Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.302 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 23:03
[b]Er is maar een vraag en dat is waarom Benelux uitgesloten wordt uit de beta actie.
Omdat de Benelux branch organisatie niet acoord ging met de pre-order voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:09:
[...]

Er is maar een vraag en dat is waarom Benelux uitgesloten wordt uit de beta actie.

Al het andere haalt slechts de aandacht van dit punt weg (gaan zeuren over wanneer de beta begint enzo wat ze toch niet weten noch interesseert)
Inderdaad, hou het centraal, en probeer niet te worden weggesjoeid door een of andere receptioniste die van nop weet.

Vraag naar de manager Import oid? denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Bosmonster schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:09:
Er is maar een vraag en dat is waarom Benelux uitgesloten wordt uit de beta actie.

Al het andere haalt slechts de aandacht van dit punt weg (gaan zeuren over wanneer de beta begint enzo wat ze toch niet weten noch interesseert)
Good point.. Beta vragen tot het laatst bewaren of niet stellen.. eerst de vragen:

Wordt er een pre-order final beta key actie gehouden in de Benelux?
Waarom niet???????!!!!! (de daarop volgende vraag)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

RonvO schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:13:
[...]

Omdat de Benelux branch organisatie niet acoord ging met de pre-order voorwaarden.
Benelux branche organisatie??? Ook voor het eerst dat ik daar van hoor... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Goed ik heb gebeld.

ER KOMT GEEN PRE-ORDER IN NEDERLAND! Dit is een keuze die gemaakt is door Vivendi Nederland. In de landen waar wel een pre-order actie komt, zijn ze _allemaal_ al uitverkocht, dus voor Nederlanders is het op dit moment niet mogelijk om alvast een plekje te reserveren voor de Final Beta. Het zal echt first-come-first-serve zijn.

Wanneer de final beta van start gaat is nog niet bekend. Over 2 weken (zoals mij verteld is) zal hierover meer nieuws komen.

Verder zullen pre-paid cards (zo worden ze genoemd) gewoon EUR.12,99 kosten, en ze zullen verkrijgbaar zijn in alle winkels waar ook de retailversie verkocht wordt.

Mocht je op de een of andere manier ge-pre-orderd hebben in een europees land, dan "ben je theoretisch gegarandeerd van een plekje in de final beta".

Verder hielden ze zich redelijk 'van de domme', ik werd 3x doorverbonden, waarvan de laatste persoon nog redelijk professioneel overkwam. De eerste 2 :o 's niet :D

MAAAAAAAAATIG!

Dit zijn dus geen geruchten, maar waarheden, hoe pijnlijk het ook moge zijn :S

[ Voor 17% gewijzigd door Wouter185 op 23-11-2004 15:19 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
Dat las ik ergens in één van de vele forums over dit onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Slecht hoor van Vivendi.. Maar goed.

Ik vroeg me nog af:
Stel, ik koop het spel, speel een maandje, heb een character.. En dan speel ik een maand niet, ik betaal niet, ik haal geen kaart, whatever. Kan ik dan de maand DAARNA gewoon verder met m'n character, of wordt deze gewist zodra je een maand niet meedoet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Jumpiefox schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:52:
Kunnen de dudes die in de eu Closed beta zitten ons vertellen hoe het zit met de duitsers en andertalige dudes :+

Wordt er echt veel in non-english gepraat? in main chat enzo of valt dat wel mee.
Ik moet zeggen dat ik er weinig van merk. Het enige wat opvalt zijn de franstalige en duitstalige clannames die je af en toe voorbij ziet rennen (Der Dunkele Garde etc). En heel af en toe eens wat spam in /general maar dan wordt die persoon er al vrij vlot op gewezen (ook door landgenoten) dat Engels de voertaal is in general.

En soms zit je in groups met ze en dan is het engels gewoon wat minder dan dat je gewend bent maar het komt daarentegen weer net zo vaak voor dat je in een group zit met 5 perfect engels sprekende mensen waarvan er dan later ook 2-3 fr/de blijken te zijn.

Wat me wel opvalt is dat de EU Forums zo verschrikklijk laag van niveau zijn. Steeds maar weer dezelfde domme vragen die gesteld worden in gebrekkig engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

R4NCOR schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:19:
Slecht hoor van Vivendi.. Maar goed.

Ik vroeg me nog af:
Stel, ik koop het spel, speel een maandje, heb een character.. En dan speel ik een maand niet, ik betaal niet, ik haal geen kaart, whatever. Kan ik dan de maand DAARNA gewoon verder met m'n character, of wordt deze gewist zodra je een maand niet meedoet? :)
Had ik gevraagd, konden ze me geen antwoord op geven.

Ik heb nog meer vragen gesteld. Ik heb alleen de ontvangen antwoorden gepost, en zoals je kan zien, waren dat er niet veel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net hetzelfde terug van Dynabyte
Wij zullen uw order bij filiaal Utrecht laten vervallen. Het niet
uitbrengen van de beta pre-order is inderdaad een besluit geweest
van Vivendi binnen de benelux.
Toch maar wachten totdat er duidelijkheid is over UK bestellingen, anders preorderen we hem wel weer bij Dynabyte. Tijd zat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
Ik vroeg me nog af:
Staat allemaal op de WoW site.
Char blijft gewoon bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:21:
Kreeg net hetzelfde terug van Dynabyte

[...]

Toch maar wachten totdat er duidelijkheid is over UK bestellingen, anders preorderen we hem wel weer bij Dynabyte. Tijd zat :(
Als jij nog een site/winkel in de UK kent die nog pre-orders over heeft, dan moet je het gelijk doen, en vervolgens de info met ons delen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Climaximizer schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:24:
[...]

Als jij nog een site/winkel in de UK kent die nog pre-orders over heeft, dan moet je het gelijk doen, en vervolgens de info met ons delen :Y)
Ik zit met een aantal UK gasten in een guildkanaal op irc, ze hebben het geprobeerd bij 3 of 4 grote gameshops en niemand die wat van pre-order met een beta kit wist. Ze worden waarschijnlijk dus net zo hard genaaid als wij...

*edit* Komen er nu niet wat Closed Beta spots vrij van Amerikanen die sneaky in de EU CB zaten? Ik zag er toch minimaal eentje posten. Ben benieuwd wat met zijn account gebeurt :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Wat voor lijst gaat blizzard dan bekend maken? Nu blijkt dat je ws nergens meer kan bestellen?
Snap er geen hol meer van :(

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Haha nou ik weet het wel. Ga gewoon ff rondvragen of iemand een bekende heeft in de VS. Wat een crap......

Al die loze beloftes ik geloof geen hol meer van de info die ze geven. Beta in december waar je waarschijnlijk amper meer in gaat komen (net alsof ze plaatsen openhouden voor mensen die de game niet hebben gepre-ordered). Als je 5 minuten na het inschrijven komt ben je de snor. De game zelf begin 2005, zal ook wel wilde gok zijn en uiteindelijk totaal nergens over gaan.

De patch voor closed beta staat nog niet eens op de europese closed servers terwijl de retail al uit is in de VS. Verschuilen ze zich achter de smoes dat de koreaanse servers onderuit gingen tijdens het patchen. Daarbij hebben ze nog steeds geen engelse gm en een site die niet meer is geupdate sinds jezus het licht zag.

gg! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Je kan op Amazon UK nog pre-orderen. Kijk maar es ff.

---

Edit: De verdeelsleutel bij de final beta zal rond de 3:1 liggen. 66,6% van de inschrijvingen zal dus uit de pre-orders komen, en 33,3% uit sign-ups.

[ Voor 50% gewijzigd door Wouter185 op 23-11-2004 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Cthulhu schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:30:
Wat voor lijst gaat blizzard dan bekend maken? Nu blijkt dat je ws nergens meer kan bestellen?
Snap er geen hol meer van :(
Je bent net zo ver als mij nu |:( 8)7 Of zouden we flink gebukt in ons .... genomen worden... Want niet alleen de Benelux krijgt dit soort vage antwoorden op MSN net 1 gesproken uit Italie maar die heeft gehoord gekregen uit de "officiele" grote shops dat de Final Beta niet doorgaat.. En die leuke insider die ik ken die laat al helemaal niks los (meer)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Climaximizer schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:35:
Je kan op Amazon UK nog pre-orderen. Kijk maar es ff.

---

Edit: De verdeelsleutel bij de final beta zal rond de 3:1 liggen. 66,6% van de inschrijvingen zal dus uit de pre-orders komen, en 33,3% uit sign-ups.
Maar dat is niet de pre-order kit waarmee je in de OB kan. Dat is gewoon een pre-order van de retail versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:38:
[...]

Maar dat is niet de pre-order kit waarmee je in de OB kan. Dat is gewoon een pre-order van de retail versie.
Kwam er ook net achter, nadat ik de hele procedure had doorlopen. Flink kut dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik had ook een mailtje gestuurd met de vraag hoe het in nederland zat met pre-orders en dit kreeg ik terug:
Hello,
We are sorry, but we have not yet finalized a list of participating retailers for the pre-release campaign of World of Warcraft.
As soon as we have this information, it will be released on our website: http://en.wow-europe.com/
Regards,
Marie
Senior Billing Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Idd, dat is de normale retail versie, die heb ik ook al via DB besteld(CE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

marshallq schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:40:
Ik had ook een mailtje gestuurd met de vraag hoe het in nederland zat met pre-orders en dit kreeg ik terug:

[...]
Wat wel duidelijk is: Geen pre-order in nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

marshallq schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:40:

[...]
Ben ook bang dat die hele lijst niet meer komt, en ze 1 of ander lul smoesje gaan bedenken, maar ff wachten op vrijdag dus.

En als je die off. Engelse forums bekijkt, beloofd veel goeds voor de toekomst :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
In de landen waar wel een pre-order actie komt, zijn ze _allemaal_ al uitverkocht
Apart dat Vivendi toegeeft dat de hele pre-orderen vana 26 november dus mislukt is? Als 3 dagen voor die datum alle beta keys al uitverkocht zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Bosmonster schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:48:
Apart dat Vivendi toegeeft dat de hele pre-orderen vana 26 november dus mislukt is? Als 3 dagen voor die datum alle beta keys al uitverkocht zijn...
Daarom is natuurlijk de kans dat eigenlijk geen een retailer mag zeggen wat er gebeurd met de kans dat ze hem niet mogen leveren.. Zou kunnen maar maakt niet uit wat er gebeurd.. of we worden nu tussen de billetjes genomen of we worden de 26ste tussen de billetjes genomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Wel idd gaar dat er dan geen pre order zal komen.

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat ik vind?

Ze zouden open beta voor iedereen beschikbaar moeten maken en niet via Pre-Order versies. Dat zou een enorm probleem oplossen.

Vindt het wel knap lullig dan alleen een paar europese landen de pre-order krijgen... hallloooooo? Blizzard? europa bestaat niet uit 1 of 2 landen hoor..

Schrap die beta keys via pre-order en geef iedereen een eerlijke kans!

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

[...]

Ik denk persoonlijk dat het ze allemaal worst zal wezen, zolang ze maar geld zien.

Btw: leeft meneer de Rijk nog? zie em nooit meer @ irc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:59:
Weet je wat ik vind?

Ze zouden open beta voor iedereen beschikbaar moeten maken en niet via Pre-Order versies. Dat zou een enorm probleem oplossen.
De open beta is ook voor iedereen beschikbaar! Alleen is het aantal plaatsen dat na de pre-order overblijft, redelijk klein. Er is maar 1 advies, en dat is: wacht totdat er een newsitem over komt (kleine 2 wkn) en ga vervolgens achter te pc zitten met 2 traytjes redbull, met je vinger bij de F5 knop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

[...]

Wel langer als 3 dagen, in Duitsland kon je al vanaf 5 Nov Pre-orderen, ook in Zweden al in Okt., dat hebben ze stopgezet, en vanaf 15Nov. kon je weer pre-orderen(ontdekte ik vandaag pas, anders had ik daar besteld, maar daar is dus ook alles weg)

[ Voor 4% gewijzigd door Cthulhu op 23-11-2004 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boneyard
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:59:
Weet je wat ik vind?

Vindt het wel knap lullig dan alleen een paar europese landen de pre-order krijgen... hallloooooo? Blizzard? europa bestaat niet uit 1 of 2 landen hoor..

Schrap die beta keys via pre-order en geef iedereen een eerlijke kans!
weet je wat ik vind? dat een open beta geen open beta is als je er niet gewoon aan mee kan doen maar nog iets voor moet kopen, of in ieder geval de intentie moet hebben iets te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 15:09
boneyard schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:03:
[...]

weet je wat ik vind? dat een open beta geen open beta is als je er niet gewoon aan mee kan doen maar nog iets voor moet kopen, of in ieder geval de intentie moet hebben iets te kopen.
er is nog gewoon 33% vrij voor mensen die helemaal NIETS gekocht hebben hoor.

ik vind het normaal dat de 66% die het gepre-orderd heeft ook wel zeker mee mag doen met de beta.. deze mensen gaan het in ieder geval zeker spelen en hebben dus ook het meeste "RECHT" om te spelen.

en natuurlijk moet blizzard wel een cap zetten op het aantal mensen dat met de open beta mee mag doen anders zullen alle servers constant bezet en laggy zijn omdat er te veel mensen op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou laggy zou et zo snel wel niet worden want ik denk
dat de US OB meer had dan dat de EU OB zal krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels speelt de helft van Europe WoW allang op de US servers. Duitsers (met een EU CC en een Australisch adres), Engelsen (werkt gewoon), Noren, Sweden, ze komen er allemaal op.

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 15:09
ik denk dat de us ook wel meer servers heeft als de eu versie.. maar als hij helemaal open is komen er natuurlijk ook us+rest of the world kiddies de eu open beta spelen dus dan heb je echt wel een drukke boel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:09:
Dat ligt overigens niet aan de US OB, maar aan de US OB en aan ons. :)

Roet is een geliefde mede-gotter die in de EU Closed Beta zit. Hij heeft een ping van ~50. :9 De afstand naar de servers van de US OB is voor ons gewoon gigantisch.

Allicht dat dat lag oplevert. Tijdens mijn stresstest en OB periode was mijn laagste ping net boven de 200. Dat speelt toch een stuk minder lekker dan 50 kan ik je vertellen...

Bovendien levert Blizzard een garantie. Een garantie dat het fijn speelt, zonder lag waar zij iets aan kunnen doen. Dat is ook wat waard. :)
Ze kunnen je niet garanderen dat jouw oude videokaart seamless een raidparty van 50+ personen gaat renderen, nee. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:09:
Dat zal niet liggen aan de spelers. De limiet van spots voor de EU OB zal de limiterende factor zijn. Animo is er, zoals bij alle blizzard spellen, genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zo onderhand toch weer zin krijgen in via de US bestellen... Daar had ik vanaf het begin al meer vertrouwen in in vergelijking met het rotzooitje bij de Europese afdeling.

Maar ja, nu nog eerst ff weten van tntkiller of die andere gast die hier ook postte, of hun bestelde US versie werkt :) Ik heb wel een MasterCard v/d Postbank (geen debitcard dus geloof ik), hopelijk komt die er ook gewoon doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:11:
Inmiddels speelt de helft van Europe WoW allang op de US servers. Duitsers (met een EU CC en een Australisch adres), Engelsen (werkt gewoon), Noren, Sweden, ze komen er allemaal op.

lol
Dus alleen een amerikaans adres nodig? Dan ga ik het zeker ook wel proberen :)
Heb gewoon kredietkaartje van de postbank, maar heb ik al wel vaker dingen mee gekocht in de VS dus moet opzich daar werken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen nederlander gehoord over het feit of het bij hem/haar gelukt is. Als 't een beetje meezit krijg ik m'n key via email vandaag nog, ik zal het wel laten weten.

Engelsen kunnen er gewoon op met een US adres, Duitsers lukte het met een Australisch adres en een Euro CC, een aantal Zweden en Noren hetzelfde. Geen garanties dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ergste wat mis kan gaan als je de Amerikaanse versie koopt is denk ik dat je het spel al hebt, maar het pas bij de Europese retail kan spelen, maar aangezien de beta nu misschien toch moeilijk wordt om in te komen, denk ik dat ik voor de US versie ga.
Ik ken iemand in Canada.. dus dat moet wel te regelen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boneyard
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11-2022
ik wacht wel even om te zien wat ervaringen van andere nederlanders zijn. die credit card zal opzich wel werken maar de vraag blijft of ze nou nog enige land controle er via uit kunnen voeren. en wat je ook doet je zult een vals adres op moeten geven, wat misschien problemen kan op gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog iemand met een betrouwbaar iemand in de US/Canada/Australie/NZ die een extra game wil bestellen voor mij en die key wil opsturen?

Uiteraard is er ook het vertrouwen in mij maar hopelijk kan ik dat nog in een persoonlijk gesprek overwinnen :)

Ik ben vanavond tegen 6-en thuis bereikbaar op msn blitzz_steel@hotmail.com

Ik ga gewoon overal informeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:13:
[...]

Dat ligt overigens niet aan de US OB, maar aan de US OB en aan ons. :)

Roet is een geliefde mede-gotter die in de EU Closed Beta zit. Hij heeft een ping van ~50. :9 De afstand naar de servers van de US OB is voor ons gewoon gigantisch.

Allicht dat dat lag oplevert. Tijdens mijn stresstest en OB periode was mijn laagste ping net boven de 200. Dat speelt toch een stuk minder lekker dan 50 kan ik je vertellen...

Bovendien levert Blizzard een garantie. Een garantie dat het fijn speelt, zonder lag waar zij iets aan kunnen doen. Dat is ook wat waard. :)
Ze kunnen je niet garanderen dat jouw oude videokaart seamless een raidparty van 50+ personen gaat renderen, nee. :P
Nou volgens mij maakt het niet echt veel uit of je ping constant 50 of 200 is, aangezien ik geen verschil merkte tussen 150 en 300 (ja ik heb die beide gehad in de US OB).
Waar ik me wel zorgen over maakte was die pingspikes die de server best vaak had, dat was namelijk mateloos irritant.
Ik heb liever een constante ping van 100 dan een ping van 50 met spikes.

Bij raids weet ik het trouwens niet, want als de standaard ping al 300 is, en daar komt nog es dikke lag bovenop, tja, dat kan nog wel es gaar worden :P.

offtopic:
Goed bezig met dat bellen etc Climaximizertje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Niet online
Zelfde hier .. als iemand bereid is wat te regelen voor mij via vrienden/familie zou ik die persoon erg dankbaar zijn. frank_atxs4all.nl voor bijvoorbeeld msn over kosten en dergelijke.
Kunnen misschien samen verder gamen in het wereldje ;)

Trouwens blitz .. cb blitz? :) griff hier (ook van qp enzow) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boneyard schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:22:
ik wacht wel even om te zien wat ervaringen van andere nederlanders zijn. die credit card zal opzich wel werken maar de vraag blijft of ze nou nog enige land controle er via uit kunnen voeren. en wat je ook doet je zult een vals adres op moeten geven, wat misschien problemen kan op gaan leveren.
Ja, maar ik denk dat je wanneer de gamecards komen in de US (a.s. maandag zeggen ze), dit ook niet zo'n probleem meer is. Je kan dan denk ik i.p.v. credit card gewoon altijd met gamecards verlengen, niemand die er dan wat van zou kunnen zeggen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boneyard schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:22:
Klopt, mocht de activatie werken, dan wis ik ook mijn CC details en zet de game op cancel. Dan maar hopen dat m'n gamecard binnenkomt in de 1e maand. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

belachelijk dat wij hier niet kunnen pre-orderen..
en dan durven ze ons ook nog te vertellen dat

"The regionally specific servers will start with the North American launch. Blizzard is therefore strongly advising European players not to buy the North American version of the game, as access to North American servers will be limited to residents of North America, Australia and New Zealand. Alternatively, players are recommended to pre-order the European version of the game to guarantee a box copy on the day of launch—as well as guaranteed access to the European Final Beta Test"

dus jongens, liever niet us servers gaan spelen, maar gewoon pre-orderen!
- kan dat dan ook in de benelux?
euh nou misschien wellicht geven we daar meer info over op de 26e

en er dan veel te laat achter komen dat je in de benelux _NIET_ kunt preorderen

:( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

De eerste CE staan alweer op Ebay, 212dollar, met nog 10 min te gaan 8)7

http://cgi.ebay.com/ws/eB...4596&item=8148966143&rd=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:38
Echt bagger dit :(, wat een sneu kutbedrijf is dat viendi, maarja er is niets aan te doen. Zal wel weer afhangen van een foutje door een suffe werknemer.

Ik hoop in ieder geval dat ik wel de Special edition kan krijgen, die beta dan maar niet, misschien met wat geluk bij het inschrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gri- schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:29:
Zelfde hier .. als iemand bereid is wat te regelen voor mij via vrienden/familie zou ik die persoon erg dankbaar zijn. frank_atxs4all.nl voor bijvoorbeeld msn over kosten en dergelijke.
Kunnen misschien samen verder gamen in het wereldje ;)

Trouwens blitz .. cb blitz? :) griff hier (ook van qp enzow) ;)
hoi ;x Ja ik ben t, zit al op irc? Op quakenet hebben we het kanaal #clanbase.wow al overgenomen, voor de andere geinteresseerden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ok.. nu gaan ze te ver.. lees net dit van een Admin op EU forum:

http://en.wow-europe.com/...-en&t=17080&p=1#post17080

We will announce the closure of the European Closed Beta in time. Participants of the Closed Beta will be able to take part in the Final Beta, too.

Oftewel, de mensen die al weken/maanden mogen spelen komen ook nog eens gegarandeerd in de FB, waardoor er nog minder plek is voor mensen die nog niks hebben kunnen spelen. Wat een smerige naai actie zeg :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb voor de zekerheid maar 2 CE besteld, weet ik zeker dat ik er 1 krijg, mocht ik er 2 krijgen, verpats ik die andere wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

RedruM schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:51:

We will announce the closure of the European Closed Beta in time. Participants of the Closed Beta will be able to take part in the Final Beta, too.

Oftewel, de mensen die al weken/maanden mogen spelen komen ook nog eens gegarandeerd in de FB, waardoor er nog minder plek is voor mensen die nog niks hebben kunnen spelen. Wat een smerige naai actie zeg :r
Correct me if I'm wrong, maar zo was et toch ook bij de overgang van US CB -> US OB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het nu voor elkaar kan krijgen een versie uit de VS te krijgen met een Gamecard zodat je tot na de europese release zou kunnen spelen, is het dan mogelijk om na de release ipv met de VS Gamecards met de EU Gamcards te spelen?

Als dit zo zou zijn hoef je namelijk maar 1x een buitenlandse pas aan te schaffen via Ebay of een kennis uit de VS om daarna volledig self supporting te worden.

Ik weet dat niemand dat precies weet, maar wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:56:
Als je het nu voor elkaar kan krijgen een versie uit de VS te krijgen met een Gamecard zodat je tot na de europese release zou kunnen spelen, is het dan mogelijk om na de release ipv met de VS Gamecards met de EU Gamcards te spelen?

Als dit zo zou zijn hoef je namelijk maar 1x een buitenlandse pas aan te schaffen via Ebay of een kennis uit de VS om daarna volledig self supporting te worden.

Ik weet dat niemand dat precies weet, maar wat denken jullie?
Het antwoord op je vraag is al wel bekend, en staat ergens in dit topic.

Uitleg over het gamecard systeem:

Bij aankoop krijg je een CD-key, geladen met 1 maand playtime. Is de maand op, dan kun je meer playtime kopen dmv CC, PayPal of Pre-paid cards.

Het lijkt gewoon op pre-paid telefonie. Bij aankoop krijg je een nummer. Is je beltegoed op, dan koop je een kaart. Gebruik je je nummer een lange tijd niet, dan vervalt ie.

[ Voor 22% gewijzigd door Wouter185 op 23-11-2004 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm vaag volg dit topic al een tijdje, naja ik ga wel ff zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een scenario:

wat als blizzard nou van tevoren aan bepaalde winkels heeft toegezegd dat ze de pre-order kits krijgen (buiten benelux). De winkels adverteren hiermee en laten mensen zelfs pre-pre-orderen.
dit had blizzard nooit bedoeld, geeft de winkels in kwestie op hun lazer en laat ze de pre-pre-orders van hun site halen. blizzard heeft immers altijd beweerd dat de lijst pas de 26e bekend zou worden gemaakt.
als reden dat ze nu van de sites af gehaald zijn geven ze "de pre-order kits zijn uitverkocht" terwijl in feite nog maar een klein gedeelte is verkocht.
zo kan blizzard op 26 november ALSNOG een lijst bekend maken van retailers met de kits en is pre-pre-orderen niet meer mogelijk.

het lijkt mij niet geheel onwaarschijnlijk dat dit het geval is en in dat geval zou het goed zijn vrijdag ochtend even de wow-europe site en engelse shops rond te surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:06:
even een scenario:

wat als blizzard nou van tevoren aan bepaalde winkels heeft toegezegd dat ze de pre-order kits krijgen (buiten benelux). De winkels adverteren hiermee en laten mensen zelfs pre-pre-orderen.
dit had blizzard nooit bedoeld, geeft de winkels in kwestie op hun lazer en laat ze de pre-pre-orders van hun site halen. blizzard heeft immers altijd beweerd dat de lijst pas de 26e bekend zou worden gemaakt.
als reden dat ze nu van de sites af gehaald zijn geven ze "de pre-order kits zijn uitverkocht" terwijl in feite nog maar een klein gedeelte is verkocht.
zo kan blizzard op 26 november ALSNOG een lijst bekend maken van retailers met de kits en is pre-pre-orderen niet meer mogelijk.

het lijkt mij niet geheel onwaarschijnlijk dat dit het geval is en in dat geval zou het goed zijn vrijdag ochtend even de wow-europe site en engelse shops rond te surfen.
Daar zit wat achter inderdaad... "t zou best is kunnen.. nog 3 dagen en we zullen zien ;)

Misschien dat daarom blizzard geen antwoord geeft of van die lullige antwoorden.. waarschijnlijk zitten ze gewoon achter hun bereau te grijzen en te denken "wacht nou maar af"

En der zullen heus nog wel wat shops zijn die braaf tot de 26ste wachten.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

RedruM schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:51:

Volgens mij hebben we het nog steeds over betatesten en niet over spelen..... :?

[ Voor 4% gewijzigd door NightHawk4 op 23-11-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:06:
even een scenario:

Die pre-pre-orders zijn niet van de site gehaald, staan er nog gewoon op, alleen met de mededeling dat het is uitverkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
In antwerpen is er een Game-Internetcafé dat ook de pre-order verkoopt.
Hoe kan dit als er in benelux geen Pre-order mogelijk is.
Ik weet de naam ervan alleen niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43
@redrum: nee hoor er staat helemaal niet dat mensen van de CB gegarandeerd in de OB komen er staat alleen dat ze niet uitgeslotenworden van deelneming dat is iets heel anders. (niet mee kunnen of niet mee mogen doen ).

en verder ik zie het vrijdag allemaal wel. Weet wel dat als ik hem vrijdag kan pre-orderen (de CE) ik dat zeer zeker ga doen ook al betekent dat dat ik er geen key bij krijg voor de OB dan maar wachten tot ie uit is endan alsnog kunnen spelen.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Webgnome schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:21:
@redrum: nee hoor er staat helemaal niet dat mensen van de CB gegarandeerd in de OB komen er staat alleen dat ze niet uitgeslotenworden van deelneming dat is iets heel anders. (niet mee kunnen of niet mee mogen doen ).
"will be able" = eerder op te vatten als "guaranteed" dan "niet uitgesloten" imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
RedruM schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:28:
[...]

"will be able" = eerder op te vatten als "guaranteed" dan "niet uitgesloten" imho.
Het is vrij logisch dat CB mensen gewoon door gaan naar de FB/OB. Ook high level content moet gestress test worden, maar omdat nou als een naai actie te zien :? Het is ook niet echt onverwachts aangezien dit in de US ook zo was.

En daardoor zal er echt niet minder plek ontstaan. Wat zijn 2-5k aan accounts op een totaal van 200k+ nou?

En al het gedoe over die pre-orders en de Benelux die uitgesloten wordt hebben we gewoon aan Vivendi te danken. Dat zijn gewoon eikels zoals we ook zagen bij HL2. Daar heeft Blizzard denk ik niet echt veel mee te maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Ace op 23-11-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"We will announce the closure of the European Closed Beta in time. Participants of the Closed Beta will be able to take part in the Final Beta, too."

Letterlijk staat er...

"We zullen het einde van de gesloten Europese beta op tijd bekend maken. Deelnemers van de gesloten beta kunnen ook deelnemen aan de finale van de beta."

Maar goed het "Koop een Pre-Order en je krijgt een finale beta sleutel" kan ook weer een stunt zijn van Blizzard om bepaalde (online) winkels de eerste kopieën mogen te laten verkopen en de rest kan het pas tegen januari verkopen.

Maar goed.. Genoeg gepraat over dit gedoe het blijft speculeren en we weten het pas officieel op de 26ste dus nog ff geduld hebben ;) vindt onderandere dat er wel genoeg is gepraat over dit.. kunnen blijven daargaan maar daar schieten we toch niks mee op, of wel?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Nee dat is dan duidelijk. Ik dacht dat ze gewoon gewiped werden ipv chars konden houden op de Final Beta. Dit kan ik begrijpen, als ze wel gewiped worden is het wel een naaiactie.

[ Voor 27% gewijzigd door RedruM op 23-11-2004 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.club3g.com/members/cq7string/wow/gotwow.jpg

Ahhh, 1 van die CE boxes is van mij (L)
WoW, here I come ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:47:
"We will announce the closure of the European Closed Beta in time. Participants of the Closed Beta will be able to take part in the Final Beta, too."

Letterlijk staat er...

"We zullen het einde van de gesloten Europese beta op tijd bekend maken. Deelnemers van de gesloten beta zullen ook deelnemen aan de final beta."
nouja zou toch nog even engels oefenen als jij denkt dat dat er letterlijk staat >.<
het komt er iig op neer dat als ze willen ze mee kunnen doen maja das niet meer dan terecht sowieso die open beta zuigt toch maar... beetje 100 x je chars opnieuw make...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, heb mijn CE gewoon besteld by de DB, dan maar zonder beta-key.. probeer dr wel gewoon in te komen zodra je kunt inschrijven.. zou toch moeten kunnen lukken right? :+

en als het niet lukt, sja, wacht ik nog heel even, jammer, zolang ik die CE maar heb :P

trouwens, als er al zoveel mensen pre-order key hebben, en een groot deel nu retail speelt in US, zijn er toch ook minder mensen die in de beta willen komen over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:52:
[...]

nouja zou toch nog even engels oefenen als jij denkt dat dat er letterlijk staat >.<
het komt er iig op neer dat als ze willen ze mee kunnen doen maja das niet meer dan terecht sowieso die open beta zuigt toch maar... beetje 100 x je chars opnieuw make...
Nou letterlijk... als het letterlijk was zou er dit staan

We zullen bekend de einde van de europese gesloten beta op tijd. Deelnemers van de gesloten beta kunnen deelnemen aan de finale beta, ook.

:-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
stok schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:51:
[afbeelding]

WoW, here I come ;)
Congrats Stok :)
*super jaloers*

Weet je al op welke server je gaat spelen?

Ik ga waarschijnlijk Eastern/Warsong, omdat mijn beta guild daar ook zit, nu alleen nog ff wachten tot UPS mijn CE af komt leveren :) (ding ligt volgens 'ups tracking' al vanaf 09:07 vanochtend in Utrecht, waar ik ook woon, dus snap niet waar ze zo lang over doen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
nioz schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:03:
[...]

Congrats Stok :)
*super jaloers*

Weet je al op welke server je gaat spelen?

Ik ga waarschijnlijk Eastern/Warsong, omdat mijn beta guild daar ook zit, nu alleen nog ff wachten tot UPS mijn CE af komt leveren :) (ding ligt volgens 'ups tracking' al vanaf 09:07 vanochtend in Utrecht, waar ik ook woon, dus snap niet waar ze zo lang over doen :) )
Ik weet al welke server, maar dat hou ik in het midden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Laatst online: 05-09 15:48
houd ons niet langer in spanning, werkt ie? En zo ja, waar is hij gekocht? Want ik neig nu ook behoorlijk ernaar om de US versie te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Ik zou 'm graag willen kopen in de US, heb ook wel iemand die 'm door kan sturen naar mij toe, maar waar hebben ze de CE nog op voorraad ? Heb al een BERG websites gehad, maar allemaal "currently in backorder" of "not available anymore"... :(

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stok schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:51:
[afbeelding]

WoW, here I come ;)
Dat zijn er een hoop, is er nog 1 bespreekbaar :9 ? (normaal/CE boeit me niet zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gvd sorry hoor maar wat een naaistreek als we als Nederlanders niet eens kunnen preorderen.
Moeten wij alsnog onze toevlucht zoeken op uk websites :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

Ik heb um bij de dynabyte besteld niet....dunno of ze die dingen ook echt kunnen leveren morgen maar eens bellen maar je kunt daar in iedergeval de ce en de normal edition pre-orderen.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand bekend met de site www.gamersloot.com ? Ze verkopen ook WoW keys :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Nu online
Ik vind het allemaal maar erg vaag dat je dus met Paypal moet gaan betalen of gamecards kopen.

En ik zie liever eerst een bericht van blizzard waar ze zeggen dat je met de US versie later ook gewoon op de EU servers kunt spelen, anders wacht ik wel gewoon op de EU versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Ehm... niemand zegt dat je in nederland niet kan preorderen mensen...

Alleen dat je er geen beta key bij krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Als je echt graag wil spelen kan je hier kijken:

http://gamer1.securesites...ath=41_116&products_id=31

Je kan dan een WoW CD key kopen die je gewoon toegemaild krijgt.. en je kan ook GameCard codes krijgen neem ik aan.. Dan hoef je iig niet te w8en op een boxed versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:46:
Als je echt graag wil spelen kan je hier kijken:

Je kan dan een WoW CD key kopen die je gewoon toegemaild krijgt.. en je kan ook GameCard codes krijgen neem ik aan.. Dan hoef je iig niet te w8en op een boxed versie.
Post ik 3 postjes terug, maar gg hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:36:
Iemand bekend met de site www.gamersloot.com ? Ze verkopen ook WoW keys :))
Je kan deze post ff in de gaten houden:
http://vnboards.ign.com/WoW_General_Board/b19789/79262483/?1
Zij hebben iig nog niets gekregen (wel bestelt) van gamersloot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens aan wat ik terugkreeg van www.game.uk.com:

-------------------------------------
Dear Frank,

Thank you for your e-mail.

Yes, you are correct that World of Warcraft pre-orders come with a special BETA CD key that also has a music sound track on it. These will be available with pre-orders in store and via the web from 26th November. I hope this is of some assistance to you.

If you have any further queries then please do not hesitate to contact me again.

Regards,

Fiona Walne
Customer Service Assistant
GAME Stores Group Ltd

Wat ik ga doen, is én de game pre-orderen in Nederland om er zeker van te zijn op de eerste dag de game te hebben, én a.s. vrijdag een pre order MET kit bestellen bij Game. Als ik de retail versie van hun dan een paar dagen na de release krijg verkoop ik die gewoon door :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:26:
Kijk eens aan wat ik terugkreeg van www.game.uk.com:

Dear Frank,

Thank you for your e-mail.

Yes, you are correct that World of Warcraft pre-orders come with a special BETA CD key that also has a music sound track on it. These will be available with pre-orders in store and via the web from 26th November. I hope this is of some assistance to you.

If you have any further queries then please do not hesitate to contact me again.

Regards,

Fiona Walne
Customer Service Assistant
GAME Stores Group Ltd

Wat ik ga doen, is én de game pre-orderen in Nederland om er zeker van te zijn op de eerste dag de game te hebben, én a.s. vrijdag een pre order MET kit bestellen bij Game. Als ik de retail versie van hun dan een paar dagen na de release krijg verkoop ik die gewoon door :D.
Las ik ook ja, dat Game het ws in Engeland ging verkopen, heb me gister ook geregged op die site, om evt te kunnen bestellen
Zit ik straks met 3 exemplaren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat nu ook het volgende plaatje op de site:

Afbeeldingslocatie: http://img.game.net/mp/embed/game/promotion/1sttoplay_worldofwarcraft.gif

Staat er alleen dat het niet is voor buiten de UK... hmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:40:
Er staat nu ook het volgende plaatje op de site:

[afbeelding]

Staat er alleen dat het niet is voor buiten de UK... hmmm.
Stuur ff een mailtje met de vraag of ze toch evt naar desperate Hollanders sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 08:29
Afbeeldingslocatie: http://img.game.net/mp/embed/game/promotion/1sttoplay_worldofwarcraft.gif

Staat wel dat het alleen voor UK inwoners is

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Nederland hoort een beetje bij UK, ligt alleen water tussen, zou dus niet uit moeten maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 15:34
Vind ik ook!

Wij zijn meer Brits dan Duits of Frans, dus ze kunnen ons best zo'n fijn pakketje sturen!
Die Engelsen trekken 't ook slecht dat ze door die Fransen en Duitsers langer moeten wachten (http://en.wow-europe.com/...-en&t=16952&p=1#post16952)

Ik denk dat ik eens een vriend in de UK ga bellen of hij niet voor mij..... :)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 20:26
Vanmiddag even bij de dynabyte geweest. Als je daar pre-ordert kost ie 39,95 (dat is met klantenkorting). Alleen geen beta-keys in Nederland. Maar die kun je de 26ste toch op wow-europe.com halen? Of gaat het hier om een andere beta. Het verschil tussen de Open Beta en de Final Beta is mij niet helemaan duidelijk..

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
writser schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:58:
Vanmiddag even bij de dynabyte geweest. Als je daar pre-ordert kost ie 39,95 (dat is met klantenkorting). Alleen geen beta-keys in Nederland. Maar die kun je de 26ste toch op wow-europe.com halen? Of gaat het hier om een andere beta. Het verschil tussen de Open Beta en de Final Beta is mij niet helemaan duidelijk..
Open beta is de final (lees: laatste of einde) beta. Daarna gaat de game hier retail.

Ik vraag me af hoeveel meer mensen de game nu al gepreordered hebben! Volgens mij wordt er geen enkele versie meer verkocht na 26 november! ;)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Over die prijzen, ik betaal toch wel gewoon 59,95 voor mn CE bij DB?
Volgens Blizzard is de prijs 69,95, heb ook een bevestiging van DB dat ik 59,95 moet betalen, maar toen had Blizzard zn prijzen nog niet bekend gemaakt
Hoef me nu toch geen zorgen te maken dat die prijs opeens omhoog gaat 8)7

edit - komt ook nog korting bij van mn klantenkaart ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Cthulhu op 23-11-2004 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:27
Ik heb Play.com even gemailed of ze meedoen aan dé actie. Jammer dat http://www.game.uk.com/ niet buiten de UK bezorgd... Play.com mag dan misschien wel iets langzamer zijn in het bezorgen, zolang ik een preorder kit krijg vind ik alles goed.
edit:
Cthulhu, volgens mij is een winkel sowieso verplicht om een product tegen het aangegeven bedrag te leveren, tenzij het om een duidelijke fout gaat, wat hier dus niet het geval is.

[ Voor 26% gewijzigd door Thralas op 23-11-2004 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity

Vrij duur als je het mij vraagt!
Die zaak zal alle dozen en handleidingen en cd's/dvd's wel door verkopen voor een mooi prijsje.
Maar zolang je je char niet meekan nemen is er no need om het als eerste te hebben ivm de open beta. Wat wel "belangrijk" is dat ik kan levellen om 00:00 14 Jan. 2005 :P (assuming dat dat de release datum gaat worden en de servers up zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Cthulhu schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:08:
Over die prijzen, ik betaal toch wel gewoon 59,95 voor mn CE bij DB?
Volgens Blizzard is de prijs 69,95, heb ook een bevestiging van DB dat ik 59,95 moet betalen, maar toen had Blizzard zn prijzen nog niet bekend gemaakt
Hoef me nu toch geen zorgen te maken dat die prijs opeens omhoog gaat 8)7

edit - komt ook nog korting bij van mn klantenkaart ;)
Als jij het spel al betaald hebt mogen ze niet meer de prijsomhoog gooien 8)7
Als je hem niet meer dan besteld hebt kunnen ze die nog wel omhoog gooien als ze zouden willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik snap alleen niet dat er nog geen petitie is opgezet tegen Vivendi Nederland. (:r )
Verder zou het handig zijn dat er een nieuwsartikel komt op vele Nederlandse internetsites, want het is toch gewoon belachelijk dat de Benelux op deze manier genegeerd wordt. Leuk zo'n bedrijf dat ook denkt aan zijn fanbase. Ik moet zeggen ik ga steeds meer twijfelen of ik wel straks wil WoWen in de EU servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

PROximity schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:13:
[...]

Als jij het spel al betaald hebt mogen ze niet meer de prijsomhoog gooien 8)7
Als je hem niet meer dan besteld hebt kunnen ze die nog wel omhoog gooien als ze zouden willen.
Ik heb nog niks betaald, heb wel een order bevestiging waar 59.95 op staat, maar die prijs kunnen ze dus gewoon omhoog gooien 8)7
Staat trouwens nog steeds 59,95 op de site
DYNABYTE prijs (€ incl. BTW) 59,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die het interesseert: een australisch adres met een nederlandse mastercard lijkt te werken :)

net een paar vrienden ermee geholpen bij wie dat gelukt is, waaronder stok geloof ik :)

nu m'n US versie nog :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Je hoeft ook niet te melden dat je het spel al gekocht hebt. Let hier op!