeven
Op het forum van Telecomvergelijker staat dat iemand z'n Finlux al heeft ontvangen (zaterdag) en dat er goed geluid uit komt.
Ik hoop dat die van mij vandaag of morgen komt. Woensdag en donderdag moet ik werken en kan ik het pakket dus niet aannemen / ophalen op het postkantoor... dan zou het vrijdag pas worden.
Ik hoop dat die van mij vandaag of morgen komt. Woensdag en donderdag moet ik werken en kan ik het pakket dus niet aannemen / ophalen op het postkantoor... dan zou het vrijdag pas worden.
Verwijderd
Hallo,
Heeft iemand toevallig nog de lege papieren die je moest invullen en opsturen?
zoja zou je die dan naar mij toe kunnen mailen op het volgende adres:
jappieee@hotmail.com
alvast bedankt
Jappie
jappieee@hotmail.com
alvast bedankt
Jappie
Gaat waarschijnlijk niet werken want de actie zou afgelopen zaterdag om 12:00 uur afgelopen zijn.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:40:
Hallo,
jappieee@hotmail.com
alvast bedankt
Jappie
Er staat ook een barcode op de contracten, dus dat gaat je niet lukken. En als dat zou lukken is je aanvraag gewoon te laat binnen.
Verwijderd
Jappie, houdt af en toe het debitel-vodafone 210 in de gaten. Vaak is het bedrag wat je na de cashback en downgraden kunt overhouden groter dan de waarde van de gadgets in deze actie.
Dat is wel heeeel snel geregeld dan. Ik heb m'n dvd set nog niet eens ontvangen...
* Padvinder checkt snel mijnpostbank.nl voor de cashback
edit:
Nee, nog niets...
edit2:
Volgens mij bedoel jij dit. En die jongen heeft het over een factuurdatum van 19 oktober. Dat kan dus nooit dezelfde actie zijn.
Nee, nog niets...
edit2:
Volgens mij bedoel jij dit. En die jongen heeft het over een factuurdatum van 19 oktober. Dat kan dus nooit dezelfde actie zijn.
[ Voor 46% gewijzigd door Padvinder op 07-12-2004 11:14 ]
Verwijderd
vandaag netjes 2 enveloppen binnengekregen van debitel!
MAAR (!), er staat wel iets op wat ik niet geheel begrijp namelijk : "eentreekosten (eenmalig) eur. 52,50" !
Ik dacht dat de aanbieding zonder entreekosten was? het staat onder het kopje "prijslijst" dus het zou kunnen dat dit gewoon algemeen is en dat dit niet toepasselijk is op mijn abbo, maar ik hoop toch wel dat ik dat niet moet betalen!
MAAR (!), er staat wel iets op wat ik niet geheel begrijp namelijk : "eentreekosten (eenmalig) eur. 52,50" !
Ik dacht dat de aanbieding zonder entreekosten was? het staat onder het kopje "prijslijst" dus het zou kunnen dat dit gewoon algemeen is en dat dit niet toepasselijk is op mijn abbo, maar ik hoop toch wel dat ik dat niet moet betalen!
Heb jij al een mailtje met track en trace dan?Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:04:
okay... hoop dat ik nu vandaag of morgen pakketje binnenkrijg!
Addertje gevonden!Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 12:55:
vandaag netjes 2 enveloppen binnengekregen van debitel!
Als je kijkt naar je persoonlijke brief zie je dat er bij actie : "geen aansluitkosten" staat
Inderdaad, maar ik kan me vaag herinneren toen ik 5 jaar geleden bij dat baggerbedrijf een abbo had, dat ze inderdaad AANSLUIT en ENTREE kosten hebben. Kort door de bocht... Dit was de adder die er bij deze actie onder het gras loerdeFamoso schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:46:
Als je kijkt naar je persoonlijke brief zie je dat er bij actie : "geen aansluitkosten" staat
Niks adder.
Er zit bij de brief van Debitel gewoon een prijslijst, met alle diensten en de daaraan verbonden kosten van Debitel. In die prijslijst staan ook de entreekosten vermeld die Debitel normaliter rekent.
Bij dit actieabonnement geldt: "geen aansluitkosten" en dat staat één pagina eerder ook vermeld in die brief.
