[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 9

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.213 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ja dan kan je ook wel een aimbot nemen als je tegenstander er een heeft, heb je ook geen voordeel meer :D

iets anders: ik heb geruchten gehoord dat er een hele vette nieuwe ET movie uit is: www.bb4e.nl

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me download :)

Ik vind ET-movies altijd vet, je kunt er iets van opsteken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:19

Hu9o

Schokkend

:? waar moet je nu klikken om hem te dloaden als je op "Click here for the Download Page" hebt geklikt :?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Hu9o schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:27:
:? waar moet je nu klikken om hem te dloaden als je op "Click here for the Download Page" hebt geklikt :?
Download Info
Size: 100 Megs
Click here for the Download Page
Last Download:
19 Minutes 7 Seconds ago Click here for the Download Page

B) B) B) B)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Daar heb ik op geklikt, maar dan kom je op dezelfde pagina waar je vandaan komt.... Bij deze pagina weer geklikt op "download page" en dan komt de download pagina wel :/

Lekker handig :Y)
Nog een keer op "Click here hore the Download Page" dus....

[ Voor 42% gewijzigd door Hu9o op 03-02-2005 16:25 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Geinig filmpje :)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar zijn de frags (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolzman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-07-2024

Toolzman

Wunderbar!

Wel grappig filmpje, maar die muziek is wel erg minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Laatst online: 00:42

Zenix

BOE!

Pronen vind ik ook geen probleem. Meestal hebben de mensen gewoon te lage m_pitch dan kan je niet zo goed op proners reageren. Ik zelf heb een hoge m_pitch 0.025 ofzo dan kan ik snel naar de grond schieten. Ik zelf prone ook weleens als het echt nodig is :) Maar probeer het zo min mogelijk te doen altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

muziek is tenminste eens anders dan die 13 in een dozijn slipknot of andere metal tjak. Alsof dat origineel is :D

@ziv: sinds jij ons verlaten hebt zijn we pacifisten geworden en winnen we maps met sit ins :)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:07
offtopic:
Yey, de topic is terug!! :+
Jazzper schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 18:13:
muziek is tenminste eens anders dan die 13 in een dozijn slipknot of andere metal tjak. Alsof dat origineel is :D

@ziv: sinds jij ons verlaten hebt zijn we pacifisten geworden en winnen we maps met sit ins :)
Inderdaad, het is weer eens wat anders :9 Maar wel cool filmpje!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 18:13:

lol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Iemand enig idee waar www.swertcw.com is gebleven? :?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

die hebben problemen met hun database. Vorige week 2 dagen met foutmeldingen alleen en nu helemaal down. GG.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister werd ik gekickt omdat ik de hele tijd een rookgordijn aanlegde op de spawnplek. :(
Ik heb soms gewoon na een tijd spelen, dat ik melig word en zulke grapjes uithaal.
Helaas kon niet iedereen het waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:17:
Gister werd ik gekickt omdat ik de hele tijd een rookgordijn aanlegde op de spawnplek. :(
Ik heb soms gewoon na een tijd spelen, dat ik melig word en zulke grapjes uithaal.
Helaas kon niet iedereen het waarderen.
Hahaha...LOL...wel jammer dat de rest kennelijk niet tegen een geintje kon! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ik gisteren gekicked omdat ik iets te lekker met de panzer aan het killen was (geen teamkills for the record) :(

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Heb je wel vaker last van toch meine.... ;)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Illegal_Alien schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:12:
Ik gisteren gekicked omdat ik iets te lekker met de panzer aan het killen was (geen teamkills for the record) :(
haha, *schnappie*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Dat is jammer als je dan gekicked word maar ook gerechtvaardigd. Het is zo enorm kut als je 6x gekilled bent waarvan 3 door een panzer. Daarom kick ik ze ook wel eens. Eigenlijk hoort er geen panzer in te zitten.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ja ik vindt het ook niet leuk als ik neergeschoten wordt met een MP40 die moeten ze er ook uithalen of je wordt gekicked! |:(

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-09 16:07
Dat is een eindeloze discussie, feit is dat je met smg toch nog wel moet gaan bewegen en mikken, terwijl je met een panzer altijd "lekker" bezig bent. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Alexji op 04-02-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Ja in principe wel ja, alleen "goed" panzeren is nog moeilijker dan je denkt hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
lol, weet ik, speel zelf ook wel eens panzer. Kan me dan ook doodlachen om mensen die zich ergeren over 3+ kills met een panzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coldcat schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 15:20:
Dat is jammer als je dan gekicked word maar ook gerechtvaardigd. Het is zo enorm kut als je 6x gekilled bent waarvan 3 door een panzer. Daarom kick ik ze ook wel eens. Eigenlijk hoort er geen panzer in te zitten.
Hoe kun je nou iemand van het andere team kicken :P

Als je ge-TK'ed wordt door een panzer, ja, dan kicken die handel, maar gewoon onder het spelen is een (goede!)panzer in het team wel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:09
Een goede panzer heb ik op zich geen problemen mee. Maar wel die n00b panzers die voor 1 kill gaan, of zichzelf en 1 enemy opblazen, of zelfs een teamkill en een enemy opblazen.

Aan dat soort panzers heb ik echt zo'n godsgruwelijke hekel. Ben je lekker met een ander medic in gevecht, schiet die panzer tussen jou en hem in en killed jouw en die medic --> Complain :(

Wacht dan tenminste tot er iemand wint. Win ik, niets aan de hand, wint hij, knal hem dan alsnog (eventueel zelfs nog met luger).

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Panzer ownt!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Morax schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 18:22:
Een goede panzer heb ik op zich geen problemen mee. Maar wel die n00b panzers die voor 1 kill gaan, of zichzelf en 1 enemy opblazen, of zelfs een teamkill en een enemy opblazen.

Aan dat soort panzers heb ik echt zo'n godsgruwelijke hekel. Ben je lekker met een ander medic in gevecht, schiet die panzer tussen jou en hem in en killed jouw en die medic --> Complain :(

Wacht dan tenminste tot er iemand wint. Win ik, niets aan de hand, wint hij, knal hem dan alsnog (eventueel zelfs nog met luger).
Mee eens, alleen vind ik zelf *als ik soms panzer in pub's* het mezelf opblazen en iemand anders tegelijk in kleine gangetjes *bij de cp in rail gun bijvoorbeeld* echt fun af en toe! vooral als het panzer vs panzer is, dan killed hij mij, dan backrape ik hem enzo, dat is ZO fun af en toe 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Is misschien leuk voor jou, maar ik irriteer me dood als ik 3x achter elkaar gedood wordt door een panzer.Vooral als ze zo dom dat ze zichzelf ook opblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Kan iemand mij trouwens verklaren dat als je zoekt naar een clan voor een practice en je vraagt om low skilled (of very uber low skilled), dat daarna een clan in de top 20 van de europa ladder de uitdaging accepteerd onder de noemer low skilled clan?

Vervolgens denk je een leuk potje te spelen om zodoende een beetje te oefenen, maar dat schiet op zo'n manier ook niet echt op...

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
omdat ze het ook zijn?, bij med denk ik meer aan Malfunctioning/Kreaturen, high is dignitas,divin enz. Top 20 is gewoon low vind ik, bij top 5 zijn ze meer med. Maar dat is dus ook zo lastig, iedereen ziet in low wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Mja, als je zo redeneerd is bijna iedereen low skilled en heeft het dus ook geen zin om een aanduiding als low te gebruiken voor het zoeken naar een practice op je eigen niveau?

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:35
AleXnl schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 22:02:
omdat ze het ook zijn?, bij med denk ik meer aan Malfunctioning/Kreaturen, high is dignitas,divin enz. Top 20 is gewoon low vind ik, bij top 5 zijn ze meer med. Maar dat is dus ook zo lastig, iedereen ziet in low wat anders.
Kreaturen med :?. Denk dat alle clans die Eurocup of 1st OC spelen toch wel high zijn. Hoog staan in de ladder zegt minder. Top 10 van de Benelux ladder zijn med en alles daar onder low.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Infinitive schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 22:05:
Mja, als je zo redeneerd is bijna iedereen low skilled en heeft het dus ook geen zin om een aanduiding als low te gebruiken voor het zoeken naar een practice op je eigen niveau?
Om eerlijk te zijn niet nee ;) ,als ik praccy ga spelen kijk ik meestal eerst op CB voor hun rang en gespeelde wars, kun je ze meestal wel op catagoriseren :)
ph4ge schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 22:09:
[...]

Kreaturen med :?. Denk dat alle clans die Eurocup of 1st OC spelen toch wel high zijn. Hoog staan in de ladder zegt minder. Top 10 van de Benelux ladder zijn med en alles daar onder low.
Ik zei toch, iedereen heeft zijn eigen betekenis voor low,med en high. Kreaturen is niet slecht, maar als je ze afzet tegen de echte top clans vind ik ze med :P

[ Voor 79% gewijzigd door Alexji op 04-02-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

tja,
sommige clans willen gewoon ff dingen uitproberen tegen lowskilled tegenstander.
Uhm en alex ooit demo gezien van krea ofzo?. Ik krijg af en toe demo's van tekoa als die tegen goede clans speeld.
Ze winnen in pracs wel regelmatig van teams zoals gs en u96d dus als ze prac zoeken zeker high skilled.

[ Voor 57% gewijzigd door Zenix op 04-02-2005 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt er idd aan wat je definities zijn maar de EC clans en meeste OC 1st division zijn toch wel high, of soms med-high als t OC 1st div is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compufreaky schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 23:27:
tja,
sommige clans willen gewoon ff dingen uitproberen tegen lowskilled tegenstander.
Uhm en alex ooit demo gezien van krea ofzo?. Ik krijg af en toe demo's van tekoa als die tegen goede clans speeld.
Ze winnen in pracs wel regelmatig van teams zoals gs en u96d dus als ze prac zoeken zeker high skilled.
gs is dood :s?
en wie ben jij nou eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 16:32:
[...]

gs is dood :s?
en wie ben jij nou eigenlijk
idd, wat is je nick, want je brabbelt nu al die posts al vol alsof je zelf iedereen kent en veel ervaring hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Infinitive schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 21:57:
Kan iemand mij trouwens verklaren dat als je zoekt naar een clan voor een practice en je vraagt om low skilled (of very uber low skilled), dat daarna een clan in de top 20 van de europa ladder de uitdaging accepteerd onder de noemer low skilled clan?

Vervolgens denk je een leuk potje te spelen om zodoende een beetje te oefenen, maar dat schiet op zo'n manier ook niet echt op...
breek me de bek niet los. Ook bb4e of een mixed team met FAC e.a. lui doet regelmatig een potje 's avonds laat. Als je advertised met uber low skilled dan nog krijg je te arelaxed goede clans tegen je. We hebben paar maand terug ook weer RTCW praccies gedaan daar is het nog veel erger. Misschien onderling maar meer contact zoeken.

Zondag wordt het ook mooi. Dan speelt zowel RED als BLUE en allebei met ETTV optie, dus mochten jullie je nog vervelen en een stel noobs aan het werk willen zien, dat kan :D

en die anonieme dude hierboven doet wel heel dapper zo anoniem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Nou ja, er zijn er zat hier die 'm kennen, maar om nou te gaan klikken is ook weer zo wat he. ;)

Komende week maar eens met LoT voor een 'uber-low praccie' lopen spammen, wij moeten de verwachtingen van bb4e toch wel in kunnen lossen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Jazzper schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 17:56:
[...]

breek me de bek niet los. Ook bb4e of een mixed team met FAC e.a. lui doet regelmatig een potje 's avonds laat. Als je advertised met uber low skilled dan nog krijg je te arelaxed goede clans tegen je. We hebben paar maand terug ook weer RTCW praccies gedaan daar is het nog veel erger. Misschien onderling maar meer contact zoeken.

Zondag wordt het ook mooi. Dan speelt zowel RED als BLUE en allebei met ETTV optie, dus mochten jullie je nog vervelen en een stel noobs aan het werk willen zien, dat kan :D

Sorry, ik ben niet anoniem als jullie wat verder kijken dan je neus lang is wist je al 10x wie ik was. En voor dit topic maakt het in principe ook nix uit. Wie ik ben, vind het wel grappig

En het idd vervelend dat clans dat doen. Maar dat zou je denk ik toch altijd hebben, ik denk dat het verstandiger is om gewoon eerst te vragen voordat je een prac speeld wat voor cups ze spelen en rankings ofzoiets of welke league in opencup bijv. Daaraan kan je vaak wel zien hoe goed ze zijn ongeveer.

En ja ziv natuurlijk zijn die dood maar ik had het over de tijd dat ze nog leeftijd. 2-3 maanden terug :)

En ohja weten sommige van jullie goede servers voor die reactor map? Ik zou die graag es wat meer willen spelen namelijk, want ik ken hem nog helemaal niet

En dat panzeren op pub tja, Ik zit er niet echt mee ik doe hetzelf ook graag af en toe. En als je tevaak gepanzerd wordt of het is irritant gewoon andere server.

[ Voor 12% gewijzigd door Zenix op 06-02-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Jazzper schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 17:56:
[...]

Ik? :P, ik ben naab "hkrep" en bak nergens wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:35
Reactor op fdnl zonder panzers

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

AleXnl schreef op zondag 06 februari 2005 @ 14:14:
[...]
Ik? :P, ik ben naab "hkrep" en bak nergens wat van.
was niet op jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compufreaky wat loop jij meunig slap te lullen zeg. Zeg nou maar gewoon wie je bent dan kan ik je heldenverhalen ook even op waarde schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Ik heb een nieuw record behaald... 1064XP na 5 mappen B) Nou jah... wil natuurlijk niks zeggen, maar je streeft er onbewust wel na.

Overigs: in Oasis loop ik als Allied meestal over het loopgedeelte boven de Axis spawn heen om zodoende aan het einde eraf te jumpen en de bomb te planten. Maar net op het einde waar je eraf springt; als je daar nou zou gaan liggen om te w88 of de kust veilig is: kan de vijand je dan vanaf grondlevel zien?
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:56:
Compufreaky wat loop jij meunig slap te lullen zeg. Zeg nou maar gewoon wie je bent dan kan ik je heldenverhalen ook even op waarde schatten.
Ga er nou niet tever op in, het blijft maar een tuup achter een monitor; zo superieur als iemand pretendeert te zijn is toch vaak bullshit. Straks krijgen we weer al die flames heen en weer. SP blijf toch de vergaarbak van laaggeschoolde hé. Steeds maar dat kinderachtig gezeur..

[ Voor 164% gewijzigd door Silent Thunder op 07-02-2005 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Silent Thunder schreef op maandag 07 februari 2005 @ 10:34:
Overigs: in Oasis loop ik als Allied meestal over het loopgedeelte boven de Axis spawn heen om zodoende aan het einde eraf te jumpen en de bomb te planten. Maar net op het einde waar je eraf springt; als je daar nou zou gaan liggen om te w88 of de kust veilig is: kan de vijand je dan vanaf grondlevel zien?
Er zit op dat stukje een struikje. Als je daarin gaat zitten kan niemand je zien, tenzij je iemand hebt die z'n graphics nogal op lage kwaliteit hebt staan want dan heb je grote kans dat dat struikje er zelfs niet eens is.

Of het verstandig is, is een andere vraag: je zou eventueel een walljump kunnen doen als het veilig is, maar anders kan je beter een stukje terug gaan staan, daar wachten tot een seconde of 4 a 5 tot je spawn en dan naar beneden springen om de vlag te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Je hebt mijn cfg gezien toch infin... struikje staat er nog steeds... kan je dus niet (volgens offi configs) weghalen.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Dat vraagt om een screenshot ;)
Ik denk dat op ultra low quality zo'n stuikje zo transparent is als een gatenkaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Dat valt dus wel mee ;)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Infinitive schreef op maandag 07 februari 2005 @ 12:00:
[...]

Er zit op dat stukje een struikje. Als je daarin gaat zitten kan niemand je zien, tenzij je iemand hebt die z'n graphics nogal op lage kwaliteit hebt staan want dan heb je grote kans dat dat struikje er zelfs niet eens is.

Of het verstandig is, is een andere vraag: je zou eventueel een walljump kunnen doen als het veilig is, maar anders kan je beter een stukje terug gaan staan, daar wachten tot een seconde of 4 a 5 tot je spawn en dan naar beneden springen om de vlag te pakken.
Een walljump word vaak (on)officieel niet geaccepteerd; en ik wil het toch redelijk volgens de server-regels doen. De vlag capturen is idd ook een optie, maar ik twijfel vaak of ik niet in één keer moet doorgaan voor de bomb aan de muur :o

Want bij Seawall Battery als allied is het juist verstandig om als 1e engineer die doorkomt over de constructed ramp; om dan juist in 1 keer door te rennen naar de Gun i.p.v. de vlag te capturen (omdat bij dat laatste je de vijand in de bunker tegemoet rent aangezien Axis dan van spawn verplaats). Uiteraard moet de rest van de colonne allies die vlag maar pakken, maar als eerste engineer sprint ik meestal in 1 keer door als ik het heelhuids haal B)

Mja, komt zich ook neer op het niveau van ut team. Ik speel altijd public en daar zitten soms een stel houten klazen in, dan kan je beter zelf die bomb maar ff snel planten in Oasis. Want als je de vlag captured dan staan die stelletje houten poppen soms als 'n gek om zich heen te slayen; en dan word het uiteindelijk nog niks en recapturen ze de city weer. Maar in een echte Clan lukt dat natuurlijk beter. In public heb ik ook het vaak het gevoel alsof ik de enige ben die echt concreet wat doet. De rest gaat vaak tekeer als een stelletje vampire slayers met panzars en airstrikes (en dan kun je al aanvoelen hoeveel kans jij als enige engineer hebt om die objectives nog te halen). Betreurswaardig...

[ Voor 31% gewijzigd door Silent Thunder op 07-02-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Silent Thunder schreef op maandag 07 februari 2005 @ 12:49:
[...]

Een walljump word vaak (on)officieel niet geaccepteerd; en ik wil het toch redelijk volgens de server-regels doen
Jawel hoor. Alleen stackplant/stackjumps met meer dan 1 man (dus je mag 1 man boosten, oftewel een toren van 2 man hoog) worden als cheaten gezien.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Roeligan schreef op maandag 07 februari 2005 @ 13:02:
[...]

Jawel hoor. Alleen stackplant/stackjumps met meer dan 1 man (dus je mag 1 man boosten, oftewel een toren van 2 man hoog) worden als cheaten gezien.
laat mij dat nou net niet lukken :X Ik heb al geoefend met die toetsencombos; maar het zit nog niet echt in mijn vingers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

met stackjumps bedoel ik op elkaar staan. Wat jij bedoelt zijn strafejumps ;)

Stackjump > 3 man op elkaar over de oasis wall
Stackplant > 3 man op elkaar bij de northgun planten (buiten dus)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Wij controleren altijd eerst als je een war request waar ze vandaan komen, waar ze op clanbase staan. Als het een mix is dan vraag je gewoon wie er van welke clan meedoen. En als ze uit een oostblok land komen rejecten we ze toch zowiezo. Die gasten hebben een ping van 200 op de servers van ons.

Jaja we hebben een strenge policy ;)

Dan worden de dingen als wannabee low skill clan vermeden. Want dit hebben wij ook heel vaak gehad dat we tegen ubergoede clans moeten warren. (8>

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Roeligan schreef op maandag 07 februari 2005 @ 14:59:

Maar ik wou op je antwoorden, dus ik quotte gewoon je laatste post waar toevallig alleen stack in stond; maar ik bedoelde eigenlijk ook strafe wat niet lukte :)
Zo'n stack heb ik 1 keer es gedaan uit nieuwsgierig en das wel grappig. Op het laatst werden we nog ontdekt door een oplettende Axis en werd vervolgens de hele ladder omver geknald :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Roeligan schreef op maandag 07 februari 2005 @ 14:59:

Dit stacken bij de guns van oasis gaat ook met 2 man! Dat is juist het vetter eraan /o/

Hier is een filmpje (komt van W:ET Strategy Guide)
filmpje in dm83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Tja, maar dan nog, aan de achterkant planten bij oasis is niet toegestaan volgens CB, en zeker niet 'comme il faut' op pubs, IMHO. Ik kan eigenlijk maar 1 handige, ethisch aanvaarbare stack bedenken, en dat is bij Radar bij de east parts.:)

[ Voor 8% gewijzigd door RRR op 07-02-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Radar is een vrij klein level, dus teveel stilstaan kan dodelijk zijn. En die radarinstallatie is vrij open, dus kan via talloze kanten benaderd worden. Ik ren meestal dat veldje op, gap dat part in één beweging mee terwijl ik al de ''ontsnap route'' inren..

Mja, in het geval van veel mijnen kan het misschien handig zijn...

[ Voor 54% gewijzigd door Silent Thunder op 07-02-2005 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Radar is daarnaast ook een vrij open level. Als jij zomaar met de parts er vandoor kan rennen zit de tegenstander te slapen ;)

Ik geloof dat clanbase de regel hanteerd dat alleen dyna plants toegestaan zijn die door één enemy engineer gedefused kunnen worden, ofwel een plant dmv stapelen mag niet. Verder zijn er een aantal trickplants die vereisen dat je op een niet-standaard plek gaat staan om de dyna te kunnen defusen. Die zijn wel toegestaan.

[ Voor 57% gewijzigd door Infinitive op 07-02-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 11:47
Je vergeet de plants zonder alert melding, als je een dyna plaatst op een bepaalde plek in Oasis (geloof ik, vraag me ook niet waar) dan hoor je geen melding dat er een dynamite geplant is.

Misschien is de link al gepost, maar voor trickjumps (meeste mogen gebruikt worden in CB) moet je eens kijken op http://www.et-tj.com/

[ Voor 27% gewijzigd door mitchdc op 07-02-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Infinitive schreef op maandag 07 februari 2005 @ 18:11:
Radar is daarnaast ook een vrij open level. Als jij zomaar met de parts er vandoor kan rennen zit de tegenstander te slapen ;)

Ik geloof dat clanbase de regel hanteerd dat alleen dyna plants toegestaan zijn die door één enemy engineer gedefused kunnen worden, ofwel een plant dmv stapelen mag niet. Verder zijn er een aantal trickplants die vereisen dat je op een niet-standaard plek gaat staan om de dyna te kunnen defusen. Die zijn wel toegestaan.
WAT?! Mag je niet stacken/stackplanten van cb? dat vind ik eigenlijk wel beetje triest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

er is in 1 level een leuke stackplant.... die dus _geen_ meldinmg geeft en die is wel :9~ >:) Infin weet welke ik bedoel O-)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:48:
er is in 1 level een leuke stackplant.... die dus _geen_ meldinmg geeft en die is wel :9~ >:) Infin weet welke ik bedoel O-)
welke?:
oasis @ guns
goldrush @ barriers
feuldump @ feuldump
rail @ guncontrols

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

de 3e ;) en is met 1 man boost geen cheat :)

[ Voor 70% gewijzigd door Roeligan op 08-02-2005 08:21 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Is eigenlijk een combinatie van twee bekende trickjumps, een stack en een trickplant. Probleem is dat je drie man nodig hebt. Ongemerkt drie mensen door de tunnel sturen in fueldump is wel een probleem. Verder moeten er een hele serie aan jumps uitgevoerd worden, inclusief een jump die niet herhaalbaar is als de laatste persoon 'm niet haalt.

Ik moet nog steeds met Skweed en Erazzzer dat een filmpje van maken. Het coolste zou zijn om zoiets op een pub of in een war op te nemen, maar bij een war gaat dat wel lastig worden. De onderste clan op de benelux ladder zal wel oplettend genoeg zijn om 3 man te missen...

Bovendien, een serie trickjumps door drie man foutloos en bovendien het lopen op allerlei smalle richeltjes... om dat in een keer allemaal goed te doen lijkt me vrij lastig.

[ Voor 13% gewijzigd door Infinitive op 08-02-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Hmm volgens mij lullen we langs elkaar heen infin... De plant die ik bedoel is met 2 man te realiseren. Als je het goed doet is er ook maar 1 jump voor nodig (als de defence al gebouwd is)...

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSolutioner
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2024

TheSolutioner

Enemy Terrorist

Een dyna plant waar de enemy voor moet "stapelen" om te defusen mag niet hoor -_-.. en.. de engineer van de enemy hoeft niet te kunnen defusen de dyna voor TB2 planten in goldrush en vervolgens de tank erover laten rijden mag gewoon.. op CB staat dat het questionable is maar ze verbieden het niet. (nu kan dat niet meer met de nieuwe standaard voor goldrush, sw_goldrush_te)

ik moet nog filmpje afmaken van een self-killing referee op Xs4all :P ;) self kill voor panzer..

[ Voor 14% gewijzigd door TheSolutioner op 09-02-2005 13:33 ]

You shall not pass!!!

Verwijderd

TheSolutioner schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:32:
ik moet nog filmpje afmaken van een self-killing referee op Xs4all :P ;) self kill voor panzer..
Die moet dan wel ff online komen,want als je alleen al kijkt naar je K-knop wordt je al gekicked. :)

• TheSolutioner

TheSolutioner

Enemy Terrorist

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 07:26:
[...]

Die moet dan wel ff online komen,want als je alleen al kijkt naar je K-knop wordt je al gekicked. :)
Op het moment dat ik hem gebakken heb, zal ik hem hier zeker posten :P

You shall not pass!!!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Dat valt toch wel mee. Je wordt altijd eerst een keer of 3 gewaarschuwd (tenzij je een berucht in-battle sk-er bent ;) ) Van de week iemand (volgens mij hu9o maar weet het niet zeker :P ) in GR hij panzert, ik hoor een panzer langs me heen schieten, draai me om schiet in zn gezicht > SK. Ik zeg niet in battle :P Zegtie ik was neit in battle :P Ach een keer kan gebeuren (automatisme ;) )

RatPack #814

Verwijderd

Als iemand op je schiet ben je dan in battle??? Of wordt je dan slechts beschoten?

OF is er slechts sprake van een battle als je terug vecht? Oftewel het is pas een gevecht/duel als er min. 2 schieten...

:p

Verwijderd

Roeligan schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:18:
Dat valt toch wel mee. Je wordt altijd eerst een keer of 3 gewaarschuwd (tenzij je een berucht in-battle sk-er bent ;) ) Van de week iemand (volgens mij hu9o maar weet het niet zeker :P ) in GR hij panzert, ik hoor een panzer langs me heen schieten, draai me om schiet in zn gezicht > SK. Ik zeg niet in battle :P Zegtie ik was neit in battle :P Ach een keer kan gebeuren (automatisme ;) )
moet een andere hu9o geweest zijn want die schiet nooit mis :*)

En bubbu: dat is een intressante stelling

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 10:52 ]

Verwijderd

En daar komt bij roeligan dat tegen 3 headshots echt niet te zelfkillen valt...

geintje

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Afbeeldingslocatie: http://www.jivemagazine.com/images/smileys/nodonut.gif

RatPack #814

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:49:
Als iemand op je schiet ben je dan in battle??? Of wordt je dan slechts beschoten?

OF is er slechts sprake van een battle als je terug vecht? Oftewel het is pas een gevecht/duel als er min. 2 schieten...

Ik vind dat als ik bv over het grote plein ren in Venice, en ik word dan vanuit een of ander hoog raampje beschoten en ik selfkill, dat het niet in battle is.. Als je echter net 2 headies vangt en je staat op het punt om net dood te gaan en dan selfkillt, is dat wel in battle :D

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Roeligan schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:18:
Ja dat was deze Hu9o wel :)

En ik was ook niet in battle hoor Roeligan, ik schoot iemand (of 2) met m'n panzer en die was (waren) dood. Daarna begon jij op mij te schieten en deed ik een /kill. Dus ik was niet in "battle" omdat ik m'n doel gedood had.

• h3ll
  • Niet online
Ach, sowieso.. of het nou infight is of niet, kun je geen mensen neer krijgen met een gewone thompson of mp40 dan? :P Panzerfaust is voor Tanks etc.. :P
Geintje he ;)

Btw, best wel leuke dingen uit die scriptbuilder gehaald, dat class binden vind ik wel chill :D

[ Voor 23% gewijzigd door h3ll op 10-02-2005 14:23 ]

• TheSolutioner

TheSolutioner

Enemy Terrorist

Ryan666 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:08:
Ach, sowieso.. of het nou infight is of niet, kun je geen mensen neer krijgen met een gewone thompson of mp40 dan? :P Panzerfaust is voor Tanks etc.. :P
Geintje he ;)

Btw, best wel leuke dingen uit die scriptbuilder gehaald, dat class binden vind ik wel chill :D
je kan zo een class binder het best helemaal vanaf scratch zelf maken, kan je hem beter aan jezelf aanpassen

You shall not pass!!!

• h3ll
  • Niet online
TheSolutioner schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:36:
[...]

je kan zo een class binder het best helemaal vanaf scratch zelf maken, kan je hem beter aan jezelf aanpassen
Heb ik gedaan :Y)

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

XS4ALL stuk?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Ik denk het.
Ik kon er vanmiddag wel op, maar nu niet.
Helaas is erazzzer er niet, anders had ik het hem wel ff gevraagd.

Stuur anders een mailtje naar taylor :)

Jammer dat die push / shove (f) niet meer kunnen tijdens een CB war.
Ik vind het toch een gemis dat ze die eruit hebben gehaald.
stevenP schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:22:
Mensen, dit is niet echt wat je zegt ontopic game discussion! Dit zijn meer irc/msn vragen, dus hou het ook open voor de rest en blijf Ontopic!
Meld het dan anders even via een TR. Dit is namelijk wel een beetje sfeerverpestend :)

[ Voor 47% gewijzigd door Outerspace op 10-02-2005 22:24 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• stevenP
Mensen, dit is niet echt wat je zegt ontopic game discussion! Dit zijn meer irc/msn vragen, dus hou het ook open voor de rest en blijf Ontopic!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

stevenP schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:22:
Wat is hier offtopic aan? Gaat om een gameserver waar veel van ons spelen.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• h3ll
  • Niet online
In de startpost staat, je kan je FPS locken, kan iemand me vertellen hoe je dat doet?

[ Voor 85% gewijzigd door h3ll op 10-02-2005 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

com_maxfps <x>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSolutioner

TheSolutioner

Enemy Terrorist

outerspace schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:20:

Jammer dat die push / shove (f) niet meer kunnen tijdens een CB war.
Ik vind het toch een gemis dat ze die eruit hebben gehaald.
Dat staat volgens mij al bijna een jaar bij default uit in de CB config :P

You shall not pass!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

In verband met een stroomstoring in het datacenter van XS4ALL zijn alle gameservers enige tijd offline geweest.

Inmiddels zijn de meeste servers weer up, en wordt er gewerkt aan de laatste servers. In de loop van vandaag zullen alle servers weer beschikbaar zijn.

Onze excuses voor het ongemak

- XS4ALL Games

Over dat pushen , dat staat al heeel lang uit ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Mmm, ik had eigenlijk gehoopt dat ze de servers door quad itanium servers vervangen zouden hebben met een degelijke aansluiting op de backbones, in plaats van die ene 66 mhz 4 mb bakn met 33k6 inbelverbinding :o

Maar zonder dollen, ik dacht dat Erazzzer vertelde dat de xs4all et-server niet bij xs4all zelf gehost wast was(*). hoe kan die dan last hebben gehad van die stroomstoring?

(*) ik vroeg me namelijk een keer af waarom ik als xs4all abonnee een hogere ping had dan andere mensen

Ik heb laatst maar weer eens RTCW single player gespeeld. Best grappig om te zien hoeveel het spel makkelijker is geworden in de tussentijd na al dat ET spelen :)

[ Voor 42% gewijzigd door Infinitive op 11-02-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Ja dat ken ik ja! Ik ook laatst voor de gein, en in één keer schoot ik al die duitsertjes uit alle hoeken en gaten, nog nooit zo makkelijk geweest! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

wat ik nu ingefluisterd kreeg:
A Member of BB4E'S Blue Squad is hosting a new public server.
With a few custom maps and some oldies he made a total new campaign.
The plan is to have a nice public server with some custom maps and medium/high skilled players.
No whining referees and just frag some ! ! !

The campaign will be :

* Oasis * Supply depot2 * Goldrush_TE * Base * Reactor B2 * Radar

The IP = BB4E.Clanwars.nl & 81.18.161.9:27960

Hope to see you there ! ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:02

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

t topic zakt weer een beetje in > tijd voor een schop :9

Ik vroeg me af wat het nut nu is van het bouwen van die radio posten, behalve de xp points die je ervoor krijgt.
Bij radar (en sommige custom maps) wordt t een spawn punt, maar bij oasis en (fu*k die met dat kanon |:( ), staan ze er maar een beetje mooi te wezen?

nog een vraagje;
ik had per ongeluk een fire team gejoint, maar kon er met geen mogelijkheid weer uitkomen, in mn opties stond wel een vage toetsencombinatie maar kon dr niet wijs uit worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 10:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Pendaco schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:44:
nog een vraagje;
ik had per ongeluk een fire team gejoint, maar kon er met geen mogelijkheid weer uitkomen, in mn opties stond wel een vage toetsencombinatie maar kon dr niet wijs uit worden :?
Druk maar eens op rechter-enter-toets?
Volgens mij moet je daar wat in kunnen veranderen. Disband etc. :)

sw_Goldrush_te is een wel erg veranderde goldrush. Geen MG's (volgens infin heel goed, word het niet tegen je gebruikt), truck verplaatst (helaas onsterfelijk) en kratjes geplaatst.

Ook het derde entrypoint om het gold te pakken is zeer handig :)
Daarnaast is die nieuwe spawnpoint voor de allied ook heel handig (bij die toren bij het balkon)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Pendaco schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:44:
Ik vroeg me af wat het nut nu is van het bouwen van die radio posten, behalve de xp points die je ervoor krijgt.
Bij radar (en sommige custom maps) wordt t een spawn punt, maar bij oasis en (fu*k die met dat kanon |:( ), staan ze er maar een beetje mooi te wezen?
Als er een commandpost geconstruct is staat er links in beeld "Commandpost constructed, Charge speed increased!"
De charge speed is de tijd van bv dynamiet planten of mines leggen, maar ook als een medic bv geen pakjes meer kan geven, dan zie je rechtsonder in beeld dat verticale balkje. Door die charge speed increased stijgt dat balkje iets vlugger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

kort vraagje: tegenwoordig heb ik een Ati Radeon 9700 Pro. Spel loopt super soepel maar als ik windows omgeving tussen door krijg (ik ram per ongeluk op de wintoets, of msn zegt wat etc etc) dan dropt de kaart de graffische instellingen en krijg ik een hele mooi max instellingen ET. Leuk, maar wil ik niet. /vid restartje helpt niet en alleen door ET opnieuw te starten krijg ik weer goede config. HEel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 31-07 14:14
Jazzper schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:37:
kort vraagje: tegenwoordig heb ik een Ati Radeon 9700 Pro. Spel loopt super soepel maar als ik windows omgeving tussen door krijg (ik ram per ongeluk op de wintoets, of msn zegt wat etc etc) dan dropt de kaart de graffische instellingen en krijg ik een hele mooi max instellingen ET. Leuk, maar wil ik niet. /vid restartje helpt niet en alleen door ET opnieuw te starten krijg ik weer goede config. HEel vaag.
Download IHateThisKey tegen het per ongeluk de Windows toets indrukken tijdens het gamen:
http://www.bytegems.com/ihatethiskey.shtml

En zet bij de MSN opties bij My Status de Busy setting aan, dat je niet wordt lastig gevallen met popups. Of sluit gewoon MSN ff tijdens het gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

thx
maar is wel symptoonbestrijding. Is toch bizar dat ie ineens terugklapt naar uber settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 31-07 14:14
Dat wel, maar IHTK is zowieso voor alle fullscreen games erg nuttig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:02

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ryan666 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:29:
[...]

Als er een commandpost geconstruct is staat er links in beeld "Commandpost constructed, Charge speed increased!"
De charge speed is de tijd van bv dynamiet planten of mines leggen, maar ook als een medic bv geen pakjes meer kan geven, dan zie je rechtsonder in beeld dat verticale balkje. Door die charge speed increased stijgt dat balkje iets vlugger ;)
maar dat is toch afhankelijk van je xp points, en de sterren die je verdient?
als je veel sterren hebt in de linkerbalk, recharged die groene balk sneller, dat heeft toch niets met die radio stations te maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 10:23

Fuelke

Forza Ferrari

Die command posts zorgen volgens mij voor een kortere spawntijd. Ik dacht dat de spawntijd 30 seconden bedraagt op goldrush voor Axis, maar als je de CP gebouwd hebt dan daalt die naar 25 seconden spawn. Tenminste zo heb ik het altijd begrepen?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.