En toen was ook ik klaar met KoTor 2, ik het toch niet laten om even een kleine samenvatting te geven van wat ik er van vond

(waarschuwing de spoilers zijn in dit geval ook wel echt spoilers die het verhaal verklappen ipv kleine details, lees ze dus niet als je het spel nog niet uit hebt)
-Ik speelde op easy, ik speelde namelijk vooral voor het verhaal wat een stuk minder interessant was dan het eerste verhaak (KOTOR 1 beschouw ik nog steeds als een spel met een van de briljanste verhalen ooit)
-Nog iets over het verhaal, viel het niemand op dat de structuur echt super veel op KoToR 1 leek? (je begint op 1 planeetje, als je daar af kan heb je er ineens veel meer, koriban, dantooine.... etc)
spoiler:waarom duurde het einde zo onteigelijk lang? Toen je eenmaal die masters bij elkaar had op Dantooine gebeurd er best veel das geen probleem, maar als je eenmaal op Malachor bent dan duurt het ook nog echt lang met al die klote beesten, en dan weer met mira en hanharr, en als laatste nog met die remote. (wat gebeurd er eigenlijk met mira en die remote?
-Moeilijkheidsgraad was wat vaag,
spoiler:Op de planeten zelf sloopte je iedereen met gemak. Darth sion en Nihilus kan je ook met je linker pink slopen, terwijl die sithmarauders in die laatste academy wel redelijk lastig waren
-Bij dantooine zaten er echt bugs, ik heb alle detail op low moeten zetten en grass uit en shadows en soft shadows uit AA uit en AF ook uit, en toen schokte het spel nog steeds
-Was toch wel super geboeid door die kreia, zij is heerlijk mysterieus. Ik vind dat personage echt geniaal. Ik was de hele tijd ook benieuwd wat er nou in mijn verleden was gebeurd.
-De link met KoTor 1 is wel aardig gedaan, in het spel worden de connectie best wel duidelijk (vooral aan het einde ergens met bastilla en carth dus)
-En als laatste
spoiler:Is kreia (darth Trya ofzo toch?) te redden?
en zijn die Jedi masters te redden?