Staan jullie filters (in NFS2) wel precies hetzelfde, ik kan mij herinneren dat ik laatst op een lan ook iets dergelijks had en pas toe iedereen hetzelfde filter had konden we racen.tranztaz schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:01:
Ik kan dit nergens echt duidelijk vinden maar:
Mijn broertje en ik hebben allebei WiFi (puur voor multiplay/sharing) icm 2 nic's voor internet.
Nu heb ik het eindelijk voor elkaar dat ze elkaar kunnen zien en pingen.
Goed, ik dus naar NFS:UG2 en een lan-spel aanmaken, zo ver zo goed. In de lobby een game aanmaken, klaar. Ik dus wacht op mijn broertje. Nou, aangekomen bij het LAN-gedeelte, ziet hij mij staan. NFS ziet mij dus _WEL_ echter, drukt op continue en wil hij inloggen op de lobby, dan gebeurt er niks anders dan dat NFS probeert en probeert en probeert een verbinding te leggen. WAT doe ik fout? Moet ik eerst wachten tot hij ook in de lobby zit en dan pas een game maken of is dit nog een bug?
Op dit moment test ik via DxDiag de Directplay optie en dat werkt. Alleen zie ik bij mijn broertje beneden DirectPlay Serial Service erbij staan, terwijl ik dat niet heb. Heeft dat er misschien ook mee te maken?
Ik vind hem best strak, alleen zou ik voor een andere achterspoiler kiezen en een ander kleurtje ... vin dit een vies kleurtje

Verder strak bakkie hoor ...
Verwijderd
Mijn auto van de voor en achterkant.

en

en

[ Voor 3% gewijzigd door Fuelke op 15-12-2004 09:51 . Reden: Images resizen! ]
Tja, hij zit mij wel in het LAN-scherm staan, maar hij maakt gewoon geen contact met de lobby. Het lijkt mij niks met filters te maken te hebben...Pin0 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:51:
[...]
Staan jullie filters (in NFS2) wel precies hetzelfde, ik kan mij herinneren dat ik laatst op een lan ook iets dergelijks had en pas toe iedereen hetzelfde filter had konden we racen.
Update: heeft het ook niet. Andere LAN-games (lees: andere spellen, spellen LANG voor WiFi zelfs) werken prima met WiFi. Ik hou het maar op een serieuze BUG.
[ Voor 16% gewijzigd door SkyStreaker op 14-12-2004 19:09 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Woei mijn simpele doch zeer effectieve bak

Houd het liever allemaal een beetje subtiel
, jullie mening over dit bakkie?

Houd het liever allemaal een beetje subtiel
[ Voor 20% gewijzigd door TomSmit82 op 15-12-2004 12:48 ]
http://img146.exs.cx/img146/4861/close7hh.png
wow, dit was wel erg close met mn street-x
Voortaan iets kleinere plaatjes gebruiken, deze is meer dan 800 kb
wow, dit was wel erg close met mn street-x
Voortaan iets kleinere plaatjes gebruiken, deze is meer dan 800 kb
[ Voor 47% gewijzigd door Fuelke op 16-12-2004 11:07 ]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Ik heb nu ik hem uitgespeeld heb lekker auto's zitten tunen in de quickrace stand. En ik moet zeggen dat ik op het circuit het beste met die 106 kan rijden, vooral het testcircuit. Ik ben ongeveer 4 seconden sneller met dat ding in vergelijk met een achterwiel aandrijver :D:D
De laatste en mijn nieuwste is de 350Z en ik vind zo simpel mogelijk heel vaak heel mooi zo ook nu. Misschien moet er alleen nog een zwarte achtervleugel op.
De laatste en mijn nieuwste is de 350Z en ik vind zo simpel mogelijk heel vaak heel mooi zo ook nu. Misschien moet er alleen nog een zwarte achtervleugel op.
[ Voor 36% gewijzigd door Crash op 15-12-2004 18:28 ]
Gave auto'sjoostingh schreef op woensdag 15 december 2004 @ 09:10:
Ik heb nu ik hem uitgespeeld heb lekker auto's zitten tunen in de quickrace stand. En ik moet zeggen dat ik op het circuit het beste met die 106 kan rijden, vooral het testcircuit. Ik ben ongeveer 4 seconden sneller met dat ding in vergelijk met een achterwiel aandrijver :D:D
Normale race auto:
[afbeelding]
Quickrace auto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit:
Is er trouwens niemand die met een Nissan Sentra R-Spec rijd?
[ Voor 6% gewijzigd door JanW op 15-12-2004 10:43 ]
ja jij.. wanneer krijgen we die pic ervan nouEp0ss schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:42:
[...]
Gave auto's![]()
, behalve die tt, lijkt net een schildpad met wielen en witte reet
Edit:
Is er trouwens niemand die met een Nissan Sentra R-Spec rijd?
die had je ons beloofd
of heb ik iets gemist ?
[ Voor 9% gewijzigd door RMB op 15-12-2004 10:48 ]
Hoe verneuk ik een SkyLine 
http://members.lycos.nl/joostingh/NFS/nfsu2023%20copy.jpg
Hoewel ik ergere auto's heb gezien vond ik deze erg zielig voor die auto... en dan ben ik niet eens zo'n SkyLine/2f2F kiddie ....

Hoewel ik ergere auto's heb gezien vond ik deze erg zielig voor die auto... en dan ben ik niet eens zo'n SkyLine/2f2F kiddie ....
[ Voor 43% gewijzigd door nero355 op 15-12-2004 12:10 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ja die skyline heb je behoorlijk geruineerd ... die 106 van je daarentegen vind ik gaaf ! Echt zo'n bommetje op wielenjoostingh schreef op woensdag 15 december 2004 @ 09:10:
Normale race auto:
[afbeelding]
Quickrace auto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, haha, niks gemist, ik ben gewoon een beetje laat met t posten van mijn auto. Kvergeet t de hele tijd en zo, dus daarom, maar ik heb dan wel weer de tijd om te zorgen dat ie nog vetter word. Alleen zit ik pas bij 5 * rank. dus veel kun je er nie van verw88 maa k doe mijn bestRMB schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:47:
[...]
ja jij.. wanneer krijgen we die pic ervan nou?
die had je ons beloofd
of heb ik iets gemist ?
Zeg heren... Ik rij nou al weer een tijdje met die MX5, maar ik wil die Golf flink tunen. Wanneer kan ik die Golf nou gaan halen? (Voor ik al mijn geld en spullen in die MX5 prop..)
vrij laat pas.
iig na de tt
iig na de tt

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Golf is er vanaf het begin toch of ben ik nu gek ?UltraSub schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:03:
Zeg heren... Ik rij nou al weer een tijdje met die MX5, maar ik wil die Golf flink tunen. Wanneer kan ik die Golf nou gaan halen? (Voor ik al mijn geld en spullen in die MX5 prop..)
Ik heb de amerikaanse versie. En ik kreeg de golf pas bij level 4 geloof ik. In iedergeval niet bij het begin.Bertuss schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:48:
[...]
Golf is er vanaf het begin toch of ben ik nu gek ?
Verwijderd
Waarschijnlijk al een keer voorbijgekomen maar die Corsa zit zeker niet in de Amerikaanse versie?
Nope.Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 17:05:
Waarschijnlijk al een keer voorbijgekomen maar die Corsa zit zeker niet in de Amerikaanse versie?
Zijn er ook anderen die LAN-problemen hebben?
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Helemaal mee eens.nero355 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:09:
Hoe verneuk ik een SkyLine
De 106 is trouwens perfect voor cornering.
Grote voorsprongen op de rest in Street X.
Hoeveel mensen hier spelen trouwens met een beetje stuurtje?
Mijn niet volledig getunde auto
't heeft even geduurd maar dan staat ie er ook eindelijk.

Kzit pas half weg, dus voordat jullie mijn bakkie gaan afzeiken, hou daar ff rekening mee, ke?
Kzit pas half weg, dus voordat jullie mijn bakkie gaan afzeiken, hou daar ff rekening mee, ke?
[ Voor 47% gewijzigd door JanW op 15-12-2004 19:28 ]
wat heeft die "rating" eigenlijk voor zin behalve dat je op covers kan komen?...
Verwijderd
je moet soms een bepaalde rating hebben om verder te komen.., anders haal je de 100% van het spel zo bij zo nietstevenP schreef op woensdag 15 december 2004 @ 19:47:
wat heeft die "rating" eigenlijk voor zin behalve dat je op covers kan komen?...
Voor mensen met LAN problemen, dit schijnt te werken:
FAD in "NFSU2: VPN LAN Game, zien mekaar wel, ma..."
ojaVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:00:
[...]
je moet soms een bepaalde rating hebben om verder te komen.., anders haal je de 100% van het spel zo bij zo niet

trouwens, wat krijg je rond de 15-20% van de game veel nieuwe stuff gek

Helaas connect bij mij de lobby niet.... andere games werken wel...MaTr1x schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:12:
Voor mensen met LAN problemen, dit schijnt te werken:
Wat heb je aan de reputation punten die je bij elke race haalt?
Verwijderd
Ik heb een Logitec Formula Force GP (FF). Stuurt veel beter dan het toetsenbordmarcovtwout schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:03:
[...]
Helemaal mee eens.
De 106 is trouwens perfect voor cornering.
Grote voorsprongen op de rest in Street X.
Hoeveel mensen hier spelen trouwens met een beetje stuurtje?
Niet het beste wat er te halen valt maar alles beter dan toetsenbord. 
Ik zelf heb de Logitech Momo Racing Wheel.
Nog steeds lekker stevig en genoeg knopjes om te customizen.
Ik zelf heb de Logitech Momo Racing Wheel.
Nog steeds lekker stevig en genoeg knopjes om te customizen.
Daarmee kun je volgens mij eerder visual upgrades unlocken; maar ik kan het fout hebben.marcovtwout schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:38:
Wat heb je aan de reputation punten die je bij elke race haalt?
Ik weet niet of het anderen al gelukt was (zonder te cheaten dus) om de 400 km/h te halen, maar bij deze dan: 

En dat heb ik dus gedaan met deze wagen, de Nissan Skyline GT/R:

edit: Op deze manier passen mijn afbeeldingen zich toch automatisch aan?
[ Voor 56% gewijzigd door vegterb op 15-12-2004 23:35 ]
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Zo, daarnet het spel uitgespeeld en nog even wat races uit oude stages wegwerken.
Even optrekken bij een stage 2 dragrace

Mja
Even optrekken bij een stage 2 dragrace

Mja

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Damn...400KM/Hvegterb schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:01:
Ik weet niet of het anderen al gelukt was (zonder te cheaten dus) om de 400 km/h te halen, maar bij deze dan:
Op welke baan heb je deze ongeloofelijke snelheid gehaald??
Stoere Skyline btw alleen vindt ik die roofscoops niet zo mooi.
Verwijderd
Nou ik vind hem redelijkEp0ss schreef op donderdag 16 december 2004 @ 08:34:
Post ik mijn auto, zegt niemand er wat over, leuk is dat
http://www.geocities.com/debergenhd/sentra
Met m'n amd athlon 64 3000+ 512TwinMos en een fx5200 haal ik max 640x480 alles low anders begint het beeld te stotteren als een gek
denk dat een gf2mx nog beter is
Het heeft wat energie en frustraties gekost, maar dan heb je ook watVerwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 07:40:
[...]
Damn...400KM/H.....was met m'n 206 al wel op 351KM/H gekomen maar verder nog niet echt geprobeerd!
Op welke baan heb je deze ongeloofelijke snelheid gehaald??![]()
Stoere Skyline btw alleen vindt ik die roofscoops niet zo mooi.
Track:
Airport Freeway (3,07 KM)
Instellingen:
Track Direction: Reverse
Trafic Level: None
Opponents: 3
Difficulty: Medium
Catch Up: On
Tnx, skyline ziet er wel redelijk uit hè! Roof Scopes zijn niet bijzonder nee, maar zag geen andere die 'm beter stonden
Nee, je bent ook nog niet zo ver nee! De mooiste auto's komen vaak pas tegen het einde. Daarbij moet je er rekening mee houden dat iedereen zijn auto wil laten zien en niet op alles een reactie kunnen geven.Ep0ss schreef op donderdag 16 december 2004 @ 08:34:
Post ik mijn auto, zegt niemand er wat over, leuk is dat
http://www.geocities.com/debergenhd/sentra
Misschien helpt 't als je 'm zo laat zien en niet in een link:
Maar mijn reactie dan: "De sweepers is echt een vette bumper en site skirt! Auto ziet er goed uit, alleen je symetrie is weg met je roofscoop, maar die unlock je binnenkort nog wel"
[ Voor 38% gewijzigd door vegterb op 16-12-2004 11:19 ]
Zo, ik heb de game al eens uitgespeeld... maar ben weer overnieuw begonnen 
nu ben ik op zo'n 35%
mijn supra:

wel moet ik hierbij melden dat ik alles op het hoogst heb en AA AF voledig aan heb, maar dan nog
dan denk ik toch echt: heb ik hier nou zo'n kaart voor gekocht
nu ben ik op zo'n 35%
mijn supra:
check mijn specs, zelfs met mijn x800 pro heb ik af en toe (meestal bij drift, als er veel rook is) framedrops, het spel is dus gewoon zwaarRedHat schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:02:
Met m'n amd athlon 64 3000+ 512TwinMos en een fx5200 haal ik max 640x480 alles low anders begint het beeld te stotteren als een gekdenk dat een gf2mx nog beter is
wel moet ik hierbij melden dat ik alles op het hoogst heb en AA AF voledig aan heb, maar dan nog

dan denk ik toch echt: heb ik hier nou zo'n kaart voor gekocht
[ Voor 71% gewijzigd door RMB op 16-12-2004 11:29 ]
Verwijderd
Thnx ga ook eens op het airport dragracen!vegterb schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:10:
[...]
Het heeft wat energie en frustraties gekost, maar dan heb je ook wat
Track:
Airport Freeway (3,07 KM)
Instellingen:
Track Direction: Reverse
Trafic Level: None
Opponents: 3
Difficulty: Medium
Catch Up: On
Tnx, skyline ziet er wel redelijk uit hè! Roof Scopes zijn niet bijzonder nee, maar zag geen andere die 'm beter stonden
[...]
Nee, je bent ook nog niet zo ver nee! De mooiste auto's komen vaak pas tegen het einde. Daarbij moet je er rekening mee houden dat iedereen zijn auto wil laten zien en niet op alles een reactie kunnen geven.
Maar mijn reactie dan: "De sweepers is echt een vette bumper en site skirt! Auto ziet er goed uit, alleen je symetrie is weg met je roofscoop, maar die unlock je binnenkort nog wel"
Juist omdat die roofscoops niet echt fantastisch zijn laat ik ze zoms gewoon weg! Heb ze ook op m'n 206 en TT vanwege de Visual Rating, zal binnenkort ook eens plaatjes trachten te posten!
En die Sentra is ook wel stoer, misschien ide ogen een ander kelurtje, maar verder top hoor!
Is niet mijn Sentra hè, ik heb het al uitgespeeldVerwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:25:
[...]
Thnx ga ook eens op het airport dragracen!
Juist omdat die roofscoops niet echt fantastisch zijn laat ik ze zoms gewoon weg! Heb ze ook op m'n 206 en TT vanwege de Visual Rating, zal binnenkort ook eens plaatjes trachten te posten!
En die Sentra is ook wel stoer, misschien ide ogen een ander kelurtje, maar verder top hoor!
Als je dan gaat racen moet je het op medium doen, dan dus niet te snel vertrekken! Dan gaan draften achter een ander aan tot je drafting points op 1400 staan of zo, dan krijg je namelijk een dubbele dosis Nitro. Vervolgens als je dan iets naar beneden gaat gebruik je je Nitro...
Ik heb mijn auto wel getuned, op maximale topspeed gezet, anders ga je namelijk te snel over je maximaal aantal toeren heen en blaas je je motor op. Ook moet je je Nitro Burst iets meer op power zetten (2 tikjes) heb ik gedaan. Je topsnelheid op de Dyno-Run gaat iets omlaag, maar dat maakt niet uit! Succes...
edit: Als je geen plek heb om te hosten roep maar ff.. Kan ik 'm wel voor je hosten!
[ Voor 5% gewijzigd door vegterb op 16-12-2004 11:38 ]
Dat heb ik gedaan, maar dat was op de vorige topicpagina.vegterb schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:10:
[...]
Nee, je bent ook nog niet zo ver nee! De mooiste auto's komen vaak pas tegen het einde. Daarbij moet je er rekening mee houden dat iedereen zijn auto wil laten zien en niet op alles een reactie kunnen geven.
[afbeelding]
Ja, weet ik, ik heb die er alleen op zitten omdat die dan extra stylepoints krijgt. K had t ook carbon kunnen makenvegterb schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:10:Maar mijn reactie dan: "De sweepers is echt een vette bumper en site skirt! Auto ziet er goed uit, alleen je symetrie is weg met je roofscoop, maar die unlock je binnenkort nog wel"

[ Voor 23% gewijzigd door JanW op 16-12-2004 12:36 ]
ehm, jaBertuss schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:48:
[...]
Golf is er vanaf het begin toch of ben ik nu gek ?
Heb het spel dit weekend gekocht en ben lekker aan het racen maarre...waarom doet m'n rearview-mirror het niet?!? Hij staat gewoon op on in het gameplay-menu, patch 1.1 al geprobeerd maar nada!
Heeft het soms met m'n videokaart, POV FX5900XT, of de Omega-drivers te maken?
Zou wel prettig zijn als ie het ging doen, wordt er een beetje moe van om steeds om B te drukken om vervolgens keihard op een tegenligger te knallen

Zou wel prettig zijn als ie het ging doen, wordt er een beetje moe van om steeds om B te drukken om vervolgens keihard op een tegenligger te knallen
deze doet het alleen als je hoodcam of bumpercam gebruiktBobnofski schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:58:
Heb het spel dit weekend gekocht en ben lekker aan het racen maarre...waarom doet m'n rearview-mirror het niet?!? Hij staat gewoon op on in het gameplay-menu, patch 1.1 al geprobeerd maar nada!![]()
Thanx, maar daar ben ik niet blij meeRMB schreef op donderdag 16 december 2004 @ 13:03:
[...]deze doet het alleen als je hoodcam of bumpercam gebruikt

Net even geprobeerd en van die cams wordt ik zeeziek
haha ok dan, ik gebruik altijd de hood cam, dan heb je meer snelheidsgevoel, en vooral met driften maak ik met de afstandscam wel eens een fout om een muurtje over het hoofd te zien, met hoodcam heb ik daar geen last vanBobnofski schreef op donderdag 16 december 2004 @ 13:35:
[...]
Thanx, maar daar ben ik niet blij mee![]()
Net even geprobeerd en van die cams wordt ik zeeziek
dat is juist irritant! dan zie je niet wat je kont doet *zo vind ik dan he*RMB schreef op donderdag 16 december 2004 @ 13:39:
[...]
haha ok dan, ik gebruik altijd de hood cam, dan heb je meer snelheidsgevoel, en vooral met driften maak ik met de afstandscam wel eens een fout om een muurtje over het hoofd te zien, met hoodcam heb ik daar geen last van
maar even wat anders: ligt het aan mij of stuurt een supra brak?

hij stuurt idd heel lomp, ga naar my garage en tune dan je suspension helemaal hard, dan kun je door de bochten driftenstevenP schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:59:
[...]
dat is juist irritant! dan zie je niet wat je kont doet *zo vind ik dan he*
maar even wat anders: ligt het aan mij of stuurt een supra brak?ik zit nu op iets van 18% en heb er engine en ECU 2 inzitten, verder tires en brakes enzo 1....
heeft niemand een reactie op mijn supra
ik vind trouwens een RX-7 mooier als je em NIET tuned

[ Voor 11% gewijzigd door RMB op 16-12-2004 17:39 ]
http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/race3.JPG
Ugly bugs
http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/race4.JPG
Prachtig gewoon
http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/race2.JPG
Die noob's kunnen echt niet rijden
En jij schijnbaar niet resizen
http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/race1.JPG
Jaja ik lig op kop
Ugly bugs
Prachtig gewoon
Die noob's kunnen echt niet rijden
En jij schijnbaar niet resizen
Jaja ik lig op kop
[ Voor 38% gewijzigd door Crash op 16-12-2004 19:00 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Geen bugs hoor, je hebt em teveel verlaagd
wel mooi getuned... voor een impreza danR-B schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:26:
http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/race3.JPG
Ugly bugs![]()
Prachtig gewoon
Die noob's kunnen echt niet rijden![]()
<font color=blue>En jij schijnbaar niet resizen:{</font>
Jaja ik lig op kop
lol crash
[ Voor 5% gewijzigd door RMB op 16-12-2004 19:01 ]
ik weetRMB schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:00:
[...]
wel mooi getuned... voor een impreza dan
lol crash
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Geen excuus om het zelf niet te doen!
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik NSFU2 op zich beter vind als part I.. Maarrrr.... ben van mening dat er te weinig te sleutelen valt. Lees: te weinig unlocked wordt. In NSFUI werd bijna na iedere race wat unlocked, nu wordt het racen op zich wat boring, omdat je veel te lang in dezelfde kar rond rijdt. Zit nu net in stage 3, en heb die mazda maxed out voor wat ik nu kan doen. Heb nu net pas een turbo, en dan weer races lang niks.
Ik had niet verwacht dat ik het ging zeggen, maar ik vind het een beetje boring worden. Krijg bijna de neiging om te cheaten. En dat had ik in NSFUI absoluut niet.
Ik had niet verwacht dat ik het ging zeggen, maar ik vind het een beetje boring worden. Krijg bijna de neiging om te cheaten. En dat had ik in NSFUI absoluut niet.
Verwijderd
uhm, ja... heb het spel nu uitgespeeld. Nouja, heb tegen zoon dude geraced en gewonen. Kreeg klein filmpje en nu sta ik weer in de map. Heb alleen geen donuts meer of andere races die ik kan doen. Volgens F4 zit ik pas op 64% en ik heb bijvoorbeeld die "verbredings kit" nog niet geunlocked.
Wat moet ik nu doen?
Wat moet ik nu doen?
Het topic lezen ipv domme vragen stellen jezus zeg.Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:30:
uhm, ja... heb het spel nu uitgespeeld. Nouja, heb tegen zoon dude geraced en gewonen. Kreeg klein filmpje en nu sta ik weer in de map. Heb alleen geen donuts meer of andere races die ik kan doen. Volgens F4 zit ik pas op 64% en ik heb bijvoorbeeld die "verbredings kit" nog niet geunlocked.
Wat moet ik nu doen?
kijk in je worldmap om de andere races te rijden.
Verwijderd
kijk naar die posts boven mij, die zijn nuttig wil je zeggen!
dit is alleen een vraag, een vraag die niet beantwoord is in de OP.
Ik ga geen 4 topics lezen om er achter te komen, je kan ipv "jezus wat ben jij dom enzo" ook ff vertellen wat ik dan wel moet doen.
ps, heb het nu gevonden, dus laat je wijze raad maar.
Ik ga geen 4 topics lezen om er achter te komen, je kan ipv "jezus wat ben jij dom enzo" ook ff vertellen wat ik dan wel moet doen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 22:52 ]
Die verbredings kit kan je alleen in quickrace doen.. dus modify vanuit het hoofdmenu. In de careermode kan je die niet openen.Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:30:
Wat moet ik nu doen?
Dat wil nog niet zeggen dat iedereen zijn niet ge-resize-de pics zomaar hier neer kan dumpen. Die topicwarning geld nog steeds, en ik heb auto-resize uitstaan, evenals velen anderen met mij. Dat er een auto-resize functie is wil nog niet zeggen dat je deze moet misbruiken. Deze past namelijk alleen de afmeting van je plaatje hier op GoT aan, niet de bestandsgrootteR-B schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:02:
[...]
ik weet. ja crash, De nieuwe GoT layout resized wel!
Verwijderd
dankje!Acid_Burn schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:51:
[...]
Die verbredings kit kan je alleen in quickrace doen.. dus modify vanuit het hoofdmenu. In de careermode kan je die niet openen.
wat krijg je trouwens nog extra ofzo als je de 100% haalt?
Ik ben zelf nog bezig om alles op 100% te krijgen
Maar ik denk het niet.
Je hoeft geen 4 topics te lezen want dit staat zowat op iedere bladzijde een keer gevraagd en volgens mij ook in de startpost. Een beetje zelf zoeken kan toch wel of niet dan...had gedacht dat je dat zelf ook wel snapteVerwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:49:
kijk naar die posts boven mij, die zijn nuttig wil je zeggen!
Verwijderd
Dat is niet waar dmv de outruns te doen in stage 5 kun je een widebody kit unlocken, ik heb een wide bodykit op mijn 206 zitten, heb mijn 2 auto's hier maar eens gepost (werd tijd ookAcid_Burn schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:51:
[...]
Die verbredings kit kan je alleen in quickrace doen.. dus modify vanuit het hoofdmenu. In de careermode kan je die niet openen.
De 206

De TT

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
Commentaar en opbouwende kritiek zijn altijd welkom!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 07:30 ]
Sorry voor deze volledig off topic reply, maar uh. Ik heb altijd meegekregen dat je gewoon [img=600] als thumbnail mag gebruiken en daarmee kan linken naar het origineel. Ik ga namelijk niet van al mijn screenshots thumbnails maken, dat is zo veel werk.Crash schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:52:
[...]
Deze past namelijk alleen de afmeting van je plaatje hier op GoT aan, niet de bestandsgrootte
[url=<url naar plaatje>][img=600,400]<url naar plaatje>[/img][/url]ErA schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 08:12:
[...]
Sorry voor deze volledig off topic reply, maar uh. Ik heb altijd meegekregen dat je gewoon [img=600] als thumbnail mag gebruiken en daarmee kan linken naar het origineel. Ik ga namelijk niet van al mijn screenshots thumbnails maken, dat is zo veel werk.
voorbeeld:
ja inderdaad even van R-B gejat
maargoed, nu weer ONtopic!
Verwijderd
Das wel een mooie civic vindt vooral alle kleuren wel goed bij elkaar passen!TomSmit82 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 08:37:
En wat is jullie mening over mijn patser bak nou!![]()
[afbeelding]
Dat werd inderdaad altijd gezegd in desktop-topics en dergelijke..ErA schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 08:12:
[...]
Sorry voor deze volledig off topic reply, maar uh. Ik heb altijd meegekregen dat je gewoon [img=600] als thumbnail mag gebruiken en daarmee kan linken naar het origineel. Ik ga namelijk niet van al mijn screenshots thumbnails maken, dat is zo veel werk.
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik heb net een paar uur gespendeerd aan het doorlezen van deel 1 t/m 4 en veel gelijksoortige vragen gezien met soms vervelende opmerkingen als reply maar nog geen passend antwoord gevonden. Daarom heb ik me maar aangemeld om het zelf maar eens te vragen:
Ik zit in level 5, heb in level 5 93% gereden (moet alleen nog een paar drifts en een URL) en ik heb ook 100% van de onderdelen vrijgespeeld.
In level 1 t/m 4 heb ik alle, inclusief de hidden, races gereden.
Ik heb ook die widebody kit in een outrun gewonnen. Dat is dus maar 1 wbk, meer niet.
Als je in carriere mode kijkt en je wil een auto uitbouwen dan kun je alles eraan veranderen, behalve wbk's. Hetzelfde geldt voor een quick race, ook daar kun je alles toevoegen aan je wagen, maar geen wbk's !
Wanneer/hoe unlock je nou die wbk's zodat je ze ook in een quick race kunt gebruiken ?
Ik vrees dat als ik die paar drifjes en de laatste URL race, het spel afgelopen is en ik ze nooit meer open krijg.
Ik heb net een paar uur gespendeerd aan het doorlezen van deel 1 t/m 4 en veel gelijksoortige vragen gezien met soms vervelende opmerkingen als reply maar nog geen passend antwoord gevonden. Daarom heb ik me maar aangemeld om het zelf maar eens te vragen:
Ik zit in level 5, heb in level 5 93% gereden (moet alleen nog een paar drifts en een URL) en ik heb ook 100% van de onderdelen vrijgespeeld.
Ik heb ook die widebody kit in een outrun gewonnen. Dat is dus maar 1 wbk, meer niet.
Als je in carriere mode kijkt en je wil een auto uitbouwen dan kun je alles eraan veranderen, behalve wbk's. Hetzelfde geldt voor een quick race, ook daar kun je alles toevoegen aan je wagen, maar geen wbk's !
Wanneer/hoe unlock je nou die wbk's zodat je ze ook in een quick race kunt gebruiken ?
Ik vrees dat als ik die paar drifjes en de laatste URL race, het spel afgelopen is en ik ze nooit meer open krijg.
ik geloof, dat je dan alle outruns moet doen.. maar die heb je al gedaan zeg je
Zodra je het spel helemaal uitgespeeld hebt (dus alle URL races gedaan hebt en de eindrace). wordt alles voor quick race unlocked. Dan kun je dus overal bij, ook de wbk's. In Career mode kun je echter nog steeds alleen bij de dingen die je in je career unlocked hebt.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 09:35:
Hallo allemaal,
Verwijderd
Kijk, aan zo'n antwoord heb ik tenminste iets, hardstikke bedankt !Sander Prinsen schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 11:27:
[...]
Zodra je het spel helemaal uitgespeeld hebt (dus alle URL races gedaan hebt en de eindrace). wordt alles voor quick race unlocked. Dan kun je dus overal bij, ook de wbk's. In Career mode kun je echter nog steeds alleen bij de dingen die je in je career unlocked hebt.
Ik heb me wild gezocht naar catch-up optie.
Kan die uit in career mode?
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Verwijderd
Ik zit nu op 45%, en heb besloten mijn eerste auto (Corolla GTS) maar eens een beetje te verbeteren.
Ik had er in het begin nogal lelijke stickers op geplakt, van die vlammen...
Nu wilde ik die eraf halen en de "2Fast4You" sticker erop plakken.
Dus ik verwijder die oude stickers, en doe die 2Fast4U sticker erop... en wat blijkt?
Als ik weer terug ga naar de "explore" mode zitten zowel de oude stickers als de nieuwe erop, terwijl ik de oude toch echt had weggegooid.
Ik heb het al 6 keer geprobeerd en iedere keer blijft die oude sticker gewoon zitten...
Iemand een suggestie?
Ik had er in het begin nogal lelijke stickers op geplakt, van die vlammen...
Nu wilde ik die eraf halen en de "2Fast4You" sticker erop plakken.
Dus ik verwijder die oude stickers, en doe die 2Fast4U sticker erop... en wat blijkt?
Als ik weer terug ga naar de "explore" mode zitten zowel de oude stickers als de nieuwe erop, terwijl ik de oude toch echt had weggegooid.
Ik heb het al 6 keer geprobeerd en iedere keer blijft die oude sticker gewoon zitten...
Iemand een suggestie?
Volgens mij kun je die niet in Career mode uitschakelen, alleen in Quick Race.drice schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:54:
Ik heb me wild gezocht naar catch-up optie.
Overigens heb ik het in Underground 2 lang niet zo storend ondervonden als in deel 1, toen was het best frustrerend, vooral in de langere races later in het spel. UG2 heb ik redelijk makkelijk uit kunnen spelen, 90% van de races in 1 keer gewonnen en ook grotendeels gewoon met een 206.
Momenteel ben ik met de 106 bezig, die rijdt nog iets beter dan de 206, alleen is de top niet echt hoog:

Um.. de graphics shop, is die gewoon hidden, en moet ik die een keer "vinden", of wordt die pas later unlocked (zit net in level 3).. Ben dat rode kleurtje van die mazda een beetje spuugzat
bij de hotel plaza, met de grote fontein in het midden van het plein, moet je in 1 van de 4 zijstraatjes, en meteen aan het begin van zo'n straatje, is de graphics shop (dit is de makkelijkste om uit te leggen) je herkent em aan de rode straatverlichtingUltraSub schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 14:41:
Um.. de graphics shop, is die gewoon hidden, en moet ik die een keer "vinden", of wordt die pas later unlocked (zit net in level 3).. Ben dat rode kleurtje van die mazda een beetje spuugzat
Als je nog geen enkele graphicsshop heb gevonden dan heb je er nog wel een paar te vinden, stuk of 2 (misschien zelfs 3). Weet niet of je de grote rotonde kent bij casino's... Daar zit er 1 gewoon op het rode licht lettenUltraSub schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 14:41:
die zei ik net ook al?vegterb schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 15:07:
[...]
Als je nog geen enkele graphicsshop heb gevonden dan heb je er nog wel een paar te vinden, stuk of 2 (misschien zelfs 3). Weet niet of je de grote rotonde kent bij casino's... Daar zit er 1 gewoon op het rode licht letten
Ja, maar toen ik op reply drukte stond jou bericht er nog niet..
Je was me net iets voor, en kan mijn bericht niet ongedaan maken

Dus ja, de primeur is van jou
dat wilde ik toch maar net even zeggen
Ja, de unique body kit. Maar dat kan slechts op 1 auto. Je andere auto's in career mode kan je dus niet van een wide body kit voorzien.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 07:30:
[...]
Dat is niet waar dmv de outruns te doen in stage 5 kun je een widebody kit unlocken, ik heb een wide bodykit op mijn 206 zitten, heb mijn 2 auto's hier maar eens gepost (werd tijd ook)
Als je hier kijkt zie je dat ik de unique op mijn 240 heb zitten
Misschien is het al ergens gevraagd, kan niets vinden. Maar als ik mijn auto upgrade met bijvoorbeeld Scissor of suicide doors dan zie ik dat niet in het keuzemenu, dus ik zie de deuren niet opengaan. Kan me herinneren dat dit in de demo wel was, ook zie ik niet welke nos-purge ik aan het zetten wel, ik zie de spray in het menu dus niet. En de motorkappen openen ook niet als je kiest voor die halve motorkappen.
Signature
Er zit onder een knopje ''open doors'' in het menu.BMW_M3 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 18:58:
Misschien is het al ergens gevraagd, kan niets vinden. Maar als ik mijn auto upgrade met bijvoorbeeld Scissor of suicide doors dan zie ik dat niet in het keuzemenu, dus ik zie de deuren niet opengaan. Kan me herinneren dat dit in de demo wel was, ook zie ik niet welke nos-purge ik aan het zetten wel, ik zie de spray in het menu dus niet. En de motorkappen openen ook niet als je kiest voor die halve motorkappen.
En de spray zie je idd alleen buiten de shop.
[ Voor 3% gewijzigd door Viper7 op 17-12-2004 19:39 ]
Zowel de deuren, de N2O spray als de motorkappen kun je in het menu met een knop onderaan openen/activeren om te kijken hoe het eruit ziet.
Ow nu zie ik het, (BLIND) Thanx guys, ik had al nieuwe drivers gezet en nds opnieuw geinstalled. LOL
Signature
die map is toch ook al 100x langsgeweest
Verwijderd
Die staat geloof ik in de SP:+Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 01:02:
die heb ik geloof ik wel eens eerder gezien![]()
Is er al iets bekend over de mogelijkheid tot het maken van aanpassingen, of dat makkelijk gaat? Ik bedoel dat je je eigen vinyls kan importeren ofzo met bmp files.. Zou toch wel leuk zijn
lol , gister een trainer geinstaleert,
En ik ging rond de 800, en dan kan je gewoon vliegen,
Of met die trainer, als je op END blijft drukken ga je steeds hoger in de lucht, eegt hoog kan je, der staan geen eens clips tussen
En ik ging rond de 800, en dan kan je gewoon vliegen,
Of met die trainer, als je op END blijft drukken ga je steeds hoger in de lucht, eegt hoog kan je, der staan geen eens clips tussen
Cons:::BB4E
Even een vraagje over de performance tuning/dyno, kan het echt nergens vinden!
Als ik mijn auto ga tunen voor bv. circuit, lekker test runnen en helemaal optimizen, ik save daarna mijn profile en ga daarna racen, staat alles weer op default! Top speed is anders dan ik had ingesteld, schakelmomenten zijn anders dan ik had ingesteld. Als ik dan weer ga dyno tunen staan alle settings inderdaad weer default. Is dit nou een feature, bug of user error? Hoe zou dit normaal moeten werken, weet iemand een goede guide of zo?
Als ik mijn auto ga tunen voor bv. circuit, lekker test runnen en helemaal optimizen, ik save daarna mijn profile en ga daarna racen, staat alles weer op default! Top speed is anders dan ik had ingesteld, schakelmomenten zijn anders dan ik had ingesteld. Als ik dan weer ga dyno tunen staan alle settings inderdaad weer default. Is dit nou een feature, bug of user error? Hoe zou dit normaal moeten werken, weet iemand een goede guide of zo?
Verwijderd
Ik heb al een tijd NFS Underground 2 ... en heb al me 10 sterren auto nu.. Lancer EVO VIII..super vettt
maar een vraag..
ik heb een 5.1 surround set van creative (EAX etc)
en nu begreep ik van een vriend van me dat je dat EAX systeem kan inschakelen bij Underground 2 bij de 'audio opties'...maar ik zie hier all1 MoNo en StErEo....
en geen AEX waar ik uit kan kiezen... terwijl ik het wel heb..
heeft iemand een oplossing voor dit probleem??? (ik ben in bezit v/d Creative LIVE! Series driver 5.12.2.252
kan iemand een antwoordt of oplossing geven???
Harstikke bedankt alvast...wan thet geluid is te moooi!
p.s. wanneer komt de Skyline in me wagenpark...of weet iemand nog mooiere wagens die ik kan krijgen??? me laatste die ik kreeg was de Lance Evo VIII!
maar een vraag..
ik heb een 5.1 surround set van creative (EAX etc)
en nu begreep ik van een vriend van me dat je dat EAX systeem kan inschakelen bij Underground 2 bij de 'audio opties'...maar ik zie hier all1 MoNo en StErEo....
en geen AEX waar ik uit kan kiezen... terwijl ik het wel heb..
heeft iemand een oplossing voor dit probleem??? (ik ben in bezit v/d Creative LIVE! Series driver 5.12.2.252
kan iemand een antwoordt of oplossing geven???
Harstikke bedankt alvast...wan thet geluid is te moooi!
p.s. wanneer komt de Skyline in me wagenpark...of weet iemand nog mooiere wagens die ik kan krijgen??? me laatste die ik kreeg was de Lance Evo VIII!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!