Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al die negatieve sfeer hier, ik ben er bijna zeker van dat hier mensen zijn die beweren het spelertje gekocht te hebben en hem later terugbrengen, zelfs nooit een a-pod gezien hebben.
Nu dan, het enige waarvoor gediscussiëerd kan worden is de batterij, inderdaad, die kun je brak noemen, dit is nu eenmaal zo, er zullen wel eens nieuwe batterijen (2000mAh ?) voor uitkomen. Wat kan je dan doen om je bat. zoveel mogelijk te sparen? 1) Zet je backlight uit als het NIET donker is 2) Zorg ervoor dat je speler niet altijd hoeft opnieuw te booten (en daardoor alles moet laden wat veel energie kost) zorg ervoor dat je resumet. 3) gebruik bij refresh tracks, HD gebruik of wanneer je stopcontact hebt, zoveel mogelijk de adapter 4) Laad je batterij VOLLEDIG op, zet hem geen 2 uur op en denkend dat hij vol zit, neen. 5) Geniet van je muziek

Al de rest van de problemen hier is maar mierenneukerij zoals hier al gezegd zijnde.
Ik vond de nieuwe firmware inderdaad ook wat stiller gaan, hoewel hij het touchpad wat sneller deed gaan en andere niet noemenswaardige problemen oploste, heb ik daarvoor gewoon terug de oude erop gesmeten, zo gemakkelijk is dat geen gezaag over laag volume, hij doet het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freemann
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Freemann

CO2 Warmtepomp + VentilatieWTW

ik zal morgen een foto van mijn Apod posten met een bewijs van aankoop(heb in een vorige post ergens staan dat ik hem zaterdag middag heb gekocht) waar de datum tijd op te lezen is. Tevens zal ik eens kijken of ik een wav/mp3 bestand kan maken van de opstart geluiden :) .

Vind wel leuk dat je al jouw 5 opties toe moet passen om de Apod goed te kunnen gebruiken.

Maar jouw beweringen vind ik een beetje jammer en zal er verder niet op ingaan.

Heb denk me best wel gedaan door een topic te openen voor een plp playlist creator en deze is er nu dankzij een van onze mede gotters :)

[ Voor 9% gewijzigd door Freemann op 23-02-2005 15:57 ]

https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 21:53:
Yo,

Ik heb het hier beschreven apparaatje maar ff na gebouwd, hieronder zie je de foto's.

Zorg er voor dat je 1,2 volt accu's gebruikt en GEEN!!! 1,5 volt batterijen!
Hey, beetje laat maar ik heb er even een vraagje over. Hoe heb jij het voor elkaar gekregen dat hij ook wil opladen? Bij mij heeft ie daar niet veel zin in. Hij laat als ik hem opstart wel dat icoontje zien dat hij denkt dat hij in de computer is ingeplugd. Maar als de speler aan staat zie ik nergens dat hij ook daadwerkelijk oplaad.

Ik kan het wel met het andere plugje dus gewoon zoals het hoort maar die zit niet zo goed vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freemann
  • Niet online

Freemann

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:34:
[...]
Hey, beetje laat maar ik heb er even een vraagje over. Hoe heb jij het voor elkaar gekregen dat hij ook wil opladen? Bij mij heeft ie daar niet veel zin in. Hij laat als ik hem opstart wel dat icoontje zien dat hij denkt dat hij in de computer is ingeplugd. Maar als de speler aan staat zie ik nergens dat hij ook daadwerkelijk oplaad.

Ik kan het wel met het andere plugje dus gewoon zoals het hoort maar die zit niet zo goed vast.
Als het goed is gaat hij automatische opladen en zie je een soort van bliksem teken in de batterij staan. Je kan hem ook uitzetten en dan aan je usb poort van je pc hangen met de usb kabel. Als het goed is krijg je dan een grote batterij in beeld die blokje voor blok "volloopt" iedere x sec.

Het kan ook zijn dat de bat. zo leeg is dat ie in eerst instantie niks aangeeft. Ik zou hem gewoon een paar uur met adapter en usb aangesloten op de pc laten liggen terwijl de pc aanstaat en de speler uit. Hij zou dan op 2 manier op kunnen laden. Doet hij dit niet dan zit er ergens iets niet goed en zou ik terug gaan als ik jouw was.

https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals een paar pagina's eerder ook al beschreven stond zou de hold functie ook energie kunnen besparen omdat het toutchpad dan niet aan hoeft te blijven.
Je kan trouwens bij ieder apparaat met een accu de accu op peppen door hem helemaal op te laden weer helemaal leeg te spelen dit dan 2 a 3 keer. Dat die ik tenminste met al mijn nieuwe apparaten mijn a-pod ging eerst zo'n 5 a 5 1/2 uur mee nu zo'n 6 1/2 a 7. Het is dan wel geen acht maar voldoende vind ik.

De usb-OTG en de SD slot gebruiken trouwens ook veel energie. Als je dit soort grappen gaat uithalen dan moet je ook zeker niet verwachten dat ie dan lang met z'n accu doet.

Ik heb trouwens nog geen last gehad van een van de op genoemde problemen. Ik ben daarom ook heel tevreden met m'n spelertje.

oftopic:
Ik had eerst een sitecom easyplayer *kots* niet kopen k*t ding. Het duurt een eeuwigheid voodat hij is op gestart en loopt 1 op de 4 keer vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freemann schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:43:
[...]

Als het goed is gaat hij automatische opladen en zie je een soort van bliksem teken in de batterij staan. Je kan hem ook uitzetten en dan aan je usb poort van je pc hangen met de usb kabel. Als het goed is krijg je dan een grote batterij in beeld die blokje voor blok "volloopt" iedere x sec.

Het kan ook zijn dat de bat. zo leeg is dat ie in eerst instantie niks aangeeft. Ik zou hem gewoon een paar uur met adapter en usb aangesloten op de pc laten liggen terwijl de pc aanstaat en de speler uit. Hij zou dan op 2 manier op kunnen laden. Doet hij dit niet dan zit er ergens iets niet goed en zou ik terug gaan als ik jouw was.
Dat doet hij wel maar dit gaat niet als de speler aanstaat en daar is toch die hulp accu voor bedoeld. En op de foto zie je dat speler aan de hulp batterij hangt en speelt. Zodra ik de hulp batterij inplug dan sluit de speler af en gaat hij over naar de grote batterij en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor ik mn speler omwissel zou ik toch even willen checken of er wel echt een fout in zit, want anders zou ik wel eens bedrogen kunnen uitkomen en een slechtere terugkrijgen zoals sommigen onder jullie al zeiden.

Is het normaal dat er soms een krakend en piepend geluid klinkt( in de oortjes zelf) bij het laden van een liedje( meestal als ie pas opstaat en de batterij niet helemaal opgeladen is) en de speler zelf soms ook erg luid kraakt( ik veronderstel dat ie dan de schijf leest)?

En hebben jullie het ook dat in je favorites playlist tot 10 keer hetzelfde liedje staat zonder dat je het hebt toegevoegd(het is steeds het liedje dat op dat moment aan het spelen is en geen ander en ik veronderstel dat dit enkel gebeurt als de playlist leeg is)?

Als dit dingen zijn die wel degelijk niet er horen te zijn, breng ik hem denk ik wel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EEn vriend van me heeft me verteld dat je gewoon alles van de speler kan zwieren en er bijvoorbeeld I-podsoftware op kan zetten. Is dit waar? IK denk van neit , maar misschien is het wel zo. Zou best wel leuk zijn anders. :*)
En als het neit zo is, er kunnen toch zeker wel kleine aanpassingen aan gemaakt worden? Ik denk eigenlijk dat als iemand met wat programmeerverstand zich een beetje inspant, we niet zullen moeten wachten op medion voor verbetering van de speler }) ( er is al een plp-maker gemaakt ondertussen)
hierbij dus een oproep aan alle programmeurs

(kan best zijn dat ik hier totaal fout zit met m'n redenering hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 21:26:
EEn vriend van me heeft me verteld dat je gewoon alles van de speler kan zwieren en er bijvoorbeeld I-podsoftware op kan zetten. Is dit waar? IK denk van neit , maar misschien is het wel zo. Zou best wel leuk zijn anders. :*)
En als het neit zo is, er kunnen toch zeker wel kleine aanpassingen aan gemaakt worden? Ik denk eigenlijk dat als iemand met wat programmeerverstand zich een beetje inspant, we niet zullen moeten wachten op medion voor verbetering van de speler }) ( er is al een plp-maker gemaakt ondertussen)
hierbij dus een oproep aan alle programmeurs

(kan best zijn dat ik hier totaal fout zit met m'n redenering hoor)
Kan best ja, dat er mensen zijn die aanpassingen in de firmware zullen maken, maar ik denk niet dat je iPod software erop kan zetten, het zijn 2 spelers van 2 verschillende makers, dan lijkt het me sterk dat je dezelfde firmware kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk als je dus echt van je garantie af wil dan moet je dus zelf met de firmware gaan kloten.
gewoon die medion gasten schoppen en dan komt alles goed.
misschien is het leuk om een overzichtelijke lijst te maken met wat we allemaal verbetert willen zien, dan kunnen we als groep naar voren treden, dat heeft mogelijk meer effect dan wanneer je als individu bij ze komt klagen.

mijn lijstje:

Prioriteit 1:
- ondersteuning van meerdere playlists
- mogelijkheid om te browsen (en af te spelen) in de oorspronkelijke map structuur.

Prioriteit 2:
- bij mp3tjes zonder of met een incomplete id3-tag ipv 0 de naam van het bestand weer geven.
- betere graphics
- bij bladeren ipv. enter lang ingedrukt houden gewoon een andere vrij knop gebruiken om iets toe te voegen aan de favorieten of een van de andere afpeellijsten als die er komen. (bv. ff) hierbij zou je ook een menu kunnen weergeven zodat het duidelijker is wanneer je iets toe gevoegd hebt.
- bij bestands beheer ook FF gebruiken ipv. enter lang ingedrukt houden.

Prioriteit 3:
- txt bestanden lezen (zal niet al te moeilijk zijn).
- de mogelijkheid om op te nemen in mp3
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 18:00:
[...]

Dat doet hij wel maar dit gaat niet als de speler aanstaat en daar is toch die hulp accu voor bedoeld. En op de foto zie je dat speler aan de hulp batterij hangt en speelt. Zodra ik de hulp batterij inplug dan sluit de speler af en gaat hij over naar de grote batterij en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
dat klopt, maar als je hem er in steekt terwijl hij aan het opstarten is dan doet ie dat niet :)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoveel verschilt de Ipod en deze Apod niet eigenlijk.
Ja uiterlijk wel.

Maar onderwater is het beiden een PortalPlayer product.
Maw het toetsenboard (scrollwheel, whatever) is wezenlijk anders.
Misschien de display aansturing en het display zelf ook.

Maar ik heb het vermoeden dat ze voor 85 % (onderwater) gelijk zijn.

Ik heb wel ff de software van de PHILIPS HD100/120 erop gezet, en renamed
naar JUKEBOX.mi4, maar dan komt die in een boot loop terecht.

Die philips schijnt namelijk ook een portalplayer ding te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat klopt, maar als je hem er in steekt terwijl hij aan het opstarten is dan doet ie dat niet :)
Hehe, dat moest ik hebben, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freemann
  • Niet online

Freemann

Nou die van mij doet het nog steeds niet goed en dit na 1,5 dag stil liggen aan de lader :S

Heb even een foto van de zut gemaakt waar de hdd check melding op te zien is en een mp3-tje van het geluid dat de speler maakt en dit alles voor de geintresseerd :)

Wil MaNDaRK nog even bedankt voor zijn inzet wat de plp creator betreft en had gehoopt hem ook daadwerlijke te kunnen gebruiken maar ik krijg de speler met geen mogelijkheid meer aan......

Afbeeldingslocatie: http://www.freemann.nl/images/medion_thumb.JPG
klik voor een volledige versie :)

http://www.freemann.nl/images/medion.mp3

[ Voor 9% gewijzigd door Freemann op 24-02-2005 10:59 . Reden: thumb verwerkt ]

Verwijderd

Freemann schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 15:55:
Vind wel leuk dat je al jouw 5 opties toe moet passen om de Apod goed te kunnen gebruiken.
Wil niet flauw doen, maar dit is idd wat ik bedoel met miereneuken...

Hij geeft gewoon een aantal tips waarmee je wat energie kan besparen. Bovendien zijn de meeste van deze tips niet specifiek voor de apod, maar kan je ze op al dit soort spelers toepassen.

Er zijn weinig mp3-spelers die daadwerkelijk de door de fabrikant opgegeven speelduur halen, in volgens mij 99% van de gevallen is het altijd minder.

De ipod had in het begin ook problemen met de accu.

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 22:51
En nu haalt hij trouwens nog maar 12 uur...

Verwijderd

Ik lees af en toe nog eens de Medion Topic door over hoe slecht dit apperaat nu eigelijk is. Jullie praten wel over mieren neuken enzo maar zie het nu is onder ogen het is gewoon een KUT apperaat!!!
Ik heb nu een iRiver h320 hij 320€. Ik download een liedje via bitornat. De bestandsnamen zijn dus bekent. Ik open mijn map en dan doe ik ctrl x en ctrl v en dan staan de liedjes erin. De tags kloppen allemaal omdat deze player ze automatisch checkt. Er is voor deze player ook een firmware uitgekomen zodat je video's kan kijken. Het is dus eigelijk een mp 4 player. Dus ruil je Medion in en leg er 130€ bij dan heb je een player met m3u lists , Makkelijk te bedienen, kleurescherm, filmpjes en goede firmwares.

Ben echt tevreden met dit product. Geen gezeik met al die kut tags. Alles wordt netjes bij gehouden bij iriver. Medion Jukebox zuigt dus gewoon!!!!

PaaP
LaterzZz :Z

Verwijderd

gast, ik wil niet vervelend doen hoor, maar als hij ze eerst checkt dan schiet je er toch nog niks mee op als de mp3's foute id3 tags hebben. Ja natuurlijk bij de Iriver komen die dingen uit het nieuws.

Ik zou het btw zo geloven als iemand zou zeggen dat je voor iriver werkt. Wat nou mijn punt is... ga ff een ander topic lopen verneuken. of moet ik ff lekker over je heen :r

Verwijderd

Freemann schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 23:36:
Nou die van mij doet het nog steeds niet goed en dit na 1,5 dag stil liggen aan de lader :S

Heb even een foto van de zut gemaakt waar de hdd check melding op te zien is en een mp3-tje van het geluid dat de speler maakt en dit alles voor de geintresseerd :)
Waar is dat bestandje van het geluid? zou het immers graag es horen om te kijken of die van mij hetzelfde heeft.
Trouwens, als ie zo verneukt is, waarom breng je hem dan niet terug? Je hebt je kasticket duidelijk nog

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:03:
Ik lees af en toe nog eens de Medion Topic door over hoe slecht dit apperaat nu eigelijk is. Jullie praten wel over mieren neuken enzo maar zie het nu is onder ogen het is gewoon een KUT apperaat!!!
Ik heb nu een iRiver h320 hij 320€. Ik download een liedje via bitornat. De bestandsnamen zijn dus bekent. Ik open mijn map en dan doe ik ctrl x en ctrl v en dan staan de liedjes erin. De tags kloppen allemaal omdat deze player ze automatisch checkt. Er is voor deze player ook een firmware uitgekomen zodat je video's kan kijken. Het is dus eigelijk een mp 4 player. Dus ruil je Medion in en leg er 130€ bij dan heb je een player met m3u lists , Makkelijk te bedienen, kleurescherm, filmpjes en goede firmwares.

Ben echt tevreden met dit product. Geen gezeik met al die kut tags. Alles wordt netjes bij gehouden bij iriver. Medion Jukebox zuigt dus gewoon!!!!

PaaP
LaterzZz :Z
Mja, een paar dingen:
1. Ik lees de topic ook nog wel eens door, en mij valt op hoe enthousiast jij wel was in het begin: "Nu nog de mappen en de Medion iPod Owned alles mp3 spelers die er maar zijn". Die mappen heb je nooit kunnen oplossen, alhoewel het dus eigenlijk wel vrij duidelijk is. Je moet alleen de moeite doen om wat info over ID3-tags te checken. Moeilijk, he?
Mij lijkt het trouwens dat als je zelf cd's ript en via itunes of weet ik veel welke shop liedjes koopt, je tags altijd juist zijn. Als jij begint te downloaden van allerlei obscure mensen is het natuurlijk jouw eigen schuld...

2. "Zomaar even 130euro bijleggen" betekent wel een meer dan 60 procent duurder apparaat kopen. Nu ben ik ervan overtuigd dat je voor 23 000euro meer auto zal hebben dan voor 15 000, maar of je al die snufjes nodig hebt is een andere zaak. Voor deze spelers dus net zo.

3. Woorden als "kut, zuigt, klote" helpen je geloofwaardigheid niet.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 21:40 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 21:32:
[...]

Ja, die speler is dus wel ff behoorlijk wat duurder. Als je al die extra dingen niet nodig hebt (bijvoorbeeld als het je alleen om de muziek gaat, en je collectie goed op orde hebt) dan lijkt mij de Medion een goeie keus.
Btw, dat de tags automatisch kloppen ligt niet aan je speler, die moeten gewoon in de eigenschappen van het liedje goed staan ;)

Eigenlijk heb ik nog geen goed argument tegen deze speler gehoord, je roept alleen maar dat ie kut is...

Verwijderd

_RoD_ schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 21:36:
[...]

Ja, die speler is dus wel ff behoorlijk wat duurder. Als je al die extra dingen niet nodig hebt (bijvoorbeeld als het je alleen om de muziek gaat, en je collectie goed op orde hebt) dan lijkt mij de Medion een goeie keus.
Btw, dat de tags automatisch kloppen ligt niet aan je speler, die moeten gewoon in de eigenschappen van het liedje goed staan ;)

Eigenlijk heb ik nog geen goed argument tegen deze speler gehoord, je roept alleen maar dat ie kut is...
Ik wou antwoorden op PaaP in m'n RSS Reader, maar die deed vervelend. De bovenstaande post is inmiddels aangepast, maarja, je was sneller. ;)

Verwijderd

Das mijn mening ik had aPod 1 week. Ik dacht als de nieuwe firmwares uit zullen komen dat hij cker ownt. Maar aangezien medion waarschijnlijk geen firmwares meer uit zal geven verwacht ik er niet veel van. Na 1 dag vetelde die me al Check HD. Sorry maar dan klopt er iets niet met dat apparaat. Battery heeft cker minder vermogen dan 8 uur!! Na al deze nadelen ben ik toch flink gaan twijfelen. Dus heb ik maar besloten om hem terug te brengen en een andere mp3 speler te kopen. Maar met die tags klopt wel wat ik zeg. iRiver kopieert het precies zoals het op je HD in je PC staat. (Bestandnamen dus) Aangezien die altijd correct zijn hoef je dus niet veel te doen.
Ik heb hem dus geruild omdat ik min 5-6 uur per dag muziek luister en niet van slechte geluidskwaliteit houd. Nu heb ik iRiver die kan 16 uur lang achterelkaar doorgaan. Zonder te haperen of zonder rare piepjes of ruizen. Als ik in trein zit is het ook wel chill om beetje filmpjes te kijken. En er komen te minste firwares uit.

En ja ik wilde ook iPod kopen (eerst gezegd dat hij kut was) dat is hij dus ook :P .

PaaP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freemann
  • Niet online

Freemann

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:32:
[...]

Waar is dat bestandje van het geluid? zou het immers graag es horen om te kijken of die van mij hetzelfde heeft.
Trouwens, als ie zo verneukt is, waarom breng je hem dan niet terug? Je hebt je kasticket duidelijk nog
Een paar posts terug had ik een mp3 gepost van +/- 25 sec. hier kan je het goed horen :)
Hier nog even de link naar het bestandje:
harddisk tik

En morgen ga ik hem ook terugbrengen want sinds mijn vorige post doet ie alleen maar tikken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Mijne is ook terug,

ik had hem gekocht als verjaardagskado voor mijn vriendin, maar achteraf schaamde ik me dat ik haar zo'n onding had gegeven. zeker in vergelijking met mijn eigen gmini400.

ik heb nu voor 30 eurotjes meer een archos gmini200xs voor haar aangeschaft, lekker klein, geen poespas en extra opties, maar doet gewoon wat hij moet doen, zonder gezeik mp3tjes spelen in goede kwaliteit, op id3tag, bestandsnaam, m3u playlist. wat jij wil.

het aldi pod ding leek me eerst ook leuk. maar als dan na 5 gig overpompen de batterij al leeg is, en als ik van m'n vriendin hoor dat als ze hem mee nar school neemt ze een punaise mee moet nemen omdat hij onderweg gewoon 5 keer vastloopt, dan nog het krakende geluid, piep bij het starten van een liedje, constante piep bij het opnemen met de voice recorder. verder nog het niet functioneren van het kopieren vanaf sd, de klote equalizer, het zachte geluid, en het ontbreken van een hoop functies die toch wel staandaard zouden moeten zijn.

ik begrijp niet echt dat er mensen zijn die deze speler nog durven verdedigen. of je hebt geen last van al deze problemen, of je hebt nog nooit een echte goede mp3 speler gezien.

ik ben in ieder geval blij dat mijn vriendin nu een goede speler heeft en ik me niet meer hoef te schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij leest maar tot 350 liedjes dan stopt die er mee..:S
iemand een idee?

als ik naar de file-browser (bestands beheer in de nederlandse verzie) dan ziet die ze wel allemaal maar dan kan die ze niet spelen, ik heb een medion 95134...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:42:
Die van mij leest maar tot 350 liedjes dan stopt die er mee..:S
iemand een idee?

als ik naar de file-browser (bestands beheer in de nederlandse verzie) dan ziet die ze wel allemaal maar dan kan die ze niet spelen, ik heb een medion 95134...
Had ik ook. Weet je zeker dat alle liedjes die op je Apod wel spelen op je computer? bij mij was het namelijk zo dat ik een liedje had geupload naar me Apod die niet goed was dus die wou ook niet spelen. Controleer dat maar eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freemann
  • Niet online

Freemann

Djoekie schreef op maandag 21 februari 2005 @ 09:10:
[...]

Als je wat krijgt van hun kun je dat dan laten horen hier? De vraag of er uberhaupt ook losse accu's te krijgen zijn eventueel met meer Mah's 8) zou ook wel interesant zijn.
De reactie:
Beste heer, mevrouw,

Uw klantnummer is ????????? en deze dient u bij verdere correspondentie te
vermelden.

De batterij van de jukebox gaat onder ideale omstandigheden maximaal 8 uur mee. De volgende factoren zullen de tijdsduur verkorten: shuffle

gebruiken, tussendoor speler bedienen (achtergrondverlichting), MP3#s met variabele bitrate gebruiken en equalizerfunctie gebruiken. Verder is het mogelijk dat de harde schijf in de jukebox na veel kopiëren en verwijderen gefragmenteerd raakt. De leeskop

van de harde schijf dient dan namelijk steeds naar een andere locatie te gaan om de data in te kunnen lezen. Indien dit het geval is, dient u de harde schijf van de jukebox via Windows Verkenner te defragmenteren.

Mocht u hier niet mee geholpen zijn d
an dient u telefonisch contact op
te nemen op 0900-6334660. Op werkdagen zijn wij van 07.00-23.00uur
bereikbaar en in het weekend en feestdagen van 10.00-18.00uur.

Wilt u in een eventueel antwoord op deze email, deze correspondentie
bijvoegen. Mocht
deze ontbreken, is het niet mogelijk hierop te
reageren.

Met vriendelijke groet,

FEB-team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:58:
[...]

Had ik ook. Weet je zeker dat alle liedjes die op je Apod wel spelen op je computer? bij mij was het namelijk zo dat ik een liedje had geupload naar me Apod die niet goed was dus die wou ook niet spelen. Controleer dat maar eens
Nee dat was het niet, toch bedankt voor de snelle reactie. Ik ben even verder gegaan met zoeken en bedacht toen (van gekkigheid wist ik niet meer wat er mee te maken zou kunnen hebben) dat ik bij alle mappen
archief en alleen lezen uit moest zetten, nu werkt alles weer goed. en laad het alle MP3's
stuk of 3000...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring dan maar es;

Geen gekraak
Geen gepiep
Als me accu vol is, draait hij zeker 6 a 7 uuur, maybe langer gewoon continue spelen, niet in het menu zitten.
Geluid is gewoon goed. Als je teveel de bass erin gooit met de eq. dan gaat die over de plas ja.
Loopt nooit vast.

Bediening is wat matig ja, maar ik heb met een Ipod gespeeld en die bediening is
soepeler, maar niet duidelijker. Die Iriver dingen blinken daar nogal in uit schijnt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een ideetje: al meerdere malen is het hier ter sprake gekomen dat we eens met z'n allen een mail moeten sturen naar medion om een leuke firmware update te versieren. Volgens mij lukt het zo nooit omdat iedereen om iets anders zal klagen of gewoon te lui is om er een te sturen.

Maar als er nou eens iemand een mail opstelt( hoeft niet lang te zijn) waarbij je misschien enkel nog je naam of zo moet invullen en ook nog snel even het mailadres van medion of gsc opzoekt en dat alles hier post; zal volgens mij de drempel een stuk lager zijn en hebben we dus veel meer kans op een positieve reactie van medion. ;) Je hoeft dan immers enkel nog te knippen en te plakken en hop, weg mailtje.

Het is maar een idee, dus als iemand zich geroepen voelt...
(ikzelf ben vrees ik ietsje te lui om het allemaal te doen)

@freemann: ikzelf heb ook dit gepiep alleen heb ik die serie kraakjes die eropvolgen niet

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand hoe je met itunes software tracks op de jukebox kan plaatsen
het moet mogelijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Leuk nieuwtje over de accu's (al is die van mij inmiddels volgens mij zover ingewerkt dat ik er geen enkel probleem meer mee heb):
Geachte heer Zpottr,

Uw klantnummer is ##########. Wij raden u aan dit nummer bij verder contact te vermelden.

De accu is bij Medion te bestellen:

MD 95274 40009364 PMP AKKU MT MDJUKE2xx 3,7V / 1000mAh Accu # 14,95

Deze prijs is exclusief de verzendkosten.

Mocht u een bestelling willen plaatsen, dan kan dit telefonisch, per brief, per fax of per e-mail.

De bestelling zal onder rembours geleverd worden. Tevens dient u het modelnummer van de jukebox mee te zenden. Dit nummer bedint met MD, hierna volgen vier of vijf cijfers.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mocht u hier niet mee geholpen zijn dan dient u telefonisch contact op
te nemen op 0900-6334660. Op werkdagen zijn wij van 07.00-23.00uur
bereikbaar en in het weekend en feestdagen van 10.00-18.00uur.

Wilt u in een eventueel antwoord op deze email, deze correspondentie
bijvoegen. Mocht deze ontbreken, is het niet mogelijk hierop te
reageren.

Met vriendelijke groet,

FEB-team

Tel:
0900-6334660
Fax: 0900-6546540
Mail: InfoNL@medion.com
Web: www.medion.com

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:15:
Leuk nieuwtje over de accu's.........
..........

[...]
Ja.. Dan heb je dus 2 dezelfde accu's.. En kan je hem niet opladen zonder je speler.

Toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:12:
[...]

Ja.. Dan heb je dus 2 dezelfde accu's.. En kan je hem niet opladen zonder je speler.

Toch? :?
Lijkt me niet nee... maar dan laad je toch beide op? zodra de ene klaar is haal je de andere eruit.
Die 2e batterij kun je mooi als backup gebruiken lijkt me, mocht de andere leeg gaan.

Verder is 15 euro een schappelijk prijsje voor een batterij, als je kijkt naar andere merken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er geen krachtigere accu te bestellen bij medion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
Maxwell, de fabrikant van de batterij, maakt geen modellen met hogere capaciteit. Ja, eentje van 1100mAh, maar die is van de verkeerde afmetingen..
Misschien is er nog een andere fabrikant die wel krachtigere kan maken, maar ik denk niet dat je dan nog onder de 50 euro (hele ruwe schatting..) blijft.. zelfs als we met ons allen bestellen..

En als je toch nog bij medion gaat bestellen, houd er dan rekening mee dat de verzendkosten ook nog iets van 10~15 euro zullen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand een goed werkend prog om de liedjes naar apod te brengen zodat ik ni meer moet refreshen ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
WMP9/10/Musicmatch icm de Jukebox-plugin.

Als je het topic had doorgelezen had je het geweten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van die prog bennek ni echt fan en music... gaat ni bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na twee weken stoeien met het apparaat heb ik 'm vandaag teruggebracht. De equaliser is toch echt te slecht en zonder vind ik het geluid te schraal. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Hoe gaat dat met het terug brengen eigenlijk. Moet je ervoor in de rij staan of kan je gelijk naar de kassiére toegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:12

Jimbolino

troep.com

ronald1971 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 23:21:
Hoe gaat dat met het terug brengen eigenlijk. Moet je ervoor in de rij staan of kan je gelijk naar de kassiére toegaan?
ik zou niet heel de winkel doorlopen, en dan naar de kassa gaan om te zeggen dat je iets terug komt brengen... op die manier kun je namelijk wel meer spullen uit de winkel "terug brengen"

[ Voor 3% gewijzigd door Jimbolino op 03-03-2005 02:29 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
je hebt het bonnetje toch..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:34

PnD

like in Pinda ^_^

Jimbolino schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 02:21:
[...]

ik zou niet heel de winkel doorlopen, en dan naar de kassa gaan om te zeggen dat je iets terug komt brengen... op die manier kun je namelijk wel meer spullen uit de winkel "terug brengen"
Ze verkopen heel dat ding niet meer toch? Dus dat lijkt me weinig uit maken in dit geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Ja, had ik ook.
Heb mijn geld ook terug.
Moest alleen mondeling de reden opgeven en nog wat persoonlijke gegevens invullen.
Dat laatste zal wel bedoeld zijn voor het geval ik hem niet compleet in had geleverd, want dat werd niet in de winkel gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Zpottr schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:15:
Leuk nieuwtje over de accu's (al is die van mij inmiddels volgens mij zover ingewerkt dat ik er geen enkel probleem meer mee heb):
[...]
En dan ook nog de verzendkosten: €8,85. Ik ga er in ieder geval een bestellen, dan sta ik op vakantie als ik m'n camera wil backuppen niet voor verrassingen.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
Een idee voor een IA misschien? Valt nog wel een paar euro te besparen op de verzendkosten. Zo´n accu past makkelijk in een bubbeltjesenvelop. De rembourskosten deel je dan gewoon, en dan doorsturen. Kost 3 euro ongeveer.
Als er 5 meedoen heb je al 8.85 - ( 8.85 / 5 + 3.00) = €4.08 korting :) Dat is al 17% B)

Is hier nog iemand die mij redelijk snel een driver kan sturen? Win98 workstation, CD ligt thuis, en nergens op het internet een driver te vinden.. Zelfs niet bij Medion...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Dr. Donald schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 12:12:
Een idee voor een IA misschien? Valt nog wel een paar euro te besparen op de verzendkosten. Zo´n accu past makkelijk in een bubbeltjesenvelop. De rembourskosten deel je dan gewoon, en dan doorsturen. Kost 3 euro ongeveer.
Als er 5 meedoen heb je al 8.85 - ( 8.85 / 5 + 3.00) = €4.08 korting :) Dat is al 17% B)
Hmm, ik heb er heel even aan gedacht maar ga voor die paar Euro geen rompslomp op mijn hals halen. En van iemand anders vraag ik dat ook niet. Bestelling is de deur uit.
Is hier nog iemand die mij redelijk snel een driver kan sturen? Win98 workstation, CD ligt thuis, en nergens op het internet een driver te vinden.. Zelfs niet bij Medion...
Is onderweg naar e-mail in je profiel.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook het probleem met please check HDD. :( Weet iemand hoe ik het kan oplossen? Anders stuur ik hem naar GSC.

Mvg,

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punkfreak
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 19:58
hoi,
me eindelijk geregistreerd
heb zelf enkele maanden apod
ben zeer tevreden van toestel, is goedkoop en doet wat het moet doen nl muziek afspelen
zelf gebruik ik het voornamelijk als externe hdd

de meeste van de problemen die hier aan bod gekomen zijn heb ik ook meegemaakt

stoppen met laden na bep aantal tracks => je files checken op pc want dan steekt er een corrupte tussen waar apod op vastloopt

check hdd => als je apod nog herkent wordt als externe schijf gewoon is chkdsk op loslaten

nog paar opmerkingen over speelduur, (al aan bod geweest sorry daarvoor)
hij speelt effectief 8 uur aan een stuk door zelfs iets langer
de speelduur die opgegeven is door medion klopt dus
is in ideale omstandigheden en dit geld voor elke player
denk niet dat een ipod of ander toestel zen maximale speelduur haalt als je er constant zit mee te spelen

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Zo, deze gaat weer open. Hou het leuk en ontopic mensen :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Mijn bevindigen

Geluid is goed. Ik zet de EQ uit, want ik vind dat je muziek moet beluisteren zoals het is.
Piepen is enkel bij op gang komen van de HDD en hoor ik verder helemaal niet.
Nummers gaan snel in elkaar over (goed voor live concerten)
Batterij leven is voldoende voor mij.

Wat me tegen staat
Als je er veel nummers opgooit, dan gaat het refreshen van de filelist wel errug langzaam.
En ik krijg die plugin voor dat media-center niet opgang, dus ik moet het via een file-explorer doen.
Bij het terugstappen in het menu, gaat hij altijd naar het bovenste in het lijstje.

Verder mag er wel een nieuwe firmware uitkomen, die dat laatste verhelpt.

Kortom, ik ben tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem in mijn handen gehad en even gebruikt...

Ik vind het helemaal NIKS.
Hij voelt niet lekker, hij voelt goedkoop, bediening vind ik niet echt super, de kleur niks

Nee ik vind het een goedkoop aftreksel van de i-pod :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al 2 apple ipods gehad allebei na 2 weken verrot, terwijl iedereen zegt dat die dingen super realext zijn. Een kennis van me heeft die medio jukebox gehaald. Ding gaat langer mee en doet het al een hele poos :/

Voor mij is het duidelijk geen apple meer in mijn huis, die laptops zijn slecht (ja heb er een gehad, ding was zo fragiel als de tering, en hd begaf het na een maandje) Software ondersteuning was dermate slecht al 10 keer contact opgenomen met apple, ze zeggen je dan door te verbinden maar de lijn verbreekt dan 'spontaan' Waarop je het antwoord krijgt 'kan gebeuren he"

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de germanen is er iemand die het gelukt is de Apod open te maken.

Ikzelf heb hem ook open gehad.

En van binnen is het klaarblijkelijk bijna een Ipod.
Ja het design is niet best.
Ja de bediening is matig.

Verder wat klungelige functies in de firmware die voor verbetering vatbaar zijn.
En wie weet een nieuwe firmware die het oplost.

http://www.foren.de/system/user_aldipod.html

Es kijken of er wat features aan te bouwen zijn, ext microfoon, SPDIF out.
Wat doet die met een grotere HD (1.8 inch meen ik). Er schijn tondersteuning te
zitten op dat ding (de chip dan) voor firewire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SUPEE MOOI APPARAAT, alleen ik snap er geen kloot van.

Ik krijg het niet voorelkaar om mijn muziek op artiest in het hoofdmenu te krijgen. Als ik naar bestandsbeheer ga en dan naar Myjukebox en vervolgens voor music kies, dan staat het daar perfect zoals ik het wil hebben. Alleen ik krijg het niet voor elkaar om het hoe het daar staat ook in mijn inhoudsopgave te krijgen. Er kloppen wel wat dingen, maar niet zo mooi op alfabetische volgorde als in mijn "bronbestanden" scherm.

Kan iemand mij hierwat over zeggen. Alvast bedankt. r.kratzsch@chello.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Zorg dat je ID3 tags in orde zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 20:31:
Zorg dat je ID3 tags in orde zijn
Hoi, ik heb zon id3tag programma gedownload, maar hoe kan je zien of je id3 tag in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
Kijken..? :P

Zorg dat alle liedjes van een artiest ook daadwerkelijk dezelfde naam hebben, met dezelfde spelling.
Voorbeeldje zoals al eerder in het topic staat hoe het _niet_ moet: bij het ene liedje de artiestnaam "tupac", bij de volgende "2pac" en nog weer een andere nog "tu-pac"
Geef ze allemaal dezelfde naam, tupac bijv.

Als je het wel goed staat in de naam van het bestand, kun je met een functie de ID3-tags uit de bestandsnaam halen. Die functie zin in de meeste ID3tag-editors.

edit:
Ik neem aan dat je met het hoofdmenu "bladeren/artiest" bedoeld?

[ Voor 11% gewijzigd door Dr. Donald op 19-03-2005 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkele problemen met de Apod en nu ben ik de mappen ook kwijt.
De Apod is volledig leeg.
Is het mogelijk dat iemand de mappen plus inhoud die orgineel op de Apod staan eens doorsturen?
En hoe geraak ik aan de nieuwe firmware.
Ik ga naar de medion site en vul de serienr in maar ik krijg melding dat die niet bestaat?????
Voor ik hem opstuur voor herstelling zou ik graag zelf wat proberen>.

johan1962@yahoo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 08:08:
Enkele problemen met de Apod en nu ben ik de mappen ook kwijt.
De Apod is volledig leeg.
Is het mogelijk dat iemand de mappen plus inhoud die orgineel op de Apod staan eens doorsturen?
En hoe geraak ik aan de nieuwe firmware.
Ik ga naar de medion site en vul de serienr in maar ik krijg melding dat die niet bestaat?????
Voor ik hem opstuur voor herstelling zou ik graag zelf wat proberen>.
De firmware staat op de CD die je erbij gekregen hebt (voor TOOLS/sysrecovery.exe uit). Op de medion site moet je even creatief zoeken, volgens mij kom je er met het intiepen van juke of 95200 wel. Niet precies het nummer dat op je speler staat in ieder geval. Daar staat nieuwe firmware.

Edit: Ga naar Medion.de, Service & Support, Treiber & Updates. Vul in het veld "Volltekssuche" het woord "Jukebox" in. Of klik hier.

[ Voor 13% gewijzigd door Zpottr op 23-03-2005 08:27 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het snelle antwoord.
Heb de Apod nu niet bij de hand,maar zou het kunnen dat wanneer de firmware tgerug geladen word de Apod terug in orginele staat is???
Komen die mappen er dan terug op?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De updates op medion.de zijn niet voor MD 95134,of kan dit geen kwaad.
Ik heb hem in december gekocht en de updates zijn van later.
Wat kan ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de liedjes spelen wel maar als ik dan in de menu iets wil doen,vb instellingen gebeurd er niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vorige opmerking mag je vergeten,dat werkt
Laatste vraagje voor vandaag:kan je een playlist aanmaken op de A_pod?
Zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 13:32
We hebben deze voor een vriend gekocht voor zijn verjaardag als aardigheidje. Hij was en is er zeer content mee. De speler is al geupgrade met de nieuwe firmware.
Gisteren heb ik er mee gespeeld en hij voelde toch echt wel degelijk aan. Scherm was ook helder en duidelijk. Geluid was prima. Hij ligt goed in de hand en ziet er toch echt niet verkeerd uit. Oftewel, een prima dingetje voor het geld.

Ik snap al die mensen niet die dan apples met peren gaan vergelijken. Als je een Skoda rijdt dan ga je die toch ook niet vergelijken met een BMW X5? Er vanuit gaand dat die ipod dan een de BWM is onder de hd mp3 spelers.

Maar ja je moet toch wel meedoen in deze wereld van gadgets en eyecatchers. Onzinnig gedoe allemaal.

Btw.. Een andere vriend heeft wel een ipod en die is daar ook heel erg tevreden over.

Dus nogmaals, prima ding voor het geld dat je betaalt.

Fijne dag nog allemaal.

Emos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

@Johan1962, zou je misschien de edit knop kunnen gebruiken? je hoeft niet 4x achter elkaar te posten.

Als je ff in dit topic op playlist gezocht had, had je het volgende zinnetje kunnen vinden:
- No standard playlist (.M3U) support, only one dynamic playlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Een vraag, omdat ik een of ander upload heb toegepast op mijn speler is het geluid zachter geworden. Kan iemand mij AUB zeggen hoe ik dit weer kan corrigeren. Want dit geluid vindt ik echt te zacht. Alvast bedankt. Ik ben niet zo erg handig, dus het zou makkelijk zijn om het me duidelijk uit te leggen. Nogmaals erg bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Heel duidelij

Handleiding lezen over hoe je de oude firmware moet terugplaatsen.

Duidelijker kan ik het niet zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het spijtig dat v 1.4.2 (nieuwe firmware) het geluid zeker 50% zachter staat.
Iemand enig idee om de mi4 file aan te passen en zelf firmware te schrijven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus
  • Laatst online: 13-07-2022
Ik was net even bij de Aldi om een hogedrukreiniger te kopen, toen zag ik dat er nog acht van die spelertjes lagen. Niet zo'n heel groot succes dus :/

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Truus schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:46:
Ik was net even bij de Aldi om een hogedrukreiniger te kopen, toen zag ik dat er nog acht van die spelertjes lagen. Niet zo'n heel groot succes dus :/
Toen ze net uit waren wel, je kan niet verwachten dat ze weken achter elkaar uitverkocht zijn.
Het is zelfs uitzonderlijk dat ze die nog verkopen, meestal liggen dat soort aparte aanbiedingen er niet zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:50:
Ik heb nu al 2 apple ipods gehad allebei na 2 weken verrot, terwijl iedereen zegt dat die dingen super realext zijn. Een kennis van me heeft die medio jukebox gehaald. Ding gaat langer mee en doet het al een hele poos :/

Voor mij is het duidelijk geen apple meer in mijn huis, die laptops zijn slecht (ja heb er een gehad, ding was zo fragiel als de tering, en hd begaf het na een maandje) Software ondersteuning was dermate slecht al 10 keer contact opgenomen met apple, ze zeggen je dan door te verbinden maar de lijn verbreekt dan 'spontaan' Waarop je het antwoord krijgt 'kan gebeuren he"

:/
doe even normal.. heb je wel eens een test gelezen over mp3spelers...?? de ipod wint heel vaak, en dat is niet zomaar.. en de laptops van apple zijn niet slecht, dat is onzin.. jij hebt toevallig een slechte gehad, want ik heb vaak met de applelaptop van een vriend van me gespeeld, en dat is allesbehalve slecht ...

edit : ik wil niet de applelover uithangen hoor.. ik bedoel, ik zou zelf geen iPod nemen, omdat hij zo incompleet is (geen fm radio/voicerecorder/hoesje/etc..).. maar ze zijn wel GOED, en zeker beter dan de Apod, hij is steviger, scrollt lekkerder, klinkt veel mooier, is iets kleiner, en oogt beter..

edit 2: sorry, beetje offtopic...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 18:21
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:36:
De updates op medion.de zijn niet voor MD 95134,of kan dit geen kwaad.
Ik heb hem in december gekocht en de updates zijn van later.
Wat kan ik doen?
ik heb ne md95150 en da werkt allemaal di firmware kan daar dus op

Out of the box? What box? There is no box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staat een nieuwe treiber op de site van medion maar wat doet deze precies ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:40:
er staat een nieuwe treiber op de site van medion maar wat doet deze precies ???
Win 98SE driver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je die mediacenter ergens downloaden ben instalcd kwijt :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dus deze topic is gesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan je in godsnaam dat bestand mgsp.exe vinden????
in mijn doosje zat geen cd hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus
  • Laatst online: 13-07-2022
Je kan hem van mij wel krijgen. Voeg me maar toe op msn, gebruik het mailadres in mijn profiel.

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
Ik heb een vraag, ik heb ook zon medion jukebox gekocht en hij werkte tot voor kort super goed. Echter als ik nu liedjes op de jukebox wil zetten of liedjes er af wil gooien dan geeft ie de melding:

Kan bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen.

Wat heb ik fout gedaan? Ik kan nu helmaal geen liedjes er meer bij zetten dus dat is behoorlijk lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ,

ik heb mijn aldi-pod helemaal gekuist enzo en ik had in I:\MyJukeBox\MUSIC\DRM al mijn liedjes mooi hernoemd met titel en artiest (vb. 50 Cent - Candy Shop) maar als ik mijn pod terug opstart staat alles weer zoals vroeger helemaal onordelijk.

Kan iemand mij helpen ?

thx ( btw ben tevreden van mijn pod :) jammer dat de batterij wel niet langer meegaat :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 22:00:
ik heb mijn aldi-pod helemaal gekuist enzo en ik had in I:\MyJukeBox\MUSIC\DRM al mijn liedjes mooi hernoemd met titel en artiest (vb. 50 Cent - Candy Shop) maar als ik mijn pod terug opstart staat alles weer zoals vroeger helemaal onordelijk.
Je Aldi-Pod kijkt niet naar de filenamen maar naar de ID3-tags.
Download dus een tooltje om die tags aan te passen (die kun je ook laten genereren uit je mooie nieuwe filenamen), dan ziet het er weer goed uit.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou je me aub kunnen helpen door een programmatje te geven ( gewoon een naam ik download het wel ) en een beetje uitleg hoe ik het moet doen.

mail : simonplanckaert@hotmail.com

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:43:
zou je me aub kunnen helpen door een programmatje te geven ( gewoon een naam ik download het wel ) en een beetje uitleg hoe ik het moet doen.

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:43:

bij voorbaat dank
http://www.softpointer.com/tr.htm

tag&rename is een erg goed programma... Veel mogenlijkheden. Maar na een tijdje testen kom je er wel uit. Is me afgelopen week ook gelukt, Nu heb ik dus na een paar avondjes werk eindelijk 40 GB goed getagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je me gewoon dit uitleggen :

ik heb ze veranderd van naam in de folder waar ze staan titel-artiest en nu wil ik ook dat de bestandsnaam zo wordt. Kan ik dat in 1 keer veranderen ?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 22:32:

ik heb ze veranderd van naam in de folder waar ze staan titel-artiest en nu wil ik ook dat de bestandsnaam zo wordt. Kan ik dat in 1 keer veranderen ?

bedankt
Kun jij dat wat beter uitleggen? :+
Wat wil je nou precies? je hebt bij de tags titel en artiest ingevuld, en je wilt nu dat de bestandsnaam ook zo wordt?
Ja, dat kan, dat is zelfs 1 van de basisfuncties van zon prog, dus kijk er maar ff naar zou ik zeggen, het is hier geen helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 22:32:

bedankt
Als je zeker weet dat alles op die manier is benoemd dan kan dat in 1 keer. Ga naar: Get tags from file name en vul in %2-%1...

Dat zou het moeten doen. Maar ga eerst maar eens wat testen met kopietjes van een aantal albums ofzo.... (De test knop is ook zeer handig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Problemen met windows media player 10 HELP MET DRM-files

Ik installeerde mgsp.exe
Player wordt in de verkenner getoond als : MDJUKEBOX o.k. dus
Wanneer ik media player 10 opstart en naar de sync TAB ga krijg ik :

finding device please wait....
En uiteindelijk wordt de player blijkbaar herkent als : MTC MUSIC JUKEBOX...

en dan blokkeert media player 10 en enkel een control alt delete oplossing blijft over...

Ik probeerde al media player opnieuw te installeren, de service provider software te uninstallen en opnieuw te installeren.... geen geluk....

De reden dat ik media player 10 wil gebruiken is om LEGAAL gedownloade muziek met DRM op de player te krijgen.... Tot hiertoe is dat dus nog niet gelukt zonder eerste de muziek op een cd te plaatsen.... opnieuw te rippen en zo DRM te omzeilen... Wat natuurlijk heel de filosofie van legaal downloaden op zijn kop zet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit probleem ook met mediaplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:22:
De reden dat ik media player 10 wil gebruiken is om LEGAAL gedownloade muziek met DRM op de player te krijgen.... Tot hiertoe is dat dus nog niet gelukt zonder eerste de muziek op een cd te plaatsen.... opnieuw te rippen en zo DRM te omzeilen...
Of je leest de gebruiksaanwijzing, waar duidelijk in staat dat DRM beschermde bestanden niet kunnen worden afgespeeld...
Wat natuurlijk heel de filosofie van legaal downloaden op zijn kop zet....
Waarom is dat belangrijk dan? Het is niet jouw filosofie, maar die van een paar grote bedrijven. Waar consumenten vervolgens alleen maar nadeel van ondervinden. Opbokken met die onzin, denk ik dan.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem bij windows media player en sinds ik die plugin van de drivers cd geinstalleerd heb krijg ik dezelfde boodschap bij musicmatch jukebox ook. Als ik mijn jukebox aansluit zoet det programma het device, hij vindt het en dan blijft hij hangen. Heel eigenaardig ik heb er nog geen oplossing voor. Wie werkt er allemaal met media player en de plugin? En hoe hebben jullie die geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Zpottr schreef op zondag 24 april 2005 @ 13:44:
[...]

Of je leest de gebruiksaanwijzing, waar duidelijk in staat dat DRM beschermde bestanden niet kunnen worden afgespeeld...

Dat ik geen DRM bestanden kan afspelen is inderdaad net het probleem, ik heb dan ook windows-media player nodig omdat die wel toelaat deze bestanden naar het mp3 toestel te kopieren... Maar media player 10 blokkeert wanneer de player is gevonden.... En zo te zien ben ik niet de enige met dit probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraske
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Zijn die dingen nog te koop, je ziet ze nergens in een aldi-krantje staan. Of is het op goed geluk dat er nog een ligt in de Aldi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraske schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 20:12:
Zijn die dingen nog te koop, je ziet ze nergens in een aldi-krantje staan. Of is het op goed geluk dat er nog een ligt in de Aldi?
Het is al een tijdje geleden dat ze er waren, dus ik denk wel dat je lang moet zoeken, maar dan moet je echt mazzel hebben. Misschien heb je iets aan de tip dat je beter ff kan bellen of ze hem nog hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Fraske schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 20:12:
Doe het nou niet... Ik heb hem ook even gehad, maar blij toe dat ik hem weer terug gebracht heb.. Voor een 40€ meer heb je een sony NW-HD3. Klote software, Geen bijzondere extra's. Maar wel een degelijk apparaat met een goede accu.

[ Voor 37% gewijzigd door Auke op 29-04-2005 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze waren vorige week terug te koop in België dus binnenkort zullen ze wel ook weer in Nederland te vinden zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:25:
Hallo
Ik heb een vraag, ik heb ook zon medion jukebox gekocht en hij werkte tot voor kort super goed. Echter als ik nu liedjes op de jukebox wil zetten of liedjes er af wil gooien dan geeft ie de melding:

Kan bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen.

Wat heb ik fout gedaan? Ik kan nu helmaal geen liedjes er meer bij zetten dus dat is behoorlijk lastig..
Kan iemand mij aub helpen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:13:
[...]

Kan iemand mij aub helpen!?
Kun je nog wel iets zien via windows explorer op de schijf???

Zoniet dan:
lijkt erop of de schijf van de speler gecrached is.... :? :? . Je zou dan via een hard diks recovery tool moeten proberen of je de gegevens er nog af kan halen. De schijf opnieuw formateren en daarna de gerecoverde gegevens er weer op... Maar of dit zonder slag en stoot ook met de medion kan.... Ik weet het niet....

[ Voor 3% gewijzigd door Auke op 01-05-2005 23:27 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste