Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Gratis Debitel/Vodafone abonnement + gratis tel./iets anders

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 785 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op Gratiz.nl staat een aanbieding waar je een gratis abonnement kunt bestellen en er ook nog eens een gratis telefoon bij krijgt of een TV, Playstation 2, Beertender, etc tegen een vergoeding.

Directe url naar de aanbieding: http://www.gratiz.nl/debitelvodafone.html

De aanbieding loopt via gsmstunter.nl en is nog geldig tot a.s. zaterdag, dan moet dus het contract enzo bij hen binnen zijn.

De enige potentiele adder onder het gras zit em erin dat je na 3 of 4 maanden zelf je abbo moet omzetten naar 30 minuten per maand via de debitel site om het gratis te houden. De eerste 3/4 maand krijg je dus 210 belminuten en de 20/21 maanden er na 30 minuten. (de eerste 3/4 maanden zal ik dan ook veel te veel belminuten hebben maarja het is toch gratis :P)
Die regeling staat alleen niet in de Algemene Voorwaarden en kunnen ze dus in principe zo afschaffen zonder dat je het contract kunt ontbinden. Ze zullen de regeling waarschijnlijk niet afschaffen maar ze kunnen het in principe wel doen.

Heb eerder deze avond zelf een abo. besteld en mijn broertje ook. Ik zal in dit topic vermelden hoe dat verloopt :Y)

om verwarring te voorkomen: Die site heet "Erik's prijs en pret pagina" maar das dus gewoon iemand die toevallig de zelfde naam als mij heeft en het is niet mijn site ofzo :P

Edit:

Gisteren (02-12-2004) hebben ze de actie van de site gehaald omdat ze problemen hadden met het leverbaarheid van de Debitel SIM's oid. Je kunt dus nu niet meer bestellen ;(

[ Voor 32% gewijzigd door Erik1 op 03-12-2004 18:10 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-11 18:48
http://www.gsmstunter.nl/gsmnew/Informatie.php?action=530

Dat gezien? je betaald dus wel 15 euro per maand voor 2 jaar. En das een flink bedrag ;)

Verwijderd

Is het niet zo dat de actie op gratiz.nl anders is dan die op GSMstunter.nl ?? Dit is in het verleden ook al een paar keer zo geweest namelijk.

Op de pagina van gratiz staat nl een berekening die uitkomt op 0.00 euro (of die 25 euro verzendkosten voor je PS2)

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 01:41:
Is het niet zo dat de actie op gratiz.nl anders is dan die op GSMstunter.nl ?? Dit is in het verleden ook al een paar keer zo geweest namelijk.

Op de pagina van gratiz staat nl een berekening die uitkomt op 0.00 euro (of die 25 euro verzendkosten voor je PS2)
Mja, zo werken er veel.
Je krijgt een smak geld terug aan het begin, en vervolgens betaal je een x bedrag per maand.
En dan is het zogenoemd 'gratis'. :|
(Maar je hebt wel weer een toevoeging tot je vaste lasten, jej!)

Correct me if I'm wrong. :)

[ Voor 4% gewijzigd door r0b op 30-11-2004 01:49 ]

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 15:37
Of je zorgt dat je die 'Cashback'op een andere rekening reserveert en laat het netjes afschrijven. Verder gebruik je de rekening hiervoor en niet veel anders. Boeit de bank het nou of je maar 365 euri op die rekening hebt staan. Ik vind het wel interessant. Ik heb zowieso nog een extra rekening nodig en die 2650 en 3100 zijn wel geinige toestellen.

Het grote verschil is:

Bij Gratiz.nl sporen ze je aan om je abbo na 4 maanden terug te zetten naar een 30min abbo! Daarom is die van Gratiz helemaal voor niks en die van GSMstunter betaal je gewoon 15 euri per maand! Ook die kun je teruggraden en heb je hetzelfde resultaat!

[ Voor 37% gewijzigd door Stinger666 op 30-11-2004 01:53 ]

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11 15:59
als je goed downgrade en op tijd opzegt, dan betaal je 0 euro voor abonnement en heb je een gratis ps2 (of gsm)

• r0b

r0b

Stinger666 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 01:50:
Of je zorgt dat je die 'Cashback'op een andere rekening reserveert en laat het netjes afschrijven. Verder gebruik je de rekening hiervoor en niet veel anders. Boeit de bank het nou of je maar 365 euri op die rekening hebt staan. Ik vind het wel interessant. Ik heb zowieso nog een extra rekening nodig en die 2650 en 3100 zijn wel geinige toestellen.

Het grote verschil is:

Bij Gratiz.nl sporen ze je aan om je abbo na 4 maanden terug te zetten naar een 30min abbo! Daarom is die van Gratiz helemaal voor niks en die van GSMstunter betaal je gewoon 15 euri per maand!
Verrek, daar noem je me wat .. zo houdt ik mijn Postbank rekening ook een beetje actief.

* r0b denkt er eens over na

• marteltor
oh en nog wat...volgens mij gaan ze er bij gratiz vanuit dat je 4 maanden lang 50% van je abo geld betaald. Maar hoe zit het als je dan na 3 maanden op 30 overstapt?!

• Stinger666
r0b schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 01:53:
[...]

Verrek, daar noem je me wat .. zo houdt ik mijn Postbank rekening ook een beetje actief.

* Stinger666 denkt er eens over na
Als je nu nog een nieuwe rekening opent weet ik niet waneer die courant is, maar je kunt het een tijdje wegzetten op een andere rekening en dan het bedrag oversluizen naar je nieuwe bankrekening en een rekeningnummerwijziging door te sturen naar Debitel.

Hoe zeker is het dat je na 4 maanden terug mag. Het is tenslotte Debitel Vodafone. Ik heb al een Orange en Vodafone abbo. Een erbij kan wel :P. Ben NL'er of ik ben het niet :)

En volgens mij kun je uberhaupt na 3 maanden niet terugwisselen. Ff de AV van Debitel Vodafone checken.

[ Voor 3% gewijzigd door Stinger666 op 30-11-2004 02:03 ]

• r0b

r0b

Stinger666 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 02:02:
[...]

Als je nu nog een nieuwe rekening opent weet ik niet waneer die courant is, maar je kunt het een tijdje wegzetten op een andere rekening en dan het bedrag oversluizen naar je nieuwe bankrekening en een rekeningnummerwijziging door te sturen naar Debitel.

Hoe zeker is het dat je na 4 maanden terug mag. Het is tenslotte Debitel Vodafone. Ik heb al een Orange en Vodafone abbo. Een erbij kan wel :P. Ben NL'er of ik ben het niet :)

En volgens mij kun je uberhaupt na 3 maanden niet terugwisselen. Ff de AV van Debitel Vodafone checken.
Nee, die rekening bestaat al 5 jaar maar omdat mijn inkomen op mijn ABN rekening binnenkomt werk ik eigenlijk bijna nooit met die Postbank rekening.

Ik spit de Debital AV ook eens door. :)

edit:
Ik kan niets over up/down-grades er in terugvinden?

[ Voor 5% gewijzigd door r0b op 30-11-2004 02:07 ]

• Stinger666
r0b schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 02:04:
[...]

story.....

edit:
Ik kan niets over up/down-grades er in terugvinden?
Ik ook niet idd. Zat ook al te kijken. Je betaald voor een downgrade iig 50,- pleuri

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Bij Vodafone kon je ook "ooit" onbeperkt downgraden, stond niet in de AVC vermeldt en werd ook later veranderd. Op zich een leuke actie, maar tricky.

• r0b

r0b

D-Jay schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 02:36:
Bij Vodafone kon je ook "ooit" onbeperkt downgraden, stond niet in de AVC vermeldt en werd ook later veranderd. Op zich een leuke actie, maar tricky.
Nu heb ik zelf ook Vodafone, en juist met dat in mijn achterhoofd ging ik dit eens nazoeken in de AV van Debitel. Het staat er alleen niet in. :|

Morgen maar eens met Debitel bellen. :)

• Stinger666
r0b schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 02:59:
[...]

Nu heb ik zelf ook Vodafone, en juist met dat in mijn achterhoofd ging ik dit eens nazoeken in de AV van Debitel. Het staat er alleen niet in. :|

Morgen maar eens met Debitel bellen. :)
Post je bevindingen hier maar eens. Ik denk dat het makkelijk kan en daarvoor moet je wel centjes ophoesten. Het kan bij Vodafone ook en dan moet je ook betalen.

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Stinger666 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 03:01:
[...]

Post je bevindingen hier maar eens. Ik denk dat het makkelijk kan en daarvoor moet je wel centjes ophoesten. Het kan bij Vodafone ook en dan moet je ook betalen.
Het staat gewoon uitgelegd op de site van Gratiz. Zoek maar eens op de volgende tekst:
De wijziging kost 50 euro, maar deze kosten vergoeden wij voor jou! Zie onder.
Vraag me alleen af, zou je nou de oude PS2 krijgen of de nieuwe? Het plaatje is in ieder geval de oude.

• r0b

r0b

Supremo schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 03:10:
[...]

Het staat gewoon uitgelegd op de site van Gratiz. Zoek maar eens op de volgende tekst:

[...]

Vraag me alleen af, zou je nou de oude PS2 krijgen of de nieuwe? Het plaatje is in ieder geval de oude.
Dat staat op de website van gratiz.nl, ik wil dit echter bevestigd hebben in de AV alvorens ik echter mee akkoord ga. :)
(Scheelt een hoop gezeur achteraf, mocht je niet kunnen downgraden.)

• Erik1
  • Niet online
Mocht Debitel deze manier van downgraden niet hanteren dan is er denk ik nog niks aan de hand. Dan heeft GSMStunter ons verkeerd geinformeerd bij het afsluiten van het abonnement en is GSMStunter aansprakelijk te stellen.
marteltor schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 01:55:
oh en nog wat...volgens mij gaan ze er bij gratiz vanuit dat je 4 maanden lang 50% van je abo geld betaald. Maar hoe zit het als je dan na 3 maanden op 30 overstapt?!
Dan heb je 16,25 - 12,50 = 3,75 winst maar de 4e maand 30 belminuten ipv 210 + 30.

• Padvinder
  • Laatst online: 14-11 12:09

Padvinder

doet z'n best

r0b schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 04:56:
Dat staat op de website van gratiz.nl, ik wil dit echter bevestigd hebben in de AV alvorens ik echter mee akkoord ga. :)
(Scheelt een hoop gezeur achteraf, mocht je niet kunnen downgraden.)
http://www.debitel.nl/default.asp?id=100402
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/46332/full.png

In de AV kon ik het ook niet vinden. Maar ik heb Debitel zojuist gebeld en die bevestigde het. Na 3 maanden kan je overstappen voor 25 euro per trede.
Vodafone 210 naar Vodafone 30 zijn echter 3 tredes, dus 75 euro. :(
Of toch niet? Nog een keer bellen... :P
Nou, helder hoor... die gozer begreep er zelf ook weinig van volgens mij :P Het is dus zo dat je twee tredes overslaat (210 - 150 - 90 - 30) en dus 50 euro betaald. Volgens de website ook, dus ik geloof het allemaal wel.

* Padvinder gaat voor één van die Home-Cinema-Sets :P

[ Voor 108% gewijzigd door Padvinder op 30-11-2004 12:12 ]

• Erik1
  • Niet online
Klopt, 2 tredes dus 50 euro, die overigens in de berekening is meegenomen dus uiteindelijk betaal je nog 0 euro :P

Ik neem ook zo'n homecinema geval, de meest linkse want die heeft een digitale ingang. Ik gebruik em dan niet als home cinema maar gewoon als PC geluidset. (kan ik m'n SBlive eruit gooien en dit ding op de onboard nvidia geluidsding aansluiten met optische kabel)

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Ik heb ook ff zitten kijken naar de verschillen tussen die twee sets, maar de linker (die Jamo) heeft geen display. Dus hoe werkt de tuner dan? Moet je via je TV zenders bekijken ofzo? Ik ben voor de Finlux gegaan. Mijn PC heeft geen digitale uitgang en ook zeker geen 5.1 geluid, dus het kan me niet boeien :)

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:16

Alaksandus

Vae puto deus fio

Ik wil het toch voor de zekerheid even weten... is dit echt gratis allemaal. Want ik blijf toch altijd een beetje sceptisch voor gratis, niets is voor niets zegt men altijd...

Dus hebben mensen al vaker ervaring gehad met zoiets?

Als een god in Nijmegen.

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

[search=gratis abonnement] :)

Het gebeurt wel vaker hoor, dit soort acties :P

Bel al vanaf januari dit jaar gratis met Orange, vanwege een actie toen :P

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-11 22:19
Ik ben ook een beetje huiverig, die berekening klopt wel enzo, maar het belangrijkste is dat je kunt downgraden naar de 30... Als dat buiten kijf staat dan is het goed. Maareh, kan Debitel zijn voorwaarden niet zo aanpassen dat dit over een aantal maanden niet kan? Dan ga je namelijk voor 20x €22,50 = € 450,- het schip in...

Ohja, waar staat dat je de eerste 4 maanden 50% korting krijgt? Staat wel in de berekening maar waar staat het in de actievoorwaarden?

• Stinger666
Dat zal wel goedzitten. Bij mijn pas afgesloten Vodafone contract was dit ook het geval. 2 maanden 50% korting maar dat stond niet vermeld op mn contract. Afsluitingsgegevens die worden doorgegeven aan Vodafone maar verder niet vermeld worden.

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-11 21:11

nnk

Spreek uit: en en kaa

Coronaextra schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:15:
Ik wil het toch voor de zekerheid even weten... is dit echt gratis allemaal. Want ik blijf toch altijd een beetje sceptisch voor gratis, niets is voor niets zegt men altijd...

Dus hebben mensen al vaker ervaring gehad met zoiets?
Ik zit ook te twijfelen of ik deze aanbieding moet nemen, maar iemand hier naast me zegt dat hij iets soortgelijks al meerdere keren heeft gedaan en dat het gewoon werkt.

• Martijn
Maargoed, k weet het nog steeds niet... Ik blijf het stom vinden van zo'n provider... Dan kan ik toch net zo goed meteen 10 TV's bestellen :? |:(

Verwijderd

Wanneer ik me aanmeld krijg ik dus ook een login voor de Debitel site daar kan ik me abbo dus omzetten naar een 30min abbo. Daarna stuur ik meteen een brief op dat ik me abbo wil opzeggen ?

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:33:
Wanneer ik me aanmeld krijg ik dus ook een login voor de Debitel site daar kan ik me abbo dus omzetten naar een 30min abbo. Daarna stuur ik meteen een brief op dat ik me abbo wil opzeggen ?
Ja. Simple as that :P

Ik ga het contract zometeen op de bus doen. :)

• Erik1
  • Niet online
Je kunt niet gelijk downgraden via de site, omdat je daar geen datum kunt opgeven. Je kunt dus het beste ff een mailtje sturen en gelijk om schriftelijke bevestiging vragen, heb je het iig zwart op wit :P

Gelijk een opzeggingsbrief sturen kan wel.

10 TV's bestellen kan wel maar ik denk dat je wel geweigerd wordt als je ineens 10 abbonementen afsluit. ook gaat er dus de eerste 4 maanden 650 euro van je rekening, de volgende 20 maanden 2500 en komt er na 2 maanden 3650 euro bij op :P

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:24

Rannasha

Does not compute.

Je kunt ook op gsmbox.nl voor een 2 jarig Debitel-Vodafone abo. Dan ook na 4 (of 3) maand downgraden. Krijg je 500 euro cashback. Als je even doorrekent, betekent dat dat je zo'n 130 euro netto overhoudt (als je niet over je belbundel heen gaat), is net iets leuker dan een tv of home-cinema-set imho :) Verder is het precies dezelfde constructie als van gratiz.nl/gsmstunter, alleen krijg je nu cash ipv een apparaat.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Martijn
Species5618 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:06:
Je kunt ook op gsmbox.nl voor een 2 jarig Debitel-Vodafone abo. Dan ook na 4 (of 3) maand downgraden. Krijg je 500 euro cashback. Als je even doorrekent, betekent dat dat je zo'n 130 euro netto overhoudt (als je niet over je belbundel heen gaat), is net iets leuker dan een tv of home-cinema-set imho :) Verder is het precies dezelfde constructie als van gratiz.nl/gsmstunter, alleen krijg je nu cash ipv een apparaat.
Jah, ok, maar voor 135 euro kies ik liever 1 van die dingen... Samsung S300 is namelijk een stuk duurder dan 135 euro...

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:26
wow, tis wel leuk, maar je bundel is maar 1 maand geldig, daarna zijn die belminuten weg, daarnaast betaal je met het 30 minuten abbo best veel:

Kosten:
Permaand: € 12,50
Binnen de bundel: € 0,42
SMS: € 0,23

Ik weet nog niet zo zeker of dit wel gratis is, 30 minuten is zeer weinig, en als je er overheen zit betaal je dus een vrij hoog tarief.

Ik blij met mn Orange 30, bundel blijft onbeperkt geldig en ook buiten de bundel zelfde tarieven :P daarnaast een phone erbij van 300 euro minstens, terwijl ik maar 360 euro betaal, als ik niet over de bundel ga :)

De wijzen komen uit het Oosten!

• Martijn
NoepZor schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:20:
wow, tis wel leuk, maar je bundel is maar 1 maand geldig, daarna zijn die belminuten weg, daarnaast betaal je met het 30 minuten abbo best veel:

Kosten:
Permaand: € 12,50
Binnen de bundel: € 0,42
SMS: € 0,23

Ik weet nog niet zo zeker of dit wel gratis is, 30 minuten is zeer weinig, en als je er overheen zit betaal je dus een vrij hoog tarief.

Ik blij met mn Orange 30, bundel blijft onbeperkt geldig en ook buiten de bundel zelfde tarieven :P daarnaast een phone erbij van 300 euro minstens, terwijl ik maar 360 euro betaal, als ik niet over de bundel ga :)
Je moet er ook niet mee (buiten de bundel) bellen ;)

• marteltor
dat sim kaartje is natuurlijk voor in de collectie in de kast... :P

Verwijderd

hmm interessant :)

maar het zit hem in het downgraden, het addertje is dat, als ze ineens bij debitel bedenken dat dit niet meer kan, dat je met een duur abbo van 15/maand zit :s

Overgens .. over de 2 home cinema sets: welke is het beste ? (heb d'r geen verstand van!)

• Martijn
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:42:
hmm interessant :)

maar het zit hem in het downgraden, het addertje is dat, als ze ineens bij debitel bedenken dat dit niet meer kan, dat je met een duur abbo van 15/maand zit :s

Overgens .. over de 2 home cinema sets: welke is het beste ? (heb d'r geen verstand van!)
Zeker de FINLUX, DTS support + meer vermogen per speaker. Daarbij ziet de set er kwalitatief stuk beter uit...

Verwijderd

Net eventjes gebeld, het downgraden van 3 stappen kost in dit geval idd 50 euro omdat 210 en 150 in dezelvde "catagorie" zitten en die stap dus kostenloos is. kortom.. het lijkt mij redelijk okay behoudens het gevaar dat debitel binnen nu en 3 maanden het omlaag migreren een schop geeft! Maja.. wat is daar nou de kans op O-) en indien ze dat doen blijft het voor "bestaande" klanten waarschijnlijk toch hetzelvde.

en natuurlijk niet vergeten op te zeggen (wat je voor de veiligheid natuurlijk al na iets van 1 jaar kan doen als je je abbo toch niet gebruikt).

Iemand hier enig idee hoeveel abbo's je bij 1 provider mag hebben? en hoeveel bij alle providers gezamelijk in totaal? (ik heb namelijk al een vodafone en een orange abbo, en wil er graag nog 2 van deze dingetjes bij :> )

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 15:34 ]

Verwijderd

Kun je die abo's na die 4 maanden niet afkopen?

Dan ben je tenminste gelijk van die abonnementen af als je ze toch niet gebruikt.

• Erik1
  • Niet online
Ik had ergens gehoord dat je wel in 1 keer het geld van de laatste maanden kunt overmaken en zo een soort "beltegoed" bij hen opbouwt en dus niet meer hoeft te betalen mits je tijdig opzegt.

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:26
Martijn schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:22:
[...]

Je moet er ook niet mee (buiten de bundel) bellen ;)
slimpie, probeer jij dat maar eens met 30 minuten :S das 10x bellen en je zit er over.

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:53:
Kun je die abo's na die 4 maanden niet afkopen?

Dan ben je tenminste gelijk van die abonnementen af als je ze toch niet gebruikt.
dat kan inderdaad, maar ik meen me te herrineren dat ik wel eens bij een cashback actie heb gezien dat de cashback (misschien alleen van die bepaalde actie) vervalt indien het abbonement te snel vervalt. Het lijkt me onnodig risico nemen :)

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Nou, die van mij is op de bus. Ik heb gekozen voor de Finlux DVD Home Cinema Set.

En nou maar afwachten :)

Ik ga er overigens niet mee bellen, die simkaart bewaar ik wel ergens op een veilig plekje en m'n opzegging gaat vrij vlot de deur uit :P

• Martijn
NoepZor schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:23:
[...]

slimpie, probeer jij dat maar eens met 30 minuten :S das 10x bellen en je zit er over.
nee, jij bent slim |:( Ik bedoel ermee te zeggen dat je die sim helemaal niet moet gebruiken, maar gewoon voor het toestel of ander apparaat moet gaan...

