whahoo Feli 2 King Louie
brooke burke bedoel je? 
weee, gedeeld 21e o//

weee, gedeeld 21e o//
[ Voor 30% gewijzigd door Maegrim op 10-12-2004 10:11 ]
Verwijderd
Erg leuk spel, maar ik heb nu die audi TT met superbrede uitbouw net als de winnaar van de GOT contest en nu is het racen niet echt leuk meer. Ding kleeft aan de weg als ductape en gaat als de brandweer. Moest ik in het begin soms elke url-race 3x overdoen, nu kan ik een sigaret opsteken tijdens het racen. De Mazda is optimaal getuned voor X-races en ik win nu alles met zo'n 6 seconden tijdsverschil.
Wordt het nog wel spannend? Die filmpjes over de "mafia" of wat dat dan ook mag zijn, krijgen die nog meer invloed op het spel?
Ik heb nu een 10 ster Mazda en de audi TT met een redelijke rating. Ik heb nog maar 1 race met de terreinauto gereden, moet dat meer of is dat onnodig? Tevens heb ik dus 2 auto's waar ik nooit mee rij. Moet je daar nog wat mee doen of is dat voor de sier?
Ik heb alle DVD covers alleen de magazines missen nog een aantal.
Wanneer stopt het spel?
Het jammer dat je als je bijvoorbeeld een outrun hebt gewonnen en je krijgt een optie aangeboden niet ff snel met je snelste auto naar de garage kunt racen en dan (als je op tijd bent) ff snel van auto kunt wisselen. Ik heb het geprobeerd maar dat werkt dus niet
Je kunt dan opnieuw beginnen. Wel jammer want die TT heeft nu de belachelijke uitbouw en een oog-striping. Dat had ik liever op de Mazda gekwakt.
Wordt het nog wel spannend? Die filmpjes over de "mafia" of wat dat dan ook mag zijn, krijgen die nog meer invloed op het spel?
Ik heb nu een 10 ster Mazda en de audi TT met een redelijke rating. Ik heb nog maar 1 race met de terreinauto gereden, moet dat meer of is dat onnodig? Tevens heb ik dus 2 auto's waar ik nooit mee rij. Moet je daar nog wat mee doen of is dat voor de sier?
Ik heb alle DVD covers alleen de magazines missen nog een aantal.
Wanneer stopt het spel?
Het jammer dat je als je bijvoorbeeld een outrun hebt gewonnen en je krijgt een optie aangeboden niet ff snel met je snelste auto naar de garage kunt racen en dan (als je op tijd bent) ff snel van auto kunt wisselen. Ik heb het geprobeerd maar dat werkt dus niet
Congrats voor de winnaars
Hier ff 'pimpen' met me Celica, bizar die unique vinyls eronder:

Dit is trouwens ook bizar, was gisterenavond ff bezig om de downhill drift in stage 3 te doen, niet gelukt dus, maar wel een freaky score:

Kijk ik op de klok, wordt het ook nog net 00.00 middernacht
Maarre ik ben dus in stage vier en besloot gisteren dus ff de races te rijden die ik nog niet gedaan had uit de eerste drie stages via de World Map. Alles gehaald behalve dus die downhill drift. Ga ik later verder in stage 4, zijn alle level 3 upgrades verdwenen (waarvan ik de ECU level 3 upgrade dus al had gekocht). Hoe kan dat nou weer
Hier ff 'pimpen' met me Celica, bizar die unique vinyls eronder:

Dit is trouwens ook bizar, was gisterenavond ff bezig om de downhill drift in stage 3 te doen, niet gelukt dus, maar wel een freaky score:

Kijk ik op de klok, wordt het ook nog net 00.00 middernacht
Maarre ik ben dus in stage vier en besloot gisteren dus ff de races te rijden die ik nog niet gedaan had uit de eerste drie stages via de World Map. Alles gehaald behalve dus die downhill drift. Ga ik later verder in stage 4, zijn alle level 3 upgrades verdwenen (waarvan ik de ECU level 3 upgrade dus al had gekocht). Hoe kan dat nou weer
win outrun, klik scherm weg, ruil van auto en rij naar het sterretje ._>Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 11:43:
Het jammer dat je als je bijvoorbeeld een outrun hebt gewonnen en je krijgt een optie aangeboden niet ff snel met je snelste auto naar de garage kunt racen en dan (als je op tijd bent) ff snel van auto kunt wisselen. Ik heb het geprobeerd maar dat werkt dus nietJe kunt dan opnieuw beginnen. Wel jammer want die TT heeft nu de belachelijke uitbouw en een oog-striping. Dat had ik liever op de Mazda gekwakt.
Voor hulp met warez moet je niet op GoT zijn
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 16:29 ]
Verwijderd
dis geloof ik niet het tech forum , en al helemaal niet voor de minder legale versies.
search mishcien ??
search mishcien ??
Als je iets verkeerds ziet, plaats dan een Topic Report
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 16:28 ]
wat is julliej beste drag tijd met dyno?
mijne 10,10
dat moet ik tog beter kunne hea
me acceleratie en topsnelheid balkjes zijn helemaal vol
edit:
ojah ik hep nissan 240sx'je
mijne 10,10
dat moet ik tog beter kunne hea
edit:
[ Voor 12% gewijzigd door XyS op 10-12-2004 17:42 ]
Verwijderd
9.39 met de RX8 op level 3, geen uniquesXyS schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:19:
mijne 10,10
dat moet ik tog beter kunne hea![]()
7 nog wat met mijn Nissan... Wel een Skyline...XyS schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:19:
mijne 10,10
dat moet ik tog beter kunne hea![]()
edit:
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
heuj derde
bedankt aan degenen die op mij hebben gestemd
GRaag gedaan joh, je stond op nr2 bij mijCutthroat schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 18:55:
heuj derde![]()
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
op de 400 meter bedoel je zeker? 7 over de hele baan is wel heel erg hard.MAX3400 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 18:19:
[...]
7 nog wat met mijn Nissan... Wel een Skyline...
dyno is de rollerbank lijkt mij... of zie ik dat verkeerd...
en danvind ik 10 sec. erg langzaam... alhoewel 7 sec. ook erg langzaam is...
en danvind ik 10 sec. erg langzaam... alhoewel 7 sec. ook erg langzaam is...
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
Ik vraag me af, je kan de s2000 niet krijgen in het spel volgens de lijst in post 1, maar er is wel een mapje voor achter NFS Underground 2/Cars/
Woei ben nu in stage IV 

En een lkkr geluid dat ie maakt
En een lkkr geluid dat ie maakt
Kijk ... een kennerBanpei schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:29:
Ja, en dan kunnen ze er gelijk deze vinyl bijvoegen:
[afbeelding]
Fujiwara Tofu Shop
Waar blijft die vinyl? Of gewoon als bonus auto met een downhill race mode
Verwijderd
Weet iemand waar je kan zien welke uniques je allemaal op je auto hebt, of iig de performance uniques?
Bvd
Bvd
ik ben de game nu voor de 2e keer aan het spelen, ik kocht een hummer en ontdekte nu pas dat er speciale SUV races zijn

Verwijderd
geen dank, keuze was simpel!!!King_Louie schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 00:03:
MAX3400, kampoe1, en iedereen die op mijn TT heeft gestemd, heel erg bedankt
Verwijderd
Voor een LAN-party op school wil ik op mijn server een nfsu2 server laten draaien..Moet ik dan nfsu2 op mijn server installeren? Of is er een stand alone server software te verkrijgen? Ik vind niks iig op google..
lol ja daar kwam ik eergisteren ook achter toen ik uncompleted races aan het rijden was in de World Map. Heb ik gewoon met me Celica gedaanRMB schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:44:
ik ben de game nu voor de 2e keer aan het spelen, ik kocht een hummer en ontdekte nu pas dat er speciale SUV races zijn![]()
Er is geen dedicated server software, je zult NSFU2 op je server moeten installeren. Sterker nog, de server zal steeds nieuwe races moeten organiseren en zelf mee moeten rijdenVerwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:03:
Voor een LAN-party op school wil ik op mijn server een nfsu2 server laten draaien..Moet ik dan nfsu2 op mijn server installeren? Of is er een stand alone server software te verkrijgen? Ik vind niks iig op google..
Het lijkt me dus niet echt nuttig om een aparte server aan te wijzen, laat gewoon 1 van de spelers server zijn.
Hoeveel stages zijn er eigenlijk? 5 of nog meer?
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Verwijderd
hallo
ik ben net klaar met de 5de stage.
Ik heb die uitgespeeld en toen kwam een sms en daar stondt dat ik alle upgrades had ungelockt.
Maar ik kan niet bij de bodyshop een verbredings kits kopen die is nog gelockt.
moet ik dan bij de wereldkaart alles spelen?
Of doe ik iets verkeerdt.
Ik heb die uitgespeeld en toen kwam een sms en daar stondt dat ik alle upgrades had ungelockt.
O Got, die moet je winnen door Our Runs te doen..Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 22:06:
hallo
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
OKeR-B schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 22:53:
[...]
O Got, die moet je winnen door Our Runs te doen..
En waar kan ik dat doen ?
Of is dat tegen andere mensen racen die rondt rijen ?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 11:22 ]
In de haven heb je ergens een kleine kermis. Dan stap je uit je auto en bij de touwtje-trek kraam kun je cadeautjes trekken voor 100 credits per keer. Als je geluk hebt is het de wide body kitVerwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 11:22:
[...]
OKe
En waar kan ik dat doen ?
Of is dat tegen andere mensen racen die rondt rijen ?
Als het niet lukt moet je ff dit topic doorlezen,staat zo ongeveer op iedere pagina wel een keer uitgelegd

Verwijderd
hoe kan ik uitstappen ?Aghanim schreef op zondag 12 december 2004 @ 11:28:
[...]
In de haven heb je ergens een kleine kermis. Dan stap je uit je auto en bij de touwtje-trek kraam kun je cadeautjes trekken voor 100 credits per keer. Als je geluk hebt is het de wide body kit
Als het niet lukt moet je ff dit topic doorlezen,staat zo ongeveer op iedere pagina wel een keer uitgelegd
Verwijderd
ik kom er net achter dat ik de unique wide body kit op mijn audi TT heb als ik die gebruik hoe wil ik dan uistappen ?Aghanim schreef op zondag 12 december 2004 @ 17:02:
[...]
Kan pas als je de wide bodykit hebt,dus zul je die eerst moeten halen voordat je uit kan stappen
en ik heb de spel nu 76 % en hij heeft al gezegd dat ik hem heb uitgespeeld
ik heb 10 sterretjes auto's
en ik moet nog wat race's doen in de world map.
Maar out run heb ik al tig keren gedaan en allemaal gewonnen maar nog steeds niet geunlockt.
Moet ik nu overnieuw beginnen of komen die wide body kits nog ?
EDIT:
Kan ik maar 1 auto uitrusten met de wide body kit ? in de career mode dan ?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 17:37 ]
Ik zie net pas dat ie een beetje lijkt op die auto uit de startpostVerwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:38:
srakke bak hoor.. maar het idee komt me vaag bekend voor![]()
Als je de clue niet snapte.....zoek eerst zelf iets uit voordat je vragen stelt die al 30x voorbij gekomen zijnVerwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 17:30:
[...]
ik kom er net achter dat ik de unique wide body kit op mijn audi TT heb als ik die gebruik hoe wil ik dan uistappen ?
en ik heb de spel nu 76 % en hij heeft al gezegd dat ik hem heb uitgespeeld
ik heb 10 sterretjes auto's
en ik moet nog wat race's doen in de world map.
Maar out run heb ik al tig keren gedaan en allemaal gewonnen maar nog steeds niet geunlockt.
Moet ik nu overnieuw beginnen of komen die wide body kits nog ?
EDIT:
Kan ik maar 1 auto uitrusten met de wide body kit ? in de career mode dan ?
hij zal wel gezocht hebben, maar het is gewoon iets dat je bijna nergens tegenkomt. Bedoel er zijn miljoenen internet sites, en omg dat je die allemaal moet afgaan om de oplossing van je probleem te vinden...
het zou toch een stuk makkelijker zijn als het gewoon in dit topic stond, bedoel je kan hem toch niets kwalijk nemen. Hij heeft immers zijn uiterste best gedaan om het antwoord te vinden.
Maarja... wel beetje dom.. heb je spel uitgespeeld, en je weet nog niet hoe je moet uitstappen
tis dat ie nog niet gevraagd heeft naar de map met de uitstap plaats erop
het zou toch een stuk makkelijker zijn als het gewoon in dit topic stond, bedoel je kan hem toch niets kwalijk nemen. Hij heeft immers zijn uiterste best gedaan om het antwoord te vinden.
Maarja... wel beetje dom.. heb je spel uitgespeeld, en je weet nog niet hoe je moet uitstappen
tis dat ie nog niet gevraagd heeft naar de map met de uitstap plaats erop
[ Voor 9% gewijzigd door sjobber op 12-12-2004 20:15 ]
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
vraagje/probleempje. Ik en een vriend van mij hebben van de week een VPN op gezet, en we wilde graag NFS_U2 tegen elkaar gaan spelen. Nou konden we elkaars server niet vinden bij lan game. waarschijnlijk door dat we alle bij in verschillen IP ranges zeten (ik in 192.168.11.x en hij in 192.168.12.x). Is er misschien een manier om, een ip adres op te geven waar er gezocht moet worden (of een console oid? )
We've got that ring of confidence
Waarom zijn alle vragen in de startpost eigenlijk dubbel? 
Maar het is idd klote dat je geen auto's kunt verkopen voor geld. Ik heb andere auto gekocht, race/verdien nog met m'n oude bak en dan koop ik onderdelen voor die nieuwe bak. Simpelere manier zie ik niet. Maar dan zit je dalijk wel weer met allemaal auto's waar je niks meer mee doet. Maar goed wel mooi spel. Speel het nu pas een aantal dagen en ben er zeker verslaafd aan. Top
Maar het is idd klote dat je geen auto's kunt verkopen voor geld. Ik heb andere auto gekocht, race/verdien nog met m'n oude bak en dan koop ik onderdelen voor die nieuwe bak. Simpelere manier zie ik niet. Maar dan zit je dalijk wel weer met allemaal auto's waar je niks meer mee doet. Maar goed wel mooi spel. Speel het nu pas een aantal dagen en ben er zeker verslaafd aan. Top
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Gister begonnen, flink wat tijd in gestoken. Heb maar 1 auto hehe, doe alles met deze auto.
Driften is de bomb, hoogste drift tot nu toe 132.000 met 1 drift ofzo, was echt lachen.
Verder is dit deel veel makkelijker dan nfsu1, ik heb bijna alles in 1 keer gehaald. Het enige wat namelijk wel eens mis ging was zon X gebeuren wat oer en oer saai is. (ik was nogal bezopen hahaha)
Verder ben ik nu maar bezig met het afwerken van de worldmap, en ga strax weer verder met de kaart. Ik snap overigens het verschil nog niet tussen die 2....
Driften is de bomb, hoogste drift tot nu toe 132.000 met 1 drift ofzo, was echt lachen.
Verder is dit deel veel makkelijker dan nfsu1, ik heb bijna alles in 1 keer gehaald. Het enige wat namelijk wel eens mis ging was zon X gebeuren wat oer en oer saai is. (ik was nogal bezopen hahaha)
Verder ben ik nu maar bezig met het afwerken van de worldmap, en ga strax weer verder met de kaart. Ik snap overigens het verschil nog niet tussen die 2....
[ Voor 85% gewijzigd door ErA op 13-12-2004 01:24 ]
Verwijderd
Hoe of waar kan ik dan uitstappen?sjobber schreef op zondag 12 december 2004 @ 20:12:
hij zal wel gezocht hebben, maar het is gewoon iets dat je bijna nergens tegenkomt. Bedoel er zijn miljoenen internet sites, en omg dat je die allemaal moet afgaan om de oplossing van je probleem te vinden...
tis dat ie nog niet gevraagd heeft naar de map met de uitstap plaats erop![]()
En bij de knoppen staat er ook niks voor uistappen.
Kunnen jullie dan ook niet duidelijk praten en alles zeggen inplaats van stukjes en stukjes.
Anders duurdt het nog lang voordat het probleem bekendt is.
Verwijderd
Omg, ik dacht dat je een grapje maakteVerwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 20:49:
[...]
Hoe of waar kan ik dan uitstappen?
Kunnen jullie dan ook niet duidelijk praten en alles zeggen inplaats van stukjes en stukjes.

Als je me zo ff belt leg ik je het hele spel rustig uit zonder stukjes en stukjes......Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 20:49:
[...]
Hoe of waar kan ik dan uitstappen?
Je kan ook in je boekje lezen, dat heb je gekregen toen je het spel kocht
[ Voor 9% gewijzigd door Aghanim op 12-12-2004 21:38 ]
Ik zit hopeloos vast, ik heb alle races van stage 3 gedaan, ik zie geen races meer op de map, ik kom ook geen verborgen races meer tegen. Ik kan geen outruns meer doen omdat er geen tegenstanders meer rondrijden
En mijn auto's zijn zoveel mogelijk getuned. Ik had nog een SUV gekocht en toen kon ik weer ff 3 races doen maar nu zit ik weer vast. En zonder geld 
Iemand enig idee

Iemand enig idee
Verwijderd
Heb je wel genoeg sterretjes je auto's dan.babba schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:20:
Ik zit hopeloos vast, ik heb alle races van stage 3 gedaan, ik zie geen races meer op de map, ik kom ook geen verborgen races meer tegen. Ik kan geen outruns meer doen omdat er geen tegenstanders meer rondrijdenEn mijn auto's zijn zoveel mogelijk getuned. Ik had nog een SUV gekocht en toen kon ik weer ff 3 races doen maar nu zit ik weer vast. En zonder geld
Iemand enig idee
Dat boekje ligt ergens achter ....Aghanim schreef op zondag 12 december 2004 @ 21:36:
[...]
Als je me zo ff belt leg ik je het hele spel rustig uit zonder stukjes en stukjes......
Je kan ook in je boekje lezen, dat heb je gekregen toen je het spel kocht
Maar hoe kan ik dan uitstappen?
Er was ook iets gezegd over een kermis.
Ja die heb ik gevonden maar ook niks mee aan de hand.
Ik kan daar ook niks mee.
En de wide body kits is er maar 1 tje van en dat is die unique die ik had gekozen maar kan ik die niet meer veranderen?
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 22:25 ]
Bij die kermis heb je 2 secret races.....doe die en je krijgt je body kitsVerwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:23:
[...]
Heb je wel genoeg sterretjes je auto's dan.
[...]
Dat boekje ligt ergens achter ....
Maar hoe kan ik dan uitstappen?
Er was ook iets gezegd over een kermis.
Ja die heb ik gevonden maar ook niks mee aan de hand.
Ik kan daar ook niks mee.
En de wide body kits is er maar 1 tje van en dat is die unique die ik had gekozen maar kan ik die niet meer veranderen?
Verwijderd
en dan ook nog zonder die spoiler en dat ding op je dak en die vel blauwe kleur (combinatie tussen een groen\licht blauwe kleur is perfect) zijn en die sticker aan de zijkant. Dan ziet hij er gewoon perfect uit.Viper7 schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:38:
Zo zie ik graag een MustangZonder bodykits en neon e.d.
http://home.planet.nl/~sman0005/1.bmp
http://home.planet.nl/~sman0005/2.bmp
<font color=blue>Resize je pics voortaan eerst even op een goede manier naar .jpg formaat ofzo voordat je ze post.bmp = not done
</font>
Verwijderd
Ik had de spel al uitgespeeld dan staan de races er nietmeer.Aghanim schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:26:
[...]
Bij die kermis heb je 2 secret races.....doe die en je krijgt je body kits
Dan zouden ze toch bij de worldmap ertussen moeten staan ?
Ik heb er al een paar geprobeert maar het is niet gelukt.
en hoe kan ik nou uitstappen ?
Kun je nietVerwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 23:18:
[...]
Ik had de spel al uitgespeeld dan staan de races er nietmeer.
Dan zouden ze toch bij de worldmap ertussen moeten staan ?
Ik heb er al een paar geprobeert maar het is niet gelukt.
en hoe kan ik nou uitstappen ?
Hoe kan je nou eigenlijk optimaal het spel uitspelen?
Ik snap dat niet helemaal met die stages en die outruns.
Ik snap dat niet helemaal met die stages en die outruns.
Zeg kampoe1 , misschien kun je deze vraag in de startpost opnemen? Deze vraag is nu +/- 30 keer in dit topic gesteld omdat mensen te beroerd zijn om een paar pagina's terug te lezen voor het antwoordbabba schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:20:
Ik zit hopeloos vast, ik heb alle races van stage 3 gedaan, ik zie geen races meer op de map, ik kom ook geen verborgen races meer tegen. Ik kan geen outruns meer doen omdat er geen tegenstanders meer rondrijdenEn mijn auto's zijn zoveel mogelijk getuned. Ik had nog een SUV gekocht en toen kon ik weer ff 3 races doen maar nu zit ik weer vast. En zonder geld
Iemand enig idee

Na net een aantal keer een circuit opnieuw hebben moeten doen, vanwege het meest irritante catch up systeem en vervolgens in het laatste stuk voor de finish tegen iets opbotsen.
Me nieuwe techniek is dan ook om niet 1 keer te nossen heel de rit niet, en mocht er iets fout gaan voor de finish en ik heb "maar" 2 sec voorsprong dan kan ik dmv de nos in 1 keer weer weg ;-) koppie koppie met me peug
[img=600]]http://home.aim.avans.nl/s132059/peug.jpg[/img]
lief is ie
hij rijdt als een zonnetje
Me nieuwe techniek is dan ook om niet 1 keer te nossen heel de rit niet, en mocht er iets fout gaan voor de finish en ik heb "maar" 2 sec voorsprong dan kan ik dmv de nos in 1 keer weer weg ;-) koppie koppie met me peug

[img=600]]http://home.aim.avans.nl/s132059/peug.jpg[/img]
lief is ie

Ik heb het hele topic gelezen en ik heb alles gedaan wat er gezegt word. Ik denk dat ik overnieuw moet beginnenMadMarky schreef op zondag 12 december 2004 @ 23:44:
[...]
Zeg kampoe1 , misschien kun je deze vraag in de startpost opnemen? Deze vraag is nu +/- 30 keer in dit topic gesteld omdat mensen te beroerd zijn om een paar pagina's terug te lezen voor het antwoord

Ik zal vanavond eens mijn Nissan R-Spec posten. Hij s wel gaaf vind ik zelf, alleen ga ik die spinners eraf gooien, kvin die dingen echt lelijk
. En ik moet ff een beetje sparen om mijn Toyota Supra te tunen, maar dan heb je ook wat
!
Oh, waar kun je trouwens zien voor hoeveel procent je het uitgespeeld hebt. Kwil best weten hoe ver ik ben.
En is er ook iets dat je een skyline uit het spel kunt gooien, lelijke cheatauto's, iedereen pakt die bakken maar omdat ze snel zijn, maar mooi zijn ze niet. Dat vind ik echt de lelijkste auto van t spel, op die toyota corolla en die lelijke vierkante nissan na dan.
Oh, waar kun je trouwens zien voor hoeveel procent je het uitgespeeld hebt. Kwil best weten hoe ver ik ben.
En is er ook iets dat je een skyline uit het spel kunt gooien, lelijke cheatauto's, iedereen pakt die bakken maar omdat ze snel zijn, maar mooi zijn ze niet. Dat vind ik echt de lelijkste auto van t spel, op die toyota corolla en die lelijke vierkante nissan na dan.
[ Voor 28% gewijzigd door JanW op 13-12-2004 10:34 ]
druk op T of F4Ep0ss schreef op maandag 13 december 2004 @ 10:32:
Ik zal vanavond eens mijn Nissan R-Spec posten. Hij s wel gaaf vind ik zelf, alleen ga ik die spinners eraf gooien, kvin die dingen echt lelijk. En ik moet ff een beetje sparen om mijn Toyota Supra te tunen, maar dan heb je ook wat
!
is die R-spec een skyline
Verwijderd
Komt er nog een wedstijd waarbij we een bepaalde baan in een zo snel mogelijke tijd moeten uitrijden?
Een compo op de URL test track lijkt me wel leukVerwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 11:23:
Komt er nog een wedstijd waarbij we een bepaalde baan in een zo snel mogelijke tijd moeten uitrijden?
Mijn record is nu 1:11
Gisteren uitgespeeld. Een leuke vermakelijke game, maar door wat missertjes toch niet echt een topgame in mijn ogen. Je ziet duidelijk dat het een typische EA rush is geworden.
Toch, erg vermaakt met deze game.
Toch, erg vermaakt met deze game.
Flickr PSN ID= cheironnl
Vraag het Kampoe1... En anders een MODje; misschien dat het makkelijker is om zo'n compo in een apart topic te doen; hopelijk doen er dan ook minder reguliere lezers mee...Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 11:23:
Verwijderd
Het maakt mij niet uit welke baanda_rippah schreef op maandag 13 december 2004 @ 11:33:
[...]
Een compo op de URL test track lijkt me wel leuk
Mijn record is nu 1:11
Verwijderd
Heb het spel uitgepseeld en ben nu dmv de World Map de overige races aan het rijden maar krijg niet voor elke overwinning geld, bij bijna geeneen??
Wou nog wat meer geld bij elkaar racen voor het tunen en met die outrunbs schiet het niet echt op (100 credits per keer).
Iemand nog tips???
Iemand nog tips???
Races via de world map eerst een keer restarten, als je dan wint krijg je wel gewoon geld en reputatie.Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:25:
Heb het spel uitgepseeld en ben nu dmv de World Map de overige races aan het rijden maar krijg niet voor elke overwinning geld, bij bijna geeneen??![]()
Wou nog wat meer geld bij elkaar racen voor het tunen en met die outrunbs schiet het niet echt op (100 credits per keer).
Iemand nog tips???
PSN: Arienix
Wat dan?? Een Micra??
Verwijderd
ja precies, dat is echt zoooo vaagChi3F schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:09:
[...]
Races via de world map eerst een keer restarten, als je dan wint krijg je wel gewoon geld en reputatie.
Had net toch iets raars 
Kwam met een noodgang (pakweg 340 km/u) op zo'n rode afzetting (die wegen afsluit) afgereden. Vlam er ineens dwars doorheen? Toen kon ik dus m'n race gaan restarten want kwam er niet meer uit
http://www.makmik.nl/files/nu2-bug1.jpg
Hier zie je op 't kaartje waar ik sta, dat kan dus normaal niet
http://www.makmik.nl/files/nu2-bug2.jpg
En hier sta ik een stukkie verderop, aan de verkeerde kant van een splitsing
Kwam met een noodgang (pakweg 340 km/u) op zo'n rode afzetting (die wegen afsluit) afgereden. Vlam er ineens dwars doorheen? Toen kon ik dus m'n race gaan restarten want kwam er niet meer uit
[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 13-12-2004 19:21 . Reden: resizen voortaan graag ;) ]
Weirdrb338 schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:55:
Had net toch iets raars
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie auto overingens
Ja snap er niks van...
Overigens net m'n laatste race gereden, heb nu 100% completion
is die met wide body kit?rb338 schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:10:
Ja snap er niks van...
Ja tis een Honda Civic met wide body kit
Verder natuurlijk 10 sterretjes en alles level 3.
Ik kan dit nergens echt duidelijk vinden maar:
Mijn broertje en ik hebben allebei WiFi (puur voor multiplay/sharing) icm 2 nic's voor internet.
Nu heb ik het eindelijk voor elkaar dat ze elkaar kunnen zien en pingen.
Goed, ik dus naar NFS:UG2 en een lan-spel aanmaken, zo ver zo goed. In de lobby een game aanmaken, klaar. Ik dus wacht op mijn broertje. Nou, aangekomen bij het LAN-gedeelte, ziet hij mij staan. NFS ziet mij dus _WEL_ echter, drukt op continue en wil hij inloggen op de lobby, dan gebeurt er niks anders dan dat NFS probeert en probeert en probeert een verbinding te leggen. WAT doe ik fout? Moet ik eerst wachten tot hij ook in de lobby zit en dan pas een game maken of is dit nog een bug?
Op dit moment test ik via DxDiag de Directplay optie en dat werkt. Alleen zie ik bij mijn broertje beneden DirectPlay Serial Service erbij staan, terwijl ik dat niet heb. Heeft dat er misschien ook mee te maken?
Mijn broertje en ik hebben allebei WiFi (puur voor multiplay/sharing) icm 2 nic's voor internet.
Goed, ik dus naar NFS:UG2 en een lan-spel aanmaken, zo ver zo goed. In de lobby een game aanmaken, klaar. Ik dus wacht op mijn broertje. Nou, aangekomen bij het LAN-gedeelte, ziet hij mij staan. NFS ziet mij dus _WEL_ echter, drukt op continue en wil hij inloggen op de lobby, dan gebeurt er niks anders dan dat NFS probeert en probeert en probeert een verbinding te leggen. WAT doe ik fout? Moet ik eerst wachten tot hij ook in de lobby zit en dan pas een game maken of is dit nog een bug?
Op dit moment test ik via DxDiag de Directplay optie en dat werkt. Alleen zie ik bij mijn broertje beneden DirectPlay Serial Service erbij staan, terwijl ik dat niet heb. Heeft dat er misschien ook mee te maken?
[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 13-12-2004 20:07 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Dat heb ik ook een keer gehad. Botste alleen ergens op en vloog zijwaards door de afzetting..rb338 schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:55:
Had net toch iets raars
Nog een tijdje rondgereden en de finish langs de andere kant proberen te bereiken. Ergens daar in de buurt probeerde het spel elke keer mijn auto te 'resetten' maar kwam niet op de juiste weg uit.
Iemand dit al eens gehad?

Ook leuk.. een unique met meerdere andere soorten. Lijkt me een bug omdat een unique vinyl alle 4 de lagen in beslag neemt

[ Voor 22% gewijzigd door Acid_Burn op 13-12-2004 22:12 ]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
hehe, mijn nieuwe volledige getunende wagen:

Vorige volledig was me Audi TT. Bijna 10 sterren is deze.
Ik heb een keer bij een Outrun over LAN m'n vrienden naar de achterkant van zo'n barricade geknaltrb338 schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:55:
Had net toch iets raars
Ik zit in stage drie. Na 3 outruns kreeg performance unique. Ik denk ik race eerst verder. Toen kreeg ik rims. Maar toen kwam er geen ster bij. Dus ik naar de ster. Bleek het die performance te zijn. Ik heb nu al aardig wat outruns gedaan, maar niet de opnieuw rims Betekent het nu dat ik die unique rims kwijt ben?
[ Voor 8% gewijzigd door Tijs_a op 13-12-2004 23:57 ]
Hoe zit het eigenlijk met die dyno waardes.. volgens de dyno zou 366.9km/u halen, maar als ik op de weg 347km/u haalt schiet ie in de toerenbegrenzer en gaat niet harder.. ook niet met nos.
Verwijderd
Ik zit nu op 69%, maar ik kan niet verder
Ik heb ut al uitgespeeld, maar ik wil gewoon de 100% halen.
Ik heb alles unlocked, maar kan gewoon niet verder.
edit: oh heb ut al gevonden. Lang leve de world map =]
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 08:57 ]
Verwijderd
Het staat ook nog maar 100 keer in dit topicVerwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 08:12:
Ik zit nu op 69%, maar ik kan niet verderIk heb ut al uitgespeeld, maar ik wil gewoon de 100% halen.
tegenwind?Acid_Burn schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 01:09:
Hoe zit het eigenlijk met die dyno waardes.. volgens de dyno zou 366.9km/u halen, maar als ik op de weg 347km/u haalt schiet ie in de toerenbegrenzer en gaat niet harder.. ook niet met nos.
Sorry maar dit is echt de lelijkste auto die ik ooit gezien hebAcid_Burn schreef op maandag 13 december 2004 @ 21:55:
[...]
Dat heb ik ook een keer gehad. Botste alleen ergens op en vloog zijwaards door de afzetting..
Nog een tijdje rondgereden en de finish langs de andere kant proberen te bereiken. Ergens daar in de buurt probeerde het spel elke keer mijn auto te 'resetten' maar kwam niet op de juiste weg uit.
Iemand dit al eens gehad?
[afbeelding]
Ook leuk.. een unique met meerdere andere soorten. Lijkt me een bug omdat een unique vinyl alle 4 de lagen in beslag neemt
[afbeelding]
Alsof mij dat boeit.. Het ging mij op dat moment om de stylepoints, dus slap er alles op wat er op kan, de computer vond het mooiAghanim schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:20:
[...]
Sorry maar dit is echt de lelijkste auto die ik ooit gezien heb
Ondertussen ziet ie er zo uit:

Alles carbon.. Maar ik denk dat ik em gewoon in kleur ga maken, carbon is ook niet alles. Hebben carbon onderdelen trouwens nog invloed op de prestaties of is het alleen stylepoints? Het is natuurlijk lichter materiaal, maar of het ook effect heeft in de game?
[ Voor 36% gewijzigd door Acid_Burn op 14-12-2004 10:35 ]
tranztaz schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:01:
Ik kan dit nergens echt duidelijk vinden maar:
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ik rijd nu al een tijdje met een Opel Corsa met upgrades, ik heb toen een Toyota Celica gekocht zeg maar, maar die rijd gewoon niet zo goed als die Corsa, ook al heeft die de eerste tuning opties zeg maar.
Wat heeft het dan voor zin een andere auto te nemen?
nou nog lelijk...Acid_Burn schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:24:
[...]
Alsof mij dat boeit.. Het ging mij op dat moment om de stylepoints, dus slap er alles op wat er op kan, de computer vond het mooi.. ook al ziet het er niet uit
Ondertussen ziet ie er zo uit:
[afbeelding]
Alles carbon.. Maar ik denk dat ik em gewoon in kleur ga maken, carbon is ook niet alles. Hebben carbon onderdelen trouwens nog invloed op de prestaties of is het alleen stylepoints? Het is natuurlijk lichter materiaal, maar of het ook effect heeft in de game?

Verwijderd
Ik heb het spel tot het eind uitgereden met de 206 waarmee ik ook was begonnen, heb nu mijn slots opgevuld met een Hummer, EVO8, Audi TT en een Mustang en die ben ik nu voor de lol aan het tunen en met de TT heb ik ook al wat rond gescheurd, maar voor de races vertrouw ik toch alleen maar op m'n 206!eX0duS schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:51:
Ik rijd nu al een tijdje met een Opel Corsa met upgrades, ik heb toen een Toyota Celica gekocht zeg maar, maar die rijd gewoon niet zo goed als die Corsa, ook al heeft die de eerste tuning opties zeg maar.
Verwijderd
Zou hem zeker in kleur maken, ik vindt persoonlijk het carbon erg lelijk en ook al is carbon veel lichter heeft het geen invloed op de prestaties van je auto dus heeft het verder ook geen nut!Acid_Burn schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:24:
[...]
Dus nee, geen in game effect door carbon!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 11:29 ]
Verwijderd
Ben inmiddels gestopt met de game en heb em al lekker gedeinstalleerd. Waarom??
Ik wou dit spel perfect uitspelen en alle unieke performance upgrades bewaren, todat ik mijn favoriete auto had en alles daar op kon zetten. Wat blijkt nou, als je in stage 3 een unieke performance upgrade haalt, ben je verplicht om die te halen voordat je naar stage 4 gaat en dat het dus onmogelijk om die te bewaren tot stage 5 of laters. Anders verdwijnt dus het sterretje van de map en ben je hem kwijt. Lekker is dat zeg. Ben je goed bezig verlies je ineens je upgrades.
Zo ben ik dus tot stage 4 gekomen en die auto met carbon vind ik zelfs lelijk
Ik wou dit spel perfect uitspelen en alle unieke performance upgrades bewaren, todat ik mijn favoriete auto had en alles daar op kon zetten. Wat blijkt nou, als je in stage 3 een unieke performance upgrade haalt, ben je verplicht om die te halen voordat je naar stage 4 gaat en dat het dus onmogelijk om die te bewaren tot stage 5 of laters. Anders verdwijnt dus het sterretje van de map en ben je hem kwijt. Lekker is dat zeg. Ben je goed bezig verlies je ineens je upgrades.
Carbon is ook lelijk, ksnap nie dat je daar meer stylepoints voor krijgtVerwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:28:

hoe vinden jullie deze bak nou van mij?R-B schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:17:
hehe, mijn nieuwe volledige getunende wagen:
[afbeelding]
stickers vind ik niet zo mooi.. ik heb nu best hoge ranking zonder shitVerwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:37:
[...]
ik vind hem redelijkheb ze mooier gezien misschien wat meer stickers
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!