Oranje is ^8 of ^bPendaco schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:42:
[...]
Een goeie site waar ik alles vandaan heb gehaald is onderstaande;
http://enemy-territory.4players.de:1041/index.php
Aangezien de downloadlinks in de startpost het toen ook al niet deden.
Even een acountje aanmaken (2 min werk) en je krijgt een heel net overzicht met allerlei verschillende downloads
edit:
mn nick op et is trouwens; Boney M
Ik heb nu kleuren in mn nick gebruikt maar ik zie zelf alleen maar donkergrijs![]()
dit is de code;
^zBoney ^wM (t 1ste gedeelte oranje, het 2de wit)
Die 'M' blijft gewoon wit, maar het 1ste gedeelte wordt donkergrijs, doe ik nu iets verkeerd?
Verwijderd
Cyclonus is gewoon de zoveelste noob die niks begrepen heeft van tactics in ET en alleen maar dom wil knallen. Dat laat ik je doen, dus laat mij en anderen ook selfkillen in battle ok bedankt.
hoi cons
tc_base = spam, supply depot ownt.
hoi cons
www.gamershell.com
Daar kun je et en de patches downloaden, goed en snel
Daar kun je et en de patches downloaden, goed en snel
Al dat geëmmer over die maps....
Er pwnd er maar 1...
Baserace_2

Zijn er hier al meer mensen die hem hebben gespeeld?
Erg leuke map, voor veel uurtjes speelplezier als je de klok uitzet, en goede teams hebt
Er pwnd er maar 1...
Baserace_2
Erg leuke map, voor veel uurtjes speelplezier als je de klok uitzet, en goede teams hebt
[ Voor 44% gewijzigd door Shaggy op 24-01-2005 17:59 ]
Making an ass of myself since the 70's
OMG dat meen je nietshaggy8675 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:57:
Al dat geëmmer over die maps....
Er pwnd er maar 1...
Baserace_2![]()
![]()

Die versie 2 zuigt echt enorm. Ik vond die versie 1 wel hardstikke leuk maarja, die versie 2 is niks.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Iemand de nieuwe cup maps trouwens al gespeeld? Reactor en Gr2? Reactor schijnt wel ok te zijn en Gr heeft geloof ik meer mogelijkheden (lees: wegen die naar Rome leiden)
Verwijderd
Nee man selfkill is voor laffe honden, wat nou als IEDEREEN daalijk loopt te selfkillen dan is de gameplay er voor mij al snel af denk ik. Het slaat ook helemaal nergens op, dan kun je beter met je granaat in je hand tegen iemand oplopenVerwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:37:
Cyclonus is gewoon de zoveelste noob die niks begrepen heeft van tactics in ET en alleen maar dom wil knallen. Dat laat ik je doen, dus laat mij en anderen ook selfkillen in battle ok bedankt.
hoi constc_base = spam, supply depot ownt.
Verwijderd
@ziVVerwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 01:03:
[...]
Nee man selfkill is voor laffe honden, wat nou als IEDEREEN daalijk loopt te selfkillen dan is de gameplay er voor mij al snel af denk ik. Het slaat ook helemaal nergens op, dan kun je beter met je granaat in je hand tegen iemand oplopenIk geef Cyclonus helemaal gelijk: doe het als geen ammo hebt of zo maar niet in battle, das gewoon laf en het spel wordt er alleen maar onrealistischer door dus kappe met die zaak

@dreee:
Het spel gaat om strategie en teamwork, en daar heeft selfkill helemaal niks mee te maken!
selfkill is noodzakelijk, ik vind het alleen lame als je het doet met nog 10 seconden op de spawntimer. maar om nou de ander een kill te geven en zelf 30/20 seconden te wachten? Nee dacht het niet hoor.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
alweer die discussie.... de algemene stelling: in wars ok, op pubs nee (damn that has a nice ring to it...)
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 08:06:
[...]
Het spel gaat om strategie en teamwork, en daar heeft selfkill helemaal niks mee te maken!

[ Voor 29% gewijzigd door shameblaster op 25-01-2005 17:31 ]
Cons:::BB4E
Ik heb geprobeert om mn naam van kleuren te voorzien, maar t wil maar niet lukken.
-Ik zie wel netjes de naam (in kleur) bij mn config, game settings staan
-als ik zelf even een game host zie ik ook de naam goed staan
maar als ik een random server kies, staat nog steeds mn oude naam daar zonder kleur
Of moet ik een hele nieuwe account aanmaken, met die goede naame, lijkt me een beetje onlogisch namelijk.
iemand een idee/oplossing?
-Ik zie wel netjes de naam (in kleur) bij mn config, game settings staan
-als ik zelf even een game host zie ik ook de naam goed staan
maar als ik een random server kies, staat nog steeds mn oude naam daar zonder kleur
Of moet ik een hele nieuwe account aanmaken, met die goede naame, lijkt me een beetje onlogisch namelijk.
iemand een idee/oplossing?
Gewoon op de server waar je speelt je naam goed invoeren in het Limbo menu. Dan moet het helemaal goed komen
Kater? Eerst water, de rest komt later
Zet het in je autoexec.cfg
In je Wolf map /etmain
done
gl
In je Wolf map /etmain
code:
1
| set name ^7IkDeGe^8kste |
done
[ Voor 24% gewijzigd door Piels op 25-01-2005 23:37 ]
Is idd waarschijnlijk omdat je een mod speelt (of juist etmain) waar je naam nog niet in kleur is gezet. Als je deze zoals adrianp zegt in je autoexec zet staat ie altijd, of je nu etpro, etshrub of etmain speelt.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
maak een .cfg bestand aan die je in elke map zet. Dan heb je betere instellingen en altijd de goeie naam wat je ook speelt
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
alleen in etmain is ook wel genoeg hoor.Coldcat schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:41:
maak een .cfg bestand aan die je in elke map zet. Dan heb je betere instellingen en altijd de goeie naam wat je ook speelt
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Nou t is me gelukt met bovenstaande methode, wist niet eens dat je daar je naam kon veranderenHaan schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:58:
Gewoon op de server waar je speelt je naam goed invoeren in het Limbo menu. Dan moet het helemaal goed komen
Dat met die .cfg file zou ik niet precies weten hoe dat moet?
Maak je dan gewoon met je kladblokje zo'n file aan, waarin je alleen dat zet?
Want ik heb wel zo'n etconfig.cfg in mn etmain map staan, maar die is automatisch aangemaakt door et zelf, en zegt dat t onverstandig is om daar in t wijzigen
Nee zelf een autoexec.cfg maen en daar die ene regel in zetten. Er zijn nog 1000 andere regels die je erin kan zetten maar die kan je in de afgelopen 9 delen terug zoeken of ff op google kijken
Verwijderd
Dus je hoeft die niet in ook in ETpro te plaatsen? of is het beter om dit wel te doen?
Ik neem aan dat je maar één autoexec.cfg hoeft te maken waar je alles in plaatst?
Voor onze serveradmins die hier rondlopen, en die vaak wars spelen is dit handig om te weten:
http://www.clanbase.com/n...lid=1945&mid=0&nid=161421
@Infin . ik vind het wel jammer dat ze er niet bijzetten wat het inhoud.
http://www.clanbase.com/n...lid=1945&mid=0&nid=161421
ff mijn uid eruit geslooptNew European ETPro config is out
by: alpn
Important - A new, ET - European Euro config, has been released. This configure is valid also for CB, WL and ESL. All EuroCup matches must be played with this configure (including qualifiers). This configure has already settings for next coming ETPro release. We encourage all serveradmins upgrade this configure as soon as possible. However, keep on mind this configure is not certified, as ETPro development is a bit busy on doing that. This config is fully playable untill certified config comes out. Keep on mind that ETPro 3.1.0 is currently only valid for league games.
You can download new config from here ET ETPro Euro Cfg (Uncertified)
The new config has changes like:
- Mortar and recoil scripts has been banned
- XP system removal
- b_cheatkicktime is now 1
- Added vote_allow_surrender 1, b_realhead 1, b_flushItems 0
- Spawn times on reactor_b2 are now changed: Axis to 30s, Allied to 20s.
@Infin . ik vind het wel jammer dat ze er niet bijzetten wat het inhoud.
[ Voor 17% gewijzigd door Outerspace op 26-01-2005 19:19 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
XP system removal?
@Outer: ja, ook vaag hoe ze recoil scripts e.d. willen bannen, tenzij ze bepaalde console commands volledig uitschakelen...
@Outer: ja, ook vaag hoe ze recoil scripts e.d. willen bannen, tenzij ze bepaalde console commands volledig uitschakelen...
[ Voor 78% gewijzigd door Infinitive op 26-01-2005 19:22 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
tegen script, die installeren ze op de server waardoor die script tegen worden gehouden, weet verder ook niet precies hoe.Infinitive schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:18:
XP system removal?
Verwijderd
Aargh damn. Vanmiddag net niet een nieuw kill ratio gehaald op Radar. Als Field Ops had ik een ratio van 70-4 daaro en 30 kills achter elkaar zonder dood te gaan. Was geloof ik GODLIKE. Klinkt wel lekker. Die 4 kills kwam doordat de postbode langskwam en ik gekilled werd door een flamer in de spawn .. lekker dan. Moest nog 3 kills erbij voor een alltime record van 33 kills achter elkaar zonder dood te gaan. Staat wel leuk.
Daarvoor op Goldrush vond een medic het zo nodig om me te killen en te reviven toen ik nog 85 health had ... daar ging mn ratio van 50-1 (op 20 minuten van het einde)
Kan me er nog steeds kwaad om maken.
De server heette M-A-R-K-s ofzo
Daarvoor op Goldrush vond een medic het zo nodig om me te killen en te reviven toen ik nog 85 health had ... daar ging mn ratio van 50-1 (op 20 minuten van het einde)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 22:17 ]
Volgende keer als ik een _fonz zie lopen ga ik hem ook ff kill reviven, alleen al om het hier terug te lezen...
@Hu9o
Je moet een zekere You_Suck kill/reviven dan anders heb je de verkeerde
Verder.... scripts bannen
waht about fuckin' class scripts, spawn scripts, fov scripts, fps scripts, SK scripts
, arti scripts etc. Als dit doorgevoerd wordt kap ik ermee...
Je moet een zekere You_Suck kill/reviven dan anders heb je de verkeerde
Verder.... scripts bannen
RatPack #814
Nee alleen script die invloed hebben op de guns. Bijv recoil script. Niet class scripts ed
Verwijderd
Iemand hier een mening over SW_Goldrush?
Tankbarrier 2 = Truckbarrier 1
Tank blaast deur op bij dat bruggetje
1 Goudkrat
Geen MG, waar de tank normaal bij barrier 2 staat, daar staat nu de Truck en een hoopje zandzakken waar vroeger de MG stond
3 Manieren om in de bank te komen (voor langs, achter langs en via deurtje in de zijkant)
Deze wordt officieel bij CB SW matches
Tankbarrier 2 = Truckbarrier 1
Tank blaast deur op bij dat bruggetje
1 Goudkrat
Geen MG, waar de tank normaal bij barrier 2 staat, daar staat nu de Truck en een hoopje zandzakken waar vroeger de MG stond
3 Manieren om in de bank te komen (voor langs, achter langs en via deurtje in de zijkant)
Deze wordt officieel bij CB SW matches
Hmmmz de naam van de server klinkt ontzettend naab en zo te horen van de flamer in de spawn ook. Leuk gedaan zo'n killing spree maar zou er maar niet te veel waarde aan hechten aangezien je dit nooit tegen een goeie clan zal lukken in een clan warVerwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:15:
Ik heb SW bekeken op ETTV toen (dacht ik) ins tegen u96d speelde voor de eurocup (1/2 finale dacht ik) leuke map... veel sneller als de "gewone" GR.
RatPack #814
Verwijderd
Server was beslist niet naab. Hoog niveau daaro. Hmm dus ik kan niet dood door een kill revive van je eigen? Dan had ik die dead dus al eerder dan 33 kills. De server is van een zekere ToNy_MontaNa. Die is beslist niet noob.
Mwah en ook al was het een niet zo goede server als Bio of Efterlyst, probeer maar eens als Field Ops, of zelfs als medic maar eens 30 kills achter elkaar te halen zonder dood te gaan op Radar. Dat is me een hell of a job
Zelfs op een naabserver is dat gewoon haast niet te doen.
Edit clanwars? Ach wil niet opscheppen ofzo, maar heb es in een clanwar in mn eentje tot 2 keer toe 6 man neergeschoten (dezelfde clan). En ook dit maal was ik Field Ops. De rest zat gewoon te wachten .. zo van: waar blijven ze nou: Zien ze in tekstbalkje:
was killed was killed was killed was killed was killed was killed ...
Overigens vind ik BiO ook naab ... veel oud ex RTCW-ers die al naab waren toen ik RTCW speelde.
Mwah en ook al was het een niet zo goede server als Bio of Efterlyst, probeer maar eens als Field Ops, of zelfs als medic maar eens 30 kills achter elkaar te halen zonder dood te gaan op Radar. Dat is me een hell of a job
Edit clanwars? Ach wil niet opscheppen ofzo, maar heb es in een clanwar in mn eentje tot 2 keer toe 6 man neergeschoten (dezelfde clan). En ook dit maal was ik Field Ops. De rest zat gewoon te wachten .. zo van: waar blijven ze nou: Zien ze in tekstbalkje:
was killed was killed was killed was killed was killed was killed ...
Overigens vind ik BiO ook naab ... veel oud ex RTCW-ers die al naab waren toen ik RTCW speelde.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 11:02 ]
niet n00b maar wel BrEeZaH
Damn leuk zo'n discussie
Damn leuk zo'n discussie
RatPack #814
Die ToNy_MoNtana die ken ik wel, die werd een keer zwaar gepwnd door een stel Colombianen geloof ik, ook al had ie akimbo machine guns. Dat was best wel naab eigenlijk, omdat hij ook al extra adrenaline had. Maakte hij ook kort ervoor nog een stomme teamkill, de prutser.
Zou me niet met zo'n server willen associeren eigenlijk.
Zou me niet met zo'n server willen associeren eigenlijk.
wat doet dat recoil precies???Razor.Timo schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:05:
Nee alleen script die invloed hebben op de guns. Bijv recoil script. Niet class scripts ed
nu al een paar keer gehoord, maar ben er nog niet achter wat het doet
Still King
Verwijderd
Terugslag volgens mij. Als je de Garand hebt, en je zoomt in, je schiet, dat hij dan niet terugslaatImhotep schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:22:
[...]
wat doet dat recoil precies???
nu al een paar keer gehoord, maar ben er nog niet achter wat het doet
Verwijderd
ze bannen ook geen scripts....
ze forcen 2 cvars op 0. oftewel cl_pitchspeed 0 en cl_yawspeed 0.
Hierdoor worden recoil scripts en mortarscripts onbruikbaar....
recoilscript is niet alleen tegen recoil (terugslag van geweer) maar ook tegen damagekick (als je door enemy geraakt wordt.
ze forcen 2 cvars op 0. oftewel cl_pitchspeed 0 en cl_yawspeed 0.
Hierdoor worden recoil scripts en mortarscripts onbruikbaar....
recoilscript is niet alleen tegen recoil (terugslag van geweer) maar ook tegen damagekick (als je door enemy geraakt wordt.
Autoupdate van pb op xs4all werkt niet. Waarschijnlijk vanwege firewalls oid. Nu moet je wachten tot de hoofdadmin van xs4all dat een keer regelt...
Wat je kan doen is /pb_security 0 in je console intikken. Dan zeg je alleen maar bij het joinen één keer dat pb op de server out of date is.
Wat je kan doen is /pb_security 0 in je console intikken. Dan zeg je alleen maar bij het joinen één keer dat pb op de server out of date is.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
Dus nu gaat je scherm weer schudden als je geraakt wordt of heb ik het mis? Dat is gewoon een optie in et menu en heb ik al zo lang ik weet uitstaan?
Nee als je geraakt word heb je lichte terugslag, met hs iets meer, dat kan je alleen uitzetten met een script. Imo erg lame als je sniper script gebruikt.
Hoe kan dat nou ooit met een script uit gezet worden?moet je dan die knop indrukken als je geraakt wrodne en weer loslaten als je tegenstander mist?
Lijkt me nog lastiger dan de oorspronkelijke bob up.
een script exec je waardoor het dus altijd uitstaat.Hu9o schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:07:
Hoe kan dat nou ooit met een script uit gezet worden?moet je dan die knop indrukken als je geraakt wrodne en weer loslaten als je tegenstander mist?
Verwijderd
hm oke, das wel redelijk lame ja. Maar goed, zijn zoveel lame dingen in ET
. heb je highping dan ben je niet te raken bijvoorbeeld. n1.
lol fonz leert het nooit :x

lol fonz leert het nooit :x
Je schept wel op, maar je zegt er ff niet bij welke clan dat dan was.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:45:Edit clanwars? Ach wil niet opscheppen ofzo, maar heb es in een clanwar in mn eentje tot 2 keer toe 6 man neergeschoten (dezelfde clan). En ook dit maal was ik Field Ops. De rest zat gewoon te wachten .. zo van: waar blijven ze nou:
Er zijn zoveel clans die geen zak voorstellen.
Ook een beetje lame imo om iedereen maar voor naab uit te maken die je kent, omdat jij toch de hele ET-wereld domineert.
offtopic:
@Fonz ik wil wel een keer met je spelen
heb je msn? zoja voeg mij dan toe: 
@Fonz ik wil wel een keer met je spelen
[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 08-12-2009 22:14 ]
Verwijderd
welke optie is dit???Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:37:
Dus nu gaat je scherm weer schudden als je geraakt wordt of heb ik het mis? Dat is gewoon een optie in et menu en heb ik al zo lang ik weet uitstaan?
Verwijderd
een script vergelijkbaar met deze...Razor.Timo schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:58:
[...]
een script exec je waardoor het dus altijd uitstaat.
//
bind MOUSE1 "+attack; +lookdown;wait;+lookdown;wait;+lookdown"
seta m_yaw "0.058"
seta m_pitch "0.028"
seta cl_pitchspeed "2.3"
seta cl_yawspeed "50"
je schiet en gelijk met het schieten activeer je dat je crosshair naar beneden beweegd, goed afgesteld zorgt er voor dat hij evenveel naar beneden beweegd als de recoil omhoog gaat...netto resultaat is dat de crosshair netjes still blijft staan...
Maar je kan alleen niet lopen tijdens de wait?
Voor een sniperscript maakt dat niet uit, dan moet je toch stilstaan of liggen.
Verder geloof ik nooit dat je terugslag als je getroffen wordt met een menu optie uit kunt zetten. Gevechten zouden dan heel anders verlopen...
Verder geloof ik nooit dat je terugslag als je getroffen wordt met een menu optie uit kunt zetten. Gevechten zouden dan heel anders verlopen...
Verwijderd
Volgens mij gaat het niet om een terugslag uitzetten maar om het trillen van het beeld, terugslag blijf je houden maar trilt je beeld niet meer als je geraakt wordt!Infinitive schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:45:
Voor een sniperscript maakt dat niet uit, dan moet je toch stilstaan of liggen.
Sorry, ik volg jullie niet meer. Kan je het een en ander toelichten? Welk menu-item of console commando we over aan het praten zijn? Ik weet dat je bloodflashes e.d. kan uitzetten, maar dat heeft verder niets met trillen te maken.
Ik zie verder namelijk het verschil niet tussen het trillen van het beeld en de terugslag als je geraakt wordt. Je crosshair blijft toch altijd in het midden staan, dus als je getroffen wordt dan wordt je kijkrichting aangepast. Dat trillen is dan toch de terugslag?
Ik zie verder namelijk het verschil niet tussen het trillen van het beeld en de terugslag als je geraakt wordt. Je crosshair blijft toch altijd in het midden staan, dus als je getroffen wordt dan wordt je kijkrichting aangepast. Dat trillen is dan toch de terugslag?
[ Voor 65% gewijzigd door Infinitive op 28-01-2005 14:48 ]
hehehe leuk, Arie snapt het eens een keer _niet_ dat komt niet vaak voor...
RatPack #814
I'm with stupidInfinitive schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:43:
Sorry, ik volg jullie niet meer. Kan je het een en ander toelichten? Welk menu-item of console commando we over aan het praten zijn? Ik weet dat je bloodflashes e.d. kan uitzetten, maar dat heeft verder niets met trillen te maken.
Verwijderd
Ik vind die scriptjes waardoor je crosshair in het midden blijft wel weer zo oneerlijk tegenover andere spelers. Als je wars speelt, past toch iedereen de zelfde scripts toe of allemaal niet. Anders is het gewoon oneerlijk spel en lijkt het me niet echt boeiend om dan wars te spelen.
Ik vind die terugslag en dan voornamelijk van sniper juist cool en realistisch. Vroeger ook Q3 Urban Terror gespeeld en daar was dat ook niet bij, en als ik UT nu speel vind ik het veel minder leuk omdat het zo onrealistisch is. Mja is mijn mening dus.
Ik vind die terugslag en dan voornamelijk van sniper juist cool en realistisch. Vroeger ook Q3 Urban Terror gespeeld en daar was dat ook niet bij, en als ik UT nu speel vind ik het veel minder leuk omdat het zo onrealistisch is. Mja is mijn mening dus.
3 keer raden waarom het dus "Unreal" heetVerwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:41:
Ik vind die scriptjes waardoor je crosshair in het midden blijft wel weer zo oneerlijk tegenover andere spelers. Als je wars speelt, past toch iedereen de zelfde scripts toe of allemaal niet. Anders is het gewoon oneerlijk spel en lijkt het me niet echt boeiend om dan wars te spelen.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Vind die laatste cb config nix
geen level upgrades ze hadden teminste minimaal fieldops iets sneller charge moeten geven. Nu loop je alleen in clanwar ammo packs uit te gooien, ook al heb je 2 fopsen. Mortar scripts etc is wel goed. Maar ik vind en velen vinden dat dat ze niet alles wat met xp te maken heben zomaar hadden moeten verwijderen. Ook al zeggen ze het is voor het spel beter om het gebalanceerder te maken.
Voorbeeld, Goldrush aanval in 3on3 war
Je had vroeger gewoon 2 med 1 engi en defence 2 med 1 field ( en soms engi als je beetje slimme clan heb waar je tegen speeld) Nu moet in attack ook vaak naast de engi een fieldops hebben en dus heb je in attack 1 fieldops 1 engi 1 med terwijl defence het wel red met 1 fieldops en 2 meds. Ik hoop dat ze wat dingen veranderen voor de OC
Veel mensen nemen pub te serieus vind ik ook.
Bijv XS4ALL speel ik meestal alleen als er geen admin is die zeurt als ik iemand hun 3 xp afpakt. En loop ik continu naar spawn van tegenstander om lekker ff 4 af te raggen en dan weer ammo pakken door halve map lopen. En dan weer leanen en lekker backrapen en iedereen slachten. Dat is vind ik lache en daarvoor kom ik op xs4all, ook altijd wel grappig vaak dat helft van de tijd men team dood is en ik lekker bij tegenstander hun spawn zit:P En ik moet al helemaal lache als mensen gefrusteerd raken als ik ze weer kill. Of weer spawn kill, laatst was er ook zo n mannetje in men eigen team die vroeg hele tijd wat ik daar deed, ook wel komish en zei tegenstander waar ik zat kwamen ze zo op me af xD. Ik zelf speel dan gewoon puur rambo medic lekker healen met akimo's wat schieten xp hoeren selfkillen etc, met men lf maatjes en stuff. Meesten mensen hebben plezier in objective, ik vind rambo leuk. Ik kan begrijpen dat mensen dat niet leuk vinden mij spelwijze. Maarja ik zit er niet mee en er zijn genoeg andere servers waar mensen obj kunnen doen. En dan nog als ze me weg willen hebben ik lig niet wakker van een ban en ga dan wel naar skynet ^^
En als ik iets serieuzer wil spelen ga op efterlyst spelen. Heb ik toch lekker het private slot password en daar ga ik dan lekkerfieldopsen want daar kan ik het veel beter oefenen dan fieldops op xs4all want het is meer zoals in een war, ik zelf speel hoofdzakelijk ook fieldops en engi in war
geen level upgrades ze hadden teminste minimaal fieldops iets sneller charge moeten geven. Nu loop je alleen in clanwar ammo packs uit te gooien, ook al heb je 2 fopsen. Mortar scripts etc is wel goed. Maar ik vind en velen vinden dat dat ze niet alles wat met xp te maken heben zomaar hadden moeten verwijderen. Ook al zeggen ze het is voor het spel beter om het gebalanceerder te maken.
Je had vroeger gewoon 2 med 1 engi en defence 2 med 1 field ( en soms engi als je beetje slimme clan heb waar je tegen speeld) Nu moet in attack ook vaak naast de engi een fieldops hebben en dus heb je in attack 1 fieldops 1 engi 1 med terwijl defence het wel red met 1 fieldops en 2 meds. Ik hoop dat ze wat dingen veranderen voor de OC
Bijv XS4ALL speel ik meestal alleen als er geen admin is die zeurt als ik iemand hun 3 xp afpakt. En loop ik continu naar spawn van tegenstander om lekker ff 4 af te raggen en dan weer ammo pakken door halve map lopen. En dan weer leanen en lekker backrapen en iedereen slachten. Dat is vind ik lache en daarvoor kom ik op xs4all, ook altijd wel grappig vaak dat helft van de tijd men team dood is en ik lekker bij tegenstander hun spawn zit:P En ik moet al helemaal lache als mensen gefrusteerd raken als ik ze weer kill. Of weer spawn kill, laatst was er ook zo n mannetje in men eigen team die vroeg hele tijd wat ik daar deed, ook wel komish en zei tegenstander waar ik zat kwamen ze zo op me af xD. Ik zelf speel dan gewoon puur rambo medic lekker healen met akimo's wat schieten xp hoeren selfkillen etc, met men lf maatjes en stuff. Meesten mensen hebben plezier in objective, ik vind rambo leuk. Ik kan begrijpen dat mensen dat niet leuk vinden mij spelwijze. Maarja ik zit er niet mee en er zijn genoeg andere servers waar mensen obj kunnen doen. En dan nog als ze me weg willen hebben ik lig niet wakker van een ban en ga dan wel naar skynet ^^
En als ik iets serieuzer wil spelen ga op efterlyst spelen. Heb ik toch lekker het private slot password en daar ga ik dan lekkerfieldopsen want daar kan ik het veel beter oefenen dan fieldops op xs4all want het is meer zoals in een war, ik zelf speel hoofdzakelijk ook fieldops en engi in war
[ Voor 51% gewijzigd door Zenix op 30-01-2005 05:06 ]
Blaat...Compufreaky schreef op zondag 30 januari 2005 @ 04:57:

Door dit soort "zelfverheelijking" zijn al eerder problemen onstaan hier. Hou het leuk.
[ Voor 3% gewijzigd door Shaggy op 30-01-2005 09:39 ]
Making an ass of myself since the 70's
Wat vinden anderen mensen die dit topic lezen van die manier op je op publics te gedragen? Is dat een acceptabel?Compufreaky schreef op zondag 30 januari 2005 @ 04:57:
Zoals dat op mij overkomt probeer iemand op een dergelijke manier opzettelijk het spel voor anderen te verpesten. Dat lijkt me juist het gedrag dat op xs4all ongewenst is. Op de xs4all server zijn veel regulars te vinden, zelfs vanuit andere landen. De meesten zijn dan wel geen "topguns", maar ze komen om gezellig een potje te knallen met andere regulars, en voor hen is het spelen op een pub wél serieus.
[ Voor 9% gewijzigd door Infinitive op 30-01-2005 11:37 ]
Pub 4 fun
War serieus
\o/
War serieus
\o/
Cons:::BB4E
^^ avec stupid.Infinitive schreef op zondag 30 januari 2005 @ 11:33:
[...]
Wat vinden anderen mensen die dit topic lezen van die manier op je op publics te gedragen? Is dat een acceptabel?
Zoals dat op mij overkomt probeer iemand op een dergelijke manier opzettelijk het spel voor anderen te verpesten. Dat lijkt me juist het gedrag dat op xs4all ongewenst is. Op de xs4all server zijn veel regulars te vinden, zelfs vanuit andere landen. De meesten zijn dan wel geen "topguns", maar ze komen om gezellig een potje te knallen met andere regulars, en voor hen is het spelen op een pub wél serieus.
Ik vind het leuk als ik veel bekenden tegenkom op een server, gewoon een leuk potje team vs team. Teamplay heet dat, dat is het spel en dat vind ik leuk. Als ik in mijn eentje wil rond fietsen ga ik wel Q3 of Unreal spelen.
Pubs hoeven niet zo serieus genomen te worden als een war, maar zo erg als hierboven nee dan vertrek ik per direct van zo'n server. Dat verpest het plezier in het spelen voor mij, als zo'n gast in je eigen team zit heb je er waarschijnlijk iets minder last van. Er zijn veel pubs waar het wel wat gezelliger en serieuzer aan toe gaat.
Dan heb je nog het fenomeen "Rambo-medic". Zolang die zijn teammate's maar revived vind ik het best, ze zijn vaak best wel handig in een aanval situatie vooral als er objectives moeten worden gehaald. Maar ze zijn er ook die de hele tijd ergens anders gaan uithangen en niet nuttig voor het team zijn.
Deel 9 alweer..
Maar ik heb een vraagje, een vriend van me had me eens een prone script gegeven, waardoor je verder niet begeweegt, en gewoon door kunt schieten.
Maar, is er iemand die dit script voor me heeft? Want die jongen heeft hem niet meer.
Alvast bedankt!
Maar ik heb een vraagje, een vriend van me had me eens een prone script gegeven, waardoor je verder niet begeweegt, en gewoon door kunt schieten.
Maar, is er iemand die dit script voor me heeft? Want die jongen heeft hem niet meer.
Alvast bedankt!
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Verwijderd
bwhahah en wie mag jij dan wel niet zijn compufreaky. Kan me niet herinneren dat ik ooit een compufreaky op xs4all heb gezien die daadwerkelijk goed was. efterlyst private slot password? rofl van wie heb je m gekregen? Ik geloof er namelijk weinig vanCompufreaky schreef op zondag 30 januari 2005 @ 04:57:

fonz lol -_-
Verwijderd
a] Je bent een kind (of tragisch volwassen) en je loopt te trollenCompufreaky schreef op zondag 30 januari 2005 @ 04:57:
b] Zoals ziVke zei: Nooit van "compufreaky gehoord", ergo : een frust die ook eens de naam Efterlyst heeft horen vallen.
Verwijderd
En laten we het weer gezellig houden. Het is wel duidelijk dat men het hier niet mee eens is.
Ter Info: De download link in de TS werkt niet...
[ Voor 12% gewijzigd door Acid_Burn op 30-01-2005 17:52 ]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Feday zoals je al zegt ken je me niet dus heb je niet het recht om te oordelen over mensen die je niet kent.
En het maakt toch ook nix uit voor dit topic als je weet wie ik ben?
En pleh rustig blijven dis xfire niet.
Private efterlyst password gewoon via weekend mix irc channel gehad
En ik kom hier niet om mezelf te verheerlijken zeg alleen mijn spelwijze en wat ik vind van de nieuwe CB config nix mis mee imo? En ik denk dat veel mensen het wel met mijn post eens zijn over speelwijze en dat er ook veel mensen dezelfde spelwijze hebben maar die geven het niet toe
nu ff genoeg onnodig offtopic gepraat gehad allemaal. Mijn post ging over wat vinden jullie van die nieuwe cb config, wat zouden er volgens jullie moeten veranderd worden etc? En wat vinden jullie van geen xp system meer.
Btw ook wel lache gisteren Germany vs Poland in Nationscup had germany freelancer
Ohja ff wat voor starpost het is niet meer RTCW.no league maar Warleagues.com ET league
En het maakt toch ook nix uit voor dit topic als je weet wie ik ben?
En pleh rustig blijven dis xfire niet.
Private efterlyst password gewoon via weekend mix irc channel gehad
En ik kom hier niet om mezelf te verheerlijken zeg alleen mijn spelwijze en wat ik vind van de nieuwe CB config nix mis mee imo? En ik denk dat veel mensen het wel met mijn post eens zijn over speelwijze en dat er ook veel mensen dezelfde spelwijze hebben maar die geven het niet toe
nu ff genoeg onnodig offtopic gepraat gehad allemaal. Mijn post ging over wat vinden jullie van die nieuwe cb config, wat zouden er volgens jullie moeten veranderd worden etc? En wat vinden jullie van geen xp system meer.
Btw ook wel lache gisteren Germany vs Poland in Nationscup had germany freelancer
Ohja ff wat voor starpost het is niet meer RTCW.no league maar Warleagues.com ET league
[ Voor 30% gewijzigd door Zenix op 30-01-2005 17:59 ]
Dit 'soort' mensen verpesten de gameplay van ET.
Kills-Deaths, XP, het zal allemaal wel, beter als ik? np!
Mij gaat het er om, om als een team het objective te halen, daar haal ik mijn Voldoening uit!
En daarbij is er een heel leuke ET scene, waarvan ik er steeds meer tegenkom,
maw. ook de gezelligheid speelt een rol.
Mij gaat het er om, om als een team het objective te halen, daar haal ik mijn Voldoening uit!
Op een public ojective halen haal ik niet men verdoening uit das natuurlijk persoonlijk, Ligt ook aan op welk nivo je speeld en hoelang je het spel al speeld.Firedre schreef op zondag 30 januari 2005 @ 18:44:
Dit 'soort' mensen verpesten de gameplay van ET.
Bij mij voldoet het met een goede clan of als ik ergens voor merc en dat naar elkaar luisterd en goed speeld samen objective halen tegen goede clan dat is voor mij verdoening. Of een cup winnen ofzo
Ik ben tevreden als mijn DG het hoogste van het team is, op een public
Maar ik vind wel dat mensen elkaar moeten respecteren in hoe ze spelen.
En de gameplay van ET heb je niet op public. Public = chaos, ET is een game waar detail tax etc teamplay heel belangrijk is en dat kan je niet op public doen alleen in war.
[ Voor 16% gewijzigd door Zenix op 30-01-2005 18:54 ]
Verwijderd
En wie ben jij dan compufreaky? riv0?
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 18:59 ]
Mja je echte nick en clan is wel leuk.
Iig config is beter, hoe minder spam hoe beter. Het is echt wachten op ETpro 3.2, want die fucking NCbot heeft nu echt iedereen die ooit met zo'n gast van Iguns heeft gesproken. Hij vertelde hoevaak hij hem wel niet verstuurd heeft. Daar werd ik niet vrolijk van. En hitboxen zijn ook af en toe erg irri nog steeds.
Iig config is beter, hoe minder spam hoe beter. Het is echt wachten op ETpro 3.2, want die fucking NCbot heeft nu echt iedereen die ooit met zo'n gast van Iguns heeft gesproken. Hij vertelde hoevaak hij hem wel niet verstuurd heeft. Daar werd ik niet vrolijk van. En hitboxen zijn ook af en toe erg irri nog steeds.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Was het in 3.2 dat er een extra server variabele zat die de headboxes deels zou fixen ofzo? Dacht zoiets opgevangen te hebbenph4ge schreef op maandag 31 januari 2005 @ 00:12:
Mja je echte nick en clan is wel leuk.
btw, het kan heel makkelijk dat iemand het private slot wachtwoord van Efterlyst heeft, dat is namelijk gelekt
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
IDD.
Wie heeft die tegenwoordig niet?
Als jij trouwens die gene was die dat wachtwoord laatst in xs4all rond spamde dan ben je iig niet beter als ziv en/of fonz.
Want die 2 zijn beter dan mij en ik had absoluut geen probleem met jou...
Dus gelieve het pochen met je efterlyst WW achterwege laten omdat je zogenaamd "goed" bent.
just my 2 cents.
Wie heeft die tegenwoordig niet?
Als jij trouwens die gene was die dat wachtwoord laatst in xs4all rond spamde dan ben je iig niet beter als ziv en/of fonz.
Want die 2 zijn beter dan mij en ik had absoluut geen probleem met jou...
Dus gelieve het pochen met je efterlyst WW achterwege laten omdat je zogenaamd "goed" bent.
just my 2 cents.
They who buy the dip, deserves the rip.
Wie zegt dat ik beter dan fonz of ziv wil zijn, ik vind ze wel aardige gasten hoor nix mis mee en ook goed?
Mij maakt het nix uit, het is maar een spel
Idd phage ik hoop dat 3.2 eens snel komt nu heeft cb wel config uitgebracht met b_realhead 1 enzo maar dat heeft geen nut op 3.1, En het is wel ff elke keer wennen tussen 3.1 en 3.1.9
Btw als je men post goed leest dan lees je ook wie ik ben + postsgeschiedenis
En idd laaste tijd hebben veel mensen het efter passw laats zaten zelf alle private slots vol
Maar ik zelf geef em niet weg ik heb dat beloofd aan diegene waar ik hem van heb. En ik hou me dus ook aan men woord
En ik was niet diegene die dus ook het passw spamde op xs4all, Dat zou niet zo goed voor efterlyst zijn namelijk
. En van dat het gelekt was weet ik niet morax maar dat kan heel goed denk ik.
En ik heb ook geen probleem met niemand, en die zoek ik ook niet. Ik zeg alleen hoe ik speel en wat ik leuk vind. Dat andere mensen dat niet leuk vinden respecteer ik, maar dan verwacht ik ook dat mensen mij respecteren.
Btw ook een pol op xfire wat je van de nieuwe cb config vind 49% no 51% yes. Laat maar weer zien dat cb ook echt aan de gehele community denkt en niet alleen aan topclans........
Mij maakt het nix uit, het is maar een spel
Idd phage ik hoop dat 3.2 eens snel komt nu heeft cb wel config uitgebracht met b_realhead 1 enzo maar dat heeft geen nut op 3.1, En het is wel ff elke keer wennen tussen 3.1 en 3.1.9
Btw als je men post goed leest dan lees je ook wie ik ben + postsgeschiedenis
En idd laaste tijd hebben veel mensen het efter passw laats zaten zelf alle private slots vol

Maar ik zelf geef em niet weg ik heb dat beloofd aan diegene waar ik hem van heb. En ik hou me dus ook aan men woord
En ik was niet diegene die dus ook het passw spamde op xs4all, Dat zou niet zo goed voor efterlyst zijn namelijk
En ik heb ook geen probleem met niemand, en die zoek ik ook niet. Ik zeg alleen hoe ik speel en wat ik leuk vind. Dat andere mensen dat niet leuk vinden respecteer ik, maar dan verwacht ik ook dat mensen mij respecteren.
Btw ook een pol op xfire wat je van de nieuwe cb config vind 49% no 51% yes. Laat maar weer zien dat cb ook echt aan de gehele community denkt en niet alleen aan topclans........
[ Voor 68% gewijzigd door Zenix op 31-01-2005 10:01 ]
FixedAcid_Burn schreef op zondag 30 januari 2005 @ 17:47:
Ter Info: De download link in de TS werkt niet...
Ik had het al eerder in de gaten
Ik wil trouwens iedereen nog even na de topicstart wijzen.
Belangrijk!!!!!! |
Aangezien het de vorige keer helemaal verkeerd is gegaan hebben moderators toch nog besloten om het nog één keer te proberen De bedoeling is om niet Offtopic te gaan Slowchatten. Gebeurd dit wel zal het waarschijnlijk gepaard gaan met een PM , OW, Ban. Zie daarvoor De Banrichtlijnen. Daarnaast zal het topic waarschijnlijk voor altijd op slot gaan. Je zal het dus verpesten voor de mede-GoTters, en andere personen die graag wel hun best willen doen voor het topic. Wil je wel offtopic kletsen -> buiten GoT om De GoT Enemy Territory Channel op IRC : #got-et @ quakenet Wil je weten hoe dit komt lees dan dit even door: • ET: 2.5 als het dan zo moet? • RTCW: ET |
Er zijn blijkbaar weer een paar mensen goed offtopic bezig te gaan
Ik noem geen namen, dat zullen ze zelf wel weten
Ik hoop dat we ook geen trollen/flames gaan plaatsen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Ja oke dat zal dan wel gelekt zijn. Maar je zit niet in #weekendmix
en ik weet nog steeds niet wie je bent :x
on topic: laten we nou eens even proberen te spelen met die config (langer dan een paar dagen dus) en dan te oordelen. Ik zag mensen in #against.new.cb.config die [CB]Alpn en [CB]Spirit helemaal verot scholden. Ze moesten maar dood gaan ofzo want ze waren dikke vette k****** nerds. Beetje triest was dat, CB probeert ET ook alleen maar een positieve impuls te geven door zo'n config. Want geef nou toe: full holds op oasis/grush zijn geen uitzonderingen meer tegenwoordig omdat je je tegenstander helemaal dood kan spammen. 3 axis medics met 90 kogeltjes in de clip blaas je bijna niet omver. Dus probeer die config nou gewoon en oordeel daarna. En als het niemand bevalt dan verandert CB echt wel weer wat terug.
on topic: laten we nou eens even proberen te spelen met die config (langer dan een paar dagen dus) en dan te oordelen. Ik zag mensen in #against.new.cb.config die [CB]Alpn en [CB]Spirit helemaal verot scholden. Ze moesten maar dood gaan ofzo want ze waren dikke vette k****** nerds. Beetje triest was dat, CB probeert ET ook alleen maar een positieve impuls te geven door zo'n config. Want geef nou toe: full holds op oasis/grush zijn geen uitzonderingen meer tegenwoordig omdat je je tegenstander helemaal dood kan spammen. 3 axis medics met 90 kogeltjes in de clip blaas je bijna niet omver. Dus probeer die config nou gewoon en oordeel daarna. En als het niemand bevalt dan verandert CB echt wel weer wat terug.
Ik zit er idd ook niet in en dat zeg ik ook niet maar ik heb hem wel via dat channel gekregen.Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 12:23:
Ja oke dat zal dan wel gelekt zijn. Maar je zit niet in #weekendmixen ik weet nog steeds niet wie je bent :x
en idd ik vind dat te ver gaan wat sommige mensen doen. Hun doen ook maar hun best voor de community. Maar ik vind ook dat CB niet zomaar ff het had moeten doen dan hadden ze zoveel protest kunnen verwachten. Was misschien handiger om onderdelen van het xp systeem aan te passen of nog meer of dingen uit tes schakelen. Ik heb zelf al aantal wars ermee gespeeld en ik vind het niet fijner spelen of lekkerder dan eerst en dan vooral in 3on3's meer problemen. En goldrush vind ik geen fullhold map met de laatste config heb ik ong bijna jaar goldrush het meeste gespeeld en we speelden tegen veel clans die niet vaak full hold hadden. Wij zelf hadden weleens fullhold komt omdat het toen onze home map was en tax goed waren en vaak geupdate enzo. Maar oasis daar in tegen vind ik wel een fullhold map, en ik vind oasis ook de slechtste map van ET en het minst leuk. Ik hou van mappen waar je moet rushen enzo niet hele tijd moet campen, dat vind ik niet lekker spelen. Als ik wil campen ga ik wel CoD ofzo spelen
Verwijderd
Inderdaad Ziv, eerst proberen, dan pas zeiken. Tuurlijk zal het even wennen zijn en zul je je tax een beetje moeten aanpassen. Dat is nou net de hele bedoeling van die verandering. Medics zullen misschien sneller zonder ammo komen te zitten, dat weet je toch van te voren! Af gezien daarvan snap ik het probleem niet zo, omdat je (ik iig wel) toch de smg van de tegenstander pakt als je weinig ammo over hebt--> zolang je blijft overleven heb je dus oneindig veel ammo.
Maar of je minder fullholds gaat krijgen?? Als medics sneller dood gaan, kunnen ze dus ook geen teammates reviven, maar dit werkt aan beide kanten dus per saldo moet het niet echt uitmaken.
Maar of je minder fullholds gaat krijgen?? Als medics sneller dood gaan, kunnen ze dus ook geen teammates reviven, maar dit werkt aan beide kanten dus per saldo moet het niet echt uitmaken.
Verwijderd
je hebt een punt maar vergeet niet dat fieldopses nu meer ammo moeten uitdelen, dit gaat ten koste van artie/airstrikesVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 12:51:
Inderdaad Ziv, eerst proberen, dan pas zeiken. Tuurlijk zal het even wennen zijn en zul je je tax een beetje moeten aanpassen. Dat is nou net de hele bedoeling van die verandering. Medics zullen misschien sneller zonder ammo komen te zitten, dat weet je toch van te voren! Af gezien daarvan snap ik het probleem niet zo, omdat je (ik iig wel) toch de smg van de tegenstander pakt als je weinig ammo over hebt--> zolang je blijft overleven heb je dus oneindig veel ammo.
Compufreaky: grush is een full hold map, geloof me
In defence ja maar tegen goede getrainde clan in aanval op goldrush is ander verhaal.Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:59:
[...]
je hebt een punt maar vergeet niet dat fieldopses nu meer ammo moeten uitdelen, dit gaat ten koste van artie/airstrikes. Ook zal iedereen relatief minder nades hebben om te spammen denk ik.
Compufreaky: grush is een full hold map, geloof meNatuurlijk niet altijd maar als je een beetje goede getrainde clan bent kan je er zo een full hold uitslepen.
Verwijderd
Ja, nogal logisch dat je een full hold hebt als Axis (defense dus) he : >. Als jij goed bent en je tegenstander is ongeveer even goed dan kan je makkelijk full hold hebben. Ik begrijp je reply dus niet zo goed
k bedoel ik heb tegen clans waren op andere mappen evengoed kwa skill maar op goldrush was het makkelijk om tegen diegene een tijd te zetten. Mensen vallen gewoon niet genoeg aggressief aan daardoor komen er fullholds, of zijn niet creatief genoeg in hun aanval op die map. Op sw_goldrush is het wel stuk makkelijker om aggressiefer aan te vallenVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:54:
Ja, nogal logisch dat je een full hold hebt als Axis (defense dus) he : >. Als jij goed bent en je tegenstander is ongeveer even goed dan kan je makkelijk full hold hebben. Ik begrijp je reply dus niet zo goed
[ Voor 12% gewijzigd door Zenix op 31-01-2005 18:01 ]
Verwijderd
dus jij valt beter aan dan saevus, dignitas, divin, u96dCompufreaky schreef op maandag 31 januari 2005 @ 18:00:
[...]
k bedoel ik heb tegen clans waren op andere mappen evengoed kwa skill maar op goldrush was het makkelijk om tegen diegene een tijd te zetten. Mensen vallen gewoon niet genoeg aggressief aan daardoor komen er fullholds, of zijn niet creatief genoeg in hun aanval op die map. Op sw_goldrush is het wel stuk makkelijker om aggressiefer aan te vallen
Nu geen individuen met teams vergelijken heVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 18:07:
[...]
dus jij valt beter aan dan saevus, dignitas, divin, u96d?
Zijn er ook public servers waar de nieuwe config op draait?? A la #et.gather / #3on3.et
Nee dat zeg ik niet maar als top clans tegen elkaar fullhold halen boeid me niet zoveel, het is klein deel van community. Het gaat om de hele community vooral medskill en ook lowclans En daar komt op goldrush niet zo heel erg vaak een fullholdVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 18:07:
[...]
dus jij valt beter aan dan saevus, dignitas, divin, u96d?
Dat is mijn ervaring met goldrush maar natuurlijk kan die van jouw heel anders zijn. Maar we kunnen het er wel over eens zijn dat sw_goldrush zoiezo goede vervanger is van de huidige goldrush imo
[ Voor 20% gewijzigd door Zenix op 31-01-2005 21:09 ]
Verwijderd
Hmm, gisteren eerste prac gespeeld met nieuwe config. Komt mooi uit dat we tax aan het maken zijn ivm nieuwe line-up, want oa medic-ammo lijkt toch meteen puntje van aandacht te worden. Crossfire opzetten gaat wat meer ammo/selfkill management vergen.
Ben er vooralsnog niet negatief over, bekende defenses worden weer beetje overhoop gegooid. Minder arti spam ook altijd welkom imo.
hmm zenix - spawnpesten op pubs blijft dubieus imo. heheh.
Ben er vooralsnog niet negatief over, bekende defenses worden weer beetje overhoop gegooid. Minder arti spam ook altijd welkom imo.
Hij is ook niet slecht de config maar ook niet goed genoegVerwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:36:
Hmm, gisteren eerste prac gespeeld met nieuwe config. Komt mooi uit dat we tax aan het maken zijn ivm nieuwe line-up, want oa medic-ammo lijkt toch meteen puntje van aandacht te worden. Crossfire opzetten gaat wat meer ammo/selfkill management vergen.
Ik vind het eigelijk wel dat ze die config op wel bekende pubs moeten doen zoals efterlyst en bio en fdnl. Zie je gelijk het medic aantal met 25% naar beneden gaan daaro. En dat is voor die servers gunstig, minder medic campers en wat meer fieldopsen
Ik had een paar vraagjes hierover. Ten eerste moet ik zeggen een geweldig spel niet zo goed vermaakt in tijden. Ik heb ondertussen een eigen config via link in de startpost maar deze laat niet altijd. Ligt dit aan de server of wordt mijn config dan niet geladen? Ten tweede veel problemen met punkbuster. Elke keer moet ik de key verwijderen en weer aanvragen. Zeer vervelend. Kan ik dit ook op een of andere manier in de config file zetten? Dus iets van verwijder key en vraag weer een nieuwe aan.
Je key zou nooit het probleem mogen zijn: toegang tot een server kan je zelfs geweigerd worden als de key te nieuw is.
Wat betreft punkbuster: heb je al eens handmatig een update gedaan, via pbweb in de punkbuster directory. Als je bovendien speelt op servers die hun punbuster slechts regelmatig bijwerken, en je op een server komt met oude punkbuster, tik dan /pb_security 0 in de console in (anders verbreekt punkbuster na een aantal minuten de verbinding).
Verder, wat betreft config: sommige servers passen je config aan als je ongeldige waarden opgeeft, maar op een aantal settings na, zal je daarvoor niet gekicked worden. Dat de ene keer wel je config en de andere keer niet geladen wordt heeft een andere oorzaak. Bedenk dat er in principe twee configs zijn: eentje van etmain en de andere van de et-pro mod. Deze configs staan in principe los van elkaar. Misschien dat je het spel normaal opstart in et-main mode, en daarna een et-pro server joined? Eventueel kan je een autoexec.conf maken, de settings die daarin staan worden onafhankelijk van de mod geladen.
Wat betreft punkbuster: heb je al eens handmatig een update gedaan, via pbweb in de punkbuster directory. Als je bovendien speelt op servers die hun punbuster slechts regelmatig bijwerken, en je op een server komt met oude punkbuster, tik dan /pb_security 0 in de console in (anders verbreekt punkbuster na een aantal minuten de verbinding).
Verder, wat betreft config: sommige servers passen je config aan als je ongeldige waarden opgeeft, maar op een aantal settings na, zal je daarvoor niet gekicked worden. Dat de ene keer wel je config en de andere keer niet geladen wordt heeft een andere oorzaak. Bedenk dat er in principe twee configs zijn: eentje van etmain en de andere van de et-pro mod. Deze configs staan in principe los van elkaar. Misschien dat je het spel normaal opstart in et-main mode, en daarna een et-pro server joined? Eventueel kan je een autoexec.conf maken, de settings die daarin staan worden onafhankelijk van de mod geladen.
[ Voor 7% gewijzigd door Infinitive op 02-02-2005 22:30 ]
Niet echt, je kan het beste bij het doel van snelkoppeling dit neerzettenInfinitive schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:45:
Je key zou nooit het probleem mogen zijn: toegang tot een server kan je zelfs geweigerd worden als de key te nieuw is.
"C:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe" +set fs_game etpro wordt etpro automatisch mee opgestart. En dan moet je alleen in je etpro dir ff een autoexec.cfg zetten ( dus niet .conf) Die config wordt dan geladen en ook als je etmain server joind. Misschien werken niet alle settings dan die bij etpro wel werken. Maar voor de rest zou het beeld gewoon ongeveer gelijk moeten zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Zenix op 03-02-2005 02:45 ]
arfl
ik kom hier ook weer eens kijken (pardon zondigen) en het gaat meteen al weer heerlijk qua flames. Slechts de laatste 3 paginas gekeken. Heerlijk
ff ontopic, in tegenstelling tot de massa die en masse (allitereert lekker zeg) CB afzeikt over nieuwe config en de keuze van maps vind ik e.e.a. wel leuk. SD2 heeft best potentie, de nieuwe goldrush heeft imo toegevoegde waarde boven de oude. Zo is de truck stuk belangrijker ipv de 32 seconden (vrij) die er voor stond. TC_Base die ik leuk vind zal ik missen maar misschien vind ik me draai ook wel in SD2, geef het een kans. Als ik de gemiddelde 'discussie' op crossfire of clanbase volg dan is het voornamelijk hard de cb admins afzeiken (of die een makkelijke taak hebben zeg) in plaats van open de discussie aan te gaan. Ik geef het ze deze dagen te doen, mensen als angrykid en lake (alhoewel die laatste credits zat heeft geloof ik). Laat ze pronen (delayen die zooi) en /kill maar eens aanpakken. Kun je jaren over discussieren, maar ethisch is het niet. Kill doe je niets aan maar pronen (zie dat mooie fact artikel op xfire maar) is gewoon echt buggie in de beweging. Zo genoeg gezondigd door hier te posten, ik check het later wel weer.
ik kom hier ook weer eens kijken (pardon zondigen) en het gaat meteen al weer heerlijk qua flames. Slechts de laatste 3 paginas gekeken. Heerlijk
ff ontopic, in tegenstelling tot de massa die en masse (allitereert lekker zeg) CB afzeikt over nieuwe config en de keuze van maps vind ik e.e.a. wel leuk. SD2 heeft best potentie, de nieuwe goldrush heeft imo toegevoegde waarde boven de oude. Zo is de truck stuk belangrijker ipv de 32 seconden (vrij) die er voor stond. TC_Base die ik leuk vind zal ik missen maar misschien vind ik me draai ook wel in SD2, geef het een kans. Als ik de gemiddelde 'discussie' op crossfire of clanbase volg dan is het voornamelijk hard de cb admins afzeiken (of die een makkelijke taak hebben zeg) in plaats van open de discussie aan te gaan. Ik geef het ze deze dagen te doen, mensen als angrykid en lake (alhoewel die laatste credits zat heeft geloof ik). Laat ze pronen (delayen die zooi) en /kill maar eens aanpakken. Kun je jaren over discussieren, maar ethisch is het niet. Kill doe je niets aan maar pronen (zie dat mooie fact artikel op xfire maar) is gewoon echt buggie in de beweging. Zo genoeg gezondigd door hier te posten, ik check het later wel weer.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
^^ met dom...
Ik hoop dat 3.2.0 snel uitkomt en dat ze de hitbox hebben gefixed. Een prone delay zou idd helpen. Ook ik vindt dat (vooral Angrykid) de CB admins (en dan met name op Xfire) vaak ten onrechte worden afgezeken. Als ze nix zouden verandeen is het niet goed, doen ze dat wel is het nog niet goed. Iedereen een grote bek, maar zichzelf aanmelden als admin doen ze dan weer niet...
Ik hoop dat 3.2.0 snel uitkomt en dat ze de hitbox hebben gefixed. Een prone delay zou idd helpen. Ook ik vindt dat (vooral Angrykid) de CB admins (en dan met name op Xfire) vaak ten onrechte worden afgezeken. Als ze nix zouden verandeen is het niet goed, doen ze dat wel is het nog niet goed. Iedereen een grote bek, maar zichzelf aanmelden als admin doen ze dan weer niet...
RatPack #814
Verwijderd
Het is altijd makkelijker om anderen af te zeiken, kom dan zelf met iets beters, pas dan heb je wat mij betreft het recht om te zeiken over een ander zijn werk!Roeligan schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 08:20:
^^ met dom...
Die mensen doen hun best om wat vernieuwing en wat aanpassingen aan te brengen en dan krijg je al dat gezeur over je heen!
Ik vind pronen geen probleem. Zowel jij als je tegenstander kunnen pronen dus er is geen sprake van een voordeel. Als je tegenstander van je wint omdat ie proned had je zelf ook moeten pronen. Hitboxes zijn wel een beetje in de war, maar dat wordt vast wel gefixed, en die bug is soieso veel zeldzamer als dat de meeste denken. Btw voor de mensen die zich nog steeds afvragen waarom sommige kunnen doorschieten als ze net op prone rammen, dat krijg je als je gelijk stopt met bewegen. Zijn ook scriptjes voor, maar dat is niet nodig imo.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit topic is gesloten.