Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.299 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

DeepSeven schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:54:
Ik hoop eigenlijk helemaal niet dat er een open beta komt van 2 maanden :P. Dan zit ik 2 maanden aan me beeldscherm gekluistert waarna ze een wipe doen. Dus doe me sociale leventje een lol en maak daar een half maandje/weekje van ;).
Mja, 2 maanden is wel een goede voorbereiding voor de retail :P Dan ben je tenminste al lekker gewend aan je persoonlijke isolementje :P

[/same]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:46:
hmmm i wacht dan toch maar
en als de eu launch er is dan moet je wel denken dat onze amerikaanse vrienden op lvl 40 gemiddeld zitten hmm miss sommige al 60 want zijn spelen het dan al 2 maanden miss zelfs 3 of 4 maanden! en dan kom jij er aan met je lvl 5 :P
maar ik ga dan denk ik alleen op de eu servers zowat spelen denk ik, maak dan toch geen kans op de US servers. en de EU servers zijn dan ook met minder lag hoop ik.
ps ik hoop echt dat het snel de 26ste is(iemand hier invloed op de tijd??) ga denk ik proberen me ouders over te halen te pre-orderen.
Echt lomp dat je op je 15de geen CC mag :P
:)

( bij dat pre-orderen kan je dan ook kiezen uit CE of gewoon? of alleen CE?)
Alsof het erom gaat zo snel mogelijk te levellen in WoW.....kunnen we tegenwoordig spellen niet meer voor de lol spelen...
en wat bedoel je met "geen kans maken" op de US servers; hogere level spelers zijn in het spel gescheiden van lagere level spelers (door terrein, maar ook door penalties als je noobkilling doet), dus dat element hoef je je ook al niet druk over te maken...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:48
vraag me af waar mensen t vandaan halen dat je em in europa niet kan spelen op US servers tot euro launch...
dat staat nergens expliciet alleen staat er dat t sterk afgeraden wordt, maja ze kunnen moeilijk zeggen doe maar want dan zitten ze daar straks met paar miljoen man die op de US servers willen inloggen... Bovendien als ze t echt niet zouden willen zouden ze gewoon een IP block zetten op alle 'foute' IPs dat zou een stukkie eenvoudiger werken als adresgegevens checken lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
ik krijg de US versie binnenkort met een aantal gamecards

clan leden geven me een valid adress als dat nodig is dus dat lijkt me geen probleem

via paypal ga ik nog nakijken maar denk wel dat dat lukt ik denk dat ze allen op adress kunnen checken via CC en welke naam en adress die je opgeeft bij je account(vals met een CC zou ik niet doen tuurlijk met andere games lukt dat ook maar als ze het gaan zien als fraude dan kunnen ze wel eens je account bannen dat zou ik toch niet zo prettig vinden)

denk dat met paypal en gamecard het wel zal gaan

en ik wil niet eens op de eu servers zitten volgens mij gaat dat echt mis

als je al ziet wat er allemaal rot is

officieele blizzard boards daar mogen we blij zijn dat er mischien 1 X in de week een admin antwoord geeft(en dan is het nog zo'n wazige waar je dus weer 1000 vragen onbeantwoord laat)

late patch in de beta hadden we de laaste patch voor retail en diezelfe patch geeft dus weer problemen op de euro beta servers ??? nu zijn er weer proff kapot dus moet een admin INGAME chars gaan fixen lol bedenk je eens in wat dat zou betekenen in retail ugh 400000 accounts lijkt me zeer lastig en 24/7 werk voor een admin team om dat te doen)

nee ik denk dat de euro server niet goed zullen gaan maar goed dat is mijn mening

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 00:42:
vraag me af waar mensen t vandaan halen dat je em in europa niet kan spelen op US servers tot euro launch...
dat staat nergens expliciet alleen staat er dat t sterk afgeraden wordt, maja ze kunnen moeilijk zeggen doe maar want dan zitten ze daar straks met paar miljoen man die op de US servers willen inloggen... Bovendien als ze t echt niet zouden willen zouden ze gewoon een IP block zetten op alle 'foute' IPs dat zou een stukkie eenvoudiger werken als adresgegevens checken lijkt me...
weet niet.. ik heb em iig gewoon besteld.. die bs hier is allemaal maar dikke speculatie.. 't is precies zoals je het zegt, het wordt enkel sterk afgeraden. Ik zie niet in waarom het niet zou werken.. IP blokkeren doen ze niet, dus enkel billingaddress kan een probleem worden. Maar aangezien je ook via paypal kunt betalen is dat np lijkt me en mocht dat het wel zijn dan fix ik wel een billingaddress ergens. Heb echt geen zin om nog 3 maanden te wachten ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Vandaag is de dag die door Europeanen gerust gesteld kan worden als een zwarte dag in de geschiedenis van Europa...

US Lucky basterds :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOidivUs schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 06:56:
Vandaag is de dag die door Europeanen gerust gesteld kan worden als een zwarte dag in de geschiedenis van Europa...

US Lucky basterds :+
Zeg dat wel ja :(
Nu maar hopen dat we dan ook echt op de 26e preorder info krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Denk dat er weinig Europeanen zijn te vinden op de US servers vandaag, je kan alleen een Account aanmaken als je een geldige US CC hebt :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zou me niet verbazen als ze weer een fout hebben gemaakt ofzo.
en ik ga denk ik ook voor de ces miss kan wel leuk zijn.
ik blijf vinden dan de US zwaarvoorgetrokken word maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

US Server namen:

Eastern - PvE
Stormrage
Zul'jin
Medivh
Durotan
Bloodhoof
Khadgar
Dalaran
Elune
Lothar

Eastern - PvP
Arthas
Mannoroth
Warsong
Shattered Hand
Bleeding Hollow
Skullcrusher

Eastern - RP
Argent Dawn

Central - PvE
Garona
Alleria
Hellscream
Blackhand
Whisperwind

Central - PvP
Archimonde
Illidan
Stormreaver
Mal'Ganis

Mountain - PvE
Doomhammer
Icecrown

Mountain - PvP
Deathwing
Kel'Thuzad

Pacific - PvE
Lightbringer
Cenarius
Uther
Kilrogg
Proudmoore
Hyjal

Pacific - PvP
Frostwolf
Ner'zhul
Kil'Jaeden
Blackrock
Tichondrius

Pacific - RP
Silver Hand

Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/screenshots/images/basics/gettingstarted/ss03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen wat de echte verschillen zijn tussen PvE, PvP en RP? Ik heb heel wat gelezen maar snap het precies nog niet.

En is de penalty op noob killing ook geldig als je iemand van de andere faction dood maakt? Bijv. lvl 40 Paladin maakt lvl 10 Shaman af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 18:32
offtopic:
ja joh ram het er nog even in dat ik niet kan spelen in de eu

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:51

Jumpiefox

Hoi ?

Kunnen de dudes die in de eu Closed beta zitten ons vertellen hoe het zit met de duitsers en andertalige dudes :+

Wordt er echt veel in non-english gepraat? in main chat enzo of valt dat wel mee.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Jumpiefox schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:52:
Kunnen de dudes die in de eu Closed beta zitten ons vertellen hoe het zit met de duitsers en andertalige dudes :+

Wordt er echt veel in non-english gepraat? in main chat enzo of valt dat wel mee.
Met release in europa krijgen Duitsers/Fransen een eigen server(s), volgens mij kunnen zij ook niet spelen op de Engelse server, of begrijp ik het niet goed?:

Following the huge worldwide demand for World of Warcraft evidenced in recent Beta Tests, Blizzard will establish regional servers specific to each geographical location to increase performance and support for World of Warcraft worldwide. European players will therefore initially play on any of the European servers in English, French or German. Retaining players on their own geographical servers at release will ensure the stability of the technical infrastructure installed in each territory, and will allow for the best possible customer support for players in their local language at the local time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Wub schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:06:

EURO Versie:

Retail verkopers bekendmaking: 26 November 2004
Final europa beta: December 2004
Release: Januari 2005

Normale versie: 44.99 Euro
Collectors edition: 69.99 Euro
Per maand: 12.99 Euro
Per 3 maand: 11.99 Euro
Per 6 maand: 10.99 Euro
normale versie 40 euro, CE is maar 60.. bij dynabyte in ieder geval.. en dat is nog zonder de 10% korting. (dan is het dus 36 en 54 euro...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Cthulhu schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:57:
[...]

Met release in europa krijgen Duitsers/Fransen een eigen server(s), volgens mij kunnen zij ook niet spelen op de Engelse server, of begrijp ik het niet goed?:
European players will therefore initially play on any of the European servers in English, French or German.

met geographically bedoelen ze europa :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 23-11-2004 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
volgens mij bedoelen ze servers die gelocaliseerd zijn ni duitsland oid?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Webgnome schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:17:
volgens mij bedoelen ze servers die gelocaliseerd zijn ni duitsland oid?
welk stukje snap je niet van deze zin :+

European players will therefore initially play on any of the European servers in English, French or German.

Voor zover ik weet is er ook maar een europese server-locatie en zijn de servers onderverdeeld in engels/duits/frans.

Het zou ook nogal een verspilling zijn om ook nog eens 3 fysiek verschillende serverlocaties aan te houden voor verschillende taalversies als de landen zo dicht bij elkaar liggen :P

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 23-11-2004 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ik had het over deze zin monstertje:
Retaining players on their own geographical servers
en aangezien er een aantal talen uit worden gebracht in EU is het misschien ook zo dat deze eigen servers hebben ( waar ze niet perse op hoeven te spelen natuurlijk)

[ Voor 45% gewijzigd door Webgnome op 23-11-2004 09:31 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:45:
Kan iemand me vertellen wat de echte verschillen zijn tussen PvE, PvP en RP? Ik heb heel wat gelezen maar snap het precies nog niet.

En is de penalty op noob killing ook geldig als je iemand van de andere faction dood maakt? Bijv. lvl 40 Paladin maakt lvl 10 Shaman af.
RP = Role Playing server. Op deze servers wordt van je verwacht dat je in karakter speelt.

PvE = Player vs Environment. Lekker samen tegen de computer spelen en zo min mogelijk tegen andere spelers. Normaal gesproken alleen consentual PvP.
Ik weet niet precies hoe ver de PvP op dit soort servers gaat, ik heb alleen de PvP servers geprobeerd.

PvP = Player vs Player.

Voor zover ik weer zit de penalty op noob killing nog niet in de game. Dit zal wel in een patch er in gezet worden. De enige bescherming voor noobs op dit moment is dat de gebieden waar ze in zitten beschermd zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:35:
US Server namen:

Eastern - PvE
Stormrage
Zul'jin
Medivh
<snip>
[afbeelding]
Ik vind die server load geweldig. De PvP servers zitten vol en de normale/RP servers zitten op low tot medium load.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Webgnome schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:30:

[...]

en aangezien er een aantal talen uit worden gebracht in EU is het misschien ook zo dat deze eigen servers hebben ( waar ze niet perse op hoeven te spelen natuurlijk)
Ja,dat bedoel ik, dat Duitsers en Fransen in het begin alleen op hun eigen servers kunnen spelen(en GM in hun eigen taal hebben voor de support), net zoals er op dit moment op de amerikaanse servers, alleen Amerikanen kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Webgnome schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:30:

[...]

Europa heeft inderdaad net als US z'n eigen servers. Dat de EU servers in een paar taalversies beschikbaar zijn wil niet zeggen (zie dus zin uit vorige post :P) dat je niet op bepaalde EU servers kan spelen.

Ja er zijn engelse, franse en duitse servers, maar fysiek op dezelfde geografische locatie (EU). Hier zijn zoals ze zelf zeggen geen restricties in wie waar kan spelen (duitsers mogen best op de engelse servers spelen en vice versa).

Dit zeggen ze allemaal zelf hier: http://www.blizzard.co.uk/press/041122.shtml :?

[edit]
En laat de kleinerende bewoordingen maar achterwege dank je..

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 23-11-2004 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:34:
[...]
PvP = Player vs Player.

Voor zover ik weer zit de penalty op noob killing nog niet in de game. Dit zal wel in een patch er in gezet worden. De enige bescherming voor noobs op dit moment is dat de gebieden waar ze in zitten beschermd zijn.
PvP server wordt niet zoals in bv L2 waar je altijd en overal geslacht kan worden. Allereerst is 'vrij' PvP-en alleen tussen horde en alliance; een dwarf zou dus niet zomaar een human neer kunnen slaan, dit kan alleen als hij hem of haar uitdaagt voor een duel.

Verder zijn er 3 type playfields:
Groen = Friendly; Stel je speelt Alliance dan kan je niet zomaar worden aangevallen door een speler van de Horde tenzij jij de eerste klap geeft. In friendly gebieden bepaal jij dus wanneer je gaat PvP-en en wanneer niet
Rood = Enemy; Omgekeerde van friendly, jij bent dus op friendly territory van bv de Horde. Je kan niemand aanvallen tenzij jij als eerste gebeukt wordt
Geel = Contested; FFA om het maar zo te noemen, je kan ten alle tijden aanvallen aan aangevallen worden.

Daarnaast wordt je PvP flagged als je een NPC van de andere faction aanvalt of als je een player helpt die aan het PvP-en is.

Er komt inderdaad een griefpoint systeem, dit houdt in dat als bv een lvl 40 player een lvl 20 nakt dit nadelig voor hem of haar zal zijn. In hoeverre dit nadelig is en wat griefpoints precies gaan doen weet ik niet zeker.

Het zal in de Beneluxe niet mogelijk zijn om de closed-beta packs te pre-orderen, waarom niet is me een raadsel maarja het zal wel.
Ik hoor veel verschillende dingen over de beschikbaarheid van closed beta keys, maar in principe wordt iedereen in staat gesteld om de closed beta te spelen als je pre-ordert:
Players who pre-order World of Warcraft at participating retailers will also receive a bonus Soundtrack “EP” at the time of pre-order as well as a personal “Authentication Key” providing guaranteed access in to the European Final Beta Test, once it goes live.
Er zijn al enkele winkels in Noorwegen die zeggen te beschikken over closed beta keys maar Blizzard kan hier in principe niet garant voor staan + vertalen is nog best lastig met vertaal machine ;)
Persoonlijk wacht ik rustig de 26e af en pre-oder dan, krijg ik geen open beta key... jammer maar helaas - heb ik iig nog tijd om Paper Mario 2 en Tales of Symphonia te spelen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga nu ook efe wachte
eigelijk is het opzich wel handig dat er nu geen WoW is die ik kan spelen.
Ik heb deze week tog allemaal SE's en met WoW zal leren moeilijk zijn:P
ik hoop echt dat ik wel zon beta pre order kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik zeg maar.

1- Heel veel quests wil doen lekker en veel groepen en lvlen.
2- Elke Horde character zomaar wil aanvallen.
3- En alleen met een duel aangevallen worden door dezelfde faction.

Dan moet ik voor de PvP server?

Maar kan dit allemaal ook niet bijvoorbeeld op de RP of PvE server?

Ik heb met de open beta heel veel op de RP server gespeeld en weinig met de PvE en PvP server.

Als je dus alle 3 bovengenoemde op elke server kan doen dan is er niet echt een verschil.

RP server: leven met je character? Dus er zijn meer dingen op een RP server voor bijv. de Paladin dan op een PvP server? (quests ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ook nog maar even wat screenies van het einde van de WoW US Open Beta om de smaak erin te houden ;)

Massale Horde NPC aanval op de grote Alliance steden - was best eng ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.vanderhammen/screenie1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.vanderhammen/screenie2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.vanderhammen/screenie3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.vanderhammen/screenie4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.vanderhammen/screenie5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.vanderhammen/screenie6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.vanderhammen/screenie7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.vanderhammen/screenie8.jpg

Had net een nieuwe crossbow gekocht gingen ze Beta afkappen - kon wel goed mijn skill trainen zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt voor de PvE servers gelden de volgende PvP regels:

Een player wordt PvP flagged als...
- Hij of zij een NPC van de andere faction aanvalt
- Een player aanvalt die een NPC aanviel
- Een player helpt die aan het PvP-en is
- Een enemy city ingaat

Je kan ook PvP enabelen door de /pvp command te gebruiken. Als je flagged bent, op welke manier dan ook, dan blijft die actief voor 5 minuten.

Ik ga er van uit dat deze regels ook voor de RP servers gelden maar weet dat niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam tijdens een beetje googlen een paar plaatjes van de cover van het pre-order pakket tegen. Heb de topic gelezen en ben 't nog niet eerder tegengekomen.

