LOL
Mooie screen
Geen dank ... maar heb niet op jou gestemd
Als ik je nu eens vertel dat je bij 100.000 "Drift King" bent, weet je dan genoeg?ChromeBallz schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:29:
Wat haalt iedereen bij drift idd? Het lijkt wat moeilijker te zijn dan in deel 1, misschien krijg je gewoon minder punten.... Mijn max lag rond de 49000, maar in deel 1 heb ik eens 120000 gehaald.
Oh, en dis mijn bakkie, als ie niet te laat is voor de contest.....
[afbeelding]
[afbeelding]
idd, 115.000 in één drift is mijn recordMadMarky schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:24:
[...]
Als ik je nu eens vertel dat je bij 100.000 "Drift King" bent, weet je dan genoeg?
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
't was ook gericht aan de mensen die de moeite namen om te stemmen, dus nogmaals bedanktBertuss schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:23:
[...]
Geen dank ... maar heb niet op jou gestemd![]()
Okey dan is het goed ...King_Louie schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:31:
[...]
't was ook gericht aan de mensen die de moeite namen om te stemmen, dus nogmaals bedankt
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Realiseerde ik me ook toen ik had gepost, vandaar dak hem gelijk zelf geresized had...sjobber schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:30:
chromeballz, je zou ook mijn stem gehad hebben, want die bak is gewoon mooi, maar idd te laat
maarja... ik vind die wit achtige kleur ook super gaaf staan bij mijn wagen, maar iedereen gebruikt van die speelse kleurtjes, dusja dacht van, laat ik hem nog maar iets kleuren om eventuee een puntje te halen![]()
en chief... in de oude lay-out resized ie niet, dusja
PSN: Arienix
Je moet wel de goeie kiezen voor je bak natuurlijk, sommige zitten vol roostertjes en andere onzin en zien er niet uit, terwijl andere juist wel heel strak staan.Bertuss schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:50:
Waarom wil iederen toch zo graag die wide body kits ? Ik vind ze voor geen meter staan op de auto's die ik tot dusver heb gezien. Je verneukt je hele bak ermee vind ik !
Rijd je ook wel rond met die auto van 9 sterren? Alleen dan zie je de ster op de map, niet als je met een andere auto (met lager pimplevel) uit je garage rondrijdt.ChromeBallz schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:42:
Weet iemand trouwens of die Aeromax spoiler uit deel 1 er nog in zit? Die had er namelijk nog op moeten zitten... Ik heb ook nog geen wide body kits.
Ook is er een bug in het spel denk ik.... Ik heb nadat ik tier 5 heb gehaald mijn auto ff van 6 nar 9 sterren geupgrade, en ik kreeg 3 dvd offers (7, 8 en 9 sterren), maar er waren maar 2 sterren op mijn map, de 3de offer is nergens te vinden
Eigenlijk wil ik een tussenstand niet publiceren omdat ik niet weet wie er hier vriendjes met elkaar is en daardoor de uitslag niet wil beinvloeden. Zoals gezegd; misschien dat de uiteindelijke uitslag wel eerder wordt gepubliceerd als alle stemmen binnen zijn.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:16:
Hebben we ook een tussen standwil wel eens weten waar ik in het classement sta
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Helemaal niet?? Dat is erg vreemd... Ik mail je wel ff.GandalfTheGrey schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:27:
@MAX3400 ik kan niet op de stemsite komen
Ja dat deed ik. Maar tis al opgelost..... FF naar 7 sterren gegaan, naar ster gereden, dan 8, dan 9. eenvoudig genoegFrggl schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:21:
[...]
Rijd je ook wel rond met die auto van 9 sterren? Alleen dan zie je de ster op de map, niet als je met een andere auto (met lager pimplevel) uit je garage rondrijdt.
Heb ook gevote btw .. zitten een paar leuke bakkies tussen!
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
RMB schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:39:
[...]
ik heb in dit deel... (dus deel 2) 1x 140.000 punten behaald.. helaas geen screen om et te bewijzen...
Misschien een idee voor een volgende contest???Viper7 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:26:
[...]
idd, 115.000 in één drift is mijn recordIk zal het bewijs morgen ofzo uploaden voor degene die het niet gelooft
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Techforum van EA.W00fer schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:11:
Waar kun je dat lezen ? En nee dat heb ik niet !
AE86 gevonden! | So what I thought I'd do was, I'd pretend to be one of those deaf-mutes.
Bij die downhill drifts kan je vrij makkelijk een enorme drift maken, je kom namelijk een paar keer een soort omweg voor landhuis langs tegen, als je daaroverheen drift krijg je de hele tijd die multiplier (die je ook krijgt als je vlak langs auto's of de vangrail drift), en kan je enorme scores halen...j00stj3 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 08:56:
[...]
[...]
Misschien een idee voor een volgende contest???![]()
Ik heb geloof ik ook al een paar king de drift king uitgehangen (helaas ook geen bewijs...)
Jep, ik heb daar een keer 200.000 gehaald, door een aantal hele lange drifts, ook op stukken waar geen bochten zaten. Auto in z'n 1, in een slip geraken en maar van links naar rechts sturen... Dat tikte wel aanChi3F schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:47:
[...]
Bij die downhill drifts kan je vrij makkelijk een enorme drift maken, je kom namelijk een paar keer een soort omweg voor landhuis langs tegen, als je daaroverheen drift krijg je de hele tijd die multiplier (die je ook krijgt als je vlak langs auto's of de vangrail drift), en kan je enorme scores halen...
Zo driftte ik een keer op zo'n stuk af, gooide m'n auto dwars, en hij bleef glijden tot vlak voor een vangrail toen ik een score had van 140.000 ofzo...
Hahahah we hebben het over een score in 1 drift he ?!??! niet een totaal scorethe_bbk schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:58:
[...]
Jep, ik heb daar een keer 200.000 gehaald, door een aantal hele lange drifts, ook op stukken waar geen bochten zaten. Auto in z'n 1, in een slip geraken en maar van links naar rechts sturen... Dat tikte wel aan
Verwijderd
Die vraag is gelukkig nog maar 300 keer voorbij gekomen.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:49:
Ik heb net volgensmij de "laatste" race gereden maar nu staat m'n game completion status op 44% en part unlocks op 77%. Dus ik kan het nog niet uit gespeeld hebben waar zijn dan de nieuwe racen?
ik denk:
[ Voor 9% gewijzigd door Marrruuuk op 02-12-2004 14:15 ]
werkt niet mijn jongW00fer schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:29:
De EU-US mod is nu uit. Kun je eindelijk ook in je rld versie met de 106 en corsa rije
Hij is hier te vinden (52 mb):
http://ftp.gamesweb.com/pub/nfs5/nfs8/tools/eu_usa_mod.zip
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
We've got that ring of confidence
Verwijderd
Heb jij toevallig een MX1000 ik heb er namelijk ook last van en wil me mouse3 ook kunnen aansprekenYukkie schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:04:
MIjn middelse muisknop werkt dus niet in NFS_U2dus ik kan mijn auto niet draaien. D'r was wel ooit in een verleden een download van logitech om je muis meer compatible te maken met games oid, maar die is dus nergens meer te vinden. weet iemand een andere manier om je auto rond te draaien in de garage? (of een oplossing natuurlijk
)
Werkt hier ook niet ->W00fer schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:01:
Wed maar dat hij werktMaar je moet wel een nieuwe career starten helaas
[ Voor 7% gewijzigd door W00fer op 02-12-2004 15:38 ]
Ja dan moeten we wel eerst de zipfile hebbenW00fer schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:34:
.....
Ik weet denk ik waarom hij niet werkt. De zip file is verkeerd. Hij denkt dat de cars in de map EU moeten komen, maar die map is er helemaal niet ! Je moet dus het path aanpassen, dat doe je zo:
...bladiebla..
[ Voor 1% gewijzigd door Siluro op 02-12-2004 15:39 . Reden: Typo ]
Sorry maat; de link heb je zelf:
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 17:57 . Reden: Voor klachten over medegebruikers kun je een TR plaatsen ]
[ Voor 64% gewijzigd door W00fer op 02-12-2004 15:39 ]
Ik heb een MX510; volgens mij dezelfde layout; ik druk mijn scroll-knoppie gewoon in en dat werkt wel...Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:08:
[...]
Heb jij toevallig een MX1000 ik heb er namelijk ook last van en wil me mouse3 ook kunnen aanspreken
W00fer schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:38:
Is nu bijgewerkt
@max3400:
Ja leuk, maar EA beantwoord mijn probleem niet
Duzze, W00fer: bel ze; kan je ze meteen erop wijzen dat ze op de forums je vraag niet beantwoorden...EA Games Nederland scheef op donderdag 02 december 2004 @ 15:39:
EA SUPPORT
Heeft u (technische) problemen met product van Electronic Arts, dan kunt u het volgende doen:
Online Support:
Kijk op deze site onder 'online help' In de verschillende submenu's vindt u antwoorden op veel gestelde vragen.
Stuur een mail naar
nl-support@ea.com
Telefonische support
Voor Nederland bel je met:
0900 - 1001666 (E 0,45 p/m)
Voor Belgie bel je met:
0900 - 10016 (E 0,45 p/m)
Onze medewerkers staan klaar om u bij uw probleem te helpen!
[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 02-12-2004 15:44 ]
Al gedaanMAX3400 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:44:
[...]
[...]
Duzze, W00fer: bel ze; kan je ze meteen erop wijzen dat ze op de forums je vraag niet beantwoorden...
Verwijderd
Ben al aan het downloaden..W00fer schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:34:
Dat je als de de amerikaanse versie hebt, je met de corsa en 106 kan rijden (kan alleen normaal in eu versie). En als je de eu versie hebt, dan kun je mbv deze patch met de honda civic rijden (zat alleen in US versie).
Ik weet denk ik waarom hij niet werkt. De zip file is verkeerd. Hij denkt dat de cars in de map EU moeten komen, maar die map is er helemaal niet ! Je moet dus het path aanpassen, dat doe je zo:
1 Je pakt de eu-mod ergens uit.
2 Je kopieerd de mappen 106 en Corsa (auto's) naar je cars dir in je nfsu2 map.
3 je kopieerd de mappen 106 en Corsa (saves) naar je saves dir in je C:\documents and settings\jenaam\local settings\application data\ea games
4 Start het spel en klaar
GOEDE DOWNLOADLINK (bovenste file nemen):
http://nfs5.gamesweb.com/nfs8_tools.php?lang=eng
Deze guide is door mij getest op 2 pc's en werkt fine
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
[ Voor 97% gewijzigd door Evolutionz op 02-12-2004 18:29 ]
Verwijderd
Ik heb zelf de Nederlandse versie van NFSU 2. Is er ook een US-EU mod, zodat ik ook met de Amerikaanse bakken kan rijden??W00fer schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:29:
De EU-US mod is nu uit. Kun je eindelijk ook in je rld versie met de 106 en corsa rije
Hij is hier te vinden (52 mb):
http://ftp.gamesweb.com/pub/nfs5/nfs8/tools/eu_usa_mod.zip
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 19:33 ]
Verwijderd
Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
Verwijderd
Welke car ligt aan kop momenteel, of wil je daar nix over bekend maken?? Nou ja, mijne zal wel niet in de buurt komen van de top 3, haha!!MAX3400 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:06:
Update over het stemmen:
Tot zover heb ik 34 van de maximale 54 stemmen binnengekregen. In dit tempo, en na overleg met Kampoe1, kan de uitslag eerder worden medegedeeld.
Ik wil er nogmaals op wijzen dat mensen die geen auto hebben ingestuurd niet hoeven te stemmen; deze verdwijnen namelijk in de prullen bak.
Verwijderd
Dat maak ik inderdaad niet bekend; zoals eerder gezegd omdat ik geen uitslag wil beinvloeden omdat er mensen hier wel/geen vriendjes van elkaar zijn.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:21:
[...]
Welke car ligt aan kop momenteel, of wil je daar nix over bekend maken?? Nou ja, mijne zal wel niet in de buurt komen van de top 3, haha!!
Nee he, alweer een...Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:09:
Mmmm ben nu op 45% alleen nu zijn alle races kwijt op de map. Hoe kan ik deze bug fixen?(heb gezocht maar kon niets vinden :-/)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
zoek nog maar is in de OP!!!Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:09:
Mmmm ben nu op 45% alleen nu zijn alle races kwijt op de map. Hoe kan ik deze bug fixen?(heb gezocht maar kon niets vinden :-/)
refresh my memory? de mx510 is toch zo'n desktop set? if so, dan heb ik die ookMAX3400 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:39:
[...]
Ik heb een MX510; volgens mij dezelfde layout; ik druk mijn scroll-knoppie gewoon in en dat werkt wel...
We've got that ring of confidence
Desktopset? mx510 is gewoon een muis hoor...die heb ik hier ookYukkie schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:37:
[...]
refresh my memory? de mx510 is toch zo'n desktop set? if so, dan heb ik die ookheb jij toevallig in windows een functie aan het scroll-knopje toe gewezen? (lijkt me niet dat dat het is, maar goed) Vaag probleem is en blijft het wel. heb het btw wel vaker dat het scroll-wieltje niet werkt in games.
De mijne ziet er lekker beter uit... (scroll up)Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:32:
Check out my car bitchas !![]()
RX-7 Ownz your ass !![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door NovemberSierra op 03-12-2004 00:27 ]
Verwijderd
Verwijderd
je bent ze inderdaad kwijt. Je MOET ze pakken binnen een stage, anders verdwijnen ze.Cramthabam schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 08:49:
Ik ben tegen een probleem aangelopen. Na het veelvuldig horen van dat de uniques niet meer te gebruiken waren dan 1 keer dacht ik slim te zijn. Ik heb dus nog niks van de uniques gebruikt. Deze kan ik dan mooi op het laatst gebruiken op de auto waar ik van vindt dat ze op moeten. Nou ben ik net naar stage 5 gegaan en wat schept mijn verbazing? Alle unique upgrades zijn van de map verdwenen. Na een paar outruns in stage 5 kreeg ik nog wel wat carbon en wide body kits. Mijn vraag is nu ben ik die uniques uit eerdere stages gewoon kwijt of zijn die nog ergens? Zijn er meer mensen die dit ook zo hebben? Als ik ze kwijt ben zuigt dat toch wel hard. Zo lang mezelf moeten inhouden en dan ben je ze gewoon kwijt.
Bij logitech muizen kun je gewoon de mouseware downloaden van logitech.com ofzo.Evolutionz schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 00:00:
[...]
Desktopset? mx510 is gewoon een muis hoor...die heb ik hier ook
[ Voor 5% gewijzigd door SkyStreaker op 03-12-2004 10:26 . Reden: tekstueel aanpassinkje ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ik ga toch dwars liggentranztaz schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:24:
Weet je... Wat ik in NFSUG2 toch echt TE arcade vindt, is dat de nitro's hervuld kunnen worden. Ik hoop dan ook in een toekomstige patch, dat dat uitgezet kan worden. Bijna heb ik het spel uitgespeeld, maar alleen door dit smaakt het mij wat zuur eerlijk gezegd. Wat zijn jullie gevoelens hierover?
En meteen even een poll erbij, waarbij ik keihard om ja of nee vraag, daar "geen mening" op dit moment niet als een antwoord gebruikt kan worden.
Poll: Hervullen van nitro's uit kunnen zetten in NFSUG2
• Ja
• Nee
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Mijn muiswiel staat in MouseWare gewoon ingesteld als muis-wiel (3 regels scrollen). Maar je kan 'm ook indrukken en daarmee kan ik in NFSU2 gewoon mijn auto roteren.Aghanim schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:14:
[...]
Bij logitech muizen kun je gewoon de mouseware downloaden van logitech.com ofzo.
Daarmee kun je je middelmuisknop instellen,werkte bij mij ook
Verwijderd
Ik heb JA gestemd, als hij niet hervult moet je de Nitro ook strategischer gebruiken, nu als hij op is kun je 2 bochten later weer een bijna volle nitro hebben door te draften, powersliden enz...en ik gebruik mijn Nitro's alleen om snelle rondes neer te zetten, voor de rest heb je het niet echt hard nodig! Zit zelf in Stage 5 maar ben nu voor de lol bijna alleen maar outruns aan het doen, ook omdat ik die URL races niet echt leuk vindt.Bertuss schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:36:
[...]
Ik ga toch dwars liggenIk zeg namelijk JA en NEE. Soms vind ik het inderdaad veel te arcade, maar bij sommige dragraces is het bijna onmisbaar. ff slipstreamen en je hebt weer wat Nitro, dat is toch wel handig en geeft ook wel iets extra's aan het spel. Maar inderdaad bij de andere onderdelen is het wat minder.
Quote jij niet de verkeerde persoon? Ik ben namelijk degene zonder problemenAghanim schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:14:
[...]
Bij logitech muizen kun je gewoon de mouseware downloaden van logitech.com ofzo.
Daarmee kun je je middelmuisknop instellen,werkte bij mij ook
Verwijderd
240sx rijdt als een van de besten. Ik heb het spel ook uitgespeeld met deze. Alleen voor het driften gebruikte ik een TT.XyS schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:06:
ik rijd nogsteeds in me 1ste auto.. is dat raar?![]()
ik heb 95% van de parts unlocked maar als ik een andere auto dan me 240sx neem en die tune vind ik dat die egt k*t rijdt. bochten gaan imho het lkkrst met me eige 240sx je
nog meer mensen die dit ook vinden ? (misschien met andere auto?)
Verwijderd
Ja dat is ook dezeVerwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:31:
[...]
Ik heb zelf de Nederlandse versie van NFSU 2. Is er ook een US-EU mod, zodat ik ook met de Amerikaanse bakken kan rijden??
motabeatz.com
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
jammer dat ie zo ruk werktW00fer schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:51:
Ok nog wat mirrors voor die Eu-Mod:
http://www.edgefiles.com/files/17735.html
Thnx ik zat al te hopen dat iemand naar de namen zou kijkenHaha Martin Lawrence geweldig
Verwijderd
nee, ik had het ook wel gezien, alleen niks gezegdCreativeMind schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 00:24:
En ik wist niet dat er beroemde acteurs mee deden in het spel
[...]
Thnx ik zat al te hopen dat iemand naar de namen zou kijken, volgens mij ben je de eerste haha. wat vind je van mijn wheelie btw
Persoonlijk vind ik ze allebei teveel 1 kleur lijken,ik zou bijvorbeeld de spiegels en velgen een andere kleur geven,maar dat is ieder persoonlijk natuurlijkMartijnA3 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 23:07:
Mijn huidige bolides:
[afbeelding]
[afbeelding]
driften een andere auto? gekkiieejVerwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:23:
[...]
240sx rijdt als een van de besten. Ik heb het spel ook uitgespeeld met deze. Alleen voor het driften gebruikte ik een TT.
[ Voor 5% gewijzigd door XyS op 04-12-2004 14:07 ]
Verwijderd
Dan moet ik eens iets doen in de afstelling. De 240sx ligt veel te goed op de weg bij mij in driftsXyS schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:06:
[...]
driften een andere auto? gekkiieej![]()
ik doe drifts van 100k+ met me 240sx'je
(beste drift 160k)
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2]
"Language"="Dutch"
"Locale"="nl"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2\1.0]
"Language"=dword:00000008
"LanguageName"="Dutch"
I'm not as think as you stoned I am
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2]WooK schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:26:
Ik heb de taal veranderd naar nederlands via regedit maar dat is echt lelijk, ik weet alleen niet meer hoe het ook alweer standaard stond ingesteld English-us oid. Kan iemand me dat ff nakijken?
[...]
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
thnxSerial-X schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:35:
[...]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2]
"Language"="English US"
"Locale"="en_us"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2\1.0]
"Language"=dword:00000001
"LanguageName"="English US"
I'm not as think as you stoned I am
Heey hoe krijg je dat voor elkaar, dat die auto op zijn achterwielen rijdCreativeMind schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 00:24:
Ik wil jullie ook mijn bakkie laten zien, het is een exacte kopie van een auto die hier al een keer voorbij is gekomen maar ik vind hem echt super mooi dus hey who cares.
En ja jullie zien heel veel geld, de reden is dat ik al het geld al had opgemaakt voor mijn wagens, zodat mijn broertje nix meer heeft dus vond ie het maar nodig om de trainer in de startpost te gebruiken.
[afbeelding]
En ff op de achterwielen wegrijden
[afbeelding]
En ik wist niet dat er beroemde acteurs mee deden in het spel
[afbeelding]
Heel simpel eigelijk, wat je nodig heb is eigelijk maar 3 dingen, lvl3 hydrolics, wat NOS, en een bak met een beetje acceleratie vermogen. met de hydrolics gewoon met de voorwielen stuiteren, met de J toets, en dan wanneer de die stuitert de J toets los en dan hopen dat ie nog een keer stuiterd wanneer je volgas met nos wegtrektEvant87 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 18:09:
[...]
Heey hoe krijg je dat voor elkaar, dat die auto op zijn achterwielen rijd![]()
![]()
\\\Ziet er namelijk wel heel vet huit
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq