Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomson schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:06:

@Jeronime: je hebt toch aan de kasse gevraagd hé? Want ze lagen niet in de rekken :p
jaja tuurlijk:), hij was echt wel op,maar daar zeiden ze mij dat ik hem kon bestellen tot zaterdag.
In welke aldi ben jij hem gaan halen? toevallig in de buurt van leuven?

ik verwacht een mooie review van jou:9;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomson
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-01 10:11
Nee, kheb em in Peer (Limburg) gekocht.

Nja review. Werkt niet echt goed. Eerst heb ik het liedje afgespeeld wat er standaard opstond
Heb toen via explorer dat liedje erafgegooid en wat liedjes bijgetatst. Als ik nu naar all songs ga blijft er constant 'Writing songs...' staan. Lijkt me niet echt normaal. Als ik het morgen nog niet aan de praat heb gekregen gewoon mee teruggaan :)

Als ik hem gewoon laat doen geeft hij na een tijd 'Het pad is te lang'

[ Voor 11% gewijzigd door Thomson op 08-12-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwestie van batterijduur, gisteren voor het eerst gans opgeladen en dan gedurende een uur (usb1) ernaar zitten schrijven en de batterij was plat. Vandaag al +/- 2u30 geluisterd (met aantal keer aan en uit zetten, browsen enz) en de indicator staat op +/- 60%

andere indrukken:
bekende zwaktes: inderdaad geen m3u playlist support, geen mapstructuur om te zoeken, ipv oorspronkelijke filevolgorde (of via de id3 nummering) klasseert hij gewoon alfabetisch op titelsong, tussen artiest en nummers geen tussenstap om album te kiezen; bij terugkeer naar vorig menu, eindig je terug helemaal bovenaan,...

persoonlijk: ietwat irritante knopjes (waarschijnlijk nog gewoon te worden), goed geluid, goed formaat (niet te groot en niet belachelijk klein: past nog bij in broekzak naast gsm)
1
2
3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomson schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:35:
Nee, kheb em in Peer (Limburg) gekocht.

Nja review. Werkt niet echt goed. Eerst heb ik het liedje afgespeeld wat er standaard opstond
Heb toen via explorer dat liedje erafgegooid en wat liedjes bijgetatst. Als ik nu naar all songs ga blijft er constant 'Writing songs...' staan. Lijkt me niet echt normaal. Als ik het morgen nog niet aan de praat heb gekregen gewoon mee teruggaan :)
ge hebt uw muziek toch in de juiste directory op de speler gezet? ge moet ook eerst refresh tracks doen vooraleer de nieuwe erbij staan
ge zijt toch op de juiste plaats in de spelersoftware aan het zoeken? (bij file management moet ge niet zijn)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tato
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 06:21
Op de eerste afbeelding is er al een eerste grote blunder te zien.

[Poweroff-timer]
Off after 5Mim
Off after 10Min
Off after 30Min
Always On
--------------------------

Wat een dikke spelfout, dat ze dit niet hebben gezien bij het testen van de final(voor zover we dat kunnen zeggen). Ik zag het namelijk direct toen ik de afbeelding zag.

Dat wil niet alles zeggen, dat weet ik. Maar toch zou ik mijn iPod voor geen geld willen ruilen met deze Medion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomson
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:57:
[...]

ge hebt uw muziek toch in de juiste directory op de speler gezet? ge moet ook eerst refresh tracks doen vooraleer de nieuwe erbij staan
ge zijt toch op de juiste plaats in de spelersoftware aan het zoeken? (bij file management moet ge niet zijn)
Was ik ook juist achter gekome (het refreshen). Voor de rest leuke spelen enzo. Ik heb alleen nog 1 probleempje. Soms wanneer ik hem op mijn pc hang en muziek begin over te zetten dan blijft hij ergens in het midden hangen. Vind ik heel raar dan reageert bijna niets meer op mijn pc totdat ik hem er terug uittrek. Als ik hem er daarna weer insteek dan lukt het weer gewoon.

Na een tijdje dus als ik hem gewoon laat doen geeft hij de fout: 'Het pad is te lang'

Heb em in een andere usb poort gestopt en nu gaat ie als een trein :)
Iemand enig idee of door overlocken de usb poort onstabiel wordt?

[ Voor 15% gewijzigd door Thomson op 08-12-2004 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 05:33
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:07:
Ik ben sinds deze morgen ook eigenaar van de aldi ipod.
Het ding voelt best stevig aan en de klank is goed.
Mijn build nummer is v04111101

Ik heb dit ding voornamdelijk gekocht voor de usb on the go functie. Zo kan ik hem gebruiken als image tank op reis. De medion blijkt m'n camera (sony dsc-w1) echter niet te herkennen. Ik denk dat sony geen usb on the go ondersteund en het daarom nie wil lukken.

Weet er iemand welke card readers zeker willen samenwerken met de MD 95200 via usb on the go??
Ik heb gelezen dat je PictBridge op je camera moet hebben, dat kun je ook aanzetten(dat kan ik tenminste wel, ik kan dat kiezen al ik hem op de tv aansluit) ik heb een Minolta Dimage z10.

ff nog wat vraagjes:
Als iemand me dit kan vertellen:
Hoe snel schrijft ie?
Wat is de output? in mW? Of anders: hoe hard gaat ie met welke oortelefoon?
is ie plug & play? ik las erges van niet(ik wil em als usbstick gebruiken)
Hoe ist met de garantie?
Nog meer feitjes en weetjes? zoals dat ie geen random heeft...is erg jammer, maar geen ramp.
Speelt ie zuiver af, hoog en laag goed bereik, laag is niet zo belangrijk, daar zorgt mijn sub wel voor.
Kan ik afspelen terwijl de batterij oplaadt?

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 09:13
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 10:53:
PS: Natuurlijk is de Ipod steviger en strakker. De vraag is of je daar 120euro extra voor over hebt?
Ik als student alvast niet. :)
Ik als student wel, het gaat in allebei de gevallen om toch erg veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garantie is 36 maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garantie is 36 maand
wel shuffle, geen resume als ge hem terug aanzet
wel een functie dat ge in een liedje een stukje kunt selecteren en dat in loop zetten (cool effectje, hoge kitsch-waarde, dat wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan de Belgische bezitters.

Is het de moeite ja of nee, zijn de beschreven min punten in de reviews overkomelijk ?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomson
Nas T schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:41:
[...]
Hoe snel schrijft ie?
Wat is de output? in mW? Of anders: hoe hard gaat ie met welke oortelefoon?
is ie plug & play? ik las erges van niet(ik wil em als usbstick gebruiken)
Hoe ist met de garantie?
Nog meer feitjes en weetjes? zoals dat ie geen random heeft...is erg jammer, maar geen ramp.
Speelt ie zuiver af, hoog en laag goed bereik, laag is niet zo belangrijk, daar zorgt mijn sub wel voor.
Kan ik afspelen terwijl de batterij oplaadt?
Schrijfsnelheid: Nog niet getest
Ouput: Gaat hard, weet niet precies hoeveel maar ik kan met de standaard oortjes niet op het hardste luisteren ==> doet teveel pijn :)
Plug&Play: Ja ik heb hem er gewoon ingestopt en hij herkende hem als usb hdd
Garantie: 3 jaar
Random functie heeft hij echt wel. En kwa zuiverafspelen ik vind dat hij toch mooi geluid produceerd.

Kortom ik vind hem toch wel de moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het idee dat de batterij niet lang meegaaat

en heir bedoel ik dan minder dan 4u afspeeltijd mee

ook als je files vanop pc schrijft dan verbruikt ie batterij, tenzij je ook adapter insteekt, maar dit wordt dan wel nogal omslachtig!

de hdd maakt ook best wel wat lawaai en als je geen liedjes afspeelt, dan hoor ik soms de hdd precies in mijn oortjes ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...en toen ik aan het luisteren was, kwam het draadje van de koptelefoon efkes tegen het scherm van den tv. Het was precies of er kwam ellentrik doort :-)

opmerking: er is wel een resume op. Ik weet wel nog niet goed hoe het in elkaar zit, maar soms als ik hem aanzet, speelt hij verder van waar hij was toen ik hem uitzette; andere keren weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomson
Resume? Heeft hij bij mij nog nooit gedaan.

Maar de batterij is idd het enige wat mijn een beetje tegenvalt :/

Edit: Ik kan tegen 15.14mb/sec kopieeren naar mijn MP3 speler.

[ Voor 23% gewijzigd door Thomson op 09-12-2004 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder de vier uur? Dan denk ik dat je de batterij toch niet goed opgeladen had. :)
Hier speelt hij nu een kleine twee uur non-stop (zonder licht of dataverkeer dus) en de batterij staat nog op een tachtigtal procent.

Dus die acht uur batterij klopt echt wel, je moet 'm gewoon laten spelen. :)

Overigens vraag ik iemand die iets van firmware en programmeren enzo kent om een kijkje te nemen in de SYSTEM-folder (of toch de folder die niet MyMusic of tmp heet), kan het zijn dat daar de firmwaredata opgeslagen zit? Zou het zo makkelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomson
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:37:
Onder de vier uur? Dan denk ik dat je de batterij toch niet goed opgeladen had. :)
Hier speelt hij nu een kleine twee uur non-stop (zonder licht of dataverkeer dus) en de batterij staat nog op een tachtigtal procent.

Dus die acht uur batterij klopt echt wel, je moet 'm gewoon laten spelen. :)

Overigens vraag ik iemand die iets van firmware en programmeren enzo kent om een kijkje te nemen in de SYSTEM-folder (of toch de folder die niet MyMusic of tmp heet), kan het zijn dat daar de firmwaredata opgeslagen zit? Zou het zo makkelijk zijn?
Mijn batterij ligt nu op te laden dus morgen effe checke hoelang hij meegaat.

Of de firmware in het system mapje zitten heb ik me ook al afgevraagd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah trouwens, op de verpakking staat dat de batterij 900mAH heeft, maar mijn batterij zelf zegt 1000.
De jouwe, Thomson?

Trouwens:
Als iemand eens zou kunnen kijken of dit het firmwarebestand is? Een *.mi4?

Ik ben er al achter dat in DATA de index die gemaakt wordt zit, dit is dus de index niet!

http://users.pandora.be/ranzigen/JUKEBOX.rar

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomson
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:46:
Ah trouwens, op de verpakking staat dat de batterij 900mAH heeft, maar mijn batterij zelf zegt 1000.
De jouwe, Thomson?
Op mijn batterij staat dat ook idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:46:

Trouwens:
Als iemand eens zou kunnen kijken of dit het firmwarebestand is? Een *.mi4?

Ik ben er al achter dat in DATA de index die gemaakt wordt zit, dit is dus de index niet!

http://users.pandora.be/ranzigen/JUKEBOX.rar
Het zou kunnen dat de firmware is, niet? Bij mijn Archos HDD speler, kan je ook zo makkelijk bij het firmware bestand.. Dus misschien is dat bij deze speler ook het geval?

Nog een ander vraagje: wat voor batterijen gaan erin? Ik las in de review dat je deze batterijen nog wel kan vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:31:
[...]

Het zou kunnen dat de firmware is, niet? Bij mijn Archos HDD speler, kan je ook zo makkelijk bij het firmware bestand.. Dus misschien is dat bij deze speler ook het geval?

Nog een ander vraagje: wat voor batterijen gaan erin? Ik las in de review dat je deze batterijen nog wel kan vervangen?
Wel, dat zou ik willen weten.
Ik ben wat aan 't rondvragen, misschien vind ik wel iemand die deze firmware wil aanpassen zodat bepaalde fouten zouden verholpen kunnen worden.

Maar daarvoor moet dit eerst geopend worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[sorry maar zat verkeert.
ik heb donderdag een mp3speler gekocht een medion md 95134 en heb er vrijdag een beetje mee gespeeld , alléé liedjes binnenhalen en weer verwijderen en dat moest met het progamma
dat erbij zat MUSICMATCH dat ging goed maar ze stonden altijd in dezelfde dir ,dus met de pc met de verkenner een nieuwe map aangemaakt en daar een neuwe naam aangegeven met daarin de nodige liedjes .,totdaar ging alles goed!!!
ik sluit hem af en tot mijn verbazing kan ik hem nu niet meer opstarten , hij vraagt steeds om (search menu key) en als ik dan op enter druk zegt hij(key locked)
is er iemand onder jullie die mij kan helpen.
groetjes en bedankt op voorhand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

resume werkt zo:
terwijl het liedje aan het spelen is, zet ge de speler uit door tijdje op menu-knopje te duwen. de speler schakelt uit. Als ge hem dan terug aanzet, speelt hij gewoon verder van het punt waarop ge hem afzette (hij staat nog wel in pauze, dus nog efkes op play duwen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[resume werkt zo:
terwijl het liedje aan het spelen is, zet ge de speler uit door tijdje op menu-knopje te duwen. de speler schakelt uit. Als ge hem dan terug aanzet, speelt hij gewoon verder van het punt waarop ge hem afzette (hij staat nog wel in pauze, dus nog efkes op play duwen.

dat is het hem juist ik kan hem niet meer doe spelen daar ik in de menu niet meer geraak.
eenmaal als je in de mainmenu bent is het probleem opgelost.
groetjes

(aan de moderators sorry voor het ongemak maar ik ben niet gewoon om op dit soort forums iets te vragen en ben eigenlijk iets te oud voor diet soort spullen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laika2: die opmerking over de resume was eigenlijk niet op u bedoeld

kdenk dat ge het schakelaartje op de linkerzijkant moet afzetten, dat ge dan het spel kunt bedienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kdenk dat ge het schakelaartje op de linkerzijkant moet afzetten, dat ge dan het spel kunt bedienen[/quote]
nee dat gaat ook dat schakelaartje is om de toetsen te vergrendelen, maar bedankt dat ge reageert.ik denk dat de fout in de map system moet zitten daar ik al begrepen heb dat de firmware daar zit .
moest ik van een van jullie eens een kopie ven de map system van iemand die er een heeft ik zou zeer dankbaar zijn , daar ik denk dat er iets mis is met mijn map.
mijn emailadres is gilbert.caytan@versateladsl.be

dank bij voorbaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het 'lange' inladen van 2500 nummers wil ik ze afspelen, tot mijn grote verbazing lukt dit niet direct maar moet ik eerst op refresh tracks drukken. Een goed uur later en veel minder batterij zijn de nummer dan eindelijk ingeladen. Isser echt geen andere manier om de nummers te laden dan 'refresh tracks'??? :(

* Hoe maak je op PC een playlist aan die .plp heeft?

* Is firmware in NL te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ge zegt dat hij vraag om op de menu knop te drukken?
menuknop =/= enterknop
de menuknop zit er links naast

van de system dingen zou ik afblijven, in de system dir zit overigens ook het bestand met de locatie van al uw mp3's, dus als ge mijn system-map zou krijgen, zou ge nog met een geheel verkeerde file zitten. Dat zou dus weinig zoden aan de dijk brengen... Misschien beter vragen aan iemand die een 'verse' system-map heeft.

nog iets: bij het aanzetten duwt ge toch lang genoeg op de menuknop eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan allen
ik zal er maandag maar eens mee terug gaan.
er moet meer aan de hand zijn !! mischien defect?
ik laat nog wel iets horen

groetjes laika2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomson
Ik heb vandaag effe de batterij test gedaan. Om 10 uur opgezet en gewoon laten spelen. Nu om 19.05 is em nog altijd aant afspelen. Dus de 8 uur haalt hij vlot als je er niet aankomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er mij iemand vertellen hoe je verschillende muziekmappen moet maken op de medion
anders deze aldi ipod is super
e-mail:wullox@skynet.be
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomson, wanneer is ie uitgevallen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 20:26
misschien staat er in de cd die bij je jukebox staat : system recovery
ik denk dat je zo je firmware update

Out of the box? What box? There is no box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan me iemand even uitleggen hoe ik een liedje kan selecteren en afspelen?
moet ik dit liedje selecteren binnen file management, of bij browse songs?
het kan toch niet dat ik alle liedjes moet doorworstelen om het gewenste liedje te spelen?

de bijgeleverde handleiding vind ik zeer beknopt en niet echt bruikbaar.

en nu ik toch bezig ben :-) : hoe kan ik mappen maken op de jukebox en daar liedjes naar uploaden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mappen maken: ge sluit uw speler aan op uw pc. In uw explorer of bestandsbeheerder verschijnt de medion als extern medium. Ge kunt gewoon alsof ge op uw harde shcijf een map maakt, in de directory music\ een mapje bijmaken.
Dat heeft wel weinig zin aangezien ge bij het zoeken naar een mp3 om hem af te spelen geen gebruik kunt maken van deze mapstructuur?

Zoeken naar een mp3 van op de speler gaat inderdaad via browse files en niet via file management. Het is inderdaad omslachtig om zo het gezochte item te vinden; Dit is inderdaad een slecht punt: crappy navigatie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramvandensteen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-03 11:01
Ik heb dus ook ervaring met Medion en ben niet zo voor dat merk te vinden maar ik heb mij toch maar één gehaald hier in België en ik moet zeggn zo kwalitatief slecht is ie nou ook weer niet en tja het design ik vindt hem niet lelijk maar ja smaak valt niet te betwisten. Maar qua geluid vindt ik hem eignlijk wel heel goed meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik browse enkel via artists en albums...
Je kan je hoofdmenu in Settings trouwens volledig naar wens tweaken. ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, toen jullie de batterij voor de eerste keer lieten opladen, hoelang heb je die dan laten opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3u10 minuten ofzo (dat staat denk ik in de handleiding, braafjes opgevolgd)

vandaag hem eens gans laten leegspelen: hij haalde 8u50. Die van thomson heeft al de kaap van de 9u gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me ook een speler aangeschaft. Werkt eigenlijk prima, behalve de batterij.
8 uur afspelen van muziek is geen probleem, maar als ie afligt, dan mindert de batterij ook! En als je 'm aanschakelt aan de pc om liedjes te verijderen of erbij te plaatsen, dan gaat de batterij enorm snel achteruit. Nochtans kan ie opladen via USB....?
Je neemt 'm 's morgens mee in je tas, en als j'm 's avonds wil gebruiken, dan is de batterij al voor de helft plat, odner dat je iets beluisterde. Kan toch niet!!!!
Mijn model is wel MD95134.
En 't terug opladen gaat wel heel snel: 50 % in een half uur...
Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomson
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 00:09:
Heb me ook een speler aangeschaft. Werkt eigenlijk prima, behalve de batterij.
8 uur afspelen van muziek is geen probleem, maar als ie afligt, dan mindert de batterij ook! En als je 'm aanschakelt aan de pc om liedjes te verijderen of erbij te plaatsen, dan gaat de batterij enorm snel achteruit. Nochtans kan ie opladen via USB....?
Je neemt 'm 's morgens mee in je tas, en als j'm 's avonds wil gebruiken, dan is de batterij al voor de helft plat, odner dat je iets beluisterde. Kan toch niet!!!!
Mijn model is wel MD95134.
En 't terug opladen gaat wel heel snel: 50 % in een half uur...
Groeten
Nou van dat batterij afgaan vanzelf heb ik geen last. Vandaag 's nachts opgeladen. 's morgens een uurtje geluisterd, 's middags weer een uurtje geluisterd en toen ik terug thuis kwam was batterij nog vol. Als speler in USB disk mode zit gaat de batterij wel snel achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer mijn batterij leeg is en ik die oplaat is het na een uurtje gedaan denk ik, hoe weet je eigenlijk wanner de batterij opgeladen is?

mail me wullox@skynet.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zijn al die negativisten niet beschaamd. Het is inderdaad een feit dat het zoeken naar nummers niet altijd even praktisch is, maar voor de rest niets dan lof. Klankkwaliteit 10 op 10. Wie hier niet mee akkoord gaat moet dringend naar de oorarts of weet niet wat bas en treble betekenen. En hou a.u.b. eens op met te zeiken over het design. Wat telt is de degelijkheid en de klankkwaliteit. Voor mij is dit toestel top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou graag originele ipod oortjes hebben , kan er mij iemand er aan helpen

bij voorbaat dank

wullox@skynet.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zou zich is even moeten buigen over de firmware.. Dan zouden de laatste bugs uit het apparaat kunnen worden gehaald en is het volgens mij een top apparaat! :*)

Maar ja, wie is zo gek om zich te gaan verdiepen in een één of ander medion apparaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 12:39
Allright, heb het ding zelf niet, maar ik zie er wel potentieel in.

De chip gebruikt is die van PortalPlayer (tnx aan diegene die het firmware bestand online gooide, kan ik er wat in prutsen =p) en het model waarschijnlijk deze.

Er _moet_ zeker firmware voor te vinden zijn, that's for sure.

edit= Philips gebruikt dezelfde chips voor zijn draagbare mediaapparatuur. Vind wel niets over modding. >_<

[ Voor 18% gewijzigd door Nanaki op 13-12-2004 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 21:24:
ik zou graag originele ipod oortjes hebben , kan er mij iemand er aan helpen

bij voorbaat dank

wullox@skynet.be
http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=2&id=229 Lijkt erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello,

Sorry voor mijn slecht Neederlands,

Ik heb er een in Belgie gekocht, maar als ik het aan mijn pc conecteerd herkent xp die aparaat niet.
Ik kan in de xp "system" folder zien dat iets is op de usb geconecteerd is maar ik denk dat ik heb de drivers noodig.
Kan iemand me zeegen what it kan doen of waar kan ik een plug in vinden voor Musicmatch?

Heeft iemand anders dit probleem ook? :?

Mvg

Jim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buedts
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-02-2009
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:16:
Ik heb er een in Belgie gekocht, maar als ik het aan mijn pc conecteerd herkent xp die aparaat niet.
Ik kan in de xp "system" folder zien dat iets is op de usb geconecteerd is maar ik denk dat ik heb de drivers noodig.
Je moet eens proberen op een andere USB poort te connecteren. Het lukte bij mij eerst ook niet en heb dan het apparaat aangesloten via een PCI USB 2.0 kaartje en toen werkte het direct. Normaal kan je via Windows Explorer bestanden op je MD95200 zetten zonder enige drivers.

Mvg, Jonathan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nanaki schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:25:
Allright, heb het ding zelf niet, maar ik zie er wel potentieel in.

De chip gebruikt is die van PortalPlayer (tnx aan diegene die het firmware bestand online gooide, kan ik er wat in prutsen =p) en het model waarschijnlijk deze.

Er _moet_ zeker firmware voor te vinden zijn, that's for sure.

edit= Philips gebruikt dezelfde chips voor zijn draagbare mediaapparatuur. Vind wel niets over modding. >_<
Jij bedankt om een kijkje te nemen. ;)
Kan je me vertellen welk programma je gebruikte om het bestand te openen? WINHEX en Notepad geven hier niks weer, behalve dan wat bizarre tekentjes...

En ik ben zelf ook wel nieuwsgierig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buedts schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:05:
[...]

Je moet eens proberen op een andere USB poort te connecteren. Het lukte bij mij eerst ook niet en heb dan het apparaat aangesloten via een PCI USB 2.0 kaartje en toen werkte het direct. Normaal kan je via Windows Explorer bestanden op je MD95200 zetten zonder enige drivers.

Mvg, Jonathan.
Bedankt Jonathan

Ik heb het op mijn andere pc geprobeert, nu lukt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 12:39
Actually Notepad; maar de auteur was leesbaar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een tijdje zoeken (refresh tracks!!!) heb ik eindelijk mijn medionplayer aan de praat gekregen en hij draait goed.
Musicmatch programma gebruik ik niet, ik smijt al mijn folders gewoon in de MUSIC folder en duw op refresh tracks om ze toe te voegen en dat werkt goed genoeg. Refresh tracks duurt wel een tijdje maar dat neem ik er maar bij. Battery: 8uur enkel spelen is ok maar hij verslindt energy als hij aan mijn PC aangesloten is of als je iets anders doet dan muziek beluisteren. Card-reader is mooie optie en USB 2go ook. Prijs 199€ is hij meer dan waard.

ipod oortjes zijn crap, in alle reviews die ik gelezen heb stond dat als een van de minpunten en de seinheisser's zijn voldoende goed voor mij.

Nog enkele vraagjes:
wat is het nu van "file management" want ik denk dat je er niet veel in kan doen
iemand een idee hoe je eigen playlist aanmaakt en of die gebruikt kunnen worden?
het zuigt om CD's in alphabetische volgorde te horen ipv de normale volgorde, als iemand daar een oplossing voor heeft... (en iets anders dan over al een nummering voor te voegen, ik heb geen zin om 2000 nummers te doorlopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel, je moet dus om een track toe te voegen aan je favorieten de entertoets twee seconden ingedrukt houden wanneer je de tracklist doorloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaah,
Ik ben nog eens op de medionsite gaat kijken, en daar staat nu ook de handleiding voor deze speler in PDF-formaat.
Verder zijn ze ook gestart met hun Duitse MP3-winkel, om dit te vieren geven ze honderd van deze spelers gratis weg. Ze hebben ook een Medion-centrum geprogrammeerd om al je mp3-downloads enzo te indexeren, een beetje zoals I-tunes.

Het lijkt me dus dat ze van plan zijn deze speler te ondersteunen en er nog wel firmware-updates zullen komen, zeker omdat dit in de handleiding ook impliciet vermeld staat.

Verwijderd

Ondertussen heb ik hem ook in mijn bezit.

Werkt behoorlijk maar 1 grote vraag !

Is er al iemand van jullie ingeslaagd om er meer dan 4000 songs op te krijgen , telkens ik refresh tracks doet stop hij op 4000 :-(

Gert

Verwijderd

aan bert : op welk site kunde dat allemaal vinden????

Verwijderd

http://www.medionmusic.com/

dat is die bewuste site.
Heeft iemand die Medion Music Manager al geprobeerd? Bij gebrek aan tijd momenteel ben ik er nog niet toe gekomen. Is het misschien mogelijk met dat stukje software playlists te maken die de mp3speler ondersteunt?
Verder nog belangrijke opmerkingen omtrent de sofware (spyware, statistieken doorsturen, uw thuisdatabase loggen, ...)?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 00:17:

Is er al iemand van jullie ingeslaagd om er meer dan 4000 songs op te krijgen , telkens ik refresh tracks doet stop hij op 4000 :-(

Gert
Er is bij mij dus ook een bepaald album dat hij niet correct refresht, was een corrupte download. Heb het eruit gehaald en alles ging weer perfect.

Nu moet jij natuurlijk wel nog weten welk nummer/album het bij jou is natuurlijk...

@Wullockx: www.medion.com en www.medionmusic.com

Verwijderd

Ik heb nu globaal dit topic doorgelezen... Heerlijk! Ben nu nog blijer met mijn Ipod. Bedankt jongens!

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 20:55
Leuk voor jou, maar ik vind je post niet echt bijdragen... Diegenen die een medion gekocht hebben zijn er ook tevreden over zo te zien :)

Verwijderd

oe krijgde da programma int nerderlands of engels

Verwijderd

ik ben er in elk geval heel tevreden mee, ondanks enkele kleine mankementen (die volgens mij via updates opgelost zullen worden) heb ik een mp3 jukebox die

a) goedkoper is
b) USB2go/cardreader heeft, heel handig om al mijn foto's op te bewaren op vakantie
c) goedkoper is
d) werkt de Ipod plug&Play? de Nomads hebben voo zover ik weet software nodig om ze te kunnen beluisteren. Dat refreshen vraagt wel enkele minuten maar maakt het wel mogelijk om je nummers van op elke PC op je jukebox te plaatsen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 00:17:

Gert
Op de cd staat in de map driver een bestandje "MGSP". Als je dit installeert is "refresh tracks" niet meer nodig! Scheelt heel wat in tijd. Ik heb in het begin ook problemen gehad met vastlopen tijdens het refreshen, weliswaar niet bij de 4000ste track.Dit is dus niet meer nodig en een bijkomend voordeel is dat je nu ook gewoon tracks kan uploaden met windows media player 10.

Al bij al ben ik redelijk tevreden tot nu, enkel navigeren kon beter. Als je de titel van elk nummer laat voorafgaan door een cijfer krijg je ze wel in volgorde te zien; maar daar is natuurlijk wel een beetje werk aan ( alhoewel goed te doen met wmp10 ).
Ook de batterij is volgens mij niet super maar ik ben tot nu wel vooral bezig geweest met uploaden en opnieuw verwijderen. Heb al gemerkt dat hij dan stroom vreet; hopelijk gaat het beter als ik enkel nog nummers ga moeten afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• successor
manne, ik heb een paar opmlossingskes, ze zijn mss debiel, ma ze lossen een deel van de ongemakjes op.
stap 1 : onze aldi-ipod heeft een spanning van 5 volt nodig, via de voeding onderaan, dus doe dit :
om een externe (zelfgemaakte) batterij aan te sluiten volg je dit :
1. je gaat naar de elektro-specialzaak waar ze er iets van kennen en je koopt daar het volgende : 1 plugje overeenkomstig met de voedingsplug van je machientje en een batterijhouder voor 4 batterijen, voor de nog cratieveren onder ons maak je de batterijhouder zelf of sloop je hem uit een of ander goedkoop prulletje (opgelet!!! gebruik geen duracell of andere alkanine batterijen, anders laat je een spanning van 6 volt los op je machientje, en dit kan fataal zijn, ik weet echter niet of dit waar is aangezien ik de spanningstolerantie op de voeding niet ken ) en soldeer het geheel aan elkaar met twee draadjes, zorg wel dat je het juiste draadje aan de juiste kant aansluit, binnen is plus !! . en sluit het ding aan op je machientje, het zal denken dat je de voedingsadapter hebt angesloten en het zal beginnen op te laden
hetzelfde geldt voor het aansluiten op een USB kabel van de voeding, jaja een usb kabel, hier komt ook 5 volt uit, maar gebruik niet de kabel di bij je aldi - ipod kwam, dan kan je geen gegevens uitwisselen, je hebt dus twee kabels nodig; een voor de data over te brengen en een voor stroom, diegene gaan we dus maken
1. koop hetzelfde plugje
2. knip een USB kabel af (het ken me weinig schelen waar je die haalt en het maakt niet echt uit )
3. strip de USB kabel zorgvuldig zodat geen van de draadjes elkaar raken,want als er kortsluiting ontstaat kan het zijn dat je USB-controller of hub het begeeft
4. sluit de kabel aan op een vrije USB poort
5. meet alle vier de spanningen van de vier draadjes tussen twee draadjes hoort 5 volt te zitten (bij mij was dit tussen de zwarte en de rode, mss is dit standaard, ik weet het niet, ik ga geen twee kabels naar de filistijnen helpen )
6. soldeer de kabel aan het plugje, plus is binnen
7. steek de kabel in je mp3 speler
8. kijk hoe de mp3 speler oplaad

[ Voor 6% gewijzigd door successor op 17-12-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• successor
FaceDown schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:42:
Gaaf! Ik vind 'm zelfs mooier dan zo'n rare witte Ipod. Daarnaast lach ik me kapot om al die mensen hier die zich in allerlei bochten lopen wringen om maar aan te tonen dat hun veel te duur gekochte Ipod toch wel zeker beter zal zijn dan zo'n Aldi-dingetje. Ik vind de Medion ieg erg mooi (op de foto's dus, en niet op die rare folderafbeeldingen) en de image-tank-functie is natuurlijk helemaal geweldig.
euhh dit dingetje kan niet alleen als image tank dienen, als je een beetje geluk hebt en je mp3 speler wordt ondersteund han je mp3tjes uitwisselen, wel wat primitief, maar ja het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

successor schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 18:41:
[...]

euhh dit dingetje kan niet alleen als image tank dienen, als je een beetje geluk hebt en je mp3 speler wordt ondersteund han je mp3tjes uitwisselen, wel wat primitief, maar ja het werkt!
Jup, dat werkt inderdaad, heb ik reeds geprobeerd!
"Hé, jij hebt dat nummer?"
"Ja."
"Cool, mag 'k het even doorsluizen?"

:)

Verwijderd

FaceDown schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:42:
Gaaf! Ik vind 'm zelfs mooier dan zo'n rare witte Ipod
Dan neem je een rare zwarte iPod. :)

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/ipod/u2/images/indexfrontbackse10262004.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 13:02 ]

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 13:02:
[...]

Dan neem je een rare zwarte iPod. :)

[afbeelding]
Zonde van die krassen achterop B)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 19:45
wanneer komt ie nou in nederlandddddddd :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackson5 had dit zelfde probleem, maar ik kan geen sluitende oplossing vinden dus....

Wie kan mij helpen, met een canon-ixus kan ik prima fotoos oversturen naar de md95200, maar met mijn sony dsc-w1 lukt het niet. De normale usb modus wordt niet herkend. Ik kan de camera in PTP modus zetten dan herkent de MD95200 hem wel, maar ik kan dan met veel moeite 1 foto overzetten naar een directory, als ik de volgende foto wil doen, dan kan ik alleen de vorige overschrijven, of naar een nieuwe directory copieren. Als ik een hele directory wil copieren, gaat de MD wel copieren maar doet vervolgens niets en moet ik hem resetten.
Heeft iemand ervaring met dit probleem, of een goede tip ?

Groet Wim

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je via het menu naar File Management gaat en daar met enter naar een bepaalde map browst, kan je door het wat langer ingedrukt houden van de Enter toets een menuutje openen met Move, Copy, en Delete
Ik heb er nog niet echt mee geëxperimenteerd, maar misschien kan dit voor sommigen een hulp zijn.
Greetz, Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel voorzichtig zijn met dat kopieren en zeker met verplaatsen;
Als er al iets staat in de doelmap, dan wordt er niets verplaatst of gekopieerd.
Bij verplaatsen komen de bestanden dus dan niet in de doelmap terecht, maar ze zijn wel verdwenen in de oorspronkelijke map. Dus enkel verplaatsen naar lege mappen.

Toch jammer dat je alles zelf moet ontdekken en dat er weer geen deftige uitleg bijsteekt.

Greetz,
Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjah, een Medion iPod... :Y) ik ben principieel tegen medion :9 en een iPod is ook niet alles, iAudio daar in tegen wel _/-\o_ maar als ik moest kiezen, ging ik sowieso voor de iPod, die heeft veel meer gadget's (iTalk, is een verbazend goeie mic of de inMotion speakers, doen het ook heel goed) dus laat die medion troep lekker bij de aldi liggen, en ga voor kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met het browsen is op te lossen maar vraagt wel een beetje werk.

1) Je moet de mp3 tags van je mp3's aanpassen.
Die vind je via de eigenschappen van je bestand op het tabblad Samenvatting of via je software mp3 speler zoals winamp.
Je geeft de albums een titel met het volgende formaat: "Groep - Titel"
Voorbeeld : "Pink Floyd - Dark Side of the Moon"
Dit dus bij elke mp3 van dat album, maar je kunt ze allen samen selecteren.
De nummers moet je apart aanpassen met een titel in het formaat van "Nr - Titel"
Voorbeeld: "05 - Money"

2) Op je mp3 medion jukebox vind je een map Music met daarin de map DRM
(hiervoor moet je de onzichtbare bestanden kunnen zien, die kan je aanpassen in de opties van het Extra menu in je verkenner)
In die DRM map maak je nu een mappenstructuur naar wens. Bijvoorbeeld per groep of per genre. Het doet er voor de speler niet toe want die zoekt toch via de mp3 tags.
Ook de naam van je bestand heeft geen belang.
Ik maak een map per groep en daarin een map per CD. Daarin stop ik dan de mp3's

3) nu nog even de tracks refreshen op je speler en je zult zien als je nu per album zoekt dat die mooi per groep gerangschikt staan en dat in dat album ook de nummers in volgorde staan.

Zoals ik al zei, het vraagt wat werk maar het resultaat loont de moeite.

Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gladiatormax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-07 09:10
:? Als ik foto's via de cardreader kopieer naar de jukebox ,blijken enkele foto's achteraf corrupt te zijn en kan ik ze niet meer uitlezen .
Als ik de foto's kopieer via de usb kabel (camera naar jukebox) zijn ze allemaal wel goed .
Heeft er iemand dit probleem ook of is mijn cardreader gewoon defect????
Weet er ook iemand wat mgsp tussen de driver map op de cd doet ,ik heb dit geinstaleerd maar ik weet nu niet verder wat dit doet en hoe ik het moet gebruiken ,het gaat hier over de jukebox service provider ????
Ik had ergens gelezen dat als men dit instaleerd men de track refresh overbodig is , maar hoe werkt dit dan ???

[ Voor 37% gewijzigd door Gladiatormax op 05-01-2005 09:45 ]

Gladiatormax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:27
Ik heb 'm nu net gekocht, en kan het zijn dat er géén search op zit? Zwaar bagger, als je 20 GB muziek hebt en ze niet kan zoeken maar telkens na beneden moet scrollen.

Verder zie ik ook niet waar ik de sensitivity van de touchpad instel, dat nu toch redelijk 'zwak' is. Al met al een leuk apparaat, maar echt niet gebruikvriendelijk (oa. met het alfabetisch afspelen), misschien doe ik 'm wel terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRsTeNBoY
  • Laatst online: 21-01-2024
Als iemand een andere firmware vind of de source PLZ mail me :) worstenboy (at) hotmail <punt> com :)

En asl ik me niet vergis kan je bij de ipod ook ni searchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
WoRsTeNBoY schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:10:
Als iemand een andere firmware vind of de source PLZ mail me :) worstenboy (at) hotmail <punt> com :)

En asl ik me niet vergis kan je bij de ipod ook ni searchen
Maar die heeft wel een handig scroll wieletje waarbij je razendsnel door de lijst met muziek gaat.
En bij de iPod kun je wel op Artiest/Genre/Album zoeken toch? :? (weet niet of dit op de Medion ook kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gladiatormax
cocico schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 18:49:

Verder zie ik ook niet waar ik de sensitivity van de touchpad instel, dat nu toch redelijk 'zwak' is. Al met al een leuk apparaat, maar echt niet gebruikvriendelijk (oa. met het alfabetisch afspelen), misschien doe ik 'm wel terug...
Ik heb hem teruggedaan en inderdaad de touchpad is veel sneller nu !!!! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Gladiatormax op 06-01-2005 10:24 ]

Gladiatormax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Gladiatormax schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 10:23:
[...]

Ik heb hem teruggedaan en inderdaad de touchpad is veel sneller nu !!!! ;)
Heb je nu 'n echte iPod of zo ;) Hoe reageren ze als je terug komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Ik breng 'm straks terug.

Ik vind 't een goeie player, maar als er geen zicht is op een firmware update die maakt dat het scrollen sneller gaat en dat er onthouden wordt waar je zit in een menu, zie ik me geen twee jaar werken met dit apparaat. Plus dat als ik nu een Zen Micro koop, dan krijg ik er een tweede batterij bij. Ik moet dan helaas imagatank & 20 GB missen, maar goed, gebruiksgemak boven alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gladiatormax
cocico schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 10:31:
[...]

Heb je nu 'n echte iPod of zo ;) Hoe reageren ze als je terug komt?
Neen een echte heb ik niet veel te duur :'( , maar ik kreeg direct mijn geld terug ! (ze hadden er geen meer in de winkel) Dus ik ben dan naar een andere winkel geweest waar ze er nog hadden en geen probleem direct zonder vragen te stellen een ander toestel :)

Gladiatormax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Gladiatormax schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 10:42:
[...]

Neen een echte heb ik niet veel te duur :'( , maar ik kreeg direct mijn geld terug ! (ze hadden er geen meer in de winkel) Dus ik ben dan naar een andere winkel geweest waar ze er nog hadden en geen probleem direct zonder vragen te stellen een ander toestel :)
Heb de mijne ook truggebracht. Ze checken niet eens de inhoud van de doos! Kreeg gewoon mijn geld cash terug! Goeie service, nu zal ik misschien sneller iets kopen uit de Aldi!

Maar eerlijk: ik ben veel blijer met m'n Creative Zen Micro: voor 70 EUR meer heb je heel wat meer kwaliteit imo, wel heel jammer dat ik nu géén 20 GB heb en de imagetank moet ontberen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 19:45
cocico schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 11:30:
[...]

Heb de mijne ook truggebracht. Ze checken niet eens de inhoud van de doos! Kreeg gewoon mijn geld cash terug! Goeie service, nu zal ik misschien sneller iets kopen uit de Aldi!

Maar eerlijk: ik ben veel blijer met m'n Creative Zen Micro: voor 70 EUR meer heb je heel wat meer kwaliteit imo, wel heel jammer dat ik nu géén 20 GB heb en de imagetank moet ontberen :|
ik kon het wachten niet meer houden tot dat ding in nederland kwam. Heb nu een echte iPod gekocht (20gb) en als ik al die problemen hoor met het sorteren, en mappen aanmaken om dan pas op artiest te kunnen bladeren.... nou ik ben blij met die iPod.

het enige wat ik heb moeten doen met mijn mp3 verzameling voor mijn iPod is id3 tags aanpassen zodat ik niet dubbele artiesten end. heb.

Ik weet niet hoe die medion werkt, maar als ik de verhalen hoor (heb erg lang gewacht) vind ik het een 3 tegenover een 9 van de iPod 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxn
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:42

Dyxn

🔧

Der is een update uit voor de medion mp3-speler,
Waaronder de nederlandse taal is toegevoegd.

http://www1.medion.de/dow...e=juke2xxfwup.exe&lang=de

Passie voor technologie en een nieuwsgierige geest die nooit stopt met vragen stellen! 💡🔧

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Wat is er verder nog aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gladiatormax
Nieuwe firmware is wel veel beter nu , aangepast zijn:
1 toutchpad gevoeliger gemaakt
2 we kunnen nu sorteren met de speler zelf
3 en de nederlandse taal
;) Voor mij is dit wel de moeite, de instalatie verloopt ook goed.

Gladiatormax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe moet je deze firmware installeren op de jukebox,??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gladiatormax
Als je de file hebt uitgepakt ->waarschijnlijk in c:\medion ga dan in die map en start recovery-cd .
Zorg wel dat uw jukebox is aangesloten !!!!!!! 8)7

Gladiatormax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Gladiatormax schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:52:
Nieuwe firmware is wel veel beter nu , aangepast zijn:
1 toutchpad gevoeliger gemaakt
2 we kunnen nu sorteren met de speler zelf
3 en de nederlandse taal
;) Voor mij is dit wel de moeite, de instalatie verloopt ook goed.
Zucht... Dat ze daar nu mee komen. 'n Week geleden de Zen Micro gekocht omdat de toucpad voor geen meter werkte... :) Maar goed, ik ben soewieso veel blijer met de ZM dan ik was van die Medion!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan het zijn dat door de update de medion niet meer zo luid speelt ?????
anders is da update zeker de moeite om te installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gladiatormax
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 10:41:
kan het zijn dat door de update de medion niet meer zo luid speelt ?????
anders is da update zeker de moeite om te installeren :)
Wel ik heb dat niet ondervonden .
Hij is zelfs sneller precies echt de moeite nu.

Gladiatormax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk echt wel dat het volume niet meer zo luid gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de instelling van de Equilizer veranderd is.
Ik herinner mij de vroegere niet, maar ik geloof niet dat die af stond.
Nu staan er een aantal voorinstellingen in die je kunt kiezen voor die Equilizer maar die zijn niet veel soeps. Hoe stel je die best in? Het zal wel van persoon tot persoon afhangen, maar misschien toch iemand die wat raad kan geven?

Greetz
Spock4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is er inderdaad gesleuteld aan de geluidssterkte, jammer, maar software mankement, wat ALTIJD oplosbaar is!!
Top spelertje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok er is update wat wil zeggen dat er aan gewerkt wordt
maar ik hoop dat ze voor de volgende update mss wel eens luisteren naar de kopers zelf
ik denk dat bijna iedereen er over eens is dat de programmatie van de jukebox niet optimaal is en dat is denk ik makkelijk op te lossen
een beetje aanpassen zodat je hetvolgende systeem hebt:
browse-> by artist -> all songs / by album
ongeveer hetzelfde als bij de i-pod
ook hun medion music manager zouden ze wel eens in het engels mogen uitgeven of moest die uitgegeven zijn een beter link plaatsen ;) want ik vind hem toch niet meteen
dus een beetje aandacht naar de koper toe zou niet misstaan

maar het grote nieuws aan deze update vind ik toch nog steeds dat ik nu weet dat er wel degelijk gewerkt wordt aan de software van mijn jukebox waardoor ik mij bevestigd voel in de keuze om een medion player te kopen
dank u medion ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je deze update ook terug verwijderen ???en hoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:38:
kan je deze update ook terug verwijderen ???en hoe
Zou toch moeten lukken met behulp van de recovery-cd die erbij zat.
Ik merk dat hij minder luid gaat, maar voor mijn hoofdtelefoons is het nog steeds zat luid, ik vind het zelfs beter nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da is gelukt hoop dat de volgende update de geluidssterkte niet veranderd
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste