Performance is a residue of good design.
Ik ben ook van de US versie naar de EU versie gegaan en kan mijn oude savegames gewoon gebruiken.Nick The Heazk schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:42:
Weet er hier eigenlijk iemand of je savegames vanuit een US-versie van game kan importeren in een EU-versie van het spel? In mijn geval of ik mijn career met Toyota Corolla en Nissan 240SX (2 profiles) kan importeren in de EU-versie zonder opnieuw hoeven te beginnen.
Het is zelfs zo, dat als je de US versie nog hebt liggen, je de mappen Civic en RSX (binnen Cars) naar de EU versie kunt kopiëren en een savegame kunt laden met deze auto's. Ze zijn dan alleen beschikbaar in die savegame overigens.
ja ik heb Unieke upgrades, Engine, ECU en Suspension. relaxte combinatiemarcovtwout schreef op woensdag 29 december 2004 @ 10:41:
[...]
Coole 106 heb je daar.
En een snelle tijd, heb je unieke upgrades of zoiets?
Ik kwam niet onder de 1:14.
Of m'n gaspedaal is nog steeds niet goed afgesteld.
Aan online racen te zien is de Corolla zo ongeveer de perfecte auto.
Weet iemand misschien een antwoord op mijn vraag?NickySantoro schreef op zondag 26 december 2004 @ 21:59:
Weet iemand misschien hoe je die cheats precies moet invoeren die in de SP staan??
Ik wil namelijk de sponsor wagens weten
motabeatz.com
op dat moment typ je de cheat in en hoor je een geluidje
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Welke career moet je dan laden...je oude??? en als je dat heb gedaan moet je dan quick race doen ofzo??Acid_Burn schreef op woensdag 29 december 2004 @ 14:54:
als je het spel opstart laad ie je profiel en staat er "press enter"
op dat moment typ je de cheat in en hoor je een geluidje
edit: laat maar heb et al gevonden...thx for the help
[ Voor 11% gewijzigd door Motabeatz op 29-12-2004 15:57 ]
motabeatz.com
Nee. Je moet die uniques per stage verdienen met outruns (niet burnouts). Achteraf gaat niet meer AFAIK. Lijstje met hoeveel outruns je wat vrijspeeld staat hier :ErA schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:06:
Vraagje trouwens, best wel stom. Ik heb het spel uitgespeeld: als in die laatste gast verslagen. maar ik heb nooit zoveel burnouts gedaan, kan ik nu niet meer die unique shit zoals body kit vrijspelen? Best niet leuk eigenlijk.
[rml]Cyclonus in "[ multiplatform] Need For Speed Undergrou..."[/rml].
[ Voor 34% gewijzigd door Acid_Burn op 29-12-2004 17:38 ]
Is er tussen de europese en amerikanse versie dan ook een verschil tussen de te kiezen auto's?
Shit zeg, dat vind ik dus echt heel naad. De Civic is mijn favo auto in de NFSU reeks. Dit is dus niet eerlijkVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:44:
in de euro versie zit de civic niet.
Dat werkt, ik kan het spel niet eens vanaf CD installeren wegens eindeloos gezeik over CD emulatie software (ookal is dat allang uitgeschakeld en verwijderdGodjira schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:50:
[...]
Shit zeg, dat vind ik dus echt heel naad. De Civic is mijn favo auto in de NFSU reeks. Dit is dus niet eerlijk. Denk dat ik de illegale maar weer ga installeren dan, met mijn legale key (als dat tenminste werkt).

Inderdaad, daar ben ik net ook achter. Gelukkig wel, want ik wil gewoon die Civic weer kunnen gebruiken. Hij slikte mijn gekochte key gewoon, dus dat scheelt weer.MadMarky schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:59:
[...]
Dat werkt, ik kan het spel niet eens vanaf CD installeren wegens eindeloos gezeik over CD emulatie software (ookal is dat allang uitgeschakeld en verwijderd). De US versie die op internet te vinden is kun je ook icm. je gekochte key gebruiken.
Ik vind het wel een stomme actie van EA Games, in de US versie een aantal mooiere auto's stoppen dan in de EU versie. De Civic is ook in de EU gewoon te koop, dus waarom zou je die in de EU versie eruit willen laten? Ik snap het niet helemaal, maar goed.
dikzak
Vind wel een beetje kut dat je dan een auto mooi zit te maken en later krijg je weer andere auto's en dan zit je zo van shit had ik al die spullen beter kenne kopen voor deze wagen
Mja heb er nu 2
106:
En de Coupe:
May Lyssa aid you
Dat is inderdaad wel heel jammer, maar daar doe je helemaal niets aan. Het geeft je wel de drang om beter je best te doen en zo dus meer auto's te kunnen kopen en verbeteren.Tripple-X schreef op donderdag 30 december 2004 @ 02:02:
3 dagen geleden ook maar eens begonnen met nfsu 2 vond het eerste deel al gaaf en 2e is nog beter xD
Vind wel een beetje kut dat je dan een auto mooi zit te maken en later krijg je weer andere auto's en dan zit je zo van shit had ik al die spullen beter kenne kopen voor deze wagen
Mja heb er nu 2
106:
[afbeelding]
En de Coupe:
[afbeelding]
Verwijderd
Neem de startpost eens door
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 20:27 ]
Verwijderd
Nick The Heazk: Ik heb nooit met haar auto gereden, op het begin moest je er dacht ik naar de garage mee rijden toch? Hoe kom je aan die patch dan? Kan hem niet vinden.Nick The Heazk schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 21:01:
@Terr en wiebje 12345: Indien je dit sms'je krijgt wanneer je nooit met haar auto hebt rondgereden, is het inderdaad een bug. Je kan niet verder zonder de 1.1 patch. Na het patchen verschijnt er een URL race en kan je weer verder.
Terr: Daar staat nie precies beschreven hoe je hem teruggeeft hoor (had al wel wat geprobeerd)
En inderdaad in de startpost staat niet helemaal beschreven wat je moet doen als je te maken hebt met de bug-variant van "get to the car-lot".
N2O Purge is nitro wat inplaats van in de cilinders wordt gespoten nu naar buiten gespoten wordt.McLambo schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:37:
Wat is N2O Purge eigenlijk? Heb nu level 2, en er komen in het menu van die stoom wolkjes uit de motorkap. Wat is hier het nut van? en zijn burnouts een bijprodukt van power? of kun je ook echt op oefenen, zoals een nette 360 bijvoorbeeld?
Dit puur een extraatje voor je auto, net als andere koplampen bijvoorbeeld.
Wanneer je rijd zonder gas te geven kan je in dit spel punten scoren(met een spray show) om je nitro weer bij te vullen, door op je de nitro knop te drukken. Je kan het ook gebruiken wanneer je stil staat, maar heb geen idee of je dan ook punten kan scoren voor nieuwe nitro.
Leuk filmpje van een N2O Purge in het echt: http://www.stainlessbumpe...scottwinger.htm/purge.wmv
[ Voor 2% gewijzigd door Mystic_Jack op 03-01-2005 18:12 . Reden: tekst toegevoegd ]
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

allemaal behalve de laatste clickable
[ Voor 11% gewijzigd door _Christiaan_ op 03-01-2005 22:59 ]
NOSIG
Iets later dan gepland, maar okeePelle schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:05:
Zal morgen de auto's waarmee ik career heb gereden wel even posten.. heb een erg mooie RX7

In het echt heeft het ook nog een functie ook, namelijk druk erop zetten..Mystic_Jack schreef op zondag 02 januari 2005 @ 17:53:
[...]
N2O Purge is nitro wat inplaats van in de cilinders wordt gespoten nu naar buiten gespoten wordt.
Dit puur een extraatje voor je auto, net als andere koplampen bijvoorbeeld.
[ Voor 100% gewijzigd door flashin op 04-01-2005 16:32 ]
[ Voor 96% gewijzigd door flashin op 04-01-2005 16:32 ]
Of zou dit komen omdat ik mijn reputation average zo dicht mogelijk bij de 300 points probeer te houden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Ik zou juist zeggen, de druk verminderen. Je spuit tenslotte de N2O naar buiten, dus verlies je N2O, dus minder druk.flashin schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:30:
In het echt heeft het ook nog een functie ook, namelijk druk erop zetten..
[ Voor 15% gewijzigd door Acid_Burn op 04-01-2005 17:57 ]
Maar je verdient er punten mee, en die punten worden weer omgezet in N2OAcid_Burn schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:56:
[...]
Ik zou juist zeggen, de druk verminderen. Je spuit tenslotte de N2O naar buiten, dus verlies je N2O, dus minder druk.
Altijd handig aan het begin van de race.
Er zou een nuttige functie zijn, namelijk de NOS slangen doorspuiten / vrij maken van eventueel hard geworden koude troep
Vind dat er veel te weinig unlocked wordt, en je veel te veel races met dezelfde kar moet rijden. Wat me ook irritteert, is dat er geen mogelijkheid is om je auto te verpatsen. Waarbij natuurlijk alle extra's wel wát geld moeten opbrengen, niet alles, maar de standaard prijs vangen slaat natuurlijk ook nergens op als je 15K pop in een kar pompt.
Ik heb geprobeerd met dezelfde auto op dezelfde stuk weg de 377 proberen te halen, maar sneller dan 365 kwam ik niet. Ik heb het ook zonder unieke onderdelen gedaan in quickrace.Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 06:42:
Mooi groen is niet lelijk. En 377 is toch ook wel netjes zonder ook maar 1 unique?
[afbeelding]
[afbeelding]
Al zou jij net als ik de auto zo ver mogelijk getuned hebben om er meer eruit te kunnen krijgen dan mogelijk is.
Mocht ik sneller dan de 377 gaan dan maak ik een screenshot.
Al is er al iemand hier die de 400 al gehaald heeft.
Ohja, mooi groen is inderdaad niet lelijk.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
je moet nos eerst installeren op je auto, als je dat gedaan hebt kan je hem dmv verschillende manieren opladen (driften, heel dicht langs een auto gaan etc..)Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:48:
Misschien een domme vraag maar hoe laad je nitrous op en wanneer krijg je een nieuwe auto? Ik heb nu alleen nog de gekozen honda civic
Je krijgt nieuwe auto's zodra je wat races wint.
Door URL races te winnen. Die worden op de map in het geel aangeduid.Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:48:
Misschien een domme vraag maar hoe laad je nitrous op en wanneer krijg je een nieuwe auto? Ik heb nu alleen nog de gekozen honda civic
Door gewone races te winnen. Maar heb je de handleiding al eens bekeken? Of uberhaupt wat geprobeerd?Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:27:
Hoe krijg je die URL races op de map?
Verwijderd
oja nog wat ik heb me eerste unique gehad zon trap voor op de motorkap maar kon ook een carbon trap kiezen? wat is het verschil, de carbon is precies hetzelfde alleen andere kleur (wat dus niet zo mooi is)
Als je tijdens het racen in career mode op de letter 'm' drukt, krijg je een map en een legenda waar alles in kleur staat aangeven.Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:21:
Speell gewoon de races drag sprint etc, maar op de world map in menu kan ik levels aanklikken die ik in het spel zo niet vind... en die URLs zijn die niet hidden en moet je vinden bij highway of airport ofzo las ik net...
oja nog wat ik heb me eerste unique gehad zon trap voor op de motorkap maar kon ook een carbon trap kiezen? wat is het verschil, de carbon is precies hetzelfde alleen andere kleur (wat dus niet zo mooi is)
Het verschil tussen carbon een andere is dat carbon de style punten sneller omhoog brengt.
In het echt heeft carbon andere doeleinden voor auto's, al kan het natuurlijk voor sommige ook gewoon leuk staan.
[ Voor 2% gewijzigd door Mystic_Jack op 06-01-2005 00:53 . Reden: typo weg gehaald ]
Verwijderd
Ik heb op M gedrukt maar daar zie je niet zomaar de URL's bij net als kruisjes op de map>Mystic_Jack schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:33:
[...]
Als je tijdens het racen in career mode op de letter 'm' drukt, krijg je een map en een leganda waar alles in kleur staat aangeven.
Het verschil tussen carbon een andere is dat carbon de style punten sneller omhoog brengt.
In het echt heeft carbon andere doeleinden voor auto's, al kan het natuurlijk voor sommige ook gewoon leuk staan.
Verwijderd
Mijn Hummer:
http://www.fatoslocos.com/NFS/Hummer_back.jpg
Ik zal binnenkort wat meer screenshotjes maken..
Kruisjes op de map ken ik niet, wel in de legenda. Dan betekent dat het niet op map wordt weergegeven.Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:33:
[...]
Ik heb op M gedrukt maar daar zie je niet zomaar de URL's bij net als kruisjes op de map>
URL's worden altijd als met een felgele cirkel aangegeven.
En mocht je dus echt niet die felgele cirkels hebben, dan zul je aan meer wedstrijden moeten doen. Dan zal de URL's vanzelf wel een keertje moeten komen.
[ Voor 4% gewijzigd door Mystic_Jack op 06-01-2005 01:00 ]
Verwijderd
Drivetrain en downforce en zo tunen. Je krijgt een vrijwel oncontroleerbaar projectiel maar snel is ie wel.Mystic_Jack schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:42:
[...]
Ik heb geprobeerd met dezelfde auto op dezelfde stuk weg de 377 proberen te halen, maar sneller dan 365 kwam ik niet. Ik heb het ook zonder unieke onderdelen gedaan in quickrace.
Al zou jij net als ik de auto zo ver mogelijk getuned hebben om er meer eruit te kunnen krijgen dan mogelijk is.
Mocht ik sneller dan de 377 gaan dan maak ik een screenshot.![]()
Al is er al iemand hier die de 400 al gehaald heeft.
Ohja, mooi groen is inderdaad niet lelijk.
Op datzelfde stuk heb ik met een uniqueloze skyline de 389 gehaald gisteren trouwens.
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 01:08:
[...]
Drivetrain en downforce en zo tunen. Je krijgt een vrijwel oncontroleerbaar projectiel maar snel is ie wel.
Op datzelfde stuk heb ik met een uniqueloze skyline de 389 gehaald gisteren trouwens.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Kruisjes worden op de map wel gebruitk namelijk voor sponsor events!!Mystic_Jack schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 01:00:
[...]
Kruisjes op de map ken ik niet, wel in de legenda. Dan betekent dat het niet op map wordt weergegeven.
URL's worden altijd als met een felgele cirkel aangegeven.
En mocht je dus echt niet die felgele cirkels hebben, dan zul je aan meer wedstrijden moeten doen. Dan zal de URL's vanzelf wel een keertje moeten komen.
Wel handig om die ook te doen en te winnen!
Heb dit topic effe vluchtig doorgenomen, er zitten hele leuke auto's tussen, kudo's!
Ik ben van plan NFSU2 aan te schaffen, maar ik twijfel, tis toch een boel geld, vind ik. De doorslaggevende factor is het online element. Het idee van in een stad rond-pimpen met je ideale auto gaat mijn fantasie te boven, en lijkt me in één woord geweldig.
Mijn vraag aan jullie dus, is het ook geweldig? En bestaan er bijvoorbeeld al race-clans o.i.d?
Rijden de meeste van jullie trouwens met een stuurtje of gewoon met het keyboard?
King of Cod
Verwijderd
En over een stuurtje gesproken, ik speel het met mn toetsenbord, maar morgen ga ik speciaal voor dit spel een stuurtje halen.. ik denk dat dat het spel helemaal compleet maakt.
Misschien een idee om een GoT clan te starten? Dat is, als er genoeg mensen daadwerkelijk online kunnen spelen
Lijkt me wel een nare truuc, om met outruns de tegenstander keihard te rammen met hummers
King of Cod
Verwijderd
Vanaf het begin begon ik met een honda civic, ik heb hier en daar wat aan verbeterd voor zon 4000dollar, maar nu moest ik in stage 1 van rachel me auto terugbrengen naar de car lot? En heb daarna weer een civic gekozen maar die was helemaal stock. Hoort dit in het spel dat je je auto weer opnieuw moet opbouwen vanaf daar? Of had ik gewoon niet naar de car lot moeten gaan en gewoon door moeten gaan...
Verwijderd
Hehe, dat is klote, want die fout maken denk ik veel mensen aan het begin. Als je bij de Car Lot een nieuwe auto wil moet je wel zorgen dat je een plaats vrij heb (die krijg je van je sponsor) heb je die niet dan zal je de auto die je op dat moment heb in moeten ruilen..Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 14:48:
Inmiddels heb ik URL races gevonden nu heb ik nog een vraag.
Vanaf het begin begon ik met een honda civic, ik heb hier en daar wat aan verbeterd voor zon 4000dollar, maar nu moest ik in stage 1 van rachel me auto terugbrengen naar de car lot? En heb daarna weer een civic gekozen maar die was helemaal stock. Hoort dit in het spel dat je je auto weer opnieuw moet opbouwen vanaf daar? Of had ik gewoon niet naar de car lot moeten gaan en gewoon door moeten gaan...
Hier de rest van mijn wagens:
www.fatoslocos.com//NFS/s...4-01-03%2003-55-13-40.bmp
www.fatoslocos.com/NFS/speed2%202004-01-03%2003-56-30-95.bmp
www.fatoslocos.com/NFS/speed2%202004-01-03%2003-57-41-25.bmp
www.fatoslocos.com/NFS/speed2%202004-01-03%2003-58-05-14.bmp
www.fatoslocos.com/NFS/speed2%202004-01-03%2003-58-35-31.bmp
(Sorry voor de .bmp)
Verwijderd
Ik heb de spoilers al en heb me eerste sponsor alleen...4Real schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:58:
Wanneer speel je trouwens de spoilers open? ik heb net me 2e sponser gekozen duurt dit nog lang of doe ik iets verkeerd
Verwijderd
En bedankt..
Ik vind persoonlijk die Ford Mustang het mooist.. hij rijd alleen ongelooflijk kut, 1 bocht en je glijd meteen weg.
Hoe koppel je EA account aan het serie nummer? en hoe kan je zien waar je serie nummer aan gekoppeld is? Ik krijg het niet voormekaar
King of Cod
Klopt helemaal.Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 08:22:
[...]
Kruisjes worden op de map wel gebruitk namelijk voor sponsor events!!
Wel handig om die ook te doen en te winnen!
Ik zat bij het maken van mijn bericht anders te denken.
http://www.irfanview.com/Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:56:
[...]
Hehe, dat is klote, want die fout maken denk ik veel mensen aan het begin. Als je bij de Car Lot een nieuwe auto wil moet je wel zorgen dat je een plaats vrij heb (die krijg je van je sponsor) heb je die niet dan zal je de auto die je op dat moment heb in moeten ruilen..
Hier de rest van mijn wagens:
www.fatoslocos.com//NFS/s...4-01-03%2003-55-13-40.bmp
www.fatoslocos.com/NFS/speed2%202004-01-03%2003-56-30-95.bmp
www.fatoslocos.com/NFS/speed2%202004-01-03%2003-57-41-25.bmp
www.fatoslocos.com/NFS/speed2%202004-01-03%2003-58-05-14.bmp
www.fatoslocos.com/NFS/speed2%202004-01-03%2003-58-35-31.bmp
(Sorry voor de .bmp)
Tja, ik stam nog uit de tijd dat paint alleen bmp deed. Paint zuigt en kan ook geen batch verwerking
Is dat variabel of zo?
Volgens mij kwam die vrij laat in het spel, ik weet niet precies wanneer, ik speel het spel al een tijdje niet meer, sinds mijn xp re-install, maar ik gooi hem er nu wel ff op, dan post ik het zo wel, als nog niemand wat heeft gezegdUltraSub schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:40:
Waarom kan niemand me vertellen wanneer in het spel je de Golf krijgt?
Is dat variabel of zo?
Verwijderd
na elke URL race krijg je nieuwe auto, duz ligt eraan welke URL je eerst wintUltraSub schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:40:
Is dat variabel of zo?
Voor vijf plaatjesAcid_Burn schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 17:53:
[...]
Tja, ik stam nog uit de tijd dat paint alleen bmp deed. Paint zuigt en kan ook geen batch verwerking
ik heb hem vandaag toevallig gekregen zeg maar als je het 2e stuk open speelt en daar alles wint dan krijg je die Golf en de TT (vette bakUltraSub schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:40:
Is dat variabel of zo?
Verwijderd
Maar ja.. om alle URLs uit een level te kunnen rijden, moet je toch zo ongeveer alles hebben gewonnen in dat level.. Niet?
Nah goed, weet iig weer wat meer. Thnx!
nee hoor, urls komen gewoon door de stage heen.UltraSub schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 01:50:
Aha.. Dus meer URLs gaan rijden
Maar ja.. om alle URLs uit een level te kunnen rijden, moet je toch zo ongeveer alles hebben gewonnen in dat level.. Niet?
Nah goed, weet iig weer wat meer. Thnx!
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
Normaal gesproken krijg je geen geld voor racen die je in de World Map doet.
Maar doe je 1 keer restart krijg je wel geld en punten.
Joh!marcovtwout schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:28:
Nog iets gaars wat m'n broertje ontdekt heeft.
Normaal gesproken krijg je geen geld voor racen die je in de World Map doet.
Maar doe je 1 keer restart krijg je wel geld en punten.
Is ook pas 50 keer langs geweest ofzo.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Zal waarschijnlijk niet lukken om dit onderling uit te wisselenWubboZ schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 02:08:
Zou het ook mogelijk zijn je pc savedgame om te zette naar een xbox savedgame, of (wat helemaal mooi zou zijn) zou een xbox savedgame ook bestaan uit de zelfde bestanden en mappen, zodat je ze kunt uitwisselen? Weet iemand met een (gemodde) xbox hoe de savedgame folder van nfsu op de xbox er uit ziet?

Ik heb het nog niet eerder zien staan, en er zijn altijd wel mensen die het nog niet wisten.Fire_escape schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:35:
[...]
Joh!![]()
Is ook pas 50 keer langs geweest ofzo.
En weet iemand een .bin extractor?
[ Voor 13% gewijzigd door marcovtwout op 08-01-2005 13:15 ]
Verwijderd
Ik ben al op zoek geweest op Gooogle maar kan helaas nix vinden..
Verwijderd
Je spel terug brengen naar de winkel aangezien hij kapot is.Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:54:
als ik online wil spelen moet ik een patch downloaden, als ik dat gedaan heb en ik de patch open staat er :old file not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match. weet iemand hier raad mee????? al moet ik hier wat voor downloaden zeg dat ook a.u.b. wat het is. alvast bedankt
Dat betekend dat je:als ik online wil spelen moet ik een patch downloaden, als ik dat gedaan heb en ik de patch open staat er :old file not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match. weet iemand hier raad mee????? al moet ik hier wat voor downloaden zeg dat ook a.u.b. wat het is. alvast bedankt
a) de verkeerde patch hebt (US/EU)
b) je naar de winkel moet om het spel te kopen
http://www.eagames.nl
King of Cod
Gamer Internet Tunnel (GIT). Ik gebruik het ook en het werkt perfect. Voor Need For Speed - Underground 2 moet je UDP poort 9999 forwarden.Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:22:
Ik weet niet of dit al eerder langs is geweest maar is er ook een tool/patch waarmee je kan hosten in een lan over internet?? Voor veel games zijn tools (warcraft III/NFS Underground 1) waarmee je een lan game host, en dat dan bijvoorbeeld je buurjongen in een programma je ip in tikt en dan bij lan games jou game krijgt te zien.. Dus lan over internet zeg maar??
Ik ben al op zoek geweest op Gooogle maar kan helaas nix vinden..Misaschien heeft iemand dit al wel of is er een andere manier..
Ik denk dat veel mensen hier baat bij hebben omdat je dan als het ware private servers kan hosten!
Verwijderd
Offtopic: Bin extractor: WinISO of MagicISO kun je o.a. BIN bestanden mee uitpakken naar je HD, ik gebruik nog een progje maar daar kan ik ff niet opkomen.marcovtwout schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:14:
[...]
Ik heb het nog niet eerder zien staan, en er zijn altijd wel mensen die het nog niet wisten.
En weet iemand een .bin extractor?

Wie weet wat ik kan doen???
je hebt ook een vinkje waar je wel op kan selecteren en kruisje nieVerwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:19:
een kruis voor je circuit racehoe bedoel je dat

hier heb je een voorbeeld voor de shop staat een vink maar bij mij staat bij circuit race een kruis
Ik in een week. Of je hebt 24 uur per dag gespeelt, of ik doe iets fout
Verwijderd
klik op dat kruis.. das gewoon dat ie niet op de map staatSky2k schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:34:
[afbeelding]
hier heb je een voorbeeld voor de shop staat een vink maar bij mij staat bij circuit race een kruis
Met MagicISO kan je .bin naar .iso omzetten of andersom.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 08:35:
[...]
Offtopic: Bin extractor: WinISO of MagicISO kun je o.a. BIN bestanden mee uitpakken naar je HD, ik gebruik nog een progje maar daar kan ik ff niet opkomen.
Maar ik bedwijfel of dat hetzelfde .bin formaat is als NFS gebruikt.
Bij omzetten krijg je ook een onbekende fout.
Verwijderd
Ik heb hem nog steeds niet uitgespeelt na 4 weken.. ben nog maar op 35%.. Maarja, ik doe het spel dan ook niet veel.
En dan nog iets. Ik rijd net vrolijk rond in een evo VIII, 10 seconden voorsprong, en ineens komt een kerel in een supra me zwaar hard voorbijracen. De tien sec achterstand was echt binnen 15 seconden helemaal weg, dat kan eigenlijk alleen als ik ga stilstaan, en daarna rijd die gek er nog eens 20 seconden bovenop, binnen 20 seconden. Het wordt denk ik tijd dat ik een brief ga schrijven, waarin ik stel, dat ik uitermate teleurgesteld ben.
Tenzij ik natuurlijk gewoon iets helemaal fout doe...
Goddank dat ik het spel heb gekocht met één of andere gare Cadeau bon...
[ Voor 58% gewijzigd door TafkaP op 14-01-2005 01:22 ]
King of Cod
Verwijderd
Correct, het kruisje betekent dat je een filter hebt toegepast op je map, alles waar een vinkje voor staat wordt weergegeven, alles waar een kruisje voor staat niet, dus nu zie je je circuit races gewoon niet op de map, terwijl ze er wel zijn.Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:48:
[...]
klik op dat kruis.. das gewoon dat ie niet op de map staat
Ik was ziek dus ik had wel veel tijd, maar ik heb er +/- 14 uur over gedaan. Bovendien vind ik het wel heel jammer dat je die wide-body-kit pas krijgt als je het uitspeelt. Dan heb je dus eigenlijk niet de kans gehad ermee te rijden.MadMarky schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:48:
[...]
Ik in een week. Of je hebt 24 uur per dag gespeelt, of ik doe iets fout
[ Voor 23% gewijzigd door Loona35 op 14-01-2005 10:05 ]
Die krijg je zeker wel in het spel, je krijgt een wide body kit na het winnen van een outrun. dan heb je nog een stuk te gaan voor die uitgespeeld isloona35 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 10:04:
[...]
Ik was ziek dus ik had wel veel tijd, maar ik heb er +/- 14 uur over gedaan. Bovendien vind ik het wel heel jammer dat je die wide-body-kit pas krijgt als je het uitspeelt. Dan heb je dus eigenlijk niet de kans gehad ermee te rijden.
Dit topic is gesloten.
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!