Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Gratis Debitel/Vodafone abonnement + gratis tel./iets anders

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 785 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Denk niet dat debitel hierdoor failliet gaat, een paarhonderd mensen die via internet dit afsluiten waarvan ook nog eens 5% hier en daar wat dingen vergeet. Tegenover duizenden klanten waar ze (al dan niet veel) aan verdienen :z

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
wat een luxe probleem: de ps2 of toch de beertender })

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

[quote]Martijn schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:34:
[...]

ZIE CORRECTIE LATER...

[ Voor 67% gewijzigd door Pannenkoekkie op 30-11-2004 23:58 . Reden: Check next reply ]

• Erik1
  • Niet online
Ik zou gewoon PC Spellen spelen en bier uit een krat drinken, en dan een van de andere mooie dingen uitzoeken ;)
Pannenkoekkie schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:32:
[...]

Nou... In de algemene voorwaarden van Debitel staat dat een downgrade mag. Als ze ineens (na aansluiting) die gaan aanpassen, maak je juist dikke winst, omdat je dan meteen kan opzeggen (Iedere aanpassing in de AV is een reden om op te zeggen)
Alleen jammer dat de downgradepolicy niet in de AV staat ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Erik1 op 30-11-2004 23:34 ]

• Erik1
  • Niet online
oeps, dubbelpost |:(

[ Voor 95% gewijzigd door Erik1 op 30-11-2004 23:34 ]

• MuSeLive
  • Niet online
ik vind het toch eng, stel dat ik dadelijk aan zon duur abbonnement vast zit :/

[ Voor 3% gewijzigd door MuSeLive op 30-11-2004 23:34 ]

Verwijderd

Waar heb je dat gevonden in de algemene voorwaarden dan want ik zie het niet staan. Ik ga mijn contract morgen op de post doen. Omdat ik er vanuit ga dat ik kan downgraden. Kan me echt niet voorstellen dat debitel dat gaat veranderen omdat er een paar zijn die downgraden. Het is toch een service om klanten te winnen.

Wanneer mensen gaan downgraden kunnen zij die brieven dan hier posten zodat het voor iedereen wat makkelijker is.

• Erik1
  • Niet online
De enige manier waarmee dat als je een beetje oplet wat je doet zou kunnen gebeuren is dat ze het downgraden afschaffen. Als je dat gelijk regelt als je de SIM ontvangen hebt is er verder niets aan de hand, als je het later doet en ze blijken het toevallig afgeschaft te hebben kun je altijd nog de kosten op GSMStunter/Gratiz.nl proberen te verhalen omdat die valse beloften hebben gedaan.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Precies.
Zelf ga ik voor de PS2, kan ik ook GTA san andreas gaan spelen :P

39

• MuSeLive
  • Niet online
denk dat ik het morgen dan toch maar ga doen, Erik1 wat voor telefoon en gadget pak jij ?

• Erik1
  • Niet online
Geen telefoon, heb zelf al 3 simlockvrije GSM's :P

Ik neem de Jamo DVD/Receiver + Speakers. Mooi setje met digitale ingang voor bij m'n PC :) (had ik trouwens in dit topic al 2 keer gezegd :+)

• Exar
  • Laatst online: 09:55
Wat moet je op het contract onder diensten en verkeersgegevens invullen?
Die diensten kosten allemaal wel geld zeker? Moet ik wel 'geen gidsvermelding aankruisen? Of juist ook niet?
En specificatie kosten?
En als ik geen toestemming geef mijn gegevens voor marktonderzoek te gebruiken dan weigeren ze me zeker? Iemand een idee?

Edit: ik neem de Nokia 3100 trouwens... tenzij iemand me dat afraadt natuurlijk (ben beetje noob op dit gebied ;))

[ Voor 16% gewijzigd door Exar op 30-11-2004 23:47 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• MuSeLive
  • Niet online
nog één vraagje :>
je kan dus of een nieuwe telefoon aanvragen óf een telefoon die je al hebt met dat abbonnement nemen en een gadget erbij ?

• Erik1
  • Niet online
Nokia 3100 zal best een leuk toestel zijn, vind em alleen niet mooi :P

Op het contract heb ik verder niets extra's ingevuld behalve Nee gekozen bij dat marktonderzoek ding.
MuSeLive schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:49:
nog één vraagje :>
je kan dus of een nieuwe telefoon aanvragen óf een telefoon die je al hebt met dat abbonnement nemen en een gadget erbij ?
Jup. Je kunt ook een Gadget nemen en de sim gewoon bewaren zonder telefoon, maar dan kun je er natuurlijk niet mee bellen.

[ Voor 53% gewijzigd door Erik1 op 30-11-2004 23:50 ]

• Pannenkoekkie

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Volgens Artikel 4 lid d van de algemene voorwaarden:
Indien aan een Abonnement een actie is gekoppeld, geld deze actie en eventueel gekoppelde actiekorting alleen gedurende de actieperiode en niet gedurende eventuele voortzetting van het Abonnement, tenzij schriftelijk anders overeengekomen. Tevens vervalt deze actie en eventueel daaraan gekoppelde actiekorting indien het Abonnement word gewijzigd of voor het einde van de overeengekomen contractduur wordt beëndingt.

Hieruit kan ik opmaken dat:
- Als je na 3 of 4 maanden van het contract (van 24) overstapt naar een lager abbonnement de korting die je van Debitel krijgt vervalt. Sterker nog downgraden geeft Debitel het recht alle gegeven korting (aansluitkosten/half abbo-geld) terug te eisen

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-11 19:03

DaOverclocker

Overclocker for life...

dus?

systeem specs

• Erik1
  • Niet online
Nee, het komt erop neer dat je 4 maanden 50% korting krijgt dus 16,25 ipv 32,50 betaalt, en na 3 maanden kun je downgraden. Als je downgrade dan vervalt de korting voor de 4e maand en betaal je geen 6,25 maar gewoon 12,50 voor 30 minuten. Als je na 4 maand pas downgrade heb je gewoon 4 maanden korting op 210 minuten (en je krijgt er 30 bij).

Volgens de berekening op Gratiz.nl downgrade je na de 4e maand. Je kunt dus ook al na de 3e maand downgraden en daarmee heb je dus uiteindelijk 16,25 - 12,50 = 3,75 winst maar je verliest dan wel 210 belminuten die maand en je hebt er dus maar 30 ipv 240.

• Pannenkoekkie

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Erik1 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 00:11:
Nee, het komt erop neer dat je 4 maanden 50% korting krijgt dus 16,25 ipv 32,50 betaalt, en na 3 maanden kun je downgraden. Als je downgrade dan vervalt de korting voor de 4e maand en betaal je geen 6,25 maar gewoon 12,50 voor 30 minuten. Als je na 4 maand pas downgrade heb je gewoon 4 maanden korting op 210 minuten (en je krijgt er 30 bij).

Volgens de berekening op Gratiz.nl downgrade je na de 4e maand. Je kunt dus ook al na de 3e maand downgraden en daarmee heb je dus uiteindelijk 16,25 - 12,50 = 3,75 winst maar je verliest dan wel 210 belminuten die maand en je hebt er dus maar 30 ipv 240.
Ze kunnen door deze voorwaarde ook de 16,25 die ze korting hebben gegeven (omdat zij dachten voor 2 jaar een abbo aan te gaan), terugeisen

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 12:09

Padvinder

doet z'n best

Ja, dat klopt. De korting vervalt, dus downgraden na 3 maanden (wat mag) is niet heel nuttig, behalve dat je 3,75 euro bespaart, want dan krijg je dus niet die 50% korting over de 4e maand.

Het is in theorie zo dat Debitel de korting zou kunnen terugvragen. Maar ik ga ervan uit dat ze dat niet doen. Gratiz.nl/GSMstunter.nl zal wel duidelijke afspraken hebben gemaakt met Debitel.

edit:
Doe 'ns niet zo snel reageren allemaal :P
Was dus een reactie op het bericht van Pannenkoekkie

[ Voor 16% gewijzigd door Padvinder op 01-12-2004 00:18 ]

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:23

pietje63

RTFM

Pannenkoekkie schreef op woensdag 01 december 2004 @ 00:03:
Volgens Artikel 4 lid d van de algemene voorwaarden:
Indien aan een Abonnement een actie is gekoppeld, geld deze actie en eventueel gekoppelde actiekorting alleen gedurende de actieperiode en niet gedurende eventuele voortzetting van het Abonnement, tenzij schriftelijk anders overeengekomen. Tevens vervalt deze actie en eventueel daaraan gekoppelde actiekorting indien het Abonnement word gewijzigd of voor het einde van de overeengekomen contractduur wordt beëndingt.

Hieruit kan ik opmaken dat:
- Als je na 3 of 4 maanden van het contract (van 24) overstapt naar een lager abbonnement de korting die je van Debitel krijgt vervalt. Sterker nog downgraden geeft Debitel het recht alle gegeven korting (aansluitkosten/half abbo-geld) terug te eisen
Dan heb jij geluk dat debitel dat geld niet aan jou geeft maar een gsmstunter... Volgens mij geldt dit meer als je een abo afsluit voor een lagere maandprijs en dat deze prijs dan na een jaar hoger wordt.

Ik vind het trouwens echt moeilijk:
Telefoon -> niet nodig ben wel tevreden met mijn t610
PS2 -> cool maar spellen zo duur, en modchip is ook weer zo'n gedoe + kost ook geld verder ben ik toch zo'n grote console fan
Beertender -> lachen maar aangezien het bier 2x zo duur is als kratjes niet echt een optie.. dan kan ik net zo goed naar mijn kroeg gaan
TV -> geen ruimte voor een 2e tv hier... verder is die ik heb prima
Home cinema -> Tja, dat blijft dan over.. ik heb GVD net een nieuwe dvd speler gekocht.. maarja zit momenteel zonder radio dus dat is weer prima.. Enige nadeel is dat ik geen zin heb om hier 6 boxen neer te zetten, mij teveel werk >:)

Zit ook te denken over http://www.gsmbox.nl/gsmb...e=Los%20Abonnement&id=118 dus gewoon 500€ cash, maar ken die site wat minder...

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• Erik1
  • Niet online
Padvinder schreef op woensdag 01 december 2004 @ 00:14:
Ja, dat klopt. De korting vervalt, dus downgraden na 3 maanden (wat mag) is niet heel nuttig, behalve dat je 3,75 euro bespaart, want dan krijg je dus niet die 50% korting over de 4e maand.

Het is in theorie zo dat Debitel de korting zou kunnen terugvragen. Maar ik ga ervan uit dat ze dat niet doen. Gratiz.nl/GSMstunter.nl zal wel duidelijke afspraken hebben gemaakt met Debitel.
Dat niet zo zeer, maar ze zullen wel goed uitgezocht hebben of er geen haken en ogen aanzitten. Zitten die er wel aan dan hebben ze een probleem :P

[ Voor 63% gewijzigd door Erik1 op 01-12-2004 00:18 ]

• pietje63

pietje63

RTFM

Padvinder schreef op woensdag 01 december 2004 @ 00:14:

Ik denk dat de afspraak is dat gsmstunter niet mag promo-en met het feit dat je kunt downgraden, want vroeger zetten ze wel dat soort dingen erbij, en nu staat dat alleen op gratiz.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• Erik1
  • Niet online
Zou ook kunnen, en gratiz heeft niets te maken met debitel dus zet het er wel bij...

• Pannenkoekkie

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Erik1 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:42:
Klopt, maar dan komen Gratiz.nl/GSMStunter hun belofte niet na en zijn zij aansprakelijk :)

Ik weet trouwens bijna zeker dat debitel het niet ineens in de komende weken gaat veranderen :z
Nope...

www.gratiz.nl -> klik op copyright...
Gratiz.nl Internet Diensten spant zich in om de informatie die zij aanbiedt op deze site zo volledig en nauwkeurig mogelijk te laten zijn, maar geeft terzake geen garanties.

Gratiz.nl Internet Diensten aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade ontstaan uit het bezoeken van deze site of uit het afgaan van informatie die op deze site wordt verstrekt.

• Erik1
  • Niet online
hmm, alleen GSMStunter dan, het stukje over downgraden staat dan wel niet op hun webspace maar de actie loopt wel via hen.

• Pannenkoekkie

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Erik1 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 00:58:
hmm, alleen GSMStunter dan, het stukje over downgraden staat dan wel niet op hun webspace maar de actie loopt wel via hen.
En dat is nu net het gedeelte waar deze hele discussie over gaat. Als blijkt dat het niet kan, ga je dus voor €450,00 de boot in. Je zal schriftelijk een bevestiging van of Debitel of Gratiz.nl moeten krijgen waarin zij verklaren dat dit mogelijk is.

• pietje63

pietje63

RTFM

Ik ga morgen gsm-stunter wel even bellen met de vraag over het downgraden (moet ze toch bellen om te vragen over banksfschrift of het erg is als het er een van april is ivm internet bankieren),

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11 15:59
als je toch wat minder risico wilt nemen, kun je bij gsmbox ook een 150 abo nemen. Dan verdien je 14 euro minder, maar je hoeft minder tredes te downgraden, en daardoor minder risico neem ik aan :) (en is ook aannemelijker voor de klantenservice, mochten ze moeilijk gaan doen)

• Pannenkoekkie

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

En ook bij Debitel website:
Hoewel de informatie op deze website met zorg is samengesteld en debitel Nederland BV deze informatie steeds actueel tracht te houden, kunnen aan deze website geen rechten ontleend worden. debitel Nederland BV stelt zich niet aansprakelijk voor foutief weergegeven gegevens onder mijn debitel. Lees voor gebruik van mijn debitel eerst de Aanvullende Voorwaarden die voor gebruik van mijn debitel gelden. debitel Nederland BV is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de websites waarnaar gelinkt wordt.

De rechten op het materiaal op deze website komen toe aan debitel Nederland BV of aan haar licentiegevers. Prijzen en voorwaarden kunnen aan verandering onderhevig zijn.

• Pannenkoekkie

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

pietje63 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 01:05:
Ik ga morgen gsm-stunter wel even bellen met de vraag over het downgraden (moet ze toch bellen om te vragen over banksfschrift of het erg is als het er een van april is ivm internet bankieren),
GSM Stunter zal claimen van niets te weten, er staat niets op hun site over downgraden.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11 15:59
probeer eerst gsmstunter maar eens aan de lijn te krijgen :D

• pietje63

pietje63

RTFM

Is het ten alle tijden mogelijk om je abonnenment te wijzigen? Ik ben van plan om een debitel/vodafone 210 abonnement te nemen, maar ik weet niet zeker of ik over een half jaar nog steeds zoveel bel als nu. Ik zit nu net op kamers en heb de afgelopen tijd erg veel gebeld, maar weet niet zeker of dat zo blijft.

Met vr groet,
Thomas
Heb ik zojuist ingevuld via contact op de debitel website.. eens kijken wat de reactie is (zodat ik/we iets zwart op wit hebben).

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

pietje63 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 01:17:
Heb ik zojuist ingevuld via contact op de debitel website.. eens kijken wat de reactie is (zodat ik/we iets zwart op wit hebben).
Mmm... dat kan wel even duren hoor, voordat je daar antwoord op hebt (ik spreek uit ervaring). En aangezien de actie maar tot a.s. zaterdag loopt... ik hoop voor je dat ze snel antwoorden.

Maar ik heb ook al gebeld met de klantenservice en het was geen probleem. Na 3 maanden mag je downgraden. :)

Verwijderd

ik snap jullie niet? als ze na 3 maanden zeggen "je kunt niet downgraden" stap je gewoon lekker naar telecomcommissie en naai je ze (eventueel collectief :p) Immers bij het afsluiten van DIT abbonement gelden geen speciale voorwaarden en is het dus net als ieder ander abbo.
Er is verscheidenen malen telefonisch bevestigd dat je kunt downgraden én het staat op de site.

Het maat echt geen ruk uit of het wel of niet in de AV staat, een mondelinge toezegging is net zo bindend.

offtopic:
jezus wat is die nieuwe layout ruk .. komt echt zwaar amaturistisch over :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 12:41 ]

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Ik ben ook van plan om zo'n abo te nemen, maar welke mobiel is nou beter, de Nokia 6100 of de Samsung S300???

• Erik1
  • Niet online
Ik zou de 6100 nemen maar das omdat ik niet zo'n Samsung fan ben.

Verwijderd

Ik zou de s300 nemen maar dat is omdat ik niet zo'n nokia fan ben.

Verwijderd

Als ik het contract invul en uitprint dan staan er nog enkele opties open. Moet ik die nog invullen of niet. Bij vervangende telefoonservice en verkeersgegevens.

Sorry voor dubbelpost

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 14:52 ]

Verwijderd

Denk dat ik misschien ook maar eens ga meedoen.
Ga dan denk ik voor de 6100 (ja, geen Samsung fan)
Durf denk ik geen tweede abbonnement te nemen in de hoop ook een gatis PS2 te krijgen. :X
Eerst dit maar eens proberen.

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik ben zelf van plan om voor de x460 van Samsung te gaan. Betaal je wel 49 + 12,50 verzendkosten maar dat heb ik er wel voor over. Toch ben ik ook nog een beetje huiverig met betrekking tot het downgraden, het is wel een risico wat je neemt natuurlijk.. :/

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• pietje63

pietje63

RTFM

Padvinder schreef op woensdag 01 december 2004 @ 01:24:
[...]

Mmm... dat kan wel even duren hoor, voordat je daar antwoord op hebt (ik spreek uit ervaring). En aangezien de actie maar tot a.s. zaterdag loopt... ik hoop voor je dat ze snel antwoorden.

Maar ik heb ook al gebeld met de klantenservice en het was geen probleem. Na 3 maanden mag je downgraden. :)
Je hebt gelijk, nog geen antwoord.. maar ik verwacht dat het wel komt en dan heb ik iig iets zwart op wit.

Weet iemand trouwens een goed alternatief voor bankafschriften? Ik heb nu 2 printscreens van internet bankieren en een kopie van mijn bankpas, zullen ze daar genoegen mee nemen? Bankpas doen ze meestal in de winkel ook...

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-11 22:19
pietje63 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:18:
[...]

Je hebt gelijk, nog geen antwoord.. maar ik verwacht dat het wel komt en dan heb ik iig iets zwart op wit.

Weet iemand trouwens een goed alternatief voor bankafschriften? Ik heb nu 2 printscreens van internet bankieren en een kopie van mijn bankpas, zullen ze daar genoegen mee nemen? Bankpas doen ze meestal in de winkel ook...
Nee, want op Internet staat je adres er niet bij... Het gaat ze niet om saldo gegevens maar juist als bewijs dat je een actieve rekening hebt EN dat je op het adres woont dat je opgeeft...

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-11 19:03

DaOverclocker

Overclocker for life...

hmzz shit mijn ID is niet meer geldig zou ik er dan geen een krijgen? Ik moet ook de datum invullen van tot wanneer ie geldig is. Kan er ook proberen jaar bij op te drukken?!. Als ik invul juni 2004 komt ie misschien wel niet eens door de computer heen daar.:S

systeem specs

• Erik1
  • Niet online
Denk dat je het meeste kans hebt als je gewoon de goede datum invult, juni 2004 dus. Misschien letten ze er niet eens op.

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Ik heb net met Debitel gebeld en nadat de medewerker van de klantenservice een paar momentjes genomen had om de voorwaarden door te nemen kon ze mij vertellen dat dit niet in de voorwaarden vermeldt stond. Dit zei ze niet letterlijk, maar omdat ze er zo lang omheen draaide kon ik dit er wel uit opmaken. Ik denk dat ik toch het risico maar neem, afgaande op de goede reactie van GSMstunter.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:25:
Als ik het contract invul en uitprint dan staan er nog enkele opties open. Moet ik die nog invullen of niet. Bij vervangende telefoonservice en verkeersgegevens.
Iemand hier antwoord op?

