| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
RMB schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 10:14:
waarschijnlijk een hele domme vraag.. maar in welke map kan ik mijn met f12 gemaakte screens terug vinden?

astu.
geweldig he die zoekfuncties
Andere providers hebben volgens mij ook wel van die ruimte waar je niks mee ken.
Nu heb je dus een reden om et te gebruiken
ook ff men screenies posten
men peugeot 206 waar ek meestal mee rij
oude picture ;)
nieuwere pic, is wel atm al met nieuwe bumpers :d
men audi a3, vinnek persoonlijk erg mooi. Simpel en strak :d
klikken maar
en men purper supra \o/
zalige wagen, goei vriend van me heeft het oud model :d
bedoeling was dus voor de wagens toch nog simpel te houden
comments op men wagens zijn welkom
greetz
dankje... zo'n antwoord zocht ik....n0sTRa schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:37:
ok kheb nog maar de eerste 5paginas door genomen maar wat me opgevallen is is het volgende: iedereen gebruikt om screens te maken een omslachtige manier, nml Prtsc maar gewoon f12 indrukken maakt dus ook screenshot. Dan naar je map waar nfsu2 instald staat en daar kun je .tga files openen met photoshop of een ander gfxprog om dan te saven naar bvb .jpg![]()
ook ff men screenies postenzijn wel gewoon de urls want ben atm op vriendin haar pc bezig en daar geen photoshop om de pics te resizen
![]()
men peugeot 206 waar ek meestal mee rij![]()
oude picture ;)
nieuwere pic, is wel atm al met nieuwe bumpers :d
men audi a3, vinnek persoonlijk erg mooi. Simpel en strak :d
klikken maar
en men purper supra \o/
zalige wagen, goei vriend van me heeft het oud model :d
bedoeling was dus voor de wagens toch nog simpel te houden
comments op men wagens zijn welkom
greetz
die A3 is idd erg strak
Ik dacht zo. Waarom zijn de u.r.l races zo moeilijk (35% ofzo) dus ik kijk naar me moeilijkheids graad en die stond op HARD.. hehe dus ik zet nu op medium en zo ff verder rijden kijken of nu wel lukt
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
2 dingen ff:n0sTRa schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:37:
ok kheb nog maar de eerste 5paginas door genomen maar wat me opgevallen is is het volgende: iedereen gebruikt om screens te maken een omslachtige manier, nml Prtsc maar gewoon f12 indrukken maakt dus ook screenshot. Dan naar je map waar nfsu2 instald staat en daar kun je .tga files openen met photoshop of een ander gfxprog om dan te saven naar bvb .jpg![]()
ook ff men screenies postenzijn wel gewoon de urls want ben atm op vriendin haar pc bezig en daar geen photoshop om de pics te resizen
![]()
greetz
eerst de prtscrns:
1. via prt scrn:
• druk prt scrn
• open paint
• en druk CTRL+V
• Sla het op als .jpg
2. via F12:
• druk F12
• open photoshop of ander compatible .tga software
• open het nfsu2xxx.tga bestand uit : C:\Program Files\EA GAMES\Need for Speed Underground 2 (de hofdmap dus)
• sla het bestand op als .jpg
en je kan de pics op het forum resizen:
1
2
3
4
5
| [img=600,300]http://www.url.nl/img.jpg[/img] waar 600 staat de breedte en 300 de hoogte [img=600,300,1]http://www.url.nl/img.jpg[/img] en als je nog een ,1 erachter zet wordt je plaatje clickable |
Verwijderd

Verwijderd
Verwijderd
tuurlijk jonge! je hebt m zelf op hard gezet want hij staat standaard op medium!R-B schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 13:19:
Loll nu volgt er iets doms:
Ik dacht zo. Waarom zijn de u.r.l races zo moeilijk (35% ofzo) dus ik kijk naar me moeilijkheids graad en die stond op HARD.. hehe dus ik zet nu op medium en zo ff verder rijden kijken of nu wel lukt
verder vind ik t alleen jammer dat je zo snel van 7 sterren naar 10 gaat das echt binnen 3 races binnen ofzo want dan krijg je alle leuke spullen, carbon, deuren, open hood etc
rijd in het begin je tegenstanders schuin zodat ze spinnen, of laat er een paar tegen een uitstulping botsenVerwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 13:35:
hmm probmet alles heb ik gen problemen buiten dan de Street X
die lukken me echt niet, ik verlies zo veel snelheid in de bochten en ook op de rechte stukken halen ze me vaak nog in. De sprint drag en circuit heb ik llmaal geen probs mee, iemand tips ???
De tegenstander remt altijd flink af voordat ze een bocht nemen, rijd dus voordat de tegenstander de bocht in gaat, in op de achterkant van de auto en stuur tegen de bocht in, hierdoor gaat de auto van de tegenstander spinnen en balbd hija achterstevoren, d at vertraagd hem met 8 seconden. Zo kun je rustig de race uitrijden
Remmen in de bochten, niet denken dat je er komt met keihard doorrijden, Street X vereist toch nog wat soepel rijden van jeVerwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 13:35:
hmm probmet alles heb ik gen problemen buiten dan de Street X
die lukken me echt niet, ik verlies zo veel snelheid in de bochten en ook op de rechte stukken halen ze me vaak nog in. De sprint drag en circuit heb ik llmaal geen probs mee, iemand tips ???
Verder is het handig om een auto te nemen met een hoge handling (MX-5, RX-7/8) zodat je de bochten lekker snel kan nemen
Als je eenmaal voorop rijdt hoeft de race geen probleem meer te zijn
Omelette du fromage!
Ja dat zeg ik toch nietVerwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 13:42:
[...]
tuurlijk jonge! je hebt m zelf op hard gezet want hij staat standaard op medium!
verder vind ik t alleen jammer dat je zo snel van 7 sterren naar 10 gaat das echt binnen 3 races binnen ofzo want dan krijg je alle leuke spullen, carbon, deuren, open hood etc
het circuit gaat nog wel, maar dat vliegveld.... bah
blup
Verwijderd
HELP!!
die savegame staat trouwens ook op nfs-planet.de.

Skyline krijg je na een bepaalde URL race dus die heb je nog niet gedaan (Stage 4 ergens). Verder moet je die kar van Rachel in de Car Lot inruilen voor een andere.Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:43:
Jezus!!! Ik ben op 60% Ik heb alles van Stage 1/2/3 Completed! Nog steeds geen Nissan Skyline!!?![]()
Me laatste auto, de Mustang GT en de Mazda RX7.. En ik kreeg een sms bericht van Rachel dat ik haar auto zo snel mogelijk terug moet geven, anders geen races voor mij ofzo?
rare shit? Wie kan me hiermee helpen? Als ik op mijn map enzo kijkt zie ik geen missions meer alleen van die gevulde rondjes waar je je auto kan upgraden etc.. maar geen circel en een gat erin..
Wat moet ik nu doen? Ik ben op 60% Ik hoor miijn Skylin te krijgen..
Wat doe ik verkeerd? Wat moet ik nog doen allemaal? En wanneer krijg ik die Skyline gvd!!!
HELP!!
Verwijderd
Welke kar heeft ze eingelijk? Dat moet ik eerst doen..anders kan ik geen missies enzo doen, Welke kar heeft ze? en hoe moet ik het inruile?GandalfTheGrey schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:08:
[...]
Skyline krijg je na een bepaalde URL race dus die heb je nog niet gedaan (Stage 4 ergens). Verder moet je die kar van Rachel in de Car Lot inruilen voor een andere.
Nissan 350Z , gewoon naar dat licht blauwe stip rijden...Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:20:
[...]
Welke kar heeft ze eingelijk? Dat moet ik eerst doen..anders kan ik geen missies enzo doen, Welke kar heeft ze? en hoe moet ik het inruile?

dit was de vorige:

een hele verbetering he?
[ Voor 61% gewijzigd door Jorn1986 op 20-11-2004 22:29 ]
Verwijderd
kampoe1 als ik haar auto nie terug geef dan krijg ik geen missions meer en dus ook mijn Nissan Skyline!! Die ik zo graag wil!
Iemand die me verder kan helpen aub? Ik zit vast
Verwijderd
uhm dat bericht halverwege het spel is gewoon een bug, er gebeurt verder niets en obviously KAN je er niks mee doen aangezien je die auto allang terug hebt gegeven (door zelf een auto te kopen).Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:31:
Nissan 350Z zie ik wel staan maar niet als ik mijn eigen game Load (bij Career) met die Nissan 350Z kan ik alleen voor de lol rijde, maar geen missions ofzo doen. Verder heb ik geen auto van die bitch, kheb een Hummer, Mustang GT, Honda Civic, en een Toyota supra.. Ik race alleen met de Honda Civic heel vaak en soms de Mustang GT..
kampoe1 als ik haar auto nie terug geef dan krijg ik geen missions meer en dus ook mijn Nissan Skyline!! Die ik zo graag wil!
Iemand die me verder kan helpen aub? Ik zit vast
Die skyline krijg je pas heel laat in het spel btw.
Verwijderd
Dan wat moet ik nu doen? Ik kan geen missions meer doen? kben op 60% Ik rij nu in een lompe Mustang GT, kheb alle pro packages, paar van Extreme.. Ik zie nergens waar je missions kan doen? Alleen van die orange, waar je autos kan uitdage om te racen.. maar verder geen rondje met een gat erin voor mission.. Vage shit dit!!! Fekking Irritant, kwil zo snel mogelijk een Skyline!Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:46:
[...]
uhm dat bericht halverwege het spel is gewoon een bug, er gebeurt verder niets en obviously KAN je er niks mee doen aangezien je die auto allang terug hebt gegeven (door zelf een auto te kopen).
Die skyline krijg je pas heel laat in het spel btw.
Wat moet ik nu eingelijk doen?

[ Voor 15% gewijzigd door Ahmi op 20-11-2004 16:04 ]
als je een beetje had rondgekeken wist je dit wel,Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:49:
[...]
Dan wat moet ik nu doen? Ik kan geen missions meer doen? kben op 60% Ik rij nu in een lompe Mustang GT, kheb alle pro packages, paar van Extreme.. Ik zie nergens waar je missions kan doen? Alleen van die orange, waar je autos kan uitdage om te racen.. maar verder geen rondje met een gat erin voor mission.. Vage shit dit!!! Fekking Irritant, kwil zo snel mogelijk een Skyline!
Wat moet ik nu eingelijk doen?
duw op esc en kies daar de world map, zo kan je alsnog het spel verder uitspelen
[ Voor 67% gewijzigd door nick_vh op 20-11-2004 15:53 ]
Verwijderd
Lees paar post boven me, kheb alles al gehaalt stage 1/2/3 Completed, Stage 4 ben ik wel maar zie ik nie in me Worldmap.. en kben op 60%nickske_v schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:53:
[...]
als je een beetje had rondgekeken wist je dit wel,
duw op esc en kies daar de world map, zo kan je alsnog het spel verder uitspelen

Let niet op de details, ze heeft 'n GF2MX
op de site van ea kan ik niks vinden.. ik weet dat het met deel 1 een kwestie was van een dll vervangen.. is er ook zoeits voor deel 2?
Lekker zijn is een gave :)
ach het stoort niet zo zo maarja:
uitgerekte texture
verder vind ik het stom dat je tijdens je career de difficulty aan kan passen, hierdoor kan je sommige races op moeilijk en sommige op makkelijk doen, is niet echt eerlijk...
verder moet ik nu veel url races die geen zak aanzijn, spel gaat weer in de kast denk ik
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
+ lekker arcade
+ veel minder linear dan de eerste versie
+ veel afwisseling
- Geen deftige auto's (hier ga ik reacties op krijgen
- slecht schademodel (lees geen).
- computer speelt duidelijk vals bij races.
- ik wil mijn auto goed tunen, in de zin van geen gigantische stukken extra plastic en vliegtuigonderdelen. Een mooie auto blinkt uit in een goed evenwicht tussen leuke hardware en een degelijk uiterlijk. (Welke idioot wel er nu racen met zoveel extra balast aan je vierwieller?
- verder breek ik overtuigd de GUI af. Zo'n onlogisch geval. Vraag 1000x om bevestiging. Duidelijk gemaakt voor consoles.
er is ook een optie om te autosaven dus zonder bevestigingen. of bedoel je wat anders?Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:11:
- verder breek ik overtuigd de GUI af. Zo'n onlogisch geval. Vraag 1000x om bevestiging. Duidelijk gemaakt voor consoles.
Verwijderd
Onder andere. Maar daarnaast is de interface echt niet volgens de regels van de kunst. Vind het werkelijk irritantDigitizers schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:28:
[...]
er is ook een optie om te autosaven dus zonder bevestigingen. of bedoel je wat anders?
Verwijderd
*kick me eigen bericht*Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:25:
Elloow,
Ik heb nu like... 4 dagen gespeeld, alle races gedaan, alle dvd's, sponsors en shops gevonden en me kar is 10 sterren. (als ik op t/F4 druk heb ik alles 100%)
maaarrr, ik kan niet aan wide body kits komen, die zijn nog steeds gelocked.
Nu heb ik al google en got topics doorgelezen, maar kan niks vinden erover..
iemand ideetje wat ik fout doe?
Robbie
[ Voor 5% gewijzigd door R-B op 20-11-2004 16:34 ]
Verwijderd
Ja ik heb ze allemaal, maar nog steeds geen Missions etc!! FFS :@!!11GandalfTheGrey schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:58:
Alex T, check is of je alle shops hebt: http://members.chello.nl/d.berndsen/map.JPG
Heel irritant dit, Kan iemand mij helpen? PLEASE? Heeft iemand een savegame toen hij PAS de skyline kreeg? en als je een andere savegame van een ander doet, krijg je dan een andere naam? (zoals de mijne nu Alex) in de game? kan ik het dan nog alsnog veranderen?
Upload iemand savegame van Skyline toen hij die PAS kreeg, dus nie verder.. Dank u
Maakt dat uit dan?R-B schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:33:
iemand zei, als je in car lot een auto selecteert dat hij over je bestaande heengaat, maar ik kreeg de auto in me slot 4?i.p.v slot 1
Je bent nu geen auto kwijt maar je hebt er 1 bij.
Als je slots vol zitten kan je kiezen over welke auto je hem heen zet.
Pas als alle slots vol zijn, dan gaat ie over eentje, die je zelf kan kiezenR-B schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:33:
iemand zei, als je in car lot een auto selecteert dat hij over je bestaande heengaat, maar ik kreeg de auto in me slot 4?i.p.v slot 1
Je moet outrun doen om zulke dingen te unlocken.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:54:
[...]
Lees paar post boven me, kheb alles al gehaalt stage 1/2/3 Completed, Stage 4 ben ik wel maar zie ik nie in me Worldmap.. en kben op 60%
TeDiZ schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:01:
misschien moet je een auto hebben met een bepaalde visual rating
Verwijderd
JA zodra jij iemand anders zijn savegame gebruikt dan komt de naam te staan van diegene, dus in jou geval komt er geen alex te staan als je een savegame van pietje neemt ofzoVerwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:38:
[...]
Ja ik heb ze allemaal, maar nog steeds geen Missions etc!! FFS :@!!11
Heel irritant dit, Kan iemand mij helpen? PLEASE? Heeft iemand een savegame toen hij PAS de skyline kreeg? en als je een andere savegame van een ander doet, krijg je dan een andere naam? (zoals de mijne nu Alex) in de game? kan ik het dan nog alsnog veranderen?
Upload iemand savegame van Skyline toen hij die PAS kreeg, dus nie verder.. Dank u
Verwijderd
Like... hoeveel? ben nu reeds 2 uur aan het outrunnen... level mediumChester schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:47:
[...]
Je moet outrun doen om zulke dingen te unlocken.
blijf maar 100 krijgen en niks meer of anders....
Ik was net lekker begonnen aan een URL wordt ik door een debiel zo hard aan de kant gebeukt dat ik gewoon door een muur wordt gebeukt (welke unique upgrade is dat? door muren heen beuken?
Maar ik vermoed dat er opzet in het spel was, anders konden ze het niet winnen. Na 2 minuten hard beuken om terug te komen heb ik het maar op gegeven en ben even de vliegtuigen van dichtbij wezen bekijken. Het is trouwens vaag, maar in principe beuk je overal tegen onzichtbare muren op maar waar de vliegtuigen rijden, daar kan je wel flink gassen.
Na een tijdje de race maar uit gegaan. Toen toch die URL gewonnen, ging ik nieuwe bak halen, zo hup over mijn slot 1 auto heen... alles weg ... kan ik weer overnieuw beginnen
Maar toch leuk spel
[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 20-11-2004 18:16 ]
-Turbo
-NOS
-Streetpackage1
En dan heb ik het over de settings voor Turbo, NOS en ECU
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
He gaaf, dat is uit Need For Speed II! Nostalgienero355 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:41:
* nero355 kwam zojuist iets leuks tegen :
Een echte Need For Speed Auto![]()
![]()
![]()
Daar heb ik een programmatje voor, stuur maar ff een mailtje ofzo dan krijg je het.lordspacie schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:08:
Is er btw een manier om het spel naar nederlands te krijgen? aangezien mijn vader niet goed in engels is...
op de site van ea kan ik niks vinden.. ik weet dat het met deel 1 een kwestie was van een dll vervangen.. is er ook zoeits voor deel 2?
NFS2 vond ik toch echt de allerslechtste uit de nfs reeks. In nfshp2 daarintegen vond ik het de fijste wagen om in te rijden hij was aleen niet niet snel genoegMuse schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:44:
[...]
He gaaf, dat is uit Need For Speed II! Nostalgie
Verwijderd
Hoe kom ik danaan zoveel? visual rating. Wat moet ik er allemaal voor doen?TeDiZ schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:01:
misschien moet je een auto hebben met een bepaalde visual rating
Verwijderd
Ja dat kan want elke versie is multi language...., open in uitvoeren regedit en pas dit aan:lordspacie schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:08:
Is er btw een manier om het spel naar nederlands te krijgen? aangezien mijn vader niet goed in engels is...
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2]
"Language"="Dutch"
"Locale"="nl"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2\1.0]
"Language"=dword:00000008
"LanguageName"="Dutch"
http://picserver.org/view_image.php/BC588QIB75Q4
http://picserver.org/view_image.php/HN1H9WI6WFDE"
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Gewoon je auto upgraden ....Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:27:
[...]
Hoe kom ik danaan zoveel? visual rating. Wat moet ik er allemaal voor doen?

Bumpers,velgen, kleur, spoilers enzo enzo...

* Zephyer vindt dat dit nu eens een SUPER idee is...Ik zat te denken dat het mij wel leuk zou lijken om een GOT competition te houden, en het gaat dan niet om de snelste auto maar om de mooiste auto, we kunnen dan bijvoorbeeld een data instellen wanneer alle auto`s uiterlijk ingeleverd moeten worden en dan kan iedereen gaan stemmen.
Ik kan dan b.v alle auto`s opnemen in de startpost.

NB. picture is clickable...
a. Geen zin heb in al dat arcade-gerace.
b. Altijd gigantisch geïrriteerd raak door NFS spellen en hun gameplay.
c. Underground 1 ook al zelf heb uitgespeeld en dat wel genoeg stress heeft opgeleverd.
d. Natuurlijk even aan de uiteindelijke tunemogelijkheden wil zien of het uberhaubt de moeite waard gaat zijn om dit spel ooit nog eens zélf uit te gaan spelen.
Goed, genoeg gelul. Ik doe mee met de design contest
Evo VIII:

En de tamelijk bescheiden A3

Tsja.. hij's toch te donker
*All clickable
[ Voor 10% gewijzigd door Valentino Rossi op 20-11-2004 22:56 . Reden: resizen ]
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Hmm okjCapa schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:39:
[...]
Maakt dat uit dan?
Je bent nu geen auto kwijt maar je hebt er 1 bij.
Als je slots vol zitten kan je kiezen over welke auto je hem heen zet.
Verwijderd
Zo geweldig was dat deel inderdaad niet, maar het was wel het eerste deel van NFS dat ik speelde. Heb het toendertijd helemaal grijs gespeeld.DJ-R schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:24:
[...]
NFS2 vond ik toch echt de allerslechtste uit de nfs reeks. In nfshp2 daarintegen vond ik het de fijste wagen om in te rijden hij was aleen niet niet snel genoeg
Je bedoelt zoals mijn Audi TT (link is dood op moment datalimiet overschreden denk ik)Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 23:34:
Weet iemand hoe ik op een pearl-zwarte wagens een rode vinyl op kan laten vallen? Want bij mij wordt het heel donker paarsig ipv fel rood.
http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/Audi%204.JPG
Verwijderd
ROFL hoe heb je dat voor mekaar gekrege?Blue_Fear schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 23:42:
Dutch pride, World wide
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijkant is gewoon standaard nederland flag vinyl, voor de hood zal cker ook wel zoiets zijn...Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:25:
[...]
ROFL hoe heb je dat voor mekaar gekrege?
Nissan 240SX (eerste auto
Unique Engine
Unique Turbo
Unique Spoiler
Unique Widebody
Unique NOS

Heb inmiddels ook een Lexus IS300 fully tuned, een Mustang GT fully tuned en een Hummer om te pimpen. Races rij ik nog steeds met deze Nissan. Ding gaat door de unique engine en unique turbo harder dan bijna elke andere auto. Ik had mijn zinnen gezet op de Mustang GT en de Skyline. Maar na gelezen te hebben dat je unique upgrades niet kon overzetten en er al een unique engine in mijn Nissan zat, ben ik maar met deze bezig gebleven. Ding doet bij drag iets van 330/340km/u zonder NOS. Met NOS gaat ie naar de 380km/u
Strak bakkie. Het moge duidelijk zijn dat ik niet van overbodige stickers e.d. hou. Daarom ook een grijze art sticker.
/edit
En aub niet kotsen op de graphics. Het is maar een GF Ti4400 @ standaard snelheden.
[ Voor 9% gewijzigd door max op 21-11-2004 01:04 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
[ Voor 5% gewijzigd door Cutthroat op 21-11-2004 01:28 ]
Iedere versie is multilanguage. Kwestie van language aanpassen in register. Zoek de volgende 2 keys op in het register en pas ze aan:lordspacie schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:08:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2]
"Language"="Dutch"
"Locale"="nl"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2\1.0]
"Language"=dword:00000008
"LanguageName"="Dutch"
[ Voor 7% gewijzigd door Jorn1986 op 21-11-2004 09:15 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2004 10:07 ]
nieuwe drivers?Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 10:04:
Ik heb een vraag, ik heb nfsu 2 nu 3 dagen echt een vet spel. Ik speel alles op zn hoogst maar er vallen me 2 dingen op. De straat zit echt vol met polygonen. Als je raced dan zie je al die blokjes voorbij komen echt lelijk en in 1 was me dat nooit opgevallen. En de lucht is echt lelijk ook, niet dat dat zo belangrijk is maar vind ik wel vreemd. Is dit bij iedereen zo, of moet ik wat bij de instellingen veranderen.
Verwijderd
Hoeveel sterren heeft je auto? Want op gegeven moment MOET je er 6 hebben of ander aantal.. En dan kan je weer verderVerwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 10:20:
ik ben bezig met de career mode en zoals jullie misschien wel weten krijg je dan allemaal van die rondjes met een gaatje erin op je map te staan zodat je weet waar de races zijn. Ik ben nu iets verder in het spel maar nu staat er opeens niks meer. Ik weet dat ik nog niet uit heb want ik heb nog geen eens is stage 3 moter en ook nog geen trunk audio of spinners ofzo. Als ik op de map kijk staan er ook geen races in de lijstje. Er zijn echter wel races want als ik rondrijd en echt goed ga zoeken staat er af en toe wel eentje. Een vriend van mij heeft wel gewoon alles op de map en is nu ook al heel wat verder, iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Verwijderd
in mijn career mode heb ik drie auto's, ja waarom weet ik ook niet ik dacht dat je ze ook weer kon wegdoen maar dat kan dus niet, of wel? in ieder geval ik heb 1,97 2,86 en 2,17 bij die ster.R-B schreef op zondag 21 november 2004 @ 10:29:
[...]
Hoeveel sterren heeft je auto? Want op gegeven moment MOET je er 6 hebben of ander aantal.. En dan kan je weer verder
ga eerst bij 1 van die bakken is flink omhooggooienVerwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 10:40:
[...]
in mijn career mode heb ik drie auto's, ja waarom weet ik ook niet ik dacht dat je ze ook weer kon wegdoen maar dat kan dus niet, of wel? in ieder geval ik heb 1,97 2,86 en 2,17 bij die ster.
Sja dat gaat dus nietVerwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 23:34:
Weet iemand hoe ik op een pearl-zwarte wagens een rode vinyl op kan laten vallen? Want bij mij wordt het heel donker paarsig ipv fel rood.
Pearl geeft aan dat kleuren die over elkaar heen gegooid worden, licht worden gemengd (denk aan de color burn functie in Photoshop ofsow) Op die manier creëer je dus nieuwe kleuren die met 2 of 3 verschillende kleuren altijd weer wat anders opleveren en wat imho echt heeel mooi kan worden met de juiste kleuren...
Ow en tot nu vind ik die Nissan met al die Uniques die hier voorbij kwam wel erg mooi
Verwijderd
catalyst 4.11 heb ik nu
Moet ik maybe aan de 4.12 beta, is voor hl2 ook wel handig denk ik.
Maar het spel is dus wel heel erg mooi, alleen die lucht en straat van dichtbij is te lelijk voor woorden.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2004 11:02 ]
eerst was het 1280*1024 @ max en geen full screen anti...
maar nu loopt het nog niet eens op 640*320 @ alles uit
ik heb de patch er over heen gedaan maar nog wil hij niet meer soepel lopen
mijn specs
amd 2500+ @ 3000+
a7n8x met drivers 5.10
512 ddr
120 gb hdd
9800se met driver 4.11 en rivatuner softmod
windows xp sp2 volledig updated
[ Voor 5% gewijzigd door RedDragon op 21-11-2004 12:25 ]
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
ik dacht al wanneer wordt er nou gereageerdZephyer schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 22:10:
[...]
* Zephyer vindt dat dit nu eens een SUPER idee is...
zijn er nog meer mensen geintresseerd? en hoe gaan we dit dan doen?
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2004 12:36 ]
Ik doe ook wel mee, vind het een leuk idee!Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:26:
[...]
ik dacht al wanneer wordt er nou gereageerd![]()
zijn er nog meer mensen geintresseerd? en hoe gaan we dit dan doen?
Lijkt me ook leuk om een drag-contest te doen ofzo (dus wie de snelste topspeed en snelste acceleratie bij die test-drag kan halen, door je wagen optimaal te tunen), of een circuit-contest, dus wie de snelste tijd op dat test-circuit kan neerzetten...
PSN: Arienix
Dit topic is gesloten.
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!