• Erik1
  • Niet online
De eerste 4 maanden krijg je dus 240 minuten, maar dat krijg ik dus nooit op. Heb al een 90 minuten abbo die ik gebruik, dus of ik deze ga gebruiken weet ik niet.

Verwijderd

Maar als je bijvoorbeeld een telefoon neemt. Krijg je dan garantie via debitel of via gratiz.nl. En is de echte provider dan vodafone?

En het is dan wel heel intressant om gewoon via typhone.nl een telfort abbonement van 5 euro per maand te nemen waarmee je 200 minuten mag bellen.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 16:50 ]

• Martijn
Gratiz.nl heeft hier helemaal niks mee te maken, die heeft alleen een link geplaatst op hun site... De provider is Debitel die het netwerk van Vodafone gebruikt... Garantie zal waarschijnlijk OF via gsmstunter of via debitel gaan, en in het uiterste geval via de leverancier van de foon...

• Erik1
  • Niet online
Telefoongarantie gaat niet via Debitel, maar via GSMStunter en als dat niet gaat via de fabrikant.

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Misschien kan ik ook wel van deze actie gebruikmaken. Ik heb ook nog wel een rekening over.

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 15:22
En je mag je abbo dus voor die 2 jaar afzeggen? het wordt niet autmatisch een jaar (of twee jaar) verlengd?

Ik vraag me af wanneer je dat abbo dan moet opzeggen en hoe?

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Bernaar schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:41:
En je mag je abbo dus voor die 2 jaar afzeggen? het wordt niet autmatisch een jaar (of twee jaar) verlengd?

Ik vraag me af wanneer je dat abbo dan moet opzeggen en hoe?
Je kan toch ook zelf ff op de site van Debitel kijken. Daar staat precies hoe je moet opzeggen. Uiteraard kan je die brief al veel eerder sturen, mits je erin zet dat je per 1-12-2006 wilt opzeggen (zoiets).

Als je niets doet wordt ie wel automatisch met een jaar verlengd ja, en daar hopen ze op. Op die manier maken dit soort bedrijven winst. Ook gokken ze erop dat er een hoop mensen vergeten te downgraden.

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-10 22:17
1560/12 =65 belminuten per maand das niet veel, de rest moet je dan bij betalen zeker.

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Verwijderd

nee.. je moet alleen bij betalen als je te lui bent om het topic te lezen :z

• Erik1
  • Niet online
Je krijgt de eerste 4 maanden 240 minuten en de 20 daarna 30 minuten per maand. De rest moet je bijbetalen @ 29cpm.

• kaiiestan
  • Laatst online: 26-10 17:50
jeez dit lijkt gewoon te mooi om waar te zijn

gewoon een gratis product van 100/200 euro. als je tenmiste op tijd je abbo omzet en en opzegt

hondennamen.info Openscheermes.nl

• Erik1
  • Niet online
Klopt. Als heel veel mensen dit gaan doen zal debitel de downgrade mogelijkheid dan ook wel snel afschaffen, bij dit topic geldt dus juist niet "Vertelt het voort!" :P

Verwijderd

Ik heb de S300 maar besteld mijn huidige T28s valt half uit elkaar :9
Nu maar hopen dat het zo snel mogelijk binnen is. Want wij sturen het naar Gratiz en hij stuurd het weer door naar Debitel lijkt mij.

• pietje63
  • Laatst online: 10:23

pietje63

RTFM

Ik denk niet dat ze de downgrade mogelijkheid zomaar af kunnen schaffen en anders kan dat, vind ik, een gegronde reden zijn om het abonnement te verbreken en dan ben je nog goedkoper uit :).

Je kunt altijd heeel eerlijk zijn en daar kunnen ze niets tegen doen (zeg ik zonder de AV gelezen te hebben..).

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Verwijderd

nee.. je stuurt het direct naar debitel.. toch?

• pietje63

pietje63

RTFM

Nee, naar gsmstunter, zij regelen de actie. Gsm stunter kan echter zelf je abo aanmelden net zoals een belcompany dat kan, dus meestal heb je alles binnen een week binnen

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• Erik1
  • Niet online
Het probleem is dat de downgradepolicy niet in de AV beschreven staat. Het is echter wel zo dat op de debitel site het wel staat, en bij de telfort en KPN abo's staat duidelijk dat het niet kan (binnen je contractperiode)

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-11 19:03

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ik heb ff zitten kijken, een zeer leuke aanbieding, alleen:

30 min per maand (de laatste 20 maanden) dat is omgerekend 12,50 per maand. Als je er overheen zit moet je echt nogal veel betalen per minuut volgens deze tabel:

abonnement, binnen bundel, sms
30 € 12,50 € 0,42 € 0,23
90 € 20,- € 0,22 € 0,23
150 € 26,- € 0,17 € 0,23

42 cent per minuut dus.. wel 1 'gulden' per minuut! lijkt wel een sex lijn..;)

Verder neem ik er mooi een playstation bij, verkopen op marktplaats dat ding.

edit:
ik zit wat verkeerd te lezen, bellen binnen je bundel van 30 minuten kost €0,42. Kom je over je bundel heen dan:

- Tarieven voor gesprekken buiten de belbundel: € 0,29.