• Erik1
  • Niet online
Ik heb er iig niets ingevult :)

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Ik heb gewoon ingevuld wat ik wil. Dus geen vermelding in die gids, geen vervangende telefoonservice (heb immers geen telefoon gekozen) en geen specificatie op m'n rekening.

Ik neem aan dat dat geen probleem is :)

• Martijn
Ik heb nog even een scenario.

Je sluit het abo af, krijgt de telefoon of tv binnen. Dan ga je debitel brieven sturen om het downgraden en op te zeggen... Zeggen zij dan niet van, ja hallo, dan vervallen de actiekortingen, dus die cashback kun je op je buik schrijven...

Als zo iets mocht gebeuren, vormen we dan als GoT een front?? ;)

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:14
Van de website
Ik heb al een abonnement bij debitel. Mag ik naar een actie-abonnement van debitel overstappen?

De abonnementen zijn ingedeeld in vier tredes (abonnementsniveaus): 1, 2, 3 en 4. Indien u wilt wisselen naar een hoger abonnement, dan betaalt u hiervoor niets extra’s. Wilt u wisselen naar een lager abonnement, dan kost dat u € 25.- per trede. De lopende actiekortingen komen te vervallen. De kosten zullen bij uw volgende factuur automatisch worden geïncasseerd.
downgraden kan dus voor 25 euro per stap.

[ Voor 88% gewijzigd door PROnline op 02-12-2004 13:11 ]

• Martijn
PROnline schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:10:
Van de website

[De lopende actiekortingen komen te vervallen.]

Jah, ok, maargoed, kan het niet zijn dat ze die cashback als lopende actiekorting zien?

Verwijderd

Martijn schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:49:
Ik heb nog even een scenario.

Je sluit het abo af, krijgt de telefoon of tv binnen. Dan ga je debitel brieven sturen om het downgraden en op te zeggen... Zeggen zij dan niet van, ja hallo, dan vervallen de actiekortingen, dus die cashback kun je op je buik schrijven...

Als zo iets mocht gebeuren, vormen we dan als GoT een front?? ;)
Die cashback heeft niets met debitel te maken. Zij geven bijvoorbeeld 400 euro aan gsmstunters en gsmstunters geeft daar weer een deel van aan jou. En over de laatste geldstroom heeft debitel niks te zeggen. En je kunt pas na 3 maanden downgraden en je krijgt na 2 maanden je geld. Gsmstunters kan dat echt niet terugeisen. En die actiekortingen daarmee doelen ze op die eerste 4 maanden voor de helft van de prijs. Dus als je downgrade dan krijg je geen korting meer.

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Geachte hr/mw van der Bol,

Bedankt voor uw bestelling!

Bij deze laten we u weten dat wij uw aanvraag ontvangen hebben.

De aanvraag wordt met de volgende gegevens verwerkt:

Toestel: Finlux HCS-3015

Contract: Vodafone 210

Deze zal nu door Debitel in behandeling genomen worden.

Zodra u door Debitel aangesloten bent ontvangt u van ons nog een bevestiging, en wordt uw bestelling zo snel mogelijk verstuurd.

Bij opmerkingen en/of vragen kunt u mailen naar aanvragen@gsmstunter.nl

Met vriendelijke groet,

GSMstunter
:)

Verwijderd

@ padvinder, wanneer had je je brief verstuurd?

en nog een vraagje het "Legitimatienummer" van je paspoort, welk nummer is dat?
Het documentsnummer, of het persoonsnummer? Onderaan staat ook nog een hele rij cijfers.. welke moet ik hebben? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 13:59 ]

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:56:
@ padvinder, wanneer had je je brief verstuurd?

en nog een vraagje het "Legitimatienummer" van je paspoort, welk nummer is dat?
Het documentsnummer, of het persoonsnummer? Onderaan staat ook nog een hele rij cijfers.. welke moet ik hebben? :)
Ik heb mijn brief dinsdag op de bus gedaan :)

Nummer van je paspoort is het nummer dat rechtsboven staat, het paspoort nummer dus (da's hetzelfde als dat nummer dat er met laser uit is gesneden).
PROnline schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:10:
Van de website

[...]

Je quote het verkeerde stukje. De vodafone abonnementen kennen namelijk maar 3 tredes. Anders zou je 75 euro kwijt zijn voor downgraden.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/46461/full.png

Verwijderd

ah okay.. ik ga em vanmiddag (voor de leging :P) op de bus doen! ik hoop echt dat ze hem nog optijd binnen hebben :S

Verwijderd

Ik hoop met je mee want ik heb hem vanochtend op de bus gedaan. Maar ik las op de TPG site dat 95% van de post de volgende dag wordt bezorgd. Dus ik maak me niet zo'n zorgen.

Maar kan ik nu meteen als ik mijn sim kaart heb een brief sturen waarmee ik zeg dat ik na 3 maanden wil downgraden. Heeft iemand misschien een voorbeeld van zo'n brief?

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:14:
Ik hoop met je mee want ik heb hem vanochtend op de bus gedaan. Maar ik las op de TPG site dat 95% van de post de volgende dag wordt bezorgd. Dus ik maak me niet zo'n zorgen.

Maar kan ik nu meteen als ik mijn sim kaart heb een brief sturen waarmee ik zeg dat ik na 3 maanden wil downgraden. Heeft iemand misschien een voorbeeld van zo'n brief?
Proest :D

Je kan toch wel iets bedenken :?

Maar ach:
<insert jouw NAW gegevens>

<insert plaats, datum>

<insert adres debitel klantenservice>

Onderwerp: Wisselen naar lagere abonnementsvorm (oid)

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb bij U een Debitel-Vodafone 210 abonnement. Volgens uw website mag ik na 3 maanden veranderen van abonnementsvorm. Dat doe ik bij deze.

Ik wil met ingang van <insert datum> graag overstappen naar een Debitel-Vodafone 30 abonnement.

Mijn telefoonnummer is: 06-xxxxxxxx

Ik ga er van uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

<insert handtekening>

Dirk Roos

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:14:

mjah.. gelijk opzeggen/downgraden na 1 dag is wel vragen om problemen |:( .

wacht gewoon 2 maandjes met downgraden, gooi dan je sim in de kast en zeg na een jaar vroegtijdig op ofzo. Waarom zou je onnodig argwaan gaan wekken?

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

woei interessant.. maare wat vul ik in bij plaatsnaam bank? :P

edit: Ik zit bij de postbank

heb maar gegokt op Amsterdam :P Zal wel goed komen, dat is het enige wat er uit kwam bij google

[ Voor 56% gewijzigd door St@m op 02-12-2004 15:15 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Erik1
  • Niet online
Heb vandaag ook een mailtje gehad dat ze mijn aanvraag binnen hebben :)

Verwijderd

Plaatsnaam bank is niet zo heel moeilijk. Stel jezelf deze vraag: Als ik informatie van mijn bank moet hebben, naar welk filiaal ga ik dan en in welke plaats ligt deze?

• Padvinder

Padvinder

doet z&#039;n best

St@m schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:54:
woei interessant.. maare wat vul ik in bij plaatsnaam bank? :P

edit: Ik zit bij de postbank

heb maar gegokt op Amsterdam :P Zal wel goed komen, dat is het enige wat er uit kwam bij google
Ik heb gewoon Den Haag ingevuld, daar zit het postkantoor ook :P

Volgens mij boeit het niet, althans, bij mij is die plaatsnaam niet op het contract verschenen dat uit m'n printer kwam.

• kaiiestan
  • Laatst online: 26-10 17:50
ik kan op de site bijna geen aanvragen meer doen. Bij alle apparaten zegt ie dat het product niet is gevonden op niet meer leverbaar.

Alleen enkele telefoons zijn nog beschikbaar, hebbe julie daar ook last van?

hondennamen.info Openscheermes.nl

• Padvinder

Padvinder

doet z&#039;n best

Klopt. GSMstunter.nl heeft de actie weggehaald. Geen idee waarom. Helaas.
In verband met slechte levering van SIM kaarten door Debitel hebben wij deze actie voorlopig helaas stopgezet!
Dus.

[ Voor 47% gewijzigd door Padvinder op 02-12-2004 15:54 ]

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
inderdaad de actie staat erniet meer bij.
Enkele telefoons kan je nog wel kiezen, maar moet je eens kijken, staat een fixe prijs bij :r

Verwijderd

damn! balen.... ik heb gelukkig net nog 2 contractjes uitgeprint :*) moest er alleen nog 1 voor een ander doen.. dat gaat nu helaas niet meer :(

de verklaring staat er nu ook bij:
In verband met slechte levering van SIM kaarten door Debitel hebben wij deze actie voorlopig helaas stopgezet!
misschien even iemand bellen met gsmstunter?
Helaas zijn wij door drukte de komende dagen maar tot 12:00u telefonisch bereikbaar
:(

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 15:56 ]

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
JA idd ik heb em nu ook nog uitgeprint liggen. Zit nog steeds te twijfelen of ik het wel zou doen. Want om alleen klanten hiermee binnen te halen geloof ik niet, omdat iedereen toch eigenlijks dus niks betaald en het abonnenment na 2jaar meestal afsluit of op een andere laat overgaan.

En krijgt gsmstunter zoveel geld per abbo van 2 jaar, en sluizen ze alles weer door naar ons?
Tis en blijft een vreemde zaak. Net als dat Abbo van GSMstunter, vodafone 150belminuten voor 0,49€cent omgerekend per maand.

• Padvinder

Padvinder

doet z&#039;n best

ToFast schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:57:
JA idd ik heb em nu ook nog uitgeprint liggen. Zit nog steeds te twijfelen of ik het wel zou doen. Want om alleen klanten hiermee binnen te halen geloof ik niet, omdat iedereen toch eigenlijks dus niks betaald en het abonnenment na 2jaar meestal afsluit of op een andere laat overgaan.

En krijgt gsmstunter zoveel geld per abbo van 2 jaar, en sluizen ze alles weer door naar ons?
Tis en blijft een vreemde zaak. Net als dat Abbo van GSMstunter, vodafone 150belminuten voor 0,49€cent omgerekend per maand.
Tsja, je moet het zelf weten hoor :P

Maar er zijn zat positieve ervaringen te vinden op GoT met GSMstunter.nl. Het is echt waar en er zijn geen addertjes. Ze gokken er gewoon op dat iedereen zich laat verleiden door een leuke gadget en dan niet zijn abonnement verlaagd naar een Debitel 30. Dat staat namelijk niet vermeld op de site van GSMstunter.nl. Iedereen die dat vergeet betaalt toch een flinke smak geld aan Debitel. Tel uit je winst. Ook zijn er vast een paar mensen die klant blijven na die twee jaar. Klant == geld :P

Verwijderd

nee het principe is idd niets mis mee! ik heb zelf zo 2 (gratis) contracten! vodafone 300 (!) voor niets en een orange 30 voor niets! geheel zonder problemen.

ik heb ze even gemailed, ik heb mijn contractjes al opgestuurd.

Als ik reactie heb zal ik dit hier posten :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 16:04 ]

Verwijderd

Iemand die de beertender al in huis heeft?

Kreeg net wel onderstaand mailtje, maar heb zo zin in als ik hier thuis biertje kan tappen:

Geachte hr/mw ********,

Bij deze laten we u weten dat uw aanvraag ********door Debitel is aangsloten.
Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk naar u opsturen.

Toestel: Krups Beertender
SIM:***********
GSM nr:**********

Met vriendelijke groet,
GSMSTUNTER

Verwijderd

DE AANBIEDING IS NU NOG MOOIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DECEMBERACTIE
Nu bij aankoop van BeerTender de waarde van twee fustjes retour!

Koopt u tussen 15 november en 31 december 2004 een BeerTender tapsysteem? Dan krijgt u nu tijdelijk de aanschafprijs van twee fustjes naar keuze retour op uw bank- of girorekening.

Wat moet u doen?

· Koop tussen 15 november en 31 december 2004 een BeerTender tapsysteem en koop vervolgens bij uw slijter of supermarkt twee fustjes naar keuze
· Stuur (een kopie van) de bon van uw BeerTender en de bon van de fustjes samen met de antwoordkaart (ook verkrijgbaar in de winkel), in een ongefrankeerde envelop naar: BeerTender Decemberactie, Antwoordnummer 15620, 4780 VS Moerdijk
· U ontvangt dan uw aankoopbedrag van de twee fustjes retour op een bank- of girorekening
· Insturen kan tot 10 januari 2005
· U mag slechts éénmaal meedoen aan deze actie. De actie geldt alleen in Nederland

Verwijderd

de actie is tijdelijk gestopt zie ik

Verwijderd

w00t!

• Bernaar
  • Laatst online: 07-03 15:22
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:35:
de actie is tijdelijk gestopt zie ik
Denk je dat ze morgen weer verder gaan met de actie? Ik denk van niet helaas... :(

Kan iemand de contractjes niet even inscannen oid? Ik heb nog wel typ-ex liggen hier! >:)

[ Voor 58% gewijzigd door Bernaar op 02-12-2004 16:51 ]

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-11 20:45
http://www.gsmstunter.nl/...210&duration=2&action=527

Let op "voorlopig"

en ik was te laat :X

• pietje63

pietje63

RTFM

De vraag is of ze de eerder opgetuurde contracten nog wel kunnen voldoen... Zo niet blijven ze dan in gebreken en kan ik alsnog mijn home cinema set voor niets ontvangen :D?

DECEMBERACTIE
Nu bij aankoop van BeerTender de waarde van twee fustjes retour!
Eeh, wat is hier zo vele mooier aan?

Verwijderd

nou.. dat je misschien dus nog fustjes gratis kan krijgen :) (als ze je contract als "aankoopsbon" accepteren).

(en anders regel je toch gewoon een bonnetje bij een zaakje O-) )

overgens nog geen bericht terug van gsmstunter

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 17:38 ]

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

:o Heb hem vanmiddag op de bus gedaan. Hopelijk wordt hij nu nog geaccepteerd.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Padvinder

Padvinder

doet z&#039;n best

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:33:

· Stuur (een kopie van) de bon van uw BeerTender
Helaas heb je geen bon van je beertender :P

Jammer, toch duur bier ;)

• Erik1
  • Niet online
Bonnetje is denk ik niet moeilijk hoor, gewoon ff aan GSMStunter vragen ofzo?

Verwijderd

idd dat zei ik net ook al, en hoe moeilijk kan het zijn om ergens een vriendelijke slijter te vinden die jou gewoon een bonnetje van een beertender mee geeft!

• Padvinder

Padvinder

doet z&#039;n best

Erik1 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:40:
Bonnetje is denk ik niet moeilijk hoor, gewoon ff aan GSMStunter vragen ofzo?
LOL, je krijgt dat ding van Debitel. En die gaan je echt geen bonnetje sturen. Dat hebben zij ook niet namelijk. Die lui hebben gewoon een deal met Krups, 1000 beertenders afgenomen ofzo. Die hebben echt geen 1000 kassabonnen :P

• pietje63

pietje63

RTFM

Contract MOET worden geaccepteerd als aankoopbon, want dat is het... Net als wanneer je een telefoon daar had gekocht

Verwijderd

man... wat vervelend wilde dat ding eigenlijk gister afsluiten...

Weet iemand of ze (gsmstunter) te houden zijn aan wat ze deze week nog zeiden op de site? (dat het tot dit weekend af te sluiten zou zijn)...

Wil toch echt wel graag dat tv-tje hebben...

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:49:

Weet iemand of ze (gsmstunter) te houden zijn aan wat ze deze week nog zeiden op de site? (dat het tot dit weekend af te sluiten zou zijn)...
Nee lijkt me niet. Lijkt me ook nogal moeilijk te bewijzen dat jij al van plan was mee te doen aan de actie.

• Erik1
  • Niet online
Padvinder schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:43:
[...]

LOL, je krijgt dat ding van Debitel. En die gaan je echt geen bonnetje sturen. Dat hebben zij ook niet namelijk. Die lui hebben gewoon een deal met Krups, 1000 beertenders afgenomen ofzo. Die hebben echt geen 1000 kassabonnen :P
Je krijgt dat ding van GSMStunter. (Die weer veel geld van Debitel krijgt)

Als je GSMStunter een mailtje doet maken ze vast wel een mooi factuurtje ofzo. Misschien zit er zelfs al wel standaard 1 bij het pakketje. ;)

• Padvinder

Padvinder

doet z&#039;n best

Yeah! Die gasten werken snel! Ik ben nu al aangesloten! 8)
Geachte hr/mw van der Bol,

Bij deze laten we u weten dat uw aanvraag ******* door Debitel is aangsloten.

Toestel: Finlux HCS-3015
SIM:*********
GSM nr:***********

Met vriendelijke groet,
GSMSTUNTER
_o_

• Erik1
  • Niet online
Ik ook, maar dan om 19:37 :P

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:19
Ik heb m gewoon via Gratiz, maar dat is dus ook GSMStunter, ben benieuwd wanneer ik er van hoor.. Dan kan ik lekker op m'n PS2 van 25 eurie gaan spelen :P

Verwijderd

nou ik heb bericht terug van gsmstunter:
Uw aanvraag was voor deze tijd al binnen dus hij wordt gewoon in behandeling
genomen.
Hoewel in mijn geval het contract waarschijnlijk nog niet bij hun binnen was, maar wel al op de post was ..

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 20:47 ]

Verwijderd

als de actie weer opengaat, de nokia 3100 heb ik al thuis en is nogal rose :> , nogal erg rose O+ . Als je daarmee kunt leven is het een prima ding, en ik bel toch niet meer dan 30 minuten per maand.

• Banzi
  • Laatst online: 10-11 10:38
Lekker balen... Gister die zooi op de fax gedaan... Kom ik vandaag weer thuis, ligt er een bericht in de fax dat het faxen niet gelukt is (hij probeert het eerst een aantal keren)... Was ik een nrtje vergeten in het faxnr... Toch nog maar een keer op de fax gedaan, hopend dat deze nog geaccepteerd wordt...

Hoe lang duurde het bij jullie tussen versturen en ontvangstbevestiging?

Ik zag, ik nam en ik kwam...

Verwijderd

Thursday, December 2, 2004 6:54 PM
Geachte hr/mw ******,

Bij deze laten we u weten dat uw aanvraag ***** door Debitel is aangsloten.

Toestel: Samsung SGH-S300
SIM:*********
GSM nr:06-*******

Niemand opgevallen dat er aangsloten staat, dus of het daadwerkelijk aangesloten is :z

Verwijderd

de link op gratiz.nl is ook weg; het lijkt mij onwaarschijnlijk dat de actie nog hervat wordt!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Inderdaad. Ik denk (hoop :P) dat ze alles wat nu binnenkomt nog afhandelen en datdaarmee de actie afgesloten is. Voglens mij kan je ook geen fraude plegen met contracten aangezien er een soort BARcode op de contracten staat.

Verwijderd

jah.. ik heb er gelukkig 2 kunnen versturen :) 1tje voor een ander kon ik niet meer uit printen :|

Als er mensen zijn die gister nog het contract op de post hebben gedaan en een reactie hebben gekregen dat ze aangesloten zijn/zullen worden, willen die het dan even posten?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 07:52 ]

• Erik1
  • Niet online
Ik denk dat alles wat je op de post doet nog wel overkomt, ze willen alleen geen nieuwe bestellingen meer...

Verwijderd

Ik heb nu net een brief gekregen van debitel dat ik ben aangesloten.

Het zijn 5 a4-tjes en op het laatste a4-tje staat in groot lettertype zelfs:

Wijziging naar hoger abo: gratis
Wijziging naar lager abo ( na 3 maanden, er trede): €25,00

Dus dit gaat echt lukken _/-\o_

Nu wachten tot ik mn beertender in huus heb :D

Verwijderd

das mooi nieuws ! staat er op die 5 a4tjes ook nog iets wat je als beertender "bon" zou kunnen gebruiken (bij gratis beertender hoort natuurlijk ook gratis bier! Beetje man zorgt dat ie gratis tappen kan! :+ )

/me hoopt vandaag bericht te krijgen aangezien ik m'n contract gister verstuurd heb!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 11:48 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste