webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Download InfoHu9o schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:27:
waar moet je nu klikken om hem te dloaden als je op "Click here for the Download Page" hebt geklikt
Size: 100 Megs
Click here for the Download Page
Last Download:
19 Minutes 7 Seconds ago Click here for the Download Page
Cons:::BB4E

Lekker handig
Nog een keer op "Click here hore the Download Page" dus....waar moet je nu klikken om hem te dloaden als je op "Click here for the Download Page" hebt geklikt
[ Voor 42% gewijzigd door Hu9o op 03-02-2005 16:25 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
@ziv: sinds jij ons verlaten hebt zijn we pacifisten geworden en winnen we maps met sit ins
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Yey, de topic is terug!!
Inderdaad, het is weer eens wat andersJazzper schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 18:13:
muziek is tenminste eens anders dan die 13 in een dozijn slipknot of andere metal tjak. Alsof dat origineel is
@ziv: sinds jij ons verlaten hebt zijn we pacifisten geworden en winnen we maps met sit ins
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Verwijderd
lolJazzper schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 18:13:
muziek is tenminste eens anders dan die 13 in een dozijn slipknot of andere metal tjak. Alsof dat origineel is
Verwijderd
Ik heb soms gewoon na een tijd spelen, dat ik melig word en zulke grapjes uithaal.
Helaas kon niet iedereen het waarderen.
Verwijderd
Hahaha...LOL...wel jammer dat de rest kennelijk niet tegen een geintje kon!Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:17:
Gister werd ik gekickt omdat ik de hele tijd een rookgordijn aanlegde op de spawnplek.![]()
Ik heb soms gewoon na een tijd spelen, dat ik melig word en zulke grapjes uithaal.
Helaas kon niet iedereen het waarderen.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
haha, *schnappie*Illegal_Alien schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:12:
Ik gisteren gekicked omdat ik iets te lekker met de panzer aan het killen was (geen teamkills for the record)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

RatPack #814
[ Voor 5% gewijzigd door Alexji op 04-02-2005 15:55 ]
Verwijderd
Hoe kun je nou iemand van het andere team kickenColdcat schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 15:20:
Dat is jammer als je dan gekicked word maar ook gerechtvaardigd. Het is zo enorm kut als je 6x gekilled bent waarvan 3 door een panzer. Daarom kick ik ze ook wel eens. Eigenlijk hoort er geen panzer in te zitten.
Als je ge-TK'ed wordt door een panzer, ja, dan kicken die handel, maar gewoon onder het spelen is een (goede!)panzer in het team wel fijn
Aan dat soort panzers heb ik echt zo'n godsgruwelijke hekel. Ben je lekker met een ander medic in gevecht, schiet die panzer tussen jou en hem in en killed jouw en die medic --> Complain
Wacht dan tenminste tot er iemand wint. Win ik, niets aan de hand, wint hij, knal hem dan alsnog (eventueel zelfs nog met luger).
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Mee eens, alleen vind ik zelf *als ik soms panzer in pub's* het mezelf opblazen en iemand anders tegelijk in kleine gangetjes *bij de cp in rail gun bijvoorbeeld* echt fun af en toe! vooral als het panzer vs panzer is, dan killed hij mij, dan backrape ik hem enzo, dat is ZO fun af en toeMorax schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 18:22:
Een goede panzer heb ik op zich geen problemen mee. Maar wel die n00b panzers die voor 1 kill gaan, of zichzelf en 1 enemy opblazen, of zelfs een teamkill en een enemy opblazen.
Aan dat soort panzers heb ik echt zo'n godsgruwelijke hekel. Ben je lekker met een ander medic in gevecht, schiet die panzer tussen jou en hem in en killed jouw en die medic --> Complain
Wacht dan tenminste tot er iemand wint. Win ik, niets aan de hand, wint hij, knal hem dan alsnog (eventueel zelfs nog met luger).
Vervolgens denk je een leuk potje te spelen om zodoende een beetje te oefenen, maar dat schiet op zo'n manier ook niet echt op...
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Kreaturen medAleXnl schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 22:02:
omdat ze het ook zijn?, bij med denk ik meer aan Malfunctioning/Kreaturen, high is dignitas,divin enz. Top 20 is gewoon low vind ik, bij top 5 zijn ze meer med. Maar dat is dus ook zo lastig, iedereen ziet in low wat anders.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Om eerlijk te zijn niet neeInfinitive schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 22:05:
Mja, als je zo redeneerd is bijna iedereen low skilled en heeft het dus ook geen zin om een aanduiding als low te gebruiken voor het zoeken naar een practice op je eigen niveau?
Ik zei toch, iedereen heeft zijn eigen betekenis voor low,med en high. Kreaturen is niet slecht, maar als je ze afzet tegen de echte top clans vind ik ze medph4ge schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 22:09:
[...]
Kreaturen med. Denk dat alle clans die Eurocup of 1st OC spelen toch wel high zijn. Hoog staan in de ladder zegt minder. Top 10 van de Benelux ladder zijn med en alles daar onder low.
[ Voor 79% gewijzigd door Alexji op 04-02-2005 22:13 ]
sommige clans willen gewoon ff dingen uitproberen tegen lowskilled tegenstander.
Uhm en alex ooit demo gezien van krea ofzo?. Ik krijg af en toe demo's van tekoa als die tegen goede clans speeld.
Ze winnen in pracs wel regelmatig van teams zoals gs en u96d dus als ze prac zoeken zeker high skilled.
[ Voor 57% gewijzigd door Zenix op 04-02-2005 23:29 ]
Verwijderd
Verwijderd
gs is doodCompufreaky schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 23:27:
tja,
sommige clans willen gewoon ff dingen uitproberen tegen lowskilled tegenstander.
Uhm en alex ooit demo gezien van krea ofzo?. Ik krijg af en toe demo's van tekoa als die tegen goede clans speeld.
Ze winnen in pracs wel regelmatig van teams zoals gs en u96d dus als ze prac zoeken zeker high skilled.
en wie ben jij nou eigenlijk
idd, wat is je nick, want je brabbelt nu al die posts al vol alsof je zelf iedereen kent en veel ervaring hebt.Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 16:32:
[...]
gs is dood?
en wie ben jij nou eigenlijk
breek me de bek niet los. Ook bb4e of een mixed team met FAC e.a. lui doet regelmatig een potje 's avonds laat. Als je advertised met uber low skilled dan nog krijg je te arelaxed goede clans tegen je. We hebben paar maand terug ook weer RTCW praccies gedaan daar is het nog veel erger. Misschien onderling maar meer contact zoeken.Infinitive schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 21:57:
Kan iemand mij trouwens verklaren dat als je zoekt naar een clan voor een practice en je vraagt om low skilled (of very uber low skilled), dat daarna een clan in de top 20 van de europa ladder de uitdaging accepteerd onder de noemer low skilled clan?
Vervolgens denk je een leuk potje te spelen om zodoende een beetje te oefenen, maar dat schiet op zo'n manier ook niet echt op...
Zondag wordt het ook mooi. Dan speelt zowel RED als BLUE en allebei met ETTV optie, dus mochten jullie je nog vervelen en een stel noobs aan het werk willen zien, dat kan
en die anonieme dude hierboven doet wel heel dapper zo anoniem.
Komende week maar eens met LoT voor een 'uber-low praccie' lopen spammen, wij moeten de verwachtingen van bb4e toch wel in kunnen lossen
Sorry, ik ben niet anoniem als jullie wat verder kijken dan je neus lang is wist je al 10x wie ik was. En voor dit topic maakt het in principe ook nix uit. Wie ik ben, vind het wel grappigJazzper schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 17:56:
[...]
breek me de bek niet los. Ook bb4e of een mixed team met FAC e.a. lui doet regelmatig een potje 's avonds laat. Als je advertised met uber low skilled dan nog krijg je te arelaxed goede clans tegen je. We hebben paar maand terug ook weer RTCW praccies gedaan daar is het nog veel erger. Misschien onderling maar meer contact zoeken.
Zondag wordt het ook mooi. Dan speelt zowel RED als BLUE en allebei met ETTV optie, dus mochten jullie je nog vervelen en een stel noobs aan het werk willen zien, dat kan
En het idd vervelend dat clans dat doen. Maar dat zou je denk ik toch altijd hebben, ik denk dat het verstandiger is om gewoon eerst te vragen voordat je een prac speeld wat voor cups ze spelen en rankings ofzoiets of welke league in opencup bijv. Daaraan kan je vaak wel zien hoe goed ze zijn ongeveer.
En ja ziv natuurlijk zijn die dood maar ik had het over de tijd dat ze nog leeftijd. 2-3 maanden terug
En ohja weten sommige van jullie goede servers voor die reactor map? Ik zou die graag es wat meer willen spelen namelijk, want ik ken hem nog helemaal niet
En dat panzeren op pub tja, Ik zit er niet echt mee ik doe hetzelf ook graag af en toe. En als je tevaak gepanzerd wordt of het is irritant gewoon andere server.
[ Voor 12% gewijzigd door Zenix op 06-02-2005 00:06 ]
Ik?Jazzper schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 17:56:
[...]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
was niet op jouAleXnl schreef op zondag 06 februari 2005 @ 14:14:
[...]
Ik?, ik ben naab "hkrep" en bak nergens wat van.
Verwijderd
Overigs: in Oasis loop ik als Allied meestal over het loopgedeelte boven de Axis spawn heen om zodoende aan het einde eraf te jumpen en de bomb te planten. Maar net op het einde waar je eraf springt; als je daar nou zou gaan liggen om te w88 of de kust veilig is: kan de vijand je dan vanaf grondlevel zien?
Ga er nou niet tever op in, het blijft maar een tuup achter een monitor; zo superieur als iemand pretendeert te zijn is toch vaak bullshit. Straks krijgen we weer al die flames heen en weer. SP blijf toch de vergaarbak van laaggeschoolde hé. Steeds maar dat kinderachtig gezeur..Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:56:
Compufreaky wat loop jij meunig slap te lullen zeg. Zeg nou maar gewoon wie je bent dan kan ik je heldenverhalen ook even op waarde schatten.
[ Voor 164% gewijzigd door Silent Thunder op 07-02-2005 10:54 ]
Er zit op dat stukje een struikje. Als je daarin gaat zitten kan niemand je zien, tenzij je iemand hebt die z'n graphics nogal op lage kwaliteit hebt staan want dan heb je grote kans dat dat struikje er zelfs niet eens is.Silent Thunder schreef op maandag 07 februari 2005 @ 10:34:
Overigs: in Oasis loop ik als Allied meestal over het loopgedeelte boven de Axis spawn heen om zodoende aan het einde eraf te jumpen en de bomb te planten. Maar net op het einde waar je eraf springt; als je daar nou zou gaan liggen om te w88 of de kust veilig is: kan de vijand je dan vanaf grondlevel zien?
Of het verstandig is, is een andere vraag: je zou eventueel een walljump kunnen doen als het veilig is, maar anders kan je beter een stukje terug gaan staan, daar wachten tot een seconde of 4 a 5 tot je spawn en dan naar beneden springen om de vlag te pakken.
RatPack #814
Ik denk dat op ultra low quality zo'n stuikje zo transparent is als een gatenkaas.
RatPack #814
Een walljump word vaak (on)officieel niet geaccepteerd; en ik wil het toch redelijk volgens de server-regels doen. De vlag capturen is idd ook een optie, maar ik twijfel vaak of ik niet in één keer moet doorgaan voor de bomb aan de muurInfinitive schreef op maandag 07 februari 2005 @ 12:00:
[...]
Er zit op dat stukje een struikje. Als je daarin gaat zitten kan niemand je zien, tenzij je iemand hebt die z'n graphics nogal op lage kwaliteit hebt staan want dan heb je grote kans dat dat struikje er zelfs niet eens is.
Of het verstandig is, is een andere vraag: je zou eventueel een walljump kunnen doen als het veilig is, maar anders kan je beter een stukje terug gaan staan, daar wachten tot een seconde of 4 a 5 tot je spawn en dan naar beneden springen om de vlag te pakken.
Want bij Seawall Battery als allied is het juist verstandig om als 1e engineer die doorkomt over de constructed ramp; om dan juist in 1 keer door te rennen naar de Gun i.p.v. de vlag te capturen (omdat bij dat laatste je de vijand in de bunker tegemoet rent aangezien Axis dan van spawn verplaats). Uiteraard moet de rest van de colonne allies die vlag maar pakken, maar als eerste engineer sprint ik meestal in 1 keer door als ik het heelhuids haal
Mja, komt zich ook neer op het niveau van ut team. Ik speel altijd public en daar zitten soms een stel houten klazen in, dan kan je beter zelf die bomb maar ff snel planten in Oasis. Want als je de vlag captured dan staan die stelletje houten poppen soms als 'n gek om zich heen te slayen; en dan word het uiteindelijk nog niks en recapturen ze de city weer. Maar in een echte Clan lukt dat natuurlijk beter. In public heb ik ook het vaak het gevoel alsof ik de enige ben die echt concreet wat doet. De rest gaat vaak tekeer als een stelletje vampire slayers met panzars en airstrikes (en dan kun je al aanvoelen hoeveel kans jij als enige engineer hebt om die objectives nog te halen). Betreurswaardig...
[ Voor 31% gewijzigd door Silent Thunder op 07-02-2005 13:02 ]
Jawel hoor. Alleen stackplant/stackjumps met meer dan 1 man (dus je mag 1 man boosten, oftewel een toren van 2 man hoog) worden als cheaten gezien.Silent Thunder schreef op maandag 07 februari 2005 @ 12:49:
[...]
Een walljump word vaak (on)officieel niet geaccepteerd; en ik wil het toch redelijk volgens de server-regels doen
RatPack #814
laat mij dat nou net niet lukkenRoeligan schreef op maandag 07 februari 2005 @ 13:02:
[...]
Jawel hoor. Alleen stackplant/stackjumps met meer dan 1 man (dus je mag 1 man boosten, oftewel een toren van 2 man hoog) worden als cheaten gezien.

Stackjump > 3 man op elkaar over de oasis wall
Stackplant > 3 man op elkaar bij de northgun planten (buiten dus)
RatPack #814
Jaja we hebben een strenge policy
Dan worden de dingen als wannabee low skill clan vermeden. Want dit hebben wij ook heel vaak gehad dat we tegen ubergoede clans moeten warren.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Maar ik wou op je antwoorden, dus ik quotte gewoon je laatste post waar toevallig alleen stack in stond; maar ik bedoelde eigenlijk ook strafe wat niet lukteRoeligan schreef op maandag 07 februari 2005 @ 14:59:
met stackjumps bedoel ik op elkaar staan. Wat jij bedoelt zijn strafejumps
Zo'n stack heb ik 1 keer es gedaan uit nieuwsgierig en das wel grappig. Op het laatst werden we nog ontdekt door een oplettende Axis en werd vervolgens de hele ladder omver geknald

Dit stacken bij de guns van oasis gaat ook met 2 man! Dat is juist het vetter eraan /o/Roeligan schreef op maandag 07 februari 2005 @ 14:59:
met stackjumps bedoel ik op elkaar staan. Wat jij bedoelt zijn strafejumps
Hier is een filmpje (komt van W:ET Strategy Guide)
filmpje in dm83
[ Voor 8% gewijzigd door RRR op 07-02-2005 17:44 ]
Mja, in het geval van veel mijnen kan het misschien handig zijn...
[ Voor 54% gewijzigd door Silent Thunder op 07-02-2005 18:06 ]
Ik geloof dat clanbase de regel hanteerd dat alleen dyna plants toegestaan zijn die door één enemy engineer gedefused kunnen worden, ofwel een plant dmv stapelen mag niet. Verder zijn er een aantal trickplants die vereisen dat je op een niet-standaard plek gaat staan om de dyna te kunnen defusen. Die zijn wel toegestaan.
[ Voor 57% gewijzigd door Infinitive op 07-02-2005 18:14 ]
Misschien is de link al gepost, maar voor trickjumps (meeste mogen gebruikt worden in CB) moet je eens kijken op http://www.et-tj.com/
[ Voor 27% gewijzigd door mitchdc op 07-02-2005 19:14 ]
WAT?! Mag je niet stacken/stackplanten van cb? dat vind ik eigenlijk wel beetje triest...Infinitive schreef op maandag 07 februari 2005 @ 18:11:
Radar is daarnaast ook een vrij open level. Als jij zomaar met de parts er vandoor kan rennen zit de tegenstander te slapen
Ik geloof dat clanbase de regel hanteerd dat alleen dyna plants toegestaan zijn die door één enemy engineer gedefused kunnen worden, ofwel een plant dmv stapelen mag niet. Verder zijn er een aantal trickplants die vereisen dat je op een niet-standaard plek gaat staan om de dyna te kunnen defusen. Die zijn wel toegestaan.

RatPack #814
Verwijderd
welke?:Roeligan schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:48:
er is in 1 level een leuke stackplant.... die dus _geen_ meldinmg geeft en die is wel![]()
Infin weet welke ik bedoel
oasis @ guns
goldrush @ barriers
feuldump @ feuldump
rail @ guncontrols
RatPack #814
Ik moet nog steeds met Skweed en Erazzzer dat een filmpje van maken. Het coolste zou zijn om zoiets op een pub of in een war op te nemen, maar bij een war gaat dat wel lastig worden. De onderste clan op de benelux ladder zal wel oplettend genoeg zijn om 3 man te missen...
Bovendien, een serie trickjumps door drie man foutloos en bovendien het lopen op allerlei smalle richeltjes... om dat in een keer allemaal goed te doen lijkt me vrij lastig.
[ Voor 13% gewijzigd door Infinitive op 08-02-2005 16:26 ]
RatPack #814
ik moet nog filmpje afmaken van een self-killing referee op Xs4all
[ Voor 14% gewijzigd door TheSolutioner op 09-02-2005 13:33 ]
You shall not pass!!!
Verwijderd
Die moet dan wel ff online komen,want als je alleen al kijkt naar je K-knop wordt je al gekicked.TheSolutioner schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:32:
ik moet nog filmpje afmaken van een self-killing referee op Xs4all![]()
self kill voor panzer..
Op het moment dat ik hem gebakken heb, zal ik hem hier zeker postenVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 07:26:
[...]
Die moet dan wel ff online komen,want als je alleen al kijkt naar je K-knop wordt je al gekicked.
You shall not pass!!!
RatPack #814
Verwijderd
OF is er slechts sprake van een battle als je terug vecht? Oftewel het is pas een gevecht/duel als er min. 2 schieten...
Verwijderd
moet een andere hu9o geweest zijn want die schiet nooit misRoeligan schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:18:
Dat valt toch wel mee. Je wordt altijd eerst een keer of 3 gewaarschuwd (tenzij je een berucht in-battle sk-er bent) Van de week iemand (volgens mij hu9o maar weet het niet zeker
) in GR hij panzert, ik hoor een panzer langs me heen schieten, draai me om schiet in zn gezicht > SK. Ik zeg niet in battle
Zegtie ik was neit in battle
Ach een keer kan gebeuren (automatisme
)
En bubbu: dat is een intressante stelling
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 10:52 ]

RatPack #814
Ik vind dat als ik bv over het grote plein ren in Venice, en ik word dan vanuit een of ander hoog raampje beschoten en ik selfkill, dat het niet in battle is.. Als je echter net 2 headies vangt en je staat op het punt om net dood te gaan en dan selfkillt, is dat wel in battleVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:49:
Als iemand op je schiet ben je dan in battle??? Of wordt je dan slechts beschoten?
OF is er slechts sprake van een battle als je terug vecht? Oftewel het is pas een gevecht/duel als er min. 2 schieten...
Ja dat was deze Hu9o welRoeligan schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:18:
Dat valt toch wel mee. Je wordt altijd eerst een keer of 3 gewaarschuwd (tenzij je een berucht in-battle sk-er bent) Van de week iemand (volgens mij hu9o maar weet het niet zeker
) in GR hij panzert, ik hoor een panzer langs me heen schieten, draai me om schiet in zn gezicht > SK. Ik zeg niet in battle
Zegtie ik was neit in battle
Ach een keer kan gebeuren (automatisme
)
En ik was ook niet in battle hoor Roeligan, ik schoot iemand (of 2) met m'n panzer en die was (waren) dood. Daarna begon jij op mij te schieten en deed ik een /kill. Dus ik was niet in "battle" omdat ik m'n doel gedood had.
Geintje he
Btw, best wel leuke dingen uit die scriptbuilder gehaald, dat class binden vind ik wel chill
[ Voor 23% gewijzigd door h3ll op 10-02-2005 14:23 ]
je kan zo een class binder het best helemaal vanaf scratch zelf maken, kan je hem beter aan jezelf aanpassenRyan666 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:08:
Ach, sowieso.. of het nou infight is of niet, kun je geen mensen neer krijgen met een gewone thompson of mp40 dan?Panzerfaust is voor Tanks etc..
![]()
Geintje he
Btw, best wel leuke dingen uit die scriptbuilder gehaald, dat class binden vind ik wel chill
You shall not pass!!!
Heb ik gedaanTheSolutioner schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:36:
[...]
je kan zo een class binder het best helemaal vanaf scratch zelf maken, kan je hem beter aan jezelf aanpassen
Ik denk het.Hu9o schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:11:
XS4ALL stuk?
Ik kon er vanmiddag wel op, maar nu niet.
Helaas is erazzzer er niet, anders had ik het hem wel ff gevraagd.
Stuur anders een mailtje naar taylor
Jammer dat die push / shove (f) niet meer kunnen tijdens een CB war.
Ik vind het toch een gemis dat ze die eruit hebben gehaald.
Meld het dan anders even via een TR. Dit is namelijk wel een beetje sfeerverpestendstevenP schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:22:
Mensen, dit is niet echt wat je zegt ontopic game discussion! Dit zijn meer irc/msn vragen, dus hou het ook open voor de rest en blijf Ontopic!
[ Voor 47% gewijzigd door Outerspace op 10-02-2005 22:24 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Wat is hier offtopic aan? Gaat om een gameserver waar veel van ons spelen.stevenP schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:22:
Mensen, dit is niet echt wat je zegt ontopic game discussion! Dit zijn meer irc/msn vragen, dus hou het ook open voor de rest en blijf Ontopic!
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
[ Voor 85% gewijzigd door h3ll op 10-02-2005 23:52 ]
Dat staat volgens mij al bijna een jaar bij default uit in de CB configouterspace schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:20:
Jammer dat die push / shove (f) niet meer kunnen tijdens een CB war.
Ik vind het toch een gemis dat ze die eruit hebben gehaald.
You shall not pass!!!
Inmiddels zijn de meeste servers weer up, en wordt er gewerkt aan de laatste servers. In de loop van vandaag zullen alle servers weer beschikbaar zijn.
Onze excuses voor het ongemak
- XS4ALL Games
Over dat pushen , dat staat al heeel lang uit ja
Maar zonder dollen, ik dacht dat Erazzzer vertelde dat de xs4all et-server niet bij xs4all zelf gehost wast was(*). hoe kan die dan last hebben gehad van die stroomstoring?
(*) ik vroeg me namelijk een keer af waarom ik als xs4all abonnee een hogere ping had dan andere mensen
Ik heb laatst maar weer eens RTCW single player gespeeld. Best grappig om te zien hoeveel het spel makkelijker is geworden in de tussentijd na al dat ET spelen
[ Voor 42% gewijzigd door Infinitive op 11-02-2005 18:54 ]
A Member of BB4E'S Blue Squad is hosting a new public server.
With a few custom maps and some oldies he made a total new campaign.
The plan is to have a nice public server with some custom maps and medium/high skilled players.
No whining referees and just frag some ! ! !
The campaign will be :
* Oasis * Supply depot2 * Goldrush_TE * Base * Reactor B2 * Radar
The IP = BB4E.Clanwars.nl & 81.18.161.9:27960
Hope to see you there ! ! !
Ik vroeg me af wat het nut nu is van het bouwen van die radio posten, behalve de xp points die je ervoor krijgt.
Bij radar (en sommige custom maps) wordt t een spawn punt, maar bij oasis en (fu*k die met dat kanon

nog een vraagje;
ik had per ongeluk een fire team gejoint, maar kon er met geen mogelijkheid weer uitkomen, in mn opties stond wel een vage toetsencombinatie maar kon dr niet wijs uit worden
Druk maar eens op rechter-enter-toets?Pendaco schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:44:
nog een vraagje;
ik had per ongeluk een fire team gejoint, maar kon er met geen mogelijkheid weer uitkomen, in mn opties stond wel een vage toetsencombinatie maar kon dr niet wijs uit worden
Volgens mij moet je daar wat in kunnen veranderen. Disband etc.
sw_Goldrush_te is een wel erg veranderde goldrush. Geen MG's (volgens infin heel goed, word het niet tegen je gebruikt), truck verplaatst (helaas onsterfelijk) en kratjes geplaatst.
Ook het derde entrypoint om het gold te pakken is zeer handig
Daarnaast is die nieuwe spawnpoint voor de allied ook heel handig (bij die toren bij het balkon)
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Als er een commandpost geconstruct is staat er links in beeld "Commandpost constructed, Charge speed increased!"Pendaco schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:44:
Ik vroeg me af wat het nut nu is van het bouwen van die radio posten, behalve de xp points die je ervoor krijgt.
Bij radar (en sommige custom maps) wordt t een spawn punt, maar bij oasis en (fu*k die met dat kanon), staan ze er maar een beetje mooi te wezen?
De charge speed is de tijd van bv dynamiet planten of mines leggen, maar ook als een medic bv geen pakjes meer kan geven, dan zie je rechtsonder in beeld dat verticale balkje. Door die charge speed increased stijgt dat balkje iets vlugger
Download IHateThisKey tegen het per ongeluk de Windows toets indrukken tijdens het gamen:Jazzper schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:37:
kort vraagje: tegenwoordig heb ik een Ati Radeon 9700 Pro. Spel loopt super soepel maar als ik windows omgeving tussen door krijg (ik ram per ongeluk op de wintoets, of msn zegt wat etc etc) dan dropt de kaart de graffische instellingen en krijg ik een hele mooi max instellingen ET. Leuk, maar wil ik niet. /vid restartje helpt niet en alleen door ET opnieuw te starten krijg ik weer goede config. HEel vaag.
http://www.bytegems.com/ihatethiskey.shtml
En zet bij de MSN opties bij My Status de Busy setting aan, dat je niet wordt lastig gevallen met popups. Of sluit gewoon MSN ff tijdens het gamen
maar is wel symptoonbestrijding. Is toch bizar dat ie ineens terugklapt naar uber settings.
maar dat is toch afhankelijk van je xp points, en de sterren die je verdient?Ryan666 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:29:
[...]
Als er een commandpost geconstruct is staat er links in beeld "Commandpost constructed, Charge speed increased!"
De charge speed is de tijd van bv dynamiet planten of mines leggen, maar ook als een medic bv geen pakjes meer kan geven, dan zie je rechtsonder in beeld dat verticale balkje. Door die charge speed increased stijgt dat balkje iets vlugger
als je veel sterren hebt in de linkerbalk, recharged die groene balk sneller, dat heeft toch niets met die radio stations te maken
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.