[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 9

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.132 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=54274&format=full&ext=.jpg

Belangrijk!!!!!!

Aangezien het de vorige keer helemaal verkeerd is gegaan hebben moderators toch nog besloten om het nog één keer te proberen d:)b

De bedoeling is om niet Offtopic te gaan Slowchatten. Gebeurd dit wel zal het waarschijnlijk gepaard gaan met een PM , OW, Ban. Zie daarvoor De Banrichtlijnen. Daarnaast zal het topic waarschijnlijk voor altijd op slot gaan. Je zal het dus verpesten voor de mede-GoTters, en andere personen die graag wel hun best willen doen voor het topic.

Wil je wel offtopic kletsen -> buiten GoT om :) (oftwel irc / msn / icq etc.)
De GoT Enemy Territory Channel op IRC :
#got-et @ quakenet

Wil je weten hoe dit komt lees dan dit even door:
ET: 2.5 als het dan zo moet?
RTCW: ET

Ik zie iets wat niet mag
Dat kan gebeuren. We hebben nu al een bekend middel om zoiets te melden namelijk: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif
Met de topicreport kan je een bericht sturen naar een moderator die het dan leest. Hij / zij kan dan een actie ondernemen, dit tegen: offtopic kletsen, lay-out vernueking etc.

Het word te erg!!!!
Open dan een topic in Schop een Modje en vertel duidelijk waar het overgaat. Vergeet niet te kijken hoe je zo'n topic moet openen :)

Wolfenstein: Enemy Territory
Enemy Territory was origineel een uitbreiding voor de populaire shooter Return to Castle Wolfenstein uit 2001. Dit spel zelf (afgekort met RTCW) is ontwikkeld door vier verschillende bedrijven. Uitgever Activision, ID Software, Nerv Software en Gray Matter Studios. Hoofdzakelijk heeft Nerv Software zich bezig gehouden met het multiplayer gedeelte en Gray Matter Studios met de singleplayer campaign. ID Software, de eigenaar van de Quake 3 engine heeft beide ontwikkel teams erg hard geholpen met hun reusachtige ervaring. Return to Castle Wolfenstein was een succes en uiteraard, dan moet er een uitbreiding of vervolg worden ontwikkeld. De twee ontwikkelteams Splash Damage en Mad Doc kregen de opdracht de uitbreiding 'Enemy Territory' te ontwikkelen. Splash Damage kreeg de taak voor het multiplayer gedeelte en Contact kreeg de zware last van de singleplayer campaign op hun schouders. Na afloop van de ontwikkel periode waren uitgever Activision en ID Software niet erg tevreden met de singleplayer campaign. Uiteindelijk heeft Contact nog iets langer de tijd gekregen maar uiteindelijk hebben ze besloten de singleplayer campaign niet te releasen en de uitbreiding te cancelen.... en toen bleven ze zitten met een goede multiplayer gedeelte. Alleen het multiplayer gedeelte te releasen als de add-on 'Enemy Territory' vonden beide ID Software en ontwikkelaar Activision geen goed plan.
Gelukkig hebben deze twee met Splash Damage besloten de multiplayer van 'ET' gratis te releasen als stand-alone game. Om deze game te spelen heb je dus niets nodig qua Return to Castle Wolfenstein origineel of dergelijke. Hier zijn wij hun natuurlijk erg dankbaar voor. :)

Minimum systeemeisen
Om Enemy Territory te laten draaien heb je minimaal deze systeemeisen nodig, maar je kent de uitgevers wel, die systeemeisen zijn altijd erg laag gegrepen. Elke PC vanaf 1.0Ghz met een GeForce 2 MX of beter kan de game redelijk draaien aangezien de engine erg goed te tweaken is. Uit ervaring weet ik dat een langzame harde schijf en al helemaal een met weinig vrije ruimte niets overlaat van ET. Zorg dus voor veel schijfruimte en een redelijk moderne harde schijf.

• Windows® 98/ME/2000/XP
• 100% Windows® 98/ME/2000/XP compatible system (including all 32bit drivers)
• Intel® Pentium® III 600Mhz processor or AMD equivalent
• 128 MB RAM
• 32 MB 100% fully OpenGL® compliant 3-D video card (16MB*)
• Microsoft® Direct X® 8.1 or higher
• 271 MB total disk space for game files
• 500 MB free disk space for swap file
• Windows compatible toetsenbord
• Windows compatible muis
• Windows compatible geluidskaart
• 56.6k modem of sneller (sneller modem word aangeraden bij servers met meer dan 8 spelers)

Enemy Territory is grondig getest met de volgende videokaarten series:
GeForce 4 Ti, GeForce 4 MX, GeForce 3, GeForce 2 Ultra, GeForce 2 MX, GeForce256, Radeon 8500/64, Radeon 7200/64, Radeon 9000, Radeon 9700 Pro/128, Xabre 400
Jazzper heeft het geprobeerd met een Viper 550 TNT1 16MB werkend gekregen. Daar is dan ook alles mee gezegd :)

Configs, tweaks en scripting
Als je het spel al een tijdje speelt vraag je je af waarom je buurman net dat stukje sneller beweegt, hoger springt en meer duels van je wint. Dit zit hem dikwijls in het optimaliseren (tweaken) van je settings. Veel mensen leveren graag een stukje grafische kwaliteit in (lucht, details, ontploffingen etc) om snelheidswinst te boeken. Om het niet te bond te maken hanteren diverse partijen (ETPro, de server, ladders) beperkingen. Onjuist gebruik resulteert tot een kick of zelfs ban van een server.

Wordt je gekickt door punkbuster druk dan snel op de console (~) en kijk om welke dingen het gaat. 'Dingen' bedoelen we dan CVARS e.d. mee. Schrijf dit op en zoek in google/GoT. Een voorbeeld is bv de cvar uifullscreen die 0 moet zijn en vaak op 1 staat. Verander dit in je config.

Frames per second
It's all about fps. Breng ze in beeld door /cg_drawfps 1 in je console. Door een fout in de engine kun je je fps locken op bepaalde waarden om betere resultaten te bereiken. Je wint ook meer fps door instellingen laag te zetten. Probeer eens te spelen met een config van een bekende speler en je zult zien dat het soepeler gaat.

Eigen config bouwen
Begin met een goede basis. Dit ga je aan de hand van wat je op internet vind uitbreiden. Voeg wat handige binds toe, sla je favo settings er in op en je zult nooit meer zonder kunnen. Op startkabel staan veel links naar configs.

Clans en ladders
Hoewel dit topic gaat over ET in relatie tot Got wil ik hier toch een stukje over schrijven. Niet in de laatste plaats omdat ik er zelf enthousiast over ben, maar ook vele clanmensen van diverse clans zie posten hier zonder te spammen over hun clan en dit dus gelukkig keurig in de hand blijft.

Enemy Territory leent zich bij uitstek voor clans daar de nadruk ligt op teamwork en strategie. Waar je bij andere spellen nog wel eens goed weg komt met 'dom schieten' heb je bij ET altijd objectives die alleen met slim spelen behaald worden. Ik ben van mening dat spelen in een clan, bij ET in het bijzonder, een enorm en onderschatte toegevoegde waarde heeft. De meeste clans communiceren via een headset en je zal zien dat je veel meer lol hebt in het spel. Ik kan het iedereen dan ook aanmoedigen. Een soort van clan tutorial vind je hier.

De meeste clans spelen in een ladder of cup. Benelux ET clans bevinden zich voornamelijk in Clanbase, RTCW.no ET of Dutch Gamers League ET.

Vragen en antwoorden aka FAQ
Wow! Ik wil ook ET spelen, z.s.m!
Hooo.. rustig, waar is de brand? Ok, een quickstart:
1. Download ET
2. Download de 1.02 Patch
3. Start het spel, vul je naam in, zet de settings goed (enable punkbuster!) etc.
4. Zoek een goede server via ET, of via third-party softwaren (ASE, HLSW etc.)
5. Play online!

v57: Wunderbar!
Volgende stappen zijn onder meer: Een browser zoals ASE downloaden, je config tweaken, je inlezen op de materie, mappen verkennen, op irc rondhangen en uiteindelijk je sociale leven kwijt raken aan dit mooie spel ;)

Maps
ET heeft standaard 6 hele leuke maps in huis. Oasis, Radar, Battery, Railgun, Fuel Dump en Gold Rush. Er zijn er uiteraard veel meer. Een paar zijn echter vrij standaard geworden en aangeraden wordt om die (de pk3 files) te downloaden en in je /etmain map te zetten: Beach, Caen, Temple, Supply Depot en TC_Base.
Wat je natuurlijk ook kan doen, is op de filenaam te gaan zoeken op Google.

Op de ET servers is het één groot kleuren feest, iedereen heeft kleuren in zijn naam, hoe doe je dat?
De kleurencode's zijn ongeveer hetzelfde als die van Quake 3 en RTCW.
Een kleurencode maak je door een ^ te plaatsen met een cijfer of letter.
^1
voor je naam, dan geeft hij je naam in het rood weer. Hiermee kan je dus ook combineren, bijv ^1W^dh^2o^ae^i. Zie ook: ET nick colorizer

Ik draai Linux op mijn systeem, zijn er ook binaries voor Linux beschikbaar?
Yep, deze zijn op de officiële website beschikbaar bij -> Enemy Territory -> Downloads. Tevens onderaan bij de mirrorlist kan je mirrors voor Linux Binaries vinden.

Ik vind de ingame serverbrowser niet zo handig, is er geen handige manier om mijn favorieten servers makkelijk te kunnen joinen?
Externe serverbrowsers gebruiken veel mensen, er zijn veel goede programma's op dat gebied. In de meeste programma's zitten velen extra features die erg handig zijn. Een aantal programma's die Enemy Territory zoiezo ondersteunen:

HLSW (freeware)
The All Seeing Eye (21 dagen gratis trial)
GameSpy Arcade (Adware)
PatchFinder (alleen quake 3 engine games)
Server Watch (freeware)

ET Pro
Bani heeft een competitie mod gemaakt van paar mb groot die het spel zo beinvloed dat het stukken eerlijker is. De meeste servers maken hier dan ook gebruik van en je zult dus altijd de nieuwste versie moeten hebben. Bani, de maker van ETPro is ook druk bezig met ET TV! Update: dit is al klaar en komt nu mondjesmaat voor. Meer info over beiden.

Punkbuster
Dit programmaatje van Evenbalance(.com) draait mee als je ET speelt. Het is de momenteel ultieme maar uiteraard nooit waterdichte manier om ET te beveiligen tegen cheaters. Het programma voorkomt dingen als wallhacks en aimbots. Je krijgt het standaard ingebakken in ET en downloaden is dus niet nodig. info

ET valt steeds terug op 640x480
Dit een bekend fenomeen. Je lost het op met een BAT bestandje die een file met (verkeerde) settings delete en dan pas ET start.
code:
1
2
del *.pid /s
et.exe %*
In ASE kan je onder Tools --> options --> Games --> program location aangeven dat ie ET moet starten met het bat-bestand. Dan hoef je dus nooit meer handmatig de .pid bestanden te verwijderen.

Hoe bekijk ik demos?
Demo's zijn bestanden met de extensie .dm_83. Deze bestanden bevatten geen videos maar zijn slechts een continue reeks coordinaten en andere informatie. Bij het afspelen van een demo in ET doet het progamma dus niets anders dan het spel weer opnieuw beleven. Je kan dus ook niet van de speler weg bewegen enzo. Wel kan je point of views en snelheden instellen. Ook mooi is om in te stellen dat je de kogels/bommen/granaten etc volgt. Bij airstrike zie je echt een bom vallen. Speel maar eens met onderstaande settings:
code:
1
2
3
4
5
6
7
seta b_demo_autotimescale "0.4" 
seta b_demo_autotimescaleweapons "255" 
seta b_demo_panzercam "1" 
seta b_demo_dynamitecam "1" 
seta b_demo_grenadecam "1" 
seta b_demo_mortarcam "1" 
seta b_demo_teamonlymissilecam "0"

Je kan demos downloaden van o.a. clanbase. Maken doe je tijdens het spel door
code:
1
/record naam
in console te doen (zet eerst
code:
1
/g_syncronousClients 1
en achteraf weer op 0) en
code:
1
stoprecord
om te stoppen. Uiteraard ook handig om te binden. Deze demos komen in je demomap in etmain en etpro. Het is zelfs mogelijk om met auto action in je menu elke keer een demo te maken maar dat loopt snel op. Een typische map neemt een mb of 6 in beslag. Afspelen doe je door in het menu naar demo te gaan en dan de juiste uit te pikken. Voor een ETPro demo moet ET in die stand staan. Of connect eerst naar een ETPro server of start ET op met aangepaste shortcut
code:
1
"C:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe" +set fs_game etpro

Echte handig is echter het programmaatje Seismovision. Ik vond het tijd terug via Google en het verbaasd me dat amper mensen het gebruiken. Ook handig voor andere spelen. Probeer het en love it ;). Ook mooi om hem als screensaver te gebruiken.
Hoe maak ik er een AVI van? Kort gezegd. Laat ET TGA plaatjes maken (loopt snel op, dus doe je settings op 640x40 bv) en zet die om naar een AVI. Meer over demos

Help! Mijn Enemy Territory geeft een error, wat is dit en hoe kan ik dit verhelpen?
Eigenlijk moet je dan bij Spielerij - Problemen & Vragen zijn. Het gaat hier echter toch specifiek om ET en so far is gebleken dat men elkaar prima helpt. De meeste problemen zijn echter in de tijd dat ET en zeker RTCW/Quake3 bestaan al eerder voorgekomen. Zoek dus goed zou ik zeggen.

"Wie wil er komen ET-en!?"
Afspraken maken om te gaan gamen doe je maar via een chat of dergelijke, niet via GoT. Clanwars regel je ook buiten dit topic om. GoT is er om te discussiëren en elkaar te helpen, niet om afspraakjes te maken op welke server je gaat gamen.
Sinds een tijdje is er op QuakeNet een irc channel #GoT-ET, hier heb je uitgebreid de gelegenheid met gotters te gaan ET-en of gewoon ouderwets te chatten. Als je geen irc client hebt kan je eens een kijkje nemen op mIRC.com of op NoNameScript.de.
Hoewel de meeste GoT irc channels op een andere server zitten, zit de halve serieuze game wereld op Quakenet. Alle clans sowieso. Tref je een leeg kanaal aan, denk dan hieraan. Daarna kan je ook Teamspeak gebruiken :)
Tegenwoordig zit men vooral op de XS4all servers :) Link staat onderaan :)

ET en GoT
Wat ook erg handig is, is een [GoT]-tag achter je naam te zetten met ET. Zo kunnen mede gotters elkaar herkennen. De code is ^a[ ^1G ^0o ^4T ^a] (haakjes mogen ook grijs (^9)). Dit lijkt op een clantag maar is slechts gerelateerd aan GoT en dit topic in het bijzonder. De clan gelieerd aan GoT is Legion of Tweakers
De mensen op dit forum hebben ingame de volgende nicks Thx to shaggy8675

Hey je bent iets belangrijks vergeten of ik zie een spelvaut
Laat het ons outerspace of Jazzper weten via mail, icq of ingame ;)

Links
Hieronder vind je een aantal handige links:

opm: ik heb de lijst flink ingekort. 20 links met van allen nog een mirror ook leek me wat veel. Zoekt en gij zult vinden. Rtcwfiles.com dekt nagenoeg alles qua downloads.
RTCW Files (tip!)
Planet Wolfenstein (gamespy network)
RTCW World.com
ET Startkabel
Wolfenstein.nl
Enemy Territory for Dummies
Enemy Territory Configbuilder
SweRTCW.com (tip)
GameServers.net
Dutch Gamersleague
OutCast**NL Scripts & Binds
Official RTCW website
Activision
Splash Damage
ID Software
Clanbase
Punkbuster voor ET
etpro.anime.net
Crossfire
Beter aimen in ET
ET Pro playerguide
Officiele manual
Zeer handige strategy guide! (tip!!)
RTCW & ET voor beginners

Vorige delen:
[rml][ RTCW] Enemy Territory *[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 2[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 3[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 4[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 5[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 6[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 7[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 8[/rml]

Bekende Servers
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
XS4ALL etpro 1                  194.109.69.40:27960 
XS4ALL etpro 2                  194.109.69.41:27960 
Public Grounds [NL]             137.224.220.172:27960 
FDNL Public                     84.244.136.24:27960
6th Floor                      131.174.33.100:27960
SNL (UK)                        213.228.215.145:27960
Efterlyst (SWE)              213.115.128.60:27960 (goede training)
*BiO* (UK)                    212.13.197.137:27964 (idem)
[eLiTe]                         80.69.73.238:29761
Gameserver Bat5                 62.212.73.24
verder: Skynet, Telenet en Tiscali.
Handig bij bovenstaand.

De officiele manual die met Enemy Territory word mee geïnstalleerd is een grote schat aan informatie. Je kan deze vinden met de link in je startmenu:
Start / Programma's / Wolfenstein - Enemy Territory / Wolfenstein - Enemy Territory Help / manual.html

Updates
17 nov - Linkjes toegevoegd / fdnl servers goedgezet :)
20 nov - FDNL public toegevoegd :)
24 nov - Linkje toegevoegd ( Public Grounds [NL] ), fdnl warserver deleted
24 nov - Layout @ server info verbeterd :)
30 nov - Wow! Ik wil ook ET spelen, z.s.m! - links verbeterd :)
15 dec- GoT et chan toegevoegd @ Belangrijk!
21 jan - Link Toegevoegd + ifnfo toegevoegd.
31 jan - Download links aangepast
16 mrt - Logo Fixed!

RTCW: Enemy Territory FAQ/Startpost 1.2.1 Gestart door Novah, en schaamteloos gekopierd door outerspace die moest toezien hoe ondergetekende Jazzper het copy pastede en modificeerde. Nu heeft outerspace het heft weer veranderd en belangrijke info geplaatst bovenaan in het topic!

offtopic:
En respect voor de modjes, die altijd eerlijk en rechtvaardig zijn d:)b :>

[ Voor 53% gewijzigd door Outerspace op 16-03-2005 13:52 . Reden: update ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 14:19
Om maar soort van af te trappen in het topic, een vraagje die ik ook in het oude topic had gezet maar waar ik nog geen antwoord op had:

Ik probeer een namescriptje te maken, maar hij pakt de hoofdletters in mijn naam niet :(

Dit staat in mijn autoexec.cfg:
code:
1
exec names.cfg

En dit staat in names.cfg:
code:
1
bind m "name ^0TGM^8|^1MoraX^8|^4NL"

Voorlopig ff 1 naam rechtstreeks aan een toets gebind om te testen, maar hij pakt dus geen hoofdletters.
Wat ben ik vergeten, of wat mis ik :?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:51
@ mods en de rest die eraan gewerkt hebben:
Super dat hij weer open is en ik hoop dat het niet weer zo hoeft te gaan!

@morax:
Deze gebruik ik:
code:
1
2
3
4
set name1 "name Hiero je nicko; set nick vstr name2" 
set name2 "name Hiero je nicko nummer 2; set nick vstr name1"
set nick "vstr name1" 
bind Hiero je eigen bind knoppo "vstr nick "

Hier werken wel hoofdletters...
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
edit:

Ik heb dit dus gewoon in mijn etmain map staan in autoexec.cfg

[ Voor 21% gewijzigd door Danjel op 17-11-2004 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Thnx, dit lijkt te werken. Alleen namen met spaties werken niet.... ;(

En even jullie mening: Ik dacht dat er op het ETPro forum een discussie is/was over het inperken van de mogelijkheden van de medic om te zorgen dat er wat minder sprake is van rambo medics. Wat vinden jullie daarvan. Men heeft het over het uitschakelen dat een medic zichzelf kan healen en dergelijke :(

Ikzelf vind dergelijke veranderingen ingrijpend voor het spel en zal de ET Community voor een groot deel op zijn kop zetten. Wat ik dan bijvoorbeeld weer wel subiel zou vinden, is het autohealen van een paar HP per zoveel seconde uitzetten ofzo.

Wat denken jullie? :)

Het speelt al een tijdje, deze kwestie, maar ik kan me niet herinneren dat we het er al over gehad hadden :? Ik heb in deel 7 en 8 gezocht, maar kon het onderwerp niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107327

Zo werkt ie ook het best, met de manier van Morax kun je denk ik ook maar 1 naam gebruiken.

BTW verander alsjeblieft in de starttopic even RTCW naar Wolfenstein. Dit heeft nl weinig met elkaar te maken en Wolfenstein: ET is de officiele naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Morax schreef op woensdag 17 november 2004 @ 01:05:
Thnx, dit lijkt te werken. Alleen namen met spaties werken niet.... ;(
Ik weet daarvoor de oplossing niet, maar de reden kan ik je wel geven: de totale alias voor de bind is al een string (reeks tekens) aangeduid door de dubbele aanhalingstekens. Om nu echter de naam goed als één parameter door te geven aan de name variable moet deze eigenlijk óók door dubbele aanhalingstekens omgeven worden, maar als je dat doet snapt de console interpreter niet meer welke aanhalingstekens waarbij horen. Als het mogelijk is om een dubbele aanhalingsteken te escapen, dan zou het misschien wel kunnen (bijv. d.m.v. een dubbele dubbele aanhalingsteken, of een slash ervoor).
En even jullie mening: Ik dacht dat er op het ETPro forum een discussie is/was over het inperken van de mogelijkheden van de medic om te zorgen dat er wat minder sprake is van rambo medics. Wat vinden jullie daarvan. Men heeft het over het uitschakelen dat een medic zichzelf kan healen en dergelijke :(
Ik speel de laatste tijd veel als engineer en dan baal je toch flink van die rambo medics. Als ik een level vier medic tegenkom, dan kost mij dat toch wel iets meer dan een halve clip aan minutie, en als er dan twee zijn, dan heb ik de tweede net niet op tijd dood voordat ik moet herladen. :(
Wat ik dan bijvoorbeeld weer wel subiel zou vinden, is het autohealen van een paar HP per zoveel seconde uitzetten ofzo.
Die feature is niet heel erg nuttig. Het ontbreken daarvan zal weinig effect hebben op de gameplay van de medic, dus als je iets ingrijpends wil veranderen, zul je toch andere onderdelen moeten aanpakken.

Het zou me op zich wel leuk lijken als voor een public op alle classes behalve de simpele soldaat een maximum gezet wordt. Bijvoorbeeld twee engineers, verder van elke specifieke class een maximum van 1 en een onbeperkte hoeveelheid normale soldaten. Misschien dan teamplay dan ook belangrijker gaat worden dan het afschieten van de tegenstander.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-05 11:40

Imhotep

The Dark Side

Infinitive schreef op woensdag 17 november 2004 @ 02:14:

Ik speel de laatste tijd veel als engineer en dan baal je toch flink van die rambo medics. Als ik een level vier medic tegenkom, dan kost mij dat toch wel iets meer dan een halve clip aan minutie, en als er dan twee zijn, dan heb ik de tweede net niet op tijd dood voordat ik moet herladen. :(
Die feature is niet heel erg nuttig. Het ontbreken daarvan zal weinig effect hebben op de gameplay van de medic, dus als je iets ingrijpends wil veranderen, zul je toch andere onderdelen moeten aanpakken.

Het zou me op zich wel leuk lijken als voor een public op alle classes behalve de simpele soldaat een maximum gezet wordt. Bijvoorbeeld twee engineers, verder van elke specifieke class een maximum van 1 en een onbeperkte hoeveelheid normale soldaten. Misschien dan teamplay dan ook belangrijker gaat worden dan het afschieten van de tegenstander.
Ja klopt, ik vind het soms ook heel irritant als er een level4 medic tegenover je staat.
Als je dan zelf engi bent ofzo, krijg je ze bijna niet dood omdat ze een mega HP hebben, of ze lopen ondertussen met die medicpacks te gooien.

Ik denk zelf dat ze dan gewoon wat moeten doen aan het max HP wat een medic kan krijgen.
Volgends mij kan een engi max 125 HP halen (als ik het goed heb)
Dan moeten voor de medic bijvoorbeeld een max van 130 HP ofzo handteren.

Word het spel iets eerlijker van vind ik.

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

kun je in de SP ook www.dutchgamersleague.nl opnemen?
en de linkjes staan er een beetje raar bij :)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 17-09-2024
Persoonlijk vind ik deze ook wel iets voor de SP

OutCast**NL Scripts & Binds
If you're looking for scripts, usefull info about scripts &
binds for RTCW, you came to the right place.
If you want to know what scripts and binds are all about,
well..... Read on.
[edit]
FDNL servers hebben nieuwe IP adressen :)

RTCW-ET Warserver 1 84.244.136.34:27960
RTCW-ET Warserver 2 84.244.136.35:27960

[ Voor 28% gewijzigd door Piels op 17-11-2004 11:57 ]

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54814

namen met spaties script je normaliter zo :
set name1 "set name "blaq c[::]""
Veronderstel ik, ik typ toch immer /set name " - in console :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
me nieuwe mx1000 muis er vandaag aan gehangen, dat is gvd wennen!

Ik neem aan dat het uiteindelijk wel beter zal worden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Piels op 22-11-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122234

die ips zijn van de warservers van fdnl, dus password protected. de public is gewoon nog steeds : 84.244.136.24:27960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:35

Hu9o

Schokkend

Om medics minder sterk te maken vind ik wel een goed plan eigelijk. Maar of de genoemde methode nou zo best is...

Persoonlijk zou ik het mss beter vinden om de med niet 156 health te geven, maar gewoon minder dan 120 in level 4. Dus gewoon standaard x hp minder dan een soldier van de zelfde level ofzo.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Hu9o schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:11:
Om medics minder sterk te maken vind ik wel een goed plan eigelijk. Maar of de genoemde methode nou zo best is...

Persoonlijk zou ik het mss beter vinden om de med niet 156 health te geven, maar gewoon minder dan 120 in level 4. Dus gewoon standaard x hp minder dan een soldier van de zelfde level ofzo.
Dat vind ik op zich wel een goed idee. Gewoon minder health geven, omdat ze autoheal hebben en pakjes kunnen gooien :) Het feit dat je gewoon meer health hebt, EN jezelf ook nog kan healen EN dat je automagisch al een paar XP per/sec krijgt is gewoon too much naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-06 17:30

greatgonzo

schit-te-rend!

heb het maar weer eens op mijn pc gezet, na nieuwe configuratie te hebben aangeschaft (zie onder)

Nu heb ik het probleem dat de game af en toe hapert, dwz 1 a 2 sec bevriest en daarna gewoon verder gaat. Ik speel op 1280*1024 alles high, AA op standaard. Daarbij heb ik een fps van 90. Dus het probleem is niet dat het niet draait zeg maar.

Wat zou het kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
greatgonzo schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:53:
heb het maar weer eens op mijn pc gezet, na nieuwe configuratie te hebben aangeschaft (zie onder)

Nu heb ik het probleem dat de game af en toe hapert, dwz 1 a 2 sec bevriest en daarna gewoon verder gaat. Ik speel op 1280*1024 alles high, AA op standaard. Daarbij heb ik een fps van 90. Dus het probleem is niet dat het niet draait zeg maar.

Wat zou het kunnen zijn?
Heb je processen op de achtergrond draaien?
Want een virusscanner is mij bij funest als ik ET wil spelen.
Firewall is ook funest

Heb je tevens ook alle updates binnen, en eventueel je punkbuster geupdated.

//wat gebeurt er als je een andere resolutie gaat draaien :?

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 22-11-2004 22:08 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

greatgonzo schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:53:

Wat zou het kunnen zijn?
Ik weet wat dit is, dit probleem had ik dus ook.. Dit heeft met PB te maken icm. de Nvidia GART drivers (van de nforce chipset driver)...

Het probleem: De GART driver en PB hebben een conflict, waardoor het 2 sec blijft "hangen"

De oplossing: Deinstalleer de GART driver... Dan zijn alle problemen verholpen :)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• Morax
Er is geloof ik een nieuwe ETPro uit 3.1.8 (Public Beta), en ik weet nog niet wat ik er van vind. Mijn ET blijft nu aan het begin van elke game en na elke keer laden even hangen wat zeer irritant is. Daarnaast hebben ze wel aardig leuke features, waaronder een plaatsaanduiding van de speler in je fireteam en bij voice commands enzo :)

Volledige changelog is hier te vinden. Wat zijn jullie ervaringen met deze nieuwe versie en wat vinden jullie ervan?

• Piels
Er zijn gewoon super veel problemen met 3.1.8 als ik op bani forum kijk.

Maar als ik het goed begrijp hebben ze expres deze versie zo erin gegooit omdat ze weinig tijd hebben de laatste tijd om zelf die bugs allemaal te gaan zoeken :)

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

ETPro 3.1.8 heb ik ook idd uitgeprobeerd op een private server. Deze ETPro is idd brak, de server moet ook vaak gerestart worden heb ik gehoord, want die is een paar keer vast blijven lopen.

Maar de features die erin zitten toppie \o/

Dus zeker nog geen aanrader om het op een drukbezochte public te zetten...

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• RRR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

3.1.9 is uit!
Vind ook de xp-shuffle-zonder-restart-feature erg interessant. :9

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

RRR schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:05:
3.1.9 is uit!
Vind ook de xp-shuffle-zonder-restart-feature erg interessant. :9
Ja idd, maar die xp-shuffle-zonder-restart feature zat al in etpro 3.1.0 :?
Althans ik heb het daar verschillende keren gedaan, wel via de console, misschien dat ie nou in de vote gui zit..?

Afijn, 3.1.9 is uit! Daar is die hang server bug opgelost en inmiddels zie ik dat deze in dezelfde 3.1.8 ook is opgelost! Ik had gewoon de eerste versie gedownload op de server? :P Deze is dus wel gewoon op een public te draaien, Op alle skynet's draait ETPro 3.1.8, En zo snel ik zie, ook op de BiO server!

Hf met testen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
maar even alle nieuwe features uit 3.1.9 :)
Version 3.1.9
lag on connect / map_restart fixed
linux prelinking crashes fixed
callvote surrender hud menus fixed
say: was missing from console logs

New features:
b_noactivatelean (default 0, disabled) to enable/disable strafe+activate=lean
show team flag on hud while spectator following, b_drawspectatorteamflags to enable/disable
b_flushitems for ground-oriented items (medpacks, ammopacks)
b_simpleitems by fretn
callvote surrender (vote_allow_surrender enables/disables)
console can now send pm's
shuffleteamsxp_norestart to shuffle teams without restarting the map
'fireteam inviteall' to invite all players on your team who arent already on a fireteam
fireteam invite can now match on partial names

builtin spawntimer:
/timerSet to set it (eg from a script)
/openTimerInput for a ui popup
/resetTimer to reset the timer

New headbox code
new headbox code, enabled through b_realhead 1 (+256,+512,+1024,+2048 enables various hitbox debugging modes)
note: debugging body box for prone may "appear" wrong because its the box used for player collisions, not shots.
note2: if you use one of the debugging modes, use g_smoothclients 0 as well, or the debugging boxes will "appear" wrong.

Location names
Added full location name support - client will attempt to load from <mapname>_loc_override.dat (for user's own location names) followed by <mapname>_loc.dat (for server-supplied location names in e.g. a pk3), and failing both, client will build locations from target_location entities in the map.

Included rough draft versions of locations for all 6 stock maps.

Quick summary of location code:

Commands:
loc_add , loc_del (operates on closest), loc_rename (closest), loc_save [full], loc_load, loc_show (closest).

Cvars:
b_locationMode x -
0 = Default (currently 1)
1 = Location names
2 = Location coordinates
4 = Don't check PVS when finding nearest location name
8 = Don't fall back on coordinates when no location found (return "unknown")

b_debuglocations x (cheat) -
1 - Draw bubble sprites at location markers (green = nearest, red = others)
2 - Draw dlights at location markers (red = nearest, green = others)
4 - Float location names at location markers (currently no scaling)
8 - Accept location updates from other players
16 - Send location updates to other players

8 + 16 simply bounce the command to other players on a loc_add/del/rename, so that multiple people can work on marking up a level with location names.
Ik denk dus echt dat die shuffle zonder restart er pas inzit vanaf 3.1.9 ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Piels op 26-11-2004 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 11:03
hmmm, kheb sinds kort last van een probleempje met mn Xhair
eerst was het altijd een duidelijke lichtgroene stip, maar nu een vage donkergroene stip:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/alex.st/etxhair.JPG

weet iemand hoe ik dit kan fixen?

Crosshair alpha staat op 1

[ Voor 6% gewijzigd door Alexji op 26-11-2004 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28513

tvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eR1k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-05 19:32
AleXnl schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:46:
hmmm, kheb sinds kort last van een probleempje met mn Xhair
eerst was het altijd een duidelijke lichtgroene stip, maar nu een vage donkergroene stip:

[afbeelding]

weet iemand hoe ik dit kan fixen?

Crosshair alpha staat op 1
Misschien komt dat omdat je bij je driver settings van je videokaart, je opengl settings verlaagd hebt naar performance :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Laatst online: 07-06 13:37
Gisteravond rond 0.00 nog even op SNL gespeeld (ET Pro 3.1.9), een server waar ik eigenlijk alleen maar op speel. Toen ik joinde werd ik gelijk met headshots bekogeld. Begon redelijk irri te worden na 5 keer door dezelfde gast de worden afgemaakt met headshots.

Er werd al public geroepen over een cheater, ene Negertiv bij het Axis kamp. FF /cheaters in concole getikt en ja hoor een hele fijne fake ET id (heeft wel wat van een MD5 hash). Alleen die van hem/haar bestond alleen maar uit de hoofdletter e. Dat wekt direct argwaan.

Ik heb even voor de goede orde een demo'tje opgenomen. Waarin je erg duidelijk kan zien dat ie gebruik maakt van een aimbot. Kort daarna werd ie er uit gekickt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
TerraNova schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:56:
[...]

Misschien komt dat omdat je bij je driver settings van je videokaart, je opengl settings verlaagd hebt naar performance :Y)
:) thx, dat was ook het enigste dat ik veranderd had, dom van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

AdrianP schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 08:41:
maar even alle nieuwe features uit 3.1.9 :)
[...]
Ik denk dus echt dat die shuffle zonder restart er pas inzit vanaf 3.1.9 ;)
blaat tbh

ik heb een screen gemaakt op een etpro 3.1.0 server:
Afbeeldingslocatie: http://server.lethalfraction.com/etpics/norestart.jpg

Dit is 137.224.220.172:27960 en er is niets modified. Het is een gewone 3.1.0 server. Zover ik weet lukt dit op elke etpro 3.1.0 server.
MAAR ik denk dus dat bani deze command in de vote gui heeft geplaatst, want dit kan nu alleen via console..

[ Voor 29% gewijzigd door RomeoJ op 16-01-2005 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102055

TerraNova schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:56:
[...]

Kijk eens op welke mode/resolutie je et draait.

600X800 (r_mode 4 geloof ik) of een andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eR1k
  • Laatst online: 27-05 19:32
Anoniem: 102055 schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:33:
[...]

Kijk eens op welke mode/resolutie je et draait.

600X800 (r_mode 4 geloof ik) of een andere...
LoL dat ligt voor zover ik weet echt niet aan je resolutie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
TerraNova schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:14:
[...]

LoL dat licht voor zover ik weet echt niet aan je resolutie...
Dat ligt wel aan je resolutie.
Ik heb het namelijk ook en zonet ff getest.
Ik heb dus ook die andere optie gebruikt door je drivers op quality in te stellen ipv performance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Blijft het bij ET 1.2 of kunnen we binnenkort nog een update verwachten? Of misschien een vervolg op ET?

Iemand wat gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Niks over gehoord, lijkt me ook niet echt nodig...?
Wat zat er allemaal in 1.02 patch dan?

Maar nieuwe header voor de TS? :)

Afbeeldingslocatie: http://enemy-territory.4players.de:1041/themes/et/images/logo_xmas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Ik heb iig nog niets gehoord over een eventuele update.
Ik zou het wel mooi vinden, maar dan moeten er ook nieuwe maps komen. Het verveelt uiteindelijk best wel een beetje. Vooral als je maar 6 map campaigns speelt :)

offtopic:
AdrianP, als jij hem resized naar de goede maat, dan plak ik hem er even in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Die link in de sp van het downloaden van ET is dood.

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 30-11-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Wat zouden jullie veranderd of toegevoegd willen zien bij een eventuele nieuwe versie van RTCW ET?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Alleen nieuwe maps, thats all

@Outerspace
Plaatje kwam ik ook maar toevallig tegen + daarbij een plaatje vergroten / verkleinen heb ik niet voor geleerd ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Piels op 01-12-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:53:
Die link in de sp van het downloaden van ET is dood.
Bij mij doet hij het gewoon hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Morax schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:06:
[...]

Bij mij doet hij het gewoon hoor :?
Het klopte hoor ;)
Ik heb ze ondertussen aangepast zoals je het kan zien in de TopicStart :)
30 nov - Wow! Ik wil ook ET spelen, z.s.m! - links verbeterd :)
:)

Een vraag aan jullie :)
Denken jullie dat de makers van ET nog tijd er aan besteden om nieuwe maps te maken :?
Omdat ET gratis is, en de makers krijgen er dus ook geen poen voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
outerspace schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:14:
[...]

Het klopte hoor ;)
Ik heb ze ondertussen aangepast zoals je het kan zien in de TopicStart :)
Oeps :D
:)

Een vraag aan jullie :)
Denken jullie dat de makers van ET nog tijd er aan besteden om nieuwe maps te maken :?
Omdat ET gratis is, en de makers krijgen er dus ook geen poen voor :)
Helaas zullen ze waarschijnlijk geen maps meer maken, maar er is volgens mij wel meer behoefte aan maps. De standaard 6 maps zijn gewoon goed en veel custom maps zijn gewoon slecht (Carnage Canyon, Temple) terwijl er maar een paar echt goeie gebalaceerde maps tussen zitten (Caen, en eventueel Venice)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Caen is een van mijn favorieten samen met Venice.
Supply depot gaat ook nog wel...

Maar er gewoon TEveel crap in de omloop en dat vernaait de boel gewoon imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Dus mischein wel behoefte aan een niewe versie van ET?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Falcon2107 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:02:
Dus mischein wel behoefte aan een niewe versie van ET?
Ja , in mijn ogen is er wel behoefte aan een nieuwe versie van ET.
Er moeten meer mappen komen, en misschien wat doen aan eventuele graphics. Ik neem aan dat ET niet compleet geoptimaliseerd is voor high-end computers :)
Ik zie al dat je 2 keer hetzelfde vraagt, van waar deze 'vragen' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
outerspace schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:08:
[...]

Ja , in mijn ogen is er wel behoefte aan een nieuwe versie van ET.
Er moeten meer mappen komen, en misschien wat doen aan eventuele graphics. Ik neem aan dat ET niet compleet geoptimaliseerd is voor high-end computers :)
Ik zie al dat je 2 keer hetzelfde vraagt, van waar deze 'vragen' :?
Een nieuwe versie met nieuwe graphics enz lijkt mij niet eens nodig.
Misschien een update waar de graphics iets beter in zijn zover dat mogelijk is.
Ik speel dit spel echt puur vanwege de lekkere gameplay.

En wat betreft maps.
Ja er zitten brakke tussen zoals die met die trams e.d.
Maar caen/tc-base/temple zijn redelijk leuke maps die te doen zijn.
Echt puur simpele maps zonder al te veel boompjes struikjes e.d. dan moet je supply-depot hebben.
En die is ook nog wel te doen.
Dus 10 maps zijn alweer mogelijk voor mij die "leuk" zijn.

En tja als er nieuwe mappen blijven komen zou dat alleen maar het spel bevorderen en naar mijn inziens is er zeker behoefte aan nieuwe/betere maps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik heb laatst ook ff op een 3.1.9 server gespeeld. Maar ik zag geen spawntimer van de tegenstander hoor:? Moet je die nog ergens 'aanzetten'?

De recoil van de sniper rifle is trouwens ook minder geworden merkte ik op.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Hu9o schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:42:
Ik heb laatst ook ff op een 3.1.9 server gespeeld. Maar ik zag geen spawntimer van de tegenstander hoor:? Moet je die nog ergens 'aanzetten'?

De recoil van de sniper rifle is trouwens ook minder geworden merkte ik op.
De bat5 server (belgium assault team 5) draait ook et-pro 3.1.9. alleen ik heb nog niet echt grote verschillen gemerkt.

En sinds wanneer kun je de spawntijden van de tegenstander aflezen?
Wel weet ik dat er lui zijn die bij de spawn gaan kijken en dat opschrijven en rond spammen.

Maar ff iets anders:

Heeft iemand toevallig ook de plattegrond/kaarten van de maps die volgens CB in een 3 vs 3 en 6 vs 6 mogen worden gespeelt?

Ik heb met google gezocht alleen ik kan er niet echt goeie zoek termen voor vinden.
Ik kom meer op losse woorden/zinnen uit.
Dus als iemand ze heeft of weet te vinden kan die het dan ff voor mij posten?

Al heel erg bedankt namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Die feature is toegevoegt in 3.1.9, dus vandaag.

Zelf plattegrond maken: /devmap oasis zo de map laden en dan met /noclip heel hoog gaan vliegen en een screenshot maken. Of gewoon de screen in limbo nemen.

[ Voor 10% gewijzigd door Hu9o op 02-12-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Wat is er hier fout?

code:
1
2
3
4
set r_gamma1 "r_gamma 1.8; set switch_r_gamma "r_gamma2" 
set r_gamma2 "r_gamma 1.81; set switch_r_gamma "r_gamma1"
set switch_r_gamma "r_gamma1"
bind h "switch_r_gamma"

De bedoeling dus om de gamma te veranderen omdat als ik terug keer van ET Minimizer mijn gamma fucked up is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

set r_gamma1 "r_gamma 1.8; set switch_r_gamma vstr r_gamma2”
set r_gamma2 "r_gamma 1.81; set switch_r_gamma vstr r_gamma1”
set switch_r_gamma "vstr r_gamma1"
bind h "vstr switch_r_gamma"

zo zou ie het moegen doen volgens mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Hoe ik dat gefixed heb met etmin, is naar mn driver instellingen te gaan, en dan daar de gamma van 3d applicaties heel ietsje hoger zeten. Iig wel iets boven standaard, daarna nooit meer last van gehad dat et gamma veranderd, niet bij msn popup en ook niet bij etmin :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Ik heb de maps al gevonden in de pak0.pk3 file...
maar toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54814

Geweldige customs die in Leagues in de VS, op CB en in Warleagues gespeeld worden zijn er voldoende, ze worden naar mijn gevoel zelfs niet genoeg gespeeld.
Caen is veel te ongebalanceerd, als het allebei redelijke clans zijn die weten hoe te spammen wat vreselijk hard mogelijk is hier ;/
Venice valt wel mee
Supplydepot is de top
Delivery_rc2 is immer top
Cathedral_b4 is lekker

Er komt by the way zeker geen RTCW : ET 2, maar die knakkers zijn al wel een tijd bezig aan RTCW2 , dat losjes op ET gebaseerd is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Je bedoelt met losjes een objective based teamplay, waarbij het ene team allies heet en het andere axis en het geheel een WW2 setting? ;)

Veel nieuwe maps zijn speciaal voor wars ontworpen. Voor pubs juist is een aangepaste versie van mp_assault, et_assault, weer erg aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind dat de covertops een flashbang moet hebben...zou best handig zijn en de covertops een meer speelbare klasse maken

:s teveel cs:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Anoniem: 102055 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:06:
set r_gamma1 "r_gamma 1.8; set switch_r_gamma vstr r_gamma2”
set r_gamma2 "r_gamma 1.81; set switch_r_gamma vstr r_gamma1”
set switch_r_gamma "vstr r_gamma1"
bind h "vstr switch_r_gamma"

zo zou ie het moegen doen volgens mij....
Tnx.. hij werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Anoniem: 102055 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:01:
ik vind dat de covertops een flashbang moet hebben...zou best handig zijn en de covertops een meer speelbare klasse maken
Flashbangs? Bestonden die dan al 60 jaar terug??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Laatst online: 20:09

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Wat een goede game zeg, en dat helemaal gratis.
Dat zouden serieus meer gamedevelopers moeten doen :P

Ik speel het nou sinds vrijdag, en moet zeggen dat het steeds beter gaat,
vooral in de rol van engineer is het leuk om de zaakjes in mekaar te knutselen ;)

Wat ik wel vervelend/irritant vind af en toe, is de overmaat aan airstrikes, die de
gameplay heel erg kunnen vern**ken. Dan spawn je bijv. en wordt je vrijwel meteen
opgeblazen, ze zouden eigenlijk een limit moeten toevoegen ofzo.

En wat houdt dat ET pro nu precies in,
is dat gewoon een upgrade of zijn dat alleen die instellingen

ohja, en kun je die tekst die verschijnt wanneer je met je crosshair over een teamgenoot
verschijnt, verkleinen toevallig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:01

Haan

dotnetter

Er ís zelfs al een limiet aan het aantal airstrikes dat een team kan gooien, kan je nagaan :p Maar het is een kwestie van leren hoe ze te ontwijken e.d.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Falcon2107 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:38:
[...]

Flashbangs? Bestonden die dan al 60 jaar terug??
hhmm daar heb je gelijk in. Ik verwacht het niet. Maar toch zou iets dergelijks een welkome versterking zijn van de cvops klasse. Deze wordt namelijk in clanmatches minimaal gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Damn, ik had nooit verwacht dat je met een nieuwe logitech weer compleet opnieuw moet leren spelen als je een cheapo muisje gewend bent :/

[edit]
nog even een "leuk" engi filmpje
[url]*klik*[/url]

[ Voor 58% gewijzigd door Piels op 06-12-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
AdrianP schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:55:
Damn, ik had nooit verwacht dat je met een nieuwe logitech weer compleet opnieuw moet leren spelen als je een cheapo muisje gewend bent :/

[edit]
nog even een "leuk" engi filmpje
[url]*klik*[/url]
Je linkje werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Anoniem: 102055 schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:49:
[...]

hhmm daar heb je gelijk in. Ik verwacht het niet. Maar toch zou iets dergelijks een welkome versterking zijn van de cvops klasse. Deze wordt namelijk in clanmatches minimaal gebruikt...
Speelde gunslingers niet laatst op radar als axis met 5 covopsen? Das misschien weer iets teveel van het goede :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

RRR schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:01:
[...]

Speelde gunslingers niet laatst op radar als axis met 5 covopsen? Das misschien weer iets teveel van het goede :P
Ja 5 CO's en 1 Flamer. Ik heb het ook gezien :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112352

Misschien een tipje voor de clans hier:

http://www.warleagues.com/

een soort van Clanbase, maar toch iets anders ;), je speelt namelijk per periode, soort van Cup
warleagues.com website is a service run by gamers for gamers.
We are running 3 fullscale RTCW, ET and CoD leagues in addition
to ladders, cups, forums aswell as a clan administration feature.

Warleagues.com is a result of 2,5 years of experience running RTCW and ET leagues in the community commonly known as RTCW.NO, there we runned 8 seasons with RTCW and 2 seasons with ET in addition to ladders and cups.
Je schrijft je dus in voor een league, die duurt een aantal maanden/wedstrijden, en aan het einde is er een winnaar en begint het zooitje helemaal opnieuw :)

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 112352 op 06-12-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Hmm. ik denk persoonlijk dat er eigenlijk te weinig animo voor warleagues.com is :)
Er zijn al zo veel clans @ clanbase, dat ik denk dat ze niet willen overstappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Anoniem: 112352 schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:03:
Misschien een tipje voor de clans hier:

http://www.warleagues.com/

een soort van Clanbase, maar toch iets anders ;), je speelt namelijk per periode, soort van Cup

[...]

Je schrijft je dus in voor een league, die duurt een aantal maanden/wedstrijden, en aan het einde is er een winnaar en begint het zooitje helemaal opnieuw :)
oh cool je mag spammen!!! www.dutchgamersleague.nl --> een nieuw systeem met alleen maar bekende, relaxte nederlandse clans. Het is een ladder over kortere periode en met mooie trucs zoals clans die amper spelen naar beneden zakken en clans die hoog staan mogen geen clans onder zich uitdagen.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Jazzper schreef op maandag 06 december 2004 @ 23:42:
[...]

oh cool je mag spammen!!! www.dutchgamersleague.nl --> een nieuw systeem met alleen maar bekende, relaxte nederlandse clans. Het is een ladder over kortere periode en met mooie trucs zoals clans die amper spelen naar beneden zakken en clans die hoog staan mogen geen clans onder zich uitdagen.
Je zegt het verkeerd; alleen iets van de top 5 ofzo mag mensen onder zich uitdagen. :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
RRR schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:01:
[...]
Nu is radar natuurlijk best een mooie map voor covert ops. Met een covert ops kan je tenslotte op grote afstand nauwkeurig schieten. En radar heeft grote open ruimten, evenals railgun.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cvops op radar kan zich nuttig maken door telkens de commandpost op te blazen in combinatie met een west-defense....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:01

Haan

dotnetter

Anoniem: 102055 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:31:
cvops op radar kan zich nuttig maken door telkens de commandpost op te blazen in combinatie met een west-defense....
Dat is in mijn ogen ook het belangrijkste voordeel van een cvops. Ze kunnen heel makkelijk dingen opblazen. Commandpost van allies in fueldump is ook een goeie om kapot te maken (in ETpro dan)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122234

outerspace schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:04:
Hmm. ik denk persoonlijk dat er eigenlijk te weinig animo voor warleagues.com is :)
Er zijn al zo veel clans @ clanbase, dat ik denk dat ze niet willen overstappen :)
lol. warleagues is het oude rtcw.no en daar is zeker animo voor, het is zelfs zo dat de betere clans liever in warleagues spelen dan op clanbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Anoniem: 102055 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:31:
+ wat denk je van die klote mijnen rond de radar parts / side entrance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:56
RTCW.NO (tegenwoordig warlegues) heeft idd bij veel clans meer aanzien dan CB ladders, mede omdat het ladder systeem ver van perfect is. De Eurocup en Opencups zijn wel populair bij de meeste clans.

PS> GOT ET weer war actie, moet ik blij zijn?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Heb ff mn sig aangepast. Tevens een kick.

K1ll.Noobs

knal al 3 maand ofzo niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoeveel map campaign?

Heb laatst een screenshot van iemand gezien, en die had de mensen van zijn fireteam, allemaal grote dingen boven hun hoofd. Nou heb ik al het ET-Pro menu afgezocht, maar daar kan ik niets vinden. Iemand enig idee?

ik weet niet of de "Gotter's @ ET" site nog wordt geupdated, als dat wel zo is:

^2wws^0|^7Lambe^4r^3* (in plaats van die andere 2)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 112352 op 10-12-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Volgens mij moet je op Ins drukken op je Keypad.

Hoeveel minuten is Oasis eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Anoniem: 112352 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 19:40:
hoeveel map campaign?

Heb laatst een screenshot van iemand gezien, en die had de mensen van zijn fireteam, allemaal grote dingen boven hun hoofd. Nou heb ik al het ET-Pro menu afgezocht, maar daar kan ik niets vinden. Iemand enig idee?

Dan heb ik je vandaag zien spelen. Ik was DGL*MoraX :)

Met die tekentjes boven je fireteam moet je standaard keypad 0 drukken, of /selecbuddy -1 in je console :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morax schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 20:25:
[...]

Dan heb ik je vandaag zien spelen. Ik was DGL*MoraX :)

Met die tekentjes boven je fireteam moet je standaard keypad 0 drukken, of /selecbuddy -1 in je console :)
Bedankt, heb het gevonden. Je moet in het Options menu kijken, niet in ET-Pro |:( . Best wel fijn, zo zie je tenminste wie in je team zit (heeft een disguised cov/op (van de vijand) ook dat teken boven zijn hoofd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Anoniem: 112352 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 21:13:
[...]

Bedankt, heb het gevonden. Je moet in het Options menu kijken, niet in ET-Pro |:( . Best wel fijn, zo zie je tenminste wie in je team zit (heeft een disguised cov/op (van de vijand) ook dat teken boven zijn hoofd?)
Daar word hij dus ook voornamellijk voor gebruikt, het spotten van Covert Ops. Al je members in je fireteam krijgen dan een fireteam teken boven hun hoofd, maar een Covert Ops die het pakje aantrekt van iemand in je fireteam NIET :)
Zo zie je dus makkelijk (bij mensen in je fireteam) of het een enemy Covert is of niet, of dat een Covert uit jou team is verkleed als vijand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Laatst online: 20:43

Shaggy

Misantroop pur sang

(jarig!)
Anoniem: 112352 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 19:40:

Ik zal hem er vanavond eens even bijzetten, no problem.

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126974

ik speel al een eindje Et maar
nu komen er meer en meer server met ETpro
kan iemand eens uitleggen wat dat juist inhouden(op starttopic kom ik er niet ui)
gewoon wat er beter is,wat je er voor moet doen,of je dan altijd etpro hebt of tijdelijk al zo'n dingen

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
ETPro is een aan vulling op de originele ET. Het lost veel bugs op en levert aanvullingen als Hit sounds, fireteam plaatsaanduiding, extra toetsen om in te stellen. Het heeft ook een eigen menuutje in het hoofdmenu, kijk daar ook eens wat er allemaal in staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Laatst online: 22:41
Ok ik speel nu ook al weer 2 weekjes ofzo, ik heb die config van Syl (http://www.kreaturen-gami...?k=users&mode=view&pid=17).
Een beetje aanpassen en het speelt nu super, het ziet er nog prima uit en in veel maps 125fps met mn mx440. Ingame nick is Siluro[GoT] (met de kleurtjes).
Zal vandaag wel weer Mirc/Teamspeak installen en kijken of ik jullie op IRC te vinden zijn, ik heb ook Xfire, daar is mn nick; siluro.
Het lijkt me wel leuk om eens met wat GoTters te knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 14:11

mickjuh

Good news everyone!

Siluro schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:12:
Ok ik speel nu ook al weer 2 weekjes ofzo, ik heb die config van Syl (http://www.kreaturen-gami...?k=users&mode=view&pid=17).
Een beetje aanpassen en het speelt nu super, het ziet er nog prima uit en in veel maps 125fps met mn mx440. Ingame nick is Siluro[GoT] (met de kleurtjes).
Zal vandaag wel weer Mirc/Teamspeak installen en kijken of ik jullie op IRC te vinden zijn, ik heb ook Xfire, daar is mn nick; siluro.
Het lijkt me wel leuk om eens met wat GoTters te knallen!
Als iemand van GoT nu een keer een server opzet en dan gewoon in dit topic ff een datum en tijd opgeven enzo? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Ik merk dat er een aantal GoTers onlangs ook ET hebben ontdekt? Misschien is een paar inleidende woordjes wel handig:

Op GoT zit een hele community van actief spelende ET-ers. Hoewel de meeste in een clan ondergedoken zijn (bijv. LoT, een clan die min of meer uit GoT komt), zijn er een heleboel GoTers die op de public servers van XS4all spelen. In de startpost kan je de ip-adressen vinden van die servers. 's Avonds zitten deze servers overigens wel tot de nok toe vol, dus je zult dan meestal een tijdje moeten wachten voordat je kan joinen.

Verder, omdat de community dusdanig actief werd, begon dit topic hier een beetje de soep in te lopen. De aanpak is nu als volgt: dit topic hier op GoT is meer bedoeld voor zeer serieuze posts, nieuwtjes en vragen door mensen die net begonnen zijn. Daarnaast is er een community forum opgericht (forum.dutchgamersleague.nl) waar wat meer offtopic gekletst kan worden en bijvoorbeeld ook iets als het gezamelijk afspreken om een potje te knallen besproken kan worden. Zo kunnen we toch aan de behoeften voorzien, zonder dat het in te weg gaat lopen.

Verder misbruiken we Roeligan zijn teamspeak server om contact te houden met veel xs4all spelers. Mocht je een keer zin hebben om er een echt gezellig potje van te maken, dan zou je onze teamspeak server kunnen joinen. De hostname en wachtwoord kunnen we je op verzoek wel geven, onder voorwaarde dat je het wel een beetje netjes houdt.

Verder, ik weet dat er een Got-et IRC channel was, maar ik zou niet meer weten welke. Misschien dat het in de topic start staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ja je kan wel zeggen dat de hele ET spelende GoT scene gevlucht is :D

we zitten inderdaad bij DGL.

de got et chan is

#got.et @ quakenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Jazzper schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:25:

we zitten inderdaad bij DGL.

de got et chan is

#got.et @ quakenet
Maak er maar #got-et van ;)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Laatst online: 22:41
Is er misschien ook nog een teamspeak server?
Ik lees net via de sig van shaggy op deze ( http://members.home.nl/rvandesanden/GoT%20ET.html ) pagina, dat er een TS server is/was.
Maar ik kan 't nu niet checken want ik zit op mn stage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Staat op die website onderaan die jij aangaf.

IP:80.69.73.238:8767
Password: elite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Als Semi-Admin op servergebruik ik het commando
code:
1
/sa kick "spelersid"

maar er gebeurt niets... doe ik iets fout?

[ Voor 12% gewijzigd door Piels op 20-12-2004 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

Jazzper schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:25:
't Niveau is wel zienderogen omhoog gevlogen sindsdien.. in topics 1 t/m 8 kwamen we niet eens op het idee om te vragen wat die symbolen boven spelers hun hoofd betekenden. Wordt gelukkig nu ook netjes ontopic gepost, en niet meer dat verdampte geslowchat.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
AdrianP schreef op maandag 20 december 2004 @ 08:51:
Als Semi-Admin op servergebruik ik het commando
code:
1
/sa kick "spelersid"

maar er gebeurt niets... doe ik iets fout?
Je bent dan al wel ingelogd als semi-admin neem ik aan? :)

Probeer het ook eens zonder quotes, maar dat zou niet uit moeten maken geloof ik. maar ik zou het toch even proberen als ik jouw was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
/sal passw
en daarna b.v. /sa kick X17
dus doe het al zonder quotes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
AdrianP schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 16:12:
/sal passw
en daarna b.v. /sa kick X17
dus doe het al zonder quotes....
Heeft jouw semi-admin account dan wel kickrechten? De rcon admin kan namelijk per SA account instellen welke commando's hij mag gebruiken (kick, mute, levelchange enzovoorts). Misschien mag jij helemaal niet kicken met je SA account?

Er is een manier om alle mogelijke commando's op te roepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
jups,
ik mag kick, mute, shuffle

Maar krijg als het goed is ref rechten, dus never mind :)

:edit

dit is zooooo cool!
A little christmas tale

[ Voor 37% gewijzigd door Piels op 22-12-2004 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Laatst online: 20:09

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Nog ff een paar vraagjes;

Sommige servers kom ik wel in, maar als ik hier een aantal seconden in zit, nog als spectator, loopt ET vast en komt ie met een ongeldige bewerking.
Dit gebeurt voornamelijk bij de 'Nexus' servers. Ik was er nog 1 tegengekomen maar daar weet ik de naam niet meer van.

Bij andere servers loopt ie perfect, of heb ik toevallig nog een klein (toegangs) bestandje van die server nodig?

Wat houdt dat fireteam nu eigenlijk in? Natuurlijk probeer ik zo netjes mogelijk te spelen en probeer iedereen te helpen, maar is binnen zo'n groep de teamspirit hoger ofzo :?

Nog even een mening van mijn kant. Ik vind die mensen die met al die tweaks spelen, ondergronden egaal maken, brightness boosten enz. eerlijk gezegt erg kinderachtige mensen. Zo moeilijk is t spelletje toch niet dacht ik zo. Voel je niet aangesproken maar t moest er ff uit na t zien van een aantal pics op een andere website :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 01:01
Damn!! Dies echt wel cool gemaakt zeg!!

Die vrouwtjes erbij ook echt!!! _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pendaco schreef op woensdag 22 december 2004 @ 20:18:
Nog ff een paar vraagjes;

Sommige servers kom ik wel in, maar als ik hier een aantal seconden in zit, nog als spectator, loopt ET vast en komt ie met een ongeldige bewerking.
Dit gebeurt voornamelijk bij de 'Nexus' servers. Ik was er nog 1 tegengekomen maar daar weet ik de naam niet meer van.

Bij andere servers loopt ie perfect, of heb ik toevallig nog een klein (toegangs) bestandje van die server nodig?

Wat houdt dat fireteam nu eigenlijk in? Natuurlijk probeer ik zo netjes mogelijk te spelen en probeer iedereen te helpen, maar is binnen zo'n groep de teamspirit hoger ofzo :?

Nog even een mening van mijn kant. Ik vind die mensen die met al die tweaks spelen, ondergronden egaal maken, brightness boosten enz. eerlijk gezegt erg kinderachtige mensen. Zo moeilijk is t spelletje toch niet dacht ik zo. Voel je niet aangesproken maar t moest er ff uit na t zien van een aantal pics op een andere website :P
Punkbuster wel ge-updated?

Fireteam: denk dat je dan sneller kan zien wie dood is (handig voor medic's)

Tweaks: vind het ook onzin om alles (zoals jij al zegt) de brightness te boosten. Het gaat om het spel, niet om het winnen (ok, dat ook, maar toch ;) ).
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.