Klik voor de grote versie:
http://www.softxchange.dk...ers/Front/large/20229.jpg
http://www.softxchange.dk/images/covers/Back/large/20229.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.softxchange.dk/images/covers/Front/Medium/20229.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
US Forums zijn inmiddels ook weer up, vergezeld van een bericht op de homepage dat WoW retail is begonnen *snik*

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I had a blast playing with the Europeans. =)
But it's time I play with my real guild tomorrow when release hits.
--

dat staat in de Eu forums, dan voel je je ook genaaid als je zoiets leest :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:59
Ik ben van plan de WoW collectors editie bij Dynabyte te gaan bestellen maar heb nog wel een aantal vragen. Ik heb de laatste press release gelezen en weet dus de prijzen die er maandelijks moeten worden betaald. Nu is mijn vraag hoe moet je deze betalen. Hier lees ik namelijk helaas niets over. Is toch wel belangrijk om te weten voor ik het spel bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Rick Brands schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:23:
Ik ben van plan de WoW collectors editie bij Dynabyte te gaan bestellen maar heb nog wel een aantal vragen. Ik heb de laatste press release gelezen en weet dus de prijzen die er maandelijks moeten worden betaald. Nu is mijn vraag hoe moet je deze betalen. Hier lees ik namelijk helaas niets over. Is toch wel belangrijk om te weten voor ik het spel bestel.
Met credit card.. als je die niet hebt met gamecards. Met gamecards betaal je meer iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:45

Wub

Creditcard of Paypal, staat overigens wel in de topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat had ik ook al gemailed maar geen antwoord .. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 10:04:

Het zal in de Beneluxe niet mogelijk zijn om de closed-beta packs te pre-orderen
Zal wel... Ik wacht tot vrijdag, we zien dan wel.

Waarschijnlijk zeggen shops dat het zo is omdat hun niet zijn uitgenodigd om eraan meetedoen of er niks over gehoord hebben en dat alleen bepaalde shops de eer krijgen om pre-orders te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 10:27:
Dan ook nog maar even wat screenies van het einde van de WoW US Open Beta om de smaak erin te houden ;)

Massale Horde NPC aanval op de grote Alliance steden - was best eng ;)

[te grote screenies voor dit forum :P]

Had net een nieuwe crossbow gekocht gingen ze Beta afkappen - kon wel goed mijn skill trainen zo ;)
Nice screens Lopeng. Dit zijn alleen geen horde NPC's. De horde zal waarschijnlijk zelf ook aangevallen zijn door deze knakkers. Dit is the Burning Legion van Sargeras. Een Titan die lang geleden voor vrede moest zorgen in het heelal, maar uiteindelijk doordraaide en een leger maakte van alle demons. Deze komen uit een andere dimensie die nogwat twister word genoemd. Deze gasten zijn ervan overtuigd dat alleen chaos in het heelal kan heersen en proberen dus iedere planeet te vernietigen die de Titans gecreeerd hebben. Ook Azeroth.

Voor een gedailleerd versie kijk hier:
http://www.worldofwarcraft.com/info/story/

Heeft iemand trouwens ervaring met de rp (roleplay) servers. Dit lijkt me nl. echt super in combinatie met pvp. Als hier geen pvp in zit vind ik dat errug jammer en zal ik uiteindelijk voor een pvp server gaan. Maar met roleplay word dit helemaal een knaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Credit card, ik neem aan dat gamecards en paypal hier ook geintroduceerd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
Uw bestelling ziet er als volgt uit:
1 * World O.Warcraft Colectors Euro DVD EUR 59.95
Totaalbedrag EUR 59.95

Ben van het zwakke geslacht laten we maar zeggen.. Kon het niet laten en na de velen lovende woorden van Bosmonster over Dynabyte ben ik overstag gegaan.. Als ik andere info de 23ste zie bestel ik het misschien nog wel anders.. maar ik hoor te veel meldingen van shops die ik bel dat de Benelux de "Final Beta" Beta versie niet gaat leveren :'(

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:36:
[...]

Zal wel... Ik wacht tot vrijdag, we zien dan wel.

Waarschijnlijk zeggen shops dat het zo is omdat hun niet zijn uitgenodigd om eraan meetedoen of er niks over gehoord hebben en dat alleen bepaalde shops de eer krijgen om pre-orders te verkopen.
Ik heb Dynabyte aardig maar zeer duidelijk gemailed dat als zij mij NIET kunnen bevestigen dat ik via hun zo'n open beta pakket krijg, ze mijn bestelling kunnen cancellen.

Als iedereen dat by Dynabyte gaat navragen krijgen we ze misschien zo ver dat ze gaan denkenj hmm misschien toch maar even lobbyen.

En anders schiet ik wel weer een Scandinavier of Duitser aan om een bestelling te doen...of bijv. bij die sinclair software gassies.

*edit* heeey en al antwoord
Helaas doet de benelux niet mee aan de pre-order met beta versie.
U zult tot 14-01-2005 moeten wachten tot de EU versie uit komt.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Dat wordt cancellen en in Mofrika bestellen dus. Weer es genaaid door Blizz en Vivendi...what else is new.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemo55 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:36:
[...]

Nice screens Lopeng. Dit zijn alleen geen horde NPC's. De horde zal waarschijnlijk zelf ook aangevallen zijn door deze knakkers. Dit is the Burning Legion van Sargeras. Een Titan die lang geleden voor vrede moest zorgen in het heelal, maar uiteindelijk doordraaide en een leger maakte van alle demons. Deze komen uit een andere dimensie die nogwat twister word genoemd. Deze gasten zijn ervan overtuigd dat alleen chaos in het heelal kan heersen en proberen dus iedere planeet te vernietigen die de Titans gecreeerd hebben. Ook Azeroth.

Heeft iemand trouwens ervaring met de rp (roleplay) servers. Dit lijkt me nl. echt super in combinatie met pvp. Als hier geen pvp in zit vind ik dat errug jammer en zal ik uiteindelijk voor een pvp server gaan. Maar met roleplay word dit helemaal een knaller.
Klopt helemaal..

Der is dus ook een grote server quests die nog "niet" in beta was waarmee de hele server eraan mee kan doen om in hun wereld te komen via een poort en zo zijn er nog een paar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]nemo55 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:36:

Ik heb ongeveer totaal 50 lvls gedaan met verschillende characters op de RP server.

Ik kan je alleen vertellen dat je wel kan duellen en battle arenas zijn. Ik heb geen areas gezien met contested ding enzo.

Ook heb ik geen horde gasten gezien om te testen of je ze wel kunt doden of niet op een RP server. Zo wel? Dat wordt dit mijn server ander een PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemo55 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:36:
[...]

Ah thx, ben niet echt bekend met het verhaal van Warcraft.
Misschien moet ik het maar eens gaan lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:39:
[...]

Ik heb Dynabyte aardig maar zeer duidelijk gemailed dat als zij mij NIET kunnen bevestigen dat ik via hun zo'n open beta pakket krijg, ze mijn bestelling kunnen cancellen.

Als iedereen dat by Dynabyte gaat navragen krijgen we ze misschien zo ver dat ze gaan denkenj hmm misschien toch maar even lobbyen.

En anders schiet ik wel weer een Scandinavier of Duitser aan om een bestelling te doen...of bijv. bij die sinclair software gassies.

*edit* heeey en al antwoord

[...]

Dat wordt cancellen en in Mofrika bestellen dus. Weer es genaaid door Blizz en Vivendi...what else is new.
Als dat toch zo is wordt 't lekker in de UK bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rush
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Zie ik et nou goed op die screenie met die server lijst.
3x 4 characters dus et totaal is opgeschroeft tot 12characters?

tremble and despair for i am power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan zoveel chars maken als je wilt, maar je mag er maar 12 op elke server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
10 per server (stond op het amerikaanse forum) ... hadden mensen geprobeerd. Je mag er 50 in totaal ofzo :)

Pff wel erg hard als je nou iedereen joepie de poepie ziet roepen op dat US forum :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier een closed euro beta account en zou hij/zij deze zaak even aan kunnen kaarten daar op het forum?

Dat die moffen en scandi's en spanjaarden sowieso al eerder hebben kunnen bestellen is al heel fijn voor ons, maar dat de benelux ook nog eens geen recht heeft op de open beta pakketten en of het wel helemaal Blizz/Vivendi's bedoeling is om een GROOT gedeelte van hun klanten zo'n oor aan te naaien??!

Je zal wel geen antwoord krijgen (typisch) maar wellicht dat de discussie daar even fijn opgestart kan worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
http://en.wow-europe.com/...-en&t=17148&p=1#post17148

Is al iemand geweest die het aangekaart heeft.. Je krijgt gewoon geen info..

[ Voor 110% gewijzigd door Skeiron462 op 23-11-2004 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:53:
Heeft iemand hier een closed euro beta account en zou hij/zij deze zaak even aan kunnen kaarten daar op het forum?

Dat die moffen en scandi's en spanjaarden sowieso al eerder hebben kunnen bestellen is al heel fijn voor ons, maar dat de benelux ook nog eens geen recht heeft op de open beta pakketten en of het wel helemaal Blizz/Vivendi's bedoeling is om een GROOT gedeelte van hun klanten zo'n oor aan te naaien??!

Je zal wel geen antwoord krijgen (typisch) maar wellicht dat de discussie daar even fijn opgestart kan worden.
Geven toch geen antwoord erop.. Wordt lekker wachten tot vrijdag :(

Ik vraag me af als het waar is waarom ze BeNeLux geen pre-order versie geven want volgens mij zitten we al sinds het begin in europe of heeft een aardbeving ons naar de andere kant van de wereld verschuift? zucht... mensen zeiden dit al vanaf het begin dat ze een europese versie bekend maakte.. zal het nou toch zo zijn? :(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:53:

Het is inderdaad flink genaaid dat we in de Beneluxe geen beta keys kunnen krijgen bij pre-oder (alhoewel ik daar nog steeds geen officiele verklaring over heb gehoord maar ik ga er wel van uit). Aan de andere kant is het wel te begrijpen zo groot is het publiek in NL nou ook weer niet.

Daarnaast is er waarschijnlijk nog een grote reden waarom het niet mogelijk is en daar kwam ik achter toen ik zelf op zoek was naar WoW uberhaupt, om maar niet te spreken over WoW CE en de beta keys... Nederland (en Belgie) hebben gewoon geen goede/grote online winkels, iig niet voor PC games.
Het overgrote gedeelte is troep, we kennen geen amazon, play of ebgames - misschien gat in de markt voor iemand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

misschien was blizzard wel niet blij met het grote aantal nederlanders wat meedeed in de US OB ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik zou de pre-order niet in Duitsland bestellen, tenzij je een Duitse versie wilt ;)
Kan ook niet, want in Duitsland is die volgens mij al uitverkocht, ik wacht wel tot de 26e voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
KeeZ schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:03:
misschien was blizzard wel niet blij met het grote aantal nederlanders wat meedeed in de US OB ;)
zou je denken :+

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze game gaat het echt maken volgens mij en als ze eerder gereleast hadden helemaal.
ps heb nu efe 5 mins aan die guild voor wow gewerkt
link http://www.dutchelite-wow.tk
als iemand wil helpen graag! deze is wel nederlands.

kunnen we eigelijk niet afspreken dat iedereen van gt op de zelfde server gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
denk dat dat niet echt af te spreken valt. Immers ik ga bijvoorbeeld al met 2 vrienden op dezelfde realm alleen weten we niet welke natuurlijk maar dat we samen gaan spelen dat is zeer zeker !

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Dutch Elite, zo heette mn eerste guild in DAoC, later gemerged met andere guild en verder gegaan onder de naam Bokkerijders.
Midgard/Excalibur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Mja, snap dr eigenlijk ook geen reet van... De Benelux hoort toch ook gewoon bij Europa? Waarom zouden wij dan langer moeten wachten en kunnen we niet pre-orderen? Heeft verdomme nog een gozer uit Nederland dat ene kampioenschap van Warcraft III gewonnen, je zou toch denken dat er dan wel een lampje gaat branden bij Blizzard... Wat ik ook erg vind is dat alle Nederlanders toch wel de Engelse gaan spelen (met een paar uitzonderingen natuurlijk, mensen die bijvoorbeeld een tijd in Duitsland hebben gewoond en het wel fijn vinden om dus de Duitse versie te spelen). Nu worden we dus eigenlijk dubbel genaaid... En geen pre-order, en geen open-beta key daardoor en we hadden hem eigenlijk al kunnen spelen hier omdat we toch wel de Engelse gaan spelen... (dan zou het alleen nog aan de servers liggen die er nog niet helemaal klaar voor staan...)

Zucht :( Word hier wel een beetje droevig van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

sOidivUs schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:33:
Mja, snap dr eigenlijk ook geen reet van... De Benelux hoort toch ook gewoon bij Europa? Waarom zouden wij dan langer moeten wachten en kunnen we niet pre-orderen? Heeft verdomme nog een gozer uit Nederland dat ene kampioenschap van Warcraft III gewonnen, je zou toch denken dat er dan wel een lampje gaat branden bij Blizzard... Wat ik ook erg vind is dat alle Nederlanders toch wel de Engelse gaan spelen (met een paar uitzonderingen natuurlijk, mensen die bijvoorbeeld een tijd in Duitsland hebben gewoond en het wel fijn vinden om dus de Duitse versie te spelen). Nu worden we dus eigenlijk dubbel genaaid... En geen pre-order, en geen open-beta key daardoor en we hadden hem eigenlijk al kunnen spelen hier omdat we toch wel de Engelse gaan spelen... (dan zou het alleen nog aan de servers liggen die er nog niet helemaal klaar voor staan...)

Zucht :( Word hier wel een beetje droevig van...
Wacht gewoon tot de 26e, kun je ws rechtstreeks via Blizzard site bestellen, anders bestel je toch in Engeland ofzo, Blizzard zal de 26e wel een lijst bekend maken waar je allemaal kunt bestellen, ook voor mensen uit de Benelux(hoop ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Als ik een zaak zou runnen en ik zou een heleboel copies van wow hebben besteld en ik zou niet benaderd zijn door blizz/vivendi vanwege een pre-order+key actie.

Hmmm.

Ik zou de mensen wow al kunnen laten bestellen voor de 26e en ze vertellen dat er geen pre-order actie in de benelux komt. Anders loop ik straks een hoop omzet mis omdat iedereen anders naar de concurrenten gaat die wel aan deze actie mee mogen doen.

Blijkt de 26e dat we echt niet mee mogen doen dan bestel ik hem wel gewoon in nl, zodat ik wel op de dag van eu release m'n ce'tje kan ophalen. Dan maar weer kloten strax als we weer met 1.000 man tegelijk een "open" beta key proberen te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Tja misschien is dat alleen al om et feit dat de localized versies getest moeten worden en blizzard weet waarschijnlijk ook wel dat de benelux echt niet op een duitse of franstalige server gaat spelen.
Overigens gaat t toch alleen om de guaranteed final beta test plaatsen? Lijkt me dus dat je gewoon een account kunt aanmaken net als in de US OB :)

Kortom een hoop drukte en hoge bloeddrukjes om hele simpele feiten imo :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet het niet.
er komt eigelijk denk ik toch ook wel een nederlandse server?
lijkt mij wel zo logsch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Well, according to Dynabyte, the Benelux distributor hasn´t agreed with the OB key terms and therefore doesn´t supply them.

Great job, that means that just 3 countries that won´t get the OB keys.. :s

Kijk onderin het topic..

Edit fluf-: Hoe kom je altijd aan die nutteloze oneliners.. Een Nederlandse server?? Ik leg hem dit keer niet uit..

[ Voor 18% gewijzigd door Skeiron462 op 23-11-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ik hoop het niet, een server vol met fluf-'s die niet eens normaal nederlands kunnen typen ;D :o 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Glorificationer426 op 23-11-2004 12:48 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sommige spelen en servers gebruiken vaak een mirror in belgie of in nederland.
en dit was nu me eerst oneliner(eigelijk 2 zinnen).
en er zijn spellen die wel dat hadden zal de namen van die spelen nogwel opzoeken.

edit nederlands typen? sorry die snap ik niet. :/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ook in Zweden schijn die pre-order al uitverkocht te zijn, net zoals in Spanje, Duitsland en Denemarken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siliakus
  • Laatst online: 09-09 15:33
Hoe kan dat nou uitverkocht zijn als je ze nog niet kan bestellen? Ben ik nou zo blond of klopt dat totaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Skeiron schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:44:
Well, according to Dynabyte, the Benelux distributor hasn´t agreed with the OB key terms and therefore doesn´t supply them.

Great job, that means that just 3 countries that won´t get the OB keys.. :s

Kijk onderin het topic..

Edit fluf-: Hoe kom je altijd aan die nutteloze oneliners.. Een Nederlandse server?? Ik leg hem dit keer niet uit..
Kunnen we niet ff gaan uitzoeken wie die benelux distributeur is hier in de Benelux. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

:'( :'(
Afbeeldingslocatie: http://i.boomtown.net/pics/4/0/4/62404/300x400.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
nemo55 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 13:01:
[...]

Kunnen we niet ff gaan uitzoeken wie die benelux distributeur is hier in de Benelux. :(
zullen we hem/haar even gaan opzoeken dan >:)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Hier een post van een Duitse CM, kon er geen vinden in het Engelse forum:

Dieser Liefertermin beruht auf Spekulation. Es ist kein offizielles Releasedatum veröffentlicht worden, also kann auch niemand ein Datum nennen.

Der Verkauf der Pre-Order Version startet am 26.11 in verschiedenen Läden und Online Stores. Natürlich haben einige Online Shops bereits eine "Pre-Order der Pre-Order" durchgeführt, andere jedoch nicht.

Ich werde so schnell als möglich eine Liste der Händler hier posten, die die Pre-Order führen werden.
Gungdil
Community Manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Laatst online: 14-09 12:09
Is er iemand die al geprobeerd heeft om de US retail te spelen? Ik wil hem best online kopen + downloaden en dan een account maken maar is btje zonde als het niet werkt he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat raar dat blizzard die pre-oder pre-oder dus eigenlijk goed keurt.
wtf is het dan nog het nut van die pre-oder releasedate van de 26e :?

UK is -1 uur toch? ik ga donderdag om 23:00 wel blizzard site spammen - ik demand de 26e verkoop op hun site ;) :P

edit: err ja vrijdag om 01:00 dus 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
buzz schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 13:19:
Is er iemand die al geprobeerd heeft om de US retail te spelen? Ik wil hem best online kopen + downloaden en dan een account maken maar is btje zonde als het niet werkt he :)
Als het goed is (volgens UPS tracking systeem) krijg ik vandaag 3CE's en 2Normale versies binnen (voor mij en mijn vrienden), dus als ik hem binnen heb en het werkt dan zal ik het even posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Laatst online: 05-09 15:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boneyard
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11-2022
zoals het er nu uit ziet kan spelen vanuit europa zonder een amerikaan die een account voor je aan maakt wel eens lastig worden. verschillende mensen zeggen dat het niet lukt met een credit card uit europa. sommige uk credit cards schijnen dan weer wel te kunnen, moet je wel een vals adres / postcode gebruiken.

en de game cards zijn nog niet te koop.

[ Voor 8% gewijzigd door boneyard op 23-11-2004 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:44:
[...]

Als dat toch zo is wordt 't lekker in de UK bestellen ;)
Waarom dit afwachten, met een IA moeten we de verzendkosten toch kunnen drukken, ik denk dat er genoeg geintresseerden zijn. Als iemand die nu al zou starten op www.inkoopacties.net dan kunnen we zo snel mogelijk reageren als de deelnemers bekend zijn. (de 26e dus).

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_me schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 13:41:
[...]

Waarom dit afwachten, met een IA moeten we de verzendkosten toch kunnen drukken, ik denk dat er genoeg geintresseerden zijn. Als iemand die nu al zou starten op www.inkoopacties.net dan kunnen we zo snel mogelijk reageren als de deelnemers bekend zijn. (de 26e dus).
Als er een IA kan worden gestart voor OF de US versie, OF een UK versie met Beta Kit, doe ik zeker mee!

Alleen op het moment is er ook in de UK nog niet bekend welke winkels de beta kit leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
IA betekent dat ik hem nog later krijg dan dat ik zou kunnen krijgen als ik hem zelf bestel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
@Bosmonster

Zeg kun je die bestelling eventueel bij Dynabyte ook annuleren als de 26e blijkt dat er toch gepreordered kan worden in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister gehoord dat men kopie in shipping status is, dus zal ergens vandaag aankomen. Zodra ik de key in handen heb zal ik het jullie laten weten of het allemaal werkt. Hij gaat trouwens via FedEx.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
nemo55 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:08:
@Bosmonster

Zeg kun je die bestelling eventueel bij Dynabyte ook annuleren als de 26e blijkt dat er toch gepreordered kan worden in de Benelux.
Neem aan van wel, maar die was gemaakt voor dat ik wist dat de beta actie niet in de benelux ging gelden.

M.a.w. ik zou niet voor die 3 dagen ineens ergens anders gaan pre-orderen nu om dat dalijk weer te mogen cancellen..

ff afwachten dus. Als de prijs in UK dalijk goed is met beta dan cancel/re-pre-order ik wel daar ergens.
Gister gehoord dat men kopie in shipping status is, dus zal ergens vandaag aankomen. Zodra ik de key in handen heb zal ik het jullie laten weten of het allemaal werkt. Hij gaat trouwens via FedEx.
Waar hebbie die besteld dan? Als het in de US is zal het wel wat langer duren dan een dag lijkt me :P

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 23-11-2004 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

Edit: Ugh, outdated info.

[ Voor 112% gewijzigd door Mandor op 23-11-2004 14:27 ]

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:18:
[...]

Neem aan van wel, maar die was gemaakt voor dat ik wist dat de beta actie niet in de benelux ging gelden.

M.a.w. ik zou niet voor die 3 dagen ineens ergens anders gaan pre-orderen nu om dat dalijk weer te mogen cancellen..

ff afwachten dus. Als de prijs in UK dalijk goed is met beta dan cancel/re-pre-order ik wel daar ergens.

[...]

Waar hebbie die besteld dan? Als het in de US is zal het wel wat langer duren dan een dag lijkt me :P
Hij gaat via een vriend van me in de US die me de key opstuurt (en later de box zelf), die ik dan gebruik via men beta client. Heb hem bij EBgames besteld.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:25:
[...]

Hij gaat via een vriend van me in de US die me de key opstuurt (en later de box zelf), die ik dan gebruik via men beta client. Heb hem bij EBgames besteld.
Ah goeie deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
boneyard schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 13:39:
zoals het er nu uit ziet kan spelen vanuit europa zonder een amerikaan die een account voor je aan maakt wel eens lastig worden. verschillende mensen zeggen dat het niet lukt met een credit card uit europa. sommige uk credit cards schijnen dan weer wel te kunnen, moet je wel een vals adres / postcode gebruiken.

en de game cards zijn nog niet te koop.
Tot nu toe lijkt het erop dat de mensen bij wie het niet lukt geen echte Credit Card hebben, maar een zgn 'debit card', daarbij wordt het geld direct van de rekening afgehaald itt een echte credit card waarbij je eens in een bepaalde periode (maand) betaald. Bij beide kaarten krijg je zo'n leuke plastic pas met zo'n cool nummer erop, de een wordt helaas vaak niet geaccepteerd als echte credit card en de anders dus wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

nemo55 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 13:01:
[...]

Wat ik zo kan vinden is dat Vivendi wel een kantoor heeft in Nederland; Vivendi Universal Games Folkstoneweg 14, 1118 LM Schiphol-Rijk T 020-7951250 F 020-7951251
En voor belgie schijnt atoll soft het te doen; In België heeft Atoll Soft een vestiging die dezelfde labels vertegenwoordigt als in Nederland, met Vivendi en Electronic Arts als exclusieve labels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

Webgnome schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 13:13:
[...]

zullen we hem/haar even gaan opzoeken dan >:)
Naam: Vivendi Universal Games Netherlands
Vestigingsadres: Folkstoneweg 14 Columbus Bld
Vestigingsplaats: 1118LM Luchthaven Schiphol
KvK-inschrijfnummer: 34195177 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Geen E-mail adres?? Anders zouden we zo'n mooi overheid achtige actie kunnen houden.. Met zo'n standaard site waar je je naam invoerd en e-mail en dan zo'n standaard e-mailtje verstuurd wordt met onze drukkende woorden.. Er is genoeg tijd over om actie te voeren.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
nioz schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:43:
[...]

Tot nu toe lijkt het erop dat de mensen bij wie het niet lukt geen echte Credit Card hebben, maar een zgn 'debit card', daarbij wordt het geld direct van de rekening afgehaald itt een echte credit card waarbij je eens in een bepaalde periode (maand) betaald. Bij beide kaarten krijg je zo'n leuke plastic pas met zo'n cool nummer erop, de een wordt helaas vaak niet geaccepteerd als echte credit card en de anders dus wel :)
Das makkelijk te controleren. Je moet gewoon een VISA of in nederland via de meeste banken verkrijgbare MasterCard hebben.

Logootjes staan op de kaart als het goed is. Als er een VISA/MasterCard logo op staat is er niks aan de hand lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Zal ik es bellen met Vivendi Nederland? Of iemand anders mij reeds voorgegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boneyard
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11-2022
nioz schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:43:[...]Tot nu toe lijkt het erop dat de mensen bij wie het niet lukt geen echte Credit Card hebben, maar een zgn 'debit card', daarbij wordt het geld direct van de rekening afgehaald itt een echte credit card waarbij je eens in een bepaalde periode (maand) betaald. Bij beide kaarten krijg je zo'n leuke plastic pas met zo'n cool nummer erop, de een wordt helaas vaak niet geaccepteerd als echte credit card en de anders dus wel :)
i heb nog geen enkele post van een niet uk persoon gezien die kon spelen via een eigen credit card.

hmmm de duiters kunnen ook via een vals adres

http://vnboards.ign.com/WoW_General_Board/b19789/79248797/

misschien komt het dan toch allemaal goed :)

[ Voor 13% gewijzigd door boneyard op 23-11-2004 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Vivendi Universal Games
Folkstonewg 14
1118LM Luchth Schiphol
Tel 020 7951253

gouden gids linkje

[edit]
was al gepost zie ik :P

[ Voor 63% gewijzigd door Bosmonster op 23-11-2004 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Climaximizer schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:56:
Doen!!!!!!!! Vraag meteen e-mail adres.. Kunnen we een leuke site opzetten voor de "WoW Benelux" actie.. ;) Heb er nu al zin in.. en anders gaan we ons vastketenen voor de deur.. (zal ff bellen of ze nog computers over hebben van de laatste actie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Goed, dank voor het telefoonnummer. Ff een lijstje met vragen maken:

- Nederland in final beta?
- zo nee, is er een mogelijkheid om er toch in te komen?
- Wanneer begint de final beta?

Vul me es aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Climaximizer schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:56:
Nog niet gebeld omdat ik het al aan mijn leverancier heb gevraagd, Vivendi doet voor zover ik weet alleen de grote klanten rechtstreeks en mijn geemsjoppie boeit ze niet :(

Denk ook dat het alleen een verkoopkantoor is dus of ze je veel kunnen/willen vertellen zal een tweede zijn ;)

[ Voor 14% gewijzigd door NightHawk4 op 23-11-2004 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
We kunnen ook gewoon daar ff aankloppen met spandoeken en hooivorken
:Y) :Y) :Y) :Y) :Y) :Y) :Y) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Mochten ze enige informatie bezitten, moet je er wel op rekenen dat ik het eruit krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dus als ik et goed begrijp leveren ze alleen aan bedrijven ?
*dat is mooi want ik ken veel mensen met bedrijven :)*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Climaximizer schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:02:
Goed, dank voor het telefoonnummer. Ff een lijstje met vragen maken:

- Nederland in final beta?
- zo nee, is er een mogelijkheid om er toch in te komen?
- Wanneer begint de final beta?

Vul me es aan?
Er is maar een vraag en dat is waarom Benelux uitgesloten wordt uit de beta actie.

Al het andere haalt slechts de aandacht van dit punt weg (gaan zeuren over wanneer de beta begint enzo wat ze toch niet weten noch interesseert)

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 23-11-2004 15:10 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Je hoeft ook niet te melden dat je het spel al gekocht hebt. Let hier op!