[PC]Half-Life 2 deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.213 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:17:
[...]

idd, vooral bij de free record shop als de boekjes in de doosjes zitten. Dan koop ik hem sowieso niet, ik heb liever het doosje enzo daarna. Dan hebben ze het nummer ook niet.

Hoe zit het eigenlijk met herinstallaties van het spel?
Herinstallatie geen prob. Net zelf gedaan. Je moet het alleen wel op je eigen steam account doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 21:38

Shapeshifter

Get it over with

Leef met je mee, hoop dat ze je een nieuwe (met T-Shirt ;)) geven...

Zul je zien dat mensen een claim gaan indienen omdat de servers down waren :)
(o nee, dat doen ze alleen in Amerika :))

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:57:
[...]

Ik gok gekraakt op i-net????
Dat zou zuur zijn... als ze mn steam account maar niet hacken.

Zit btw ook op die k*&t 50%
tuurlijk niet :D

ik kan maar met 1 arm spele, ben nu net dat stuk voorbij dat je in de lift staat met da vrouwke :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik ben eens zeer benieuwd in welke mate de Half-life² release de media kan bespelen. Aan al de reacties hier en op het internet te zien moet de aanschaf echt een aardverschuiving zijn voor vele winkels :D Eerst de Halo² massa-verkoop, nu overtroffen (?) door Half-life².
Dit lijkt me makkelijk voorpagina-nieuws te zijn met hoofden als : "games verslaan filmindustrie" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ik heb ook het probleem dat de installer niet verder wil @ Setup has determined that you have DirectX 9.0B or greater installed on your machine etc etc. :'(

opgelost, te weinig schijfruimte vrij :D

[ Voor 16% gewijzigd door GeforceDDQ op 16-11-2004 17:31 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
ik heb het zelf uiteraard legaal (bij ons waren er nog stapels? :S) maar is de illegale versie al uit?

lijkt me een stuk lastiger te kraken met steam erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
kevinp schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:17:
[...]

idd, vooral bij de free record shop als de boekjes in de doosjes zitten. Dan koop ik hem sowieso niet, ik heb liever het doosje enzo daarna. Dan hebben ze het nummer ook niet.
Ik heb em ook bij de FRS gehaald vanmiddag. Ze hadden de sticker uit de verpakking gehaald en op de DVD gedaan. De DVD wordt uiteraard apart bewaard. Gelukkig is onze FRS hier (Eindhoven, WCW) niet compleet achterlijk. :)

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Grijze Vos schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:30:
Ik heb em ook bij de FRS gehaald vanmiddag. Ze hadden de sticker uit de verpakking gehaald en op de DVD gedaan. De DVD wordt uiteraard apart bewaard. Gelukkig is onze FRS hier (Eindhoven, WCW) niet compleet achterlijk. :)
Maar ze plakken wel een sticker op een schijfje :? toch ook niet slim hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
mensen ik heb een probleem ...

ik heb nu halflife2 gepreload via steam
ik ben naar de winkel gegaan en heb de DVD gekocht
en ik kom thuis, en wil dus de key invoeren en gaan spelen

nu blijkt dat ik ook de DVD in de drive moet doen om de een of andere reden.
alleen ik heb geen DVD drive...
DUS moet ik nou hard valve gaan uitvoeteren? of kan ik dit ook op een andere manier oplossen (legaal)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
CommanderKeen schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:30:
Counter Strike: Source is ook al lang gekraakt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 08:21
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:58:
Welke instellingen gebruik je?? AA en AF aan? en resolutie?

En welke geluidskaart hebbie dan?
Ik draai zelf de 4.12beta voor mn ati 9800pro
Ik draai op 1024x768.
Model: Medium
Texture: Medium
Water: Reflect World
Shadow: High
Shader: High
Antialiasing: 4x
Antistropic: 2x

Ik heb een audigy 2 player live 5.1 voor me geluid.

Laatste Directx, laatste chipsetdrivers, laatste videokaartdrivers

---------

Ik zit ergens vast weet me echt geen uitweg :(
Klik Voor Screenshot
spoiler:
Dit gedeelte komt direct na gekruip in wat gangetjes waar je overal van die vliegende beestjes hebt. Ook veel van die tonnen die kunnen exploderen. Hier klim ik ergens via een buis naar het gedeelte van de screenshot en in dat kamertje is nergens een uitweg. Ook in de kamer ervoor zit wel 1 uitweg alleen daar kom je onmogelijk in, iig mij na een kwatiertje nog niet gelukt. Wie kan mij vertellen waar ik naartoe moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:01

Rudios

Lost in space?

Ik zit al ergens vast :'(

spoiler
in het level waar veel gewaterscooterd wordt, kom je op het laatst bij een groter opvlakte meer, daarin ligt ook een kapotte boot. Ben daar overal doorheen gerend en heb de grote sluisduren geopend, heli is ook weg. Maar als ik dan vervolgens door die grote sluis loop komt er weer een heli, dat red ik nooit door het hele kanaal doorrennen met die heli achter me. Of had ik tot dat punt ook die waterscooter bij me moeten hebben?

[ Voor 5% gewijzigd door Rudios op 16-11-2004 17:36 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 21:45
ik heb het zelf uiteraard legaal (bij ons waren er nog stapels? :S) maar is de illegale versie al uit?

Yips hij is gekraakt ... ze zijn hem nu aan het uploaden naar verschillende FTP's en dan verder.

/me kan morgen eindelijk Half Life 2 zelf spelen .. en dan beoordelen of ie hem wel of niet gaat kopen voor de multiplayer ... want die werkt ook gewoon illegaal

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 23:13
Ik heb toch al een aantal keren gemerkt dat de bots niet op me schieten terwijl ze een line of sight hebben. Ook jammer dat ze vaak het zelfde patroon aanhouden. Voor de rest heel uitdagend spel. Ben meteen maar op hard begonnen omdat ik absoluut geen zin heb om knaken te betalen voor een spel waar ik zo doorheen ren (zoals ik met D00M3 heb gedaan op medium):P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021

Hij schijnt al gekraakt te zijn door de Emporio-group. Ik zou het echter niet weten >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
spoiler:
ik zit vast in ravenholm :( ik kom tot zop'n gastje vastgebonden aan eeen hek wat onder strrom staat :( waar moet ik nu heen?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al HL source gespeeld?
Is dat gewoon half life 1 maar dan met de half life 2 engine, dus zelfde spel alleen met betere graphics?

Ik zit namelijk nog te twijfelen of ik de standaard of de collectors edition zal kopen, want half life 1 vond ik wel erg vet altijd, en die wil ik ook wel met betere graphics nog een keertje spelen.

edit:
Er is trouwens al een werkende gekraakte versie uit, bekende van me heeft die net gespeeld, hij is alleen niet makkelijk te vinden tussen alle fake versies.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:17

dbzfan

Nee.

Modbreak:dit is verre van ontopic :|

[ Voor 107% gewijzigd door Crash op 16-11-2004 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:31
BasieP schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:34:
mensen ik heb een probleem ...

ik heb nu halflife2 gepreload via steam
ik ben naar de winkel gegaan en heb de DVD gekocht
en ik kom thuis, en wil dus de key invoeren en gaan spelen

nu blijkt dat ik ook de DVD in de drive moet doen om de een of andere reden.
alleen ik heb geen DVD drive...
DUS moet ik nou hard valve gaan uitvoeteren? of kan ik dit ook op een andere manier oplossen (legaal)
Er stond duidelijk op de hoes van het spel dat het om een DVD-ROM ging... dus kan je alleen kwaad op jezelf zijn en niet op Valve.

Een legale oplossing? Die is er zeker: een DVD-drive halen voor 25 Euro :)

Okee * Denman = 8)7 8)7

Al kan je natuurlijk nog steeds een DVD-drive halen voor 25 Euro... altijd handig ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Denman op 16-11-2004 17:41 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Niet gekraakt dus :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat niemand van GoT mee wilde werken aan mijn Radio-Item (Zie way back in dit topic) komt er vanavond toch een kort item over HL2 op Studentenradio.

Luister tussen 18:00 en 19:00 uur naar StadsRadio Utrecht op Kabel 91.1 en Ether 107.7. (Alleen in Utrecht en omstreken helaas)

Verder veel game-plezier en ik koop hem ook als mijn salaris binnen is, maar dan wel MET T-shirt aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xiqum schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:34:
[...]

---------

Klik Voor Screenshot
spoiler:
Dit gedeelte komt direct na gekruip in wat gangetjes waar je overal van die vliegende beestjes hebt. Ook veel van die tonnen die kunnen exploderen. Hier klim ik ergens via een buis naar het gedeelte van de screenshot en in dat kamertje is nergens een uitweg. Ook in de kamer ervoor zit wel 1 uitweg alleen daar kom je onmogelijk in, iig mij na een kwatiertje nog niet gelukt. Wie kan mij vertellen waar ik naartoe moet?
Juist, hier zit ik ook vast! er is idd 1 uitweg en daar kom ik wel in :) alleen dat loopt gewoon dood, daar kan je alleen naar boven en dat kan dus niet.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dynabite wel naaiers, ik kreeg dan wel 10 euro korting, kheb 50 euro betaald. Maar ze hadden er niet ff bijgezet dat het om bronze ging, terwijl ik er van uitging dat bronze geodkoper was. En dat ik voor die 50 euro (normaal 60) wel silver zou krijgen... niet dus. Gene hl source dus :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al enig idee hoe je van dat stotterende geluid afkomt, best irritant zo nu en dan.

En hoe kan ik de fps zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Dit topic gaat best hard. Misschien hebben jullie over mn vraag heengelezen...

spoiler:
Ik ben bij dat overboiat gebeuren. Sta bij de 'red barn'. heb al wat met dat kraanmechanisme lopen pielen en heb ook al stukje verder gevaren over dat houten schot heen. Maar wat moet ik doen. Ik kom niet verder.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:08

Tys

Aight, krijg popup van Steam dat ie activated moet zijn, zo testen, nog wat vraagjes voor hier:

- DVD continu nodig in speler? (maakt meer herrie dan mn speakers)
- Saven kan altijd en overal, kom je dan ook terug op locatie of aan begin van objective? (XIII style)
- MOET je elke opstart aan internet verbonden zijn om te spellen?

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

seamus21 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:43:
Dit topic gaat best hard. Misschien hebben jullie over mn vraag heengelezen...

spoiler:
Ik ben bij dat overboiat gebeuren. Sta bij de 'red barn'. heb al wat met dat kraanmechanisme lopen pielen en heb ook al stukje verder gevaren over dat houten schot heen. Maar wat moet ik doen. Ik kom niet verder.
doorvaren... sim-pel

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:42:
[...]

Juist, hier zit ik ook vast! er is idd 1 uitweg en daar kom ik wel in :) alleen dat loopt gewoon dood, daar kan je alleen naar boven en dat kan dus niet.
Iemand een idee?
Oplossing:

spoiler:
Draai de kraan open die je een stukje naar beneden kunt vinden op die screenshot. Loop terug naar die kamer met explo tonnen erin. En zwem helemaal naar benee die ladder omlaag enzo... Daar kun je zo een tunnel inzwemmen (rood licht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:43
Xiqum schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:34:
[...]

Ik draai op 1024x768.
Model: Medium
Texture: Medium
Water: Reflect World
Shadow: High
Shader: High
Antialiasing: 4x
Antistropic: 2x

Ik heb een audigy 2 player live 5.1 voor me geluid.

Laatste Directx, laatste chipsetdrivers, laatste videokaartdrivers

---------

Klik Voor Screenshot
spoiler:
spoiler:
aan de achterkant van 1 van de buizen zit een wiel waar je aan moet draaien
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
spoiler:
Dus ik hoef bij dat rode gebouw niets te doen? Maar als ik doorvaar kom ik bij een stuk waar ik links het riool inkan en dan kom ik boven uit. Maar ik kom nooit over die muur heen met mn boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 23:13
slash ik heb ook alst van stotterend geluid. en ik denk dat het of te weinig geheugen is dat mn hd begint te laden (lees swappen) of dat mn sblive teveel poc gebruikt.

Ik speel trouwens:
1280X960
Alles high
AA 2X
AF 2X

P4 2.7
GFX 6800GT
512MB non dual mem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

seamus21 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:47:
[...]

spoiler:
Dus ik hoef bij dat rode gebouw niets te doen? Maar als ik doorvaar kom ik bij een stuk waar ik links het riool inkan en dan kom ik boven uit. Maar ik kom nooit over die muur heen met mn boot.
spoiler:
bij die barn heb ik alleen maar dat kratje naar beneden laten flikkeren, en that's it.. dus idd gebeurt daar vrij weinig

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 11:07

MWAD

Morron With A Dress

ZWAAR relaxed ( sorry moest er ff uit)

ben nu een tijdje bezig , zit nu in black mesa east

spoiler:
ben geloof ik al 3x Gman tegen gekomen :) die gast valt gewoon op midden in een level

[ Voor 6% gewijzigd door MWAD op 16-11-2004 17:49 ]

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook vast
spoiler:
Na het watergedeelte kom ik bij een leeg oppervlakte met een boot en rommel, er is nergens een ingang voor mijn mooie watercycle, dus ik laat 'm achter en ga te voet door de tunnel.. Dit is gevolgd door een groot strand met veel goodies, echter de helepoepert komt achter me aan en schiet me lek.. Ik zie wel een schans waar ik met mijn watercycle overheen had kunnen springen... MAAR.. Die heb ik dus niet meer bij mij.. Wat te doen?

Ennuh, iemand anders die zich ook misselijk voelt af en toe na het
spoiler:
watercyclen
? Normaliter NOOIT last van, maar mijn maag schijnt nu opeens om te draaien als ik te snel met dat ding sjeez... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige game. Ik ben nu net uit Ravenhold. Die level met dewaterhover was idd een zeer mooi en groot... _/-\o_

Die DOG is echt geweldig:
spoiler:
Met elkaar kratten en ballen overgooien met de gravity gun... Hulde aan Valve _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:50:
Ik zit ook vast
spoiler:
Na het watergedeelte kom ik bij een leeg oppervlakte met een boot en rommel, er is nergens een ingang voor mijn mooie watercycle, dus ik laat 'm achter en ga te voet door de tunnel.. Dit is gevolgd door een groot strand met veel goodies, echter de helepoepert komt achter me aan en schiet me lek.. Ik zie wel een schans waar ik met mijn watercycle overheen had kunnen springen... MAAR.. Die heb ik dus niet meer bij mij.. Wat te doen?

spoiler:
watercyclen
? Normaliter NOOIT last van, maar mijn maag schijnt nu opeens om te draaien als ik te snel met dat ding sjeez... :(
terug gaan voor je scooter... als er ramps zijn heb je dat ding nodig, je hoeft em pas heeel veeel later achter te laten

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abaddon1 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:47:
slash ik heb ook alst van stotterend geluid. en ik denk dat het of te weinig geheugen is dat mn hd begint te laden (lees swappen) of dat mn sblive teveel poc gebruikt.

Ik speel trouwens:
1280X960
Alles high
AA 2X
AF 2X

P4 2.7
GFX 6800GT
512MB non dual mem
Dat is het niet.. Ik had het ook en heb mijn HD gedefragmenteerd, en toen was het over... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapie
Ik zit ook vast
spoiler:

spoiler:
watercyclen
teruggaan en je waterfiets ophalen :p je kan gewoon door de troep heen varen met dat ding :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:23:
[...]

Het is net alsof je in de rij staat bij de python in de efteling en je naast je het bordje ziet staan met " vannaf hier nog 3 uur wachten" ;)
Ja, maar hij moet 10,5 uur wachten en daar zou ik ook niet echt blij van worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry was vergeten m`n specs effe te laten zien:

AMD Athlon XP 3000+
1024 MB PC2700
Sapphire Radeon 9800 Pro
Win XP SP2

Vind het toch vreemd hoor, 1 Gb geheugen zou toch ruim voldoende moeten zijn om het geluid normaal af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 21:52

The_DoubleU

Tweaker in München

DenMan schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:49:
[...]
Het lijkt me niet dat Valve een systeem gaat ondersteunen en voeden met Steam, waarvan HL2 illegaal vanaf te downloaden is...
Ze hebben anders wel een developer van Bittorrent aangenomen. Zolang het een bittorrent systeem is binnen steam. Dan maakt het toch niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6230lover
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-04-2023
Zou die een beetje draaien met een p4 2,6 ghz en fx 5200 128mb :r en 1gig ram

[ Voor 7% gewijzigd door 6230lover op 16-11-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StikkyFoam
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:42:
[...]

Iemand een idee?
lol ik zit daar ook vast ;) help!
spoiler:
denk dat je met die tonnen een trap moet bouwen maar da lukt me niet echt ze glijden steeds weg :(

He who dares not offend cannot be honest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:10

JvdM

<---->

p4 2,4 ghz
512mb ddr pc 3200
TI 4200 (64 mb, niet overgeclockt)
60 gb maxtor

Speel qua graphics op medium :) stotterd niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 10:27

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

OMG Ben ook alweer lekker aan het gamen, echt supervetjes :P

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:35

m0nk

16-09-2003 15.15

spoiler:
watercyclen
Ik ook, mijn broertje ook.. ben toen ff gaan douchen..
Ga zo weer verder, eerst ff lekker peen en uien eten :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Laatst online: 22:35

KroeT

[...]

Ik heb een ernstig probleem, en ik kom er maar niet voorbij.

Klik niet op deze link als je nog niet voorbij het gedeelte
spoiler:
met al dat water
bent.
http://www.crimedoespay.nl/images/d1_canals_110000.jpg

Ik kom hier niet voorbij. En het begint me mateloos te irriteren :)

[ Voor 4% gewijzigd door KroeT op 16-11-2004 18:05 ]

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-09 11:40
-Jordy- schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:01:
p4 2,4 ghz
512mb ddr pc 3200
TI 4200 (64 mb, niet overgeclockt)
60 gb maxtor

Speel qua graphics op medium :) stotterd niet
WOW , dat klinkt goed , precies de config die ik ook heb , op welke resolutie speel je?

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

is het niet tijd om een speciaal topic te maken over hoe HL2 draait op jouw systeeem? Ik wordt een beetje moe van al dat geslinger met die specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest me pc formatten omdat vandaag me 3500+ binnekwam maar nu zegt steam dat ie hl2 weer opniew moet downen? (steam stond om andere partitie, alle hl2/cs/etc files zijn er dus nog ook) hoe kan ik ervoor zorgen dat dat niet hoeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BESTE.... SPEL...OOIT...PUNT.

ONGE-LO-VE-LIJK.. wat een ontiechlijk goed spel..beter dan een film nog..

Andere spellen zijn een JOKE vergeleken hiermee..

Jesus wat goed..moet ff woorden vinden :D

Ben al aardig ver, op de helft denk of verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Laatst online: 11-09 18:55

Row

lol uber noob hier meld zich :p

Kzit gewoon vast nadat je uit dat raam bent gesprongen dus gewoon het heeeeleee begin :?

waar moet ik heen wat moet ik doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
iemand hl: source al gespeeld, bij hangt ie nml in startup screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapie
KroeT schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:05:

spoiler:
met al dat water
bent.

die auto band weghalen, in je waterfiets gaan zitten en over die schans ermee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

KroeT schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:05:

spoiler:
met al dat water
bent.

je hebt het helemaal goed gedaan... wasmachine in die lift waardoor je een ramp krijgt, en nu moet je er gewoon met je bootje/wagentje overheen crossen.

maar iets zegt me dat je je wagen niet meer hebt :p

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 06:43
Ok heb net half-life 2 gehaald alleen ben niet echt te spreken over de installer......

A ) Hoe kan ik de target directory/schijf veranderen waar ik wil installeren????

B ) Bij het directx scherm wil hij niet verder als ik op next klik......

het lijkt erop dat alles vanuit steam geregeld wordt voor het installen :(

[ Voor 15% gewijzigd door hiostu op 16-11-2004 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Laatst online: 22:35

KroeT

[...]

klopt, al lang lang geleden achtergelaten. K-zooi. Wat nu?

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even anderhalf uur gespeeld.

Mijn god, wat een spel! Serieus, ik had er een hoop van verwacht, maar het begin overtrof m'n verwachtingen toch wel. Echt ongelofelijk, wat een prachtgame. Je hebt echt helemaal het gevoel alsof de hele politiemacht naar jou op zoek is, en spanning is volop aanwezig. En de graphics? Nog nooit zoiets moois gezien. Oke, Doom 3 zag er fantastisch uit, maar die had toch niet zulke grote omgevingen en zulke prachtig realistische graphics. Natuurlijk, ik had een hoop van de screenshots al gezien, maar in beweging op full-screen ziet het er echt adembenemend uit. En nu heb ik het nog niet eens over de animaties van de characters en tegenstanders gehad, en alle leuke details (geweldig hoe je Gordon zijn handen ziet bewegen als hij z'n suit net aan heeft).

De gameplay is ook prachtig, je wordt constant opgejaagd, en er zit zelfs een beetje humor in (headcrab :)). En oh, wat een prachtig gevoel kreeg ik toch van binnen toen ik de hazard suit weer zag, en toen ik Kleiner weer hoorde zeggen "the situation could hardly be any more ideal".

Ik ben verkocht, maar ik zit nu (al!) op best een rotstukje in Route Canal (zo heet het level toch?). Voor de mensen die nog niet zover zijn zet ik het even in spoiler tags.

Edit: probleem opgelost. In mijn enthousiasme, en opgejaagd door dat vliegende geval heb ik niet goed gekeken en een complete deur over het hoofd gezien.. (bedankt voor de tip Wildfire).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Laatst online: 11-09 18:55

Row

Row schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:06:
lol uber noob hier meld zich :p

Kzit gewoon vast nadat je uit dat raam bent gesprongen dus gewoon het heeeeleee begin :?

waar moet ik heen wat moet ik doen :/
kan iemand men uit men sitautie helpen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
hiostu schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:11:
Ok heb net half-life 2 gehaald alleen ben niet echt te spreken over de installer......

A ) Hoe kan ik de target directory/schijf veranderen waar ik wil installeren????

B ) Bij het directx scherm wil hij niet verder als ik op next klik......

het lijkt erop dat alles vanuit steam geregeld wordt voor het installen :(
Klopt.... zelfde probleem heb ik hier

Niemand de oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
ja hoor ik zit ook vast :( kan iemand me helpen?

spoiler:
ik zit vast in ravenholm :( ik kom tot zop'n gastje vastgebonden aan eeen hek wat onder strrom staat :( waar moet ik nu heen?

nvmind heb het al

[ Voor 7% gewijzigd door Puc van S. op 16-11-2004 18:32 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Row schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:16:
[...]

kan iemand men uit men sitautie helpen? :P
Kijk eens even rond en kijk waar je in kan kruipen, op kan springen of heen kan lopen... :/

Als je hier al vast zit, dan ben je met de rest nog wel even bezig... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 16:04
mirelia schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:16:
[...]

Klopt.... zelfde probleem heb ik hier

Niemand de oplossing???
steam uninstallen en dan installen op een schijf waar je hl2 wil hebbe :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:05:
Ik moest me pc formatten omdat vandaag me 3500+ binnekwam maar nu zegt steam dat ie hl2 weer opniew moet downen? (steam stond om andere partitie, alle hl2/cs/etc files zijn er dus nog ook) hoe kan ik ervoor zorgen dat dat niet hoeft?
damn dit topic gaat veel te snel :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bovenstaand probleem had ik ook, het kostte me echter wel 3 pogingen voordat ik het spel geinstalleerd had (steam unlocked nu mijn game-files).

Ik had bij het installeren enkelt gekozen voor Half Life 2 (geen CS) en inderdaad klopt het dat de install dir van Steam ook direct de install directory van het spel is.

Anyway: ik had hem op mijn D gezet, en kreeg tot 2x toe een melding dat hl2.ico uit een bepaalde .CAB file niet gekopieerd kon worden :?

Dacht even dat ik gek werd :D

Toen Steam maar geuninstalled, reboot.. en de hele handel via de default keuzes laten installeren (op C:\Program Files en inclusief CS) toen ging het goed thank god.

Unlocking van me games files is nog bezig as we speak :) Ben benieuwd!

Dat steam zuigt toch wel erg zeg. Wat een gedoe die installatie, zal me verder gestolen worden, als die game maar niceeeee is! })

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

pnieuwla schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:04:
[...]

Hmm ik heb hetzelfde probleem, ong. zelfde config. (3000+ ipv 3200+). Schijf is niet gefragmenteerd. Ben benieuwd hoe het daar gaat lopen...
Goed, net alles met diskeeper gedefragged, en daarna ook nog een keer @ boottime.
Effect: null. Op 1280x9... hapert ie net zo veel, dus een probleem met te weinig grafische kracht lijkt et me niet.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:12

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ik heb zelf ook een raar probleem bij Half Life 2 (hij is preloaded bij Steam, en daarna geactiveerd dmv mn ATI Half-Life 2 coupon... dit plaatje (klik voor grotere weergave):
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/v.budimirovic/tweakers/hl2.jpg
dit effect krijg ik op PC2 van sig met een ASUS Radeon 9600XT/TD 128MB, ik heb ATI Catalyst 4.11 geïnstalled... heeft iemand zelfde probleem?

@Thiaz, bij mij duurde het iets van 15-30 minuten...

[ Voor 10% gewijzigd door BiG-GuY op 16-11-2004 18:26 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:19:
[...]

damn dit topic gaat veel te snel :P
Zet alle .gcf files terug in de map Steamapps als steam uit staat.. daarna steam weer aan...

Ik ben net thuis en ga ff eten.. daarna sluit ik mezelf op en zet mn hl2 pet op van de gold edition :P en gamen maar!!

[ Voor 42% gewijzigd door ReCreator op 16-11-2004 18:26 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys

Tys

Unlocken van die game files blijft steeds hangen, eerst op 80%, toen op 32% en nu op 50% :(

Duurt dat gewoon verrekte lang of ... ?

Edit: Nu kom ik nieteens meer verder dan het "Preparing to play Half-Life 2" scherm :/

[ Voor 26% gewijzigd door Tys op 16-11-2004 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
BiG-GuY schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:25:
ik heb zelf ook een raar probleem bij Half Life 2 (hij is preloaded bij Steam, en daarna geactiveerd dmv mn ATI Half-Life 2 coupon... dit plaatje (klik voor grotere weergave):
[afbeelding]
dit effect krijg ik op PC2 van sig met een ASUS Radeon 9600XT/TD 128MB, ik heb ATI Catalyst 4.11 geïnstalled... heeft iemand zelfde probleem?
Probeer eens 4.12beta, die zijn geoptimaliseerd voor Hl2 en nfsu2

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Thiaz schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:25:
Unlocken van die game files blijft steeds hangen, eerst op 80%, toen op 32% en nu op 50% :(

Bij mij duurde het een kwartier.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Thiaz schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:25:

ja duurt lang...

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:18:
ja hoor ik zit ook vast :( kan iemand me helpen?

spoiler:
spoiler:
je moet ergens in het huis een hendel overhalen, gaat des stroom uit. Ik vond dat stuk waar jij nou ben trouwens een lastig stuk :(

ben bij chapter 8.. maar ik ga de vaart maar is minderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sprak net iemand, die zei dat half life 2 al 4 maanden te downloaden was.
Is dit waar? Volgens mij is dat echt bullshit gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

heeft de 4.12 beta nog nadelen ten opzichte van de 4.11? en is die gebaseerd op die drivers? ik had de storing ook met 4.10...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:27:
BS!
Hij was wel te downe, maar dat waren de preloads :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Preloaden wel jah.. maar niet te spelen...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfft dat steam systeem slaat dus echt nergens op. koop je eindelijk weer eens een spel, wil je cd key invullen, komen ze dermee dat steam overbelast is, en je nu even niet zulke dingen kan doen, dus kan ik nu nog geen cs source spelen :(. Maja, aan hl2 singleplayer heb ik voorlopig nog wel genoeg :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks die melding via mail dat mij key al in gebruik is kan ik wel gewoon spelen. Zou dit nu problemen op gaan leveren? In de gauwigheid zag ik ook een melding dat ze mijn request niet konden processen vanwege drukte oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-09 23:51

Kortfragje

......

fuck, ik zit nu ook vast , kan iemand me helpen?

spoiler:
Ik zit in het hooverboat level, ik kwam twee grote sluisdeuren tegen die dicht waren. ben uitgestapt bij de kade door een huisje met een garage waar 2 pantservoertuigen staan. Buiten het mannetje met het auto geweer gekilled en doorgelopen. alleen is de knop die de sluisdeuren open moet doen kapot. ik heb al geprobeerd om over het hek te klimmen met tonnen die er liggen maar ook al was ik hoog genoeg ik kon er niet overheen. kan iemand mij helpen?

Link: http://home.wanadoo.nl/vanwesten/GoT/Pics/vastk.JPG http://home.wanadoo.nl/vanwesten/GoT/Pics/vast.JPG

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys

Tys

En dan krijg ik dit na 4x

Afbeeldingslocatie: http://www.e2host.net/steam3.png

Als ik iets nu wil schoppen is het Steam wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een gelekte (gestolen) BETA versie in de omloop. Die is overigens niet bepaald goed speelbaar. Verder was ie via steam al eerder te downloaden. Weet niet waar die gast het over heeft :)

Arghhh..ik wil spelen! Kom op STEAM 8)7

Edit: woehooooeeeeeeee, klaar..daar gaan we :Y)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

hij is al maanden te downloaden, maar dan de beta, voorzover ik weet, en die was niet zo goed speelbaar... iig geen verhaal enzo..

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kortfragje schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:29:

spoiler:
Ik zit in het hooverboat level, ik kwam twee grote sluisdeuren tegen die dicht waren. ben uitgestapt bij de kade door een huisje met een garage waar 2 pantservoertuigen staan. Buiten het mannetje met het auto geweer gekilled en doorgelopen. alleen is de knop die de sluisdeuren open moet doen kapot. ik heb al geprobeerd om over het hek te klimmen met tonnen die er liggen maar ook al was ik hoog genoeg ik kon er niet overheen. kan iemand mij helpen?

Link: http://home.wanadoo.nl/vanwesten/GoT/Pics/vastk.JPG http://home.wanadoo.nl/vanwesten/GoT/Pics/vast.JPG
je links doen het niet... Er moeten toch echt ergens knoppen zitten.. .denk dat je niet goed gekeken heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Kortfragje schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:29:

spoiler:

fix je pics eens want nu weet ik niet zeker waar je bent, maar here it goes:
spoiler:
Er is ergens een ton of iets dergelijks wat je kan opblazen, als die is opgeblazen zwaaien een paar balken die daar achter staan richting de deur en kan je er weer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Modbreak:Dit is _niet_ ontopic

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 16-11-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Thiaz schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:29:
[...]
[afbeelding]

Als ik iets nu wil schoppen is het Steam wel :(
Hier idem.. maar hij zegt dat ik wel Half-Life Retail Standard kan spelen.. wat dat ook wezen mag. Maar sjonge jonge.. ze hadden wel lettertype mogen gebruiken voor de key waar je wel verschil ziet tussen een 1 en een I en een Q en een O.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow...net een sessie van 2u nonstop achter de rug...en dat is enkel omdat ik moet gaan eten...wat een game...zeker het wachten waard

enige irritante is de installatie/registratie die verschrikkelijk lang duurt

het loopt vrij soepel op mijn radeon9500 met medium settings 1028x768

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:25:
[...]

Zet alle .gcf files terug in de map Steamapps als steam uit staat.. daarna steam weer aan...
In die map staat al 4.9gb aan .gcf bestanden maar toch wil die hem nog gaan downloaden ofzo? alleen werkt dat weer niet omdat die servers vol zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Modbreak:Ook dit is niet ontopic

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 16-11-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:15:

[..]

spoiler:
Na het stukje waar die plank op dat stuk rioolbuis als wip dient kom je buiten, en vliegt er zo'n helicoptertje rond die je volspuugt met kogels of lasers. Ik heb er aardig wat kogels op losgelaten, maar kreeg het ding niet kapot. Ik rende wat heen en weer om weg te vluchten, maar zag nergens waar ik naar toe kon. Iemand die me hiermee kan helpen?
spoiler:
Kijk nog eens goed rond... er is een deur met wat rotzooi ervoor.

Nog wat pics trouwens (clickable voor full size, 1152x864):

Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.demon.nl/got/HL2/pic1.jpg

Benieuwd wat voor toren dit precies is...

Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.demon.nl/got/HL2/pic2.jpg

Mooie lichtinval...

Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.demon.nl/got/HL2/pic3.jpg

Hallo schoonheid!

Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.demon.nl/got/HL2/pic4.jpg

Aha, het welbekende Half-Life logo!

Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.demon.nl/got/HL2/pic5.jpg

Barney ziet er toch wat anders uit...

[ Voor 53% gewijzigd door Wildfire op 16-11-2004 18:43 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had daarnet al verteld waar ik vast zat, men had men geholpen, ik heb ALLES geprobeerd maar ik kom er niet uit..

spoiler:
Elk gaatje, rampje heb ik geprobeerd maar mijn waterfiets wil er niet overheen... Rechts van waar ik kijk is een rioolbuis die richting strand gaat, maar met geen mogelijkheid krijg ik mijn mooie waterfiets die richting uit... http://www.okcomputers.info/fietsje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Was er al iets om dat stotteren wat af en toe (steeds vaker op route canal) naar voren komt tegen te gaan. En ja ikw eet load helpt. Maar ik ben nu ongeveer om de minuut aan het loaden. Dat mag niet de bedoeling zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seamus21 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:38:
Was er al iets om dat stotteren wat af en toe (steeds vaker op route canal) naar voren komt tegen te gaan. En ja ikw eet load helpt. Maar ik ben nu ongeveer om de minuut aan het loaden. Dat mag niet de bedoeling zijn :(
Wat ik al een paar keer herhaald heb en bij enorm hielp: defragmenteren... Nu GEEN last meer van.. Misschien slim om dit te vermelden in de volgende TS.. :p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:38:
Ik had daarnet al verteld waar ik vast zat, men had men geholpen, ik heb ALLES geprobeerd maar ik kom er niet uit..

spoiler:
Elk gaatje, rampje heb ik geprobeerd maar mijn waterfiets wil er niet overheen... Rechts van waar ik kijk is een rioolbuis die richting strand gaat, maar met geen mogelijkheid krijg ik mijn mooie waterfiets die richting uit... http://www.okcomputers.info/fietsje.jpg
spoiler:
Helemaal achter aan heb je een rode container, daar moet je lopend in via de andere kant(waar je niet met je fietsje kunt komen), daar zijn een paar tonne, opblazen, deur gaat dan open, en je kunt nu dus met je fietsje daar in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
seamus21 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:38:
Probeer texture setting eens lager te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:40:
[...]

spoiler:
Helemaal achter aan heb je een rode container, daar moet je lopend in via de andere kant(waar je niet met je fietsje kunt komen), daar zijn een paar tonne, opblazen, deur gaat dan open, en je kunt nu dus met je fietsje daar in :)
naar deze heb ik ook een tijdje moeten zoeken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door al die prachtige screens begin ik nu echt te kwijlen :p Kom op TPG post! :p

Maarre, weet iemand nu of HL2 EAX 4.0 ondersteunt?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Krijg nu "Unable to authenticate disc in time limit" iemand een idee? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:46:
Door al die prachtige screens begin ik nu echt te kwijlen :p Kom op TPG post! :p

Maarre, weet iemand nu of HL2 EAX 4.0 ondersteunt?
Da's een goeie... bij de soundsettings niets te vinden over EAX of wat voor andere geluidstechnieken dan ook... :?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Het is niet interessant om te weten of je het spel gekocht hebt *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags!

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *