je moet rondjes lopen en kreia elke keer 1 of 2 keer slaan
Aight! schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:38:
spoiler:Kom niet voorbij Kreia op het einde, wat een pain in the ass, jedi consular/jedi master light side.
spoiler:
Als ik had geweten dat ik tegen Kreia zou moeten op het einde had ik dr niet zo sterk gemaakt
. Overigens vond ik de scene met de 3 jedi masters en het hele outcast verhaal wel erg cool gedaan. Mooi muziekje er onder, echt een mooi sfeertje
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb het gedaan met Advanced Lightsaber Trow, werkt perfect, lekker van een afstandje neersabelen die bitch!
Ik heb het spel gisteren voor het eerst uitgespeeld en heb toch erge mixed feelings na KOTOR1. Aan de ene kant vind ik de sfeer in dit spel echt fantastisch, de duistere dreiging die er constant heerst, vooral aan het begin. Cinematisch af en toe echt schitterend gedaan, zoals Darth Sion aan het eind van die lege gang op Peragus, brrr, scary! En de workbench was erg leuk. Aan de andere kant was de gameplay niet echt heel fantastisch. Combat was saai en op het einde zelfs extreem makkelijk, mijn main char had alles eigenlijk wel in 1 keer dood, bosses vergden meestal 2 of 3 klappen... En verder vond ik het einde erg afgeraffeld.
spoiler:
Ik bleef compleet in het duister over wat er nou precies gebeurd was met de rest van mijn party, en überhaupt met mijn main char zelf. Ik had een LS einde, dus de Ebon Hawk vloog weg, maar wie zaten erin, wie waren nog in leven? Uiteindelijk heb ik alle soundfiles geluisterd die verder niet in het spel gebruikt worden en daaruit heb ik voor mezelf een verhaal kunnen samenstellen: de Exile is ergens verdwenen, naar een andere "Force" dimensie of zo? Visas bleef achter op de Traya Academy om anderen te leiden naar waar de Exile (en Revan) gegaan waren. En de rest van de overlevenden zaten op de Ebon Hawk. Bao-dur was al meteen dood bij de crash. Atton is door Sion gedood maar gaat uiteindelijk wel met de Exile mee als Force geest. G0T0 was de source achter de HK50 droids, en daarom brengt HK47 hem om. De topics op de officieele Obsidean site (www.obsidianent.com) hebben me geholpen tot deze conclusie te komen, er waren duidelijk meer mensen die na afloop "Wat de neuk?" dachten...
Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.
Ik denk dat je echt tegen haar moest vechten, nee hoor...
spoiler:
Naja, ik denk loop maar eens rond, waar hempel dat kan ook. Lightning bij het leven gebruikt, na 15x of zo was ze dood, ging beetje te makkelijk. Naja kotor II vond ik zwaar tegen vallen vergeleken met deel I, ow leuk nieuwe jedi powers, maar het is een en al muk. Jammer, ik had er echt veel meer van verwacht, meer vrijheid. Maar jah, kotor III mag het goed maken 
Verwijderd
Wie kan mij helpen? Ik zit echt hartstikke vast en heb zowat elke walkthrough op het internet doorgelezen
.
Ik heb tot nu toe alle planeten gehaald en volgens de walkthrough (ik heb maar even gekeken angezien ik niet verder kan) moet ik nu opgeroepen worden door Kelborn (1 van de mandalorians op Dxun) om de planeet Onderon af te maken. Het probleem is dat ik maar niet word opgeroepen. Ik denk zelf dat het te maken heeft met de quests die ik nog heb openstaan. Wat ik alleen niet begrijp, is dat geen van deze quests van cruciaal belang is voor het verhaal in het spel. Ik zal even neerzetten welke quests ik heb openstaan. Mocht één van jullie wel al één van deze quests gehaald hebben dan hoor ik het natuurlijk graag.
Dit zijn mijn openstaande quests (op planeet gesorteerd):
Telos- TSF Bounty:Escaped Criminals
Onderon- Master of the palace
Nar Shaddaa- Sold to the hutts, Power Shortage:Bonus mission, Trade war: Bonus mission
Dantooine- Redemption
Main quest- Lost jedi (ik ben als laatste de jedi master op korriban tegengekomen en alleen de jedi masters op Telos en Onderon leven nog.)
Ik dacht zelf aan de quest "Sold to the hutts" en misschien "Redemption".
-Sold to the hutts-
"Sold to the hutts" heb ik helemaal gedaan maar het probleem bij deze quest is, is dat ik eerst het gevangengenomen meisje heb gevonden en haar vervolgens heb gezegd dat ze weg moest vluchten. Daarna heb ik visquish (hij heeft haar gevangengenomen) vermoord. Dus ik ben naar de moeder naar het meisje toegegaan om te kijken of het meisje daar was aangekomen, maar in het gesprek met haar moeder kun je alleen kiezen uit de antwoorden dat je het meisje nog niet hebt gevonden of het antwoord dat je haar hebt gevonden maar dat je nog kijkt hoe je haar vrij kunt krijgen. Het meisje zelf is nergens meer te bekennen (een bug?).
-Redemption-
Ik heb Dantooine helemaal gedaan, alleen deze quest blijft nog staan als "active". Er staat dat de jedi geen goede reputatie hebben op dantooine en dat daar iets aan gedaan moet worden. Ik speel dus dark dus ik zou niet weten hoe ik deze quest zou moeten halen.
Weet iemand hoe ik verder kan komen? Ik hoop niet dat het een bug is, waardoor ik niet meer verder kan komen in het spel .
Ik heb tot nu toe alle planeten gehaald en volgens de walkthrough (ik heb maar even gekeken angezien ik niet verder kan) moet ik nu opgeroepen worden door Kelborn (1 van de mandalorians op Dxun) om de planeet Onderon af te maken. Het probleem is dat ik maar niet word opgeroepen. Ik denk zelf dat het te maken heeft met de quests die ik nog heb openstaan. Wat ik alleen niet begrijp, is dat geen van deze quests van cruciaal belang is voor het verhaal in het spel. Ik zal even neerzetten welke quests ik heb openstaan. Mocht één van jullie wel al één van deze quests gehaald hebben dan hoor ik het natuurlijk graag.
Dit zijn mijn openstaande quests (op planeet gesorteerd):
Telos- TSF Bounty:Escaped Criminals
Onderon- Master of the palace
Nar Shaddaa- Sold to the hutts, Power Shortage:Bonus mission, Trade war: Bonus mission
Dantooine- Redemption
Main quest- Lost jedi (ik ben als laatste de jedi master op korriban tegengekomen en alleen de jedi masters op Telos en Onderon leven nog.)
Ik dacht zelf aan de quest "Sold to the hutts" en misschien "Redemption".
-Sold to the hutts-
"Sold to the hutts" heb ik helemaal gedaan maar het probleem bij deze quest is, is dat ik eerst het gevangengenomen meisje heb gevonden en haar vervolgens heb gezegd dat ze weg moest vluchten. Daarna heb ik visquish (hij heeft haar gevangengenomen) vermoord. Dus ik ben naar de moeder naar het meisje toegegaan om te kijken of het meisje daar was aangekomen, maar in het gesprek met haar moeder kun je alleen kiezen uit de antwoorden dat je het meisje nog niet hebt gevonden of het antwoord dat je haar hebt gevonden maar dat je nog kijkt hoe je haar vrij kunt krijgen. Het meisje zelf is nergens meer te bekennen (een bug?).
-Redemption-
Ik heb Dantooine helemaal gedaan, alleen deze quest blijft nog staan als "active". Er staat dat de jedi geen goede reputatie hebben op dantooine en dat daar iets aan gedaan moet worden. Ik speel dus dark dus ik zou niet weten hoe ik deze quest zou moeten halen.
Weet iemand hoe ik verder kan komen? Ik hoop niet dat het een bug is, waardoor ik niet meer verder kan komen in het spel .
Probeer de catalyst 4.2.....het schijnt de *enige* driver versie te zijn die werkt.....soms.....als je geluk hebt....en vaak saved.....Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:24:
Hai,
Ik ben zwaar verslaafd aan kotor2, en wat denk je wat er gebeurdt.
als ik de grot van de handmaidens verlaat zie ik het filmpje en daarna alleen nog maar mijn muispointer. (ik kon wel janken)
ik hoor mezelf nog lopen en ik kan nog mijn buttons nog indrukken (ik weet ongeveer waar die staan). maar voor de rest is mijn scherm helmaal zwart.
Ik heb de volgende dingen geprobeerd.
1) alles van de faq op lucas arts geprobeerd.
2) heb zelf een ati videokaart dus heb ik het ook met een nvidia kaart geprobeerd. (geen effect)
3) nieuwe drivers voor videokaart en voor monitor geprobeerd.
4) spel opniew geinstaleerd.
5) vorige savegames opnieuw geladen en weer gespeeld tot dit punt.
6) updates zijn er nog niet zegt het spel.
7) gegoogled, got doorgespeurd.
Ik heb een amd2800, 1gb geheugen, ati9700pro, msi moederbord
iemand een suggestie ?
Ik heb het zelf ook geprobeerd, en alles werkt gewoon.....slecht......kotor2 is een gigantisch BUGGY programma wat continu crashed. Het is iets waar zowel ati and nvidia gebruikers over klagen, en het wordt in ieder geval niet in de volgende bugpatch van kotor2 gefixed. Daar wordt enkel wat textueel spul in gefixed....YAY....net wat we niet nodig hadden.....
Ik ga straks nog wat meer driver versies uitproberen....zien wat er zou kunnen werken....
Succes met rommelen...(you'll need it)
Mwoh, graphics zijn ok. Kon beter natuurlijk, maar ze zijn wel verbeterd sinds kotor. Daar waar ik mij het meeste aan irriteer zijn de bugs waardoor het (bijna) niet speelbaar is, en de verhaalproblemen....zitten veel onlogische en missende stukken in....Aight! schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:32:
[...]
Met jou ben ik het eens, ik denk dat ik hem niet meer op de darkside speel. Nu vond ik het allemaal maar minder. Bij 1 was het met lightside stukken moeilijker, maar jah.
Wel leuk dat je tenmiste hoger dan level 20 kan. Maar tja de graphics, sorry hoor, maar we leven al in 2005 mag van mij toch best wat hoger.
Maar jah. Ben een verwende pc gamer.
Inderdaad, dat vind ik ook.sariel schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:42:
[...]
Mwoh, graphics zijn ok. Kon beter natuurlijk, maar ze zijn wel verbeterd sinds kotor. Daar waar ik mij het meeste aan irriteer zijn de bugs waardoor het (bijna) niet speelbaar is, en de verhaalproblemen....zitten veel onlogische en missende stukken in....
Soms kun je niet doorlopen, zak je half in de grond weg, enz.
Dit had imho veel beter gekunt, maar de gameplay maakt het dan weer goed
Eindelijk uitgespeeld. En ik ben er eigenlijk heel positief over. De grootste minpunten waren de bugs (soms onvergevelijk) en dat het stuk voor het einde saai is.
Positief het verhaal en het sfeertje dat er in het spel hangt. Vanaf Nar-Shaddaa vond ik dit echt weer een leuk spel, en zo goed als deel 1.
Het einde had wat beter gemogen
, maar toch heel mooi.
Ja, het was weer leuk. Op naar deel drie wat mij betreft
Positief het verhaal en het sfeertje dat er in het spel hangt. Vanaf Nar-Shaddaa vond ik dit echt weer een leuk spel, en zo goed als deel 1.
Het einde had wat beter gemogen
spoiler:
Ik had graag nog even met mn teamgenoten gepraat
, maar toch heel mooi.
Ja, het was weer leuk. Op naar deel drie wat mij betreft
Flickr PSN ID= cheironnl
En uitgespeeld. 100% Light Side. Zelfs niet 1 keer Dark Side punten gehaald 
Eind statistieken: Level 17 Jedi Sentinel, Level 9 Jedi Master. Dual Lightsabers. Inclusief gem met mijn characters naam (Mara Jade)
Eind statistieken: Level 17 Jedi Sentinel, Level 9 Jedi Master. Dual Lightsabers. Inclusief gem met mijn characters naam (Mara Jade)
He who controls the Spice, controls the Universe.
Dat persoonlijke crystal krijgt iedereen hoor
Licht of Donker
I know, but still. Toch wel coolGG85 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:30:
Dat persoonlijke crystal krijgt iedereen hoorLicht of Donker
Net uitgespeeld als jedi consular/sith maurador is stukken makkelijker omdat je gewoon altijd bliksem kan gebruiken omdat het bijna geen forcepoints kost.Verder is force crush beter dan elke light side power dan ook;)
Ik ga niet nog een keer spelen, 2x is meer dan genoeg en ook te makkelijk/saai.Misschien als ik ooit niks te doen heb een keer met female charakter, maar ik denk niet dat ik er ooit nog tijd voor zal hebben.
Ik ga niet nog een keer spelen, 2x is meer dan genoeg en ook te makkelijk/saai.Misschien als ik ooit niks te doen heb een keer met female charakter, maar ik denk niet dat ik er ooit nog tijd voor zal hebben.
Verwijderd
Heej ik ben nu op Telos, in de Restoration Site van Czerka, maar heb erg veel problemen mensen te raken. Als ik iemand raak dan gaat hij bijna meteen dood, maar het probleem is dus dat ik echt 10x moet slaan voordat ik iemand raak
Iemand een idee hoe ik dit (snel) kan verbeteren

Probeer de profieceny voor je wapen de volgende ronde te upgraden. Als het om melee wapens gaat voor melee, voor blasters die voor de blasters e.d.Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:03:
Heej ik ben nu op Telos, in de Restoration Site van Czerka, maar heb erg veel problemen mensen te raken. Als ik iemand raak dan gaat hij bijna meteen dood, maar het probleem is dus dat ik echt 10x moet slaan voordat ik iemand raak![]()
Als je twee wapens gebruikt kun je ook two weapon fighting upgraden. Naar mijn idee werkte dit aardig.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Dat is een feat?cheiron schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:00:
[...]
Probeer de profieceny voor je wapen de volgende ronde te upgraden. Als het om melee wapens gaat voor melee, voor blasters die voor de blasters e.d.
Als je twee wapens gebruikt kun je ook two weapon fighting upgraden. Naar mijn idee werkte dit aardig.
Trouwens nog een vraagje. Hoe kun je voorkomen dat je characters nmy's gaan aanvallen, terwijl er allemaal mines voor hun neus liggen. Er is alle tijd/ruimte om eerst even die mines op te ruimen, maar hoe ik dat voor elkaar krijg
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 11:23 ]
Bij die mijnsituaties kan je beter even een afstandje van de vijanden nemen, zodat je vriendjes niet gaan aanvallen, en dan in Solo Mode 1 voor 1 de mijnen disablen terwijl je de enemies negeert.
Over je slechte hitkans: probeer ook items te gebruiken die je Attack verhogen, zoals bepaalde visors, implants en gloves. Ook Melee of LS Finesse verhoogt je hitkansen (=Attack). En natuurlijk upgrade-items voor Melee wapens, sabers en blasters.
Over je slechte hitkans: probeer ook items te gebruiken die je Attack verhogen, zoals bepaalde visors, implants en gloves. Ook Melee of LS Finesse verhoogt je hitkansen (=Attack). En natuurlijk upgrade-items voor Melee wapens, sabers en blasters.
[ Voor 9% gewijzigd door bassGunner op 08-03-2005 13:46 ]
Verwijderd
Ahja, tnx. Het gaat nu al een stuk beter, alleen nog even over 't upgraden van items. Ik geloof dat 't niet zo'n goed idee is een andere character met hogere skills te gebruiken om betere upgrade items te maken en dan een item te upgraden, want ik denk dat dat het probleem is dat ik dat geupgrade item daarna niet zelf kan dragen?bassGunner schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:45:
Bij die mijnsituaties kan je beter even een afstandje van de vijanden nemen, zodat je vriendjes niet gaan aanvallen, en dan in Solo Mode 1 voor 1 de mijnen disablen terwijl je de enemies negeert.
Bedoel je met upgrade items implants? Zolang je voldoet aan de Prerequisites die voor elke implant weer anders zijn (Min. constitution 16, bv) kun je ze gewoon dragen lijkt me, ook al heeft iemand anders ze gemaakt.
Fijne vette show stopper bug die er voor zorgt dat ik niet meer verder kan met het spel:
Als eerste planeet na Telos naar Dantooine gegaan, al het mogelijke gedaan maar Redemption quest bleef open staan. Daarna naar alle andere planeten geweest en de quests aldaar opgelost. Vervolgens terug naar Dantooine, schip landt, ik kies mijn crew om uit te stappen en vervolgens: zwart scherm met groene cursor en meer niet, geen laadscherm voor de planeet of iets anders, helemaal niks. Alleen nog maar af te sluiten met ctrl-alt-del.
Ik heb al op het Obsidian en Lucasarts forum gelezen dat er hoopjes anderen zijn met hetzelfde probleem. Dit is toch wel heel erg slecht voor een release van dit formaat. Voor zover bekend nog geen oplossing. Hoop toch echt dat ze snel met een patch komen die dit oplost.
Als eerste planeet na Telos naar Dantooine gegaan, al het mogelijke gedaan maar Redemption quest bleef open staan. Daarna naar alle andere planeten geweest en de quests aldaar opgelost. Vervolgens terug naar Dantooine, schip landt, ik kies mijn crew om uit te stappen en vervolgens: zwart scherm met groene cursor en meer niet, geen laadscherm voor de planeet of iets anders, helemaal niks. Alleen nog maar af te sluiten met ctrl-alt-del.
Ik heb al op het Obsidian en Lucasarts forum gelezen dat er hoopjes anderen zijn met hetzelfde probleem. Dit is toch wel heel erg slecht voor een release van dit formaat. Voor zover bekend nog geen oplossing. Hoop toch echt dat ze snel met een patch komen die dit oplost.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Verwijderd
Ik had met een andere char. een vibrosword geupgrade, maar die kon ik daarna niemand laten gebruikenbassGunner schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:10:
Bedoel je met upgrade items implants? Zolang je voldoet aan de Prerequisites die voor elke implant weer anders zijn (Min. constitution 16, bv) kun je ze gewoon dragen lijkt me, ook al heeft iemand anders ze gemaakt.
Huh? Vaag... je inventory is normaal gewoon door iedereen te gebruiken, als ze de benodigde feats hebben ten minste. Ik zelf upgrade altijd alles gewoon met mijn main char bdw, behalve als het niet anders kan.
Heb ik ook gehad, toen bleek dat niemand in mn group de juiste prerequisites had (armor heavyness enzo). Heeft even gekost voordat ik daar achter was.
(vibrosword voor Kreia, Vsword upgraden, terug naar game, Kreia geen Vsword meer. Hmm.. Vblade aan Kreia, Vblade upgraden, terug naar game, Kreia geen Vblade meer ..
)
(vibrosword voor Kreia, Vsword upgraden, terug naar game, Kreia geen Vsword meer. Hmm.. Vblade aan Kreia, Vblade upgraden, terug naar game, Kreia geen Vblade meer ..

Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Uh.. nog iets. Ik zit nu op Dantooine (na Telos) en wil een lightsabre laten maken, maar die gast blijft zeuren dat ik geen lens heb, terwijl ik al 3 verschillende soorten heb gemaakt op de workbench naast 'm? waar haal ik een juiste lens vandaan?
Ik heb er een paar gekocht. Misschien dat dit helpt.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 02:19:
Uh.. nog iets. Ik zit nu op Dantooine (na Telos) en wil een lightsabre laten maken, maar die gast blijft zeuren dat ik geen lens heb, terwijl ik al 3 verschillende soorten heb gemaakt op de workbench naast 'm? waar haal ik een juiste lens vandaan?
Ik had overigens mijn eerste saber eerder bijelkaar dan hij ze kon maken
Verwijderd
Gekocht? mmm... eens kijken waar ik dat kan doen en hoe kan 't dan dat je er 1 eerder had gemaakt dan dat hij 't aanbood?MST_Morpheus schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 07:54:
[...]
Ik heb er een paar gekocht. Misschien dat dit helpt.
Ik had overigens mijn eerste saber eerder bijelkaar dan hij ze kon maken
Ik had pas op de "bosplaneet" D'xun ofzo een lightsabre. Daarvoor ben ik echt geen geschikte lens tegengekomen.. Weet je wel zeker dat het lenzen zijn voor een lightsabre?
Flickr PSN ID= cheironnl
Je kan geen lensen maken toch? Nog nooit van gehoord iig. Zoals als eerder gezegd kun je zowel op Dantooine als Korriban in 1x een LS bij elkaar rapen. In Dantooine kun je bij die salvagers veel LS spullen kopen, en in de grotten ligt ook nog een fijn kadootje.
Lenzen kan je kopen of maken.
Maar wat je nodig hebt om een lightsabre te maken is een "lens fixture"! Een houder voor de lens dus
Maar wat je nodig hebt om een lightsabre te maken is een "lens fixture"! Een houder voor de lens dus
Oh ja klopt. Het enige wat ik af en toe maak zijn medpacs (in het begin), implants en wat stims, allen in het lab. De workbench gebruik ik eigenlijk nooit voor het maken van dingen, denk ik ook nooit bij na eigenlijk.
Ik maak hier dus wel veel gebruik van. Sabers upgraden roeleert wel ja.bassGunner schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:54:
Oh ja klopt. Het enige wat ik af en toe maak zijn medpacs (in het begin), implants en wat stims, allen in het lab. De workbench gebruik ik eigenlijk nooit voor het maken van dingen, denk ik ook nooit bij na eigenlijk.
Verwijderd
Ahja tis dus een lens fixture blijkbaar. ik zal wel kijken of ik die bij die salvagers kan vinden, want in die crystal cave heb je geen lens fixture (wel andere sh*t voor LS)
Dan miste je een requisite. Die staat altijd gewoon in het omschrijvings-schermpje. Verder staat er vaak bij het upgrade item dat het zorgt dat je een of andere requisite nodig hebt om het geupgrade wapen te gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:16:
[...]
Ik had met een andere char. een vibrosword geupgrade, maar die kon ik daarna niemand laten gebruiken
Als je het niet kan gebruiken, gewoon upgrade item er van af halen, en dan kan je het weer gebruiken.
Verwijderd
Zo heette ik ookMST_Morpheus schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:28:
En uitgespeeld. 100% Light Side. Zelfs niet 1 keer Dark Side punten gehaald
Maar was wel dark side
Ik heet UberBabe3000 dit keer, want ik ben een UberBabe.
Verwijderd
ARGH! Ik word gek. Waar de neuk haal ik die lens fixture vandaan. Je kunt bij die salvagevrouw allerlei Jedi artifacts kopen, ook lenses, maar dat is dus een upgrade item, niet een fixture voor de LS zelf
Iemand die mij nou kan vertellen waar ik die LS Lens Fixture precies kan vinden op Dantooine?

Iemand die mij nou kan vertellen waar ik die LS Lens Fixture precies kan vinden op Dantooine?
Die ouwe dude die heeft er 1, hij zit trapped in de ruines, als je hem red kan je of hem killen en dan krijg je lens, of als je light speelt kan je hem voor 1000 credits kopen in salvagers kampIemand die mij nou kan vertellen waar ik die LS Lens Fixture precies kan vinden op Dantooine?
Ik dacht dat Jorran een onderdeel had? Dat is de salvager die zichzelf heeft opgesloten in een kamer in de Enclave Sublevel. Je kan het van hem kopen voor 1000 credits.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:59:
ARGH! Ik word gek. Waar de neuk haal ik die lens fixture vandaan. Je kunt bij die salvagevrouw allerlei Jedi artifacts kopen, ook lenses, maar dat is dus een upgrade item, niet een fixture voor de LS zelf![]()
edit:
Ok, barrel was sneller
[ Voor 4% gewijzigd door D-Three op 12-03-2005 18:19 ]
Verwijderd
ahja, ik heb hem nu van Master Vrook gekregen nadat ik Khoonda heb verdedigd tegen de mercenaries
Ongeduldig mannetje, Dantooine nog niet eens klaar en nu al klagen
Verwijderd
Sja, ik had net 2x KoToR1 uitgespeeld en daar krijg je toch een stuk sneller een LS, maar ik moet nu ook meteen toegeven dat het echt 10x makkelijker wordt zo gauw je een LS hebt. Een groot deel van de blaster rifle wordt gereflecteerd en omdat ik force guardian ben (of hoe heet die "soort" die in de force gespecialiseerd is), heb ik zoveel force points, dat ze niet op gaan (erg handig met "statis field")bassGunner schreef op maandag 14 maart 2005 @ 00:05:
Ongeduldig mannetje, Dantooine nog niet eens klaar en nu al klagen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 00:40 ]
Tja Force Points. In het begin als Jedi Sentinel raakt het wel snel op, maar toen ik kon multiclassen met Jedi Master was het ook Force Wave, Force Wave, Statis, Destroy Droid etc. He meter nog vol?Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 00:39:
[...]
Sja, ik had net 2x KoToR1 uitgespeeld en daar krijg je toch een stuk sneller een LS, maar ik moet nu ook meteen toegeven dat het echt 10x makkelijker wordt zo gauw je een LS hebt. Een groot deel van de blaster rifle wordt gereflecteerd en omdat ik force guardian ben (of hoe heet die "soort" die in de force gespecialiseerd is), heb ik zoveel force points, dat ze niet op gaan (erg handig met "statis field")
Ik ben op Nar Shaddaa bezig geweest, en ik zit daar nu met 2 Lightsabers 
1 dubbele en een gewone, die dubbele heb ik gemaakt, en de gewone heb ik spontaan gekregen
Dus op Nar Shaddaa kun je ook makkelijk aan je LS komen
1 dubbele en een gewone, die dubbele heb ik gemaakt, en de gewone heb ik spontaan gekregen
Dus op Nar Shaddaa kun je ook makkelijk aan je LS komen
Verwijderd
Ik zit nu redelijk aan 't eind, maar door fijne "bugs" ga ik nog even een deel over doen en hopen dat 't dan wel goed gaat, want nu krijg is steeds dat de cutscenes zonder geluid zijn en dat de gesprekken ingame keihard doorgezapped worden 
Ik snap er nog steeds geen drol van wie die Kreia is, maar misschien moet ik 't daarvoor écht helemaal uitspelen
Update
Restart van 't spel en de bugs waren weg. Daarnaast ben ik geen één bug tegen gekomen waar iedereen het hiervoor over gehad heeft
Even over het einde:

Ik snap er nog steeds geen drol van wie die Kreia is, maar misschien moet ik 't daarvoor écht helemaal uitspelen
Update
Restart van 't spel en de bugs waren weg. Daarnaast ben ik geen één bug tegen gekomen waar iedereen het hiervoor over gehad heeft
Even over het einde:
spoiler:
Ik was vooral zo benieuwd wat er nou met Revan gebeurd was, maar ik nu ik 'm uitgespeeld heb, is het me eigenlijk nog steeds niet helemaal duidelijk?
Revan kwam erachter dat het niet om de oorlog tegen de Republic ging, maar dat zijn doel voorbij de Outer Rim lag en hij is daar (zonder schip) heen gegegaan??
Wat ik ook wel een beetje vreemd vind, is dat je aan 't eind een cutscene hebt waarin de Ebon Hawk het ravijn instort, maar dat datzelfde schip je wel meeneemt nadat je Kreia hebt verslagen??
Revan kwam erachter dat het niet om de oorlog tegen de Republic ging, maar dat zijn doel voorbij de Outer Rim lag en hij is daar (zonder schip) heen gegegaan??
Wat ik ook wel een beetje vreemd vind, is dat je aan 't eind een cutscene hebt waarin de Ebon Hawk het ravijn instort, maar dat datzelfde schip je wel meeneemt nadat je Kreia hebt verslagen??
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 15:52 ]
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:27:
spoiler:Ik was vooral zo benieuwd wat er nou met Revan gebeurd was, maar ik nu ik 'm uitgespeeld heb, is het me eigenlijk nog steeds niet helemaal duidelijk?
spoiler:
Volgens mij gaat je karakter de pijp uit aan het eind van het spel.
Ook over het einde:
spoiler:
F*cking hell, valt me toch niet mee als LS Consular/Jedi Master tegen Kreia. Het hele spel was een eitje met de beproefde Force Wave/Force Storm methode, maar ze saved veel te veel van mijn force powers, ondanks mijn niet geringe Wisdom van 55. Moet ik dan toch op haar in gaan hakken met mijn lightsabers? Beetje jammer... 
[ Voor 1% gewijzigd door bassGunner op 17-03-2005 01:51 . Reden: taipoos ]
Verwijderd
bassGunner schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 01:50:
Ook over het einde:
spoiler:F*cking hell, valt me toch niet mee als LS Consular/Jedi Master tegen Kreia. Het hele spel was een eitje met de beproefde Force Wave/Force Storm methode, maar ze saved veel te veel van mijn force powers, ondanks mijn niet geringe Wisdom van 55. Moet ik dan toch op haar in gaan hakken met mijn lightsabers? Beetje jammer...
spoiler:
Je moet eigenlijk proberen zo snel mogelijk proberen je force powers in te laden en dan idd op haar in gaan hakken. Het enige voordeel is wel als je force immunity hebt, dat ze op 25% van haar health zit alleen maar je health gaat proberen te drainen met death field en je haar gewoon kunt afmaken dan
Ik zit met een probleempje...
spoiler:
Ik ben nu in zon tombe op Dxun waar je met 3 poppetjes heen moet gaan, en ik moet nu 3 Sith Masters verslaan... Maar deze zijn veelste sterk voor mij
Iemand een idee hoe je die het beste kunt verslaan?

Verwijderd
Force energy resistance + Force Speed. Met zijn drieen op 1 sith apprentice( of lord) gaan. En dan tot ze alledie gaan liggen.
Bedankt, het heeft gewerkt 
Hoeveel lightsabers heeft iedereen hier? ik vind die dingen bij bosjes... heb er in totaal wel een stuk of 7 ofzo..
Hoeveel lightsabers heeft iedereen hier? ik vind die dingen bij bosjes... heb er in totaal wel een stuk of 7 ofzo..
Zoiets ja. Ik loop zelf met 2 rond, Visas heeft er 2 en Kreia loopt met een dual rond. En heb er nog een stuk of wat in mijn inventory zitten.RoD schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 13:44:
Kreia een dual?
spoiler:
Zij heeft toch maar 1 hand dus ze kan maar 1 single-handed wapen gebruiken... ?
Was een bugje of zo. Later kon het niet meerbassGunner schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:26:
Kreia een dual?
spoiler:Zij heeft toch maar 1 hand dus ze kan maar 1 single-handed wapen gebruiken... ?
Verwijderd
MST_Morpheus schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:33:
[...]
spoiler:Volgens mij gaat je karakter de pijp uit aan het eind van het spel.
spoiler:
Wat bedoel je met karakter?
spoiler:
Het personage waarmee je speelt.
Verwijderd
MST_Morpheus schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:28:
[...]
spoiler:Het personage waarmee je speelt.
spoiler:
Waar heb je het over. Ik heb het spel net uitgespeeld en nadat ik Kreia heb verslagen, ga ik echt niet dood 
Het einde is echt het meest baggere einde aller tijden imho,
volgens geruchten is er een erg groot stuk uit gehaald om de kerst release te halen.
Schijnt dat er tekst files en sound files in zitten die nog wel de oude eind scene bevatten.
Helaas alleen geen film, ze hadden voor mij beter de kerst release kunnen laten schieten en een beter einde af kunnen maken.
volgens geruchten is er een erg groot stuk uit gehaald om de kerst release te halen.
Schijnt dat er tekst files en sound files in zitten die nog wel de oude eind scene bevatten.
Helaas alleen geen film, ze hadden voor mij beter de kerst release kunnen laten schieten en een beter einde af kunnen maken.
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:11:
[...]
spoiler:Waar heb je het over. Ik heb het spel net uitgespeeld en nadat ik Kreia heb verslagen, ga ik echt niet dood
spoiler:
Of ik moet me sterk vergissen, maar Kreia kijkt in de toekomst als je daar naar vraagt, en daarin zegt ze dus dat de andere leden van het team (Atton & Co.) de toekomstige Jedi zijn. En dat Visas het voorbeeld volgt van de Jedi die eerst zonder de Force en later de Force terugvond. (jij dus) Alleen dat jouw pad op geen van de andere paden meer lag. Maw, volgens mij gaat je karakter de pijp uit, omdat je volgens mij niet meer in het schip terugkomt.
spoiler:
Dat jou pad niet kruist met de paden van je reisgenoten hoeft toch niet meteen te betekenen dat je zelf de pijp uitgaat? Ik heb hem dus ook net uitgespeeld en denk gewoon dat je in de Ebon Hawk bent gestapt.
Overigens had ik nog wel een duidelijker einde verwacht, ik snap nog niet helemaal wat Kreia nu precies wilde bereiken.
Overigens had ik nog wel een duidelijker einde verwacht, ik snap nog niet helemaal wat Kreia nu precies wilde bereiken.
Loogie schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:52:
spoiler:Dat jou pad niet kruist met de paden van je reisgenoten hoeft toch niet meteen te betekenen dat je zelf de pijp uitgaat? Ik heb hem dus ook net uitgespeeld en denk gewoon dat je in de Ebon Hawk bent gestapt.
spoiler:
nee je gaat niet dood aan het eind hoor, je gaat achter Revan aan in de Outer Rim.
Kreia wilde jou in de force trainen en je de sterkste laten worden oid
Kreia wilde jou in de force trainen en je de sterkste laten worden oid
10100111001
spoiler:
Volgens mij wilde Kreia er voor zorgen dat alle Jedi vernietigd zouden worden, zowel goed als slecht. Zodat er geen force meer in de wereld zou zijn.
Waarom weet ik niet, dat zegt ze wel ergens, ik ben het vergeten
Verwijderd
RoD schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:48:
spoiler:Volgens mij wilde Kreia er voor zorgen dat alle Jedi vernietigd zouden worden, zowel goed als slecht. Zodat er geen force meer in de wereld zou zijn.
spoiler:
Niet alleen de jedi dus, maar de gehele force, alleen snap ik dat ook niet helemaal, want in mijn ogen geldt force <--> al het leven.
Over het overleven en wegvluchten in de Ebon Hawk, dat zie je zeker aan 't eind, maar dan isset echt superlame dat je daarvoor ook een cutscene hebt waarin de Ebon Hawk voorgoed de afgrond instort
Over het overleven en wegvluchten in de Ebon Hawk, dat zie je zeker aan 't eind, maar dan isset echt superlame dat je daarvoor ook een cutscene hebt waarin de Ebon Hawk voorgoed de afgrond instort
spoiler:
Hoezo voorgoed de afgrond instort? Volgens mij komt hij gewoon los door die aardschok, valt hij naar beneden en op daarna kan de piloot hem er weer uit manouvreren. 
Verwijderd
omg, heb van hetzelfde last als hierboven.Weakling schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:05:
Fijne vette show stopper bug die er voor zorgt dat ik niet meer verder kan met het spel:
Heeft iemand ondertussen een oplossing voor?
Er valt echt niks anders meer voor me te doen, dan naar Dantooine te gaan.
Het is trouwens niet een echte crash, je ziet idd alleen een zwart scherm met cursor, maar die cursor kan je bewegen, en de geluidjes doen het ook (als je op spatie drukt). Je kunt het spel ook normaal afsluiten door alt-f4.
Verwijderd
Ik had dat die redemption quest ook open bleef staan, maar ik heb wel gewoon het spel uitgespeeld. Bedoel je dat je zwart scherm krijgt als je terug gaat voor dantooine om met de voltalige jedi council te meeten?Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:07:
[...]
omg, heb van hetzelfde last als hierboven.
Heeft iemand ondertussen een oplossing voor?
Er valt echt niks anders meer voor me te doen, dan naar Dantooine te gaan.
Het is trouwens niet een echte crash, je ziet idd alleen een zwart scherm met cursor, maar die cursor kan je bewegen, en de geluidjes doen het ook (als je op spatie drukt). Je kunt het spel ook normaal afsluiten door alt-f4.
Verwijderd
idd. Kreai zegt ook van dat ik naar Dantooine moet, en niet over ies anders wil praten. Dus ik ga daarheen, land, ga naar de exit van de Ebon Hawk, kies mijn party, en dan 'niks'. Hij 'stopt' meteen nadat ik mijn party bevestigd hebt, dus volgens mij zelfs vorodat hij de level wil laden, er gata meer iets mis bij het alden van een filmpje ofzo denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:23:
[...]
Ik had dat die redemption quest ook open bleef staan, maar ik heb wel gewoon het spel uitgespeeld. Bedoel je dat je zwart scherm krijgt als je terug gaat voor dantooine om met de voltalige jedi council te meeten?
spoiler:
Weet iemand hoe je die quest moet halen waar bij je Fassa op Nar Shaddaa moet helpen met die freighters die dokken? Ik heb alle 3 de schepen de juiste prioriteit gegeven, en nu zegt ie dat ik met die Hutt moet gaan praten (dus om zon schip te regelen voor die refugees) alleen die Hutt (weet zn naam niet meer) die zegt verder niks
RoD schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:55:
spoiler:Weet iemand hoe je die quest moet halen waar bij je Fassa op Nar Shaddaa moet helpen met die freighters die dokken? Ik heb alle 3 de schepen de juiste prioriteit gegeven, en nu zegt ie dat ik met die Hutt moet gaan praten (dus om zon schip te regelen voor die refugees) alleen die Hutt (weet zn naam niet meer) die zegt verder niks
spoiler:
Ik weet niet of deze quest hier aan gerelateerd is, maar heb je al (ala Leia) voor die Hutt staan dansen? Dan wordt ie ineens een stuk behulpzamer.
Verwijderd
Al een andere savegame geprobeert en daar verder te gaan spelen?Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:46:
[...]
idd. Kreai zegt ook van dat ik naar Dantooine moet, en niet over ies anders wil praten. Dus ik ga daarheen, land, ga naar de exit van de Ebon Hawk, kies mijn party, en dan 'niks'. Hij 'stopt' meteen nadat ik mijn party bevestigd hebt, dus volgens mij zelfs vorodat hij de level wil laden, er gata meer iets mis bij het alden van een filmpje ofzo denk ik.
Verwijderd
Natuurlijk, heb een hoop quick save, quick load geprobeerd, voordat ik naar buiten stapte, maar altijd hetzelfde.Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:58:
[...]
Al een andere savegame geprobeert en daar verder te gaan spelen?
Heb ook met een ander save game van een volle dag speeltijd terug ff snel opnieuw gedaan, maar hetzelfde.
Mischien dat het wel beter is dat ik het einde niet meer zie, van wat ik hier allemaal over lees, maar ik zou toch graag zelf het ff willen beoordelen.
Ja die kleinere single handed lightsabers vind je bij bosjes, maar de normale single-handed lightsabers niet, tijdens het spel 1 gevonden en een vlak voor het eindeRoD schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 13:44:

Kan je niet zelf LS bouwen?
Bij Dantooine had ik genoeg spullen gevonden en maakt die vent met de ene arm (Bo -Dur ofzo) er eentje voor me die ik vervolgens zelf kan upgraden.
Maar kan ik er niet nog 1 zelf bouwen??
(overgines heb ik er nu 2, maar 1 gewone en 1 kleine)
Bij Dantooine had ik genoeg spullen gevonden en maakt die vent met de ene arm (Bo -Dur ofzo) er eentje voor me die ik vervolgens zelf kan upgraden.
wijze woorden
Verwijderd
Volgens mij moet je ze vinden, maar als ik het goed heb begrepen is het vinden van items grotendeels random geworden in deel II, dus als je er nog maar één "normale" tegen het einde hebt gevinden, heb je denk ik pechZosas schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 08:38:
Kan je niet zelf LS bouwen?
Ik heb er momenteel 2.Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:06:
[...]
Volgens mij moet je ze vinden, maar als ik het goed heb begrepen is het vinden van items grotendeels random geworden in deel II, dus als je er nog maar één "normale" tegen het einde hebt gevinden, heb je denk ik pech
1 gewone
1 short
Maar vind het ook wel leuk om nog een gewone te hebben en een double-bladed is ook prettig.
Ook handig om een paar LS aan wat metgezellen te geven...
wijze woorden
Verwijderd
Ik had op Dantooine ook last van die bug.
Bij mij raakte hij niet vast maar kreeg ik iets van 1fps
Nu had ik iets op internet gevonden namelijk je moet in je config file deze regel toevoegen bij [Graphics Options]
Disable Vertex Buffer Objects=1
En bij mij draait hij nu weer goed.
ik hoop dat het jullie probleem ook oplost.
Nu had ik iets op internet gevonden namelijk je moet in je config file deze regel toevoegen bij [Graphics Options]
Verwijderd
Op gamer.nl had ik ook zo'n bericht gelezen dat dat 't spel een stuk beter zou doen draaienVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:37:
Verwijderd
Heb je het tegen mij?Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:37:
Heb eerder op Dantooine rondgelopen, en dat ging redelijk. Het gaat niet om dat ie door de graphics op Dantooine vastloopt, het heeft specifiek met dat moment te maken (het moment dat je met alle Jedi masters wil babbelen).
Maar niettemin heb ik bovenstaande ook al geprobeerd, en de graphics verder ook zoveel mogelijk teruggeschroefd, want volgens Lucasarts kan de game ook crashen op Dantooine als "grass" enabled is. Maar dit helpt ook allemaal niet.
niemand tips om LS te bouwen zonder die eenarmige knakker?
wijze woorden
das niet mogelijk.Zosas schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:06:
niemand tips om LS te bouwen zonder die eenarmige knakker?
je kunt er 1 bouwen en voor de rest zul je ze moeten vinden/kopen.
gisteren uitgespeeld, desondanks dat het 1 van de meest buggy spellen was die ik ooit heb gespeeld was het toch best verslavend.
iedereen heeft het over dat kreia ea zo moeilijk zijn maar heeft niemand moeite gehad met dat soort sub eindbaas hagedisbeest.
dat beest had me in 2 a 3 klappen dood terwijl ik shield aan had.
iedereen heeft het over dat kreia ea zo moeilijk zijn maar heeft niemand moeite gehad met dat soort sub eindbaas hagedisbeest.
Haha, nee, die StormBeast was met 1 Kill en 2 Force Storms de pijp uit. Unlike Kreia...

Bij die bug op Dantooine switch ik altijd van low naar high, en van high naar low bij graphics, en dan werkt ie ook weer goed
Verwijderd
ja, dat beest had mij ook in 2 klappen dood, dus ben ik maar lekker gaan rennen en LS throw gaan gebruikenMUSTIS schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:04:
gisteren uitgespeeld, desondanks dat het 1 van de meest buggy spellen was die ik ooit heb gespeeld was het toch best verslavend.
Verwijderd
Heeft iemand die laatste stage vs 5 handmaidens wel eens gehaald op Telos? 2 kan ik nog (net) aan, maar 5 is echt te veel. Ik heb alleen horror om ze alle 5 tegelijk te pakken, maar dat saven ze altijd
Ik had er eerlijk gezegd weinig problemen mee?Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 21:21:
Heeft iemand die laatste stage vs 5 handmaidens wel eens gehaald op Telos? 2 kan ik nog (net) aan, maar 5 is echt te veel. Ik heb alleen horror om ze alle 5 tegelijk te pakken, maar dat saven ze altijd
nee is mij nooit gelukt.
ik werd na 2 of 3 verslagen te hebben buiten de map gemept
ik werd na 2 of 3 verslagen te hebben buiten de map gemept

Ik heb ook nooit die 5 handmaiders kunnen verslaan, als ik nog een keer als een Uber Guardian/Marauder aan het werk ga doe ik nog een poging. Eerste poging was als Guardian/Watchman, tweede als Consular/Master
Verwijderd
Ik ben nu een lvl11 Guardian, met een sith double-blad die 12-26 dmg doet en een Echani shield.... jij dan?Laagvliegerke schreef op maandag 04 april 2005 @ 21:24:
[...]
Ik had er eerlijk gezegd weinig problemen mee?
ps. die 2e charachterfase (master/watchman/etc) krijg je toch pas later?
ps.2 ik heb ook alle exp gehaald die daarvoor te halen valt, dus ik zou niet weten hoe ik nog beter/sterker had kunnen zijn?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 22:29 ]
Klopt ook.Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 22:26:
[...]
ps. die 2e charachterfase (master/watchman/etc) krijg je toch pas later?
Ik heb het spel bijna 2 maanden geleden uitgespeeld en sindsdien niet meer gespeeld. Ik weet eerlijk gezegd niet meer wat ik wasVerwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 22:26:
[...]
Ik ben nu een lvl11 Guardian, met een sith double-blad die 12-26 dmg doet en een Echani shield.... jij dan?
Btw, vette avatar!
Outcast is toch nog steeds het meest indrukwekkende spel wat ik ooit gespeeld heb, denk ik. Zit nog altijd te denken om een keer zo'n Ulukai t-shirt te bestellen, als dat nog kan.
Outcast is toch nog steeds het meest indrukwekkende spel wat ik ooit gespeeld heb, denk ik. Zit nog altijd te denken om een keer zo'n Ulukai t-shirt te bestellen, als dat nog kan.
Het was echt wel een heel goed spel! Maar ik moet eerlijk bekennen dat het zo ongelooflijk lang geleden is dat ik het gespeeld heb, dat ik eigelijk niet meer weet hoe het eindigt
Toch leuk dat zo'n mooie game gemaakt werd door Belgen
Er is een tijdje sprake geweest van een vervolg maar dat is er nooit gekomen 
edit:
De avatar heb ik gewoon uit een grotere afbeelding geknipt. Maar op het internet vond ik ook nog deze:

edit:
De avatar heb ik gewoon uit een grotere afbeelding geknipt. Maar op het internet vond ik ook nog deze:

[ Voor 57% gewijzigd door D-Three op 05-04-2005 00:09 ]
Ja klopt, er zou een deel 2 komen, maar die studio ging failliet. Jammer, want de screenshots waren veelbelovend.
Verwijderd
Ontopic?
ARGH! Wat ik ook probeer ik red 't gewoon niet. Ik gebruik de mandolorian melee shield, maar die wordt elke (vecht)ronde kapot getrapt, dus moet ik elke beurt weer aanzette. Voor de rest gebruik ik in het begin 3x improved force scream waardoor de voorste drie meer dan de helft van hun levens verliezen, dan krijg ik er misschien 1 of 2 kapot met flurry, maar dan zit m'n health al zo laag dat ik er er niet meer uitkom. In een walkthrough hadden ze het ook over grenades, maar m'n frag of sonic grenades doen echt nix en ook de stimulants kosten me te veel tijd om te gebruiken
ARGH! Wat ik ook probeer ik red 't gewoon niet. Ik gebruik de mandolorian melee shield, maar die wordt elke (vecht)ronde kapot getrapt, dus moet ik elke beurt weer aanzette. Voor de rest gebruik ik in het begin 3x improved force scream waardoor de voorste drie meer dan de helft van hun levens verliezen, dan krijg ik er misschien 1 of 2 kapot met flurry, maar dan zit m'n health al zo laag dat ik er er niet meer uitkom. In een walkthrough hadden ze het ook over grenades, maar m'n frag of sonic grenades doen echt nix en ook de stimulants kosten me te veel tijd om te gebruiken

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 13:36 ]
Verwijderd
Kon je niet van tevoren al je jedi powers erop gooien? Dus speed en aura enzo? Maar het ligt ook wel aan je character, als je een melee character hebt is het veel makkelijker dan dat je een force char hebt. Want Als je daar bent heb je nog niet de beste force powers zoals storm.
Verwijderd
Ik héb een melee char. en je force powers zijn meteen weer uit, als je ze van tevoren aan zetVerwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:53:
Kon je niet van tevoren al je jedi powers erop gooien? Dus speed en aura enzo? Maar het ligt ook wel aan je character, als je een melee character hebt is het veel makkelijker dan dat je een force char hebt. Want Als je daar bent heb je nog niet de beste force powers zoals storm.
Verwijderd
Ik ben het spel opnieuw begonnen nadat ik het al eerder eens uitgespeeld heb. Dit maal heb ik eens voor evil gekozen.Ik moet zeggen dat je meteen een hele andere kijk op alle situaties krijgt. Het speelt heel anders. En je wordt vele malen sneller evil dan je enlighted kunt worden. Ik heb er dit maal ook eens voor gekozen om geen heavy armor te dragen waardoor ik meer gebruik kan maken van mijn force powers. Ik had verwacht dat mn char nu een stuk zwakker zou zijn. Maar in tegendeel je moet wat meer investeren in defensive powers, maar je char doet een stuk meer damage en omdat hij zo lichtvoetig is wordt hij zelden geraakt. Ik zit nu ongeveer halverwege en mn doublebladed lightsaber deelt nu al een kleine 110 damage met een normale attack en met een triple strike algauw 170 damage. Alle boss characters zijn in 1 klap neer. Dit komt ook mede omdat ik niks geinvesteerd heb in de andere characters ik train ze alleen maar omhoog en rust ze uit met spul dat hun skills omhoog trained zodat ze betere equipment voor me kunnen craften.
Probeer ook vooral met ieder character uit wat je kunt craften train ook ieder invidu in een bepaalde skill. (de robot in computers, de alien in repairen en keira in awareness. Zo kun je je ultieme lightsaber samenstellen.
Probeer ook vooral met ieder character uit wat je kunt craften train ook ieder invidu in een bepaalde skill. (de robot in computers, de alien in repairen en keira in awareness. Zo kun je je ultieme lightsaber samenstellen.