[ Voor 17% gewijzigd door DaOverclocker op 30-11-2004 19:09 ]

systeem specs

Verwijderd

pietje63 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:34:
Nee, naar gsmstunter, zij regelen de actie. Gsm stunter kan echter zelf je abo aanmelden net zoals een belcompany dat kan, dus meestal heb je alles binnen een week binnen
dat bedoelde ik ja :P even in de war ;)

en dat ze het niet in de AV hebben staan is geen probleem indien ze het ineens "verbieden" en dan zeggen dat het nooit in de av heeft gestaan kan je nog altijd ontbinden indien ze dit na jou aansluiting doen én jou er aan houden. Aangezien het een mondelinge toezegging is en indien ze hierin te kort schieten is dat net zo zwaar als tekort schieten in een schriftelijke toezegging (zoals AV).

Tja en dat je als je over je bundel belt zwaar veel betaald is logisch! ergens moeten toch al die playstations enzo van betaald worden? Mijn simmetje gaat gewoon mooi de kast in :+

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 19:17 ]

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Erik1 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:51:
Het probleem is dat de downgradepolicy niet in de AV beschreven staat. Het is echter wel zo dat op de debitel site het wel staat, en bij de telfort en KPN abo's staat duidelijk dat het niet kan (binnen je contractperiode)
Daarom gaat mijn verzoek tot overstappen naar Debitel 30 abbo de deur uit zodra ik de spullen binnen heb. Met ingang van <insert date>. :)

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-11 19:40

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

* Tomba heeft ook eens rondgesnuffeld op de debitel site maar kan alleen iets vinden over een 'actie-abbonement' (http://www.debitel.nl/default.asp?id=102532&back=search) Kan iemand mij verwijzen naar een pagina waar staat dat je terug mag naar een 30 minuten abbonement ?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Verwijderd

kan ik nergens vinden nee, maar heb de helpdesk gebeld en daar wordt het mij gewoon verzekerd.

Verwijderd

Heeft er nog iemand een goed argument om deze actie voorbij te laten gaan? De enige die ik kan bedenken zijn:
Je kunt vergeten om terug te stappen naar debitel 30. Wat je veel geld kost.
Of je kunt vergeten om je abbonement na 2 jaar af te sluiten. Waardoor het met een jaar verlengd wordt.

Maar je kunt toch ver van tevoren een brief sturen waarin je meld dat je na 2 jaar wil stoppen.

Verder wil ik dan gaan voor de samsung s300 en dan 4 maanden flink bellen om dan als het nodig is over te stappen op een telfort abbonement van 5 euro voor 200 minuten.

• Erik1
  • Niet online
Padvinder schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:16:
[...]

Daarom gaat mijn verzoek tot overstappen naar Debitel 30 abbo de deur uit zodra ik de spullen binnen heb. Met ingang van <insert date>. :)
Zou wou ik het ook gaan doen, en zelfs de opzeggingsbrief gelijk de deur uit dat ik per die en die datum 2006 wil opzeggen :P

• bAm
  • Laatst online: 08:02

bAm

hoeveel van deze abo's zou je af kunnen sluiten })

• Padvinder

Padvinder

doet z&#039;n best

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:52:
kan ik nergens vinden nee, maar heb de helpdesk gebeld en daar wordt het mij gewoon verzekerd.
Ik heb ook de klantenservice gebeld (2x). Je kan gewoon terugstappen. Je moet in die dropdown op de debitelsite gewoon onder "al klant?" "Vodafone" selecteren. Vervolgens bij Veel gestelde Vragen kies je: "Overstappen naar een actie abonnement."

Ze noemen het een actieabonnement, maar je kan echt terugstappen naar debitel 30. En dat is dus 2 tredes en dus 2x25 euro = 50 euro :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/46343/full.png

Verwijderd

bAm schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:03:
hoeveel van deze abo's zou je af kunnen sluiten })
dat had ik idd ook al eerder gevraagd :/

ik zou gewoon maar wat opsturen (2 a 3 pp lijkt mij max).

Verwijderd

ik heb via de gsm stunter al 2 abonnementen met toestel gekocht. een Nokia 2300 met een kpn flexibel abbo en een ericsson 610 met een debitel 210 abo. beide na de cashback dus gratis. na 2 maand krijg je het volledige abonnements bedrag op je rekening gestort, zoals belooft. het enige waar je rekening mee moet houden is dat je na 3 maand je abo terugzet naar een goedkopere variant binnen de bundel. daar ik weinigbeller ben, voor mij een goede optie. ik ben ik zeer tevreden! ik bel gratis met een gratis toestel en mijn vrouw ook.

p.s.

vandaag heb ik het kpn flexibel abo teleofonisch gedowngraded naar de economy variant (ik had allround). over een maand moet mijn debitel abo terug van 210 naar 30. het eerste is gratis, de 2e kost 50 euro, maar deze zijn ook vergoed door de gsm stunter.

ergo: ik neem er nog een abonnementje bij met een gratis PS2 :-)

Verwijderd

Je moet een kopie van een bankafschrift meesturen. Weet iemand hoe recent die moet zijn. Als ik het aan het einde van woensdagmiddag op stuur red ik dat dan nog voor zaterdag 12 uur.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 20:12 ]

• Padvinder

Padvinder

doet z&#039;n best

Die van mij was van september. D'r staat nergens dat het een week oud mag zijn ofzo. :)

En woensdagmiddag opsturen (voor 1800 uur) is over het algemeen donderdag bezorgd, hooguit vrijdag. Dus dat red je wel :)

[ Voor 44% gewijzigd door Padvinder op 30-11-2004 20:19 ]

• pietje63

pietje63

RTFM

Heb net even getest met een oud debitel abo (moet ik nog 5 maanden hebben :+) en een terugzetten gaat heel simpel via de website. Dit is als je, je abo 12 maanden hebt gratis, dus dat kun je ook nog overwegen (je betaalt dan in totaal iets meer maar kunt ook 8 maanden extra bellen).

Ik twijfel tussen enkele opties, meerdere afsluiten vind ik toch een beetje eng..

Verwijderd

Ik heb net een nieuw vodafone abbonement, maar ik vind deze actie wel heel erg aantrekkelijk.

Ik zet die cashback denk ik op een oude rekening en hoppatee een beertender!!

Maar denken jullie dat ik nog een abbo kan afsluiten omdat ik net nieuwe vodafone heb, of wil dat niet?

• Erik1
  • Niet online
Dat bankafschrift gaat ze geloof ik om de koppeling tussen rekeningnr en adres, zoniet dan heb ik iets fout gedaan want ik heb het saldo enzo voorzien van een zwart balkje :P

• Padvinder

Padvinder

doet z&#039;n best

Erik1 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:23:
Dat bankafschrift gaat ze geloof ik om de koppeling tussen rekeningnr en adres, zoniet dan heb ik iets fout gedaan want ik heb het saldo enzo voorzien van een zwart balkje :P
Precies. Dat heb ik ook gedaan. Tis puur om te controleren of je niet één of ander nep rekeningnummer opgeeft.

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

En om te controleren of je bankrekening nog wel actief is natuurlijk.

Verwijderd

mag ook idd je saldo en betalingskenmerken doorstrepen. Het gaat hen alleen om de NAW gegevens, het rekeningnummer en of het actief is (vandaar niet ouder dan 2? maanden geloof ik)

Verwijderd

weet iemand hoe lang het ongeveer gaat duren voordat je die beertender hebt?

zou mooi zijn als ik zegmaar volgend weekend thuis kan tappen :9

NB: Ik heb geen bankafschriften meer door internetbankieren. Heb maar ff copy gemaakt van internetbankieren-venster met bij- en afschrijvingen. Zou dat goed zijn?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 21:26 ]

• Martijn
Padvinder schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:16:
[...]

Ik weet dus niet of DAT verstandig is, zo snel al... Misschien dat het dan allemaal een beetje opvalt... Je kunt pas officieel geloof ik na 3 maanden downgraden, dus misschien is het beter om ook dan pas de brief te sturen...? Niemand mee eens??

• Erik1
  • Niet online
Opzich maakt het vrij weinig uit dat het opvalt. Als iedereen massaal na 3 maanden downgrade valt het ook op. Het is gewoon een service die zij aanbieden dus het maakt ook niet uit als het opvalt. Ze zullen er ongetwijfeld verlies op maken als je het handig doet en er niet extra mee belt of sms't en tijdig opzegt, daarom kan het natuurlijk wel zo zijn dat ze het downgraden gaan afschaffen.

Verwijderd

Ik hoop van harte dat ze het downgraden afschaffen. Want dan zijn de voorwaarden veranderd en heb ik het recht om gratis weg te gaan. Dirk begint van winst te dromen maar zal zo vast wel door iemand uit de wolken worden getrokken.

• Erik1
  • Niet online
Klopt, over het downgraden staat namelijk niets in de AV dus ze kunnen het zomaar afschaffen zonder dat je kunt opzeggen.

• Martijn
Erik1 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:28:
Opzich maakt het vrij weinig uit dat het opvalt. Als iedereen massaal na 3 maanden downgrade valt het ook op. Het is gewoon een service die zij aanbieden dus het maakt ook niet uit als het opvalt. Ze zullen er ongetwijfeld verlies op maken als je het handig doet en er niet extra mee belt of sms't en tijdig opzegt, daarom kan het natuurlijk wel zo zijn dat ze het downgraden gaan afschaffen.
Jah, ok, maar dat afschaffen he, dat kan dan toch niet voor deze abos gelden? Kijk, als het afgeschaft wordt ga je voor 20 maanden x 20,- (verschil tussen 30 en 210) = 400 euro het schip in...

• Erik1
  • Niet online
Klopt, maar dan komen Gratiz.nl/GSMStunter hun belofte niet na en zijn zij aansprakelijk :)

Ik weet trouwens bijna zeker dat debitel het niet ineens in de komende weken gaat veranderen :z

[ Voor 36% gewijzigd door Erik1 op 30-11-2004 21:43 ]

Verwijderd

Erik1 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:42:
Klopt, maar dan komen Gratiz.nl/GSMStunter hun belofte niet na en zijn zij aansprakelijk :)

Ik weet trouwens bijna zeker dat debitel het niet ineens in de komende weken gaat veranderen :z
Kan je nou wel downgraden van debitel 210 naar debitel 30 of niet?
Word natuurlijk duur grapje als het niet kan, want dan kost de beertender €350 en dat is natuurlijk erg zonde. Bij kpn en vodafone weet ik iig wel dat het niet kan. Pas na 9 maanden bij een 1jarig abbo

Verwijderd

Waarom zouden ze. Er zijn heus niet zoveel mensen die van deze aanbieding gebruik maken. Volgens mij zijn er ook maar heel weinig mensen die weten van cashback akties.

En ik ben toch van mening dat je je contract op mag zeggen als ze het downgraden afschaffen. Het staat op de site dat het mogelijk is en daardoor ook voor mij een voorwaarde om een abbonement te nemen.

Als in een parkeergarage een bordje hangt "parkeren op eigen risico" wil dat heus niet zeggen dat zij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld.

• Erik1
  • Niet online
Je mag het contract niet opzeggen, je kunt wel de extra kosten op GSMStunter proberen te verhalen. Maar downgraden dat kan gewoon nog hoor :)

• bAm
  • Laatst online: 08:02

bAm

Martijn schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:52:
[...]

Zeker de FINLUX, DTS support + meer vermogen per speaker. Daarbij ziet de set er kwalitatief stuk beter uit...
Ik denk dat ik toch voor de jamo ga, deze heeft namelijk digital input (leuk voor de xbox) wat ik zo snel niet op de finlux terug kan vinden en ik betwijfel of je het verschil in dts en ac3 zult horen op de set.

[ Voor 9% gewijzigd door bAm op 30-11-2004 22:33 ]

• Martijn
Even iets anders, is het wel ZEKER dat er geen simlock op zit?? Onderaan de site op Gratiz.nl staat wel dat ie vrij is, maarja, of dat betrouwbaar is... Op gsmstunter kan ik het nergens vinden in ieder geval...

• Erik1
  • Niet online
ik heb ook de jamo besteld vanwege de digitale ingang :) (kan ik mooi op m'n moederbord aansluiten en m'n SBLive! kaartje eruit gooien)
Martijn schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:38:
Even iets anders, is het wel ZEKER dat er geen simlock op zit?? Onderaan de site op Gratiz.nl staat wel dat ie vrij is, maarja, of dat betrouwbaar is... Op gsmstunter kan ik het nergens vinden in ieder geval...
Toestellen bij een abonnement zijn vrijwel altijd simlockvrij, behalve toestellen als de Orange SPV of de T-Mobile SDA.

[ Voor 66% gewijzigd door Erik1 op 30-11-2004 22:40 ]

• Martijn
bAm schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:31:
[...]

Ik denk dat ik toch voor de jamo ga, deze heeft namelijk digital input (leuk voor de xbox) wat ik zo snel niet op de finlux terug kan vinden en ik betwijfel of je het verschil in dts en ac3 zult horen op de set.
Ik heb een Pioneer set en daarop is het verschil tussen AC3 en DTS dus wel degelijk te horen, maargoed, op zo'n goedkoop setje weet ik het ook niet ;)

Verwijderd

Toch nog een vraagje voor de zekerheid.
Als ik het goed begrijp krijg je van gsmtuner 365 euro na 2 maanden. Maar als ze dit nou niet doen? Krijg je nog een soort van overeenkomst dat ze verplict zijn 365 euro aan jou te betalen?
Ik begrijp dat Debitel geld geeft aan gsmtuner voor sponsering, maar als ze zoveel weggeven moet toch zo'n bedrijf ooit failliet gaan, of krijgen ze dat terug door klanten die over de belminuten heen gaan en abbo vergeten te downgraden/afzeggen?

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-11 19:03

DaOverclocker

Overclocker for life...

Is je beltegoed bij vodafone ook langer geldig als een maand? Anders moet je de 1e 3 maanden vet veel bellen :S

systeem specs

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
let me get this straight:
- ik vraag het aan
- ik krijg mijn telefoon binnen en stuur meteen een brief op dat ik mijn abbo wil onzetten naar een 30 abbonnement
- ik bel er in totaal 2 jaar mee en zeg ook voortijdig mijn abbonnement op

is t dat ?

• Erik1
  • Niet online
Je kunt je belminuten niet meenemen nee, dus je hebt de eerste 4 maanden 240 minuten :P

Dat je dat niet op kunt krijgen maakt niets uit, het is toch gratis :D

GSMStunter zal er niet failliet van gaan, ze krijgen meer van debitel dan dat ze aan de klant geven. Dat zal denk ik niet zo veel meer zijn maar als er veel mensen bestellen maken ze zat winst.

GSMStunter verdient trouwens ook niet als je vergeet op te zeggen of meer belt, daar verdient alleen debitel aan.

• Erik1
  • Niet online
MuSeLive schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:20:
let me get this straight:
- ik vraag het aan
- ik krijg mijn telefoon binnen en stuur meteen een brief op dat ik mijn abbo wil onzetten naar een 30 abbonnement
- ik bel er in totaal 2 jaar mee en zeg ook voortijdig mijn abbonnement op

is t dat ?
jup, wel in de brief zetten dat je na 4 maanden wilt omzetten en in je opzeggingsbrief dat je per (datum einde contract) wilt opzeggen.

Om een schriftelijke bevestinging vragen en/of aangetekend verzenden kan handig zijn als er iets mis gaat/een conflict ontstaat

Verwijderd

Nee ik bedoel gaat Debitel niet failliet, want hun betalen door deze actie ontzettend veel aan GSMTuner.

En die gasten van GSMTuner worden zo slapend rijk :+

• Martijn
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:23:
Nee ik bedoel gaat Debitel niet failliet, want hun betalen door deze actie ontzettend veel aan GSMTuner.

En die gasten van GSMTuner worden zo slapend rijk :+
Dat is het DROOM scenario >:) In dat geval zijn we allemaal van het abo af ;)
Wel pas na 2 maanden aub, dan hebben we allemaal het geld binnen :P
Pagina: 1 2 3 4 Laatste