[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 9

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.214 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:45:
[...]

Moet een wachtwoord en gebruikersnaam invullen om het bestandje te kunnen downloaden kan daar dus niet naar kijken.
Is ge-edit, de laadtijd kun je zien door je console te openen nadat je de map hebt geladen, er staat dan cl_initgame en daarachter de laadtijd in seconden

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:16
He, dat wil ik ook wel eens weten.

Mijn laadtijd is de laatste tijd een drama.

Ik mis 1 spawn, en bij de volgende is m'n fps een drama (onspeelbaar rond 10)

Bij de derde spawn loopt het pas weer normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:27:
Ik heb een vraag, weten jullie waarom ik ET langzaam laad in vergelijking tot iemand die een slechtere pc als mij heeft?
blalaat
blaaaat

Zijn laadtijden zijn vaak de helft van de mijne? :?
Zou dit aan mijn config kunnen liggen? zo ja, waaraan?
Link naar config:
http://members.home.nl/a.vandertoom/pheto.cfg
Alvast Bedankt
Kick om te zien dat jij een ncbot op je isp hosting heb staan....
Erg zielig als je dat gebruikt, heel erg zielig.
Iets te compenseren? Vast.. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

hax.zip :s

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:07
ncbot? Wat is dat?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:58

Snippertje

Light up your life

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
ncbot is een aimbot die tot een paar weken geleden iig niet door punkbuster werd herkent. Ik heb tenminste één keer op een server gespeeld met iemand die die bot gebruikte, maar dat was zo'n kneusje dat het eigenlijk best grappig was.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Infinitive schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:16:
ncbot is een aimbot die tot een paar weken geleden iig niet door punkbuster werd herkent. Ik heb tenminste één keer op een server gespeeld met iemand die die bot gebruikte, maar dat was zo'n kneusje dat het eigenlijk best grappig was.
erazzzer :? :P

* Outerspace wil graag even weten als ik de startpost nog een beetje moet aanpassen. Ik hoop dat jullie opmerkingen en aanbevelingen hebben :)

Dan kan ik dat er nog even bij zetten :)
Verder vind ik xs4all wel een beetje rustiger dan voorheen. Wel jammer opzich dat het aantal slots omlaag zijn gegaan (maar dat is beter voor de server die al lagged :X :P )

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Gisteravond was de teamverdeling op XS2 ook niet ideaal.
Je had zeg maar Skweed en de rest tegen de Axis.
Allies wonnen Fuel, omdat Skweed maar over de muur bleef springen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Gisteren was er gewoon een rare teamverdeling :)
Op een gegeven moment bij goldrush was het axis team al enige tijd hard aan het inhameren op de allies dat ik zelf maar even ging switchen naar allies toe. Maar terwijl ik op mijn spawn zat te wachten hadden de allies opeens de situatie onder controle en gingen er met zowel parts of truck vandoor. Dezelfde situatie gebeurde in het level daarvoor ook al.

Ik ben zelf alleen niet zo fan van shuffelen, tenzij het ene team vastgepint wordt door het andere team. Gisteren zaten bijvoorbeeld bij railgun iemand bij axis te klagen dat zijn team noob was en dat er geschuffled moest worden. Nu was het inderdaad wel zo dat het treintje niet erg opschoot, maar goed. Uiteindelijk met wat knalwerk hebben we toch die map gehaald op 3 minuten ofzo. Wat een zeurkousen je soms niet kan hebben. Niet zwammen, maar ff wat harder op je schietknop rammen.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-09 16:07
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 03:28:
[...]

Kick om te zien dat jij een ncbot op je isp hosting heb staan....
Erg zielig als je dat gebruikt, heel erg zielig.
Iets te compenseren? Vast.. }:O
hij gebruikt die _niet_ die heeft hij 1x online gezet om een keer te testen op een private van ons, omdat er toen tegen ons was gecheat door een clan, met pb screenie bewezen, en we wouden zien wat dat kreng kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik vind het wel een mooi motto:
Niet zwammen, maar ff wat harder op je schietknop rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:35
Nooit cheaten nooit proberen, eens een cheater altijd een cheater. Helemaal handig dat nu iedereen die hier kijkt die bot kan downloaden. Waar zijn die mods als je ze eens nodig hebt? :s

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o ik heb ook wel eens een aimbot geprobeerd, gewoon om eens te kijken hoe dat in zijn werk gaat. Wel op priv server natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Ik heb wel eens geprobeerd om zonder aimbot te schieten, op een pub, dat wel, maar dat is me niet zo goed bevallen :O

Kom op gasten, een aimbot op je compu hebben is voor CB al voldoende reden om je te bannen, ga nou niet lopen kloten of testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:02

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

nog ff 'for the record'

Wat doet een aimbot nu precies?
Brengt die automatisch je crosshair naar het mannetje toe waar jij naar richt en houdt ie hem dan daarop gericht, of gaat t anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 25-08 15:44
Als ik me niet vergis zorgt een aimbot ervoor dat je crosshair altijd naar het dichtbij zijnde hoofd springt

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

je hebt meestal ook nog allemaal toeters en bellen want met alleen headshots en een enorm hoge accurracy ziet zelfs de grootste sufferd nog dat er iets niet klopt. Dus sommigen kunnen ook bodyshots geven en je acc verdoezelen ofzo. Maar wat phage ook zegt: ik wil maar sterker nog durf het niet aan er eens een te proberen, ook al is het op een prive server. Straks pakt pb je wel. Heb er ook geen behoefte aan maar wil wel eens zien wat die mongolen nou voor voordeel hebben.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Tja, dat zijn in principe de meest opvallende aimbots. Maar in theorie kan het nog veel gekker. Wat dacht je van een aimbot die niet voor je aimt, maar alleen de schietknop induwt als je crosshair van je sniper-rifle over het hoofd van de tegenstander gaat? Zo'n aimbot is niet erg nauwkeurig en als je er dan ook nog een kansverdeling aan hangt, dan is het met spectaten niet te onderscheiden van een goede speler. Nog veel erger... een dergelijke aimbot die ik hierboven geschetst heb zou ik in theorie kunnen maken, zonder dat je daarbij in het ET-programma hoeft te "hooken" - en dat betekent dat het niet door punkbuster gedetecteerd kan worden...

Nu hoef je niet bang te zijn dat ik zoiets ga maken hoor. Ik kan toch niet snipen. Mmmm... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
aimbot: een bot die aimt... automatisch mikken dus.
vaak spreek je over multihax: heb je ook wallhax en andere moeie snufjes erbij.

Ik zag een keer een avi van de beroemde NC bot, waarin je ook kon zien wat voor wapen de tegenstander had, hp, ammo en of hij een geprimede nade of aan het reloaden was. Was een filmpje van anderhalve minuut waarin die gast met zn sten liep te spawnkillen en een 9 man omlegde en met zn luger ook nog eens 3, voordat hij uiteindelijk moest gaan reloaden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Topicstarter
Infinitive schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:15:
Nu hoef je niet bang te zijn dat ik zoiets ga maken hoor. Ik kan toch niet snipen. Mmmm... :o
eensch is!

Miell kan goed sniperen, maar ja wat kan miell niet :P

zoals ik al eerder vroeg (gister) moet er nog wat aangepast worden in de TopicStart?
Want dan kan ik dat even veranderen, meteen voor het nieuwe deel ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

outerspace schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:20:
[...]

eensch is!

Miell kan goed sniperen, maar ja wat kan miell niet :P

zoals ik al eerder vroeg (gister) moet er nog wat aangepast worden in de TopicStart?
Want dan kan ik dat even veranderen, meteen voor het nieuwe deel ;)
Volgens mij zijn er wat links dood in de Topic Start, weet zo gauw even niet welke helaas! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:31:
[...]

Volgens mij zijn er wat links dood in de Topic Start, weet zo gauw even niet welke helaas! :?
Idd, die van ET strategy guide is dood en nog een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Misschien een linkje naar 2.60 patch erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:21:
o ik heb ook wel eens een aimbot geprobeerd, gewoon om eens te kijken hoe dat in zijn werk gaat. Wel op priv server natuurlijk.
:+

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 10:09
Aimbots... tja, ik heb het ook wel eens geprobeerd, om te kijken hoe het werkt, maar ik maak me er niet al te druk om. Als je met aimbot speelt is de lol er gauw af, tenzij je zo'n ongelofelijke n00b bent dat je zonder geen redelijk resultaat kan halen.
't Is net zoiets als winnen met doping, alleen het resultaat geldt. Zielig.
Play for FUN!

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Weet iemand wat voor bot het is die elke keer het volgende textje print:
Your private bot @ netcoders.cjb.nogwat
De afgelopen week ben ik deze al drie keer tegengekomen. De eerste keer wist ik niet zeker of het een bot was, dus heb ik eerst gekeken of het op een echte bot leek. Vrijwel zo goed als zeker. Zodra je dat tekstje voorbij ziet komen weet je dat je een cheater in je midden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Laatst online: 00:42

Zenix

BOE!

laten we maar snel hopen dat etpro 3.2 er komt voor et patch 2.60, dan is ET 1 van de meeste games waar het moelijkste in te cheaten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om nog ff terug te komen op di ncbot, die heb ik een keer gehost omdat we op enze private met een aantal bots aan het klooien waren just for fun, alleen de aimbot van dat ding zuigt heel zwaar, eentje van ons ging met en eentje zonder en degene zonder aimbot won telkens, dat zegt wel iets over die aimbot.
Ik cheat irl nooit, alhoewel wordt ik er wel van beschuldigd door van die naabjes op onze clan public (lager niveau als skynet imo :) maar die zijn niks gewend zoals telenet/bio/efterlyst.
maar weet iemand mischien al waarom ik ET zow langzaam laad ipv mn osting door te zoeken?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijf zo doorgaan :/

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Weg

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

hmm kep het een tijdje veel gespeeld en nu er een Mac-versie uit is heb ik die op de macs van mn faculteit gezet zodat we in vrije uren kunnen lannen, alleen mis ik Et-Pro voor de mac, weet iemand hoe je die op macs krijgt?

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Kunnen we nu aub weer back ontopic? Wil niet dat dit topic ook gesloten wordt door offtopic bullshit, dat doe je maar op irc ofzo.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 13:42 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Larixk schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:19:
hmm kep het een tijdje veel gespeeld en nu er een Mac-versie uit is heb ik die op de macs van mn faculteit gezet zodat we in vrije uren kunnen lannen, alleen mis ik Et-Pro voor de mac, weet iemand hoe je die op macs krijgt?
De nieuwe mac versie van ET is het zelfde als de laatste patch, alleen ETpro ondersteund die patch nog niet. Ik denk dat straks de nieuwe ETpro (3.2 of 4.0) mac ondersteund. Dan zullen alle servers en alle leagues ook wel gelijk updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

ja na wat intensief speurwerk kwam ik op een soortgelijk antwoord uit.
Jammer is dat de uni alle poorten voor online gaming dichtgooit, kan alleen over lan dus, en aangezien er meestal niet meer dan 6 man aant gamen zijn zal er weinig voor ET gekozen worden en meer voor MoH. :(

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Waarom speel je dat spel niet gewoon thuis online? Of heb je geen goede internet verbinding? Hoewel... een informaticastudent zonder goede internetverbinding...

Af en toe wordt er wel eens ut99 LAN gespeeld op de universiteit Utrect, maar echt de bedoeling is dat niet ;)

Met 6 man kan je trouwens prima 3vs3 spelen. Mappen als oasis, goldrush, tc-base en supplydepot2 zijn daar geschikt voor (als je alleen met small machine gun en zonder mijnen speelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Topicstarter
Ok, bedankt voor de reacties.
Ik zal maandag/dinsdag even de topicstart bijwerken ;)

Vraagje: Als ik zelf een game host voor een lan, en ik wil een 6 mappen campaign draaien, werkt dat niet :? Ik kan alleen kiezen tussen de africa en de europa campaign, maar niet tegelijk :?
Zal het dan zo wezen dat ik eerst een server moet joinen met een 6 mappen campaign zodat ik later die opties ook krijg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:19

Hu9o

Schokkend

Je moet in zo'n config file een nieuwe campaign maken.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
outerspace schreef op zondag 27 maart 2005 @ 12:30:
Ok, bedankt voor de reacties.
Ik zal maandag/dinsdag even de topicstart bijwerken ;)

Vraagje: Als ik zelf een game host voor een lan, en ik wil een 6 mappen campaign draaien, werkt dat niet :? Ik kan alleen kiezen tussen de africa en de europa campaign, maar niet tegelijk :?
Zal het dan zo wezen dat ik eerst een server moet joinen met een 6 mappen campaign zodat ik later die opties ook krijg :?
Je kan een campaign hosten die je van een andere server afhaalt ja. Je kan ook zelf een campaign bouwen..
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
{
        name                   "abc6map"
        shortname              "cmpgn_abc6map"
        description            "Campaign of all 6 official maps.**Welcome to ABC's server!*The Allied offensive is tirelessly assaulting the Axis stronghold in an attempt to rid the world of tyranny and oppression. Will these gladiators of truth and justice be able to prevail? Only time will tell...**Maps:*Oasis, Battery, Goldrush, Radar, Railgun, Fueldump"
        maps                   "oasis;battery;goldrush;radar;railgun;fueldump"
        mapTC                  374 374
        type                   "wolfmp"
}

Hierin kun je alles dus gewoon aanpassen, alleen die 2 onderste regeltjes moet je zo laten staan..
Deze file sla je dan bijvoorbeeld op als 6map.campaign, gooi je in n map scripts, deze zip je en de zip hernoem je dan naar .pk3.
Als je die dan in je etpro map gooit kun je em hosten, dacht ook met backdoor mod..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

Infinitive schreef op zondag 27 maart 2005 @ 09:19:
Waarom speel je dat spel niet gewoon thuis online? Of heb je geen goede internet verbinding? Hoewel... een informaticastudent zonder goede internetverbinding...

Af en toe wordt er wel eens ut99 LAN gespeeld op de universiteit Utrect, maar echt de bedoeling is dat niet ;)

Met 6 man kan je trouwens prima 3vs3 spelen. Mappen als oasis, goldrush, tc-base en supplydepot2 zijn daar geschikt voor (als je alleen met small machine gun en zonder mijnen speelt).
het gaat me juist om EtPro op Lan (hitsounds :Y) ), online speel ik thuis ook wel, kstudeer trouwens geen informatica maar cki ook in utrecht, bij ons is het juist wel de bedoeling als er gegamet wordt, nouja als het niet anderen in de weg zit, die poorten zullen swel gesloten zijn voor de veiligheid. Kwil met gasten van mn studie in vrije uren kunnen lannen met EtPro.

[ Voor 6% gewijzigd door Larixk op 29-03-2005 00:11 ]

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:02
Ik probeer het aan de praat te krijgen op een p3 1,2 ghz laptop met een 16mb S3 Supersavage videokaart. Het spel loopt helaas alles behalve soepel. Ik heb alles op minimal staan, maar ik wil wel perse 1024x768 draaien anders is t nutteloos. Verder ziet het beeld er heel erg vaag gestreept uit.
Halflife Counter Strike loopt wel super soepel. Maar ook niet als ik niet direct openGL forceer. Als ik directx kies dan gaat ie net zo traag als RTCW ET.
Iemand een idee hoe ik ervoor zorg dat RTCW zeker weten openGL oppikt en misschien heeft iemand verder nog ideetjes om t aan de praat te krijgen?

edit: ik heb FPS drops tot zo n 14fps op dit moment. (met rond de 30 als max)

[ Voor 7% gewijzigd door savale op 29-03-2005 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Hmm, ja dat is alles behalve fijn ja! Probeer toch eens een resolutie van 800x600, het verschil is minimaal maar je fps daarintegen!
lees dit eens door, daar heb ik een hoop van geleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ET is gewoon erg slecht geprogrammeerd en heeft een veel zwaardere pc nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

savale schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:37:
Ik probeer het aan de praat te krijgen op een p3 1,2 ghz laptop met een 16mb S3 Supersavage videokaart.
NOFI Maar daarmee kan je echt niet gamen !!! Zelfs een latere generatie ATI M64 ofzo met een Celeron Mobile van 2 GHz heeft moeite met CS laat staan ET ;) Ik wens je veel succes maar de kans dat het lukt is nihil.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:02
ahhh ok lama hangen dan :) leek me wel leuk om op me laptop te kunnen spelen :) ik haal ook slechts 700 3dmarks 2001 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 10:09
ph4ge schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 22:47:
ET is gewoon erg slecht geprogrammeerd en heeft een veel zwaardere pc nodig.
Nou, nou, zo hoog zijn die specs nou ook weer niet, ik ben begonnen met een P3 800 Mhz met een oude Geforce 256 32Mb videokaart, tussen de 30 en 40 fps is dan al gewoon haalbaar. Bottleneck is overigens meestal de videokaart.

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Zelfs met een P4 3gig @ 3.5 Gig en geforce 6800GT@401/1101 en 1024mb ddr 400ram haal ik niet constant 125fps. En dit met alles op lowest setting. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
ziv gaat voor een tryout bij Team NL
nice m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Tis wel ernstig al die kinderen, moet je de reacties eens lezen @ xfire.be.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Laatst online: 27-08 11:32
nero355 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 23:01:
[...]

NOFI Maar daarmee kan je echt niet gamen !!! Zelfs een latere generatie ATI M64 ofzo met een Celeron Mobile van 2 GHz heeft moeite met CS laat staan ET ;) Ik wens je veel succes maar de kans dat het lukt is nihil.
Wat een gezwam. Ik heb tijdenlang RTCW en ET gespeeld op een PII 400, 512 MB SD-RAM, 16 MB Viper550. Weliswaar geen FPS kanon maar wel speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
Ik zit zelf rond de 80-90 fps bij een resolutie van 1280x1024 en de Ati Radeon 9800 pro 128 mb, voor mij is dat voldoende, hoe niet percee super hoge fps hebben, vraag me af in hoeverre dat scheelt tijdens het spelen. En met behulp van die site die in de openingpost staat om een config file te maken voor mij nu de ideale instellingen gevonden.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

80-90 ? fps cap dan imo

gl pleh :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
AdrianP schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 09:40:
nice m8
Niet zo bijzonder, iedereen die wil kan zich opgeven :/

toch gl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ff screen als bewijs:
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/b.tijsterman/screen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 09:09
AdrianP schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 09:40:
nice m8
Er was een tijd dat het mij ook leuk leek om bij Team NL te komen. Maar gatverdamme wat een vriendjespolitiek daar heerst zeg :r

Team NL vertegenwoordigt Nederland tijdens officiele matches enzo, maar het zijn altijd dezelfde die spelen. En ik kan me niet herinneren dat ik hen gekozen had ofzo om ons te vertegenwoordigen :/

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 09:04

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Team NL bestaat inderdaad bijna alleen uit vriendjespolitiek. spelers van 3 verschillende clans maar. heel af en toe anderen, die ook niets presteren. Team NL had vele malen beter kunnen zijn als het gewoon deed wat de bedoeling was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
net ff op een server ''playdead'' gespeeld; dat was best wel geinig.
wat ik er uit kon opmaken is dat het alleen op scrubmod kan? (of hoe heet dat).

in ieder geval wel grappig.. je tikt /playdead in de console en je ligt levenloos op je rug terwijl je wel nog kan zien wat er voor je gebeurd.

als je het commando weer intikt word je weer normaal. Het is niet echt praktisch in veel situaties, maar als je ff geen uitweg weet en ze komen aangestormd om het hoekje; is het misschien een handige decoy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arfl, geloof echt wel dat je dat haalt, heb hier ook 9800pro. Maar cap je fps dan op 76 zou ik zeggen. ;)
ach, nevermind.

@ST : shrub ET is meer 'n fun mod, daar heb je dat soort narigheden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Silent Thunder schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:45:

in ieder geval wel grappig.. je tikt /playdead in de console en je ligt levenloos op je rug terwijl je wel nog kan zien wat er voor je gebeurd.

als je het commando weer intikt word je weer normaal. Het is niet echt praktisch in veel situaties, maar als je ff geen uitweg weet en ze komen aangestormd om het hoekje; is het misschien een handige decoy..
Als je op goeie servers doet maakt het niet uit, daar gibben ze altijd. IMO moet je dat ook altijd doen en eigelijk speel ik alleen op ETpro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Silent Thunder schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:45:

Is dat effe gejat van Unreal Tournament :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:53

nexhil

BAM!

dit is toch wel een soort van een verkapte spam :P
maar vanaf april hebben we een public server...als je niks te doen hebt kom dan ff kijken.. het ip adres post ik nog wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Shrub heeft (had) nog meer leuke dingen. Als je als CovertOPS een pakje jatte, nam je ook die class over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

nexhil schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:48:
dit is toch wel een soort van een verkapte spam :P
maar vanaf april hebben we een public server...als je niks te doen hebt kom dan ff kijken.. het ip adres post ik nog wel :>
Welke clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe dank je maar zoals phage zei geeft nu ineens ongeveer iedereen zich op, 90% heeft geen kans maar goed :>

Team nl lijkt nu heel wat minder op vriendjespolitiek gebaseerd maar helemaal zeker weten doe je dit nooit natuurlijk. er zijn iig open trials nu, vorig seizoen koos de captain wat mensen en dat was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen ook al gehoord over de nieuwe patch?
GVD ik kan nu in geen enkele server :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:44:
hehe dank je maar zoals phage zei geeft nu ineens ongeveer iedereen zich op, 90% heeft geen kans maar goed :>

Team nl lijkt nu heel wat minder op vriendjespolitiek gebaseerd maar helemaal zeker weten doe je dit nooit natuurlijk. er zijn iig open trials nu, vorig seizoen koos de captain wat mensen en dat was het.
Misschien dat ik ook maar eens ga trialen dan :) Het lijkt mij in ieder geval erg interessant om Nederland te mogen vertegenwoordigen in internationale matches :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn nu ongeveer 40 trials en er gaan er maar 2 door lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:09:
Er zijn nu ongeveer 40 trials en er gaan er maar 2 door lol
Zijn de trials al gehouden dan :?

Maar wat ik me eigenlijk afvraag is of Team NL nou een clan opzich is, of gewoon iets is wat je 'er naast' kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:50:
Iedereen ook al gehoord over de nieuwe patch?
GVD ik kan nu in geen enkele server :X
Lukt mij ook al niet met de nieuwe patch :X Heb de oude er maar weer opgezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er naast natuurlijk, je speelt een nations cupje en dat is het :). en nee trials zijn nog niet gehouden maar het staat al vast dat er maar twee doorgaan, omdat er sowieso al 6 zijn gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:16:
Er naast natuurlijk, je speelt een nations cupje en dat is het :). en nee trials zijn nog niet gehouden maar het staat al vast dat er maar twee doorgaan, omdat er sowieso al 6 zijn gekozen.
Dan ga ik me ook maar aanmelden denk ik, al maak ik niet veel kans denk ik :P
Wat is de site trouwens, waar ik moet zijn :?

En over de patch: Waarschijnlijk gaan de meeste servers pas over als de nieuwe ETPro versie voor ET 2.60 uit is, of misschien zelfs pas als ClanBase en aanverwanten overstappen op versie 2.60 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Morax op 30-03-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Een tijdje terug had iemand het erover dat je mannetjes kon verslepen,
ik heb dit toen ik met et begon (weer een aantal maanden geleden) een paar x gezien,
maar tegenwoordig niet meer.

Is dit nog steeds mogelijk? en zo ja, hoe gaat dat in zn werk dan?
Heb t al gevonden, gewoon de F (use) knop gebruiken, erg lache om met zo'n
lijkje te slepen :P .
Maar t werkt volgens mij alleen maar in servers zonder et pro

edit:

Ahaa dat is dus die playdead command, ik zag t net toevallig iemand een paar x doen,
wat ziet dat er ontzettend maf uit zeg :o , ik dacht dat t een bugje was.

Maar je ziet nog wel een lampje boven zn hoofd, ziet de tegenstander dit ook?? B)

[ Voor 15% gewijzigd door Pendaco op 30-03-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Laatst online: 03-09 21:10
DjWannaB2002 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 10:47:
Ik zit zelf rond de 80-90 fps bij een resolutie van 1280x1024 en de Ati Radeon 9800 pro 128 mb, voor mij is dat voldoende, hoe niet percee super hoge fps hebben, vraag me af in hoeverre dat scheelt tijdens het spelen. En met behulp van die site die in de openingpost staat om een config file te maken voor mij nu de ideale instellingen gevonden.
Datzelfde heb ik ook met een Radeon 9800SE met maar 4 pixel pipelines, dus dat zegt niet zo heel veel :) ( alle settings vol op )

edit : ik zit vaak op Gluttony of Whosgaming :)

[ Voor 5% gewijzigd door NomadTitan op 30-03-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
NomadTitan schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:12:
[...]

Datzelfde heb ik ook met een Radeon 9800SE met maar 4 pixel pipelines, dus dat zegt niet zo heel veel :) ( alle settings vol op )

edit : ik zit vaak op Gluttony of Whosgaming :)
Hoe trek jij dat? Ik draai ook een 9800SE en heb mn fps maar gelimit op 76, en dat draai ik aardig stevig nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Laatst online: 03-09 21:10
omdat ik 2.6 NS Geheugen heb die 256 bit heeft :)
dus me geheugen loopt op 750 :)

maar kent iemand Gluttony of Whosgaming ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Laatst online: 00:42

Zenix

BOE!

NomadTitan schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 23:10:
omdat ik 2.6 NS Geheugen heb die 256 bit heeft :)
dus me geheugen loopt op 750 :)

maar kent iemand Gluttony of Whosgaming ?
Volgens mij heeft 9800SE standaard 256bitt alleen 4 pipelines minder das enigste verschil met 9800pro. Behalve sommige sapphire kaarten, ik zelf heb gewoon 9800se@pro met softmod al anderhalf jaar. Lekker stabiel 125fps

[ Voor 15% gewijzigd door Zenix op 31-03-2005 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de nieuwe patch geïnstallerd en kon gewoon gamen bij skynet, maar damn er is wel veel veranderd zeg, niet meer dat irritante geduw, maar met de garand als engi of cov kon ik niet meer tussentijds reloaden, moest het hele magazijn leeg schieten dan reload hij automatisch dit vond ik wel irritant!
En er is nog meer veranderd, medics met lagere HP en vast nog wel veel meer, maar nog niet alles ontdekt

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Dan heb je waarschijnlijk gewoon etmain gespeeld en niet met Etpro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-09 16:07
sssssshhttt :P laat hem in zijn waan, kheb die hele patch nog niet geprobeerd, wacht eerst wel op nieuwe etpro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
stevenP schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 20:01:
[...]

Hoe trek jij dat? Ik draai ook een 9800SE en heb mn fps maar gelimit op 76, en dat draai ik aardig stevig nu...
Misschien ff hele domme vraag, maar hoe kan je de fps limiteren tot een bepaald aantal vooraf ingesteld fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

/com_maxfps 76

Het beste om te cappen zijn:
- 76
- 125
- 333

Het is maar net wat je vidkaart aankan..

Edit: Morax is traag..

[ Voor 90% gewijzigd door Erazzzer op 31-03-2005 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
DjWannaB2002 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:38:
[...]

Misschien ff hele domme vraag, maar hoe kan je de fps limiteren tot een bepaald aantal vooraf ingesteld fps?
code:
1
/com_maxfps 76

om hem te limiteren tot 76 fps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'com_maxfps' gevolgd door het aantal fps is het command wat je zoekt ;)

Haal je console naar beneden (`) en tik: /com_maxfps 125 (43, 76, 125, 333)
Je fps word nu gecapped op 125.

Als ik zo het rijtje trails voor team-nl zie heb ik 't idee dat elke beetje mid-skilled speler zich maar opgeeft :|

Jaja, ik ben traag :>

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kon toch ook bij Quake3 iets instellen zodat er meer ram geheugen wordt gebruikkt ipv standaard 64. Weet iemand wat hier voor het commando is? Of werkt het niet bij ET, ik kan me vergissen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Erazzzer schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:48:
/com_maxfps 76

Het beste om te cappen zijn:
- 76
- 125
- 333

Het is maar net wat je vidkaart aankan..

Edit: Morax is traag..
Iedereen bedankt voor het antwoord, maar dan volgt meteen de volgende vraag, hoe kan ik dat in mijn bestaande configuratie bestand verwerken? Iets van: set com_maxfps 76 ofzo?? Geen idee hoe je dat daar dan in zet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:28:
je kon toch ook bij Quake3 iets instellen zodat er meer ram geheugen wordt gebruikkt ipv standaard 64. Weet iemand wat hier voor het commando is? Of werkt het niet bij ET, ik kan me vergissen ;)
Zou ook niet verkeerd zijn als je dat kon instellen aangezien in toch 1024mb heb, wat meer gebruiken voor ET zou mijn comp vast niet erg vinden. Ik wist trouwens niet eens dat er een standaard aantal mb werd gebruikt, altijd gedacht dat maar gepakt werd wat beschikbaar/nodig was voor een bepaald programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:51:
.

Als ik zo het rijtje trails voor team-nl zie heb ik 't idee dat elke beetje mid-skilled speler zich maar opgeeft :|
Waar vind ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
DjWannaB2002 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 17:13:
[...]

Iedereen bedankt voor het antwoord, maar dan volgt meteen de volgende vraag, hoe kan ik dat in mijn bestaande configuratie bestand verwerken? Iets van: set com_maxfps 76 ofzo?? Geen idee hoe je dat daar dan in zet....
code:
1
com_hunkMegs "512"

Dit is om het beschikbare aantal RAM voor de game te verhogen naar 512 MB, aanbevolen word om de helft van je totale RAM beschikbaar te stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ook een patch installatie ongedaan maken, die nieuwe patch geïnstalleerd maar er zijn nu toch een stuk minder servers beschikbaar! :(
@AleXnl en AdrianP jullie hadden gelijk maar hoe kom ik er nu vanaf??? |:( 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Laatst online: 21-09-2021
onze clan servers (2 private 1 trickjump 2 public servers) wachten nog even met patchen.

maar ik moet wel zeggen 2.6 wat ik geprobeerd hebt draait wel lekker.

kan iemand me vertellen hoe ik van die start lag en fps drops afkom in de eerste 3 a 4 minuiten?
want ET is dan onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

dat is

althans daar hebben veel mensen last van
geen oplossing bekend

kunnen mensen mij daarentegen vertellen hoe ik van een Ati probleem afkom: 2x laden van de map en als ik pech heb of er komt iets van windows door klapt de hele video config naar default terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Jazzper schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:45:
dat is

althans daar hebben veel mensen last van
geen oplossing bekend

kunnen mensen mij daarentegen vertellen hoe ik van een Ati probleem afkom: 2x laden van de map en als ik pech heb of er komt iets van windows door klapt de hele video config naar default terug.
Twee keer laden van de map kwam bij mij altijd door een setting die door de server teruggezet word en waarvoor je opnieuw moet laden om hem actief te maken. De setting waar het om gaat kan je in je ETPro map vinden. Daar worden bestanden met de naam cvar_backup voor gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Ja dat 2x laden heb ikookk altijd.
Maar op sommige servers bijv FDNL hebk ik het weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
shameblaster schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:35:
Ja dat 2x laden heb ikookk altijd.
Maar op sommige servers bijv FDNL hebk ik het weer niet
Lees mijn stukje dan even. De servers waar het niet op gebeurd zijn servers die dus geen waardes forceren waarvoor je spel opnieuw moet starten. Kijk gewoon even in je cvar_backup files in je ETPro map, en dan weet je om welke variabele het gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 00:14:
[...]

code:
1
com_hunkMegs "512"

Dit is om het beschikbare aantal RAM voor de game te verhogen naar 512 MB, aanbevolen word om de helft van je totale RAM beschikbaar te stellen :)
Pakt ie standaard alles ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 16:19:
[...]

Pakt ie standaard alles ofzo?
Nee, standaard minder dan 100 iig (Ik dacht 52 ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Merk je hier nu ook echt iets van of gaat t alleen maar op voor het laden
van een map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Jazzper schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:45:

Dat probleem heb/had ik dus ook dat alles terug gaat naar standaard als windows er door komt. En dat is inderdaad ATI probleem. Bij mij was het dan altijd de brightness/gamma die naar standaard ging waardoor alles op mijn scherm opeens heel donker was. Zelf heb ik deze vraag ook in een ander topic gesteld en toen gaf iemand me dit stukje wat je in je configuratie (naam.cfg) moet zetten en dan kan je met de insert en home toets de gamma weer aanpassen. Succes ermee. Probleem zelf is niet opgelost, maar je kan er wel een stuk beter mee uit de voeten.

offtopic:
// r_gamma adjusting script
set gam_d "vstr gam_130"
set gam_i "vstr gam_140"
set gam_100 "seta r_gamma 1.0 ;echo r_gamma 1.0 ;set gam_d wait ;set gam_i vstr gam_105"
set gam_105 "seta r_gamma 1.05 ;echo r_gamma 1.05 ;set gam_d vstr gam_100 ;set gam_i vstr gam_110"
set gam_110 "seta r_gamma 1.1 ;echo r_gamma 1.1 ;set gam_d vstr gam_105 ;set gam_i vstr gam_115"
set gam_115 "seta r_gamma 1.15 ;echo r_gamma 1.15 ;set gam_d vstr gam_110 ;set gam_i vstr gam_120"
set gam_120 "seta r_gamma 1.2 ;echo r_gamma 1.2 ;set gam_d vstr gam_115 ;set gam_i vstr gam_125"
set gam_125 "seta r_gamma 1.25 ;echo r_gamma 1.25 ;set gam_d vstr gam_120 ;set gam_i vstr gam_130"
set gam_130 "seta r_gamma 1.3 ;echo r_gamma 1.3 ;set gam_d vstr gam_125 ;set gam_i vstr gam_135"
set gam_135 "seta r_gamma 1.35 ;echo r_gamma 1.35 ;set gam_d vstr gam_130 ;set gam_i vstr gam_140"
set gam_140 "seta r_gamma 1.4 ;echo r_gamma 1.4 ;set gam_d vstr gam_135 ;set gam_i vstr gam_145"
set gam_145 "seta r_gamma 1.45 ;echo r_gamma 1.45 ;set gam_d vstr gam_140 ;set gam_i vstr gam_150"
set gam_150 "seta r_gamma 1.5 ;echo r_gamma 1.5 ;set gam_d vstr gam_145 ;set gam_i wait"

bind INS "vstr gam_d" // r_gamma adjusting script, decrease r_gamma
bind HOME "vstr gam_i" // r_gamma adjusting script, increase r_gamma

(Bovenstaande code in notepad plakken en opslaan als .cfg, wat weer met /exec blabla.cfg uitgevoerd kan worden in de console.) Of je plakt het in de standaard cfg bestand dat et gebruikt en dan hoe je het niet elke keer automatisch te laden. Als je wil kan ik mijn cfg bestand ook wel hier plaatsen als je dat makkelijker vindt.

[ Voor 29% gewijzigd door 13art op 01-04-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ah spanx! had ik zelf ook nog kunnen bedenken wat ik doe nu elke keer het brightness schuifje ff naar rechts gooien maar dit is makkelijker!

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.