Hoe ver is het met de contest ? Heeft iedereen gestemd ?
ja ben ik ook wel benieuwd naar hoever de contest is
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Een aantal mensen hebben tot op heden nog niet gestemd of zijn vergeten in te vullen wie ze zijn. Dit betekent dat stemformulieren zonder naam in de prullenbak zijn verdwenen alsmede 2 stemmen van mensen die geen auto hebben ingestuurd.
Ik zal anders binnenkort wel ff een herinnering sturen via de mail naar de mensen die nog niet hebben gestemd...
Ik zal anders binnenkort wel ff een herinnering sturen via de mail naar de mensen die nog niet hebben gestemd...
[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 04-12-2004 20:01 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Vraagje :
Ik zat laatst te spelen en toen kreeg ik NOS Purge met van die dubbele kleurtjes enzo maar paar races later kreeg ik weer N2O Purge ?? Ik kan ook geen nieuwe dingen kiezen ofzo dus ik neem aan dat het een bug is
Sorry als het al gevraagd is, heb het nog niet gezien...
Ik zat laatst te spelen en toen kreeg ik NOS Purge met van die dubbele kleurtjes enzo maar paar races later kreeg ik weer N2O Purge ?? Ik kan ook geen nieuwe dingen kiezen ofzo dus ik neem aan dat het een bug is
Sorry als het al gevraagd is, heb het nog niet gezien...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Sinds ik mijn pc geformateert heb (net dus
) heb ik ineens de fout dat ik niet kan zien hoeveel punten ik bijvoorbeeld voor driften, draften, avoiding accidents etc krijg...en dat is best irritant. Ik gebruik dezelfde drivers, zelfde graphics, niets verandert aan pc ofzo, maar kan het nergens weer laten geven...is er een bugje bekend met ati kaarten verder?
1 of 2 beter zichtbare vinyls zou wel goed zijn, maar als je honderden verschillende kleuren op een auto gaat zetten kan je beter een clown hurenAghanim schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 12:30:
[...]
Persoonlijk vind ik ze allebei teveel 1 kleur lijken,ik zou bijvorbeeld de spiegels en velgen een andere kleur geven,maar dat is ieder persoonlijk natuurlijk

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Verwijderd
Ik had een paar vraagjes:
- ik kreeg net een smsje met als onderwerp "first car" waarin ze wat zegt over car stats in het car select screen. Waar zit dat menu en wat bedoelt ze met die stats?
- ook staat er in hetzelfde smsje AWD, FWD en RWD, wat betekent dat?
- ik kreeg net een smsje met als onderwerp "first car" waarin ze wat zegt over car stats in het car select screen. Waar zit dat menu en wat bedoelt ze met die stats?
All Wheel Drive, Front (?) Wheel Drive, Rear Wheel DriveVerwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 21:11:
Ik had een paar vraagjes:
Verwijderd
ah ok tnx maar waar zie je dat dan? in dat car select screen (bij die stats ofzo) dak nie kan vinden toevallig?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 21:31 ]
Dat zou ik niet weten.Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 21:30:
ah ok tnx maar waar zie je dat dan? in dat car select screen (bij die stats ofzo) dak nie kan vinden toevallig?
Verwijderd
trouwens, als je een 6 speed gearbox neemt kan je niet de limited slip differential installeren 
Ik zie niet wat dat met elkaar te maken heeft eigenlijk? De Diff. zit naar mijn weten niet in de versnellingsbak, maar tussen de wielassen en evt. tussen voor en achter aandrijfas

Ik zie niet wat dat met elkaar te maken heeft eigenlijk? De Diff. zit naar mijn weten niet in de versnellingsbak, maar tussen de wielassen en evt. tussen voor en achter aandrijfas

euuh dat hoeft niet hoorVerwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 22:05:
trouwens, als je een 6 speed gearbox neemt kan je niet de limited slip differential installeren
niks
Verwijderd
Ej, jah, wij vierden ut vandaag, maar effe een vraagje. Ik heb nu Need for Speed in het Nederlands maar ik wil het weer in het Engels. Moet ik dan hem helemaal opnieuw instalen of ergens iets doen (niet te ingewikkeld hoop ik).
Als ik hem opnieuw installeer krijg ik dan niet dat je als je hem verwijder en opnieuw installeer dat dat die code er twee keer is en ik het spel niet meer kan gebruiken ??? (Sorry beetje vaag ofnie)
Als ik hem opnieuw installeer krijg ik dan niet dat je als je hem verwijder en opnieuw installeer dat dat die code er twee keer is en ik het spel niet meer kan gebruiken ??? (Sorry beetje vaag ofnie)
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 22:30:
Ej, jah, wij vierden ut vandaag, maar effe een vraagje. Ik heb nu Need for Speed in het Nederlands maar ik wil het weer in het Engels. Moet ik dan hem helemaal opnieuw instalen of ergens iets doen (niet te ingewikkeld hoop ik).
Zo verander je dus de taal...Serial-X schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:35:
[...]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2]
"Language"="English US"
"Locale"="en_us"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2\1.0]
"Language"=dword:00000001
"LanguageName"="English US"
En waarom zou je een spel niet kunnen deïnstalleren en dan weer installeren
[ Voor 40% gewijzigd door Evolutionz op 04-12-2004 22:36 ]
Eerst een nos upgrade halen,anders zijn die punten ook nergens goed voor ?Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:57:
Sinds ik mijn pc geformateert heb (net dus) heb ik ineens de fout dat ik niet kan zien hoeveel punten ik bijvoorbeeld voor driften, draften, avoiding accidents etc krijg...en dat is best irritant. Ik gebruik dezelfde drivers, zelfde graphics, niets verandert aan pc ofzo, maar kan het nergens weer laten geven...is er een bugje bekend met ati kaarten verder?
Herinnering de deur uit; hopelijk sta ik bij een aantal mensen niet aangemerkt als SPAM, want dan raad ik aan om even in je prullenbak te kijken!MAX3400 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 19:54:
Een aantal mensen hebben tot op heden nog niet gestemd of zijn vergeten in te vullen wie ze zijn. Dit betekent dat stemformulieren zonder naam in de prullenbak zijn verdwenen alsmede 2 stemmen van mensen die geen auto hebben ingestuurd.
Hoeveel mensen hebben er dan nog niet gestemd? En wanneer kunnen we een uitslag verwachten?MAX3400 schreef op zondag 05 december 2004 @ 11:20:
[...]
Herinnering de deur uit; hopelijk sta ik bij een aantal mensen niet aangemerkt als SPAM, want dan raad ik aan om even in je prullenbak te kijken!![]()
17 man, daarna komt pas de uitslag. En als die 17 mensen geen stem uitbrengen, dan komt de uitslag 15 december, als het goed is.Evolutionz schreef op zondag 05 december 2004 @ 11:29:
[...]
Hoeveel mensen hebben er dan nog niet gestemd? En wanneer kunnen we een uitslag verwachten?
Verwijderd
Grmbl
, Ik heb net weer ff 3 uur gegamed. En ja hoor, hij zegt hij dat gesaved is maar dat is hij niet
. Dag dag veel geld en ik was al best ver
. Iemand ook met deze problemen?
Edit:
Net ff weer een niew account aangemaakt en ja hoor, mijn oude is weer weg en nu kom ik niet meer in het spel. Krijg ik als er staat Load: speed2.exe error
.
Edit:
Net ff weer een niew account aangemaakt en ja hoor, mijn oude is weer weg en nu kom ik niet meer in het spel. Krijg ik als er staat Load: speed2.exe error
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 12:30 ]
Ik wil niet heel vervelend doen, maar die foutmelding wijst erop dat je een no-cd dingetje gebruikt... En ja, dat hoeft niet altijd goed te gaan.Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:27:
Grmbl, Ik heb net weer ff 3 uur gegamed. En ja hoor, hij zegt hij dat gesaved is maar dat is hij niet
. Dag dag veel geld en ik was al best ver
. Iemand ook met deze problemen?
Edit:
Net ff weer een niew account aangemaakt en ja hoor, mijn oude is weer weg en nu kom ik niet meer in het spel. Krijg ik als er staat Load: speed2.exe error.
Verwijderd
Maar toch, hoe kunnen opeens allebeide account weg zijn?MAX3400 schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:35:
[...]
Ik wil niet heel vervelend doen, maar die foutmelding wijst erop dat je een no-cd dingetje gebruikt... En ja, dat hoeft niet altijd goed te gaan.
Misschien gebruik je een 1.0 nocd voor 1.1?
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Ik heb gezoch maar kan het echt niet vinden 
Ik speel het op de XBOX en ik heb hydraulics gekocht, volgens mij al stage 3.Maar wat ik ook doe op probeer.. ik kan ze niet gebruiken?
Ik speel het op de XBOX en ik heb hydraulics gekocht, volgens mij al stage 3.Maar wat ik ook doe op probeer.. ik kan ze niet gebruiken?
I served in a company of heroes.
Verwijderd
kun je op de x-box geen controls instellen? op de pc kon ik het eerst ook niet, maar bij controls sond het wel gewoon..MCK schreef op zondag 05 december 2004 @ 13:43:
Ik heb gezoch maar kan het echt niet vinden
Verwijderd
Ej, als ik online wil staat er dat er een patch is, en dat die dan naar sow site gaat. Maar op die site staat dan dat er een patch is. Mijn versie is legaal
Verwijderd
Nee, dat bedoelde ik niet, maar ik ben er al achter, score stond om de een of andere vage reden uit, heb het aangezet, en nu is het goed...had niets met nos te maken, want nos heb je toch ook niet in drifts?Aghanim schreef op zondag 05 december 2004 @ 02:25:
[...]
Eerst een nos upgrade halen,anders zijn die punten ook nergens goed voor ?
wtf is er niemand online?hoe kunnen er maar 60 mensen ofzo online zijn????En als ik bij games kijk is er nooit iemand die een game host.wtf is dit?
Oke, ik heb de startpost nog is doorgelezen en ik zie dat jullie nogal een moeilijke manier hebben van screenshots maken. Bij SGD staat het draadje FS200X nogwat blabla daarin de startpost staat een programma (screenshooter) die je helemaal in kunt stellen en dan hoef je alleen nog maar op PRINT SCREEN te drukken en hij schiet en slaat hem gelijk op als gif.jpg.bmp mooi he.
* Haan mompelt iets over Fraps dat het zelfde kan en ook nog eens je fps weergeeft..
Kater? Eerst water, de rest komt later
Kijk es ff een paar posts hierboven dan weet je het !
Ah 'k zie et ja 
Damn
Kom op menschen, stemmen!
Damn
Kom op menschen, stemmen!
Verwijderd
uuhh wat bedoel je. Als er op die site een patch is dan download je em toch lekker zie het probleem er niet van in.Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 15:32:
Ej, als ik online wil staat er dat er een patch is, en dat die dan naar sow site gaat. Maar op die site staat dan dat er een patch is. Mijn versie is legaal

Verwijderd
Er staat dat er een patch moet zijn maar als ik er heen ga staat er "geen patch invalible" ofzow iets, dus er is geen patchVerwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:28:
[...]
uuhh wat bedoel je. Als er op die site een patch is dan download je em toch lekker zie het probleem er niet van in.
Ik heb hem nu voor 72 ofzo uitgespeeld, maar wat kan ik verder doen?Ik dacht dat je met een hummer ook races kon doen, maar het blijkt niet zo te zijn.
Die races moet je ook niet op het laatst nog eens willen doen, die komen gewoon tussendoor als SUV events.Hasib schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:27:
Ik heb hem nu voor 72 ofzo uitgespeeld, maar wat kan ik verder doen?Ik dacht dat je met een hummer ook races kon doen, maar het blijkt niet zo te zijn.
Dus nu kan ik niks meer doen?MadMarky schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:31:
[...]
Die races moet je ook niet op het laatst nog eens willen doen, die komen gewoon tussendoor als SUV events.
Verwijderd
Ik heb een probleem met mijn stuurwiel en dit spel. Ik heb een Microsoft Sidewinder force feedback wheel. Als ik het spel speel dan kan ik mijn stuur wel gebruiken(force feedback doet het ook) maar niet mijn pedalen
die bij het stuur horen. Ik heb al geprobeerd het intestellen bij de controls, maar dat lukt niet. Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Klopt maar ik dacht dat je bedoelde als je in de free world rondreed en bijvoorbeeld burnout of avoid accident had dat je dan geen punten kreeg. Dat is nl. zo totdat je nos installeerd vandaar....Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 15:43:
[...]
Nee, dat bedoelde ik niet, maar ik ben er al achter, score stond om de een of andere vage reden uit, heb het aangezet, en nu is het goed...had niets met nos te maken, want nos heb je toch ook niet in drifts?
Verwijderd
Probeer deze link eensVerwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:15:
Er staat dat er een patch moet zijn maar als ik er heen ga staat er "geen patch invalible" ofzow iets, dus er is geen patch
http://games.softpedia.co...-Patch-Download-5277.html
Nou net de TT vrijgespeeld, mooi geluid en lekker voor driften.
Maar hij rijdt zo strak als een, eh, hond op ijs.
Met andere woorden welke auto rijdt net zo strak als de 106 (de Evo leek me wel wat), maar heeft standaard ook een strak geluid?
En ik heb wat tegen langwerpige motorkappen vanuit hood view.
Maar hij rijdt zo strak als een, eh, hond op ijs.
Met andere woorden welke auto rijdt net zo strak als de 106 (de Evo leek me wel wat), maar heeft standaard ook een strak geluid?
En ik heb wat tegen langwerpige motorkappen vanuit hood view.
Verwijderd
Dit is btw een werkende link voor de 55% safegame.
http://ftp1.gamesweb.com/mjt8tij8/gamesfusion_55.zip
http://ftp1.gamesweb.com/mjt8tij8/gamesfusion_55.zip
Hahaha... Lees je wel eens je eigen post terug?Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:23:
240sx rijdt als een van de besten. Ik heb het spel ook uitgespeeld met deze. Alleen voor het driften gebruikte ik een TT.

AE86 gevonden! | So what I thought I'd do was, I'd pretend to be one of those deaf-mutes.
Verwijderd
Voor de mensen die het nog niet weten er is een mod om de honda civic naar de EURO versie te importeren. En de 106 en Corsa naar de US versie.
Net geprobeerd en ben er een beetje in telleurgesteld omdat:
- de autos kan je niet kopen in de showroom
- de autos zijn ook niet in customize menu beschikbaar
- RSX niet te importeren
- En alleen te gebruiken met de bijgeleverde savegame
Leuk... maar hopelijk dat ze met een betere mod komen waarvan er minder beperkingen zijn.
Net geprobeerd en ben er een beetje in telleurgesteld omdat:
- de autos kan je niet kopen in de showroom
- de autos zijn ook niet in customize menu beschikbaar
- RSX niet te importeren
- En alleen te gebruiken met de bijgeleverde savegame
Leuk... maar hopelijk dat ze met een betere mod komen waarvan er minder beperkingen zijn.
Bij deze wil ik melden dat ik NFSU 2 klote verklaard heb.
Het is gewoon NIET mogelijk om de uniqua peformance ubgraids op een RX7 of RX8 te zetten.
Ik heb de de unique ubgraids laten liggen maar toen kwam ik in stage 3 en waren ze van de map verdwenen. Ik vind dit verschikkelijk jammer want dat betekend dat je alleen de auto's van stage 2 kan gebruiken op internet want zonder die unique heb je geen kans om te winnen met drag races
.
Hopelijk heeft een van jullie toch een oplossing voor dit probleem.
Het is gewoon NIET mogelijk om de uniqua peformance ubgraids op een RX7 of RX8 te zetten.
Ik heb de de unique ubgraids laten liggen maar toen kwam ik in stage 3 en waren ze van de map verdwenen. Ik vind dit verschikkelijk jammer want dat betekend dat je alleen de auto's van stage 2 kan gebruiken op internet want zonder die unique heb je geen kans om te winnen met drag races
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ubgraids...Astennu schreef op maandag 06 december 2004 @ 11:46:
Bij deze wil ik melden dat ik NFSU 2 klote verklaard heb.
Ik heb de de unique ubgraids laten liggen maar toen kwam ik in stage 3 en waren ze van de map verdwenen. Ik vind dit verschikkelijk jammer want dat betekend dat je alleen de auto's van stage 2 kan gebruiken op internet want zonder die unique heb je geen kans om te winnen met drag races.
PSN: Arienix
^^ ja echt. Maar wat is dat voor onzin dat je geen drag race kan winnen zonder unique upgrades? Dan kan je toch gewoon niet rijden?

pcies je kan echt wel op een normaal niveau winnen, misschien niet op het allerhoogste niveau, maar ook zonder uniques kan je gewoon alles racen hoor.hantheman.tk schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:29:
[...]
^^ ja echt. Maar wat is dat voor onzin dat je geen drag race kan winnen zonder unique upgrades? Dan kan je toch gewoon niet rijden?![]()
maar dat neemt niet weg dat het gewoon lomp is dat EA de unique`s maar 1 x in het spel weggeeft waardoor je absoluut geen kans hebt om je uniques op latere auto`s te zetten
Tuurlijk kun je wel winnen maar als je met de top mee wilt doen gaat het gewoon niet. Dat was ook bij underground 1. DAar had ik ik het begin de verkeerde ups. Je moest Drivetrain / ECU / NOS hebben anders kon je gewoon niet onder de 20 sec rijden en kon je dus ook van heel veel mensen niet winnen. En ik wil graag met een RX7 en RX8 gaan rijden maar als die die niet full kan uppen zul je daar door @ internet veel races winnen ten eerste die lui hebben meer skill en een snellere auto door de unique unbrades. En dat vind ik gewoon heel erg jammer.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:52:
[...]
pcies je kan echt wel op een normaal niveau winnen, misschien niet op het allerhoogste niveau, maar ook zonder uniques kan je gewoon alles racen hoor.
maar dat neemt niet weg dat het gewoon lomp is dat EA de unique`s maar 1 x in het spel weggeeft waardoor je absoluut geen kans hebt om je uniques op latere auto`s te zetten
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ik had even niet aan het online racen gedacht.. daar heb je idd een goed punt ja.
Verwijderd
maar waar heb je uiteindelij meer aan ?
een skyline of iets dergelijks met 1 unique
of bv een mx 5 met alles unique
Hmm, ik ben nu lekker aan het cruisen met m'n standaard 206-je.. Ik heb inmiddels een aantal races gewonnen en een leuk centje bij de bank.. Ik kan alleen bij de garage nog niets kopen?! Moet ik nou nog meer races winnen om bepaalde parts te unlocken of doe ik iets fout?
Ik heb al een sms gehad dat ik bijvoorbeeld een donkerdere Windows-tint zou moeten kunnen aanschaffen.. Maar nee hoor, nog steeds locked?
Ik heb al een sms gehad dat ik bijvoorbeeld een donkerdere Windows-tint zou moeten kunnen aanschaffen.. Maar nee hoor, nog steeds locked?
[ Voor 22% gewijzigd door Bart© op 06-12-2004 13:35 ]
Verwijderd
use the Search !!!!!!
je moet voor bepaalde onderdelen (zoals window tint ) naar bepaale shops ( accesoirre shop )
je moet voor bepaalde onderdelen (zoals window tint ) naar bepaale shops ( accesoirre shop )
Jah dan heb je wel meer aan een MX5 met alle ubs maar het probleem is dat een skyline of een rx8 met alle ubs nog beter is en dat is gewoon klote je kunt niet eens de auto die jij graag zou willen uitrusten.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:17:
Het probleem is dat ik graag met een RX8 op inet wil racen en niet met een MX5.
K denk dat ik EA maar eens ga mailen voor een leuke oplossing.
Als jij niet alle unique upgrades op je level 3 auto kan krijgen, waarom zou een ander dat dan wel kunnen?
Wat gebeurt er trouwens als je pas in level 3 begint met outruns? Kan je dan wel alle unique upgrades op 1 auto krijgen of zijn die races dan gewoon voorbij?
Wat gebeurt er trouwens als je pas in level 3 begint met outruns? Kan je dan wel alle unique upgrades op 1 auto krijgen of zijn die races dan gewoon voorbij?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Je hebt zeker geen rijbewijs of enig idee waar een auto uit bestaat??Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:17:
Ik zou, zowel in NFSU als in het echt voor een Skyline gaan ten opzichte van een MX5., Maar ja, wie ben ik...

Nope, nog een "paar" stemmen; ergens rond de 8 man ofzo...Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:59:
is die compo al onderhand een keer klaar ofzo?
Een vriend van mij heeft laatst een behoorlijk vet NFSU2 fimpje gemaakt met savegames van 8 mensen die wij dus kennen. Ik dacht van: de tweakertjes zullen dat ook wel interessant vinden, dus daarom post ik maar ff een link naar het filmpje/website
www.NFSUG-II-MOVIE.tk
of meteen deeplinkje:
http://members.home.nl/tb...T%5D%20NFSUG-II-MOVIE.wmv
Gelieve dat iemand anders dit z.s.m. host zodat niet al zn bandbreedte opgaat
Enjoy
www.NFSUG-II-MOVIE.tk
of meteen deeplinkje:
http://members.home.nl/tb...T%5D%20NFSUG-II-MOVIE.wmv
Gelieve dat iemand anders dit z.s.m. host zodat niet al zn bandbreedte opgaat
Enjoy
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/
Verwijderd
Al een jaartje of 7 toevallig, En als het spel echt genoeg was, was de skyline en alle onderdelen ervoor ook veel duurder dan Mx5..MAX3400 schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:57:
[...]
Je hebt zeker geen rijbewijs of enig idee waar een auto uit bestaat??
Ik zou, zowel in NFSU als in het echt voor een Skyline gaan ten opzichte van een MX5., Maar ja, wie ben ik...
Maar er zitten zoveel onechte dingen in het spel dus ik dacht ik vraag het even
Zoals met bijna elk spel; hoe meer pk onder de kap, des te beter... En tja, als je op de dyno kijkt naar de MX5 en de Skyline, is de keuze snel gemaakt.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:10:
[...]
Al een jaartje of 7 toevallig, En als het spel echt genoeg was, was de skyline en alle onderdelen ervoor ook veel duurder dan Mx5..
Maar er zitten zoveel onechte dingen in het spel dus ik dacht ik vraag het even
Verwijderd
de dyno vergeet alleen dat de skyline het dubbele weegt als de mx5.....
dus ook de dyno zegt niet alles ..
en ik noemde de mx5 en skyline als voorbeeld..
Goed, dan even een gefundeerde mening...Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:17:
de dyno vergeet alleen dat de skyline het dubbele weegt als de mx5.....
In NSFU1 en nu ook in NSFU2 zitten 3 auto's die ik IRL en in het spel qua prestatie/performance de beste vind. Dat zijn de MX5 voor low-budget, de Evo VII/VIII voor de wat rijkere mensen en de Skyline voor de rijksten der aarde.
Kanttekening; IRL zal de VIII bijna altijd sneller een circuit afwerken dan de Skyline; op het rechte stuk is de Skyline nooit te verslaan aangezien ik weinig straat-auto's ken die met dik 1000pk op straat mogen rondrijden en voorzien zijn van 4WD (vanaf de R33 GTS-4 rond '94).
Dat de prijzen in het spel voor onderdelen gelijk liggen, is te verklaren. Een 87mm-turbo voor een Skyline (in het spel Level 2 ongeveer) is ongeveer even duur als een Level 2.5 turbo voor een MX5. Desondanks; een echte MX5 kan niet worden voorzien van een dusdanige turbo, maar heeft meer baat bij een supercharger gezien de bouw van de motor.
Verwijderd
laat maar ..dit soort discussie zijn al genoeg te vinden op het inet geen zin om die hier weer op te starten...
P.S. 1000pk + autos die een skyline verslaan zijn er meer dan genoeg, schijnbaar ben je nog nooit op een drag festival geweest (states ) en nee das niet te vergelijken met zon TOyo sprintdagje op assen of zandvoort ..
P.S. 1000pk + autos die een skyline verslaan zijn er meer dan genoeg, schijnbaar ben je nog nooit op een drag festival geweest (states ) en nee das niet te vergelijken met zon TOyo sprintdagje op assen of zandvoort ..
Waarom geen discussie? We proberen toch uit te zoeken welke auto in NSFU enigszins goed presteert en daar geef ik een mening over.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:34:
laat maar ..dit soort discussie zijn al genoeg te vinden op het inet geen zin om die hier weer op te starten...
En over die drag-festivals; hoeveel auto's die daar aan de start komen, redden het om door de (Amerikaanse) RDW-keuring te komen en dus op de openbare weg te rijden?
Verwijderd
veel ...aangezien het ook om straat auto's gaat...maar ik wilde discussie sluiten omdat het over de echter wereld ging, en we weten allemaal dat bayside dat absoluut niet is...
Ik kan niet vinden of dit al gevraagd is:
Maar is de muziek afzonderlijk te gebruiken? Dus bv af te spelen als MP3?
Verwijderd
Nee, het is maar een forumBanpei schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:01:
[...]
Hahaha... Lees je wel eens je eigen post terug?
Maar met die unieke motorkap onderscheidt je je op internet van de rest!MAX3400 schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:57:
[...]

Nee natuurlijk ga je voor de Skyline.
Leuk dat je net ff andere rims enz hebt, maar als je bij het stoplicht staat komt het niet op uiterlijk aan
Verwijderd
Gaat dit nog wel over NFSU2 hier lijkt eerder een welles nietes verhaal te worden.
NFSU2 kan je nou niet vergelijken met in het echt het is een game dat zegt die chick toch ook in het begin
Als je een beetje realisme wil kan je lekker Gran Turismo spelen of lekker touren IRL, heb je nog geen rijbwijs pak je de fiets en maak er geluid bij lijkt het net echt
NFSU2 kan je nou niet vergelijken met in het echt het is een game dat zegt die chick toch ook in het begin

Als je een beetje realisme wil kan je lekker Gran Turismo spelen of lekker touren IRL, heb je nog geen rijbwijs pak je de fiets en maak er geluid bij lijkt het net echt
als ze nou eens een spel zouden maken met het hele tune/mod gebeuren en wat realisme...
street legal was uber maar de handling was echt stront.
street legal was uber maar de handling was echt stront.
Wat ik echt lomp vind in NFSU2 is het saven. Niet bij elke race komt aan het eind dat venster van of je de race wilt saven. Daardoor ben ik dus al een aantal keer voor niks helemaal naar zo'n fotoshoot gereden (was dus niet opgeslagen
) of een circuit geracet wat dus bij de volgende keer het spel starten weer gedaan moest worden.

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Neeh had ik ook al gemerkt dan meot je naar de garage gaan en handmatig saven.alwinh schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:43:
Wat ik echt lomp vind in NFSU2 is het saven. Niet bij elke race komt aan het eind dat venster van of je de race wilt saven. Daardoor ben ik dus al een aantal keer voor niks helemaal naar zo'n fotoshoot gereden (was dus niet opgeslagen) of een circuit geracet wat dus bij de volgende keer het spel starten weer gedaan moest worden.
Ik vind dat EA hier een aantal steekjes heeft laten vallen. Die unique ubgraids zou je gewoon als je de game 100% hebt uitgespeeld mogen verplaatsen naar andere auto's. Dat zou wel een mooie oplossing zijn lijkt me.
NFSU != echt.. (of neem jij met je eigen auto ook bochten volgas via de vangrail?MAX3400 schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:57:
[...]
Je hebt zeker geen rijbewijs of enig idee waar een auto uit bestaat??

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Dan is het goed.
Wat je ook vergeet is dat je met een Skyline een enorme slijtageslag doet op de banden en remmen, terwijl een "lichtgewicht" MX5 veel meer kan hebben. Zelf denk ik dat de MX5 er veel meer baat bij heeft er gewoon een andere motor in te duwen. Het motorblok van de MX5 is niet echt geschikt om enorm te gaan lopen tunen en is een zeer kostbare zaa wil je er echte performance uit halen.MAX3400 schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:24:
Goed, dan even een gefundeerde mening...![]()
In NSFU1 en nu ook in NSFU2 zitten 3 auto's die ik IRL en in het spel qua prestatie/performance de beste vind. Dat zijn de MX5 voor low-budget, de Evo VII/VIII voor de wat rijkere mensen en de Skyline voor de rijksten der aarde.
Kanttekening; IRL zal de VIII bijna altijd sneller een circuit afwerken dan de Skyline; op het rechte stuk is de Skyline nooit te verslaan aangezien ik weinig straat-auto's ken die met dik 1000pk op straat mogen rondrijden en voorzien zijn van 4WD (vanaf de R33 GTS-4 rond '94).
Dat de prijzen in het spel voor onderdelen gelijk liggen, is te verklaren. Een 87mm-turbo voor een Skyline (in het spel Level 2 ongeveer) is ongeveer even duur als een Level 2.5 turbo voor een MX5. Desondanks; een echte MX5 kan niet worden voorzien van een dusdanige turbo, maar heeft meer baat bij een supercharger gezien de bouw van de motor.
AE86 gevonden! | So what I thought I'd do was, I'd pretend to be one of those deaf-mutes.
Voor de deelnemer 39. Truegrit- Hyundai Tiburon GT: je mail-server geeft een time-out; gaarne hier stemmen
Owja, een Skyline heeft 4x 324mm schijfremmen bij 30mm dik. Een MX-5 moet het doen met maximaal 250mm bij 20mm dik. En dat met een gewichtsverschil van 400kg komt de Skyline er beter vanaf.Banpei schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:41:
[...]
Dan is het goed.
[...]
Wat je ook vergeet is dat je met een Skyline een enorme slijtageslag doet op de banden en remmen, terwijl een "lichtgewicht" MX5 veel meer kan hebben. Zelf denk ik dat de MX5 er veel meer baat bij heeft er gewoon een andere motor in te duwen. Het motorblok van de MX5 is niet echt geschikt om enorm te gaan lopen tunen en is een zeer kostbare zaa wil je er echte performance uit halen.
Anyway, NFSU is inderdaad niet evenredig aan het echte leven, maar zoals ik al eerder zei: ik ga liever voor een Skyline dan een MX5, al dan niet naar Level3 getuned...
Beetje jammer dat je bij 100% geen leuke melding oid krijgt. Ik heb hem dus zojuist helemaal uitgespeeld
.
Erg leuk spel, speelde lekker weg. Kort samengevat gewoon een prima spel (maar gvd, ik wil een mooi filmpje als ik iets uitspeel
).
Erg leuk spel, speelde lekker weg. Kort samengevat gewoon een prima spel (maar gvd, ik wil een mooi filmpje als ik iets uitspeel
Verwijderd
mjah dus als iemand besluit niet te voten in de competition krijgen we dus nooit die uitslag te horen

Ja ik vond die filmpjes in NFSU 1 zo i zo al beter dan deze strips waar je niets aan hebt mja....IceStorm schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:20:
Beetje jammer dat je bij 100% geen leuke melding oid krijgt. Ik heb hem dus zojuist helemaal uitgespeeld.
Erg leuk spel, speelde lekker weg. Kort samengevat gewoon een prima spel (maar gvd, ik wil een mooi filmpje als ik iets uitspeel).
Says who?? Uiterlijk de 15e is er gewoon een uitslag; met of zonder volledige stemming. Voor de 2e kamer hoeft toch ook niet 100% te gaan stemmen?Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:36:
mjah dus als iemand besluit niet te voten in de competition krijgen we dus nooit die uitslag te horen
Verwijderd
ja anders vergelijk je ff de 2de kamer met een random vote compo in een random forum 
Anyways de 15de? duurt nog wel ff dus

Kijk anders Kampoe1 lief aan voor een eerdere deadline... Maar we hadden ooit afgesproken 15 december...Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:40:
ja anders vergelijk je ff de 2de kamer met een random vote compo in een random forum
Ik heb alles afgezocht in dit topic, ik kon hier niks over vinden:
Ik heb 100% parts unlocked
alle races gedaan
10 sterren auto
niks meer op mijn kaart
alle outruns gedaan
5 stages uitgespeeld
Congratulations berichtje in mijn inbox
en toch is mijn spel volgens F4 toets nog maar 69% uitgespeeld
WAT MOET IK NOG DOEN
(als dit al voorbij is gekomen, sorry dan maar geef toch plz ff het antwoord want ik kon et niet vinden)
alle races gedaan
10 sterren auto
niks meer op mijn kaart
alle outruns gedaan
5 stages uitgespeeld
WAT MOET IK NOG DOEN
(als dit al voorbij is gekomen, sorry dan maar geef toch plz ff het antwoord want ik kon et niet vinden)
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Updateje: Of nog maar 5 mensen die een stem moeten uitbrengen!!!!Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:40:
Die 5 kunnen we toch wel overslaanMAX3400 schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:46:
[...]
Updateje: Of nog maar 5 mensen die een stem moeten uitbrengen!!!!
Oeh jaa dat is inderdaad niet veel meer. Enneh ja die kunnen natuurlijk de zooi nog wel beinvloeden, misschien de winnaar niet maar de rest wel neem ik aan.Evolutionz schreef op maandag 06 december 2004 @ 23:05:
[...]
Die 5 kunnen we toch wel overslaanOf kunnen zij de uitslag nog beïnvloeden?
Dan kunnen we tog alvast de winnaar aankondigen!Bertuss schreef op maandag 06 december 2004 @ 23:48:
[...]
Oeh jaa dat is inderdaad niet veel meer. Enneh ja die kunnen natuurlijk de zooi nog wel beinvloeden, misschien de winnaar niet maar de rest wel neem ik aan.
* SideSwipe feliciteert de winnaar alvast
Wie het ook mag zijn
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Is hier niet een meer permanente oplossing voor? Word er een beetje wanhopig van om elke keer nfsu2 opnieuw op te starten.Mijn beeld is blokkerig of vaag!
- installeer de nieuwste drivers voor je videokaart
of dit:
Kies in het hoofdmenu voor Options, Display, en dan Customize Display Settings:
Zet hier de optie Texture filtering naar medium of high en start vervolgens het spel opnieuw op. Dan zijn de blokjes weg
Al je alle hidden races hebt gedaan noemt ie ook wel eens races die niet hidden zijn. Doe gewoon de races in beacon hill en als ie dan blijft zeggen dat er activiteit is dan zie je hem blijkbaar over het hoofd.Laurenzzz schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:19:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat er heel vaak geroepen wordt dat er activiteit is (in mijn geval nu in Beacon Hill) en dat je er uren rond rijdt zonder maar die hidden race tegen te komen? Is dat een bug of...?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
Hehe dat ken ikIceStorm schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:20:
Beetje jammer dat je bij 100% geen leuke melding oid krijgt. Ik heb hem dus zojuist helemaal uitgespeeld.
Erg leuk spel, speelde lekker weg. Kort samengevat gewoon een prima spel (maar gvd, ik wil een mooi filmpje als ik iets uitspeel).
Maar ik heb een vraagje voor de Online spelers. Wanneer ik met mijn Corsa een Driftrace voor het classement wil spelen kiest hij opeens een standaard oude Corolla. Weet iemand daar iets vanaf? Kan ik die Corsa niet gebruiken? Ik kan hem wel gebruiken voor niet classement races.
Verwijderd
Mijn bakkie:

kmoet zeggen, wat een grof spel dat Underground 2 zeg!!

kmoet zeggen, wat een grof spel dat Underground 2 zeg!!
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 03:10 ]
In de World Map ook alle races al gedaan?josvg schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:44:
Ik heb alles afgezocht in dit topic, ik kon hier niks over vinden:
alle races gedaan
10 sterren auto
niks meer op mijn kaart
alle outruns gedaan
5 stages uitgespeeld
WAT MOET IK NOG DOEN
Ik kreeg mijn congratulations berichtje pas bij 85% ofzo
Rekkie schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:05:
Ik kan niet vinden of dit al gevraagd is:
Nope... Maar er zal ongetwijfeld een manier zijn om iets te veranderen/extracten...

Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!