[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 9

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.207 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 11:15

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

dat hoort ie toch automatisch te doen, of moet dat weer handmatig gebeuren |:(
T is ook niet dat ik gekicked wordt, maar t spel loopt gewoon vast :?

op de site van punkbuster staat t volgende namelijk;
NOTICE: PunkBuster is designed to auto-update itself during gameplay. PBWEB is the easiest method of manually updating PunkBuster for most users (players and admins).

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
toch voor de zekerheid even punkbuster handmatig updaten:
pbweb.exe

Even in je PB map zetten.

Maar hoezo loopt het spel vast? Kun je wat meer info geven?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Pendaco schreef op woensdag 22 december 2004 @ 20:18:
Sommige servers kom ik wel in, maar als ik hier een aantal seconden in zit, nog als spectator, loopt ET vast en komt ie met een ongeldige bewerking.
Dit gebeurt voornamelijk bij de 'Nexus' servers.
Vrijwel altijd als ET een bestand heeft gedownload (een map of texture pack die ik nog niet hebt oid) crasht bij mij ET nadat ik een seconde of 20 in het spel zit. Mijn oplossing is om na een download snel /quit in de console te zetten en daarna overnieuw de server te joinen. Los van dit heb ik zelf op nexus servers ook al een aantal keren een et crash gehad, dus maak je daar maar geen zorgen om.
Wat houdt dat fireteam nu eigenlijk in? Natuurlijk probeer ik zo netjes mogelijk te spelen en probeer iedereen te helpen, maar is binnen zo'n groep de teamspirit hoger ofzo :?
Je kan dan ten alle tijden de locatie + health + class van je mede-fireteamgenoten bekijken. En als je op "keyppad 0" drukt, dan selecteer je al je fireteamgenoten en komt er in het spel een tekentje boven het hoofd. Erg handig om onderscheid te maken tussen vriend en (mogelijk disguised) vijand.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Verwijderd

Pendaco schreef op woensdag 22 december 2004 @ 20:18:
Nog even een mening van mijn kant. Ik vind die mensen die met al die tweaks spelen, ondergronden egaal maken, brightness boosten enz. eerlijk gezegt erg kinderachtige mensen. Zo moeilijk is t spelletje toch niet dacht ik zo. Voel je niet aangesproken maar t moest er ff uit na t zien van een aantal pics op een andere website :P
Het is jouw mening natuurlijk, maar waarom vindt je dat kinderachtig ?

Veel mensen spelen ET in competitieverband, en daarbij is je config het instrument waarmee je met het spel interacteert. Je probeert dan binnen de toegestane grenzen de maximale performance te krijgen. Verschillende spelers hebben daarnaast verschillende voorkeuren voor instellingen, heeft niets met de "moeilijkheidsgraad" te maken ( die hangt eerder van je tegenstander af ;) ).

irl heb je ook een groot assortiment aan tennisrackets/hockeysticks/ski's/whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gekicked van de XS4all server. Speel er bijna elke dag niet gezeik daar tot bb4e kwam joinen. Server was helemaal vol, ik join axis , maak 3 kills opeens kickvote van bb4e dentom , gekicked en wat zie ik vervolgens in ASE. Dat bb4e proh mijn plekkie heeft ingenomen. Echt een trieste *(&#@ streek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 12:29
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 19:17:
Net gekicked van de XS4all server. Speel er bijna elke dag niet gezeik daar tot bb4e kwam joinen. Server was helemaal vol, ik join axis , maak 3 kills opeens kickvote van bb4e dentom , gekicked en wat zie ik vervolgens in ASE. Dat bb4e proh mijn plekkie heeft ingenomen. Echt een trieste *(&#@ streek :(
Dat is niet echt aardig nee :|

Ik kan er slecht tegen als mensen gekickt worden omdat ze plaats moeten maken voor de vriendjes van anderen :/

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

@ B3aTjUggl3r: }:O }:O !
(laat de rest maar, GOT is niet voor gebekvecht denk ik)

[ Voor 146% gewijzigd door bstard op 30-12-2004 10:55 ]

Blub

Verwijderd

mja beetje lame : >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Nu start ik elke keer de ET op en dan moet ik weer al mijn instelling van het beeld (res. ed.) opnieuw instellen. waar door wordt dit veroorzaakt en hoe kun je dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

Falcon2107 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:54:
Nu start ik elke keer de ET op en dan moet ik weer al mijn instelling van het beeld (res. ed.) opnieuw instellen. waar door wordt dit veroorzaakt en hoe kun je dit oplossen?
Auto exec.cfg maken met dit erin:
code:
1
2
3
set r_mode "-1" 
set r_customheight "768" 
set r_customwidth "1024"

Resolutie naar believen aanpassen uiteraard
edit:
@ gekke Vries. Mijn fout, komt uit mijn eigen config 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Shaggy op 02-01-2005 17:32 ]

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:26
shaggy8675 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:24:
[...]

Auto exec.cfg maken met dit erin:
code:
1
2
3
4
set r_mode "-1" 
set r_customheight "768" 
set r_customwidth "1024" 
exec res.cfg

Resolutie naar believen aanpassen uiteraard
vanwaar exec res.cfg?
Want die heb ik er bijv niet in staan....

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 18:18

KabalA!

[ No-Life ]

Ik heb sinds vandaag een vaag probleem met ET:

Voorheen draaide ik Win2k sp4 en dat ging allemaal prima, kon zonder problemen spelen met een ping van rond de 50 en 76 fps (gecapped)... Nu heb ik vannacht een schone install gedaan en wel WinXP sp2, het probleem wat is onstaan is dat m'n ping geen 50 meer is maar eerder 150 of meer :X

Mijn vraag is dus of een van jullie mij kan vertellen wat hier de oorzaak van kan zijn :?
Ik heb al de softwarematige (windows) firewall uitgezet, maar dit maakt helemaal niks uit. Extra nog de poorten op m'n hardwarematige (modem) firewall opengezet en ook dat maakt niet uit. ET nieuwe install scheelt ook niets :/
Verder heb ik al meerdere topics bekeken, maar dat zijn allemaal topics uit 2003 of eerder waar ik niet echt een bevredigend antwoord in kan vinden, dus als een van jullie mij zou kunnen helpen gaarne :P ;)

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Heb je kazaa/emule/dc++ of andere share programma's uit staan?
Ook geen spyware op je pc?
Heb je een server waarvan gedownload word tussen je netwerk?
Heb je niet iemand anders in het netwerk zitten die aan het downloaden is?
Is dit op 1 server? of op ALLE servers?
Probeer zowieso eens een willekeurige server oid.
Gaat downloaden e.d. ook trager?

Dit zijn allemaal dingen waar je ff op moet letten!

Als dit allemaal niet zo is dan weet ik het eerlijk gezegd niet.
En ik betwijfel of het aan ET licht of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Falcon2107 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:54:
Een quote uit de startpost:
ET valt steeds terug op 640x480
Dit een bekend fenomeen. Je lost het op met een BAT bestandje die een file met (verkeerde) settings delete en dan pas ET start.
code:
1
2
del *.pid /s
et.exe %*

In ASE kan je onder Tools --> options --> Games --> program location aangeven dat ie ET moet starten met het bat-bestand. Dan hoef je dus nooit meer handmatig de .pid bestanden te verwijderen.

