Het 6800LE Topic Deel 10

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.558 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10350

Ik heb een aanbieding gekregen van ongebruikte XFX 6800LE (bulk) videokaarten zoals ze bij Para. gevoerd worden (of is het werden?). Het gaat om totaal 10 stuks.

Waar moet ik nu specifiek naar vragen om niet een (eventuele) verkeerde versie aangeboden te krijgen? Voor alle duidelijkheid, ze zijn eerlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 10350 op 23-11-2004 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 22:55
Anoniem: 28331 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:33:
Even voor de duidelijkheid: een ZM80D kun je zonder aanpassingen monteren op een 6800LE (alle versies?)?
vraag ik ook af, heb er nu 1tje op mijn gf 4 ti4200 zitten

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-05 23:08
Anoniem: 28331 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:33:
Even voor de duidelijkheid: een ZM80D kun je zonder aanpassingen monteren op een 6800LE (alle versies?)?
Alst goed is wel. Alleen het PCB van de GT/Ultra (Exteme) heeft die 2 extra 3mm gaten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikibu
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-05 12:33
kikibu schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:37:
Ik ben dus ook nieuw en heb een vraag (kon het nergens vinden). Ik heb hier een A-Open (Rev 3) die op 16 pipes en 6 vertex shaders geen artifacts laat zien, bij het overklokken krijg ik de core op 350 en het geheugen op 850.

Nu wil ik gaan flashen, welk bios kan ik het beste gebruiken? Moet ik dan een GT bios nemen en de geheugenklok van dat bios dan naar 850 halen? Viper_74 had het over pagina 6 over de commando regels van NVFlash, maar ik kan het nergens vinden, iemand anders wel?

Alvast Bedankt (ben Noob hierin, kom net van ATI ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Viper_74 schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:09:
Bios flashen naar een hoger voltage gaat als volgt:

Download eerst:

nvflash (om je bios uit te lezen/flashen)
nibitor (bios aanpassen)

- Maak een 98/SE bootdisk en sloop er de oakcdrom.sys af (del, anders te weinig ruimte)
- zet er nvflash op (2 bestanden).
- Start de pc opnieuw op vanaf de diskette
- doe vervolgens:
nvflash --save 6800LE.ROM (bios wordt opgeslagen)
- start pc opnieuw op in windows en start nibitor
- open je .ROM bios.
- CONTROLEER ALLE WAARDES EN KIJK OF ER NIETS RAARS IN STAAT
- Zet vervolgens bij 3D 1,1v naar 1,2V (1,4v AF TE RADEN)
- Save bios ALS EEN ANDERE NAAM bijv 6800LE12.ROM (BEHOUD ALTIJD JE ORIGINELE BIOS, KOPIE DISKETTE)
- Zet de aangepaste bios op een tweede gemaakte opstartdiskette (originele bios op de andere diskette)
- Start de pc opnieuw op via de opstartdiskette en doe het volgende:
nflash 6800LE12.ROM
Mocht er iets niet goed gaan, ZET JE PC NIET UIT maar doe hetzelfde maar dan met je oude bios.
- Start pc opnieuw op
- Zet hier een dank je wel post neer >:)

ps.
Viper® is totaal niet aansprakelijk voor enige spel/gramaticale fouten die zich in deze quickguide voordoen. Ook ben ik niet aansprakelijk voor enig gefrituurde videokaart dan wel niet opgeblazen systeem of één of andere nucleare holocaust.
:{ zucht

in het linkje van nvflash zit ook een .txt met command line opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Trouwens, hoort hier 'niet echt' maar waarschijnlijk mijn probleem gevonden:

A7V8X:

DDR400 (PC3200) support

DDR400 (PC3200) the latest and fastest bladiebla

Note: PC2700 maximum to 2 Dimm support only. PC3200 maximum to 1 Dimm support only

:/ gvd

oftewel als ik die 256 erbij steek krijg ik dus memory corruption

bedankt asus :Y) (of eerder gezegd via voor de northbridge)

[ Voor 5% gewijzigd door Viper® op 24-11-2004 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91121

Beste mensen,

Ik wil eigenlijk binnekort ook een 6800LE aanschaffen. Heb het topic doorgelezen over het unlocken van de pipelines en de shaders. Maar ik heb toch nog een paar vraagjes.
Ik heb nu een GeForce 4 Ti4200 8x agp van asus.

1) Als ik een 6800LE aanschaf en ik ga die pipelines unlocken, maar het werkt niet op een of andere manier. Is deze kaart dan nog een stuk sneller als mijn ti4200?

2)Welke merk kan ik het beste kopen? xfx, aopen, asus?. Ik heb al heel wat doorgelezen maar ik denk dat ik er overheen heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
Viper_74 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 00:01:
Note: PC2700 maximum to 2 Dimm support only. PC3200 maximum to 1 Dimm support only
Waaaat?! That sucks. Ik begin VIA steeds minder te waarderen eigenlijk :(. Kheb al 3 brakke chipsets van ze gehad (1e bordje brak...geruild, binnen week hardstikke dood, geruild voor nieuwere chipset, bleek na verloop van tijd ook kuren te hebben :()

Maar kvraag me we ff af waar je dat precies leest.
http://usa.asus.com/products/mb/socketa/a7v8x/overview.htm
Zie ik nl. wel zo'n Note wat betreft 3200/2700, maar dar gaat over de bank adressering. Kzou zeggen: ga es naar je BIOS en zoek naar de command rate en de bank addressing. zet dit op 2T command en 2 bank interleave (of reset je bios naar defaults)
Anoniem: 91121 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 00:25:
Ik had een Ti4200 AGP4x. Die AGP8x... :r marketing, meer niet, doet die Ti4200 geen klap mee.
1) Als ik een 6800LE aanschaf en ik ga die pipelines unlocken, maar het werkt niet op een of andere manier. Is deze kaart dan nog een stuk sneller DAN mijn ti4200?
Oh yeah })

[ Voor 23% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 24-11-2004 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Anoniem: 91121 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 00:25:
Beste mensen,

Ik wil eigenlijk binnekort ook een 6800LE aanschaffen. Heb het topic doorgelezen over het unlocken van de pipelines en de shaders. Maar ik heb toch nog een paar vraagjes.

1) Als ik een 6800LE aanschaf en ik ga die pipelines unlocken, maar het werkt niet op een of andere manier. Is deze kaart dan nog een stuk sneller als mijn ti4200?

2)Welke merk kan ik het beste kopen? xfx, aopen, asus?. Ik heb al heel wat doorgelezen maar ik denk dat ik er overheen heb gelezen.
1) Ja dit ga je zeker merken. Ik haalde met de 6800LE 7000 punten standaart in 3dmark03 met mijn radeon9700 was dat met Vmod's 6200 en met mijn TI4200 128mb haalde ik dacht ik rond de 1500.

2) Dit maakt niets uit welk merk je kiest als je kijk naar de kans dat het lukt om iets te unlocken. Ik heb de XFX omdat deze de goedkoopste was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
-Sir_Killalot- schreef op woensdag 24 november 2004 @ 00:31:
[...]

Maar kvraag me we ff af waar je dat precies leest.
http://usa.asus.com/products/mb/socketa/a7v8x/overview.htm
Zie ik nl. wel zo'n Note wat betreft 3200/2700, maar dar gaat over de bank adressering. Kzou zeggen: ga es naar je BIOS en zoek naar de command rate en de bank addressing. zet dit op 2T command en 2 bank interleave (of reset je bios naar defaults)

Oh yeah })
Manual downloaden van asus, staat het letterlijk in.

Dat stukje van overview gaat inderdaad over de bank adressering. Elke dimm slot heeft toch 2 bank adressen ? in dat geval klopt het wel. PC3200 is limitted tot 2 banken dus (1 slot)

In me bios staat wel command 1T of 2T (staat nu op 1) en bank adressing op auto (1, 2, 4, auto)

misschien die command nog op 2 zetten, kan ik proberen.

Ben nu me geheugen aan het testen hoe snel het is. Kan namelijk kijken als ik het geheugen op 314 mhz zetten en dan me cas op 2-2-2 oid.
Kijken of dat sneller is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113766

ik heb de 6800LE @ 12x1.6 en core/mem @ 370/840. Nou speel ik NFSU2 BF1942 BFvietnam af en toe COD, nou heb ik nergens artifects ofzo met deze opstelling. Maar doe ik 3d MARK '05 GT2 die met dei ''luchtballon'' dan krijg ik in die bergen artifects :? :? :? Is het blijkbaar is ie niet 100% men andere unit is echt kaduk mar is het slecht voor men 6800le om deze pixelunit open te laten staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128402

Anoniem: 113766 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 08:54:
ik heb de 6800LE @ 12x1.6 en core/mem @ 370/840. Nou speel ik NFSU2 BF1942 BFvietnam af en toe COD, nou heb ik nergens artifects ofzo met deze opstelling. Maar doe ik 3d MARK '05 GT2 die met dei ''luchtballon'' dan krijg ik in die bergen artifects :? :? :? Is het blijkbaar is ie niet 100% men andere unit is echt kaduk mar is het slecht voor men 6800le om deze pixelunit open te laten staan :?
Dat is niet zo goed, achteraf toch artifacts hebben, probeer 3dmark03 eens of half-life 2, soms er zijjn dat daar ook artifacts in zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Degenen die een NV5 Silencer hebben geinstalleerd, smeren jullie er ook koelpasta op en dan pas de NV5 erop of hoef je er geen koelpasta op te doen?

En als jullie het wel smeren doen jullie dit dan alleen op de core of ook op het memory :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:20
Heb niet zon silencer geval... maar koelpaste... tuurlijK! :Y) Liefst Artic Silver oid :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lancelot46
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 09:01
Anoniem: 80282 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:52:
Heb em iets terug geklokt en het voltage verranderd, hij loopt nu 425/950 op 1.3 volt en word nog geen 47 graden in load.

Alles loopt nu weer netjes en hiervooreen ook gekoeld met een nv5.
Uhhhhhhhhh.......... 1,3 V............ Hoe heb je dat geflikt?!
(zeker: 'finger spitzen gefühl, Ying Yang, Win Win........) :*) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:03

Damian

Insane Obtrusion

Iemand hier ervaring met de 6800le kaarten van leadtek ??

Ik wil misschien zoeen hebben, heb wel goede ervaring met leadtek namenlijk.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-06 16:13

_mARCO_

Hier staat niks

Viper_74 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 01:30:
[...]
In me bios staat wel command 1T of 2T (staat nu op 1) en bank adressing op auto (1, 2, 4, auto)

Dat zou best eens een oplossing kunnen zijn. Command 1T is voor veel moederborden en standaard geheugenmodules een pittige instelling die niet altijd stabiel werkt.
Anoniem: 113766 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 08:54:
ik heb de 6800LE @ 12x1.6 en core/mem @ 370/840. Nou speel ik NFSU2 BF1942 BFvietnam af en toe COD, nou heb ik nergens artifects ofzo met deze opstelling. Maar doe ik 3d MARK '05 GT2 die met dei ''luchtballon'' dan krijg ik in die bergen artifects :?
Mja dan zal er toch wel iets in een bepaald setje pipelines of in een shader niet goed zitten, en dan waarschijnlijk puur iets wat 3DMark gebruikt. Zolang je in de games die je speelt geen problemen hebt zou ik hem mooi laten lopen.
Is het blijkbaar is ie niet 100% men andere unit is echt kaduk mar is het slecht voor men 6800le om deze pixelunit open te laten staan :?
Dat zal zo'n vaart wel niet lopen. Misschien komen er in de toekomst games uit die bepaalde pipelines of shaders op zo'n zelfde manier gebruiken als 3DMark. Als je dan in games ook zulke artifacts ziet, dan wordt het tijd om de boel weer uit te schakelen.

sigloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129810

Anoniem: 57857 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:24:
[...]

Hmm das vaag, Paradigit heeft altijd XFX gevoerd als videokaart merk, lijkt me onwaarschijnlijk dat ze nu opeens overstappen op Leadtek. Voor zover ik hier in het winkelscherm kan zien moeten het zelfs mogelijk zijn de LE OEM (met 2.2ns) te bestellen want HQ heeft er nog genoeg liggen zo te zien :p

* Anoniem: 57857 werkt bij paradigit dus ik kan het weten :+
Uhh.. Paradigit heeft langer Leadtek geleverd dan dat ze nu XFX leveren, blijkbaar ben ik wat langer in dienst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ncrflx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09-2024
Ik zat zo net na te denken, stel je koopt 2x een 6800le en die mod je allebij naar een GT.

Is het dan technisch mogelijk deze kaarten in SLI te draaien?? (misschien is het wel heel dom wat ik zeg, maar ik vroeg het me gewoon af :-) )

want als dat zou lukken heb je wel een leuk systeem voor weinig :)

http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1101234204.png

*stom natuurlijk*

6800le is geen PCI-Express :) jaja is dom

[ Voor 9% gewijzigd door Ncrflx op 24-11-2004 10:40 . Reden: stomme vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:44
Ncrflx schreef op woensdag 24 november 2004 @ 10:27:
Ik zat zo net na te denken, stel je koopt 2x een 6800le en die mod je allebij naar een GT.
Is het dan technisch mogelijk deze kaarten in SLI te draaien?? (misschien is het wel heel dom wat ik zeg, maar ik vroeg het me gewoon af :-) )
want als dat zou lukken heb je wel een leuk systeem voor weinig :)
http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1101234204.png
Leuke gedachtegang, maar helaas niet mogelijk.

De 6800LE mist namelijk de SLI connectie.

Theoretisch zal het wel mogelijk zijn, omdat de 6800LE vrijwel indentiek is aan de GT. Alleen zullen er een berg chippies missen en je hebt geen aders die SLI mogelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:37
Nog even een ervaring van mijn kant:

ik heb vorige week mijn XFX (16x1,5VP) een bios verandering gegeven. Op standaardvoltage sloeg een game 'af en toe' nog wel eens vast, zelfs als hij nauwelijks overgeklokt was. Overduidelijk tradt op het moment van zo'n freeze de beveiliging van Nvidia in werking (ook te zien aan de grafiekjes van Rivatuner). Ik heb nu de voltage naar 1.2V getild en het probleem is over echter heb ik nu bij verhogen van de core met meer dan 30mhz dat 3dmark de pc vastloopt. Beeld wordt zwart, pc reageert nergens meer op en alleen een harde reset + stroom eraf zorgt er weer voor dat beeld terug komt. Geen vreemde temperatuurs wijziging te zien. Ik laat hem dus op standaard core staan, ben allang blij dat beeld nooit meer freezed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:49

T1eA

Browser

Komt dat niet doordat een van je PIPELINES toch echt rot is of misschien je VS.
Lijkt mij dat het hierdoor ook omdat je niet hoog komt met ocen, het lijkt mij dus beter (als een van je pipeline niet helemaal lekker is) deze pipeline uit te schakellen en dan te ocen volgens mij heb je dan veel meer presatie winst. correct me if i'm wrong...

ICT G33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Nog even een huishoudelijke mededeling...

Ik heb een tijdje geleden gemeld dat de revisie 3 2.0 geheugen bevat. Blijkbaar is op de betreffende kaart het streepje weggesleten. Het bevat namelijk 2.8 geheugen.

Ook is de Asus 6800LE nu standaard in het asortiment van Mycom te vinden. De kaart kost wel 319 euro. Toch maar even langs de paradigit wandelen of je computerkast meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:49

T1eA

Browser

cardinal808 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:28:

Ik heb een tijdje geleden gemeld dat de revisie 3 2.0 geheugen bevat. Blijkbaar is op de betreffende kaart het streepje weggesleten. Het bevat namelijk 2.8 geheugen.

Ook is de Asus 6800LE nu standaard in het asortiment van Mycom te vinden. De kaart kost wel 319 euro. Toch maar even langs de paradigit wandelen of je computerkast meenemen.
Dus MyCom heeft nu niet meer die kaart voor €199 van AOpen, of tog wel?

ICT G33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Teh Perv schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:42:
[...]
Dus MyCom heeft nu niet meer die kaart voor €199 van AOpen, of tog wel?
Mycom heeft op het moment twee kaarten in de aanbieding..

1. Aopen voor € 199, waarbij je de kast mee moet nemen.
2. Asus voor € 319, waarbij je geen kast nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
wheeler schreef op woensdag 24 november 2004 @ 10:52:

ik heb vorige week mijn XFX (16x1,5VP) een bios verandering gegeven. Op standaardvoltage sloeg een game 'af en toe' nog wel eens vast, zelfs als hij nauwelijks overgeklokt was. Overduidelijk tradt op het moment van zo'n freeze de beveiliging van Nvidia in werking (ook te zien aan de grafiekjes van Rivatuner). Ik heb nu de voltage naar 1.2V getild en het probleem is over echter heb ik nu bij verhogen van de core met meer dan 30mhz dat 3dmark de pc vastloopt. Beeld wordt zwart, pc reageert nergens meer op en alleen een harde reset + stroom eraf zorgt er weer voor dat beeld terug komt. Geen vreemde temperatuurs wijziging te zien. Ik laat hem dus op standaard core staan, ben allang blij dat beeld nooit meer freezed.
Het kan ook een voeding probleem zijn, want wanneer jij je kaart overklokt en een pipeline unlockt dan heeft je kaart meer stroom nodig. Omdat de benodigde stroom niet geleverd wordt dan gaat de kaart vanzelf uit en loopt de pc vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikibu
Viper_74 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:50:
[...]

:{ zucht

in het linkje van nvflash zit ook een .txt met command line opties
Dank je wel :) Toch nog 2 vraagjes, ik heb geen FD in m'n pc. Dus ik maak van een opstartflop een ISO en dan op cd-r. Dit werkt altijd goed, maar
1. kan ik eerst backuppen in Windows, want via cd-rom heb je geen hd ondersteuning?
2. als het fout gaat, of als ik nou gewoon m'n erin doe om te flashen en dat ik niets hoef in te typen (voor als ik geen beeld heb ;)), in welk bestand moet ik dan de commands zetten, een autoexec.bat ofzo?

(Voor de duidelijkheid, ik gebruik een andere pc voor het branden en ik heb geen pci kaartje achter de hand, vandaar de cd die je er dan in kan doen en die automatisch flasht)

[ Voor 14% gewijzigd door kikibu op 24-11-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 20:37
Ik zit er ook over te denken of ik een 6800LE koop. Ik zie in de st dat die van XFX het beste uit de bus komt, heb ik gelijk.

Mijn enige vraag is eigelijk of hij op het Asus p4c800-Deluxe bord wil...

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:03

Damian

Insane Obtrusion

Iemand een nederlandse site waar ik die NV5 koeler kan aanschaffen ?

Of andere goede koelers?

Ik wil trouwens wel graag mijn geheugen gaan koelen, maar ik wil niet dat ze er defeinitief opgeplakt zitten, ivm garantie... Iemand een idee ?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
DaTiezl schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:50:
Ik zit er ook over te denken of ik een 6800LE koop. Ik zie in de st dat die van XFX het beste uit de bus komt, heb ik gelijk.

Mijn enige vraag is eigelijk of hij op het Asus p4c800-Deluxe bord wil...
Procentueel gezien komt de Aopen geloof ik beter uit de bus. Goede tip, ik zal er wat berekeningen bijzetten. wordt het wat duidelijker.

Ik zo trouwens niet weten waarom die niet zou werken op een Asus p4c800-Deluxe.
Damian schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:55:

Of andere goede koelers?

Ik wil trouwens wel graag mijn geheugen gaan koelen, maar ik wil niet dat ze er defeinitief opgeplakt zitten, ivm garantie... Iemand een idee ?
Ooit van de pricewatch gehoord? daar staan ook alle shops vermeld.

Voor het geheugen zijn er plaatjes te verkrijgen waarmee je het geheugen kan koelen. kan je er gewoon op prikken/klikken.

[ Voor 35% gewijzigd door Cardinal op 24-11-2004 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Damian schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:55:

Of andere goede koelers?

Kijk eens in de pricewatch zou ik zeggen ;) De NV5 koelt ook gelijk je geheugen.... Bij www.challengecomputers.nl verkopen ze de NV5 voor €19,50 :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_mARCO_ schreef op woensdag 24 november 2004 @ 10:20:

[...]

Mja dan zal er toch wel iets in een bepaald setje pipelines of in een shader niet goed zitten, en dan waarschijnlijk puur iets wat 3DMark gebruikt. Zolang je in de games die je speelt geen problemen hebt zou ik hem mooi laten lopen.

[...]

Dat zal zo'n vaart wel niet lopen. Misschien komen er in de toekomst games uit die bepaalde pipelines of shaders op zo'n zelfde manier gebruiken als 3DMark. Als je dan in games ook zulke artifacts ziet, dan wordt het tijd om de boel weer uit te schakelen.
Het punt is alles loopt gewoon goed behalve 3dmark 2005 GT 2 en 3 dus de rest van de spellen draait perfect

http://members.home.nl/tbaratte/Benchmark/ zie daar mijn benchmarks :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
lazrambo schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:32:
[...]
Het kan ook een voeding probleem zijn, want wanneer jij je kaart overklokt en een pipeline unlockt dan heeft je kaart meer stroom nodig. Omdat de benodigde stroom niet geleverd wordt dan gaat de kaart vanzelf uit en loopt de pc vast.
dikke kans dan dat dat het is; heb een Soltek barebone met 250W voeding. Vreemde is dan wel dat een 6800GT (stock) wel functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Niet online
Wat is het verschil tussen een 6800LE en een normale 6800? Vroeg me dit af na een beetje online vergelijkingen te hebben bekeken tussen verschillende kaarten.
De 6800 scoort standaard beter dan een LE, dus waar heeft ie dit aan te danken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 01-06 22:24

Sick Nick

Drop the top!

de 12 pipelines tegenonver de 8 van de LE en ik dacht ook 6 shaders ipv 4 van de LE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Niet online
Kan je die dan ook weer unlocken bji een 6800? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Ja, tenzij hij kapot is natuurlijk. Die zekerheid heb je niet. Alle kaarten zijn gebaseerd op dezelfde NV40 chip met 16 pipe's en 6 shaders. Er zijn wel geruchten dat er een NV41 gaat komen met maar 12 pipe's maar daar heb je nu nog niks mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:08

St@m

@ Your Service

Ik ben ook wel geinteresseerd in zo'n kaartje..
Maar waarom moet je in godsnaam je kast meenemen naar Mycom?
Het zal vast wel gevraagd zijn, maar ik ga niet 10 topics a 1000 posts doorlezen :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
St@m schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:44:
Ik ben ook wel geinteresseerd in zo'n kaartje..
Maar waarom moet je in godsnaam je kast meenemen naar Mycom?
Het zal vast wel gevraagd zijn, maar ik ga niet 10 topics a 1000 posts doorlezen :P
Dit ga ik ook maar in de TS plaatsen... :|

Omdat Mycom een deal heeft gesloten met Aopen, dat ze de kaarten mogen verkopen indien het bij een nieuw systeem is, of dat hij wordt ingebouwd in een bestaande kast. Kast meenemen dus...

Excuses, trucjes "ow alsjeblieft" werken niet. Gewoon kast meenemen, geen kast = geen kaart. sim-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 22:55
verdomme , ik wil me gf 6800LE, nu zegt de paradigit in wageningen, dat er pas maandag nieuwe 3d-kaarten komen :(.

Hoe erg kan het zijn.

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Venxir schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:55:
verdomme , ik wil me gf 6800LE, nu zegt de paradigit in wageningen, dat er pas maandag nieuwe 3d-kaarten komen :(.

Hoe erg kan het zijn.
Een user die geen geduld heeft en zo nodig zijn frustraties moet mededelen op GoT, terwijl er in Arnhem en Utrecht ook een Paradigit zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://tweakshop.goldenelite.com/webshop/details/73

Daarzo heb ik hem gehaald :9 nou wel besteld natuurlijk jammmer dat er nue een levertijd op zit ik bestelde hem voor 3 uur en had hem de volgende dag binnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Laatst online: 02-06 12:39
http://www.ocinside.de/go...rum=3&topic=4763&start=10
http://www.k-foren.de/showthread.php?t=77983
http://www.ocinside.de/go...ic.cgi?forum=3&topic=4612
http://www.hol.dk/traad.asp?fID=2&tID=223318

Een paar google linkjes naar Leadtek 6800LE :7 Beetje talenkennis vereist :Y) Misschien wordt die leadtek dan ook wel zo'n hype. Hoop alleen niet dat het nieuwe revisies zijn die paradigit krijgt, misschien zijn die minder te unlocken/OCen :? :X

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:21

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 113766 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:59:
http://tweakshop.goldenelite.com/webshop/details/73

Daarzo heb ik hem gehaald :9 nou wel besteld natuurlijk jammmer dat er nue een levertijd op zit ik bestelde hem voor 3 uur en had hem de volgende dag binnen :*)
Thx voor de link... ik heb 'm daar nu ook besteld :). Handig dat je 'm in Utrecht op kan komen halen. Nou ff afwachten wanneer ze weer binnen komen, er staat nu 3-5 werkdagen wachttijd bij. Ik heb er een NV5 cooler bijbesteld, die zetten ze er dan gelijk voor je op met behoud van garantie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Niet online
Heb net ff gemaild .. over mijn bestelling daar (goldenelite). Ze krijgen er structureel te weinig binnen dus ze gaan ermee stoppen. Dus ff verder zoeken jonges.
Je kan ff mailen, maar neem aan dat je hetzelfde antwoord krijgt. Hij was bezig om de klanten te mailen zei ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Balen..... de shop bestaat net. :'( Hun motto van tweakers voor tweakers en een grote kalantvriendelijk heid maar ze waren nog grotendeels aan het opzetten zoals login maar das echt balen was zeer te vreden maar ontopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

gri- schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:03:
Heb net ff gemaild .. over mijn bestelling daar (goldenelite). Ze krijgen er structureel te weinig binnen dus ze gaan ermee stoppen. Dus ff verder zoeken jonges.
Je kan ff mailen, maar neem aan dat je hetzelfde antwoord krijgt. Hij was bezig om de klanten te mailen zei ie.
Dat hoop ik toch niet :'( , ik heb er maandag een besteld. Er is ook geen andere shop meer met de XFX. En de Aopen is meteen 60 euro duurder.
En nee hij gaat mijn X800 niet vervangen ;) is voor pc van m'n broertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX
  • Registratie: November 2001

EntonoX

Team leider

Woei,

Ik heb nu ook mn XFX 6800le kaartje binnen. Ik heb hem gekocht bij Informatique in bergschenhoek, daar hebben ze de kaarten nog op voorraad...
Ik heb even stiekum al gekeken en volgens mij zit er 2,2ns geheugen op (code "AF-22" op de chips) hij kost daar 225,- euro... iets meer als die 199,- bij paradigit maar nu heb ik mn kaart tenminste! bij para krijgen ze hem 3 december als het goed is weer....

Straks na het werk ff testen :9

[ Voor 29% gewijzigd door EntonoX op 24-11-2004 16:15 ]

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119483

Heeft iemand de hardmod al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.tweakers.net/pricewatch/99108?Landfilter=Benelux
Winkels zat hoor jongens :9 enne gewoon ff pricewatch checken ;) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Ik zou niet inzien waarom je de hardmod zou doen als het met de softmod precies hetzelfde werkt, je hebt dan tenminste ook nog je garantie. Desnoods een nieuwe bios erin knallen met de juiste settings (unlocken, overklokken, voltage, enz) die je daarna weer terug kan zetten als het moet. Ga je solderen dan ben je gewoon zeker weten je garantie kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117937

HARDMOD is echt nergens voor nodig, je kan het gewoon met softmod doen, als ee pipes kapot zijn ze kapot. Als je de hardmod gaat proberen, gaan de pipes het niet ineens doen, en je kaart word er ook niet sneller door, en je hebt kand dat je hem sloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126564

Voor de belgen onder ons, nu is de Aopen rev 3 in de FORCOM (antwerpen (edegem) en gent) ook los te verkrijgen voor 215 €.

Ik heb ook nog en probleem met men rev3, is al enkele keren voorgekomen denk ik, namelijk dat (bij mij had ik het bij 3dmark2003 bij de 5de test) ik gewoon een zwart scherm krijg (maar gaat niet in standby, het groene lichtje blijft aan) en ik kan niets meer doen en moet ik alles heropstarten.

Heb een OC van 350/755, 12x1/5 wat niet overdreven is had de 66.91 driver en een voeding van 360w van chieftec. Wat normaal geen probleem mag gegeven, toch?

Enige idee iemand? Is het misschien een probleem van de 3de rev, want heb hier al enkele mensen over horen klagen. Of zit ik verkeerd en heb ik gewoon brutte pech!! :O

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119483

als je het met riva doet en je gooit er een andere driver in dan moet het weer overniuew, Dat vind ik gierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15758

Anoniem: 113766 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:04:
Balen..... de shop bestaat net. :'( Hun motto van tweakers voor tweakers en een grote kalantvriendelijk heid maar ze waren nog grotendeels aan het opzetten zoals login maar das echt balen was zeer te vreden maar ontopic ;)
We stoppen niet met de tweakshop hoor. ;)

We stoppen alleen met de levering van de XFX kaarten, omdat er simpelweg nauwelijks kaarten binnen komen. En elke dag 5 bestellingen erbij, beetje dubbel gevoel niet? Nee sorry XFX, stel eerst eens orde op zaken. Bovendien hebben ze op mijn emails ook niet gereageerd. :/

Maar mocht er in de toekomst weer een gouden tweakkaart zijn, is het geven van mod-garanties niet uitgesloten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikibu
kikibu schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:44:
[...]

Dank je wel :) Toch nog 2 vraagjes, ik heb geen FD in m'n pc. Dus ik maak van een opstartflop een ISO en dan op cd-r. Dit werkt altijd goed, maar
1. kan ik eerst backuppen in Windows, want via cd-rom heb je geen hd ondersteuning?
2. als het fout gaat, of als ik nou gewoon m'n erin doe om te flashen en dat ik niets hoef in te typen (voor als ik geen beeld heb ;)), in welk bestand moet ik dan de commands zetten, een autoexec.bat ofzo?

(Voor de duidelijkheid, ik gebruik een andere pc voor het branden en ik heb geen pci kaartje achter de hand, vandaar de cd die je er dan in kan doen en die automatisch flasht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

wheeler schreef op woensdag 24 november 2004 @ 10:52:

Heb exact hetzelfde probleem, maar ik heb een Nexus400W-voeding, dus betwijfel dat het aan de voeding ligt. Ik heb het ook geprobeerd met alleen 1 HD verder aangesloten.

Ik zal eens proberen over te clocken zonder VS/PP geunlockt, kijken of dat wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
lazrambo schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:44:
Degenen die een NV5 Silencer hebben geinstalleerd, smeren jullie er ook koelpasta op en dan pas de NV5 erop of hoef je er geen koelpasta op te doen?

En als jullie het wel smeren doen jullie dit dan alleen op de core of ook op het memory :7
Koelpasta is ervoor om het contact te verbeteren, dus kzou het maar wel doen :Y). Op het memory btw ook, maar GEEN ArctivSilver 5, gewoon die prut die erbij zit.
lancelot46 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:55:
[...]
Uhhhhhhhhh.......... 1,3 V............ Hoe heb je dat geflikt?!
(zeker: 'finger spitzen gefühl, Ying Yang, Win Win........) :*) 8)7
Zou ik ook willen weten, hoewel ik me nog afvraag of het idd zo is

@ cardinal808
cardinal808 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:28:

Ah dus toch.... 319 pleuro :S?! Daar klopt dus echt geen bal van. Die pipo's die de webzeit bijhouden hebben weer es verkeerd gekeken... 319 euro is de gewone 6800 van ASUS, de NU dus. Ook kloppen de specificaties niet die erop staan. ipv 700MHz zoals de NU staat er 400. Als dit echt zo zou zijn verkopen ze die kaart dus NEVER-NOOIT-NIET.
Als je het toch over huishouden hebt...waar-o-waar is die BIOS unlock mod :'(? No offence maar die lijkt me een stuk nuttiger dan die hardmod...daar waagt bijna niemand zich aan, en hij is alleen voor het unlocken van ALLES (tenzij je weet wat wel en niet aan te zetten...)

*EDIT
Heb er mooi layoutje voor gemaakt:
-Sir_Killalot- in "Het 6800LE Topic Deel 10"
Anoniem: 119483 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:20:
Heeft iemand de hardmod al geprobeerd?
Ja, liefAadje, zonder succes.
+
Anoniem: 119483 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:39:
als je het met riva doet en je gooit er een andere driver in dan moet het weer overniuew, Dat vind ik gierig.
Kan...hoeft niet, maar voor de zekerheid kan je doen wat
Sick Nick schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:23:
Desnoods een nieuwe bios erin knallen met de juiste settings (unlocken, overklokken, voltage, enz) die je daarna weer terug kan zetten als het moet. Ga je solderen dan ben je gewoon zeker weten je garantie kwijt!
zegt, zie ervoor pagina 1 van dit deel. Het staat nog niet in de TS

[ Voor 5% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 24-11-2004 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikibu
[...]

Ik zou hier nog wat aan willen toevoegen. Ik wil namelijk een GT bios in m'n 6800LE doen, hij doet 16 pipes en 6 vertex shaders. Waarom? Staat mooi :) Maar kan ik dan gewoon een GT bios nemen? Of moet het een 128 Mb GT bios zijn? Heeft iemand hier links naar?
EN mijn memory doet 850 Mhz, dit zal waarschijnlijk zo blijven? Kan ik dat GT bios dan in Nibitor gewoon aanpassen naar 850?

Dank voor het vorige antwoord trouwens viper :)

[ Voor 78% gewijzigd door kikibu op 24-11-2004 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105994

Maar een 6800GT heeft toch veel sneller geheugen meer als 1000mhz zeker.

@tweakshop: Waarom verlengen jullie niet gewoon de levertijd, misschien is dat wel wat minder klantvriendelijk, maja ik ben bereid om te wachten. Misschien ligt het lever probleem van XFX wel aan dat chips tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
kikibu schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:19:
[...]

Ik zou hier nog wat aan willen toevoegen. Ik wil namelijk een GT bios in m'n 6800LE doen, hij doet 16 pipes en 6 vertex shaders. Waarom? Staat mooi :) Maar kan ik dan gewoon een GT bios nemen? Of moet het een 128 Mb GT bios zijn? Heeft iemand hier links naar?
EN mijn memory doet 850 Mhz, dit zal waarschijnlijk zo blijven? Kan ik dat GT bios dan in Nibitor gewoon aanpassen naar 850?

Dank voor het vorige antwoord trouwens viper :)
Je kan de commando's eventueel in autoexec.bat zetten, alleen bij het flashen vraagt nvflash nog om conformatie en of je dat kunt skippen door -y als commandline optie te gebruiken denk ik niet.

Backuppen moet in DOS, je moet namelijk je bios uitlezen. Als je geen Fat32 fat indeling hebt op een schijf krijg je ze niet zo gemakkelijk onder dos.
Makkelijkst is toch er even een FD aan te hangen.

En voor je bios, is het niet makkelijker om de originele bios te pakken en daar de snelheden + aangepaste pipelines (staat in de TS geloof ik) + eventueel kaarttype aan te passen.
Als je dat teveel problemen vindt kun je de bios van de GT pakken (128 mb, 256 is er ook maar dan start je kaart denk ik niet meer). Aanpassen van de snelheden kan gewoon via nibitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
@fjboere
TS |:(

@Viper
Correct, maar het staat nog onderaan pagina 1, niet in TS.
Anoniem: 105994 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:03:
Maar een 6800GT heeft toch veel sneller geheugen meer DAN 1000mhz zeker.
Ja en tis DDR3, lijkt me sowieso geen goed idee die te nemen. Maar dankzij gare ASUS 8)7 hebben we een GT bios dat wel past (TS).

[ Voor 67% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 24-11-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikibu
Ok nu ben ik een beetje confused. Ik heb nu namelijk alles op m'n diskette (en later cd) staan, behalve het bios. In de inleiding staat een sparkle (van een 12 pipes gewone 6800?) en een Asus (een GT?) Ik zie nu in Nibitor dat dit bios op 350/700 ingesteld is, klopt dat? En hoeveel pipes zijn dit? Zou ik evt ook een andere vendor kunnen selecteren?

Sorry voor de vele vragen, maar ben nou eenmaal geinteresseerd ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Viper_74 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 01:30:
[...]

Manual downloaden van asus, staat het letterlijk in.

Dat stukje van overview gaat inderdaad over de bank adressering. Elke dimm slot heeft toch 2 bank adressen ? in dat geval klopt het wel. PC3200 is limitted tot 2 banken dus (1 slot)
Als je single sided DIMMs gebruikt zit er maar 1 bank per DIMM en moet je dus nog steeds 2 DIMMS PC3200 kunnen? :? Probeer ze ook eens om te wisselen.

Ben nu me geheugen aan het testen hoe snel het is. Kan namelijk kijken als ik het geheugen op 314 mhz zetten en dan me cas op 2-2-2 oid.
Kijken of dat sneller is :)
Ga nou maar eerst eens alles op slow slower slowst zetten en kijken of je memory corruption dan opgelost is! ;)
[...]

Ga eerst maar eens testen of je PC uberhaupt wil doorbooten zonder videokaart erin.

10 tegen 1 dat hij dat niet doet, namelijk. Dan gaat het ook niet werken als er wat misgaat met je geflashte videokaart BIOS. Dat BIOS heeft je videokaart namelijk nodig als je je PC aanzet...
Het mooiste is als je een oude floppy drive hebt die je er even in kan hangen. Of zo'n oude 2 gig vaste schijf met MSDOS. :)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
kikibu schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:44:
Ok nu ben ik een beetje confused. Ik heb nu namelijk alles op m'n diskette (en later cd) staan, behalve het bios. In de inleiding staat een sparkle (van een 12 pipes gewone 6800?) en een Asus (een GT?) Ik zie nu in Nibitor dat dit bios op 350/700 ingesteld is, klopt dat? En hoeveel pipes zijn dit? Zou ik evt ook een andere vendor kunnen selecteren?

Sorry voor de vele vragen, maar ben nou eenmaal geinteresseerd ... ;)
Sparkle = 6800 = 12 pipes

Asus = GT = 16 pipes

Nog 1 maal het overzicht dan :D

GeForce 6800 Ultra NVIDIA NV40 DX 9.0c 400 1200 256-bit 16x1 Gamers Edition GeForce 6800 Ultra NVIDIA NV40 DX 9.0c 400 1100 256-bit 16x1
GeForce 6800 GT NVIDIA NV40 DX 9.0c 350 1000 256-bit 16x1
GeForce 6800 NU NVIDIA NV40 DX 9.0c 325 700 256-bit 12x1
GeForce 6800 LE NVIDIA NV40 DX 9.0c 300 700 256-bit 8x1

350/700 is dus zoals hierboven staat compleet niet correct VOOR DE 6800 GT.
Dit is waarschijnlijk express zo gedaan zodat als je je 6800LE ermee flasht dat die nog gewoon werkt omdat die snelheden makkelijk kunnen. 1 Ghz geheugen trekt je LE niet dus dan zou het weinig starten worden.

Andere vendor kan maar maakt vrij weinig uit. Gaat om de chipset forceware drivers. Je ziet alleen een ander merk staan.

Geheugensnelheden hebben compleet niets met pipelines en shaders te maken. Het is dus niet zo dat als je pipelines unlocked dat je core sneller wordt/is. Je chipset heeft alleen meer bandbreedte waardoor die gewoon sneller werkt. (meer pipelines = veel werk per clockcycle).
wat wel kan is dat nu het unlocken je core minder hoog geclocked kan worden doordat deze al wat warmer kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _mARCO_

_mARCO_

Hier staat niks

kikibu schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:19:
[...]

Ik zou hier nog wat aan willen toevoegen. Ik wil namelijk een GT bios in m'n 6800LE doen, hij doet 16 pipes en 6 vertex shaders. Waarom? Staat mooi :)
Dat is voor sommige tweakers inderdaad al reden genoeg. :)
Maar kan ik dan gewoon een GT bios nemen? Of moet het een 128 Mb GT bios zijn? Heeft iemand hier links naar?
Zelf heb ik al enkele weken het Asus V9999GT 128 Mb BIOS op mijn XFX 6800LE draaien. Ik heb toendertijd zelfs de first post van het toenmalige 6800LE topic gelezen ;) en gezien dat dat BIOS te halen is bij MVKTech.net.

Het is echter wel verstandig om er met Nibitor enkele aanpassingen aan te doen, namelijk...
... de snelheid van het geheugen aanpassen.

Ten tweede, en dat is nog belangrijker, is het ten zeerste aan te raden om de spaning niet op de standaard 6800GT waarde van 1,4 volt te laten staan. Er zijn in de afgelopen weken al enkele 6800LE kaartjes gesneuveld terwijl ze op 1,4 volt liepen, dus persoonlijk zou ik zeggen: Ga gewoon voor 1,2 volt.

Flash ze! :)

sigloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114797

wheeler schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:17:
[...]

dikke kans dan dat dat het is; heb een Soltek barebone met 250W voeding. Vreemde is dan wel dat een 6800GT (stock) wel functioneert.
Heb hier ook soltek barebone met 250watt. Alle pipes unlocked geen problemen. Draai 2 maxtors, 1DVD writer, DVD player, TV kaart, DJ console. Bakje steekt dus geweldig vol maar loopt als n trein. Heb kaart wel op apart kanaal van voeding aangesloten. Weet niet of dit helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Anoniem: 114797 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:37:
[...]

Heb hier ook soltek barebone met 250watt. Alle pipes unlocked geen problemen. Draai 2 maxtors, 1DVD writer, DVD player, TV kaart, DJ console. Bakje steekt dus geweldig vol maar loopt als n trein. Heb kaart wel op apart kanaal van voeding aangesloten. Weet niet of dit helpt.
250 Watt q-tec != 250 Watt %vul hier je dure merk in%

ik heb 'maar' een 350 watt voeding, maar wel 1 van Enermax en bij voedingen is het nog altijd zo Merk (vermogen) zegt meer dan wattage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Anoniem: 15758 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:41:
[...]

We stoppen niet met de tweakshop hoor. ;)

We stoppen alleen met de levering van de XFX kaarten, omdat er simpelweg nauwelijks kaarten binnen komen. En elke dag 5 bestellingen erbij, beetje dubbel gevoel niet? Nee sorry XFX, stel eerst eens orde op zaken. Bovendien hebben ze op mijn emails ook niet gereageerd. :/

Maar mocht er in de toekomst weer een gouden tweakkaart zijn, is het geven van mod-garanties niet uitgesloten. :)
Ik heb maandag besteld maar geen mail gehad dat de bestelling niet door ging? (geld wordt in ieder geval vanavond nog overgemaakt).

Edit: Ik heb nog even op jullie website gekeken, deze zegt dat als er op vooruitbetaling besteld is en het product nog niet ontvangen is de bestelling geannuleerd wordt. Het geld wordt niet overgemaakt en de order kan geannuleerd worden (zal dit ook mailen).

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 101975 op 24-11-2004 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:33

BNX

Sinds vandaag een XFX 6800LE 128MB (mem F28) binnen gekregen. Na het unlocken naar 16 pipes en 5 shaders en een overclock naar 375/850,
krijg ik onderstaande score, raar dat de vliegtuigtest en 3Dmark2001 niet
eruit springen kwa scores (in vergelijking met oude GF TI4600 kaart:

Afbeeldingslocatie: http://www.narinx.net/3dmark.jpg

PC SPECS:
AMD XP 2100+ @ DEFAULT 1733mhz
1GB PC32 geheugen
6800LE 16x1.5 / 375-850

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116269

Hoi allemaal. Ik wil de XFX 6800LE kopen, maar dat wil ik doen bij Paradigit. Ik kan alleen nergens iets bestellen daar. Er is geen bestelknop dus ik weet niet hoe het wel moet. Iemand die het wel weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNX

BNX

Anoniem: 116269 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 21:53:
Hoi allemaal. Ik wil de XFX 6800LE kopen, maar dat wil ik doen bij Paradigit. Ik kan alleen nergens iets bestellen daar. Er is geen bestelknop dus ik weet niet hoe het wel moet. Iemand die het wel weet?
Bij (bijna) alle paradigits komen de nieuwe kaarten pas weer op 2 december op het hoofdkantoor binnen. Enkele dagen later liggen ze pas in de filialen. Ik zou zeggen: bel eerst maar eens op naar de winkels om te checken of ze iets hebben liggen...

P.S. 3Dmark2001 score = ongeveer gelijk aan mijn 3Dmark2003 score. Is 2001 méér CPU afhankelijk dan DX9 spellen\benchmarks???

[ Voor 11% gewijzigd door BNX op 24-11-2004 22:03 ]

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikibu
Bedankt voor al jullie hulp. Na het prachtige idee van één van jullie dacht ik ineens aan mijn oude (relatieff brakke) 40 gig schijf, dus daar ff de bootflop files opgezet en vervolgens er mee geboot, bios gesaved. Maar nu denk ik ineens heel iets anders, namelijk, kan ik ipv 6800 le ook in Nibitor gewoon 6800 GT selecteren (bij mijn gebackupte bios)? Verandert dit iets aan andere instellingen, of is het gewoon de naam?

Uiteraard dan op 1,2 V zetten en de core op 350/412

[ Voor 7% gewijzigd door kikibu op 24-11-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear28
  • Laatst online: 23-02-2022
De naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
kikibu schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:44:
In de inleiding staat een sparkle (van een 12 pipes gewone 6800?) en een Asus (een GT?) Ik zie nu in Nibitor dat dit bios op 350/700 ingesteld is, klopt dat? En hoeveel pipes zijn dit?
Die BIOSen unlocken geen pipes, de 350/700 klopt.
kikibu schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:27:
Verandert dit iets aan andere instellingen, of is het gewoon de naam?
Alleen naam

*EDIT: Do'h!!! |:( ...te laat :'(...

[ Voor 4% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 24-11-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear28
  • Laatst online: 23-02-2022
Dat krijg je ervan als je de quotjes opspaart :X

• kikibu
Beetje late reply voor mij, maar ik wilde even laten weten hoe het is gegaan.

Ik heb m'n oude bios gesaved en aangepast naar 1,2V; Chip 6800GT; core 350 en mem 422 (DDR824). Na het flashen, met de extra hd, werkt de pc gewoon perfect.

Doordat het overklokken een beetje vaag was de vorige keer, kon ik niet goed benchen en was m'n hoogste score 9400 en 3400 in 3d mark. Nu is het
3d Mark 03 = 10400
3d Mark 05 = 4050

Hier ben ik natuurlijk dik tevreden mee :) Morgen is kijken of m'n core hoger kan (stockkoeling)

PS. er staat nu nergens 6800GT (allemaal 6800LE) ofzo, blijkbaar lezen de drivers dat uit de hardware of staat dat nog ergens anders in het bios ...

• BNX

BNX

na het downloaden van enkele 6800 demo's vanaf de nvidia site, zoals Nula (De Zeemeermin demo), draaien deze zéér traag, ik schat op 3 fps

Hoe kan dit, want in 3Dmark03 haal ik >9500 punten...

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
kikibu schreef op donderdag 25 november 2004 @ 00:11:
Beetje late reply voor mij, maar ik wilde even laten weten hoe het is gegaan.

Ik heb m'n oude bios gesaved en aangepast naar 1,2V; Chip 6800GT; core 350 en mem 422 (DDR824). Na het flashen, met de extra hd, werkt de pc gewoon perfect.

Doordat het overklokken een beetje vaag was de vorige keer, kon ik niet goed benchen en was m'n hoogste score 9400 en 3400 in 3d mark. Nu is het
3d Mark 03 = 10400
3d Mark 05 = 4050

Hier ben ik natuurlijk dik tevreden mee :) Morgen is kijken of m'n core hoger kan (stockkoeling)

PS. er staat nu nergens 6800GT (allemaal 6800LE) ofzo, blijkbaar lezen de drivers dat uit de hardware of staat dat nog ergens anders in het bios ...
Mooi zo, kijk je wel uit met die stock koeling? De temperatuur moet geen enge dingen gaan doen. Dat hij voor de driver nog geen Ultra is komt omdat je de hardware mod nog niet gedaan hebt: zie topicstart. De BIOS bepaalt niet hoe de kaart zich identificeert, bij mijn AOpen was de vendor string zelfs niet ingevuld (leeg).

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Anoniem: 15758

Anoniem: 101975 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:11:
[...]

Ik heb maandag besteld maar geen mail gehad dat de bestelling niet door ging?
Als het goed is heb je gister toch echt een mailtje binnen gekregen. Als je hotmail hebt, kijk dan eens in de junk folder of hij daar terecht is gekomen. Zo niet, mail dan even met je naam dan stuur ik het mailtje opnieuw. Alle nog lopende bestellingen van de 6800LE (al dan niet met Arctic NV Silencer 5) zijn in elk geval geannuleerd. Mensen die geld hebben overgemaakt hebben dit teruggestort gekregen (zou morgen binnen moeten zijn, muv. postbank).

• _mARCO_

_mARCO_

Hier staat niks

BNX schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:01:
[...]
P.S. 3Dmark2001 score = ongeveer gelijk aan mijn 3Dmark2003 score. Is 2001 méér CPU afhankelijk dan DX9 spellen\benchmarks???
Yup.

De 2001 versie van 3DMark is veel gevoeliger voor zaken als processorsnelheid, FSB en geheugenbandbreedte dan 03 en 05.

sigloos

BNX schreef op donderdag 25 november 2004 @ 00:53:
na het downloaden van enkele 6800 demo's vanaf de nvidia site, zoals Nula (De Zeemeermin demo), draaien deze zéér traag, ik schat op 3 fps

Hoe kan dit, want in 3Dmark03 haal ik >9500 punten...
Je kan ff je agp aperture size op 256 mb zetten, als dat op 128 of 64 stond. Dat kan je in je bios doen.

• BNX

BNX

_mARCO_ schreef op donderdag 25 november 2004 @ 09:29:
[...]

Yup.

De 2001 versie van 3DMark is veel gevoeliger voor zaken als processorsnelheid, FSB en geheugenbandbreedte dan 03 en 05.
Dat kan kloppen ,want als ik nu op 640x680-no FSAA test, dan haal ik rond de 12000 marks (2001SE) en met 1600x1200 FSAA enabled haal ik 11500 :(

Toch maar eens upgraden naar een Athlon XP-M 2500+ en dan klokken maar!

• dellai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 09:41
Ik heb op dit moment een Intel D845GEBV2 moederboard en was van plan om ook een 6800LE te gaan halen, alleen het Intel D845GEBV2 board is 4x AGP. Is dit backwards compatible, en zo ja hoe uit zich dat in performance? Als dit niet mogelijk is welk moederboard kan ik dan het best aanschaffen, zonder dat ik nieuwe processor en geheugen hoef te kopen?

sysconfig:

MoederboardIntel D845GEBV2
ProcessorIntel PIV boxed processor
Geheugen1GB ECC (2x512mb)
SCSI CardAdaptec 29160
HarddiskAtlas 15K u320 SCSI
DVDSony DRU-700a
SoundcardCWAudio Scope Pro

Egg ?

• _mARCO_

_mARCO_

Hier staat niks

dellai schreef op donderdag 25 november 2004 @ 10:56:
Ik heb op dit moment een Intel D845GEBV2 moederboard en was van plan om ook een 6800LE te gaan halen, alleen het Intel D845GEBV2 board is 4x AGP. Is dit backwards compatible...
Ja, daar kun je ook gewoon AGP 8x videokaarten op plaatsen.
... en zo ja hoe uit zich dat in performance?
AGP 4x scheelt tegenover AGP 8x gemiddeld 0,001 tot 0,5 % in performance.

In de praktijk dus helemaal niks. Gewoon je huidige moederbord houden dus zou ik zeggen. ;)

sigloos

Anoniem: 83301

Ik heb de asus BIOS in mijn XFX geflashed - 1,2 Volt. De core gaat nu naar 442 Mhz. Het geheugen kan ik alleen niet verder krijgen dan 850. Voordat ik geflashed had kon ik de 910 Mhz halen met de XFX Bios.
In de riva-tuner staat core VID op 1,0 :|
Hoe kan ik de 1,2 Volt controleren?

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:32
Ik had ze nog niet gezien en ik meen ook niet in het algemene Nvidia topic dus hier wat piccies van de Innovatek coolmatics voor de 6800LE :)
Hij is verkrijgbaar met LED en zonder LEDJE. Dat is die plaat blauw plastic/plexi die je in de koeler ziet.

Afbeeldingslocatie: http://www.webshop-innovatek.de/images/nv40lt11_517.jpg
CoolMatic NV40LT mit Beleuchtung Für GeForce 6800 LE

Afbeeldingslocatie: http://www.webshop-innovatek.de/images/nv40lt21_517.jpg
CoolMatic NV40LT ohne Beleuchtung Für GeForce 6800 LE

Afbeeldingslocatie: http://www.webshop-innovatek.de/images/nv4061_517.jpg
De achterkant

Afbeeldingslocatie: http://www.webshop-innovatek.de/images/nv4021_517.jpg
En een mooi montagevoorbeeldje

Afbeeldingslocatie: http://www.webshop-innovatek.de/images/nv40111_517.jpg
Het leverpakketje.

Hij past op alle 6800 LE kaarten die gemaakt zijn volgens het refentiedesign.

Ik lees hier vrij weinig over waterkoeling voor de 6800LE (misschien hou ik de topics te weinig bij :x) maar dit vond ik toch wel even het vermelden waard. Ik geef hem mezelf denk ik voor de kerst als 'beloning'. Prijs is Euro 79,80 via de innovatek webshopen perfect systems heeft hem ook, maar niet op voorraad.

• _mARCO_

_mARCO_

Hier staat niks

Anoniem: 83301 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:54:
Ik heb de asus BIOS in mijn XFX geflashed - 1,2 Volt. De core gaat nu naar 442 Mhz.
Holy moly! _/-\o_

Een core van 440 Mhz is knap hoog, wat voorn koeling heb je?
Het geheugen kan ik alleen niet verder krijgen dan 850. Voordat ik geflashed had kon ik de 910 Mhz halen met de XFX Bios.
Misschien heeft de Asus BIOS wat strakkere timings, waardoor de geheugensnelheid niet zo hoog meer kan komen.

Je zou kunnen proberen om een XFX BIOS te kunnen gebruiken, bv die van de 6800GT, en die te flashen?

Het zou ook te maken kunnen hebben met stroom. Misschien trekt de core op 1,2 volt en 440 Mhz zoveel stroom, dat er relatief weinig over blijft voor het geheugen. Ik ben geen electricien ofzo, maar het zou misschien een mogelijkheid kunnen zijn. Als je je core eens op bv 400 Mhz zet, kan je geheugen dan wel weer over de 900?

sigloos

Anoniem: 129912

hoi,

ik heb alle topics doorgelezen en gaat ook voor de 6800LE maar nu is de levering erg slecht bij meerdere bedrijven voor de XFX.

Nu ben ik de club 3d 6800le tegengekomen met de zelfde specs maar heeft een andere cooling (http://www.club-3d.com/pr...-L688TVD&show=&p=&filter=) ( rev 3 ???)wil toch ff weten of dit iets is ben zelf geen fan van club 3d.

of moet ik maar wachten op XFX :)

grtz

Anoniem: 83301

Holy moly! _/-\o_
Een core van 440 Mhz is knap hoog, wat voorn koeling heb je?
NV silencer 5, volgestouwd met arctic silver (ook het geheugen). Ik heb overigens de zalman 7700 die de achterkant nog wat koelt. 120mm voeding. Voor de rest geen casefans.
iddle 39 graden. 57 graden is de hoogste temperatuur die ik eruit heb kunnen persen (kast dicht). Met mijn kast open is het maximum 50 graden.
Misschien heeft de Asus BIOS wat strakkere timings, waardoor de geheugensnelheid niet zo hoog meer kan komen.
Die mogelijkheid was inderdaat al eerder genoemt in dit topic! :Y) wie weet heb je gelijk!
Het zou ook te maken kunnen hebben met stroom. ...
Als ik mijn core op 250 zet, blijft het geheugen nogsteeds steken op 850 Mhz. Het is echt een asus-drempeltje. Ik zal de XFX gt bios eens proberen. Zijn er nog andere biossen die poplair zijn?

Oh, en in nibiTor kun je wel degelijk andere voltages en clocksettings instellen, bij extended voltage-tables. Heeft iemand daar al ervaring mee?

Anoniem: 129206

ik heb vandaag ook zo'n mooie 6800le opgehaald, ik kom thuis, stop de kaart erin, zet pc aan en ja hoor het werkt niet, ik kijk even naar mn voeding...... Q-tec :'( 350Watt. Dus kan iemand mij een voeding aanraden? Ik had mn oog op die Mtek MK-450W PSU iemand hier die deze merk voeding heeft of weet of het goed is? TIA _/-\o_

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 20:37
Anoniem: 129206 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:58:
ik heb vandaag ook zo'n mooie 6800le opgehaald, ik kom thuis, stop de kaart erin, zet pc aan en ja hoor het werkt niet, ik kijk even naar mn voeding...... Q-tec :'( 350Watt. Dus kan iemand mij een voeding aanraden? Ik had mn oog op die Mtek MK-450W PSU iemand hier die deze merk voeding heeft of weet of het goed is? TIA _/-\o_
Neem een Antec. Ik heb er ook een Antec Truepower 480Watt... lekker stil en het beestje klapt erop!

ps ik ga deze week denk ik ook ff een 6800LE aanschaffen. Ik hoop dat paradigit ze nog op voorraad heeft...

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

• Viper®
  • Niet online
Goeie merken (in mijn ogen):

Enermax (heb ik zelf)
Aopen
Antec
Zalman

Je kan het vragen iun het wat voor voeding heb ik nodig topic.

• lazrambo
De Zalman 400B-ABS is voor 75 euro te koop bij Perfect Systems, het is een superstille en superstabiele voeding _/-\o_

Ik heb hem ook gekocht en ben er tevreden over zoals alle andere Zalman eigenaren :+

• -Sir_Killalot-
Same here
Lanfear28 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 23:44:
Dat krijg je ervan als je de quotjes opspaart :X
:+ You got me
Anoniem: 83301 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:30:
Oh, en in nibiTor kun je wel degelijk andere voltages en clocksettings instellen, bij extended voltage-tables. Heeft iemand daar al ervaring mee?
Hoef je niet bij extended voltages te zitten hoor...1.8 laat je int 1e tabje al de goeie zien (hoewel het niet werkte op de ASUS BIOS)
toeter schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:16:
Ik had ze nog niet gezien en ik meen ook niet in het algemene Nvidia topic dus hier wat piccies van de Innovatek coolmatics voor de 6800LE :)
Hij is verkrijgbaar met LED en zonder LEDJE. Dat is die plaat blauw plastic/plexi die je in de koeler ziet.
-
PLAATKES
-
Hij past op alle 6800 LE kaarten die gemaakt zijn volgens het refentiedesign.
Ziet er mooi uit! Maar tis dat ze zeggen dattie op een LE past... Waar de GT/Ultra een extra koelsinkje hebben voor die PWM chippies heeft deze koeler een uitsteeksel daarvoor (daar hebben ze dus iig aan gedacht), maar komt dit uitsteekseltje niet in de weg op een NU/LE? Daar zitten van die condensatoren volgens mij als ik zo naar m'n kaartje kijk.

ASUS 6800LE bij MyCom
In het boekje en op de site van MyCom staan fouten (een Gamers Edition met 450MHz ip 350...een 6800NU (de TD) met 350 ipv 325 core en 1GHz ipv 700MHz mem 8)7... Dit staat wel goed in de kassa etc.
Echter is de 319 pleuro die voor de ASUS LE vermeld staat GEEN fout. Dwz...het staat (voorlopig) ook zo in de kassa.

Dus kan je er nu dus een 8x1/4 300/700 en een 12x1/5 325/700 kaart krijgen voor dezelfde prijs. Op de HCC was de kaart 239. Ik neem aan dat de MyCom het binnekort doorkrijgt en veranderd...anders zijn ze stapelgek 7(8)7
Ik kwam er net ff toevallig langs en heb het es nagevraagd voor jullie.

[ Voor 27% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 25-11-2004 14:29 ]

• wheeler
Anoniem: 114797 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:37:
[...]

ik heb even een andere voeding eraan gehangen en zelfde probleem, het is dus niet de voeding inderdaad. De voeding van barebones wil over algemeen wel prima ondanks lage vermogen. Mijn 6800le hangt (natuurlijk) ook op apart kanaal van voeding. Ik denk dat dat er toch een van de ge-unlockte pipes niet zo goed tegen overklokken kan dus. Vreemd dat dan de hele bak vastslaat in plaats van artifacts of bluescreen.

zit er trouwens bij de standaard koeler van XFX ook koelpasta tussen core en koeler? aangezien het vastgehouden wordt door pinnetjes met veertjes zit het niet heel strak tegen elkaar.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DaTiezl schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:14:
[...]

ps ik ga deze week denk ik ook ff een 6800LE aanschaffen. Ik hoop dat paradigit ze nog op voorraad heeft...
Ik ben gisteren bij Paradigit in Utrecht geweest (al zal jij ws meer geinteresseerd zijn in Eindhoven oid?), maar daar waren ze, net als in Wageningen en Arnhem (zie eerdere posts) ook al op. Volgende week hopen ze nieuwe Leadteks te krijgen, de XFX gaat er blijkbaar landelijk uit bij Paradigit :?

Weet iemand ook hoe het zit met de VGA-aansluitingen op de Leadtek en de software/kabels/spellen die je erbij krijgt? Als ik de site van Perfect Systems bekijk (keek ik toevallig op adhv het voeding-verhaal hierboven) belooft dat niet veel goeds; 1x D-sub, terwijl de XFX (2x?) DVI had?

Edit: het wordt nog vager: op de videokaartenpagina van PS staat:
Leadtek A400LE TDH FX6800 TDH - 128 MB - TV+DVI
en als je dan op het plaatje klikt de D-sub die ik net zei.

Een blik op de Leadtek pagina leert dat er zowel VGA als DVI als TV-out op zit, en dat er een Full-version Game Bundle(Prince of Persia & Splinter Cell) meegeleverd wordt

[ Voor 46% gewijzigd door gwystyl op 25-11-2004 14:38 ]

• _mARCO_

_mARCO_

Hier staat niks

ik heb vandaag ook zo'n mooie 6800le opgehaald, ik kom thuis, stop de kaart erin, zet pc aan en ja hoor het werkt niet [...]
Hoeft niet per se aan je voeding te liggen, wat gaat er precies mis? Penetrant piepsignaal, geen beeld, artifacts? Wat zijn de rest van je specs?
wheeler schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:14:
[...]

zit er trouwens bij de standaard koeler van XFX ook koelpasta tussen core en koeler? aangezien het vastgehouden wordt door pinnetjes met veertjes zit het niet heel strak tegen elkaar.
Er zit gewoon standaard witte koelpasta tussen core en koelblok. Het spul voldoet op zich prima, maar als je Arctic Silver hebt liggen verdient dat de voorkeur.

sigloos

• EntonoX
  • Registratie: November 2001

EntonoX

Team leider

Omdat er mensen nog op zoek zijn naar een XFX 6800LE.... Informatique verkoopt ze nog en heeft ze nog op voorraad. Enige rare is wel dat ik hem gisteren (!!) gekocht heb daar voor 225,- en hij nu, één dag later al 249,- kost :| :|

Ze weten bij informatique dus ook dat de kaartjes zeldzaam worden...

Beetje jammer allemaal....

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.