lazrambo schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:44:
Degenen die een NV5 Silencer hebben geinstalleerd, smeren jullie er ook koelpasta op en dan pas de NV5 erop of hoef je er geen koelpasta op te doen?
En als jullie het wel smeren doen jullie dit dan alleen op de core of ook op het memory

Koelpasta is ervoor om het contact te verbeteren, dus kzou het maar wel doen

. Op het memory btw ook, maar
GEEN ArctivSilver 5, gewoon die prut die erbij zit.
Zou ik ook willen weten, hoewel ik me nog afvraag of het idd zo is
@ cardinal808cardinal808 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:28:
Nog even een huishoudelijke mededeling...
Ik heb een tijdje geleden gemeld dat de revisie 3 2.0 geheugen bevat. Blijkbaar is op de betreffende kaart het streepje weggesleten. Het bevat namelijk 2.8 geheugen.
Ook is de Asus 6800LE nu standaard in het asortiment van Mycom te vinden. De kaart kost wel 319 euro. Toch maar even langs de paradigit wandelen of je computerkast meenemen.
Ah dus toch.... 319 pleuro

?! Daar klopt dus echt geen bal van. Die pipo's die de webzeit bijhouden hebben weer es verkeerd gekeken... 319 euro is de gewone 6800 van ASUS, de NU dus. Ook kloppen de specificaties niet die erop staan. ipv 700MHz zoals de NU staat er 400. Als dit echt zo zou zijn verkopen ze die kaart dus NEVER-NOOIT-NIET.
Als je het toch over huishouden hebt...waar-o-waar is die BIOS unlock mod

? No offence maar die lijkt me een stuk nuttiger dan die hardmod...daar waagt bijna niemand zich aan, en hij is alleen voor het unlocken van ALLES (tenzij je weet wat wel en niet aan te zetten...)
*EDIT
Heb er mooi layoutje voor gemaakt:
-Sir_Killalot- in "Het 6800LE Topic Deel 10"Ja, liefAadje, zonder succes.
+
Kan...hoeft niet, maar voor de zekerheid kan je doen wat
zegt, zie ervoor pagina 1 van dit deel. Het staat nog niet in de TS
[
Voor 5% gewijzigd door
-Sir_Killalot- op 24-11-2004 17:47
]