Er zit bij de brief van Debitel gewoon een prijslijst, met alle diensten en de daaraan verbonden kosten van Debitel. In die prijslijst staan ook de entreekosten vermeld die Debitel normaliter rekent.
Bij dit actieabonnement geldt: "geen aansluitkosten" en dat staat één pagina eerder ook vermeld in die brief.
[ Voor 3% gewijzigd door Padvinder op 07-12-2004 14:06 . Reden: "vermeld" is niet met dt wanneer gebruikt als voltooid deelwoord |:( ]
Hmm.. op de site van Debitel staat niets over entreekosten. Op aansluitkosten kom ik wel hierop uit:Pannenkoekkie schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:49:
[...]
Inderdaad, maar ik kan me vaag herinneren toen ik 5 jaar geleden bij dat baggerbedrijf een abbo had, dat ze inderdaad AANSLUIT en ENTREE kosten hebben. Kort door de bocht... Dit was de adder die er bij deze actie onder het gras loerde
#
# Aansluitkosten bij een nieuw abonnement: €52,50 (bij SIM-only €25,-)
Dat is dan wel weer hetzelfde bedrag als die eerder vermelde €52,50 entreekosten.
Vreemd.
Verwijderd
idd.. ik zat fout! ik dacht ergens gelezen te hebben (in die mails) dat het in 3 dagen toegezonden zou worden... dat staat er helemaal niet inFamoso schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:33:
[...]
Heb jij al een mailtje met track en trace dan?
/me ziet dingen
hoop dan maar dat ik vandaag of morgen een track en trace code krijg
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 14:24 ]
Er viel mij nog iets op in die brief. Bij mij staat bij actie:Padvinder schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:55:
4 mnd 50% korting + geen aansluitkosten + 24 maanden 30 gratis belminuten extra
Ik dacht dat het er maar 4 hoorden te zijn? Ach ja... Na 3 of 4 maanden ga ik toch terug in abbo, en dan zullen die 30 extra minuten niet meer meegerekend worden... Of toch?
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Het is inderdaad 24 maanden, maar omdat je downgrade vervallen alle acties. En als dat niet zo is dan geldt het nog niet want die 30 extra is alleen voor 90 en hoger
Misschien een domme vraag hoor (dit is mijn eerste keer voor zo'n cashbackactie), maar van wie krijgen we nu de cashback? Van Gratiz.nl of van GSMstunter?
In de bevestigingsmails van GSMstunter wordt nml met geen woord over de cashback gerept....
In de bevestigingsmails van GSMstunter wordt nml met geen woord over de cashback gerept....
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
De cashback krijg je van GSMstunter.
Gratiz.nl heeft niets met de actie te maken, zij hebben slechts gelinkt naar de pagina's van GSMstunter.
Gratiz.nl heeft niets met de actie te maken, zij hebben slechts gelinkt naar de pagina's van GSMstunter.
Mijn BeerTender is binnen, evenals mijn Sim.
Zit alleen geen fust bij, dacht dat er een gratis bij zou zitten:S
En met welke bon zou ik die 2 extra fustjes kunnen halen?
En Sim doet het goed, heb eindelijk bereik op mijn kamer, iets wat ik met organge niet had. Moest altijd de straat oplopen:( Nu kan ik gewoon bellen
Rekening nr op rekening was goed, bij mijn broertje niet, dus die moet ff bellen.
Nu eerst maar naar de winkel voor een fust, dan vanavond ff biertje tappen en morgen staat er een B50 op marktplaats
ps. Finlux tv van mijn brother is er ook al. Gaat lekker snel allemaal, pluim voor GSMstunter!
Zit alleen geen fust bij, dacht dat er een gratis bij zou zitten:S
En met welke bon zou ik die 2 extra fustjes kunnen halen?
En Sim doet het goed, heb eindelijk bereik op mijn kamer, iets wat ik met organge niet had. Moest altijd de straat oplopen:( Nu kan ik gewoon bellen
Rekening nr op rekening was goed, bij mijn broertje niet, dus die moet ff bellen.
Nu eerst maar naar de winkel voor een fust, dan vanavond ff biertje tappen en morgen staat er een B50 op marktplaats
ps. Finlux tv van mijn brother is er ook al. Gaat lekker snel allemaal, pluim voor GSMstunter!
[ Voor 9% gewijzigd door DaOverclocker op 08-12-2004 09:37 ]
Verwijderd
fust krijg je er niet bij moet je zelf kopen. Ik geloof dat er een actie van beertender zelf was waarbij je 2 fustjes kocht (in de winkel) de bonnetjes daarvan + (kopie .. duh)aankoopsbewijs beertender naar hun op stuurt en dan het bedrag van de 2 fustjes terug krijgt.
Zijn er misschien ook mensen die nummerbehoud hebben aangevraagt vanaf een prepay kaartje. ik heb nogsteeds maar 1 mailtje gehad dat alles was ontvangen meer niet.
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde. Waarschijnlijk duurt het gewoon wat langer. Mijn prepay kaartje komt van KPN btw...ZiPsop schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:09:
Zijn er misschien ook mensen die nummerbehoud hebben aangevraagt vanaf een prepay kaartje. ik heb nogsteeds maar 1 mailtje gehad dat alles was ontvangen meer niet.
Verwijderd
Ik heb vanochtend gebeld naar gsmstuter waar mijn finlux cinemaset bleef 
Vandaag kwam er weer een partij binnen en konden ze dus weer volop gaan leveren. Dus morgen of overmorgen moet wel gaan lukken hoop ik.
Vandaag kwam er weer een partij binnen en konden ze dus weer volop gaan leveren. Dus morgen of overmorgen moet wel gaan lukken hoop ik.
Ik heb nog steeds geen verzendmailtje 
Achja, zal wel een keer komen
Alleen wel gaar dat mijn abonnement al op 2 december is ingegaan, dan heb ik dus minder dan 3 weken in de eerste maand waarin je er ook nog eens 240 belminuten bij krijgt
Achja, zal wel een keer komen
Alleen wel gaar dat mijn abonnement al op 2 december is ingegaan, dan heb ik dus minder dan 3 weken in de eerste maand waarin je er ook nog eens 240 belminuten bij krijgt
Vandaag ook mijn x460 gehad. Leuke telefoon
Yay \o/
Vandaag een mailtje gehad: Mijn Finlux Home Cinema is verzonden!
Morgen moet ik helaas werken
dus kan ik 'm niet in ontvangst nemen, maar vrijdag kijkt deze jongen DVD met surround dts dingen enzo 
GSMstunter:
Vandaag een mailtje gehad: Mijn Finlux Home Cinema is verzonden!
Morgen moet ik helaas werken
GSMstunter:
Verwijderd
Ik heb de finlux hc3501 dvdspeelding gekregen. dvd's spelen doet hij heel fijn met mooi geluid en zo, maar gewoon muziek vind ik mooier klinken uit mijn oude stereo boxen (65 watt).
Verwijderd
ik ook mail.. m'n 2 pakje (finlux dus
) zal morgen wel aankomen!
hoop dat de boxen beetje okay kwaliteit zijn!
hoop dat de boxen beetje okay kwaliteit zijn!
offtopic:
et valt me wel op dat (wij) nederlanders vooral vrolijk zijn als het over gratis dingen gaat...
et valt me wel op dat (wij) nederlanders vooral vrolijk zijn als het over gratis dingen gaat...
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 19:29 ]
Verwijderd
oei deze actie blijft beter worden:
of het wordt duurder en je kan opzeggen 
moet ik nog meer zeggen?
of ze laten het zo voor huidige abbo's of ze veranderen iets in iets wat wij toch niet gebruiken (sms ofzo
)
er zijn 2 mogelijkheden: het abbo wordt goedkoper en wij houden geld overOp dit moment kunt u geen abonnement van Debitel Vodafone aanvragen, omdat we de prijzen aan het wijzigen. Onze excuses voor het ongemak.
moet ik nog meer zeggen?
of ze laten het zo voor huidige abbo's of ze veranderen iets in iets wat wij toch niet gebruiken (sms ofzo
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 19:39 ]
Bron?Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:37:
oei deze actie blijft beter worden:
[...]
Er zijn 2 mogelijkheden: het abbo wordt goedkoper en wij houden geld overof het wordt duurder en je kan opzeggen
Op debitel.nl staat niets, op GSMstunter.nl staat niets... ik ben heel benieuwd waar jij je info vandaan haalt
edit: ow.. het staat op GSMbox.nl. Denk je niet dat GSMbox.nl haar prijzen aan het wijzigen is? Die gasten van Debitel zijn echt niet helemaal gek hoor... eerst allemaal een gratis abonnement en dan allemaal lekker opzeggen zeker... nou, vergeet het maar
nog een edit:
Voor iedereen die de Finlux Home Cinema Set heeft besteld
Regiovrij maken:
- Open dvd tray
- Druk: SETUP toets
- dan met de pijltjes toetsen > naar: CUSTOM SETUP menu (helemaal rechts boven in beeld laatste van de 4)
- toets dan 3333 en je komt in hidden menu (secret menu 1)
- daar kun je kiezen uit verschillende regio`s met je pijltjes toetsen "free" is regio vrij
- dan druk je "enter" en verlaat de setup door op de setup toets te drukken
- sluit de cd lade
- je hcs 3015 is nu regiovrij
[ Voor 58% gewijzigd door Padvinder op 08-12-2004 21:50 ]
Verwijderd
bron? dat die andere actie waar je 150 euro overhield (weet niet uit m'n hoofd de link).
Dit zou ook gelijk verklaren waarom ze met de andere actie vroegtijdig waren gestopt!
edit:
zij zijn de prijzen aan het wijzigen.. niet debitel
naja.. nm dan maar
Dit zou ook gelijk verklaren waarom ze met de andere actie vroegtijdig waren gestopt!
edit:
daar dus ! en ik zie gelijk dat ik verkeerd lees metErik1 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:24:
[...]
http://www.gsmbox.nl/gsmb...e=Los%20Abonnement&id=118
Als je daarbij de downgrade constructie toepast hou je netto iets van 135 euro over, daarvan kun je dan weer iets kopen
naja.. nm dan maar
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 22:05 ]
Kan je me vertellen hoeveel speakersnoer erbij geleverd wordt? Ik wil het allemaal wel een beetje netjes weg kunnen werken zegmaar, maar d'r zit vast niet veel bij. Moet ik weer naar de winkel om ander snoer te halen of is het genoeg?Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:25:
Ik heb de finlux hc3501 dvdspeelding gekregen. dvd's spelen doet hij heel fijn met mooi geluid en zo, maar gewoon muziek vind ik mooier klinken uit mijn oude stereo boxen (65 watt).
Dat regio vrij maken werkt bij mij niet.Padvinder schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:25:
[...]
Bron?
Op debitel.nl staat niets, op GSMstunter.nl staat niets... ik ben heel benieuwd waar jij je info vandaan haalt
edit: ow.. het staat op GSMbox.nl. Denk je niet dat GSMbox.nl haar prijzen aan het wijzigen is? Die gasten van Debitel zijn echt niet helemaal gek hoor... eerst allemaal een gratis abonnement en dan allemaal lekker opzeggen zeker... nou, vergeet het maar
nog een edit:
Voor iedereen die de Finlux Home Cinema Set heeft besteld
Regiovrij maken:Met dank aan http://www.videohelp.com/dvdhacks.php?select=Finlux+HCS-3015
- Open dvd tray
- Druk: SETUP toets
- dan met de pijltjes toetsen > naar: CUSTOM SETUP menu (helemaal rechts boven in beeld laatste van de 4)
- toets dan 3333 en je komt in hidden menu (secret menu 1)
- daar kun je kiezen uit verschillende regio`s met je pijltjes toetsen "free" is regio vrij
- dan druk je "enter" en verlaat de setup door op de setup toets te drukken
- sluit de cd lade
- je hcs 3015 is nu regiovrij
Zit in het custom menu, druk op 3333, maar er gebeurd niets
Ik krijg geen secret menu of iets dergelijks
Oh en er zit aan aantal meter snoer bij de rear boxen en iets van een meter bij de front boxen
Is er eigenlijk al iemand die een PS2 binnen heeft?
Is dit de oude of de nieuwe versie (kleine/grote)?
Waarschijnlijk de grote omdat ze die goedkoop in hebben kunnen kopen
maarja komt toch dezelfde performance uit.
Waarschijnlijk de grote omdat ze die goedkoop in hebben kunnen kopen
Als je even naar boven scrolt dan kan je zien dat er mensen zijn die de nieuwe hebben ontvangen.j_bos schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:11:
Is er eigenlijk al iemand die een PS2 binnen heeft?
Waarschijnlijk de grote omdat ze die goedkoop in hebben kunnen kopenmaarja komt toch dezelfde performance uit.
Ik heb nu opeens geen berijk meer mijn mijn huidige prepay kaartje (Hi) en hij zegt iets over dat hij niet kan aanmelden op het netwerk gelooft ik. Dus ik denk dat ze nu bezig zijn met porteren ofzo?
Nou, de postbode is geweest vandaag, maar ik was er niet. Morgen even dat ding ophalen op het postkantoor.
Is die doos een beetje te tillen, van die Finlux DVDset? En hoe groot is ie? Ik kan wel gaan lopen naar het postkantoor... zit op 10 minuten lopen ofzo, maar als die doos heel groot is neem ik ff de fiets mee om op te steunen ofzo.
En meteen ff wat extra speakersnoer halen, want een meter aan de front boxen is natuurlijk ruk. Ik wil gewoon iedere hoek van m'n kamer een box
Is die doos een beetje te tillen, van die Finlux DVDset? En hoe groot is ie? Ik kan wel gaan lopen naar het postkantoor... zit op 10 minuten lopen ofzo, maar als die doos heel groot is neem ik ff de fiets mee om op te steunen ofzo.
En meteen ff wat extra speakersnoer halen, want een meter aan de front boxen is natuurlijk ruk. Ik wil gewoon iedere hoek van m'n kamer een box
Verwijderd
Er zitten inderdaad wat weinig snoer bij voor de frontboxen maar daar staat een gigantische lengte voor de backboxen tegenover.
Ik zou toch maar een fiets nemen, die doos is volgens mij wel 1x1x1m.
Bij mij werkte het regiovrij maken perfect! Bedankt voor de tip. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik nu wel kan afspelen ten opzichte van de oude regiostand...
Ik zou toch maar een fiets nemen, die doos is volgens mij wel 1x1x1m.
Bij mij werkte het regiovrij maken perfect! Bedankt voor de tip. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik nu wel kan afspelen ten opzichte van de oude regiostand...
offtopic:
Kan iemand mij vertellen hoe ik het geluig van mijn tv ook over de boxen kan afspelen? Dit is niet alleen met een skartkabel te realiseren, geloof ik...
Kan iemand mij vertellen hoe ik het geluig van mijn tv ook over de boxen kan afspelen? Dit is niet alleen met een skartkabel te realiseren, geloof ik...
Woohoo... wat een geluid man! Mijn buren zijn minder blij geworden sinds kort... (ik woon in een woningbouw-flat met heeeeeel dunne muren
)
* Padvinder is helemaal happy met z'n gratis Home Cinema!
De snoeren waren trouwens lang genoeg... en die doos viel reuze mee.
* Padvinder is helemaal happy met z'n gratis Home Cinema!
De snoeren waren trouwens lang genoeg... en die doos viel reuze mee.
Ik heb net een brief binnen via de post van Debitel dat ik ben aangesloten en dat het met nummer behoud allemaal gelukt is. Maar ik heb dus geen mailtje van GSMstunter gehad dat ik ben aangesloten. Wel vreemd. Naja nu maar het simmetje en mijn TV afwachten.
Verwijderd
het is zeker een mooi setje! ik moet alleen even uitvinden hoe ik het geluid goed afstel (bijv. radio vind ik niet klinken op het moment
).
en iemand enig idee wat "DYNAMIC" inhoud in het audio setup menu? staat bij mij standaard op 4/4, maar ik heb geen id wat het doet.
en iemand enig idee wat "DYNAMIC" inhoud in het audio setup menu? staat bij mij standaard op 4/4, maar ik heb geen id wat het doet.
iemand al iets gehoord over de PS2's? ik heb een mailtje gehad dat deze tijdelijk niet leverbaar zijn. dus misschien krijgen we nu wel allemaal zo'n nieuw PS2.
zijn er al mensen die er meer van gehoord hebben?
zijn er al mensen die er meer van gehoord hebben?
Fly or Die