[multiplatform] Need For Speed Underground 2 -deel IV-

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.337 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick The Heazk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09-2024

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Weet er hier eigenlijk iemand of je savegames vanuit een US-versie van game kan importeren in een EU-versie van het spel? In mijn geval of ik mijn career met Toyota Corolla en Nissan 240SX (2 profiles) kan importeren in de EU-versie zonder opnieuw hoeven te beginnen.

Performance is a residue of good design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:01

Entity

9000rpm

Nick The Heazk schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:42:
Weet er hier eigenlijk iemand of je savegames vanuit een US-versie van game kan importeren in een EU-versie van het spel? In mijn geval of ik mijn career met Toyota Corolla en Nissan 240SX (2 profiles) kan importeren in de EU-versie zonder opnieuw hoeven te beginnen.
Ik ben ook van de US versie naar de EU versie gegaan en kan mijn oude savegames gewoon gebruiken.

Het is zelfs zo, dat als je de US versie nog hebt liggen, je de mappen Civic en RSX (binnen Cars) naar de EU versie kunt kopiëren en een savegame kunt laden met deze auto's. Ze zijn dan alleen beschikbaar in die savegame overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

marcovtwout schreef op woensdag 29 december 2004 @ 10:41:
[...]

Coole 106 heb je daar.
En een snelle tijd, heb je unieke upgrades of zoiets?
Ik kwam niet onder de 1:14.
Of m'n gaspedaal is nog steeds niet goed afgesteld. :P

Aan online racen te zien is de Corolla zo ongeveer de perfecte auto.
ja ik heb Unieke upgrades, Engine, ECU en Suspension. relaxte combinatie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
NickySantoro schreef op zondag 26 december 2004 @ 21:59:
Weet iemand misschien hoe je die cheats precies moet invoeren die in de SP staan??

Ik wil namelijk de sponsor wagens weten ;)
Weet iemand misschien een antwoord op mijn vraag? ;(

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

als je het spel opstart laad ie je profiel en staat er "press enter"
op dat moment typ je de cheat in en hoor je een geluidje

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:14

ErA

Vraagje trouwens, best wel stom. Ik heb het spel uitgespeeld: als in die laatste gast verslagen. maar ik heb nooit zoveel burnouts gedaan, kan ik nu niet meer die unique shit zoals body kit vrijspelen? Best niet leuk eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Acid_Burn schreef op woensdag 29 december 2004 @ 14:54:
als je het spel opstart laad ie je profiel en staat er "press enter"
op dat moment typ je de cheat in en hoor je een geluidje
Welke career moet je dan laden...je oude??? en als je dat heb gedaan moet je dan quick race doen ofzo??

edit: laat maar heb et al gevonden...thx for the help _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Motabeatz op 29-12-2004 15:57 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

ErA schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:06:
Vraagje trouwens, best wel stom. Ik heb het spel uitgespeeld: als in die laatste gast verslagen. maar ik heb nooit zoveel burnouts gedaan, kan ik nu niet meer die unique shit zoals body kit vrijspelen? Best niet leuk eigenlijk.
Nee. Je moet die uniques per stage verdienen met outruns (niet burnouts). Achteraf gaat niet meer AFAIK. Lijstje met hoeveel outruns je wat vrijspeeld staat hier :
[rml]Cyclonus in "[ multiplatform] Need For Speed Undergrou..."[/rml].

[ Voor 34% gewijzigd door Acid_Burn op 29-12-2004 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Sinds gisteren heb ik de game gekocht, om EA te supporten voor hun bijna perfecte race game. Hiervoor had ik dus een illegale versie geinstalleerd staan. Deze illegale versie was de USA versie. Nu heb ik dus de europese versie legaal. Ik ben de career opnieuw begonnen, omdat deze versie mijn oude save games niet slikte. Helaas kon ik zowaar niet kiezen voor een Honda Civic, terwijl ik die eerder wel kon kiezen, deze had ik dus ook. Ik wil deze auto weer kunnen gebruiken, maar bij de start van de career krijg ik nu alleen de volgende keuzes: Peugot 102 + 602, Opel Corsa, Toyota Corrado, Nissan (type even vergeten) en de Ford Focus.

Is er tussen de europese en amerikanse versie dan ook een verschil tussen de te kiezen auto's?

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja in de SP staat vermeld welke auto`s er meedoen en in welke versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de euro versie zit de civic niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:44:
in de euro versie zit de civic niet.
Shit zeg, dat vind ik dus echt heel naad. De Civic is mijn favo auto in de NFSU reeks. Dit is dus niet eerlijk :S. Denk dat ik de illegale maar weer ga installeren dan, met mijn legale key (als dat tenminste werkt).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Godjira schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:50:
[...]

Shit zeg, dat vind ik dus echt heel naad. De Civic is mijn favo auto in de NFSU reeks. Dit is dus niet eerlijk :S. Denk dat ik de illegale maar weer ga installeren dan, met mijn legale key (als dat tenminste werkt).
Dat werkt, ik kan het spel niet eens vanaf CD installeren wegens eindeloos gezeik over CD emulatie software (ookal is dat allang uitgeschakeld en verwijderd |:(). De US versie die op internet te vinden is kun je ook icm. je gekochte key gebruiken.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

MadMarky schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:59:
[...]

Dat werkt, ik kan het spel niet eens vanaf CD installeren wegens eindeloos gezeik over CD emulatie software (ookal is dat allang uitgeschakeld en verwijderd |:(). De US versie die op internet te vinden is kun je ook icm. je gekochte key gebruiken.
Inderdaad, daar ben ik net ook achter. Gelukkig wel, want ik wil gewoon die Civic weer kunnen gebruiken. Hij slikte mijn gekochte key gewoon, dus dat scheelt weer.

Ik vind het wel een stomme actie van EA Games, in de US versie een aantal mooiere auto's stoppen dan in de EU versie. De Civic is ook in de EU gewoon te koop, dus waarom zou je die in de EU versie eruit willen laten? Ik snap het niet helemaal, maar goed.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
oh crap, net een mooie 206 zitten tunen moest ik perse die toerenteller vervangen. Wat een lelijk ding is het nu zeg. Ik wil de stock terugzetten maar dat lukt me nu op geen enkele manier ! Weet iemand hoe het ik het kan oplossen ?

dikzak

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
3 dagen geleden ook maar eens begonnen met nfsu 2 vond het eerste deel al gaaf en 2e is nog beter xD

Vind wel een beetje kut dat je dan een auto mooi zit te maken en later krijg je weer andere auto's en dan zit je zo van shit had ik al die spullen beter kenne kopen voor deze wagen :P

Mja heb er nu 2

106:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/11YQI8SCBIDL/Z1XCB6H23P9Y/JPEG/1104354210//p48d

En de Coupe:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/7JD1D85RKBLS/56G0RAF0H5FK/JPEG/1104354210//76h2

May Lyssa aid you

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Tripple-X schreef op donderdag 30 december 2004 @ 02:02:
3 dagen geleden ook maar eens begonnen met nfsu 2 vond het eerste deel al gaaf en 2e is nog beter xD

Vind wel een beetje kut dat je dan een auto mooi zit te maken en later krijg je weer andere auto's en dan zit je zo van shit had ik al die spullen beter kenne kopen voor deze wagen :P

Mja heb er nu 2

106:

[afbeelding]

En de Coupe:

[afbeelding]
Dat is inderdaad wel heel jammer, maar daar doe je helemaal niets aan. Het geeft je wel de drang om beter je best te doen en zo dus meer auto's te kunnen kopen en verbeteren.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je die auto weer aan Rachel geven ofsow. Van de search snapte ik ut niet. Ik ben al 98% en ik denk dat ik dus die auto terug moet brengen. Of is het iets anders ???

Neem de startpost eens door

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick The Heazk

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

@Terr en wiebje 12345: Indien je dit sms'je krijgt wanneer je nooit met haar auto hebt rondgereden, is het inderdaad een bug. Je kan niet verder zonder de 1.1 patch. Na het patchen verschijnt er een URL race en kan je weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nick The Heazk schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 21:01:
@Terr en wiebje 12345: Indien je dit sms'je krijgt wanneer je nooit met haar auto hebt rondgereden, is het inderdaad een bug. Je kan niet verder zonder de 1.1 patch. Na het patchen verschijnt er een URL race en kan je weer verder.
Nick The Heazk: Ik heb nooit met haar auto gereden, op het begin moest je er dacht ik naar de garage mee rijden toch? Hoe kom je aan die patch dan? Kan hem niet vinden.

Terr: Daar staat nie precies beschreven hoe je hem teruggeeft hoor (had al wel wat geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick The Heazk

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Op de site van Electronic Arts vind je die terug, anders raadpleeg je fileplanet maar eens.

En inderdaad in de startpost staat niet helemaal beschreven wat je moet doen als je te maken hebt met de bug-variant van "get to the car-lot".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo
  • Laatst online: 14-09 08:23

McLambo

MTB Junky

Wat is N2O Purge eigenlijk? Heb nu level 2, en er komen in het menu van die stoom wolkjes uit de motorkap. Wat is hier het nut van? en zijn burnouts een bijprodukt van power? of kun je ook echt op oefenen, zoals een nette 360 bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
McLambo schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:37:
Wat is N2O Purge eigenlijk? Heb nu level 2, en er komen in het menu van die stoom wolkjes uit de motorkap. Wat is hier het nut van? en zijn burnouts een bijprodukt van power? of kun je ook echt op oefenen, zoals een nette 360 bijvoorbeeld?
N2O Purge is nitro wat inplaats van in de cilinders wordt gespoten nu naar buiten gespoten wordt.
Dit puur een extraatje voor je auto, net als andere koplampen bijvoorbeeld.

Wanneer je rijd zonder gas te geven kan je in dit spel punten scoren(met een spray show) om je nitro weer bij te vullen, door op je de nitro knop te drukken. Je kan het ook gebruiken wanneer je stil staat, maar heb geen idee of je dan ook punten kan scoren voor nieuwe nitro.

Leuk filmpje van een N2O Purge in het echt: http://www.stainlessbumpe...scottwinger.htm/purge.wmv

[ Voor 2% gewijzigd door Mystic_Jack op 03-01-2005 18:12 . Reden: tekst toegevoegd ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 20:36

_Christiaan_

Master of SOG

En wat vinden jullie van m'n 300GT'tje? Ik ben er zelf best trots op :9 8) _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img20.exs.cx/img20/4023/gto1jpeg9kz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img20.exs.cx/img20/233/gto2jpeg3sq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img20.exs.cx/img20/2466/gto3jpeg8oa.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img20.exs.cx/img20/8351/gto4jpeg0ir.jpg

allemaal behalve de laatste clickable

[ Voor 11% gewijzigd door _Christiaan_ op 03-01-2005 22:59 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

Pelle schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:05:
Zal morgen de auto's waarmee ik career heb gereden wel even posten.. heb een erg mooie RX7 :)
Iets later dan gepland, maar okee :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/got/nfsu2a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Wow een mooie RX7!!! een wonder want wat een lelijke hokken komen er voorbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Laatst online: 17-12-2023
daar ben ik het totaal niet mee eens :p (dat die rx7 zo mooi is dan he, nofi)
Mystic_Jack schreef op zondag 02 januari 2005 @ 17:53:
[...]

N2O Purge is nitro wat inplaats van in de cilinders wordt gespoten nu naar buiten gespoten wordt.
Dit puur een extraatje voor je auto, net als andere koplampen bijvoorbeeld.
In het echt heeft het ook nog een functie ook, namelijk druk erop zetten..

[ Voor 100% gewijzigd door flashin op 04-01-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Laatst online: 17-12-2023
woeps double

[ Voor 96% gewijzigd door flashin op 04-01-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Laatst online: 14-09 17:57

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Hebben jullie soms ook wel het idee dat er een beetje gesjoemelt wordt met de reputation points. Zet je de tegenstanders in een circuit race op > 20 sec achterstand, dan nog wordt je maar beloont met 200 points terwijl je toch echt wel 300 points verwacht.

Of zou dit komen omdat ik mijn reputation average zo dicht mogelijk bij de 300 points probeer te houden.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

flashin schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:30:

In het echt heeft het ook nog een functie ook, namelijk druk erop zetten..
Ik zou juist zeggen, de druk verminderen. Je spuit tenslotte de N2O naar buiten, dus verlies je N2O, dus minder druk.

[ Voor 15% gewijzigd door Acid_Burn op 04-01-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Acid_Burn schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:56:
[...]

Ik zou juist zeggen, de druk verminderen. Je spuit tenslotte de N2O naar buiten, dus verlies je N2O, dus minder druk.
Maar je verdient er punten mee, en die punten worden weer omgezet in N2O :P
Altijd handig aan het begin van de race. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Het verminderd ook geen druk omdat die er weer op word gezet
Er zou een nuttige functie zijn, namelijk de NOS slangen doorspuiten / vrij maken van eventueel hard geworden koude troep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Ik zit nu voor eerste keer NFSU2 te spelen maar ik snap er geen hol van deel 1 was nog te snappen hoe je extra dingen krijgt maar hier zou ik niet weten wat ik moet doen, is het gewoon racen en je ziet wel wat je vrij speelt? ben een shop tegen gekomen waar ik wat spul zoals windows en neons kon kopen maar ik wil me pak tunen snellere moter er in zetten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik vind het unlocken ook maar vaag in NFSU2. In 1 was dat veel beter geregeld imo...
Vind dat er veel te weinig unlocked wordt, en je veel te veel races met dezelfde kar moet rijden. Wat me ook irritteert, is dat er geen mogelijkheid is om je auto te verpatsen. Waarbij natuurlijk alle extra's wel wát geld moeten opbrengen, niet alles, maar de standaard prijs vangen slaat natuurlijk ook nergens op als je 15K pop in een kar pompt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi groen is niet lelijk. En 377 is toch ook wel netjes zonder ook maar 1 unique? :P

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/nfsu2_pimpstang.jpg

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/nfsu2_377.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 06:42:
Mooi groen is niet lelijk. En 377 is toch ook wel netjes zonder ook maar 1 unique? :P

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb geprobeerd met dezelfde auto op dezelfde stuk weg de 377 proberen te halen, maar sneller dan 365 kwam ik niet. Ik heb het ook zonder unieke onderdelen gedaan in quickrace.

Al zou jij net als ik de auto zo ver mogelijk getuned hebben om er meer eruit te kunnen krijgen dan mogelijk is.

Mocht ik sneller dan de 377 gaan dan maak ik een screenshot. ;)
Al is er al iemand hier die de 400 al gehaald heeft. :o

Ohja, mooi groen is inderdaad niet lelijk. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag maar hoe laad je nitrous op en wanneer krijg je een nieuwe auto? Ik heb nu alleen nog de gekozen honda civic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-09 14:56
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:48:
Misschien een domme vraag maar hoe laad je nitrous op en wanneer krijg je een nieuwe auto? Ik heb nu alleen nog de gekozen honda civic
je moet nos eerst installeren op je auto, als je dat gedaan hebt kan je hem dmv verschillende manieren opladen (driften, heel dicht langs een auto gaan etc..)

Je krijgt nieuwe auto's zodra je wat races wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:48:
Door URL races te winnen. Die worden op de map in het geel aangeduid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het zo zonde om die Mustang te modden, veels te stoere bak voor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je die URL races op de map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Laatst online: 09:01

Entity

9000rpm

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:27:
Hoe krijg je die URL races op de map?
Door gewone races te winnen. Maar heb je de handleiding al eens bekeken? Of uberhaupt wat geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speell gewoon de races drag sprint etc, maar op de world map in menu kan ik levels aanklikken die ik in het spel zo niet vind... en die URLs zijn die niet hidden en moet je vinden bij highway of airport ofzo las ik net...

oja nog wat ik heb me eerste unique gehad zon trap voor op de motorkap maar kon ook een carbon trap kiezen? wat is het verschil, de carbon is precies hetzelfde alleen andere kleur (wat dus niet zo mooi is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:21:
Speell gewoon de races drag sprint etc, maar op de world map in menu kan ik levels aanklikken die ik in het spel zo niet vind... en die URLs zijn die niet hidden en moet je vinden bij highway of airport ofzo las ik net...

oja nog wat ik heb me eerste unique gehad zon trap voor op de motorkap maar kon ook een carbon trap kiezen? wat is het verschil, de carbon is precies hetzelfde alleen andere kleur (wat dus niet zo mooi is)
Als je tijdens het racen in career mode op de letter 'm' drukt, krijg je een map en een legenda waar alles in kleur staat aangeven.

Het verschil tussen carbon een andere is dat carbon de style punten sneller omhoog brengt.
In het echt heeft carbon andere doeleinden voor auto's, al kan het natuurlijk voor sommige ook gewoon leuk staan.

[ Voor 2% gewijzigd door Mystic_Jack op 06-01-2005 00:53 . Reden: typo weg gehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystic_Jack schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:33:
[...]

Als je tijdens het racen in career mode op de letter 'm' drukt, krijg je een map en een leganda waar alles in kleur staat aangeven.

Het verschil tussen carbon een andere is dat carbon de style punten sneller omhoog brengt.
In het echt heeft carbon andere doeleinden voor auto's, al kan het natuurlijk voor sommige ook gewoon leuk staan.
Ik heb op M gedrukt maar daar zie je niet zomaar de URL's bij net als kruisjes op de map> :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal mooie sportwagentjes, maar waar zijn de SUV's? :)

Mijn Hummer:

http://www.fatoslocos.com/NFS/Hummer_back.jpg

Ik zal binnenkort wat meer screenshotjes maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:33:
[...]

Ik heb op M gedrukt maar daar zie je niet zomaar de URL's bij net als kruisjes op de map> :S
Kruisjes op de map ken ik niet, wel in de legenda. Dan betekent dat het niet op map wordt weergegeven.
URL's worden altijd als met een felgele cirkel aangegeven.

En mocht je dus echt niet die felgele cirkels hebben, dan zul je aan meer wedstrijden moeten doen. Dan zal de URL's vanzelf wel een keertje moeten komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Mystic_Jack op 06-01-2005 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystic_Jack schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:42:
[...]

Ik heb geprobeerd met dezelfde auto op dezelfde stuk weg de 377 proberen te halen, maar sneller dan 365 kwam ik niet. Ik heb het ook zonder unieke onderdelen gedaan in quickrace.

Al zou jij net als ik de auto zo ver mogelijk getuned hebben om er meer eruit te kunnen krijgen dan mogelijk is.

Mocht ik sneller dan de 377 gaan dan maak ik een screenshot. ;)
Al is er al iemand hier die de 400 al gehaald heeft. :o

Ohja, mooi groen is inderdaad niet lelijk. :)
Drivetrain en downforce en zo tunen. Je krijgt een vrijwel oncontroleerbaar projectiel maar snel is ie wel.

Op datzelfde stuk heb ik met een uniqueloze skyline de 389 gehaald gisteren trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 01:08:
[...]

Drivetrain en downforce en zo tunen. Je krijgt een vrijwel oncontroleerbaar projectiel maar snel is ie wel.

Op datzelfde stuk heb ik met een uniqueloze skyline de 389 gehaald gisteren trouwens.
_/-\o_ @ jouw icon

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystic_Jack schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 01:00:
[...]

Kruisjes op de map ken ik niet, wel in de legenda. Dan betekent dat het niet op map wordt weergegeven.
URL's worden altijd als met een felgele cirkel aangegeven.

En mocht je dus echt niet die felgele cirkels hebben, dan zul je aan meer wedstrijden moeten doen. Dan zal de URL's vanzelf wel een keertje moeten komen.
Kruisjes worden op de map wel gebruitk namelijk voor sponsor events!!
Wel handig om die ook te doen en te winnen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Laatst online: 21:13
Hello folks,

Heb dit topic effe vluchtig doorgenomen, er zitten hele leuke auto's tussen, kudo's!

Ik ben van plan NFSU2 aan te schaffen, maar ik twijfel, tis toch een boel geld, vind ik. De doorslaggevende factor is het online element. Het idee van in een stad rond-pimpen met je ideale auto gaat mijn fantasie te boven, en lijkt me in één woord geweldig.

Mijn vraag aan jullie dus, is het ook geweldig? En bestaan er bijvoorbeeld al race-clans o.i.d?

Rijden de meeste van jullie trouwens met een stuurtje of gewoon met het keyboard?

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog niet veel vernomen van race clans oid, maar die zullen binnenkort wel komen.. (kan zijn dat er al een paar zijn hoor)

En over een stuurtje gesproken, ik speel het met mn toetsenbord, maar morgen ga ik speciaal voor dit spel een stuurtje halen.. ik denk dat dat het spel helemaal compleet maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Dan kan ik de momo racing force aanraden :) werkte altijd wel lekker met NFSU I

Misschien een idee om een GoT clan te starten? Dat is, als er genoeg mensen daadwerkelijk online kunnen spelen ;).

Lijkt me wel een nare truuc, om met outruns de tegenstander keihard te rammen met hummers :D

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik URL races gevonden nu heb ik nog een vraag.

Vanaf het begin begon ik met een honda civic, ik heb hier en daar wat aan verbeterd voor zon 4000dollar, maar nu moest ik in stage 1 van rachel me auto terugbrengen naar de car lot? En heb daarna weer een civic gekozen maar die was helemaal stock. Hoort dit in het spel dat je je auto weer opnieuw moet opbouwen vanaf daar? Of had ik gewoon niet naar de car lot moeten gaan en gewoon door moeten gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Wanneer speel je trouwens de spoilers open? ik heb net me 2e sponser gekozen duurt dit nog lang of doe ik iets verkeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 14:48:
Inmiddels heb ik URL races gevonden nu heb ik nog een vraag.

Vanaf het begin begon ik met een honda civic, ik heb hier en daar wat aan verbeterd voor zon 4000dollar, maar nu moest ik in stage 1 van rachel me auto terugbrengen naar de car lot? En heb daarna weer een civic gekozen maar die was helemaal stock. Hoort dit in het spel dat je je auto weer opnieuw moet opbouwen vanaf daar? Of had ik gewoon niet naar de car lot moeten gaan en gewoon door moeten gaan...
Hehe, dat is klote, want die fout maken denk ik veel mensen aan het begin. Als je bij de Car Lot een nieuwe auto wil moet je wel zorgen dat je een plaats vrij heb (die krijg je van je sponsor) heb je die niet dan zal je de auto die je op dat moment heb in moeten ruilen..

Hier de rest van mijn wagens:

www.fatoslocos.com//NFS/s...4-01-03%2003-55-13-40.bmp
www.fatoslocos.com/NFS/speed2%202004-01-03%2003-56-30-95.bmp
www.fatoslocos.com/NFS/speed2%202004-01-03%2003-57-41-25.bmp
www.fatoslocos.com/NFS/speed2%202004-01-03%2003-58-05-14.bmp
www.fatoslocos.com/NFS/speed2%202004-01-03%2003-58-35-31.bmp

(Sorry voor de .bmp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4Real schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:58:
Wanneer speel je trouwens de spoilers open? ik heb net me 2e sponser gekozen duurt dit nog lang of doe ik iets verkeerd :?
Ik heb de spoilers al en heb me eerste sponsor alleen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toyota Celica..

En bedankt.. :)

Ik vind persoonlijk die Ford Mustang het mooist.. hij rijd alleen ongelooflijk kut, 1 bocht en je glijd meteen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 14-09 18:52
spinners @ mustang = :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
effe oftopic

Hoe koppel je EA account aan het serie nummer? en hoe kan je zien waar je serie nummer aan gekoppeld is? Ik krijg het niet voormekaar :(

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 08:22:
[...]

Kruisjes worden op de map wel gebruitk namelijk voor sponsor events!!
Wel handig om die ook te doen en te winnen! ;)
Klopt helemaal.

Ik zat bij het maken van mijn bericht anders te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:56:
[...]

Hehe, dat is klote, want die fout maken denk ik veel mensen aan het begin. Als je bij de Car Lot een nieuwe auto wil moet je wel zorgen dat je een plaats vrij heb (die krijg je van je sponsor) heb je die niet dan zal je de auto die je op dat moment heb in moeten ruilen..

Hier de rest van mijn wagens:

www.fatoslocos.com//NFS/s...4-01-03%2003-55-13-40.bmp
www.fatoslocos.com/NFS/speed2%202004-01-03%2003-56-30-95.bmp
www.fatoslocos.com/NFS/speed2%202004-01-03%2003-57-41-25.bmp
www.fatoslocos.com/NFS/speed2%202004-01-03%2003-58-05-14.bmp
www.fatoslocos.com/NFS/speed2%202004-01-03%2003-58-35-31.bmp

(Sorry voor de .bmp)
http://www.irfanview.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0PwDtAgITw1znIb35LPXWsgnh!E9NBT!GGmyeunczNSHldS1gfxvIf!X0rAXouBIrDClvbTMMEsaKLY1LDzS3Fcihy1OrccBq/nfsu2.bmp?dc=4675497486177240382

me a3'tje

Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0QAAFA78SQlEQbLRS73XTFbF9fZiiqGbWxlwcpGiCtQyWk!C*qT1lfOpBhBi!yuXLGbDvSov2yxppE9jMCQjtDtvlrX4GjScczowFAwBwixw/golf10.JPG?dc=4675504866070441332

Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0QAAAAMASfFFF!pnzZM8N4bUPFZEF5eZ3PGx2ccO189aub0am*6BURRdPBAWZOiVb1O3HcokpxlfHBjB8LBcVGxRsB952qOsKAAAAAAAAAAA/golf20.JPG?dc=4675504866073346003

en me golfje

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

da_rippah schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:59:
[...]

Kan ook gewoon met paint hoor :{
Tja, ik stam nog uit de tijd dat paint alleen bmp deed. Paint zuigt en kan ook geen batch verwerking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Waarom kan niemand me vertellen wanneer in het spel je de Golf krijgt?
Is dat variabel of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
UltraSub schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:40:
Is dat variabel of zo?
Volgens mij kwam die vrij laat in het spel, ik weet niet precies wanneer, ik speel het spel al een tijdje niet meer, sinds mijn xp re-install, maar ik gooi hem er nu wel ff op, dan post ik het zo wel, als nog niemand wat heeft gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat variabel of zo?
na elke URL race krijg je nieuwe auto, duz ligt eraan welke URL je eerst wint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Acid_Burn schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 17:53:
[...]

Tja, ik stam nog uit de tijd dat paint alleen bmp deed. Paint zuigt en kan ook geen batch verwerking :)
Voor vijf plaatjes :'( :D :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Is dat variabel of zo?
ik heb hem vandaag toevallig gekregen zeg maar als je het 2e stuk open speelt en daar alles wint dan krijg je die Golf en de TT (vette bak _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft niet alles te winnen, wanneer je een URL-race wint krijg je een nieuwe auto in je car-lot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Aha.. Dus meer URLs gaan rijden :)
Maar ja.. om alle URLs uit een level te kunnen rijden, moet je toch zo ongeveer alles hebben gewonnen in dat level.. Niet? :?

Nah goed, weet iig weer wat meer. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
UltraSub schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 01:50:
Aha.. Dus meer URLs gaan rijden :)
Maar ja.. om alle URLs uit een level te kunnen rijden, moet je toch zo ongeveer alles hebben gewonnen in dat level.. Niet? :?

Nah goed, weet iig weer wat meer. Thnx!
nee hoor, urls komen gewoon door de stage heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WubboZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-12-2023

WubboZ

Evil Inside

Zou het ook mogelijk zijn je pc savedgame om te zette naar een xbox savedgame, of (wat helemaal mooi zou zijn) zou een xbox savedgame ook bestaan uit de zelfde bestanden en mappen, zodat je ze kunt uitwisselen? Weet iemand met een (gemodde) xbox hoe de savedgame folder van nfsu op de xbox er uit ziet?

(\__/)
(='.'=)
This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-08 08:55
Nog iets gaars wat m'n broertje ontdekt heeft.

Normaal gesproken krijg je geen geld voor racen die je in de World Map doet.
Maar doe je 1 keer restart krijg je wel geld en punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

marcovtwout schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:28:
Nog iets gaars wat m'n broertje ontdekt heeft.

Normaal gesproken krijg je geen geld voor racen die je in de World Map doet.
Maar doe je 1 keer restart krijg je wel geld en punten.
Joh! :o

Is ook pas 50 keer langs geweest ofzo. :D

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

WubboZ schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 02:08:
Zou het ook mogelijk zijn je pc savedgame om te zette naar een xbox savedgame, of (wat helemaal mooi zou zijn) zou een xbox savedgame ook bestaan uit de zelfde bestanden en mappen, zodat je ze kunt uitwisselen? Weet iemand met een (gemodde) xbox hoe de savedgame folder van nfsu op de xbox er uit ziet?
Zal waarschijnlijk niet lukken om dit onderling uit te wisselen
Afbeeldingslocatie: http://www.peedjeeh.net/temp/nfs_under_2_dir.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Fire_escape schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:35:
[...]

Joh! :o

Is ook pas 50 keer langs geweest ofzo. :D
Ik heb het nog niet eerder zien staan, en er zijn altijd wel mensen die het nog niet wisten.

En weet iemand een .bin extractor?

[ Voor 13% gewijzigd door marcovtwout op 08-01-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit al eerder langs is geweest maar is er ook een tool/patch waarmee je kan hosten in een lan over internet?? Voor veel games zijn tools (warcraft III/NFS Underground 1) waarmee je een lan game host, en dat dan bijvoorbeeld je buurjongen in een programma je ip in tikt en dan bij lan games jou game krijgt te zien.. Dus lan over internet zeg maar??

Ik ben al op zoek geweest op Gooogle maar kan helaas nix vinden.. :( Misaschien heeft iemand dit al wel of is er een andere manier.. :P Ik denk dat veel mensen hier baat bij hebben omdat je dan als het ware private servers kan hosten! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik online wil spelen moet ik een patch downloaden, als ik dat gedaan heb en ik de patch open staat er :old file not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match. weet iemand hier raad mee????? al moet ik hier wat voor downloaden zeg dat ook a.u.b. wat het is. alvast bedankt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:54:
als ik online wil spelen moet ik een patch downloaden, als ik dat gedaan heb en ik de patch open staat er :old file not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match. weet iemand hier raad mee????? al moet ik hier wat voor downloaden zeg dat ook a.u.b. wat het is. alvast bedankt 8)
Je spel terug brengen naar de winkel aangezien hij kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick The Heazk

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Dat betekend dat je:

a) de verkeerde patch hebt (US/EU)
b) je naar de winkel moet om het spel te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Wolf II had ik ook, als je hem in de winkel hebt gekocht, moet je de UK patch hebben, geloof ik. Dus niet de USA.

http://www.eagames.nl

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Access
  • Laatst online: 14-09 17:22
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:22:
Ik weet niet of dit al eerder langs is geweest maar is er ook een tool/patch waarmee je kan hosten in een lan over internet?? Voor veel games zijn tools (warcraft III/NFS Underground 1) waarmee je een lan game host, en dat dan bijvoorbeeld je buurjongen in een programma je ip in tikt en dan bij lan games jou game krijgt te zien.. Dus lan over internet zeg maar??

Ik ben al op zoek geweest op Gooogle maar kan helaas nix vinden.. :( Misaschien heeft iemand dit al wel of is er een andere manier.. :P Ik denk dat veel mensen hier baat bij hebben omdat je dan als het ware private servers kan hosten! >:)
Gamer Internet Tunnel (GIT). Ik gebruik het ook en het werkt perfect. Voor Need For Speed - Underground 2 moet je UDP poort 9999 forwarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcovtwout schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:14:
[...]

Ik heb het nog niet eerder zien staan, en er zijn altijd wel mensen die het nog niet wisten.

En weet iemand een .bin extractor?
Offtopic: Bin extractor: WinISO of MagicISO kun je o.a. BIN bestanden mee uitpakken naar je HD, ik gebruik nog een progje maar daar kan ik ff niet opkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Laatst online: 12-09 16:01
Help ik zit al in begin al vast... voor de circuit staat een kruis en daar kan ik nie komen of selecteren verder rest heb ik alle race gespeeld en hidden races kan nergens vinden volgens deze map geeft Afbeeldingslocatie: http://img105.exs.cx/img105/88/stage1.png geeft alle hidden race van stage 1 en daar ken ik niks vinden... en outruns is niemand die tegen mij wilt race... Ik heb nou geen rooie cent heb ik alles aan besteed aan auto tuning en mij rating is 0.0

Wie weet wat ik kan doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een kruis voor je circuit race :? hoe bedoel je dat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:19:
een kruis voor je circuit race :? hoe bedoel je dat :o
je hebt ook een vinkje waar je wel op kan selecteren en kruisje nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die hebbik nog nooit gezien hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
Afbeeldingslocatie: http://www.highwaydevil.nl/GoT/world.jpg

hier heb je een voorbeeld voor de shop staat een vink maar bij mij staat bij circuit race een kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Uitgespeeld in 2 middagen.. wat nu? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

loona35 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:46:
Ik in een week. Of je hebt 24 uur per dag gespeelt, of ik doe iets fout :?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sky2k schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:34:
[afbeelding]

hier heb je een voorbeeld voor de shop staat een vink maar bij mij staat bij circuit race een kruis
klik op dat kruis.. das gewoon dat ie niet op de map staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 08:35:
[...]

Offtopic: Bin extractor: WinISO of MagicISO kun je o.a. BIN bestanden mee uitpakken naar je HD, ik gebruik nog een progje maar daar kan ik ff niet opkomen.
Met MagicISO kan je .bin naar .iso omzetten of andersom.
Maar ik bedwijfel of dat hetzelfde .bin formaat is als NFS gebruikt.
Bij omzetten krijg je ook een onbekende fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:46:
Ik heb hem nog steeds niet uitgespeelt na 4 weken.. ben nog maar op 35%.. Maarja, ik doe het spel dan ook niet veel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Sodemirakel, ik kan sinds net ook online spelen. Er is geen hond te vinden in die lobby :? .
En dan nog iets. Ik rijd net vrolijk rond in een evo VIII, 10 seconden voorsprong, en ineens komt een kerel in een supra me zwaar hard voorbijracen. De tien sec achterstand was echt binnen 15 seconden helemaal weg, dat kan eigenlijk alleen als ik ga stilstaan, en daarna rijd die gek er nog eens 20 seconden bovenop, binnen 20 seconden. Het wordt denk ik tijd dat ik een brief ga schrijven, waarin ik stel, dat ik uitermate teleurgesteld ben.
Tenzij ik natuurlijk gewoon iets helemaal fout doe...

Goddank dat ik het spel heb gekocht met één of andere gare Cadeau bon...

[ Voor 58% gewijzigd door TafkaP op 14-01-2005 01:22 ]

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:48:
[...]

klik op dat kruis.. das gewoon dat ie niet op de map staat :)
Correct, het kruisje betekent dat je een filter hebt toegepast op je map, alles waar een vinkje voor staat wordt weergegeven, alles waar een kruisje voor staat niet, dus nu zie je je circuit races gewoon niet op de map, terwijl ze er wel zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
MadMarky schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:48:
[...]

Ik in een week. Of je hebt 24 uur per dag gespeelt, of ik doe iets fout :?
Ik was ziek dus ik had wel veel tijd, maar ik heb er +/- 14 uur over gedaan. Bovendien vind ik het wel heel jammer dat je die wide-body-kit pas krijgt als je het uitspeelt. Dan heb je dus eigenlijk niet de kans gehad ermee te rijden.

[ Voor 23% gewijzigd door Loona35 op 14-01-2005 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

loona35 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 10:04:
[...]

Ik was ziek dus ik had wel veel tijd, maar ik heb er +/- 14 uur over gedaan. Bovendien vind ik het wel heel jammer dat je die wide-body-kit pas krijgt als je het uitspeelt. Dan heb je dus eigenlijk niet de kans gehad ermee te rijden.
Die krijg je zeker wel in het spel, je krijgt een wide body kit na het winnen van een outrun. dan heb je nog een stuk te gaan voor die uitgespeeld is
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!