een petitie van tientallen, misschien maximaal enkele honderden mensen? Ik zie weinig kans, maar het hierbij laten is natuurlijk niks. We moeten Blizzard laten weten dat Vivendi Nederland nederlandse WoWfans tekort schiet. Vivendi hiermee zelf confronteren is ook geen verkeerd idee, misschien via een petitie toch ofzo.VinnieWeiss schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:16:
Ik snap alleen niet dat er nog geen petitie is opgezet tegen Vivendi Nederland. ()
Verder zou het handig zijn dat er een nieuwsartikel komt op vele Nederlandse internetsites, want het is toch gewoon belachelijk dat de Benelux op deze manier genegeerd wordt. Leuk zo'n bedrijf dat ook denkt aan zijn fanbase. Ik moet zeggen ik ga steeds meer twijfelen of ik wel straks wil WoWen in de EU servers.
Bel de BelBus van Kassa, gaat dat busje ff langs Vivendi
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
Houd ons op de hoogte heVerwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:20:
Voor de mensen die het interesseert: een australisch adres met een nederlandse mastercard lijkt te werken
net een paar vrienden ermee geholpen bij wie dat gelukt is, waaronder stok geloof ik
nu m'n US versie nog
Verwijderd
Niet buiten de UK? WoW bedoel je? Wat hebben ze percies gezegd?Purechaos schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:11:
Ik heb Play.com even gemailed of ze meedoen aan dé actie. Jammer dat http://www.game.uk.com/ niet buiten de UK bezorgd... Play.com mag dan misschien wel iets langzamer zijn in het bezorgen, zolang ik een preorder kit krijg vind ik alles goed.
edit:
Cthulhu, volgens mij is een winkel sowieso verplicht om een product tegen het aangegeven bedrag te leveren, tenzij het om een duidelijke fout gaat, wat hier dus niet het geval is.
Verwijderd
"Nederlandse Mastercard"Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:20:
Voor de mensen die het interesseert: een australisch adres met een nederlandse mastercard lijkt te werken
net een paar vrienden ermee geholpen bij wie dat gelukt is, waaronder stok geloof ik
nu m'n US versie nog
Is dat toevallig een ING Card van de Postbank? Als dat werkt zou dat voor mijn fantastisch zijn. ^^
Petitiononline iemand?PROximity schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:21:
[...]
een petitie van tientallen, misschien maximaal enkele honderden mensen? Ik zie weinig kans, maar het hierbij laten is natuurlijk niks. We moeten Blizzard laten weten dat Vivendi Nederland nederlandse WoWfans tekort schiet. Vivendi hiermee zelf confronteren is ook geen verkeerd idee, misschien via een petitie toch ofzo.
Iemand die een mooi stukje kan schrijven mag daar van mij wel een petitie opzetten, beter iets dan niets. Wat Vivendi nu weer even flikt gaat weer eens nergens over.
offtopic:
En dan was er ook nog zoiets als Valve, HL2, en Vivendi
En dan was er ook nog zoiets als Valve, HL2, en Vivendi
Je kan via www.epassporte.com een virtuele visa kaart aanmaken, en zo betalen. Je kan dus gewoon de US versie bestellen: http://vnboards.ign.com/W...Board/b19789/79265638/?14
was dat een mastercard met deze: 541330 begin cijfers?Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:20:
na de opening van euro servers vervalt de restrictie.Et was toch zo dat je met USA cd niet op Europese servers kon?
Had ik tenminste gelezen
[ Voor 19% gewijzigd door boneyard op 23-11-2004 20:38 ]
Het werkt inderdaad ja. Ik en nog enkele anderen zijn je dankbaar.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:20:
nu m'n US versie nog
Zitten nu lekker maximaal te groupen en door de newb quests te rushen.
Heerlijk.
Een andere shop waarnaar iemand anders hier een mailtje had gestuurd doet 100% zeker mee aan de preorder aktie, maar deze shop bezorgt niet buiten de UK. Je zult dus iemand in de UK moeten hebben die de hele handel voor je kan bestellen en opsturen vrees ik.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:29:
[...]
Niet buiten de UK? WoW bedoel je? Wat hebben ze percies gezegd?
Ik heb zojuist naar een andere webshop in de UK gemailed, deze bezorgen normaliter wel buiten de UK, er staat echter hier nog niets over de preorder actie (klopt ook, die andere winkel had eigenlijk ook nog niets mogen bekendmaken, maar ze willen vast klanten trekken). Zodra ik een reactie terugkrijg zal ik het jullie natuurlijk vertellen
Verwijderd
het was een Mastercard van nde ING GELOOF IK
De mijne is idd van de Postbank, met 5413 ja, maar weet niet of die werkt
Btw, als iemand een 10 days free guest pass over heeft, ik heb je waarschijnlijk net geholpen met je spel online aan t krijgen dus ik waardeer hem zeker
De mijne is idd van de Postbank, met 5413 ja, maar weet niet of die werkt
Btw, als iemand een 10 days free guest pass over heeft, ik heb je waarschijnlijk net geholpen met je spel online aan t krijgen dus ik waardeer hem zeker
Verwijderd
Ik wil je guest passstok schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:38:
[...]
Het werkt inderdaad ja. Ik en nog enkele anderen zijn je dankbaar.
Heerlijk.
Serieus
Heb ik t verdiend of niet?
op welke server spelen jullie?stok schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:38:
[...]
Het werkt inderdaad ja. Ik en nog enkele anderen zijn je dankbaar.
Heerlijk.
zou handig zijn als alle nederlanders in US WoW in dezelfde server zitten

Klinkt misschien smerig lullig, maar moet je ff met Aph regelen. Ik wil mijn key wellicht aan een vriend doen. Je hebt trouwens alleen wat aan de key (voor langer dan 10 dagen) als je de box ook koopt. Anders loopt et af, en wordt alles gedelete (dat is mij verteld).Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:42:
[...]
Ik wil je guest pass
Serieus
Heb ik t verdiend of niet?
Voor jou misschien handig. Voor mij niet per séTjukkie schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:50:
[...]
op welke server spelen jullie?
zou handig zijn als alle nederlanders in US WoW in dezelfde server zitten
Verwijderd
is dat wel zo slim dan ?RedruM schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:46:
Als je echt graag wil spelen kan je hier kijken:
http://gamer1.securesites...ath=41_116&products_id=31
Je kan dan een WoW CD key kopen die je gewoon toegemaild krijgt.. en je kan ook GameCard codes krijgen neem ik aan.. Dan hoef je iig niet te w8en op een boxed versie.
die website ziet er lelijk en verrot uit dus et is waarschijnlijk maar 1 ventje die em gemaakt heeft dus geen bedrijf ofzo..
en hij weet je serial, wat zoizo al gevaarlijk is, en mischien naait ie je later wel door een account te maken zodat je serial eraan gaat

? Alsof het een geheim is.stok schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:53:
[...]
Klinkt misschien smerig lullig, maar moet je ff met Aph regelen. Ik wil mijn key wellicht aan een vriend doen. Je hebt trouwens alleen wat aan de key (voor langer dan 10 dagen) als je de box ook koopt. Anders loopt et af, en wordt alles gedelete (dat is mij verteld).
[...]
Voor jou misschien handig. Voor mij niet per séMijn serverlocatie hou ik dus voor me.
Maar hoe is de retail? Is het niet super druk omdat gister en vandaag IEDEREEN begonnen is met een nieuwe character? En hoe is je ping?
Verwijderd
Dynabyte prijs klopt (59.95), maar dit is al met de klantenkaart korting. Normale prijs is 69,99 en diegene die een klantenkaart hebben bij DB die betalen dus 59.95!Cthulhu schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:18:
[...]
Ik heb nog niks betaald, heb wel een order bevestiging waar 59.95 op staat, maar die prijs kunnen ze dus gewoon omhoog gooien![]()
Staat trouwens nog steeds 59,95 op de site
DYNABYTE prijs (€ incl. BTW) 59,95
Verwijderd
Volgens mij niet hoor. Die prijs van 59,95 staat er ook als je niet inlogt met je klantenkaart gegevens. Bovendien als je 10% korting krijgt blijft er 63 euro over die je moet betalen en geen 59,95.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:57:
[...]
Dynabyte prijs klopt (59.95), maar dit is al met de klantenkaart korting. Normale prijs is 69,99 en diegene die een klantenkaart hebben bij DB die betalen dus 59.95!
Ik heb geen zin in "hey GoTter!!!11, groupen?" etc. Ik hou et bij mijn guild. Mocht ik toevallig een NL'er tegenkomen, leuk, maar ga niet ergens zitten omdat daar andere NL'ers zitten.PROximity schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:57:
[...]
? Alsof het een geheim is.
Maar hoe is de retail? Is het niet super druk omdat gister en vandaag IEDEREEN begonnen is met een nieuwe character? En hoe is je ping?
Ping is goed, tussen de 150 en 300. Newb zones zijn druk. Daarom proberen we daardoor te rushen. Mensen die beta gespeeld hebben rushen daar sowieso doorheen, dus al teveel last heb ik er iig niet van (de drukke zones)
Lees et topic zou ik zeggenRonvO schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:09:
Waar hebben jullie die US keys vandaan?
Bevriende amerikaan voor een 9-tal euro's dozen gekocht, check paar pagina's terug voor leuke foto
Verwijderd
Mijn bestelling is net binnen 10 dagen hopelijk binnenstok schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:53:
[...]
Klinkt misschien smerig lullig, maar moet je ff met Aph regelen. Ik wil mijn key wellicht aan een vriend doen. Je hebt trouwens alleen wat aan de key (voor langer dan 10 dagen) als je de box ook koopt. Anders loopt et af, en wordt alles gedelete (dat is mij verteld).
[...]
Voor jou misschien handig. Voor mij niet per séMijn serverlocatie hou ik dus voor me.
Pls, ik heb jullie in principe kunnen laten spelen nu
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 21:16 ]
Verwijderd
Schijnt niet helemaal vlekkeloos te verlopen daar in Amerika. Op de forums allemaal posts over lootlag etc.
http://forums.worldofwarcraft.com/board.aspx?fn=wow-general
Verwijderd
goedzo 
ik hoop dat et zo hard gaat laggen dat 80% niet kan spelen, en als ze erachter komen
hoe et komt dat er dan een paar europeanen die servers zitten te hacken
ik hoop dat et zo hard gaat laggen dat 80% niet kan spelen, en als ze erachter komen
hoe et komt dat er dan een paar europeanen die servers zitten te hacken
Jij hebt makkelijk pratenstok schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:24:
Ah kijk, de Nederlandse volkssport #1: afgunst, komt weer ff om de hoek kijken.
ben nog steeds aant wachten op een waterdichte methode om WoW te kunnen bestellen & spelen...
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Verwijderd
Ja voor mij wel, zeker omdat ik er niet 100% zeker van kan zijn dat ik een plekje in de final beta kan bemachtigen...Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:33:
Is het nou zo moeilijk op de eu te wachte ??
Verwijderd
Ik ben juist hardstikke blij dat ten minste sommige Nederlanders WoW US aan de praat hebben. Dat geeft mij ook hoop.
Ik wacht nog even op niews van de UK site waar ik de US versie wil kopen.
Zij zijn namenlijk op het moment uitverkocht.
Ik wacht nog even op niews van de UK site waar ik de US versie wil kopen.
Zij zijn namenlijk op het moment uitverkocht.

dat had ik je ook wel meteen kunnen vertellen. dAt was in de open beta ook al aan de orde en het was soms heel erg en soms niet. Blizzard is zich er van bewust dat die 'bug' bestaat. Ik hoop wel dat ze die snel gaan fixen want die was af en toe ZWAAR irritantVerwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:18:
Schijnt niet helemaal vlekkeloos te verlopen daar in Amerika. Op de forums allemaal posts over lootlag etc.
Verwijderd
Ik had het niet echt verwacht. Aangezien de open beta een grote stress test was en Blizzard dit nu dus op orde had moeten hebben. En het was ook zwaar irritant in de open beta die lootlag etc. Toen begrijpelijk, bij retail niet.Webgnome schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:39:
[...]
dat had ik je ook wel meteen kunnen vertellen. dAt was in de open beta ook al aan de orde en het was soms heel erg en soms niet. Blizzard is zich er van bewust dat die 'bug' bestaat. Ik hoop wel dat ze die snel gaan fixen want die was af en toe ZWAAR irritant
Verwijderd
Is er maar 1 , europese versieRealCato schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:32:
[...]
ben nog steeds aant wachten op een waterdichte methode om WoW te kunnen bestellen & spelen...
Ik heb het forum evne wat verder gelezen en ik kwam op een post waarin ongeveer het volgende stondVerwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:45:
[...]
Ik had het niet echt verwacht. Aangezien de open beta een grote stress test was en Blizzard dit nu dus op orde had moeten hebben. En het was ook zwaar irritant in de open beta die lootlag etc. Toen begrijpelijk, bij retail niet.
"De lootlag is een server-side iseu. Dit wordt veroorzaakt al zeer veel mensen tegelijkertijd op een zelfde plek/gebied zich bevinden. De reden waarom bij het starten van de retail er nog lag wordt ervaard (? fout nederlands ) komt omdat iedereen ongeveer nog in de starterspunten zitten van zijn / haar ras. De servers hebben het dus erg moelijk om de diverse punten in dit deel van de wereld te serveren. Als mensen gelijdelijk naar andere werelddelen vertrekken zal de lag dus ook minder worden. Hopelijk"
Heb ze erover gemeeld (een vriend danVerwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:07:
[...]
Volgens mij niet hoor. Die prijs van 59,95 staat er ook als je niet inlogt met je klantenkaart gegevens. Bovendien als je 10% korting krijgt blijft er 63 euro over die je moet betalen en geen 59,95.
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 23-11-2004 22:37 ]
Hoop je, straks zegt Vivendi Nederland nog dat het spel niet uitgebracht wordt in de BeNeLux.
Nee ik denk best dat er wel een oplossing gevonden wordt, waar een wil is, is een weg.
Sorry hoor, maar sommigen slaan een beetje door in hun pessimisme...VinnieWeiss schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:42:
[...]
Hoop je, straks zegt Vivendi Nederland nog dat het spel niet uitgebracht wordt in de BeNeLux.
Nee ik denk best dat er wel een oplossing gevonden wordt, waar een wil is, is een weg.
Omdat ze het niet eens geworden zijn over de 'beta bij pre-order regeling' gaan we ineens doem scneario's bedenken dat het hele spel niet uitkomt in de benelux??
ROFL
eh, krijg je nou per definitie geen korting op die WoW CE bij dynabyte? Ik ben het trouwens eens met degene die over een petitie begon.. Petitie is toch nog een mogelijkheid om onze ontevredenheid te uiten over Vivendi.Bosmonster schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:35:
[...]
Heb ze erover gemeeld (een vriend dan) en het is wel zo. De prijs die op de site staat krijg je geen 10% korting meer over.
[ Voor 19% gewijzigd door RedruM op 23-11-2004 22:46 ]
De korting is voor het pre-orderen al meegerekend. Hebben ze gedaan denk ik omdat ze niet zeker zijn van de prijs nog. Of omdat ze simpelweg willen stunten, want 39 euro als 44,95 de adviesprijs is is niet slecht. of 59,95 voor de CE met een adviesprijs van 69,95RedruM schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:45:
[...]
eh, krijg je nou per definitie geen korting op die WoW CE bij dynabyte?
Is in ieder geval zelfs beter dan 10%, dus mij hoor je niet klagen.
Ze kunnen met een goeie prijs voor zo'n spel heel wat aandacht trekken met hun winkel.. zie maar hoeveel keer hun naam al genoemd is in dit topic
[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 23-11-2004 22:48 ]
Verwijderd
ohja, want Vivendi is slim genoeg geld mis te lopen aan niks, niet waar?!VinnieWeiss schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:42:
[...]
kom op hee, er zitten hier zat spelers, het niet uitbrengen van zo'n groot spel zouden ze echt geld op mislopen..
Oh op die fietsBosmonster schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:46:
[...]
De korting is voor het pre-orderen al meegerekend. Hebben ze gedaan denk ik omdat ze niet zeker zijn van de prijs nog. Of omdat ze simpelweg willen stunten, want 39 euro als 44,95 de adviesprijs is is niet slecht. of 59,95 voor de CE met een adviesprijs van 69,95
Is in ieder geval zelfs beter dan 10%, dus mij hoor je niet klagen.
Ze kunnen met een goeie prijs voor zo'n spel heel wat aandacht trekken met hun winkel.. zie maar hoeveel keer hun naam al genoemd is in dit topic
[ Voor 8% gewijzigd door RedruM op 23-11-2004 22:53 ]
Aangezien de CE maar een beperkte oplage heeft is pre-orderen wel aan te radenRedruM schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:50:
[...]
Oh op die fiets.. ok dat is dan leuk, nog meer korting. Maarja dan heb ik dus voor niets een klantenkaart aangevraagd.. maarja hij is toch gratis geloof ik
Anyway.. hoelang duurt het voor je die kaart in huis hebt ongeveer? Trouwens...aangezien die site een winkel heeft kan je toch gewoon op de dag vd release je CE daar opkomen halen neem ik aan?
Inderdaad, maar is die preorder nog te annuleren als er in de nabije toekomst nog interessante preorder alternatieven komen? Jij hebt sowiezo al een preorder by dynabyte toch? Ik bedoelde meer preorderen en dan op de dag van release hem ophalen (als dat sneller is).Bosmonster schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:57:
[...]
Aangezien de CE maar een beperkte oplage heeft is pre-orderen wel aan te raden
Verwijderd
Als je pech hebt (zoals ik), krijg je de klantenkaart nooit! Maar gewoon je postcode en huisnummer gegevens opgeven en hun systeem geeft netjes aan dat jij wel een geregistreerde kaart hebt. Of je vraagt ff een kopie bij 1 van je aankopen (software natuurlijk
) en daar staan ook je gegevns op en die laat je zien. Ben zelf al een bekende(beruchte
) klant bij DB Deventer en ik wordt al door hun herkent, hoef bijna nooit meer gegevens te geven want dat weten ze al uit hun hoofd.
@ Redrum, die pre-order betekent alleen dat die vestiging een kopie voor jou achter houd als ze in de voorraad zijn. Als jij besluit om daarna af te zien van de koop,zetten hun hem gewoon weer bij de rest van de software. Is geen probleem!
@ Redrum, die pre-order betekent alleen dat die vestiging een kopie voor jou achter houd als ze in de voorraad zijn. Als jij besluit om daarna af te zien van de koop,zetten hun hem gewoon weer bij de rest van de software. Is geen probleem!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 23:03 ]
Verwijderd
Nouja, even goed een zeer mooie prijs, heb hem al gereserveerd en zal hem als het zo ver is ophalen in RoermondBosmonster schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:35:
[...]
Heb ze erover gemeeld (een vriend dan) en het is wel zo. De prijs die op de site staat krijg je geen 10% korting meer over.
Bosmonster schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:44:
[...]
Sorry hoor, maar sommigen slaan een beetje door in hun pessimisme...
Omdat ze het niet eens geworden zijn over de 'beta bij pre-order regeling' gaan we ineens doem scneario's bedenken dat het hele spel niet uitkomt in de benelux??
ROFL
Sorry de volgende keer zet ik het er wel bij als ik iets cynisch bedoelVerwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:47:
[...]
ohja, want Vivendi is slim genoeg geld mis te lopen aan niks, niet waar?!
kom op hee, er zitten hier zat spelers, het niet uitbrengen van zo'n groot spel zouden ze echt geld op mislopen..
Ik heb toch al een week geleden de US versie besteld, dus mij boeit het niet onwijs.
Ok, ik heb em ook gepreordered..dus ik kan em dan ophalen in Utrecht als ie uit is.. Scheelt toch weer een paar euro's en met bezorgen kan het altijd weer lastige situaties opleveren.
Krijg je die klantenkaart van Dynabyte gewoon thuisgestuurd? (geen zin om al die shit in te vullen om te zien dat ik dat ding eerst moet gaan ophalen).
Valt me trouwens op hoeveel gezeur er is op de Us-forums, over een beetje lag (vind je het gek als je met z'n allen in één keer op dezelfde server dezelfde quests gaat lopen doen!
<jaloers>) en over dat de naming policy niet goed is (geen nummers en maar 12 chars), jemig, kan je eindelijk spelen.....
Frits
Valt me trouwens op hoeveel gezeur er is op de Us-forums, over een beetje lag (vind je het gek als je met z'n allen in één keer op dezelfde server dezelfde quests gaat lopen doen!
Frits
Bekabelde WIFI
Verwijderd
Ik heb een Collector's Edition bij dvdboxoffice.com besteld (belachelijk goedkoop overigens, in canadese dollars voor 50-iets euro omgerekend oid) and als het een beetje meezit krijg ik als favor terug van iemand een goeie key strax 
Ja het was een flinke favor
Die 12 chars is wel stom; nou heb ik daar geen problemen mee als ik 'RealCato' aanmaak, maar als ik een wat meer roleplay-achtige naam wil ( bijv. Mura RuneHammer, of Tichondriusfritsjof schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:15:
Krijg je die klantenkaart van Dynabyte gewoon thuisgestuurd? (geen zin om al die shit in te vullen om te zien dat ik dat ding eerst moet gaan ophalen).
Valt me trouwens op hoeveel gezeur er is op de Us-forums, over een beetje lag (vind je het gek als je met z'n allen in één keer op dezelfde server dezelfde quests gaat lopen doen!<jaloers>) en over dat de naming policy niet goed is (geen nummers en maar 12 chars), jemig, kan je eindelijk spelen.....
![]()
Frits
maar goed, eigenlijk is het geen grote issue.... lag wel vind ik, dat moet gewoon opgelost zijn als je mensen zoveel p.m. laat betalen voor je service (want voor de standaard content in het spel betaal je nog eens apart).
[ Voor 14% gewijzigd door RealCato op 23-11-2004 23:26 ]
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Zullen we allemaal nou eens stoppen met nutteloos ouwehoeren over pre-order en beta, en ons eens gaan richten op de game zelf? Ben wel in voor een stevige Class-discussion 
Dit is geen directe reactie op welke post dan ook, maar gewoon een reactie op de algemene inhoud van dit topic
Dit is geen directe reactie op welke post dan ook, maar gewoon een reactie op de algemene inhoud van dit topic
[ Voor 27% gewijzigd door Wouter185 op 23-11-2004 23:32 ]
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
In euro's is de CE daar €58, komt wel redelijk overeen met prijzen hier, maar de gewone versie staat er voor omgerekend €21 in, da's wel heel goedkoop....maar ja, ken niemand in Canada ;-(Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:21:
Ik heb een Collector's Edition bij dvdboxoffice.com besteld (belachelijk goedkoop overigens, in canadese dollars voor 50-iets euro omgerekend oid) and als het een beetje meezit krijg ik als favor terug van iemand een goeie key strax
Tja over classes gesproken.. zit zelf nog te twijvelen tussen shaman, mage of rogue.. Natuurlijk Horde want Allience zijn verwende mietjes.. duidelijk natuurlijk.. kijk alleen naar Warcraft III + frozen throne.. Shaman allrounder en de rest is toegesplitst op combat of ranged(magic)..
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Ik vond zelf de Troll Mage _bijzonder_ lekker spelen. Vanaf het begin (lvl1) al spells waarmee je daadwerkelijk kunt killen EN ermee weg kan komen. En de uiteindelijke spells zijn massive qua dmg. Voor de rest heb ik er Tailoring en Enchanting bijgedaan, en moet zeggen, ging best lekker.Skeiron schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:35:
Tja over classes gesproken.. zit zelf nog te twijvelen tussen shaman, mage of rogue.. Natuurlijk Horde want Allience zijn verwende mietjes.. duidelijk natuurlijk.. kijk alleen naar Warcraft III + frozen throne.. Shaman allrounder en de rest is toegesplitst op combat of ranged(magic)..
Zeker een aanradertje!
Ik ga denk ik voor Paladin, lekker de alliance klasse.
Gewoon een all-round fighter imo, heal spells, offensive spells, goede armor, goede wapens.
Warrior is gewoon nog wat hardere vechter, maar kan zichzelf niet healen.
Gewoon een all-round fighter imo, heal spells, offensive spells, goede armor, goede wapens.
Warrior is gewoon nog wat hardere vechter, maar kan zichzelf niet healen.
Je hebt gelijk...die discussie was er ook redelijk voordat de Open Beta afliep...wie niet kan spelen, praat liever over een manier om het spel te bemachtigen...Climaximizer schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:31:
Zullen we allemaal nou eens stoppen met nutteloos ouwehoeren over pre-order en beta, en ons eens gaan richten op de game zelf? Ben wel in voor een stevige Class-discussion
Maar om je vraag te beantwoorden, mijn keuze(s) staan al vast eigenlijk; ik wil het liefste Horde spelen (Horde is tot nu toe op servers een minderheid van 45% geweest, en ben meestal voor de underdog + het is gewoon hartstikke leuk). Binnen Horde vind ik Tauren het leukste (que uiterlijk, en die 2 sec. stun is ook leuk). Verder zal ik ws voor Shaman gaan, een all-round class die overal goed in is, veel mogelijke strategien kent en erg goed fungeert in welke groep dan ook (als lvl 14 Shaman heb ik in de OB al eens getanked voor een groep van 2 lvl20 mages, maar als ik samen speelde met een warrior dan kwamen mijn buff & spell qualiteiten beter van pas; heerlijk!).
Goed, classtalk dan maar 
Ik zit met een dillemma...
Ik wil eigelijk horde spelen voor de sfeer en leuke quests, maar al me vrienden gaan alliance spelen
Wou eigelijk een Warrior nemen. Troll of Undead.
Undead heeft will of the forsaken en cannibalism (racial), lopen cool en zien er lache uit.
Troll heeft Berserking en Regeneration (racial), en praten tof.
Maar.. Als ik dus toch Alliance speel... Kan ik beter een paladin nemen, want die ownd warrior 10 keer.
Healing, resurrect, blessings, seals, aura's...
Dus ik ben er gewoon nog niet uit.
Ik zit met een dillemma...
Ik wil eigelijk horde spelen voor de sfeer en leuke quests, maar al me vrienden gaan alliance spelen
Wou eigelijk een Warrior nemen. Troll of Undead.
Undead heeft will of the forsaken en cannibalism (racial), lopen cool en zien er lache uit.
Troll heeft Berserking en Regeneration (racial), en praten tof.
Maar.. Als ik dus toch Alliance speel... Kan ik beter een paladin nemen, want die ownd warrior 10 keer.
Healing, resurrect, blessings, seals, aura's...
Dus ik ben er gewoon nog niet uit.
Ff over de Shaman, klaarblijkelijk is het een Magic-class, maar is het meer een backup char met (veel) indirecte dmg? Of kan je er ook redelijk mee raggen? Heb namelijk geen Shaman kunnen uitproberen. Wel een warrior en mage, waarvan de waarior stinkt en de mage ownt (/imo)
Sorry dat ik toch nog ff over dat orderen begin. Zal m'n laatste zijn voorlopig.
Maar kan iemand ff een soort van how-to posten ofsow hoe je nu de us ce kan bemachtigen en uiteindelijk ook echt spelen.
Is voor een vriend van me. Zelf ga ik liever voor de euro.
Maar kan iemand ff een soort van how-to posten ofsow hoe je nu de us ce kan bemachtigen en uiteindelijk ook echt spelen.
Graag dan met een linkje ergens heen, en niet een hele beschrijving hiero plaatsen, krijgen we weer half off-topic geblaatnemo55 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:49:
Sorry dat ik toch nog ff over dat orderen begin. Zal m'n laatste zijn voorlopig.
Als ik kan spelendan ga ik waarschijnlijk verder waarmee ik geëindigd ben. De Dwarf Paladin. Ik heb iets met dwergen misschien omdat ze zo klein zijn en ik in het dagelijksleven in een rolstoel zit dat ik alleswat ik zie normaalvind wtb grote enzo of me daarin kan identificeren . Ik weet het niet . 
Ik weet wel dat ik de paladin een erg leuk character vind om mee te spelen.

Ik weet wel dat ik de paladin een erg leuk character vind om mee te spelen.
ik ga denk ik via dvdboxoffice de normale us versie bestellen. Ik heb aan mijn neef in amerika gevraagd of ik zijn adres mocht gebruiken en dat mocht.
In de OB was ik een warlock en dat beviel me bijzonder goed. Ik ga denk ik weer alliance. Later ga ik misschien shaman en daarvoor moet je horde worden. Ik heb nog even de tijd, ik weet namelijk niet hoelang het duurt voordat mijn copy aankomt hier.
In de OB was ik een warlock en dat beviel me bijzonder goed. Ik ga denk ik weer alliance. Later ga ik misschien shaman en daarvoor moet je horde worden. Ik heb nog even de tijd, ik weet namelijk niet hoelang het duurt voordat mijn copy aankomt hier.
Verwijderd
Ik word een human paladin, en ik maak een night elf rogue aan. Heb in open beta warrior gespeeld, maar vond ik te eentonig. Denk ook dat er meer variatie is bij de paladin. Healen, rezzen, tanken etc. Vanalles wat eigenlijk.
Verwijderd
Ik wordt eerst een Dwarf Hunter "Dergo", die ik ook in beta heb gespeeld, dan een Gnome Rogue (nog geen naam voor bedacht), maar hij zal een grote snor krijgen
.
Ik heb ook wel zin in een human mage, en een troll priest (I tried to heal you 'man! but I got this weird furry thing instead! Sorry!).. maar dat zal nog wel even wachten.
Ik heb ook wel zin in een human mage, en een troll priest (I tried to heal you 'man! but I got this weird furry thing instead! Sorry!).. maar dat zal nog wel even wachten.
Hehe ja dat komt door al die Europeanen die op de US servers gaan spelen
had je maar moeten wachten
There is no art to find the minds construction in the face
De shaman heeft een aantal buffs die veel extra direct damage geeft.. daarnaast heeft ie een aantal instant casts met lekkere damage.. Met een extra voordeeltje zijn totems die veel helpen bij closed combat.. Bij lvl 40 kan ie mail dragen..Climaximizer schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:46:
Ff over de Shaman, klaarblijkelijk is het een Magic-class, maar is het meer een backup char met (veel) indirecte dmg? Of kan je er ook redelijk mee raggen? Heb namelijk geen Shaman kunnen uitproberen. Wel een warrior en mage, waarvan de waarior stinkt en de mage ownt (/imo)
Dan het ranged(magic) gedeelte.. Hij kan healen en resurecten... En heeft een aantal ranged spells gezamelijk met zijn instant casts(deze zijn minder ranged 10y).. En natuurlijk de totems die er voor kunnen zorgen dat de tegenstander ranged blijft zoals stoneskin om hem te verlangzamen en een aantal firetotems voor damage..
Mijn tactiek als tank in een instance.. ik begin met mezelf natuurlijk vol te buffen.. daarna doe ik de eerste strike met een lightning bolt(ranged).. Daarna rush ik erop af en gooi mijn stone alvast neer met een fire achtige.. begin met meppen(close) en gooi er tussen door een paar instand casts doorheen.. De rest staat te healen of ranged te damagen.. Werkte prima..
Verwijderd
moet je op wow.com et forum General is lezen, kan je lache
gaat niet echt helemaal zoals geplanned volgens mij
ben nu versie 1.1.0 aan et downloaden dan kan ik gelijk spelen op een freelight server
gaat niet echt helemaal zoals geplanned volgens mij
ben nu versie 1.1.0 aan et downloaden dan kan ik gelijk spelen op een freelight server
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 08:52 ]
Zoals verwacht (en in tegenstelling tot wat veel mensen riepen) is de retail dus inderdaad vele malen drukker dan de OB.
Als ze maar van die fout hebben geleerd als ie in Europa komt..Bosmonster schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:10:
Zoals verwacht (en in tegenstelling tot wat veel mensen riepen) is de retail dus inderdaad vele malen drukker dan de OB.
Verwijderd
Ey mensen ff een vraag tussendoor die niet over pre-order, retails, en US gaat.
Ik heb dus de open beta gespeeld en het liep vrij vlotjes. Behalve op gebieden waar veel bomen stonden, bossen dus
Wanneer ik de draw distance lager zet liep het stukken beter.
Nou ben ik iemand die alles op het hoogste niveau moet spelen, dus ik wou ff weten waar dit aan kan liggen zodat ik er misschien wat aan kan doen...
MBRam? heb 512mb.
Videokaart misschien? heb een geforce ti 4400.
Me processor is 2,44ghz.
Alvast bedankt!
Ik heb dus de open beta gespeeld en het liep vrij vlotjes. Behalve op gebieden waar veel bomen stonden, bossen dus
Nou ben ik iemand die alles op het hoogste niveau moet spelen, dus ik wou ff weten waar dit aan kan liggen zodat ik er misschien wat aan kan doen...
MBRam? heb 512mb.
Me processor is 2,44ghz.
Alvast bedankt!
Maar je hebt het spel nog niet? Ik las dat de laatste OB client gewoon werkt. Kan je dit bestigen? Ik krijg vandaag 4 cdkeys gemailed van cdromshop en dan kan ik ook starten.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:44:
w00t
't werkt. (Dutch) VISA kaart + Oz zipcode and I'm in.
Ik ga ervan uit dat je XP draait. Dan wordt 512MB ram wel magertjes voor dit spel.Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:31:
Ik heb dus de open beta gespeeld en het liep vrij vlotjes. Behalve op gebieden waar veel bomen stonden, bossen dusWanneer ik de draw distance lager zet liep het stukken beter.
MBRam? heb 512mb.
Me processor is 2,44ghz.
Alvast bedankt!
Als ik je nou lief aankijk, mag ik dan zo'n key van je hebben?Kaap schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:31:
[...]
Maar je hebt het spel nog niet? Ik las dat de laatste OB client gewoon werkt. Kan je dit bestigen? Ik krijg vandaag 4 cdkeys gemailed van cdromshop en dan kan ik ook starten.
Kan heel lief kijken
Je kan het natuurlijk altijd proberen trouwens.
Is voor mij en 3 vrienden van me dus helaas. $216 om over te laten komen die spellen.
Status van een pre-order?Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 10:05:
Is het bij Dynabite mogelijk om de status van je bestelling te zien ???
Dat is imho wel een van de voordelen van iets later van start gaan. Veel kinderziektes met billing/login/servers etc hebben wij waarschijnlijk geen last meer van.Skeiron schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:31:
[...]
Als ze maar van die fout hebben geleerd als ie in Europa komt..Zouden we dan misschien toch nog een voordeeltje hebben hier.. Nah ik hou mezelf weer voor de gek..
[ Voor 48% gewijzigd door Bosmonster op 24-11-2004 10:14 ]
Verwijderd
Wat een gekte om dit spel..!
Trouwens als ik een class moest kiezen als ik het ooit nog ging kopen had ik echt wel Tauren of Shaman gekozen (Horde aber naturlich)
Trouwens als ik een class moest kiezen als ik het ooit nog ging kopen had ik echt wel Tauren of Shaman gekozen (Horde aber naturlich)
Of gewoon combineren en een Tauren Shaman te nemen.. ik denk dat ze los niet verkrijgbaar zijnVerwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 10:14:
Tauren is een race, Shaman is een classVerwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 10:14:
Denk dat je Tauren Shaman bedoelt
Verwijderd
Ik heb bij gamersloot cd-key (US versie) besteld en een paar uur later binnen gekregen, werkt prima.
Ze verkopen meer van dit soort dingen, en ik heb tot nu toe alleen nog maar positieve reacties over gamersloot gezien.
Ze hebben geloof ik nog cd-keys in voorraad bij gamersloot, dus als je nu gelijk een US cd-key wilt hebben kun je daar nog terecht.
Ze sturen geen doos op je krijgt per email je key toegstuurd.
Link Gamersloot
Ze verkopen meer van dit soort dingen, en ik heb tot nu toe alleen nog maar positieve reacties over gamersloot gezien.
Ze hebben geloof ik nog cd-keys in voorraad bij gamersloot, dus als je nu gelijk een US cd-key wilt hebben kun je daar nog terecht.
Link Gamersloot
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 11:14 ]
Warcraft III Frozen Throne Expansion cd-key $28.50Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:05:
Ik heb bij gamersloot cd-key (US versie) besteld en een paar uur later binnen gekregen, werkt prima.
Link Gamersloot
Warcraft III The Reign of Chaos cd-key $28.50
Deze heb ik ook nog in de aanbieding(incl originele cd's) voor 50 euro

Verwijderd
Even ter vergelijking: ik draai 'm 1280x1024 met alles op full detail/max met een Geforce Ti 4200, dus je videokaart is zwaar genoeg (was voor mij een 100% meevaller).Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:31:
Ik heb dus de open beta gespeeld en het liep vrij vlotjes. Behalve op gebieden waar veel bomen stonden, bossen dusWanneer ik de draw distance lager zet liep het stukken beter.
MBRam? heb 512mb.
Me processor is 2,44ghz.
Alvast bedankt!
Verder heb ik 1024 Ram, dat scheelt wel denk ik (MMORPG's schijnen memvreters te zijn) en een XP2800+ @ 2300Mhz (da's ongeveer 3200+). Processor zal zoveel invloed niet hebben op graphics, dus ik zou voor 512 Ram extra gaan (en dat is sowieso in het algemeen altijd een goeie upgrade
1. Stormwind (2:17)
2. Ogrimmar (2:16)
3. Darnassus (2:44)
4. The Undercity (2:28)
5. Ironforge (2:14)
6. Thunder Bluff (2:35)
7. Teldrassil (3:56)
8. Burning Steppes (2:27)
9. Dun Morog (7:31)
10. Legends Of Azeroth (2:41)
Dit is de muziek die op de cd staat die je bij je pre-order pakker krijgt, sommige mensen heben dat pakket vandaag gekregen
2. Ogrimmar (2:16)
3. Darnassus (2:44)
4. The Undercity (2:28)
5. Ironforge (2:14)
6. Thunder Bluff (2:35)
7. Teldrassil (3:56)
8. Burning Steppes (2:27)
9. Dun Morog (7:31)
10. Legends Of Azeroth (2:41)
Dit is de muziek die op de cd staat die je bij je pre-order pakker krijgt, sommige mensen heben dat pakket vandaag gekregen
HULDE!!
http://en.wow-europe.com/...ow-general-en&t=17117&p=2
Goed verwoord..

Edit: natuurlijk bedoel ik die van Magallian.. zou ie hier ook lezen?
http://en.wow-europe.com/...ow-general-en&t=17117&p=2
Goed verwoord..
Edit: natuurlijk bedoel ik die van Magallian.. zou ie hier ook lezen?
[ Voor 19% gewijzigd door Skeiron462 op 24-11-2004 11:24 ]
Het heilig verklaarde Blizzard is iig flink op z`n bek gegaan met deze launch dat is zeker. Die wachtrijen zijn te triest voor woorden en ze hebben ondanks alle waarschuwingen van de beta testers (over capaciteits problemen) niet geluisterd en de situatie gruwelijk onderschat.
Het is te hopen dat we in Europa minder last zullen hebben van deze wachtrijen want dit is zo 1,2,3 niet opgelost. Wat is het probleem dan? Nou er zijn duizenden mensen die tegelijk in de newbie zones beginnen. Dit trekt de server dus niet en moeten mensen wachten tot die groep weg is tot er pas nieuwe bijkomen.
Wat blizzard dan niet doorheeft is als die mega groep mensen eindelijk opgerot is uit de starting areas ze WEER in dezelfde lvl zone zitten verder in het spel dus dat probleem wordt zo helemaal niet opgelost.
In al de MMOs die ik heb gespeeld (uo, eq1,eq2,swg en neocron) overtrof alleen swg een slechtere launch want die was geloof ik niet eens speelbaar op dag 1. Petje af iig voor Blizzard
en medelijden met die Amerikaanse zeikerds. Zal ze leren om Europa een paar maanden WoW te ontzeggen
Het is te hopen dat we in Europa minder last zullen hebben van deze wachtrijen want dit is zo 1,2,3 niet opgelost. Wat is het probleem dan? Nou er zijn duizenden mensen die tegelijk in de newbie zones beginnen. Dit trekt de server dus niet en moeten mensen wachten tot die groep weg is tot er pas nieuwe bijkomen.
Wat blizzard dan niet doorheeft is als die mega groep mensen eindelijk opgerot is uit de starting areas ze WEER in dezelfde lvl zone zitten verder in het spel dus dat probleem wordt zo helemaal niet opgelost.
In al de MMOs die ik heb gespeeld (uo, eq1,eq2,swg en neocron) overtrof alleen swg een slechtere launch want die was geloof ik niet eens speelbaar op dag 1. Petje af iig voor Blizzard
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Klinkt ong. hetzelfde als mijn tactiekSkeiron schreef op woensdag 24 november 2004 @ 07:56:
[...]
...
Mijn tactiek als tank in een instance.. ik begin met mezelf natuurlijk vol te buffen.. daarna doe ik de eerste strike met een lightning bolt(ranged).. Daarna rush ik erop af en gooi mijn stone alvast neer met een fire achtige.. begin met meppen(close) en gooi er tussen door een paar instand casts doorheen.. De rest staat te healen of ranged te damagen.. Werkte prima..ook als healer btw maar dat is vrij logisch..
Wil er nog het volgende aan toevoegen. die totems werken hetzelfde als in WC3; je gooit ze op de grond, ze kunnen kapot geslagen worden door vijanden, maar om dat te compenseren staat er ook een goede buff tegenover. Die totems moet je trouwens verdienen middels quests (earth, fire, water, air), en je kunt van elk type tegelijkertijd 1 totem op de grond hebben (dus max 4). Totems gelden trouwens voor je hele party..
Verder heeft de shaman van het begin af aan al een goeie ranged spell (lightning bolt), een goeie buff of je wapen (rockbiter), een goeie totem (stoneskin totem), een goeie healing spell (healing wave) en een goeie instant dmg spell (earth shock, werkt tevens als een interrupt van enemy spells). En aangezien shamans met maces kunnen omgaan komt het melee verder ook wel goed
nog paar tips / wetenswaardigheden:
- je kunt bep. totems gebruiken om enemy langzamer te maken, zo kun je vaak gevechten vermijden of ontsnappen (scheelt weer in doodgaan)
- op lvl 30 krijgt een Shaman self-resurrection!
- meer info over Shamans: http://www.thottbot.com/?c=Shaman
[ Voor 22% gewijzigd door RealCato op 24-11-2004 12:35 ]
Zijn toch maar een paar servers die echt vol zitten en ze gecapped hebben? Ga je toch gewoon naar een andere server? Zijn er een stuk of 40Tr!gger schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:25:
Het heilig verklaarde Blizzard is iig flink op z`n bek gegaan met deze launch dat is zeker. Die wachtrijen zijn te triest voor woorden en ze hebben ondanks alle waarschuwingen van de beta testers (over capaciteits problemen) niet geluisterd en de situatie gruwelijk onderschat.
In al de MMOs die ik heb gespeeld (uo, eq1,eq2,swg en neocron) overtrof alleen swg een slechtere launch want die was geloof ik niet eens speelbaar op dag 1. Petje af iig voor Blizzarden medelijden met die Amerikaanse zeikerds. Zal ze leren om Europa een paar maanden WoW te ontzeggen
Verwijderd
volgens mij zit niet een enkele server, maar het gehele US realm vol.Cthulhu schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:46:
[...]
Zijn toch maar een paar servers die echt vol zitten en ze gecapped hebben? Ga je toch gewoon naar een andere server? Zijn er een stuk of 40
Er zijn zat servers alleen iedereen wil pvp server. Volgens mij zit er geen hond op de pve servers.east coast heeft iets van 4 of 5 servers voor pvp. Dus zeg dat east coast 15000 mensen kan bedienen. Met de populariteit van WoW is dat te weinig.
Ik denk dat ze maar heel snel wat pve servers moeten gaan omtoveren.
Ik denk dat ze maar heel snel wat pve servers moeten gaan omtoveren.
blizzard heeft al meerdere server toegevoegd volgens mij en uit reacties maak ik op dat niet alle servers vol zitten. er zijn wel wat reboots geweest en die wachtrijen leveren veel gezeur op. vooral van amerikanen die alle niet amerikaanse ips willen bannen 
het is een bekend probleem bij mmorpg launches, los het maar eens op. veel meer mensen dan gewoon willen allemaal naar een erg klein gebied (begin stadjes). je kan wel veel meer servers openen maar na een maandje ofzo zijn die dan allemaal verre van vol. zonder zo'n wachtrij zou de lag in de begin gebieden veel te hoog worden en dat wil je ook niet.
het is een bekend probleem bij mmorpg launches, los het maar eens op. veel meer mensen dan gewoon willen allemaal naar een erg klein gebied (begin stadjes). je kan wel veel meer servers openen maar na een maandje ofzo zijn die dan allemaal verre van vol. zonder zo'n wachtrij zou de lag in de begin gebieden veel te hoog worden en dat wil je ook niet.
Weer een nieuwe thread op de blizzerd forums.. ik denk dat het nu wel duidelijk gaat worden dat ze toch een foutje maken..
http://en.wow-europe.com/...-en&t=17148&p=1#post17148
Edit nemo55: Waar haal je uit dat ik zeg dat het duidelijk is geworden?? of quote je iets anders.. Het gaat erom dat er veel gepost wordt in de forums en tja daar kijken de gasten van Blizzerd toch wel in.. en met op dit moment 4,415 is het wel een populair topic..
http://en.wow-europe.com/...-en&t=17148&p=1#post17148
Edit nemo55: Waar haal je uit dat ik zeg dat het duidelijk is geworden?? of quote je iets anders.. Het gaat erom dat er veel gepost wordt in de forums en tja daar kijken de gasten van Blizzerd toch wel in.. en met op dit moment 4,415 is het wel een populair topic..
[ Voor 86% gewijzigd door Skeiron462 op 24-11-2004 13:49 ]
Waar maak je dat uit op dan skeiron?
Ik zie nergens een blauwe tekst dus ze zitten daar net als ons hier een beetje te speculeren.
Ben net weer ff utrecht in geweest.
Vraag: Info over wow?
E-plaza
Wij doen niet aan M.M.O.R.P.G's
Free record shop
Staat hier niks op m'n lijstje
Mediamarkt
Medewerker1: Januari is de release en volgens mij gaat de pre-order alleen via een online iets. Ik zal je ff naar een collega brengen die ook helemaal fan is van wow.
Medewerker2(wowfan): Man, bestel lekker de us. Allemaal gelul dat localized server gedoe. Je kan hem gewoon uit de us halen en lekker met je nl cc registreren. No prob.
Medewerker1: Als hij het zegt dan zal het ook zo zijn. Als er 1 fan is is hij het.
Ik: *wat denk je dat ik ben dan met nog eens een paar duizend andere
*
Weet iemand waar je nog een us ce kan bestellen?
Ik zie nergens een blauwe tekst dus ze zitten daar net als ons hier een beetje te speculeren.
Ben net weer ff utrecht in geweest.
Vraag: Info over wow?
E-plaza
Wij doen niet aan M.M.O.R.P.G's
Free record shop
Staat hier niks op m'n lijstje
Mediamarkt
Medewerker1: Januari is de release en volgens mij gaat de pre-order alleen via een online iets. Ik zal je ff naar een collega brengen die ook helemaal fan is van wow.
Medewerker2(wowfan): Man, bestel lekker de us. Allemaal gelul dat localized server gedoe. Je kan hem gewoon uit de us halen en lekker met je nl cc registreren. No prob.
Medewerker1: Als hij het zegt dan zal het ook zo zijn. Als er 1 fan is is hij het.
Ik: *wat denk je dat ik ben dan met nog eens een paar duizend andere
Weet iemand waar je nog een us ce kan bestellen?
De US CE is uitverkocht, en is zelfs volledig van de sote gamestop.com verdwenen. Een limited edition dus.
Ik zou zeggen bestel de normale versie bij gamestop.com. Het wordt verscheept via UPS, en is er erg snel. Gistermiddag besteld, levering vandaag of morgen.
Ik zou zeggen bestel de normale versie bij gamestop.com. Het wordt verscheept via UPS, en is er erg snel. Gistermiddag besteld, levering vandaag of morgen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Je hoeft ook niet te melden dat je het spel al gekocht hebt. Let hier op!
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Je hoeft ook niet te melden dat je het spel al gekocht hebt. Let hier op!