Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.205 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128141

ik heb de cd al gedownload _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30
Goh.. leuk :? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Durf te wedden datk m ook al op bittorent kan downloaden...

Maarja, wat heb ik dr aan zonder key :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-03 09:32
Ik zit er ook sterk over na te denken om de US versie te bestellen, ga toch op een PVE server spelen.
Als de EU versie retail gaat, dan kan ik me toch op de EU-servers aanmelden met m'n echte woonadres, gekoppeld aan m'n CC?
Dan is alles zoals 't hoort. Als dat kan dan is elke barriere voor mij weggenomen.
Het is nu: of spelen op de US-servers of niet spelen, ook geen OB (met dank aan...ja aan wie?) :(

Hoeveel mensen die hier lezen/posten spelen nu op de US servers via een CC in combinatie met een NZ of Aus-adres?

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-06 11:25

Wub

Het spel zelf is ook niet interresant om te hebben, ik bedoel: Ik heb de open beta US versie nog van een paar dagen geleden. Met build 4062. Die heb je nodig om te spelen.

Dus als ik een account heb met key kan ik het zo opstarten en spelen.

Het probleem ligt dus aan de key.

De key heb je dus nodig om te spelen, dus het maakt ons niks uit of jij hem al hebt gedownload want iedereen die US open beta heeft gespeeld samen met de kleine patch die 1dag voor het sluiten werd uitgebracht kan in prencipe spelen mits je een account hebt...

Edit:

Even een vraag:

Stel dit, ik laat een neef in america een versie kopen met key. Hij stuurt de key op via email, ik heb versie 1.11.1.0 ofzo met build 4062 op mijn computer staan van de beta nog, die heb je nodig voor retail spelen.

Als ik de key dan heb kan ik in de US retail spelen.

In januari komt Euro retail, kan ik dan zonder problemen switchen naar Euro met creditcard gegevens?

[ Voor 28% gewijzigd door Wub op 24-11-2004 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
http://www.dvdboxoffice.com/ heeft nog de CE staan. Alleen ze hebben ook nog niet eens mijn normale versie verscheept :(
Hopelijk schieten die Canadezen een beetje op.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Ik heb daar de CE besteld, hopelijk komt die ook nog binnen een schappelijke tijd binnen :)

Verder HOOP ik vandaag mijn key binnen te krijgen via weer iemand anders, of het kan nog via gamersloot.com

Ik hou lekker even alle opties open, mocht ik ergens te laat zijn met cancellen dan ga ik er vanuit dat ik die wel kwijt kan hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Wub:
Ja, met een US key kan je gelijk een US account aanmaken en dus spelen.
Ik weet niet of je zondermeer kan overstappen op de Europese betalingen. Wel op de servers (heeft Blizzard aangekondigd), maar ik denk dat ze de betalingen toch wel apart willen houden.
M.a.w. Na de Europese release houdt je het US account met US betalingen, maar je kan wel op alle servers (dit is trouwens ook net iets goedkoper dan de Europese versie, dus zo erg is het niet).
Wil je dit niet, dan kan je ook nog je abbonement stoppen en doorgaan met (US) gamecards.

ik heb gister ook maar bij DVDboxoffice de CE besteld. Die Canadese kennis van mij had geen paypal, en vond het een beetje zinloss om het hiervoor aan te vragen... dus dat was erg jammer... dan maar op deze manier.
Ik vind het best als ze er een weekje over doen, dan is het hopelijk wat rustiger met wat meer servers enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:03

FunkyTrip

Funky vidi vici!

sOidivUs schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:58:
Durf te wedden datk m ook al op bittorent kan downloaden...

Maarja, wat heb ik dr aan zonder key :/
En dat niet alleen, bij elke patch is kans dat de .exe overschreven en cd protectie or whatever weer hersteld wordt.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Wat ik overigens ergens nog hoorde is dat met een nieuwe versie van World of Warcraft meteen je creditcardgegevens moet invullen ook al heb je nog die 1 maand gratis wow bij de box inzitten. Dus voor de maanden na die gratis maand...

Vind het zelf wel onzin want stel dat je na die gratis maand WoW niet leuk vind en geeneens meer verder wil spelen...?

Als dat is word dat dus minder want als dat niet dan moet wacht ik nadat de maand 'op' is gewoon totdat Europe retail en dan vul ik me europe creditcard gegevens is.

Kan iemand dit bevestigen/ontkennen?

@ FunkyTrip: Het is een Online-Multiplayer spel die werkt met maandelijkse betaling, waarom zouden ze CD protection software kopen/laten ontwikkelen dan? De laatste versie van de US Open Beta werkt gewoon met de huidige US Retail versie (allebei build 4062). En die versie heb ik dus in de open beta tijd gedownload met de Blizzard Bittorrent client.

[ Voor 25% gewijzigd door Wub op 24-11-2004 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wub schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:34:
Wat ik overigens ergens nog hoorde is dat met een nieuwe versie van World of Warcraft meteen je creditcardgegevens moet invullen ook al heb je nog die 1 maand gratis wow bij de box inzitten. Dus voor de maanden na die gratis maand...

Vind het zelf wel onzin want stel dat je na die gratis maand WoW niet leuk vind en geeneens meer verder wil spelen...?

Als dat is word dat dus minder want als dat niet dan moet wacht ik nadat de maand 'op' is gewoon totdat Europe retail en dan vul ik me europe creditcard gegevens is.

Kan iemand dit bevestigen/ontkennen?
Ja, je moet je cc invullen om je te valideren... er wordt niet gelijk voor 3 maanden geld vanaf getrokken hoor :)

Daar mag je voor kiezen nadat je eerste maand om is. Kies je niks, kun je ook niet meer spelen...simple as that.

Je kunt je overigens nu prima valideren met een Australisch adres en een Nederlandse CC, en daarna met gamecards gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Bedankt voor deze gegevens Zonnesteek. Dit is gewoon wat ik dan ga doen:

Neef in America een boxje WoW laten kopen. Key via email/msn laten sturen.
Hier in Nederland me CC gebruiken + Astralische adres, 1 maand free spelen en daarna Euro gamecard gebruiken voor Euro retail als die werkt.

Iemand nog een look-a-like goudengids voor Australie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38358

ik ga retail alliance human priest of gnome warlock, moet ik nog ff kijken :+
denk dat ik ook nog wel 'n Tauren warrior maak ofzo, maar die kan dan niet in guild omdat we wel alliance gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129768

Zomaar een australisch adres van Google.

Australia Zoo
Glasshouse Mountains Tourist Rte
Beerwah, Queensland 4519
Australia

http://www.crocodilehunter.com/australia_zoo/welcome/

Ik ga een NE Druid spelen, er vanuitgaand dat ik het spel in handen kan krijgen. :'(
Ik heb niet in een Beta gespeeld.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 129768 op 24-11-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-06 16:18
FunkyTrip schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:29:
[...]

En dat niet alleen, bij elke patch is kans dat de .exe overschreven en cd protectie or whatever weer hersteld wordt.
Een mmorpg waarbij je de cdrom nodig hebt? Sure thing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:23
Ik heb geen zin om met die gamecards te gaan klooien dus dan zou ik moeten wachten op de eu release?
Volgens die gast van de mediamarkt kun je gewoon verder met je cc. Of had ie het fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
http://www.whitepages.com.au/ misschien? :P
Ik vraag me af wat men bij Blizzard denkt als ze elke keer die Dierentuin zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
mmm ik lees hier van alles en nog wat over creditcard nummers etc etc? Maar hoe zit het nou met het betalen precies en de hele handel rondom WOW. Even ervan uitgaan de dat alles werkt zoals het zou moeten.

Ik pre-order WOW:CE vrijdag @ dynabyte. Krijg vervolgens maandag of zelfs diezelfe dag nog deze versie mee naar huis. Bij deze versie zit een key die ik kan gebruiken om mee te spelen @ de EU:OB. Als ik het spel installeer krijg ik een vraag hoe ik wil betalen denk ik met daarbij de mogelijkheden: CreditCard , Paypal, GameCards.

Ik installeer de handel geef aan paypal en ik voer de key in van de beta. Deze komt zullen we zeggen maandag uit. Ik begin maandag met spelen onder het genot van de soundtrack cd ?

of zie ik nu iets grandioos over het hoofd?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128197

whitepages ja f yellowpages kan ook
Ik begin er nu ook aan te denken op us versie te kopen, want ik word echt gek van blizzard eu. ze doen echt helemaal niks en geven ook geen informatie.
Van de 6 emails die ik stuurde kreeg ik overal het zelfde antwoord was gewoon een autorespawn echt lomp.
ps ik ga denk ik nu human paladin proberen, ne druid was ook zeer gaaf maar ik vind die elf land zo saai:P
Ik ging altijd met de beta naar humanland en daar quests doen, maar als je van die bonussen wil moet je steeds terug gaan grr.

edit ja want de pre-order boxes komen waarschijnlijk niet eens in de Benelux grrr
komt door dat lompe vivendie nog wat.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 128197 op 24-11-2004 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Webgnome schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:59:
mmm ik lees hier van alles en nog wat over creditcard nummers etc etc? Maar hoe zit het nou met het betalen precies en de hele handel rondom WOW. Even ervan uitgaan de dat alles werkt zoals het zou moeten.

Ik pre-order WOW:CE vrijdag @ dynabyte. Krijg vervolgens maandag of zelfs diezelfe dag nog deze versie mee naar huis. Bij deze versie zit een key die ik kan gebruiken om mee te spelen @ de EU:OB. Als ik het spel installeer krijg ik een vraag hoe ik wil betalen denk ik met daarbij de mogelijkheden: CreditCard , Paypal, GameCards.

Ik installeer de handel geef aan paypal en ik voer de key in van de beta. Deze komt zullen we zeggen maandag uit. Ik begin maandag met spelen onder het genot van de soundtrack cd ?

Persoonlijk denk ik dat je de eerste maand niks hoeft in te vullen omdat er een maand bij je key zit, maar dat zou ik ook mis kunnen hebben...

In dat geval lijkt het me wel dat jij het goed hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129620

nee daar klopt helemaal geen spreekwoordelijke reet van want de benelux krijgt GEEN pre-order kits en dus ook geen beta keys bij een pre-order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Anoniem: 129620 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:05:
nee daar klopt helemaal geen spreekwoordelijke reet van want de benelux krijgt GEEN pre-order kits en dus ook geen beta keys bij een pre-order
Shit je hebt gelijk, had het niet goed gelezen. Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je krijgt misschien niks mee naar huis, omdat het nog niet zeker is dat de Beta packages ook hier verkocht worden. Al zou je dat krijgen, dan krijg je er een speciale Beta key voor, waar je het subscription scherm niet eens te zien krijgt.

Als de Beta dan is afgelopen gaan je account en chars weg (ik geloof echt niet dat ze geen swipe gaan doen... ze moeten haast wel). Dan lever je je pre-order bewijs in bij de winkel en krijg je de release versie van het spel. Daar zit dan ook een release key bij. Je maakt een nieuw account aan met die key, dan moet je WEL selecteren of je met CC of Gamecards gaat opwaarderen etc, en dan kan je release gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 22:23

scim

Nani?

Wat je over het hoofd ziet is dat je prolly geen open beta key krijgt, die zit namelijk als ik het goed heb in de pre-order box en die is in de Benelux niet te krijgen (Thx to Vivendi). Voor de rest klopt het wel ongeveer :)

Probleem met WoW en US is gewoon dat er 100% zeker binnen nu en 2 maanden een EU versie is en er gezegd is dat je niet met een EU adres kan spelen. Ik heb dus geen zin om nu $$$$ uit te geven aan shipping + kosten spel om vervolgens afgesloten te worden en dan over 2 maanden weer $$$ neertellen. Servers zijn toch gescheiden en zo erg is het nu ook weer niet om niet als eerste lvl 65 te halen (dat haal ik toch niet).

Ik wacht dus lekker op de press release van blizzard komende vrijdag en zie dan wel of ik in het buitenland bestel (ivm met open beta key) of in NL bij dynabyte, MM, FRS of whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16275

Ik heb vanmorgen een US versie besteld bij www.gameorder.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
scim schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:08:
[...]

Wat je over het hoofd ziet is dat je prolly geen open beta key krijgt, die zit namelijk als ik het goed heb in de pre-order box en die is in de Benelux niet te krijgen (Thx to Vivendi). Voor de rest klopt het wel ongeveer :)

Probleem met WoW en US is gewoon dat er 100% zeker binnen nu en 2 maanden een EU versie is en er gezegd is dat je niet met een EU adres kan spelen. Ik heb dus geen zin om nu $$$$ uit te geven aan shipping + kosten spel om vervolgens afgesloten te worden en dan over 2 maanden weer $$$ neertellen. Servers zijn toch gescheiden en zo erg is het nu ook weer niet om niet als eerste lvl 65 te halen (dat haal ik toch niet).

Ik wacht dus lekker op de press release van blizzard komende vrijdag en zie dan wel of ik in het buitenland bestel (ivm met open beta key) of in NL bij dynabyte, MM, FRS of whatever.
Dat van die key die er dus niet bij zit? moet je je dan als nog reggen als toen bij de US open beta is gegaan en dus als je pech hebt je niet een kan spelen? En oh ja staat het in het blauw ergens in de WOW forums dat dit zo is? Want ik zie wel allemaal speculaas maar nergens iets concreets

@Soulflame: Zoals jij het stelt krijg ik straks dus 2 wow's in mijn kast. Een pre-order pack en een CE ? Denk dat dat beetje raar is vind je niet?

@escoesco: HEb je dat blauw op zwart?

ik heb dynabyte gebeld en ze vertelden mij dus dat vivendi dat dus niet deed wat hier dus ook al gespeculaast werd. Ik denk dat ik morgen naar frankrijk ga ff een gebouwtje bestormen.

[ Voor 15% gewijzigd door Webgnome op 24-11-2004 16:22 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Is het vanavond al de 26e dan? :P
Volgens mij hebben ze echt fouten zitten maken en gooien ze de list nu maar op de site, zodat er mischien nog 2 ce'tjes besteld kunnen worden met behulp van die list ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nemo55 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:34:
Volgens mij hebben ze echt fouten zitten maken en gooien ze de list nu maar op de site, zodat er mischien nog 2 ce'tjes besteld kunnen worden met behulp van die list ;)
misschien hebben ze klachten gekregen van bedrijven die niet pre-pre-orders hebben lopen leveren.. laten we daarop hopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
nemo55 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:34:
Uhm psst.. Tiz een lijst het start nog niet.. maar je hebt wel gelijk dat dit met de klachten te maken heeft..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tering ik word echt gek van die info van blizzard klopt echt zowat niks van, de ene keer zeggen ze dat en dan weer dat.
Zet dan gewoon neer wie dit leest ik gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102236

Als ik het goed begrijp heb je een CC nodig om de US versie te kunnen spelen? Is dit voor de EU versie ook zo? want ik heb namelijk geen CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Voor de guys die al spelen:

op welke server zitten jullie? Kunnen we ook groepen enzo :)

Ik kan misschien vanavond al spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24527

Anoniem: 128197 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:37:
tering ik word echt gek van die info van blizzard klopt echt zowat niks van, de ene keer zeggen ze dat en dan weer dat.
Zet dan gewoon neer wie dit leest ik gek :P
Wat Blizzard zegt klopt in 99% van de gevallen gewoon. Die hele sfeer van onzekerheid en onduidelijkheid komt juist door mensen als jij en anderen die het nodig vinden om te pas en te onpas allerlei rotzooi in dit topic te gooien waarbij ze geen enkel idee hebben of het waar is of niet.

Tevens worden mensen die nu voor de 1000e keer iets vragen wat al lang en breed bekend en terug te vinden is ook vrij irritant. Leer zoeken, als je daar geen zin in hebt dan is WoW an sich toch al niet aan je besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-06 16:18
Anoniem: 102236 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:37:
Als ik het goed begrijp heb je een CC nodig om de US versie te kunnen spelen? Is dit voor de EU versie ook zo? want ik heb namelijk geen CC.
Paypal kan ook en je kan online ook gamecards, zeg maar soort van strippenkaart, aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Wub schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:41:
Bedankt voor deze gegevens Zonnesteek. Dit is gewoon wat ik dan ga doen:

Neef in America een boxje WoW laten kopen. Key via email/msn laten sturen.
Hier in Nederland me CC gebruiken + Astralische adres, 1 maand free spelen en daarna Euro gamecard gebruiken voor Euro retail als die werkt.

Iemand nog een look-a-like goudengids voor Australie? :P
Waarom Australisch adres? Waarom niet het adres van die neef in Amerika? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Miss checken ze dan of het adres klopt bij het nummer van de creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Adres moet overeenkomen met de creditcard, alleen controleren ze australische adressen niet en amerikaanse wel. Dus zodoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129846

Zij hebben als release date 30 november ?

Mijn vraag is eigenlijk, zou dit bedrijf sneller kunnen importeren dan ik via bijvoorbeeld Amazon.com ??

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 129846 op 24-11-2004 16:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
World of Warcraft Collector edition vs. EverQuest 2 Collector edition!

Ik vindt het trouwens wel erg jammer om te horen hoe het er nu aan toe gaat bij de amerikaanse servers, had echt meer verwacht van blizzard. Hopelijk hebben ze hun lesje geleerd wanneer eu retail begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpho
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10-2022
Kaap schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:42:
[...]

Paypal kan ook en je kan online ook gamecards, zeg maar soort van strippenkaart, aanschaffen.
Op het forum stond vermeld dat paypal op dit moment nog niet functioneel is.
At this time we are not accepting paypal as a billing option. Please call back later concerning paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeepSeven schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:14:
World of Warcraft Collector edition vs. EverQuest 2 Collector edition!

Ik vindt het trouwens wel erg jammer om te horen hoe het er nu aan toe gaat bij de amerikaanse servers, had echt meer verwacht van blizzard. Hopelijk hebben ze hun lesje geleerd wanneer eu retail begint.
Hoe kun je met de beste wil van de wereld verwachten dat in de begindagen van deze mmorpg (met zijn massale aanhang) de servers het allemaal makkelijk trekken? Blizzard heeft de animo wellicht onderschat, maar je kunt er niet op rekenen dat die servers het allemaal maar met gemak trekken wanneer iedereen in die begin-area's start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Anoniem: 24527 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:23:
[...]

Hoe kun je met de beste wil van de wereld verwachten dat in de begindagen van deze mmorpg (met zijn massale aanhang) de servers het allemaal makkelijk trekken? Blizzard heeft de animo wellicht onderschat, maar je kunt er niet op rekenen dat die servers het allemaal maar met gemak trekken wanneer iedereen in die begin-area's start.
Goed gesproken. Ik had het er ook met iemand op school over. En die begreep maar niet waarom dat dat zo zwaar was voor de server.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129620

Webgnome schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:31:
[...]

ik heb dynabyte gebeld en ze vertelden mij dus dat vivendi dat dus niet deed wat hier dus ook al gespeculaast werd. Ik denk dat ik morgen naar frankrijk ga ff een gebouwtje bestormen.
heb ik ook over na zitten denken, alleen het probleem is dan dat je een gelocaliseerde (Franse) versie van WoW pre-ordert. Zit je bij de release dus opgescheept met franse boekjes. Hetzelfde geldt voor Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Ik denk dat webgnome een andere manier van bestormen bedoelt :Y)

Ik zou zeggen wacht gewoon ff op de lijst van vanavond. Zit de Benelux
er niet bij? Dan gaat deze jongen even wat amerikaans contact zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 129620 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:47:
heb ik ook over na zitten denken, alleen het probleem is dan dat je een gelocaliseerde (Franse) versie van WoW pre-ordert. Zit je bij de release dus opgescheept met franse boekjes. Hetzelfde geldt voor Duitsland.
FF door speculeren.. Stel "Free Record Shop" als enigste hem zal uitbrengen in de Benelux.. geen een shop mag dit weten want het moet een soort knaller worden.. Dus je scheept alle "kleinere shops" af met dat hij niet uitkomt in de Benelux.. Ondertussen zetten de grotere ketens die wel mee gaan doen niks op de site en brengen niks naar buiten.. Vind namelijk vreemd dat FRS die redelijk snel overal bij is nog niks heeft staan in de lijsten.. dus dit scenario is nog mogelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:52:
[...]

FF door speculeren.. Stel "Free Record Shop" als enigste hem zal uitbrengen in de Benelux.. geen een shop mag dit weten want het moet een soort knaller worden.. Dus je scheept alle "kleinere shops" af met dat hij niet uitkomt in de Benelux.. Ondertussen zetten de grotere ketens die wel mee gaan doen niks op de site en brengen niks naar buiten.. Vind namelijk vreemd dat FRS die redelijk snel overal bij is nog niks heeft staan in de lijsten.. dus dit scenario is nog mogelijk..
Gast, kap echt met dit soort BS. Hier breng je echt niemand verder mee en daarnaast krijg je weer datzelfde gemekker van 4 pagina's geleden waarin níemand iets weet maar toch de grootst mogelijke bagger zijn weg naar dit topic weet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 24527 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:56:
Gast, kap echt met dit soort BS. Hier breng je echt niemand verder mee en daarnaast krijg je weer datzelfde gemekker van 4 pagina's geleden waarin níemand iets weet maar toch de grootst mogelijke bagger zijn weg naar dit topic weet te vinden.
Gast (student).. Ik geef een mogelijkheid.. dat heet speculeren.. en het gaat over WOW.. niks mis mee lijkt mij.. En gemekker krijg je niet van mij.. alleen informatie..

Edit: http://en.wow-europe.com/...-en&t=17838&p=1#post17838
Vanavond weten we meer.. en is het niet meer speculeren.. en dan is het afwachten tot vrijdag..

[ Voor 16% gewijzigd door Skeiron462 op 24-11-2004 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:59:
[...]

Gast (student).. Ik geef een mogelijkheid.. dat heet speculeren.. en het gaat over WOW.. niks mis mee lijkt mij.. En gemekker krijg je niet van mij.. alleen informatie..
Met eindeloze speculaties die iedereen zo onderhand wel de neus uitkomen is niets mis? Ik dacht dat we er een aantal pagina's geleden toch wel over uit waren dat het op dat moment de spuigaten uitliep. Daarnaast schuif ik je dat gemekker van een aantal pagina's niet in de schoenen, ik stel alleen dat we daar niet weer naar moeten afglijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Blizzard moet gewoon de US servers open gooien voor EU spelers :(

Offtopic: Kaap = DAOC/Merlin-Kaap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Blue-eagle schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:01:
Blizzard moet gewoon de US servers open gooien voor EU spelers :(

Offtopic: Kaap = DAOC/Merlin-Kaap?
Je kan als EUer op een US server spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145

Waarom zit iedereen (of de meeste) hier te zeuren over de EU-OB. Als ik kijk naar de US-OB was die maar anderhalve week en nadien werden toch alle chars verwijdert. Ik heb zelf nu 4 CE's in de pre-order staan bij dynabyte en ik zie wel of ik de EU-OB kan spelen of niet! Anders w8 ik weer ff'tjes tot de retail begint en ga ik dan (zoals waarschijnlijk iedereen) bginnen met het maken van een char. Ik mag toch aannemen dat ik na lancering van het spel in Europa gewoon met de CE van DB kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Webgnome schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:31:
[...]@Soulflame: Zoals jij het stelt krijg ik straks dus 2 wow's in mijn kast. Een pre-order pack en een CE ? Denk dat dat beetje raar is vind je niet?
Als die beta heir uberhaupt komt, dan wel ja. Althans dat wordt vaak gedaan bij pre-orders. Of je krijgt een versie die je zegmaar in de beta box schuift. Je krijgt in ieder geval voor de beta een package (dus met doos) en je zal voor de retail geen losse CD'tjes mee naar huis krijgen.
Nogmaals, dat is als ze de beta packages uberhaupt gaan uitgeven in Nederland.

Welke guilds zijn er nu al gepland door mensen op het forum hier? En wat voor soort eisen stellen jullie, en hoeveel mensen gaan er naar verwachting al in zitten en met welke professions? En wat voor soort server?

Ik was in open beta een skinner/engineer, dat was geRP'ed, maar de metalen kopen kostte me erg veel. In een guild waar iedereen elkaar helpt is dat beter...

Edit:
This just in:
http://www.dynabyte.nl/shop_zoeken.asp?tw=world gamecards bij dynabyte op de lijst:

1 maand €12,95 (Dat scheelt niks met de CC van per maand betalen)
6 maanden €65,95

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 114186 op 24-11-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Beta packs worden dus niet uitgegeven in EU omdat vivendie daar niet aan mee doet . Heb ik dus dynabyte over gebeld en die zeggen dat vivendi dat niet doet

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Vanavond maakt Blizzard een lijstje bekend:

You'll have the full list of retailers tonight on our Official website...a bit more patience :-)

http://en.wow-europe.com/...-en&t=17838&p=1#post17838

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102236

Als ik bij dynabyte pre-order kan ik dan nog mijn order annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Ja dat kan, moet je even inloggen en je bestelling deleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 12-06 15:14
Die gamecards zullen btw pas 2 weken na de retail release uitkomen. Je kunt er beter voor zorgen dat je al wat geld in je paypal account hebt staan dan. (als je geen cc hebt dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:16
Anoniem: 63145 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:11:
Waarom zit iedereen (of de meeste) hier te zeuren over de EU-OB. Als ik kijk naar de US-OB was die maar anderhalve week en nadien werden toch alle chars verwijdert. Ik heb zelf nu 4 CE's in de pre-order staan bij dynabyte en ik zie wel of ik de EU-OB kan spelen of niet! Anders w8 ik weer ff'tjes tot de retail begint en ga ik dan (zoals waarschijnlijk iedereen) bginnen met het maken van een char. Ik mag toch aannemen dat ik na lancering van het spel in Europa gewoon met de CE van DB kan spelen.
2 opties.
1. Verslaafd _/-\o_
2. Het principe. Vivendi: Buk maar voorover Benelux, we worden gewoon keihard... jeweetwel.
Webgnome schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:19:
Beta packs worden dus niet uitgegeven in EU omdat vivendie daar niet aan mee doet . Heb ik dus dynabyte over gebeld en die zeggen dat vivendi dat niet doet
Iemand heeft zelfs al Vivendi gebeld.

Overigens heb ik zojuist antwoord terug ontvangen van Play.com. Zij doen dus in ieder geval NIET mee aan de actie.
Dear Customer

Thank you for your email.

The information regarding product specifications comes directly from the releasing supplier. Whilst we strive to keep our website as up to date as possible, we are unable to provide any further details than those specified.

We are not a participating retailer there fore we have no information regarding CD-Keys for the Open Beta.

We are very sorry that we could not be of further help on this occasion.

Kind regards,

Email Support Team

Play
Dus dat word óf een Brit zoeken die voor mij bestelt @ die UK-only shop. Óf Blizzard brengt vanavond een lijst van shops uit, met daarop een andere mooie UK shop die naar Nederland shipped. Óf ik preorder maar bij Dynabyte en F5 mezelf de EU Final Beta in (Als die 'open' is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan het spel hier in Nederland ook al Pre orderen bij oa www.Gameorder.nl _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 16:10
stime schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:27:
Die gamecards zullen btw pas 2 weken na de retail release uitkomen. Je kunt er beter voor zorgen dat je al wat geld in je paypal account hebt staan dan. (als je geen cc hebt dus)
Je krijgt toch ook een gratis maand erbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben van plan een NE Druid te spelen. Hoewel ik van verschillende fora hoor dat de hoog-lvl druids erg slecht zijn. Maar goed, je solo'd toch een hoop en in een party kan een Druid gewoon main healer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129846

Anoniem: 16275 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:49:
Je kan het spel hier in Nederland ook al Pre orderen bij oa www.Gameorder.nl _/-\o_
Werken die een beetje snel ? Hoe zijn jouw ervaringen met dit bedrijf ?
En bedoel je de Pre Order EU versie of de US import ?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 129846 op 24-11-2004 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Damn 70 euro voor een US import :P Als je die in US bestelt ben je (minder dan) de helft kwijt met de huidige koers.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 24-11-2004 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:58:
Damn 70 euro voor een US import :P Als je die in US bestelt ben je (minder dan) de helft kwijt met de huidige koers.
Heb je wel kans dat je er 30 euro bij moet lappen door de douane...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 12-06 15:14
Xeanor schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:53:
[...]

Je krijgt toch ook een gratis maand erbij....
Je moet bij het account aanmaken creditcard / paypal / gamecard info verstrekken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96292

Kaap schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:31:
[...]
Maar je hebt het spel nog niet? Ik las dat de laatste OB client gewoon werkt. Kan je dit bestigen? Ik krijg vandaag 4 cdkeys gemailed van cdromshop en dan kan ik ook starten.
Ja, ik gebruik de OB client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

sOidivUs schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:05:
[...]

Maar natuurlijk, bijna 50% importbelasting ofzo? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127568

Anoniem: 28168 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:33:
[...]
Maar natuurlijk, bijna 50% importbelasting ofzo? :z
Wedden dat je dat zeker kwijt bent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 23:41
EU Servers Patched Rush 7:05:PST

Blizzard have finally updated the EU closed Beta servers bringing them in line with the US retail servers. The full list of changes can be found here.

lol wel een beetje laat toch :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:16
sOidivUs schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:05:
[...]

Volgens mij is dat veel minder of zelfs niets als ze het als gift versturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129846 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:56:
[...]

Werken die een beetje snel ? Hoe zijn jouw ervaringen met dit bedrijf ?
En bedoel je de Pre Order EU versie of de US import ?
Mijn ervaringen zijn tot zover goed geweest.

Stuur ze een mail of bestel onder rembours, mocht je het niet vertrouwen. Zo kocht ik bij hun ook de eerste keer Lineage II, dit ging snel en vlekkeloos, waarna ik regelmatig bij ze terug kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
De douana maakt zich echt niet druk om losse pakketjes hoor.. Heb nog NOOIT bij hoeven lappen en bestel met enige regelmaat software/boeken etc in de VS.

Bij inkoop acites en dergelijke gaat het om grote hoeveelheden die samen verpakt worden.. dat valt de douane wel wat meer op ja ;)

Dacht toch niet dat ze ieder Amazon etc pakje open gingen maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
tntkiller schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:37:
EU Servers Patched Rush 7:05:PST

Blizzard have finally updated the EU closed Beta servers bringing them in line with the US retail servers. The full list of changes can be found here.

lol wel een beetje laat toch :D
beter laat dan nooit

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Hier een (blauw) topic waarin gezegd wordt dat vanavond de lijst met retailers bekend wordt gemaakt:

http://en.wow-europe.com/...-en&t=17838&p=1#post17838

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Anoniem: 16275 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:49:
Dat is geen pre-order maar gewoon us import

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:54:
De douana maakt zich echt niet druk om losse pakketjes hoor.. Heb nog NOOIT bij hoeven lappen en bestel met enige regelmaat software/boeken etc in de VS.

Bij inkoop acites en dergelijke gaat het om grote hoeveelheden die samen verpakt worden.. dat valt de douane wel wat meer op ja ;)

Dacht toch niet dat ze ieder Amazon etc pakje open gingen maken :P
Hmm oke, dan moet ik echt wat minder goedgelovig worden ;) Had het een keer ergens gelezen namelijk, wist wel dat t als gift niet geopend werd enzo...

* sOid heeft zelf nog nooit iets uit de US besteld (direct dan) dus dit is weer een waardevolle les voor me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
Is het iemand inmiddels gelukt om een versie vanuit Amerika naar Nederland te laten shippen? En zo ja, bij welke winkel en hoeveel kostte het totaal?
Dit ivm het ontbreken van Amerikaanse vrienden :(

Kheb wel een vriend in Australie zitten, misschien kan die me helpen.

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

enig idee hoe laat dat lijstje komt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Vanochtend om 09:00 kwam mijn pakket via ups uit Amerika (van gamestop.com) met daarin 3CE's en 2Normale edities, ging wel belasting overheen helaas, maarja dat was te verwachten (groot pakket, via UPS)
Via autralische postcode ben ik ondertussen lekker aan het spelen. (de hele dag al)

Ben zeer tevreden met mijn beslissing om toch maar US te kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nioz,
Wat voor creditcard/bank gebruik jij om te betalen?

ING Card/Postbank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
en op welke server speel je? of wil je dat niet zeggen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:43
Nou snap ik het niet meer, je moet toch juist je eigen postcode invullen en je CC nummer en naam, maar de rest dus straatnaam en woonplaats uit Australie nemen? Volgens mij controleert Blizzard de CC met je naam en postcode, maar kijkt niet naar de rest van het adres. Als de postcode en naam niet met je CC overeenkomen krijg je toch een foutmelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Grindtegel schreef op woensdag 24 november 2004 @ 21:06:
Nou snap ik het niet meer, je moet toch juist je eigen postcode invullen en je CC nummer en naam, maar de rest dus straatnaam en woonplaats uit Australie nemen? Volgens mij controleert Blizzard de CC met je naam en postcode, maar kijkt niet naar de rest van het adres. Als de postcode en naam niet met je CC overeenkomen krijg je toch een foutmelding?
Postcode moet ook Australisch zijn, samen met telefoonnummer dacht ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
nioz schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:42:
Vanochtend om 09:00 kwam mijn pakket via ups uit Amerika (van gamestop.com) met daarin 3CE's en 2Normale edities, ging wel belasting overheen helaas, maarja dat was te verwachten (groot pakket, via UPS)
Via autralische postcode ben ik ondertussen lekker aan het spelen. (de hele dag al)

Ben zeer tevreden met mijn beslissing om toch maar US te kopen :D
Hoeveel kostte het in totaal? $50 voor een spel + $20 bezorgkosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
lees dit dan eens door (helaas wel in het Duits met een beetje Engels):

http://forum.ingame.de/wo...6&perpage=30&pagenumber=1

dan lijkt me dat je je eigen postcode moet ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

DB heeft nu ook GTC op de site staan:

Release verwacht: 31-01-2005

World of Warcraft Timecard 1 maand 12,95
World of Warcraft 6 maand Timecard 65,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27316

Cthulhu schreef op woensdag 24 november 2004 @ 21:37:
DB heeft nu ook GTC op de site staan:

Release verwacht: 31-01-2005

World of Warcraft Timecard 1 maand 12,95
World of Warcraft 6 maand Timecard 65,95
Als je bij de CE kijkt, staat er ook een stuk meer informatie bij dan eerst. Er geldt geen klantkaart korting en als je hem pre-ordered is die 59,95 na de release 69,95. Dus als je een klantenkaart hiervoor hebt aangevraagd is het voor niets geweest :P

En wat wel opvalt is dat daar nog steeds staat dat de verwachte release 14-01-20005 is lekker duidelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik zit op eastern/warsong, allen nou is er ff server crash lijkt t wel :/
erg druk (vooral undead)

Heb een ABN Amro/mastercard, vrienden met ING/mastercard lukte het ook. en ik was voor de CE omgerekend 87Euro kwijt. (incl verzendkosten (die ik deelde met 4 vrienden... dat scheelde iets) en belasing in NL)

overigens eigen straat gebruikt, australische postcode, US staat en eigen mobiele telefoonnr.

[ Voor 14% gewijzigd door nioz op 24-11-2004 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Hehe, eindelijk duidelijkheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Anoniem: 27316 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 21:54:
[...]

Als je bij de CE kijkt, staat er ook een stuk meer informatie bij dan eerst. Er geldt geen klantkaart korting en als je hem pre-ordered is die 59,95 na de release 69,95. Dus als je een klantenkaart hiervoor hebt aangevraagd is het voor niets geweest :P

En wat wel opvalt is dat daar nog steeds staat dat de verwachte release 14-01-20005 is lekker duidelijk 8)7
Ja, bij mijn order bevestiging staat het allemaal nog verkeerd gespeld(zo stond het ook op de site):

1 * World O.Warcraft Colectors Box Euro EUR 59.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

http://search.ebay.com/wo...numZ1QQcoentrypageZsearch

Zucht... ik word er soms zo moe van...

Ik hoop dat Blizzard er ontzettend hard tegen gaat strijden met alle mogelijke middelen. Alleen blijft het een onwinbare gevecht want je kan het nooit 100% tegen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Je bent toch echt van de pot gerukt als je "echt" geld gaat betalen voor 1 gold. GET A LIFE! :[

Dan kun je net zo goed een lvl 60 char kopen voor 200 dollar en vervolgens de game deinstallen :FF

[ Voor 39% gewijzigd door Wouter185 op 24-11-2004 22:31 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als mensen geld willen dokken voor goldstukjes vind ik dat best hoor, ik ga me dr niet druk over maken..

zie je probleem niet helemaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja,
vanavond zou toch blizzard die info van die retailers geven? tis nu al kwart voor 11 en ik noem dat avond.
ps is het ook mogelijk als je in de allaince zit brieven te sturen nar mensen uit de allaince?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 38358 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:39:
als mensen geld willen dokken voor goldstukjes vind ik dat best hoor, ik ga me dr niet druk over maken..

zie je probleem niet helemaal :?
Kan kloppen, ik heb namelijk ook geen probleem. Vind het alleen vreemd dat er mensen zijn die geld betalen voor iets wat je zelf ook kunt vinden/verdienen. Ik heb het niet zo op gemakzuchtige mensen die geld verkwisten :D

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nja, uit pure wanhoop dan maar een key ge-ebayed voor 80 euro

en zit nu lekker niks te doen omdat servers plat zijn

Nachtje doortrekken en ziek morgen dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110623

Anoniem: 128197 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:41:
ja,
vanavond zou toch blizzard die info van die retailers geven? tis nu al kwart voor 11 en ik noem dat avond.
ps is het ook mogelijk als je in de allaince zit brieven te sturen nar mensen uit de allaince?
Nee het is niet mogelijk om naar andere factions een mail te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124527

Anoniem: 128197 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:41:
ja,
Zal wel weer 23:59 worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blizzard kende ja,
maar ik moet vroeg na bed grr al om half 12 ga ik proberen moe morge vroeg op.

weet iemand hier een goeie dutch guild op WoW? want de mijne lukt nie echt:P(langzaam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 06:12
Anoniem: 114195 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:47:
Nja, uit pure wanhoop dan maar een key ge-ebayed voor 80 euro

en zit nu lekker niks te doen omdat servers plat zijn

Nachtje doortrekken en ziek morgen dan maar :)
Je bent gek... :)

Maarja, ik wacht liever een maandje, alhoewel ik toch ook misschien een poging ga wagen om de us ce te bestellen via dvdboxoffice, maar moet ik nog een dag meewachten

Ik wil perse de CE
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Je hoeft ook niet te melden dat je het spel al gekocht hebt. Let hier op!