Waar bestel je zo een wow toetsenbord?
Veel mensen die maandenlang hun keys niet gaan wijzigen zo te zien
Tsja ik gebruik ook lang niet al mn keys trouwens... zowieso al wat anders ingesteld... en ik werk veel met cosmos (meesterlijke uitvinding)
Deze plek is te koop.
Was er dan iets onhandigs aan die keys?Bosmonster schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:57:
Veel mensen die maandenlang hun keys niet gaan wijzigen zo te zien
Ik zie geen reden om maar iets te veranderen aan de huidige setup, kon prima uit de voeten.
In ieder geval een stuk handiger dan de FFXI setup imo.
Ik heb zboard.nl gisteren gemailed nadat ik die Blizzard Newsletter kreeg en die verwachten hem in Januari 2005. Ze wisten in eerste instantie niet eens dat Zboard WoW keyset al te leveren was in de US/Canada.
En Zboard.com levert niet aan het buitenland, kon ook zo snel geen shop vinden die dat wel deed in combo met de WoW keyset.
En Zboard.com levert niet aan het buitenland, kon ook zo snel geen shop vinden die dat wel deed in combo met de WoW keyset.
Eigenlijk toch wel jammer dat het niet 1 grote 'seamless world' is geworden net als EvE (o.a.). Nu zit je toch vast aan een bepaalde server. Beetje irritant want ik heb bijvoorbeeld nog geen idee of ik een guild wil joinen. Zou dan wel handig zijn dat je op dezelfde server zit
.
Is er eigenlijk nog een plan om een guild op te richten?
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Als je andere spellen gewend bent ga je al gauw dingen zo instellen als andere games. Zo heb ik autorun graag op Q, omdat dat wat makkelijker is in te drukken als je toch al aan het rennen bent (en ik het zo gewend ben van AC). En strafe op Z en C. Etc.VinnieWeiss schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:18:
[...]
Was er dan iets onhandigs aan die keys?
Ik zie geen reden om maar iets te veranderen aan de huidige setup, kon prima uit de voeten.
In ieder geval een stuk handiger dan de FFXI setup imo.
Dat zijn dingen waar ik me 2 maanden voor release nog niet echt druk om maakViper2k1 schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:36:
Eigenlijk toch wel jammer dat het niet 1 grote 'seamless world' is geworden net als EvE (o.a.). Nu zit je toch vast aan een bepaalde server. Beetje irritant want ik heb bijvoorbeeld nog geen idee of ik een guild wil joinen. Zou dan wel handig zijn dat je op dezelfde server zit.
Een enkele server voor iedereen lijkt me persoonlijk niks, tenzij ze de WoW wereld ongeveer factor 50x groter hadden gemaakt
[ Voor 53% gewijzigd door Bosmonster op 22-11-2004 14:41 ]
Alle spelers op 1 server is vrij lastig lijkt me. Als ik rond een uurtje of 2 's nachts in xroads liep in de open beta dan was het echt druk! Dan is het nog niet eens spitsuur in amerika. Stel je voor dat er 10x zoveel mensen op de server zouden zitten
Heb ik het nog niet eens over boss-camping 
Een guilt kom je toch in de game tegen. Lijkt me niet dat je gaat googlen voor een guild
Zo'n toetsenbord lijkt me ook niet veel aan eigenlijk. Ik dacht meer aan een mooi toetsenbord en niet aan een wannabe praktisch toetsenbord. Zoals het nu ingedeeld zit werkt prima en na een paar keer spelen weet je alle shortcuts voor je stats en dergelijke ook wel uit je hoofd
Een guilt kom je toch in de game tegen. Lijkt me niet dat je gaat googlen voor een guild
Zo'n toetsenbord lijkt me ook niet veel aan eigenlijk. Ik dacht meer aan een mooi toetsenbord en niet aan een wannabe praktisch toetsenbord. Zoals het nu ingedeeld zit werkt prima en na een paar keer spelen weet je alle shortcuts voor je stats en dergelijke ook wel uit je hoofd
[ Voor 9% gewijzigd door gri- op 22-11-2004 14:49 ]
Verwijderd
Een collega van mij heeft een eigen gameshop in Rotterdam en hem heb ik gevraagd hoe het nou zit met die pre-order boxes. Dit is wat hij terugkreeg van zijn groothandelaar:
--------------------------------------
Ik heb je vraag doorgespeeld. Overigens krijgen wij niet de beta-versie binnen aangezien Vivendi deze *niet* binnen de Benelux gaat uitgeven, dus pas in Januari de normale retail. Ook is de USA import niet te spelen door een strenge regiocodering, je moet een geldige Amerikaanse credit-card bij activatie gebruiken. Desondanks kijken wij wel naar importering van de UK versie.
Dat ziet er dus niet goed uit
Ik heb je vraag doorgespeeld. Overigens krijgen wij niet de beta-versie binnen aangezien Vivendi deze *niet* binnen de Benelux gaat uitgeven, dus pas in Januari de normale retail. Ook is de USA import niet te spelen door een strenge regiocodering, je moet een geldige Amerikaanse credit-card bij activatie gebruiken. Desondanks kijken wij wel naar importering van de UK versie.
Verwijderd
Heh, maar in 12 uur ofzo aweer 3 pagina's erbij .. gaat wel erg hard..M a a r t e n schreef op maandag 22 november 2004 @ 09:00:
[...]
, eh ja, we wachten dan ook nog maar oh een jaar of 4?
Maar jij bent dus Dergo? Ik ben dus MalvariusZag jou van level 18 naar 22 gaan in een paar uur? Kon zelf even niet spelen, moest een pc fixen.
Ik denk / hoop overgens dat het met die ger/fra engerds wel mee gaat vallen, zeker op de RP server (ik hoop daar ook geen of weinig pets te zien, hooguit de panda(ren)).
De nadelen, tijd en latency, vind ik iets te zwaar mee wegen om de US versie hier heen te laten komen.. maar ik zal m'n server 35 vriendjes ook wel missen idd..
Yep, ik was Dergo (en wordt het weer in retail, hopelijk). Ik herinner me nog wel dat jij inderdaad nog gewisped hebt dat ik zo snel ging .. hehe. Ik ben vanaf level 22 zelfs nog sneller gegaan denk ik. Ik heb toen met wat anderen opgetrokken die verder waren dan mij die wat hulp zochten (Electra, Frosty, die waren ook vaak moderator van het ooc channel.. ) en heb alleen maar quests gedaan die rood voor mij waren....
Frosty is dus 1 van die mensen waar ik nu zelfs via email nog contact mee heb, en waar ik erg graag nog mee verder wil spelen. (verder nog in ieder geval; Maelthra, Mustis, Diamondtear, Celunia, Hardoris en Wabbitka)
De latency, tsja, ik had er niet echt veel last van. Ik heb nooit een latency lager dan de 180 gehad, maar alleen in de tijden dat iedereen lag had doordat ze weer iets veranderd hadden aan de code, had ik er erg last van. De rest van de tijd was alles gewoon soepel. En dat was nog maar een beta server... De tijd, tsja, je zal altijd een deel van de dag missen (tenzij de 24h gamed per dag). Het boeit mij nou niet zo erg welk deel dat nu is.
Als laatste is het waarschijnlijk iets goedkoper op de Amerikaanse server, en alle beetjes zijn meegenomen natuurlijk. (al zal het spel zelf misschien door verzendkosten iets duurder uitvallen).
Welke mensen kende jij allemaal van server 35? Misschien ken ik er nog een paar...
Dat gooit ook mooi roet in het eten van veel mensen die dachten via PayPal toch US te kunnen spelen... Tenzij je een hele vriendelijke vriend hebt die voor de aanmelding zijn US creditcard gegevens wil donerenIk heb je vraag doorgespeeld. Overigens krijgen wij niet de beta-versie binnen aangezien Vivendi deze *niet* binnen de Benelux gaat uitgeven, dus pas in Januari de normale retail. Ook is de USA import niet te spelen door een strenge regiocodering, je moet een geldige Amerikaanse credit-card bij activatie gebruiken. Desondanks kijken wij wel naar importering van de UK versie.
Dat van de beta boeit me niet zo heel erg. Als je een beetje die site in de gaten houdt kom je daar volgens mij toch wel in.
Wel vreemd.. wat zou in hemelsnaam de reden zijn om dit in de benelux niet te doen
Ik ga dus niet mn lekker goedkope preorder bij dynabyte stoppen. Als ik in het buitenland bestel loop je weer het risico de eerste week van retail te missen (en dat is erger dan een week beta te kunnen spelen die je waarschijnlijk toch wel kunt spelen
[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 22-11-2004 15:12 ]
Wat een hoerebedrijf is dat Vivendi 
En de reden? Kleine landjes, ws niet belangrijk genoeg

En de reden? Kleine landjes, ws niet belangrijk genoeg

[ Voor 45% gewijzigd door Cthulhu op 22-11-2004 15:17 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Hmm.. de benelux is als 'land' niet zo klein met bijna 30 miljoen inwoners 
Er zal wel weer een of andere gare regel zijn waardoor dit bij ons niet mogelijk is.
Er zal wel weer een of andere gare regel zijn waardoor dit bij ons niet mogelijk is.
Verwijderd
Holy shit, dat laatste menen ze toch niet?Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:04:
Een collega van mij heeft een eigen gameshop in Rotterdam en hem heb ik gevraagd hoe het nou zit met die pre-order boxes. Dit is wat hij terugkreeg van zijn groothandelaar:
Verwijderd
Ugh... dus CC & Paypal zou misschien niet werken? Het lijkt me juist da Paypal hier niet mee te maken heeft (omdat dat Amerikaans is en dus geaccepteerd zou kunnen worden?).
En kan het dan misschien met die Gamecards? Dat ik een kennis die gamecards laat kopen in Amerika en dat hij me per email de codes opstuurt? Dat zou moeten werken, toch? (ook al is dit weer de duurste optie die je in Amerika kan hebben..)
En kan het dan misschien met die Gamecards? Dat ik een kennis die gamecards laat kopen in Amerika en dat hij me per email de codes opstuurt? Dat zou moeten werken, toch? (ook al is dit weer de duurste optie die je in Amerika kan hebben..)
Niet in de benelux... Hoevaak spelen we wel niet beta's of demo's die niet in de benelux zijn vrijgegeven. Ik neem aan dat dit helemaal geen probleem is.
Ennuh, het zou wel een beetje krom zijn. Wel kunnen pre-orderen (als dat het geval is) maar vervolgens niet in de final Beta komen.
Vooralsnog, ik geloof op dit moment helemaal niemand. Aankomende vrijdag zullen we definitief verlost worden van dit dilemma. En als ik het niet trek, dan bel ik zelf wel met Vivendi
Ennuh, het zou wel een beetje krom zijn. Wel kunnen pre-orderen (als dat het geval is) maar vervolgens niet in de final Beta komen.
Vooralsnog, ik geloof op dit moment helemaal niemand. Aankomende vrijdag zullen we definitief verlost worden van dit dilemma. En als ik het niet trek, dan bel ik zelf wel met Vivendi
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Dit kunnen ze niet menen. 
Word tijd voor een grootscheepse handtekeningen-actie via internet ofsow aan vivendi en blizzard vanuit de benelux!
Iemand ervaring hiermee?
Word tijd voor een grootscheepse handtekeningen-actie via internet ofsow aan vivendi en blizzard vanuit de benelux!
Iemand ervaring hiermee?
Je kan ze niet in de Benelux pre-orderen, ws wel gewoon in Engeland ofzo, als je er een beetje snel bij bentClimaximizer schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:49:
Niet in de benelux... Hoevaak spelen we wel niet beta's of demo's die niet in de benelux zijn vrijgegeven. Ik neem aan dat dit helemaal geen probleem is.
Verwijderd
Wat ik denk dat bedoelt wordt is dat je als je je account aanmaakt, je ALSNOG moet valideren met een US creditcard. Je betaalopties daarna mag je kiezen.Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:47:
Ugh... dus CC & Paypal zou misschien niet werken? Het lijkt me juist da Paypal hier niet mee te maken heeft (omdat dat Amerikaans is en dus geaccepteerd zou kunnen worden?).
Ik ga er overigens vanuit dat een Australische, Nieuw-Zeelandse of Canadese CC hier ook geldt aangezien de game daar ook uitkomt morgen. Het wordt dus tijd om mijn oom uit Australie ook het account aan te laten maken
Iemand bereid om een inkoopactie te starten voor Engelse CE? Dit ziet er echt totaal niet goed uit voor ons
Er staat nergens dat je niet in de beta kan, alleen dat je geen code krijgt bij je pre-order.Climaximizer schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:49:
Maar zoals al 10x eerder gezegd, is het in de open beta komen nu niet echt een probleem. Niet 'probleem genoeg' om een buitenlandse preorder te plaatsen in ieder geval en het risico te lopen dat je hem een week na het starten van de retail pas binnen krijgt
Dit lijkt mij heel sterk. Dat zou betekenen dat je alleen kan spelen als je een CC hebt.Wat ik denk dat bedoelt wordt is dat je als je je account aanmaakt, je ALSNOG moet valideren met een US creditcard. Je betaalopties daarna mag je kiezen.
Hiermee zou blizzard de doelgroep onnodig verkleinen.
En waarom dan wel al die andere betaal mogelijkheden als je sowieso een CC nodig hebt????
Morgen horen we meer uit de US en hopelijk dat Blizzard-EU eind van de week wat zinnig weet te vertellen.
Er is nu gewoon nog niemand die het weet. KLAAR!!!!
Je vergeet dat in de US een creditcard net zo normaal is als een pinpas hier.RonvO schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:14:
[...]
Dit lijkt mij heel sterk. Dat zou betekenen dat je alleen kan spelen als je een CC hebt.
En waarom dan wel al die andere betaal mogelijkheden als je sowieso een CC nodig hebt????
Morgen horen we meer uit de US en hopelijk dat Blizzard-EU eind van de week wat zinnig weet te vertellen.
De prijzen bij dynabyte zijn trouwens ineens flink omlaag:
normale versie: 44,95 -> 39,95
CE -> 69,95 -> 59,95
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 22-11-2004 16:22 ]
Volgens mij heeft zo'n beetje iedereen in Amerika een CC, dus zal geen probleem zijnRonvO schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:14:
[...]
Dit lijkt mij heel sterk. Dat zou betekenen dat je alleen kan spelen als je een CC hebt.
Dat was vanmorgen ook al, kreeg om 09.00 een bevestigings mailtje van mn bestelling:Bosmonster schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:21:
[...]
Je vergeet dat in de US een creditcard net zo normaal is als een pinpas hier.
De prijzen bij dynabyte zijn trouwens ineens flink omlaag:
normale versie: 44,95 -> 39,95
CE -> 69,95 -> 59,95
1 * World O.Warcraft Colectors Box Euro EUR 59.95
Toen ik hem zaterdag bestelde, was die ook al 59.95 volgens de site
[ Voor 9% gewijzigd door Cthulhu op 22-11-2004 16:26 ]
Verwijderd
morgen niet dan is alleen de US release die van preorder pas de 26ste dus alsnog wachten
en over dat van benelux als dat waar is is het echt raar het word toch allemaal via rotterdam en waarom zou het dan niet in de benelux zijn?
en over dat van benelux als dat waar is is het echt raar het word toch allemaal via rotterdam en waarom zou het dan niet in de benelux zijn?
Ik heb ze even een email gestuurd. Neem aan dat ik de nieuwe prijzen mag betalen 
Magoed.. 36 euro voor de normale en 54 euro voor de CE.. das toch geen geld.
(de 10% kortingskaart kun je op de site aanvragen)
Magoed.. 36 euro voor de normale en 54 euro voor de CE.. das toch geen geld.
(de 10% kortingskaart kun je op de site aanvragen)
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 22-11-2004 16:29 ]
Verwijderd
Maar dit soort praktijken verslaat heel het nut van de gamecards. Die zijn toch meestal bedoeld voor mensen zonder CC (en voor mensen die niet maandelijks willen betalen).Cthulhu schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:22:
[...]
Volgens mij heeft zo'n beetje iedereen in Amerika een CC, dus zal geen probleem zijn
Erg vaag.
Dan zou er totaal aan het doel van de andere betaal methodes voorbij gegaan worden, zoals Ronvo al zegt. Die gamecards e.d. zijn er imho juist voor de mensen die geen beschikking over een CC hebben.Volgens mij heeft zo'n beetje iedereen in Amerika een CC, dus zal geen probleem zijn
Daarnaast wordt ik wel erg moe van die berg speculaas (t lijkt wel sinterklaas
De ene winkel of gamer interpreteerd wat Blizzard zegt nou eenmaal anders dan de ander. Dat het komt omdat Blizzard zo lekker vaag blijft, dat snap ik ook wel, maar dat betekent dat we dus gewoon moeten wachten totdat Blizzard meer duidelijkheid verschaft en niet op de interpretatie van een winkel van een mail die ze van vivendi of blizzard krijgen omtrend 'strenge regio codering' moeten afgaan.
Of ben ik nou de enige die een zwaar Deja-vu gevoel krijgt bij elke pagina?
Verwijderd
Desalniettemin ga ik toch even netjes w88 totdat de eerste sucker uit Europa zich erop vastbijt en er wel of juist niet doorheen komt.
Want mooi dat ik die eerste sucker niet ga worden voor dat geld....
Want mooi dat ik die eerste sucker niet ga worden voor dat geld....
Morgen zal wel duidelijk worden of de US versie hier in Europa werkt, mocht die werken boeit het me niet, mocht die niet werken, boeit het me nog minder
Die zijn voornamelijk bedoeld om mensen gametime kado te kunnen doen. (het concept gamecards bestond al voordat er uberhaupt MMORPG's in europa speelbaar waren).Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:29:
[...]
Maar dit soort praktijken verslaat heel het nut van de gamecards. Die zijn toch meestal bedoeld voor mensen zonder CC (en voor mensen die niet maandelijks willen betalen).
Erg vaag.
Waarom mensen zich altijd maar druk maken over een creditcardje snap ik trouwens niet. Die dingen kun je zo aanvragen en kosten je misschien een paar euro per jaar.
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 22-11-2004 16:38 ]
Mn moeder kreeg er zelfs 1 gratis toen ze een nieuwe bankpas ging halenBosmonster schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:33:
[...]
Die zijn voornamelijk bedoeld om mensen gametime kado te kunnen doen.
Waarom mensen zich altijd maar druk maken over een creditcardje snap ik trouwens niet. Die dingen kun je zo aanvragen en kosten je misschien een paar euro per jaar.
Dit lees ik op EU Wow forum ( http://en.wow-europe.com/...-en&t=16630&p=1#post16630 )
Kweet niet of ik dit moet geloven of dat dit gewoon weer een reseller is die de woorden van Vivendi verkeerd heeft geinterpreteerd...
People, I believe you are right. I just checked my pre-order from my online retailer and it had a Pre-order BETA package for 9 Euro. It said in Finnish...
"Pre-Order Beta, jolla pääsee mukaan World of Warcraftin avoimeen eurooppalaiseen betaan. Betaa pääsee pelaamaan ilman kuukausimaksua! Rajattuerä toimi nopeasti!
Tilaamalla Pre-Order Boxin saat 'CD-Keyn' World of Warcraft eurooppalaiseen avoimeen betaan, jolla pääset pelaamaan pelin betaa 26.11.2004-14.1.2005."
Which translates to...
"Pre-order Beta, which will grant you access to the Wolrd of Warcraft Open EU Beta. You will be able to play this beta without a monthly fee! Only a limited amount available, order quickly!
By ordering this Pre-order Box you will get a 'CD-key' of the World of Warcraft EU Open Beta and you will be able to play this beta from 26.11.2004 till 14.01.2005."
Kweet niet of ik dit moet geloven of dat dit gewoon weer een reseller is die de woorden van Vivendi verkeerd heeft geinterpreteerd...
People, I believe you are right. I just checked my pre-order from my online retailer and it had a Pre-order BETA package for 9 Euro. It said in Finnish...
"Pre-Order Beta, jolla pääsee mukaan World of Warcraftin avoimeen eurooppalaiseen betaan. Betaa pääsee pelaamaan ilman kuukausimaksua! Rajattuerä toimi nopeasti!
Tilaamalla Pre-Order Boxin saat 'CD-Keyn' World of Warcraft eurooppalaiseen avoimeen betaan, jolla pääset pelaamaan pelin betaa 26.11.2004-14.1.2005."
Which translates to...
"Pre-order Beta, which will grant you access to the Wolrd of Warcraft Open EU Beta. You will be able to play this beta without a monthly fee! Only a limited amount available, order quickly!
By ordering this Pre-order Box you will get a 'CD-key' of the World of Warcraft EU Open Beta and you will be able to play this beta from 26.11.2004 till 14.01.2005."
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Verwijderd
0.0
OK, ik kan dus NU WEER uit Engeland gaan importeren waar HOPELIJK nog beta keys te krijgen zijn.
2 maanden euro open beta maken ze VEEL goed bij mij in ieder geval....
OK, ik kan dus NU WEER uit Engeland gaan importeren waar HOPELIJK nog beta keys te krijgen zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 16:42 ]
Dat kan ws pas rond de 26eVerwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:41:
0.0
Wel raar dat ze in Duitsland/Zweden/Finland al verkopen
[ Voor 9% gewijzigd door Cthulhu op 22-11-2004 16:44 ]
Verwijderd
ik zelf vind het nogal raar dat over die 2 maanden open beta die van de us duurde maar iets van 2 weken en waarom zou er een 2 maanden beta moeten zijn?
ik zelf vind het allemaal raar, en herlaas zeg ik ook wachten tot de 26ste:P tis moeilijk. en als die niet in de Benelux komt veel boze emails zal dan wel geen nut hebben maar toch.
ik zelf vind het allemaal raar, en herlaas zeg ik ook wachten tot de 26ste:P tis moeilijk. en als die niet in de Benelux komt veel boze emails zal dan wel geen nut hebben maar toch.
Omdat een of andere finse site roept dat de beta van 26-11 t/m 14-01 is? 
Denk dat die het concept pre-orderen vanaf 26-11 niet helemaal snapt eerlijk gezegd.
Denk dat die het concept pre-orderen vanaf 26-11 niet helemaal snapt eerlijk gezegd.
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 22-11-2004 16:46 ]
gewoon ervan uitgaan dat dit een cadeau'tje van Blizz is waarbij ze EU Open Beta alvast opengooien voor engelse servers ofzo terwijl ze de game aant vertalen zijn in Duits / Frans..... ik weet, het is een long shot, maar een mens mag blijven hopen, niet?
[ Voor 8% gewijzigd door RealCato op 22-11-2004 17:04 ]
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Wat ik me nou afvraag he: Hoe zou het nu op het kantoor van Blizzard zijn? Zouden ze als een stel koploze kippen rondlopen? Super stress omdat ze er achter zijn gekomen dat er een hardware probleem is (zeeeer onwaarschijnlijk!)?
Een stel van die gespannen koppies in een bedrijf! Lijkt me leuk om dat eens mee te maken zo'n game release!
Wat ik trouwens niet helemaal begrijp is waarom iedereen nu ineens zo hyper loopt te doen over het wel of niet kunnen spelen met een US versie. Lui, we hebben nu 4 jaar gewacht, deze paar weken kan er dan toch ook wel bij? Of denk ik nu raar? (verwachte antwoord: volmondig JA!
)
Een stel van die gespannen koppies in een bedrijf! Lijkt me leuk om dat eens mee te maken zo'n game release!
Wat ik trouwens niet helemaal begrijp is waarom iedereen nu ineens zo hyper loopt te doen over het wel of niet kunnen spelen met een US versie. Lui, we hebben nu 4 jaar gewacht, deze paar weken kan er dan toch ook wel bij? Of denk ik nu raar? (verwachte antwoord: volmondig JA!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Verwijderd
ja vooral sins de us open beta kep echt afkick verschijnselen nu

het valt me wel op dat zowat geen enkel nederlands bedrijf dat echt internationaal is world of warcraft informatie heeft alleen de internationale een beetje

het valt me wel op dat zowat geen enkel nederlands bedrijf dat echt internationaal is world of warcraft informatie heeft alleen de internationale een beetje
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 17:09 ]
Verwijderd
het dringt nog steeds niet echt bij iedereen door dat winkels e.d. gewoon hetzelfde te horen gekregen hebben als wij? "somewhere this winter" oid? Ze gokken allemaal maar wat.. de een ziet bij de ander zoveel januari staan en denkt zal wel januari zijn, dan zijn dr misschien iets meer "januari-releases".. and?
wacht gewoon nog eventjes
trouwens, er is nog niet echt een Nederlandse WoW Fan-site oid, of wel? Een soort site waar je je als nederlandse guild neer kan gooien met fora e.d.. ideetje?
trouwens, er is nog niet echt een Nederlandse WoW Fan-site oid, of wel? Een soort site waar je je als nederlandse guild neer kan gooien met fora e.d.. ideetje?
Verwijderd
Een vriendin van me in Amerika heeft een kopie besteld van de US versie. Ze zal me dan de key sturen via internet zodat ik hem kan activeren en dan via de beta client zou kunnen inloggen (wat volgens blizzard mogelijk zou moeten zijn). Ik zal dan eens kijken of ik via paypal kan betalen, zo niet dan gebruik ik haar CC. Ik hou jullie op de hoogte of het allemaal werkt. Hopelijk komt die morgen is de vraag, ze woont namelijk in Alaska
Verwijderd
lol idee miss maak ik wel iets al ik TIJD heb maar ik ben nie zon ongelooflijk freak die al zijn vrij tijd er in gooit voor zon site. Ik wil wel helpen als het kan.Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:11:
het dringt nog steeds niet echt bij iedereen door dat winkels e.d. gewoon hetzelfde te horen gekregen hebben als wij? "somewhere this winter" oid? Ze gokken allemaal maar wat.. de een ziet bij de ander zoveel januari staan en denkt zal wel januari zijn, dan zijn dr misschien iets meer "januari-releases".. and?
( alledomein namen zijn zowat allemaal bezet)
Het zou wel logisch zijn als wij een langere open beta krijgen. Mensen die nu de closed beta spelen hebben al een vrijwel perfecte versie van WoW. Het enige wat nog goed getest moet worden is of de Europese servers het wel allemaal kunnen trekken. Vandaar lijkt het me logisch als wij langer die open beta kunnen testen. Denk ook dat het Blizzard minder kost aangezien er veel minder Europeanen zijn dan Amerikanen.
Verwijderd
lol het gaat ze echt allemaal om het geld hoor elke cent die ze kunnen pakken nemen ze.
Maar trouwens de characters zullen toch wel wel gewoon in engels blijven op bv een franse server? ik heb het hier over de npcs en de namen van de steden ze kunnen toch moeilijk van stomwind bv Le Stormwinde ofzo maken?
Als dat niet zo is hebben ze niet zoveel te doen volgens mij behalve het manual te vertalen.
ps ik lees wel overal op de wow eu forums dat de servers eerst zeer slecht waren hoe het nu is weet ik niet.
zijn er mensen hier die de closed eu beta spelen?
ps2 weet iemand een goeie naam voor een guild op wow ik ga nu even kijken voor een site, als iemand wil helpen zeg het plz of stuur me een emailtje
(florianbankeman@hotmail.com)
Maar trouwens de characters zullen toch wel wel gewoon in engels blijven op bv een franse server? ik heb het hier over de npcs en de namen van de steden ze kunnen toch moeilijk van stomwind bv Le Stormwinde ofzo maken?
Als dat niet zo is hebben ze niet zoveel te doen volgens mij behalve het manual te vertalen.
ps ik lees wel overal op de wow eu forums dat de servers eerst zeer slecht waren hoe het nu is weet ik niet.
zijn er mensen hier die de closed eu beta spelen?
ps2 weet iemand een goeie naam voor een guild op wow ik ga nu even kijken voor een site, als iemand wil helpen zeg het plz of stuur me een emailtje
(florianbankeman@hotmail.com)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 17:31 ]
Het belangrijkste dat getest moet worden zijn ook de vertaalde franse en duitse versiesRedruM schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:19:
Het zou wel logisch zijn als wij een langere open beta krijgen. Mensen die nu de closed beta spelen hebben al een vrijwel perfecte versie van WoW. Het enige wat nog goed getest moet worden is of de Europese servers het wel allemaal kunnen trekken. Vandaar lijkt het me logisch als wij langer die open beta kunnen testen. Denk ook dat het Blizzard minder kost aangezien er veel minder Europeanen zijn dan Amerikanen.
Dat zou een reden kunnen zijn dat alleen die landen een open beta invite krijgen bijvoorbeeld.
Verwijderd
Ik hoorde dat finland en (spanje?) ook al invites hebben gehad.Bosmonster schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:34:
[...]
Het belangrijkste dat getest moet worden zijn ook de vertaalde franse en duitse versies
Dat zou een reden kunnen zijn dat alleen die landen een open beta invite krijgen bijvoorbeeld.
Verwijderd
Eigelijk best vreemd dat er geen Spaanstalige versie komt. Ook in Amerika zal daar wel vraag naar zijn.Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:37:
[...]
Ik hoorde dat finland en (spanje?) ook al invites hebben gehad.
Verwijderd
ja maar daar was de Amerikaanse intergratie dienst het niet mee eens 
ohja kep hier een kleine guildsite gemaakt voor wow net.
http://dutchelite.guildwizard.com
naam dutchelite leek me wel leuk
ohja kep hier een kleine guildsite gemaakt voor wow net.
http://dutchelite.guildwizard.com
naam dutchelite leek me wel leuk
Voor degenen die toch wat willen spelen totdat WoW EU uitkomt:
http://ryzom.com/freetrial.html
The Saga of Ryzom schijnt ook wel grappig te zijn. Kun je 14 daagjes proberen.
http://ryzom.com/freetrial.html
The Saga of Ryzom schijnt ook wel grappig te zijn. Kun je 14 daagjes proberen.
[ Voor 7% gewijzigd door FunkyTrip op 22-11-2004 18:18 ]
Dit dus.
Verwijderd
Zo te zien zijn er al inderdaad winkels die de pre-order versies hebben en sommige hebben ze al verstuurd..
[b]By error, our Spanish retailer has made the pre-order available too early. The boxes will be removed from sale and will be available again from Friday.
Sorry for the inconvenience. [/b]
Zie http://en.wow-europe.com/...-en&t=16975&p=1#post16975
[b]By error, our Spanish retailer has made the pre-order available too early. The boxes will be removed from sale and will be available again from Friday.
Sorry for the inconvenience. [/b]
Zie http://en.wow-europe.com/...-en&t=16975&p=1#post16975
Verwijderd
als ik nu bij dynabyte pre-order krijg ik dan ook een key? of zijn er geen enderlandse winkels??
Sorry maar geen zin om hele topic door te lezen
En bij welke buitenlandse winkels krijg je een key anders pre-order ik hem daar.
En de nederlandse winkels worden toch de 26e bekent??
En bij welke buitenlandse winkels krijg je een key anders pre-order ik hem daar.
Lees het toch maar door, want het staat er allemaal inVerwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:21:
Dit dus.
Als jij geen zin hebt om de topic door te lezen, waarom zouden wij dan vragen voor de 100ste keer herhalen?
Je zegt het zelf al eh...Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:21:
als ik nu bij dynabyte pre-order krijg ik dan ook een key? of zijn er geen enderlandse winkels??
Sorry maar geen zin om hele topic door te lezen![]()

Even wat nuttige informatie tussendoor, als jullie het niet erg vinden:
Bron: http://vnboards.ign.com/WoW_General_Board/b19789/79179783/?0I have been emailing Blizzard about the forced servers and I have come to a conclusion that they won't be doing anything to stop you if you have a USA contact address (you can probably fake one) and use a valid form of payment, and since it has been confirmed that you don't need to use a CC which is valid in the US when you use a Game Card, you can order Game Cards on http://www.cdromshop.com and ask them to just send you the code in email instead of sending the gamecard in the mail. That would save you shipping expenses and time...
Here is part of an email I got from a Blizzard employee:
However, we strongly suggest you purchase the version that is localized to you. If
you happen to have purchased a US version, please keep in mind you will need a US
address and a US form of payment in order to play the game. Whether or not the
account/characters will roll over to your localized region at the time of its
release, that has not yet been determined. I would suggest you visit the FAQ
provided at the link below. This entails and explains numerous topics that may
relate to your specific inquiry.
I do sincerely doubt that they will move accounts from US to Euro, as that would give you an unfair advantage over the Euros who have been waiting for Euro release...
[edit] I forgot to mention that they have stated that if you are travelling outside of the USA and have access to the internet, you will be able to play, just with increased latency... That would prove that they will NOT be filtering IP's...
I personally have ordered a copy of WoW:CE and am waiting for it as we speak...
Dit was toch al bekend? En dat ze characters overzetten van US naar EU lijkt me ook sterk, dan hebben die gasten een vette voorsprong, zoals in dat bericht al wordt gezegdWub schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:30:
Even wat nuttige informatie tussendoor, als jullie het niet erg vinden:
[...]
Bron: http://vnboards.ign.com/WoW_General_Board/b19789/79179783/?0
[ Voor 5% gewijzigd door Cthulhu op 22-11-2004 19:36 ]
Nieuws van het blizzard front:
BLIZZARD ENTERTAINMENT® ANNOUNCES WORLD OF WARCRAFT®
RELEASE PLANS FOR EUROPE
European launch plans unveiled for highly anticipated
massively multiplayer online game
http://www.blizzard.co.uk/press/041122.shtml
BLIZZARD ENTERTAINMENT® ANNOUNCES WORLD OF WARCRAFT®
RELEASE PLANS FOR EUROPE
European launch plans unveiled for highly anticipated
massively multiplayer online game
http://www.blizzard.co.uk/press/041122.shtml
Eindelijk einde van de speculaties
laat maar komen die CE
Deze plek is te koop.
Verwijderd
kijk op dit soort momenten wil graag effe zegge; FUCK U VIVENDI,eerst hl2 vasthouden en nu geen pre order boxes hier,wtf is dat voor shit,ik bedoel,waar slaat dit op ?Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:04:
Verwijderd
hoera, januari it is 
edit
en in december dus al open beta!!
oh, en nog 'n hoera: "After the initial free one-month subscription ends, players of World of Warcraft will be able to continue playing under one of three different subscription plans. The month-to-month subscription plan will cost €12.99* per month (£8.99 in the UK), the three-month plan will cost €11.99 per month (£8.39 in the UK), and the six-month plan will cost €10.99 per month (£7.69 in the UK)."
dus 11 eurie de maand als je vooruit betaald ipv 13
(wat ik zeker wel ga doen
)
edit
oh, en nog 'n hoera: "After the initial free one-month subscription ends, players of World of Warcraft will be able to continue playing under one of three different subscription plans. The month-to-month subscription plan will cost €12.99* per month (£8.99 in the UK), the three-month plan will cost €11.99 per month (£8.39 in the UK), and the six-month plan will cost €10.99 per month (£7.69 in the UK)."
dus 11 eurie de maand als je vooruit betaald ipv 13
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 20:00 ]
Verwijderd
Dat januari zou ik maar niet al te zeker van zijn. Early 2005 kan ook nog maart betekenen
Prijzen vallen trouwens behoorlijk mee.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 20:03 ]
Die prijzen zijn echt acceptabel vind ik. Een dik tientje per maand als je voor 6 maanden gaat
Voor zoveel speelplezier vind ik het dubbel en dwars waard.
[ Voor 25% gewijzigd door RedruM op 22-11-2004 20:06 ]
Verwijderd
Kijk dat noem ik goed nieuwsVerwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:58:
hoera, januari it is
edit
dus 11 eurie de maand als je vooruit betaald ipv 13(wat ik zeker wel ga doen
)
Waarom zou je überhaupt nog in Nederland spullen willen kopen? Je betaalt er sowieso de hoofdprijs dus ik bestel daarom altijd in buitenland, zoals play.com. 7 dagen en je hebt je product binnen en nog goedkoper ook.
Soms gaat het "goedkoper uit zijn" niet op, maar het scheelt al snel 7 euro per software / muziek cd.
Nu is het helemaal handig omdat de Euro toren hoog staat* dus heb je echt eindelijk een keer profijt er van. Normaal gaat het verschil (winst) naar de zakken van de tussenhandelaren.
* mits rond de pre order tijd nog de euro hoog of hoger staat.
Soms gaat het "goedkoper uit zijn" niet op, maar het scheelt al snel 7 euro per software / muziek cd.
Nu is het helemaal handig omdat de Euro toren hoog staat* dus heb je echt eindelijk een keer profijt er van. Normaal gaat het verschil (winst) naar de zakken van de tussenhandelaren.
Verwijderd
ben wel blij dat ze eindelijk wat zeggen
ben zeer blij met de prijzen
maar ben wel teleurgesteld over die release datum valt me toch tegen vooral vergeleken met de us. US word wel zwaar voor getrokken maar das aan de ene kant wel logisch.
maar ja je kan niet alles hebben.
''fluf gaat in een winterslaap en word pas in januarie wakker''
ben zeer blij met de prijzen
maar ben wel teleurgesteld over die release datum valt me toch tegen vooral vergeleken met de us. US word wel zwaar voor getrokken maar das aan de ene kant wel logisch.
maar ja je kan niet alles hebben.
''fluf gaat in een winterslaap en word pas in januarie wakker''
7 dagen? Denk je dat ik nog 7 dagen langer kan wachten?!?!Rody schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:10:
Waarom zou je überhaupt nog in Nederland spullen willen kopen? Je betaalt er sowieso de hoofdprijs dus ik bestel daarom altijd in buitenland, zoals play.com. 7 dagen en je hebt je product binnen en nog goedkoper ook.
2 maanden wachten op die buitenlandsevertalingen (duits frans spaans en italiaans) vind ik een beetje belachelijk als er toch al een engelse versie is.
Ik denk dat de engelsen dit ook een beetje raar vinden maar dat is mijn opinie.
Ik denk dat de engelsen dit ook een beetje raar vinden maar dat is mijn opinie.
[ Voor 97% gewijzigd door trixxx op 22-11-2004 20:58 ]
Verwijderd
ehh we wisten het al
en kan je niet beter gewoon die link doen dit neemt zoveel ruimte in
en kan je niet beter gewoon die link doen dit neemt zoveel ruimte in
Slecht nieuws voor mensen die de US versie besteld hebben.trixxx schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:19:
The regionally specific servers will start with the North American launch. Blizzard is therefore strongly advising European players not to buy the North American version of the game, as access to North American servers will be limited to residents of North America , Australia and New Zealand . Alternatively, players are recommended to pre-order the European version of the game to guarantee a box copy on the day of launch—as well as guaranteed access to the European Final Beta Test.
Verwijderd
Hmm ik denk dat het toch wel kan werken met de US versie... maar het kan ook met de Europese! De laatste zin (die vreemd genoeg hier op het forum nog niet is neergezet):
Het lijkt dus alsof je de Amerikaanse versie wel kan kopen en gebruiken, mits je op de een of andere manier aan een Amerikaans/Austalisch/Nieuw Zeeland's adres kan komen (familie e.d.).
Dat laatste vind ik ook fantastisch! Ik kan dus gewoon met mijn vrienden van de open beta spelen (al kan dat pas erg laat...), of anders gezegd.. als ik de Amerikaanse versie neem, kan ik toch met Europese mensen spelen
.
jey!quote: Blizzard AnnouncementThe regionally specific servers will start with the North American launch. Blizzard is therefore strongly advising European players not to buy the North American version of the game, as access to North American servers will be limited to residents of North America , Australia and New Zealand . Alternatively, players are recommended to pre-order the European version of the game to guarantee a box copy on the day of launch—as well as guaranteed access to the European Final Beta Test.
For those European gamers still wishing to play with their American friends on the North American servers, and vice versa, Blizzard will provide a means to make this possible after the European launch.
Het lijkt dus alsof je de Amerikaanse versie wel kan kopen en gebruiken, mits je op de een of andere manier aan een Amerikaans/Austalisch/Nieuw Zeeland's adres kan komen (familie e.d.).
Dat laatste vind ik ook fantastisch! Ik kan dus gewoon met mijn vrienden van de open beta spelen (al kan dat pas erg laat...), of anders gezegd.. als ik de Amerikaanse versie neem, kan ik toch met Europese mensen spelen
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 20:35 ]
Verwijderd
omdat het goedkoop is als je de juiste winkel hebt?? [hint]dynabite+klantekaart ce €54)Rody schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:10:
Hmm, misschien toch hoop voor ons nederlanders die gaan pre-orderen. Staat namelijk niets in over dat de beta alleen voor bepaalde landen waren, en niet voor de benelux, zoals D+ dat suggereerd.
Of heb ik er overheen gelezen?
---
Edit:
Lijkt me stug btw. Aan het spel gaan ze toch niets meer veranderen. Dat is immers goed getest met de afgelopen US beta's. Het zal, zoals al eerder gezegd door anderen, alleen gaan om de talen afaik. Dus daar heb je geen beta van meer dan een maand voor nodig. Tenzij ze dat doen om bijvoorbeeld twijfelende spelers en/of compleet nieuwe spelers over te halen om na de beta retail te gaan spelen. Klinkt ook wel logisch.
Eigenlijk zijn we nog geen steek verder hiermee
---
Edit:
Wat bedoelen ze daar precies mee? De EU CB is toch al bezig? Of gaan ze andere servers opstarten? En zal dit dan betekenen dat de beta een paar dagen daarna ook begint?[...]
The regionally specific servers will start with the North American launch.
[...]
Lijkt me stug btw. Aan het spel gaan ze toch niets meer veranderen. Dat is immers goed getest met de afgelopen US beta's. Het zal, zoals al eerder gezegd door anderen, alleen gaan om de talen afaik. Dus daar heb je geen beta van meer dan een maand voor nodig. Tenzij ze dat doen om bijvoorbeeld twijfelende spelers en/of compleet nieuwe spelers over te halen om na de beta retail te gaan spelen. Klinkt ook wel logisch.
Eigenlijk zijn we nog geen steek verder hiermee
[ Voor 64% gewijzigd door Wouter185 op 22-11-2004 20:33 ]
Pas als de EU launch is geweest kunnen Europeanen dus op de VS servers.Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:27:
Hmm ik denk dat het toch wel kan werken met de US versie... maar het kan ook met de Europese! De laatste zin (die vreemd genoeg hier op het forum nog niet is neergezet):
[...]
jey!
Nee, maar vind het nog steeds raar dat die pre-orders in sommige landen al uitverkocht zijn, terwijl ze officiel pas op de 26e verkocht mogen wordenClimaximizer schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:29:
Hmm, misschien toch hoop voor ons nederlanders die gaan pre-orderen. Staat namelijk niets in over dat de beta alleen voor bepaalde landen waren, en niet voor de benelux, zoals D+ dat suggereerd.
Verwijderd
Je moet het andersom lezen! Andersom kan namelijk ook! De Amerikanen kunnen dus ook op Europese servers... dus koop de Amerikaanse versie, en je kan toch na de launch op een manier met je vrienden spelen hier die niet de Amerikaanse versie hebben! (ik heb mijn vorige bericht ge-edit, je moet de quote nog maar eens bekijken).Jaded schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:31:
[...]
Pas als de EU launch is geweest kunnen Europeanen dus op de VS servers.
Nu moet ik dus alleen nog aan een Amerikaans adres zien te komen...
Mja, is eigenlijk best logisch. Voor een winkel is het leuk dat ze weten hoeveel ze moeten bestellen, stel je voor dat er honderden stuks blijven liggen. Dus daarom stellen ze de klant in staat alsvast de pre-order te reserveren, zodat ze verzekerd zijn van een pre-order, als er daadwerkelijk ge-pre-orderd kan worden. Begrijp je?Cthulhu schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:34:
[...]
Nee, maar vind het nog steeds raar dat die pre-orders in sommige landen al uitverkocht zijn, terwijl ze officiel pas op de 26e verkocht mogen worden
Ik hoop dat je gelijk hebtVerwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:37:
[...]
Je moet het andersom lezen! Andersom kan namelijk ook! De Amerikanen kunnen dus ook op Europese servers... dus koop de Amerikaanse versie, en je kan toch na de launch op een manier met je vrienden spelen hier die niet de Amerikaanse versie hebben! (ik heb mijn vorige bericht ge-edit, je moet de quote nog maar eens bekijken).
Nu moet ik dus alleen nog aan een Amerikaans adres zien te komen...
Als morgen spelen op US server mogelijk is, is er dan animo voor een inkoop actie?
WoW 44.99€ = 58.66 USD
WoW CE 69.99€ = 91.25 USD
world of warcraft gamecard 45€ = 58.66 USD <-- woow are they nuts)
1 month subscribsion 12.99€ = 16.93 USD
3 month 11.99€ = 15.63 USD
6 month 10.99€ = 14.33 USD
US prices
wow $49.99
WoW ce 69.99€
world of warcraft gamecard 29.82 USD
$14.99 per month,
the three-month plan costs $13.99 per month,
and the six-month plan costs $12.99 per month.
gamecard zijn echt duur hier bah ik bestel ze wel daar ik wil gewoon op de US server zitten
WoW CE 69.99€ = 91.25 USD
world of warcraft gamecard 45€ = 58.66 USD <-- woow are they nuts)
1 month subscribsion 12.99€ = 16.93 USD
3 month 11.99€ = 15.63 USD
6 month 10.99€ = 14.33 USD
US prices
wow $49.99
WoW ce 69.99€
world of warcraft gamecard 29.82 USD
$14.99 per month,
the three-month plan costs $13.99 per month,
and the six-month plan costs $12.99 per month.
gamecard zijn echt duur hier bah ik bestel ze wel daar ik wil gewoon op de US server zitten
Iseci
Als blijkt dat je, d.m.v. preorderen op de 26ste, vrij snel in de EU beta komt, denk je dan dat er nog animo is? We zijn niet verslaafd aan het kopen, we zijn verslaafd aan het spel imoRedruM schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:45:
Als morgen spelen op US server mogelijk is, is er dan animo voor een inkoop actie?
Die winkels hebben ws al besteld, want er zijn nergens meer exemplaren te krijgenClimaximizer schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:40:
[...]
Mja, is eigenlijk best logisch. Voor een winkel is het leuk dat ze weten hoeveel ze moeten bestellen, stel je voor dat er honderden stuks blijven liggen. Dus daarom stellen ze de klant in staat alsvast de pre-order te reserveren, zodat ze verzekerd zijn van een pre-order, als er daadwerkelijk ge-pre-orderd kan worden. Begrijp je?
Als je dan die melding van Blizzard leest, en denkt dat je de 26e kunt pre-ordenen(ga ff van Duitsland/Duitsers uit), heb je dus pech gehad, want alles is al vantevoren uitverkocht
Terwijl je volgens Blizzard pas vanaf de 26e kunt bestellen
Verwijderd
ohja want we moeten hier zeker 3/4 maanden beta testen?Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:02:
[...]
Dat januari zou ik maar niet al te zeker van zijn. Early 2005 kan ook nog maart betekenen
Prijzen vallen trouwens behoorlijk mee.

Mja pijnlijke informatie:
- een vage releasedate
- niets over de beta
- niets over pre-order geruchten
- VS is no go
Lalala
Owh ff positief doen
- kosten vallen mee
Lalala
- een vage releasedate
- niets over de beta
- VS is no go
Lalala

Owh ff positief doen
- kosten vallen mee
Lalala
[ Voor 19% gewijzigd door gri- op 22-11-2004 21:05 ]
Verwijderd
Blizzard is pleased to announce that World of Warcraft will release in Europe in early 2005. This will follow a final beta test, which is currently scheduled to start in December 2004.
zou die ook een week duren ?
zou die ook een week duren ?

Verwijderd
?gri- schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:03:
Mja pijnlijke informatie:
- een vage releasedate
- niets over de beta
- VS is no go
Lalala
Owh ff positief doen
- kosten vallen mee
Lalala
+ release date duidelijk zat, december OB = januari release.. of later, what gives? met die OB vermaak je je wel hoor
+ wel iets over de beta, nml in december, beter lezen
+ zou ook niks komen over pre-order gezeur, dat komt 26e

+ je kunt wel gewoon vs gaan spelen als je wil, lees maar elders in dit topique en berichtjes van blizzard (goed lezen, letterlijk erg goed lezen, ze doen vaag maar je kunt het er wel uithalen
en nog maar wat plusjes
+ blizzard ownt
+ wow ownt
+ wow en blizzard ownen
Je kan niet als Eurpeaan op de US servers spelen, tenminste niet voordat de EU versie uit is
Ik vraag me af of de term 'final beta' zoals zij die hanteren hetzelfde is als 'open beta' zoals sommigen hier suggeren. Ik vind het in ieder geval wel opvallend dat ze het 'final beta' noemen.
[ Voor 13% gewijzigd door nioz op 22-11-2004 21:50 ]
Daar ga ik ook maar van uit. Ik ga liever geen risico's nemen. Bovendien kost de CE uit de VS wel erg veel.
80 dollarvoor het spel
25 dollarverzending
+19% BTW
125 dollar vind ik toch iets teveel van het goede. Daarnaast speel je nog een maandje gratis als je aan de EU beta meedoet, ipv al betaald op de VS servers speelt.
80 dollarvoor het spel
25 dollarverzending
+19% BTW
125 dollar vind ik toch iets teveel van het goede. Daarnaast speel je nog een maandje gratis als je aan de EU beta meedoet, ipv al betaald op de VS servers speelt.
Ik wacht gewoon netjes op 26 november zodat alles gewoon duidelijk word en dat ik geen miskopen doe waar ik later niks of minder aan heb.
Even alles op een rijtje:
VS Versie:
Release: 23 November 2004
Normale versie: 49.99 Dollar
Collectors edition: 79.99 Dollar
Per maand: 14.99 Dollar
Per 3 maand: 13.99 Dollar
Per 6 maand: 12.99 Dollar
EURO Versie:
Retail verkopers bekendmaking: 26 November 2004
Final europa beta: December 2004
Release: Januari 2005
Normale versie: 44.99 Euro
Collectors edition: 69.99 Euro
Per maand: 12.99 Euro
Per 3 maand: 11.99 Euro
Per 6 maand: 10.99 Euro
*VS versie niet speelbaar in EURO tot EURO release.
*Alle versies bevatten 1 maand gratis spelen.
*Prijzen kunnen verschillen per verkoop adres.
*Na EURO release kun je elke versie op elke server spelen.
*Als je EURO versie pre-orderd dan mag je zoiezo meedoen aan de EURO final beta + je krijgt een extra'tje.
Dus als er nu nog vragen zijn...
Even alles op een rijtje:
VS Versie:
Release: 23 November 2004
Normale versie: 49.99 Dollar
Collectors edition: 79.99 Dollar
Per maand: 14.99 Dollar
Per 3 maand: 13.99 Dollar
Per 6 maand: 12.99 Dollar
EURO Versie:
Retail verkopers bekendmaking: 26 November 2004
Final europa beta: December 2004
Release: Januari 2005
Normale versie: 44.99 Euro
Collectors edition: 69.99 Euro
Per maand: 12.99 Euro
Per 3 maand: 11.99 Euro
Per 6 maand: 10.99 Euro
*VS versie niet speelbaar in EURO tot EURO release.
*Alle versies bevatten 1 maand gratis spelen.
*Prijzen kunnen verschillen per verkoop adres.
*Na EURO release kun je elke versie op elke server spelen.
*Als je EURO versie pre-orderd dan mag je zoiezo meedoen aan de EURO final beta + je krijgt een extra'tje.
Dus als er nu nog vragen zijn...
[ Voor 13% gewijzigd door Wub op 22-11-2004 22:16 ]
ik heb me toch maar tegen alle waarschuwingen in dat je als Europeaan niet op US servers kan spelen, m'n US WoW exemplaartje besteld. Kga hem proberen te spelen met paypal. Als dat niet werkt met een gamecard en als dat niet werkt, ben ik terug bij af
Hopelijk krijg ik hem deze week nog binnen

Verwijderd
Waar heb je hem besteld? Welke Amerikaanse winkel stuurt hem naar het buitenland? (De meesten hebben nl. expliciet staan dat ze WoW alleen naar de US sturen).Tjukkie schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:28:
ik heb me toch maar tegen alle waarschuwingen in dat je als Europeaan niet op US servers kan spelen, m'n US WoW exemplaartje besteld. Kga hem proberen te spelen met paypal. Als dat niet werkt met een gamecard en als dat niet werkt, ben ik terug bij af![]()
En hoe ga je het doen met een Amerikaans adres? Familie ofzo?
Verwijderd
paypal kunnen ze niet tracken (right?) dus dan kun je net zo goed een fake adres nemen.. (right?)Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:35:
[...]
Waar heb je hem besteld? Welke Amerikaanse winkel stuurt hem naar het buitenland? (De meesten hebben nl. expliciet staan dat ze WoW alleen naar de US sturen).
En hoe ga je het doen met een Amerikaans adres? Familie ofzo?
Verwijderd
hmmm i wacht dan toch maar
en als de eu launch er is dan moet je wel denken dat onze amerikaanse vrienden op lvl 40 gemiddeld zitten hmm miss sommige al 60 want zijn spelen het dan al 2 maanden miss zelfs 3 of 4 maanden! en dan kom jij er aan met je lvl 5
maar ik ga dan denk ik alleen op de eu servers zowat spelen denk ik, maak dan toch geen kans op de US servers. en de EU servers zijn dan ook met minder lag hoop ik.
ps ik hoop echt dat het snel de 26ste is(iemand hier invloed op de tijd??) ga denk ik proberen me ouders over te halen te pre-orderen.
Echt lomp dat je op je 15de geen CC mag

( bij dat pre-orderen kan je dan ook kiezen uit CE of gewoon? of alleen CE?)
en als de eu launch er is dan moet je wel denken dat onze amerikaanse vrienden op lvl 40 gemiddeld zitten hmm miss sommige al 60 want zijn spelen het dan al 2 maanden miss zelfs 3 of 4 maanden! en dan kom jij er aan met je lvl 5
maar ik ga dan denk ik alleen op de eu servers zowat spelen denk ik, maak dan toch geen kans op de US servers. en de EU servers zijn dan ook met minder lag hoop ik.
ps ik hoop echt dat het snel de 26ste is(iemand hier invloed op de tijd??) ga denk ik proberen me ouders over te halen te pre-orderen.
Echt lomp dat je op je 15de geen CC mag
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 22:48 ]
Verwijderd
Ik ga er vanuit beide versies. Ik persoonlijk ga voor de CE versie, de extra's hebben me toch overgehaaldVerwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:46:
hmmm i wacht dan toch maar
Echt lomp dat je op je 15de geen CC mag![]()
Ik hoop eigenlijk helemaal niet dat er een open beta komt van 2 maanden
. Dan zit ik 2 maanden aan me beeldscherm gekluistert waarna ze een wipe doen. Dus doe me sociale leventje een lol en maak daar een half maandje/weekje van
.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Je hoeft ook niet te melden dat je het spel al gekocht hebt. Let hier op!
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Je hoeft ook niet te melden dat je het spel al gekocht hebt. Let hier op!