Heb der vandaag ook een gehaald als kado voor mezelf (was Maandag jarig

).
Ik heb een 220 model met 1.4 software. MD95274 van W7 2005, Country = Holland.
Had in het begin alleen probleem dat hij niet wilde verboiden via een front USB slot. Effuh de kabel verplaatst naar achteren en toen deed ie het wel. Zal waarschijnlijk liggen aan dat m'n front usb slot minder stroom kan leveren (het is mogelijk hem op te laden via het usb slot).
Het duurde effuh voor dat ik doorhad hoe ik mp3's erop moet zetten en om ze ook af te spelen.
K'heb geen extra software geinstalleerd, ik werk met windows XP SP2 (media center 2005) en ik kon hem gewoon zien in explorer en WMP 10. In explorer is het dus zogezegd een normale externe hardeschijf en kun je mappen aanmaken en files transferren.
In WMP 10 kun je dus syncen naar het apparaat. Het viel me op dat WMP 10 eerst m'n mp3's wilde omzetten naar WMA aangezien de medion Jukebox hem dat had verteld?!?! Die optie maar uitgezet en hij gooit gewoon het bestand erop zoals het is. Ben nog niet erachter of ik ook playlists kan maken via WMP 10, maar het muziek syncen werkt (gaat trouwens bloedsnel, ben flashplayers en usb sticks gewend). Alleen worden nog niet de goede mappen gebruikt en volgorde klopt ook niet. In het boekje wordt over een "Jukebox Plug-in" gerept die dit moet verhelpen. Zal deze in de loop van de avond proberen.
Heb even handmatig de mp3's goed gezet maar ik kon ze niet afspelen bij "speelt nu". Owke de handleiding is erg duidelijk hierin (NOT)....maar met wat spelen kwam ik erachter dat "vernieuw tracks" alle mp3's afgaat die in die MUSIC map staan en de ID3 tags uitleest en zo z'n database aanmaakt. Ik kon nu in "bladeren" gewoon meteen een album kiezen en afspelen. Ga vanavond m'n 13,5gig collectie overgooien om te kijken hoe hij daarmee om kan gaan.
Effuh geprobeerd met een USB stick van 128mb deze direct aan te sluiten en het functioneert meteen. Bij "bestandsbeheer" kon ik kiezen uit de HDD of USB (USB is dus de stick) en kon gewoon bladeren en transferren. KEWL

. Ga het nog proberen met een digi-cam en alles wat ik nog kan vinden met een USB draad eraan

.
Enigste minpuntje wat ik heb is dat de accu-indicator behoorlijk op en neer springt? De accu was ook al vol na een 30min? Zal hem eens helemaal leegtrekken en weer laden, kijken of dat helpt.
[
Voor 24% gewijzigd door
Dukey op 16-02-2005 18:40
]