[ Voor 5% gewijzigd door Piels op 03-01-2005 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

He het topic leeft weer :) (en mn clangenoten iets zeggen natuurlijk >:) )

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 18:18

KabalA!

[ No-Life ]

Danjel schreef op maandag 03 januari 2005 @ 03:48:
Heb je kazaa/emule/dc++ of andere share programma's uit staan?
Ook geen spyware op je pc?
Heb je een server waarvan gedownload word tussen je netwerk?
Heb je niet iemand anders in het netwerk zitten die aan het downloaden is?
Is dit op 1 server? of op ALLE servers?
Probeer zowieso eens een willekeurige server oid.
Gaat downloaden e.d. ook trager?

Dit zijn allemaal dingen waar je ff op moet letten!

Als dit allemaal niet zo is dan weet ik het eerlijk gezegd niet.
En ik betwijfel of het aan ET licht of niet.
  • Alle programma's welke downloaden/ uploaden staan uit :) (alleen msn en icq staan aan, maar daar had ik in het verleden ook geen problemen mee :))
  • Spyware lijkt me stug omdat deze install net een dag oud is (als hij het red ;))
  • Heb wel een server, maar die staat op dit moment uit :/
  • Normaal zou je inderdaad rond deze ping zitten tijdens een download, probleem is alleen als dat er niemand thuis was op het moment van posten, en gister avond ben ik nog even bezig geweest en toen was de ping bijna continu timeout doordat inderdaad iemand anders zat te internetten/ downloaden
  • Het probleem doet zich inderdaad voor op ALLE servers... ik heb met netgraph verschillende servers gepingd, als ik dan in Windows zit is de ping geweldig (rond de 30), maar als ik dan ET opstart schiet ie omhoog naar 150 of meer (ook in netgraph)
  • M'n download speed is niks mis mee :?
Ik had ergens gelezen dat het kwam door die extra beveiligings bende die in SP2 van win XP gepropt is... probleem is dus dat ik niet weet waar hij wat allemaal aanzet, want de firewall e.d. uitzetten in het "beveiligingscentrum" 8)7 :+ werkt dus niet.
Ik zal als ik vanmiddag thuis ben eens even kijken of ik in netwerkverbindingen nog wat beveiligings instellingen kan wijzigen, en mocht dit resultaat opleveren zal ik dit even posten :)

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Ik heb ook SP2 en alles uitgezet, geen probs.

Doe anders eens een keer een tracert naar een IP adres van een server.

Spyware kan ook goed hoor.
Had eens een PC die na 1 minuut op het internet (zonder virusscanner en niet geupdate) meteen al een virus te pakken had, dus kijk dit toch even voor de zekerheid na.

[ Voor 3% gewijzigd door Piels op 03-01-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

weet iemand een goede methode om, fuck hoe heet ie ook alweer |:( , die met die bank iig, als allies te halen?

Je kunt nog zo snel die tank voor de bank hebben staan, het goud halen lukt daarna vrijwel nooit.
Ik heb 1x meegemaakt dat het goud wel werd meegenomen.

iemand tips? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon, 2 f/ops die op de spawn-exit's FFE-en. Daarna met z'n vijven naar binnen rennen en het goud pakken, ondertussen maakt een engy de truck en legt dyna onder truckbarrier.

goed idee voor clanwar >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eR1k
  • Laatst online: 11-08 20:51
Pendaco schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:04:
weet iemand een goede methode om, fuck hoe heet ie ook alweer |:( , die met die bank iig, als allies te halen?

Je kunt nog zo snel die tank voor de bank hebben staan, het goud halen lukt daarna vrijwel nooit.
Ik heb 1x meegemaakt dat het goud wel werd meegenomen.

iemand tips? :9
Iedereen met dual akimbo's omleggen !!!! ;)
Nee hoor j/k, wat hier boven gepost werd klinkt behoorlijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt nog maar 1x meegemaakt dat het goud werd gepakt?!

Covert Opsen doen het ook altijd aardig bij die fase van de Goldrush (zo heet die Map).

Of een level 4 Medic met adrenalin natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Medic met adrenaline in goldrush/radar ownen.
Ik heb zo een keertje de allied team van een ondergang gered om 3 seconden voor spawn die dichtsbijzijnde radar te rippen en mezelf vol te spuiten!!
Echt geweldig ding dat.

maar hij zal vast ook wel werken in goldrush :-)

Alleen jammer dat je nooit level4 in een offi war haalt.
Of je moet wel heel erg goed kunnen spelen. en dan nog is het vrij lastig in 1 map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Danjel schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 02:36:
Medic met adrenaline in goldrush/radar ownen.
Ik heb zo een keertje de allied team van een ondergang gered om 3 seconden voor spawn die dichtsbijzijnde radar te rippen en mezelf vol te spuiten!!
Echt geweldig ding dat.

maar hij zal vast ook wel werken in goldrush :-)

Alleen jammer dat je nooit level4 in een offi war haalt.
Of je moet wel heel erg goed kunnen spelen. en dan nog is het vrij lastig in 1 map.
Ik heb het 2 keer gepresteerd om in een clanwar in 1 map majoor te worden :Y) (was nog zonder die limieten op XP voor promoveren) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik ET speel zit ik meestal campaigns te spelen op de "games.skynet.be" servers 8) , het is mij met de allies al vaker gelukt om het goud te pakken te krijgen in goldrush, het is mij als Axis ook wel overkomen dat het gejat wordt!
Als Axis moet je prio het goud verdedigen zijn, maar je bent in die krappe ruimte wel kwetsbaar voor panzers en rifle grenades!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 08:29:
Als ik ET speel zit ik meestal campaigns te spelen op de "games.skynet.be" servers 8) , het is mij met de allies al vaker gelukt om het goud te pakken te krijgen in goldrush, het is mij als Axis ook wel overkomen dat het gejat wordt!
Als Axis moet je prio het goud verdedigen zijn, maar je bent in die krappe ruimte wel kwetsbaar voor panzers en rifle grenades!
Je kunt het beste met 4 mensen binnen zitten (3 meds, 1 f/ops), buiten staat iemand bij de MG en ook nog ergens een f/ops die FFE op de trap...

En natuurlijk zorgen dat de barriers gemaakt zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:29

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 10:37:
[...]

Je kunt het beste met 4 mensen binnen zitten (3 meds, 1 f/ops), buiten staat iemand bij de MG en ook nog ergens een f/ops die FFE op de trap...

En natuurlijk zorgen dat de barriers gemaakt zijn :)
wat dacht je van 2 meds, 1 f/ops en een soldier met een portable mg42...

Ik kan je verzekeren dat het dan wel heel moeilijk wordt om het goud te jatten, vooral als de engi's dan nog goed hun best hebben gedaan om rond de truck te minen, niets is zo frusterend dan 3 meter van de truck vandaan te zijn en dan dood te gaan door een mijn

btw, om goud te krijgen werkt voor mij nog altijd het beste om als cov ops naar binnen te sluipen, eerst mines op te lichten en dan doorlopen

[ Voor 11% gewijzigd door greatgonzo op 06-01-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:21
Lol discussie in pubtax :+

Gewoon allemaal coverts gaan en snipen, minimaal 4 moet je er wel hebben. Dan kunnen ze niet in de buurt komen. Nog een panzerfaust of 4 erbij, die kunnen dan kamikaze doen op iedereen die er langs komt. Een flamer in de bank is ook leuk, alleen jammer dat je teammates niet zo slim zijn :+. En altijd zit er wel weer zo'n medic lamer, daar wordt ik echt ziek van. Stomme selfkillers zijn het. :X

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel belangrijker bij Goldrush is natuurlijk dat je die tank niet te snel onder je neus vandaan laat jatten. Een goede verdediging aan het begin is het halve werk om aan het eind niet in de problemen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:25:
Veel belangrijker bij Goldrush is natuurlijk dat je die tank niet te snel onder je neus vandaan laat jatten. Een goede verdediging aan het begin is het halve werk om aan het eind niet in de problemen te komen.
Dat is niet altijd even makkelijk te realiseren op een public :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Idd, je moet gewoon geluk hebben en je kan alleen ook niet de tank verdedigen.Ik heb afgelopen 2 dagen veel op publics gespeeld en er stond bv nooit iemand de goldcrates te beschermen, omdat je daarmee geen xp verdiend denk ik 8)7

Maar ff een vraagje, wat moest je ookal weer aan je snelkoppeling toevoegen zodat ie standaard opstart met etpro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

+set_game etpro

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-09 16:07
nein, +set fs_game etpro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

|:( is waar okk ... sorry :P

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:25:
Inderdaad, flinke portie mijnen om de tank leggen. En als de tank is gestolen iedereen FFE, Airstrike en granaten erop gooien ;)

Dit werkt alleen als iedereen weet wat ie moet doen, en niet de truckbarriers gaat maken :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:25:
[...]

Inderdaad, flinke portie mijnen om de tank leggen. En als de tank is gestolen iedereen FFE, Airstrike en granaten erop gooien ;)

Dit werkt alleen als iedereen weet wat ie moet doen, en niet de truckbarriers gaat maken :Z
Leg er 5 pal voor de tankt, als hij dan een klein stukje vooruit gaat, ontploffen ze allemaal in 1 keer en is de tank als het goed is kapot VOOR hij gestolens is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Je kunt beter voorkomen dat ze de tank maken. Blijf met ze allen bij de tank. De engineers leggen om de tank al hun mines neer. Daarna maken ze de 1e tank barrier. De rest blijft in de buurt van de tank en zodra er een engi door de mines is gekomen schieten ze hem dood.

Dit werkt alleen maar als iedereen zich hieraan houd en niet gaan spawnkillen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coldcat schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:24:
Je kunt beter voorkomen dat ze de tank maken. Blijf met ze allen bij de tank. De engineers leggen om de tank al hun mines neer. Daarna maken ze de 1e tank barrier. De rest blijft in de buurt van de tank en zodra er een engi door de mines is gekomen schieten ze hem dood.

Dit werkt alleen maar als iedereen zich hieraan houd en niet gaan spawnkillen.
Wat is nu spawnkillen @ GR?

Dat stukje, als je van allied spawn naar ammo-racks loopt (niet bij truckbarrier). Als je daar FFE is het toch geen spawnkillen?

Mensen moeten ook beseffen dat als zij over meerdere spawn-exit's beschikken, het FFE op een uitgang van een spawn-exit geen spawnkillen is. Je hebt immers die andere nog

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Welke andere spwan dan? In het begin heb je maar 1 spawn hoor als Allies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Laatst online: 10:47
Klopt, maar meestal is het wel zo dat dan die andere uitgang ook op 1 of andere manier onder vuur wordt genomen door de tegenstander. Met mines/snipers/mortar/meer ffe geweld/rambo medic's/etc. Maar als het al zo laat is dan zit je waarschijnlijk wel in een prutsteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coldcat schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:29:
Welke andere spwan dan? In het begin heb je maar 1 spawn hoor als Allies.
Spawn-exit :)

Je kunt 2 kanten oplopen, naar links en naar rechts (richting 2e truck barrier)
Sybr_E-N schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:32:
Klopt, maar meestal is het wel zo dat dan die andere uitgang ook op 1 of andere manier onder vuur wordt genomen door de tegenstander. Met mines/snipers/mortar/meer ffe geweld/rambo medic's/etc. Maar als het al zo laat is dan zit je waarschijnlijk wel in een prutsteam.
Dat maak ik ook wel vaker mee, dat ze allemaal zitten te spawn-killen. Een paar blijven bij de tank. Engy weet door te breken, repareerd tank, allies blij, axis boos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:25:
[...]

aahh heb ik me toch weer even een discussie weten op te starten :P
Het is alleen lastig dat ik in mn eentje speel (zonder clanmaatjes ofzo), en vrijwel niemand let op die berichten die je typt onderin je scherm |:( hierdoor wil t nog niet echt van harte lukken.

T leukste bij goldrush (dat was m) is dat als de axis zich alleen met de tank bezighouden, jij als allied engineer op de binnenplaats van de bank een gigantisch mijnenveld kan uitstrooien.
Om vervolgens de xp punten zien op te lopen wanneer de axis bij het andere startpunt spawnen :9

Wat is trouwens de favoriete kant van iedereen? of kies je degene met de meeste progressie (wat natuurlijk errug lame zou zijn ;) )
Ik zelf kies toch meestal voor de allies (hebben toch uiteindelijk de oorlog gewonnen he) met als favoriete 'beroep' engineer. heerlijk een beetje bob de bouwer spelen _/-\o_
maar ik heb trouwens laatst ontdekt dat fieldops ook erg lekker speelt, vooral t uitdelen van ammo brengt toch erg veel bevrediging met zich mee.
Bij de spawnpoints netjes een rijtje van pakketjes neerleggen... een momentje wachten... en weer een lading nieuwe pakjes neerleggen voor alle mannetjes :Y) (klinkt wel erg gay op deze manier :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Ik ben meestal axis. Ik vind verdedigen gewoon leuker dan aanvallen. Ook speelt axis beter vind ik. Meestal ben ik dan medic of FO.

Een mijnenveld bij de second axis spawn uitstrooien is über lame. Het is gewoon nog veel erger dan spawnkillen vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Het is eigenlijk ook wel een beetje spawnkillen imo :o

Nee op die publics met die mortar gefragged worden op je spawn is erger imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet de 1e keer dat mensen echt samenwerken op een pub nog meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bekijk ik demos?
Demo's zijn bestanden met de extensie .dm_83. Deze bestanden bevatten geen videos maar zijn slechts een continue reeks coordinaten en andere informatie. Bij het afspelen van een demo in ET doet het progamma dus niets anders dan het spel weer opnieuw beleven. Je kan dus ook niet van de speler weg bewegen enzo. Wel kan je point of views en snelheden instellen. Ook mooi is om in te stellen dat je de kogels/bommen/granaten etc volgt. Bij airstrike zie je echt een bom vallen. Speel maar eens met onderstaande settings:
code:
1
2
3
4
5
6
7
seta b_demo_autotimescale "0.4" 
seta b_demo_autotimescaleweapons "255" 
seta b_demo_panzercam "1" 
seta b_demo_dynamitecam "1" 
seta b_demo_grenadecam "1" 
seta b_demo_mortarcam "1" 
seta b_demo_teamonlymissilecam "0"

Okee, speel veel ET (te veel) maar ben bezig met de clan movie te maken maar, jij kan bij een demo de airstrike's bommen zien?
Ik heb dat geprobeerd wat jij hebt gezegt hoe het moet maar lukt niet:/
afgespeelt met etpro 3.01 en heb die paar zinnetjes ook in een config gezet en werkte dus niet:(

Zou graag dat ook willen zien de bommen van de airstrike kan je me helpen meschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Pendaco schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 18:04:
[...]
T leukste bij goldrush (dat was m) is dat als de axis zich alleen met de tank bezighouden, jij als allied engineer op de binnenplaats van de bank een gigantisch mijnenveld kan uitstrooien.
Om vervolgens de xp punten zien op te lopen wanneer de axis bij het andere startpunt spawnen :9

maar ik heb trouwens laatst ontdekt dat fieldops ook erg lekker speelt, vooral t uitdelen van ammo brengt toch erg veel bevrediging met zich mee.
Bij de spawnpoints netjes een rijtje van pakketjes neerleggen... een momentje wachten... en weer een lading nieuwe pakjes neerleggen voor alle mannetjes :Y) (klinkt wel erg gay op deze manier :+ )
imho klink je gewoon als een XP hoertje :) Natuurlijk is het voor mij als Medic wel handig, maar over het algemeen erger ik me kapot aan dat soort mensen! die alleen maar pakketjes droppen en verder geen kills maken!
Ga gewoon als FO spelen en doe je ding, pakketjes geven, air support en heel veel kills maken, dan kom je er wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

AdrianP schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:21:
[...]

imho klink je gewoon als een XP hoertje :) Natuurlijk is het voor mij als Medic wel handig, maar over het algemeen erger ik me kapot aan dat soort mensen! die alleen maar pakketjes droppen en verder geen kills maken!
Ga gewoon als FO spelen en doe je ding, pakketjes geven, air support en heel veel kills maken, dan kom je er wel!
Nou heb ik al een tijdje geen ET meer gespeeld, maar ik deed precies hetzelfde als Pendaco en even later als ik wat meer xp had ging ik wel netjes verder killen enzo :)
Alhoewel ik wel eens mensen heb gezien die een beetje dom bij de spawn bleven staan idd

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pendaco schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 18:04:
[...]

IMHO schiet je daar niet zoveel mee op, als team (allies dus in dit geval). Je wint hooguit 30 seconden, mits er al geen engineer/CO aanwezig is die de boel even opruimt/spot.

Samengevat: een goedkope XP-truc. Ik speel alleen maar op publics eigenlijk, en inderdaad zie je daar veel mensen die voor een rang spelen en niet voor het team. Misschien tijd om een keer op niet-public servers te spelen, maar daar rol ik dan vanzelf wel een keer in (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Oke, ik speel nu dus al bijna 2 jaar ET, maar er is 1 ding dat ik nog niet begrijp. waarom haal ik in godsnaam meer FPS op High settings dan op low settings. Aan me systeem kan het niet liggen:

P4 3gig@3.34 gig
Geforce 6800GT@401/1101
asus P4C800E-Deluxe
1024ddr pc3200 mb ram

Lijkt me toch genoeg :? ik draait alles dus op low. En ik haal meestal 90~120 fps terwijl een vriend van mij met een minder systeem constant 125 fps heeft :( iemand een idee waar dit aan ligt?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Misschien een domme vraag ofzo.. Ik draai ET gezellig op school en nu wil ik hier wel een ETpro bij hebben.. Dit lukt dus wel maar ik zou het ook leuk vinden als ik daar de backdoormod bij Battery bij kan hebben (dan kunnen die noobs uit mn klas wat beter winnen :P) Ik heb overal gehoord dat dit een mod is van etpro 3.1.0 +. Deze etpro heb ik dus erop staan maar ik zie nog steeds geen dynamytable backdoor en ook geen spawn @ commandpost bij Fueldump (dat van Fueldump is ong. het zelfde als de backdoormod, ook iets van ETpro).
Ook heb ik de clanbase clanwar.config in de map etpro/configs staan maar als ik in mn console /exec clanwar.config ram, zegt hij geen config met die naam te kunnen vinden?
Alvast bedankt.

enneh @ Pendaco, hoelang speel jij al?? Ik speel net 5 weken maar dat wat jij doet komt toch over als een xphoertje die nog geen week speelt ;)

[ Voor 10% gewijzigd door h3ll op 09-01-2005 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

die alleen maar pakketjes droppen en verder geen kills maken
Als ik level 1 FO ben dan drop ik aan het begin ook al mijn packs. Maar dan ga ik wel verder killen. Als ik level 2FO ben dan drop ik ze niet meer. Als mensen ze alleen in level 1 FO droppen zijn ze niet noob. Dat is alleen handig. Blijven ze staan in level 2 dan zijn het xpsletten.

Wat ik ook zo erg vind is een FO die achter een morter gaat staan en blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:27:
[...]

Wat is nu spawnkillen @ GR?

Dat stukje, als je van allied spawn naar ammo-racks loopt (niet bij truckbarrier). Als je daar FFE is het toch geen spawnkillen?

Mensen moeten ook beseffen dat als zij over meerdere spawn-exit's beschikken, het FFE op een uitgang van een spawn-exit geen spawnkillen is. Je hebt immers die andere nog

Toch?
Mensen gillen al veel te snel 'spawnkiller'. Laats was ik bij GR een allied soldier met een flamer in het begin van het spel. Omdat ze bij de tank op het plein allemaal in een groepjes stonden had ik er meteen een stuk of vier dood en toen begonnen ze al meteen te gillen dat ik een spawnkiller was. En toen ze opnieuw spawnde liepen ze allen als een kip zonder kop weer in mijn flamer. Toen volgde dus een eindeloze reeks votes om mij te kicken omdat ik het hele spel zou verzieken. Kan ik er wat aan doen dat zij zo dom zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen noobs schreeuwen OMG SPAWNKILLER LAMER!. Er is niet zoiets als spawnkillen, je kan makkelijk de spawn uitkomen omdat je spawnprotection hebt. Als je dan zo dom bent om in de artie te lopen die voor de spawn is, dat is je eigen probleem. Ik word zo gek van dat gezeur op pubs, je kan tegenwoordig niks meer doen. En wtf is er leuk aan pakjes uitdelen?

En volgens mij is het /rcon config confignaam
dus bijvoorbeeld /rcon config clanwar als je /rcon config doet of /callvote config dan verschijnen alle configs in je console die er op die server staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:43

Hu9o

Schokkend

Ryan666 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 01:10:
Misschien een domme vraag ofzo.. Ik draai ET gezellig op school en nu wil ik hier wel een ETpro bij hebben.. Dit lukt dus wel maar ik zou het ook leuk vinden als ik daar de backdoormod bij Battery bij kan hebben (dan kunnen die noobs uit mn klas wat beter winnen :P) Ik heb overal gehoord dat dit een mod is van etpro 3.1.0 +. Deze etpro heb ik dus erop staan maar ik zie nog steeds geen dynamytable backdoor en ook geen spawn @ commandpost bij Fueldump (dat van Fueldump is ong. het zelfde als de backdoormod, ook iets van ETpro).
Ook heb ik de clanbase clanwar.config in de map etpro/configs staan maar als ik in mn console /exec clanwar.config ram, zegt hij geen config met die naam te kunnen vinden?
Alvast bedankt.

enneh @ Pendaco, hoelang speel jij al?? Ik speel net 5 weken maar dat wat jij doet komt toch over als een xphoertje die nog geen week speelt ;)
Ik geloof dat je dan gewoon een andere battery map moet hebben, het zit iig niet in de clanbase config :)

maar die start je zo: /ref config clanwar moet je wel ref zijn.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Ja volgens mij heb je ook een andere map nodig.

In een server met noobs is het zo erg om die back door te verdedigen. Iedereen gaat naar het strandr toe maar niemand naar de achterkant. Daar sta ik dan meestal in mijn eentje te verdedigen. En een map met "open backdoor" vind ik eigenlijk te makkelijk voor de allies.

Wat ik altijd doe is het volgende. Ik loop de ramp op en loop direct door naar de gun controls zonder de bunker te pakken. Bijna niemand weet dat ik daar dan ben en ik heb zo de gun kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er toevalllig iemand bij een clan of heeft er iemand een?
ik zoek namelijk een omdat op die publics saai begint te worden en al rookies zijn.
als iemand me iets kan laten weten
bedankt
greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:33:
ik zoek namelijk een omdat op die publics saai begint te worden en al rookies zijn.
bedankt
greetz
Je kunt op clanbase.com kijken, daar is volgens mij ook een sectie waar clan's kunnen posten als ze members nodig hebben.

Ook kun je op clanservers spelen, en achter je naam "zoek clan" oid, zetten, als je goed genoeg bent spreken ze je wel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

bedankt
greetz
Ik zit in KoC en wij zoeken eigenlijk geen members meer. Maar als je goed bent dan laten we je er wel in. Ik denk niet dat het hier de bedoeling is om mensen te recruten dus stuur ik je door naar Knip (clanwerving mag niet)

Klik daar op het forum (rest van de site werkt niet helemaal) en zet een berichtje op het forum

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 13-01-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ryan666 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 01:10:
ik speel nu ook iets van 5 weken, maar wat ik hierboven omschreef was niet iets wat ik constant doe hoor, alhoewel het zo wel overkwam nu ik het teruglees.

en idd met fieldops krik ik eerst even mn level op, om vervolgens te gaan killen. Kom ik dan op mn weg iemand met een mortier tegen, dan deel ik natuurlijk wel even pakketjes uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pendaco schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:14:
[...]

ik speel nu ook iets van 5 weken, maar wat ik hierboven omschreef was niet iets wat ik constant doe hoor, alhoewel het zo wel overkwam nu ik het teruglees.

en idd met fieldops krik ik eerst even mn level op, om vervolgens te gaan killen. Kom ik dan op mn weg iemand met een mortier tegen, dan deel ik natuurlijk wel even pakketjes uit ;)
Beter even in het begin van het spel XPhoeren naar level 1 of 2, zodat je sneller kunt FFE'en/Reviven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Wat is de definitie van XPhoeren?

Want als ik kogels uit sta te delen dan denk ik altijd. ik zorg er tenminste voor dat de mensen kogels hebben en niet na 30 kogels leeg zijn.
Dat vind ik geen XPhoeren maar je team helpen.
Dit is ook zo bij medic.
als medic moet je je teammates levend houden. dit doe je door medic packs uit te delen.
Wat is daar nu XPhoeren aan?

Ik ben op zo'n moment gewoon bezig mijn team levend te houden. is dat nu zo erg dan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

XP hoeren houd in dat je ammo packs bij de spawn legt zonder dat iemand ze nodig heeft. Je hebt pas kogels nodig in een gevecht. Als je ze dan geeft in het geen XPhoeren. Als je allemaal bij de spawn op een rijtje neerlegt vind ik het behoorlijk XPhoeren (spring er altijd overheen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
In de spawn zelf heeft niemand ze nodig. maar het is toch wel een mooi punt om het neer te leggen? dan hebben ze het toch maar alvast? ikzie het probleem daar niet van hoor.
En wie gaat nu midden in een gevecht ammo uitdelen?
Dat doe ik dan liever van te voren en meehelpen met schieten.

[ Voor 41% gewijzigd door Danjel op 09-01-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Ik speel heel vaak samen met een gast op publics. Hij is meestal medic en ik FO. Als hij bijna geen ammo meer heeft zegt hij dat en geef ik hem een ammo pack. Ik kan dan wel doodgeschoten worden maar hij revived me dan gewoon weer. Je kunt het beste de medic zolang mogelijk laten leven en van ammo hebben voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is echt extreem k*t als je als medic, midden in een gevecht op je luger/colt moet overstappen. Nog k*tter is het als je moet overstappen naar een mes.

Ga jij maar 6 man met een mes te lijf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Laatst online: 08-09 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

Ik denk dat het juist veel beter is om als field-ops ammo in de spawn te leggen, dan in battle.

Waarom?

Op het moment dat je spawnt als medic engi of wat dan ook ben je beperkt in je ammo. Een clip van 30 is er zo door, en zit je dus zonder...

Als je dan in een gevecht ammo gaat lopen uitdelen, loop je een verhoogt risico zelf geraakt te worden, je team kan je niet beschermen zonder ammo en vanwege het simpele feit dat je door doelloos rond te strooien ook nog eens je tegenstanders aan ammo helpt, terwijl je dat toch echt niet wilt.

Als iemand vol bepakt in een battle gaat, heb je als field-ops de tijd weer op te laden, en je hoeft niet de hele tijd dat ge-emmer aan je kop te horen van "I need ammo" En de daarop volgende acties door n00bs die je "door ff op je te schieten" wel even laten weten dat ze ammo nodig hebben.En dat je daarna in battle dus maar 2 headies nodig hebt om weer af te zijn :(

Maar ja.... ik zal waarschijnlijk wel geen goede field-ops zijn mischien ;) 8)

My name is Shaggy...I am a Field-ops...I have a problem... 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Shaggy op 09-01-2005 21:35 ]

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol je hebt wel een punt
ik vind het ook zeer handig dat er int begin of de weg naar de actie pakjes liggen met ammo
1 die 30 zijn er direct door en 2 je verliest geen tijd en je hebt er voor de actie begint
dus ja
keep on the good working FO's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of je loopt natuurlijk even naar een ammorekje of je jat een smg van een dooie. Er zijn zat mensen op pubs die toch geen ammo uitdelen. Als ik zelf op een pub ben ga ik ook voor het killen en is het team bijzaak. Pub is puur aim training. Teamshit doe ik wel in een clanwar -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:23:
of je loopt natuurlijk even naar een ammorekje of je jat een smg van een dooie. Er zijn zat mensen op pubs die toch geen ammo uitdelen. Als ik zelf op een pub ben ga ik ook voor het killen en is het team bijzaak. Pub is puur aim training. Teamshit doe ik wel in een clanwar -.-
Zelf zie ik niet zo in wat er mis met ammo uitdelen als je van de spawn onderweg bent naar het gebied waar de actie is. Als je daar toch loopt als FO kun je mij als medicje met m'n 30 kogels toch wel even van dienst zijn of niet soms.

Maar ja als je natuurlijk echt zo 1337 bent als jij is je dat te min en loop je de halve map over naar een ammorekje (en kom niet met het verhaal dat hij in GR dichtbij staat voor de allies want wie loopt er nou in godsnaam eerst daarheen).

Sommige mensen hebben nou eenmaal geen tijd/zin in een clan maar willen wel af en toe een potje spelen. Ook op een public vaak wel een paar lui tussen die er net zo over denken, en met wie je dan samen kunt spelen.

my two cents

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik als field ops vaak niet goed van wordt is dat er teamgenoten jou rookgranaat achterna lopen of blind je arty strike proberen door te komen en dan vervolgens klagen, dit heb ik toch wel regelmatig meegemaakt op publics.
Als FO zijnde strooi ik vaak bij het uitlopen van de spawn een paar pakketjes ammo (afhankelijk van welk niveau ik inmiddels ben) maar blijf daar niet hangen, ik loop ook door "in to battle" zogezegd om daar de artillery en airstrike los te laten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

In het begin wat ammo-packs neerleggen is geen probleem. Dat is juist handig. Maar als je bij de spawn blijft staan en steeds maar weer ammo-packs neerlegt dat is enorm lame.

Ik vind het volgende:

Een paar ammo packs uitdelen bij het begin is niet erg maar als je alleen maar packs uit staat te delen voor de XP ben je enorm noobachtig bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coldcat schreef op maandag 10 januari 2005 @ 08:23:
In het begin wat ammo-packs neerleggen is geen probleem. Dat is juist handig. Maar als je bij de spawn blijft staan en steeds maar weer ammo-packs neerlegt dat is enorm lame.

Ik vind het volgende:

Een paar ammo packs uitdelen bij het begin is niet erg maar als je alleen maar packs uit staat te delen voor de XP ben je enorm noobachtig bezig.
Als je daar blijft hangen is lame en heeft niemand wat aan, die mensen someer ik altijd tot "Move" en dmv "use" en dan kun je rekenen op wat geduw, als je maar actief meedoet!
Ammo en medkits uitdelen is niet zo erg, maar blijf niet te lang op 1 plek hangen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarentegen, als ik als Axis Medic bij de seawall battery ben loop ik toch regelmatig heen en weer aan de bovenkant (dus "over" het heuveltje waar de allied ramp op uitkomt, maar niet in de "goot" erachter) om random medipacks neer te leggen. IMHO is dit niet XP hoeren omdat je teamgenoten er wel min of meer vanuitgaan dat als ze een paar meter achteruitgaan ze zo'n ding op kunnen pikken nadat ze beschoten zijn vanaf het strand, en ten tweede moet je daar als Medic ook regelmatig een CO reviven die de ramp probeert op te blazen.
En als de gelegenheid er is zal ik het natuurlijk niet nalaten te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Als je spawnt en naar de plek gaat waar de actie is, dan kun je toch onderweg daar naartoe al die pakjes neer gooien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:02:
Daarentegen, als ik als Axis Medic bij de seawall battery ben loop ik toch regelmatig heen en weer aan de bovenkant (dus "over" het heuveltje waar de allied ramp op uitkomt, maar niet in de "goot" erachter) om random medipacks neer te leggen. IMHO is dit niet XP hoeren omdat je teamgenoten er wel min of meer vanuitgaan dat als ze een paar meter achteruitgaan ze zo'n ding op kunnen pikken nadat ze beschoten zijn vanaf het strand, en ten tweede moet je daar als Medic ook regelmatig een CO reviven die de ramp probeert op te blazen.
En als de gelegenheid er is zal ik het natuurlijk niet nalaten te killen.
Als medics dit doen in het team waar ik speel _/-\o_ hulde, de battery is zo'n map waar je op een gering aantal meters moet verdedigen, hier vallen nogal wat slachtoffers bij en health is dan altijd welkom, als er dan pakjes voor het oprapen liggen is dat heerlijk! :)
Ik vindt dit geen XP hoeren maar gewoon goed teamwork. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:52:
[...]

Als medics dit doen in het team waar ik speel _/-\o_ hulde, de battery is zo'n map waar je op een gering aantal meters moet verdedigen, hier vallen nogal wat slachtoffers bij en health is dan altijd welkom, als er dan pakjes voor het oprapen liggen is dat heerlijk! :)
Ik vindt dit geen XP hoeren maar gewoon goed teamwork. :)
Kein Problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 23:39:
[...]

Zelf zie ik niet zo in wat er mis met ammo uitdelen als je van de spawn onderweg bent naar het gebied waar de actie is. Als je daar toch loopt als FO kun je mij als medicje met m'n 30 kogels toch wel even van dienst zijn of niet soms.

Maar ja als je natuurlijk echt zo 1337 bent als jij is je dat te min en loop je de halve map over naar een ammorekje (en kom niet met het verhaal dat hij in GR dichtbij staat voor de allies want wie loopt er nou in godsnaam eerst daarheen).

Sommige mensen hebben nou eenmaal geen tijd/zin in een clan maar willen wel af en toe een potje spelen. Ook op een public vaak wel een paar lui tussen die er net zo over denken, en met wie je dan samen kunt spelen.

my two cents
ik zeg juist dat er op de meeste pubs weinig FO's zijn die geen pakjes uitdelen zak hooi.
Ik speel zelf geen fieldops, ik ben altijd medic. dus je lult nogal slap : |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:21
Ach die ziv, ze moeten je wel hebben hé jongetje? <3

IMO, ammo uit bij de spawn is vrij zinloos, de meeste mensen zijn toch al dood voordat ze 2 clips er doorheen hebben. Daar komt bij dat er genoeg ammo her en der versprijd ligt. Mocht je nou te kort komen en er loopt een field in de buurt dan kan ie een pak geven. Meestal is 1 zat (2clips).

Aan de defence kant is het helemaal makkelijk, gewoon selfkillen als je ammo op is. En vaak laat de aanvaller bijna volle smg's achter ook.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Soms komt selfkillen je niet echt goed uit. Als er bijvoorbeeld constant mensen langslopen en jij de enige in de buurt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:02

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Coldcat schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:57:
Soms komt selfkillen je niet echt goed uit. Als er bijvoorbeeld constant mensen langslopen en jij de enige in de buurt bent.
Wat is er dan niet goed aan selfkill :?
Selfkill doen als medic, terwijl er 3 'dode' naast je liggen die je kan reviven , dat komt niet goed uit :)
Verder vind ik selfkill niet meer zo verkeerd, tenzij het echt in battle is. Maar tijdens een war kan je daar ook niets tegen doen. Dan is het eerder een sport :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

outerspace schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:40:
[...]

Wat is er dan niet goed aan selfkill :?
Selfkill doen als medic, terwijl er 3 'dode' naast je liggen die je kan reviven , dat komt niet goed uit :)
Verder vind ik selfkill niet meer zo verkeerd, tenzij het echt in battle is. Maar tijdens een war kan je daar ook niets tegen doen. Dan is het eerder een sport :P
Selfkill gebruik ik bijna nooit als je het net verkeerd timed mis je net de spawn en moet je weer een x aantal seconden wachten, en als er toch FO's lopen waarom dan niet ammo vragen of naar de health/ammo rekken lopen kan ook helpen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
soms is het practicer om een selfkill te doen!
bv als ze met nog 2 sec tot spawn net de old city pakken, selfkill = full health + ammo + gaan met die banaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

AdrianP schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:37:
soms is het practicer om een selfkill te doen!
bv als ze met nog 2 sec tot spawn net de old city pakken, selfkill = full health + ammo + gaan met die banaan
Negative... :P

Ik doe het op pubs iig niet meer. In een war kan je via TS nog ff zeker stellen of ie niet teruggepakt wordt. Op pubs (van de week deed ik het toch weer 2x achter elkaar |:( ) zie je vaak dat ze met 2 of 1 seconde op de klok de city pakken ik /kill maar dat ze hem toch terugpakken >> ik weer terug naar default spawn :X

Ik gebruik het veel, zeker als ik riflenade of panzer, dan voor de ammo idd. Ik kijk _wel_ op de klok, ik ben niet zo dat als ik zonder ammo zit gelijk uitttap... er moet wel nog maar 1/2 seconden op de klok staan (en in battle uiteraard (bijna) nooit in battle).

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
als je in console /kill gaat typen dan ben je zeker te laat ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

:P bind op mouse ;)... maar de announcer is af en toe laat... je hoort we captured the old city >> kijk op spawntimer >> 1 seconde >> mouse4 (/kill) >> spawn default >> they've captured the old city Das he klote ervan. Op coms hoor ik wie heeft gecaptured en of de old city clear is.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:33

Haan

dotnetter

Ik heb nu iets raars als ik een ETpro server join. Er wordt dan nl automatisch een demo opgenomen terwijl ik dat nooit ergens heb aangegeven. Ik kan ook niks terugvinden in config files. Weet iemand hoe ik er vanaf kom voordat ik /stoprecord moet binden? ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
@Roeligan: Een bind op muis4 is ook wel een idee ja, heb um nu namelijk op Z zitten, maar soms als ik wil liggen druk ik op Z :X

@Haan: Gooi al je etconfig.cfg eens weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed advies voor Haan AdrianP maar er klopt niks van wat je zegt :x
Haan, /cg_autoaction 0 in je config pleuren, of ingame naar options gaan en dan staat er bij game options (denk ik) ook autoaction, en kan je kiezen uit automatisch demo opnemen, automatisch screenshot nemen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:33

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:32:
Goed advies voor Haan AdrianP maar er klopt niks van wat je zegt :x
Haan, /cg_autoaction 0 in je config pleuren, of ingame naar options gaan en dan staat er bij game options (denk ik) ook autoaction, en kan je kiezen uit automatisch demo opnemen, automatisch screenshot nemen etc.
Onder options in de game zelf had ik alleen screenshot staan bij autoaction. Die heb ik nu op 'geen' staan, maar dat helpt niet. Ik zal eens kijken of een regel in de config file helpt.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Haan schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:29:
Ik heb nu iets raars als ik een ETpro server join. Er wordt dan nl automatisch een demo opgenomen terwijl ik dat nooit ergens heb aangegeven. Ik kan ook niks terugvinden in config files.
Kijk eens in je etpro ingame configuratiemenu. Waarschijnlijk staat de "autoaction" setting op het automatisch opnemen van demos. Het is bijvoorbeeld mogelijk om automatisch van elke map een demo op te nemen, screenshots van de resultaten te maken en de playerstats in een textfile te dumpen.
Laat maar zitten, dat blijkt het probleem niet te zijn.

Selfkill in battle alleen omdat je de tegenstander de kill niet gunt vind ik niet erg sportief. Imho ook in wars niet, maar goed volgens de regels mag het dus daar kan ik weinig van zeggen. Bovendien bespaart het je ammo omdat je degene niet hoeft te gibben.
Op public zie je vaak iemand die naar een of andere spawnkill positie wilt lopen, maar wanneer dat mislukt, dan drukken ze snel op selfkill. Dat is wel erg flauw: je neemt een gok maar je durft de gevolgen niet te dragen.

Spawnkillen is trouwens een lastig begrip. Je kan iemand hebben die mensen uit spawn met een panzer dood. Op zich is dat irritant (machteloosheid en weer 30 seconden wachten), maar niet echt een probleem. De volgende keer dat je spawned neem je hem wel te grazen, eventueel door even via een andere spawn te gaan.

Het echte probleem is teambalans. Als het andere team twee a drie goede medics heeft en jouw team heeft er geen of maar een, dan zal het uiteindelijk tot spawnkilling leiden. Overschakelen naar een andere spawn heeft dan geen zin, de tegenstanders kiezen de posities waar de meeste spelers vandaan komen. Op een gegeven moment komen er dan ook meerdere tegenstanders aangelopen met panzers, riflenames en mgs en dan kom je al helemaal niet meer uit de spawn meer weg. Vaak heb je twee uitgangen, de ene uitgang wordt geblokkeerd door een mortar, en in de nadere uitgang zitten drie man met smgs te schieten en af en toe een riflenade erin.

Zodra je in die situatie zit, dan kom je er niet meer uit. De tegenstander (vooral medics) staat op dusdanige posities dat als je ze een paak keer goed treft, ze wegduiken en wat healthpakjes pakken. Vervolgens komen ze weer te voorschein, jij hebt geen bewegingsruimte en niet zoveel health meer over, en je bent weer kapot. Of bij een map als railgun, heb je net wat tegenstanders uitgeschakeld die voor je staan, wordt je van rechts afgeknalt. Of je krijgt een panzer voor je voeten.

Dit zijn situaties die niet leuk zijn voor het team dat niet uit zijn spawn kan wegkomen, maar juist wel weer leuk voor het spawnkillende team. Er is geen echte oplossing voor, behalve wat geluk en onoplettendheid van de tegenstander. Of door een shuffle. Maar daar heeft meestal een van de teams geen zin in. Tenzij je nog een gelukje hebt dat er wat mensen joinen aan je zijde die een beetje kunnen schieten, maar dan heb je nog vaak kans dat het mensen zijn die voor de kills gaan en dan vervolgens het sterkste team joinen.

Ofwel, samenvattig van bovenstaande: tegen structurele spawnkilling bestaat geen andere oplossing dan een herverdeling van teams. Incidentele spawnkilling kan mensen irriteren maar zo'n persoon kan je dan gewoon kicken en dan is het ook weer afgelopen.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
AdrianP schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:04:
@Haan: Gooi al je etconfig.cfg eens weg
Dat hoeft nu ook weer niet.

Je start et op in etpro mode.
Je klikt op:options/game, dan onderin staat het tabelletje miscellaneous. daarin moet je autoaction zetten zoals jij het wilt.
ss/screenshot dan maakt hij een screenshot.
demo dan maakt hij een demo (die moet je dus niet hebben).
stats. dan maakt hij een filetje aan en daar staan dan per map je statistieken in.

Zelf heb ik nu demo (SW Only) aanstaan. dan neem ik iig altijd een demo op in wars ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitive schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:50:
[...]

Kijk eens in je etpro ingame configuratiemenu. Waarschijnlijk staat de "autoaction" setting op het automatisch opnemen van demos. Het is bijvoorbeeld mogelijk om automatisch van elke map een demo op te nemen, screenshots van de resultaten te maken en de playerstats in een textfile te dumpen.
Laat maar zitten, dat blijkt het probleem niet te zijn.

Selfkill in battle alleen omdat je de tegenstander de kill niet gunt vind ik niet erg sportief. Imho ook in wars niet, maar goed volgens de regels mag het dus daar kan ik weinig van zeggen. Bovendien bespaart het je ammo omdat je degene niet hoeft te gibben.
Op public zie je vaak iemand die naar een of andere spawnkill positie wilt lopen, maar wanneer dat mislukt, dan drukken ze snel op selfkill. Dat is wel erg flauw: je neemt een gok maar je durft de gevolgen niet te dragen.

Spawnkillen is trouwens een lastig begrip. Je kan iemand hebben die mensen uit spawn met een panzer dood. Op zich is dat irritant (machteloosheid en weer 30 seconden wachten), maar niet echt een probleem. De volgende keer dat je spawned neem je hem wel te grazen, eventueel door even via een andere spawn te gaan.

Het echte probleem is teambalans. Als het andere team twee a drie goede medics heeft en jouw team heeft er geen of maar een, dan zal het uiteindelijk tot spawnkilling leiden. Overschakelen naar een andere spawn heeft dan geen zin, de tegenstanders kiezen de posities waar de meeste spelers vandaan komen. Op een gegeven moment komen er dan ook meerdere tegenstanders aangelopen met panzers, riflenames en mgs en dan kom je al helemaal niet meer uit de spawn meer weg. Vaak heb je twee uitgangen, de ene uitgang wordt geblokkeerd door een mortar, en in de nadere uitgang zitten drie man met smgs te schieten en af en toe een riflenade erin.

Zodra je in die situatie zit, dan kom je er niet meer uit. De tegenstander (vooral medics) staat op dusdanige posities dat als je ze een paak keer goed treft, ze wegduiken en wat healthpakjes pakken. Vervolgens komen ze weer te voorschein, jij hebt geen bewegingsruimte en niet zoveel health meer over, en je bent weer kapot. Of bij een map als railgun, heb je net wat tegenstanders uitgeschakeld die voor je staan, wordt je van rechts afgeknalt. Of je krijgt een panzer voor je voeten.

Dit zijn situaties die niet leuk zijn voor het team dat niet uit zijn spawn kan wegkomen, maar juist wel weer leuk voor het spawnkillende team. Er is geen echte oplossing voor, behalve wat geluk en onoplettendheid van de tegenstander. Of door een shuffle. Maar daar heeft meestal een van de teams geen zin in. Tenzij je nog een gelukje hebt dat er wat mensen joinen aan je zijde die een beetje kunnen schieten, maar dan heb je nog vaak kans dat het mensen zijn die voor de kills gaan en dan vervolgens het sterkste team joinen.

Ofwel, samenvattig van bovenstaande: tegen structurele spawnkilling bestaat geen andere oplossing dan een herverdeling van teams. Incidentele spawnkilling kan mensen irriteren maar zo'n persoon kan je dan gewoon kicken en dan is het ook weer afgelopen.
_/-\o_ Helemaal mee eens _/-\o_
In de railgun kun je nog proberen met wat artillery en airstrike een gat in de verdediging te slaan en er dan met een aantal doorheen sprinten, dan moet je alleen wel als een team dit doen, en dat is nou juist vaak het probleem, lang niet iedereen speelt als een team meer als individu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Ja artillery en airstrikes werken goed bij railgun. Dan moet je snel wat mines neerleggen en 1 pakt de trein de ander de depo yard. Dan is de spawnkill meteen over. Maar dat gebeurt ongeveer maar 1x per 3x dat je gespawnkilled word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik kan opstarten als et pro en niet de standaard ET.

hit sounds zijn een goede uitvinding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
code:
1
"C:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe" +set fs_game etpro

Zie start post

[ Voor 48% gewijzigd door Piels op 12-01-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

dat plusje hoeft er niet bij :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ligt eraan of je er meerdere commando's achter wil zetten. Anders ziet hij het als een extra variabele bij de 1e set.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

@ spawnkilling: het is geweldig. Ik roep altijd ff in teamchat dat ik ervoor ga.. en dan krijg ik zelden een kick aan me broek. Of er moet zo'n admin zitten die z'n regeltjes wil doordrukken. Gelukkig helpt beetje overleg in je team en zien ook de meeste er de lol ook van in. Leukste is dan een FFE op railgun vlak voor de axis spawn te gooien, te wachten tot de axis eraan komen, een nade te pakken, en /kill doen. Garantie voor de leukste pub-chats :P

Oh en als ik geSKt wordt probeer ik het op te lossen ingame, niet door wijn en voting. Nog een tip voor de wannabe spawnkillers: change je nick als je teveel commentaar krijgt, de meeste noobs valt dat niet op en kan je lekker verder gaan.

[ Voor 35% gewijzigd door bstard op 14-01-2005 16:03 ]

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Het beste is om een panzer te pakken op grush als de allies de tank hebben, en de deur te blokeren en je panzer afschieten gegarandeerd 4 of 6 kills hangt van de hoeveel heid af : )
en als je nog leeft sk nade doen : )

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een stuk of 3 f/ops FFE op tank, kunnen ze hem nooit pakken :) tenminste als je het goed coördineerd
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.