Is het niet zo dat dan je respawntijd korter wordt? Tenmiste zo heb ik het altijd begrepen. Dus van de standaard 30 seconden naar 20 seconden?
Verwijderd
Nee de spawntijd staat vast per map( je kan wel veranderen via server config), wordt niet korter als je een cp maakt, alleen je med packs of dyna etc laden sneller op
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2005 13:24 ]
Ik denk toch dat sneller herladen van je med packs & dyna beinvloed wordt door je XP. Dat komt er toch steeds bij in je HUD: "You've been rewarded with medic ammo" of "You've been rewarded with improved use of explosives"
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Command Posts beïnvloeden weldegelijk de spawntijd, meestal van 30 seconden naar 20 seconden. Maar men heeft wel iets tegen "engi-behind-enemy-lines-laming" gedaan, dus als je op een onmogelijke plek een command post bouw zal het niet helpen. bv feuldepot, als een axis-engi een command post achter de spawn van de allies bouwt, dan zal het niet helpen.
lvl2 engi's vullen hun "powerbar" (zo staat het in de manual) sneller, zodat ze meer riflenades achter elkaar kunnen schieten.
lvl3 engi's kunnen sneller bouwen/dynamites leggen, 2 dynamites achter elkaar en ik leg meestal nog een 3de en 4de om zeker te zijn dat bv een Anti-Tank-gun kapot gaat.
lvl2 engi's vullen hun "powerbar" (zo staat het in de manual) sneller, zodat ze meer riflenades achter elkaar kunnen schieten.
lvl3 engi's kunnen sneller bouwen/dynamites leggen, 2 dynamites achter elkaar en ik leg meestal nog een 3de en 4de om zeker te zijn dat bv een Anti-Tank-gun kapot gaat.
[ Voor 4% gewijzigd door rapture op 22-02-2005 14:28 ]
Improved bladiebla geeft ook aan dat als je bijv dyna neerlegd neit je hele powerbar leeg is (of na een arti) maar bijv. maar 70% + dat ie sneller laadt ==
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
http://www.rtcw.jolt.co.u...nual.html#H3_CommandPosts
Command Posts help the entire team by speeding up the recharge rate of the players' Power Bars.
Command Posts help the entire team by speeding up the recharge rate of the players' Power Bars.
mm dus tochVerwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:09:
Tot zover iedereen bedankt voor de antwoorden, ik zal er is op letten of de spawntijd inderdaad wordt verkort bij het bouwen van een commandpost (radio stationnetje
er is ook zo'n functie waar de medic een dode uit gevaarlijk gebied kan wegslepen, om hem vervolgens op een rustig plekje te reviven.
heeft iemand dat al nuttig gevonden?
Ik ga eens erop letten bij de volgende potjes ET...Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:09:
Verwijderd
dat kan vast niet in etpro/clanbase config :xSilent Thunder schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 17:47:
er is ook zo'n functie waar de medic een dode uit gevaarlijk gebied kan wegslepen, om hem vervolgens op een rustig plekje te reviven.
Dat wegslepen is dat niet een shrubet actie? Kan me nog wel ziets herinerren dat een enemy covops mijn dode lichaampje ergens de bosjes in sleurde om mijn mooie axis pakje aan te trekken.
Ik zat gister op bat5 en toen speelde daar: |Olly| en hu9o.
Zij hadden een discussie over de machineguns.
|Olly| zei dat de mp40 accurater is, en de thompson zwaarder.
Daarop zei hu9o dat het bullshit is, dat ze gelijk zijn.
Mijn mening is dat hu9o gelijk heeft, en dat je denkt dat die thompson zwaarder is omdat hij zwaarder 'klinkt'. Wie weet het antwoord!
Mijn mening is dat hu9o gelijk heeft, en dat je denkt dat die thompson zwaarder is omdat hij zwaarder 'klinkt'. Wie weet het antwoord!
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
In de et helpfiles staat dan ze gelijk zijn. En volgens mij staat in de configuratie file, ergens in zo'n .pk3 file ook dat die wapens het zelfde zijn. In rtwc waren er juist wel verschillen.outerspace schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:44:
Laten we wapenclasses noemen bij hun naam, machineguns/machinegeweren zijn die wapens die je bij sandbags of tanks tegenkomt. Deze dingen vreten geweermunitie en dienen om ergens neer te zetten. MG42, MG34 (niet in ET aanwezig),...outerspace schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:44:
SMG's en machinepistolen zijn spraybare wapens die pistoolmunitie vreten zoals mp40 en thompson.
Door foute benaming wordt er in de media erg hard overdreven nieuws verkondigt. Als men over een raketaanval in Irak spreekt, Pantzerfausten schieten ook raketten (alleen kleine raketten).
In real life schiet mp40 snellere lichte kogels die ongeveer evenveel damage doen als de tragere zware kogels van de thompson. E=1/2*mc² kan je op munitie toepassen impactenergie(damage) =1/2*massakogelpunt*snelheidkogelpunt^2. Hogere snelheid zorg voor een vlakkere paraboolbaan, zodat het wapenaccurater wordt. Tot nu toe heeft geen enkele game rekening gehouden met paraboolbanen en kogelsnelheden van geweren/pistolen. Dus ook dezelfde accuratie.
Tuurlijk heb ik gelijk, die |olly| is gewoon naabouterspace schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:44:
Maar ff serieus, een deel of 2 geleden heeft er hier eens een stukkie van zo'n config file gestaan. Daarin stond precies bij ieder wapen wat de firerate is, de damage, de spread, enz.
Hier staat als ik het goed herinner zelfs de thomp. en Mp40 op dezelfde regel.
@ rapture:
In de beta van ET had een panzer wel last van de zwaartekracht. Hiermee moest je toen hoger mikken dan waar je wou schieten, netzo als de riflenade. Maar met de smg/pistool is dit idd niet het geval.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
http://www.planetwolfenst...myterritory/weapons.shtml
These two weapons behave nearly identical when used. The MP40 is slightly more accurate than the Thompson but the Thompson compensates by delivering slightly more damage per bullet.
These two weapons behave nearly identical when used. The MP40 is slightly more accurate than the Thompson but the Thompson compensates by delivering slightly more damage per bullet.
Dit is niet het overzicht dat ik bedoel, maar dit zegt genoeg 
case WP_KNIFE:
return 10;
case WP_STEN:
return 14;
case WP_CARBINE:
case WP_GARAND:
case WP_KAR98:
case WP_K43:
return 34;
case WP_FG42:
return 15;
case WP_LUGER:
case WP_SILENCER:
case WP_AKIMBO_LUGER:
case WP_AKIMBO_SILENCEDLUGER:
case WP_COLT:
case WP_SILENCED_COLT:
case WP_AKIMBO_COLT:
case WP_AKIMBO_SILENCEDCOLT:
case WP_THOMPSON:
case WP_MP40:
case WP_MOBILE_MG42:
case WP_MOBILE_MG42_SET:
return 18;
case WP_FG42SCOPE:
return 30;
case WP_GARAND_SCOPE:
case WP_K43_SCOPE:
return 50;
case WP_SMOKE_MARKER:
return 140; // just enough to kill somebody standing on it
case WP_MAPMORTAR:
case WP_GRENADE_LAUNCHER:
case WP_GRENADE_PINEAPPLE:
case WP_GPG40:
case WP_M7:
case WP_LANDMINE:
case WP_SATCHEL:
return 250;
case WP_TRIPMINE:
return 300;
case WP_PANZERFAUST:
case WP_MORTAR_SET:
case WP_DYNAMITE:
return 400;
Komt uit de sourcecode van ET (voor mod builders)
case WP_KNIFE:
return 10;
case WP_STEN:
return 14;
case WP_CARBINE:
case WP_GARAND:
case WP_KAR98:
case WP_K43:
return 34;
case WP_FG42:
return 15;
case WP_LUGER:
case WP_SILENCER:
case WP_AKIMBO_LUGER:
case WP_AKIMBO_SILENCEDLUGER:
case WP_COLT:
case WP_SILENCED_COLT:
case WP_AKIMBO_COLT:
case WP_AKIMBO_SILENCEDCOLT:
case WP_THOMPSON:
case WP_MP40:
case WP_MOBILE_MG42:
case WP_MOBILE_MG42_SET:
return 18;
case WP_FG42SCOPE:
return 30;
case WP_GARAND_SCOPE:
case WP_K43_SCOPE:
return 50;
case WP_SMOKE_MARKER:
case WP_MAPMORTAR:
case WP_GRENADE_LAUNCHER:
case WP_GRENADE_PINEAPPLE:
case WP_GPG40:
case WP_M7:
case WP_LANDMINE:
case WP_SATCHEL:
return 250;
case WP_TRIPMINE:
return 300;
case WP_PANZERFAUST:
case WP_MORTAR_SET:
case WP_DYNAMITE:
return 400;
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Heb dus nu al een hele tijd last van de mededeling " valid cdkey is not reaching the GUIDauth servers".
Ik delete de etkey voor elke start en gebruik /pb_cdkeyreg.
Ook al geprobeerd:
- /cl_punkbuster 1
- nieuwe install ET
- nieuwe install laatste PB software
- etkey op "read only" zetten na een game
Iemand nog een idee hoe ik een keer gewoon ET kan spelen zonder het deleten van de key?
Ook al geprobeerd:
- /cl_punkbuster 1
- nieuwe install ET
Iemand nog een idee hoe ik een keer gewoon ET kan spelen zonder het deleten van de key?
Volgens mij ben je maar halfdood hoor als je op een airstrike marker gaat staan?Hu9o schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:39:
case WP_SMOKE_MARKER:
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Als je er als field ops bovenop gaat liggen dan ga je er dus wel aan. Maar volgens mij speel jij meestal medic, dus dan overleef je het wel
Ja wat hugo zegt klopt in RTCW is er wel duidelijk een verschil. Mp40 2 kogels meer, en de Thompson 2 kogels minder maar krachtiger en er zitten misschien wel meer verschillen tussen.
In ET geen verschil maar natuurlijk kan er wel verschil in zijn wat je het fijnste vind klinken een thompson of mp40 en dat zou je spel wel weer kunnen beinvloeden. Want je speeld namelijk ook beter met een goede mp3 op dan met een slechte mp3.
In ET geen verschil maar natuurlijk kan er wel verschil in zijn wat je het fijnste vind klinken een thompson of mp40 en dat zou je spel wel weer kunnen beinvloeden. Want je speeld namelijk ook beter met een goede mp3 op dan met een slechte mp3.
Ik speel meestal medic ja, maar dan nog ben ik volgens mij maar de helft kwijtRRR schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:14:
Als je er als field ops bovenop gaat liggen dan ga je er dus wel aan. Maar volgens mij speel jij meestal medic, dus dan overleef je het wel
Maar ik kan het mis hebben
Dat klinken is idd heel belangrijk, zo kan ik met een colt prima schieten, maar met een lugar helemaal niet. Dat komt puur omdat die lugar klinkt als een klappertjespistool en die colt stoer klinktCompufreaky schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 00:18:
Ja wat hugo zegt klopt in RTCW is er wel duidelijk een verschil. Mp40 2 kogels meer, en de Thompson 2 kogels minder maar krachtiger en er zitten misschien wel meer verschillen tussen.
Bedenk dat dit wel de source-code is van etmain. Het zou best kunnen dat er wél een verschil is in et-pro. Maar ik acht die kans klein.Hu9o schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 12:39:
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Dat is gewoon niet zo anders had Bani dat wel laten weten of gezegdInfinitive schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 01:16:
[...]
Bedenk dat dit wel de source-code is van etmain. Het zou best kunnen dat er wél een verschil is in et-pro. Maar ik acht die kans klein.
Of iig iemand het gemerkt
Ik vind het ook wel zo handig en eerlijk dat er in thompson en mp40 geen verschil zit. Want mp40 hoort axis gewoon te hebben en thompson allies maar in rtcw kon je kiezen of je thompson of mp40 wou maakte niet uit of je allies of axis was. Terwijl volgens mij in WW2 allies thompson hadden en axis mp40, daarom is ET ook iets echter.
Verwijderd
het verschil tussen mp40 en thompson zit in rtcw en niet in ET.
btw andere vraag: is de recoil/kickback met et pro afhankelijk geworden van fps??
Hoe hoger FPS hoe minder groot recoil/kickback etc....
btw andere vraag: is de recoil/kickback met et pro afhankelijk geworden van fps??
Heb ik zelf nooit last van gehad heb met geforce 4 gewerkt 9600 pro en nu 9800pro zat in kickback en recoil voor mijn gevoel geen verschil in.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:26:
het verschil tussen mp40 en thompson zit in rtcw en niet in ET.
Iemand een idee wat hier het probleem van is? Ik zit met exact hetzelfde probleem en kan ook niks meer bedenken.Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:37:
Heb dus nu al een hele tijd last van de mededeling " valid cdkey is not reaching the GUIDauth servers".
Ook al geprobeerd:
- /cl_punkbuster 1
- nieuwe install ET
Wel vreemd dat je wel een nieuwe key kan krijgen, maar dat hij een oude key niet kan valideren. Heb je een fireall oid dat in de weg zit?
Kijk anders op het punkbuster forum, misschien dat daar deze vraag al staat, c.q. dat je deze vraag daar kunt stellen.
Kijk anders op het punkbuster forum, misschien dat daar deze vraag al staat, c.q. dat je deze vraag daar kunt stellen.
[ Voor 31% gewijzigd door Infinitive op 24-02-2005 19:30 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
pb_security 0Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:37:
Ook al geprobeerd:
- /cl_punkbuster 1
- nieuwe install ET
pb_system 0
join ff server zonder punkbuster en daarna een server met punkbuster wil ook weleens helpen
Verwijderd
@Zenix
Vanavond even proberen...

Net geprobeerd...dat werkt dus ook niet. Krijg nog steeds de cdkey melding.
Maar in ieder geval bedankt.
Vanavond even proberen...
Net geprobeerd...dat werkt dus ook niet. Krijg nog steeds de cdkey melding.
Maar in ieder geval bedankt.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 01:06 ]
Ik vraag me af: maakt punkbuster screenshots van heel je scherm, of alleen het et-pro window? Ik bedoel, ik speel heel af en toe windowed omdat iemand via msn zit te lullen terwijl ik aan het spelen ben. Of even wat webpagina's doorlezen terwijl ik toch aan het wachten ben op de spawn. Dan kan het soms wel handig zijn om te weten of je hele scherm gecaptured wordt, of alleen een gedeelte
ik speel altijd in een window en pb pakt alleen je ET scherm. Logisch eigelijkInfinitive schreef op zondag 27 februari 2005 @ 12:23:
Ik vraag me af: maakt punkbuster screenshots van heel je scherm, of alleen het et-pro window? Ik bedoel, ik speel heel af en toe windowed omdat iemand via msn zit te lullen terwijl ik aan het spelen ben. Of even wat webpagina's doorlezen terwijl ik toch aan het wachten ben op de spawn. Dan kan het soms wel handig zijn om te weten of je hele scherm gecaptured wordt, of alleen een gedeelte
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Niet zo logisch
Wat als je een cheat hebt dat iets tekent naast je et-window i.p.v. over je et-window?
Zoals? en dat heeft dan toch altijd betrekking op je ET window lijkt me. Maar je hebt toch ook wel privacy lijkt me.Infinitive schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:26:
Niet zo logischWat als je een cheat hebt dat iets tekent naast je et-window i.p.v. over je et-window?
Net tegen LF 1-0 gespeelt, waarom veranderen jullie de pass ineens zonder iets te zeggen? ;/
Echt jammer hoor!
Echt jammer hoor!
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Ik kan me niet herrineren tegen jouw te spelen hoor :\Deorgere schreef op zondag 06 maart 2005 @ 23:07:
Net tegen LF 1-0 gespeelt, waarom veranderen jullie de pass ineens zonder iets te zeggen? ;/
Echt jammer hoor!
En zoiezo dit hoort hier niet, als je over een war ofzo iets wilt praten heb je irc voor
En FireDre daar is het XS4ALL forum voor.
genoeg offtopic gebrabbel tot nu toe al
Het valt me op dat alle goede benelux clans laatste tijd niet meer in de benelux ladder spelen. Ik vind het een slechte ontwikkeling. Vroeger was er echt een competitie tussen de topclans nu is dat nog maar weinig( ik bedoel daar niet mee dat de clans die nu in de top 5 zijn slecht zijn ofzo). En vroeger durfden de clans ook de challenges gewoon te accepteren. Als je nu wat hogere clan uitdaagd krijg je dat gedoe met punten. Nee ik accepteer niet want dan verliezen we teveel punten etc, nou als je daar bang voor bent vind ik gewoon niet dat je positie waard bent, en het is laf. Ook al is er niks te halen je speeld toch niet alleen voor punten maar toch ook voor fun en je eer?
Graag jullie mening
[ Voor 78% gewijzigd door Zenix op 07-03-2005 15:10 ]
Ik vind eigelijk dat games toch fun moeten blijven en niet prof dingen moeten worden.
ff wat anders tussen door:
Met wel commando kan ik het geluid van m'n "granaat tikken" weer aan krijgen? Normaal had ik altijd als ik een granaat op scherp zet, dat er iedere seconde een tik hoor.
Hoe krijg ik dit weer aan?
Voor zo ver ik gekomen ben is het niet een s_ command (maar ik kan het fout hebben).
Met wel commando kan ik het geluid van m'n "granaat tikken" weer aan krijgen? Normaal had ik altijd als ik een granaat op scherp zet, dat er iedere seconde een tik hoor.
Hoe krijg ik dit weer aan?
Voor zo ver ik gekomen ben is het niet een s_ command (maar ik kan het fout hebben).
ik krijg sowieso het idee dat de ET scene een beetje aan het inzakken is. De benelux ladder loopt leeg maar ook irc channels en zelfs dit forum. Hoewel de cups en de nieuwe clans er nog genoeg zijn heb ik het idee dat ET een beetje RTCW achterna gaat helaas. Hopelijk komt er nog nieuws over RTCW2, want een ander spel kan me nog steeds niet behagen.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Hmmm. Op clanbase merk ik iig. nog nietsJazzper schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:33:
ik krijg sowieso het idee dat de ET scene een beetje aan het inzakken is. De benelux ladder loopt leeg maar ook irc channels en zelfs dit forum. Hoewel de cups en de nieuwe clans er nog genoeg zijn heb ik het idee dat ET een beetje RTCW achterna gaat helaas. Hopelijk komt er nog nieuws over RTCW2, want een ander spel kan me nog steeds niet behagen.
wij van (elite) en hu9o (lot/lf) spelen volgens mij nog geheel regelmatig.
Is het wel niet met clan-wars dan is het wel op publics.
Dat dit topic een beetje doodvalt, komt imo omdat we alles al bijna besproken/ en over gediscussierd hebben
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
De beste spelers zijn allang gestopt

Naja iig veel goede uit de tijd toen ik nog speelde spelen volgens mij niet meer (zowat heel Team-NL uit die tijd niet meer)
Naja iig veel goede uit de tijd toen ik nog speelde spelen volgens mij niet meer (zowat heel Team-NL uit die tijd niet meer)
Benelux 6on6 SW:
Clans 294
Active clans 46
126 hibernating en hele bups left the building
Er komen gelukkig nog wel nieuwen bij maar ja...
Ik weet dat benelux ladder niet alles zegt maar het is natuurlijk wel een teken aan de wand.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
ET is nog super actief alleen niemand geeft iets om die ladders.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Daar komt het wel op neer ja
Er wordt nog steeds volop gepubed en funwared, maar echt de ladder is een beetje uitgestorven...
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
46 active clans op de benelux ladder en wij staan nog steeds onderaan op plaats 293 ofzo? 
Toch zie ik op publics een heleboel mensen met een clantag spelen en die niet op clanbase staan. Misschien is clanbase voor een heleboel mensen toch gewoon te hoog gegrepen. Met bijv. 46 active clans hoef je niet als nieuwe lichting te beginnen. De enige actieve zullen erg goede en ervaren teams zijn.
Toch zie ik op publics een heleboel mensen met een clantag spelen en die niet op clanbase staan. Misschien is clanbase voor een heleboel mensen toch gewoon te hoog gegrepen. Met bijv. 46 active clans hoef je niet als nieuwe lichting te beginnen. De enige actieve zullen erg goede en ervaren teams zijn.
[ Voor 63% gewijzigd door Infinitive op 07-03-2005 23:44 ]
Er zijn nog steeds net zoveel clans actief als altijd, alleen speelt nu haast helemaal niemand meer op die ladders. Cups en WL gaat nou eenmaal voor.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Anderen zijn daarvoor in de plaats gekomen revi 
maar zoals phage al zegt, niemand geeft wat om ladders. Het is gewoon veel praccen voor WL en OC/EC en andere cups. Ladders zijn redelijk waardeloos.
maar zoals phage al zegt, niemand geeft wat om ladders. Het is gewoon veel praccen voor WL en OC/EC en andere cups. Ladders zijn redelijk waardeloos.
Nee hoor er zijn zat clans die al lang op CB staan maar nog steeds niet kunnen ET'en.Infinitive schreef op maandag 07 maart 2005 @ 23:41:
46 active clans op de benelux ladder en wij staan nog steeds onderaan op plaats 293 ofzo?
Maar mijn geluid vraag blijft nog
Wat is nou precies #WeekendMix
Ik hoor het af en toe vallen, en kom het af en toe tegen, maar wat het is?
Ik hoor het af en toe vallen, en kom het af en toe tegen, maar wat het is?
Verwijderd
#WeekendMix is het channel waar de "elite" van ET idlen en wat mixjes spelen. Zorg dat je in een EC clan komt, of mss *premier division* OC playoffs clan en je mag er ook in
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 20:45 ]
Denk je dat ik er ook kan komen of niet?Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 15:25:
#WeekendMix is het channel waar de "elite" van ET idlen en wat mixjes spelen. Zorg dat je in een EC clan komt, of mss OC playoffs clan en je mag er ook in
Mijn clan ( influx ) zit ook bijna in de play offs
Verwijderd
Misschien is het handig om bij de minimum systeem eisen ook linux neer te zetten als OS?
Ik ben namelijk gedeeltelijk zo'n pinguin en dat dit ook ET het ook op linux doet wil ik al te graag horen...
Ik ben namelijk gedeeltelijk zo'n pinguin en dat dit ook ET het ook op linux doet wil ik al te graag horen...
Op mijn TB1400 met GF2 haal ik, met gemodde config uiteraard, 50-80 fps, en als het gras op radar aanstaat 10-20 fps. Met een iets minder systeem is het denk ik ook wel goed te doen, ik haal iig hogere framerates onder linux dan onder winxp sp2.

Ben bezig met een ET map in een soort van western stijl. Mijn plan is tot nu toe nog dat je een tank door de straten moet loodsen en op een gegeven moment bij een fort verstopt in de duinen aankomt. Een soort van Fueldump zeg maar, alleen dan andere theme
"more soon"
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Ziet er erg leuk uit, hou ons op de hoogte!Blade_V schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 21:57:
[afbeelding]
Ben bezig met een ET map in een soort van western stijl. Mijn plan is tot nu toe nog dat je een tank door de straten moet loodsen en op een gegeven moment bij een fort verstopt in de duinen aankomt. Een soort van Fueldump zeg maar, alleen dan andere theme
"more soon"
Binnenkort ook eens mijn ET updaten met nieuwe maps..ik ben zo weinig thuis dat ik gewoon ETafkickverschijnselen krijg

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik zie hier veel mensen zeggen dat et inzakt, maar ik denk dat het wel weer gaat aantrekken, in mij buurt iig veel mensen het weer spelen.
Ben net ff eerste geworden
, en ik heb nog een clan nodig, any one?
Ben net ff eerste geworden
hahahaTrippleSix schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 22:33:
Ik zie hier veel mensen zeggen dat et inzakt, maar ik denk dat het wel weer gaat aantrekken, in mij buurt iig veel mensen het weer spelen.
Ben net ff eerste geworden, en ik heb nog een clan nodig, any one?
Voor RTCW heb je een vette western mod met sheriffs en weet ik veel wat. Kijk daar eerst naar!!!Blade_V schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 21:57:
[afbeelding]
"more soon"
@phage: su!!!
ik moet een koptelefoon hebben, met een microfoon erbij...
waar kan ik het beste naar uitkijken?
Senheisser PC 150 beste headset te koop voor PCAdrianP schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:03:
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Ik heb ET ook maar weer eens opgepakt na een paar maanden lay low. Counterstrike als tussendoortje is aardig maar daar lig je echt al heel snel plat en dat voor een hele ronde. Hetzelfde geldt voor AA.
ET blijft leuk al zijn de maps nu wel errug bekend. De meeste servers doen nog steeds niet aan custom made maps, althans, te weinig. Overigens had ik op een Celeron 800, 392 Mb, TNT2, geen hogere framerates onder linux, wel constanter. Echter, deze setup bleek wel vrij marginaal, zeker met veel rook in beeld.
ET blijft leuk al zijn de maps nu wel errug bekend. De meeste servers doen nog steeds niet aan custom made maps, althans, te weinig. Overigens had ik op een Celeron 800, 392 Mb, TNT2, geen hogere framerates onder linux, wel constanter. Echter, deze setup bleek wel vrij marginaal, zeker met veel rook in beeld.
tnx Sm0k3r
heeft een "standaard" electronica zaak deze ook gewoon liggen? of moet ik via internet aan de slag?
heeft een "standaard" electronica zaak deze ook gewoon liggen? of moet ik via internet aan de slag?
[ Voor 75% gewijzigd door Piels op 11-03-2005 10:58 ]
nou was ik wat plaatjes aan t zoeken over enemy territory en toen kwam ik op dezen site;
http://www.silicon-fusion.com/games/PC/467/
maar hier ziet de hud er totaal anders uit? is dit een eerdere versie ofzo, of hoort die bij return to castle wolfenstein?
Ik vind t trouwens jammer dat het minder realistisch is als andere ww2 shooters (cod, moh enz.)
de thomson en mp40 horen toch veel sneller te schieten?
enemy territory blijft mij nog steeds boeien, beter dan bijv. cod, waarschijnlijk omdat de levels om de missies draaien en niet om t aantal kills dat je moet maken
maar hier ziet de hud er totaal anders uit? is dit een eerdere versie ofzo, of hoort die bij return to castle wolfenstein?
Ik vind t trouwens jammer dat het minder realistisch is als andere ww2 shooters (cod, moh enz.)
enemy territory blijft mij nog steeds boeien, beter dan bijv. cod, waarschijnlijk omdat de levels om de missies draaien en niet om t aantal kills dat je moet maken
Verwijderd
realism != playabilty
ET heeft qua feeling meer gemeen met Q3/UT dan met bijv COD. WW2 is alleen het kader, had net zo goed SciFi of Western setting oid kunnen zijn.
ET heeft qua feeling meer gemeen met Q3/UT dan met bijv COD. WW2 is alleen het kader, had net zo goed SciFi of Western setting oid kunnen zijn.
Die missie kan mij echt geen drol schelen... geef mij maar zoveel mogelijk kills en laat de rest maar de missie doenPendaco schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:40:
....
Mee eens, maar plezier is ook erg fijnAdrianP schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:55:
[...]
Die missie kan mij echt geen drol schelen... geef mij maar zoveel mogelijk kills en laat de rest maar de missie doen
En et is wel onrealistich maar dat vind ik niet erg. Ik wil niet als een bejaarde lopen zoals in cod maar lekker snel anders vind ik het saai en niet aggressief genoeg.
[ Voor 24% gewijzigd door Zenix op 11-03-2005 12:59 ]
hahaha wat een stomme 'ontwerpfout' is dat zeg. Die ventjes lopen alsof ze net hun pampers hebben volgeschetenZenix schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 12:59:
[...]
Mee eens, maar plezier is ook erg fijn
En et is wel onrealistich maar dat vind ik niet erg. Ik wil niet als een bejaarde lopen zoals in cod maar lekker snel anders vind ik het saai en niet aggressief genoeg.
die snelheid is idd erg belangrijk, voor mij dan. lekker afreageren en snel doch gecontroleerd de tegenstander omleggen
Defineer: "Je tegenstander gecontroleerd omleggen"
Maar bunnyhops, vind je die realistisch?
@adrian: Labtec 502 heb ik hier, maar dat merk is opgenomen door? logitech? zou er niet te veeeeel geld aan uitgeven, maar goedkoop is met headsets aan de andere kant weer erge duurkop (microfoonstengeltje breekt af, geluid is slecht, mic is slecht etc). Ik vind volumewieltje en mic mute dingetje in het draadje ook wel erg relaxed moet ik zeggen. Effe op letten.
@pendaco: vage hud idd, geen idee hoe die dat doet
@wekkel: rook, rook? heb jij je config op 'mooi' staan? ik heb amper rook, behalve bij cops rook
@pendaco: vage hud idd, geen idee hoe die dat doet
@wekkel: rook, rook? heb jij je config op 'mooi' staan? ik heb amper rook, behalve bij cops rook
daarmee bedoel ik; niet als een bezetene de open ruimte inrennen om vervolgens weer omgelegd te worden, maar een tactische positie innemen, de vijand lokaliseren, een strategie bedenken, en de tegenstander omleggenAdrianP schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:45:
Defineer: "Je tegenstander gecontroleerd omleggen"
En ik zou er zelf niet vrolijk van worden als ik constant zou moeten lopen zoals je dat in cod ziet (no offense). In de 'bekende' films zie ik t niet (zo overdreven)
ook, maar ook omdat er een tijdje geleden dat gezeur geweest is denk ik.outerspace schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:42:
[...]
Hmmm. Op clanbase merk ik iig. nog niets
wij van (elite) en hu9o (lot/lf) spelen volgens mij nog geheel regelmatig.
Is het wel niet met clan-wars dan is het wel op publics.
Dat dit topic een beetje doodvalt, komt imo omdat we alles al bijna besproken/ en over gediscussierd hebben
Heel veel van die oude groep zie je hier nu niet meer terug.
Om eerlijk ze zijn was ikzelf dit topic ook helemaal vergeten

Maar heb het weer in de picture, dus zal hier ook weer ff vaker langskomen
De CB loopt toch mede leeg omdat men nu in een andere competie speelt???
heb daar de laatste tijd al een paar keer wat over gehoord.
Still King
Ja DGLDe CB loopt toch mede leeg omdat men nu in een andere competie speelt???
heb daar de laatste tijd al een paar keer wat over gehoord.
Verwijderd
ja guer DGL 
Warleagues dus
Ik denk trouwens dat dat screenshot van die HUD gewoon van een betaversie stamt want als je goed kijkt zie je ook dat de Fueldump eranders uitziet bijvoorbeeld.
Warleagues dus
Ik denk trouwens dat dat screenshot van die HUD gewoon van een betaversie stamt want als je goed kijkt zie je ook dat de Fueldump eranders uitziet bijvoorbeeld.
dat is een mod van ET. Ik heb hem gespeeld maar hij is echt NIET leukPendaco schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:40:
nou was ik wat plaatjes aan t zoeken over enemy territory en toen kwam ik op dezen site;
AdrianP schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:03:
offtopic:
Sennheiser PC130 is wel een leuk dingetje voor niet veel geld
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
AleXnl schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:46:
dat is geen mod hoor, dat is een van de allereerste versies van ET, nog voor die testmap dacht ik
kloptAdrianP schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:21:
XS4ALL servers zijn wederom online
alleen toen ik joinde merkte ik al dat het niveau met andere server (bat5 , fdnl) best anders is. Imo ligt het niveau iets lager, en door het vele trainen op bat5 denk ik toch dat het iets gemakkelijker gaat worden
^^ niveau op xs4all servers is nooit echt "hoog" geweest... wat wil je nou zeggen?
Jee nubpub is back :x
he's n00b
[ Voor 34% gewijzigd door shameblaster op 12-03-2005 20:04 ]
Cons:::BB4E
nooit geweest. ben gewoon blij voor jullie dat de pub terug isRev! schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 15:28:
Jij was natuurlijk instant 1337? (als je dat al bent...)
cons oont me.
[ Voor 24% gewijzigd door ph4ge op 13-03-2005 01:25 ]
Voor de startpost:
Ik heb tot nu toe altijd op een Viper550 gespeeld. Weliswaar op 800x600 en alles op 'low', maar het draait wel. Dit in tegenstelling met wat in de startpost wordt vermeld.
De FPS in sommige 'buiten-gebieden' was vaak 6-7 fps, maar 'binnen' tot 20 fps. Nu moet ik er ook bij vermelden dat het systeem uitgerust is met 512 MB aan geheugen en een goed presterende PII 400.
Heb ET nog niet gespeeld op m'n nieuwe systeem. Dat zal denk ik wel een andere ervaring zijn
Speelt iemand van jullie eigenlijk nog RTCW? Dat heb ik echt lang gespeeld. Jammer dat er nog maar zo weinig servers zijn.
Ik heb tot nu toe altijd op een Viper550 gespeeld. Weliswaar op 800x600 en alles op 'low', maar het draait wel. Dit in tegenstelling met wat in de startpost wordt vermeld.
De FPS in sommige 'buiten-gebieden' was vaak 6-7 fps, maar 'binnen' tot 20 fps. Nu moet ik er ook bij vermelden dat het systeem uitgerust is met 512 MB aan geheugen en een goed presterende PII 400.
Heb ET nog niet gespeeld op m'n nieuwe systeem. Dat zal denk ik wel een andere ervaring zijn
Speelt iemand van jullie eigenlijk nog RTCW? Dat heb ik echt lang gespeeld. Jammer dat er nog maar zo weinig servers zijn.
laatst weer eens de single player gepakt ja!
Jeetje wat gaat dat makkelijk na het een en ander ET'en
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
wow... ik was die van de startpostMickman schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:22:
Voor de startpost:
dat was op een AMD1100 met 256Mb intern en het liep als dikke stroop en artifacts all over the place.
was een Diamon Viper 550 16Mb tnt1
maar goed ik vind alles onder 20fps sowieso amper speelbaar.
neuh, dat hoef ik niet aan te passen.. Het waren guerilla zijn teksten (of novah's ) dunno, en die hoef ik niet echt aan te passen. Normaliter zal niemand daar echt op kijken, ze hebben meestal al een sneller systeem.Mickman schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:22:
Voor de startpost:
Ik moet zeggen nu dat xs4all weer online is, ik er echter niet vaak op te vinden ben
ik vind die 10 maps campaigns veel leuker dan een 6 maps campaign. Hopelijk kunnen ze van xs4all 1 een 10 maps campaign maken, zal meer aandacht trekken imo.
Verwijderd
Ik heb een Logitech headset: Zie HIER bevalt erg goed en was niet erg duur!2Dutch schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:44:
[...]
offtopic:
Spelen jullie nog steeds ET?
nee het lijkt maar zoPjotrik schreef op maandag 14 maart 2005 @ 16:58:
Spelen jullie nog steeds ET?
Cons:::BB4E
ik heb dit spel ook nog een gespeeld dit weekend. Je raakt iemand 2 keer met een panser en vervolgens word je voor vanalles uitgemaakt. Vreselijk gewoon.
dus ik laat het hier ook maar weer even bij.
dus ik laat het hier ook maar weer even bij.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Dan heb ik het vandaag toch echt anders ervaren. Ben ook maar weer een keertje gaan spelen, en op verschillende servers waren mensen gewoon aan het killen met een panzerfaust, verder niemand gezien die er hekel aan had.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Dit topic is gesloten.