Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.853 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Little Bear schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:28:
Er was iemand die nog een plaats zocht in de GoT Cup?

Laat die persoon even HT mailtje sturen naar bk323150

Er is een plaatsje vrij.
Geloof dat ik daar zelfs met mijn IX a-team niets te zoeken heb :)
Volgend jaar ga ik het ook proberen, maar er was inderdaad iemand die nog mee wilde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
Voor het eerst een formidabel verdediger :):)

TSI: +2.650/-370
Vorm: +10/-3
Verdedigen: +2

Érg lekker ..al zeg ik 't zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen heeft een brakke TU kom jij ff de sfeer verzieken met je positieve berichten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:18:
Iedereen heeft een brakke TU kom jij ff de sfeer verzieken met je positieve berichten :P
He, jammer H3!N...weet je al bijna heel de dag aardig te doen tegen iedereen laat je je nu toch weer even gaan :P

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik sluit me bij je aan. Op dit soort positieve berichten zit ik vandaag niet te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:24:
[...]

Ik sluit me bij je aan. Op dit soort positieve berichten zit ik vandaag niet te wachten ;)
Jeetje Pewwy ook al negatief :?

Goeie TU hoor! Gefeliciteerd!!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ja, hier is natuurlijk de volgende tag voor bedacht he ;)

spoiler:
Voor het eerst een formidabel verdediger :):)

TSI: +2.650/-370
Vorm: +10/-3
Verdedigen: +2

Érg lekker ..al zeg ik 't zelf ;)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@ j_du_pee: LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persbericht WubMaster
03-12-2004 om 13:52 Bezoek Herman Finkers
Vanmorgen is de caberetier Herman Finkers op bezoek geweest in de kleedkamers van het Marco di Basta stadium.

Dat het een groot feest was, kunt u lezen in de uitspraken van de spelers.

Coach Wubbels vindt het jammer dat één van z'n uitspraken is overgenomen door een medespeler. 'Het valt me mee dat het niet door een Japanner is gekopieerd', aldus Wubbels.

TeamID=144822 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

hehe, leuk bedacht wubmaster :) Staan een paar sterke tussen :P

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 15-08 13:11
Mijn nederige excuses :P
'k Zal een volgende keer als ik een goeie update heb het voor jou wel iets naar beneden bijstellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:29:
[...]

Jeetje Pewwy ook al negatief :?

Goeie TU hoor! Gefeliciteerd!!
Laten we het er op houden dat ik pas dit seizoen normaal ben gaan trainen, die laatste 4 wedstrijden die ik vorig seizoen mocht spelen begreep ik er nog geen hout van, dus die tel ik voor het gemak niet mee.

Ik had vandaag dus echt verwacht dat er een aantal man zouden stijgen naar goed of uitstekend, maar dat viel ff tegen. Dan maar hopen op volgende week, want ik begin weer in de min te schieten :'( ;)

Niet dat ik meteen negatief ben hoor, maar ik hou er wel van om af en toe ergens tegenaan te trappen. Alleen is er op dit forum iemand die er beter in is :P

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 03-12-2004 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12
Team update was wel redelijk...

2 19-jarige trainee's naar uitmuntend, vorige week ook al 2 19-jarigen, dezen ook maar de verkoop in denk ik... :)
Exp +1. Maar nog steeds niet mijn speler met redelijk ervaring goed leiderschap ... :+

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:23:
[...]

He, jammer H3!N...weet je al bijna heel de dag aardig te doen tegen iedereen laat je je nu toch weer even gaan :P
Euh..? Weleens van humor gehoord?

Goeie idee jdupee. spoilertags voor goeie tu's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

@loona _/-\o_ weer een mooie actie van onze 'promotor met vlaggetjes' :7

@Metalmeijer, misschien juich ik te vroeg maar zeker drie belangrijke spelers zijn met 2 stappen tegelijk in vorm omhoog gegaan van matig naar goed of van zwak naar redelijk en dat betekent heel veel in mijn spelpatroon.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grr, ook al een slechte TU hier. Geen stijgingen terwijl ik er 1 en misschien wel 2 verwachtte en m'n vorm ging +6/-9. 2 Basisverdedigers nu zelfs naar zwakke vorm terwijl ik eigenlijk hoopte dat ze hun bodem al bereikt hadden..... Achja, zondag weer n WO :( en woensdag op naar Belarus voor weer een vlaggetje, sinds gisteren is trouwens ook het vlaggetje van Panama te bewonderen bij m'n clubbie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:20:
@loona _/-\o_ weer een mooie actie van onze 'promotor met vlaggetjes' :7

@Metalmeijer, misschien juich ik te vroeg maar zeker drie belangrijke spelers zijn met 2 stappen tegelijk in vorm omhoog gegaan van matig naar goed of van zwak naar redelijk en dat betekent heel veel in mijn spelpatroon.
bastaard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

meer dan 15 uur geen bericht....

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou wel eens willen weten hoe jullie PM trainers trainen.

Er staat wel dat je 10 spelers kunt trainen, maar effectief zijn dit er toch maar 6?
Vleugelspelers krijgen toch maar 50% training op positiespel?
Dat schiet dus niet op.

Ikzelf heb dus meestal 3 basisspelers en 3 trainies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:27:
ff een vraagje ik heb echt een brakke verdeging ik namelijk in een grijs verleden een aanvallende coach aangetrokken

nu zijn mn aanvallende ratings wel ok maar verdedigent vindt ik slecht lagg centrale verdediging als Vde klasser toch wel erug laag kan ik ook merken in de tegendoelpunten

nu komt de vraag: is he misschien verstandig om ipv 3-5-2 nu 4-5-1 te spellen met vleugelaanval ik ben winger training en mijn wingers zijn erug goed op dit moment ook haal ik makkelijk een formidabel vleugelaanval kan iemand mij helpen?
heeft hier iemand een idee over plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

same for me Darken Rahl. Ook nog 1 extra winger die dus ook 50% meepakt.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 11:51:
[...]

Als je 1 hele goede aanvaller hebt is het wel een optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 11:47:
Ik zou wel eens willen weten hoe jullie PM trainers trainen.

Er staat wel dat je 10 spelers kunt trainen, maar effectief zijn dit er toch maar 6?
Vleugelspelers krijgen toch maar 50% training op positiespel?
Dat schiet dus niet op.

Ikzelf heb dus meestal 3 basisspelers en 3 trainies.
Daarom koop ik wat jongere (geen 17/18 die zijn te duur, maar 19/20 is goed te doen) wingers met relatief laag PM, dan heb je daar tenminste ook nog wat aan.

Binnenkort verkoop ik twee excellent/excellent wingers en daar haal ik dan weer outstanding/poor (oid) trainees voor terug. Die train ik dan weer door tot solid/exc pm ofzo en dan begint het feest weer opnieuw :)

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:32

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 11:51:
[...]

Ik heb je team even snel bekeken en ik denk dat het toch beter is om iets te investeren invoornamelijk je keeper en eventueel je verdedigers. Als ik je keepers invoer in de keepertool zie ik dat je een hoog matig en een laag redelijk keeper tot je beschikking hebt. Weliswaar met respectievelijk goed en matig ervaring maar dat lijkt me echt te laag voor een V club.

Ik heb zelf ook een aanvallend coach en met niet eens zulke dure spelers haal ik veel betere verdedigingsratings. Ik zou sowieso beginnen dus met de aanschaf van een nieuwe keeper aangezien een keeper zo belangrijk is voor alledrie je verdedigingsratings.

Een 5-4-1 opstelling lijkt me niet echt een opstelling waarmee je wedstrijden gaat winnen aangezien je zoveel inlevert aan aanvalskracht.

[ Voor 14% gewijzigd door GaMbiNo op 04-12-2004 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

@Ronald Koeman

ik probeer je uittedagen voor de GoT cup, maar je bent onuuitdaagbaar, zou je mij ff kunnen uitdagen?

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:06:
[...]

Euh..? Weleens van humor gehoord?

Goeie idee jdupee. spoilertags voor goeie tu's :)
Was ook een grapje van mij :|

Zal niet meer zo de :+ uit hangen, ben ik slecht in :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 00:06
neudeboules schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:19:
@Ronald Koeman

ik probeer je uittedagen voor de GoT cup, maar je bent onuuitdaagbaar, zou je mij ff kunnen uitdagen?
K*T, zie nu dat verkeerd in de wedstrijdtabel heb gekeken. Ik heb voor woensdag al een oefenwedstrijd tegen Splash to the future Amsterdam, terwijl ik die pas in ronde 3 zou hoeven spelen. 8)7

Ik stel voor dat je een oefenwedstrijd regelt tegen zijn eigenlijke tegenstander brainmania, en dat we onze wedstrijd in een later stadium inhalen. Wel even overleggen met cupgeit.

Edit:
Wat is de site allejezus traag zeg, of ligt 't aan mijn internetverbinding?

[ Voor 7% gewijzigd door Ronald Koeman op 04-12-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ronald Koeman schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:50:

Ik stel voor dat je een oefenwedstrijd regelt tegen zijn eigenlijke tegenstander brainmania, en dat we onze wedstrijd in een later stadium inhalen. Wel even overleggen met cupgeit.
Voor mij geen probleem, maar je moet wel zelf met je poulegenoten overleggen hoe je het dan gaat oplossen. 2x tegen dezelfde spelen of heel de verdeling overhoop halen. Zolang 2 ploegen uit dezelfde poule tegen elkaar spelen zal ik geen forfaits uitdelen.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
brainmania heeft al een oefenduel, dus mijn voorstel kan helaas niet doorgaan.
Zit helaas niets anders op dan mij en Splash to the future Amsterdam de WO tegen toe te kennen, vrees ik. (om het voor de komende weken niet onnodig moeilijk te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMbiNo schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:14:
[...]

Ik heb je team even snel bekeken en ik denk dat het toch beter is om iets te investeren invoornamelijk je keeper en eventueel je verdedigers. Als ik je keepers invoer in de keepertool zie ik dat je een hoog matig en een laag redelijk keeper tot je beschikking hebt. Weliswaar met respectievelijk goed en matig ervaring maar dat lijkt me echt te laag voor een V club.

Ik heb zelf ook een aanvallend coach en met niet eens zulke dure spelers haal ik veel betere verdedigingsratings. Ik zou sowieso beginnen dus met de aanschaf van een nieuwe keeper aangezien een keeper zo belangrijk is voor alledrie je verdedigingsratings.

Een 5-4-1 opstelling lijkt me niet echt een opstelling waarmee je wedstrijden gaat winnen aangezien je zoveel inlevert aan aanvalskracht.
thnx ik ga wel ff sparen voor een formidabele keep ofzo ik heb toch een paar trainnee's die er binnenkort uitgaan dus dan zal dat wel lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Was er nog plek vrij in de cup? Denk dat ik mn comeback (als eerste officiele GoT-cup winnaar :P) wel weer eens kan gaan maken :+

Oh, en het forum hier is er wel op achteruit gegaan zeg :{

[ Voor 20% gewijzigd door .GoO op 04-12-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

devv05 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 16:58:
Was er nog plek vrij in de cup? Denk dat ik mn comeback (als eerste officiele GoT-cup winnaar :P) wel weer eens kan gaan maken :+

Pff jij hier? :D

Ennuh je kan de template veranderen he bij je preferences :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

devv05 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 16:58:

Ej, welcome back :) En die template kun je alleen de komende twee maanden nog wijzigen, daarna is er nog maar een optie ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Zo, da's beter zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Hmm ik zit hier al na te denken over de vraag na het stappen wat zal ik pullen....

veldspeler / keeper.....

Zeer moeilijke kwestie....ik heb nog nooit beter gepulled dan redelijk als ik een keeper pull met redelijk is ie te verkopen voor een 70.000 zoiets had ik namelijk twee weken terug.....heb ik een veldspeler met redelijk kan ie meestal de prullenbak in of verkopen voor paar duizend dus waardeloos en in de basis komt ie ook niet meer want daar heb ik nu wel iets betere spelers voor maar nu dus de vraag......

keeper of veldspeler ben er nog niet helemaal uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Tommilio schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:12:
Hmm ik zit hier al na te denken over de vraag na het stappen wat zal ik pullen....

veldspeler / keeper.....

Zeer moeilijke kwestie....ik heb nog nooit beter gepulled dan redelijk als ik een keeper pull met redelijk is ie te verkopen voor een 70.000 zoiets had ik namelijk twee weken terug.....heb ik een veldspeler met redelijk kan ie meestal de prullenbak in of verkopen voor paar duizend dus waardeloos en in de basis komt ie ook niet meer want daar heb ik nu wel iets betere spelers voor maar nu dus de vraag......

keeper of veldspeler ben er nog niet helemaal uit....
Maar ja, je kunt ook een 17-jarige goed scoren + uitstekend passen pullen, en dan hoor ik jou niet meer klagen. Een uitstekend keeper kun je niet pullen. Duidelijk dus. Gewoon een veldspeler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ja maar probleem is dus dat ik nog nooit een speler heb gepulled die beter is als redelijk terwijl ik al tijdje uitstekende jeugdopleiding heb...wist trouwens niet dat je keeper maar maximaal goed kon zijn :(

Nu ga ik twijfelen wat te doen ...... had namelijk eerst het betere gevoel bij keeper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Yeuy, een 17 jarige redelijk scoren met matig verdedigen. Levert toch weer 25k op.

* Ronald Koeman eert ook het kleine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook goede yp's maar in dit formaat? (ook al is het pas de tweede in 4 seizoenen en is-ie 19?)
spoiler:
Nuri Avıl (48828304)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Total Skill Index (TSI): 700

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed winger met waareloose bijstats wel 17 jaar staat voor 0 eurie op de lijst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Lennaert Fieggen (48828143)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 1 270
Positiespel: goed Passen: matig

Netjes dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond in een 5-3-2 opstelling met counter en om me tegenstander nog wat op het verkeerde been te brengen het volgende persbericht:

Nocturnal Supremacy

05-12-2004 om 10:47 Vraaggesprek met coach Andi
Gesprek met Andi, de coach van NS. "Andi, jouw vorm is de afgelopen weken alleen maar gestegen, terwijl de vorm van je team belabberd is. Hoe ga vanavond de wedstrijd in?"

"Nou, Tom, ik kan alvast verklappen dat we zullen starten met 2 spitsen in de basis en met Yvo en Joseph op de flanken. Mocht het er naar uitzien dat we het niet gaan redden, dan bestaat de mogelijkheid dat ik zal gaan invallen. Ik ben wel oud en versleten, maar Hattrick-buddy liegt nooit"

"Juist, eh, bedankt dan maar"

Nu hoop ik dat ie gokt dat ik gewoon 3-5-2 speel. Ik heb altijd gecounterd vanuit een 5-4-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Nou veldspeler toch maar gepulled ik was overgehaald en jahwel matig was het hoogste.....volgende keer pak ik keeper :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

****** GoTtrick Toto Reminder ******

Mensen, vergeten we de toto niet in te vullen deze week?

Succes!

http://gottrick.bitxs.com

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:32

GaMbiNo

1337

Ook geen gekke YP:

Jozef de Westlander :D
TSI = 1 460 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider

Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Kan een leuke spits maar ook een leuke vleugelspeler worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Voor het eerst dit seizoen een goede YP. Alleen is hij helaas al 18, maar dat is dan ook het enige minpuntje.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
 Twan van Leuken (48897317)  
18 years, passable form, healthy  

Speciality: Head

Nationality:  Nederland  
Total Skill Index (TSI):   1 520 

Stamina:    passable   Goaltending:    disastrous   
Playmaking:    solid   Passing:    weak   
Winger:    poor   Defending:    passable   
Scoring:    wretched   Set Pieces:    wretched

Zeer lekkere positiespel trainee lijkt me. HAM geeft aan dat deze kerel maar 175k waard zou zijn, maar dat is toch wel wat meer lijkt me?

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

dreamtheater schreef op zondag 05 december 2004 @ 13:05:
Zeer lekkere positiespel trainee lijkt me. HAM geeft aan dat deze kerel maar 175k waard zou zijn, maar dat is toch wel wat meer lijkt me?
Weet niet, als je hem voor woensdag verkoopt misschien. Daarna brengt hij wat minder op, aangezien spelers met +8 achter hun naam wat minder gewild zijn >:)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
j_du_pee schreef op zondag 05 december 2004 @ 14:33:
[...]

Weet niet, als je hem voor woensdag verkoopt misschien. Daarna brengt hij wat minder op, aangezien spelers met +8 achter hun naam wat minder gewild zijn >:)
:) Hij gaat toch niet spelen want hij haalt nooit meer dan 2,5 sterren. Maar ik zal proberen hem voor woensdag te verkopen (denk dat dat een beetje lastig wordt :+)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 11-09 11:19
Voor de got cup: moeten we normaal spelen of met cuprules?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poule normale regels, knock out systeem bekerregels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 11-09 11:19
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 17:40:
poule normale regels, knock out systeem bekerregels
Dank je: even de challange aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Wat een stille boel hier dit weekend. Dat zijn we niet gewend :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Mooi gerijmd kerel, iedereen is sinterklaas aan het vieren! En er moesten natuurlijk nogal wat gedichten geschreven dit weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supremacy zal het een tijdje zonder Adam Bak moeten stellen, want hij liep een zware blessure aan zijn voet op.

Gelukkig maar. Is het geen vormcrisis van me superspits, dan dit wel. BUG: JE BESTE SPELER WORDT ER ALTIJD UITGETRAPT!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troost je .. kijk maar eens bij mijn team strakkies na de wedstrijd: HARDTRANCE. Mijn superspits in weak vorm en mijn andere titanic spits eruit gekickt. Verder mijn titanic midfielder 3 week aan de kant en een algehele vormcrisis van het hele team. LOL

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
waar vorige 2 seizoen mijn spitsenvorm niet boven matig kwam, komt dit jaar de keepersvorm niet boven de zwak, mn reserve keeper staat zelfs al 5 weken waardeloos en lager... dramatisch!

ook nog eens een slechte pull...

enige pluspuntje dat ik als enige meer dan 0 punten (3 nogwel) tegen de voormalig koploper heb gepakt, en dat nu waarschijnlijk weer ga doen :9

[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 05-12-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
82e minuut en nog niet 1 happening in de 2e helft :/

/edit

89e minuut en nog nix gebeurt in de 2e helft!!!

EDIT2:

Ik heb gewoon geen 2e helft verslag .. er is helemaal niets gebeurt de 2e helft

:D :'( :D

matchid 28459302

[ Voor 82% gewijzigd door Loona35 op 05-12-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Voor het eerst ooit echt genaaid door de match engine. Dit zijn de ratings:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Achilles 03 

Midfield: weak (low) 
Right Side Defence: passable (low) 
Central Defence: passable (low) 
Left Side Defence: weak (very high) 
Right Side Attack: poor (low) 
Central Attack: inadequate (high) 
Left Side Attack: poor (very high) 

FC Zjwame 

Midfield: weak (very low) 
Right Side Defence: formidable (very high) 
Central Defence: formidable (low) 
Left Side Defence: passable (low) 
Right Side Attack: wretched (very high) 
Central Attack: inadequate (very low) 
Left Side Attack: inadequate (high)

Het verschil op het middenveld was 2% balbezit (ik PICte), mijn verdediging is superieur aan de zijne en mijn aanval is ook beter.
En dan verlies ik met 4-0!!! Volslagen belachelijk, maar ja, het zal er wel bijhoren :( :( :(

Enige lichtpuntje was dat het een nieuw sterrenrecord was: 45,5

[ Voor 4% gewijzigd door dreamtheater42 op 05-12-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
82e minuut mn 1-2 voorsprong uit handen gegeven... 2-2 :/

35* totaal, inclusief een 2* keeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

4-1 gewonnen en weer koploper, top :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
Tis weer gebeurd, weer is mijn keeper met een andere speler verwisseld, en nog meer zaken in mijn team zijn veranderd. Hoe kan dit? Mn echte keeper kwam nog wel het veld in, maar ging er geblesseerd af en speelt nu een hele tijd niet :<. Ik begin dit te haten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
3-0 gewonnen bij de nummer 2. Sta nu 7 punten los. Het moet raar lopen wil ik niet promoveren :) Topscorer staat nu ook weer dik bovenaan door zijn tweede hattrick dit seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
ph4ge schreef op zondag 05 december 2004 @ 22:27:
Tis weer gebeurd, weer is mijn keeper met een andere speler verwisseld, en nog meer zaken in mijn team zijn veranderd. Hoe kan dit? Mn echte keeper kwam nog wel het veld in, maar ging er geblesseerd af en speelt nu een hele tijd niet :<. Ik begin dit te haten.
Sla je je orders wel op dan? Zou wel stomtoevallig zijn dat dit jou 2x overkomt. Stel anders even een standaard team op, en vink dat even aan als je de wedstrijdorders opslaat...

Zelf 5 - 0 gewonnen, terwijl ik vorige week nog 2 - 3 verloor. Deze uitslag gaf meer het krachtsverschil tussen ons aan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5-0 Thuis PIC. Wordt tijd voor spannende potten. Dit is saai elke week.

Wel mijn allereerste 3,5* speler! woei! En een * record 32,5. Best netjes voor een VIII :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:52

Ottooo

Vuurvlieg

Ik heb een belangrijke zege geboekt in mijn strijd tegen degradatie! ;jayjay;

1-2 gewonnen en dus sta ik nu 4 punten los:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
1.      berbarian       8   29      -   8   21
2.  Nickunited      8   23  -   13  13
3.  HCV '03         8   22  -   14  13
4.  power to the poiter 8   16  -   15  13
5.  Galatasaray.nl      8   23  -   26  11
6.  F.C. De Vuurvliegen 8   12  -   19  10
7.  De spankers     8   13  -   22  6
8.  SIZO            8   8   -   29  6[/td]

En na maanden lang niet mijn record aantal sterren te kunnen breken is me dat nu alweer voor de derde keer op rij gelukt: voor het eerst 30. :)

En mijn persbericht:

05-12-2004 om 22:43 Belangrijke zege
De Vliegjes hebben uit bij de spankers een belangrijke zege geboekt.

In deze harde en zwaar beladen derby zorgde topscoorder Jeroen Verdoorn al vroeg voor de 0-1, maar de spankers wisten al snel gelijk te maken. Na kansen en kaarten over en weer wist middenvelder J-P Vano een kwartier voor tijd de belangrijke tweede treffer voor de Vliegjes aan te tekenen. Door deze eerste uitoverwinning van het seizoen vergroten De Vuurvliegen de voorsprong op de onderste ploegen tot 4 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij hebt tenminste nog wedstrijden. ;) Ik had alweer n WO, helaas thuis dus ook veel te weinig toeschouwers. In mijn divisie zitten na de afgelopen week 4 teams zonder eigenaar en ook alle 4 WO klanten. Nu nog 6 wedstrijden dit seizoen, komende 3 zijn "echte" daarna volgen 3 WO's op rij. Volgende week kan de promotie al veilig gesteld worden, ik moet dan uit naar de #5 en de #2 moet uit tegen de #3. Als die 2 nu eens lekker gelijk gaan spelen, dat zou leuk uitkomen. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wat is volgens de mensen hier een "normaal" aantal spelers voor de IX :? Ik zit nu met 22 ofzo, maar het lijkt me wat teveel, zeker als ik naar de salarissen e.d. kijk. Ik kan niet zeggen dat ik winst maak ofzo ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 22:57:
Jij hebt tenminste nog wedstrijden. ;) Ik had alweer n WO, helaas thuis dus ook veel te weinig toeschouwers. In mijn divisie zitten na de afgelopen week 4 teams zonder eigenaar en ook alle 4 WO klanten. Nu nog 6 wedstrijden dit seizoen, komende 3 zijn "echte" daarna volgen 3 WO's op rij. Volgende week kan de promotie al veilig gesteld worden, ik moet dan uit naar de #5 en de #2 moet uit tegen de #3. Als die 2 nu eens lekker gelijk gaan spelen, dat zou leuk uitkomen. :) :)
Tegen die tijd zullen die teams vast wel een nieuwe eigenaar hebben. Bij mij loggen ook een paar mensen niet meer in, maar de teams hadden nog wel een opstelling. Vandaag zag ik dat het team waar ik tegen speelde ook vandaag een nieuwe eigenaar had gekregen. 0-10 gewonnen :)

Ik sta 6 punten los van de nummer 2 nu, maar er kan nog wel het een en het ander gebeuren. Ik moet nog tegen de nummers 2 en 3 en zei moeten ook nog een keertje tegen elkaar. Het team dat op plaats 2 staat haalde vandaag meer sterren als ik en evenveel hatstats dus ik heb nog niet gewonnen.
Pewwy schreef op zondag 05 december 2004 @ 22:58:
Wat is volgens de mensen hier een "normaal" aantal spelers voor de IX :? Ik zit nu met 22 ofzo, maar het lijkt me wat teveel, zeker als ik naar de salarissen e.d. kijk. Ik kan niet zeggen dat ik winst maak ofzo ;(
Ligt er aan wat je met die spelers wilt doen. Ik heb zelf op elke positie één reservespeler behalve op de positie waar ik ze train. Die spelers kun je namelijk straks met winst verkopen.

[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 05-12-2004 23:07 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Duidelijk, ik heb op de verdediging een dubbele bezetting, voor de rest van alles minimaal 1 reserve. Ik zit alleen te twijfelen waar ik iets kan besparen. Anders wacht ik wel tot mijn verdedigers naar uitstekend gaan :) Heb ik in ieder geval weer ff genoeg geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vorig jaar in de IX gewoon 23 spelers ongeveer. 2x 11 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 05 december 2004 @ 23:06:
Tegen die tijd zullen die teams vast wel een nieuwe eigenaar hebben. Bij mij loggen ook een paar mensen niet meer in, maar de teams hadden nog wel een opstelling.
Voor zover ik weet gebeurt dat alleen in de 2 laagste divisies, toch? Ik zit in de VII dus die teams blijven volgens mij gewoon WO's. Bij 3 van de 4 is inmiddels ook een opstellingsreset gedaan, bij de 4e nog niet omdat dat team net na week 7 zijn eigenaar is kwijtgeraakt. Maarja met 8 spelers, inclusief coach, schiet dat natuurlijk ook niet op dus da's WO #4. Volgend seizoen piep ik wel anders denk ik, zul je zien dat ik dan in een zware VI terecht kom. :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LouisXV
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb ook drie WO teams in mijn competitie, meestal dus maar een wedstrijd met een verslag en erg saai. Hoef dus niet bang te zijn voor degradatie maar vers uit de VIII ben ik nu geloof ik ook gelijk de sterkste in mijn (niet zo sterke) VII en mooie gelegenheid om te PICcen.

Nou vroeg ik me af, heb ik gewoon veel geluk gehad in deze wedstrijd: 28497381? Zijn verdediging is veel sterker op rechts en midden en toch heb ik zes van de 7 kansen gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:13
Vanavond met 5-0 gewonnen. Speelde PIC alleen mn tegenstander logt niet zo vaak meer in. Tegenparty speelde trouwens op een gegeven moment met nog maar 6 spelers. De rest is geblesseerd geraakt voor 3 tot 5 weken :o
28630558

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lutjebroek United
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: goed (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: goed (oud)
Rechteraanval: zwak (oud)
Centrale aanval: matig (oud)
Linkeraanval: goed (oud)

sv Roden
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend

Middenveld: waardeloos (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: formidabel (oud)
Linkerverdediging: goed (oud)
Rechteraanval: matig (oud)
Centrale aanval: matig (oud)
Linkeraanval: matig (oud)

Lijkt me nogal logisch dat je hebt gewonnen wegens een veel beter middenveld. Dan doen al die andere zaken er niet zo toe. Volgens mij is het ook zo dat de verdediging wel een aantal stappen hoger moet zijn dan de aanval om ze te stoppen. Dus als je aanval goed is en je verdediging ook goed dan zal er toch wel gescorrd worden(ligt ook aan je mid). Maar dat is mijn zelfverzonnen theorie :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Oef, sommige poulegenoten zijn soms vermoeiend:

06-12-2004 Geslaagd strijdplan slacht Martinozen
Wat een beetje googlen al niet kan opleveren: Par_Martinos in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)..."

Toen praeses Tjaap dit onder ogen kwam, wist hij niet wat hij las: de voorzitter van de Martinoosjes moest anderen raadplegen?
Woédend stapte hij op coach Bohquist af, gaf hem een vrij weekend en nam zelf het team onder handen. Met magistrale taktieken en meesterlijke ingevingen zette hij het team op orde voor zondag, de return tegen de Martinozen.

Et voila: 6-2.
Wel grappig, maar beetje ouwe }:O

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
3-1 verloren tegen de nummer 2. Niet echt kansloos zoals vorige week maar toch wel pijnlijk.

Wederom word ik genaaid door een penalty :(

Kortom, seizoen is nu al over voor mij. Maak geen kans meer op de 1ste of 2de plek dus ik ga mij maar richten op de got-cup en volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Pewwy schreef op zondag 05 december 2004 @ 22:58:
Ik zit ook met 23 spelers, en ik maak ook 8000 verlies per week hoor,
nog maar 1 weekie en dan kan ik stadion uitbreiden. Is wel hard nodig trouwens, want met mijn bagger middenveld :(
Mijn spelers willen maar niet genezen, vleugel gister aan de kant, licht geblesseerd, totaal aantal sterren is om te huilen.
Speelde gister ook nog eens 4-3 verlies, wat mij dus op nog maar 1 punt van de nummer 2 EN 3 brengt !

Hopelijk wordt het wat beter want dit is echt waardeloos !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

22-23 spelers in IX is IMO zat

Hoe hoger je komt hoe minder spelers heb ik af en toe het idee.

Zelf heb ik inclusief meespelend coach 20 spelers onderverdeeld in:
11 basisspelers
4 wingtrainees.
1 reserve keeper
1 reserve winger/forward
1 reserve mf/winger
1 reserve def/forward (tegelijk mijn clown)
1 yp die ik vanavond te koop zet

Dus normaal heb ik slechts 19 spelers in totaal (incl. coach)

Al mijn reserves heb ik allround spelers voor die in feite of oud basisspelers zijn of aangekocht waarbij ik bewust heb gekeken naar of ze bijvoorbeeld een hoge pm+wing skill hebben of hoge def+scoren. Deze zijn ook meestal wat ouder.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Laatst online: 17:53
Weer een 5-0 walkover.
4 punten verschil op de nr 2.
Ik maak een kleine kans om als 2e te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 00:07
Het gekke is het is een heel ander team als vorige week, dat was ook mn bedoeling aangezien ik wat blessures ed. had. Alleen op 3 plaatsen is er wat veranderd, mn clown is in het veld gezet voor mn beste middenvelder, mn keeper (bijna 4 sterren) was vervangen voor een reserve spits, en mn spits (mn beste spits was al gelbesseerd) was vervangen voor een andere reserve speler. Veranderingen die ik zelf nooit zou maken of bekijken en ook niks met mn standaard opstelling te maken hebben. O en ik speelde ook nog pic, terwijl ik normaal wilde. Nouja promotie kan ik wel vergeten zo iig, waar ik vorig seisoen het op een punt miste.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:40:
Het gekke is het is een heel ander team als vorige week, dat was ook mn bedoeling aangezien ik wat blessures ed. had. Alleen op 3 plaatsen is er wat veranderd, mn clown is in het veld gezet voor mn beste middenvelder, mn keeper (bijna 4 sterren) was vervangen voor een reserve spits, en mn spits (mn beste spits was al gelbesseerd) was vervangen voor een andere reserve speler. Veranderingen die ik zelf nooit zou maken of bekijken en ook niks met mn standaard opstelling te maken hebben. O en ik speelde ook nog pic, terwijl ik normaal wilde. Nouja promotie kan ik wel vergeten zo iig, waar ik vorig seisoen het op een punt miste.
Misschien ligt 't aan je scrollmuis? Ik maak altijd mijn opstelling, en vervolgens controleer ik 'm zonder iets te veranderen of 'm opnieuw op te slaan, op die manier weet ik zeker dat ik met de juiste opstelling speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

mijn titelaspiraties kan ik na de 3-3 van gisteravond op eigen veld vergeten. Ik moest tegen de nr 2 (zelf 3), en grossierde in gemiste kansen. Dieptepunt was nog wel dat mijn uitstekend ervaren, uitstekend spelhervatter een penalty verprutste :(

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:38
Heb met 2-1 gewonnen.. Waar het verschil veel groter was geweest als die lelijke klote aanvallers van mij eens scoorden..

Soms vraag ik me af waarom ik train, mijn wereldklasse spits drukt er geen één in en mijn hoog uitmuntende spits scoort aan de lopende band, terwijl die nog minder passen heeft ook (matig tegen over redelijk)

Maargoed,

2-1 gewonnen dus, en dat mocht ook wel na het debacel van vorige week (8-1 verloren, grootste nederlaag ooit volgens mij )

Top drie staat weer binnen 3 punten.

Volgende week moet 1 tegen 2 en ik moet daarna tegen 1 (waar ik met tien (mid eruit gestuurd)ma gelijk speelde uit, dus genoeg kans op overwinning thuis)

Kortom, Kansen genoeg voor wederom het kampioensschap in de V.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Gisteren met 3-0 van de nummer 1 gewonnen, simpel met mijn B spitsen en een PIC :)
Ben dus erg tevreden over dit seizoen.

Donderdag is de viering van mijn 2 jarige bestaan, en om dat te vieren wil ik graag de 10e ronde van de beker op woensdag bereiken. Daar gaat dus alles voor wijken, even Omniworld een pak slaag verkopen...

Gelukkig sta ik vrij veilig in mijn competitie nu, er is een echt tweedeling ontstaan. 4 ploegen die binnen 2 punten zitten, dan 6 punten verschil tussen nummer 4 en 5. BZF moet dus even doortrekken, en dat is ook gelijk de eerstvolgende comp. wedstrijd die ik moet spelen. Uit naar BZF..

Oftewel GoT cup winnaar meets ex GoT cup winnaar...Spannend...Maar ja, weet niet hoe ik die woensdag door kom. TS zal wel knauw krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 20:37

Quintus

Eg wel! Dus....

Na een 4-1, 1-4 en 4-0 nederlagen tegen de resp. nrs 2, 1 en 1 komende zondag thuis tegen de nr 2. (misschien een gelijkspelletje?) Daarna begint voor mij de competitie weer.
Het waren wel mooie PIC wedstrijden!

Overigens gisteren voor het eerst een 4 ster midfielder sinds ik begin van het seizoen mijn eerste 4 ster midfielder verkocht heb.

@ TU afgelopen vrijdag, 2 midfielders naar formidabel positiespel!

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Pfffffff snap soms niks van dat overwicht in die verslagen hoor. Versla mijn tegenstander met 5-1! Zelfs met 9 man (werden er 2 uitgeschopt, 1 voor 2 weken en 1 voor 4 :( ) en er wordt doodleuk vermeld dat de tegenstander een duidelijk overwicht had? :P

wel twee basisspelers kwijt terwijl ik mijn basis elf net bij elkaar gesprokkeld had :(

Ah well zo is het leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:57:
[...]

Misschien ligt 't aan je scrollmuis? Ik maak altijd mijn opstelling, en vervolgens controleer ik 'm zonder iets te veranderen of 'm opnieuw op te slaan, op die manier weet ik zeker dat ik met de juiste opstelling speel.
Wat ik als übern@@b ook doe altijd is de opstelling maken en dan in HAM met de opstellingshulp kijk welke ratings je ongeveer gaat halen.(je kan de liniesfinetunen zodat het 9/10 klopt). HAM download namelijk je opstelling die je op hebt gegeven. Zo kan je kijken of ie klopt en welke ratings je ongeveer haalt.

Opzich heb ik het inmiddels niet meer nodig, maar toch vind ik het gewoon lekker makkelijk(zeker om te kijken wat er stijgt/daalt bij taktieken als AIM en AOW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:59
3-6 overwinning bij de nummer 1. De top 3 heeft nu maar 1 punt verschil en zondag moet ik tegen de nummer 2. Daarna is voor mij het seizoen al afgelopen, ik krijg alleen nog maar wedstrijden die ik eigenlijk makkelijk moet kunnen winnen. Dan wordt het afwachten wat de andere 2 titelkandidaten doen.

Er zijn wel 2 aanvallers geblesseerd, waarvan een voor 5 weken. Die had ik zaterdagavond pas gekocht en hij had zaterdag ook nog een wedstrijd voor zijn oude club gespeeld. Is zijn blessure nu zo lang omdat hij 2 wedstrijden in 1 weekend heeft gespeeld?

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Komende zondag kan ik mijn speler omzetten naar coach maar dat kost dan 10.000 eurotjes nu is het zo dat ik rond de 4 ton in de min sta dan denk ik :D maar kan ik hem dan alsnog omzetten want geloof dat ik wel een keer externe coach heb aangenomen toen ik in rood stond nou ja hoop dat iemand me meer kan vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een 3-1 nederlaag en me spits 3 weken geblesseerd, wat gezien de melding 'NS moet het even zonder (..) doen (..) zware blessure' nog meevalt.

Mijn motivatie is een beetje verdwenen. What's next. Weer een seizoen IV, waarin ik links en rechts ingehaald wordt door de VII, VI en V-teams? Ik moet iets anders gaan doen. Feitelijk is 3-5-2 spelen in de competitie, terwijl je verdedigers traint, korte-termijn denken. Als er meer mensen zijn die het niet meer zien zitten, hoor ik dat graag. Misschien kunnen we wel een therapeutisch Hattrick-praatgroepje oprichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@Koentjuh, iemand moet toch die passes geven die je ANDERE spits erin schopt ;)

Bij mij komen alle passes vanuit mijn mf en wingers en die worden er allemaal ingeschopt door die twee baggerspitsen die ik heb.

Nadeel is dat mijn mf geen kansen krijgt in IV omdat ze zwaar onder de maat zijn voor een IVe div team en mijn spitsen omdat ze zo bagger zijn niks zelf kunnen oppikken zonder dat Annie vd kantine ze eerst even flink aan hun ... sjort :(

@Hein, lol, nog geen 3 weken HAM en je bent al helemaal om :D
Ik gebruik die opstellingstool precies hetzelfde... heb een hekel aan alles in mijn kop te doen. Effe switchen van posities, kijken wat het oplevert, even balanceren, klaar is de opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:28
ph4ge schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:40:
Misschien helpt het om je wachtwoord te veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
gisteren mn 3e walk-over op rij... nog maar 2 te gaan dit seizoen (al is er weer een team aan het verdwijnen uit mn comp)

gelukkig wel zo goed als kampioen... na een seizoen met 4 walk-overs en niet weten te promoveren, en een half seizoen met 3 walk-overs begint het wel zwaar te irriteren...
wil natuurlijk op zondag niet als hoogtepunt van mn wedstrijd het aantal sterren dat ik gehaald heb hebben :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:06:
Als er meer mensen zijn die het niet meer zien zitten, hoor ik dat graag. Misschien kunnen we wel een therapeutisch Hattrick-praatgroepje oprichten.
Thije is al vaste klant in mijn 'lach je een scheur'-kliniek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:25:
[...]
Thije is al vaste klant in mijn 'lach je een scheur'-kliniek ;)
Tja mijn seizoen is min of meer ook al over :) sta te ver achter op de nummer 1 en 2 en de nummer 1 dreigt zijn team na a.s. zondag te verliezen. Nadat er al 2 teams zijn vervangen worden er volgende week weer 2 vervangen. De nieuwkomers loggen helemaal tot nooit in en er is maar 1 iemand die gewoon met mij normaal praat. Ik ben tevens de enige die supporter is en dat is ook wel redelijk saai.

Volgend jaar mijn gehele middenveld op goed positiespel en dan zou ik het zeker moeten redden denk ik :|

Gelukkig geen WO's maar ik heb een compentitie gezien met 5 wo's en daar is de nummer 1 nu al kampioen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:12:

@Hein, lol, nog geen 3 weken HAM en je bent al helemaal om :D
Ik gebruik die opstellingstool precies hetzelfde... heb een hekel aan alles in mijn kop te doen. Effe switchen van posities, kijken wat het oplevert, even balanceren, klaar is de opstelling.
Euh ik had Hattrickbuddy en HAM allebei al vanaf dag 1 dat ik hattrick speelde. Maar ik gebruik nu ham wat vaker omdat buddy nu niet meer shareware is en ik elke keer 30 seconden moet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren in een heerlijke wedstrijd een nieuwe sterrenrecord (voor mij sterrenregen), nl. 44 stuks (onder het mom van 'ik kon door de sterren de hemel niet meer zien').

Stand nu in mijn competitie:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
1. BioSmurfen          8 17 - 4  15 
2. Lion Kickers        8 16 - 8  15 
3. Dontae'             8 16 - 12 15 
4. Wubmastert          8 16 - 16 15 
5. Metal Militia FC    8 11 - 13 15 
6. DLC                 8 11 - 11 12 
7. Aces high           8 8 - 12  9 
8. FlyingDutchies      8 6 - 25  0

Komende week tegen het beste team van de competitie, BioSmurfen. Lastig, maar ze maken tactisch regelmatig nog een foutje. We'll see!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:13:
[...]

Euh ik had Hattrickbuddy en HAM allebei al vanaf dag 1 dat ik hattrick speelde.
precies, nog geen drie weken :P ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer met 9-0 gewonnen :z , heb nu inmiddels na 8 speelroinder een doelsaldo van 52 - 3 , in de laatste 6 wedstrijden geen tegengoal, dat maakt: 540 minuten zonder tegengoal, dat record van PSV ligt binenn handbereik :9 Je zou zeggen geen reden tot klagen , tog ga ik even klagen. Wat is er mis!??

Sportpsychologen: 2
Woordvoerders: 10

Sponsors: in de zevende hemel
Fanclub: 744 leden
Supporters: in de wolken

Het team is 7 duels ongeslagen en heeft 7 overwinningen op rij.

Volgens de arenasiser, komen er bij een goede reeks, ongeveer:

22320 toeschouwers

Bij een middelmatige reeks:

18600 toeschouwers

Bij een slechte reeks:

14880 toeschouwers

Nu heb ik een stadion voor 25000 man, en nu heb ik afgelopen zondag een thusi wedstrijd. Het is bewolkt, geen regen dus, resultaat:

9273 toeschouwers :?

Wat is er mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Starmaker
Het ligt ook aan:
- het aantal supporters van je tegenstander
- de mood van de supporters van je tegenstander
- de stand op de ranglijst van jou en je tegenstander
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.