[multiplatform] Need For Speed Underground 2 -deel IV-

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.344 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
MAX3400 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 09:11:
[...]

Nope... Maar er zal ongetwijfeld een manier zijn om iets te veranderen/extracten... O-)
Ik heb ff lopen zoeken, maar waar staat de muziek eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Mensen waar ik net ff aan d8t:

Is er mischien een code dat je meteen alle auto's unlockt ? want dan kan ik wel me uniqeu op een RX8 zetten :P

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he jak wannebee cheater

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Rekkie schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 09:16:
[...]

Ik heb ff lopen zoeken, maar waar staat de muziek eigenlijk?
Zoals je al hebt gemerkt: het is geen MP3/WAV/OGG bestand dus succes. Wat je wil is een soort van reverse engineering van code en dat mag niet.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA kennende zal 't wel in een .viv (ik vermoed die in SDATA) bestand zitten, er schijnt een tool voor te zijn om die te openen maar ik kan 'm niet vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
MAX3400 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 10:45:
[...]

Zoals je al hebt gemerkt: het is geen MP3/WAV/OGG bestand dus succes. Wat je wil is een soort van reverse engineering van code en dat mag niet.
Ok. Relax man. Ik vroeg het alleen maar omdat bij een fifa versie destijds wel een soort programmatje verkrijgbaar is geweest O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 03:08:
Mijn bakkie:
[afbeelding]

kmoet zeggen, wat een grof spel dat Underground 2 zeg!! :)
Mooi bakkie opzich .. alleen jammer van de velgen ... mag van mij max aantal inches zijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Ik heb sinds gisteren NFSU2 uitgespeeld en kan nu dus geen geld meer verdienen, dat is best jammer... einde spel dus! Maar dat terzijde;

Ik wilde dus kijken of ik de 400 KM/H kon halen, helaas is mij dit niet gelukt! Ik heb met de Nissan 350Z een top gehaald van 383.1 KM/H. Tot 4x toe deze exacte snelheid en kreeg het idee aan de max te zitten van ofwel de auto ofwel het spel:

Modbreak:Resizen! :{

Heeft iemand dit ook gehaald of misschien hoger? De 400 KM/H?
En 6 perfecte shifts maakt niet uit, want je draft toch eerst een hele tijd om je Nitro te verdubbelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 08-12-2004 16:44 ]

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

vegterb schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:16:
Ik heb sinds gisteren NFSU2 uitgespeeld en kan nu dus geen geld meer verdienen, dat is best jammer... einde spel dus! Maar dat terzijde;

Ik wilde dus kijken of ik de 400 KM/H kon halen, helaas is mij dit niet gelukt! Ik heb met de Nissan 350Z een top gehaald van 383.1 KM/H. Tot 4x toe deze exacte snelheid en kreeg het idee aan de max te zitten van ofwel de auto ofwel het spel:

[afbeelding]

En 6 perfecte shifts maakt niet uit, want je draft toch eerst een hele tijd om je Nitro te verdubbelen.
Als je alle perfect shifts hebt ben je sneller weg over een kortere afstand en kun je dus die afstand die je ermee wint meer snelheid maken. B)

Meer kans dus om hogere topsnelheden te halen omdat je langer kunt doorrijden op hoge snelheid.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Bertuss schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:23:
[...]

Mooi bakkie opzich .. alleen jammer van de velgen ... mag van mij max aantal inches zijn :9~
Zijn spinners volgens mij. En om de een of andere reden zijn 20" spinners in NFSU2 kleiner dan normale 20" velgen. :?

[ Voor 3% gewijzigd door MartijnA3 op 07-12-2004 14:42 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Fire_escape schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:39:
[...]

Als je alle perfect shifts hebt ben je sneller weg over een kortere afstand en kun je dus die afstand die je ermee wint meer snelheid maken. B)

Meer kans dus om hogere topsnelheden te halen omdat je langer kunt doorrijden op hoge snelheid.
Ja, maar dan mis ik dus die Nitro-Overflow, dat extra beetje Nitro om over de topsnelheid van de auto te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
max3400 ik mail je vanavond ff over de stem deadline

ik heb ook geen zin meer om te wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

offtopic: Ik heb dus een stuurtje, Logitech Wingman Formula Force GP.
Nu race ik de laatste tijd tegen wat maatjes maar ik verlies ******** steeds. Dit komt omdat mijn maatjes met pijltjes toetsen racen, hiermee kun je relaxed wall rijden zonder dat je auto gaat flippen/slippen.
Met het forcefeedback stuurtje is dit anders, wanneer je een muur raakt, dan treedt dus de Forcefeedback in werking, het stuurtje gaat "flippen", maar in NFSU2 gaat ook het auto'tje helemaal flippen/slippen. Is er een manier (behalve FF uitzetten) om dit te voorkomen?. Nee, heeft nix te maken met stability control, staat nl al aan ;)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vegterb schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:16:

[afbeelding]

Resize je image ff .. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Erg nuttige opmerking.....

Ik heb em al lang uitgespeel maar ik wil alleen een RX8 met alle unique ubs hebben als EA dat niet fixt ga je het toch zelf proberen ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:27

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik had al een hele tijd het idee dat het spel me liep te flessen met de computer tegenstand. Je rijdt bij ze in de buurt en haalt de voorste met een redelijk groot snelheidsverschil in... dan opeens houden ze je allemaal bij. Oftewel ze houden allemaal in totdat jij voorbij bent :|

Als leuke test toch eens een trainer gedownload die als opties heeft 'instant 200mph' en 'boost' (snelheid x 2). Een simpele track opgezocht zonder veel bochtjes en met een stock car aan de start gaan staan tegen de PC, die ook 3 stock cars opstelde.

De 4 rondjes die volgden ben ik met idiote snelheden rond dat circuit gegaan, waarbij 700km/u geen uitzondering was. Officieel kan dat niet natuurlijk, maar voor de testdoeleinden was het perfect. Wat blijkt... de PC houdt me met stock cars gewoon bij op het moment dat ik voorop lig. De nr. 2 finisht 5 seconden na mij, wat dus gewoon onmogelijk is met een stock car.

Vervolgens kijk je naar de race statistics en vindt daar dat de max speed van al je tegenstanders rond de 140 ligt... yeah right. Al die leuke getalletjes worden dus uit de lucht gegrepen en zijn een gemiddelde van wat die wagen aan zou moeten kunnen officieel.

Goed gedaan EA Games, erg leuk spelen als je weet dat alle tegenstanders inhouden totdat jij voorop ligt... waar is de competitie? En ik speel de game echt op 'hard', dus het is geen lieve optie die bij easy om de hoek komt kijken.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

EA doet dergelijk spul al sinds het begin. En het suckt donkeyballs. Het is voor hun een simpele manier voor AI te proggen, helaas ook een simpele manier om het door te hebben. Downgrade je auto en het wordt simpeler...

[ Voor 53% gewijzigd door Phuncz op 07-12-2004 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:27

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Toch kan ik me herinneren dat als ik in NFS:HP een briljant rondje reed, dat ik dan ook echt 10 seconden meer afstand had genomen van de nr. 2 en als ik dan verder normaal doorreed dat ik die 10 seconden dan aan het einde ook nog had. Als ik in NFS:U2 een briljant rondje rijd boeit het niet, want de tijd die ik er mee win ben ik op de een of andere duistere wijze in het volgende rondje weer kwijt...

Als ze dit soort grapjes inderdaad al sinds het begin inprogrammeren hebben ze het voorheen toch beter gecamoufleerd. Overigens lijkt mij het lastiger om te programmeren dat ze rond mij moeten blijven hangen dan dat ze gewoon moeten doen wat ze kunnen... dus er is nog moeite in gestoken ook.

Het geeft totaal geen overwinningsgevoel meer als je een race wint, wat ik in NFS3, 4, 5 etc. wel of in ieder geval meer had... hetzelfde als dat je een potje voetbal speelt en je krijg de hele tijd duidelijk expres de bal van een tegenstander aangespeeld zovan 'toe maar, je kan het wel'... dan heb je ook al snel zoiets van 'flikker op man, ik doe het zelf wel!' :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:26:
max3400 ik mail je vanavond ff over de stem deadline

ik heb ook geen zin meer om te wachten :9
Da's mooi; bedankt voor je mail! ;)

Competitie sluit donderdagavond om 23:59! Winnaar wordt dus vrijdagochtend bekend gemaakt (afhankelijk van hoe laat ik nog op ben of weer wakker ben). 5 mensen moeten nog stemmen; hebben nogmaals mail gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

maar goed dat ik dan net nog ff gestemt heb!

valt me erg tegen van EA dat ze weer zon geintje ingebouwd hebben...

what ever happend to a fair game...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Kaastosti schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:59:
Ik had al een hele tijd het idee dat het spel me liep te flessen met de computer tegenstand. Je rijdt bij ze in de buurt en haalt de voorste met een redelijk groot snelheidsverschil in... dan opeens houden ze je allemaal bij. Oftewel ze houden allemaal in totdat jij voorbij bent :|

Als leuke test toch eens een trainer gedownload die als opties heeft 'instant 200mph' en 'boost' (snelheid x 2). Een simpele track opgezocht zonder veel bochtjes en met een stock car aan de start gaan staan tegen de PC, die ook 3 stock cars opstelde.

De 4 rondjes die volgden ben ik met idiote snelheden rond dat circuit gegaan, waarbij 700km/u geen uitzondering was. Officieel kan dat niet natuurlijk, maar voor de testdoeleinden was het perfect. Wat blijkt... de PC houdt me met stock cars gewoon bij op het moment dat ik voorop lig. De nr. 2 finisht 5 seconden na mij, wat dus gewoon onmogelijk is met een stock car.

Vervolgens kijk je naar de race statistics en vindt daar dat de max speed van al je tegenstanders rond de 140 ligt... yeah right. Al die leuke getalletjes worden dus uit de lucht gegrepen en zijn een gemiddelde van wat die wagen aan zou moeten kunnen officieel.

Goed gedaan EA Games, erg leuk spelen als je weet dat alle tegenstanders inhouden totdat jij voorop ligt... waar is de competitie? En ik speel de game echt op 'hard', dus het is geen lieve optie die bij easy om de hoek komt kijken.
Had je "Catch up" aan staan? Want dan komt de computer ook weer makkelijker dichterbij... Maar dit soort foutjes zaten ook al in NFSU. Alleen daar zag je het inderdaad wat minder, toch jammer!

Zit nu al te wachten op een NFSU3, politie erbij of zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Wacht maar tot je races krijgt met 3 hummers die 10 sec doen op 0-100/s en nog doodleuk je level 3 skyline voorbij jagen bij de start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Met mn 3000GT heb ik 1.75s gehaald van 0 tot 100..... normaal iets van 1.9 ofzo. Maar ja, wat ik ook doe, de computer sjeest er gewoon weg van de start met infiniti.......

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

mijn nieuwe Civic _/-\o_ _/-\o_
Unique upgrades: Engine, Ecu en Suspension
hij gaat echt hard !!! vooral op Street X is hij cool :)

Modbreak:Resize die pics eens voordat je ze post :{

[ Voor 53% gewijzigd door Crash op 08-12-2004 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
MAX3400 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 19:20:
[...]

Da's mooi; bedankt voor je mail! ;)

Competitie sluit donderdagavond om 23:59! Winnaar wordt dus vrijdagochtend bekend gemaakt (afhankelijk van hoe laat ik nog op ben of weer wakker ben). 5 mensen moeten nog stemmen; hebben nogmaals mail gekregen!
Misschien ben ik nu een zeurpiet, maar eigenlijk zouden de mensen die niet gestemd hebben uitgesloten moeten worden van competitie ... ze hebben immers een puntvoordeel: er zijn 9 punten niet uitgegaan die op iedere andere auto dan die van henzelf kon vallen. Hiermee hebben alle users die niet gestemd hebben dus voordeel. Je zou ze ook een boete van 5 punten kunnen geven (het maximale verschil), dan is het ook weer eerlijk.

Just my 2 cents. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Frggl schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:10:
[...]

Misschien ben ik nu een zeurpiet, maar eigenlijk zouden de mensen die niet gestemd hebben uitgesloten moeten worden van competitie ... ze hebben immers een puntvoordeel: er zijn 9 punten niet uitgegaan die op iedere andere auto dan die van henzelf kon vallen. Hiermee hebben alle users die niet gestemd hebben dus voordeel. Je zou ze ook een boete van 5 punten kunnen geven (het maximale verschil), dan is het ook weer eerlijk.

vind het nog niet eens zon slecht idee tbh :/ (het eerste stuk dan...)

catch up is die optie? hmmz, toch maares opzoeken dan...
thanx iig ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Laatst online: 02-07 10:00
Ik vind het tijdens het lannen erg irritant dat dat filter altijd aanstaat. Kan ik er ook gewoon voor zorgen dat ik alle games kan zien die gecreate zijn? Dus elke soorten races?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Frggl schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:10:
[...]

Goed, nog maar 3 open stemmen te verstouwen. We zien het wel even. Ik snap het idee van de punten-aftrek, maar vindt het niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo een vermoeden dat sommige members ongeduldig beginnen te worden voor de uitslag en ik behoor tot 1 van die members >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 18:27:
Ik heb zo een vermoeden dat sommige members ongeduldig beginnen te worden voor de uitslag en ik behoor tot 1 van die members >:)
zo'n vermoeden had ik ook al... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ik weet wel zeker dat ik niet gewonnen heb, als ik die andere auto's zie heeft bijna iedereen een andere smaak... :D

Maarja ik vind het niet cool om je wagen aan te passen aan de smaak van de meerderheid, dus het boeit me ook niet veel verder! :P

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Chi3F schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:33:
Ik weet wel zeker dat ik niet gewonnen heb, als ik die andere auto's zie heeft bijna iedereen een andere smaak... :D

Maarja ik vind het niet cool om je wagen aan te passen aan de smaak van de meerderheid, dus het boeit me ook niet veel verder! :P
Tja het is inderdaad moeilijkte voorspellen wie er gaat winnen. Zoveel verschillende wagens/ontwerpen en smaken ... nie normaal !

[ Voor 17% gewijzigd door Bertuss op 08-12-2004 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Laatst online: 08-05 07:44
Is er ergens mischien een Tuning guide?
Met mn ene auto ging het geweldig :P
Maar mn Audi TT krijg ik niet zover :?

Omfg :/
ik heb nu maar 2.5 sterren...
zie je hier die mensen met 10 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey gamers,

heb een vraagje.....heb het spel helemaal uitgespeeld maar ik kan nog steeds niet die widebody kits??? hoe kan dat dan....
ik race zoveel outruns maar dan race ik telkens tegen de zelfde..
wete jullie hoe dat kan?

zeg het dan ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:57:
Ey gamers,

heb een vraagje.....heb het spel helemaal uitgespeeld maar ik kan nog steeds niet die widebody kits??? hoe kan dat dan....
ik race zoveel outruns maar dan race ik telkens tegen de zelfde..
wete jullie hoe dat kan?

zeg het dan ff.
Keep racing dude, keep racing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat doe ik ook, maar hij geeft gewoon 100 % aan, en in die wereld map heb ook alles al gehad!
nog ideeën??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:50

Haan

dotnetter

fooker schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:56:

Omfg :/
ik heb nu maar 2.5 sterren...
zie je hier die mensen met 10 :/
Be patient my son ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeggen ze allemaal, heb je het uitgespeeld kun je nog steeds geen wide body kites :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:30:
[...]

zeggen ze allemaal, heb je het uitgespeeld kun je nog steeds geen wide body kites :( :( :( :( :(
Klopt, als je 100% hebt gehaald kan je zoveel outruns doen als je wilt, maar je krijgt niks :/
Je moet gewoon bij elke stage outruns doen tot als je geen outruns meer hebt, en bij de volgende stage weer enz..

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OKE DAN
ik ga meteena an de slag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
In jouw geval moet je dus helemaal overnieuw beginnen, maar als je em 100% hebt uitgespeeld kan je in main menu gewoon die wide body kits kiezen?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook weer even opnieuw begonnen en heb tot nu toe alle races gedaan in elke stage. Ben nu bij stage 4. Op een gegeven moment zag ik bij stage 3 dat ik 113% had gedaan, maar dat komt omdat ik ook alle hidden races had gevonden. Het eerste wat ik doe aan het begin van de stages zijn de outruns. Dan heb je die alvast gedaan. Heb intussen ook al 2 unique performance upgrade gehaalt, maar de races voor de upgrades doe ik pas als ik alles heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nuttige contributie aan dit topic waarin ik vooral heb gelurked ;)

Het is mij opgevallen dat als je net voor de race begint (de countdown 3,2,1, go) je achterste hydraulics aanzet (dus dat je neus naar beneden wijst en de kont van je wagen omhoog) je een snelheisboost krijgt bij het wegrijden. Door de downforce wordt je wagen op z'n achterste wielen gedrukt waardoor je de meeste grip krijgt.
Ik heb dit alleen getest met een Ford Mustang GT (achterwiel aandrijving) en hij ging er elke keer als een haas vandoor zonder burnout, alles stage 3 en gedyno tuned.

Ik hoop dat spelers nog wat aan deze tip hebben nu het spel weer al een tijdje in de winkels ligt. Als deze tip al is langs geweest dan mijn excuses.

Nogmaals, ik weet niet of het zal werken met 4 wheel drive en front wheel drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:36:

Het is mij opgevallen dat als je net voor de race begint (de countdown 3,2,1, go) je achterste hydraulics aanzet (dus dat je neus naar beneden wijst en de kont van je wagen omhoog) je een snelheisboost krijgt bij het wegrijden. Door de downforce wordt je wagen op z'n achterste wielen gedrukt waardoor je de meeste grip krijgt.
Ik heb dit alleen getest met een Ford Mustang GT (achterwiel aandrijving) en hij ging er elke keer als een haas vandoor zonder burnout, alles stage 3 en gedyno tuned.

Ik hoop dat spelers nog wat aan deze tip hebben nu het spel weer al een tijdje in de winkels ligt. Als deze tip al is langs geweest dan mijn excuses.

Nogmaals, ik weet niet of het zal werken met 4 wheel drive en front wheel drive.
thx 4 the tip,dat is tenminste nuttige info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:36:

hmm ben benieuwd of 't nog sneller kan :P
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.leenheer1/nfsu2/115.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.leenheer1/nfsu2/776.jpg
Mustang level 3 zonder uniques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
Zo... ik heb het spel nu bijna uitgespeeld. Ben begonnen met de o zo lekkere Focus... daarna heb ik de fout gemaakt om niet de hummer te kiezen als mijn SUV. Maarja....
Vervolgens ben ik bezig gegaan met de Lexus. Deze heb ik mooi knal groen gemaakt. Dit was een mooie wagen toch ik de unique spray op m'n auto won... die nog is over mijn al zelf geplaatste heen ging 8)7

Goed.... daarna kwam dan de rx-8 _/-\o_ Deze rijd zooooo onwijs lekker. Heb daarna de evo gehaald... maar die rijd na alles getuned te hebben nog steeds brak. Dus ik rij lekker in een vol getunede rx-8 met special turbo en special nos B) Dat gaat hard!! 7.8sec op de 100mph!!!

Zal binnenkort ff plaatjes posten.... mijn top is trouwens 373km/u 8)

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik heb even wat getest met mij hydro theorie :P Hier zijn de resultaten

De auto die is gebruikt:
Afbeeldingslocatie: http://img85.exs.cx/img85/5314/dewagen3qk.jpg

Hier is de eerste test, zonder hydro truc, alle upgrades lvl 3, NOS is niet gebruikt (te wispelturig). Let vooral op de 10 meter burnout :P, alle shifts zijn perf
Afbeeldingslocatie: http://img25.exs.cx/img25/6531/perfect8vp.jpg

Hier is de tweede test, nu met hydro truc, alle upgrades lvl 3, NOS is wederom niet gebruikt. Nu maar 1,5 meter burnout hehe, alle shifts perfect
Afbeeldingslocatie: http://img16.exs.cx/img16/2076/hydroperfect3db.jpg

In de finish tijden zat +/- een halve seconde verschil, in het voordeel van de hydro, Dus zie hier een nieuwe manier om tijdswinst te krijgen. Veel plezier ermee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie wel dat je eindsnelheid drastisch gezakt is van 291 naar 263 ....
banden spanning veranderen en je veer instelling helpen ook mee aan betere accelleratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die bovenste wagen met 291 is van iemand anders :Y) , geeft niet hoor, mijn eindsnelheden blijven zeer dicht bij elkaar, alleen de eindtijd verschilt met zo'n halve seconde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ik zit nu op 68% en krijg de boodschap dat ik het spel heb uitgespeelt :???

Ik kan me herineren dat de vraag al is gesteld, aleen die zie ik nergens meer, wat moet ik doen ?

''gefeliciteerd, je hebt het uitgespeeld''

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:05:
Ik zit nu op 68% en krijg de boodschap dat ik het spel heb uitgespeelt :???

Ik kan me herineren dat de vraag al is gesteld, aleen die zie ik nergens meer, wat moet ik doen ?

''gefeliciteerd, je hebt het uitgespeeld''
Misschien heb je nog niet alle outruns gedaan, of nog niet alle shops gevonden ofzo, maar dat je de gewone races wel hebt uitgespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Nu online

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

shameblaster schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:05:
die vraag is inderdaad al eens eerder geweest :/ 500x pas

je kan alleen nog races doen via de World map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm wat vinden jullie de beste drag auto? 'k heb er een paar geprobeert, tot nu toe vind ik de Mustang 't beste.
De Skyline heeft zoveel vermogen dat ie makkelijk 20+ meter burnouts trekt :X
300gt heeft een hele vage powerband, zit veel te vroeg op vol vermogen.
Ben nog bezig met de andere maar ik verwacht eigenlijk niet dat er een veel betere zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

ikzelf vind de pontiac GTO wel lekker doortrekken op de dragbaan. Maar denk dat iedereen zijn voorkeuren wel heeft.

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:48:
hmm wat vinden jullie de beste drag auto? 'k heb er een paar geprobeert, tot nu toe vind ik de Mustang 't beste.
De Skyline heeft zoveel vermogen dat ie makkelijk 20+ meter burnouts trekt :X
300gt heeft een hele vage powerband, zit veel te vroeg op vol vermogen.
Ben nog bezig met de andere maar ik verwacht eigenlijk niet dat er een veel betere zal zijn.
MAZDA MIATA :7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 08:00
Eigenlijk kunnen we ook wel een competitie houden met laptimes ...
Dat we dus bijv. gewoon de testtracks pakken bijv, zonder NOS.

Mijn beste tijd op de testtrack van Street-X is 15.90 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb ik strax een probloeempje. Ben nu in stage 3 en heb alle normale races, hidden races en outruns gedaan en moet nu alleen nog de URL racesdoen om de stage te halen. Heb nu een auto met bijna 8 sterren, maar bij de sponsor staat dat ik 3 dvd covers ofzo moet halen en de laatste cover waar je 6 sterren voor nodig hebt, die mis ik dus. Strax kan het dus zijn dat ik in feite alle races heb gedaan in stage 4, maar dat ik nog steeds die laatste dvd cover moet scoren voor mijn auto. Zolang ik die niet krijg kan ik wel stoppen met het spel.
Heb mijn auto ook al naar beneden getuned, zodat ik een 6 sterrig karretje had, maar dan krijg ik nog niets.

Wie o wie kan mij vertellen wanneer ik wel die cover krijg waar je 6 sterren voor nodig hebt?? Ik neem aan dat je die gewoon krijgt als je auto eindelijk 6 sterren heeft en niet dat je die na die URL races pas krijgt. Toch??? Ik heb het spel al eerder uitgespeeld, en kan mij herrinneren dat ik dit eerder ben tegengekomen.,

Ben benieuwd, misschien is het wel een dikke bug.

@bastaard: Leuk idee voor zo'n competitie. Met deel 1 hadden we dat ook al en was ik verruit de snelste met drag dan wie dan ook >:) _/-\o_ Dus als er weer zoiets komt, dan ben ik zeker van de party :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
8 sterren in stage 3? lijkt me sterk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow foutje, ben in stage 4. Maar goed maakt verder niets uit ;) Zit alleen nog steeds met het probleem dat ik maar geen dvd cover krijg voor 6 sterren. En het stond trouwels wel goed in mijn vorige post. Dus wel even beter lezen volgende keer :P

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

De_Bastaard schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:58:

Hier iets van 1:10 op de circuit testtrack, Toyota Corolla ownage >:)
Street-X moet ik ook maar effe testen.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

De_Bastaard schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:58:

Lijkt me ook wel een strak idee; om een snelle competitie te houden. Maar ja, gaan we dan screenies posten?? Zal een lekker langzaam draadje worden... })

Uitslag competitie staat om 0:00 hier op het forum!

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 09-12-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Screenie ja;)
Gewoon dat iedereen even de tijd uitknipt.

En dan netzoals NFSU Topic (NFSU1), Voor ieder soort stijl een circuit kiezen, aantal laps en dan zo een database bijhouden ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

MAX3400 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:48:
[...]

Lijkt me ook wel een strak idee; om een snelle competitie te houden. Maar ja, gaan we dan screenies posten?? Zal een lekker langzaam draadje worden... })

yes eindelijk uitslag :d

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Eindelijk :D

Ben benieuwd waar ik geeindigd ben! :P

En over die competities, moeten we nog even kijken hoe/wat...

weet wel dat mijn Corolla echt goed is :X Heb toch alle auto's geprobeerd en geen enkele kan tippen aan de strakke wegligging van die corolla 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
het zou leuk zijn als er een ranglijst kwam
dus niet alleen wie nr.1 2 en 3 geworden zijn; maar gewoon een totale lijst met aantal punten :)

ik sta toch onderaan,heb een auto die niet echt op de smaak van de rest lijkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Aghanim schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:49:
het zou leuk zijn als er een ranglijst kwam
dus niet alleen wie nr.1 2 en 3 geworden zijn; maar gewoon een totale lijst met aantal punten :)

ik sta toch onderaan,heb een auto die niet echt op de smaak van de rest lijkt :P
Ja dat zou ik ook bedenken, dan weet iedereen waar die geeindigd is ! Dat is zeker leuk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik ben hier nieuw . Kheb het spel pas en ik rijd met de miata mx5 en heb de gewoonte om het spel in 'hard' te spelen zoals bij nfsu1.
nu zit ik aan de limiet van mn mx5 want de rest van performance is gelocked. Op een bepaald moment verdwijnen de straatrijders, heeft dat een reden? vanaf een bepaalde race?

wie heeft goeie setup voor de mx5?Of helpt dat niet veel? ik heb nu 190Nm en 130Kw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Bertuss schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:29:
[...]

Ja dat zou ik ook bedenken, dan weet iedereen waar die geeindigd is ! Dat is zeker leuk !
Niet leuk als je als laatste eindigt ;)
Beter zou zijn...de 1,2,3 hier en je eigen positie via mail :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn focus
Afbeeldingslocatie: http://www.nemes1s.demon.nl/gfx/got/front.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nemes1s.demon.nl/gfx/got/back.jpg

Veranderd ong. om de 2 uur compleet van uiterlijk. Heerlijk verslavend spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou lekker is dat. Zit nu echt vast in de 4e stage. Kan niets meer doen. Ik heb net de URL races gedaan die op de map stonden en ik mis 1 dvd cover en ik mis 1 URL race, maar die krijg ik pas als ik die dvd cover heb. :(

Heeft iemand hier een oplossing voor?? Zo nee, dan kan ik nu dus wel kappen met het spel en het deinstalleren :> , want ik ga niet nog een keer overnieuw beginnen. :P Wordt anders de 3e keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ingame -> Esc -> ga naar rechts -> Enter de World Map (iets anders als M is dit) -> Speel die races.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op donderdag 09 december 2004 @ 23:33:
Ingame -> Esc -> ga naar rechts -> Enter de World Map (iets anders als M is dit) -> Speel die races.
Daar was ik niet echt op uit. Als het goed is heb ik in stage 1, 2, 3 en 4 alles al gedaan. Alleen krijg ik stage 4 niet afgerond. Ik mis 1 url en 1 dvd cover. Het heeft verder ook geen zin om die andere races te doen als die ik toch ben vergeten, want ik ga liever naar stage 5 dan dat ik blijf hangen in 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Nog 11 minuten tot de uitslag, vol verwachting klopt ons hart! :)

En ben het met XeNeRgY eens, een ranglijst zou fijn zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 12:52

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 23:43:
[...]

Daar was ik niet echt op uit. Als het goed is heb ik in stage 1, 2, 3 en 4 alles al gedaan. Alleen krijg ik stage 4 niet afgerond. Ik mis 1 url en 1 dvd cover. Het heeft verder ook geen zin om die andere races te doen als die ik toch ben vergeten, want ik ga liever naar stage 5 dan dat ik blijf hangen in 4.
toch die andere races maar doen, in explore mode of via world map, das de enige manier om je URL race vrij te spelen. Voor een dvd moet je ook een bep aantal style points hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Yukkie op 09-12-2004 23:53 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Dit is niet de Huiskamer

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:48:
[...]

Ik w8 met smart op de uitslag, nog 3 min.. Tis net Oud & Nieuw.. Lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Spannend... :P Ranglijst zou leuk zijn ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

En dan nu de uitslag van de design-competitie!!!

Op nummer 1 King Louie _/-\o_ :
Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/GoT%20Competition%20Cars/Nieuwe%20map/King_Louie%20-%20TT2.jpg

Op nummer 2 Achmed:
Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/GoT%20Competition%20Cars/Achmed%201-%20supra.jpg

Op nummer 3 Cutthroat:
Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/GoT%20Competition%20Cars/Nieuwe%20map/Cutthroat%20-%20rx8.JPG

De volledige uitslag, gesorteerd op punten, is HIER te lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
It's Time? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
HAhahahaha, helaas, zit alleen in de top 10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
MAX3400, kampoe1, en iedereen die op mijn TT heeft gestemd, heel erg bedankt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Mooi overzicht en feli aan de winnaars. :)

Maar zo zie je toch maar dat smaken heel erg verschillen.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Fire_escape schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 00:04:
Mooi overzicht en feli aan de winnaars. :)
Merk net dat het in Firefox niet zo goed wordt weergegeven... Sorry, mede-Fox'ers... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

alleen die van achmed is noemenswaardig te noemen voor eventuele top3.
Die van Kin louie is visueel niets aangedaan, alleen kitje, maar in hoeverre is dat visueel... Visueel noem ik vinyls enzo, ajah wie ben ik :p
en de 3de... mjah niet erg mooi, maar ook weer niet lelijk. Kan in ieder geval wel boven het gemiddelde staan.
Zo hier, mijn mening :Y)

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Top3 gefeliciteerd, en de mensen die mij mijn 4 punten hebben bezorgd bedankt... :D

Ook hulde aan de initiatiefnemers en makers van deze competitie! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zie je maar weer dat smaken egt verschillen.. De meeste casr vink egt lelijk maarja.. Ik wil nummer 1 niet afkraken maar ik vind ehm egt verschrikkelijk.. Nou ja boeie, leuke compo!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
sjobber schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 00:05:
alleen die van achmed is noemenswaardig te noemen voor eventuele top3.
Die van Kin louie is visueel niets aangedaan, alleen kitje, maar in hoeverre is dat visueel... Visueel noem ik vinyls enzo, ajah wie ben ik :p
en de 3de... mjah niet erg mooi, maar ook weer niet lelijk. Kan in ieder geval wel boven het gemiddelde staan.
Zo hier, mijn mening :Y)
Tunen is als drinken, doe het met mate. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Gefeli Louie :) _/-\o_

ik ben het podium op 1 haar misgelopen. 4e :(
En degene die op mij hebben gestemd, bedankt! goede smaak 8)

[ Voor 41% gewijzigd door GandalfTheGrey op 10-12-2004 00:09 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Kom op, stelletje theeleuten, geen flame-wars over wie/wat/waarom mooi is, he?? O-)

* MAX3400 gaat naar zijn nest; over 6 uur alweer richting werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Als eerste gefeliciteerd top 3 _/-\o_

Ik = 10e geworden ... voorwaar niet slecht, al zeg ik het zelf ;) Wat mij betreft mag er snel een 2e contest komen. Of is het een idee de top 10 hiervan (de allerbesten dus) nog een keer te laten spelen in een soort finale met een compleet ander auto ?

Toch heb ik iets om trots op te zijn ... samen met MadMarky ben ik het meeste als derde keus genoteerd :D :Y) :+ hahahah .... ook een prestatie ;)

Opvallend trouwens: Weet het niet 100% zeker, maar volgens mij heb ik op niemand uit de top 3 gestemd ... al zie ik dat ik nr 3 uit deze top 3 wel erg tof vind !
Nr. 1 vind ik enorm onterecht, maargoed dat is mijn smaak ... wat ook al eerder gezegd werd, niet echt creatief ... bodykitje en klaar. Maar goed no offence verder ... eerlijke winnaar, maar niet mijn smaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yukkie schreef op donderdag 09 december 2004 @ 23:52:
[...]

toch die andere races maar doen, in explore mode of via world map, das de enige manier om je URL race vrij te spelen. Voor een dvd moet je ook een bep aantal style points hebben.
Ik heb ook alles gedaan, maar ik weet inmiddels al wat er aan de hand is. Ik had een sterretje op mijn kaart staan waarvan ik dacht dat het een unique performance upgrade race was, maar dat was dus het sterretje voor die cover }:O :? :X B) 8)7 |:(

Dus is het nu klaar, maaaaaaaar, ik heb een unique performance upgrade verloren!! Ik had geen 1 van die upgrades gebruikt en nu heb ik er nog maar 1 over, waarschijnlijk is het dus ook nog zo, dat je verplicht bent de unique upgrades op je auto toe te passen voordat je naar het volgende level gaat |:( Dit betekend vrijwel dat je bijna niet je favoriete auto volledig kan tunen, want mijn favoriete auto heb ik pas in stage 4 gekregen. Beetje balen, denk je dat je een je favo auto perfect kan maken, is het dus niet zo. Daarmee was deel 1 wel beter dan dit deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-09 14:56
als ik online ga racen unranked kan ik alles doen met mn audi A3 maar als ik een ranked race doe race ik ineens met een corolla (niet getuned) terwijl als ik die game join ik nog wel mn oude vertrouwde A3 op de 8ergrond zie draaien. Enig idee hoe dit komt?

[ Voor 5% gewijzigd door TomR op 10-12-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
lol zelfs iemand heeft op mij gestemd haha :P

Wel leuk dat ik ook op alle 3 de auto's uit de top3 gestemd heb,wel in andere volgorde maar daar valt mee te leven :)

Ik vind de TT van louie mooi omdat hij niet overdreven is met vinyls en vliegtuigspoilers etc.
Heb liever bescheidenheid dan een overdreven auto,zoals je ook in mijn 206je terugziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

cool plek 12 valt eigenlijk nog mee :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Mwah gedeelde 9e plek valt nog mee toch ;)

Mensen die op mij gestemd hebben bedankt _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Laatst online: 14-09 22:38
WOW! :*)

Ik bedank iedereen die op mij gestemd heeft!
Hartelijk bedankt!! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Joehoe.. gedeeld 17e, in ieder geval die ene die op me gestemd heeft bedankt!!!

En top 3, met name natuurlijk King Louie, FELI!

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben trouwens gisteren achter gekomen dat Burk brookes... het NFSU 2 chickie, in het zelfde blad als G verbaan stond de afgelopen maand...in de zelfde kleding ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 09:06:
Ben trouwens gisteren achter gekomen dat Burk brookes... het NFSU 2 chickie, in het zelfde blad als G verbaan stond de afgelopen maand...in de zelfde kleding ..
Geen kleding dus ... :D
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!