Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:34:
[...]
PvP = Player vs Player.
Voor zover ik weer zit de penalty op noob killing nog niet in de game. Dit zal wel in een patch er in gezet worden. De enige bescherming voor noobs op dit moment is dat de gebieden waar ze in zitten beschermd zijn.
PvP server wordt niet zoals in bv L2 waar je altijd en overal geslacht kan worden. Allereerst is 'vrij' PvP-en alleen tussen horde en alliance; een dwarf zou dus niet zomaar een human neer kunnen slaan, dit kan alleen als hij hem of haar uitdaagt voor een duel.
Verder zijn er 3 type playfields:
Groen = Friendly; Stel je speelt Alliance dan kan je niet zomaar worden aangevallen door een speler van de Horde tenzij jij de eerste klap geeft. In friendly gebieden bepaal jij dus wanneer je gaat PvP-en en wanneer niet
Rood = Enemy; Omgekeerde van friendly, jij bent dus op friendly territory van bv de Horde. Je kan niemand aanvallen tenzij jij als eerste gebeukt wordt
Geel = Contested; FFA om het maar zo te noemen, je kan ten alle tijden aanvallen aan aangevallen worden.
Daarnaast wordt je PvP flagged als je een NPC van de andere faction aanvalt of als je een player helpt die aan het PvP-en is.
Er komt inderdaad een griefpoint systeem, dit houdt in dat als bv een lvl 40 player een lvl 20 nakt dit nadelig voor hem of haar zal zijn. In hoeverre dit nadelig is en wat griefpoints precies gaan doen weet ik niet zeker.
Het zal in de Beneluxe niet mogelijk zijn om de closed-beta packs te pre-orderen, waarom niet is me een raadsel maarja het zal wel.
Ik hoor veel verschillende dingen over de beschikbaarheid van closed beta keys, maar in principe wordt iedereen in staat gesteld om de closed beta te spelen als je pre-ordert:
Players who pre-order World of Warcraft at participating retailers will also receive a bonus Soundtrack “EP” at the time of pre-order as well as a personal “Authentication Key” providing guaranteed access in to the European Final Beta Test, once it goes live.
Er zijn al enkele winkels in Noorwegen die zeggen te beschikken over closed beta keys maar Blizzard kan hier in principe niet garant voor staan + vertalen is nog best lastig met vertaal machine

Persoonlijk wacht ik rustig de 26e af en pre-oder dan, krijg ik geen open beta key... jammer maar helaas - heb ik iig nog tijd om Paper Mario 2 en Tales of Symphonia te spelen
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 23-11-2004 10:10
]