Vraagje wil mijn auto ook effuh postuh
iemand even een linkje waar ik dat ook alweer kon doen
Bij je Internet-provider, of imageshackVerwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:59:
Vraagje wil mijn auto ook effuh postuhiemand even een linkje waar ik dat ook alweer kon doen
Goed, voor de laatste keer een tutorial met screen-caps:
- Start NFSU2 op.
- Op het moment dat je iets wil capturen druk op ALT+PrintScreen (knop op je keyboard dus).
- Pauzeer NFSU2.
- Met ALT+TAB switch je naar Windows.
- Start Photoshop/Paintshop/Imaging/GIMP/whatever op.
- Kies voor Nieuwe Afbeelding/Plakken als Nieuwe Afbeelding (afhankelijk van je pakket).
- Dan CTRL+V voor het plakken van je NFSU2-screenshot.
- Start NFSU2 op.
- Op het moment dat je iets wil capturen druk op ALT+PrintScreen (knop op je keyboard dus).
- Pauzeer NFSU2.
- Kies voor Nieuwe Afbeelding/Plakken als Nieuwe Afbeelding (afhankelijk van je pakket).
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
In je huidige of nieuwe carreer?Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:57:
[...]
Nou wil niet veel zeggen maar die cheats werken dus duidelijk niet![]()
Ik tik ze in zoals het er staat in het scherm van "enter key" maar er gebeurt weinig.
Heb dezelfde dingen steeds in career mode.
Heeft iemand btw al pics van die Corsa en 106?
Ben wel benieuwd!
Ben wel benieuwd!
Verwijderd
Wie weet dit niet ?MAX3400 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:04:
Goed, voor de laatste keer een tutorial met screen-caps:
- Start NFSU2 op.
- Pauzeer NFSU2.

Die mag een cursus Windows opnieuw doen

Dit geld niet alleen voor games maar zo'n beetje alles kan je screen capturen.
Verwijderd
Even voor de duidelijkheid, dat print scrn werkt niet altijd hoor, net als met films in mediaplayers, kun je zo ook geen screenshot van maken

Nog makkelijker is het freeware programmaatje FSScreen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:28:
Dit geld niet alleen voor games maar zo'n beetje alles kan je screen capturen.
Start dit programmaatje op vóórdat je een betreffende game opstart, en druk als je een screenshot wilt hebben op PrintScreen. Er wordt dan automatisch een screenshot als .bmp bestand geplaatst in de directory waar FSScreen ook in staat.
sigloos
Verwijderd
Wat vinden jullie van mijn Hyundai Tiburon GT V6? Die split hood vind ik eigenlijk ook echt lelijk, die gaat er ook uit (binnenkort).

En wat is er mis dan met F12 ?_mARCO_ schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:41:
[...]
Nog makkelijker is het freeware programmaatje FSScreen.
Start dit programmaatje op vóórdat je een betreffende game opstart, en druk als je een screenshot wilt hebben op PrintScreen. Er wordt dan automatisch een screenshot als .bmp bestand geplaatst in de directory waar FSScreen ook in staat.
Moeilijk doen met alt-prtscrn of fsscreen terwijl een screenshot optie gewoon in het spel zit snap ik niet helemaal
Verwijderd
Ik vraag 't voor de 3e keer, waar komt die screenshot dan te staan als je F12 doet. Ik kan ze niet vindenDefspace schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:50:
[...]
En wat is er mis dan met F12 ?
Moeilijk doen met alt-prtscrn of fsscreen terwijl een screenshot optie gewoon in het spel zit snap ik niet helemaal

Ik bedenk me in eens dat het niet uitmaakt hoe de auto er uit ziet maar hoe hard hij gaat en dat ie lekker rijdt.
Toch?
Verwijderd
waar heb e het spel geinstalleerd? juist, daar.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:55:
[...]
Ik vraag 't voor de 3e keer, waar komt die screenshot dan te staan als je F12 doet. Ik kan ze niet vinden
Had je in de tussentijd ook zelf kunnen vinden met "Zoeken naar bestanden of mappen", ff een screenshot maken en zoeken naar bestanden die vandaag zijn gewijzigd, maargoed.
Sommige mensen zijn nou eenmaal te lui om iets te doenVerwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:06:
[...]
waar heb e het spel geinstalleerd? juist, daar.
Had je in de tussentijd ook zelf kunnen vinden met "Zoeken naar bestanden of mappen", ff een screenshot maken en zoeken naar bestanden die vandaag zijn gewijzigd, maargoed.
Misschien een tip voor degenen die het nog niet weten. Als je geen zin hebt om van race naar race te rijden dan doe je: jump to garage en dan naar world map. Daar kun je kijken welke races niet completed zijn en die kun je dan vanuit je worldmap meteen rijden.
Fraps nog makkelijker programmaVerwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:55:
[...]
Ik vraag 't voor de 3e keer, waar komt die screenshot dan te staan als je F12 doet. Ik kan ze niet vinden
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
Nou ik vind hem wel vet hoorVerwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:45:
Wat vinden jullie van mijn Hyundai Tiburon GT V6? Die split hood vind ik eigenlijk ook echt lelijk, die gaat er ook uit (binnenkort).
[afbeelding]
Check dit is de mijne waarmee ik nu rij.
Wat vinden jullie ervan?

Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:15:
[...]
sorry ging iets mis
[...]
sorry ging iets mis
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 12:19 ]
De kleurencombinatie vind ik zekers vet,maar ik hou niet van stickers op de auto maar dat is ieders mening natuurlijkVerwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:15:
[...]
Nou ik vind hem wel vet hoor
Check dit is de mijne waarmee ik nu rij.
Wat vinden jullie ervan?
[afbeelding]
---EDIT---- thx
[ Voor 6% gewijzigd door Aghanim op 19-11-2004 12:20 ]
moet ik dan de motorkap nog wat veranderen (ook in carbon ofzo?) en moet ik er nog wat strakke stikkers op plakken ofzo? bumpers vind ik zelf wel strak.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 21:54:
[...]
die bumper is echt dikke overkill. Geen goede overgang tot de rest van de auto
Verwijderd
Ja sorry ging iets helemaal mis hierzo.Aghanim schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:19:
[...]
De kleurencombinatie vind ik zekers vet,maar ik hou niet van stickers op de auto maar dat is ieders mening natuurlijk
---EDIT---- thx
Verwijderd
Waarom zie ik geen schade?
- Dit heeft te maken met het belachelijke feit dat de automerken hun mooie juweeltjes niet beschadigd willen zien, want op die manier kan de consument misschien de gedachte krijgen dat de auto zeer snel kapot kan gaan
Hahaha dat is t meest belachelijke wat ik ooit gehoord heb
Vond het al zo vreemd bij deel 1 dat je met 250 km/u op een auto knalde en helemaal geen schade had.
- Dit heeft te maken met het belachelijke feit dat de automerken hun mooie juweeltjes niet beschadigd willen zien, want op die manier kan de consument misschien de gedachte krijgen dat de auto zeer snel kapot kan gaan
Hahaha dat is t meest belachelijke wat ik ooit gehoord heb

Vond het al zo vreemd bij deel 1 dat je met 250 km/u op een auto knalde en helemaal geen schade had.
Verwijderd
Misschien is het ook de reden dan dat je al snel elke auto al total loss kan verklaren.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:28:
Hahaha dat is t meest belachelijke wat ik ooit gehoord heb![]()
![]()
Zou het spel zeer snel uitgespeeld zijn in het feit dat je gewoon weg geen geld meer hebt voor nieuwe auto's omdat je andere auto's totaal in de prak liggen.
Mhzzz maar goed dat ze het zo hebben gehouden want ik kan niet met 300 km/h even snel langs bochten gaan en vooral niet als ik in een race lig.
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:06:
[...]
waar heb e het spel geinstalleerd? juist, daar.
Uh... ik wil niet vervelend zijn maar anders zeg je ff dat die pics *.tga zijn. Ik had allang overal op me hdd gezocht naar .jpgAghanim schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:09:
[...]
Sommige mensen zijn nou eenmaal te lui om iets te doen
Misschien een tip voor degenen die het nog niet weten. Als je geen zin hebt om van race naar race te rijden dan doe je: jump to garage en dan naar world map. Daar kun je kijken welke races niet completed zijn en die kun je dan vanuit je worldmap meteen rijden.

Whahaha ik had met 2 huisgenoten even paar potjes via LAN gedaan en de drift eindscore kwam zo uit:

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 13:06 ]
Verwijderd
Geen schade is nou niet echt een probleem nietwaar. Ik bedoel, wat zou je ervan vinden als je telkens nieuwe front bumpers zou moeten kopen?
Is Pascal nog steeds zo slecht in spellen?Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:05:
Whahaha ik had met 2 huisgenoten even paar potjes via LAN gedaan en de drift eindscore kwam zo uit:
[afbeelding]
Verwijderd
Mensen zouden niet meer zo vaak wallriden.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:14:
Geen schade is nou niet echt een probleem nietwaar. Ik bedoel, wat zou je ervan vinden als je telkens nieuwe front bumpers zou moeten kopen?
Ik zou het realistisch vinden, en jij?
Verwijderd
Je hoeft geen nieuwe bumpers te kope, je hebt geld zat om het te laten repareren (kleine schade) En bumpers zijn niet zo duur in 't spel. Het zou tenminste meer realistisch zijn..Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:14:
Als je aan 't verongelukken bent krijg je wel gaten en sterren in de ruiten? 
Vreemd genoeg verdwijnen die weer zogauw je aan 't rijden bent.
Vreemd genoeg verdwijnen die weer zogauw je aan 't rijden bent.
Verwijderd
Pascal heeft hier maar tijdelijk 7 weken gewoond als ik denk dat ik weet wie je bedoeltDr_oetker schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:27:
[...]
Is Pascal nog steeds zo slecht in spellen?
In Midnight club II zit ook een ook een schade engine! Naar mate je meer schade oploopt hoe slechter je auto presteerd. Uiteindelijk is je balk ver in het rood en onploft je auto. Hierna begin je weer op nul. (in de zelfde race) Dit kost dus tijd!!!Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:14:
Als je de race hebt uitgereden en begint weer een nieuwe is de schade weer 0.
Maakt het natuurlijk wel interresanter en minder arcade!
Dus zo'n vorm hadden ze hier ook best wel in kunnen stoppen!
(btw. NFS U2 is über!

Klopt het trouwens dat als je races via world map doet (van eerdere stages die je nog niet gereden hebt) je geen geld meer krijgt als je ze wint? Wel zonde dat scheelt je een boel geld als je te snel naar een volgende stage gaat.
Het valt me trouwens op dat veel mensen hier van die ontzettend lelijke spinner wielen op hun auto zetten, ben ik de enige die die dingen afzichtelijk vind? Ik ga zelf altijd voor zo groot mogelijke 5 spaaks velgen ofzo. Hetzelfde geld voor de duurste bumpers (of bodykits) echt afschuwelijk, met dit spel geldt zeker: duurder is zeker niet altijd mooier. Ook de meeste vinyls zijn om te huilen. Ik lees hier trouwens weinig over ervaringen met de Audi TT. Dat ding is dus echt PERFECT voor driftraces. In deel 1 was dat de Maita maar die vind ik in deel 2 echt helemaal niks.., daar denken veel mensen hier anders over maar ja. Zo'n 4 wiel aangedreven TT is dus echt zooo goed te controleren en hij is trouwens nog snel ook, ik win er alles makkelijk mee.., ik zal vanavond eens een screenshot plaatsen
Het valt me trouwens op dat veel mensen hier van die ontzettend lelijke spinner wielen op hun auto zetten, ben ik de enige die die dingen afzichtelijk vind? Ik ga zelf altijd voor zo groot mogelijke 5 spaaks velgen ofzo. Hetzelfde geld voor de duurste bumpers (of bodykits) echt afschuwelijk, met dit spel geldt zeker: duurder is zeker niet altijd mooier. Ook de meeste vinyls zijn om te huilen. Ik lees hier trouwens weinig over ervaringen met de Audi TT. Dat ding is dus echt PERFECT voor driftraces. In deel 1 was dat de Maita maar die vind ik in deel 2 echt helemaal niks.., daar denken veel mensen hier anders over maar ja. Zo'n 4 wiel aangedreven TT is dus echt zooo goed te controleren en hij is trouwens nog snel ook, ik win er alles makkelijk mee.., ik zal vanavond eens een screenshot plaatsen
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:28:
Hahaha dat is t meest belachelijke wat ik ooit gehoord heb![]()
![]()
offtopic:
In NFS 4 (High Stakes / Road Challenge) had je wel schade, en dit was ook zeer zeker te merken tijdens het rijden. Zelfs de vering ging stuk als je te lomp en te veel sprong, en dat was te merken als je scherpe bochten maakte: vonken en een vreselijk geluid. Je bak kon je na de race repareren, en daar betaalde je gewoon voor.
Ik vind 4 mede daardoor nog steeds de vetste racegame ooit gemaakt. Het heeft wel het nieuwe-auto's-kopen-en-upgraden-aspect maar ook schade. En daarnaast kon je in een 'High Stakes' race je auto kwijtraken als je verloor, en niet loaden. Vet balen toen ik m'n gloednieuwe Ferrari F50 kwijt was aan een vol geupgrade F355
. Maarja, dan maar weer sparen
.
In NFS 4 (High Stakes / Road Challenge) had je wel schade, en dit was ook zeer zeker te merken tijdens het rijden. Zelfs de vering ging stuk als je te lomp en te veel sprong, en dat was te merken als je scherpe bochten maakte: vonken en een vreselijk geluid. Je bak kon je na de race repareren, en daar betaalde je gewoon voor.
Ik vind 4 mede daardoor nog steeds de vetste racegame ooit gemaakt. Het heeft wel het nieuwe-auto's-kopen-en-upgraden-aspect maar ook schade. En daarnaast kon je in een 'High Stakes' race je auto kwijtraken als je verloor, en niet loaden. Vet balen toen ik m'n gloednieuwe Ferrari F50 kwijt was aan een vol geupgrade F355
Verwijderd
Duidelijk dat je de topic niet echt gevolgd heb (deel 2 ook), want tis idd waar dat je geen geld krijg bij world map races in oude stages en ja spinners worden hier over 't algemeen erg lelijk bevonden, al vind ik die op mijn Tiburon (zie hierboven) toch wel vet.DaChosen1 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:58:
Klopt het trouwens dat als je races via world map doet (van eerdere stages die je nog niet gereden hebt) je geen geld meer krijgt als je ze wint? Wel zonde dat scheelt je een boel geld als je te snel naar een volgende stage gaat.
En nogmaals ja, er is veel aandacht besteed aan de TT, zoek maar op TT in deel 2

OHJA! Nog iets, waarom gaat mijn Tiburon tijdens gewone races en in de stad over de 320, maar in drag races blaas ik de motor al bijna op bij 280

ps. hoe is die Lancer Evo VIII, rijdt die beetje leuk, ben opzoek naar leuke 2e auto naast mijn Tiburon van hierboven
ps.2 idd NFS4 had ook prima schade-systeem, dat had er ook best ingekund (als auto-merken dat goed zouden vinden
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 14:33 ]
Lancer rijdt leuk inderdaad. Opblazen heeft te maken met de verschillende setups per type race (drag/drift/circuit etc). Kan je zelf aanpassen op de dyno (te bereiken via je garage).Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:29:
[...]
OHJA! Nog iets, waarom gaat mijn Tiburon tijdens gewone races en in de stad over de 320, maar in drag races blaas ik de motor al bijna op bij 280
ps. hoe is die Lancer Evo VIII, rijdt die beetje leuk, ben opzoek naar leuke 2e auto naast mijn Tiburon van hierboven
Ik wil ook niet vervelend zijn maar is het mijn taak om voor jou uit te zoeken welke extensie die bestanden hebben?ik denk ik dat jouw gebrek aan algemene windowsvaardigheden het probleem zijnVerwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:05:
[...]
[...]
Uh... ik wil niet vervelend zijn maar anders zeg je ff dat die pics *.tga zijn. Ik had allang overal op me hdd gezocht naar .jpg
[afbeelding]
nog ff over dat schade gedoe, het gerucht gaat dus al een tijdje dat de rede is dat de auto`s er mooi uit moeten blijven zien, ik weet niet of dit waar is maar het zou het spel zeker leuker maken, dan zou je b.v aparte garages moeten hebben om ernstige schade te repareren. tis niet leuk op dat moment maar wel een stuk realistischer.
Dus je mag wel de grote trots van een autofabrikant gruwelijk verneuken met lelijke vinyls en veels te dikke bumpers, maar een gebroken ruit of gedeukt dak kan er niet vanaf?
Onlogische figuren daar...
PSN: Arienix
Wel of geen schade; wel of geen geruchten.
Sinds Need for Speed (in welke vorm dan ook) door EA op de markt wordt gebracht, is er bijna nooit sprake van een schade-model geweest. In sommige edities zat een soort schade, maar nooit van dien aard dat je niet meer aan de finish kon komen of dat je het spel niet kon halen als je steeds meer moest repareren dan je verdiende.
Need for Speed is een spel vol vermaak en met mooie auto's waar elke man (en sommige vrouwen) van elke leeftijd in het algemeen tot worden aangetrokken en dus niet zitten te wachten dat hun droom uit elkaar spat (tegen een vangrail of vrachtauto).
Laten we het schadeverhaal lekker achterwege laten, of stuur een mail naar EA. Het zit er niet in, niet in deze versie, niet in vorige versies, waarschijnlijk niet in komende versies en kan al helemaal niet gepatched worden!
Sinds Need for Speed (in welke vorm dan ook) door EA op de markt wordt gebracht, is er bijna nooit sprake van een schade-model geweest. In sommige edities zat een soort schade, maar nooit van dien aard dat je niet meer aan de finish kon komen of dat je het spel niet kon halen als je steeds meer moest repareren dan je verdiende.
Need for Speed is een spel vol vermaak en met mooie auto's waar elke man (en sommige vrouwen) van elke leeftijd in het algemeen tot worden aangetrokken en dus niet zitten te wachten dat hun droom uit elkaar spat (tegen een vangrail of vrachtauto).
Laten we het schadeverhaal lekker achterwege laten, of stuur een mail naar EA. Het zit er niet in, niet in deze versie, niet in vorige versies, waarschijnlijk niet in komende versies en kan al helemaal niet gepatched worden!
Lelijk is "in the eye of the beholder". En dat is dus de smaak van de klant die een auto heeft gekocht; niet de verantwoording/ideeen van de fabrikant. Dus niet terzake doende.Chi3F schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:04:
Dus je mag wel de grote trots van een autofabrikant gruwelijk verneuken met lelijke vinyls en veels te dikke bumpers, maar een gebroken ruit of gedeukt dak kan er niet vanaf?
[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 19-11-2004 15:06 ]
Ik mis het schade gebeuren helemaal niet. Daar speel ik geen NFSU voor! Als ik realisme wil, ga ik wel een F1 simulatie spelen. Dit is gewoon knallen.
Dat weet ik ook wel, maar ik blijf het toch een beetje krom vinden...MAX3400 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:05:
[...]
Lelijk is "in the eye of the beholder". En dat is dus de smaak van de klant die een auto heeft gekocht; niet de verantwoording/ideeen van de fabrikant. Dus niet terzake doende.
Menig auto die je hier voorbij ziet komen zijn ook nauwelijks meer herkenbaar als hun oorspronkelijke model, als dat al mag van een fabrikant vind ik dat schade ook geen probleem zou moeten zijn!
PSN: Arienix
whahahaChi3F schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:04:
helemaal mee eens,
de bumpers kunnen soms wel lauw zijn als ze oversized zijn maar je raakt snel uitgekeken, maar de vinyls

Veel fabrikanten willen hun auto's niet zwaar vernaaid zien, en schade zou TOTAAAAL niet in de gameplay passen, je knalt best nogal vaak ergens tegen aan dus dan heb je een probleem. En die lelijke bumpers is een kwestie van smaak...
ik heb een mx5 en een TT, en de TT gebruik ik dus echt nooit meer sinds ik een mustang heb...driften (en streetx)lukt me gewoon niet zo goed als met de mazda, die heeft een veel kleinere draaicirkel 
mustang
mustang

Is hier ook het probleem bekend dat de force feedback juist té goed werkt?
Burnacid hier heeft een Momo racing Forcefeedback stuurtje.. ennuhmm.
ALs je stil staat stuurt ie licht en als ie rijdt dan stuurt ie juist superzwaart
En bij het vorige stuurtje die hij had (de Thrustmaster Force Feedback GT racingwheel) was het wel goed. Dus realistisch.
Kan dit process dus omgekeerd worden?
edit: en euhmm kan je ergens instellen dat ie bij Dyno test PK's aangeeft ipv kW?
ALs je stil staat stuurt ie licht en als ie rijdt dan stuurt ie juist superzwaart

edit: en euhmm kan je ergens instellen dat ie bij Dyno test PK's aangeeft ipv kW?
[ Voor 10% gewijzigd door FireArrow op 19-11-2004 16:03 ]
Kmh terugzetten naar MPH en je krijgt BHP dacht ikFireArrow schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:03:
Is hier ook het probleem bekend dat de force feedback juist té goed werkt?
ALs je stil staat stuurt ie licht en als ie rijdt dan stuurt ie juist superzwaartEn bij het vorige stuurtje die hij had (de Thrustmaster Force Feedback GT racingwheel) was het wel goed. Dus realistisch.
Verwijderd
Gamespot geeft NFSU2 een 7.4
Eigelijk wel terecht. Ik vind het hele spel slecht uitgewerkt.
idd autorating omhoog en heb je alle covers en dvd`s? en zie je op de world map helemaal geen races meer staan?Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:11:
Ok ik ben verder. Ik heb via de garage alle races uitgespeeld van stage 1 en 2. Wat nu?
als je naar stage 3 gaat dan unlock je het bovenste gedeelte in de world map: Jackson heigts.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 17:35 ]
Verwijderd
Ja maar ik heb dus geen geld voor upgrades en kan ook geen geld krijgen door races omda tik geen races meer kan rijden
Ik zie het ook niet echt als een vervolg meer als een uitbreiding, want zo heel veel is er niet verandert. Maar dat hoeft ook niet, want NFSU1 is gaaf en ik kan daar geen genoeg van krijgen \o/Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:28:
Gamespot geeft NFSU2 een 7.4
en wordt je ook niet meer gebeld over races bij "the stadium" bijvoorbeeld?Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:37:
Ja maar ik heb dus geen geld voor upgrades en kan ook geen geld krijgen door races omda tik geen races meer kan rijden
heel vaag allemaal!
hoeveel sterren heeft je autodesign?
De enige manier om snel aan geld te komen is een trainer gebruiken. Er zijn al verschillende beschikbaar. 't is dan niet dé manier om aan je geld te komen. maar ze hebben het op dat gebied ook te moeilijk gemaakt.
Wil iemand mij een 100 % Save @ dit adresje sturen : nero355@netscape.net ?? Thnx alvast 
* nero355 ergert zich aan teveel dingen die ze niet hebben verbeterd ten opzichte van het vorige deel
* nero355 ergert zich aan teveel dingen die ze niet hebben verbeterd ten opzichte van het vorige deel

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
zeker, ik ben bij stage 3 op de helft en heb veel geinvesteerd in mijn ford focus, maar ik durf niet aan een andere te beginnen omdat ik bang ben dat ik niet genoeg geld heb om de nieuwe auto te tunen, en voorlopig kan ik mijn focus nog makkelijk zat verder tunen.FireArrow schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:08:
De enige manier om snel aan geld te komen is een trainer gebruiken. Er zijn al verschillende beschikbaar. 't is dan niet dé manier om aan je geld te komen. maar ze hebben het op dat gebied ook te moeilijk gemaakt.
dus ik hou mijn focus, hoewel ik liever een supra
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 19:44 ]
ik heb nu 3 getunede auto's, en red het prima met het geld 
wel 10k verloren omdat ik niet door had dat converten naar carbon geld kost, en het weer normaal maken ook....ik wou het alleen maar bekijken
wel 10k verloren omdat ik niet door had dat converten naar carbon geld kost, en het weer normaal maken ook....ik wou het alleen maar bekijken

Verwijderd
wat een onzin te weinig geld!!! Jullie zijn gewoon cheaters die geen moeite willen doen! Ik zit nu in stage 5 en heb 3 wagen vol getuned en op mijn bank staat nu meer als 100.000k!!!
genoeg voor een leuke evo en wrx!!!
genoeg voor een leuke evo en wrx!!!
ik het 3 volledig getunede wagens en 1tje waarik mee bezig ben. Spel al uitgespeeld en enige manier om aan geld te komen is via die oranje pijltjes eruit te rijden (outrun geloof ik...). En aangezien ik maar 3000 op me bank heb staan nu,...maarja, ik begin wel overnieuw.
Als je het spel uitgespeeld hebt, kan je via dat outrun ook geen nieuwe dingen unlocken, zoals wide body kit enzo.
Als je het spel uitgespeeld hebt, kan je via dat outrun ook geen nieuwe dingen unlocken, zoals wide body kit enzo.
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
dan toch maar de supra genomen, beetje getuned, wil hem optisch zo laten:

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 20:52 ]
Ff mijn hummer getuned :P:
[afbeelding]
Van 0-100km/h in 2.31 sec
Top speed over de gehele drag is alleen wat minder.. maar je moet niet teveel van een hummer verwachten (A)
[afbeelding]
Van 0-100km/h in 2.31 sec
Achmedd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 23:54:
En weer wat piccies:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
lelijk het is net iets te wit allemaal.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:51:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Elloow,
Ik heb nu like... 4 dagen gespeeld, alle races gedaan, alle dvd's, sponsors en shops gevonden en me kar is 10 sterren. (als ik op t/F4 druk heb ik alles 100%)
maaarrr, ik kan niet aan wide body kits komen, die zijn nog steeds gelocked.
Nu heb ik al google en got topics doorgelezen, maar kan niks vinden erover..
iemand ideetje wat ik fout doe?
Robbie
Ik heb nu like... 4 dagen gespeeld, alle races gedaan, alle dvd's, sponsors en shops gevonden en me kar is 10 sterren. (als ik op t/F4 druk heb ik alles 100%)
maaarrr, ik kan niet aan wide body kits komen, die zijn nog steeds gelocked.
Nu heb ik al google en got topics doorgelezen, maar kan niks vinden erover..
iemand ideetje wat ik fout doe?
Robbie
best klote, ik kon nu twee keer een unieke u/g kiezen, 1x unieke NOS/weight red/suspension, en 1x wide body kits, en nu kan ik niet meer outrunnen 
ik wil HANDIGE unieke spullen >_>
ik wil HANDIGE unieke spullen >_>
[ Voor 11% gewijzigd door Maegrim op 19-11-2004 22:26 ]
ik heb bij de faq een linkje gepost naar een savegame, als het goed is gaat het hier om een 55% game met alle auto`s , onderdelen en gebieden, ik zal hem zo zelf even testen en dan post ik het resultaat wel.
reslutaat:
Hij werkt!
• kopieer alle bestanden in de NFS map naar de savegame dir.
• hij maakt dan een extra porfiel aan
• je bent dan in stage 5 op 58% met alles erop en eraan!!
reslutaat:
Hij werkt!
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 23:01 ]
ook wide body kits?Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:52:
ik heb bij de faq een linkje gepost naar een savegame, als het goed is gaat het hier om een 55% game met alle auto`s , onderdelen en gebieden, ik zal hem zo zelf even testen en dan post ik het resultaat wel.
reslutaat:
Hij werkt!
edit: 404: Die gewünschte Datei wurde nicht gefunden.
[ Voor 6% gewijzigd door PhuSioN op 19-11-2004 23:06 ]
nee helaas geen wide body kits
btw. ik load hem ff up naar mijn eigen webspace
btw. ik load hem ff up naar mijn eigen webspace
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 23:17 ]
Verwijderd
Bij hoeveel % Krijg je eingelijk dat Skyline? Kheb van die gele rondjes missies allemaal al behaalt (kei moelijk) waar je steeds 5000 kon winnen! Maar kheb nog steeds geen Skylina 
Me laatste auto is een Mazda RX7 ofzoiets en de Mustang GT.. Wanneer krijg ik mijn Skyline gvd?
Weet iemand et? Ik kan niet wachten om mn lievelings auto t krijgen!!
Thnx
Me laatste auto is een Mazda RX7 ofzoiets en de Mustang GT.. Wanneer krijg ik mijn Skyline gvd?
Thnx
voorbumper ziet niet uit.. voor de rest wel leuk":)Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:51:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie lijnenEvolutionz schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 21:51:
Mn nieuwe ride:
[afbeelding]
Clickable
[/rml][/TOPIC]
stomme sticker, voor de rest gaat wel....Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:40:
[afbeelding]
clickable
Mijn lievve Audi TT'tje
Overigens werkt force feedback hier uitstekend (Thrustmaster GT Force Feedback Racing Wheel), erg realistisch ook, alleen jammer dat het ding zo'n lawaai maakt
Nou ik heb het spel nu een poos gespeeld en ik moet zeggen dat het een hele vooruitgang is met deel 1. Hij draait ook veel soepeler op mijn pc, zelfs met wat hogere grafische instellingen. Ik vind het wel een nadeel dat ik al heel lang niets kan doen aan de carroserie omdat die shop gewoon niet te bereiken is aan het beginstadium van het spel. Hoe lang duurt het voordat ik daarbij kan ?
Verder super spel !
Verder super spel !
ik had hem bij 50%Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 23:18:
Bij hoeveel % Krijg je eingelijk dat Skyline? Kheb van die gele rondjes missies allemaal al behaalt (kei moelijk) waar je steeds 5000 kon winnen! Maar kheb nog steeds geen Skylina
Me laatste auto is een Mazda RX7 ofzoiets en de Mustang GT.. Wanneer krijg ik mijn Skyline gvd?Weet iemand et? Ik kan niet wachten om mn lievelings auto t krijgen!!
Thnx
ok de link voor de savegame werkt nu 
en in die savegame vind je ook...........DE SKYLINE

en als je hem zelf wilt behalen zal je zeker op 58% moeten komen
en in die savegame vind je ook...........DE SKYLINE
en als je hem zelf wilt behalen zal je zeker op 58% moeten komen
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 23:27 ]
Shit, ik heb dus een Logitech dubbel optische muis, en daarmee dus geen middelste muisknop. Kan wel het scrollwieltje indrukken, maar dan gebeurt er niets... Instellinkje ergens? ??quote:
Xypzo. schreef op donderdag 18 november 2004 @ 22:02:
Mensen, hoe kan ik in de Garage mijn auto van meerdere kanten bekijken? Of als ik nieuwe onderdelen koop ofzo, ik wil een andere cam-invals hoek...
kan dat?
Ja, middelmuisknop inhouden en draaien met muis.
[ Voor 46% gewijzigd door Xypzo. op 19-11-2004 23:51 ]
dan moet je ff in de software van je muis instellen dat je het wieltje wilt gebruien als middelste muisknop
@Xypzo
Nieuwe logitech drivers installeren?
Vandaag eindelijk het origineel binnen, heb mn minder legale versie verwijderd, en begin nu overnieuw
Als ik klaar ben ga ik het eens online proberen
Nieuwe logitech drivers installeren?
Vandaag eindelijk het origineel binnen, heb mn minder legale versie verwijderd, en begin nu overnieuw
Als ik klaar ben ga ik het eens online proberen
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ok ik heb nu alles unlocked en 66% total completion en nu?
Als dit alles was is het wel jammer eigenlijk want het enige wat ik nu nog kan doen is tegen die gassies rijden in de world map.
Als dit alles was is het wel jammer eigenlijk want het enige wat ik nu nog kan doen is tegen die gassies rijden in de world map.
Life goes as it goes.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
omg haal die uitlaat eronder uit man das echt geen gezicht onder die audiR-B schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 00:51:
Hier volgt dan mijn Audi TT, bijna 6 sterren dat ik moet hebben![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volle versies:
1 2 3 4
Das een leuk autotje!Chester schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 00:56:
mijn 106je
[afbeelding]
Met deze auto ga ik hem ook uitspelen
Hoe rijdt ie ?
Ik vind het een beetje jammer dat er geen "echte" bodykits aanwezig zijn zoals Veilside of Nismo voor de Skyline. Je kan alleen kiezen uit Ace en Snyper etc.
Is er eigenlijk mod support voor nfsu2(d8 zelf van niet)? Dan zou het wel leuk zijn als er mensen echte bodykits kunnen maken.
Is er eigenlijk mod support voor nfsu2(d8 zelf van niet)? Dan zou het wel leuk zijn als er mensen echte bodykits kunnen maken.
I love the smell of a Palm in the morning.
Verwijderd
Nee, ook deze moet weer samen met de ps2/x-box versie online kunnen gaanMilanza schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 02:21:
Ik vind het een beetje jammer dat er geen "echte" bodykits aanwezig zijn zoals Veilside of Nismo voor de Skyline. Je kan alleen kiezen uit Ace en Snyper etc.
Er is nog veeeeel meer te doen. Druk maar eens ESC en dan Jump to Garage...t3q schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 00:31:
Ok ik heb nu alles unlocked en 66% total completion en nu?
daar kan je klikken op Worldmap oid. en daar staan nog heeeeel veel races die je nog niet gedaan hebt. Zelfs van stage 1 nog!
Verwijderd
Ok nieuwe brushing 
Wat vinden jullie ervan?
Mijn geliefde TT
Wat vinden jullie ervan?
Mijn geliefde TT

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 03:58 ]
Mijn mening?Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 03:57:
Ok nieuwe brushing
Wat vinden jullie ervan?
Mijn geliefde TT
[afbeelding]
Niet echt super
Heb trouwens net EINDELIJK de sponsored drift in Jackson Heights gehaald, het duurde even
Uiteindelijk ook maar net gewonnen (301.000) maar dat kwam vaker voor zo te lezen
Omelette du fromage!
Verwijderd
Ik vraag me dus af of de wide body kits een unique zijn? Want ik heb maar 1 auto in career waar ik een wbk op kan hangen, en voor de andere auto's in career is dat gesloten 
Oh en heel raar dat het mogelijk is, maar ik crashte vanavond een keer zo hard (met 320 achterop een busje) dat ik zo hard en hoog vloog met m'n mx5 dat ik buiten het circuit landde. Ik kon vrolijk heel het level doorrijden, maar ik kon nergens meer het circuit op komen. Ik lag 1e, en kon nu vrolijk gaan herstarten

Oh en heel raar dat het mogelijk is, maar ik crashte vanavond een keer zo hard (met 320 achterop een busje) dat ik zo hard en hoog vloog met m'n mx5 dat ik buiten het circuit landde. Ik kon vrolijk heel het level doorrijden, maar ik kon nergens meer het circuit op komen. Ik lag 1e, en kon nu vrolijk gaan herstarten
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 05:21 ]
Verwijderd
@topic starter:
Kun je de eerste paar regels van je topicstart
veranderen in:
Dan ziet het er in Firefox ook goed uit
en als je het plaatje wel wilt opnemen in de tabel zelf dan moet je niet vergeten er een tr/td tag om te zetten
Kun je de eerste paar regels van je topicstart
code:
1
2
3
4
5
| [table bgcolor="#FFFFFF" width="600" border="1"] [img]http://www.nrg010.demon.nl/NFS%20Underground%202/header.JPG[/img][tr] [td] |
veranderen in:
code:
1
2
3
4
| [img]http://www.nrg010.demon.nl/NFS%20Underground%202/header.JPG[/img] [table bgcolor="#FFFFFF" border="1"][tr] [td] |
Dan ziet het er in Firefox ook goed uit
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 07:01 ]
Verwijderd
Op de een of andere manier kan ik sinds kort niet meer dragracen, de schakel toetsen werken niet, wat je ook doet? Controls al veranderd, Reinstall, Ander Savegame... Soms als ik het weer eens probeer schakeld ie meteen weer in zun 2. Zonder dat ik iets doe want ik doe verder niks.
Volgens mij komt het omdat je alles via je garage hebt gedaan.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:37:
Ik las ergens in dit topic dat je dan geen geld krijgt voor de races..
Ik heb gekeken en volgens mij had niemand hier nog een antwoord op gegeven.
Dus hoop dat je er wat aan hebt.
grtz
waarschijnlijk een hele domme vraag.. maar in welke map kan ik mijn met f12 gemaakte screens terug vinden?

Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!