[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 9

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.216 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
SunStorms_sletje schreef op maandag 14 maart 2005 @ 17:04:
ik heb dit spel ook nog een gespeeld dit weekend. Je raakt iemand 2 keer met een panser en vervolgens word je voor vanalles uitgemaakt. Vreselijk gewoon.

dus ik laat het hier ook maar weer even bij.
misschien dat je dan maar eens wat aim moet vragen bij de volgnde sinterklaas, dan kun je beginnen met een echt geweer...

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:09
Ik speel nog volop hoor, alleen onder andere nicknames :)

En over panzer, tja daar is al eens een discussie over gevoerd. Als je er telkens maar 1 mannetje mee neermaaid, dan moet je idd leren schieten. Als je er bij elk schot telkens minimaal 2, 3 of meer hebt. Dan ben je gewoon een goede panzer imho :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:37
Er bestaan geen goeie panzers in pubs.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:04

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Oh jee, het gejank over panzers begint weer. Ik blijf het toch toevallig vinden, dat juist diegene die altijd over panzers zeiken medics zijn, met 156 HP :/

ET heeft de geweldige functie dat je servers kan uitfilteren waar heavy weapons aan/uit staat. Dus als je een jankerd bent, maak dan gebruik van die functie.

Verder is dit de meest zinloze discussie. Panzers zijn net zo lame als medics, maar ze horen bij het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18

Hu9o

Schokkend

En selfkill ook, maar daar jank ook nog wel eens om....

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:58

Snippertje

Light up your life

panzers zijn anders erg goed in wars zelfde geld voor selfkill.....

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
is het mogelijk om een spatie te gebruiken in je naam als je een name script in je autoexec.cfg wilt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

AdrianP schreef op maandag 14 maart 2005 @ 23:21:
is het mogelijk om een spatie te gebruiken in je naam als je een name script in je autoexec.cfg wilt gebruiken?
Dan moet je je naam tussen haakjes doen... "bla die bla"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
ik heb nu dit, en dit werkt niet

code:
1
set name2 "name "^6</3 ^7Adrian"; set switch_name vstr name1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:07
Ja, ik heb hier ook mee lopen vechten, ben er ook nog niet helemaal uit...

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

set name2 name "^6</3 ^7Adrian"; set switch_name vstr name1

Zo moet hij het doen geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Als je panzer neemt , klinken de whine's van al die n00bs mij als muziek in de oren
heerlijk altijd

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
shameblaster schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:32:
Als je panzer neemt , klinken de whine's van al die n00bs mij als muziek in de oren
heerlijk altijd
Heerlijk ja, alleen na een tijdje wordt ik er wel gek van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Erazzzer schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:18:
Oh jee, het gejank over panzers begint weer. Ik blijf het toch toevallig vinden, dat juist diegene die altijd over panzers zeiken medics zijn, met 156 HP :/
Als je het over mij hebt, ik ben altijd luit of engie, kan amper medic.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

ph4ge schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:40:
[...]

Als je het over mij hebt, ik ben altijd luit of engie, kan amper medic.
Ik heb je nick niet in mijn post gezien. Maar over het algemeen zijn het altijd medics die zeiken over panzers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Ja inderdaad, dat is meestal wel zo ja! Of die lame luitjes met hun spawnartillery die dan niet genoeg kills kunnen maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

net even gespect bij 3on3 FAC vs HD4 (italianen). Die dh4 dudes hadden alle drie de hele war steady 98 ping (alledrie hetzelfde dus ook een keer) en schoten echt te goed. Ze hadden het over interleave ofzo (dat heeft iets met ADSL te maken toch?) maar je kan me alles wijsmaken maar niet dat je 3x dezelfde ping strak hebt staan... ze woonden niet in 1 huis btw. (en dan nog kan het niet).

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Jazzper schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 00:14:
net even gespect bij 3on3 FAC vs HD4 (italianen). Die dh4 dudes hadden alle drie de hele war steady 98 ping (alledrie hetzelfde dus ook een keer) en schoten echt te goed. Ze hadden het over interleave ofzo (dat heeft iets met ADSL te maken toch?) maar je kan me alles wijsmaken maar niet dat je 3x dezelfde ping strak hebt staan... ze woonden niet in 1 huis btw. (en dan nog kan het niet).
Klinkt idd erg sterk ja. Een constante ping van 98 haal je niet, punt. Laat staat dat 3 man die niet in hetzelfde huis wonen dezelfde ping hebben....

Lijkt me idd erg sterk. Ik zou zeggen, gooi de demo eens on-line als je die hebt, en bewaar de namenlijst goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

heb geen demo, jongens van FAC mss, maar HD4.Lunix, HD4.miutu en HD4.mAm (die inviel volgens mij). Judge reports op CB zijn keurig dus snap het ook niet. In de cup schieten ze alles verrot. En toch niet highest acc hebben.. yeah right.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Ik weet niet wat het is met die italianen, maar van de paar potjes die ik gespeeld heb tegen italiaanse clans, valt het altijd op dat ze allemaal verschrikkelijk slechte ping hebben en op een of andere manier daar geen enkele last van hebben. Nou ja, misschien dat ze dat gewend zijn ofzo, maar als ik een ping van over de 80 heb, dan merk ik toch duidelijk dat het lastiger wordt om iets te raken...

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:09
Om even verder te gaan over het ping verhaal:

Ik heb soms het idee dat de code (oid) van ET niet helemaal in orde is.
Als ik een hoge ping heb (near 100) lijkt alles nog soepel te lopen bij mij.
Alleen als ik tegenstanders heb met een ping bij de 100, dan schokken ze bij mij in beeld en is het lastiger te bepalen waar ze staan.

Ik denk dat ze die ping zo maken door bepaalde instellingen met max-packets e.d.
En ik kan me het voorstellen dat het zo in je voordeel kan werken...

(maar wel beetje lame imo)

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Dat is toch gewoon die lagpredictions aan zetten om het vloeiend te laten lijken?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Italianen (en andere highpingers) zijn gewoon pingabusers omdat ET het toelaat. Jij kan hen niet raken maar zij raken jou wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 15:59:
Italianen (en andere highpingers) zijn gewoon pingabusers omdat ET het toelaat. Jij kan hen niet raken maar zij raken jou wel :>
Een hele aparte manier van misbruik maken van een slechte ping, of ze doen het er inderdaad juist om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

We hebben met BB4E anderhalf jaar geleden een keer tegen een schaduwclan van de Pheromones gespeelt, WWW, met nog ergere grap. Die hadden ping 200-300 en voor onze ogen flikkerden ze dus in stapjes langs je heen, maar onraakbaar en ons schoten ze verrot.. Das de nog overduidelijkere variant van die italianen. (uiteraard punten terug gekregen van CB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitive schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 08:49:
Nou ja, misschien dat ze dat gewend zijn ofzo, maar als ik een ping van over de 80 heb, dan merk ik toch duidelijk dat het lastiger wordt om iets te raken...
Ik speel vaker met ping 80-120 dan <50, en in principe zou qua aim niet uit moeten maken. Wanneer jij op je scherm 'n tegenstander een hs geeft, wordt die ook als zodanig geregistreerd op de server, ongeacht daadwerkelijke positie van tegenstander - dus zolang je enemy niet warpt moet het aimen niet moeilijker zijn.

Overigens was Bani laatste keer dat ik z'n forum checkte nog steeds van mening dat bij etPro je in duels altijd in het voordeel bent met lagere ping. Technische details kan ik even niet zo oplepelen. ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 21:55

JohnD

Bernd

AdrianP schreef op maandag 14 maart 2005 @ 17:28:
[...]

misschien dat je dan maar eens wat aim moet vragen bij de volgnde sinterklaas, dan kun je beginnen met een echt geweer...
Dit bedoel ik dus mensen. Ik ken deze beste meneer niet eens en ik krijg al van hem te horen dat ik niet kan aimen. Lief he O+

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
O+

Ach ja, als ik lees dat je het spel maar weer eens geinstalleerd heb, en dan al meteen de panzer pakt, dat is wel kiezen voor de weg met de minste weerstand....

Als je elke keer nou 2 a 3 kills maakt, no prob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 16:49
Hello dude's

wolfenstein ET is een van de meest relaxte multiplayer game's op dit moment.
Zelf speel ik het al vanaf dat het er was.
mijn usernaam normaal is dutchcommando.
specialiteit snippppppper.
ze zege altijd JE HEBT EEN AIMSCRIPT(terwijl PB aan staat)
ze snappe niet dat door lang spelen je goed word.
1 shot 1 kill heb ik meestal.
als iemand nog een leuke goeie clan heeft laat et me weten.
heb meestal al gespeelt als invaller voor diverse wars.
meestal wel in de top 3 spelers zit ik.
dus heb je goeie leuke clan meld et eve op tweeeeakers.

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Laatst online: 03-09 21:55

JohnD

Bernd

AdrianP schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:35:
O+

Ach ja, als ik lees dat je het spel maar weer eens geinstalleerd heb, en dan al meteen de panzer pakt, dat is wel kiezen voor de weg met de minste weerstand....

Als je elke keer nou 2 a 3 kills maakt, no prob
ik had inderdaad eerst 2 maanden moeten spelen voordat ik eindelijk weer eens mocht panseren. sorry dat was ik helemaal vergeten.

Ik speel bepaalde maps wel eens panser. Deal with it.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
amdboy1983 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:51:
Hello dude's

1 shot 1 kill???
Hoe wil je dat doen?
Volgens mij moet je ook met een sniper rifle meerdere HS produceren om je tegenstander te doden...

Maar volgens mij ben jij echt goed ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
AdrianP schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:06:
[...]

1 shot 1 kill???
Hoe wil je dat doen?
Volgens mij moet je ook met een sniper rifle meerdere HS produceren om je tegenstander te doden...

Maar volgens mij ben jij echt goed ja
Valt wel mee, mensen die nog geen battle sense lvl 3 hebben, en geen medic zijn kan je met 1 headshot killen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Morax schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:30:
[...]

Valt wel mee, mensen die nog geen battle sense lvl 3 hebben, en geen medic zijn kan je met 1 headshot killen hoor :)
Of die Morax heten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amdboy1983 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:51:
Hello dude's

n/o, maar als je naast ET nog wat tijd over hebt, zou een kennismakingscursus NL een nuttige besteding zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

pwned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Wow! Net een half uurtje op het 2e (van de 3) niveau single player RTCW gespeeld. Jemig, wat gaat dat lekker als je gewend bent om te ET'en :9 Zit gelijk in deel 4, in het dorpje. /me Stevenp heeft wel een hekel aan die civilians daar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

RTCW sp blijf ik ook mooi vinden (lalalalala wer ist die verdamte wein lalala // intruder alert, intruder alert). Maar als je bij de tombes komt dan houdt het voor mij op. Pas veel later dat het weer leuk wordt. Nu we het er toch over hebben. Dat level dat er 2 boxen wapens worden gedropt en je met een omtrekkende beweging om 2 wachttorens en een brug moet kun je daar ook iedereen killen. Is mij nooit gelukt zonder dat ze op het alarm drukken. Het is dat level dat je nog wel zo'n officier die piano (schubert) muziek luistert kan killen als er een vliegtuig over komt. En verderop (andere kant tunnel) kun je mooi sniperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
hmm ga ik eens naar kijken, ik heb net mn sten gekregen dus dan komt binnenkort die graftombes enzo. En dat alarm, dat is echt nog steeds denk ik wel het gaafste aan RTCW. Als bots wat merken rammen ze opt alarm, geniaal! Nog geen ander spel meegemaakt waar zoiets in zit! En dat je het zelf dan ook weer uit kan schakelen he :+

//edit:
wat ik ook leuk vind als je ET al gewend bent, als je met die lift naar beneden komt, dan heb je al die gastjes al zien staan en gewoon al neer gemaaid voordat je ook maar in de buurt komt dat ze op jou gaan schieten >,<

Maar onderaan heb ik wel even moeten zoeken waar ik verder moest, je moet daar door dat rooster wat je kapot kan schieten :+

[ Voor 36% gewijzigd door stevenP op 18-03-2005 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Far Cry heeft soortgelijk alarm (lees: hetzelfde systeem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:56:
Far Cry heeft soortgelijk alarm (lees: hetzelfde systeem)
Metal Gear Solid ook, vijanden kunnen het activeren jij kan het deactiveren, alleen blijft dan wel de "Alert" status!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
De tombs in RTCW zijn enorm vervelend omdat je verdomt weinig ammo hebt. Na al het ET gebeuren was ik vergeten dat je bij die zombies van achteren moest schieten om wat effect te hebben. Voordat ik me dat weer herinnerde was ik out of ammo en heb me voor een groot deel met een mesje door het level heen moeten werken >:)

Wat ik wel vreemd vind is dat als ik dezelfde sensivity invul voor m'n muis, het in wolfenstein toch anders is. Je zou denken dat dat precies hetzelfde zou moeten zijn omdat een mod normaal gesproken niet dit soort game-engine-details aanpast.

[ Voor 29% gewijzigd door Infinitive op 18-03-2005 13:08 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Infinitive schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:07:
De tombs in RTCW zijn enorm vervelend omdat je verdomt weinig ammo hebt. Na al het ET gebeuren was ik vergeten dat je bij die zombies van achteren moest schieten om wat effect te hebben. Voordat ik me dat weer herinnerde was ik out of ammo en heb me voor een groot deel met een mesje door het level heen moeten werken >:)

Wat ik wel vreemd vind is dat als ik dezelfde sensivity invul voor m'n muis, het in wolfenstein toch anders is. Je zou denken dat dat precies hetzelfde zou moeten zijn omdat een mod normaal gesproken niet dit soort game-engine-details aanpast.
Enemy territory is alleen geen mod, maar een compleet ander spel gebaseerd op dezelfde engine (met wat aanpassingen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:35

13art

Moderator Mobile
ET, leuk spel maar als je geraakt wordt lastig om nog een ander te raken als je een 25ms tft scherm hebt :-S Maar goed verder erg leuk spel, cker als je met een vast groepje het speelt. :) Jammer trouwens dat er niks meer aan gedaan wordt geen patches of andere delen zeg maar.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:32:
Jammer trouwens dat er niks meer aan gedaan wordt geen patches of andere delen zeg maar.
Ach, een ETpro update geeft genoeg voldoening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:16
Erazzzer schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:40:
[...]

Ach, een ETpro update geeft genoeg voldoening :P
:+

maar een aantal irri bugs zouden wel mogen verdwijnen,

Zo worden tegenwoordig steed mijn deaths en kills bij elkaar opgeteld, en na het downen
van een nieuwe map....

Idd crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
En een grafische updat zou ook wel leuk zijn. Niet dat het nu bagger is, maar het zou naar mijn idee toch allemaal net even iets mooier kunnen zijn, maar ja misschien dat dan juist weer minder mensen het kunnen spelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Wat ook wel mag is de mortars verzwakken en de air support verder limiteren (sommige servers gebeurd dat nog helemaal niet :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Ik heb iets teveel opgeruimd in /etmain en nu wil hij niet meer opstarten :X

krijg namelijk deze melding:
----- Sound Info -----
sound system is muted
1 stereo
32768 samples
16 samplebits
1 submission_chunk
22050 speed
0xb398060 dma buffer
No background file.
----------------------
Sound memory manager started
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
Shutting down OpenGL subsystem
...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success
...deleting GL context: success
...releasing DC: success
...destroying window
...resetting display
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
-----------------------
VM_Create on UI failed
Welke bestanden moet ik terugzetten? (en waar ze eventueel te vinden zijn; want ik heb ze niet meer 8)7 )

Of ben ik beter af met een complete reinstall van ET

[ Voor 10% gewijzigd door Silent Thunder op 19-03-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
backup je cfg's, maps etc en reinstall dan gewoon =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hebben jullie ook het probleem dat als je verbind met een server waarvan je een bepaalde map nog niet heb dat je deze download... vervolgens de game in komt maar dat ET dan crashed althans dan springt ie terug naar de desktop... ergggg vervelend. btw het ligt niet aan m'n ET install want een vriend heeft precies het zelfde probleem.

ET 1.0 met patch 1.02
ETPro 3.10 < maar een server heeft em al geupdate naar 3.19 (pk3 bestandje)
Punkbuster Enabled

Thanxz alvast..

ps. weten jullie ook hoeveel bandbreedte ET in neemt? (servertje voor 12 man?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

:w Hallo

Ik zou graag dit spel weer eens willen proberen, echter om een complete ramp te voorkomen even wat zaken op een rij :

1. Bestaat er ook maar 1 Server die NIET vol is ??
2. Waarom moet ik allemaal files en maps downloaden zowat bij elke server en dan duurt het ook nog veeeeeel te lang :/
3. Hoe zit het met die eene BUG die een tijdje terug bekend werd als je nForce 2 + ATI had i.c.m. PunkBuster ??

Andere tips welkom :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

xtr3me schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:05:
Hebben jullie ook het probleem dat als je verbind met een server waarvan je een bepaalde map nog niet heb dat je deze download... vervolgens de game in komt maar dat ET dan crashed althans dan springt ie terug naar de desktop... ergggg vervelend. btw het ligt niet aan m'n ET install want een vriend heeft precies het zelfde probleem.

ET 1.0 met patch 1.02
ETPro 3.10 < maar een server heeft em al geupdate naar 3.19 (pk3 bestandje)
Punkbuster Enabled

Thanxz alvast..

ps. weten jullie ook hoeveel bandbreedte ET in neemt? (servertje voor 12 man?)
Dat is een bug, gewoon downloads uitzetten en het is opgelost: in console:\g_allowdownload 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Razor.Timo schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:50:
[...]

Dat is een bug, gewoon downloads uitzetten en het is opgelost: in console:\g_allowdownload 0
thanxz voor je snelle reactie.. maar dat betekent dat ik op die servers niet kan spelen... is er niet een soort van map pack die de meeste maps in zich heeft... :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
xtr3me schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:04:
[...]

thanxz voor je snelle reactie.. maar dat betekent dat ik op die servers niet kan spelen... is er niet een soort van map pack die de meeste maps in zich heeft... :) ?
hiero, alleen moet je even registeren maar daar zijn echt een hoop scripts, mappacks, mods etc etc te downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Razor.Timo schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:50:
[...]

Volgens mij was het cl_allowdownload 0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Laatst online: 11-09 10:47
nero355 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:22:
:w Hallo

Ik zou graag dit spel weer eens willen proberen, echter om een complete ramp te voorkomen even wat zaken op een rij :

1. Bestaat er ook maar 1 Server die NIET vol is ??
2. Waarom moet ik allemaal files en maps downloaden zowat bij elke server en dan duurt het ook nog veeeeeel te lang :/
3. Hoe zit het met die eene BUG die een tijdje terug bekend werd als je nForce 2 + ATI had i.c.m. PunkBuster ??

Andere tips welkom :)
1. Je kunt verschillende filters aan/uit zetten, voor o.a. verschillende speltypen enzo
2. Hangt ervan af welke server, er zijn veel servers waar alleen de standaard maps worden gespeeld.
3. geen last van (nforce2 met een atikaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Morax schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:39:
[...]

Volgens mij was het cl_allowdownload 0 :)
zou ook kunnen ja, ik heb het even uit mijn hoofd gedaan, je kan het ook in het menu instellen. Die maps moet je gewoon de mapname.pk3 op google typen en je vindt ze. De meeste dingen die je meot downen zijn meestal vaak models en geluidjes of campaigns. Dit is allemaal niet nodig om het te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Een mooi serverlijstje verkrijgt u door:
(1) de et-pro mod te installeren
(2) ET op te starten met de et-pro mod
(3) gametype op campaign te zetten, met friendly fire on en punkbuster enabled.

Het is een bekend probleem dat ET crasht na het downloaden van bestanden. Maar heel vaak ontkom je er niet aan om de bestanden te moeten downloaden. Zodra je in de game bent kan je snel /quit doen in de console (je hebt een paar seconden), ET opnieuw opstarten en dan kan je zonder problemen connecten omdat hij dan niet meer hoeft te downloaden. Het is vervelend, maar er valt mee te leven.

[ Voor 3% gewijzigd door Infinitive op 21-03-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Jee nieuwe patch, ben benieuwd wanneer CB en WL overstapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Er zijn aardig wat mensen tegen de nieuwe patch, zie #Against_new_patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Nieuwe patch voor ET? Ik dacht dat ze niks meer zouden uitbrengen! :S
Heeft iemand een changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Hu9o schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:24:
Waarom zijn ze er tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 10:09
Hu9o schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:24:
Link please...., waar staat dat?

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
^^ check gewoon IRC quakenet #Against_new_patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Blegh, de anti bunnyhop is gefikst. Anders gaan ze het trickjumpen moeilijk maken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
^^ wat houdt dat in?
anti bunnyhop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

The Cheese schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 08:29:
[...]

Link please...., waar staat dat?
Er staat toch "zie #Against_new_patch" O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
AdrianP schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:31:
^^ wat houdt dat in?
anti bunnyhop?
dat je niet zo snel kan springen / voortbewegen om bijvoorbeeld trickjumps te maken :)
Er word namelijk heel veel ge'trickjumped' , en dat willen ze verbieden :/

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 10:09
Sorry hoor, ben niet zo into IRC...

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

outerspace schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:47:
[...]

dat je niet zo snel kan springen / voortbewegen om bijvoorbeeld trickjumps te maken :)
Er word namelijk heel veel ge'trickjumped' , en dat willen ze verbieden :/
Dat is niet helemaal waar. Bunny hops en CSJ's zijn bugs in het spel. Die komen in veel spellen voor en worden zo snel mogelijk altijd gefikst. Nu is het zo dat voor ET nooit updates zijn gekomen. Nu is er weer een gekomen en is het logisch dat deze "bugs" verwijderd worden. Alleen is iedereen gewend gebruik te maken van deze bugs. Verbieden willen ze het zeker niet, ze willen gewoon een bugvrij spel hebben. Want de bugs liggen niet alleen in de jumps. Je sprint verder door een buffer-overflow, die niet alleen voor springen gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er al iemand die nieuwe patch gedownload?
en zo ja zijn er al server met die patch die draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Zover ik weet draait nog geen server met die patch. Ik vraag me ook af hoe dat gaat gebeuren? Want als pubs opeens met de nieuwe versie gaan draaien, maar volgens CB en WL moet je nog oude patch draaien, hoe wordt dat opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
quote van Bani:
ID software has released the ET 2.60 patch.

etpro may "work" on it if you disable etpro anticheat (b_anticheat 0). it will complain in the console about improper versions though.

we plan to release an updated etpro for 2.60 soon.
ET 2.60 Patch with etpro status

[ Voor 3% gewijzigd door Piels op 22-03-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Silent Thunder schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 15:49:
Ik heb iets teveel opgeruimd in /etmain en nu wil hij niet meer opstarten :X
krijg namelijk deze melding:
[...]
Welke bestanden moet ik terugzetten? (en waar ze eventueel te vinden zijn; want ik heb ze niet meer 8)7 )
Of ben ik beter af met een complete reinstall van ET
Had ik dit weekend ook toevallig..
Heb toen ET even geinstalleerd in een andere dir, en toen gekeken welke files ik miste. Gewoon even 2 vensters met de dir naast mekaar en je ziet zo welke files ie mist. Worked wonders for me, en je hoeft niet te gaan liggen reinstallen over je bestaande ET, want dat gaat altijd fout :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Oops, ik heb ook de patch geïnstalleerd zonder verder te kijken dan m'n neus lang is :(
Nou ja, ff ET downloaden dan maar :o
edit:
Toch nog even geprobeerd wat het verschil is en of ik nog kon trickjumpen. Maar bij mij crasht hij direct zodra ik probeer een map te laden :(

Ik hoop maar dat de nieuwe et-pro en nieuwe et patch snel standaard zullen worden op publics en in wars (
edit:
Misschien toch niet zo'n heel goed idee als het nu al crasht....
). Maar goed, ik begrijp ook wel dat je niet zomaar van de een op andere dag kunt zeggen van: "gebruik nu deze versie", want de hosters van gameservers moeten de update ook doorvoeren.

[ Voor 27% gewijzigd door Infinitive op 22-03-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Infinitive schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:00:
Oops, ik heb ook de patch geïnstalleerd zonder verder te kijken dan m'n neus lang is :(
Nou ja, ff ET downloaden dan maar :o
edit:
Toch nog even geprobeerd wat het verschil is en of ik nog kon trickjumpen. Maar bij mij crasht hij direct zodra ik probeer een map te laden :(

Ik hoop maar dat de nieuwe et-pro en nieuwe et patch snel standaard zullen worden op publics en in wars (
edit:
Misschien toch niet zo'n heel goed idee als het nu al crasht....
). Maar goed, ik begrijp ook wel dat je niet zomaar van de een op andere dag kunt zeggen van: "gebruik nu deze versie", want de hosters van gameservers moeten de update ook doorvoeren.
Ik ben echt benieuwd hoe dat hele updategebeuren zal gaan.... Ik zie gewoon teveel problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Tja, dat is een nadeel van de quake 3 engine. De netcode is niet backwards compatible itt tot bijvoorbeeld unreal tournament.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra CB en WL verplichten de update te gebruiken voor ladder en cupmatches update de hele mik vanzelf wel. Eerst de wat bekendere pubs, daarna volgt de rest. Lukt heus wel hoor, omdat cb en wl een zogenaamde autoriteit zijn dus als die iets verplichten volgt 80% gelijk al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:31

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Dat trickjumpen kon toch zowiezo al niet meer in ETpro?

Op oudere servers (zonder etpro) is het wel lache om t te gebruiken,
lekker snel over op komen, op daken jumpen enz (t huisje bij fuel dump :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Pendaco schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:13:

Ik hoor het al, jij bent een echte pro jumper :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Mja, kan nog steeds, nu eist het echter enige oefening en techniek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Rofl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Lol waarom zou trickjumpen niet kunnen in ETpro 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:31

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

mm ik zit me blijkbaar weer eens belachelijk te maken :P

Neem mij niet kwalijk maar ik dacht dat dat 'trickjumpen' de dubbele sprong was,
die mbv een dubbele spatiebar geactiveerd kon worden. (blijkbaar te simpel gedacht :+ )

Wat is dan precies wel trickjumpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha n1.

trickjumpen is als je +throwenemy bind aan een key en dan met een teamgenoot van je een vijand heen en weer gaat werpen. dat is trickjumpen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 16:49
Trickjumping was altijd idd wel geinig ach jah.
vind iemand opblazen met een riflegranaat ook leuk zie ze soms is vliegen haha.
Hmmm trouwens heb nog 2 leuke servers gezien haha funserver en pbserver.de
zijn allebei wel lachen en goeie ping daaro ook mijn ping zit bij meeste servers rond de 28 tot 35 hoger niet snap nie dat ie zo laag is mjah is wel beterz.
pas geleden nog eve me mx510 muis aangepast snipe gaat nu nog geiniger vooral bij fueldump.
dan heb je die duitsers bij hun fueldump en die kome dan uit dat gebouw(die muur waar ze overheen lopen)en dan mik je er net iets voor (headshot bestaat niet heb wat dingen getest het is een neckshot)recht op de nek van de tegenstander en mik er iets voor dan is ie als je het goed doet in 1 shot dood dit is goed te testen bij fueldump jij als sniper op de berg en dan net is voor mikken terwijl ze lopen.hahaha mjah krijg telkens complains dan JE GEBRUIKT AIMSCRIPT terwijl Pb aanstaat is wel geinig maar jah. 8)7

Ik ga maar is eve weer wat doen(zit op me werk haha beetje te vervelen)
Till the Next time

Greets
Amdboy1983(AKA in WolftET Dutchcommander) })

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 20:11:
haha n1.

trickjumpen is als je +throwenemy bind aan een key en dan met een teamgenoot van je een vijand heen en weer gaat werpen. dat is trickjumpen :/
Ja dat is het, simpel he : )
ik heb het TJ gebeuren van zivje geleerd : >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja wij speelden altijd wel goed samen he cons :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Trickjumpen is moeilijk maar wel leuk. Ik kan nu alle jumps uit LNA :) Niet allemaal even goed maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Als ik de patch installeer krijg ik dit : Afbeeldingslocatie: http://ktc-server.no-ip.org/et_error.PNG ?? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Ryan666 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:17:
Als ik de patch installeer krijg ik dit : [afbeelding] ?? :S
hehe heb je ET wel installed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ryan666 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:17:
Als ik de patch installeer krijg ik dit : [afbeelding] ?? :S
Of je hebt ET niet geinstalleerd, of je heb ET niet eerst geupdate met de vorige patch (1.03) toch? Iig 2.56 volgens je concole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Hu9o schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 16:48:
[...]

Of je hebt ET niet geinstalleerd, of je heb ET niet eerst geupdate met de vorige patch (1.03) toch? Iig 2.56 volgens je concole.
1.02 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag, weten jullie waarom ik ET langzaam laad in vergelijking tot iemand die een slechtere pc als mij heeft?
Mijn PC:
Asus K8N @ 240 fsb
Corsair CMX 512-3200C2PT @ 480 mhz 2.5-3-3-6
Corsair CMX 256A-3200C2PT @ 480 mhz 2.5-3-3-6
Amd Athlon64 2800+ (@2160mhz)
2x Western Digital Caviar SE s-ata 80 gb in RAID 0
Ati Radeon X800 Pro (@ 520/560)
Recente Windows Install

Zijn PC:
Asus A7N8-X
Amd Athlon 3200+
512+256 MB PC3200 (OEM)
Ati Radeon 9200 SE
Recente Windows Install
80 GB IDE schijf

Mijn Laadtijden:
Caen: 10,14 sec
Goldrush: 12,00 sec
Supplydepot: 8,00 sec
Oasis: 9,87 sec
Battery: 8,99 sec
Radar: 10,20 sec
Tc_base: 8,52 sec

Zijn laadtijden zijn vaak de helft van de mijne? :?
Zou dit aan mijn config kunnen liggen? zo ja, waaraan?
Link naar config:
http://members.home.nl/a.vandertoom/pheto.cfg
Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:27:

Zijn laadtijden zijn vaak de helft van de mijne? :?
Zou dit aan mijn config kunnen liggen? zo ja, waaraan?
Link naar config:
https://homedrive.home.nl/a.vandertoom/publiek/pheto.cfg
Alvast Bedankt
Moet een wachtwoord en gebruikersnaam invullen om het bestandje te kunnen downloaden kan daar dus niet naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Hey, hoe bereken je die laadtijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje