Deze BSOD kreeg ik gister toen ik mijn pc opnieuw opstartte nadat ik de nieuwste Omega drivers had geinstalleerd (rad_w2kxp_omega_2551).
Ik heb toen m'n pc in veilige modus opgestart en de drivers verwijderd, daarna weer ge-reboot en toen kwam ik wél in windows zonder veilige modus. Na de nieuwste catalyst (wxp-w2k-catalyst-8-02-040515a-015958c) geinstalleerd te hebben kreeg ik weer dezelfde BSOD zodra windows opstart.
Het helpt ook niet om m'n videokaart te verwijderen en dán drivers erop te zetten.
Quote uit de Windows XP en 2000 BSOD guide :
En dan hebben we nog de volgende errors op de MS site:0x00000050 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
Meestal duidt bovenstaande STOP foutmelding op slecht geheugen of een fout in de harde schijf. Of het geheugen goed is kan je testen met Memtest86, de harde schijf kan je testen met een speciaal programma wat geleverd wordt door de fabrikant. Deze programma's zijn in de OM FAQ te vinden.
"Stop 0x50" in Cache Manager Under High Input/Output Stress
Ki386VdmSegmentNotPresent Causes "Stop 0x00000050" Error Message
....
The information in this article applies to:
Microsoft Windows NT Server 4.0 Terminal Server Edition SP4
Microsoft Windows 2000 Server
Microsoft Windows 2000 Advanced Server
Microsoft Windows 2000 Professional
Al deze errors hebben dus niets met mijn probleem te maken."STOP 0x00000050" Error Message with Trend Micro Antivirus Software
M'n videokaart doet het dus goed, maar zodra ik drivers installeer krijg ik die BSOD.