Ik heb de laatste tijd veel problemen met m'n Radeon 9800Pro. Heel vaak gaat m'n beeld uit en krijg ik het bekende VPU Recover venstertje te zien. Daarom had ik m'n AGP speed op 4x gezet in m'n bios. En toen wilde hij niet meer opstarten.
Door mijn speakers klonk iets in de trent van "your system *iets wat ik vergeten ben* VGA".
Toen m'n bios batterij eruit gehaalt en jumpertje eruit en erin gedaan.
Nu heb ik VPU Recover uit gezet en toen hing m'n PC gewoon; eerst kleine rare strepen onder in beeld en toen hing hij.
Toen ik trouwens mijn videokaart uit het mobo haalde zag ik dat er 2 bladen van m'n zalman fan afgebroken waren
. Hij trilde heel erg omdat hij natuurlijk uit balans is nu, natuurlijk zit hij er nu niet meer op. Er blaast nu een 120mm fan van onder tegenaan.
Specs in sig
/edit
sorry voor de gebrekkige startpost maar m'n pc viel weer eens uit. Nu gewoon zwart beeld en monitor op standby (oranje led ipv geel).
Ik kreeg trouwens ook een melding nadat m'n pc was opgestart:
"windows heeft een apparaat storing ontdekt en opgelost. start uw pc opnieuw op voor betere functionaliteit"
Door mijn speakers klonk iets in de trent van "your system *iets wat ik vergeten ben* VGA".
Toen m'n bios batterij eruit gehaalt en jumpertje eruit en erin gedaan.
Nu heb ik VPU Recover uit gezet en toen hing m'n PC gewoon; eerst kleine rare strepen onder in beeld en toen hing hij.
Toen ik trouwens mijn videokaart uit het mobo haalde zag ik dat er 2 bladen van m'n zalman fan afgebroken waren
Specs in sig
/edit
sorry voor de gebrekkige startpost maar m'n pc viel weer eens uit. Nu gewoon zwart beeld en monitor op standby (oranje led ipv geel).
Ik kreeg trouwens ook een melding nadat m'n pc was opgestart:
"windows heeft een apparaat storing ontdekt en opgelost. start uw pc opnieuw op voor betere functionaliteit"
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 21:20 ]