Ik heb er sinds een paar dagen ook 1, ff geklooid om alles foutloos in de juiste directory te zetten en tags goed te krijgen maar nu staan er 3500 nummers op en spelen maar !!
Over de accu, als je normaal een batterij met de snellader oplaad krijg je nooit de maximale capaciteit. Langzaam laden is beter, in ca. 10 uur is optimaal. Ik zal eens proberen wat ik uit de batterij kan trekken door hem alleen met de USB lader op te laden (of eerst een uurtje (of 2) met de gewone lader en dan een poosje met de USB) Ik heb goede hoop !!
Er stond hier een tip om albums in subdirs onder dir met albumnaam op te slaan in de MDR directory, dat gaat prima !! Wel ff zorgen dat er geen M3U files, doc of txt files met lyrics, jpg's met albumcovers en tagloze of files e.d. in de dir staan want daar hangt ie volgens mij op bij herladen van de tracks.
Als alles er op staat controleer ik met search van windows ff of er geen gekke dingen tussen staan, dan herladen en spelen.
Tags doe ik met Tag&Rename, machtig tooltje !!
Prima dingetje, oorpluggen zijn erg slecht (zoals alle oorpluggen) en voor echt goed geluid gewoon een conventionele koptelefoon met schelpen op je oren, beste geluid.
Enige is dat ik een foutemlding krijg als ik de system recovery opstart vanaf de cd, iets met FAT32, meer menden dat probleem ?? (of heeft iemand het tooltje ergens dat ik het kan downloaden ?)
Greetz
[
Voor 21% gewijzigd door
Anoniem: 165794 op 15-01-2006 01:45
]