Is het mogelijk om met een pc tegen de xbox te spelen ?
(bijv vpn opzetten)
(bijv vpn opzetten)
[ Voor 17% gewijzigd door knights16 op 19-12-2004 15:20 ]
We've got that ring of confidence
[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 21-12-2004 21:16 ]
Verwijderd
Celica ziet er wel goed uit, vindt alleen de vinyl niet zo mooi, vindt dat er in ieder geval mooiere beschikbaar zijn in NFS:U2MaTr1x schreef op maandag 20 december 2004 @ 01:50:
w00t. Net me eerst Wide Body gekregen en gelijk me Celica gepimpt![]()
Ziet er wel vet uit, toch?
Verwijderd
MeningenVerwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:28:
Mijn auto van de voor en achterkant.
[afbeelding]
en
[afbeelding]
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Verwijderd
Downhill raggen is juist lachen... lekker door die bochten heen, tussen de auto's door.. machtig mooijoostve schreef op maandag 20 december 2004 @ 12:20:
damn wat heb ik een hekel aan die Down Hill drifts![]()
Voor de rest een onwijs gaaf spel man
jammer dat het zonder schade rijden niet gewaardeerd wordt
of je nu remt of niet voor een bocht maakt geen zak uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Entity op 20-12-2004 17:38 ]
Ik vind dat toch wel zo verrekte lastig zeg, die outruns!marcovtwout schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:44:
Niet bepaald, je komt ze zelfs tegen als je ze net voorbij bent gegaan.
Beetje het schildpad-en-de-haas idee
Maar je kunt wel op elke stage unieke dingen winnen.
2x op stage 2.
6x op stage 3.
9x op stage 4.
11x op stage 5.
[ Voor 91% gewijzigd door Pandemic op 21-12-2004 21:27 ]
Merde!Maegrim schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 21:09:
er staat juist een catchup aan, das het kloterige van de underground reeks
ik lok ze altijd de drukke stad in en probeer daar net voor z'n neus een andere bocht te nemen (dan maar hopen dat hij hem niet meer kan maken waardoor hij rechtdoor rijdt) dan is het een kwestie van hard wegrijdenUltraSub schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 20:14:
[...]
Ik vind dat toch wel zo verrekte lastig zeg, die outruns!
De tactiek die ik nu gebruik, is om net zo lang te draften, tot ik 2x nos heb, dan een beetje tikken/trekken/duwen, en vlak voor hij dwars gaat op enter meppen. Soms werkt dit.... Als ik er naast ga rijden en op enter mep, kom ik er meestal wel voor, en loop ook wel uit, maar het lijkt er bijna op dat er een catch up of zo aan staat, ik raak ze gewoon niet kwijt...
[ Voor 4% gewijzigd door joostve op 21-12-2004 21:57 ]
Verwijderd
Ik doe de outruns alleen op de snelweg, omdat je daar met gemak 300 kunt rijden zonder problemen. Wat ik doe is de tegenstander gewoon een klein duwtje geven aan de achterkant en hij spint en binnen een paar seconden heb je gewonnen.UltraSub schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 20:14:
[...]
Ik vind dat toch wel zo verrekte lastig zeg, die outruns!
De tactiek die ik nu gebruik, is om net zo lang te draften, tot ik 2x nos heb, dan een beetje tikken/trekken/duwen, en vlak voor hij dwars gaat op enter meppen. Soms werkt dit.... Als ik er naast ga rijden en op enter mep, kom ik er meestal wel voor, en loop ook wel uit, maar het lijkt er bijna op dat er een catch up of zo aan staat, ik raak ze gewoon niet kwijt...
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 11:57 ]
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 14:02 ]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Verwijderd
Van die uniques weet ik eigenlijk niet goed wat het is, heb op mijn Celica een wbk geplaatst en alle performance upgrades. Maar sinds de vorige nfsu was k al verzot op de CelicaVerwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:44:
Ik heb dit spelletjes ook uitgespeeld en ben nu wat aan t klote met de instellingen.
Ik wil graagde snelste bak hebben en ben op internet dit tegengekomen:
Op deze site: http://www.gamewinners.co...dForSpeedUnderground2.htm staat dat de Toyota Celica de snelste en beste auto is als alle uniques (engine + ecu + NOS) erop worden gezet. (nu kan dit ook gewoon keihard gelul zijn)
Verwijderd
ik wil een cheat hebben om deze te unlockenVerwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 13:58:
Hier zijn alle uniques:
Hoods 4 wins in stage 2
Performance choice 3 wins in stage 3
Rims 6 wins in stage 3
Spoiler 4 wins in stage 4
Vinyl 6 wins in stage 4
Performance choice 9 wins in stage 4
Performance choice 6 wins in stage 5
Widebody kit 11 wins in stage 5
Dan weet je wat je te doen staat mocht je ze allemaal willen hebben
PS: Ik heb ze allemaal
Verwijderd
Krijg je die niet zowiezo in quick race als je op 100% staat in career ? 'k Heb in elk geval alle perf. upgrades en de wbk'sVerwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 13:58:
Hier zijn alle uniques:
Hoods 4 wins in stage 2
Rims 6 wins in stage 3
Vinyl 6 wins in stage 4
Damn dat is pas een strakke CelicaVerwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 01:02:
En ook maar effe mijn karretje posten..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie ook niet allesMaTr1x schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:09:
[...]
had ik 'm al verkleind in Photoshop, is het nog niet goed.
Vind wel dat er enigszins selectief gemod wordt zeg, want een paar pagina's terug staan zelfs pics van 1024 of hoger, en dat is wel in orde
lol. Als je mij nou weer eigenaar maakt van die post kan ik 'm editten, so if you please...Crash schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:44:
[...]
Ik zie ook niet alles
Je pic was groter dan 600 pixels breed, en als ik het zie dan heb je een edit te pakken
Nope, niet mogelijk. Je kan em opnieuw posten indien je em chrtistelijk resizedMaTr1x schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:48:
[...]
lol. Als je mij nou weer eigenaar maakt van die post kan ik 'm editten, so if you please...
Oké, laat dan maar, post wel weer als ik tien sterren heb ofzo.Crash schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:16:
[...]
Nope, niet mogelijk. Je kan em opnieuw posten indien je em chrtistelijk resized
Druk op de 'T' op je toetsenbordstevenP schreef op woensdag 22 december 2004 @ 14:03:
wat zijn die stages precies? want ik heb wel fijn de hills open, en heb mn 2e sponsor, maar wanneer zit je nou in welke stage?
Ja dat klopt, maar dat is alleen in quick race dus zoals jij zegt, het is natuurlijk het leukst om alles ook in career mode te unlockenVerwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:03:
[...]
Krijg je die niet sowieso in quick race als je op 100% staat in career ? 'k Heb in elk geval alle perf. upgrades en de wbk's
Verwijderd
Klinkt als een uitdaging! Gaan we eens proberen vanavond!Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 14:27:
[...]
Van die uniques weet ik eigenlijk niet goed wat het is, heb op mijn Celica een wbk geplaatst en alle performance upgrades. Maar sinds de vorige nfsu was k al verzot op de Celica![]()
Moet wel zeggen dat het zeker nie de snelste is want met de celica geraak ik onmogelijk boven de 348km/hWat soms een groot nadeel is als je moet draggen tegen bvb een skyline
Ben wel eens benieuwd... Wie doet beter op dit parcours ?? Airport Freeway, Forward, no traffic heb ik met m'n celica 33,75 seconden behaald... met de skyline kon ik niet onder de 35s.
[afbeelding]
ik neem aan dat dit over outruns gaat?Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 13:58:
Hier zijn alle uniques:
Hoods 4 wins in stage 2
Rims 6 wins in stage 3
Vinyl 6 wins in stage 4
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Verwijderd
I dare youVerwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 07:45:
[...]
Klinkt als een uitdaging! Gaan we eens proberen vanavond!
Verwijderd
Dared...Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 11:35:
[...]
I dare you
Die 33,75 was zelfs met slechts 2 perfect shifts (1ste > 2de > 3de)Dus in principe zou het nog een pak sneller moeten kunnen maar 't is me nog niet gelukt.
'k vind trouwens de celica bij de moeilijste om mee te schakelen... 't is effectief maar een fractie van een seconde tijd dat je hebt om te schakelen
[ Voor 5% gewijzigd door Acid_Burn op 23-12-2004 18:17 ]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Heb je ook al de performance shop gevonden in de Coal Harbor area?Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:33:
Hallo allemaal,
Ik heb NFSU2 uitgespeeld, dacht ik tenminste, ik ben nu op 66% van het spel en heb al van die lelijke baas al gewonnen waar je 1 tegen 1 moet racen waar een groot gedeelte op de snelweg.Maar ik heb nog steeds die level 3 parts niet van die motor onderdelen niet.
Hoe kan dit is er nog een hidden race ergens ofzo?.
Verwijderd
Idd ik heb nou wel alle onderdelen maar er staat dat ik 66% van het spel heb gespeeldMaTr1x schreef op donderdag 23 december 2004 @ 18:22:
[...]
Heb je ook al de performance shop gevonden in de Coal Harbor area?
Je kunt met 'T' zien of je al alle shops hebt gevonden (ff stuk naar beneden scrollen).
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Zucht.. ik zou zeggen.. kijk eens 3 posts boven de jouwe....Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 20:10:
Ik heb nu vooruitgang op 70 % maar het spel al uitgespeeld. Hoe kan dat. Zal hier vast al wel 10.000 keer langs zijn gekomen maar ik vraag ut tog effe.
Kijk dat zijn nou vette bakkenPhreak schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 12:13:
Een paar van mijn bakken:
*afbeelding
*afbeelding
*afbeelding
Die 350Z is erg lekker voor powerslides
motabeatz.com
Vandaag ook voor het eerst geprobeerd, alleen een van de computers werkt niet zo meeVerwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 20:35:
Ik heb snel gezocht naar een oplossing van mijn probleem maar kon het zo snel niet vinden.
Terwijl ik dit type zijn we hier aan het proberen om NFSU2 tegen elkaar te spelen over LAN. We zien elkaar wel als iemand een netwerk host, maar in de lobby zien we elkaar niet, althans, we zien rechtsboven staan dat er 2 mensen online zijn en dat er 1 game is gehost.. maar dat is het.. we komen niet verder.
Wie kan ons helpen, we willen vanavond nog even racen!!
details: LAN over WiFi 54mbit, andere spellen geen probleem.
In NFS_U1 was dat niet mogelijk ivm compatibiliteit met de consoles als er online gespeeld werd. lijkt me dat dit wederom een restrictie is in het spel. (hoewel er waarschijnlijk vast wel minder legale manieren zijn om het voor elkaar te krijgen, maar daar heb ik geen weet van0w0w schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 23:01:
Is er een manier om je eigen Decals ('stickers' op je auto) te ontwerpen of bestaande te wijzigen? Thx!
We've got that ring of confidence
motabeatz.com
[ Voor 48% gewijzigd door marcovtwout op 27-12-2004 00:36 ]
[ Voor 37% gewijzigd door marcovtwout op 27-12-2004 00:36 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Blaat...
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door marcovtwout op 27-12-2004 19:47 ]
Dit werkt bij mij gewoonVerwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 19:36:
Heeft iemand enig idee hoe ik Underground 2 aan het draaien krijg met HD Loader. Ik heb mode 1,2 en 3 allemaal geprobeerd alleen doet hij het in geen van deze drie.
Ik kan hem wel via de cd spelen maar ik vind het nou juist bij dit spel een voordeel om HD Loader te gebruiken aangezien het laden me zo langzamerhand de neus uitkomt.
Een wedstrijdje wie de snelste tijd kan rijden op de URL testtrack? Zonder nos lijkt me het beste..w0w schreef op maandag 27 december 2004 @ 20:13:
Iemand nog ideeën om een contest te houden met de snelste tijden op Circuit, Drag, URL enz enz? Mss ook een hoogste score contest bij Drift? Zou wel kewl zijn
1:16:57da_rippah schreef op maandag 27 december 2004 @ 23:44:
[...]
Een wedstrijdje wie de snelste tijd kan rijden op de URL testtrack? Zonder nos lijkt me het beste..
[ Voor 28% gewijzigd door Crash op 28-12-2004 11:54 . Reden: doe voortaan eens goed resizen ;) ]
Verwijderd
Heeft nooit iemand gereageerd?? Zo erg zijn ze toch niet???Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 07:30:
De 206
[afbeelding]
[afbeelding]
De TT
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
Commentaar en opbouwende kritiek zijn altijd welkom!
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
Verwijderd
Ik doe mee. Waar kan je nos uitzetten?w0w schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 00:35:
[...]
1:16:57
Hier mijn tijd op de test run van URL, een civic met alles LVL3, geen nos
http://home.wanadoo.nl/yoyordi/nfs/civic_url.JPG
Tis wel een n00b tijd/rit dus het zal zo wel verslagen worden
Het lijkt me het beste als iedereen die mee wil doen zo'n screenie pakt, weten tenminste zeker dat je geen NOS hebt, geen rondetijd verzint () en welke auto je hebt
Verwijderd
Je moet in de Explore Mode naar een blauw dicht puntje op de map gaan (performance shop), daarna bij Nitro kies je 'Stock' ofso, dan behoud je wel je nitro alleen istie niet geinstalleerd (Owned staat er dan). Dan kies je Tuning en URL en test ritVerwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 14:14:
[...]
Ik doe mee. Waar kan je nos uitzetten?
Mwa er zit niet zoveel verschil in die auto's op dat moment, celica of tiburon maakt niet zoveel uit.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 14:22:
ik ben het inruilen etc nog niet echt 'gewend' dus ik wil weten welke auto je het best kan kiezen uit de huyndai coupe enzo... ?
[ Voor 10% gewijzigd door flashin op 28-12-2004 16:57 ]
Jammer alleen dat je Nitro hebt (gebruikt?) Niet geldig dus deze tijdMadMarky schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:22:
Corolla's rulen als het aankomt op Street-X, sprint of Circuit rijden, ze zijn snel en zitten aan de weg geplakt. Mijn tijd:
[afbeelding]
Niet echt bijzonderVerwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 12:22:
Zo net zo'n drift race gehad maar niet in zo'n baan gewoon zo'n afdaling ik had een insane drift van 65000 puntenik weet niet of dat normaal was maar ik vond het wel cool
Verwijderd
ja er af halen in een performance shop return to stock ofzojoostve schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 23:37:
kan je dat nitro uitzetten of moet je het van je auto afhalen?
[ Voor 8% gewijzigd door Pellaagarion op 29-12-2004 00:33 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Don3k op 29-12-2004 10:30 ]
Ik vind ze verschrikkelijk.Heeft nooit iemand gereageerd?? Zo erg zijn ze toch niet???Hoop ik!
![]()
Niemand een mening of mogelijk wat kritiek???
[ Voor 165% gewijzigd door marcovtwout op 29-12-2004 10:43 ]
Coole 106 heb je daar.Pellaagarion schreef op woensdag 29 december 2004 @ 00:30:
Peugeotje 106 is echt een bommetje. ik dacht alleen dat hij goed was op Street X maar Circuit gaat ook perfect alleen Drag is echt een ramp met een 106. hier mijn tijd:
[afbeelding]
[ Voor 52% gewijzigd door marcovtwout op 29-12-2004 10:44 ]
Als je de US versie hebt, kun je met deze mod toch de 106 en Corsa krijgen. Helaas werkt het wel alleen met de bijgeleverde savegames (waar je een career begint met ofwel de Corsa ofwel de 106)
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq