[Xbox / PC] Knights of the Old Republic II: The Sith Lords

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.563 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 22:17
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 00:39:
Kan iemand mij uitleggen waar de crystal cave is??

Ik kan die dus echt niet vinden :S
Op Dantooine heb je in het midden van de map Khoonda. Als je naar recht gaat (oosten) gaat, kom je op een grasvlakte. Als je dan naar rechtsbeneden gaat, ligt de ingang naar de cave helemaal in de hoek. Ik hoop dat ik het goed uitgelegd heb? :)

[ Voor 4% gewijzigd door D-Three op 18-02-2005 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
@laagvliegerke:

spoiler:
Ik heb Kreia niet gemold hoor, maar ik moet eerst nog ff DS spelen om te kijken of de ending anders is. Maar het leek een vrij neutraal einde, niet bijzonder "light" ofzo.Toch wel raar dat het niet uitmaakt voor het einde of je het hele spel DS of LS speelt, alleen maar wat je met Kreia, ala Darth Thalia, doet.

@4X2:

spoiler:
Ik hoorde eigenlijk al gelijk dat het Canderous was, vond het vrij duidelijk. Alleen was Canderous aan het einde van deel I een beetje een softie geworden voor wie battlen opeens niet meer alles was, nu is hij weer aan de wederopstanding van de Mandalorians aan het werk? Ten minste als je LS speelde, maar het verhaal lijkt uit te gaan van een LS ending van deel I.
Hoe kom je eigenlijk aan de holo's van T3? Mij heeftie nog nooit iets laten zien. :P
En Jolee wordt nog wel genoemd door de historian die je in de vervallen Jedi Enclave in Dantooine tegenkomt. Je kan dan trouwens zeggen "Have I met you before" ofzo, waar slaat dat op? En op het schip van Darth Nihilus kun je Jolee's Headband o.i.d. vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door bassGunner op 18-02-2005 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

[quote]Laagvliegerke schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 00:33:

[...]

Het komt er gewoon op neer... elk spel heeft een deadline, wanneer deze naar verwachting niet gehaald gaat worden, wordt het afgeraffeld. Dit gaat uiteraard ten koste van het spel.
Zonde maar dit kom je tegenwoordig steeds meer tegen Vampire Bloodlines was ook al zo'n tegenvaller.
Maar ik blijf Star Wars fan :)
En over het einde van Kotor2... geef het niet teveel aandacht, de rest van het spel is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:30

odan

The dark side is within all!

ach ja er blijft ruimte over voor een deel 3 dus _/-\o_

ondertussen alweer 6 uur onderweg als darkside. atton begint er een beetje gekraakt uit te zien 8)

alleen kreia influencen is nogal moeilijk. als ik lightside ben is het onmogelijk. als je darkside bent is het ook onmogelijk. als je haar echt wilt influencen moet je denk ik een gray jedi worden. maar das dan weer een 3e keer :P

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
odan schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 11:09:
ach ja er blijft ruimte over voor een deel 3 dus _/-\o_

ondertussen alweer 6 uur onderweg als darkside. atton begint er een beetje gekraakt uit te zien 8)

alleen kreia influencen is nogal moeilijk. als ik lightside ben is het onmogelijk. als je darkside bent is het ook onmogelijk. als je haar echt wilt influencen moet je denk ik een gray jedi worden. maar das dan weer een 3e keer :P
Er schijnt trouwens een leuke easter-egg in het spel te zitten.
Als je éénmaal uitspeelt als darkside en éénmaal als lightside, krijg je de derde keer allerlei nieuwe dialoogopties met allerlei verwijzingen naar de films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage

The_Savage

wEiRd

Laagvliegerke schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:53:
[...]

Er schijnt trouwens een leuke easter-egg in het spel te zitten.
Als je éénmaal uitspeelt als darkside en éénmaal als lightside, krijg je de derde keer allerlei nieuwe dialoogopties met allerlei verwijzingen naar de films.
Nog niks van gemerkt, speel nu dus voor 3de keer (na 1x light 1x dark)... alleen zijn wel plotseling al mijn oude savegames weg :? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Ik heb het ook maar ergens gelezen :)
Maar hoeveel spelen jullie dit spel eigenlijk? Ik ben er enkele weken mee bezig geweest om het 1 keer te kunnen uit spelen. Al heb ik wel maar enkele keren per week kunnen spelen maar dan telkens wel enkele uren aan één stuk.
Ik zal ook nog wel eens een tweede keer proberen maar dan zonder al die sidequests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage

The_Savage

wEiRd

Laagvliegerke schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:34:
Maar hoeveel spelen jullie dit spel eigenlijk? Ik ben er enkele weken mee bezig geweest om het 1 keer te kunnen uit spelen. Al heb ik wel maar enkele keren per week kunnen spelen maar dan telkens wel enkele uren aan één stuk.
Ik zal ook nog wel eens een tweede keer proberen maar dan zonder al die sidequests.
Hoezo hoeveel :S over 1 potje doe ik ongeveer 22 uur (op difficult, elk kistje uitgeplozen en ja ook ALLE sidequests)
reken dan zelf maar uit hoeveel ik het speel :P
ben nu met 3de potje bezig (ben nu op Telos na ongeveer 3 uur spelen)

Kreeg net wel een leuke -pure virtual function call error van c++ :P... niet echt helemaal bugloos gecompiled dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-10 11:57
Ik heb hem ook gekocht en net als het eerste deel ben ik compleet weg gezogen door het verhaal.

Ik zit nu echter een planeet, Nar Shadurr (hoe je het ook schrijft). De game chrast hier op deze planeet regelmatig en dat is érg frustrerend. Ik heb op geen enkele andere planeet problemen gehad. Ik vraag me af waar het door komt. Ik ben dan nu ook maar even gestopt omdat ik in staat was mijn computer het raam uit te gooien of deze het nu veroorzaakte of niet.

Ik heb gezocht naar problemen met 6800 GT's. Ik las wel dat er problemen waren met bepaalde kaarten waaronder Geforce 6 serie's. Alleen geen van die problemen leek op het mijne.

Computers.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Laagvliegerke schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:34:
ik heb deel 1, 11 keer uitgespeeld. eerste keer deed ik daar ook zo'n 40 uur over maar de laatste keer heb ik het in ik dacht 19 uur gedaan :*)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:43

4x2

lộn xộn quá

bassGunner schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 01:19:
@4X2:

spoiler:
Hoe kom je eigenlijk aan de holo's van T3? Mij heeftie nog nooit iets laten zien. :P
En Jolee wordt nog wel genoemd door de historian die je in de vervallen Jedi Enclave in Dantooine tegenkomt. Je kan dan trouwens zeggen "Have I met you before" ofzo, waar slaat dat op? En op het schip van Darth Nihilus kun je Jolee's Headband o.i.d. vinden.
spoiler:
Darkside male revan, en dan maar repairs uitvoeren en op begeven moment krijg je de mogelijkheid om aan zn memory core (of behaviour core, weenie precies) te prutsen.
En dan krijg je, na een beetje doorvragen, die holo als het goed is.
Dat van de Disciple snapte ik ook al niet, schijnt trouwens dat je die wel in je party op kan nemen, misschien als je als female speelt ofzo.
En Jolee schijnt nog een keer in het spel genoemd te worden in een grapje.
Geintje over de Fetts wat je op het einde uit Kreia krijgt als je over de toekomst van de Mandalorians doorvraagt is ook wel leuk.

En voor iedereen die twijfelt, ik kan het spel wel aanraden (zeker als je 1 niet gespeeld hebt, omdat je dan de party uit 1 gewoon niet mist en alles vers is), alleen het langzame begin en het einde moet je maar voorbij kijken.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage

The_Savage

wEiRd

Als female krijg je Visas en als male krijg je Handmaiden (voordeel van Visas is dat ze Jedi is :) )
en de Disciple krijg je zonder meer... zowel als female als male .
aka Light or Dark maakt niks uit t.o.v je party.
female / male ---> Visas / Handmaiden
verder eigenlijk geen verschil kunnen ontedekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

The_Savage schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 19:38:
Als female krijg je Visas en als male krijg je Handmaiden (voordeel van Visas is dat ze Jedi is :) )
en de Disciple krijg je zonder meer... zowel als female als male .
aka Light or Dark maakt niks uit t.o.v je party.
female / male ---> Visas / Handmaiden
verder eigenlijk geen verschil kunnen ontedekken.
euh nee. disciple krijg je als je female bent en handmaiden als je male bent. visas krijg je altijd.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Volgens mij ook, Disciple had bij mij geen mogelijkheid om te joinen (omdat alles al vol zat..).

spoiler:
Handmaiden kan trouwens ook een jedi worden ;)

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage

The_Savage

wEiRd

odan schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:04:
[...]

euh nee. disciple krijg je als je female bent en handmaiden als je male bent. visas krijg je altijd.
lol :P... wist ik nog niet (nog nooit als male gespeeld :+ )
spoiler:
is idd logischer, ivm 'romance'.. atton en disciple geilen namenlijk op je als je female bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Hoe kom je bij de core van T3? Moet je daar bepaalde repair skills voor nodig hebben of gewoon blijven doen? Na 3x ofzo te hebben geprobeerd geloofde ik het wel nl.

En is iemand in die Storage (o.i.d.) gekomen in de vervallen Jedi Enclace ruines op Dantooine? Computer zei iets over een technician.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

bassGunner schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 23:54:
Hoe kom je bij de core van T3? Moet je daar bepaalde repair skills voor nodig hebben of gewoon blijven doen? Na 3x ofzo te hebben geprobeerd geloofde ik het wel nl.

En is iemand in die Storage (o.i.d.) gekomen in de vervallen Jedi Enclace ruines op Dantooine? Computer zei iets over een technician.. :/
yep je hebt repair en/of computer skills nodig om reparaties/upgrades te doen aan ons kleine vriendje. plus uiteraard influence :)

spoiler:
er staat daar een terminal. die kun je overloaden. dan ontploft de deur vanzelf zorg wel dat je wegkomt anders ben je zelf ook weg ;)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-10 14:41

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

En toen was ook ik klaar met KoTor 2, ik het toch niet laten om even een kleine samenvatting te geven van wat ik er van vond :) (waarschuwing de spoilers zijn in dit geval ook wel echt spoilers die het verhaal verklappen ipv kleine details, lees ze dus niet als je het spel nog niet uit hebt)

-Ik speelde op easy, ik speelde namelijk vooral voor het verhaal wat een stuk minder interessant was dan het eerste verhaak (KOTOR 1 beschouw ik nog steeds als een spel met een van de briljanste verhalen ooit)

-Nog iets over het verhaal, viel het niemand op dat de structuur echt super veel op KoToR 1 leek? (je begint op 1 planeetje, als je daar af kan heb je er ineens veel meer, koriban, dantooine.... etc)

spoiler:
waarom duurde het einde zo onteigelijk lang? Toen je eenmaal die masters bij elkaar had op Dantooine gebeurd er best veel das geen probleem, maar als je eenmaal op Malachor bent dan duurt het ook nog echt lang met al die klote beesten, en dan weer met mira en hanharr, en als laatste nog met die remote. (wat gebeurd er eigenlijk met mira en die remote?

-Moeilijkheidsgraad was wat vaag,
spoiler:
Op de planeten zelf sloopte je iedereen met gemak. Darth sion en Nihilus kan je ook met je linker pink slopen, terwijl die sithmarauders in die laatste academy wel redelijk lastig waren

-Bij dantooine zaten er echt bugs, ik heb alle detail op low moeten zetten en grass uit en shadows en soft shadows uit AA uit en AF ook uit, en toen schokte het spel nog steeds

-Was toch wel super geboeid door die kreia, zij is heerlijk mysterieus. Ik vind dat personage echt geniaal. Ik was de hele tijd ook benieuwd wat er nou in mijn verleden was gebeurd.

-De link met KoTor 1 is wel aardig gedaan, in het spel worden de connectie best wel duidelijk (vooral aan het einde ergens met bastilla en carth dus)

-En als laatste
spoiler:
Is kreia (darth Trya ofzo toch?) te redden?
en zijn die Jedi masters te redden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage

The_Savage

wEiRd

Lt. Marx schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 11:39:
-En als laatste
spoiler:
Is kreia (darth Trya ofzo toch?) te redden?
en zijn die Jedi masters te redden?
nee :P... LucasArts is geniaal in het wekken van illusies.
je DENKT dat jouw keuze's invloed hebben op het verhaal, maar eigenlijk is het verhaal grotendeels vastgesteld en kan je hooguit de manier waarop je het spel ervaart (ruzies of vrienden) veranderen.

Bij KotOR1 was dit overigens precies hetzelfde, maar daar viel het minder op omdat alles veel beter op elkaar was afgesteld (en veel meer mogenlijk was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ja maar bij KoToR 1, kon je bijvoorbeeld bastila nog wel redden, en ook de grootste schurk namelijk jijzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

In kotor 1 heb je eht een alternatief einde. Kotor 2 niet :/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het nu bijna uitgespeeld, maar heb toch nog wat vragen over onderon:

spoiler:
Ik speel dus als darkside, en nu heb ik de general geholpen op Onderon ipv de queen, maar nu kreeg je daar dus een vergoeding voor.
De hele tijd had hij het over ancient sith/jedi holocrons en ik had zelf nog geeist om alle force sensitives te krijgen, maar op het einde, toen zowat iedereen dood was, kreeg ik alleen 10000 credits, voor de rest niets :(
Heb ik wat verkeerd gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
The_Savage schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:05:
[...]

Hoezo hoeveel :S over 1 potje doe ik ongeveer 22 uur (op difficult, elk kistje uitgeplozen en ja ook ALLE sidequests)
reken dan zelf maar uit hoeveel ik het speel :P
ben nu met 3de potje bezig (ben nu op Telos na ongeveer 3 uur spelen)

Kreeg net wel een leuke -pure virtual function call error van c++ :P... niet echt helemaal bugloos gecompiled dus :+
Ik heb er 48 uur over gedaan :P Maar ik moet wel zeggen dat ik af en toe mijn Xbox gewoon liet aan zonder op pauze te zetten en dan ondertussen ging eten ofzo :) Maar dan nog kom ik heel zeker niet onder de 40 uur. Misschien dat ik het een tweede maal wel sneller zal uitspelen.
Ben je trouwens heel erg zeker dat je ALLE sidequests gedaan hebt? Want ik heb nog eens een savegame gestart en ik kwam tot de conclusie dat ik zelfs een sidequest niet gestart had, namelijk de TSF Bounty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
edit:
Sorry! Deze post was als edit bedoeld op mijn vorige
Lt. Marx schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 11:39:
spoiler:
waarom duurde het einde zo onteigelijk lang? Toen je eenmaal die masters bij elkaar had op Dantooine gebeurd er best veel das geen probleem, maar als je eenmaal op Malachor bent dan duurt het ook nog echt lang met al die klote beesten, en dan weer met mira en hanharr, en als laatste nog met die remote. (wat gebeurd er eigenlijk met mira en die remote?
spoiler:
Dat stoort mij inderdaad ook! Ah ja, het volledige endgame vind ik eigenlijk slecht opgebouwd, zoals ik al eerder zei.
De remote offert zichzelf omdat hij de "Mass Shadow Generator" moet activeren. Wat er met Mira gebeurt, kom je eigenlijk te weten door dat aan Kreia te vragen. Maar hoe ze dan in godsnaam terug aan boord van de Ebon Hawk geraakt en meer nog, hoe de Ebon Hawk terug vliegklaar geraakt, is mij een volledig raadsel.
-Moeilijkheidsgraad was wat vaag,
spoiler:
Op de planeten zelf sloopte je iedereen met gemak. Darth sion en Nihilus kan je ook met je linker pink slopen, terwijl die sithmarauders in die laatste academy wel redelijk lastig waren
spoiler:
Sion en Nihulus stelden inderdaad niks voor. KotOR 1 vond ik op dat vlak beter aangezien de bad guys daar toch ietsje lastiger waren. Die Sith Marauders waren inderdaad ietsje venijniger maar heel erg lastig vond ik ze niet aangezien ik twee ongelooflijk goede lightsabers had! :P

[ Voor 3% gewijzigd door D-Three op 19-02-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
ik heb het spel ook uitgespeeld in 35 (hele leuke) uren :)
ik vond het echt een super spel maar als ik het vergelijk met deel 1 weet ik het niet helemaal. Deel 1 was alles nieuw dus mischien dat daarom deel 1 toch wel iets leuker is en daar had je natuurlijk niet echt zoveel bugs :/ (al heb ik trouwens amper last gehad van bugs)

maar ik vond het echt een geweldig spel, nu nog ff op Dark Side uitspelen, kan ik eindelijk die "leuke" zinnetjes kiezen in de conversations hehe
4x2 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:23:
Volgens mij ook, Disciple had bij mij geen mogelijkheid om te joinen (omdat alles al vol zat..).

spoiler:
Handmaiden kan trouwens ook een jedi worden ;)
spoiler:
mira, disiple, handmaiden en atton kunnen allemaal jedi worden. hun zijn de zogenaamde "Lost Jedi" tenminste zo noemde Kreia/Darth Traya hun volgens mij aan het eind. Alleen om ze allemaal jedi te maken moet je wel met iedereen genoeg influence hebben :)
edit: je kan bao-dur ook jedi maken
bassGunner schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 01:19:
@4X2:

spoiler:
........ maar het verhaal lijkt uit te gaan van een LS ending van deel I ......
spoiler:
dat kan je kiezen in het begin, als atton in de cel zit dan heeft ie het over Revan als een "she" dan zeg jij het was een hij. dan zegt ie ook dat Revan alles vernietigd had, dan zeg jij nee hij had juist de republic gered, op dat moment in het spel word bepaald hoe Revan was. Als jij Revan op dat moment trouwens Dark Side zet dan kan je in korriban in die kamer die je met die explosives moet openen wel die holocron bekijken ofzo

[ Voor 29% gewijzigd door Dark Lord op 19-02-2005 18:23 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
Ik heb mijn crash probleem opgelost. Alles loopt weer als een trein (was mijn virus blender).
Alleen ben ik wéér tegen een probleem aangelopen.

spoiler:
Ik zit op Nar Shaddaa. Alles ging goed. Kwam op een gegeven moment een cut scene dat er gasten mijn schip hadden ingenomen. Ik heb ze opgeruimd (deal gesloten met die gast in de cockpit). Daarna gebeurde er niet veel. Ben toen alle (op dat moment mogelijke) side quests gaan doen. Nu zou er een cut scene moeten komen dat ik een uitnodiging krijg om ergens heen te gaan. Deze komt alleen niet!

Ik zit nu helemaal vast. Ik heb de forum's van Obsidian compleet afgezocht. Daar zeggen ze die cut scene moet komen zodat ik verder kan. Er waren meer mensen met dit probleem en er werd dan ook gesproken over een fout in het spel. Ik hoop echter dat dit niet het geval is, want ik ben niet van plan opnieuw te beginnen nu ik al zo ver ben.

Als iemand mij zou kunnen helpen, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
N-Freak schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 20:57:
Ik heb mijn crash probleem opgelost. Alles loopt weer als een trein (was mijn virus blender).
Alleen ben ik wéér tegen een probleem aangelopen.

spoiler:
Ik zit op Nar Shaddaa. Alles ging goed. Kwam op een gegeven moment een cut scene dat er gasten mijn schip hadden ingenomen. Ik heb ze opgeruimd (deal gesloten met die gast in de cockpit). Daarna gebeurde er niet veel. Ben toen alle (op dat moment mogelijke) side quests gaan doen. Nu zou er een cut scene moeten komen dat ik een uitnodiging krijg om ergens heen te gaan. Deze komt alleen niet!

Ik zit nu helemaal vast. Ik heb de forum's van Obsidian compleet afgezocht. Daar zeggen ze die cut scene moet komen zodat ik verder kan. Er waren meer mensen met dit probleem en er werd dan ook gesproken over een fout in het spel. Ik hoop echter dat dit niet het geval is, want ik ben niet van plan opnieuw te beginnen nu ik al zo ver ben.

Als iemand mij zou kunnen helpen, alvast bedankt!
spoiler:
Ben je zeker dat je alles sidequests op Nar Shaddaa hebt gedaan? Praat vooral tegen al jouw vrienden aan boord vooral met Atton en Kreia en oefen met Handmaiden.

Je kan ook eens proberen om Keelah-Nah (= dat kleine mannetje bij de ingang van de Pazaak Den) 2000 credits te geven om de Exchange boos te laten worden. Dit kan echter wel een tijdje duren. Geef hem anders eerst die 2000 credits (als je dat nog niet gedaan hebt) en probeer dan nog een sidequest te vinden die je nog niet gedaan hebt.

Belangrijkste sidequests op Nar Shaddaa:

To Annoy the Exchange:
- Help Lootra Find His Wife
- Fix the Freighter Order for Fassa
- Agree to help Vogga the Hutt
- Kill Saquesh

To Gain Influence with the Exchange:
- Convince Lootra to join the Exchange
- Destroy the Swoop Droid
- Convince the Thugs to sell the man into slavery
- Convince Nadaa to sell herself to the Exchange
- Convince the Refugees to give up
- Convince the sick man to kill himself

[ Voor 16% gewijzigd door D-Three op 19-02-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
Laagvliegerke schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 21:20:
spoiler:
Ben je zeker dat je alles sidequests op Nar Shaddaa hebt gedaan? Praat vooral tegen al jouw vrienden aan boord vooral met Atton en Kreia en oefen met Handmaiden.

Je kan ook eens proberen om Keelah-Nah (= dat kleine mannetje bij de ingang van de Pazaak Den) 2000 credits te geven om de Exchange boos te laten worden. Dit kan echter wel een tijdje duren. Geef hem anders eerst die 2000 credits (als je dat nog niet gedaan hebt) en probeer dan nog een sidequest te vinden die je nog niet gedaan hebt.

Belangrijkste sidequests op Nar Shaddaa:

To Annoy the Exchange: To Gain Influence with the Exchange:
- Help Lootra Find His Wife - Convince Lootra to join the Exchange
- Fix the Freighter Order for Fassa - Destroy the Swoop Droid
- Agree to help Vogga the Hutt - Convince the Thugs to sell the man
- Kill Saquesh into slavery
- Convince Nadaa to sell herself to
the Exchange
- Convince the Refugees to give up
- Convince the sick man to kill
himself
spoiler:
Ik heb Keelah-Nah al 2000 credits gegeven. En ik heb alle sidequests gedaan. Van de door jou genoemde dingen heb ik gedaan:

- Fix the Freighter Order for Fassa
- Agree to help Vogga the Hutt
- Convince Lootra to join the Exchange
- Destroy the Swoop Droid

En anders gedaan:

- Kill Saquesh: Krijg ik volgens mij niet meer dood. Hij zegt niet veel meer.
- Convince the Thugs to sell the man into slavery: Heb die gasten overtuigt weg te gaan.
- Convince Nadaa to sell herself to the Exchange: Niet gedaan.
- Convince the Refugees to give up: Heb ze juist zoveel mogelijk geholpen.
- Convince the sick man to kill himself: Heb hem beter gemaakt.

Ook heb ik die groep naast de Refugees (naam kwijt) uitgemoord. En heb ook al voor Vogga gedanst. Verder heb ik met iedereen gepraat. Niemand wil meer wat. De enige quest die ik nog heb zijn die ik pas kan doen als ik die exchange heb gehad.

Als ik tegen Keelah-Nah praat, zegt hij dat de exchange me wilt hebben met of zonder hoofd. Ik zit ze dus behoorlijk dwars, maar nergens die cut scene te bekennen.

Ik weet het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Ga eens van Nar Shaddaa af, naar een andere planeet en kom dan weer eens terug naar Nar Shaddaa ?
Dat was het bij mij iig.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Dat lijstje was eigenlijk bedoeld als tabel en ik heb nu pas gezien dat het eigenlijk nergens op leek :P Dus heb ik die maar ff ge-edit en onder elkaar geplaatst.
Volgens mij heb je inderdaad alles gedaan wat mogelijk was... Heel erg vreemd! Misschien ff een walkthrough bekijken op het net en eens het hele stuk over Nar Shaddaa lezen? Hopelijk is er toch nog iets waardoor je Nar Shaddaa niet volledig opnieuw moet doen! De FAQ/walkthrough van DSimpson is een hele goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
Ik heb die Faq doorgelezen en heb al het mogelijke gedaan.

spoiler:
Klopt het alleen dat Keelah-Nah dat slechte woordje blijft doen?

Het valt me namelijk op dat ik behalve lopen niets meer gedaan heb en Keelah-Nah toch zei dat ze me met of zonder hoofd wilden, terwijl hij een tijd geleden nog zei dat de exchange me enkel niet mocht. Wie weet moet ik gewoon blijven lopen. Of ik zet het spel aan en ga een tijdje wat anders doen! =P

Wel jammer dat Obsidian het spel afhankelijk heeft gemaakt van iets wat je eigenlijk niet kan zien en met te weinig dingen kan beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
@N-Freak: Ik had hetzelfde probleem als jij op Nar Shaddaa.

spoiler:
Op een gegeven moment ben ik naar Dantooine gevlogen, uitgestapt, terug naar Nar Shaddaa gevlogen, uitgestapt en gekozen voor Handmaiden en Visas, naar de ingang van de Refugee Sector gelopen, en toen kreeg ik eindelijk het vervolg: dat die bende je op gaat wachten bij de Ebon Hawk.

Hopelijk heb je er wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:10

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

spoiler:
Je moet idd op nar sheddaa gewoon alles doen, dan ff snel je schip in en uit, en dan krijg je het volgende stuk. (als je die red blabla gasten uit je schip geveegt heb btw is het al genoeg om ff deruit te gaan)

(mooi man, al die zwarte blokken :+ )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
Geprobeerd, en het werkte niet. ;(

[edit]
spoiler:
Die bende die mijn schip aanvalt heb ik dus al gehad.

Alleen nu zou dus die uitnodiging moeten komen (van Atton) dat ik in mijn eentje naar die giftige bar moet (wat een val zou zijn ofzo), maar die komt niet!

[ Voor 79% gewijzigd door N-Freak op 20-02-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
@N-Freak:

spoiler:
Dus op een gegeven moment heb je die bende gekilled? Ben je toen ook de Ebon Hawk ingegaan om daar de rest van de bende te slopen? Toen ik daarna weer naar buiten ging kreeg ik direct die cutscene met Goto.

Speel je het spel per ongeluk op een Xbox vanaf de hdd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
N-Freak schreef op zondag 20 februari 2005 @ 12:43:
Geprobeerd, en het werkte niet. ;(

[edit]
spoiler:
Die bende die mijn schip aanvalt heb ik dus al gehad.

Alleen nu zou dus die uitnodiging moeten komen (van Atton) dat ik in mijn eentje naar die giftige bar moet (wat een val zou zijn ofzo), maar die komt niet!
ik heb precies hetzelfde gehad, ik heb ook een aardige tijd rondgelopen, maar zoals nu al een paar keer gezegd is (ook paar bladzijden terug) je moet even met je schip terug naar een andere planeet
spoiler:
ik had het zo gedaan: ik speelde lightside ik had TSF bounties op Telos gekregen. Ik had toen op de Telos surface die twee criminals afgemaakt dus toen ging even terug naar Telos om die bounty op te halen. Toen ging ik weer terug naar Nar Shaddaa, ff rondje gelopen en toen kreeg ik invite.

of je gaat nu eerst een hele andere planeet afwerken voordat je weer naar Nar Shaddaa gaat

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
Zoals ik al zei, naar andere planeten gaan en vervolgens weer terug werkte niet. Ook niet met een bepaalde party.

Maar stel dat het dus wel een glitch/bug is?

Dan ga ik gezellig de rest van de game doen, maar kom ik uiteindelijk geen steek verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik heb heel Nar Shaddaa ook over gedaan om dat het eerste keer niet lukte...
alleen toen letterlijk een walkthu gevolgt
deze heb ik gevolgt
code:
1
http://db.gamefaqs.com/console/xbox/file/star_wars_kotor_ii_a.txt

ERG goeie walkthru...

toen ik het gewoon gevolgt had kreeg ik die invite, en alles dat er bij hoord.

spoiler:
waar kan ik die 2 gasten vinden waar die bounty op staat op telos? en kan je daar nog bij als je al op andere planeet bent geweest??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

[b]TepelStreeltje schreef op zondag 20 februari 2005 @ 17:19
spoiler:
waar kan ik die 2 gasten vinden waar die bounty op staat op telos? en kan je daar nog bij als je al op andere planeet bent geweest??
spoiler:
die sidequest is alleen mogelijk als je op telos de kant van czerka kiest. staat ook beschreven in die walktrough :)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
Allemaal leuk en aardig, maar ik moet alleen Nar Shaddaa nog doen.

Met andere woorden: "Je hebt zo'n 20 uur voor niets gedaan".

Ik baal echt héél erg, ik heb namelijk totaal geen zin om overnieuw te beginnen. Ik vind het maar raar. Dit zou toch niet mogen?

Vast komen te zitten omdat je toevallig net even te geballanceerd te werk gegaan bent, bah! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

odan schreef op zondag 20 februari 2005 @ 19:45:
[...]

spoiler:
die sidequest is alleen mogelijk als je op telos de kant van czerka kiest. staat ook beschreven in die walktrough :)
spoiler:
Je bedoelt die Rodian en Zabrak ?
Die kwam ik in de restoration zone tegen toen ik de Ithorians aan het helpen was (ik vind die dingen zo schattig he, zelfs als darksider help ik ze O+).
Ben ze wel iets daarvoor tegengekomen in het kantoor van Czerka.
Heb alleen nog niet de bounty opgeeist, misschien eens proberen, al is het maar voor de leukigheid.
Als je trouwens na Telos naar Korriban gaat heb je bijna meteen je lightsaber bij elkaar heb ik ontdekt :).

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
4x2 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 21:21:
[...]

spoiler:
Als je trouwens na Telos naar Korriban gaat heb je bijna meteen je lightsaber bij elkaar heb ik ontdekt :).
spoiler:
Thanks! Ben net voor de 2e x begonnen, LS Female consular, en ben nu een redelijk eind op weg met Telos. Korriban wordt dan zeker de volgende bestemming!
Hoewel vorige keer was ik eerst naar Dantooine gegaan, daar heb je ook veel lightsaber spulletjes, EN je eigen kristal! >:)

Ik vind het trouwens wel net wat lastiger als consular t.o.v. guardian, ben al een paar keer K.O. geweest, nog niet dood gelukkig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

N-Freak schreef op zondag 20 februari 2005 @ 20:48:
Allemaal leuk en aardig, maar ik moet alleen Nar Shaddaa nog doen.

Met andere woorden: "Je hebt zo'n 20 uur voor niets gedaan".

Ik baal echt héél erg, ik heb namelijk totaal geen zin om overnieuw te beginnen. Ik vind het maar raar. Dit zou toch niet mogen?

Vast komen te zitten omdat je toevallig net even te geballanceerd te werk gegaan bent, bah! :(
tis idd goed klote, ik had ook alles gedaan verder...

kweet niet of het anders wel werkt, maar ik ben overnieuw begonnen, en heb ALLEEN de quests gedaan om de exchange boos te maken (en volgens mij niet eens die 2000 credits aan die rare vogel wannabe gegeven)

met die walkthru der naast is het uurtje werk om heel nar shaddaa door te rennen....

volgens mij maakt het niet uit welke planeet je als eerste pak, ik had nar shaddaa en had ook redelijk snel lightsaber...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

TepelStreeltje schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:16:
[...]volgens mij maakt het niet uit welke planeet je als eerste pak, ik had nar shaddaa en had ook redelijk snel lightsaber...
spoiler:
maar als je eerst naar dantooine gaat heb je een lightsaber plus jouw kristal. dat is dus in mijn ogen het belangrijkst :)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 00:14
De bugs die in het spel zitten nemen toch wel een stuk van de lol weg. Dit weekend heb ik een uurtje of 5 mee kunnen pakken, maar ik zit nog steeds niet in het sfeertje van deel 1.

Oh, en swoopracen op Telus gaa bij mij heel vreemd. Elke keer als ik gewonnen heb krijg ik de melding "Ah, bladiebla, je moet de race finishen"...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

yep dat had ik ook nadat ik een keer flink gecrasht was. daarna welke tijd ik ook neerzette deed die alsof ik niet gefinished was. :S

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage

The_Savage

wEiRd

wel komisch.. in KotOR1 kwam je overal lightsabers tegen, had dan ook altijd een hele verzameling... bij KotOR2 zijn dit er maar een paar (waarom moet je eerst moeilijk doen om zelf een lightsaber te bouwen terwijl 30min. later veel betere gewoon op straat liggen).

Wat ik wel jammer vindt... waarom is er van een silver crystal maar 1 te vinden in het hele spel :S die zijn gewoon l33t :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
Ik heb hem gisteren uitgespeelt, en wat ik jammer vind is dat ik in het hele spel 1 gewone lightsaber ben tegen gekomen en op het einde dan nog een van Darth Sion. Voor de rest alleen duals en short

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
odan schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:35:
yep dat had ik ook nadat ik een keer flink gecrasht was. daarna welke tijd ik ook neerzette deed die alsof ik niet gefinished was. :S
Hoe heb jij dit opgelost? Overigens heb ik geen crash gehad...

Trouwens, op Telus hebben de peasents maar weinig origineels te zeggen. In deel 1 zat er wat variatie in, maar in KOTR 2 is het erg summier...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

cheiron schreef op maandag 21 februari 2005 @ 14:35:
[...]

Hoe heb jij dit opgelost? Overigens heb ik geen crash gehad...

Trouwens, op Telus hebben de peasents maar weinig origineels te zeggen. In deel 1 zat er wat variatie in, maar in KOTR 2 is het erg summier...
helaas niet opgelost. tussen die crash en de volgende keer dat ik weer ging swoopen wat op een andere planeet was zat een uurtje of 5. dus geen savegame terug gegaan.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik ga nu ook voor de 2e x spelen, maar wat heb je aan die patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Die patch fixed alleen maar wat issues met de tekst (spelvauten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:10
Zeg ik heb een vreemd probleem. Ik heb net die Czerka mission gedaan, dus met die protocol droid moest je dan op stap. nu de missie gedaan is, ben ik echter alleen en zijn de teammates weg? 8)7 is dit normaal of een bug? iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
odan schreef op maandag 21 februari 2005 @ 17:38:
[...]

helaas niet opgelost. tussen die crash en de volgende keer dat ik weer ging swoopen wat op een andere planeet was zat een uurtje of 5. dus geen savegame terug gegaan.
Dat is mooi bagger, want

spoiler:
Ik heb nog 1500 credits nodig voor ik die droid kan kopen voor de czerka missie

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
xxxMaverick schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:19:
Zeg ik heb een vreemd probleem. Ik heb net die Czerka mission gedaan, dus met die protocol droid moest je dan op stap. nu de missie gedaan is, ben ik echter alleen en zijn de teammates weg? 8)7 is dit normaal of een bug? iemand een idee?
= normaal. Via je character menuutje kun je je vriendjes weer van de partij maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
The_Savage schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:32:
Wat ik wel jammer vindt... waarom is er van een silver crystal maar 1 te vinden in het hele spel :S die zijn gewoon l33t :P
In de xbox-versie van het spel zit een bug zodat je je lightsabers kan "klonen". Ik weet niet of die ook werkt bij de pc-versie. :)

[ Voor 30% gewijzigd door D-Three op 21-02-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
4x2 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 21:21:
spoiler:
spoiler:
ja maar als je eerst Korriban doet dan kan je toch nog niet die cave in waar je tegen die hersenspinsels (ofzo :P) moet vechten? daar moet je toch een bepaald level voor zijn, boven de 20 (?) ofzo, dus dn moet je later weer terugkomen, ik denk dat de beste volgorde is, dantooine -> nar shaddaa -> onderon -> korriban -> onderon (2de keer). Zeker onderon (1ste keer) niet als laatste.
TomSmit82 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:50:
Ik heb hem gisteren uitgespeelt, en wat ik jammer vind is dat ik in het hele spel 1 gewone lightsaber ben tegen gekomen en op het einde dan nog een van Darth Sion. Voor de rest alleen duals en short
ja inderdaad ik ben ook maar 2 normale lightsabers tegengekomen in het hele spel, die van mezelf natuurlijk nog eentje vlak voor het einde en darth sion had er 1.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
w00t eindelijk uitgespeeld :)
Heb er wel langer over gedaan dan deel 1. Alleen jammer van het einde ;(
Volgend week weer, maar dan dark side :D

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Dark Lord schreef op maandag 21 februari 2005 @ 23:15:
[...]

spoiler:
ja maar als je eerst Korriban doet dan kan je toch nog niet die cave in waar je tegen die hersenspinsels (ofzo :P) moet vechten? daar moet je toch een bepaald level voor zijn, boven de 20 (?) ofzo, dus dn moet je later weer terugkomen, ik denk dat de beste volgorde is, dantooine -> nar shaddaa -> onderon -> korriban -> onderon (2de keer). Zeker onderon (1ste keer) niet als laatste.

[...]

ja inderdaad ik ben ook maar 2 normale lightsabers tegengekomen in het hele spel, die van mezelf natuurlijk nog eentje vlak voor het einde en darth sion had er 1.
spoiler:
Grotje op Korriban ben ik als level 14-15 in gegaan ofzo (had nog geen enkele planeet af, was enkel wat bezig geweest op Nar Shaddaa).
Het was te doen, alleen gevecht tegen Malak, Bastila en de rest was behoorlijk lastig, heb ik maar net gehaald.
Maar je lightsaber heb je in de detention room al bij elkaar, je plukt de onderdelen (lens fixture in mijn geval) nl van die dode jedi master.
Mijn volgorde in mn 1e spel (Sentinel/Watchman, easy, lightside) was trouwens iets van:
Nar Shaddaa - Korriban - Nar Shadda+Goto schip - Dxun/Onderon - Dantooine - Onderon - Dantooine - MalachorV
Vond Korriban trouwens 1 van de mooiste planeten om rond te lopen, alleen veel te klein imho.

En er waren idd niet zo heel veel lightsabers in het spel, helaas.
Maar die double lightsaber hakte toch vrij behoorlijk moet ik zeggen, zeker met force speed 8).

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Godsamme, speel nu als female consular en het valt me toch vies tegen. Ben gelijk naar Korriban gegaan aangezien 4X2 zei dat ik hier snel mijn sabertje zou krijgen, hebberig als ik ben. :P
Maar:

spoiler:
1e X dat ik Darth Sion tegenkwam net overleefd, daarna ff naar Ebon Hawk om te healen (weinig medpacks), molde Visas me daar :/
De 2-3x daarna kwam ik gewoon echt niet voorbij die lelijkerd

Groot nadeel van het feit dat je steeds andere items krijgt (wat op zich wel aardig is) is dat ik nu ontzettende boutwapens an armor heb. De 1e x had ik nu al een Sith Warblade en Vibro-DB en betere Armor, nu moet het doen met of een Force Pike of een Vibrosword/Vibroblade combo. :|

En 4X2, ik moest nog 1 saber onderdeel hebben na bij die dode Jedi geweest te zijn, krijg ik volgens mij van Visas als ik haar wel "mol". Anders mss in de cave.

En heeft iemand de 5 handmaidens kunnen verslaan bij Atris? Ik kwam niet verder dan 2, maar heb dan ook slechte wapens dit keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
bassGunner schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 02:40:
En heeft iemand de 5 handmaidens kunnen verslaan bij Atris? Ik kwam niet verder dan 2, maar heb dan ook slechte wapens dit keer...
Ik had op dat moment level 2 force lightning of zo iets, dus dat scheelde alweer wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Grr.. Heb mn main character zn flurry "gemaxed", maar hij blijft constant missen. Nu dat ik
spoiler:
gecrashed ben op Telos, en er constant Mercs met shields zijn, realiseer ik mij dat mn nieuwe "pointy headed" mannetje zn shield-weghaal truucje helemaal niet kan. Of ik kan de mogelijkheid nergens vinden... In de cutscene als je neerstort wordt gezegd dat hij deze mogelijkheid heeft :?

Met een constant missende main character, een niet schild-weg-kunnen-halen-mannetje en Kreia is het best moeilijk om grote groepen mercs aan te kunnen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
cheiron schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:49:
Grr.. Heb mn main character zn flurry "gemaxed", maar hij blijft constant missen. Nu dat ik
spoiler:
gecrashed ben op Telos, en er constant Mercs met shields zijn, realiseer ik mij dat mn nieuwe "pointy headed" mannetje zn shield-weghaal truucje helemaal niet kan. Of ik kan de mogelijkheid nergens vinden... In de cutscene als je neerstort wordt gezegd dat hij deze mogelijkheid heeft :?

Met een constant missende main character, een niet schild-weg-kunnen-halen-mannetje en Kreia is het best moeilijk om grote groepen mercs aan te kunnen.
spoiler:
Gewoon naar een schild toegaan, en op de rode zwaard icoontje klikken met Bao-Dur. Dan gaat die schild gewoon weg.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
TomSmit82 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 09:24:
[...]

Ik had op dat moment level 2 force lightning of zo iets, dus dat scheelde alweer wat
Ik ook... maar mijn Mandalorian Melee shield hebben ze in 1x gemold, en als ik hem weer opnieuw aan heb gezet ben ik weer zowat dood...

En cheiron: hoe kom je uberhaupt verder als je niet langs de forceshields kan?

Trouwens, ik weet niet of het een bug is maar je kan bijna oneindig shields krijgen van Bao-Dur, ik heb nu 100+ gewone shields (gebruik ik natuurlijk niet maarja) en iets van 50 Mand. Melee shields van hem door 5 sec lang heel veel te klikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Chester schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 12:34:
[...]

spoiler:
Gewoon naar een schild toegaan, en op de rode zwaard icoontje klikken met Bao-Dur. Dan gaat die schild gewoon weg.
Nee dat wordt denk ik niet bedoeld, want Bao-dur kan ook schilden slopen van ventjes, naast die force fields in gebouwen. Dit zit bij het middelste vakje (wat bij combat verschijnt) en waarbij jedi's alle jedi powers staan. even alles langs scrollen en voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Lol, dat wist ik niet. Maar bij mij kon ie de schilden gewoon disablen door wat ik eerder schreef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Savage schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:32:
wel komisch.. in KotOR1 kwam je overal lightsabers tegen, had dan ook altijd een hele verzameling... bij KotOR2 zijn dit er maar een paar (waarom moet je eerst moeilijk doen om zelf een lightsaber te bouwen terwijl 30min. later veel betere gewoon op straat liggen).

Nee hoor, je kunt er tegen het eind we een paar vinden (random plekken). Bovendien kun je er één kopen bij Geeda op Nar Shadaa nadat je haar geholpen hebt. Ik had tegen het eind 2 viridian sabers, twee silver en twee orange. ben alleen nog geen cyan cristals tegen gekomen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Lt. Marx schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:08:
[...]

Nee dat wordt denk ik niet bedoeld, want Bao-dur kan ook schilden slopen van ventjes, naast die force fields in gebouwen. Dit zit bij het middelste vakje (wat bij combat verschijnt) en waarbij jedi's alle jedi powers staan. even alles langs scrollen en voila.
Bij mij is zn middelste vakje leeg ;(

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

@cheiron: vaag.... op zich moet hij dat wel kunnen.Geen id waaraan dat zou kunnen liggen.

@chester: dat kon hij bij mij ook maar hij kon ook gewoon die person shieldjes slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 22:15
Ik ben nu ook druk bezig met spelen, alleen heb ik twee vraagjes.
Waar kan ik zien hoe veel influance ik heb op een party member ?
En ik heb een skill punt gegeven aan pursuade, en ik heb een implant
die +1 toevoegt. alleen als ik nu kijk onder skills staat er nog steeds dat me
pursuade skill maar 1 is, vreemd.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

bassGunner schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 02:40:
Godsamme, speel nu als female consular en het valt me toch vies tegen. Ben gelijk naar Korriban gegaan aangezien 4X2 zei dat ik hier snel mijn sabertje zou krijgen, hebberig als ik ben. :P
Maar:

spoiler:
1e X dat ik Darth Sion tegenkwam net overleefd, daarna ff naar Ebon Hawk om te healen (weinig medpacks), molde Visas me daar :/
De 2-3x daarna kwam ik gewoon echt niet voorbij die lelijkerd

Groot nadeel van het feit dat je steeds andere items krijgt (wat op zich wel aardig is) is dat ik nu ontzettende boutwapens an armor heb. De 1e x had ik nu al een Sith Warblade en Vibro-DB en betere Armor, nu moet het doen met of een Force Pike of een Vibrosword/Vibroblade combo. :|

En 4X2, ik moest nog 1 saber onderdeel hebben na bij die dode Jedi geweest te zijn, krijg ik volgens mij van Visas als ik haar wel "mol". Anders mss in de cave.

spoiler:
Visas heeft idd het ontbrekende deel van je saber.
Als Sentinel zijnde had ik trouwens geen enkel probleem met Sion, die lag met 4 klappen op de grond ofzo :P
En armor was ook maar zo'n Jal Shey jedi robe geloof ik.
Was met de handmaiden (melee) en Atton (ranged) geloof ik,.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Shit zeg, wat is dit een kutspel.

spoiler:
Hoe vaak moet je die Sion op Malachor V precies doodmaken? Heb hem verdomme nu al twee/drie keer doodgemaakt. Heb hem precies gesaved op het moment dat hij z'n levens erbij terugkrijgt, en als ik dat stukje ladd ben ik opeens dood, pure onzin. Heb er echt genoeg van :r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Switch schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:13:
Shit zeg, wat is dit een kutspel.

spoiler:
Hoe vaak moet je die Sion op Malachor V precies doodmaken? Heb hem verdomme nu al twee/drie keer doodgemaakt. Heb hem precies gesaved op het moment dat hij z'n levens erbij terugkrijgt, en als ik dat stukje ladd ben ik opeens dood, pure onzin. Heb er echt genoeg van :r.
spoiler:
ik dacht 4 keer, hij is niet dood te krijgen door zijn haat je moet hem dus die haat afpraten en dan kun je hem killen. tenminste zoiets was het

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

spoiler:
Hoge persuade skill kun je vrij makkelijk wat van zn skills aflullen.
Dan kun je 'm na 3x overtuigen om zn haat idd te laten gaan en valt ie dood neer

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Lt. Marx schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:19:
@cheiron: vaag.... op zich moet hij dat wel kunnen.Geen id waaraan dat zou kunnen liggen.
Woopsie, met het juiste wapen gaat het toch :@

Na het koude stukje begin ik eindelijk de KOTOR sfeer weer te pakken te krijgen. Lekker veel crew om mee te kletsen, veen mysterie, leuk leuk leuk!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
spoiler:
die 5 handmaiden had ik niet zo bijzonder veel problemen mee, light side jedi guardian. moest wel paar keer medpacs gebruiken

spoiler:
ik moest volgens mij sion 4x verslaan, wat belachelijk makkelijk was, hij had nog geeneens kwart hp van mij eraf na de eerste keer bij de 4de keer deed ik 2x master force heal (ofzo, de beste force heal) gedaan en en voorderest niks, die sion vond ik eigenlijk vet zwak. Maar als je al na 3x opgeeft dan heb je niet echt veel doorzettingsvermogen hoor :P spoiler in spoiler: dan weet ik niet of je wel door moet gaan straks met kreia die LS die zij bestuurd zijn dan mischien wel te moeilijk, ik vond ze iig moeilijker dan sion :P

[ Voor 5% gewijzigd door Dark Lord op 22-02-2005 23:08 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage

The_Savage

wEiRd

Dark Lord schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 23:07:
spoiler:
die 5 handmaiden had ik niet zo bijzonder veel problemen mee, light side jedi guardian. moest wel paar keer medpacs gebruiken

spoiler:
ik moest volgens mij sion 4x verslaan, wat belachelijk makkelijk was, hij had nog geeneens kwart hp van mij eraf na de eerste keer bij de 4de keer deed ik 2x master force heal (ofzo, de beste force heal) gedaan en en voorderest niks, die sion vond ik eigenlijk vet zwak. Maar als je al na 3x opgeeft dan heb je niet echt veel doorzettingsvermogen hoor :P spoiler in spoiler: dan weet ik niet of je wel door moet gaan straks met kreia die LS die zij bestuurd zijn dan mischien wel te moeilijk, ik vond ze iig moeilijker dan sion :P
Dit was al bekend... de 'heroes' in KotOR2 zijn gewoon TE makkelijk, heb met nog geeneen eindbaas problemen gehad
spoiler:
Zelfs Darth Traya niet :O ... zij was ook gewoon te makkelijk, en dan die stomme lightsabers van haar :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Lijkt me een super leuk spel, ik heb deel 1 helemaal vierkant gespeelt op me xbox. Alleen het probleem is, dat ik deel 2 op me pc het maar hij doet het niet zoals het behoort te werken. Hij start alles goed op, en ik kan een nieuwe game starten, dan moet je een speler kiezen, dan druk ik op start game, en krijg je een filmpje, en na dat filmpje blijft het beeld zwart en hoor ik geluid maar verder komt er niks. Ik heb al gezocht maar ik kan er niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Hm, raar. Voor al je onderdelen de nieuwste drivers? Verschillende grafische instellingen gebruikt? Probeer ook eens de DisableVertexBufferObjects=1 tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:46

Aight!

'A toy robot...'

Heb hem nu ook op de pc. Ben tegen het einde aan, Jedi Consular/Jedi Master.
Force points raken niet op :(.
Was wel buggy als hell man, niet meer normaal.
Maar jah gewend van Kotor :P.

Vind het allemaal maar mager, voor een 2e deel. Zelf ben ik Star Wars fan, en heb me redelijk vermaakt met Kotor 1, maar vind het tegenvallen.En de graphics, tja, heel erg mager, precies het zelfde als kotor 1 had toch meer lichtjes en special effects verwacht maar jah.

Geen aanrader in ieder geval.

[ Voor 15% gewijzigd door Aight! op 23-02-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb em nu ook, en ik moet zeggen dat ik het niet echt lekker vind spelen.
De manier waarop je loopt en vecht voelen niet echt natuurlijk aan.. Erg jammer, vind het voor de rest wel een goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Geen aanrader?

Ik vind het een geweldig spel en ik heb er van genoten. Vorige week vrijdagochtend begonnen met een DS character en tis dat ik nog moest werken zaterdagochtend, anders was ik in 1 ruk doorgegaan. :P

Het enige nadeel is dat ge-etter op Dantooine, maar dat is wellicht opgelost door die tweak en het spel is te kort. Vrijdagochtend begonnen en zondagavond klaar. Dat had best 3 keer zo lang mogen zijn. Ach, der zitten wel wat kleine foutjes (grote ben ik nog niet tegengekomen iig :P ), maar van spellen die mij zoveel plezier geven als deze vind ik dat niet zo'n ramp. :)

Ofwel: Een aanrader. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner

• cheiron
Zeker een aanrader, maar wel met de nodige bugs, en dat werkt niet voor het spel. Zo kan ik nog steeds geen podrace winnen omdat er zogenaamd een crash is geweest... (elk elke track!)..

Flickr PSN ID= cheironnl

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Ah, een aanrader? Van Star Wars spellen verwacht ik toch net wat meer. Kotor was geweldig, fantastische atmosfeer, goede storyline leuke characters.

Dit is in veel mindere mate aanwezig in Kotor II. Storyline zuigt, IMO, einde is zo waardeloos dat ik er lang overna moest denken of ik het nog een keer wou spelen.

En de characters? Er is geen band meer tussen jou en de characters zoals in Kotor I. Gesprekken zijn eentonig en voorspelbaar.

Er zijn natuurlijk ook nog heel veel positieve punten aan dit spel en ik zou het dan ook niet "slecht" willen noemen. Maar het kan beter, veel beter.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Verwijderd

Ik ben het ook eens met mijn voorganger,
KOTOR2 is keuk, maar KOTOR 1 is veeel beter.
De engine had wat mij betreft wel wat beter gemogen omdat ik het er nu een beetje gedateerd vind uit beginnen te zien. Het verhaal is vaag, de characters zijn niet echt leuk en je voelt je er niet tot aangetrokken, in die zin dat je ze niet wilt doden ofzo :*) Ook het einde is niet leuk.
Het ergste zijn nog wel al die bugs die erin zitten, vooral met een ATI kaart is het af en toe echt bagger en ook die swoop bug is best wel schandalig dat die erin zit.

• darkdesign
  • Niet online
Kotor 2 werkt eindelijk, maar om eerlijk te zijn vind ik de besturing een beetje vreemd, voelt niet lekker aan.

• odan

odan

besturing is het zelfde als deeltje 1. alleen kun je nu ook omhoog en omlaag kijken en dat kon in deel 1 dan weer niet.

Pulse mee voor GoT!

• Aight!

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Twisted schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:19:
Ah, een aanrader? Van Star Wars spellen verwacht ik toch net wat meer. Kotor was geweldig, fantastische atmosfeer, goede storyline leuke characters.

Dit is in veel mindere mate aanwezig in Kotor II. Storyline zuigt, IMO, einde is zo waardeloos dat ik er lang overna moest denken of ik het nog een keer wou spelen.

En de characters? Er is geen band meer tussen jou en de characters zoals in Kotor I. Gesprekken zijn eentonig en voorspelbaar.

Er zijn natuurlijk ook nog heel veel positieve punten aan dit spel en ik zou het dan ook niet "slecht" willen noemen. Maar het kan beter, veel beter.
Met jou ben ik het eens, ik denk dat ik hem niet meer op de darkside speel. Nu vond ik het allemaal maar minder. Bij 1 was het met lightside stukken moeilijker, maar jah.

Wel leuk dat je tenmiste hoger dan level 20 kan. Maar tja de graphics, sorry hoor, maar we leven al in 2005 mag van mij toch best wat hoger.
Maar jah. Ben een verwende pc gamer.

• cheiron
Inderdaad, als ik zie wat een far cry of doom 3 uit mijn systeempje perst is het toch jammer dat kotor2 dit neerzet.

Over het verhaal ben ik steeds meer te spreken

spoiler:
Atton net een beetje jedi gemaakt. Het verhaal hoe je vroeger in de wars was is wel mooi gedaan.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 01:59

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb sinds gisteren ook deze game
Ik vind het echt gweldige game :P

Maar als het spel speel dan zet het spel mn windows background op standaard Bureaublad kleur.
Weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu op Telos, om preciezer te zjin op de academy.. je moet daar vechten tegen een zootje Echani, en op een gegeven moment moet je wel tegen vijf ervan vechten... ik word hier iedere keer hopeloos ingemaakt... heeft iemand tips om deze 'handmaidens' te verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
odan schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:19:
besturing is het zelfde als deeltje 1. alleen kun je nu ook omhoog en omlaag kijken en dat kon in deel 1 dan weer niet.
Ik had deel 1 op de xbox, dus voor mij is het even wennen. Ik heb gistere een beetje gekloot met de instellingen en nu vind ik hem lekker spelen. Ik vind het een leuk spel, en op de pc vind ik hem een stuk lekkerder spelen dan op de xbox. Dus ik ga snel weer verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai,

Ik ben zwaar verslaafd aan kotor2, en wat denk je wat er gebeurdt.
als ik de grot van de handmaidens verlaat zie ik het filmpje en daarna alleen nog maar mijn muispointer. (ik kon wel janken)
ik hoor mezelf nog lopen en ik kan nog mijn buttons nog indrukken (ik weet ongeveer waar die staan). maar voor de rest is mijn scherm helmaal zwart.

Ik heb de volgende dingen geprobeerd.

1) alles van de faq op lucas arts geprobeerd.
2) heb zelf een ati videokaart dus heb ik het ook met een nvidia kaart geprobeerd. (geen effect)
3) nieuwe drivers voor videokaart en voor monitor geprobeerd.
4) spel opniew geinstaleerd.
5) vorige savegames opnieuw geladen en weer gespeeld tot dit punt.
6) updates zijn er nog niet zegt het spel.
7) gegoogled, got doorgespeurd.

Ik heb een amd2800, 1gb geheugen, ati9700pro, msi moederbord

iemand een suggestie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Hmm.. ik loop net tegen een probleem aan waardoor ik niet verder kan. Het heeft te maken met forceshields. iemand?

spoiler:
Ik ben voor de tweede keer op iziz. Nu in de civil war. Ik loop op de ramp, en het eerste forceshield heb ik weggehaald via een computer. Nu kom ik bij een tweede.. en daar gaat het fout. Ik ben met Atton en Keira, en niet met Bao-dur.. Ik kom niet door dat verdomde forceshield heen..
Weet iemand hoe ik er alsnog langs kan komen? Mijnen werken trouwens ook niet ;)

Nevermind, de 34e keer dat je de lightsaber er in steekt werkt het wel...

[ Voor 8% gewijzigd door cheiron op 26-02-2005 23:09 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:24:
als ik de grot van de handmaidens verlaat zie ik het filmpje en daarna alleen nog maar mijn muispointer.
[...]
iemand een suggestie ?
Ik heb het ook gehad: even loaden. De auto-save was bij ook zo (gemaakt toen ik Hawk opging). Hopelijk heb je gedaan wat het spel zegt: "Save often and in different slots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok na 3 save files geladen te hebben nog steeds niks.
maar na de 4rde doet die het eindelijk !!!!

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-10 15:45

Japser

Jeej!

Vraagje...ik zit nu op Korriban...in die Tomb waar je alleen doorheen moet. Op een gegeven moment krijg je daar een visioen van Kreia voor je neus, en dan komen al je andere partymembers en die willen haar vermoorden. Ik sta dit niet toe, kill ze allemaal en dan blijft Kreia staan...en als ik tegen dr praat gebeurd hetzelfde: komen weer die partymembers. En als ik dan door die deur wil lopen die daarna volgt blijft die locked. Totdat ik dus tegen Kreia zelf ga vechten, maar dat wil ik niet. Is dit een bug of ben ik gewoon verplicht om Kreia af te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
nee hoor, je hoeft niet tegen haar te vechten.
Er is wel een bug dat je die scene 2x ziet, gewoon hetzelfde zeggen en dan doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

spoiler:
Kom niet voorbij Kreia op het einde, wat een pain in the ass, jedi consular/jedi master light side.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste