[HDD] Medion MD95200

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 19.122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Mangofruit schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:14:
[...]

Hoi Lars ik heb ze bij de media markt gekocht voor rond de €25. Ik vind het de investering zeker waard. Nog steed veel goedkoper dan een I-POd 8)
ja het scheelt inderdaad nog een hoop met de Ipod :9~ , ik zal eens kijken of ze ze hier bij de mikro of electro world of ben van dyk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:56
Ik heb mijn Medion MP3 speler helaas moeten opsturen, ik was erg tevreden over het apparaat maar nu is plots mijn scrollwheel overleden, en dat maakt muziek luisteren nu net iets te lastig. Ik had ook andere oordopjes gekocht, super mooi geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ik heb er geen problemen mee en heel snel na aankoop (en ik heb hem geloof ik nu een jaar) wel een andere koptelefoon gekocht, en dat scheelde dus heel veel.
Die Senheisers klonken gewoon bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159532

Help.....

Ik heb al een hele tijd geleden een medion juke 220 gekocht, en ben hier heel tevreden over, maar nu heb een probleem.

Terwijl de ipod met de usb kabel verbonden was aan m'n computer heb ik op formateren geklikt, maar nu kan ik m'n ipod nie meer opstarten..

Help dus, weet er iemand hoe ik dit zo snel mogelijk kan oplossen???

Kristel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149348

Anoniem: 159532 schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:15:
Help.....

Ik heb al een hele tijd geleden een medion juke 220 gekocht, en ben hier heel tevreden over, maar nu heb een probleem.

Terwijl de ipod met de usb kabel verbonden was aan m'n computer heb ik op formateren geklikt, maar nu kan ik m'n ipod nie meer opstarten..

Help dus, weet er iemand hoe ik dit zo snel mogelijk kan oplossen???

Kristel :'(
Kristel,

Je moet de systems map terug naar je Jukebox kopieren, als je dit gedaan hebt kan je hem terug opstarten. Wel zien dat je hem als fat32 formateert. Als je de map niets moest hebben, geef me dan je mail adres dan mail ik je de map door.

Mvg,

Lampemi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149348 schreef op zondag 06 november 2005 @ 22:06:
[...]

Kristel,

Je moet de systems map terug naar je Jukebox kopieren, als je dit gedaan hebt kan je hem terug opstarten. Wel zien dat je hem als fat32 formateert. Als je de map niets moest hebben, geef me dan je mail adres dan mail ik je de map door.

Mvg,

Lampemi
Alvast bedankt dat je het wil doorsturen, want ik vind deze map nergens meer op m'n computer...

mvg
kristel

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 159532 op 10-11-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-05 15:42

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Anoniem: 159532 schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:37:
[...]

Alvast bedankt dat je het wil doorsturen, want ik vind deze map nergens meer op m'n computer...

mijn emailadres = kristelcole@hotmail.com

mvg
kristel
Mapje staat ook op je meegeleverde schijfje... :)
[cd-rom]:\tools\system

Et voila! Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bastiaan schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:44:
[...]

Mapje staat ook op je meegeleverde schijfje... :)
[cd-rom]:\tools\system

Et voila! Succes!
Joepie.... Het is gelukt :*)
eerlijk toegegeven, ik was gisteren even in paniek, maar dankzij jullie is alles weer opgelost en in orde

Hartelijk bedankt allemaal

mvg Kristel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131378

kan iemand mij die mgsp plugin voor wmp 10 eens doormailen aub???
bramnuytten@skynet.be ----> thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131378 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:55:
kan iemand mij die mgsp plugin voor wmp 10 eens doormailen aub???
bramnuytten@skynet.be ----> thx
staat op je cd toch? by tools

neeije,
Die cd zit niet meer in mijn doos, en zat er ook niet in denk ik.

Kan je het mij niet doorsturen op msn ofzo? bramnuytten@hotmail.com
Thx

Anoniem: 131378 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:59:
[...]

neeije,
Die cd zit niet meer in mijn doos, en zat er ook niet in denk ik.

Kan je het mij niet doorsturen op msn ofzo? bramnuytten@hotmail.com
Thx
die plugin gebruik ik zelf ook niet
brengt alleen mar moeilijkheden met zich mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160763

Ik zit met een probleem.

Ik heb onlags eens al mijn mp3's af mijn speler gehaald (gewoon in windows verkenner alles geslectreerd en verwijderd). Daarna heb ik de gegevens van de liedjes eens goed aangepast (gelijke genre etc.) en alles er weer op gezet via windows mediaplayer synchorniseren.
Als ik nu liedjes wil afspelen zie ik als ik blader enkel de namen van de songs die ik er heb afgehaald, maar die kan hij natuurlijk niet afspelen. De liedjes die er wel opstaat heb ik ook al via bestandsbeheer proberen te spelen, maar dat lukt niet.
Ik moet dus blijkbaar iets fout gedaan hebben?
De songs staan in de map my jukebox > MUSIC > en dan onderverdeeld in mappen met eerst groepen en dan cd's.
Wellich licht hier mijn fout. Kan iemand mij hier bij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:38
Probeer eens tracks vernieuwen? Het ziet ernaar uit dat WMP dat niet gedaan heeft..
Dat je het in subfolders hebt gezet maakt niets uit, dat heb ik ook en dat werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160763

bedankt, maareuh...
Hoe vernieuw je tracks?
EDIT: al gevonden.
Erg bedankt. Kan ik eindelijk weer naar mn mp3 luisteren.
Waar ik trouwens erg tevreden over ben.

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 160763 op 19-11-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er nog nieuwe updates ofzo? ik heb de mijne gister opgestuurd, omdat het clickwheel niet goed werkte. Wie weet krijg ik wel de nieuwe terug, die eigenlijk weer een beetje is afgeleid van de Zen ;) , achja we zullen zien.

Medion is qua garantie erg goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149225

Hoi mensen
Ik heb een vraagje.
Mijn liedjes die ik van vrienden krijg of die niet van een album worden gehaald, worden in mijn afspeel lijft afgebeeld als 0 ook hebben ze allemaal de naam nul, dat is erg vervelend want ik kan niet zien welke liedjes het zijn en ze dus ook niet naar favorieten verplaatsen...weet iemand hier een oplossing voor?
En voor het feit dat als je scrold in een lijst en je klikt iets aan en je gaat terug dat je dan gelijk weer bovenaan bent, weet iemand daar iets op?
Bijvoorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 149225 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:56:
Mijn liedjes die ik van vrienden krijg of die niet van een album worden gehaald, worden in mijn afspeel lijft afgebeeld als 0 ook hebben ze allemaal de naam nul, dat is erg vervelend want ik kan niet zien welke liedjes het zijn en ze dus ook niet naar favorieten verplaatsen...weet iemand hier een oplossing voor?
Zorg dat je tags in orde zijn. Tag & rename en dergelijke programma's kunnen je helpen.
En voor het feit dat als je scrold in een lijst en je klikt iets aan en je gaat terug dat je dan gelijk weer bovenaan bent, weet iemand daar iets op?
Bijvoorbaat dank
Nee.
Overigens kun je deze antwoorden gewoon in het topic terugvinden.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165794

Ik heb er sinds een paar dagen ook 1, ff geklooid om alles foutloos in de juiste directory te zetten en tags goed te krijgen maar nu staan er 3500 nummers op en spelen maar !!

Over de accu, als je normaal een batterij met de snellader oplaad krijg je nooit de maximale capaciteit. Langzaam laden is beter, in ca. 10 uur is optimaal. Ik zal eens proberen wat ik uit de batterij kan trekken door hem alleen met de USB lader op te laden (of eerst een uurtje (of 2) met de gewone lader en dan een poosje met de USB) Ik heb goede hoop !!

Er stond hier een tip om albums in subdirs onder dir met albumnaam op te slaan in de MDR directory, dat gaat prima !! Wel ff zorgen dat er geen M3U files, doc of txt files met lyrics, jpg's met albumcovers en tagloze of files e.d. in de dir staan want daar hangt ie volgens mij op bij herladen van de tracks.

Als alles er op staat controleer ik met search van windows ff of er geen gekke dingen tussen staan, dan herladen en spelen.

Tags doe ik met Tag&Rename, machtig tooltje !!

Prima dingetje, oorpluggen zijn erg slecht (zoals alle oorpluggen) en voor echt goed geluid gewoon een conventionele koptelefoon met schelpen op je oren, beste geluid.

Enige is dat ik een foutemlding krijg als ik de system recovery opstart vanaf de cd, iets met FAT32, meer menden dat probleem ?? (of heeft iemand het tooltje ergens dat ik het kan downloaden ?)

Greetz

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 165794 op 15-01-2006 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb hem vandaag teruggehad, touchpad werkt perfect! zeker net zo goed als ipod van een vriend van me.

Maar waar ik me toch wel aan stoor is dat hij helemaal niet hard kan? Ik heb ook een andere koptelefoon gekocht, maar nog niet echt veel harder en aangezien hardcore/hardstyle hard moet :D vind ik iig! Moet ie toch echt wat eerder kunnen.

PS: de mensen die problemen hebben met hun touchpad moeten gewoon even naar www.medionshop.nl en daar het probleem uitleggen, dan moet je hem opsturen en je krijgt hem perfect terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

De firmware van de nieuwere versie (de 420, met lineaire touchpad) is geprobeerd op de 220 -> werkt! Ik heb 'm net geprobeerd, je aPod knapt er enorm van op! Plank, een user van het Duitse Apod-forum is zo moedig geweest het te proberen.

Verbeteringen:
• Een stap terug gaan in menu gooit je niet terug naar het begin van de lijst!!;
• Refresh schijnt beter te gaan bij grote aantallen nummers;
Artist -> Album -> Song sortering beschikbaar!!;
• Nummers direct afspelen vanuit de file manager (dus zonder refresh); .wav files doen het dan ook;
Sneller draaien = veel sneller door menu lopen, zoals bij iPod; lange lijst is sneller door te scrollen, terwijl langzaam draaien nog steeds nauwkeurig is!!

Nadelen:
• De draairichting in de menu's is omgedraaid; je moet nu tegen de klok in draaien om naar beneden te gaan. Dat is dus even wennen. Volume werkt nog als vanouds.
• Misschien af en toe een vastloper als je vanuit het menu dmv de play-toest terug gaat naar het "now playing"-scherm terwijl de speler stop stond; nu 2 keer gebeurt, maar reproduceert niet altijd. Weet niet of dat eerst ook al af en toe gebeurde.

Al met al, aanrader!

Linkje naar Duits forum

Oh, en ten overvloede: Noch ik, noch onze Duitse vrienden zijn het schuld als je je mdjuke in een baksteen omtovert met deze truc, natuurlijk!

[ Voor 53% gewijzigd door Zpottr op 29-01-2006 14:11 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 125609 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:54:
ik heb hem vandaag teruggehad, touchpad werkt perfect! zeker net zo goed als ipod van een vriend van me.
Ik ben wel nieuwgierig of ze bij jou dan ook nog iets aan de firmware gedaan hebben. Zou je eens willen kijken wat er onder Settings -> About staat, en dan de laatste 2 regels?
Na mijn FW update staat daar
Version: 1.5.5
Model: MDJUKE420

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hackjedi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-05 19:32
Ik heb FW 1.4.2 erop staan.
Ik denk niet dat ik ga updaten. Ik heb geen last van de touchpad en ik zou het erg vervelend vinden als ik nu ineens andersom zou moeten gaan draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zpottr schreef op zondag 29 januari 2006 @ 14:02:
[...]

Ik ben wel nieuwgierig of ze bij jou dan ook nog iets aan de firmware gedaan hebben. Zou je eens willen kijken wat er onder Settings -> About staat, en dan de laatste 2 regels?
Na mijn FW update staat daar

[...]
heb ff gekeken: 1.4.2, maar ga hem nu ff updaten!

edit : nu geupdate, zeker een aanrader, hij past nu de namen ook aan aan de mp3 names, niet de id3 tags :D zo gemakkelijk

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 125609 op 29-01-2006 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149375

Heb ook zo`n aPod. Durf de firmware update nog niet zo goed aan. Wacht dus nog ff op reacties van mede-gebruikers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrC4u
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 22:13
Ook ff geprobeerd :)

Bediening is wel eventjes wennen nu; maar de Aldipod reageert nu veel sneller / soepeler dan de oude firmware. Ook het geluid is volgens mij aangepast (standaard een EQ vergeleken met de oude firmware).

..: De 3 H's van Microsoft: Herhalen, Herstarten en Herinstalleren :..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167135

Ook maar eens zo'n Apodje gekocht. 45 Euri kun je niet voor sukkelen.
Werkt prima hoor, natuurlijk wel vooraf de gebruiksaanwijzing lezen!!
Batterij, volgens mij hetzelfde als bij een mobiele telefoon. Voldoende tijd nemen deze op te laden.
Geeft snel aan dat hij vol is, maar gewoon 's nachts aan het infuss en volgende dag spelen maar.
Fff een paar honderd mp3's erop gejast geen enkel probleem mee. Geluid vind ik hard zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Update gedaan.

Even wennen aan het omgekeerde scrollen, maar verder werkt het uitstekend.
Je moet wel opnieuw je voorkueren instellen, te beginnen met de taal

Gewoon doen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb een prima hoesje gevonden :

Afbeeldingslocatie: http://aka.fotovista.com/dev/0/7/46340170/l_46340170.jpg

ff een gaatje slaan voor de koptelefoonaansluiting en klaar !! Past precies !

Iemand trouwens ook een probleem hebben met het system recovery progje op de meegeleverde CD ? Loopt niet, geeft foutmelding FAT32 nogwat.... Als iemand een werkende versie heeft...

Edit : bij www.pixmania.nl

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 165794 op 30-01-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gaaf hoesje. en waar vandaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Juist de update gedaan. (unzippen en recovery-cd laten draaien. Je songs of gegevens worden behouden!).
Zeker een aanrader, een echte vliegmachine nu die aldi-pod. _/-\o_
Wel nog wat wennen aan omgekeerd scrollen maar dat komt wel goed. (waarom opeens anders scrollen vraag ik mij dan af!)

Waar heb je dat hoesje vandaan? ziet er wel strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update gedaan. Durfde het eerst niet aan. Toch maar gedaan, maar da`s een eitje !!! Aanrader. Gaat nu als de brandweer en zoeken gaat stuk eenvoudiger.

Het tasje van Pixmania, heb je een artikelcode of de juiste url met het hoesje erop !!!????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149375 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:38:
Update gedaan. Durfde het eerst niet aan. Toch maar gedaan, maar da`s een eitje !!! Aanrader. Gaat nu als de brandweer en zoeken gaat stuk eenvoudiger.

Het tasje van Pixmania, heb je een artikelcode of de juiste url met het hoesje erop !!!????
Gevonden. Prijzig ding overigens !!! Maar ja, wel van echt paardel...llen-leer ???
http://www.pixmania.nl/nl...rtec/zwartleren-etui.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pfff, voor 40 euro mogen ze het houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Inderdaad. Belachelijk duur voor zon ding. Hij ziet er niet bepaald geweldig uit. Bij Noreve maken ze erg goede hoesjes en die kosten ongeveer hetzelfde. Ik weet alleen niet of ze er voor de Apod ook zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167248

ik ben al bijna een jaar in het bezit van een a pod Ik ben er best tevreden over.(alleen die batterij) Heb gisteren de nieuwe update eropgezet. Je draait nu inderdaad de andere kant op maar dat went zo.
het grootste verschil is dat je niet steeds terug naar het begin van je lijst gaat, en dat is inderdaad een hele verbetering.
:+ hij is dus niet verandert in een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131378 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:03:
pfff, voor 40 euro mogen ze het houden...
en dan nog 6 euri vezendkosten !! ben ik voor zo'n tasje meer kwijt dan wat ik voor dat ding betaald heb.
Doe ik het wel zonder tasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, is nie goedkoop maar dan blijft de speler in ieder geval wel heel en netjes, da's me dat wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

duw 'm gewoon in dat zakje wat je erbij hebt gekregen, gebeurd dan niets mee hoor , geen 1 enkel krasje :D (geen ipod geval dus) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-04 13:03
Ik heb van de week ook de update gedaan, ging nogal behoorlijk fout. :(
Ik heb wel degelijk 2 dagen met een baksteen rond gelopen voor ik de apod weer aan de gang had.

Nou is mijn harde schijf volgens mij ook niet helemaal jofel, dus daar zal het wel grotendeels mee te maken hebben gehad. Ik moest het hele apparaat formatteren en daarna de oude firmware er weer op zetten. Toen weigerde hij nog steeds alle functie maar na wat gekloot en een aantal series van updaten/tracks vernieuwen/formatteren en weer updaten 8)7 heb ik hem weer aan de gang geschopt.

Nu draait hij weer als een tierelier en werkt beter dan ooit tevoren. _/-\o_

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137508

Met al die goeie commentaar wil ik ook best wel es proberen van die nieuwe update te installeren.
Hij is toch wel degelijk toepasbaar op de MDJuke215/220, want op het prentje van het hoesje stak er precies een andere in?

Als ik nu eerst een back-up maak van m'n systeemgegevens, kan ik dan als het mislukt, gewoon die er weer op zwieren of is er een kansje dat het ding ergens anders kapot gaat en het hele ding eraan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 137508 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:42:
Hij is toch wel degelijk toepasbaar op de MDJuke215/220, want op het prentje van het hoesje stak er precies een andere in?
Dat is nu een echte iPod, ja ;)
Als ik nu eerst een back-up maak van m'n systeemgegevens, kan ik dan als het mislukt, gewoon die er weer op zwieren of is er een kansje dat het ding ergens anders kapot gaat en het hele ding eraan is?
Niemand gaat jou zeggen dat die kans er niet is, natuurlijk.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie kan mij helpen.

Heb mijn aPod ff volgepompt met 3000 nummers, 18,3 GB. Refresh en vastlopen na 2980 nummers. Met Encspot evt corrupte mp3`s eruit gefilterd. Nogmaals geprobeerd, maar weer vast lopen. Nog een keer maar vast gelopen. Wat moet ik doen. Heb de nieuwste firmware er al op staan. Is mij nog nooit eerder voorgekomen.

Wie helpt mij uit de brand????!!!!!

Nou ja. Kom er niet uit. Alles eraf gegooid. Probeer nu met mediaplayer te syncen, kijken of dat goed gaat. Maar duurt wel erg lang zeg. Deed het voorheen via de explorer en das stukken sneller

Maakt dus ook niets uit. . Refresh en dan vastlopen. Toch maar weer snel met de verkenner. Lukt ook niet. Blijft hangen op een 1600 nummers. Denk dat ik nogmaals de firmware opnieuw erop knal

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 149375 op 05-02-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan er trouwens iemand eens een deftige link geven van die nieuwe firmware, want op het duitse forum vind ik hem nogal moeilijk met m'n zwakke talenkennis

ok al gevonden intussen, maar kan misschien toch nog handig zijn voor anderen
De nieuwe firmware

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 137508 op 09-02-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRsTeNBoY
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-01-2024
is er geen manier dat we die list op onze pc lokaal kunnen genereren met een door een tweaker zelf geschreven tooltje en dat je die list transfert op mp3 speler?

dan moet je niet refreshen op het toestel, lijkt me enkel een kwestie van file syntax reverse engenering en er een tooltje voor schrijven,

Of kan ik dit best in een nieuwe topic vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Daar is ooit een post over geweest en een proggie voor.

[rml][ Playlist] .PLP playlist editor[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Zoals ik vorige week al meldde was mijn harde schijf niet helemaal jofel, inmiddels heeft mijn Apod alle functies gestaakt. :'(
Op zich natuurlijk gewoon een kwestie van garantie en ff opsturen maar ik zit nog met een ander probleempje. Ik ben hier bezig met de 3D contest op GOT, ik ben bezig mijn Apod te modellen.
Ik wilde gisteravond dus even een foto nemen van mijn schermpje om op het model te plakken maar toen weigerde het ding dus iedere functie.

Op internet staan ook alleen maar slechte kwaliteit plaatjes van de Apod met het scherm aan.
Mijn vraag is dus als volgt:
Zou één van jullie een foto van hoge kwaliteit (2 á 3 Megapixels is meer dan zat) van het schermpje van een in werking zijnde Apod naar mij willen mailen?
Adres: skinny at chello punt nl. Bij voorbaat enorm bedankt. _/-\o_

edit:
Met "scherm aan" bedoel ik in dit geval dus eigenlijk ook de achtergrondverlichting aan.

[ Voor 6% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 11-02-2006 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Klik

Nieuwe speler van de Aldi :) Het is wel duidelijk waar deze speler op lijkt :P
Edit: Hij is alleen nog maar in Australië te krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door RoD op 14-02-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

WoRsTeNBoY schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 22:00:
is er geen manier dat we die list op onze pc lokaal kunnen genereren met een door een tweaker zelf geschreven tooltje en dat je die list transfert op mp3 speler?
Dit zijn 2 verschillende dingen: playlist vs. databeest. Voor een utility die de database kan schrijven (en playlists kan converteren?) zie http://nyaochi.sakura.ne....nglefile.php?cid=1&lid=13 . Ik heb hier zelf nog geen ervaring mee maar het ziet er wel cool uit.

[ Voor 11% gewijzigd door Zpottr op 14-02-2006 18:25 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

RoD schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:26:
Klik

Geen van de Aldi-websites werkt bij mij, dus ik kan 'm niet bekijken. Vreemd :-)
"Not supported method" krijg ik te zien.
Edit: http://www.aldi.com.au.ny...roduct_01/product_71.html werkt wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Zpottr op 14-02-2006 18:27 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:21
RoD schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:26:
Klik

Nee hoor, oudje: Afbeeldingslocatie: https://www.medionshop.de/P23ShopImagesDE//42/42C35DFFEFE21698E10000000A00005A.jpg
Een post van 12 juli vorig jaar

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

RudiVader schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:19:
[...]

Nee hoor, oudje: [afbeelding]
Een post van 12 juli vorig jaar
Was hij toen ook al daadwerkelijk te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:56
RoD schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:20:
[...]

Ik heb deze versie al 3/4 maanden. Werkt erg lekker. Niks mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

De 'nieuwe firmware" voor het oude model komt ook van deze, vandaar dat door de memnu's scrollen omgekeerd is. Dus ja, hij is al wat ouder.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:21
RoD schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:20:
[...]

En DOA's van de speler die men vorig jaar kochten bij de Aldi kregen deze toegestuurd. Een kennis van me heeft hem zeker een half jaar.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermicellisoep
  • Laatst online: 06-05 16:09

Vermicellisoep

Nonsultant

Is het trouwens iemand nog niet gelukt om een speler die 'Check HDD' aangaf aan de gang te krijgen? Dit in verband met een Aldi(kruitvat?)podje die ik kan krijgen met die melding.

offtopic:
It's good to be baaaack! 8)

Nooooh! Stahp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Was mij, tot voor kort, nog altijd gelukt. Maar sinds vorige week weigert mijn APod alle functie, ik zal hem op moeten sturen voor garantie helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff wat gekneed van fimo klei, werkt perfect !!! FM zendertje van Iriver meegenomen uit Australie (daar lag trouwens inderdaad de nieuwste bij de Aldi in de shop) en 20 gig luisterplezier in de auto !!

Afbeeldingslocatie: http://www.redmer.demon.nl/Afb042.jpg

>:)

En een super tooltje gevonden via duitse forum :

tool : http://nyaochi.sakura.ne....ds/visit.php?cid=1&lid=13

forum topic : http://www.razyboard.com/...dipod-300150-2633754.html

Edit : Tooltje werkt super !! Bouwde net database op van 1500 nummer in ca. 30 seconden !!!!! En database update ipv opniwue bouwen, gaat helemaal super !

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 165794 op 24-02-2006 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149826

Anoniem: 137508 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 16:29:
kan er trouwens iemand eens een deftige link geven van die nieuwe firmware, want op het duitse forum vind ik hem nogal moeilijk met m'n zwakke talenkennis

ok al gevonden intussen, maar kan misschien toch nog handig zijn voor anderen
De nieuwe firmware
Vraagje, hoe gaat het installeren van de nieuwe firmware. Ik heb de links en alles geprobeerd, Apod aangesloten op de pc , alle stappen gevolgd, bestanden uitgepakt en dan....? maar er gebeurt volgens mij niks.

Alvast bedankt voor de tips,

Annemarieke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97167

Anoniem: 149826 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:41:
[...]

Vraagje, hoe gaat het installeren van de nieuwe firmware. Ik heb de links en alles geprobeerd, Apod aangesloten op de pc , alle stappen gevolgd, bestanden uitgepakt en dan....? maar er gebeurt volgens mij niks.

Alvast bedankt voor de tips,

Annemarieke
Anoniem: 131378 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 20:02:
Juist de update gedaan. (unzippen en recovery-cd laten draaien. Je songs of gegevens worden behouden!).
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

een vraagje.

Ik heb mijn jukebox geformateerd en nu kan m'n pc hem niet vinden, hoe kan ik nu zorge dat hij hem wel vind en de jukebox het weer doet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

H2opoloër schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 17:13:
een vraagje.

Ik heb mijn jukebox geformateerd en nu kan m'n pc hem niet vinden, hoe kan ik nu zorge dat hij hem wel vind en de jukebox het weer doet??
de jukebox software er weer op pleuren, staat op je cd die je erbij hebt gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

ik ben de cd kwijt :(
kan iemand het mailen naar
*knip*

[ Voor 32% gewijzigd door Orion84 op 12-11-2019 08:46 . Reden: emailadres verwijderd op verzoek gebruiker ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
H2opoloër schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 19:05:
ik ben de cd kwijt :(
kan iemand het mailen naar
*knip*
Of je download het even van de Medion website: Klik

[ Voor 6% gewijzigd door Orion84 op 12-11-2019 08:46 . Reden: emailadres verwijderd op verzoek gebruiker ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151594

Update naar Medion 420.

Hoi Allemaal,
Ik heb m'n Apod 220 ook geupgrade naar een 420.
Upgrade ging erg makkelijk en de nieuwe firmware is veel beter.
Er zijn nu meer instellingen.
Er zijn dacht ik meer keuze mogelijkheden in Datum/tijd instellingen
Power off instellingen zijn dacht ik ook nieuw.

Voor mij belangrijke verbeteringen zijn:
  • Als je in de albums bladert en een stap terug doet in het menu, kom je niet meer helemaal boven in de albumlijst uit, maar in de lijst waar je net gebleven was. (was erg irritant).
  • De scroll snelheid van het display (Titel, Artiest, Album) tijdens het afspelen is veel sneller.
  • De Scroll snelheid van het display tijdens het bladeren is veel sneller.
Dit komt omdat de tekst nu grotere stappen maakt. Als je lange album namen of titels hebt , hoef je niet zo lang meer te wachten tot deze volledig leesbaar zijn.

Al met al goede verbeteringen.
Ik hoop dat Medion deze firmware officieel maakt voor de Medion Juke220. (Beste Medion, wel de scrollrichting weer in de goede richting laten lopen!) :)

RSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171343

kan iemand de update van de 420 nog eens online zetten, zodat ik mijn MD 95200 kan updaten en sneller kan werken. Op die duitse site staat der alleen maar de map system in het rarbestand en geeft mij winrar een error omdat sommige files beschadigt zijn volgens hem

Alvast merci

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 171343 op 19-03-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171343 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:35:
kan iemand de update van de 420 nog eens online zetten, zodat ik mijn MD 95200 kan updaten en sneller kan werken. Op die duitse site staat der alleen maar de map system in het rarbestand en geeft mij winrar een error omdat sommige files beschadigt zijn volgens hem

Alvast merci
Kijk even een stuk of tien posts naar boven en je ziet hem in mijn vorige post staan. het is een Zip-file

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172779

Ik heb ook een vraag.....Ik heb de mdjuke 220 en ben niet tevreden over de accu. Hij is zeer snel leeg! Is er een andere accu te koop? Ik heb nu de maxell BP-LP1000. Deze is maar 1000mAh. Weet iemand of er een accu te koop is met meer mAh??

Tnxs jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174085

Ik heb een probleem met mijn MDJuke215, MD95134.
Ik heb mijn portable geformatteerd, en nu speelt hij geen muziek meer af, maar geeft hij enkel:
"Connect to PC, Please check HDD"
Ik vermoed dat er een file die benodigd is om muziek af te spelen ook gewist werd (die stond denk ik onder de map "MUSIC", en kon ik vroeger niet wissen, dus denk dat hij belangrijk is".
Is het mogelijk om van iemand deze file(s) doorgestuurd te krijgen zodat mijn Jukebox weer werkt, of zal dit geen zoden aan de dijk brengen?

Alvast heel hard bedankt...

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 174085 op 21-04-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heb je de firmware er wel weer goed opgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174085

Problem solved...bedankt voor de snelle hulp!!

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 174085 op 21-04-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174872

heel interesstante lectuur allemaal

heb (op basis van de toch wel positieve bevindingen op het forum) een tweedehands medion jukebox gekocht

ondertussen ook al firmware upgedate
speler wordt vooral in de auto gebruikt (met cassette adapter)

maar wat me tegenvalt:
de speler heeft de ganse nacht in de lader gezeten (dus+8u geladen), dan speel ik tot een uurtje muziek en nog wat gescroll en gezoek
dan wordt de speler uitgezet (terwijl hij in de shuffle mode muziek aan het spelen is)

als ik terugkom van mijn werkdag kan de speler niet meer opstarten, ik lees iets van medion loading, ik hoor de hdd draaien, maar dan sluit hij zz af

als ik de speler even stroom geef (gewoon lader aanleggen), kan hij onmiddellijk opstarten, en dan is de batterij NIET leeg

wat kan dit zijn???

heeft het te maken met de manier van afsluiten? moet ik eerst naar het hoofdmenu gaan vooralleer af te sluiten?
heeft dit toch iets te maken met de batterij??

heeft iemand anders ditzelfde probleem???

bijkomend vraagje: bestaat er een universele autolader voor de jukebox (heb ik ergens gelezen dat de nokia autolader zou werken???) mss kan ik met een autolader het probleem ontwijken

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175196

Heeft iemand ervaring met het gebruik van playlists?
Ik kan alleen favorieten gebruiken, maar zou graag van meerdere playlists gebruik willen maken om een beetje redelijk overzicht te houden als je erg veel nummers hebt geladen.Ik heb ontdekt dat je in de map Music wel submappen kunt aanmaken waarin je dan bijv muziek van een bepaald gebre of jaar of iets dergelijks plaatst, maar die mappen kun je dan vervolgens weer niet apart afspelen :'(
Via bladeren zie je toch alle nummers weer teug in 1 grote lange lijst....
Als iemand hiervoor een oplossing weet, graag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 175196 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 20:26:
Via bladeren zie je toch alle nummers weer teug in 1 grote lange lijst....
Als iemand hiervoor een oplossing weet, graag!!
Dezelfde oplossing die al tig keer genoemd is: zorg dat je ID3 tags in orde zijn.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174872 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:48:
heel interesstante lectuur allemaal

heb (op basis van de toch wel positieve bevindingen op het forum) een tweedehands medion jukebox gekocht

ondertussen ook al firmware upgedate
speler wordt vooral in de auto gebruikt (met cassette adapter)

maar wat me tegenvalt:
de speler heeft de ganse nacht in de lader gezeten (dus+8u geladen), dan speel ik tot een uurtje muziek en nog wat gescroll en gezoek
dan wordt de speler uitgezet (terwijl hij in de shuffle mode muziek aan het spelen is)

als ik terugkom van mijn werkdag kan de speler niet meer opstarten, ik lees iets van medion loading, ik hoor de hdd draaien, maar dan sluit hij zz af

als ik de speler even stroom geef (gewoon lader aanleggen), kan hij onmiddellijk opstarten, en dan is de batterij NIET leeg

wat kan dit zijn???

heeft het te maken met de manier van afsluiten? moet ik eerst naar het hoofdmenu gaan vooralleer af te sluiten?
heeft dit toch iets te maken met de batterij??

heeft iemand anders ditzelfde probleem???

bijkomend vraagje: bestaat er een universele autolader voor de jukebox (heb ik ergens gelezen dat de nokia autolader zou werken???) mss kan ik met een autolader het probleem ontwijken

thnx
Een uur is wel erg kort, display verlichting nog aan ? Met een beetje goede wil moet ie toch wel een uur of 6 spelen. En ik heb gewoon een 12~220 omvormer in de auto tegenwoordig, kan ik alles op aansluiten en kost geen drol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149826

Hoe doen jullie dat, aansluiten in de auto. Dat lijkt me ideaal! Graag tips/advies. Ik heb een foto zien staan ,maar ik begreep niet hoe dat werkte.
Alvast bedankt! Annemarieke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177127

Ik heb net een adaptor besteld om van 12 volt naar 230 te gaan. Ik hoop dat het werkt met een zonnecel die ik zo ga bestellen. De adaptor heb ik besteld bij www.pixmania.nl. Daar kwam ik door die post over een hoesje. oh ja,hij kost wel 50 euro. Dat is niet echt goedkoop,maar misschien weet iemand een betere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165794 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 01:03:
[...]

Een uur is wel erg kort, display verlichting nog aan ? Met een beetje goede wil moet ie toch wel een uur of 6 spelen. En ik heb gewoon een 12~220 omvormer in de auto tegenwoordig, kan ik alles op aansluiten en kost geen drol :)
bedankt voor de tip

display verlichting stond idd nog aan
en heb nu ook de auto shut down geactiveerd (speler had dus ganse tijd aangelegen) 8)7

wat betreft die auto lader
op ebay worden ook usb autoladers verkocht (zoek op universele usb autolader), nu kopen zo rond de 7 euro dacht ik

zo kan de mp3 spelen op usb-power

iemand ervaring hiermee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinv
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-01 19:36

erwinv

niks

oke ik heb een vraag waneer komt ie weer in nederland of kan je hem nu al kopen ergens? zo jah waar:) dankje :D

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177127 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:14:
Ik heb net een adaptor besteld om van 12 volt naar 230 te gaan. Ik hoop dat het werkt met een zonnecel die ik zo ga bestellen. De adaptor heb ik besteld bij www.pixmania.nl. Daar kwam ik door die post over een hoesje. oh ja,hij kost wel 50 euro. Dat is niet echt goedkoop,maar misschien weet iemand een betere prijs.
Ik betwijfel of een zonnepaneel een omvormer kan voeden... volgens mij kom je dan wat vermogen te kort.

En in de auto heb ik een iRiver FM transmitter (http://reviews.cnet.com/I...4505-7855_7-31222016.html) en stem m'n radio af op pde juiste frequentie, werkt eigenlijk best wel goed. Helaas geen aux ingang in een S40 :(

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 165794 op 25-05-2006 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinv

erwinv

niks

kan ik hem nog bestellen? ofzo reageer alsjeblieft ;)

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

erwinv schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:19:
kan ik hem nog bestellen? ofzo reageer alsjeblieft ;)
Af en toe hebben de Aldi of Kruitvat dit ding liggen... sommige Aldi's hebben een vitrine met oude aanbiedingen die weer verder afgeprijsd zijn.

Maar ik zou toch even verder kijken; Toen dit ding uitkwam was het erg aantrekkelijk, maar er zijn redelijk wat issues (met name powermanagement/batterijcapaciteit), en er zijn in de anderhalf jaar dat dit ding nu uit is erg veel aantrekkelijke alternatieven uitgekomen. Dus tenzij je 'm ergens voor minder dan pakweg €100,- kunt scoren: Waarom zou je specifiek deze willen?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165794 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 20:50:
ff wat gekneed van fimo klei, werkt perfect !!! FM zendertje van Iriver meegenomen uit Australie (daar lag trouwens inderdaad de nieuwste bij de Aldi in de shop) en 20 gig luisterplezier in de auto !!

[afbeelding]

>:)

En een super tooltje gevonden via duitse forum :

tool : http://nyaochi.sakura.ne....ds/visit.php?cid=1&lid=13

forum topic : http://www.razyboard.com/...dipod-300150-2633754.html

Edit : Tooltje werkt super !! Bouwde net database op van 1500 nummer in ca. 30 seconden !!!!! En database update ipv opniwue bouwen, gaat helemaal super !
@smokey_RS250

leuk dingetje heb je daar om de mp3 in de auto te "hangen"
info hierover graag
waar gekocht??
waar maak je dit vast?
is dit altijd in comb met de telefoonhouder??

thx
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 174872 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 16:35:
leuk dingetje heb je daar om de mp3 in de auto te "hangen"
info hierover graag
waar gekocht??
Je zou natuurlijk de tekst uit je quote kunnen lezen:
Anoniem: 165794 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 20:50:
ff wat gekneed van fimo klei, werkt perfect !!!

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinv

erwinv

niks

Zpottr schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:53:
[...]

Af en toe hebben de Aldi of Kruitvat dit ding liggen... sommige Aldi's hebben een vitrine met oude aanbiedingen die weer verder afgeprijsd zijn.

Maar ik zou toch even verder kijken; Toen dit ding uitkwam was het erg aantrekkelijk, maar er zijn redelijk wat issues (met name powermanagement/batterijcapaciteit), en er zijn in de anderhalf jaar dat dit ding nu uit is erg veel aantrekkelijke alternatieven uitgekomen. Dus tenzij je 'm ergens voor minder dan pakweg €100,- kunt scoren: Waarom zou je specifiek deze willen?
nou ik wil eentje met veel gb en met zo een scroll wieltje en niet al te duur en die heb dat snap je?

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zpottr schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 16:52:
[...]

Je zou natuurlijk de tekst uit je quote kunnen lezen:

[...]
oké

heb ondertussen fimo klein op tnet opgetzocht, had er nog nooit van gehoord
mijn exc!

maar dan toch de vraag @ Smokey_RS250
hoe heb je dit gemaakt??
foto zonder de speler erin??
moule gebruikt??

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05 09:40
erwinv schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:42:
[...]

nou ik wil eentje met veel gb en met zo een scroll wieltje en niet al te duur en die heb dat snap je?
Als je echt een scroll wieltje wil dan heb je niet zoveel keus. Maar je hebt ook andere spelers met in plaats van een scroll wiel, een touchpad of iets vergelijkbaars.
Bij de Dixons website kan je nu een Zen Sleek Photo kopen voor €179,- ook met 20GB
En als je verder zoekt zijn er nog zat andere spelers met veel geheugen voor weinig geld. Dus wil je dan persé zo'n scrollwiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

erwinv schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:42:
Dan ben ik al helemaal bang dat je moeite gaat hebben die nog nieuw te vinden. De nieuwere versie van de Medion heeft ook geen wieltje meer maar een langwerpig aanraakvlak (wrsch naar aanleiding van een vriendelijk briefje van Apple's advocaten). Dus behalve wat Chinese kopieen is de iPod de enige met een scrollwiel die nog gefabriceerd wordt volgens mij. Ik ben het trouwens wel met je eens dat dat een erg fijne interface is, die overigens op een echte iPod beter werkt dan op de Medion. Wie weet eBay voor een tweedehands iPod (of Medion)?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinv

erwinv

niks

sorry ik bedoel niet scroll wiel maar zo een toucht pad sorry maar ik kijk ff op dixons.nl nog bedankt daar voor

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05 09:40
erwinv schreef op zondag 28 mei 2006 @ 11:03:
sorry ik bedoel niet scroll wiel maar zo een toucht pad sorry maar ik kijk ff op dixons.nl nog bedankt daar voor
Kijk ook gewoon even op dir forum rond, over bijna elke speler zijn wel mooie topics, met reviews te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de speler verpakt in een dun laagje plastic, de klei tot een plak gemaakt en in de juiste vorm gesneden, toen om de speler gekneed. Dat voorzichtig er af gehaald en goed ondersteund en in de oven gebakken (af en toe even de vorm controleren) en voila. De eerste mislukte, de 2e was OK.

Het is wat gefriemel maar het ziet er best aardig uit en je kan het maken zoals je zelf wilt, in veel kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinv

erwinv

niks

Anoniem: 165794 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:34:
Ik heb de speler verpakt in een dun laagje plastic, de klei tot een plak gemaakt en in de juiste vorm gesneden, toen om de speler gekneed. Dat voorzichtig er af gehaald en goed ondersteund en in de oven gebakken (af en toe even de vorm controleren) en voila. De eerste mislukte, de 2e was OK.

Het is wat gefriemel maar het ziet er best aardig uit en je kan het maken zoals je zelf wilt, in veel kleuren.
foto??

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lijkt me heel interessant
foto van speledingetje zonder mp3 speler??
hoe heb je dit vastgemaakt in de auto??

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17998

Kan iemand de firmware 1.5.5 van de 420 online zetten? Alle links zijn dood en medion wil me niet helpen!! PLeeeeeaassseEE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189980

Ja, dat zou mij er ook wel uithelpen. Vooral dat het terugscollen wegvalt, zal mij al heel wat draaiwerk besparen.
Khoop enkel dat nog iemand hem vindt

Al bedankt dudes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

firmware157.zip dankzij onze duitse 'vrienden'

gewoon unzippen recover cd runnen en alles gaat vanzelf!

succes!

Laat hier weten of het gelukt is bij jullie...

PS: ik ben niet verantwoordelijk voor kapotte Apods :)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138764

Dag allen.

Ik heb mezelf in nesten gewerkt denk ik. Ik heb mijn mdjuke220 geformateerd en zit nu vast zonder firmware voor mijn mp3-speler... Waar kan ik die firmware vinden?? Of als iemand het wilt dooramailen op jeroenkenis@hotmail.com zou dat ook leuk zijn natuurlijk.

Vriendelijke groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:23
kijk een post boven je...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
Sorry om de thread te bumpen, maar weet iemand of er een mogelijkheid is (andere firmware ofzo) om de >> en << knoppen te gebruiken om in het menu te bladeren? Mijn scrollwheel wil namelijk totaal niet meer reageren (en dat ding valt precies niet open te vijzen om te zien of er misschien iets los zit) en bijgevolg is het apparaat compleet onbruikbaar geworden :s.

Of als ik ergens aan die firmare-source zou kunnen geraken kan ik het er zelf misschien in proppen (maar dat zal wel niet).
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste