Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je met deze mobiele jubox ook bestanden van de harde schijf naar de SD/MMC-geheugenkaartjes kopieren en deze dan vervolgens weer in een ander apparaat gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:57:
kan je met deze mobiele jubox ook bestanden van de harde schijf naar de SD/MMC-geheugenkaartjes kopieren en deze dan vervolgens weer in een ander apparaat gebruiken
Ja, dat gaat (al weet ik niet of het ook correct werkt met het ingebouwde slot; ik heb een externe card reader gebruikt omdat de interne bij sommigen wat problemen gaf)).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet hier echt niemand hoe je het probleem met mediaplayer 10 en die plugin kan oplossen? Het lijkt me echt wel handig om niet te moeten refreshen maar elke keer ik de player aansluit geeft mediaplayer -> finding device....
daarna geeft hij aan dat hij gevonden is en blijft heel de boel blokkeren en dat is best onhandig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtest
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09-2023
:'( Ik krijg bij verschillende liedjes soms een storing te horen, soms zo erg dat het geluid volledig wegvalt na een minuut of 2 a 3.
Ik hoor ook een zeer vervelende klik/gekraak tussen 2 liedjes.
Ps1 : Ik heb reeds de laatste firmware erop gezet maar het blijft slecht
Ps2: Ik heb de zogezegde slechte liedjes eens op een andere (geen apod) mp3-speler gezet en daar spelen ze wel perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtest
Bericht voor Appie76 , ik heb blijkbaar hetzelfde probleem, hoe is het bij jou opgelost?
Appie76 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:58:
Hallo,

ik heb ong een week mijn aPod. Vanaf het begin hoor ik - net als sommige anderen - een piep door de koptelefoon als de harddisk aan het zoeken is. Nu kan ik daar wel mee leven, zolang het maar niet te lang duurt. Maar goed, er zijn ook mensen bij wie dit niet het geval is, vreemd.

Nu het ECHTE probleem :( :

Na een paar dagen krijg ik nu steevast na het spelen van enkele nummers een krakerig geluid. Hij reageert verder wel gewoon en blijft ook gewoon doorspelen, maar het klinkt natuurlijk belabberd. Pause/Play heeft geen zin, een ander nummer kiezen wel. Maar dan krijg ik bij het nieuwe nummer halverwege hetzelfde gedonder.
Enige enigzins oplossing is het loskoppelen van de batterij (soort reset dus), maar dan is het na 10 minuten weer raak.

Iemand dezelfde ervaring en misschien een oplossing gevonden? Is er een verband tussen het gepiep en het gekraak wat na 10 min spelen optreedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

gtest schreef op maandag 02 mei 2005 @ 23:00:
:'( Ik krijg bij verschillende liedjes soms een storing te horen, soms zo erg dat het geluid volledig wegvalt na een minuut of 2 a 3.
Ps2: Ik heb de zogezegde slechte liedjes eens op een andere (geen apod) mp3-speler gezet en daar spelen ze wel perfect!
Je berichten spreken elkaar tegen. Heb je (zoals Appie76) last van geluiden na een bepaalde tijd, of (zoals je in je eerste bericht schrijft) problemen met bepaalde nummers? En in het laatste geval, treedt het altijd op als je de nummers op je Apod afspeelt?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtest
Heb een wat omslachtige oplossing gevonden :
Het waren blijkbaar steeds dezelfde liedjes die dit probleem veroorzaakten, daarom heb ik deze eens terug omgezet in wave en nadien terug in mp3 en probleem is opgelost.

Wat opmerkingen:
de zogezegde slechte liedjes spelen wel perfect af op andere merken mp3-spelers, daarom denk ik dat de apod niet zo goed overweg kan met "gebrekkige" mp3's.
Zal dit opgelost raken met een firmware update of is de kwaliteit blijkbaar toch niet zo goed!

Zullen zien zei de blinde......
gtest schreef op maandag 02 mei 2005 @ 23:00:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

This Topic is Closed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net voor 100 euro bij de aldi in hoogerheide nog zo'n nieuw ding gekocht.
blijkbaar zijn er toch wel nog een paar van over.
werkt wel super en zeker voor 100 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 14:09:
ik heb net voor 100 euro bij de aldi in hoogerheide nog zo'n nieuw ding gekocht.
blijkbaar zijn er toch wel nog een paar van over.
werkt wel super en zeker voor 100 euro
Zo, netjes. Dat is echt een goede koop. Hadden ze er meer liggen?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aargh ik krijg dat ding dus echt niet aan de praat. Als ik refresh tracks doe, loopt hij vast en ik zou niet weten waar het cdtje ligt met behorende software. Het maakt niet uit of ik er 1 doe of 700, hij hangt gewoon. Kan iemand me helpen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 17:12:Als ik refresh tracks doe, loopt hij vast en ik zou niet weten waar het cdtje ligt met behorende software.
Geeft ie een melding voor ie vast loopt? Zitten er misschien vreemde tekens in je id3 tags?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:44:
[...]

Hmm, vreemd, je zult namelijk vrijwel geen merk vinden dat een betere prijs/prestatie verhouding heeft. En de service bij de Aldi is werkelijk fantastisch; omdat ze er gewoon niets vanaf weten, geven ze je gewoon een nieuwe mee als er iets defect is (of je zegt dat er iets defect is).
daarom dat ik met een autoradio van medion lig die 3 maand oud is en waar niets meer mee aan te vangen is... 3 keer binnen in garantie en "hersteld". ligt zogezegd aan mijn auto. Bizar toch dat Sony en Blaupunkt daar anders over denken... als je veel minder betaald, krijg je ook veel minder. verschil tot 50% kan evt in de naam zitten, de rest is kwaliteitsverschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 17:12:
Aargh ik krijg dat ding dus echt niet aan de praat. Als ik refresh tracks doe, loopt hij vast en ik zou niet weten waar het cdtje ligt met behorende software. Het maakt niet uit of ik er 1 doe of 700, hij hangt gewoon. Kan iemand me helpen :'(
Heb ik ook gehad, maar gooi dan alles eraf en kies in mediaplayer 10 voor synchroniseren van gewenste nummers. Dan werkt het wel.

Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:01
De Medion JukeBox Mobile is volgens mij vanaf volgende week bij de Kruidvat in de aanbieding voor 189 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik ga morgen dit onding terugbrengen :( De MP3 speler loopt elke dag wel één of twee keer vast en het enigste wat heil brengt is de resetknop. Verder werkt de cardreader niet goed en is de batterijduur brak. Ik zal dan nog wel een tijdje met m'n Diva MP3 speler met 32MB geheugen (en CF kaartjes ;)) doen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Wilde hem eigenlijk gaan kopen om me foto's op vakantie op opteslaan en tijdens de reis wat muziek te luisteren. Maar als ik het zo lees lijken er alleen maar problemen te zijn. Misschien dat de versie van de Kruidvat verbeterd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Razer schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 23:18:
Wilde hem eigenlijk gaan kopen om me foto's op vakantie op opteslaan en tijdens de reis wat muziek te luisteren. Maar als ik het zo lees lijken er alleen maar problemen te zijn. Misschien dat de versie van de Kruidvat verbeterd is?
De mijne was in februari van dit jaar gemaakt maar van verbeteringen was niets te merken. Wel stond er al de laatste firmware ingeflasht zodat ik geen problemen met het clickwheel had maar daar bleef het ook bij :(

Ik heb in ieder geval zonder problemen m'n geld terug gekregen bij Aldi, ik zal nog wel een tijdje met m'n oude spelertje doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_dog
  • Laatst online: 17-04 21:57
Razer schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 23:18:
hmm ik ook...maar ja boeiend, ik ga het proberen en als hij kl**te is dan breng ik heb weer terug :) eerst zien dan geloven, het huis bestaat hier voor een deel uit Medion en nooit problemen me(dvd-speler, pc, tft monitor, pda, porteble dvd-speler, mp3 speler van 256mb en nu dus overmorgen ook een mp3 speler van 20gb)
En die nu bij Kruitvat komt ziet er anders uit als de md95200 zie maar:
Afbeeldingslocatie: http://www.dapreview.net/gallery/albums/DAP/other_1/medion/medion_09.jpg
Dat is de 95200 en deze komt bij kruitvat:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wieli124/medion.jpg
verschil :? , het randje om het scherm ;) het gewicht, de afmetingen

[ Voor 24% gewijzigd door mister_dog op 10-07-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

mister_dog schreef op zondag 10 juli 2005 @ 20:34:
En die nu bij Kruitvat komt ziet er anders uit als de md95200 zie maar:
[afbeelding]
Dat is de 95200 en deze komt bij kruitvat:
[afbeelding]
verschil :? , het randje om het scherm ;) het gewicht, de afmetingen
Randje om scherm ga ik van uit dat het gesoept is, de afmetingen in het Kruitvat-krantje zijn exact die van mijn speler, mijn speler (zonder accessoires maar inclusief accu) weegt 175 gram. Ik denk dat het exact hetzelfde ding is. Overigens heb ik er geen echte problemen mee, behalve het niet meer willen opstarten bij minder dan halfvolle batterij.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_dog
Zpottr schreef op zondag 10 juli 2005 @ 22:37:
Overigens heb ik er geen echte problemen mee, behalve het niet meer willen opstarten bij minder dan halfvolle batterij.
:( das k*t

Edit: ik denk niet dat het randje gesoept is, kij dit maar: (zeer professionele soep ;) )

Voor
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wieli124/medionvoor.jpg.jpg
Na
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wieli124/medionna.jpg.jpg
dan is de rand veel breder rond het scherm , maar aan de andere kant, dan zou de speler van kruitvat smaller moeten zijn en dat is ie neit, of hij zou een groter display moeten hebben maar dat heeft ie ook neit :7 hoe the fuk werkt dat??

[ Voor 51% gewijzigd door mister_dog op 10-07-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Zpottr schreef op zondag 10 juli 2005 @ 22:37:
[...]

Randje om scherm ga ik van uit dat het gesoept is, de afmetingen in het Kruitvat-krantje zijn exact die van mijn speler, mijn speler (zonder accessoires maar inclusief accu) weegt 175 gram. Ik denk dat het exact hetzelfde ding is. Overigens heb ik er geen echte problemen mee, behalve het niet meer willen opstarten bij minder dan halfvolle batterij.
Dat noem ik wél een echt probleem en het is ook de reden waarom ik die van mij heb teruggestuurd. Dan kan je nog niet eens meer muziek luisteren zonder een lader in de buurt! :(

Echte rommel vind ik het, waarom brengen ze zoiets op de markt? Het ding zit vol met bugs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

amour021 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 22:51:
Dat noem ik wél een echt probleem en het is ook de reden waarom ik die van mij heb teruggestuurd.
Begrijpend lezen, les 1: Vindt Zpottr het in het onderstaande fragment wel of geen echt probleem dat het powermanagement op zijn zijn AldiPod niet geweldig werkt?
Overigens heb ik er geen echte problemen mee, behalve het niet meer willen opstarten bij minder dan halfvolle batterij.
Overigens is het probleem prima opgelost met een 'jumpstart'-sleutelhanger met 2 knoopcellen er in, waarvan ik nog eens een klein how-to'tje moet maken. Oh, en de reserveaccu die ik erbij heb werkt ook natuurlijk ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Zpottr op 10-07-2005 23:48 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

mister_dog schreef op zondag 10 juli 2005 @ 22:47:
Edit: ik denk niet dat het randje gesoept is, kij dit maar: (zeer professionele soep ;) )
Ik denk dat in het Kruitvat-krantje het display een beetje opgeblazen is. Maar dat is alleen maar mooi: heb je extra argumenten om 'm terug te brengen als ie niet goed werkt.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_dog
Zpottr schreef op zondag 10 juli 2005 @ 23:48:
[...]

Begrijpend lezen, les 1: Vindt Zpottr het in het onderstaande fragment wel of geen echt probleem dat het powermanagement op zijn zijn AldiPod niet geweldig werkt?

[...]

Overigens is het probleem prima opgelost met een 'jumpstart'-sleutelhanger met 2 knoopcellen er in, waarvan ik nog eens een klein how-to'tje moet maken. Oh, en de reserveaccu die ik erbij heb werkt ook natuurlijk ;)
Hoe kom je aan een 2e accu? 1 kopen accu thuis houden en terug gaan zeggen dat ie niet goed is en je een nieuwe wilt hebben? Wtf is een 'jumpstart'-sleutelhangen?
Zpottr schreef op zondag 10 juli 2005 @ 23:50:
[...]

Ik denk dat in het Kruitvat-krantje het display een beetje opgeblazen is. Maar dat is alleen maar mooi: heb je extra argumenten om 'm terug te brengen als ie niet goed werkt.
:9

[ Voor 20% gewijzigd door mister_dog op 10-07-2005 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_dog
Ik moet helaas nog 2017minuten wachten voor dat ik um kan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

mister_dog schreef op zondag 10 juli 2005 @ 23:51:
Hoe kom je aan een 2e accu? 1 kopen accu thuis houden en terug gaan zeggen dat ie niet goed is en je een nieuwe wilt hebben?
Ik heb 'm gewoon besteld bij Medion service center. 15 Euro. Anderen hebben de accu aangemeld als defect, een andere laten komen; je kuint dan je oude terugsturen, of ook zo'n dergelijk bedrag betalen. Is niet te duur voor een reserveaccu vind ik.
Wtf is een 'jumpstart'-sleutelhangen?
HEMA mini-fietslichtje (met 1 LED'je + 2x CR2032 er in, zijn leuke dingetjes) gesloopt, passend laad plugje eraan gesoldeerd. Als Aldipod problemen geeft sleutelhanger er 10s in douwen en klaar. De batterijen zorgen dat de accuspanning hoog genoeg blijft. Het kan ook met bv. een houdertje voor 4 penlites maar da's bulkier.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Zpottr schreef op zondag 10 juli 2005 @ 23:48:
[...]

[...]

Door dit stukje wek je anders wel de indruk dat je het probleem toch niet zo heel erg vindt:
Overigens heb ik er geen echte problemen mee
Nu goed, ik vind het een kutding, ik ben blij dat ik er vanaf ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Drifting off-topic:
amour021 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 00:07:
Door dit stukje wek je anders wel de indruk dat je het probleem toch niet zo heel erg vindt:
be·hal·ve (vw.)
1 met uitzondering van => dan, uitgenomen, uitgezonderd
2 naast [uitbreidend]
;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Zpottr schreef op maandag 11 juli 2005 @ 00:11:
Drifting off-topic:

[...]

[...]

;)
Ja natuurlijk ken ik de echte betekenis maar toch wekt het de indruk dat het om een minder belangrijk probleem gaat.

* Admiral Freebee kijkt eens lief O+

Ik stel voor dat we terug ontopic gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_dog
Zpottr schreef op zondag 10 juli 2005 @ 23:57:
[...]

Ik heb 'm gewoon besteld bij Medion service center. 15 Euro. Anderen hebben de accu aangemeld als defect, een andere laten komen; je kuint dan je oude terugsturen, of ook zo'n dergelijk bedrag betalen. Is niet te duur voor een reserveaccu vind ik.

[...]

HEMA mini-fietslichtje (met 1 LED'je + 2x CR2032 er in, zijn leuke dingetjes) gesloopt, passend laad plugje eraan gesoldeerd. Als Aldipod problemen geeft sleutelhanger er 10s in douwen en klaar. De batterijen zorgen dat de accuspanning hoog genoeg blijft. Het kan ook met bv. een houdertje voor 4 penlites maar da's bulkier.
Zeg maar een soort start motor...das wel vet handig! * ik ook maken ga :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:06

Rudedadude

Maybe we were born to run

Heeft iemand al eingelijk ervaring met deze Medion jukebox? --> de 95421

Afbeeldingslocatie: https://www.medionshop.de/P23ShopImagesDE//42/42C35DFFEFE21698E10000000A00005A.jpg

Eerder was al te zien dat voor lke nieuwe serie MEdion haar typenummer wat aanpast en nu is bij deze te zien dat ook de layout op de speler is veranderd. Wie weet gaan ze in kwaliteit vooruit. Het maakt me mede nieuwsgierig welke de Kruidvat aanbiedt.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb die versie eigenlijk nog nooit gezien, misschien is deze versie wel bugvrij.
Ben benieuwd naar reviews van deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Morgen toch maar halen, als ie niet bevalt kan ik hem zo weer terug brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Ik ben net bij de Kruidvat geweest (moest toch een tube tandpasta halen :*) ) Ze hadden de speler inderdaad liggen in de vitrine, typenummer 95457 (die laatste 2 cijfers weet ik niet zeker). Op de verpakking stond de normale afbeelding, niet degene die ik hierboven heb gepost.

Na het lezen van alles was ik er toch niet helemaal gerust op dus ik vroeg naar de garantievoorwaarden. Ik kreeg van de filiaalmanager een heel verhaal waarin nauwelijks tot niet naar mijn opmerkingen werd geluisterd over de slechte ervaringen die ik over de speler had gelezen en waarin hij vooral in heel veel bewoordingen onbedoeld duidelijk maakte dat winkels als de Kruidvat vooral geen electronica moeten verkopen. Zijn mening was: reparatie 2 jaar, terugbrengen kan niet, 'men moet maar nadenken voordat men wat koopt' . Duidelijk anders dus dan bij de Aldi. Op dat moment was voor mij dus ook duidelijk dat ik niet de gok ga wagen om te kijken of de speler mij bevalt.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Hier bij de Kruidvat hadden ze hem niet meer, maar het is trouwens toch zo dat je binnen 14 dagen altijd mag terug brengen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08 15:56
Razer schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 13:07:
Hier bij de Kruidvat hadden ze hem niet meer, maar het is trouwens toch zo dat je binnen 14 dagen altijd mag terug brengen???
De filiaalmanager moet inderdaad maar eens nadenken voordat hij een functie aanneemt. :9
De tijd voor het retourneren is trouwens 8 dagen maar goed.

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Ik weet dus niet hoe dat werkt, ik breng normaal gesproken nooit spullen terug :)
Op de Kruidvat site staan ieg alleen algemene voorwaarden voor hun internetaankopen. Voor winkelaankopen staat het er niet en is het dus de vraag bijvoorbeeld of je alleen mag terugbrengen als het product ongeopend in orginele verpakking zit, of dat je ook na gebruik nog mag terugbrengen.

edit: van de site Sta ik sterk?
Het ruilen van een product dat niet aan uw wensen voldoet, is een gunst die de verkoper u verleent. Bijvoorbeeld omdat na aankoop blijkt dat een stoel niet past bij de rest van het interieur of een das niet past bij een overhemd.

Bij veel winkels kunt u binnen een bepaalde termijn uw spullen ruilen, als ze tenminste ongebruikt en onbeschadigd zijn. Soms krijgt u een tegoedbon als u niets anders kunt vinden.

Grote winkelbedrijven gaan in hun service soms nog verder en geven u het aankoopbedrag terug als u het product terugbrengt binnen een bepaalde termijn. Als u twijfelt over een aankoop, is het verstandig om te informeren of u uw geld terug kunt krijgen als u het product terugbrengt.

[ Voor 51% gewijzigd door Rudedadude op 12-07-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Ben hem vanmiddag bij een andere Kruidvat gaan halen, tot nu toe alleen maar positief. Goed geluid, geen rare dingen enz. Het enige waar ik nog niet achter ben is hoe ik bijvoorbeeld maar 1 album kan afspelen of alleen maar 1 artiest. Dat moet ik nog even uitvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Nou, hou ons (mij?) op de hoogte. Ik woon in zo'n achterstandswijk, ik denk dat de 5 exemplaren die ze hadden er nog wel even zullen zijn. Ik ben natuurlijk vooral benieuwd naar accu-duur en betrouwbaarheid. Welke firmware zit er bijvoorbeeld op?

Verder lijken id3-tags het toverwoord voor deze speler (voor de meeste geloof ik). Valt aan de hand daarvan niet te kiezen voor een bepaald album?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Rudedadude schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:43:
Nou, hou ons (mij?) op de hoogte. Ik woon in zo'n achterstandswijk, ik denk dat de 5 exemplaren die ze hadden er nog wel even zullen zijn. Ik ben natuurlijk vooral benieuwd naar accu-duur en betrouwbaarheid. Welke firmware zit er bijvoorbeeld op?

Verder lijken id3-tags het toverwoord voor deze speler (voor de meeste geloof ik). Valt aan de hand daarvan niet te kiezen voor een bepaald album?
Alleen album en artiest afspelen is gelukt, je kunt zeg maar gewoon in een album gaan en dan alleen die nummers afspelen. Firmware is 1.4.2 en type: MDJuke220

Ik had alle ID3 tags kloppend, dus hier geen problemen mee. Syncen gewoon met WM10 gedaan, ging perfect en lekker snel.Ik ga morgen voor 2 weken op vakantie dus denk dat ik voor die tijd niks over batterij duur kan zeggen. Geluidskwallie lijkt perfect. Heb hem vergeleken met mijn pa's Creative Zen Touch geen verschil te merken. Over de geluidsstertke waar ik hier wat dingen over hoorde dat die te zacht was, daar heb ik absoluut geen last van. Hij kan zo hard dat ie pijn gaat doen aan me oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Die van mijn eerdere afbeelding is trouwens de 420 ipv de 220 en kost op de Medionsite 249 euro.

Tja, ik blijf nog twijfelen. Ik vraag me af of de wijziging van 95200 naar 954XX ook betekent dat ze onderhuids wat verbeteringen hebben aangebracht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat veel mensen er op afknappen om hem te kopen door de vele slechte reacties. Waarschijnlijk is dat, omdat alleen de mensen met slechte ervaringen hier berichten posten.

Ik heb de speler nu twee maanden en ben er echt nog steeds super blij mee. Oké, voordat je het ding koopt weet je al dat de batterij niet al te lang mee gaat. In de praktijk betekent dat gewoon dat je hem elke nacht moet opladen, als je hem elke dag (veel) gebruikt (net als je telefoon?). Het ding is voor de rest echt stevig en gaat echt niet zomaar kapot. Rare vastlopers en piepgeluiden waar mensen het in dit topic over hebben, heb ik nog nooit gehoord of gehad. Enige domme ding (eigen domme fout) is dat ik het klepje van de batterij ben kwijtgeraakt, dit betekent echter niet dat dat klepje makkelijk los gaat oid.

Over het refreshen van die tracks; je weet van de te voren dat dit wat tijd in neemt. Dus houd je daar rekening mee en ga je niet op het laatste moment allemaal nummers erop en eraf halen. De firmware doet zijn werk goed, eventuele bugs zijn makkelijk te omzeilen. Het scrollwiel werkt iets stroever dan bij de enige echte (die ik uiteraard blijf prefereren, maar het geld...), je leert er in ieder geval mee om te gaan.

Heb nu ook een FM transmitter (oh dat mag niet op tweakers O-)) en ben er nog steeds op en top gelukkig mee (met het aankoopbedrag in het achterhoofd). O+

Overigens doet de sd-cardreader bij mij ook goed z'n werk. Nog een goede image-tank ook dus.. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Ik denk ook dat hier bijna alleen maar slechte reacties komen, er zijn denk ik best veel mensen die dat ding hebben gekocht en er super blij mee zijn maar die komen dan weer niet hier. En dat refreshen van tracks is niet eens nodig als je het met Windows Media Player of MusicMatch doet. Tot nu toe nog geen slechte dingen gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Mja, ik heb nu kris kras het hele topic doorgelezen en zie vooral ook veel mensen die er vaak geen k*nt van snappen, gecombineerd met soms een aantal échte problemen. Batterijduur is wat zwak, maar het is ook maar een 1000 MaH batterij. In mijn Xclef (lees de problemen in die topics maar eens door ;) ) zit bijvoorbeeld een 2000 Mah batterij en die haalt dan ook 16 uur.
Iets wat me wel een beetje teleur heeft gesteld is dat er maar 1 firmware update is gekomen en daarna niet meer. Nieuwe updates hadden nog wat dingen kunnen verbeteren (teruggaan in menu's en niet bovenaan beginnen bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Rudedadude schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:38:
Nieuwe updates hadden nog wat dingen kunnen verbeteren (teruggaan in menu's en niet bovenaan beginnen bijv.
Ik kan gewoon 1 stapje terug gaan in het menu hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:25:
Ik denk ook dat hier bijna alleen maar slechte reacties komen, er zijn denk ik best veel mensen die dat ding hebben gekocht en er super blij mee zijn maar die komen dan weer niet hier. En dat refreshen van tracks is niet eens nodig als je het met Windows Media Player of MusicMatch doet. Tot nu toe nog geen slechte dingen gevonden :)
Dat wist ik niet eens.. :) Heb je dan wel de service/driver geinstalleerd?
Razer schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:53:
[...]

Ik kan gewoon 1 stapje terug gaan in het menu hoor :)
Hij bedoelt denk ik dat de positie van je 'cursor' niet wordt onthouden van het vorige menu.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:41:
[...]

Dat wist ik niet eens.. :) Heb je dan wel de service/driver geinstalleerd?
Jeps die heb ik geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:41:
[...]
Hij bedoelt denk ik dat de positie van je 'cursor' niet wordt onthouden van het vorige menu.
Inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:55:
[...]
Jeps die heb ik geinstalleerd
Aha, ga ik dat ook maar eens proberen. Synched ie dan automagisch met je harde schijf? Want dat zou bij mij niet gaan passen op de speler.. :P

Overigens denk ik nog steeds dat de firmware van dit beestje vrij makkelijk aangepast kan worden. De onboard chip is natuurlijk vrij bekend (waarschijnlijk deze portalplayer-chip / bijbehorende pdf). Als mensen met wat verstand (denk aan: Rockbox-makers, ipodlinux-makers) er naar kijken, denk ik dat ze al vrij snel een heleboel overeenkomstige dingen zien met bekendere apparaten. Zo schijnen de philips HDD100 en 120 redelijk overeen te komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Zou idd leuk zijn als er nog een firmware update zou komen zodat ie wel onthoud waar de cursor stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Verder nog op of aanmerkingen ? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Rudedadude op 13-07-2005 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

halllo
Ik heb sinds gisteren zo'n ding, maar krijg er geen muziek op!
Als ik het met media player er op zet staat het bij bestandbeheer.
Hij kan ze dan dus niet afspelen. Ben niet zo'n techneut, dus zou iemand me kunnen helpen?
minki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mp3's via verkenner naar jukebox/my music of zoiets sleuren. Anders staan ze op je HD. En dan "vernieuwen" natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Waarom zo moeilijk doen? Installeer die plugin, en sync gewoon met WMP10 of met MusicMatch. Geen gerefresh lekker snelle overdracht niks te klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Rudedadude schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:19:
Verder nog op of aanmerkingen ? :P
Uhm batterij is nu 1e keer leeg, heeft het 7 uur volgehouden. Heb wel veel er mee zitten spelen en alles op shuffle afgespeeld. Tevens heb ik ook nog getest om foto's van me DigiCam over te zetten en dergelijke, werkte ook perfect. Nu nog ff snel batterij opladen zodat ik vannacht wat heb om in het vliegtuig te luisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

En het verhaal dat ik hier ergens gelezen heb van iemand die beweerde dat hij hem niet meer aan kan krijgen nadat de batterij half leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Rudedadude schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:23:
En het verhaal dat ik hier ergens gelezen heb van iemand die beweerde dat hij hem niet meer aan kan krijgen nadat de batterij half leeg is?
Geen probleem mee gehad, had ik extra eens getest, toen batterij bijna leeg was heb ik hem ff uitgezet. En 5 minuten later weer aangezet. Werkte perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Eigenlijk heel normaal natuurlijk :P
Maar met alle verhalen in dit topic ga je toch twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Razer schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 19:29:
Geen probleem mee gehad, had ik extra eens getest, toen batterij bijna leeg was heb ik hem ff uitgezet. En 5 minuten later weer aangezet. Werkte perfect.
Het gaat ook niet over het aanzetten na 5 minuten, maar over het aanzetten na een uur of 2. Dan gaat ie weer helemaal van nul booten en dat kost extra enegrie (al is het maar omdat het backlight dan altijd aan gaat, ook al had je dat uitgezet). Probeer het maar uit, ik ben niet gek :)

< plm. 2 uur uit geweest: snelle startup, positie en afspelend nummer is onthouden, geen problemen met batterij.
> plm. 2 uur uit geweest: lange startup, positie en afspelend nummer vergeten, wel problemen met batterij als die niet meer erg vol is. En in deze situatie kun je dus even een externe spanningsbron (de voedingskabel, of een 6V batterij, maar niet de USB-aansluiting) gebruiken om hem over z'n dooie punt te helpen.

[ Voor 14% gewijzigd door Zpottr op 13-07-2005 21:31 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
help mijn medion mp3speler doet het niet:( hij komt wel bij het loading schermpje maar verder komtie niet:( het duurt heel lang

[ Voor 9% gewijzigd door fox-hound op 13-07-2005 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

fox-hound schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:45:
help mijn medion mp3speler doet het niet:( hij komt wel bij het loading schermpje maar verder komtie niet:( het duurt heel lang
Kun je em nog wel op de pc aansluiten?
Ik denk dat het een foutje in de firmware is, als je het niet opnieuw kunt laden, dan zul je em wel voor garantie op moeten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
ik heb de nieuwe firmare versie al geinstalleerd maar geen verschil te zien,hij kan wel worden opgeladen
ik denk dat ik morgen terug naar de kruidvat ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:58:
[...]

Kun je em nog wel op de pc aansluiten?
Ik denk dat het een foutje in de firmware is, als je het niet opnieuw kunt laden, dan zul je em wel voor garantie op moeten sturen.
Ik kan hem wel op de computer aansluiten,hij word wel herkend,ik kan ook mp3tjes en bestanden overzetten en beluisteren op de pc.maar ik kom niet verder dan dat loading schermpje,hij is wel heel heet geworden en als ik hem bij mijn oor houd,hoor ik de hdd piepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
iemand die misschien nog kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

fox-hound schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 22:22:
iemand die misschien nog kan helpen?
Dit kan veroorzaakt worden door ID3-tags met vreemde tekens geloof ik. Tenminste, volgens mij zijn dergelijke ervaringen te vinden in dit topic of op het (Duitse) Aldipod-forum (Google).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb ook het probleem dat hij vastloopt, bij mij als ik meer dan 3500 nummers pobeer te syncen.

Ik heb geprobeerd via mediaplayer 10 te syncen wat lijkt te lukken, de nummers gaan naar de jukebox maar ik kan ze er niet op terug vinden als via bladeren bij Artiest of Album ga kijken.

Nochtans vind hij ze wel als je in het menu instellingen naar bronbestanden gaat kijken.

De meeste nrs heb ik gewoon via windows verkenner naar de map \MyJukeBox\MUSIC gekpieerd, deze nrs vind hij wel.

De met mediaplayer gesynchroniseerde nrs komen onder :\Music te staan en vind hij niet. Weet er iemand hoe dit op te lossen?

Groetjes,

lampemi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Laatst online: 22-08 15:56
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 23:00:
Hallo,

Ik heb ook het probleem dat hij vastloopt, bij mij als ik meer dan 3500 nummers pobeer te syncen.

Ik heb geprobeerd via mediaplayer 10 te syncen wat lijkt te lukken, de nummers gaan naar de jukebox maar ik kan ze er niet op terug vinden als via bladeren bij Artiest of Album ga kijken.

Nochtans vind hij ze wel als je in het menu instellingen naar bronbestanden gaat kijken.

De meeste nrs heb ik gewoon via windows verkenner naar de map \MyJukeBox\MUSIC gekpieerd, deze nrs vind hij wel.

De met mediaplayer gesynchroniseerde nrs komen onder :\Music te staan en vind hij niet. Weet er iemand hoe dit op te lossen?

Groetjes,

lampemi
Helaas, naar mijn mening is dit niet op te lossen,
Ik heb dit probleem zelf ook en na enig zoekwerk op het Duitse Aldipod-forum blijkt de speler wel degelijk een maximum van 3500 nummers te kunnen verwerken, dus ook daarin is de nieuwe Kruidvat reclame misleidend (Zij stellen 5000).
Ik heb in het verleden ook van alles geprobeerd en zo af en toe synchroniseerde hij wel tot over de 4200 nummers maar dan liep het menu weer telkens vast. Ik heb mij er inmiddels in berust dat 3500 nummers ook wel voldoende is voor het kwartier dat ik naar mijn werk fiets 8)7 maar mocht er iemand toch een oplossing voor dit probleem hebben dan hoor ik het graag. Ik heb er nu 3493 nummers op staan en nog +/- 3,5 Gigabyte vrij.

Dat is voor mij dan ook meteen het enige (in mijn ogen kleine) probleem dat ik met de speler heb, voor de rest bevalt hij mij al een half jaar prima.

Draadje toch nog gevonden:
http://www.foren.de/syste...id=283127&threadid=926750

[ Voor 5% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 15-07-2005 08:22 ]

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren bij het Kruidvat de jukebox gekocht. Twijfel nu al aan de batterij. Hele nacht opgeladen, maar nu na 1,5 uur spelen de bliksemschicht al in beeld. Verder blinkt hij niet uit in gebruiksgemak ( maar dat lees ik achteraf hier in dit topic)

Maar waar ik mee zit. Hoe pomp ik foto`s van mijn camera over op de jukebox. Alles is aangesloten,USB connector aangesloten op mijn sony DSC-V1. In beeldschermpje komt onder HDD te "unknown"staan dat er iets is aangesloten. Bestanden worden herkend als jpg. Dan druk ik 2 sec op enter en verschijnt er copy/move etc. klik op copy en vraagt om destination folder. Ik ga naar de tmp map en enter. En dan gebeurt er niets meer.

Ohhhh, het lukt ineens wel. Je moet nogmaals met enter bevestigen. Tjemig, je moet met dit apparaat wel het wiel eerst zelf uitvinden zeg.

Is nu al een half uur aan het kopieren. Kan toch niet goed zijn. Kan het niet eens onderbreken( zelfs met de stekker eruit niet)Heb de boel maar gereset. 1 foto overzetten gaat nog, maar een hele stick leegpompen lukt dus niet. En om nou steeds 200 fotos een voor een over te zetten
Kijk het weekend nog aan, anders gaat ie terug.

Nou ja, ik krijg er maar 1 foto op. Daarna vraagt ie of de file overschreven moet worden. Vanaf mijn camera kan ik het ook niet vanuit een map kopieren. Alleen maar als losse filetjes. Zou het met een cardreader wel lukken ??? Ik kan nog niet erg enthousiast worden. Komt mede door de gebrekkige handleiding van Medion zelf

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:?

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Je kunt ook een directory selecteren en dan lang op enter drukken, dan kopieer je de hele dir. Maar dan moet je camera de boel wel in een directory laten zien natuurlijk. Met een cardreader gaat het dan misschien wel beter.

Je kunt ook nog kijken of je het protocol dat je camera praat, kunt veranderen.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 22:59:
Je kunt ook een directory selecteren en dan lang op enter drukken, dan kopieer je de hele dir. Maar dan moet je camera de boel wel in een directory laten zien natuurlijk. Met een cardreader gaat het dan misschien wel beter.

Je kunt ook nog kijken of je het protocol dat je camera praat, kunt veranderen.
Tja, dat is het. De camera communiceert wel maar laat het niet in een aparte dir zien ( hoewel het op de memorystick wel in een aparte dir staat) Ik las al iemand die het over picturebridge had, maar kan daar niets over terug vinden. Kijken of ik als test ff ergens een cardreader kan ritselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn susje heeft hem woensdag gekocht en donderdag weer terug gebracht de hele nacht aan stroom gehad en binnen 5 min is accu weer leeg en dan nog dat we geen eens mp3's eraf kregen wel hele hd geleegd maar de mp3 speler blijft de mp3 zien in de playlist terwijl ze zijn verwijderd :D nooit weer kopen dus dat ding mun susje geeft nu liever 100 euro meer uit voor een goeie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
oke

na mijn probleem ging ik naar de kruidvat,daar wouden ze hem niet terug nemen :S ze zeiden dat ik naar medion moest gaan bellen.
toen ik thuis kwam ging ik hem formatteren, maar toen heb ik ook zeker de firmware gewist, nu staat er check hdd, connect to pc.Ik heb toen de recovery disc gebrobeert maar hij geeft een error aan: cant find image file ofzo....

Heeft iemand al ervaring met medion?al teruggebracht?vertel het aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft de foto`s. Is er een manier om meerdere bestanden te selecteren en dan te kopieren? In mijn geval ziet hij dus alleen losse jpg bestanden, maar niet losse mappen. Zet nu dus een voor een alle bestanden op de HDD, maar zal het niet mogelijk zijn om meerdere bestanden te selecteren en daarna te kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fox-hound schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 11:15:
oke

na mijn probleem ging ik naar de kruidvat,daar wouden ze hem niet terug nemen :S ze zeiden dat ik naar medion moest gaan bellen.
toen ik thuis kwam ging ik hem formatteren, maar toen heb ik ook zeker de firmware gewist, nu staat er check hdd, connect to pc.Ik heb toen de recovery disc gebrobeert maar hij geeft een error aan: cant find image file ofzo....

Heeft iemand al ervaring met medion?al teruggebracht?vertel het aub
jha mijn susje heeft gezegt dat hij niet werkt. En kreeg gewoon geld terug :). Je moet gewoon je geld terug krijgen als je binnen 8 dagen komt is het geloof ik niet goed geld terug garantie of 7 dagen niet goed geld terug garantie

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als ie niet werkt kun je em toch sowieso terugbrengen? er zit toch 2 jaar garantie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
niet naar de kruidvat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

? en ons lukt het wel :p dan zijn wij zekker bizonder :d wij konden hem gewoon terug brengen naar de kruidvat :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm batterij is nu 1e keer leeg, heeft het 7 uur volgehouden. Heb wel veel er mee zitten spelen en alles op shuffle afgespeeld. Tevens heb ik ook nog getest om foto's van me DigiCam over te zetten en dergelijke, werkte ook perfect. Nu nog ff snel batterij opladen zodat ik vannacht wat heb om in het vliegtuig te luisteren :)[/quote]

7 uur???????? hoe krijg je dat voor elkaar? bij mij kapt hij er na 2 uur al mee!
Als iemand weet hoe je hem langer aan de praat houd, hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel je betaalde weinig dus krijg je ook weinig kwaliteit. Dus niet zo veel zeuren over alle fouten die het toestel heeft. En het is beter hem te opladen via netstroom en niet via USB denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:10:
Wel je betaalde weinig dus krijg je ook weinig kwaliteit. Dus niet zo veel zeuren over alle fouten die het toestel heeft. En het is beter hem te opladen via netstroom en niet via USB denk ik.
Tja, als je weinig betaald en de kwaliteit is goed dan is het een écht koopje. Het kan dus wel. En als het ondanks de prijs niet doet wat het beloofd dan breng je het gewoon terug na een oplossing proberen te zoeken (wat je hier kan doen). Zeuren zou ik dit niet echt noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de batt. nog niet zo beroerd is. Goed, het kan beter. Maar ben erachter dat wanneer je alleen muziek afspeelt en er weinig mee "speelt" de batt. inderdaad wel een 7 uur mee gaat. ( bij mij dus wel al 2 keer). Maar als je steeds instellingen veranderd en mee loopt te pielen, dan giert ie zo leeg. Dan zie je ook al heel snel het stekkertje met de bliksemschicht. Maar laat je hem daarna met rust, dan zal je zien dat de batt weer in beeld komt en nog halfvol zit en er lustig op los speelt. Heb hem nu op mijn werk met een jack/tulplugjes even aangesloten op de stereo. Tjemig, er komt geen eind aan. Afgelopen weekend nog 2 dvd`s eropgezet en bij mijn broer overgepomt op zijn pc. Alleen de foto`s overzetten lukt bij mij niet zoals ik het wil. Steeds losse bestanden overzetten. Jammer dat je geen map kan selecteren en overzetten (Sony DSC-V1).

PS. staat het er in een beetje knap nederlands? Want wat ik in de afgelopen berichten tegenkwam. Da`s toch wel diep droevig hoor. Moet me helemaal inspannen om te begrijpen wat er allemaal staat !!! Maar goed we dwalen af.

Ik was in het begin een beetje sceptisch over de MDJ maar wordt steeds positiever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik heb het net ook bij Kruidvat gehaald. Op zicht grote ding tov mijn ouwe Iriver fp 795 maar ik vond het 512mb opgegeven moment te weinig en mijn hele mp3 collectie is maar 11 GB dus het past wel allemaal. Geluid is wat zachter kant maar ik moet nog goed instellen. Verder Vind ik design wel ok. Menu was even wennen maar verder ziet het gewoon goed uit. Daarnaast is er nog firmware update of wat dan ook? Ik vond namelijk helemaal niets op Medion site.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Laatste update was 15 januari van de firmware 1.4.2 oid dus die heb je waarschijnlijk er al op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Hey effe vraagje

Kan ik het nog terugbrengen en mijn geld vragen? Ik heb het gekocht bij Kruidvat

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Ik heb het van tevoren gevraagd bij mijn Kruidvat, dat kon niet en ik heb het apparaat dus nooit gekocht. Een pagina terug oid citeerde ik de pagina van 'sta ik sterk' waarin wordt gesteld dat een winkel dit niet hoeft te doen. De Aldi is een uitzondering dat ze dit tot een maand na aankoop doen. Maar nee heb je, ja kun je krijgen.

offtopic:
Ik heb uiteindelijk trouwens een Creative Zen micro gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Als ik naar scherm kijk dan vertoont soort zwarte vlek en ik zie dit alleen als ik beetje schuin hou. Is het normaal eigenlijk? En ja ik heb ook probleem met batterij. 5 min aan menu gezeten en batterij is meteeen minder dan helf geworden. Daarom wilde ik het terugbrengen.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:55:
Als ik naar scherm kijk dan vertoont soort zwarte vlek en ik zie dit alleen als ik beetje schuin hou. Is het normaal eigenlijk? En ja ik heb ook probleem met batterij. 5 min aan menu gezeten en batterij is meteeen minder dan helf geworden. Daarom wilde ik het terugbrengen.
Zie bericht Goldenwonder hierboven. Heb het nu al paar dagen getest. Ik haal toch echt de 7 uur wel hoor als ie alleen maar speelt. Als ik menu gebruik lijkt de batt. te slinken, maar je zult zien dat wanneer hij speelt, hij weer een totaal ander beeld geeft. Ga niet teveel op de batt.indicatie af dus. Hij staat nu bij mij ook te draaien. Zit reeds op 5 uur en kom nu aan het einde van de batterij aldus de indicator. Maar ik trek er zeker nog wel een 1,5 uur uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Ik heb in principe niet met menu gespeeld. Misschien 5 min om Equalizer uit te proberen. Ik luisterde in de trein van R'dam naar A'dam toen weer van A'dam naar R'dam (2 uurtjes) en toen ik bij Mediamarkt was aangekomen, was batterij helemaal leeg. Dus totaal 2,5 uur gedraaid. Dat vind ik verschrikkelijk tekort of niet soms?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

DJkim schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 17:19:
Ik heb in principe niet met menu gespeeld. Misschien 5 min om Equalizer uit te proberen. Ik luisterde in de trein van R'dam naar A'dam toen weer van A'dam naar R'dam (2 uurtjes) en toen ik bij Mediamarkt was aangekomen, was batterij helemaal leeg. Dus totaal 2,5 uur gedraaid. Dat vind ik verschrikkelijk tekort of niet soms?
Dat is inderdaad veelste weinig.
Als je de speler nog maar net hebt, zou je ns kunnen proberen de speler helemaal leeg te laten gaan, en dan weer opladen, en dat een paar keer doen.
Soms wil dat wel ns helpen.
Mocht het niet helpen dan zou ik em gewoon terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Ik ben vanmiddag naar Kruidvat geweest om te vragen welke regeling ze voor mij konden regelen (inruil of eventueel geld terug) maar die huisvrouwen daar wisten ook niet verder wat ze met mijn geval moesten doen dus ze raadden mij aan om naar Medion te bellen dus dat heb ik net gedaan. Ik kreeg namelijk te horen dat ik het zelf moest opsturen. Daar heb ik helemaal geen zin in. Ik ga dagelijks van R'dam naar Amsterdam en ik kan bijna niet zonder mp3 speler en dan nog als ik het via rma het op stuur dan zit ik straks 2-4 weken zonder MP3 speler.

Ik kan toch winkel eisen dat ze geld terug moeten geven of eventueel inruilen of niet? Er is toch een Europese wetgeving die consument beschermt dacht ik. Dat Kruidvat het niet zomaar terug neemt dat snap ik maar als er iets mankeert dan kan een consument toch voor geldteruggave eisen?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 14-09 07:41
binnen 7 dagen kan je toch gewoon je geld terug krijgen mits je een bon hebt?

kijk anders eens op consumentenbond site.

En vanaf nu maar een paar tientjes meer betalen voor een echt merk ipv die troep van medion ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
1. Geld teruggeven hoeft de winkel niet.

2. Als het apparaat niet goed functioneert of gebreken vertoond binnen een half jaar na aankoop dan moet de fabrikant/winkel bewijzen dat het jouw schuld is dat het apparaat niet goed functioneert. Bij normaal gebruik mag je verwachten dat ze het probleem gaan verhelpen. Aangezien je het bij de Kruidvat hebt gekocht zijn zij het aanspreekpunt voor problemen.

http://www.staiksterk.nl/...&subc=AudioApparatuur&w=1

Lees ook even dit:

Ontbinding van overeenkomst:

http://www.staiksterk.nl/...vereenkomstontbinding.htm

[ Voor 9% gewijzigd door cc12 op 20-07-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

cc12 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:00:
1. Geld teruggeven hoeft de winkel niet.

2. Als het apparaat niet goed functioneert of gebreken vertoond binnen een half jaar na aankoop dan moet de fabrikant/winkel bewijzen dat het jouw schuld is dat het apparaat niet goed functioneert. Bij normaal gebruik mag je verwachten dat ze het probleem gaan verhelpen. Aangezien je het bij de Kruidvat hebt gekocht zijn zij het aanspreekpunt voor problemen.

Lees ook even dit:

Ontbinding van overeenkomst:

http://www.staiksterk.nl/...vereenkomstontbinding.htm
Maar ik snap je informatie niet helemaal. Die punt 2,3,4 heb ik helemaal niks mee te maken. Ik heb ding pas 1 dag. Dus geld teruggeven hoeft winkel niet. Dit snap ik maar je hebt toch wel recht om een product in te ruilen binnen bepaalde dagen of niet soms?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan het dat ik inhoud van deze mp3 speler niet zie via de windows verkenner? Bij andere spelers lukt dat wel. Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Ik heb het kunnen inruilen door een aardige huisvrouw bij Kruidvat :). Ik heb verteld over batterij toen mocht ik mijn geld terughebben. En ik heb maar een Ipod gehaald.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 09:26:
Hoe kan het dat ik inhoud van deze mp3 speler niet zie via de windows verkenner? Bij andere spelers lukt dat wel. Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt!
Je kunt in Windows verkenner gewoon kijken bij drive E: (of bij jou misschien een andere letter). Dan ga je naar E:/MyJukebox/Music en daar staan al je MP3 tjes.
Daar kun je ze ook via Windows verkenner naar kopieren.
Vervolgens moet je (iedere keer dat je wat aan de inhoud van de jukebox veranderd hebt) "Refresh Tracks" uit het settings menu klikken. Dan wordt de database opnieuw opgebouwd. Zorg wel dat je MP3 tags in orde zijn!

Verder vind ik dat pagina-lange gezeur over de batterij een beetje vervelend worden.
OK hij haalt meestal de 8 uur niet. Bij mij wordt hij (de batterij) wel langzamerhand beter. Dat heeft Medion ook tegen me gezegd. Eerst deed hij het ongeveer 4 uur. Nu 6 uur en waarschijnlijk over een tijdje 7 uur. Voor € 15 kun je een nieuwe (reserve) batterij bij Medion kopen. En als je valt over een of twee uurtjes speeltijd moet je voor € 100 meer maar een iPod kopen.

Het opbouwen van een nieuwe database en het laden met MP' tjes vanuit je computer kost veel energie voor het apparaat. Daarom kun je dat beter doen met de netvoeding aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Weet er iemand waar je een case (liefste een siliconen condoom hoes) kan kopen voor de Apod?

In tegenstelling tot de meeste hier: ik ben er gek op, werkt perfect. Nu nog meer nu ik een Fm transmitter heb voor in de auto.

Groetjes,

lampemi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat onder E:\ my jukebox\music via de windows verkenner alleen maar 1 bestandje met Musicmatch upgrade. Heel vreemd. Toch bedankt voor de tip. Weet iemand nog iets om mijn jukebox bestanden via de pc verkenner terug te vinden?

Annemarieke
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste