Toon posts:

Problemen Radeon 9800Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb per ongeluk een condensatortje (of wat het dan ook is :Y) ) afgebroken van m'n Radeon 9800Pro. Ik heb al erg veel problemen gehad (softwarematig), veel BSOD's, hij doet het niet op 8X AGP, werkt alleen met 4.2 catalysts etc etc. Er zat een Zalman heatpipe ding op (die zonder memsinks). Hier ff wat pics:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~haar0369/radeon1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~haar0369/radeon2.jpg

De core is schoon en ik heb geen idee wat die dingen zijn :? Is de core kapot? Misschien veroorzaakte dat de problemen:

[rml][ R9800P]BSOD[/rml]
R9800P Slechte Performance
9800P doet vreemd

Hij heeft denk ik een jaartje fatsoenlijk gewerkt, en daarna niet meer, altijd wel gedonder :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 15:55 . Reden: pics resize ]

Verwijderd

RIP 9800.... beetje vaste hand en wat tin kan t verhelpen; ziet er los uit... proberen maar.. (vergeet de koeling niet...

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

Resize je Pics!

euh ... jah

[ Voor 44% gewijzigd door Twisted op 18-11-2004 15:55 ]

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
die condensator kan je dr wel terug op solderen lijkt me!
en die core.. je ehbt hem blijkbaar beschadigd toen je die zalman dr op zette niet zo mooi!! hij kan nu wel r.i.p zijn anders ff naar de winkel ermee kijken wat ze dr van zeggen!! suc6

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:04:
die condensator kan je dr wel terug op solderen lijkt me!
en die core.. je ehbt hem blijkbaar beschadigd toen je die zalman dr op zette niet zo mooi!! hij kan nu wel r.i.p zijn anders ff naar de winkel ermee kijken wat ze dr van zeggen!! suc6
Nadat ik dat ding erop had gezet deed hij het prima... Maar het zou kunnen idd...
Heb hem in dec 2001 gekocht, en kheb de stock cooler weggegooid, dus ik denk niet dat ik veel service kan verwachten :+

Straks ff 1 minuut stilte in acht nemen :(

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:07:
[...]

Nadat ik dat ding erop had gezet deed hij het prima... Maar het zou kunnen idd...
Heb hem in dec 2001 gekocht, en kheb de stock cooler weggegooid, dus ik denk niet dat ik veel service kan verwachten :+

Straks ff 1 minuut stilte in acht nemen :(
jepz daar heb je gelijk in!!
maar je kan ook ff naar de winkel gaan en vragen wat zei dr mee kunnen of meer info dr over hebben en dan maybe laten maken want anders gaat daar in 2001 300 a 400?! euro de deur uit!!
Pagina: 1