[Xbox / PC] Knights of the Old Republic II: The Sith Lords

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.563 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 22:17
Ik ga het ook eens zo spelen! :) Lijkt me wel leuk.
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:06:
[...]

Ik héb een melee char. en je force powers zijn meteen weer uit, als je ze van tevoren aan zet :?
Ik snap het niet goed. Dat is toch die stage op Telos waar je het bij het binnenkomen moet opnemen tegen die handmaidens? Het is al een tijdje geleden maar ik herinner mij toch niet dat ik zoveel problemen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-10 23:07

Bene

list incomprehension

Ik ben zelf als light side consular / master door Kreia heengegaan als een zaag door een hamster. Ik had alles op wisdom gegooid, inclusief equipment (46 wis uit mijn hoofd!). Kwam dus als bonus ook op mijn defense. Force speed geactiveerd voor nog meer defense en ik geloof dat ze na 4 of 5 master flurries plat ging, zowel de eerste als de tweede helft. De enige schade die ik kreeg was hier en daar een punt of 10 van haar drain.

Ik heb wel in het begin extreem veel moeite gehad, voordat ik niveau 3 powers had. Je doet geen damage, je hebt geen hitpoints en dus ook geen force powers. Amper vooruit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laagvliegerke schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:44:
Ik ga het ook eens zo spelen! :) Lijkt me wel leuk.

[...]

Ik snap het niet goed. Dat is toch die stage op Telos waar je het bij het binnenkomen moet opnemen tegen die handmaidens? Het is al een tijdje geleden maar ik herinner mij toch niet dat ik zoveel problemen had.
Het is niet te msisen. Cold plateau, na je (1e) gelul met Atris, kun je in zo'n ruimte met veel kamers eromheen vechten tegen Handmaidens. Nadat je er 2 tegelijk hebt gehad, kun je nog door voor 5 tegelijk en dát lukt me dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Goed nieuws :) ATI Catalyst 5.4 is uit, en verhelpt het volgende:
Star Wars Knights of the Old Republic: Loading the Dantooine level of the game under Windows XP no longer results in slow game performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt inmiddels gewerkt aan een mod om allerlei geschrapte dialogen (zoals andere endings, extra missies) weer toe te voegen aan het spel. Ziet er vooralsnog wel veelbelovend uit, ik vond het einde zoals het nu is nogal tegenvallen, deel 1 deed dat beter.

Details op http://magestrix.com/K2End/ (nog niet klaar dus nog niet te downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:31:
Er wordt inmiddels gewerkt aan een mod om allerlei geschrapte dialogen (zoals andere endings, extra missies) weer toe te voegen aan het spel. Ziet er vooralsnog wel veelbelovend uit, ik vond het einde zoals het nu is nogal tegenvallen, deel 1 deed dat beter.

Details op http://magestrix.com/K2End/ (nog niet klaar dus nog niet te downloaden)
Verdorie, ik heb de xbox-versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:31:

Daar had ik ook al van gehoord ja. Ik vind het nog steeds raar dat Obsidian zoveel delen niet heeft afgemaakt (en zelfs heeft weggelaten). Toch moet ik toegeven dat ik zelf het einde niet zo vreemd/abrupt vond, dus ik zie wel wat ze er van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds kort een rumblepad 2 cordless en ik wil graag weten of ik kotor II met deze gamepad kan besturen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:30

odan

The dark side is within all!

http://support.lucasarts.com/patches/kotor2.htm

d'r is eindelijk een patch uit.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 20:37:
ik heb sinds kort een rumblepad 2 cordless en ik wil graag weten of ik kotor II met deze gamepad kan besturen?

alvast bedankt
Je hebt het spel nog? Anders gewoon proberen zou ik zeggen. Ik denk nie dat je hier iemand vindt die 't spel met (precies) dezelfde controller heeft gespeeld. Kijk anders eens op de Lucasarts site!
Ik wil de patch downloaden en zie dat ik hem al een paar weken geleden (voordat ik hem voor 't eerst ging spelen) al geïnstalleerd heb :>

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
L-o-B: weet je het zeker? Deze is pas net uit, een tijdje langer is 1.0a uit, maar dat was alleen een documentatie-fix ofzo.

Verder heb ik KOTOR II nog steeds niet voor de 2e keer uitgespeeld, mijn consular is gewoon helemaal gebouwd voor force powers en niet voor combat, dus Kreia is verdomd irritant. Maar misschien waag ik nog een keer een poging, hoewel ik gewoon in het algemeen interesse erin verlies.

Daarna mss nog een keer als Dark Guardian/Marauder spelen, als ik me daar nog toe kan zetten. KOTOR I speelde ik vrij vlot achter elkaar 5x uit, en nog een 6e x vlak voor KOTOR II uit kwam. Ik denk niet dat ik dit ga halen met dit deel, is uiteindelijk toch net wat minder boeiend/immersive ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Ik was ook maar weer is verder gegaan met me Dark Jedi Consular / Sith Lord ik vind dark side opzich wel leuker om te spelen, maar ik mis nog steeds het onwijs goeie verhaal uit deel 1.
Dat influence vind ik ook wel vervelend hoor, wordt een gesprek net een beetje spannend en dan [Influence: Failure] ook jammer van die HK-droid factory dat die er gewoon helemaal uitgehaald is want in vet veel conversaties (2 of 3 :P ) gaat het erover en ik las ergens dat vanwege tijd gebrek ze die factory er maar uitgesloopt hadden :/

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassGunner schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:49:
L-o-B: weet je het zeker? Deze is pas net uit, een tijdje langer is 1.0a uit, maar dat was alleen een documentatie-fix ofzo.

Verder heb ik KOTOR II nog steeds niet voor de 2e keer uitgespeeld, mijn consular is gewoon helemaal gebouwd voor force powers en niet voor combat, dus Kreia is verdomd irritant. Maar misschien waag ik nog een keer een poging, hoewel ik gewoon in het algemeen interesse erin verlies.

Daarna mss nog een keer als Dark Guardian/Marauder spelen, als ik me daar nog toe kan zetten. KOTOR I speelde ik vrij vlot achter elkaar 5x uit, en nog een 6e x vlak voor KOTOR II uit kwam. Ik denk niet dat ik dit ga halen met dit deel, is uiteindelijk toch net wat minder boeiend/immersive ben ik bang.
Nou ja, ik weet niet of de patch inhoudelijk ook hetzelfde is, maar toen ik hem dus wilde downloaden had ie wel dezelfde bestandsnaam. Al denk ik toch dat het 1.0a was toen, nou ja, ik installeer hem wel gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Topic is een beetje dood, zonde :)

Ik had even een vraag, is het goed te doen om neutral te blijven en dan gebruik maken van de dark side power? Ik heb kotor1 2x uitgespeelt 1x als light en 1x als dark en ik moet zeggen dat je als dark counseler gewoon iedereen ownt met brute force powers maar toen was ik volledig dark. Kosten de dark force powers veel minder als je volledig evil bent dan wanneer je een kleine beetje naar de darkside leunt?

Moet wel zeggen dat dark counseler wel erg sterk is (ik ben nog niet ver in de game) toen ik een keer op de eerste planeet een kamer binnenliep met 6 gasten erin sloopte ik ze allemaal terwijl ik ook nog unarmed was en vergeten was party members meenemen, en nog gaan ze neer als vliegen :z

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
evilpin0 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 11:43:

Ik had even een vraag, is het goed te doen om neutral te blijven en dan gebruik maken van de dark side power? Ik heb kotor1 2x uitgespeelt 1x als light en 1x als dark en ik moet zeggen dat je als dark counseler gewoon iedereen ownt met brute force powers maar toen was ik volledig dark. Kosten de dark force powers veel minder als je volledig evil bent dan wanneer je een kleine beetje naar de darkside leunt?

Moet wel zeggen dat dark counseler wel erg sterk is (ik ben nog niet ver in de game) toen ik een keer op de eerste planeet een kamer binnenliep met 6 gasten erin sloopte ik ze allemaal terwijl ik ook nog unarmed was en vergeten was party members meenemen, en nog gaan ze neer als vliegen :z
als je volledig dark bent en je gebruikt bv force heal als consuler dan kost het nog geeneens zoveel FP dus als je neutral bent zal het van geen van beide kanten veel FP kosten.
Nouja kost mischien wel veel of aardig wat FP maar als je je consuler een beetje goed speelt dan heb je heelveel FPs :)
Want volgens mij kosten de force powers neutraal gewoon de standaard FP en als je meer dark word of meer light dan krijg je aftrek (en bijtel aan de andere kant) van de FP voor de force power
Dus ik het zou goed te doen moeten zijn :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:31
Ik heb sinds kort dit spel, maar nu zit ik "vast". Ik ben nu bij de Ebon Hawk, die ik weer kan ophalen na die gestolen is, maar ik kan mijn party members niet meenemen, het enigste wat ik kan doen is praten met zo'n Handmaiden die mijn light-saber heeft of vechten tegen zo'n handmaiden. Iemand die weet wat ik moet doen hier? :?

[ Voor 17% gewijzigd door JanW op 22-05-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

evilpin0 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 11:43:

Als je puur light side bent of puur dark side dan krijg je bonussen.
Die krijg je dus niet als je ergens tussenin gaat hangen, imho zonde van die bonus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Ep0ss schreef op zondag 22 mei 2005 @ 12:46:
Ik heb sinds kort dit spel, maar nu zit ik "vast". Ik ben nu bij de Ebon Hawk, die ik weer kan ophalen na die gestolen is, maar ik kan mijn party members niet meenemen, het enigste wat ik kan doen is praten met zo'n Handmaiden die mijn light-saber heeft of vechten tegen zo'n handmaiden. Iemand die weet wat ik moet doen hier? :?
Fris ff mijn geheugen op :) Welke level/planeet is dat ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

telos is dat denk ik.

gewoon praten met die vrouw en dan door de base lopen en je mates redden.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Ja en ff wat handmaidens spanken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:31
Mijn mates blijven gewoon bij de ingang staan/liggen, 1 ligt er in zo'n cell tube ding, en mijn droid staat achter een forcefield. Dus ik weet nie egt wat k er nog moet doen, kan alleen nog vechten en continu met die baas van die vrouwtjes praten. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
RoD schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:05:
[...]

Als je puur light side bent of puur dark side dan krijg je bonussen.
Die krijg je dus niet als je ergens tussenin gaat hangen, imho zonde van die bonus :)
Ja het is zonde van die extra bonus maar je kan wel beter light en dark side force powers gebruiken tegen redelijke lage kosten dan.
Ik zou er ook niet voor kiezen om grey te gaan maar als je het al paar keer hebt uitgespeeld is het mischien wel leuk :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Ep0ss schreef op maandag 23 mei 2005 @ 12:30:
Mijn mates blijven gewoon bij de ingang staan/liggen, 1 ligt er in zo'n cell tube ding, en mijn droid staat achter een forcefield. Dus ik weet nie egt wat k er nog moet doen, kan alleen nog vechten en continu met die baas van die vrouwtjes praten. :?
kan op dit moment niet kijken voor je maar kijk ff op gamespot daar staan wel walktroughs daar kun je wel ff snel kijken wat je moet doen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-10 11:29

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:07:
[...]

omg, heb van hetzelfde last als hierboven.

Heeft iemand ondertussen een oplossing voor?

Er valt echt niks anders meer voor me te doen, dan naar Dantooine te gaan.

Het is trouwens niet een echte crash, je ziet idd alleen een zwart scherm met cursor, maar die cursor kan je bewegen, en de geluidjes doen het ook (als je op spatie drukt). Je kunt het spel ook normaal afsluiten door alt-f4.
is er al een oplossing voor dit probleem, want ik kan nu dus niet verder :(
ik wil van Telos Academy weer in de Ebon Hawk, maar dan zie ik dus alleen mijn cursor en kan wel rond huppelen, maar geen id waar ik hupel.
dit is zo klote ik wil verdomme verder.
heb de nieuwste pathc ook al helpt ook niet

Ati 9800XT Catalyst 5.5 Zonder Control Centre
Winxp SP2

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 01:42:
[...]

ik wil van Telos Academy weer in de Ebon Hawk, maar dan zie ik dus alleen mijn cursor en kan wel rond huppelen, maar geen id waar ik hupel.
dit is zo klote ik wil verdomme verder.
heb de nieuwste pathc ook al helpt ook niet

Ati 9800XT Catalyst 5.5 Zonder Control Centre
Winxp SP2
Misschien een savegame van wat eerder pakken en dat stuk daarvoor opnieuw spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:52

JJJ

Zelf ook eens begonnen aan SWKOTOR2, en er waren al enkele mensen hierboven met hetzelfde probleem als mij. Wanneer ik uit de grot van de handmaidens wil vertrekken op Telos krijg ik een filmpje te zien, daarna een cutscene met die Atris en enkele handmaidens, en dan sta ik in het schip, met alleen de cursor nog, geluid etc loopt door.

Ik heb een R9800 pro met Catalyst 5.5. Hierboven had iemand ook Catalyst 4.2 gesuggereerd maar dan hangt hij in de cutscene al >_<.

Is er nog steeds geen patch uit voor dit probleem? Want zoals het er nu naar uitziet kan ik dus niet verder spelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-10 13:34

Acid_Burn

uhuh

Ik ben net begonnen met deze game (zo'n 12 uur bezig nu). Eigenlijk mijn eerste echte RPG. Ik loop nog steeds rond op Telos om mijn ship terug te krijgen en ben nu Level 11 Jedi Sentinel, maar had wel moeite met de mercenaries bij het verlaten onderzoekcentrum, ik ben net ondergronds gegaan voor de shuttle.

Is er ergens een strategy guide oid waar een beetje uitgelegd staat wat je een beetje moet ontwikkelen. Nu up ik maar wat krachten en skills @ random. Ik ga voor de lightside trouwens.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-10 11:29

Valkyre

Kitesurf FTW!

JJJ schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:17:
Zelf ook eens begonnen aan SWKOTOR2, en er waren al enkele mensen hierboven met hetzelfde probleem als mij. Wanneer ik uit de grot van de handmaidens wil vertrekken op Telos krijg ik een filmpje te zien, daarna een cutscene met die Atris en enkele handmaidens, en dan sta ik in het schip, met alleen de cursor nog, geluid etc loopt door.

Ik heb een R9800 pro met Catalyst 5.5. Hierboven had iemand ook Catalyst 4.2 gesuggereerd maar dan hangt hij in de cutscene al >_<.

Is er nog steeds geen patch uit voor dit probleem? Want zoals het er nu naar uitziet kan ik dus niet verder spelen :|
ik kan ook nog niet verder ben dus maar met SW:KOTOR 1 begonnen :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

JJJ schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:17:

Even updaten naar 5.6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombola
  • Laatst online: 10-10 10:37
Ik heb weer een vaag probleem.

Sinds Telos (bij de handmaidens) praten Kreia en Bao-dur niet meer met me. Ze lopen ook niet meer met me mee. De rest van de characters reageren wel normaal.
Om mijn lightsaber te bouwen moest ik eerst boa-dur zelf selecteren en dan tegen mijn character praten. Andersom reageren die twee gewoon niet.

Dit is best lastig als ik één van de twee, of met alle twee wil meenemen; ze lopen niet meer mee.
Ook kunnen ze geen interactie hebben met terminals of deuren en forcefields.

Dit lijkt mij dus een bug. herkent iemand dit probleem of heeft iemand een oplossing?

Ik ben zonder hun nu al een stuk verder, dus een eerdere save-game laden is niet mijn eerste keus :)

[ Voor 8% gewijzigd door tombola op 10-06-2005 15:11 . Reden: laatste regel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:52

JJJ

RoD schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:37:
[...]

Even updaten naar 5.6?
Net gedaan, het mag niet baten.

Ik heb ook ff gekeken op de support fora van Lucas Arts, en het is ongelofelijk hoeveel klachten er over dit spel zijn, bugs die nooit gefixed gaan worden etc. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
aargh. Heb ik gisteren in een opwelling mijn C schijf geformatteerd voor een nieuwe installatie.
Vergeet ik mijn saves even te backuppen . 25 uur spelen weg. :(
kan ik weer helemaal opnieuw beginnen.

Ach, Wat maakt het ook uit. het is wel een echt stoer spel. ik had hiervoor nog nooit een RPG gespeeld, maar het is wel verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

even deze site in de schijnwerpers gooien.

zijn bezig met een project om veel glitches uit het spel te halen en om de niet uitgewerkte verhaallijn uit te breiden. zoals de droid factory missie :)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Fantomas schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:33:
aargh. Heb ik gisteren in een opwelling mijn C schijf geformatteerd voor een nieuwe installatie.
Vergeet ik mijn saves even te backuppen . 25 uur spelen weg. :(
kan ik weer helemaal opnieuw beginnen.

Ach, Wat maakt het ook uit. het is wel een echt stoer spel. ik had hiervoor nog nooit een RPG gespeeld, maar het is wel verslavend.
Ik stel voor dat je dan ook eens Kotor 1 speelt. Die vond ik qua verhaal nog iets beter, zeker om dat je twee verschillende eindes hebt naargelang de kant die je gekozen hebt.
odan schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:13:

zijn bezig met een project om veel glitches uit het spel te halen en om de niet uitgewerkte verhaallijn uit te breiden. zoals de droid factory missie :)
Aaargh! En ik heb de xbox versie!! :p

[ Voor 48% gewijzigd door D-Three op 13-06-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 01:42:
[...]

Je kunt eens de Telos Academy Imprisonment Cutscene Fix proberen, downloaden bij http://magestrix.com/K2End/downloads.html Staan nog wat meer bugfixes op trouwens, ik heb ze maar gewoon allemaal geinstalleerd ook al loopt het bij mij eigenlijk vrij bug-loos.

Anders hetzelfde stuk nog eens proberen te spelen, veel saven in verschillende slots is een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
odan schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:13:

Blijkbaar hebben ze al heel wat dingen veranderd: http://team-gizka.org/wip.html
Al hebben ze ook nog heel wat te doen :p
Zo wordt het wel interessant om de PC-versie aan te schaffen. Tegen dat dit project bijna klaar is, kan ik het spel wel voor een schijntje kopen :)

[ Voor 9% gewijzigd door D-Three op 23-07-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

kique

ben toch wel benieuwd als die update helemaal klaar is. Ze hebben het meeste al af :), maar de vraag is hoelang ze nog over de rest doen.

kotor3 is ook in de maak en die wordt full time battle. Of dat een verandering ten posieve is :?. En het wordt weer door obsidian gemaakt.

Kotor4 door bioware graag :/.

[ Voor 4% gewijzigd door Tripp op 30-01-2006 19:42 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Tripp schreef op maandag 30 januari 2006 @ 19:42:
kique

ben toch wel benieuwd als die update helemaal klaar is. Ze hebben het meeste al af :), maar de vraag is hoelang ze nog over de rest doen.

kotor3 is ook in de maak en die wordt full time battle. Of dat een verandering ten posieve is :?. En het wordt weer door obsidian gemaakt.

Kotor4 door bioware graag :/.
d'r is nog niks officieel bevestigd. ook dat full time niet dus.

bovendien is het niet 100% obsidian's schuld dat deel 2 minder was. als ze gewoon een paar maanden langer de tijd hadden gehad was het spel vele malen beter geweest.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Ah... Kotor... Het spel spookt de laatste tijd steeds weer door mijn hoofd, ga deel 2 maar weer eens aanzwengelen binnenkort denk ik. Had hem ook nog niet als DS gespeeld. Enige is, als ik weer begin dan kan ik ook niet stoppen, weer een paar dagen off-line IRL zeg maar... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

odan schreef op maandag 30 januari 2006 @ 19:50:
[...]

bovendien is het niet 100% obsidian's schuld dat deel 2 minder was. als ze gewoon een paar maanden langer de tijd hadden gehad was het spel vele malen beter geweest.
je hebt volkomen gelijk.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
odan schreef op maandag 30 januari 2006 @ 19:50:
[...]

Eerlijk gezegd vond ik het verhaal van KOTOR I ook beter dan het tweede deel, vooral dat wat je met Bastila kon flikken :P . Deel 2 heb ik al een keer uitgespeeld, maar de tweede keer werd ik door savegame bugs geterroriseerd en ben ik er maar mee gestopt om KOTOR I weer te gaan spelen :P , vind het nog steeds een geweldig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Leuk om te horen dat er nog anderen steeds fan zijn van kotor :) Maar zelf heb ik het al geruime tijd niet meer gespeeld. Vooral omdat ik meestal een spel maar 1 maal speel :P
Full time battle is dat net hetzelfde als realtime? Het zou het spel misschien wel iets toegankelijker maken voor het brede publiek omdat er meer actie is. Maar kotor zou wel iets van zijn charme verliezen.
bassGunner schreef op maandag 30 januari 2006 @ 20:08:
Ah... Kotor... Het spel spookt de laatste tijd steeds weer door mijn hoofd, ga deel 2 maar weer eens aanzwengelen binnenkort denk ik. Had hem ook nog niet als DS gespeeld. Enige is, als ik weer begin dan kan ik ook niet stoppen, weer een paar dagen off-line IRL zeg maar... B)
Ik heb kotor2 ook nog niet gespeeld als DS maar ik blijf nog even wachten op de mod. Kotor2 zakte op het einde echt als een pudding in elkaar en ik wil het echt nog eens spelen "the way it was meant to be played".

[ Voor 7% gewijzigd door D-Three op 30-01-2006 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Schop :)

Toch weer leuk om deel 2 te spelen. Had eerst beide delen op de XBOX gespeeld, nu op de PC.

Vraag: ik heb de 1.0b update en een zooi van die custom fixes geinstalleerd. Ik merk dat elke keer als ik een nieuw scherm in ga, dat de settings linksonderin gereset worden. Bv dat vakje waar je medpacs kan gebruiken staat weer op Adrenal Alacrity, terwijl ik 'm op medpac gezet had. Maar het meest irri is dat dat vakje waar je Jedi Support kan kiezen, ook weer op Agressive komt te staan. Beetje heel erg irritant als je Jedi medespeler hebt.

Iemand bekend met dit probleem? Ik vind helaas niks terug in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Dit spel is echt vet, vooral als Sith Lord. }) Dan own je pas kont....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Alleen jammer dat het voor het verhaal niet zo heel veel uitmaakt ;(.

En ik kan gewoon niet de evil guy spelen :P.

Overigens duurt die "the way it's meant to play" patch nu wel heel lang, te lang als je het mij vraagt.

[ Voor 56% gewijzigd door Tripp op 04-08-2006 20:18 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

ze zijn er nog steeds mee bezig in ieder geval.

Ik neem tenminste aan dat je het The Sith Lords Restoration Project bedoelt?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

yup

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik speel het op een kruisdoos. Leg es uit wat het inhoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

er is een groep mensen bezig om een mod te maken die op de pc een aantal dingen toevoegd zoals de HK factory en heel wat dingen die helaas uit het uiteindelijke spel gehaald zijn wegens tijdgebrek.

ook is er een andere groep bezig om de droid planet te maken.

helaas voor jou is dit alles enkel voor de pc. en is er nog geen release datum van beide.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Ze zijn al anderhalf jaar bezig? :O.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is best lang :| Je zou denken dat het toch ondertussen wel een beetje klaar zou zijn, zeker gezien de tijd die het al gekost heeft. Maar ja, ik heb wel vaker dat ik iets zie waar ik me op verheug en dat het er gewoon nooit komt, of nog laaaaaaaaaaang niet (Black Mesa Source bijvoorbeeld) en dit is er ook een, ik wil gewoonweg niet aan het spel beginnnen zonder de fixes, en the way it was meant to be played spelen, eerst maar deel 1 nog een keer uitspelen :)

En meteen ff een vraag, waar kan ik deel 1 en 2 voor een beetje fatsoenlijk prijsje krijgen? Deel 1 zie ik zowiezo nergens in de winkel meer, en deel 2 heb ik wel voor 25 euro zien liggen, maar eigenlijk vind ik dat een beetje veel, gezien het toch al 2 jaar oud is en veel nieuwere spellen voor minder te koop zijn.

Zijn er nog een beetje fatsoenlijke/onmisbare mods voor deel 1 eigenlijk?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Enerzijds vrees ik ook dat de mod niet af geraakt. Maar als je zo'n beetje leest, lijkt het me zeer veel werk. En die makers hebben waarschijnlijk ook nog wel een sociaal leven :) Toch hebben ze al veel gedaan en ik hoop toch een beetje dat de mod deze winter af geraakt. Dan weten we wat gedaan op de koude winteravonden ;)

[ Voor 12% gewijzigd door D-Three op 09-08-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

voor het spel zou ik eens op ebay en dergelijke kijken. daar heb ik deel 1 en 2 ook weg. voor 20 en 15 euro inc verzenden 2 maanden na uitkomen van de spellen.

Pulse mee voor GoT!

• Tripp

Tripp

Wreah

Laagvliegerke schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 14:11:
Enerzijds vrees ik ook dat de mod niet af geraakt. Maar als je zo'n beetje leest, lijkt het me zeer veel werk. En die makers hebben waarschijnlijk ook nog wel een sociaal leven :) Toch hebben ze al veel gedaan en ik hoop toch een beetje dat de mod deze winter af geraakt. Dan weten we wat gedaan op de koude winteravonden ;)
maar de driod retrieval quest moeten ze nog helemaal doen en de kreia dialogue enhancements. Dat is toch aardig pokkewerk. En te bedenken dat het hobbyisten zijn die het doen,.

specs

• D-Three
Ik vraag me af wat die driod retrieval quest precies is. Er is trouwens ook een project bezig om de droid-planet volledig opnieuw te restaureren. Dat is niet hetzelfde aangezien beide mods samen kunnen gebruikt worden. En ook bij het restaureren van die planeet gaat het traag vooruit. Maar in dit interview beweert iemand van het TSLRP-team dat ze toch al bijna 80% ver zijn.

• odan

odan

we zullen wel zien wanneer het af komt ik heb er nog wel vertrouwen in. en de echte kotor fans zullen het toch in de gaten houden.

Pulse mee voor GoT!

• D-Three
Volgens het interview hebben ze inderdaad nog dagelijks pagehits dus waarschijnlijk wel interesse genoeg :) Ik zou gewoon graag beide projecten af zien omdat ik toch met een "leeg" gevoel achter bleef na het spelen. Net als zoveel anderen.
Het TSLRP-team zoekt trouwens nog een modeller. Niemand interesse?? :P
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste