Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 149348 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:01:
Hallo,

Weet er iemand waar je een case (liefste een siliconen condoom hoes) kan kopen voor de Apod?

In tegenstelling tot de meeste hier: ik ben er gek op, werkt perfect. Nu nog meer nu ik een Fm transmitter heb voor in de auto.

Groetjes,

lampemi
Er zijn volgens mij geen siliconen hoesjes voor de speler.
Wat je wel kunt doen is even bij de V&D of bij de Mediamarkt naar hoesjes kijken, naar eentje die toevallig past

offtopic:
Groeten is niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-06 19:30
Anoniem: 149826 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 10:51:
Bij mij staat onder E:\ my jukebox\music via de windows verkenner alleen maar 1 bestandje met Musicmatch upgrade. Heel vreemd. Toch bedankt voor de tip. Weet iemand nog iets om mijn jukebox bestanden via de pc verkenner terug te vinden?

Annemarieke
Jij hebt met WMP met de plugin de liedjes erop gezet? Dan kun je ze idd niet zo zien; WMP maakt er verborgen bestanden van.
Als je naar extra->mapopties gaat in de verkenner, staat er onderaan het tabblad weergave de optie "Verborgen bestanden en mappen weergeven". Als je die aanvinkt kun je je liedjes wel zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150097

Hallo,

Ik heb al sinds een week dit apparaat in huis.. Op het eerste gezicht bevalt het me redelijk.
Het is inderdaad wat minder goed navigeren met het scrollwiel, in vergelijking met zijn witte tweelingbroer, maar alles heeft zijn waarde, denk ik.
Wat inderdaad irritant is, is dat je bij één stap terug in het menu weer helemaal bovenaan staat.
Versie 1.4.3 wachten we met smart af, want wellicht biedt dit een oplossing hiervoor..

Ik weet niet of dat standaard is, maar als ik balder via artiesten krijg in alle nummers van alle CD's door elkaar (van die artiest, dat wel). Ik heb van veel van de artiesten meerdere CD's op het apparaat staan, en ik hou ervan om één CD per keer af te luisteren (shuffle is echt het ergste wat ze hebben uitgevonden ;) ). Is er hier een oplossing voor, of moet ik gewoon van al mijn 400 cd's onthouden hoe ze heten en wie ze heeft gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149826

Dank dr. Donald. Dat was de oplossing!
Annemarieke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97167

Anoniem: 149348 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:01:
Weet er iemand waar je een case (liefste een siliconen condoom hoes) kan kopen voor de Apod?

In tegenstelling tot de meeste hier: ik ben er gek op, werkt perfect. Nu nog meer nu ik een Fm transmitter heb voor in de auto.
Ik heb het dus even nagetrokken en de apod heeft dus haast dezelfde afmetingen als een ipod 1e generatie.. Ik ga vandaag dus ook even proberen een (soort van) iSkin te passen op de apod. Laat nog wel even weten of het past.

Deze: Afbeeldingslocatie: http://www.macrotterdam.nl/gfx/apple_hardware/ipod/neopod_2.jpg

Ze verkopen hem hier.

edit: Dit hoesje is overigens van neopreen; een soort van rubber.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 97167 op 25-07-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Ik heb vandaag de apod gekocht bij de kruidvat, alles werkt perfect, behalve het clickwheel, als je hem aanzet moet je toch je taal enzo selecteren? ik kan alleen de bovenste en dat is dus engels, ik kan helemaal in een menu niet naar beneden of het geluid harder zetten, ik heb de nieuwe firmware 1.4.2 geloof ik al erop gezet (denk ik) anders moet iemand anders even zeggen hoe dat moet,

dus mijn vraag: Weet iemand een oplossing?

edit: sorry hij deed het wel, maar had niet goed opgelet en het boekje doorgelezen, ben de i-pod van me neef gewend :P, maar weet iemand wel hoe je het clickwheel gevoeliger kan maken? hij gaat wel heel erg stroef, en voordat het geluid zachter of harder staat ben je een half uur verder (beetje dom gemaakt) ook heel irritant dat je meteen weer bovenaan een lijst begint, moet je nog eens 5 minuten gaan scrollen met dat wiel, lekker irritant, weet iemand hier oplossingen voor?

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 125609 op 25-07-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic: Wat een drukte hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06 13:16

RC2

Resistance is futile

Kruidvat hier had hem niet staan, jammer had wel eens willen kijken naar dat ding.

Who wants to life forever anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150609

Dag allen,

ik heb de MD 95457 20 gig Jukebox aangeschaft en ben benieuwd of iemand weet of er een autolader 12V bestaat welke prima en zonder risico de Jukebox oplaad onderweg.
Of kan dit ook met een omvormertje die 12V omzet naar 1,5/3/4,5/6/7,5/9V 500mA.
Deze heb ik ergens zien hangen in de winkel.

Alvast bedankt voor reageren :)
Mvg,
Douwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RC2 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 20:40:
Kruidvat hier had hem niet staan, jammer had wel eens willen kijken naar dat ding.
wanneer heb je gekeken? was ruim anderhalve week geleden in de aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06 13:16

RC2

Resistance is futile

Ja was wat laat met kijken, paar dagen geleden meestal blijven er wel een paar liggen zelfs na de aanbiedingsperiode. Nu dus niet, afwachten op een nieuwe aanbieding of een duurder merk kopen.

Who wants to life forever anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RC2 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 22:29:
Ja was wat laat met kijken, paar dagen geleden meestal blijven er wel een paar liggen zelfs na de aanbiedingsperiode. Nu dus niet, afwachten op een nieuwe aanbieding of een duurder merk kopen.
ik heb hem de maandag gehaald _/-\o_ de allerlaatste, werkt perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik wil Medion dus aansluiten op mijn dvd setje van yamaha, bestaat uit 2 delen: DVD en zoon ander apparaat, waar je radio mee kan luisteren en de tv op kan aansluiten, aan dat apparaatje zitten al de boxen verbonden (sorry weet bij god niet hoe dat ding heet)

Maar nu wil ik dus die Medion erop aansluiten, hoe kan ik dat voor elkaar krijgen? iemand enig idee...? heb al rond gezocht maar het is allemaal heel ingewikkeld en snap er niet echt veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:48

Rudedadude

Maybe we were born to run

Wil dat lukken moet er aan de achterkant van je versterker :*) nog een ingang hiervoor zijn, bijvoorbeeld aux/video/phono/md (kan verschillende namen hebben) Dit betekent dat hiervoor een witte en een rode ingang zit waar je pluggen in kan steken. Je moet op je versterker dan ook deze bron kunnen selecteren. De andere kant van het snoer steek je in de koptelefoon-uitgang van je mp3speler: Dit snoer dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.ectech.co.nz/images/stereo%20rca%20m.jpg

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rudedadude schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 19:43:
Wil dat lukken moet er aan de achterkant van je versterker :*) nog een ingang hiervoor zijn, bijvoorbeeld aux/video/phono/md (kan verschillende namen hebben) Dit betekent dat hiervoor een witte en een rode ingang zit waar je pluggen in kan steken. Je moet op je versterker dan ook deze bron kunnen selecteren. De andere kant van het snoer steek je in de koptelefoon-uitgang van je mp3speler: Dit snoer dus:
[afbeelding]
ik heb het ff nagecheckt, dat kan. de Aux-knop of V-aux knop. Ik wist dat het kon, maar niet hoe... maar d.m.v die stekker weet ik het nu, dus erg bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150609 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 20:53:
Dag allen,

ik heb de MD 95457 20 gig Jukebox aangeschaft en ben benieuwd of iemand weet of er een autolader 12V bestaat welke prima en zonder risico de Jukebox oplaad onderweg.
Of kan dit ook met een omvormertje die 12V omzet naar 1,5/3/4,5/6/7,5/9V 500mA.
Deze heb ik ergens zien hangen in de winkel.

Alvast bedankt voor reageren :)
Mvg,
Douwe
Heeft niemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk niet dat die zo tekoop zijn, is bij geen 1 mp3 speler die ik ken, ja heel misschien de i-pod maar die heeft dan ook alles. Sorry weet het echt niet, misschien heb je geluk. kijk even op: http://www.medion.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:57:
[...]

ik denk niet dat die zo tekoop zijn, is bij geen 1 mp3 speler die ik ken, ja heel misschien de i-pod maar die heeft dan ook alles. Sorry weet het echt niet, misschien heb je geluk. kijk even op: http://www.medion.de.
Bedankt Lars,

de Medion site had ik al bezocht voor ik een post plaatste en ik heb ze ook al is gebeld.
Er is geen autolader gemaakt voor deze player ondanks dat er toch een hoop gebruik van zullen maken in de auto.
Er zit nix anders op dan er 1 of 2 accu's bij te bestellen vrees ik...duur zijn ze niet: €19,95.
Als iemand nog een suggestie heeft hoor ik dat natuurlijk graag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150609 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:16:
[...]

Bedankt Lars,

de Medion site had ik al bezocht voor ik een post plaatste en ik heb ze ook al is gebeld.
Er is geen autolader gemaakt voor deze player ondanks dat er toch een hoop gebruik van zullen maken in de auto.
Er zit nix anders op dan er 1 of 2 accu's bij te bestellen vrees ik...duur zijn ze niet: €19,95.
Als iemand nog een suggestie heeft hoor ik dat natuurlijk graag _/-\o_
Graag gedaan 8) , Misschien kun je zelf een autolader maken, maar je moet mij niet vragen hoe :+ misschien staan er online een paar tutorials?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangofruit
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik heb nu 2 weken een Medion Juke220 type Md95274. 20 gigabyte harde schijf. Heb 2 keer de helpdesk moeten bellen, die het probleem overigens direct wist op te lossen.
Mijn ervaringen: prima geluid,veel opslagruimte, zowel voor muziek, bestanden als foto's. Batterijlevensduur is wat kort. Maar ik heb hem voor €100 _/-\o_ gekocht in de uitverkoop bij de Aldi. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mangofruit schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 18:04:
Ik heb nu 2 weken een Medion Juke220 type Md95274. 20 gigabyte harde schijf. Heb 2 keer de helpdesk moeten bellen, die het probleem overigens direct wist op te lossen.
Mijn ervaringen: prima geluid,veel opslagruimte, zowel voor muziek, bestanden als foto's. Batterijlevensduur is wat kort. Maar ik heb hem voor €100 _/-\o_ gekocht in de uitverkoop bij de Aldi. :+
nee he, heb er vorige week 189 voor betaald :r bij de kruidvat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangofruit
Dat is heel wat meer }) . Maar ze hadden hem bij de kassa gelegt zodat ik hem niet kon missen. Hij was, zo zei de casseire, ook niet retour gekomen en splinternieuw en dat klopte. Overigens vind ik bediening ook prima. Een vederlichte :9~ aanraking is gnoeg om te scrollen en het volume harder of zachter te zetten.
Wel heb ik de backlight uitgeschakelt want dat vreet energie Ik denk dat je toch geen miskoop gedaan hebt, want er zit ook nog 3 jaar garantie op. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mangofruit schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 18:24:
Dat is heel wat meer }) . Maar ze hadden hem bij de kassa gelegt zodat ik hem niet kon missen. Hij was, zo zei de casseire, ook niet retour gekomen en splinternieuw en dat klopte. Overigens vind ik bediening ook prima. Een vederlichte :9~ aanraking is gnoeg om te scrollen en het volume harder of zachter te zetten.
Wel heb ik de backlight uitgeschakelt want dat vreet energie Ik denk dat je toch geen miskoop gedaan hebt, want er zit ook nog 3 jaar garantie op. O-)
ik weet het, het is echt een superdingetje hoor, maar toch best balen dat ik (lees: mijn vader) 90 pleuro meer heb moeten betalen. Trouwens belachelijk veel geld eigenlijk. De i-pod is helemaal te duur gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 150609 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 20:53:
Bij de Gamma heb ik een GSM-ladertje gekocht voor E5,- om mijn SE aan te hangen. Blijkt dat je met het Nokia-stekkertje je Medion jukebox perfect op kunt laden!

Ik denk dat een andere Nokia-lader ook wel werkt (op dit ding staat Nok 3310/3410/3510/6600).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zpottr schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 23:08:
[...]

Bij de Gamma heb ik een GSM-ladertje gekocht voor E5,- om mijn SE aan te hangen. Blijkt dat je met het Nokia-stekkertje je Medion jukebox perfect op kunt laden!

Ik denk dat een andere Nokia-lader ook wel werkt (op dit ding staat Nok 3310/3410/3510/6600).
Het voltage mag volgens mij niet hoger zijn dan wat de speler aankan.
Weet je zeker dat het goed zit met de voltages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

RoD schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 23:10:
Het voltage mag volgens mij niet hoger zijn dan wat de speler aankan.
Weet je zeker dat het goed zit met de voltages?
Tja, als je erg strikt in de leer bent kloppen ze niet :-) Volgens mij multimeter:
Medion lader 5.1V
Dat-zeg-ik lader: 5.4V
Eigen risico, etc. Maar ik zou me niet te veel zorgen maken over 5% afwijking.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129820

Ik ben ook eens even aan de slag gegaan, daar ik de playlisten ook niet zo makkelijk te beheren vind..

Ik heb momenteel de basis geschreven om playlisten aan te maken...

Wie wil, mag het ook gebruiken, maar ik heb echt geen tijd om er ook support voor te geven...

Volgende dingen moet je weten:
- Proggie heeft de .NET Framework nodig...
- Er staan maar 3 knopjes op, die zoek je zelf maar uit totdat ik zin heb om een handleiding te schrijven
- Er zitten ongetwijfeld nog een hoop bugs in, maar voorlopig is het wel bruikbaar voor je medion MP3 Jukebox..
- Ik heb enkele testen gedaan, deze leken ok.. (PLaylist laad ook in de MP3 speler)
- m'n email kan je op het proggie vinden, gelieve alleen te mailen, indien echt nodig, dus aub geen domme vragen... want dan heb ik zeker geen tijd meer om dit proggie te optimaliseren...

Je kan m'n brouwsel hier vinden: http://users.pandora.be/SpEeDiEkE/PLPplaylist-Creator
Hier zullen de toekomstige updates ook staan, hou de link in de gaten dus!

Ik hoop dat hier veel mensen plezier aan hebben,

Groetjes,
Speedieke ;-)

Anoniem: 151594

Hoi Allemaal,

Ik heb op het forum '[Playlist] .PLP playlist editor' een beschrijving gemaakt hoe je meerdere playlisten op je Apod kwijt kan.
zie:
[rml]rsl4u in "[ Playlist] .PLP playlist editor"[/rml]

Playlisten kan je maken met Tommy2d z'n programma. Het werkt top! Je kan die downloaden vanaf zijn site. zie het '[Playlist] .PLP playlist editor' forum.

Kijk maar eens als je geinteresseerd bent.

mvg,
RSL4U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152724

Nou dan nog maar es een vraag, misschien dat iemand van jullie me kan helpen:
Ik heb in me :\MyJukeBox\MUSIC zo te zien een heeeeeeeel fout iets staan, want ik kan het mapje diversen daarin niet verwijderen. Ook nu dus de map music niet... Ik kan wel de hdd bekijken via explorer, dus geen crash. Maar hoe krijg ik dit weg? :?
Aangezien dit vrij irritant is want ik kan dus niet refreshen. Jaja, ik weet via mediaplayer hoeft het niet maar dat werkt ook niet zo optimaal. Wil het dus gewoon via de hand kunnen doen.
Iemand????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153913

Hallo, ik heb die medion mp3 speler nu sinds een half jaar. Hij beviel goed, maar sinds gisteren doet hij het niet meer. Ik kan hem niet meer starten, wanneer ik dit doe begint het display te knipperen totdat de accu leeg is. Hij heeft nog één keer aangegeven dat de batterij leeg is, maar na een middag opladen doet hij het nog steeds niet. Ook tijdens het opladen bleef het display continue knipperen. Ik vraag me af of dit probleem iemand bekend voorkomt, en of hier een oplossing voor is, ik heb er namelijk niet ontzettend veel verstand van, ik wil gewoon mijn muziek kunnen luisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151594

Hoi Crustgirl,

Je kan eventueel proberen of je hem nog aan je PC kan koppelen via USB en of je hem dan nog via de Win verkenner kan benaderen. Je kan dan eventueel de 1.4.2 software er opnieuw opzetten.
Als dit niet kan, denk ik dat je Apod overleden is. Je kan Medion bellen en hun om advies vragen.
Hij zal waarschijnlijk RMA gestuurd moeten worden.

mvg,
RSL4U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54235

Mijn jukebox vertoont sinds enkele weken rare gebreken

Ik start hem op en krijg meteen de melding: CHeck hdd, ik ben gaan zoeken op andere forums, en zag dat ik dan alles moest connecten en dan via een tooltje van medion nieuwe filmware erop zetten.
Helaas werkt dit niet, ik kan me schijf niet eens vinden in windows!!!!

Ik heb van alles geprobeerd, maar niks hielp. Wat moet ik doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Misschien is de harde schijf stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punkfreak
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 19:58
player gewoon aan pc hangen

dosbox starten
chkdsk x: /f/r/x (x vervangen door letter van je player)

is gewoon checkdisk en herstelt fouten

Anoniem: 156081

Beste Medion JUKE220 gebruikers,

Ik heb een Medion JUKE220 Type MD 95274. Echter, ik heb geen accu, geen oplader en geen software. Wie weet waar ik deze het beste (lees: Het goedkoopste) kan aanschaffen?

Kan wellicht iemand deze software toesturen?

Thanx in advance.

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 156081 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:35:
Beste Medion JUKE220 gebruikers,

Ik heb een Medion JUKE220 Type MD 95274. Echter, ik heb geen accu, geen oplader en geen software. Wie weet waar ik deze het beste (lees: Het goedkoopste) kan aanschaffen?

Kan wellicht iemand deze software toesturen?

Thanx in advance.
Euh, hoor je dat er niet gewoon bij te krijgen? wat moet je nou zonder accu, oplader en sofware?
In kan me niet voorstellen dat je de speler dan bij de ALDI gehaald hebt.

Je zou Apple/Medion kunnen bellen/mailen of je bij hun die dingen nog kunt bestellen, of je kunt op Ebay of Marktplaats kijken.

Ehh jawel, hij komt echt van de Aldi. Gekregen van iemand, maar wel zonder toebehoren. Vandaar dak nu de rest erbij probeer te scharrelen. Snappie? Ik ga m'n best doen. Thanx.
RoD schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:58:
[...]

Euh, hoor je dat er niet gewoon bij te krijgen? wat moet je nou zonder accu, oplader en sofware?
In kan me niet voorstellen dat je de speler dan bij de ALDI gehaald hebt.

Je zou Apple/Medion kunnen bellen/mailen of je bij hun die dingen nog kunt bestellen, of je kunt op Ebay of Marktplaats kijken.

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 08:48
Anoniem: 156081 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 14:25:
Ehh jawel, hij komt echt van de Aldi. Gekregen van iemand, maar wel zonder toebehoren. Vandaar dak nu de rest erbij probeer te scharrelen. Snappie? Ik ga m'n best doen. Thanx.
[...]
Probeer het eens bij de servicedesk van Medion:
MEDION Consumer Electronics-Helpdesk
(huishoudelijke apparaten, telecommunicatie, audio, TV, video)
Telefoon: 0900 - 633 633 0 (0,15 € / min.)
Fax: 0900 - 654 654 0 (0,15 € / min.)
Maandag - vrijdag
van 07:00 uur tot 23:00 uur
Zaterdag en zondag
van 10:00 uur tot 18:00 uur
Feestdagen
van 10:00 uur tot 17:00 uur

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 156081 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 14:25:
[...]
Ja dat snap ik ja, maar je hebt em dus niet rechtstreeks bij de Aldi gekocht, en daar doelde ik op.
Kun je niet die spullen er alsnog bij vragen? lijkt me dat die persoon er ook niks meer aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uiteraard had ik er die ook bijgekregen mits hij ze zou hebben. Nee dus. Helaas pindakaas!
RoD schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:27:
[...]

Ja dat snap ik ja, maar je hebt em dus niet rechtstreeks bij de Aldi gekocht, en daar doelde ik op.
Kun je niet die spullen er alsnog bij vragen? lijkt me dat die persoon er ook niks meer aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks!
RudiVader schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:25:
[...]

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-06 14:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, ze hebben nog wel de accu, maar de oplader kunnen ze niet meer leveren. Help. Heeft deze iemand in de aanbieding of weet iemand waar ik zo'n ding wel kan kopen? Dus een oplader voor de Medion JUKE220 Type MD 95274.

Thanks in advance.
RudiVader schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:25:
[...]

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137508

Ik zit met een vrij vervelend probleem. Mijn favorites-playlist laat altijd een stuk of 30 keer hetzelfde liedje zien alhoewel ik het nooit toegevoegd heb. Ik denk dat dat meestal eht liedje is dat ie als eerste moest spelen voor je de favoritesmap opent. Ik heb al gekeken en er staat enkel hetgene er moet staan in de playlists-folder. Ik heb al es met de recovery cd geprobeerd, maar het heeft niet geholpen.

Kent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157500

Hallo idr1

Ik heb al ruim een jaar een Aldi-Pod (Medion Jukebox 220).
Helaas bleef hij de laatste tijd vaker hangen tijdens het afspelen, of lukte het herladen van nieuwe muziek niet meer en liep hij vast. Dan is het wel enorm lastig de bewuste 'corrupte' bestanden op te sporen en het app.weer aan de gang te krijgen !

Nu startte hij helemaal niet meer op en verschijnt de mededeling de harde schijf te controleren (via USB connectie en extra voeding). Het app.werd wel als station (verwisselbare schijf) gezien, maar de inhoud was niet meer te benaderen.

Ik heb besloten het app. compleet te formateren. Maar de originele CD-rom laat zich niet installeren via WinXp en komt prompt met foutrapport aanzetten. Op de website van Medion tref ik uitsluitend firmware UPGRADES aan, en deze verhelpen mijn probleem niet.

Ik heb duidelijk de files uit de MAP DATA nodig om het app. weer levend te krijgen

WIE O WIE herkent dit probleem en heeft dit kunnen verhelpen ?
Ik zou het enorm tof vinden als iemand mij zou kunnen helpen !!!

Thanks,

LouiGi

L.Schutter@chello.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75879

Goedkoop = Duurkoop. Mensen koop toch een echte i-pod ipv zo'n nep ding wat zoveel problemen oplevert. Het is niet erg dat meer mensen een echte i-pod hebben, je zal altijd je eigen persoonlijkheid behouden. Je bent niet gelijk een meeloper. Je hoeft je niet te onderscheiden door troep te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-06 22:42

Piggen

Lekker bakkie

Jij vergeet zeker dat er waarschijnlijk veel meer mensen (misschien wel duizenden) zijn die dit apparaat zonder problemen gebruiken. Er posten doorgaans alleen mensen met problemen. Het is trouwens "iPod".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138764

Hoi iedereen!
Ik heb een probleempje met mij mp3 speler. Ik kan namelijk niet meer communiceren met mijn mp3 speler als hij aan mijn pc is verbonden. Ik heb al geprobeerd recovery-cd.exe te runnen maar dit werkt niet. Dit zegt hij ervan:

Detecting OS Version ...
OS Version is : XP
MDJUKE device is found !
Output folder: C:\DOCUME~1\KENISB~1\LOCALS~1\Temp\MDJUKE
Extract: MD_Upgrader.dll... 100%
Can't find MDJUKE device mapping disk!
It may be caused by losing image file.
Completed

De mp3 speler komt wel langst mijn harde schijven en cd-spelers maar als ik hem open krijg ik een leeg scherm. Formateren lukte daarna ook niet. "Kan formateren niet voltooien" kwam op het scherm. Bij "Eigenschappen komt er als capaciteit "0 kb" op, dat is ook niet bepaald normaal te noemen denk ik.

Opsturen is de enige oplossing denk ik. Of heeft iemand dit probleem nog voor gehad en zo kunnen oplossen?

Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangofruit
Ik heb dit probleem ook gehad, kon niet formateren en ook geen mp3 bestanden verwijderen. Probeer eens het volgende: maak een nieuwe gebruikersaccount aan met administrator rights en probeer het gewoon nog eens.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangofruit
Anoniem: 75879 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:46:
Goedkoop = Duurkoop. Mensen koop toch een echte i-pod ipv zo'n nep ding wat zoveel problemen oplevert. Het is niet erg dat meer mensen een echte i-pod hebben, je zal altijd je eigen persoonlijkheid behouden. Je bent niet gelijk een meeloper. Je hoeft je niet te onderscheiden door troep te kopen.
laat ik nu toch steeds over problemen hebben gelezen hebbben met de I pod. Batterij porblemen, nu weer problemen met het niet krasvaste scherm van de nano :+ en ga zo maar door.
Duur betaald is niet altijd goed :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangofruit
Veel beter harder en beter geluid

Ik heb vorige week philips virtual surround oordopjes gekocht met een eigen volume regelaar. Het geluid van mijn Medion speler klinkt ineens veel harder. Het geluid klinkt ook beter dan de standaard Sennheiser dopjes.
Is een echte aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mangofruit schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:40:
Veel beter harder en beter geluid

Ik heb vorige week philips virtual surround oordopjes gekocht met een eigen volume regelaar. Het geluid van mijn Medion speler klinkt ineens veel harder. Het geluid klinkt ook beter dan de standaard Sennheiser dopjes.
Is een echte aanrader
zou je me ook kunnen vertellen waar je ze hebt gekocht, en voor hoeveel? scheelt het echt zo veel? Zo veel dat het ook echt de prijs waard is? Sorry maar wil dit echt weten want vind het geluid van die Sennheiser ook niet zo geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 75879 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:46:
Het is net mooi dat er meerdere gelijkaardige producten zijn met elk hun eigen kwaliteiten, gebreken en prijs. Dat laat de consument toe om een persoonlijke keuze te maken. Als jij een iPod beter vindt dan heb jij daar alle recht op maar dat impliceert ook dat iemand anders het recht heeft om een andere MP3 speler beter te vinden of zelfs geen MP3 speler te willen.

Dat recht wil nog niet zeggen dat je ongefundeerd op een technisch gericht forum moet gaan roepen dat iedereen product XXXXX moet gaan kopen omdat het nu eenmaal zo is. Onderbouwing is altijd leuk.

Overigens heb ik alleen maar slechte ervaringen met deze Medion MP3 speler gehad maar daardoor heb ik de keuze gemaakt om bij m'n oude getrouwe ding te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangofruit
Anoniem: 125609 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:15:
[...]

zou je me ook kunnen vertellen waar je ze hebt gekocht, en voor hoeveel? scheelt het echt zo veel? Zo veel dat het ook echt de prijs waard is? Sorry maar wil dit echt weten want vind het geluid van die Sennheiser ook niet zo geweldig
Hoi Lars ik heb ze bij de media markt gekocht voor rond de €25. Ik vind het de investering zeker waard. Nog steed veel goedkoper dan een I-POd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mangofruit schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:14:
[...]

Hoi Lars ik heb ze bij de media markt gekocht voor rond de €25. Ik vind het de investering zeker waard. Nog steed veel goedkoper dan een I-POd 8)
ja het scheelt inderdaad nog een hoop met de Ipod :9~ , ik zal eens kijken of ze ze hier bij de mikro of electro world of ben van dyk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik heb mijn Medion MP3 speler helaas moeten opsturen, ik was erg tevreden over het apparaat maar nu is plots mijn scrollwheel overleden, en dat maakt muziek luisteren nu net iets te lastig. Ik had ook andere oordopjes gekocht, super mooi geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:00
Ik heb er geen problemen mee en heel snel na aankoop (en ik heb hem geloof ik nu een jaar) wel een andere koptelefoon gekocht, en dat scheelde dus heel veel.
Die Senheisers klonken gewoon bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159532

Help.....

Ik heb al een hele tijd geleden een medion juke 220 gekocht, en ben hier heel tevreden over, maar nu heb een probleem.

Terwijl de ipod met de usb kabel verbonden was aan m'n computer heb ik op formateren geklikt, maar nu kan ik m'n ipod nie meer opstarten..

Help dus, weet er iemand hoe ik dit zo snel mogelijk kan oplossen???

Kristel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149348

Anoniem: 159532 schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:15:
Help.....

Ik heb al een hele tijd geleden een medion juke 220 gekocht, en ben hier heel tevreden over, maar nu heb een probleem.

Terwijl de ipod met de usb kabel verbonden was aan m'n computer heb ik op formateren geklikt, maar nu kan ik m'n ipod nie meer opstarten..

Help dus, weet er iemand hoe ik dit zo snel mogelijk kan oplossen???

Kristel :'(
Kristel,

Je moet de systems map terug naar je Jukebox kopieren, als je dit gedaan hebt kan je hem terug opstarten. Wel zien dat je hem als fat32 formateert. Als je de map niets moest hebben, geef me dan je mail adres dan mail ik je de map door.

Mvg,

Lampemi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149348 schreef op zondag 06 november 2005 @ 22:06:
[...]

Kristel,

Je moet de systems map terug naar je Jukebox kopieren, als je dit gedaan hebt kan je hem terug opstarten. Wel zien dat je hem als fat32 formateert. Als je de map niets moest hebben, geef me dan je mail adres dan mail ik je de map door.

Mvg,

Lampemi
Alvast bedankt dat je het wil doorsturen, want ik vind deze map nergens meer op m'n computer...

mvg
kristel

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 159532 op 10-11-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:40

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Anoniem: 159532 schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:37:
[...]

Alvast bedankt dat je het wil doorsturen, want ik vind deze map nergens meer op m'n computer...

mijn emailadres = kristelcole@hotmail.com

mvg
kristel
Mapje staat ook op je meegeleverde schijfje... :)
[cd-rom]:\tools\system

Et voila! Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bastiaan schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:44:
[...]

Mapje staat ook op je meegeleverde schijfje... :)
[cd-rom]:\tools\system

Et voila! Succes!
Joepie.... Het is gelukt :*)
eerlijk toegegeven, ik was gisteren even in paniek, maar dankzij jullie is alles weer opgelost en in orde

Hartelijk bedankt allemaal

mvg Kristel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131378

kan iemand mij die mgsp plugin voor wmp 10 eens doormailen aub???
bramnuytten@skynet.be ----> thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131378 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:55:
kan iemand mij die mgsp plugin voor wmp 10 eens doormailen aub???
bramnuytten@skynet.be ----> thx
staat op je cd toch? by tools

neeije,
Die cd zit niet meer in mijn doos, en zat er ook niet in denk ik.

Kan je het mij niet doorsturen op msn ofzo? bramnuytten@hotmail.com
Thx

Anoniem: 131378 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:59:
[...]

neeije,
Die cd zit niet meer in mijn doos, en zat er ook niet in denk ik.

Kan je het mij niet doorsturen op msn ofzo? bramnuytten@hotmail.com
Thx
die plugin gebruik ik zelf ook niet
brengt alleen mar moeilijkheden met zich mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160763

Ik zit met een probleem.

Ik heb onlags eens al mijn mp3's af mijn speler gehaald (gewoon in windows verkenner alles geslectreerd en verwijderd). Daarna heb ik de gegevens van de liedjes eens goed aangepast (gelijke genre etc.) en alles er weer op gezet via windows mediaplayer synchorniseren.
Als ik nu liedjes wil afspelen zie ik als ik blader enkel de namen van de songs die ik er heb afgehaald, maar die kan hij natuurlijk niet afspelen. De liedjes die er wel opstaat heb ik ook al via bestandsbeheer proberen te spelen, maar dat lukt niet.
Ik moet dus blijkbaar iets fout gedaan hebben?
De songs staan in de map my jukebox > MUSIC > en dan onderverdeeld in mappen met eerst groepen en dan cd's.
Wellich licht hier mijn fout. Kan iemand mij hier bij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-06 19:30
Probeer eens tracks vernieuwen? Het ziet ernaar uit dat WMP dat niet gedaan heeft..
Dat je het in subfolders hebt gezet maakt niets uit, dat heb ik ook en dat werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160763

bedankt, maareuh...
Hoe vernieuw je tracks?
EDIT: al gevonden.
Erg bedankt. Kan ik eindelijk weer naar mn mp3 luisteren.
Waar ik trouwens erg tevreden over ben.

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 160763 op 19-11-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er nog nieuwe updates ofzo? ik heb de mijne gister opgestuurd, omdat het clickwheel niet goed werkte. Wie weet krijg ik wel de nieuwe terug, die eigenlijk weer een beetje is afgeleid van de Zen ;) , achja we zullen zien.

Medion is qua garantie erg goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149225

Hoi mensen
Ik heb een vraagje.
Mijn liedjes die ik van vrienden krijg of die niet van een album worden gehaald, worden in mijn afspeel lijft afgebeeld als 0 ook hebben ze allemaal de naam nul, dat is erg vervelend want ik kan niet zien welke liedjes het zijn en ze dus ook niet naar favorieten verplaatsen...weet iemand hier een oplossing voor?
En voor het feit dat als je scrold in een lijst en je klikt iets aan en je gaat terug dat je dan gelijk weer bovenaan bent, weet iemand daar iets op?
Bijvoorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 149225 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:56:
Mijn liedjes die ik van vrienden krijg of die niet van een album worden gehaald, worden in mijn afspeel lijft afgebeeld als 0 ook hebben ze allemaal de naam nul, dat is erg vervelend want ik kan niet zien welke liedjes het zijn en ze dus ook niet naar favorieten verplaatsen...weet iemand hier een oplossing voor?
Zorg dat je tags in orde zijn. Tag & rename en dergelijke programma's kunnen je helpen.
En voor het feit dat als je scrold in een lijst en je klikt iets aan en je gaat terug dat je dan gelijk weer bovenaan bent, weet iemand daar iets op?
Bijvoorbaat dank
Nee.
Overigens kun je deze antwoorden gewoon in het topic terugvinden.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165794

Ik heb er sinds een paar dagen ook 1, ff geklooid om alles foutloos in de juiste directory te zetten en tags goed te krijgen maar nu staan er 3500 nummers op en spelen maar !!

Over de accu, als je normaal een batterij met de snellader oplaad krijg je nooit de maximale capaciteit. Langzaam laden is beter, in ca. 10 uur is optimaal. Ik zal eens proberen wat ik uit de batterij kan trekken door hem alleen met de USB lader op te laden (of eerst een uurtje (of 2) met de gewone lader en dan een poosje met de USB) Ik heb goede hoop !!

Er stond hier een tip om albums in subdirs onder dir met albumnaam op te slaan in de MDR directory, dat gaat prima !! Wel ff zorgen dat er geen M3U files, doc of txt files met lyrics, jpg's met albumcovers en tagloze of files e.d. in de dir staan want daar hangt ie volgens mij op bij herladen van de tracks.

Als alles er op staat controleer ik met search van windows ff of er geen gekke dingen tussen staan, dan herladen en spelen.

Tags doe ik met Tag&Rename, machtig tooltje !!

Prima dingetje, oorpluggen zijn erg slecht (zoals alle oorpluggen) en voor echt goed geluid gewoon een conventionele koptelefoon met schelpen op je oren, beste geluid.

Enige is dat ik een foutemlding krijg als ik de system recovery opstart vanaf de cd, iets met FAT32, meer menden dat probleem ?? (of heeft iemand het tooltje ergens dat ik het kan downloaden ?)

Greetz

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 165794 op 15-01-2006 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb hem vandaag teruggehad, touchpad werkt perfect! zeker net zo goed als ipod van een vriend van me.

Maar waar ik me toch wel aan stoor is dat hij helemaal niet hard kan? Ik heb ook een andere koptelefoon gekocht, maar nog niet echt veel harder en aangezien hardcore/hardstyle hard moet :D vind ik iig! Moet ie toch echt wat eerder kunnen.

PS: de mensen die problemen hebben met hun touchpad moeten gewoon even naar www.medionshop.nl en daar het probleem uitleggen, dan moet je hem opsturen en je krijgt hem perfect terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

De firmware van de nieuwere versie (de 420, met lineaire touchpad) is geprobeerd op de 220 -> werkt! Ik heb 'm net geprobeerd, je aPod knapt er enorm van op! Plank, een user van het Duitse Apod-forum is zo moedig geweest het te proberen.

Verbeteringen:
• Een stap terug gaan in menu gooit je niet terug naar het begin van de lijst!!;
• Refresh schijnt beter te gaan bij grote aantallen nummers;
Artist -> Album -> Song sortering beschikbaar!!;
• Nummers direct afspelen vanuit de file manager (dus zonder refresh); .wav files doen het dan ook;
Sneller draaien = veel sneller door menu lopen, zoals bij iPod; lange lijst is sneller door te scrollen, terwijl langzaam draaien nog steeds nauwkeurig is!!

Nadelen:
• De draairichting in de menu's is omgedraaid; je moet nu tegen de klok in draaien om naar beneden te gaan. Dat is dus even wennen. Volume werkt nog als vanouds.
• Misschien af en toe een vastloper als je vanuit het menu dmv de play-toest terug gaat naar het "now playing"-scherm terwijl de speler stop stond; nu 2 keer gebeurt, maar reproduceert niet altijd. Weet niet of dat eerst ook al af en toe gebeurde.

Al met al, aanrader!

Linkje naar Duits forum

Oh, en ten overvloede: Noch ik, noch onze Duitse vrienden zijn het schuld als je je mdjuke in een baksteen omtovert met deze truc, natuurlijk!

[ Voor 53% gewijzigd door Zpottr op 29-01-2006 14:11 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 125609 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:54:
ik heb hem vandaag teruggehad, touchpad werkt perfect! zeker net zo goed als ipod van een vriend van me.
Ik ben wel nieuwgierig of ze bij jou dan ook nog iets aan de firmware gedaan hebben. Zou je eens willen kijken wat er onder Settings -> About staat, en dan de laatste 2 regels?
Na mijn FW update staat daar
Version: 1.5.5
Model: MDJUKE420

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hackjedi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-05 19:32
Ik heb FW 1.4.2 erop staan.
Ik denk niet dat ik ga updaten. Ik heb geen last van de touchpad en ik zou het erg vervelend vinden als ik nu ineens andersom zou moeten gaan draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zpottr schreef op zondag 29 januari 2006 @ 14:02:
[...]

Ik ben wel nieuwgierig of ze bij jou dan ook nog iets aan de firmware gedaan hebben. Zou je eens willen kijken wat er onder Settings -> About staat, en dan de laatste 2 regels?
Na mijn FW update staat daar

[...]
heb ff gekeken: 1.4.2, maar ga hem nu ff updaten!

edit : nu geupdate, zeker een aanrader, hij past nu de namen ook aan aan de mp3 names, niet de id3 tags :D zo gemakkelijk

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 125609 op 29-01-2006 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149375

Heb ook zo`n aPod. Durf de firmware update nog niet zo goed aan. Wacht dus nog ff op reacties van mede-gebruikers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrC4u
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 22:13
Ook ff geprobeerd :)

Bediening is wel eventjes wennen nu; maar de Aldipod reageert nu veel sneller / soepeler dan de oude firmware. Ook het geluid is volgens mij aangepast (standaard een EQ vergeleken met de oude firmware).

..: De 3 H's van Microsoft: Herhalen, Herstarten en Herinstalleren :..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167135

Ook maar eens zo'n Apodje gekocht. 45 Euri kun je niet voor sukkelen.
Werkt prima hoor, natuurlijk wel vooraf de gebruiksaanwijzing lezen!!
Batterij, volgens mij hetzelfde als bij een mobiele telefoon. Voldoende tijd nemen deze op te laden.
Geeft snel aan dat hij vol is, maar gewoon 's nachts aan het infuss en volgende dag spelen maar.
Fff een paar honderd mp3's erop gejast geen enkel probleem mee. Geluid vind ik hard zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:00
Update gedaan.

Even wennen aan het omgekeerde scrollen, maar verder werkt het uitstekend.
Je moet wel opnieuw je voorkueren instellen, te beginnen met de taal

Gewoon doen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb een prima hoesje gevonden :

Afbeeldingslocatie: http://aka.fotovista.com/dev/0/7/46340170/l_46340170.jpg

ff een gaatje slaan voor de koptelefoonaansluiting en klaar !! Past precies !

Iemand trouwens ook een probleem hebben met het system recovery progje op de meegeleverde CD ? Loopt niet, geeft foutmelding FAT32 nogwat.... Als iemand een werkende versie heeft...

Edit : bij www.pixmania.nl

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 165794 op 30-01-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gaaf hoesje. en waar vandaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Juist de update gedaan. (unzippen en recovery-cd laten draaien. Je songs of gegevens worden behouden!).
Zeker een aanrader, een echte vliegmachine nu die aldi-pod. _/-\o_
Wel nog wat wennen aan omgekeerd scrollen maar dat komt wel goed. (waarom opeens anders scrollen vraag ik mij dan af!)

Waar heb je dat hoesje vandaan? ziet er wel strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update gedaan. Durfde het eerst niet aan. Toch maar gedaan, maar da`s een eitje !!! Aanrader. Gaat nu als de brandweer en zoeken gaat stuk eenvoudiger.

Het tasje van Pixmania, heb je een artikelcode of de juiste url met het hoesje erop !!!????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149375 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:38:
Update gedaan. Durfde het eerst niet aan. Toch maar gedaan, maar da`s een eitje !!! Aanrader. Gaat nu als de brandweer en zoeken gaat stuk eenvoudiger.

Het tasje van Pixmania, heb je een artikelcode of de juiste url met het hoesje erop !!!????
Gevonden. Prijzig ding overigens !!! Maar ja, wel van echt paardel...llen-leer ???
http://www.pixmania.nl/nl...rtec/zwartleren-etui.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pfff, voor 40 euro mogen ze het houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad. Belachelijk duur voor zon ding. Hij ziet er niet bepaald geweldig uit. Bij Noreve maken ze erg goede hoesjes en die kosten ongeveer hetzelfde. Ik weet alleen niet of ze er voor de Apod ook zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167248

ik ben al bijna een jaar in het bezit van een a pod Ik ben er best tevreden over.(alleen die batterij) Heb gisteren de nieuwe update eropgezet. Je draait nu inderdaad de andere kant op maar dat went zo.
het grootste verschil is dat je niet steeds terug naar het begin van je lijst gaat, en dat is inderdaad een hele verbetering.
:+ hij is dus niet verandert in een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131378 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:03:
pfff, voor 40 euro mogen ze het houden...
en dan nog 6 euri vezendkosten !! ben ik voor zo'n tasje meer kwijt dan wat ik voor dat ding betaald heb.
Doe ik het wel zonder tasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, is nie goedkoop maar dan blijft de speler in ieder geval wel heel en netjes, da's me dat wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

duw 'm gewoon in dat zakje wat je erbij hebt gekregen, gebeurd dan niets mee hoor , geen 1 enkel krasje :D (geen ipod geval dus) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 13:01
Ik heb van de week ook de update gedaan, ging nogal behoorlijk fout. :(
Ik heb wel degelijk 2 dagen met een baksteen rond gelopen voor ik de apod weer aan de gang had.

Nou is mijn harde schijf volgens mij ook niet helemaal jofel, dus daar zal het wel grotendeels mee te maken hebben gehad. Ik moest het hele apparaat formatteren en daarna de oude firmware er weer op zetten. Toen weigerde hij nog steeds alle functie maar na wat gekloot en een aantal series van updaten/tracks vernieuwen/formatteren en weer updaten 8)7 heb ik hem weer aan de gang geschopt.

Nu draait hij weer als een tierelier en werkt beter dan ooit tevoren. _/-\o_

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met al die goeie commentaar wil ik ook best wel es proberen van die nieuwe update te installeren.
Hij is toch wel degelijk toepasbaar op de MDJuke215/220, want op het prentje van het hoesje stak er precies een andere in?

Als ik nu eerst een back-up maak van m'n systeemgegevens, kan ik dan als het mislukt, gewoon die er weer op zwieren of is er een kansje dat het ding ergens anders kapot gaat en het hele ding eraan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 137508 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:42:
Hij is toch wel degelijk toepasbaar op de MDJuke215/220, want op het prentje van het hoesje stak er precies een andere in?
Dat is nu een echte iPod, ja ;)
Als ik nu eerst een back-up maak van m'n systeemgegevens, kan ik dan als het mislukt, gewoon die er weer op zwieren of is er een kansje dat het ding ergens anders kapot gaat en het hele ding eraan is?
Niemand gaat jou zeggen dat die kans er niet is, natuurlijk.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie kan mij helpen.

Heb mijn aPod ff volgepompt met 3000 nummers, 18,3 GB. Refresh en vastlopen na 2980 nummers. Met Encspot evt corrupte mp3`s eruit gefilterd. Nogmaals geprobeerd, maar weer vast lopen. Nog een keer maar vast gelopen. Wat moet ik doen. Heb de nieuwste firmware er al op staan. Is mij nog nooit eerder voorgekomen.

Wie helpt mij uit de brand????!!!!!

Nou ja. Kom er niet uit. Alles eraf gegooid. Probeer nu met mediaplayer te syncen, kijken of dat goed gaat. Maar duurt wel erg lang zeg. Deed het voorheen via de explorer en das stukken sneller

Maakt dus ook niets uit. . Refresh en dan vastlopen. Toch maar weer snel met de verkenner. Lukt ook niet. Blijft hangen op een 1600 nummers. Denk dat ik nogmaals de firmware opnieuw erop knal

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 149375 op 05-02-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan er trouwens iemand eens een deftige link geven van die nieuwe firmware, want op het duitse forum vind ik hem nogal moeilijk met m'n zwakke talenkennis

ok al gevonden intussen, maar kan misschien toch nog handig zijn voor anderen
De nieuwe firmware

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 137508 op 09-02-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRsTeNBoY
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-01-2024
is er geen manier dat we die list op onze pc lokaal kunnen genereren met een door een tweaker zelf geschreven tooltje en dat je die list transfert op mp3 speler?

dan moet je niet refreshen op het toestel, lijkt me enkel een kwestie van file syntax reverse engenering en er een tooltje voor schrijven,

Of kan ik dit best in een nieuwe topic vragen?
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste