Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat zit er toch allang in? Spawn-protection anyone? Wat wil je dan.. god-mode totdat je een frag gemaakt hebt ofzo?Coldcat schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:49:
Dat is echt zo lame gewoon. Hopelijk komen er voor spwankillers een et-pro waarin spawnkilling verboden is (niet schieten binnen zoveel meter bij de ander zijn spawn.
[ Voor 28% gewijzigd door bstard op 14-01-2005 17:02 ]
Blub
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
ETpro is bedoeld als MOD voor competities, en daar is spawnkilling een belangrijke skill die je als Allies goed door moet hebben. Lijkt me sterkt dat er iets wordt aangepast dus. Dat de mod ook op pubs erg relax is is mooi meegenomen.Coldcat schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:05:
Nee ik bedoel dat de tegenstander niet bij de enemy spawn kan schieten. Dan kun je ook niet meer gaan spawnkillen.
Mss meer iets voor ETpub of ETnub
[ Voor 9% gewijzigd door bstard op 14-01-2005 17:15 ]
Blub
Etpro is nu gewoon standaard geworden op elke server(eerst was dat nog niet zo weet ik nog). Daarom is het handig om het erin te bouwen. Dan verhelp je het probleem tenminste. In n00b servers draaien ze meestal nog et gewoon zonder etpro. Die hebben er dan ook geen last van als dat in etpro komt.
Ja oke maar ik bedoel niet in wars maar in public servers. In wars zet je die optie gewoon uitRazor.Timo schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:58:
Spawnkilling is juist een goeie taktiek, oke op pubs is het minder, maar bij wars is het cker een goeie taktiek. En als je een beetje een goeie clan bent kan je er echt wel voor zorgen dat je op tijd weg bent.
Verwijderd
haha, aan je reacties te zien niet echt.Coldcat schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:48:
Als jullie mij voor n00b uitschelden moeten jullie zelf weten. Ik weet zeker dat ik beter ben dan de meeste poster @ dit topic.
Etpro is nu gewoon standaard geworden op elke server(eerst was dat nog niet zo weet ik nog). Daarom is het handig om het erin te bouwen. Dan verhelp je het probleem tenminste. In n00b servers draaien ze meestal nog et gewoon zonder etpro. Die hebben er dan ook geen last van als dat in etpro komt.
Voorbeeld: Hoe wil je nu de bank op grush binnenkomen als je niet kan schieten rond de spawn. FYI de spawn op grush is nogal een veel gebruikte manier om bij de bank te komen. Maar dat weet een pure pubspeler zoals jij natuurlijk niet.
Verwijderd
Trouwens, met een panzer om dat bruggetje boven tank barrier 2, of bij MG (truck) is een verdomt goede plaats om te spawncampen
Verwijderd
hehe dat ook Lamber
JaVerwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 00:49:
FONZJE
heb daar in een official reload.mika eens op de hoofden van de net naar buitenkomende axisjes zien springen en zichzelf daarna met 6 enemies naar het hiernamaals te knallen : >
Maar naar 2 mappen spawnkillen begint het voor bijde zeiden te vervelen.
Wat vinden jullie dan een handige oplossing om spawnkilling op te lossen?
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ik speel nu nog alleen maar bij een server die uitsluitend nieuwe mappen draaien.
Er zitten best wel goeie.
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
Ik vind sommege gewoon zo goed dat ik ze blijf spelen. Maar zelfgemaakte maps zijn ook wel lol maar zijn meestal niet evenwichtigZijn jullie allemaal niet beu met de 6 originele mappen?
Ik speel nu nog alleen maar bij een server die uitsluitend nieuwe mappen draaien.
Er zitten best wel goeie.
Verwijderd
http://www.etfgame.com
Daar is ie te halen en weegt 200mb, grote lijst aan mirrors.
Verwijderd
-nick wordt niet onthouden
-reso wordt elke keer op 800x600 gezet
-crosshair size en color teruggezet naar 'custom' en 'cyan'
Terwijl ik een aangepaste config heb en de rest daarvan onthoudt ie wel.
maar een *.bat bestand aan in kladblok en zet daar het volgende in;Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 18:47:
Ik heb een paar problemen:
-nick wordt niet onthouden
-reso wordt elke keer op 800x600 gezet
-crosshair size en color teruggezet naar 'custom' en 'cyan'
Terwijl ik een aangepaste config heb en de rest daarvan onthoudt ie wel.
del *.pid /s
et.exe %*
zet dat bestand in je enemy territory map, en start het spel via die bat file. Ik had er ook last van (alleen resolutie) en het werkt nu perfect, dit staat trouwens ook in de openingspost
Verwijderd
Bedankt! Ik hoop dat het ook oplost dat punkbuster aan moet staan en de filters bij de serverlist.Pendaco schreef op zondag 16 januari 2005 @ 17:01:
[...]
maar een *.bat bestand aan in kladblok en zet daar het volgende in;
del *.pid /s
et.exe %*
zet dat bestand in je enemy territory map, en start het spel via die bat file. Ik had er ook last van (alleen resolutie) en het werkt nu perfect, dit staat trouwens ook in de openingspost
Ik ga het vanavond proberen.
En qua game; ik vind de Noord-Afrika mappen het leukst.
Verwijderd

Oasis en Goldrush komt vooral omdat deze vaker dan die andere in CW's gespeeld worden. Hoe dan ook, Radar en Railgun zijn soms wel leuk, maar alleen als je een axis team hebt dat tenminste wint
Niet dat ze eerst 13 minuten moeten klooien om eindelijk uit hun spawnplaats te komen.
Kom eens kijken op "onze" server: 62.213.242.250:27960Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 17:28:
Oasis en Goldrush vind ik wel goed van de Afrika-map's. Van de andere alleen maar Fueldump. Radar en Railgun vind ik maar niets
Oasis en Goldrush komt vooral omdat deze vaker dan die andere in CW's gespeeld worden. Hoe dan ook, Radar en Railgun zijn soms wel leuk, maar alleen als je een axis team hebt dat tenminste wint.
Niet dat ze eerst 13 minuten moeten klooien om eindelijk uit hun spawnplaats te komen.
Allemaal leuke custom maps!
Alhoewel ik steeds meer kom op XS4ALL

Verwijderd
als ik goed begrijp komen er 17 mappen bij nu ?Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 17:35:
Vandaag is er ook een Fortress mod voor ET verschenen, genaamd ETF, jawel![]()
http://www.etfgame.com
Daar is ie te halen en weegt 200mb, grote lijst aan mirrors.
ben hem nu aan het downen, ben benieuwd
Heb heb gespeeld,Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 22:59:
[...]
als ik goed begrijp komen er 17 mappen bij nu ?
ben hem nu aan het downen, ben benieuwd
is niks aan

Verwijderd
Heb net ook even gespeeld. vreemd spel, ziet er wel netjes uit.
Maar ik mis toch dat "ouderwetse"
En dan nog eens al die rare wapens.
vind er dus ook weinig aan.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 20:20 ]
Verwijderd
Wou hem vanavond ook gaan downen, maar laat het maar aan me voorbij gaan als ik de reacties zo lees!Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 00:43:
[...]
Heb ook net ook even gespeeld. vreemd spel, ziet er wel netjes uit.
Maar ik mis toch dat "ouderwetse"
En dan nog eens al die rare wapens.
vind er dus ook weinig aan.

Verwijderd
Echt mooi topic
Ik denk dat er heel veel mensen onterecht denken dat ET een stille dood is gestorven, mede omdat het een gratis spel is.Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 00:26:
Wow, ( nogal noob maja ) wist niet dat er een heel topic was over ET, echt te gek man, speel dit spel al wat langer. Ziet er mooi uit en erg handig al die tweaks en links. Wist niet dat ET trouwens zoveel te tweaken was, d8 zoek maar ff wat om te tweakenen kom hier terecht
Echt mooi topicDan ga ik nu maar f wat ET-en
Helaas ( gelukkig
Et zal je niet vinden in de lijsten van best verkochte spellen, en word daarom ( gelukkig ) maar door een vrij selecte groep gespeeld.
De meeste rotzooi schoppers zijn al lang over gestapt op andere spellen, en hierdoor is de "harde kern" toch overeind gebleven lijkt het.
Er zijn heel veel mooiere en andere spellen te koop tegenwoordig, maar ET heeft gewoon iets waardoor de huidige comunitie het blijft spelen.... Vraag me niet wat
Er word nog steeds zeer actief gespeeld, en aan wars gedaan.
Wie weet komen we elkaar eens tegen op een server, en tot die tijd....
My name is Shaggy.... "I am a Field-ops"....

Making an ass of myself since the 70's
Verwijderd
Wat ik wel jammer vindt is dat met al dat tweaken er ook wat pure gaming verloren gaat, mensen die selfkill "binden" op een extra muisknop, die ze vervolgens in gevechten gebruiken en jij eigenlijk een kill misloopt vindt ik persoonlijk erg jammer en toch ook wat laf!shaggy8675 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 00:51:
[...]
Ik denk dat er heel veel mensen onterecht denken dat ET een stille dood is gestorven, mede omdat het een gratis spel is.
Helaas ( gelukkig) zie ik dat er een hele hechte groep fanatieke spelers is die dit spel boven elk ander verkiest.
Et zal je niet vinden in de lijsten van best verkochte spellen, en word daarom ( gelukkig ) maar door een vrij selecte groep gespeeld.
De meeste rotzooi schoppers zijn al lang over gestapt op andere spellen, en hierdoor is de "harde kern" toch overeind gebleven lijkt het.
Er zijn heel veel mooiere en andere spellen te koop tegenwoordig, maar ET heeft gewoon iets waardoor de huidige comunitie het blijft spelen.... Vraag me niet wat
Er word nog steeds zeer actief gespeeld, en aan wars gedaan.
Wie weet komen we elkaar eens tegen op een server, en tot die tijd....
My name is Shaggy.... "I am a Field-ops"....![]()
![]()
Ook ben ik wel eens een script tegengekomen dat wanneer je gekilled werdt er automatisch nog een granaat viel waardoor je als covert ops geen uniform kon jatten, dit viel alleen bij medics ook niet zo goed want die wilden "reviven" en werden dan ook opgeblazen!
Maar verder blijf ik ET geweldig vinden en zit ik toch meerdere keren in de week op "games.skynet.be". Maybe i'll see you there!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De /kill gebruik ik zelf alleen in wars, in pubs zelden (lees alleen uit ammo nood oid, nooit in battle, of het moet per ongeluk zijn (tja binds he...))Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 08:47:
[...]
Wat ik wel jammer vindt is dat met al dat tweaken er ook wat pure gaming verloren gaat, mensen die selfkill "binden" op een extra muisknop, die ze vervolgens in gevechten gebruiken en jij eigenlijk een kill misloopt vindt ik persoonlijk erg jammer en toch ook wat laf!![]()
Ook ben ik wel eens een script tegengekomen dat wanneer je gekilled werdt er automatisch nog een granaat viel waardoor je als covert ops geen uniform kon jatten, dit viel alleen bij medics ook niet zo goed want die wilden "reviven" en werden dan ook opgeblazen!![]()
Maar verder blijf ik ET geweldig vinden en zit ik toch meerdere keren in de week op "games.skynet.be". Maybe i'll see you there!
Die nade is een goede tactiek... als ik dood ga en drop een nade en heb zo toch nog die CovOps die mn uni wil hebben, of in CQC (close quarter combat, oftewel kleine ruimtes) waar het erg hostile is kan zo'n nade drop ineens 3/4/5 kills tot gevolg hebben... is imho een kwestie van spotten of een nade valt... zie je dat niet ligt dat aan jezelf.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Hu9o op 20-01-2005 13:53 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Degene die kijken naar de verdeling van het geld (niet dat het daarom gaat, maar ook LAN finals worden gesponsord....) en dus ook sponsoring van events kijken naar activiteiten in ladders... Op CB staat ET 10e met ladder activiteiten...
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
adres:
mwieringa@home.nl
(staat ook in de handleiding los problemen niet op met behulp van mail)
Zo uit de losse pols:
1
| bind x "weaponbank4;+attack;wait 70;-attack;wait 70;kill;say_team watch my nade" |
De wait _moet_ ertussen, anders is de kill gedaan voordat de andere commando's zijn uitgevoerd.
RatPack #814
Toch leuk dat er zo veel mensen met mijn script aan de haal gaanRoeligan schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:06:
Werkt niet... tussen de tijd dat je de nade pakt, dropt en /kill hebt uitgevoerd ben je al dood (duurt iets van 2,5 3 sec.) Ik heb er met de clan uitgebreid mee getest...
Zo uit de losse pols:
code:
1 bind x "weaponbank4;+attack;wait 70;-attack;wait 70;kill;say_team watch my nade"
De wait _moet_ ertussen, anders is de kill gedaan voordat de andere commando's zijn uitgevoerd.
Maar ET is eigenlijk nooit zo actief geweest op LAN's heb ik gemerkt. Op Campzone zitten bijvoorbeeld 1800 mensen ongeveer. Daar draaien misschien net 2 ET servers die over het algemeen niet eens halfvol zitten

Mijn theorie is dat veel mensen thuis het spel on-line spelen omdat het gratis en leuk is. Maar dit type persoon is geen die-hard PC-freak die alle lans afstruind enzo
En op DGL is ook al te merken dat alles enigzins stil valt, hoe komt dit toch?
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Verwijderd
Gister training met clan, Goldrush.
Eerst was ik bij Axis, iets van 200 XP i know it doenst matter

Gewoon de volle 20 minuten als f/ops gespeeld.
Asix zijnde had ik ook meer kills....
Iemand hier ook last van, en ideeën om het op te lossen?
Verwijderd
Ligt mss eerder aan speelstyle, als allies aanvallen vind ik meestal moeilijker dan als axis defenden. Als axis kun je de vaste routes bombarderen van de allies en als allies moet je toch voor de objectives gaan en dat is niet altijd XP maar gewoon sluw die kratjes jattenVerwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 18:17:
Bah, Bah,
Gister training met clan, Goldrush.
Eerst was ik bij Axis, iets van 200 XP i know it doenst matter. Was ik bij Allies, nog niet eens 100 XP
Asix zijnde had ik ook meer kills....
Iemand hier ook last van, en ideeën om het op te lossen?
Is idd wel jammer dat er niet zo veel op de cb ladder wordt gespeeld, mij maakt het niet zoveel uit, speel toch alleen maar pubs (heb ook nog niet zolang eigen internet) maar voor de diehard clanwars ET'ers is het wel leuker als ET wat hoger zo komen
ff een vraag je over die Lake's Config Builder, ik heb bij brightness normal gepakt, maar dit is iets te donker en als ik bright pak is het veel te licht maar nu moet ik het dus altijd weer aanpassen als ik ET start, normaal heb je je standaard settings en die saved ie, maar nu gaat ie hele tijd van die config uit
Ik wil dus dat ie de brightness zo houd als ik hem instel wanneer ik opstart. Iemand een idee of tip
Verwijderd
Ik word mogelijk gebanned van de SNL server, omdat ze denken dat ik een aimbot gebruik!
Wel een vette compliment
Grappig, ik kom alleen maar op de SNL server, 6-map campaign, omdat daar het nivo ietwat hoger ligt, er veel regular's spelen, vaak een admin en gewone SNL leden omzwerven vooral 'savonds laat.Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 21:59:
LOL!
Ik word mogelijk gebanned van de SNL server, omdat ze denken dat ik een aimbot gebruik!
Wel een vette compliment
Hebben ze jouw ook gespect, filmpjes gemaakt, gaan ze die ook nog sturen naar de admin's? Er moet best wel wat gebeuren voordat ze je daar uberhaupt gaan bannen, en dan zijn het vaak alleen nog maar mega verveleden teamkiller/wouder/spwnkillers. En zijn daar meer spelers waarvan je denkt wtf? dat kan nooooit. klopi, Irreverant die twee komen zo 123 bij mij op. Heb zelf 1x een echte aimbotter daar meegemaakt, staat enkele postings terug nog wel. Het verschil tussen iemand die een aimbot gebruikt en een erg goede speler kun je duidelijk zien, vooral als je ze allebei een keer hebt gezien.
Idd zijn er nog veel spelers actief, en is er veel interesse voor zaken als ETTV etc.
Idd als ik in bijv. X-Fire kijk, staat ET nog steeds in de top 5 van meest gespeelde spellen.
Maar ik merk gek genoeg toch vaak dat mensen erg raar opkijken als je zegt "Ik speel ET"
99% kent het niet, en de andere 1% "vondt het niks, omdat Doom3 etc. veel mooier zijn"
Hetgeen wat ik probeerde te zeggen was, dat je veel dezelfde mensen tegenkomt op servers. De harde kern om het zo maar te zeggen. Terwijl er door vooral de nieuwere generatie spellen toch behoorlijk wat concurentie ontstaan is.
Ik vraag mezelf dus af, Wat maakt ET zo bijzonder en/of aantrekkelijk om te spelen in een tijd waarin de nieuwere spellen vaak grafisch veel mooier zijn etc.
Dan bedoel ik dus niet dat we alleen maar ET spelen omdat het gratis is. Al had het €100 gekost had ik het nog aangeschaft.
Wat is toch die charme van ET die blijft trekken...Ook na al die jaren
Making an ass of myself since the 70's
Verwijderd
Geinig dat je Irreverant noemt. Die wordt door mij afgeslacht. Hijs meestal medic. Ik ALTIJD Fieldops. Iemand daaro heeft mij gespect en het enigste wat hij zei was: dat ik verder dan alle anderen kon springen en ik heel snel artillery kon oproepen. DOH! Ik gebruik B en ik use SHIFT ... SNL|Ferdy was er ook. Die zal de demo bekijken. Ik maak me niet druk, want ik weet dat ik nooit iets gebruikt hebt.Sybr_E-N schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:10:
[...]
Grappig, ik kom alleen maar op de SNL server, 6-map campaign, omdat daar het nivo ietwat hoger ligt, er veel regular's spelen, vaak een admin en gewone SNL leden omzwerven vooral 'savonds laat.
Hebben ze jouw ook gespect, filmpjes gemaakt, gaan ze die ook nog sturen naar de admin's? Er moet best wel wat gebeuren voordat ze je daar uberhaupt gaan bannen, en dan zijn het vaak alleen nog maar mega verveleden teamkiller/wouder/spwnkillers. En zijn daar meer spelers waarvan je denkt wtf? dat kan nooooit. klopi, Irreverant die twee komen zo 123 bij mij op. Heb zelf 1x een echte aimbotter daar meegemaakt, staat enkele postings terug nog wel. Het verschil tussen iemand die een aimbot gebruikt en een erg goede speler kun je duidelijk zien, vooral als je ze allebei een keer hebt gezien.
En zijn nog altijd mensen, soms best wel veel mensen, die nog geen weet hebben van bijvoorbeeld trickjumping, scripting (zoals een nade droppen als je dood gaat, snel arty oproepen, klassen wissellen), limbo menu gebruik (spawnen op andere plekken dan standaard, bijvoorbeeld als Allies de Garage HQ (CP) op Fueldump).Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:23:
[...]
Geinig dat je Irreverant noemt. Die wordt door mij afgeslacht. Hijs meestal medic. Ik ALTIJD Fieldops. Iemand daaro heeft mij gespect en het enigste wat hij zei was: dat ik verder dan alle anderen kon springen en ik heel snel artillery kon oproepen. DOH! Ik gebruik B en ik use SHIFT ... SNL|Ferdy was er ook. Die zal de demo bekijken. Ik maak me niet druk, want ik weet dat ik nooit iets gebruikt hebt.
Ik zou er niet al te veel waarde aanhechten wat die gast riep. Anders kun je altijd nog even het SNL-forum bezoeken om melding te maken dat je niet verkeerd zit.
Btw onder wat voor nick speel jij dan?
Verwijderd
Overigens dacht SNL Freddy zelf ook dat ik aan het cheaten was. Hoe sneu eigenlijk hahaha.
Verwijderd
ET heeft gewoon vette gameplay, ik hoop dat er nog meer van die MP spellen komen met het halen van objectives, is toch een stuk boeiender dan bv CTF of TS
Ze zijn wel aan een nieuwe WRTC bezig d8 ik gehoord te hebben
BTW ik speel ook wel vaker op SNL maar laatste tijd veel FUN 4 EVERMORE, zitten tenmiste relaxte admins bij, en soms worden ze een voor een gekickt, recente playername is "DrOw"
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 23:52 ]
Verwijderd
Lamber, wat boeit het nou of je veel of weinig XP hebt in een war, de ene positie heeft meer te doen dan de ander, daarom is er altijd iemand met een slechte kill death ratio en lagere XP. Het zou pas een probleem zijn als je op een pub 100 xp haalt in 20 minuten
Is er in het laatste half jaar veel veranderd? worden er nog steeds veel standaardmaps gespeeld, of is het allemaal wat custom-er geworden(hoop het niet)?
Dank u
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 00:00: Het zou pas een probleem zijn als je op een pub 100 xp haalt in 20 minuten
ProbleemWas ik bij Allies, nog niet eens 100 XP
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Het ligt eraan welke server je joined.flashin schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 00:18:
Nu ik dit topique lees, voel ik toch weer wat om dit spel weer te gaan spelen.
Is er in het laatste half jaar veel veranderd? worden er nog steeds veel standaardmaps gespeeld, of is het allemaal wat custom-er geworden(hoop het niet)?
Dank u
Voorbeeld:
De XS4ALL draait _alleen_ een 6 maps campaign maar de bat5 server draait veel andere mappen.
Alleen volgens mij spelen wel veel GoTters op de XS4ALL servers. Ik ga ze alleen niet opnoemen. De ip's staan in de topicstart als je ze nodig hebt
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Was jij niet degene die het script aan mij vroegMorax schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 18:10:
[...]
Toch leuk dat er zo veel mensen met mijn script aan de haal gaan
Of was dat Tadevil
RatPack #814
Nee, ik weet namelijk nog heel goed dat ik het script zelf heb gemaakt. Ik zat toen een hele tijd te klooien met de wait die niet goed stond en af en toe de nade niet liet vallenRoeligan schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:58:
[...]
Was jij niet degene die het script aan mij vroeg
Of was dat Tadevil
Uiteindelijk heb ik die in een eerder ET topic op aanvraag gepost en sindsdien zie ik er steeds meer mensen om vragen of mee lopen
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
wat is eigenlijk de reden dat er geen hakenkruisen (swastika's) enz. worden gebruikt, maar van die domme (wolfenstein) logo'tjes?
Ook kloppen de pakjes van de axis (duitsers?) totaal niet.
Terwijl het bij spellen 'voor het grote publiek' (MoH & CoD) altijd wordt gebruikt
ET/RTCW zijn ten eerste totaal niet realistisch en proberen dat ook niet te zijn. De SP van wolfenstein zit dacht ik wel vol met hakenkruizen, maar dat is al enkele jaren geleden dus ik weet het niet zeker. Ik denk dat ET gewoon politiek correct wil zijn ofzo, er is trouwens wel een mod die deze bug fixed.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
^^ dacht ik ook dat dat een relaxte server was... tot ik op een gegeven moment gebanned bleek te zijn omdat ze mij net als Fonz ook gespeced hadden en toen dachten ze te zien dat ik een self made script had draaien dat als ik geraakt werd ervoor zorgde dat mijn terugslag minimaal wasVerwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:50:
BTW ik speel ook wel vaker op SNL maar laatste tijd veel FUN 4 EVERMORE, zitten tenmiste relaxte admins bij, en soms worden ze een voor een gekickt, recente playername is "DrOw"
Sinds die tijd herrie met die gasten. Sinds vorige week ook op hun IRC kanaal geblocked.... *zucht*
Verwijderd
Tja das wel minder, dat ze hun ogen eens goed open doen voor dat ze iemand bannan.^^ dacht ik ook dat dat een relaxte server was... tot ik op een gegeven moment gebanned bleek te zijn omdat ze mij net als Fonz ook gespeced hadden en toen dachten ze te zien dat ik een self made script had draaien dat als ik geraakt werd ervoor zorgde dat mijn terugslag minimaal was
Sinds die tijd herrie met die gasten. Sinds vorige week ook op hun IRC kanaal geblocked.... *zucht*
Jammer dat je niet kunt bewijzen dat je niet aan het cheaten bent

Och ja zijn toch nog genoeg andere leuke servers

[ Voor 8% gewijzigd door Roeligan op 21-01-2005 22:25 ]
RatPack #814
Verwijderd
is dat meiske in je avatar jouw kind? Mooi meiske en een supermooie naam.
Ontopic: laat die kneuzen van SNL in hun eigen sop gaar koken man. Wij weten wel beter.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 22:46 ]
Gelukkig dat ik niet zo goed ben dat ze mij van cheaten zouden verdenken
[ Voor 18% gewijzigd door Haan op 21-01-2005 23:37 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
want het is een damn goede game. Elke gamer die Quakeworld Team Fortress heeft gespeeld of whatever zal t probaply prachtig vinde.
Je moet er gewoon ff in komen, alles leren en snappen en ur totally hooked

Verwijderd
Is fonz's account gehacked ofzo, je bent ineens zo lief

Gameplay van ET is uniek, om te beginnen draait het rond objectives ipv fraggen-only. Zelfs de beste fragger kan alleen gewoonweg een map niet doen winnen. Er wordt niet met frags, wel met XP geteld en iedereen wordt beloont voor nuttige dingen dat die doet. Nuttige dingen kunnen zijn: een tank herstellen, iemand reviven, een mijn defusen, uniform van een vijand oppakken, een lastige MG-nest opblazen,... Elke klasse kan even veel punten scoren, zodat het gebalanceerd is. Om te winnen moet je aanvallen met een goede squad, anders duurt het lang of is zelfs hopeloos.shaggy8675 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:15:
Wat mijn voorgangers hierboven zeggen klopt natuurlijk wel.
Idd zijn er nog veel spelers actief, en is er veel interesse voor zaken als ETTV etc.
Idd als ik in bijv. X-Fire kijk, staat ET nog steeds in de top 5 van meest gespeelde spellen.
Maar ik merk gek genoeg toch vaak dat mensen erg raar opkijken als je zegt "Ik speel ET"
99% kent het niet, en de andere 1% "vondt het niks, omdat Doom3 etc. veel mooier zijn"
Hetgeen wat ik probeerde te zeggen was, dat je veel dezelfde mensen tegenkomt op servers. De harde kern om het zo maar te zeggen. Terwijl er door vooral de nieuwere generatie spellen toch behoorlijk wat concurentie ontstaan is.
Ik vraag mezelf dus af, Wat maakt ET zo bijzonder en/of aantrekkelijk om te spelen in een tijd waarin de nieuwere spellen vaak grafisch veel mooier zijn etc.
Dan bedoel ik dus niet dat we alleen maar ET spelen omdat het gratis is. Al had het €100 gekost had ik het nog aangeschaft.
Wat is toch die charme van ET die blijft trekken...Ook na al die jaren
bv fueldump: allies moet de fueldepot opblazen, dat lukt pas goed als je een team stuurt en binnen geraakt met 2 engi's, 2 field ops'en en 2 medic's. Field ops'en gebruiken airstrikes om wat vijanden op afstand te houden, engi's gebruiken de riflenades om wat vijand op moeilijke pleksjes op te blazen. Medics houdt het boelje in leven, ondertussen moet je ook de geinfiltreerde cover ops'en wakker schudden. Die blazen ff de hekjes weg en de engi's kunnen een overdreven hoeveelheid aan dynamites planten en 't is gewonnen. Je kan de deurtjes te openen om de engi's naar het dak te laten gaan en dan op de fueldepot laten springen en planten maar.
In praktijk kom je daar bv als engi aan, je hebt wat vijanden afgemaakt en zit tijd te verspillen om de hekjes met dynamite op te blazen. Tegen dat je het echte doelwit kan volplanten met dynamites, dan ben je al dood.
ET is niet echt bekend, zodat de community niet verziekt wordt door cheaters en kindjes die klagen dat iedereen cheat (zie Counter-Strike).
Ik vind de graphics van ET mooi genoeg, de pro-minimumsysteemeisen is 1,3GHz, 512MB ram en GeForce 4 MX. Pro-minimumsysteemeisen is wat ik aanraad om lag/schok-vrij te kunnen spelen, op trage systemen kan de cpu/ram/grafische-kaart combinatie voor schokken (en een gameplay alsof je een 56k modem gebruikt). Dit is net genoeg om op low quality en 800*600 te draaien. Ik heb eens ET uitgeprobeerd op snellere systemen en zag dat de graphics mooi genoeg zijn. Niet iedereen heeft een 300+ euro grafische kaart.
[ Voor 10% gewijzigd door rapture op 22-01-2005 01:33 ]
Verwijderd
Haha wat een misvatting. ET is wel bekend en het wordt juist overspoeld door zeikerige kindjes en aimbot/wallhack gebruikers.ET is niet echt bekend, zodat de community niet verziekt wordt door cheaters en kindjes die klagen dat iedereen cheat
Ik speel al een tijdje ET en het is lekker rustig op de server. Door het snel-respawnen hebben ze niet teveel tijd om te klagen/zeiken zoals in CS 1.1 1.3 (toen speelde ik nog veel CS).Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 01:30:
[...]
Haha wat een misvatting. ET is wel bekend en het wordt juist overspoeld door zeikerige kindjes en aimbot/wallhack gebruikers.
Waarschijnlijk zijn andere games nog rustiger op vlak van geklaag/gezeik, maar in vergelijking met CS is het al een heel stuk rustiger.
[ Voor 14% gewijzigd door rapture op 22-01-2005 01:48 ]
Verwijderd
STFU Noob!Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 01:02:
alsof er superveel verschil tussen die twee is.
Ik zal eens wat vaker FDNL joinen. Op Bio komen veel ex RTCW-ers ook wel leuk om te zien.
Dan heb je mij nog nooit fueldump zien spelen...rapture schreef:
In praktijk kom je daar bv als engi aan, je hebt wat vijanden afgemaakt en zit tijd te verspillen om de hekjes met dynamite op te blazen. Tegen dat je het echte doelwit kan volplanten met dynamites, dan ben je al dood.
(alle spelers op xs4all 2 ergeren zich al aan me als we fueldump spelen denk ik)
Gewoon een advies voor je eigen gezondheid... je kan maar beter lief zijn tegen RoeliganVerwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 01:02:
Ik speel 's avonds nog steeds veel op xs4all. Over het algemeen is de sfeer altijd wel goed. Ik heb nog maar weinig cheaters gezien, hoewel het op zich nog wel eens voorkomt dat er iemand zit die mensen voor cheaters uitmaakt. Maar ach, na een paar kick votes door z'n eigen team is zoiemand vanzelf wel stil
Ik ben zelf geen opvallende speler, dus dat heeft iig als voordeel dat ik nooit gezeur aan m'n broek heb...
[ Voor 24% gewijzigd door Infinitive op 22-01-2005 11:09 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
Maar even serieus, als je van je Nederlandse 64 man etmain server afkomt en je speelt op FDNL of bio of efterlyst zijn er veel zeikerdjes hoor, ook op ET sites etc. En er wordt om de week wel iemand van CB gebant voor cheaten.
Infinitive, volgens mij ben je wel een van de betere spelers op xs4all. cheatert
Tegenwoordig kunnen meer mensen die jump, dus dat word al steeds minder. Alleen jou lukt hij het meestInfinitive schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 11:07:
[...]
Dan heb je mij nog nooit fueldump zien spelen...
(alle spelers op xs4all 2 ergeren zich al aan me als we fueldump spelen denk ik)
Weer zoiets. Als er iemand opvalt ben jij het, jij staat meestal ergens bovenaanIk ben zelf geen opvallende speler, dus dat heeft iig als voordeel dat ik nooit gezeur aan m'n broek heb...
Ik val veel minder op, omdat ik zo vaak bovenaan sta.
Maar een vraagje over et_beach . Is dat nou een leuk level, en word het veel gebruikt tijden CB-wars
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
et_beach vind ik persoonlijk een leuk level, is heel lang onze home 3on3 map geweest. Je kan namelijk op veel verschillende manieren aanvallen en verdigen. Het is trouwens gewoon een omgebouwde RTCW map. Op CB wordt hij jammerlijk genoeg niet veel gespeeld. Vaak genoeg gehad dat mensen de map nog moesten downloaden voordat we hem konden spelen. Of tegenstanders die verdwaald rakenouterspace schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 11:50:
[...]
Tegenwoordig kunnen meer mensen die jump, dus dat word al steeds minder. Alleen jou lukt hij het meest
[...]
Weer zoiets. Als er iemand opvalt ben jij het, jij staat meestal ergens bovenaan
Ik val veel minder op, omdat ik zo vaak bovenaan sta.
Maar een vraagje over et_beach . Is dat nou een leuk level, en word het veel gebruikt tijden CB-wars

Volgens mij heeft telenet 2 hem ook in zijn mapcycle.
[ Voor 4% gewijzigd door Alexji op 22-01-2005 11:59 ]
AleXnl schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 11:58:
et_beach vind ik persoonlijk een leuk level
...
Of tegenstanders die verdwaald raken
Infinitive: Ik heb de vlag teruggejat, maar het is verdacht stil hier.
Roeligan & Vandal: Klopt ze zijn bij de documents en wij zijn dood.
Infinitive: Ok, waar moet ik naar toe?
Roeligan: Ga hier naar links.
...
Vandal: Nee, die andere links!
...
Infinitive: Volgens mij ben ik nu weer terug waar ik vandaan kwam...

Maar op zich lijkt me et_beach wel een interessante map. Evenals et_ice die volgens mij ook niet zoveel gespeeld wordt?
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Vertel hem dan ook even waaromVerwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 14:25:
Ice en Beach ownden in RTCW.
[ Voor 32% gewijzigd door Alexji op 22-01-2005 17:16 ]
zit ik op de utrecht.nl server, waar ik redelijk vaak zit.
Is er 1 of andere m*ngo*l die constant iedereen af knalt maar na een stuk of 10 votes nog steeds niet wordt gekicked

Ik ben met mn panzerfaust in de weer, maak 1 keer per ongeluk de gene die bovenaan stond kapot (hij was ook nog eens undercover), daarna loopt er 1 of andere gek over mn granaat,
en Bam! eruit
Ohja, die vent die ik per ongeluk afschoot vond t ook nog leuk om me daarna af te knallen

aah dat lucht op
Tja, das toch een interessant fenomeen, in mijn geval lijk ik relatief meer 1on1's in besloten ruimtes op korte afstand in mijn voordeel te kunnen beslissen dan gevechten op een open terrein. Is dat vanwege de hogere framerate die ik dan haal? Of kan ik gewoonweg niet mikken als het op grotere afstanden aankomt? Of is 800x600 draaien dan in het nadeel in vergelijking met 1024x768?Infinitive schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:58:
Ice en Beach bevatten een groot open terrein. Hoewel ik nooit RTCW multiplayer heb gespeeld, lijkt op filmpjes dat de nauwkeurigheid van de SMGs hoger ligt. Dat kan interessant zijn voor mensen die goed op afstand kunnen schieten?
Verwijderd
Daar zit ik bijna elke dag opPendaco schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 23:19:
even stoom af blazen![]()
Is er 1 of andere m*ngo*l die constant iedereen af knalt maar na een stuk of 10 votes nog steeds niet wordt gekicked![]()
Ik ben met mn panzerfaust in de weer, maak 1 keer per ongeluk de gene die bovenaan stond kapot (hij was ook nog eens undercover), daarna loopt er 1 of andere gek over mn granaat,
en Bam! eruit
Ohja, die vent die ik per ongeluk afschoot vond t ook nog leuk om me daarna af te knallen, wat een loser zeg (hij speelde onder de naam 'Soultaker')
aah dat lucht op
Wat is jouw nick daar?
Ik gebruik dezelfde als hier.
En soms zij daar idd teamkillers, of mensen die één kogel in je pompen vlak na het spawnen.

Ik zal later nog wel even de startpost aanpassenBooth schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:02:
De downloadlinks in de startpost zijn dood.. Er staat verder ook niets over de game zelf in, alleen over hoe het te installen enzo, maar ik kijk wel ff op andere sites ofzo.
nu geen tijd
zoek anders even met google op: wolfet.exe
[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 23-01-2005 19:32 ]
Verwijderd
Heel iritant, wat ik ook wel vaak merk is dat veel mensen nog steeds niet weten dat artillery lang door kan gaan en dat die rookgranaten airstrikes zijn, want maak nog vaak genoeg mee dat mensen er blind in rennen en vervolgens nog gaan complainen ook!Pendaco schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 23:19:
even stoom af blazen![]()
Is er 1 of andere m*ngo*l die constant iedereen af knalt maar na een stuk of 10 votes nog steeds niet wordt gekicked![]()
en Bam! eruit
Ohja, die vent die ik per ongeluk afschoot vond t ook nog leuk om me daarna af te knallen, wat een loser zeg (hij speelde onder de naam 'Soultaker')
aah dat lucht op

Van het weekend nog wat ET gespeeld en weer wat van die irritante selfkillers midden in de gunfight valt ineens je tegenstander dood neer, jij geen XP erbij, staat er ineens killed himself in beeld
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 08:04 ]
Verwijderd
BTW iemand de Fall cup nog een beetje bijgehouden? Wohoooo, vierde divisie gewonnen
Tc base rules , aleen heeft cb weggehaald,
en ice, is wel grappig
ziv

Cons:::BB4E
Pff xp whoreVerwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 08:02:
[...]
Heel iritant, wat ik ook wel vaak merk is dat veel mensen nog steeds niet weten dat artillery lang door kan gaan en dat die rookgranaten airstrikes zijn, want maak nog vaak genoeg mee dat mensen er blind in rennen en vervolgens nog gaan complainen ook!Dan kan je wat mij betreft echt doodvallen en als ik field ops ben kun je ook wel fluiten naar je ammo!
Van het weekend nog wat ET gespeeld en weer wat van die irritante selfkillers midden in de gunfight valt ineens je tegenstander dood neer, jij geen XP erbij, staat er ineens killed himself in beelddat vindt ik echt zo lame, als je niet kan winnen ga dan wat anders doen!

kijk, jij bent axis heb nog 43 hp over en de spawn klop op 5, En er komt een allied aan, je mist je headies dus ram je op sk, zodat je niet 30sec hoeft te wachten,
Ik vind dat altijd zo gewhine als je sk't op een pub bijv xs4all,
Komen ze meteen met regels dit en dat.
Cons:::BB4E
Een goeie site waar ik alles vandaan heb gehaald is onderstaande;Booth schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:02:
De downloadlinks in de startpost zijn dood.. Er staat verder ook niets over de game zelf in, alleen over hoe het te installen enzo, maar ik kijk wel ff op andere sites ofzo.
http://enemy-territory.4players.de:1041/index.php
Aangezien de downloadlinks in de startpost het toen ook al niet deden.
Even een acountje aanmaken (2 min werk) en je krijgt een heel net overzicht met allerlei verschillende downloads
mn nick op et is trouwens; Boney M
Ik heb nu kleuren in mn nick gebruikt maar ik zie zelf alleen maar donkergrijs
dit is de code;
^zBoney ^wM (t 1ste gedeelte oranje, het 2de wit)
Die 'M' blijft gewoon wit, maar het 1ste gedeelte wordt donkergrijs, doe ik nu iets verkeerd?
[ Voor 20% gewijzigd door Pendaco op 24-01-2005 15:17 ]
Verwijderd
Het gaat me niet om de XP maar om het feit dat ik het lame vindt dat als jij de gunfight gaat verliezen ineens selfkill doet, net of je het niet kan hebben dat je gekilled wordt en het geeft ook meer voldoening wanneer je iemand hebt gekilled dan wanneer deze selfkill gebruikt.shameblaster schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:17:
[...]
Pff xp whore
kijk, jij bent axis heb nog 43 hp over en de spawn klop op 5, En er komt een allied aan, je mist je headies dus ram je op sk, zodat je niet 30sec hoeft te wachten,![]()
![]()
Ik vind dat altijd zo gewhine als je sk't op een pub bijv xs4all,
Komen ze meteen met regels dit en dat.
Als je niet een battle zit en je HP en/of ammo is laag en er is geen field ops en/of medic in de buurt en je doet dan een keer selfkill is weer wat anders, maar doe het niet midden is een gunfight!

Dit is nu deel 9 en het is vast al begonnen in deel 1

"Niet mokken, lekker online knokken"
Dit topic is gesloten.